| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Zatopene ustredne
Od: ....
|
Pridané:
4.6.2010 10:58
nedodrziavaju zakladne standardy..zvysit podlahu aspon 3m v zaplavovych zonach oproti terenu a zabezpecit dieselovy generator..
..amaterske chyby, koli ktorym mozu prist o technologiu vo vysokej hodnote...
|
| |
Re: Zatopene ustredne
Od: noA?
|
Pridané:
4.6.2010 11:03
Ved im to aj tak zaplatime....
|
| |
Re: Zatopene ustredne
Od: waveeee
|
Pridané:
7.6.2010 16:01
pri dízli nemožeš mať naftu, musiš ju doniesť až pri nehode.. kvoli PO... a aj keď základňu zvýšiš tak el. prúd pôjde pod zemou, vačšinou. takže ťa tak či tak odpoja... no a kto by sa tam drbkal naftou na plťke keď je stav ohrozenia??? tí technici su tiež len ludia.
|
| |
Re: Zatopene ustredne
Od reg.: diosko
|
Pridané:
4.6.2010 11:05
Preco si myslis, ze by neurobili keby to bolo take jednuduche a pritom aby to nebolo zbytocne drahe? Okrem toho zvysit podlahu v pivnici... ;-)
|
| |
Re: Zatopene ustredne
Od: vsevedko
|
Pridané:
4.6.2010 11:27
a vies vlastne o aky problem ide? ;) podla nasich informacii im poda sekla opticky kabel, inde su bez el. energie,... ;) je toho viac, nie len zaplavene ustredne
a aj tak. teraz tam maju ludia ine starosti, nefunkcne dsl je uuplne nepodstatne ;)
|
| |
Re: Zatopene ustredne
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
7.6.2010 0:49
no mne kebyze doma vypne server a padne mi aj zalozne internetova linka tak by ma asi pojebalo... to uz rovno mozem vesat slucku
|
| |
Re: Zatopene ustredne
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.6.2010 11:44
ano to sa robi v serverovniach. nerobi sa to ale pri obycajnych DSLAMoch (neoplati sa to)
|
| |
Re: Zatopene ustredne
Od: ....
|
Pridané:
4.6.2010 21:54
keby mali vsade efektivne naftove generatory, kazdy by mal vydrzat s plnou nadrzou tri dni..a dovtedy dotankuju v pohode..lenze oni na to prdia..
|
| |
internet
Od: telefon
|
Pridané:
4.6.2010 11:16
Aj keď súhlasím, že mali dbať na opatrenia proti tomuto stavu, myslím, že ľudí teraz trápia úplne iné problémy :)
|
| |
Re: internet
Od: ivan_sk
|
Pridané:
4.6.2010 12:22
proti zivlom tazko nieco spravis. moze ti odniest voda pol kopca, cez ktory idu vedenia. Ako toto zabezpecis?
aj zabezpecenie musi byt efektivne.
|
| |
hmmmmmmm
Od: Psycholog
|
Pridané:
4.6.2010 11:19
Koľko stojí jedna ústredňa ? :D:D
|
| |
Re: hmmmmmmm
Od: gwwre
|
Pridané:
4.6.2010 11:39
To netuším, ale môžeš sa odraziť napríklad od cien DSLAMOV:
http://tiny.cc/lczdn
|
| |
Re: hmmmmmmm
Od: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
Pridané:
4.6.2010 18:14
50 milionov sk
|
| |
Re: hmmmmmmm
Od: aleluja
|
Pridané:
4.6.2010 20:08
Ako si k tomu dospel?
Chyba ti tam vypocet a riesenie.
|
| |
Re: hmmmmmmm
Od: ...
|
Pridané:
5.6.2010 9:58
Nedavno maturoval stacilo mu asi tipovat vysledky.
|
| |
Spisska Bela tiez nic
Od: Daniel__
|
Pridané:
4.6.2010 11:55
Som len cez EDGE...
|
| |
Re: Spisska Bela tiez nic
Od reg.: marha
|
Pridané:
4.6.2010 12:06
takze pekne vsetci ako ty sup sup opera turbo
|
| |
Re: Spisska Bela tiez nic
Od: amtjgkn
|
Pridané:
4.6.2010 13:10
strazky tiez nic :D
|
| |
Re: Spisska Bela tiez nic
Od: vsevedko
|
Pridané:
4.6.2010 13:48
bud rad, ze este to ide ;) na velkom casti ohrozeneho a zaplaveneho uzemia nejde el energia, tak len dufaj, ze nafta v generatoroch, ktore napajaju BTSky vydrzi ;)))
|
| |
Re: Spisska Bela tiez nic
Od: aleluja
|
Pridané:
4.6.2010 15:03
Mal by tam byt solarny panal
|
| |
Re: Spisska Bela tiez nic
Od: Daniel__
|
Pridané:
4.6.2010 15:12
Ano, solarny panel by to urcite utiahol, hlavne ked prsi a je zamracene :-).
|
| |
Re: Spisska Bela tiez nic
Od: vsevedko
|
Pridané:
4.6.2010 15:23
a co tak citrony? :d
|
| |
Re: Spisska Bela tiez nic
Od reg.: yanick
|
Pridané:
4.6.2010 16:38
Aby sa mali pod co skryt, ked prsi?
|
| |
cxzvzxcvzxcv
Od: dsadfasdfasdf
|
Pridané:
4.6.2010 12:01
No len pozor aby sa nezacala vo vacsej miere prejavovat zavyslost na nete aby vam ludia neskakali do tej spinavej vody.
|
| |
A optika?
Od: JozoX
|
Pridané:
4.6.2010 12:09
Poprad/optika co? Nejde mi nic(internet, magio). Ziadne zaplavy v okoli som nezaznamenal, takze nechapem... Este aj tento prispevok musim pisat cez telefon.
|
| |
Re: A optika?
Od: xaoxao
|
Pridané:
4.6.2010 14:04
optika od slovanetu slape :P
|
| |
RE-T-com
Od: mirec000
|
Pridané:
4.6.2010 12:20
Proste amateri cely T-com aj jeho pripojenie
|
| |
Re: RE-T-com
Od: ivan_sk
|
Pridané:
4.6.2010 12:24
tak profesional, povedz, co mali spravit, aby im voda neodplavila kable, ked urvala aj zeleznicne trate, cesty, domy a podobne.
|
| |
Re: RE-T-com
Od: mirec000
|
Pridané:
4.6.2010 12:29
Maju to mat tak zabezpecene ako Orange, ale T-com je este v tomto v plienkach : )), forever Orange
|
| |
Re: RE-T-com
Od reg.: rokawanna
|
Pridané:
4.6.2010 13:21
No tak nas pouc ako to ma Orange zabezpecene.
|
| |
Re: RE-T-com
Od: ivan_sk
|
Pridané:
4.6.2010 13:23
zbytocny flame. porovnavas neporovnatelne.
|
| |
Re: RE-T-com
Od: vsevedko
|
Pridané:
4.6.2010 13:46
ako orange? ked koli polminutovemu vypadku el. energie mi nejde vyse hodiny tv a internet? ;)))
|
| |
Re: RE-T-com
Od: e1.
|
Pridané:
4.6.2010 14:03
Žiaľ, je to tak, ako píšeš, ani Orange to nemá zabezpečené. Práve tento týždeň som im volal a informoval som sa ako to majú zabepečené proti výpadkom a či má zmysel si kupovať UPS-ku domov. Vraj v dome sú pasívne prvky, tam to zmysel má, ale ak vypadne energia na celej ulici (čo je 90% prípadov), tak mám smolu.
Inak mám takú istú skúsenosť ako ty, aj po nabehnutí prúdu neide internet ešte minimálne hodinu. Takže je mi prd platné či mi server skape, alebo nie, keď budem bez pripojenia viac ako hodinu.
|
| |
Re: RE-T-com
Od: ivan_sk
|
Pridané:
4.6.2010 14:17
a to sa nebavime o potopach, ako su na vychode, kde berie domy, cesty, kolaje, kable, elektrinu....
poviem to takto: preco nemaju ZSE/SSE/VSE tak zabezpecene vedenia elektriny, aby neboli vypadky pri povodniach? Ved pardon, ale elektrina je dolezitejsia ako internet...
|
| |
Re: RE-T-com
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.6.2010 14:34
a ako si predstavujes zabezpecit toto? zabetonovat kazdy telegrafny stlp? ked ta voda berie vsetko tak to asi tazko zabezpecis... jedine ze by sa vsade dovadzala elektrina stlpmi ake sa pouzivaju na dialkove vedenie - tie snad vydrzia - ale nechcel by som vidiet kolko by sme potom paltili za elektrinu ;)
|
| |
Re: RE-T-com
Od: ivan_sk
|
Pridané:
4.6.2010 14:47
ja si to nepredstavujem nijak. ja len reagujem na to, ze T-Com to mal mat zabezpecene tak, aby vedenia ani voda neodniesla.
|
| |
Re: RE-T-com
Od reg.: rokawanna
|
Pridané:
4.6.2010 14:59
Ako zabezpecis vedenie zakopane v zemi 50m od toku rieky, ked rieka pocas povodne vymelie nove koryto 50m vedla povodneho toku ?
|
| |
Re: RE-T-com
Od: aleluja
|
Pridané:
4.6.2010 15:23
zakopat to 100m od rieky
|
| |
Re: RE-T-com
Od: ivan_sk
|
Pridané:
4.6.2010 15:59
jj. a ak nahodou rieka pojde 150 metrov od koryta, tak nabuduce sa zakope 300 metrov. a ked aj to nebude stacit, tak nakoniec budu kable 10 km od akehokolvek toku. len niektore dediny a mozno aj mesta by potom nemohli mat telefon, internet alebo telku.
|
| |
Re: RE-T-com
Od: aleluja
|
Pridané:
4.6.2010 17:31
Tak mozu to kopat kvalitnejsie, napr nejaky betonovy/ocelovy akykolvek dostatocne odolny kryt...
ale to by islo asi priliz do penazi..
|
| |
Re: RE-T-com
Od reg.: rokawanna
|
Pridané:
4.6.2010 17:56
aleluja sorry, ale nemas ani sajnu o com rozpravas.
Betonove chranicky sa davaju vyhradne do obci/miest do tras, nad ktorymi su cesty, chodniky a pod. a to len preto, aby sa kvoli pokladaniu dalsich kablov neustale teren nerozkopaval a aby boli kable ako tak chranene pred neopatrnymi vykopmi tazkymi mechanizmami.
Ale ani betonova chranicka neochani kable pred zivlom ktory vymyje vsetko okolo. Voda to strhne aj ked to bude vazit desiatky ton.
|
| |
Re: RE-T-com
Od: aleluja
|
Pridané:
4.6.2010 20:09
no ja som len tak skusal ci by to bolo mozne :)
uznavam ze prirodu neporazime... :)
|
| |
Re: RE-T-com
Od: Muhehehe
|
Pridané:
5.6.2010 12:39
Ale hej Chuck Norris dokaze vsetko :D
|
| |
Re: RE-T-com
Od: aby ste vedeli
|
Pridané:
4.6.2010 17:54
OLT je na ustredniach a to je zalohovane na velmi dlhu dobu.
Odtamadial az k Tebe domov cez vsetky BOXy je to ciste pasivna siet.
Takze ak mas doma elektrinu Ty tak telka Ti cez Orange pojde urcite.
|
| |
Re: RE-T-com
Od reg.: yanick
|
Pridané:
4.6.2010 14:36
Co skor zatopi BTS-ku, ktora sa stavia na kopci alebo inom vyvysenom mieste alebo telefonnu ustrednu? ;-)
|
| |
Re: RE-T-com
Od: vsevedko
|
Pridané:
4.6.2010 15:03
no ano, ale ked elektrarne odstavia elektriku, tak bezi na generatoroch. to zalohovanie nevydrzi vecne. btw...aky je predpis na vydrz zalohovania telekomunikacnej siete?
do rizikovych oblasi policia nepusti ani nohu, takze aj keby elmi chceli, tak tcomaci nemaju sancu opravit potrhane kable
|
| |
elektrikar
Od: Psycholog
|
Pridané:
4.6.2010 14:28
Keď ti odnese stlp na ktorom je X kV a padne do vody , tak to by bola šou :D to by som tež radšej vypol tu elektriku :D
|
| |
Re: elektrikar
Od: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
Pridané:
4.6.2010 18:15
asi by si to nestihol odpojovace to automaticky vypnu
|
| |
Priroda sa \"hneva\"
Od: AstaKiller
|
Pridané:
4.6.2010 14:34
Priroda nam len ukazuje PROSTREDNIK za to, ako sa k nej spravame. Nie je to nic neocakavatelne a prekvapujuce. Ten kto bude zit v rozkole s principami a zasadami prirody a prirodnymi zakonmi, je vopred odsudeny na zahubu a to my ludia SME! Clovek je neuveritelne hlupy a naivny, ked si mysli, ze ovladne prirodu. Hahaha, len tak dalej, toto su len zaciatky. Vyckajte ked Golfsky prud rozmeta ropu po Atlantiku, to sa este nebudeme stacit divit.
***************************************
http://valuable-info.webnode.sk/ankety/
***************************************
|
| |
Re: Priroda sa \
Od: asdzxc
|
Pridané:
4.6.2010 16:02
Nehovoriac o tom, ze amici uz kontroluju pocasie (HAARP a dalsie patenty).
|
| |
Re: Priroda sa \
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.6.2010 16:08
lol
|
| |
Re: Priroda sa \
Od: fotograf
|
Pridané:
4.6.2010 22:36
Amici nekontroluju ani prd, nieto este pocasie.
|
| |
Re: Priroda sa \
Od: AstaKiller
|
Pridané:
4.6.2010 18:20
Snazia sa kontrolovat pocasie, lenze na to sme my ludia mali pani. Ti smejdi vedia ako iniciovat zemetrasie pomocou chvenia zemskych dosiek, vedia prebudit sopku, resp,. jej "pomoct", ale slnko je najvacsi kontrolor klimatickych zalezitosti a to neovladneme nikdy.
|
| |
Re: Priroda sa \
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
4.6.2010 19:56
UUUU wow... vedia nastriekat do oblakov nejake latky ktore pomahaju vode kondenzovat... no tomu hovorim ovladanie pocasia...
|
| |
Re: Priroda sa \\
Od: kalimer
|
Pridané:
4.6.2010 21:15
To mi pripomenulo vybuch sopky na Islande. Ze by nieco mali spolocne ?
|
| |
Re: Priroda sa \\
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
4.6.2010 21:31
Hej, maju nieco spolocne. Sopecny popol pomaha kondenzovat vodne kvapky a tak prsi viac ako je zvykom. Ale uz len cakam kedy napise ze americania odpalili tu sopku aby znicili europu lol.
|
| |
Re: Priroda sa \\
Od: ...
|
Pridané:
5.6.2010 10:13
No Haiti maju na svedomi oni. Takisto Cinu a mozno aj Chile. Vyhrazali sa udajne aj Japoncom. Mozno vsetko z tohto pravda nie je ale Haiti sposobili oni, prave pomocou Haarpu.
Ak si pametate tsunami pred niekolkymi rokmi, tak tie tsunami boli sposobene testom zbranovych systemov.
Co sa tyka tej sopky, nedivil by som sa, keby nieco skusali a nechtiac to prebudilo sopku.
|
| |
Re: Priroda sa \
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
4.6.2010 16:03
Ty budes asi nejaky psychopaticky greenpiss-ak.
|
| |
Re: Priroda sa \
Od: AstaKiller
|
Pridané:
4.6.2010 18:17
Nie Ty magor, som len clovek, ktory aj premysla.
|
| |
Re: Priroda sa \
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
4.6.2010 20:00
a cim premyslas??? rukamy? penisom? A nad cim vlastne premyslas? Nad tym ze preco tolko prsi? Vydumal si co? Ze vesmirne jastery nam menia pocasie ovladanim americkej armady ktora zase ovlada nas ludi mikrovlnkami?
|
| |
Re: Priroda sa \
Od: AstaKiller
|
Pridané:
4.6.2010 20:26
A mimochodom, nauc sa pisat, pretoze ta budu mat v zivote za blbca, ktory sa nebol schopny naucit ani ten pravopis. Dokazal si len, ze naviac ako na primitivne zastekanie bez argumentov nemas. Ktovie, mozno si vysledok incestu a nechapes lahkym pravidlam prirody.
|
| |
Re: Priroda sa \
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
4.6.2010 21:28
Hehe, gramatika mi v zivote nepomoze :) proste ja ju neptrebujem. A za blbca ma nemaju, o tom svedci moj plat. A ked uz sa tu ohanas gramatikou, nauc sa ju aj ty ;) tvoje texty tiez neoplyvaju bezchybnostou.
|
| |
Re: Priroda sa \
Od: aleluja
|
Pridané:
4.6.2010 21:44
Zabil si, (seba).
"A za blbca ma nemaju, o tom svedci moj plat."
Chlapce, ver mi, kua mi VER, ze ak toto niekto zadre (sorry ze to musim rak říct), tak nema ani paru o tom co je "inteligencia" a "dobry plat"..
Predpokladam ze si len nejaky maximalne 4-ciferny zamestnanec/sef/cokolvek. Ehm. :-) lolz
________________________________
Avsak, tvoj prvy prispevok sa mi pacil, i ked toto nie je prostrednik, ale len zamracenie z rychlika, prostrednik, no to bude ine žúžo.
|
| |
Re: Priroda sa \
Od: AstaKiller
|
Pridané:
4.6.2010 22:21
prvy prispevok o tom prostredniku ten hlupak nepisal, len si zle videl. :)
|
| |
Re: Priroda sa \
Od: aleluja
|
Pridané:
4.6.2010 22:35
No hej, ospravedlnujem sa :D
Tak suhlasim s tym prispevkom od AstaKillera :)
Chybycka se vloudila..
|
| |
Re: Priroda sa \
Od: AstaKiller
|
Pridané:
4.6.2010 22:18
Ty gramatiku neovladas nie preto ze ju nepotrebujes, ale preto, ze mas tak mizernu uroven intelektu, ktora Ti nedovoluje sa ju naucit. Jednoducho nemas predispoziciu. Zdedil si debilitu synak, taka je pravda.
|
| |
Re: Priroda sa \
Od: AstaKiller
|
Pridané:
5.6.2010 7:37
Synku, Ty mi prides podobne retardovany, ako tento obuch:
http://www.youtube.com/watch?v=j3tM7c7T-HY :D
|
| |
Re: Priroda sa \
Od: ...
|
Pridané:
5.6.2010 10:15
Odkedy je velkost konta meritko inteligencie? Po tomto komente ta mam za uplneho blbca, pretoze len curak sa ohana tym kolko zaraba.
|
| |
Re: Priroda sa \
Od: Cage
|
Pridané:
4.6.2010 20:38
sa pise RUKAMI !!!
|
| |
Re: Priroda sa \
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
4.6.2010 20:03
ok... pozrel som si tvoj link a ako vidim tak ty mas menej mozgu ako moje papuce :D
lol ze kotleba :D
|
| |
Re: Priroda sa \
Od: AstaKiller
|
Pridané:
4.6.2010 20:10
A vies aj nejako argumentovat, alebo to Vas v pomocnej skole neucia? Ak si si nevsimol, strapnujes sa synak.
|
| |
TV...
Od: .:)
|
Pridané:
4.6.2010 15:48
terebes zatial oki.. aspon co sa dslka tyka.
|
| |
Levoca
Od reg.: yanick
|
Pridané:
4.6.2010 22:31
Minimalne cast Levoce uz ide :-)
|
| |
.....
Od: ...
|
Pridané:
5.6.2010 1:17
Ste prebornici, fakt. Staci vam dat trocha priestoru...
|
| |
Bomba
Od: Pedros97
|
Pridané:
5.6.2010 2:14
Fakt som sa dobre zasmial.Zaclo to pri dsl a konci to pri sopke a boh vie kde este.Len tak dalej.
|
| |
povodne ...
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
5.6.2010 9:05
myslim, ze minimalne ludom, ktory malo do pol pasa vody v dome bolo tak akurat jedno, ci ide DSL ... v niektorych obciach nejde ani plyn ani elektrina ... nas doma sice nevytopilo, ale nemame pitnu vodu ... neviem ako ostatni diskutujuci, ale ja osobne vydrzim podstatne dlhsie bez Internetu, nez bez vody ...
|
| |
ako sa k tomu postavia
Od: edenV
|
Pridané:
5.6.2010 11:32
tak teraz si treba kuknut zmluvu a dozadovat, aby sa za neposkytnute sluzby nemuselo platit, som zvedavy ako sa toto vyriesi, pretoze ako sme si vsimli, tak tieto spolocnosti su schopne vymahat peniaze aj za skutocnosti ako ja tato, takze treba ziadat odskodnenie...
|
| |
Re: ako sa k tomu postavia
Od: AstaKiller
|
Pridané:
5.6.2010 15:55
Ked uz, tak nie zmluvu, ale VOP a namiesto kecov si to uz davno mal pozriet...este pred podpisom zmluvy a vedel by si, ze vypadok sluzieb kvoli zivelnym pohromam, maju spolocnosti dobre osetrene.A potom to takto vypada, ked niekto podpisuje zmluvu a vobec sa neoboznami s komplet podmienkami.
Neviem preco mam pocit, ze vacsina prispievajucich su deti Teen-age a uroven diskusie tomu aj zodpoveda.
|
| |
Re: ako sa k tomu postavia
Od: edenV
|
Pridané:
5.6.2010 18:22
tak mne to je uplne jedno, co sa deje, pretoze nie som klientom T-Com, ba dokonca ani nebyvam tam, kde su povodne, ale to je fuk...
slo mi len o to, aby sa niekto ako ty ozval, podarilo sa...
|
| |
viac to nejde, ako ide
Od: aaabbbcccdddeee
|
Pridané:
6.6.2010 13:37
predvčerom to navrhlo v noci, na obed zas off, neskoro večer to opäť išlo, cez deň zas nič... T-centra pozatvarane, banky detto, bankomaty off, stavkove kancelárie detto-zjavne konektivitu t-comu používa dosť klientov, v supermarketoch sa nedá platiť kartou a dalo by sa pokračovať. Ak je vaša práca závislá na nete, tak je tu Edge, aj to teraz oveľa pomalší, taká je realita v Poprade... Na zakaznickej linke termín definitívneho riešenia ani netusia, ale predpokladám, že pýtať budú za mesiac plnú sumu...
|
| |
Konečne
Od: TNkok
|
Pridané:
6.6.2010 16:15
Poprad:
Predvčerom to začalo, po asi 9 hodinách to na pol dňa fungovalo.. potom akoby sa snažili spustiť všetky dátové služby užším pásmom na úkor kvality. Magio TV sa nedala pozerať a internet išiel pomalšie ako GPRS. potom bol zas úplný výpadok až do teraz. Vzhľadom na to, že si viem predstaviť, aké škody mohli vzniknúť, som rád, že to tak "rýchlo" opravili. dúfam že bude nejaké ponaučenie.... aspoň sa mám na čo vyhovoriť profesorovi že nemám prácu :D:D
|