| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
you are doing it wrong
Od: thq
|
Pridané:
17.5.2010 14:39
Hollywood svojimi autorskymi pravami, presadzuje porusovanie zakladnych ludskych prav na zdielanie informacii. Ked zakazat, tak jeden film, nie celu stranku.
P.S.: Nech zakazu aj obchody, pretoze tam sa daju kupit veci, ktorymi mozete niekoho zabit.
|
| |
Re: you are doing it wrong
Od reg.: -= Aqw3R =-
|
Pridané:
17.5.2010 14:44
Ked sa to tyka ameriky a prava, nehladaj v tom logiku...
|
| |
Re: you are doing it wrong
Od: iiiiiiiii
|
Pridané:
17.5.2010 14:57
No tak, co sa tyka vzajomneho vztahu logika->pravo a naopak, tak u nas na nasom prekrasnom Slovensku sa nemame cim chvalit. Za vrazdu, ozbrojenu lupez, ci vytunelovanie v hodnotach milionov eur trest odnatia slobody vo vyske 3 - 7 rokov, v pripade znamej a vplyvnej osobnosti podmienecny trest, alebo pripadne velmi skore prepustenie na slobodu za slusne spravanie. A naopak za npalovanie a pouzivanie piratskeho softwaru sa tu hrozi pokutami obrovskych vysin a trestom odnatia slobody vo vyske 8 a viac rokov. Nic viac chore uz ani nemoze byt + neskutocne pretahovanie sudnych sporov, takmer nulova sanca na spravodlivost. Skoda reci :(
|
| |
Re: you are doing it wrong
Od: Deer
|
Pridané:
17.5.2010 20:12
Pozri sa, vsetko ma jednoduchu a komplexnu stranku.
Pri tahani, TBP a torrentoch je jednoducha stranka to, co je obahom tychto clankov. Bububu, oni nam sposobuju skody, lebo ked si to jeden stiahne, tak mame v HW stratu X x Y dolarov. Nedaj boze, ze to ten chudak zdiela, to nam robi stratu X x Y x Z dolarov.
Komplexna stranka je, ked britsky clen vlady ide na vikend do Rotchildovej vily na Bahamach a nasledujuci tyzden predklada telekomunikacny balicek (ze predtym o IT ani nezavadil sa vobec nepocita).
|
| |
Re: you are doing it wrong
Od: Čaba
|
Pridané:
18.5.2010 7:10
Vždy žasnem nad tým, koľko a AKÝCH Mudrlantov sa tu nájde...
|
| |
Re: you are doing it wrong
Od: DementČaba
|
Pridané:
19.5.2010 9:27
Ja vždy žasnem koľko dementov tu prispeje príspevkom s nulovou hodnotou.
|
| |
Re: you are doing it wrong
Od: ...
|
Pridané:
18.5.2010 10:06
malé okienko práva pre tých čo si myslia, že za vraždu je 3 - 7 rokov:
§ 145
Vražda
(1) Kto iného úmyselne usmrtí, potrestá sa odňatím slobody na pätnásť rokov až dvadsať rokov.
(2) Odňatím slobody na dvadsať rokov až dvadsaťpäť rokov alebo trestom odňatia slobody na doživotie sa páchateľ potrestá, ak spácha čin uvedený v odseku 1
a) na dvoch osobách,
b) závažnejším spôsobom konania,
c) na chránenej osobe,
d) z osobitného motívu, alebo
e) v úmysle získať majetkový prospech.
(3) Odňatím slobody na dvadsaťpäť rokov alebo trestom odňatia slobody na doživotie sa páchateľ potrestá, ak spácha čin uvedený v odseku 1
a) a už bol za taký čin alebo za trestný čin úkladnej vraždy odsúdený,
b) v nebezpečnom zoskupení, alebo
c) za krízovej situácie.
|
| |
Re: you are doing it wrong
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
18.5.2010 10:53
Pismenka na papieri v zakonniku su jedna vec, ale realita na nasich sudoch je diametralne odlisna. Toto plati mozno tak pre chudakov, co maju ledva na zaplatenie najmu.
Akoze je do smiechu/placu, ked niekde v spravach uvedu, ze niekto za vrazdu dostal 8-10 rokov a iny clovek za nepodarenu lupez, pri ktorej nic neukradol, ani nikomu neublizil dostal 12 rokov.
Cize suma sumarum: Radsej vrazdit/kradnut vo velkom, v pripade odhalenia sa to vyplaca viac.
|
| |
Re: you are doing it wrong
Od reg.: WOTDAFAK
|
Pridané:
18.5.2010 14:23
nepleť si zabitie a vraždu resp. úkladnú vraždu,
tak isto lúpež a krádež nie je to isté!!!
|
| |
Re: you are doing it wrong
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
18.5.2010 15:36
Neboj sa nepletiem si to. Akurat minule niekoho odsudili za VRAZDU a sikovny pravnik (a mozno uplatny sudca) mu vybavil tusim 7-8 rokov. Dohoda vina/trest a podobny shit.
Dalsi typek kohosi prepadol s nozom, "obet" nakoniec nezranil, krikom lupica teta vyplasila az zdrhol, len ho capli a kedze je to nejaky chudak, bum ho 12 rokov na krku?
Kde je tu nejaky pomer? Kde je pravo a spravodlivost pre obycajnych beznych ludi? Nikde! Pravo je na strane toho, kto ma peniaze a tie gauneri maju. Na Slovensku je to tak! :(
|
| |
Re: you are doing it wrong
Od: .em
|
Pridané:
17.5.2010 14:54
http://www.stealthisfilm.com/Part2/
|
| |
Re: you are doing it wrong
Od reg.: Martin xx.
|
Pridané:
17.5.2010 21:10
Co to je sefe, mam pomaly net....
|
| |
Re: you are doing it wrong
Od: .em
|
Pridané:
17.5.2010 23:25
http://en.wikipedia.org/wiki/Steal_This_Film
|
| |
Re: you are doing it wrong
Od: buxač
|
Pridané:
17.5.2010 18:43
radšej nech zakážu Holywood na tie ich trapošké filmy ajtak nie je nikto zvedavý. ľudia si ich sťahujú len preto aby mali čo vymazať.
|
| |
Re: you are doing it wrong
Od: Yorick_
|
Pridané:
18.5.2010 8:12
Tebe rano kto snurky zavazuje?
|
| |
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: ...
|
Pridané:
17.5.2010 15:53
ze ich to bavi...
to je ako zakazat nejaky web s nelegalnym obsahom, za par hodin sa objavi xyz dalsich...zbytocne plytvanie energiou.
inak osobne pouzivam btjunkie.org a thepiratebay.org a vy? :)
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: .em
|
Pridané:
17.5.2010 15:58
google.com
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: KocuRisko
|
Pridané:
17.5.2010 20:43
diky za tip, o btjunkie som nevedel
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: Yivo
|
Pridané:
18.5.2010 1:19
Diky aj ja za tip. Nepoznal som ten google.com.
|
| |
fvcfdvf
Od: deed
|
Pridané:
17.5.2010 16:33
je zaujimave, ze napr microsoft, adobe, corel a ine firmy nezaluju za to ale filmovy a hudobny priemysel sa trha o to.
|
| |
Re: fvcfdvf
Od reg.: Alino
|
Pridané:
17.5.2010 16:55
pretoze tieto firmy chcu mat svoj monopol, im vyhovuje ze bezni useri si stahuju ich soft. naucia sa s nim robit, stanu sa zavislim na nom, a potom v praci sef musi nakupit licencie na photoshopy :) alebo tak.
|
| |
Re: fvcfdvf
Od: bing
|
Pridané:
17.5.2010 17:26
Presne tak. Tymto firmam nevadi, ze si to stiahne nejaky user. On sa doma s tym nauci robit a potom ide do firmy. Popripade zacne pracovat sam pre seba. A tam si uz vacsina kupi original aplikaciu ak podnikana. Len hudobny priemysel nonstop narieka. Pritom ja si album najprv stiahnem a po vypocuti az kupim. Okrem toho si nebudem audio CD hadzat do digitalnej podoby, ked to mozem stiahnut za par minut otegovane a hned hodit do iPodu.
|
| |
Re: fvcfdvf
Od: Tupcek
|
Pridané:
17.5.2010 18:25
väčšina Slovákov s radosťou zabúda na časť "a keď sa mi páči, kúpim"... česť výnimkám
|
| |
Re: fvcfdvf
Od: sdfhdsh
|
Pridané:
17.5.2010 18:45
Napriklad ja nezabudam, no s mensou zmenou "a keď sa mi páči, stiahnem si aj dalsi album od toho interpreta" :D
|
| |
Re: fvcfdvf
Od: qazwsx
|
Pridané:
17.5.2010 21:13
Nie väčšina ale takmer všetcia
|
| |
Re: fvcfdvf
Od: meno uz je zaregistrovane
|
Pridané:
17.5.2010 21:55
Namiesto tých pár mrzkých halierov z predaja albumu radšej pôjdem na koncert.
|
| |
Re: fvcfdvf
Od reg.: __Ondrej
|
Pridané:
17.5.2010 18:39
Audio CD je v digitálnej podobe.
|
| |
Re: fvcfdvf
Od: mmmmmmmm
|
Pridané:
17.5.2010 20:03
Ja by som povedal že skôr fyzickej :) totiž to originálne CD na hdd nedáš. max tak jeho obsah
|
| |
Re: fvcfdvf
Od reg.: __Ondrej
|
Pridané:
17.5.2010 21:36
Myslel som to tak, že dáta na Audio CD sú uložené digitálne.
http://en.wikipedia.org
/wiki/Red_Book_%28audio_Compact_Disc_standard%29
|
| |
Re: fvcfdvf
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
18.5.2010 10:56
Ja by som tie wikipedia uplne zrusil. Myslim, ze by vsade ubudlo mrte komentov a "chytrych" hlav.
Akoze uz som niekde videl, ako sa nejaky typek ohanal wikipediou, ked sa hadali o polohe 69. Teda to uz je poriadna bieda toto :D
|
| |
Co sa tyka filmov
Od: asdfghjkl
|
Pridané:
17.5.2010 21:12
Ich naklady na vyrobu byvaju casto obrovske, mnohi z vas tolke peniaze nezarobite aj keby ste zili 200-300 rokov. Peniaze su potrebne pre vyrobu specialnych efektov, zaplatenie kulis, vypravy, hercov a komu vselijakych veci o ktorych vacsina nema ani sajnu. Natacanie takeho filmu byva dlhe, niekedy aj niekolko rokov. Ked sa film dostane do obehu tak samozrejme ti co sa podielali na jeho nakladnej vyrobe chcu svoje investicie naspet. A teraz si predstavte, ze sa najdu KURVY, ktore si taky film ukradnu a pozeraju zadarmo. Vy keby ste sa s niecim srali vyse rok a stalo by vas to vela peniaze tiez by ste to s radostou vypustili do sveta zadarmo?
|
| |
Re: Co sa tyka filmov
Od: Matooo01
|
Pridané:
17.5.2010 21:36
Mas pravdu, len u nas sa akosi nenosi za nieco platit.
|
| |
Re: Co sa tyka filmov
Od reg.: __Ondrej
|
Pridané:
17.5.2010 21:42
Nič v zlom, ale filmy sa nevyrábajú z peňazí. Filmy vyrábajú ľudia z materiálu. Najdôležitejší materiál k vyrobeniu dobrého filmu je myšlienka. Podľa mňa je nemorálne trestať rovnako krádež všetkého materiálu a kopírovanie myšlienok, filmov.
|
| |
Re: Co sa tyka filmov
Od: meno uz je zaregistrovane
|
Pridané:
17.5.2010 21:59
Prieskumy ukazujú, že väčšina ľudí dokáže oceniť dobrý film, ale menšou sumou než očakávajú výrobcovia.
Ja osobne rád kupujem DVDčka v stánku - 2€ je celkom adekvátna suma za film. Aj do kina zájdem. Ale problém moderného sveta je, že výrobcovia chcú mať tie náklady pokryté mesiac po uvedení do kín.
|
| |
Re: Co sa tyka filmov
Od: ----
|
Pridané:
17.5.2010 22:13
Mas pravdu. Vyroba filmov stoji obrovske peniaze. Kazdy sa snazi setrit, len vyrobcovia filmov vrazaju tazke miliony do filmov. Drahych efektov tam daju kopec, daju tam najslavnejsich hercov, ale MYSLIENKA filmu je nulova. Film je film, nie demo efektov z poslednej verzie Adobe Premiere. V podstate oni tam natlacia tolko prachov kolko mozu, uplne zbytocne, a potom cakaju, ze sa im to vrati. Ked sa im to nevrati, tak nahanaju obycajnych ludi, ze si to stiahli a pytaju nehorazne odskodne.
|
| |
Re: Co sa tyka filmov
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
18.5.2010 9:59
Im sa to vráti takmer vždy, od toho je tu marketing. Bežne sa náklady vrátia v prvý mesiac od uvedenia do kín, v priebehu roka sa na ďalšom predaji vysielacích práv, DVD, hračičiek a srandičiek zarobí niekoľkonásobok nákladov.
|
| |
Re: Co sa tyka filmov
Od: tralala98
|
Pridané:
18.5.2010 10:22
preco by nemohol byt film bezmyslienkovite vizualne orgie? ja teda suhlasim ze film s myslienkou je lepsi ale nie kazdy je stavany aby sa nad niecim aspon trocha zamyslel. ked dakto ide do kina zabijat mozog na Transformers ja si radsej pustim Pianistu a mam v p..i
|
| |
Re: Co sa tyka filmov
Od: tralala98
|
Pridané:
18.5.2010 10:25
a obcas vypnut mozog a len tak si uzit nieco co vyzera mrte dobre tiez nie je na zahodenie. ale za tie ceny si to radsej stiahnem a kupim ked to bude za 1€ u tety v stanku. inak mrknite toto http://www.youtube.com/watch?v=66TuSJo4dZM
|
| |
Re: Co sa tyka filmov
Od: `m__
|
Pridané:
17.5.2010 22:57
To co si napisal NIE JE ospravedlnenie pre porusovanie prava na sukromie, ani pre obvinovanie a zaloby na providerov za akesi "napomahanie" porusovania autorskych prav. Ale prave to je cesta ktorou sa filmove studia vydali, namiesto toho podporili platene online sluzby s filmami, kde si uzivatelia stiahnu co chcu rychlo, pohodlne, lacno, a hlavne OKAMZITE.
|
| |
Re: Co sa tyka filmov
Od: Alxo
|
Pridané:
18.5.2010 6:30
No, kto vie, preco sa americky rebricek top filmov neodvija od poctu navstevnikov kina, ale od toho, kolko $$$ dany film zarobil...
|
| |
Re: Co sa tyka filmov
Od: Yorick_
|
Pridané:
18.5.2010 8:25
Pretoze navstevnik kina = $$$... Ty logik, hehehehe.
|
| |
Re: Co sa tyka filmov
Od: tfhfgf
|
Pridané:
18.5.2010 9:32
naklady na vyboru Avatara boli 300mil. naklady na reklamu 200mil. po par tyzdnoch (neviem presne) avatar zarobil 1000 000 000 a to bol na wareze hned prvy den ako bola premiera, pritom avatar nie je dako vynimocny film, tak zasa nevrav ako velmi prichadzaju studia o peniaze
|
| |
Re: Co sa tyka filmov
Od: asdfghjkl
|
Pridané:
18.5.2010 10:55
Ako vies ze bol na wareze hned v prvy den premiery? Tak ty budes tiez nejaka tak warezacka KURVA, ze?
|
| |
Re: Co sa tyka filmov
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
18.5.2010 10:59
Kurvy sa maju vo vsetkom najlepsie. Take lahke nevies? :D
|
| |
Re: Co sa tyka filmov
Od: dagi
|
Pridané:
18.5.2010 14:52
Ja som avatar videl ako kinorip, potom som ho videl v 3D a mám doma DVDčko originálne. Hm?
|
| |
Re: Co sa tyka filmov
Od: pus
|
Pridané:
18.5.2010 13:17
naklady na vyrobu byvaju obrovske...nezaplatia sa nahodou tie naklady pocas prveho tyzdna premietana po celom svete? A ak sa nezaplatia tak je problem asi v "kvalite" filmu nie nahodou?
Piratebay a podobne "sluzby" urobili presne to k comu filmove studia nemaju vobec ziadnu snahu......prisposobili sa 21. storociu, internetu atd atd. Neviem v akej situacii si ty ale ja mam najblizsie slusne kino vzdialene asi tak 70-80 km takze ked si to tak zoberiem tak ma pozretie si filmu v tomto kine bude stat nejakych 20 €..mna sameho a to este nevravim kebyze chcem zo sebou zobrat priatelku alebo co.....akoze sorry ja nekradnem ani si bankovky doma netlacim...
Doteraz mi je zvlastne preco tie filmove studia nezalozia nejaku "sluzbu" podobnu piratebay aby ludom umoznili si tie ich veldiela zdielat za symbolicky mesacny poplatok ja neviem 5 € alebo kolko......co myslis kolko milionov zisku by asi tak na tom trhli? Alebo si myslis ze prevadzka niecoho ako piratebay a podobne stoja nejake nehorazne ciastky?
|
| |
Re: Co sa tyka filmov
Od: oraJaro
|
Pridané:
18.5.2010 13:44
V tom je problem - v milionoch zisku. Ked to je taak straaaasne malo a oni by chceli aspon stovky milionov...
|
| |
Re: Co sa tyka filmov
Od: pus
|
Pridané:
18.5.2010 19:43
presne tak to je straaaaasne malo.......strasne sa mi paci ked sa filmove studia alebo ich vlastnici alebo kto a rozne RIAA a podobne sracky stavaju do pozicie ze kvoli warezu pomaly nemaju co zrat alebo co
|
| |
Re: Co sa tyka filmov
Od: dagi
|
Pridané:
18.5.2010 14:50
Keď sa to neoplatí tak to nebudem robiť, nie? Skús vyrobiť výrobok ktorý ti nikdo kupovať nebude a sťažuj sa potom. Každý sa ti vysmeje! Len filmový priemysel ťuťuťu ňuňuňu chuďáci ešte ich budeme podporovať zo svojich daní nie? To kde dopiče sme?
|
| |
xxxxxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
17.5.2010 22:07
Ked sa clovek zamysli, windows je zdielany aj s office no a bill je alebo bol najbohatsi muz planety, jasne par sudov bolo a aj vyhrali a aj prehrali ale furt ma milionove zisky, a nenahana zdielacov a stahovacov, film a hudba? tiez asi kvoli zdielaniu a stahovaniu maju rezisery filmove hviezdy a hudobne hviezdy take biedne platy vyli v milionoch, nemyslim ze by na tom krachli.
|
| |
Re: xxxxxxxxxxx
Od: asdasd67
|
Pridané:
18.5.2010 2:22
a ked sa nad tym zamyslis trosku viac tak zistis ze MS je clenom protipiratskych organizacii ktore vydavaju kazdorocne spravy o "miere piratstva", objednavaju "protipiratske bilboardy" a napriklad v CZ aj posielaju vydieracske listy do firiem..
takze beznych ludi nahanaju, akurat na to idu cez vytvorenie dojmu "kazdy kradne" a naslednym lobingom za lepsie protipiratske zakony
|
| |
Este jedna vec..
Od: oraJaro
|
Pridané:
18.5.2010 9:05
Tiez si teba uvedomit, ze zatial co soft (OS alebo iny) po nelegalnom nadobudnuti pouzivas dlhy cas (mesiace az roky), tak v pripade audio a video albumov sa moze stat, ze po 1 mesiaci ani nevies, ze to este mas na disku. Aspon mne sa z kazdeho albumu paci tak 4 az 6 pesniciek, co je cca polovica. A preco by som si mal kupovat cely album, ked chcem len niektore jeho casti?
Jasne, v zahranici funguju aj taketo predajne - kupis si len tu skladbu, ktoru chces. Ale u nas som take este cosi nenasiel a mam skusenosti, ze napr. americke su blokovane len pre americanov. :-(
No na druhej strane taketo albumy tahas kazdy mesiac mozno, takze miera "audio/video piratsva" podla mna aj pre toto im vadi.
Ale dobre im tak, kur*am jednym, ked pytaju take prachy za to, nech sa zadusia... Ja som ochotny dat 8€ za album, ale casto byva cena aj 20 a to je veelmi prehnane.
|
| |
iniciativa
Od: užaž
|
Pridané:
18.5.2010 2:16
The Pirate Bay mení už až poskytovateľa pripojenia, súd ho opäť už až odpojil
|
| |
Re: iniciativa
Od: Mek
|
Pridané:
18.5.2010 11:05
zabudol si, ze tie servery maju vo velkom kancli pripojene cez wifi na PDA, takze mozu tlacit velkou rychlostou a pridu len o hotovy papier.
|
| |
autorsky zakon je zneužívaný
Od: a čo patenty
|
Pridané:
18.5.2010 10:00
je veľkou drzosťou filmových spoloćností ale aj spevákov, že žiadajú peniaze za každe prehrávanie ale čo taký majiteĺ patentu, ktorý musí platiť neuveriteľné peniaze za udržovanie toho čo mu patrí ako duševné vlastníctvo a to má právo využívať patent len 20 rokov potom ho už využiva ktokoľvek aj keď nemá žiadny podiel na jeho vytvorení. ako príklad auto plno patentovaných technológií a neviem o tom, že by niekto platil za každú jazdu majiteľom patentu nejaké poplatky. Zaplatíš ich raz pri kúpe auta a hotovo. filmové spoločnosti bez nahrávacej techniky by nahrali prd a distribúcia napr na DVD by tiež nebola bez patentovaných technológií a povedzme si na rovinu, nahratie filmu je zanedbateľna cena oproti vývoju technológií.nahrávacie spoločnosti neplatia poplatky za každé spustenie kamery. A ešte jedna perlička všetci platíme pirátsku daň z každého CD,DVD,HDD,USBklúča jednoducho každého pamäťového média, čoje nehoráznosť. Keď už niekto zaplatil pirátsku daň nemôže sa domáhať trestu to je neprípustné.
|
| |
Re: autorsky zakon je zneužívaný
Od reg.: Junák
|
Pridané:
18.5.2010 13:51
suhlasim.
Taky protipiratsky zakon je dobry tak akurat na take to domace zuvanie.
|
| |
tpb!sdasd
Od: ddddsadads
|
Pridané:
18.5.2010 12:29
The Pirate Bay - nesmrtelny tracker.
|
| |
Uz ide
Od: David233
|
Pridané:
20.5.2010 18:59
no... ludia dlho sme asi ani necakali a nas kamarat znova ide!
a este sa im aj smeju xDD taka macka tam no proste nema chybu.
a je aj po slovensky
|
| |
torrentz
Od: tpnb
|
Pridané:
21.5.2010 15:00
K tym torrentom sa mi najviac osvedcila stranka torrentz.com
a.k.a. search engine co dokaze hladat po roznych weboch a sumarizuje pekne trackerov, takze si mozete torrent stiahnut z jednej zo stranok a potom pekne dokopcit trackerov (napr. v azueruese/transmissione). Fajn vec
|