neprihlásený Sobota, 11. januára 2025, dnes má meniny Malvína
iPhone 4 bude o videu, s 326 ppi displejom

Steve Jobs, CEO spoločnosti Apple, vo svojej pondeľňajšej úvodnej prezentácii na konferencii Worldwide Developers Conference pre vývojárov pre platformu Apple predstavil očakávaný iPhone štvrtej generácie, iPhone 4. Prezentácia potvrdila informácie získavané z uniknutých prototypov nového iPhonu a nový model je zrejme najväčším vylepšením oproti predchádzajúcemu modelu spomedzi iPhonu 3G, iPhonu 3GS a iPhonu 4.

DSL.sk, 8.6.2010


Steve Jobs, CEO spoločnosti Apple, vo svojej pondeľňajšej úvodnej prezentácii na konferencii Worldwide Developers Conference pre vývojárov pre platformu Apple predstavil očakávaný iPhone štvrtej generácie, iPhone 4.

iPhone 4 bude výraznou inováciou oproti iPhonu 3GS, po hardvérovej stránke a v podobe noviniek iPhone OS 4.0, z ktorých niektoré budú dostupné len na iPhone 4, aj po stránke softvérovej.

Z pohľadu funkcií príde k výraznému vylepšeniu najmä v oblasti displeja, videa a celkovo obrazu.

iPhone 4 je založený na procesore A4 vyvinutom spoločnosť Apple, ktorý je použitý aj v iPade. Výkon procesora by mal byť dostatočný pre efektívny multitasking prítomný v iPhone OS 4.0.

Výrazne inovovaný je displej, pri zachovaní uhlopriečky 3.5" sa rozlíšenie zdvojnásobilo v oboch smeroch na 960 x 640. Displej má tak 326 obrazových bodov na palec, trikrát viac ako bežné počítačové monitory. LCD displej technológie IPS s kontrastom 800 : 1 spoločnosť označuje ako tzv. retinový, v preklade sietnicový, a voľným okom by na ňom podľa spoločnosti už nemalo byť možné rozlíšiť jednotlivé pixely.

Zadná kamera má rozlíšenie päť megapixelov a podporuje okrem fotenia aj nahrávanie až 720p videa s 30 fps. Kamera má LED blesk a autofocus, zaostriť je možné aj výberom objektu dotykom. Novinkou je predná kamera s VGA rozlíšením.

K dispozícii bude aplikácia iMovie pre iPhone 4 za 4.99 dolárov, ktorá umožňuje editovať HD video priamo na iPhone.

Prednú kameru je možné využiť v novej aplikácii FaceTime pre videohovory, podporované je aj použitie zadnej kamery. Podľa prezentovaných informácií je videohovor fungujúci po WiFi cez FaceTime možné spustiť medzi dvomi iPhonmi 4 priamo z klasického audio hovoru bez akýchkoľvek nastavení, aký protokol a spôsob komunikácie používa FaceTime pre zistenie IP adresy druhého účastníka nie je jasné. Samotný videohovor využíva H.264 video, AAC audio, protokol SIP.

Jobs naznačil fungovanie FaceTime v budúcnosti aj cez mobilné siete, zatiaľ je funkčný ale len cez WiFi.


Predstavenie iPhonu 4 (video: Apple)



Videoprezentáciu FaceTime si je možné pozrieť na YouTube.

Nový iPhone výrazne zlepšil aj podporu komunikačných technológií, hlavnou je novinkou je zrýchlenie uploadu vďaka podpore 5.8 Mbps HSUPA. Rýchlosť HSDPA zostala na úrovni 7.2 Mbps. WiFi je v iPhone 4 podporované vo verzii 802.11 b/g/n, pridaná bola podpora verzie 802.11n WiFi protokolu, iba v pásme 2.4 GHz.

iPhone 4 prešiel na micro SIM, podľa Jobsa pre zmenšenie rozmerov.

Novinkou je doplnenie trojdimenzionálneho gyroskopu k akcelerometru, iPhone tak dokáže detekovať nielen pohyb ale aj orientáciu a umožňuje tak výrazne detailnejšie ovládanie pohybom celého iPhonu 4.

Prepracovaný bol aj dizajn, iPhone 4 je hrubý len 9.3 mm, ďalšie rozmery sú 115.2 mm x 58.6 mm. Hmotnosť iPhonu 4 je 137 gramov.

Oceľový rám okolo celého iPhonu 4 funguje ako anténa, jedna časť pre Bluetooth, WiFi a GPS, druhá časť pre GSM / 3G. Na prednej aj zadnej strane je nová sklenená vrstva potiahnutá materiálom, ktorý by mal byť odolný proti odtlačkom prstov.

iPhone 4 bude k dispozícii v bielej a čiernej farbe.

Oproti iPhonu 3GS sa zvýšila výdrž na jedno nabitie batérie, pri používaní Internetu cez WiFi z 9 na 10 hodín, cez 3G z 5 na 6 hodín. Výdrž pri audiohovoroch sa zvýšila na 2G z 12 na 14 hodín a na 3G z 5 na 7 hodín, výdrž pri prehrávaní audia z 30 na 40 hodín.

Kompletnú špecifikáciu nového modelu je možné nájsť na apple.com.

Na iPhone 4 bude inštalovaný iPhone OS 4.0, ktorý Apple premenovala na iOS 4. Tento bude dostupný zadarmo aj pre iPhone 3G, iPhone 3GS a druhú generáciu iPod touch, od 21. júna.

iPhone 4 bude k dispozícii v kapacitách 16 GB a 32 GB. Ceny boli zatiaľ oznámené pre USA, 16 GB model pri dvojročnej viazanosti bude stáť 199 dolárov a 32 GB model 299 dolárov. Predávať sa bude ešte aj 8 GB model iPhone 3GS, za 99 dolárov.

iPhone 4 sa začne predávať 24. júna v USA, Francúzsku, Nemecku, Veľkej Británii a Japonsku. V júli pribudne osemnásť krajín vrátane napríklad Rakúska, Slovensko medzi týmito krajinami nefiguruje. V auguste pribudne ďalších 24 a v septembri 40 krajín, na Slovensku tak bude zrejme iPhone 4 dostupný od augusta alebo septembra.


      Zdieľaj na Twitteri


Má iPhone podľa Vášho názoru nepretržite od uvedenia prvej verzie pred konkurenciou technologický náskok, po hardvérovej aj softvérovej stránke? (hlasov: 1283)

Áno      71%
Nie      29%


Najnovšie články:

Notebook s rozťahovacím displejom má OLED od Samsungu, zverejnil ďalšie parametre
Podľa šéfa Nvidie sú užitočné kvantové počítače vzdialené dekády
Nový radič umožní rýchlejšie a výrazne väčšie SSD pre PCI Express 5.0
Ďalší let výrazne upgradnutej Starship sa má uskutočniť v pondelok
Prehrávač videa VLC podporuje generovanie titulkov pomocou AI
Uvedený Raspberry Pi 5 s až 16 GB RAM
Japonci vypustili do vesmíru prvý satelit z dreva
Štát potvrdil rozsiahly útok na kataster, zostáva nefunkčný
DisplayPort bude mať novú verziu, umožní monitor pripojiť oveľa dlhším káblom
Priestupný rok 2024 spôsobil na konci roka vážny problém satelitom


Diskusia:
                               
 

tak zatial som nad iphonom neuvazoval...cena,vybavanie,rozmery. tento by som si uz rad zadovazil. uvidi sa s akou cenou pridu nasi operatori
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Cena byva vzdy rovnaka pre vsetky modely. Vid napr. kolko stal 3G alebo 3GS
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

2 fazulky
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

uvadzacia cena len 699€ :) s uzasnym uctom a kreditom(10€) na appstore :))) ale ne vazne, celko dobre to vyzera, co sa tyka funkcii
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

mne sa velmi paci a urcite bude aj user friendly... ale kupim si ho tak za 2 roky :( bude mi luto len tak sa zbavit HTCcka a dať take prachy za telefon... aj ked je to X krat lepsie ako ktorykolvek wm phone....
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

a kde sa stale straca micro SDHC, USB mass storage ? , jaj v apple logu ;-)
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

S tym su len problemy a nezapada to do business modelu Applu. Navyse, myslim, ze to tam nikomu z majitelov iPhonov nechyba :-)
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

B je spravne. Nezapada to do business modelu Apple.
Neviem v com inom by mal byt problem? Moj telefo ma aj uSDHC aj podporuje mass storage a dodnes som nepostrehol ziaden problem. A dokonca funguje aj bezdratova synchronizacia bez crackovania...
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ty si "skilled" zakaznik, ked aktivne vyuzivas moznosti mass storageu na telefone. Iphone je miereny na masy ludi a hlavne americanov. Beznych americanov. Takych, co potrebuju mat v navode pre fen napisane, ze sa s nim nemas kupat a ponarat ho, ked je zapnuty v elektrike. Taky clovek ani nevie, co je mass storage, pripadne si mysli, ze je to nejaky sklad pre tucnych.
Uprimne sa mi nechce rozoberat mozne "problemy" pouzitia rozsirujucich kariet v telefone (zvlast pri umeni "vsetko in teligentne okomentovat" miestnych diskuterov). V principe je to velky prinos, ale chapem aj politiku Applu a "viem vidiet" aj negativa tejto featury z ich strany.
Ked mas device so 16GB alebo 32GB, tak fakt bezne nepotrebujes rozsirenie dalsou kartou. Je vsak hnus a spina, ak ti vyrobca tuto kapacitu, alebo aspon jej cast, nespristupni cez mass storage. Co Apple teda robi a nic z kapacity telefonu nespristupnuje...
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Sice apple mass storage nepodporuje, ale ani mu nebrani. Napr. program DiskAid umozni pouzivat iP (ajiP4) ako mass aj bez jailbreaku. No a teraz sa vyroja kritici, ktori mi vyhodia na oci, ze ten program stoji 8€ a ze za tie prachy mozu mat USB kluc (no name z ciny...)
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

je absolutne bezpredmetne pouzivat telefon ako usb kluc. Co je dolezite je kopirovanie dat do telefonu cez mass.st. Pripojis telefon, objavi sa ti disk F, nakopirujes tam co chces, skopirujes stadial co chces presne ako z usb kluca (mi nepovec, ze amici nevedia pouzivat usb kluce) a odpojis. Pustis film/pesnicku/pdfko/hocico a mas. Rovnako jednoduche je to na cudzom pocitaci. Ci ty si masochista a potrebujes sa trapit so zlozitym itunes?? Zlozitejsie sa to totiz uz neda.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

80 percent ludi nema paru/nevie spravne pouzivat adresarovu strukturu, nechape rozdiel medzi typmi video/audio kodekov, nema/nevie spravne ID3 otagovat mp3ky. A ty im chces dat plny pristup do mass storage, aby si tam narobili bordel? A potom nadavali, ze ten telefon aj tak poriadne nefunguje, ze tam nieco dali a nejde to/nevedia to najst? Co je na iTunes preboha zloziteho??? Udrzuje synchronizaciu s telefonom konzistentnu, veci su na spravnom mieste a v spravnom formate, funguju ako ludia predpokladaju a ocakavaju. Co je na tom zlozite?
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

najzlozitejsie na apple mp3 prehravacoch je najst alternativu za itunes. Raz sa mi to u jedneho klienta podarilo, zial som si nezapisal ako sa to volalo. Odvtedy som to nenasiel. Nastastie asi 2-3 ludia to odomna chceli, kedze cez itunes sa tam hudba dostat "neda" resp to je turbo zlozite (synchronizacia 30GB mp3jok s 2-4GB playerom???? to ako???) Rovnako dementy system mal nejaky philips alebo co to bolo naposledy u jedneho, hudba sa tam kopirovala cez MediaPlayer. Neviem aky dement to vymyslel, ale trvalo mi asi hodinu prist na to ako to treba, teta a jej 10 rocny syn to aj tak nepochopili, tak som im odporucil vratit to a kupit normalny mp3player. Resp. kto si dnes preboha kupuje mp3player, ked vsetky normalne telefony hraju mp3 a vedia mass.stor.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

"synchronizacia 30GB mp3jok s 2-4GB playerom???? to ako???"

ehm, myslím ,že by sa to dalo vyriešiť selekciou vybraných MP3? či ak by človek kúpil namiesto 2-4GB iPodu napr 2-4GB sencor tak do neho dá 30GB? čo tým chcel vlastne básnik povedať?
Odpovedať Hodnotiť:
 

sencor ma mass storage, chytim vyhodim co nechcem skopnem co chcem a hotovo. To je od synchronizacie na mile vzdialene. Synchronizacia = mam na oboch miestach to iste.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Synchronizoval si ty vobec niekedy nieco cez iTunes?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

"Synchronizacia = mam na oboch miestach to iste" - prepac, ale toto si neskutocnu hlupost zadelil:) iTunes si zjavne nemal otvoreny len kvoli tomu, ze je od Apple:) Myslis, ze ja si neviem nahrat len to co chcem? :D

Ano, mozes to synchronizovat aj 1:1. Predstav si vsak situaciu: Predpokladam, ze hudbu pocuvas aj na pocitaci. Pustis si pesnicku.. oznacis si - tato sa mi paci, resp. tato sa mi nepaci.. pripojis zariadenie a hotovo - aktualizovane. Kludne mozes vyuzit aj drag&drop bez syncu. V tomto pripade si vsak myslim, ze iTunes poskytuje ovela vacsiu prehladnost na zaklade ID3 - hudbu mas zoradenu podla kadejakych kategorii pripadne si ju jednoducho vyhladas v kniznici a znova sa nemusis prehrabavat priecinkami, nemusis rozmyslat, kde to mas vlastne ulozene.. Vies si to v priecinku zoradit podla poctu prehrani, podla oblubenosti a pod.? Keby si mal iPod 160GB tiez by si sa v tom jak puk prehrabaval a hladal kde sa nachadzaju veci, ktore tam uz nechces mat? :D To by sa asi viac oplatil format disku :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

hudbu mam zoradenu v zlozkach kde hlavna zlozka je autor a dalsia je album. Ziadne ine kategorie ma nezaujimaju. Dokonca ak mam pravdu povedat, ani hudba ako taka ma nezaujima, pocuvam na 99% http://scfire-ntc-aa03.stream.aol. com:80/stream/1015. Itunes som mal zapnuty 2 alebo 3x a ani po pol hodine som nevedel do mp3 prehravaca dostat to co som chcel. Resp vedel, ale bolo to tak pritiahnute za vlasy, ze som to vzdal a nasiel nejaky im too ipod nieco neviem ako sa to volalo, kde to fungovalo normalne. A keby som mal aj milion qadrilion teragigamega hiper bajtovy disk, aj tak ked chcem mp3/orbital/the_box, tak nalistujem mp3/orbital/the_box a stlacim play. Nepotrebujem to vyhladavat podla neviem akych pravidiel.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No ano, ale tie zalozky si musis vytvarat, usporiadavat a manageovat pracne sam. Ale ak ti to tak vyhovuje, ziadny problem. Ale netreba zase hovorit, ze lepsi sposob neexistuje. Mozno pre teba. Ja si napr. menim hudbu casto a podla roznych kriterii - teraz tam chcem mat len taky a taky zaner, alebo len najviac hodnotene pesnicky, najviac prehrane (z roznych albumov, od roznych interpretov, z roznych zanrov atd.) ..alebo hudbu len z takeho a takeho playlistu atd. ..keby som si to mal vsetko vyhladat na disku a vlozit to tam, tak by ma z toho fakt slahlo. Takto to je ovela efektivnejsie a rychlejsie.. pre mna :)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

no ano, ty mp3 kopirujes len tak do bordelu v zlozke mp3? A spoliehas sa na ID3 tagy? Verim, ze nie, a mas v tom poriadok ako ja. Takze ty musis robit dvojitu, co dvojitu trojitu robotu, lebo ak mp3 nema vyplnene tagy, tak ich musis vyplnat. Potom musis robit playlisty. Ak mas nahodou 2 pocitace, tak to musis synchronizovat aj tam aby si to nemusel robit 2x. Ak prides k bratovi/otcovi/svokre/babkinmu konovmu psovi ktory nema itunes, a chces si od neho zobrat 3 mp3ky, tak musis stahovat a instalovat itunes, takze stratis 20 minut len tym. Ja chytim, vytiahnem pamatovu kartu, strcim do citacky, otvorim TC, najdem co chcem a kam chcem, F5, skopirovane, odpojit pamatovu kartu, strcim do telefonu a mam. Bez kopirovania 20 sekund. Genialny itunes.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Predstav si, ze nic z toho robit nemusim :) Neviem odkial tahas MP3, ale tie moje ID3 tagy maju :) Mp3 len otvorim a iTunes mi ju prekopiruje do svojej kniznice, kde ich samozrejme aj sam zaradi do zloziek podla autorov/albumov. Cize mi to spravi sam a ja sa nemusim o nic starat. Aj tak neviem preco by som tu zlozku mal vobec otvarat, ked kopirovat sa da priamo z iTunes kamkolvek. A ano, mam dva pocitace a pohodlne vyuzivam Home Sharing v iTunes - cize na jednom Macu si mozem veci pustat alebo kopirovat priamo z toho druheho.

Hlavny pocitac mam cez wifi napojeny na domace kino a v ramci wifi siete si mozem iPhonom pustat v obyvacke hudbu, ktora je na pocitaci o poschodie vyssie. Dalsia vyhoda je, ze hudbu mam ulozenu len na jednom mieste a nikde inde nemam duplicitne data a o to vacsi bordel. Dalsia vec je, neviem ci ti to niekto povedal, ale nahrat len tak niekomu tvoju hudbu je nelegalne - ale budiz. Na to nepotrebujes ani iTunes ak chces nieco take spravit. Len musis vediet ako :P
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

A aj keby tie MP3 nemali vyplnene kompletne ID3 tagy, existuju pluginy do iTunes, ktore to vyplnia za teba a pridaju ti este aj artworky. To co ty opisujes, je pre mna absolutne neefektivne a totalna strata casu a viem o com hovorim. Dost dlhu dobu som to totiz tiez riesil ako ty, tak si to viem porovnat a viem co je pre mna vhodnejsie. A nerobim to len preto, ze to ma na sebe jablko ak si to myslis.. na to jablko im uplne seriem, ale nikto iny mi neposkytne take pohodlie. Ja ti tvoj sposob spravovania / prehravania hudby neberiem, ale musel by si mat vacsie skusenosti aj co sa tyka iTunes aby sme sa tu mohli dalej bavit. BTW. iTunes som tiez spociatku nemal rad a snazil som sa mu vyhybat. Druha vec je, ze iTunes pre Windows bol strasny odpad (aspon par rokov stare verzie ktore som na nom naposledy mal spustene). Rozhodujem sa na zaklade skusenosti a nie som oblbnuty nejakym marketingom.. to len pre info, lebo mam pocit, ze sa so mnou (nie len teraz) bavis ako s nesvojpravnym :D
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

iTunes pouzivam pravidelne, ale nestacim sa cudovat tomu, co si tu vyplodil a som presvedceny, ze si s iT nielenze nerobil, ty si ich ani nevidel. A ked si chcel k iT pripojit obycajny mp3 prehravac, tak sa necuduj, ze to neslo - to ako keby si chcel lyzovat v plutvach a s aqualungom.
Bordel? Vyberiem si CD, zaplatim, stiahnem - ID3 tagy ma, presuniem do foldru s hudbou. Kupim si CD v obchode, vlozim do mechaniky, iTunes ho rozpozna, zapise ID3 tagy a zgrabuje do foldru s hudbou. A
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

iTunes pouzivam pravidelne, ale nestacim sa cudovat tomu, co si tu vyplodil a som presvedceny, ze si s iT nielenze nerobil, ty si ich ani nevidel. A ked si chcel k iT pripojit obycajny mp3 prehravac, tak sa necuduj, ze to neslo - to ako keby si chcel lyzovat v plutvach a s aqualungom.
Bordel? Vyberiem si CD, zaplatim, stiahnem - ID3 tagy ma, presuniem do foldru s hudbou. Kupim si CD v obchode, vlozim do mechaniky, iTunes ho rozpozna, zapise ID3 tagy a zgrabuje do foldru s hudbou. Poriadok mam aj vdaka iT nadstavbe TuneUp - nielenze mi opravila vsetky tagy, a to rozoznala aj neotagovane piesne, este mam aj cover kazdeho CD. A
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

iTunes pouzivam pravidelne, ale nestacim sa cudovat tomu, co si tu vyplodil a som presvedceny, ze si s iT nielenze nerobil, ty si ich ani nevidel. A ked si chcel k iT pripojit obycajny mp3 prehravac, tak sa necuduj, ze to neslo - to ako keby si chcel lyzovat v plutvach a s aqualungom.
Bordel? Vyberiem si CD, zaplatim, stiahnem - ID3 tagy ma, presuniem do foldru s hudbou. Kupim si CD v obchode, vlozim do mechaniky, iTunes ho rozpozna, zapise ID3 tagy a zgrabuje do foldru s hudbou. Poriadok mam aj vdaka iT nadstavbe TuneUp - nielenze mi opravila vsetky tagy, a to rozoznala aj neotagovane piesne, este mam aj cover kazdeho CD. Ale to je asi tym, ze hudbu nekradnem, ale legalne kupujem. Preto sa mi nestava, ze by som si "kopiroval" od kdekoho. Ale ak by som to chcel spravit, tak strcim USB kluc, copy-paste a idem, sync spravim doma. Nemusim sa ani zdrziavat spustanim TC, vyberanim SD a hladanim citacky...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

iTunes sa javi ako zlozite len v krajinach, kde nieje dostupny iTunes obchod. Ver mi, ak by v nasej ekonomike nebol problem nakupovania takejto hudby a videa pre bezneho cloveka a existoval by iTunes store aj u nas, tak by ti vobec nerobil ani iTunes program ziadny problem.
Jednoducho si v pekne vyzerajucom okne pohodlne kupis co chces a ono sa ti to po pripojeni tvojho devicu same zosynchronizuje. Elegantne, jednoduche. Zial, ak tento store u nas nie je, tak bezne stiahnutu mp3, alebo xvid je naozaj trocha zlozite (a hlavne otravne) do toho devicu dostat. A prave preto je tu kopec inych firiem podnikajucich na tomto trhu - je tu "mrte" mp3 a video prehravacov, ktore funguju cez mass storage...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Absencia iTunes Store (obchod s hudbou a videom) u nas nema absolutne ziadny vplyv na funkcnost programu iTunes (na synchro PC-iPhone/iPod. Kedze AppStore s aplikaciami u nas funguje bez najmensich problemov, tak teoreticky by nemal byt problem ani s iTunesStore (problem bude skor na strane nasich vydavatelstiev a autorskeho zvazu, lebo to by potom nemohli predavat nove cd za 20+ €).
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

A problem s vlastnou hudbou? V PC si v prislusnom priecinku oznacis, co chces mat v iP a potiahnes na zariadenie v okne iTunes - tot vsjo. Rovnake to je s videom v mp4. A ak uz toto ti pripadne ako "naozaj trocha zlozite (a hlavne otravne)", tak fakt neviem...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pani. Mozno som sa nevyjadril jasne. Ja problem s iTunesom nemam. Len konstatujem, s cim mozu mat problem BFU.
Odpovedať Hodnotiť:
 

co je zlozite na kopirovani mp3 do iphonu? ved to tahas z okna do okna...potom len sync a je to....
Odpovedať Hodnotiť:
 

"skopirujes stadial co chces" a prave to je kamen urazu. Je to totiz ulahcenie rozsirovania nelegalneho audio/video obsahu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

v hociakom tescu za 5€ kupis velky ostry noz. Mali by to zakazat, kedze to je ulahcovanie, ba co! rovno napomahanie vrazde.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nelegálny video obsah je napr. detská pornografia. Čo si tým myslel? Lebo ak si od kamaráta vezmem akúkoľvek pieseň na USB kľúči tak je to z môjho pohľadu plne v súlade s legislatívou SR.
Odpovedať Hodnotiť:
 

nech stoji DiskAid aj 20 euro. Skusal som ho asi pred pol rokom na iPhone 3G (uz ho nemam). Bolo to uplne nanic, lebo som musel prepinat mody - iTunes a mass storage, kvoli ktorym sa musel rebootovat telefon. Aj rychlost nestala za nic, cca 1 MBps. Cize o nicom.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pekny kusok teda..
ale osobne sa mi paci aj HTC Desire a HTC HD2. uz len si vybrat..
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Mam HTC HD2, ale keby vysiel dva mesiace skor, bral by som Desire. Rovnake HW moznosti (co sa tyka WiFi, GPS, atd.), lepsi displej, 20% lacnejsi, a Android. Niet co riesit.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

v com je vyhoda androidu? Bluetooth ma obmedzeny podobne ako apple..ci?
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

Myslim, ze to uz funguje od verzie 1.5. Ale nemam tak neviem urcite.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

ale preco brat radsej android ako windows mobile? Android vraj viacej mina bateriu :)(teda to tvrdia ludia, co si dali androida miesto windows mobile)
Tak ake su vyhody? ci zalezi na vkuse?
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Lebo android je radost pouzivat, je to prvy a jediny op system kt priniesol to cim ludi ocarphone. Jednoduchost, rychlost, uplne iny zazitok pre uzivatela.. a co to vie robit?? Vsetko.. a len dodam ze 4 najvacsi vyrobcovia mob telefonov davaju do svojich vlajkovych lodi android. A bude toho len viac.. android sa stane v mobulnych telefonoch to co windows v pc.. a apple mu bude vzdy konkurent. Vazne si len zoberte do ruky milestone alebo desire a otvorte si web stranku. Naproti tomu doterajsie windows mobile op systemy byvali navrhnute ako keby chceli ludi odpudit,
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

Nejde mi ohadku ale pre mna prvy phone co priniesol rychlost, jednoduchost a uplne iny zazitok bol iPhone. Kedze andorid v tom case bol vo vyvoji. A robi vsetko co potrebujem :) Ja len, ze to, ze bol prvy co to priniesol je subjektivna vec.
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Myslim ze medzi iphone a desire neni skoro ziadny. Je to rozdiel akurat pre toho kto pouziva exchange alebo google aps pripadne neplateny google accont. Pretoze android je nanotal prevazany z google uctom a krasne syncuje kalendar mail contact todo realtime krajsie ako iphone no z exchange ma trocha problemi a u iphone presne naopak exchange ide krasne no google acc niekedy nie uplne dokonale. Teras ma tak napadlo je velki paradox ze iphone od apple zvlada ms exchange omnoho lepsie ako wm 6.5 od ms?
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

ked postupujes podla navodu co maju na google na nastavenie iphone, tak ti to vsetko pekne funguje
ja mam syncnute kontakty, kalendar a maily, to vsetko cez push, vecsinou mam wifinu vypnutu, zapnem len doma, aby som vedel ked mi pride nejaky majl a ked nieco chcem na nete, kalendar si doma na pc upravim, pohodlne vsetko co chcem, a rano mi pipa pripomienka na udalost, ziaden problem
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak to uz asi opravili. Funguje sync aj ak mas na jednom g acc. viac kalendarou? resp. syncuje vsetky? Bo ak ano zacnem vazne rozmislat nad kupou iPhonu
Odpovedať Hodnotiť:
 

no flame - android sa mi vcelku pozdava a oproti WM je to neskutocny skok, ale:
- co firma/model, to ina verzia a este k tomu ako nadstavba ine uzivatelske prostredie. Chces najnovsi firmware? Oficialne to zatial ide tazko, preflashovanie ROM bezny uzivatel zvladne tazko, v lepsom pride o zaruku, v tom najhorsom si fon odpali uplne... iPhone pripoji k iTunes, kliknes na aktualizaciu a o 10 min fon pouzivas uz s novym OS...
- chces overene aplikacie? OK, ale len cez AndroidMarket. A aj to len z mobilu... Ak app za nieco stoji, zaplat, ale u nas to nejde. Vlasne zatial len v USA a GB. Pri vydani kazdej 1000ky app sa vyda oslavna tlacova sprava :) zatial je ich az 30tis. S funkcnostou iTunes a AppStore je to zatial neporovnatelne

Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

pokracovanie:

- Najblizsia lokalizacia je ceska, aj to nie na posledne verzie. iPhone ma uplnu lokalizaciu v slovencine vratane VoiceOver pre slabozrakych, iOS4 prinasa aj slovensku t9
- vsetky androidy DOKOPY maju 9% trhu, iP 28%. Oba rastu, ale apple o cosi rychlejsie
- rozdiel v cene AndroidMobil vs. iPhone nie je velky, v mnohych pripadoch su ceny rovnake

Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Vyjadrim sa len k niekolkym castiam, napriek tomu, ze vycitat presnost vyssie uvedenych komentarov by sa dala vo viacerych bodoch.
Ad iPhone, iTunes, aktualizacia: iPhone mal v minulosti problem s tym, ze sa niektorym nepodarilo telefon cez iTunes aktivovat. Obcas sa tiez stalo, ze aktualizacia telefonu nebola bezproblemova, obcas dokonca telefon po aktualizovani nesiel vobec (nepisem o jailbreakovanych). Takze, pisat, ze Android moze mat nejake problemy (o ktorych realnom vyskyte napr. ja neviem) a tiez napisat, ze pri iPhone je vsetko OK (pricom viem, ze to nie je vzdy pravda), je zavadzajuce.
Ad Android a podiel trhu. Uvadzany podiel iPhone 28 % je z coho? Z americkeho trhu? Pretoze zo svetoveho to urcite nie je. Vo svete je jednotkou stale Nokia. Vo svete ma dokonca ten Android mozno uz aj vacsi podiel ako Apple. Ci ma Android vo svete vacsi podiel ako iPhone netusim, ale viem, ze iPhone vo svete nema 28 % trhu. A tiez viem, ze Nokia ma v USA nejaky strasne maly podiel. Jednotka je tam RIM.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ano je to v USA. Nakoniec vacsina statisktik je stale z USA aj co sa tyka nedavno zverejnenych Androidov. Problem aktualizacii iPhone moze nastat. Vacsina problemou pri aktualizacii bola s tym, ze sa fony dali aktualizovat hned ked to bolo mozne. Pricom to byvalo pretazene. A samzrejme aj specificke problemy na jednotlive kusy. Ale staci dat restore alebo DFU mod a funguje. RIM ma nieco nad 30%, iP asi 28%, potom Andorid a Nokia asi 9% a nakoniec inde modely.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aktualnejsia statistika:

Podiel na trhu v USA:
RIM 36% podiel,
Android 28%
Apple 21%.

Je to z 3.5.2010.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

http://www.netmarketshare.com/mobile-phones.aspx?q prid=55&qptimeframe=M&qpsp=136&sample=25

by ma zaujímal tvoj zdroj :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Odkaz na netmarketshare hovori o podiele MOBILE BROWSING, nie podiele telefonov na trhu. Mimochodom, ktovie, ako ten podiel pocitali. O iPhone som kdesi cital, ze cezen tecie strasne vela dat (v zmysle, tie iste stranky stiahnute cez ine prehliadace zaberaju menej). Okrem toho, pri iPhone zvolili taky business model, ze kazdy, kto chcel v USA iPhone, si musel predplatit pausal na internet. Takze to potom ludia pouzivali viac, ako ked taku moznost maju volitelnu. Navyse ked uz nic ine, tak mapy na iPhone sa stahuju cez net, takze iPhone stahuje aj data, ktore si napr. uzivatelia Nokie nestahuju z telefonu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zdroj pre vyssie udavany podiel RIM, Androida a iPhone (36%, 28%, 21%) je napr. tu: http://tinyurl.com/2vbkuqc
Odpovedať Hodnotiť:
 

spominany problem s aktualizaciou sa vyskytol pri prechode z FW verzii 1 na 2 , potom na 3 a je mozne aj teraz na 4... dovod? pretazene servery kedze miliony ludi sa snazi vyupdatovat si FW okamzite ako je to mozne... a preco? lebo je to neuveritelne jednoduche a zvladne to snad kazdy...

neviem o tom ,ze by po tej chybe nesiel spravit restore na original settings... nestretol som sa s iphonom ,kt by nesiel restornut kvoli zlemu "softu"... ak nejde tak uz je to z 98% chyba HW...
Odpovedať Hodnotiť:
 

podiel trhu? treba brat v uvahu ,ze zariadeni na android je kopa... na iOS len od apple a to co dokazalo je len s tromi iPhonmi (2G,3G,3GS)... nokia a jej podiel trhu? vyraba velke mnozstvo modelov ,kt si mozes kupit aj za 100€... to ,ze ma najvacsi podiel na trhu neznamena ,ze je najlepsia...vyraba lacne umelaky dostupne pre kazdeho a drahe umelaky dostupne pre tu tzv elitu...

Kazdopadne co s podielom trhu? kupim si co chcem proste, ci uz HTC, Nokiu alebo iPhone... to ,ze je najrozsirenejsie to alebo tamto neznamena ,ze je to to co potrebujem ja
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neda mi to a este okomentujem tento vyrok: "Oba rastu, ale apple o cosi rychlejsie"
Najrychlejsie predavanym telefonom v historii je Motorola Droid (s Androidom). Kedze telefonov so systemom Android je omnoho viac, pisat, ze obe platformy rastu, ale ze Apple rychlejsie, je s prepacenim holy nezmysel. Aj v USA rastie Android rychlejsie ako Apple. Ale vsak pockajme si, ako to dopadne. Podla mna nebude trvat ani dva roky a cisla budu hovorit o jasnej dominancii Androida. Samozrejme, ze Apple fanboys budu po prezentacii Steva Jobsa tvrdit zasa nieco ine...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jasne, ze rast je iny. Apple ma jeden model. A pred letom sa uz nepredava, lebo sa caka na novy iPhone a tak isto ten dalsi mesiac do uvedenia. Nema viac verzii ako android. A okrem toho v USA uz dlho maju akciu, ze pri kupe nejakeho androidu dalsi model s androidom zdarma. Plus len ATaT. Pri tolkych modeloch, neviazanost na operatora a akcie 1+1 je predaj efektivnejsi. A ty si co, Android fanboy? :))
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mno, ak by som mal byt nejaky fanboy, tak asi najskor Android fanboy. Osobne som vsak Androida nikdy nevlastnil. Momentalne mam Symbian, ked pride Samsung Galaxy S a splni to, co slubuje, mozno si ho kupim.
Hlavne sa ale staviam do opozicie polopravd a lzi. Skratka si myslim, ze tych sprostosti, co tu niektori pisu, je uz privela. A naivne verim, ze aspon niektori sa aspon na chvilu zastavia a zacnu premyslat nez aby slepo obhajovali Apple.

Ma v tejto suvislosti napada taky vtipek s Bushom:
-Reporter: Mr. Bush, are you high or just incredibly stupid?
-Mr. Bush: I assure you, I am not high.
Odpovedať Hodnotiť:
 

To anroid fanboy som napisal len pre to apple fanboy. Tiez som mal roky symbian a presiel som na iP. A teraz som plne spokojny. Ten Samsung vyzera byt fajn, zatial ho kazdy len chvali. Tak snad bude mat to co hladas. Niekto tu slepo obhajuje Apple a niekto slepo nadava. Je to asi ako sport:) Dik za vtip.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Motorom droid je najrýchlejšie predávaným android telefónom... Podľa odhadu analytickej spoločnosti Flurry, ktorá má svoj sw nainštalovaných na cca 80% iphonov a androidov, za prvý týždeň sa predalo 250 000 motorola droidov, za prvých 74 dní približne 1 050 000 kusov... To je viac, ako predal Apple prvého iphonu, ktorý za prvých 74 dní predalo len milión kusov... Avšak oproti iphonu 3gs nemá šancu, pretože ten predal za TÝŽDEŇ 1,6 milióna kusov

zdroj: Wikipedia

tak tu nerozprávaj bludy prosím ťa...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mne je to jedno. Kludne nech ich predavaju aj miliony za tyzden. Ja pisem o Andoride ako platofomre a nejaky droid ma nezaujima. Napisal som rozdieli vo forme predaja iP a Androidov. S tym, ze s toho vypliva, ze urcite budu lpsie rast lebo maju efektivnejsi predaj. Aspn to tak malo vyzniet, ael niekto sa tu chce natahovat pre hluposti. Tak co na tom nechapes? Ty blud.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No bolo tu spomenuté, že motrola droid je neviem jak extra predávaná, pričom predala ani nie pätinu z toho čo iPhone 3gs, ledva predbehla pôvodný iPhone, ktorý ani nepovoľoval 3rd party apps
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nejaky konkretny odkaz na wikipedii by nebol? Akosi to tam neviem najst.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A, tak uz som to nasiel. http://tinyurl.com/3y4yqmb
Je pravda, ze iPhone 3GS sa predaval rychlejsie. Priznavam teda, ze som nepisal spravne informacie. Tak co, Tupcek, mas aj ty gule, aby si napisal, co vsetko si napisal za bludy ty?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jasne, dokáž mi niečo, tak ako som ja tebe dokázal, že to nebola pravda a potom si to v poho priznám
Odpovedať Hodnotiť:
 

Myslim, ze pri viacerych vlaknach v tejto diskusii som ti to dokazal. Reakcia ziadna...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nájdi si na anglickej Wikipedii motorolu droid
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pri porovnaní s win mobile a symbianom (aspoň za čias pred iphonom) máš určite pravdu, no musíš uznať, že ios na tom je približne rovnako, pre niekoho kúsok lepšie, pre niekoho kúsok horšie.... A určite aj naňho platí, že priniesol jednoduchosť, rýchlosť, úplne iný zážitok pre ľudí, dobre sa na ňom pozerá web a nieje ani odpudzujúci... Môže mať iné nevýhody, no tieto medzi ne určite nepatria
Odpovedať Hodnotiť:
 

..ale baterku to ma teda fakt mizernu, priznavam, teda aspon ten moj :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Android na zariadeniach dodavanych s Win mobile samozrejme žerie viac baterku. To ale nieje relevantný argiment.
OS treba vždy na daný HW optimalizovať aby sa ušetrila energia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nefunguje to ani v 2.1 ale v markete je zadarmo aplikacia ktora to umozni. Google vsak zapracoval a novy Android 2.2 uz tuto ficurku (a mnoho dalsich) prinesie uz za 2 tyzdne..

Osobne mam Desire a iPhone ma neoslovil. O zmene rozhodne neuvazujem
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

android od verzie 1.6 vyuziva BT plnohodnotne. 1.5 este nevedel prenos suborov. Z vlastnych skusenosti mozem povedat, ze ma android ako taky zaujal a pracuje sa s nim onmoho lepsie ako z win mobile.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Najvacsia vyhoda Androidu (ked porovnavas Desire a HD2) je v tom, ze novu verziu Windows Mobile uz nikdy neuvidis.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

na HTC HD2 spustis 90% hier z PS1 :) A to s normalnym framerate a lubovolnim nastavenim ovladania, dokonca mozes vyuzit aj G-senzor... skus youtube-ovat :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

vau, toto skutocne nepotrebujem
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

jednoznacne uvazujem o kupe,uz iphnone 3G,ktory mam,ma prijemne sokoval a o novom iphone 4 som presvedceny,ze to nebude inak...vylepsene technologie a vzhlad su zarukov uspechu...Apple vie co robi a ide im to priam dokonale...
Odpovedať Známka: -2.1 Hodnotiť:
 

Dal by som ti aj + ale to akym sposobom si to napisal... No sorry... Aj Chuck norris a aj Pda vo velkom kancli cez Wifi vedia co robia a tiez im to ide priam dokonale ale.....................................
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Hlavne ma zaujima ako to bude s tym displejom na slnku. Skoda tej micro sim, to radsej nemali davat prednu kameru a na usetrene miesto dat normal sim.
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

mna by inac naozaj zaujimalo kolko ludi vobec pouziva tie vydeohovory a predne kamery na telefonoch, lebo som zatial nikoho nevidel a to maju setci znami telefony co to podporuju...

V kazdom pripade, uvidime aka bude cena u nas(ratam tak 400-500 europskych bubacikov XD ), narozdiel od prveho iphonu tento tu vyzera aj pouzitelne a (mozno) za vcelku dobry peniaz
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

vydeohovory asi nik...
Odpovedať Známka: 6.8 Hodnotiť:
 

No a este si pockajme, kolko ludi zacne pouzivat videohovory po tom, co ich zacne podporovat iPhone 4. Vlastnil som niekolko telefonov s video hovormi, ale nikdy som ich realne nevyskusal. A v tom, ze spravia nieco tak, ze useri to aj naozaj zacnu pouzivat je Apple celkom dobry.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Len nezabudnime ze tie videohovory idu vylucne cez WiFi.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

a vies preco? pretoze AT&T a iste aj dalsi operatori by ZNOVA nezvladli traffic... uz davnejsie ked prisiel iPhone tak to nezvladali a to este neboli ziadne videohovory ,kt v amerike iste zaziju teraz velky boom... tusim to bolo aj spomenute na keynote ,ze docasne podporuje len wifi kvoli tomu... (btw isto sa to bude dat nastavit aby to slo aj cez 3G ;) , uz teraz su dostupne upravy co zapricinia aby si iphone myslel ,ze je na wifi aj ked je na 3G...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Prečo odmietanie microsim? Však aspoň to konečne aj naší operátori začnú používať a je to veľmi dobrý krok vpred, pretože to umožňuje kúsok menšie telefóny s presne rovnakou funkčnosťou... A dokonca aj obyčajnú SIM si vieš upraviť na microsim

raz nahradenie SIM aj tak muselo prísť :-)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

No ja ju neodmietam keby som ju tu zohnal. iP ma micor sim lebo na nu prechadza ATaT. Ja len ze ked zle zastrihnem tak by som ju mohol znefunkcnit. A ten program co mam, uz na nu nedostanem. Pred SIM bol tiez iny standart a preslo sa na SIM, tak teraz to asi pojde na micro sim.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No keď sa u nás začne predávať iPhone 4g, tak určite ku nemu nedajú normálnu SIM a tým pádom nebudeš musieť strihať... Aspoň pokiaľ si trpezlivý a počkáš do augusta
Odpovedať Hodnotiť:
 

V t-mobile vraj bude mini sim uz onedlho. Mozno kvoli Ipadu.. v kazdom pripade parada :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale ja telefony zasadne nenakupujem u operatorov a nezaujima ma ich premrstena cena s tym pausalom co mi k tomu daju. Preto ma stve ta micro sim.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No napríklad iPhone stojí bez viazanosti okolo 700€, čo je tak 30€ na mesiac... Za 40€ môžeš mať v orangei 200minút, 100sms, 2gb dát, jeden paušál ti zaplatia a za 100€ máš iPhone... Nie vždy je výhodnejšie kupovať telefón zvlášť, aj keď často sa to oplatí
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Len ja si ho kupim trebars v alze za 557€ bez dane, dan platit nebudem. Tak stoji teraz 3GS. Neviem ci tych 200min je do vsetkych sieti ale ja do orange volam minimalne. A sms vobec nepouzivam. Jedine co ma moze zaujimat su data. Pre mna je to vyhodnejsie.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

S DPH je to 660, čo je len 40€ menej ako som povedal, hovory sú do všetkých sietí a namiesto SMS si môžeš dať viac hovorov ak chceš... Takže v prípade, že by si chcel teraz iPhone 3gs, tak by sa ti aj tak viac vyplatilo v Orange s paušálom... To sa týka ale len súčasnej situácii s 3gskom, nevravím, že sa to oplatí stále alebo aspoň väčšinou
Odpovedať Hodnotiť:
 

Poviem to tak, ja dan platit nebudem. Takze urcite ak by som teraz kupoval 3GS mam za 557€. Ci ako to je. Nehovoriac, ze nemam rad viazanie sa na pausal. Za 24 mesiacov ma vinde na 23€. Ty si mi pisal nejaky pausal za cca 40€. Takze mam este 20€ k dobru na hovory a data ked celkom. Pre mna je viac podstatne nemat pausal ako usetrit par €. Ale v tom som iny nez vacsina :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Telefón berieš bez DPH, ale paušál s... Paušál bez DPH ťa výjde 33€, takže ti už ostáva asi len 10€ na 2000mb cez 3g a 300 minút do všetkých sieti s tým, že po prevolaní máš 13 centov na minútu

v každom prípade nechápem tvoje zmýšľanie: dáš cca o 20€ viac len za to, aby si nebol viazaný, ale načo ti je tá neviazanosť? Na to aby si raz za dve roky ušetril 5€ na neprevolaných minútach? Alebo aby si potom mohol vymáknuť lepšiu akciu, čo samozrejme bez paušálu bude nič moc a pri najlepšom zaplatíš rovnako, ako s paušálom?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Da 20 EUR za to, aby o rok nemusel fnukat, ze ma este rok do ukoncenia viazanosti a kupi si novy telefon (specialne pre Tupceka: iPhone 5). Alebo ho o tyzden povysia, pojde pracovat do Nemecka a nemusi v SR platit pausal. Dovodov by sa naslo viac.

Medzi obyvatelstvom sa najdu lusia, ktori o svojom zivote dokazu rozumne rozhodovat. Asi na to bing ma dovod. Pre tych, ktori potrebuju pevne stanovene hranice co mozu a co nemozu, Boh stvoril Jobsa :-)
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

Kúpiť nový telefón za plnú cenu môže aj keď je viazaný, tam nieje žiaden problém... A pokiaľ sa nesťahuje každé 4 roky, tak je to asi bezpredmetné, keďže to, čo by zaplatil za ten jeden rok navyše sa mu bohato preplatí v lepších cenách pri paušali
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja by som to videl takto:

tvoj tata ma nejaku sro, platcu dph, takze ty/tvoj tata v konecnom dosledku dph platit nebudete.
ale telefon si platis sam, tak nemas pausal, ale predplatenu kartu. lebo si ten pausal nemozes dovolit a navyse sa pri tom citis slobodne. ale kazdy, kto si to moze dovolit /ak nema naozaj specialne potreby/ si zrata 1+1, teda ze pausal sa mu oplati ovela viac.
tolko moj nazor.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

+1, presne to mi napadlo keď som čítal jeho príspevky :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

nechcem kydat na apple, tento iphone je fakt skvely kusok a aj ja nad nim realne rozmyslam ze si ho kupim ale v com je ten brutalny technologicky naskok ktorym sa vychvaluju?

porovnajme si ho napriklad len s mojou dvojrocnou Xperiou.

ja mam na 3" displeji rozlisenie 800x480, je teda logicke ze ked ho roztiahnu na 3,5" tak sa zvysi rozlisenie, kludne aj na tych 960x640. co je teda na nom take prevratne ked ja sa na taky display pozeram uz 2 roky??

Dalsia vec, konecne pridali to slavne 3G HSUPA, co som ja mal tiez uz od zaciatku,
Ani iPhone 4 stale nepodporuje 3G video hovory, aj ked ma videokameru a je slubene ze v buducnosti podporu pridaju. Ja to mam tiez uz dva roky.

Multitasking,Led blesk detto.

A takto by som este mohol pokracovat dalej a dalej..
Preto sa pytam, kde je ten velky technologicky naskok? A ludia veselo dalej klikaju na anketu pod clankom lebo im prave Apple povedal ze iPhone je najlepsi, tak najlepsi proste je..
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

skúšal si ju pustiť z dvojmetrovej výšky na zem?
Odpovedať Známka: -8.2 Hodnotiť:
 

Fuha...aj ty pouzivas mobil na rozbijanie vlasskych orechov??
Odpovedať Známka: 9.5 Hodnotiť:
 

hej uz mi zopar krat spadla mozno aj z vacsej vysky, ked som videl jak sa rozletela na cca 5 metrov stvorcovych uz som sa s nou v duchu rozlucil ale nakoniec to nebolo nic strasne akurat tam pukol jeden kryt ale sekundove lepidlo to zvladlo perfektne :)

Neviem ale v tomto ja som dost konzervativny clovek a viac verim fyzikalnym zakonom ako nejakej propagande Applu.

Mobil by sa mal podla mna pri pade z vysky rozsypat na co najviac casti aby utlmil silu dopadu a hlavne pretazenie ktore by mohlo poskodit jeho vnutornosti. Toto sa vyuziva dnes uz takmer vsade a najkrajsie sa na to pozera pri zavodoch F1.

Ked hodim sklenenu tehlicku z dvoch metrov ktora je este naschval polepena aby ju otvoril len Apple servis, cize nijak nemoze pohltit energiu padu tak ten telefon mozno zopar padov vydrzi ale urcite mu to neprospieva. Sklo sa sice nemusi rozbit, ale casom urcite prestane fungovat kvoli pokazenym vnutornostiam
Odpovedať Známka: 7.7 Hodnotiť:
 

Rozbil som už dve sklá na iPhone, ale ešte sa mi nestalo, že by dačo prestalo fungovať :-) to už skôr sa rozletí z vonku
Odpovedať Známka: -7.3 Hodnotiť:
 

No ide o to ze nejako sa ten pad musi prejavit, bud rad ze si rozbil to sklo, tam sa uvolnila ta energia. Teraz, ked ti padne iPhone 4 tak budes menit nielen predne ale aj zadne sklo :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To boli ale fakt kruté pády, neviem, či by tomu pomohlo odlietanie zadného krytu, ale skôr nie ako hej :-) a dačo tam spomínali o kvalite skla, možno bude tentoraz tvrdšie :-) jediné, čomu by som vážne veril, že tie pády prežije, sú staré telefóny, ktoré boli tak ľahké, že pri ich pevnosti vydržali takmer všetko, napriek tomu, že boli zo slabého plastu
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

wow, som nevedel ,ze stara xperia ma 326 ppi displej a dokonca IPS... zlodeji z applu!!!!

hod si tu xperiu na zem a daj detom skladat puzzle :D
Odpovedať Známka: -7.9 Hodnotiť:
 

ok tak mi ukaz dokaz ze nema taky display. Ja tu xperiu drzim v ruke a ak IPS znamena ze ma lepsie pozorovacie uhly a farby sa tak nedegraduju, potom xperia ma SUPER MEGA IPS, pretoze ked na to pozeram z akehokolvek uhla, tak farby aj jas ostavaju uplne rovnake. Ani mne sa nechcelo verit ked som ju prvy krat videl ale je to pravda. A nikto sa tym nechvali
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Je to technológia in-plane switching, a nemá to priamo nič s pozorovacími uhlami (aj keď sa IPS displeje tým vyznačujú).
Odpovedať Hodnotiť:
 

Rozdiel je v tzv. User experience.
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

V čase vydania bol tvoj telefón veľmi slušný, avšak software ho potiahol predajmi hlboko pod iPhone... Hardvérovo zaostával v pamäti telefónu, vo farebnosti (pokiaľ viem, tak má len 65000 farieb), v senzoroch (to keď telefonuješ, neklikáš na touchscreen?) v ostatných veciach svojho času viedol

v súčasnosti sa už nechytá ničím ani na iPhone, nechcem tým kritizovať ten mobil, akurát že na ňom vidno vek...rozlíšenie displaya je pekné, ale kvalitou displaya sa rovnať nemôže, už vôbec tou farebnosťou, kontrastom a podobne. Rýchlosť sťahovania dát je tiež pekná, no vykresľovaním stránky sa na 4g nemôže chytať. Multitasking je robený typom: nauč sa efektívne spravovať otvorené aplikácie, alebo ti pôjde nahovno telefón. No LED bleskom sa ešte chytá no :-) ale o GUI, kvalite materiálov, rýchlosti atď nemôže byť ani reč :-)
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Mam Desire s amoled dispejom ktory ma 16mil. Farieb. Mam to menit za ips :)
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Síce iPhone 4 má vyššie dpi, ale display asi nebude dôvod na prípadnú výmenu z desire na iPhone... Aj keď doteraz bola reč o niečom inom...Pokiaľ sa ti chce hádať, tak ti môžem uviesť dôvody, prečo by som ja menil desire za iPhone 4... Neznamená to však, že by si mal meniť aj ty, každý nech map, to čo chce
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ja nehovorim ze xperia je kralovsky telefon, ani ho s iPhonom nechcem porovnavat, su to predsa uplne ine telefony pre uplne inu skupinu ludi.

ja som sa pytal, co je na tom novom iPhone 4 take revolucne alebo technologicky daleko pred konkurenciou? Pretoze podla mna absolutne nic kedze vsetko to mam na 2 roky starom telefone.

Co sa tyka farebnosti mojej xperie, 65000 farieb je dane systémom Windows Mobile, ale oni veľmi dobre vedia preco to tak zrobili, o tom tu teraz nebudem daľej rozpisovat. Staci sa tym trosku zaoberat a hned to clovek pochopi. Ked porovnam moju Xperiu s akymkolvek iPhonom alebo iTouchom ktory bol doteraz vyrobeny tak display xperie je uplne ina kategoria. Sam som mal chvilu aj iPhone takze to viem objektivne porovnat ale display iPhonu oproti xperii je nevydareny pokus o vtip. A to mi tymi akoze len 65000 farbami alebo kontrastom nevyhovoris.


Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Dalej tymi senzormi, ked telefonujem tak samozrejme neklikam na obrazovku lebo na to netreba senzor ze ked zdvihnem aby sa mi zablokovala, to je dalsi marketingovy blabol, MUST-HAVE funkcia, bez ktorej sa s dotykovym telefonom ani neda existovat co :)

A ako moze xperia zaostavat hardwarovo prosimta? Tou 256MB ram, ktoru ma iPhone az od 3GS verzie a ktora je pravdepodobne aj v iphone 4? Momentalne mam v Xperii 16GB microSD kartu ale neni problem kupit aj 32GB, co je maximum aj na iphone 4, na ktorom sa to uz ani viac rozsirit neda kedze stale nema slot na pamatove karty..

stale sa dostavame len k tomu faktu, ze iPhone 4 naozaj nic nove nepriniesol, ale kedze je to od Apple, tak pevne verim ze to bude bestseller. Ako som spominal uz na zaciatku, aj ja nad nim realne rozmyslam a to uz som jeden iPhone mal ale kedze mi nevyhovoval tak som sa ho zbavil. Tento vyzera ze moje poziadavky splni, teraz uz len cakat kym si ho vyskusam nazivo a potom sa rozhodnem :)
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

No s tým blokovaním obrazovku máš pravdu, ale ako tradeoff musí byť rovnako veľký s menším displayom, keďže potrebuje hw funkčné tlačidlá... Hw klávesnica je ešte v pohode vec, aby sa na tom dalo rýchle písať, ale význam funkčných kláves za cenu menšieho dotykového displayu nevidím

čo sa týka RAM, procesoru a grafického čipu, ich požiadavky sú závislé na použitom OS a aplikáciach... Uvediem prehnaný príklad: keby si robil počítač s OS MS DOS, zbytočne tam budeš dávať 4GB RAM, pretože to funguje rýchle aj s oveľa menším množstvom... Pri win vista ti napríklad určite nebude stačiť 256 mb ram, to fungovať nebude... Nechcem povedať, že iOS je násobne lepší, ale že treba porovnať rýchlosť a nie veľkosť RAM, rýchlosť procesora a podobne

s dokupovaním kariet: pri najlepšom môžeš mať toľko pamäti ako iPhone
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Inovatívnych prieniesol viac vecí, väčšina z nich má, niektoré aj mali reálnu konkurenciu, respektíve konkurencia vznikla neskôr: kvalitný multitouch, ktorý konkurencia dobehla až za pár rokov, teraz kvalitný display, ktorému netreba žiaden tradeoff aby mohol dosahovať svoju kvalitu, práveže naopak, aj mimo rozlíšenia je kvalitnejší, ako starý, odolnosť materiálov v novom iPhone, revolučné UI, ktoré pomaly všetka konkurencia aspoň čiastočne skopírovala, pohodlné ovládanie prstom, prvá sw klávesnica, ktorá je porovnateľná s hw klávesnicou, prvý krát použiteľný telefón bez množstva tlačidiel, tuším e na novom iPhone je nejaký foťák s nejakou technológiou obvykle nepoužívanou v iných telefónoch, ale niesom si istý, výnimočná kvalita materiálov, AppStore, ktorý aj napriek všetkej kritike spôsobil najväčší rozmach aplikácií na telefónoch atď... Avšak je ešte jedna najdôležitejšia vec: väčšinu týchto vecí nájdeš aj inde, ale v jednom zariadení naraz a tak perfektne funkčných a jednoduchých veľmi málokde
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Mohol by si prosím ťa vysvetliť, o čo je lepší display na tvojej xperii oproti iPhone 4? Môe byť dobrý, ale neverím, že lepší
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

ja som nikde netvrdil ze na xperii je lepsi display ako na iPhone 4. ten este bohuzial porovnat neviem, ale porovnaval som vsetky starsie iPhony a iTouche a je to naozaj bieda oproti tomu co mam. dokonca aj ked mam "len" tych trapnych 65k farieb. premna zamna by kludne mohlo byt na iphone hoci aj len 4096 farieb ale hlavne aby sa pod roznymi uhlami nemenili. Najhorsie to bolo s ciernou z ktorej bola vacsinou takmer biela
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Chlapci, niektori tu hovorite o tom iPhone 4g ako keby ste ho uz pouzivali aspon mesiac a mali zmapovane vsetky jeho klady a zapory a to bol len dnes ci vcera predstaveny. Chapem ze ste si precitali specs na apple.com a ste uplne nadseni ale realita moze byt uplne ina...a pokial ho porovnate napr s htc desire tak az taky prevratny vobec neni
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

ten display na xperii zdieľa zelený subpixel medzi dvoma pixelmi takže nemá čisté rozlíšenie 800x480, na rozdiel od IPS.
Odpovedať Známka: -2.3 Hodnotiť:
 

a to si kde prisiel na to ze display na xprerii zdiela zeleny subpixel?
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

Mozno AppleInsider :-)
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Lebo pri tej technologii proste je zdielany zeleny subpixel.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

a mohol by si mi trosku objasnit tu technologiu mojho displeja? Lebo pokial viem tak mam obycajne IPS LCD, ale rad sa necham poucit :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

displej o ktorom hovoris ma nexus one a htc desire
Odpovedať Hodnotiť:
 

Suhlas.
Toto je prvy ajtelefon, ktory by som si pri rozumnej cene mozno aj kupil. Ale!
Mam Samsung Omnia 2 s winmobile. Az na rozlisenie a multidotyk neponuka proti mojmu telefonu iphone 4 nic navyse. Predpokladam, ze na slnku bude citatelny rovnako zle ako je teraz, videohovory cez wifi su tak na dve veci, opat bez radia, bez slotu na MicroSD kartu, bez USB/microUSB konektora,bez flashu. Nic prevratne, len elitarske. A uz vidim tie sory ludi stojacich od vecera pred zelovocom aby si mohly kupit svoju modlu :)
Btw nejaky apple fun mi tu raz mrskol do oci, aky je multitaskyng nebezpecny a zly. A hups, zrazu je tam? Co to?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Ty niesi antiapple fanboy, ani kus: display na doterajších iphonoch je v pohode čitateľný aj pri najsilnejšom slnku, aké na Slovensku kedy svietilo... Ak chceš, priložím videodokumentáciu... iPhone 4 má ešte lepšiu čitateľnosť... Požičaj si od kamaráta iPhone na týždeň a potom budeš vedieť objektívne posúdiť, či nič nové neprináša...videohovory sú podľa mňa na nič všeobecne, idú len cez WiFi z dôvodu, aby to operátori zvládli, keď budú mať lepšie siete, pôjde aj cez 3G, rádio je len cez internet, to môže byť, pri 32GB pamäte nechápem načo na mobile slot na pamäťovky, USB a Micro USB - načo? Význam flashu uvidíme neskôr, ak bude prekonaný HTMLčkom, tak je absolútne zbytočný (okrem toho - videl si, ako pomaly ide flash na iných telefónoch? Apple povedali, že ak im Adobe dá dostatočne rýchly flash na iPhone, bude tam... Lenže nestalo sa tak).... Čo sa týka multitaskingu, tak u Apple je prvý krát snaha spravi multitasking bez veľkého vplyvu na baterku a výkon... V takom prípade je multitaskig viac v pohode :-)
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Kolega v kancelarii ma ajtelefon 3G, viem o com pisem. Podla mojho nazoru je na priamom slnku disp iphone zle citatelny (samozrejme ma s tym problem vacsina displayov). Ako pises, videohovory su na nic. Preco tam Apple montoval kameru? A ked ju tam uz namontoval, nedalo sa implementovat jej pouzitie aj cez 3G? Maju v EU operatori podobne kapacitne problemy ako v US? Radio cez internet? Kompletny? Mobilny datovy prenos je najdrahsia polozka a ty chces pocuvat radio cez net? MicroSD citacky ma vacsina mobilov, snad len okrem ajtelefonov. Prakticke vyuzitie externej pamate snad nemusim ani popisovat (dovolenka, fotka zrkadlovkou a ty ju chces mailom poslat kamaratom). Flash je zatial majorita. Pokym sa to nezmeni, vnimam jeho absenciu ako nedostatok. Cize ako pisem, iphone je pekny kus zeleza, ale nic pre mna.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Ak by som bez radia nemohol byt, tak radio cez net nie je az taky problem - hodina pocuvania hudby v 64kbps ti zhltne cca 30MB z pausalu - ak mas o2, tak ti to aj tak moze byt jedno.
MicroSD ma vacsina mobilov, ktora ma internu pamat malu, a smarty, ktore maju max 16GB uz stoja tolko, ako iP4 32GB. Argument s micro SD do SLR ma ako pouzivatela zrkadlovky ale ze strasne rozosmial - ludia, ktori fotia zrkadlovku by do nej dali microSD v redukcii ako totalne nudzove riesenie.
Absencia flash ako nedostatok? Ukaz mi realne existujuci a predavany smart na nasom trhu, ktory prehra flash?
Ale chapem, ak chcem iPhone bit, argumenty si vymyslim :D
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Ak chces iphone obhajovat, slabiny prehliadnes :)
Pocuvanie radia cez net je ciry nezmysel. Ved si to priznaj OMG. Kolko ludi je v O2 a ma objednany datovy pausal za tebou spomenutu cenu? Minorita! Omnia 2 s 24GB internej pamate je stale lacnejsia ako ajtelefon. Neviem, kde si sa docital o opaku. To iste plati o HTCckach. Zrkadlovka bola uvedena ako priklad, nemusis ma hned chytat za slovicka. Tu ide o princip. Proste z/na ine zariadenie bez BT, WiFi ci PC data nedostanes. iphone je v tomto obmedzene. Priznaj si to. Ak budes aj nadalej tvrdit, ze je to skvela feature, nemame sa o com bavit. Suma sumarum, iphone vo svojej 4 verzii neprinasa nic nove, ci prevratne. Proste je to len dalsi model telefonu nesuci si so sebou detske choroby rodicov.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Prečo by malo byť počúvanie internetového rádia nezmysel? Normálne to tak funguje, nevidím v tom absolútne žiadny problém. Veľa ľudí s iPhone má dátový paušál, ktorý nedokáže využiť, ja osobne mám 1,5 GB za 10€ a využívam tak 500 MB.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale snad o tomto nebudeme diskutovat.
Internetove radia su fajn, ale pri predplatenom datovom baliku povazujem ich pouzitie za mrhanie prostriedkami. Radio ako hw sucast telefonu je minimalna nakladova polozka (stara snad ako Praha). Nerozumiem, preco by som mal za nieco platit 2x (koncesionarsky poplatok + datovy prenos - elektriku vynimajuc). Prestante uz prosim tento nedostatok propagovat ako skvelu feature!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja to nepropagujem, ja len nechápem, čo je také divné na počúvaní internetového rádia na telefóne. Zabudol si, že internetové rádiá majú zväčša lepšiu kvalitu a žiadne rušenie. Ja by som si asi skôr vybral internetové rádio, ako používať FM. Inak ja rádio vôbec nepočúvam, načo keď mám to čo chcem v iPode :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aby ti fungovalo internetove radio, potrebujes sa pripojit minimalne na 3G. Aj ked sa siet rozsiruje, na slovensku je to stale bieda. A ako bolo povedane, automaticky platis koncesionarske poplatky. Tebe vyhovuje platit aj data(i ked mas mozno extremne vyhodny datovy pausal) aj dan?
Odpovedať Hodnotiť:
 

blbost, jedna sa zvacsa o stream v rozsahu 64 kbit az 128 kbit. Nic, co by EDGE nezvladlo. Pouzivam uplne bezne a funguje to. Ziadne 3G netreba
Odpovedať Hodnotiť:
 

Potvrdzujem
Odpovedať Hodnotiť:
 

Co sa tyka videohovorou a 3G tak zabudni na EU trh. Pre Apple je priorita USA a ATaT. Proste ATaT by videohovory neutiahol. Aj Micro sim je tam preto lebo bude ATaT na nu prechadzat. I ked Apple hovori aj o usetrenom mieste. Radio mi netreba a ani ziadne doma nemam, citacku kariet tam nechcem. Prakticke vyuzitie externej pamate v iP pre mna nie je. A nebolo by ani na inom fone a to som aj ine vlastnil:) Flash ide zatial otrasne a vobec mi tam nechyba. Skoro vsetky videa su na youtube, bez flashu si plnohodnotne precitam spravy a tech. weby uz zvacsa maju videa na youtube. Aj zive.cz si pozriem a o nic nepridem. Minule v zive.cz bola rec o flashi a prva vec co ich napadla, ze ktora aplikacia je len vo flash na webe bolo radio. Takze pre mna nepodstatne. Nehovoriac ze tie flash hry nie su optimalizovane na rozlisenie mobila takze aj tie treba niektore optimalizovat. Veci co pre teba su dolezite ma vobec nezaujima, je to subjektivne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kedze som uz riesil s dvoma iFonmi vytahovanie dat z nich, pricom iTunes s ktorym boli synchronizovane uz neexistoval, tak dokazem ocenit, ked su vsetky udaje na karticke, ktoru vytiahnem z telefonu a vlozim do citacky.

Odpovedať Hodnotiť:
 

iphon 4 je tensi, ovela lepsi dotyk. display, thats all :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tiež sa prikláňam k názoru že už 3g je vrchol techniky. Jednoznačne idem do 4g! :)
Odpovedať Známka: -4.1 Hodnotiť:
 

Clovece, treba sirsi rozhlad.

HTC Desire je na nasom trhu uz stvrt roka, 4G dojde prinajlepsom v auguste a aj tak ma nepresvedcil, ze by sa oplatilo switchnut.
Odpovedať Hodnotiť:
 

to, že teba nepresvedčil neznamená, že jemu nemôže vyhovovať násobne viac ako HTC Desire :) mne už nevyhovuje napríklad vôbec tým, že cez Mac sa s ním neviem synchronizovať, aspoň nie oficiálnou cestou :) a kupovať si Windows kvôli tomu isto nebudem
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj ja vážne uvažujem o kúpe. Je to fakt precízne spracované, to sa musí uznať. Len ma mrzí, že o rok príde zasa nový a mňa to bude škrieť. :(
Odpovedať Známka: -4.7 Hodnotiť:
 

Milý Andy, ak ťa škrú takéto veci, radšej si nič nekupuj, bude sa ti žiť ľahšie.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

zial apple zaspalo doba a to dost kruto ked toto nazyva revoluciou

dpi v napr. HTC su uz take vyskoe ze tazko rozpoznat pixle
multitasking - uzasne stara vec
threading v maile - si robia snad srandu
5mps fotak - ma snad kazdy mobil (blesk podobne)
to "HD" video by som chcel s tou optikou vidiet :D
videohovory boli odsudene ako blbost uz pred 2 rokmi + limitacia wifi

apple robi to v com je najlepsi robi super design a gui, zial funkciami vzdy zaostava
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Tieto diskuie o nejakych "funkciach" ma uz vazne prestavaju bavit.
Co nazyvas funkciami? To, ze niekto ma implementovane nejake HSUPA, ktore operatori zacnu podporovat az na konci zivotnosti mobilu, ktory to podporoval pred dvoma rokmi, alebo to, ze z iPhone sa vygeneruje najvacsi mobilny trafic? Pre mna je podstatne skor to druhe a povazujem to za revolucne.
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

to ze z iphone sa vygeneruje najvacsi mobilny traffic je revolucne, ale nie pre teba, skor pre marketingove oddelenie Applu a pre mobilnych operatorov ktori maju s nimi zmluvy! Niekto tie ucty za traffic totizto musi platit a neviem ako ty, ale ja sa snazim traffic skor minimalizovat ako maximalizovat
Odpovedať Známka: 5.3 Hodnotiť:
 

Aj pre mnǎ má význam to, že má najväčší traffic, pretože vďaka tomu viem, že na iPhone sa dosť dobre využíva internet, aspoň to tvrdia užívatelia a táto štatistika... Zaplatiť niečo, čo využívam a čo mi pomáha nieje problém... Ja telefopn využivam bez obmedzení, pokiaľ niečo chcem a nieje to za nejaké neskutočné peniaze, tak si to doprajem a neobmedzujem sa... Preto traffic neminimalizujem
Odpovedať Hodnotiť:
 

Poviem to schvalne trocha prehnane:
Preco sa 3g datove programy neviazu aj k zmluvam s Nokiou? Jednoducho preto, ze rychly datovy prenos na Nokii je ti v podstate na nic. V iPhone su rychle data omnoho viac vyuzitelne ako v inych mobiloch. Hovorim to podla seba. Ked som mal nokiu, nechal som ju tak a na zachod som isiel s novinami. Teraz mam iPhone a na zachod idem s iPhonom a pozeram youtube videa. :D

Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ja mam tri roky staru Nokiu E51 a na zachod si ju berem, pozeram na nej web a videa z Youtube cez Wifi ... a keby som mal tlaciaren, tak cez to Wifi tlacim aj dokumenty zo zachodu, takto tlacim na zachode len nieco ine :D Ako to uz jeden predrecnik naznacil, ti zamestnanci Apple, co v tomto videu hovoria o tych novinkach asi zaspali dobu, lebo vsetko, co menovali uz niekto pred nimi stihol a pouzival, ja osobne multitasking na E51 vo velkom, ale dokaze to aj vsetky ostatne veci ... trojrocny telefon, jedine, co to nema je touchscreen a taku rychlost a odozvu, ale za to je o polovicu lacnejsi a mensi (co mne osobne vyhovuje viac). A tiez iPhone nepovazujem za zly, ale nepovazujem ho za revolucny tak, ako sa nam to snazi naznacit Apple.
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

V každom prípade to dpi je jedno z najvyšších, máloktorý telefón sa môže niečím takým pochváliť :-) aj keď pár ich je
multitasking šetriaci batériu a výkon obmedzením na pár služieb je celkom novinka, obvykle na tom nikomu nezáleží
thready v maili nieje až tak náskok, ako dobehnutie konkurencie, v každom prípade na iPhone je to novinka
5mpx má každý mobil, avšak to nieje relevantný údaj, treba porovnať priamo kvalitu fotiek, pár fotiek je dostupných na stránkach Apple, po uvedení uvidíme reálne či stojí za niečo alebo nie....
kvalitu HD videa si pozri na Apple stránke, napriek tomu, že asi nedali plný bitrate je to celkom slušné, nevyzerá to na pokus o vtip
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

"v každom prípade na iPhone je to novinka"
:-D To je pravda, vela veci je na iPhone novinka. Napr. MMS tusim pred rokom? Copy&paste? Atd. :-)
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

A co ma ako byt. Ved ked sa to pridavalo stale to bol a este aj je pomerne mlady system. Ani android nemal hned vsetko. Podstatne je, ze vsetky tieto zakladne nedostatky funguju aj na prvom iPhone. Netreba menit vobec zelezo len pockat na update.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Zato tieto featury sú teraz spravené tak dobre, ako na máloktorom telefóne... Aj keď sa nedá povedať, že na žiadnom to nieje tak dobré :-)
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Myslim, ze su implementovane uplne standardne. Mne skor vadi, ze z toho robili bombasticku novinku, hodnu obrovskych prezentacii - aha, copy&paste! A pri iPhone 4 ako druhu novinku (po integracii Netflix) prezentovali Farmville. Vie si niekto predstavit prezentovat toto ako featuru na akomkolvek inom telefone / systeme? "Symbian^3 bude podporovat Farmville!" Ale beriem, ze cielova skupina je asi odlisna.
Odpovedať Hodnotiť:
 

To neprezentovali ako novu vec/funkciu. Farmvville je tam uz nejaky piatok. Proste vzdy tam maju miesto aj vyvojary. Aspon, ze toho roku to bolo kratsie. Vzdy znudia publikum a az potom predstavuju. Nechapem ako moze byt farmville nova feature ked to ide na kazdom iPhone. Farmville tam je asi preto lebo je to dost rozsireny masochizmus. Bol tam aj EA ci Netflix, su to len aplikcie a nepatria do iOS ci noveho iPhone. S tym to nema nic spolcne.Treba trochu sa na to pozriet normalne. Trva to par dni a su tam aj workshopy. Ale to tlieskanie pri niektorych veciach je fakt divne :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

OK, I stand corrected.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ber to tak - farmville na FB je flashovka, ktora by inak na iP nesla, ale:
Farmville má v súčasnosti viac ako 82 390 000 registrovaných používateľov. Z nich je približne 30 000 000 užívateľov, ktorý používajú túto aplikáciu každý deň. Približne 2% z nich pravidelne nakupujú virtuálny tovar (virtuálne peniaze, za ktoré si v tejto hre vylepšíte svoju farmu). 600 000 ľudí , každý z nich minie na tento virtuálny tovar priemerne 20 dolárov mesačne.
600 000(používateľov) x $20 = $12 000 000 mesačne
12 000 000 x 12 mesiacov = $144 000 000 ročne
to je prilis zaujimavy kolac, aby ho apple len tak ignoroval
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Mne je jasne, preco to tam dali. Mne to vsak pripada ako keby sa HTC na velkej tlacovke chvalil, ze na ich WM produktoch ide spustit DOSBox. Ti, ktorych to zaujima, o tom vedia, a tym, ktori to nepoznaju, to nic nepovie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je to len priestor pre vyvojarov. Vzdy je tam niekto iny. Neviem ako to vyberaju ale teraz to vyslo na farmaroch. To nemalo byt len o iPhone. Jobs tam vzdy povie kolko predali kusov, nieco o konferencii, predstavil teraz v skratkosti opat iPad, ukazal nejaky soft aj na iPad, potom napr. hovoril o aplikacii ebay na iPhone o ktorej hovori dost casto. Nejake veci o Appstrore. Zas cisla, priklady, potom pozve vyvojarov plikacii z Appstore, ty to odpreznetuju. Potom povie historiu produktu ktory ide predstavit a potom predstavy/predstavil iPhone. To nie je tlacovka ako robia nokia, samsung atd. ze zavolaju novinarov a predstavia novy model. Ty sa na to stale pozeras ako na nejaku tlacovku kde ma byt predstaveny len novy model. Proste taky tam je system. Taky to vzdy organizuju. Cisla, produkt, vyvojary, prekvapenie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

OK, beriem, je mozne, ze som si to mylne spojil s iPhonom.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zmenil by som tu anketu na Ma podla vas Jailbreaknuty Iphone naskok ?


Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

uz nevedia co maju vymyslat. hlavne ze si budem moct na tom pozerat a upravovat hd video, ale ze ked zasvieti slnko tak neuvidim nic, uz asi nie je podstatne.
Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

ty si zase odbornik number one... jobs spominal ,ze by ten display mal byt ovela lepsie pozorovatelny na slnku ;)
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

jobs spominal a ty si mu to zozral, tu je ipad na slnku
dsl.sk/article.php?article=9247
je to tiez ips
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

Vtipný to človek, keď takému marketingovému ťahu uverí... Nemám IPS display, len starý iPhone 3gs a ani proti najsilnejšiemu slnku som nemal problém s čitateľnosťou...

Ovšem to treba najskôr aj vyskúšať a nie len čítať PR kecy
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ak sa na displeji ma editovat HD video, tak viditelnost na slnku ma omnoho nizsiu prioritu ako lepsie farby a viditelnost za normalnych podmienko. A ten displej na slnku este v reali aj tak este nikto nevidel, takze zatial nie je co hodnotit...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Ľudia, ešte aj 3GS má displej s nádhernou viditeľnosťou aj počas neviemako jasného dňa. Ja ten jas vlastne málokedy vyťahujem nad 50%.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

som na tom rovnako, plná spokojnosť...
Odpovedať Hodnotiť:
 

http://i.imgur.com/q79oD.jpg
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Apple ako spoločnosť som nikdy moc neobľuboval, ale tak musím uznať, že toto sa im podarilo a určite si jeden zaopatrím
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

mna udivuju tie kadejake sudy nad akymkolvek vyrobkom, ale jeden fakt je proste nevyvratitelny a to, ze Apple produkty proste funguju, kto ich nikdy nevyskusal, tak ten to nikdy nepochopi a mozeme o tom viest spory alebo s tym mozeme nesuhlasit, ale to je asi tak vsetko, co s tym mozeme robit...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

o tom to je - porovnavaju papierove parametre ako Hz, GB, Mpix, pocet konektorov a slotov (od slova slot, nie ten ... zo ZA), a tu naozaj iP nedopada najlepsie a pritom neberu do uvahy zlucenie SW/HW. Co este nemaju je realna skusenost, pricom za realnu skusenost nepovazujem 3 minuty skusania v obchode, alebo pohranie sa s iPhonom znameho pri pive. Tu je sice starsi, ale aj dnes rovnako aktualny clanok:
www.latrine.cz/jak-me-napalilo-htc-a-microsoft
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale co to, co to. 99% pozitivneho hodnotenia v komentaroch. Kde su vsetci iPhone haters? Placu nad svojimi bakelitovymi Nokiami? :P
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

jak mozete porovnavat iPhone s inym telefonom, ziadny telefon nema taku rychlost a odozvu ako iPhone. Apple da do iPhone len to co ide na 100% bez sekania. Asi preto tak oneskorene.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Sa uz zobud...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Nehovorím, že je to smerodajné, ale je to pravda, žiaden iný telefón nemá takú odozvu ako iPhone (3GS). Ani HTC Desire, ani HTC HD2. Mal som možnosť porovnať všetky. iPhone 4 bude ešte oveľa rýchlejší.
Odpovedať Hodnotiť:
 

teraz sa tomu smartphonu uz neda nic vytknut,.. iba ak tak ta cena :/
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Cena, ak si zoberieš s paušálom, je v pohode, chýba tomu: rádio, niekomu aj flash, kým nebude vytlačený z trhu, Telefonovanie cez 3g, poriadne hlasové ovládanie nielen na phone a iPod, Pokiaľ má niekto starý telefón, fotky cez Bluetooth asi nepošleš a on si mail asi na starom mobile nepozrie... Zatiaľ tomu chýba videotelefonovanie s ostatnými telefónmi

Ide o osôbné preferencie, mne chýba to rádio (cez net často vypadáva a strašne veľa žerie) a to hlasové ovládanie, ale keďže nepoznám telefón, ktorý by mne viac vyhovoval, tak beriem iPhone 4:)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pisat o tom, ze Multitasking/Flash nie je v iPhone preto, ze vela zeru a neuprednostnit takmer nic nezeruce vstavane radio pred internetovym, ktore citujem "strasne vela zerie", je podla mna prinajmensom schizofrenne.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Kde som neuprednostnil normálne rádio pred internetovým? Práveže celý čas hovorím, že ja by som rádio privítal
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak znova: pisal si, ze Flash/Multitasking tam Apple nedal, pretoze to vela zerie.

Preco tam Apple nedali normalne radio (fungujuce po pripojeni sluchadiel)?

Ja som nepisal o tom, co by si Ty privital. Ja som pisal o tom, ze na jednej strane obhajujes Apple, ze nejaku funkciu tam nedali, pretoze to nie je energeticky efektivne a vychvalujes alternativy, a pritom sam pouzivas alternativu k energeticky efektivnejsiemu rieseniu, ktore v iPhone nie je.
Odpovedať Hodnotiť:
 

To to ti poviem na rovinu, preco tam nedadli normalne radio. Jednoducho preto lebo by jeho pocuvanie nemohli spoplatnit! Nepredavalo by sa potom tolko pesniciek na iTunes keby ludia pocuvali radio, to je proste holy fakt a Apple o nom velmi dobre vie. Ale ked sa uz nazeru tak mozno v 7,8 generacii bude aj radio ale tiez s nejakou super mega vylepsenou MUST-HAVE platenou funkciou oproti ktorej budu bezne radia uplne sracky a kvoli ktorej si budu ovce hufne menit svoje stare iTehly..

Na hudbu v iPhone mas predsa iTunes :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja vo svojom iPhone nemam jedinu skladbu z iTunes, pretoze u nas iTunes Store nefunguje. Zato MP3 tam mam furu z kadejakych zdrojov. A dalsi na tomasi budu rovnako…

Ak chcem radio, pustim si ho cez internet ako na pocitaci. Je to snad nejaky problem?
Odpovedať Hodnotiť:
 

lenze ty zijes na malickom slovensku, o teba sa Apple vobec nezaujima, pre nich je momentalne najdolezitejsi US trh a do sveta predavaju iPhony ako bokovku. Po case ked sa z Applu stane moloch a expanduje do celeho sveta tak verim ze nebudes mat jednu jedinu mp3 ktora by nebola z iTunes. Ale to je este daleka buducnost, aspon dufam..
Odpovedať Hodnotiť:
 

pozri sa, pocuvam neraz take veci, ktore na komercnom iTunes Store ani nie su. A ak daco je a iTunes Store bude u nas, tak preco by som si to nekupil? Ak je to nejaky riadne zmasterovany album nejakeho stareho zaznamu, pricom MP3 napr. z rapidu taku kvalitu mat nebudu? (povedzme zaznamy z platni).

Vsak na iTunes Store sa da nakupovat za velmi dobru cenu. Vsetko bez DRM, v 256 kbit AAC. To je myslim velmi v pohode. A album v priemere za 9 euro. Preco nie?
Odpovedať Hodnotiť:
 

komerčný iTunes je skôr všestranný iTunes, s ich počtom pesničiek...samozrejme pre US trh :D ale byť američanom, tak iTunes music store je asi jedna z naj vecí od Apple
Odpovedať Hodnotiť:
 

Což o to, tenhle Iphone se mi zamlouvá, vadí mi ale nutnost kupovat si aplikace a hlavně to, že mám standartní SIM kartu, kde je speciální tarif, na levné volání do ciziny. Tu kartu měnit nechci. Když se to tak vezme, to číslo mám tak 10 let, tak by mě zajímalo, co ta simka vůbec zvládne a jestli nebudu msuet kupvoat kvůli technologiím novou simku tak jako tak, babo raď.... :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neviem, ako u vas, ale mne operator vzdy, ked priniesol novu technologiu viazanu na novu SIM tu kartu dal zdarma na poziadanie. Co sa tyka AppStore - je tam takmer 240tisic aplikacii, obrovske mnozstvo zdarma - plne funkcne, az na to ze sa musis preklikavat par reklamami, platene aplikacie stoja menej ako jedno pivo, tie najdrahsie ako navsteva kina s frajerkou...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Len tak dalej Steve !!!! Najlepsie telefony !!!! najlepsie pocitace !!!! najlepsie prehravace !!!! najlepsie tablety !!!!!!!
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Škoda len, že počítače od uvedenia snow leopardu viac menej ignoruje
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale tak posilnili bateriu na 10 hodiek dali lepsie grafajzne ...a teto tyzden ma prist update na 10.6.4 -- teda vypada to tak ;D
Odpovedať Hodnotiť:
 

to sú asi také novinky, ako keby na to mali 5 zamestnancov a koniec...udržujte to pri živote...nie že by som sa mal na čo sťažovať, so svojím Macom som spokojný, ale pri iPhone vidno, že stále sa nájde toho dosť, čo sa dá zlepšiť, inovovať...pokiaľ neuvedú ďalšiu "big release" Macov a ich OS, tak ich nebudem odporúčať a nebudem si ich ani kupovať...
Odpovedať Hodnotiť:
 

máme pondelok a nie pondeľok - takže pondelňajšej a nie pondeľňajšej
Odpovedať Hodnotiť:
 

U nás máme ľesy, pľechy a pre niektorých aj stĺˇpy. ;)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ako je to s tou SIM? idem cez leto do USA a chcel by som si kúpiť iPhone bude mi šľapať potom na Slovensku?
Odpovedať Hodnotiť:
 

T-Mobile ju bude mat na vymenu este tento mesiac. Uz kvoli IPadom a datovym prenosom. orange ani o2 tiez nebudu dlho meskat
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nie na stopro, ale povedal by som, ze americky iPhone bude na americke CDMA frekvencie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

môže ti to byť jedno, v USA nekúpiš bez viazanosti a 2 roky asi nechceš platiť US paušál :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

V pripade mikroSIM moze ist o normalny vyvoj, alebo o dobre premyslenu politiku. Ak totiz niekto ostriha svoju SIM, aby sa mu vosla do iPhonu/iPadu, bude sa mu SIM tazsie vracat do normalneho mobilu. Takze, cele to s mikroSIM moze byt len humbuk na stazenie prechodu od Apple k inym znackam. Navyse, ktovie, ci to Apple nema nejak pravne osetrene, ze potom im budu musiet ostatni, ktori budu chciet pouzivat mikroSIM, platit licencne poplatky. Ale ako som pisal na zaciatku, ide cisto len o spekulaciu, netvrdim, ze mam pravdu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ATaT vraj chce prejst na microsim. Takze aj to moze byt dovod. Mozno aj to usetrene miesto ako bolo spominane. Tak pred par rokmi neboli ani tieto sim. Ale vacsie a tiez sa preslo na terajsiu sim. Najskor sa to bude menit u kazdeho operatora. Otazka je len kedy.
Odpovedať Hodnotiť:
 

neviete niekto,ci uz tie micro sim karty funguju a ak ano,ci existuje napr nejaka redukcia,s ktorou sa da pouzit v telefone ako normalna sim?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Predava sa kit, ktory dokaze prevadzat SIM na mikroSIM (v podstate ostriha SIM - staci vlozit SIM a zatlacit - podoba sa na kancelarsku zosivacku) a sucasne je dodavany s redukciou mikroSIM>SIM (nieco podobne ako microSD>SD).
Odpovedať Hodnotiť:
 

preco hlasujete ANO? ved to vie to co terajsie HTCcka, ci deti sa vratili zo skoli akurat?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

koho to zaujima? toto sa bude predavat ako teple rozky, aj ja si jeden zaobstaram. 720p kamera wow, idealne na amater porno :D mnam

btw, kolega ma novy HTC Hero s androidom a je to pomale pomale pomale. a interface otras. nechajte si
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Ako to Jobs hovoril, ze video mozes jednym kliknutim zdielat na youtube. Tak ked to zostrihas a pridas titulky v iMovie tak to svoje amateur porn posli na youtube :)
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

To iste vie aj moja Omnia 2 a nepotrebujem si kvoli tomu kupovat aplikaciu na strih za 5$ :) Jobs zas objavuje ameriku.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

pán múdry už presne vie, čo iMovie na iPhone dokáže :) ostihať video dokáže iPhone aj bez iMovie a zadarmo :)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

HTC Hero je stary telefon, bol zastaraly uz v dobe svojho uvedenia na trh pred rokom. V podstate je to G1 s trochou viac flashu a RAM, a bez hw klavesnice.

Napisat, ze ma "novy HTC Hero" je ako napisat, ze ma "novy iPhone 2G".
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hlasoval som ano kvoli IPS panelu s rozlisenim, ktore ani HTC tusim nemaju...

Ostatne ma uz tak neuchvacuje na iPhone.
Odpovedať Hodnotiť:
 

očividne ano... a povedz pani učitelke ,že si potrebuješ napísať viac diktátov... školi... :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

damn. moje 2g je oficialne mrtve :/
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

tak ti treba.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

dalsia kakacka od apple.
funkcie, ktore mali ine telefony davno pred tym.

dobiehaju konkurenciu. smisne.
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

mucinko, mas uplnu pravdu chrobacik.
uvidime sa vecer.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

teba len polutovat, ked si odkazany na kradnutie nickov.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

to aby si si nabuduce zapamatal, o koho si budes obtierat tvoju spinavu hubu. ty inteligeňo.

Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Jediny, o koho som si "akoze otrel hubu" bol Kotov - Petko k. a ten si to zasluzil :) Ak si to ty, tak svoj som nezmenil. Ak nie si Petko K. tak je to este ubohejsie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ty dusevny zobrak, ak mas nejake konkretne vyhrady, neskac do mna na sme. je to dostojne plesne na dverach.
vies, kde ma najdes.
Odpovedať Hodnotiť:
 

zeby posramotene "myego"? tam pisat nemienim - bojovnik za otvorenost prispevky vyvracajuce jeho bludy maze a hned zatvara diskusiu :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

medzi tebou a hulanom je rozdiel.
on je psychotik, ty si retardovany.
Odpovedať Hodnotiť:
 

len aby ti bolo jasne v tej tvojej dutej makovici.
na sme sme spolu nediskutovali.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No tak za tento iPhone by som už tie peniaze obetoval :)
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

http://tinyurl.com/2dse4kj
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked to po prepnuti zastavi beziacu aplikaciu. wtf? a este sa tym chvalia

alebo som zle pochopil video?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

no ja som z videa pochopil ze bude revolucny oproti doterajsim IPhone, a skoro vsetci na fore pochopili, ze bude revolucny oproti doterajsim telefonom.. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

ono ten multitasking nedovoľuje bežať celej aplikácii, pretože to žere výkon a baterku, umožňuje aplikácii nechať bežať 7 služieb: 1. uchovanie stavu najskôr v RAM, keďže výrazne to zvyšuje rýchlosť prepínania (neloaduje sa celá aplikácie) 2. push notifikácie 3. lokálne notifikácie bez nutnosti internetu 4. už reálny beh na pozadí: možnosť telefonovať (a byť notifikovaný o telefonáte) cez voip aj po vypnutí aplikácie 5. na pozadí dokončiť robenú úlohu (napr nahratie fotiek na internet) 6. prehrávať audio na pozadí (aj tlačidlá na pretáčanie sa tomu prispôsobia) 7. bežanie GPS na pozadí
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tento clanok to vystihuje neskutocne presne!

http://tinyurl.com/3ye2ouq
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

24% thinner
kruty humor, ale megalol :)))
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

no jedno slovo (htc) HERO (phone of the year, Global mobile awards 2010)

- jedine co mi vadi(lo) ze htc trva vydanie noveho firmware (2.1 uz 2.2) co som riesil rootom :)

ako neni o com... android rastie a MAc s tym nic nespravi len sa pozerat jak ho prerastie
Odpovedať Hodnotiť:
 

Podľa najnovšieho prieskumu, ktorý porovnáva štvrtý kvartál roku 2009 s prvým kvartálom roku 2010, má iPhone OS viac ako trojnásobný podiel na trhu v porovnaní s Androidom . Ten má podľa štatistiky na trhu len 9% podiel, iPhone OS pohlcuje viac ako štvrtinu, presnejšie 28%. Obe spoločnosti si v tomto smere polepšili o 2%.

Štúdia taktiež poukazuje na loajalitu majiteľov iPhonov a Androidov. Až 80% uživateľov iPhonu chce ďalšie zariadenie, na ktorom bude bežať iPhone OS (najnovšie nazývaný „iOS“; v tomto prípade to bude iPhone 4), no Android si v tomto smere tiež nevedie najhoršie so 70% loajálnosťou.
Odpovedať Hodnotiť:
 

');
Odpovedať Hodnotiť:
 

:)))) ti to nejak nevyslo
Odpovedať Hodnotiť:
 

iPhone 4 bude o videu ??? Preco nemozes napisat normalne iPhone 4 bude mat video 326 ppi displej ? My co to citame nie sme pubertalni retardi.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

v com je ten novy iPhone lepsi od Samsung Galaxy S?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

V kazdodennom pouzivani...
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

kedy toto zavedu aj v autach?!?
"<i>Oceľový rám okolo celého iPhonu 4 funguje ako anténa.</i>"

tie droty, plutvicky su otras. tusim len niektoer alfa romeo maju antenu zabudovanu.

Odpovedať Hodnotiť:
 

ty jeden :D

teraz sa nebudem vediet zbavit tejto myslienky :P

vzdy ked vidim antenu, prekaza mi to na autach :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

v tej reklame sa tvaria akoby oni vymysleli samotnu ideu videokonferencie...a ako sa nad tym vzrusuju...je to az prilis smiesne :D
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár