|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HP.....
Od: jozef32
|
Pridané:
26.4.2010 11:51
konecne, este tak zlepsit podporu
|
|
Re: HP.....
Od: joe07
|
Pridané:
26.4.2010 18:10
Este sa netes.
Daval som tam reklamovat notebook pytali si odo mna cislo, nech ma mozu kontkatovat. Este som im aj vravel, ze ten notebook potrebujem, ci by mi mohli naozaj zavolat. Nakoniec to dopadlo tak, ze som tam musel sam volat v 30ty den. Aj som sa ich pytal, ze naco si vlastne pytaju tie cisla. Snad sa to medzicasom zlepsilo
|
|
Re: HP.....
Od: aleluja
|
Pridané:
26.4.2010 18:10
"Aj som sa ich pytal, ze naco si vlastne pytaju tie cisla."
ako odpovedali ?
|
|
Re: HP.....
Od: joe07
|
Pridané:
26.4.2010 18:16
Tvarili sa, ze maju vela roboty a ze ich to mrzi.
Ako chapem, ze mozu toho mat vela, aj tie slecny boli prijemne, no co z toho, ked nespravili jeden 2 minutovy telefonat, ktory by mi usetril vraj az 11 dni.
|
|
Re: HP.....
Od reg.: Domer.PDo
|
Pridané:
27.4.2010 9:31
Bol som u nich mnohokrat a nikdy tam nemali plno, ze by sa museli neustale venovat klientom.
Neda sa povedat, ze by som s ich sluzbami bol spokojny... :(
|
|
Re: HP.....
Od: someone
|
Pridané:
26.4.2010 19:38
najlepsie na tom je, ze kolky ludia furt nadavaju na acer ze tu nema servis a musi sa to posielat az do Brna :-))
|
|
Re: HP.....
Od reg.: Domer.PDo
|
Pridané:
27.4.2010 9:34
Az do Brna, ale bezplatne, kurierskou sluzbou, ktoru vybavil Acer a vzdy v dobrych casoch, bez dodatocneho nahanania. Jedinym problemom bola dlha cakacka na telefone, kym sa clovek dovolal.
|
|
Rozumny krok ...
Od: Koumak
|
Pridané:
26.4.2010 12:17
A pozarucne opravia hoci aj v compex-data ;)
Je to fajn krok, HPcka su super, ale zrejme tie low-end a low-cost sa kazia. Snad len neklesnu na uroven smejdikov A***.
|
|
Re: Rozumny krok ...
Od: dristas
|
Pridané:
26.4.2010 12:33
Smejdiky su akurat tak HP, aj acery by som zvazoval este skor nez predrazene made in Poland HP komponenty.
|
|
Re: Rozumny krok ...
Od: Nephilim
|
Pridané:
26.4.2010 13:36
tak tak, hp je sracka
|
|
Re: Rozumny krok ...
Od reg.: lubobuli
|
Pridané:
26.4.2010 16:01
Mozno mame len stastie, ale mozno nie - v kazdom pripade mame vo firme dost (cez 20) notebookov HP a nepokazil sa zatial ani jeden, jedine co odislo boli styri zdroje, z toho dva kvoli mechanickemu poskodeniu kabla stolickou s kolieskami. Mozno je to aj tym, ze nekupujeme low end, vacsinou typy ELiteBook a pod. Mali sme aj par IBM, tie boli tiez super, nedisiel ani jeden pocas 4 rokov a to prezili aj nejake tie pady (odkedy je to vsak lenovo, mam vacsi despekt). Predtym sme mali acery a to bolo k HP neporovnatelne - z 8 sa pokazili 3, po oprave sice isli, ale po dvoch rokoch mali vsetky propraskane rohy, panty a postupne zacali odchadzat repraky, dvd a pod... Tolko moje skusenosti...
|
|
Re: Rozumny krok ...
Od: ...
|
Pridané:
26.4.2010 17:27
Casy sa menia, Acer stupol trochu vyssie. Hoci ja uprednostnujem lenovo, ale kazdy drahsi ntb by mal aj nieco vydrzat. Ale HP by som si nekupil a ani nekupim.
|
|
Re: Rozumny krok ...
Od: joe07
|
Pridané:
26.4.2010 18:14
Mam/mal som 6530b co nie je najlacnejsi notebook a nemozem povedat, ze je to uplny smejd, no tiez by som to uz nekupil. Bol uz aj v oprave ani si nepamatam preco a samozrejme odisiel adapter. Kedze HP(alebo BGS) ma pre firmy zaruku len 1 rok, tak som mohol akurat tak kupit novy.
Elitebooky mozu byt fajn, no v tom pripade uz naozaj nejake funkcne lenovo
|
|
Re: Rozumny krok ...
Od: mariooo
|
Pridané:
27.4.2010 20:07
acer stupol akurat hlbsie do sraciek. Nikdy si asi nemal v ruke kvalitny znackovy notebook/PC.
ACER nepokladám za značkový prístroj.
|
|
Re: Rozumny krok ...
Od reg.: Domer.PDo
|
Pridané:
27.4.2010 9:38
Holt, z Tvojho popisu vidiet, ako sa k technike spravas/spravate... Mozno je vhodnejsie vychovat si ludi, aby s tym netrieskali, nahadzali to o zem a pod.
|
|
Re: Rozumny krok ...
Od: mariooo
|
Pridané:
27.4.2010 20:09
s kvalitnym strojom si mozes dovolit o nieco hrubsie zaobchadzanie. Veci maju sluzit tebe, nie ty veciam.
|
|
Re: Rozumny krok ...
Od reg.: Domer.PDo
|
Pridané:
27.4.2010 9:38
Holt, z Tvojho popisu vidiet, ako sa k technike spravas/spravate... Mozno je vhodnejsie vychovat si ludi, aby s tym netrieskali, nahadzali to o zem a pod.
|
|
super
Od: Hogo_fogo
|
Pridané:
26.4.2010 12:31
Konečne, naposledy som bol v servise s mojim HP Pavilion vo firme Datalan, v BA, stym ze tam odisla maticna, poslali to do polska a ked sa vratil mal som dost: Naformatované oba disky, preinstalovany system a odislné velkosti HDD,chybalo 20GB. a to ma typek v servise uistoval ze ak je to len doska tak to bud vymenia alebo nie. ze s HDD neni nic. sucks
|
|
Re: super
Od: Krakenstein
|
Pridané:
26.4.2010 12:59
Robil som v predajni kompov. a co ja viem tak vzdy sme posielali notebooky bez HDD ak nebola chyba v nom. Alebo sme vsetk zalohovali, lebo vacsinou bol disky naformatovany zo servisu. Ale mozno zalezi z akeho. A vzdy sme na to museli upozornit pri preberani ci ma vsetko zalozene, alebo mame my zalohovat.
|
|
Re: super
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.4.2010 13:08
chcel som reagovat o jedno vyssie, ale aby som zbytocne nepisal 2 prispevky, tak naprv na ten tvoj... HP notebooky v zarucnej dobe sa reklamuju cele ako su, nemozes reklamovat len cast, takze si ich urcite neposielal bez HDD. Doteraz som riesil 1 (slovom jednu) zarucnu reklamaciu HP, a bol to prave pokazeny HDD, volal som do servisu a chceli cely book. Tak sa na to zakaznik vybodol a disk nereklamoval.
prispevok na hogo_fogo: Zasnem nad naivitou (aby som ta neurazil nenapisem blbostou ;) ) ludi, ktori poslu prec disk a nemaju zalohovane data hardis
|
|
Re: super
Od reg.: cca01
|
Pridané:
26.4.2010 16:00
Davat notebook do opravy s plnym diskom, to je fakt odvaha.
|
|
Re: super
Od reg.: Medvedku Dial-upku
|
Pridané:
26.4.2010 16:58
Mozem sa opytat pan odbornik, ze ak mam spalenu MB, tak ako si data z NB odzalohujem? :)
|
|
Re: super
Od: m1
|
Pridané:
26.4.2010 17:46
2 skrutky na kryte, 2 na uchyteni disku (ak vobec), sata kabel abraka dabra zaloha hotova :)
|
|
Re: super
Od reg.: Medvedku Dial-upku
|
Pridané:
26.4.2010 21:59
odmontovat kryt moze znamenat pad zaruky. Okrem toho niektore notebooky maju SMART konektor :) Cize este kupit redukciu predpokladam. Okrem ineho, potrebujem este dalsie PC
|
|
Re: super
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.4.2010 7:25
vsetky notebooky na svete co som videl maju odspodu "dvierka" na hdd, aby si si ho mohol vybrat/vymenit prave najma ked ho ides davat na reklamaciu. Vynimkou bol len HP probook 4510s, ktory taketo dvierka nema, celu spodnu plochu ma jednoliatu a je treba rozobrat pol noebooku aby si sa k disku, ramkam a chladeniu dostal. Bol to najvaznejsi dovod (a este sa neda vypnut touchpad tlacitkom) preco som ho nekupil. Ak mas dolezite data, je zivotne dolezite mat ich zalohovane inde, a dvojnasobne to plati, ked ides dat zariadenie na reklamaciu. O tom sa proste nedebatuje, ako o pasoch v aute.
|
|
Re: super
Od: mariooo
|
Pridané:
27.4.2010 20:13
disk ti kludne vymontuju v servise pri odovzdavani ked o to poziadas. Tvoja neznalost nieje chybou HP.
|
|
Re: super
Od: mariooo
|
Pridané:
27.4.2010 20:11
Disky sa formatuju este skor ako sa s pocitacom urobi cokolvek ine. Ochrana tvojich osobnych udajov.
|
|
Zlaty DELL
Od: NNN-
|
Pridané:
26.4.2010 12:56
Zlaty Dell... zavolam, pridu, vymenia, odidu... alebo ked chcem len poslu (napr.HDD), vymenim sam a poslem spat...
|
|
Re: Zlaty DELL
Od: Cpx
|
Pridané:
26.4.2010 12:58
To vazne? To musim skusit ked mi nieco od nich odide :D
Ovsem este v zaruke.
|
|
Re: Zlaty DELL
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.4.2010 13:13
ak mas NBD zaruku. Dnesne "lacne" delly ju nemaju, takze treba sa pri kupe uistit, aka zaruka tam je. Inak nahlasis opravu, do druheho pracovneho dna pride technik tam kde akurat si, a zavadu odstrani.
|
|
Re: Zlaty DELL
Od: cookie__
|
Pridané:
26.4.2010 13:18
a alienware (tiez od dellu) ma aku zaruku?
|
|
Re: Zlaty DELL
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.4.2010 13:45
neviem, povedal by som ze alienware sa na sk ani nepredava, takze pouzi google.
|
|
Re: Zlaty DELL
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.4.2010 13:49
tak predava, vsade uvazdaju rocnu NBD
|
|
Re: Zlaty DELL
Od: b1sk
|
Pridané:
26.4.2010 13:50
vsetko zalezi od toho aky rozsireny servis mas pri DELL Notasoch, o nic ine tam neide, standart DELL nema servis, kde pridu opravia a odidu, to je servis na mieste u zakaznika
|
|
hp sux
Od: uplink-blocked
|
Pridané:
26.4.2010 13:43
Akurát dnes som reklamoval HP LP2475w [vyhúlený pixel] a 40 minút volania do čiech 20 na slovensku až kým ma nespojili na datalan, kde mi nejaký borec dal maila a povedal že chce fotky, sériové číslo a neviem aké peachoviny. Toto bola posledná kúpa od HP. Ich next bussiness day delivery je len myth, na Slovensku neexistuje. Fuj!
|
|
Re: hp sux^
Od: hp sux
|
Pridané:
26.4.2010 15:44
A napisal si do mailu aj adresu kde je monitor zapojeny aby Ti ho vedeli technici riesit u Teba na mieste?
Co sa "peachovin" tyka, ktore chcel od Teba borec z datalanu, tak vedz, ze sa jedna o minimalne nutne informacie za nacatie reklamacie, o ktorych sa docitas aj v zarucnych podmienkach.
|
|
Re: hp sux
Od: aleluja
|
Pridané:
26.4.2010 18:09
60 minut telefonujes, to mas za to, ze nepoznas GOOGLE!
|
|
mam hp 6730s
Od: dadik
|
Pridané:
26.4.2010 14:57
pavilion som necel kupovat.. myslel som ze tento compaq bude stat zato.. ale no ci, strasne daco, 3krat v oprave bol, a huci neskutocne, v jednom kuse. este horsie ked nahodou hram nejaku hru.. no lavu ruku ani opretu nemozem mat, len vo vzduchu nejak s nou manevrujem, dpc take horuce. nervy mam nato. musel som si kupit chladenie pod notas aby to islo normalne. kamos ma tiez ten isty, jemu huci este viac! nikdy viac HP.
|
|
Re: mam hp 6730s
Od: mariooo
|
Pridané:
27.4.2010 20:17
Notebook nieje zariadenie urcene na hranie hier. A nezacni vytahovat ake tazke CADy pouzivas, pripadne renderujes kopu videa. Notebook na toto nieje urceny (pokial na to nieje urceny) :-)
PEACE!
|
|
Re: mam hp 6730s
Od: mam hp 6730s^
|
Pridané:
28.4.2010 12:44
HP Compaq 6730s / 6735s nemaju dobre riesene chladenie resp. ak je NB prevadzkovany v prasnech podmienkach tak sa rychlo zanasa radiator chladica. Keby si trosku rozmyslal tak dojdes na to, ze chladiaca podlozka Tvoj problem vobec nevyriesi, lebo notebook nema zospodu mriezky na chladenie! - riesenim je iba castejsia profylaktika.
|
|
hahahaha
Od reg.: TOMAXko
|
Pridané:
26.4.2010 15:03
Jasné HP sa tak nenormálne kazia, že už ich musia aj začať opravovať rovno tu, lebo sa to nedá stíhať :D :D
|
|
to iste bolo aj u mňa
Od: kompi
|
Pridané:
26.4.2010 15:31
to iste som mal aj ja odislo mi chladenie ale vymenily mi ho a od vtedy ok vsetko ale blbne mechanika teraz tak ked to zacnu robit poslem ho.
|
|
hurican
Od reg.: Heady
|
Pridané:
26.4.2010 16:03
alebo pozarucny servis cez hurican.sk :)
|
|
Swiss
Od reg.: Medvedku Dial-upku
|
Pridané:
26.4.2010 16:59
S firmou Swiss mam velmi dobre skusenosti. Odisla nam MB v serveri od HP. Jeden preto prisli a na druhy den bol stroj spat aj s vymenenou MB.
|
|
Re: Swiss
Od: aleluja
|
Pridané:
26.4.2010 18:10
No proste Swiss kvalita :-)
|
|
treba mat asus
Od: supersonicxc
|
Pridané:
26.4.2010 18:03
mam asus kupeny v USA, nebol problem aby si pon prisli aj na slovensku, do tyzdna bol spat
|
|
HaarPe
Od: aleluja
|
Pridané:
26.4.2010 18:06
Skvele, sice nemam HP, ale je to krok dopredu :-)
Oprava notebooku na pockanie, je na nezaplatenie :-)
|
|
ktovie, co ich k takemuto kroku viedlo
Od: fotograf
|
Pridané:
26.4.2010 18:57
asi velky pocet reklamacii, cim stupali naklady na dopravu, alebo sa mylim?
|
|
re :
Od: J.Baker still alive
|
Pridané:
27.4.2010 1:10
Nekupovať HP a nebudeš musieť reklamovať
|
|
Re: re :
Od: fotograf
|
Pridané:
27.4.2010 7:45
nereklamujem - nemam
|
|
Chybove notebooky
Od: jozef mrak
|
Pridané:
27.4.2010 1:25
no tak mal som HP - po dvoch rokoch odislo zavesenie display-a a sa kyval jak mavatko. Samozrejme skoda reci o oprave... Stal neakych 36tisic slovenskych peniazkov, v tej dobe vraj dobry stred. Potom som si kupil Toshibu. Za 48tisic slovenskych peniazkov. Vsetko super, dvojjadrak, velka L2jka, dobra rychla ramka, ... az ked som nepotreboval dat cez VGA na externy monitor. Obraz na externom sa "kmital". Ja kua ze novy monitor je zly. Ale nie, ked som nebol na prude s bookom, ale na baterka, obraz super. Dam zdroj, obraz kmita. Neake podla mna laika prerazanie prudu. A ked som book odniesol reklamovat, po cca 4 mesiacov od kupy, tak ma tu jeden pan v nemenovanej firme, po par hodinach volal, ze je to ok. Tak som tam prisiel a on to napojil na analogovu 15ku CRTcko, ktora sama o sebe blika ako stroboskop. Nikdy mi to neuznali, kupil som aj VGA kabel za vela penazi a stale to blikalo... A teraz mam Sony a ide vsetko super. Podla mna - bez konspirativy - dnes sa robia veci na dva roky a potom si kup novu... Houk
|
|
PosAm
Od: risototh
|
Pridané:
27.4.2010 12:51
Tak ja neviem, ale ja som s HP chodil v Ziline do PosAm-u a tam mi to aj servisovali. Minimalne raz mi servisak ukazal aj dosku ktoru ide menit a ze to bude na druhy den, pretoze ma toho vela a blbo sa to rozobera... Takze o com je ta novinka?
|