|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
otromba
Od: fakírova lava noha
|
Pridané:
23.3.2010 10:59
je to trapne. Iba hlupak nezbada, ze NWO prichadza a s nim skoncia vsetky zakladne ludske prava.
|
|
Re: otromba
Od: martinc
|
Pridané:
23.3.2010 11:06
o co ti ide?o to aby si mal pravo pasovat bomby do lietadla?
|
|
Re: otromba
Od: Prihlásený užívateľ
|
Pridané:
23.3.2010 11:18
A co ked to je tak, ze vyrobca skenerov nevie co s nimi, tak poslu cloveka s prskavkou do lietadla a hned maju zabezpeceny kseft. Ved to cestujuci zaplatia.
|
|
Re: otromba
Od reg.: Y x u s
|
Pridané:
23.3.2010 12:12
samozrejme ze to tak je. vymyslime problem, na ktory uz mame pripravene riesenie. rovnako to bolo aj vakcinami proti prasacej chripke. a biliony penazi sa len hrnu. media su silny nastroj a ludia hlupi...
|
|
Re: otromba
Od: Nasty
|
Pridané:
23.3.2010 13:02
Úplný súhlas. Hovorí sa tomu "americký vývoz". Znamená vývoz vojen (deštrukcia), vývoz kapitálu (následná obnova zničených území), scan nerastných zdrojov (budúce americké akvizície), medzitým nejaký ten vytvorený masaker prostredníctvom špeciálnych infiltrovaných vojenských jednotiek, a potom ako inak? (dodávka zbraní na obe strany barikády), pomáha nám u toho aj Echelon, však? Okrem toho všetky svetové suroviny kontrolujeme cez menu USD. Kto vlastní tlačiarne na zelené papieriky? Kto nám zakáže tlačiť toľko, koľko sa nám zachce? Prečo? Pre udžanie kontroly moci v rukách úzkej skupinky. A skús sa niekto ozvať alebo nesúhlasiť, či si už domáci (Kennedy - dostal čestný kus olova, Clinton - vyrobili agentku Lewinskú), pretože nikto zahraničný si to nedovolí, pretože sa k nemu ani nikto nepripojí (jediné Francúzsko), lebo sa každý bojí plávať proti silnému prúdu veľkej rieky. Ani sa netreba čudovať, jedinci to nezmenia. Aspoň, že o tom vieme...
|
|
Re: otromba
Od: fakírova lava ruka
|
Pridané:
23.3.2010 14:30
velmi pekne a hlavne spravne si to napisal. Bodaj by bolo na svete viac ludi, ktori by to takto chapali.
|
|
Re: otromba
Od: anon
|
Pridané:
23.3.2010 16:34
neviem preco by na clintona nastrazili lewinsku ked uz aj tak treti krat nemohol kandidovat
|
|
Re: otromba
Od: jupiii
|
Pridané:
23.3.2010 17:11
Skus si porovnat tvoje IQ, a IQ priemerneho americana. Necudoval by som sa, ak by si na plnej ciare vyhral. Presne preto - lebo normalny american viac veri verejnym mediam nez svojmu usudku.
|
|
Re: otromba
Od reg.: chatpall
|
Pridané:
23.3.2010 20:59
normalny american je tak isto sprosty ako kazdy iny volic sveta!
|
|
Re: otromba
Od reg.: loginlogin
|
Pridané:
23.3.2010 23:01
S vakcinami? Ale kdeze...
☞ http://3.ly/tH1u
|
|
Re: otromba
Od reg.: loginlogin
|
Pridané:
23.3.2010 23:01
Tak este raz bez ozdobnych znakov :)
http://3.ly/tH1u
|
|
Re: otromba
Od: OIEJF
|
Pridané:
24.3.2010 12:14
Čo majú vakcíny spoločné s rotgenovým žiarením?
|
|
Re: otromba
Od: rastos
|
Pridané:
23.3.2010 16:09
> o co ti ide?o to aby si mal pravo pasovat bomby do lietadla?
O ľudskú dôstojnosť a súkromie.
Ty tvrdíš, že nasadením skenerov sa pašovaniu bômb do lietadla zabráni?
|
|
rakovina ja vyšitá
Od: rakovina
|
Pridané:
24.3.2010 12:16
Ide o to že rotgenové žiarenie spôsobuje rakovinu. Preto sa zastavilo skenovanie vlakov na Ukrajinsko-slovenských hraniciach.
|
|
Re: rakovina ja vyšitá
Od: rastos
|
Pridané:
24.3.2010 12:26
Máš predstavu, aký je rozdiel medzi röntgenovým žiarením a "elektromagnetickým žiarením s vlnovou dĺžkou na úrovni 1 mm"?
|
|
Re: rakovina ja vyšitá
Od: Cuda
|
Pridané:
24.3.2010 13:08
Ukrajina má mafiánske prepoje až do najvyššej politiky. Najmä preto sa stoplo skenovanie, nie celkom zo zdravotných dôvodov... A sčasti sa pretlačil hlas zdola, nedôvera tých, čo tým zariadením mali prejsť. Ale hádam tam ľudia nemuseli byť, však. Išlo predsa iba o preskenovanie tovaru, na ľudí sú bezpečnejšie metódy...
|
|
Re: otromba
Od: ludske prava
|
Pridané:
23.3.2010 11:18
bratu o akých ľudských právach to hovoríš???? to je len akademický blud
|
|
Re: otromba
Od: fakírova lava noha
|
Pridané:
23.3.2010 11:56
mas pravdu, ludske prava su len na papieri. V skutocnosti nikdy neplatili.
|
|
Re: otromba
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
23.3.2010 12:25
niekde a niekedy platia ale aj naopak neplatia. silne reci si nechaj pre kamaratov v ZŠ
|
|
Re: otromba
Od: fakírova lava ruka
|
Pridané:
23.3.2010 14:29
vzdy ked si myslim, ze uz na nete nestretnem vacsieho tupca, tak sa najde niekto ako ty, ktory ma zas vyvedie z omylu.
|
|
Re: otromba
Od: core
|
Pridané:
23.3.2010 16:50
Ty si zas vyviedol z omylu mňa tvojou naivitou, argumentovanou tvojou debilitou, takže sa to dá pochopiť.
|
|
Re: otromba
Od: fakírova lava noha
|
Pridané:
23.3.2010 16:52
som rad, ze je spokojnost na obidvoch stranach :)
|
|
Re: otromba
Od: jupiii
|
Pridané:
23.3.2010 17:13
Ja ja som rad, takze na obitroch stranach :-)
|
|
Re: otromba
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
23.3.2010 12:40
hlupak skor vidi spojitost NWO so skenerom na letisku. UVIDA moje hačkovane slipy po starom tatkovi !!! NWO !!! som infantil !!!
|
|
Re: otromba
Od: fakírova lava ruka
|
Pridané:
23.3.2010 14:34
len hlupak napise taku blbost ako ty.
|
|
Re: otromba
Od: mmmmm
|
Pridané:
23.3.2010 15:04
Ty trulo kazdy sa ti vysere na tvoje cipkovane slipy... Ale ta davka ziarenia co dostanes... Rakovina neni sranda...
|
|
Re: otromba
Od: PgDn
|
Pridané:
23.3.2010 16:52
Dávka žiarenia? Aj o tom vieš niečo viac? Zas nebudú na teba žiariť miskou uránu; ale súhlasím, je to špehovanie a je to na piču.
|
|
Re: otromba
Od: Cudo
|
Pridané:
24.3.2010 7:18
Aké špehovanie? Takáto zariadenia boli už hodne dávno.
Len niekde inde.
Sa mi páči, ak chce brutálny terorista z Guantanáma nejaké ľudské práva. Jeho neserie ako a koľko zabíjal...
Jeho ešte nejaký presvedčený šibnutý advokát, "obhajca" neviem akej pochybnej diktatúry s názvom "právo na spravodlivý proces" ho ešte dostane z basy. Čo na tom že zabil stovky ľudí, že narobil miliardové škody, on chce ľudksé zaobchádzanie!
Toto je v prehnanej demokracií nebezpečne choré!!!
|
|
Re: otromba
Od reg.: ShodanN
|
Pridané:
24.3.2010 8:22
Pokial sud nepotvrdi ze si niekoho skutocne zabil, alebo nieco take co sa pricinilo ku tomu sposobil si nevinny (prezmucia neviny) ..... na slovensku kde to z teba vymlatia v malej miestnosti s jednym stolom o ktory mas este ruky priputane neznamena ze to tak je vsade vo svete
|
|
Re: otromba
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
24.3.2010 8:29
Keby bol ten chlapík taký strašný terorista, tak by ho už dávno usvedčili a popravili.
Na Guantanamo práveže vozia ľudí, ktorí nemali súdny proces, neboli ani zatknutí a dokonca ani z ničoho obvinení. Jednoducho ich tam zavreli a nemajú žiadne práva. Demokracia.
|
|
Re: otromba
Od reg.: DeeerDancee
|
Pridané:
24.3.2010 9:28
Ide o enemy combatants, proste nepriatelski vojaci. V historii ludstva este nikdy nemal zajaty vojak pravo na proces a podobne veci... nie je obcanom statu ktory ich zajal a ani sa neda predsa dohodnut o odovzdani vaznov ako to byva v case mieru.
Ano je to demokracia, ale kopa ludi zabuda ze je to aj vojna...
|
|
Re: otromba
Od: Cudo
|
Pridané:
24.3.2010 9:31
Nech žije Guantanámo. Jediné slušné zariadenie pre tých, čo si nevážia život iných a dokonca často ani svoj!
|
|
paranoia
Od: Koumak
|
Pridané:
23.3.2010 11:01
Najlepsie sa ovladaja a zaraba na zaklade strachu, nasi soudruzi na zapade na to prisli a tak sa tesme, coskoro mozno zacnu "ockovat" aj cipmi, ved vsetko koli dobru a bezpecnosti nasej, no neee? :o))))
|
|
zoznam letisk
Od: Haldo
|
Pridané:
23.3.2010 11:45
Je niekde overeny zoznam letisk kde toto pouzivaju / planuju pouzivat?
|
|
.............
Od: ..........
|
Pridané:
23.3.2010 11:51
nie je ta vlnova dlzka nebezpecna pre ludske zdravie? su o tom nejake detaily? prejdem takym skenerom s popcornom vo vacku a za skenerom ich mozem hotove jest...
|
|
Re: .............
Od: Yzák Ňjůtn
|
Pridané:
23.3.2010 16:00
skor nez zacnes jest pukance ta hned schmatnu regrutanti nejakej porno-spolocnosti, lebo na obrazovke videli, ze mas velky sebavedomie :D
|
|
Re: .............
Od reg.: chatpall
|
Pridané:
23.3.2010 21:03
mikrovlnke s vlnovymi dlzkami 300MHz - 300GHz o vykone 500 W trva nieco take vyse troch minut.
|
|
Re: .............
Od reg.: chatpall
|
Pridané:
23.3.2010 21:04
pardon s frekvenciami
|
|
a dalej?
Od: trigger.*
|
Pridané:
23.3.2010 11:52
bude dalsim krokom povinna prehliadka telesnych dutin? hahahah
|
|
Re: a dalej?
Od reg.: marha
|
Pridané:
23.3.2010 19:37
telesnych tekutin
|
|
Re: a dalej?
Od: deed
|
Pridané:
23.3.2010 21:22
to uz je ale nie je povinna, len iba v pripade ak pasujes nieco, co beznm postupom nezistia.
|
|
Re: a dalej?
Od reg.: ShodanN
|
Pridané:
24.3.2010 8:24
sklamem :D http://en.wikipedia.org/wiki/Body_cavity_search
|
|
:-OOO
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
23.3.2010 12:04
No ja teda nemám záujem, aby mi letiskový personál čumel na Mobydicka. Požadujem vyštvorčekovať intímne partie!
|
|
Re: :-OOO
Od: trigger.*
|
Pridané:
23.3.2010 14:56
prave ma napadlo, ze ak by pouzili nejaky automaticky algoritmus na stvorcekovanie penisov a niekomu by to vystvorcekovalo tvar, tak by bol asi dost urazeny hahahha
|
|
Re: :-OOO
Od: dfasdfa
|
Pridané:
23.3.2010 15:01
LOL, tak toto je komentar dna !
|
|
Re: :-OOO
Od: digjfdigjidfjgfdk
|
Pridané:
23.3.2010 16:54
Toto neni komentár dňa, to je len hláška ktorú si obľúbili skromný chlapci s malým penisom.
|
|
Re: :-OOO
Od reg.: ShodanN
|
Pridané:
24.3.2010 8:28
ja si myslim ze je to super napad, za prve zvysime bezpecnost na letiskach, a ked to budu obsluhovat odsudeny pegofili s niekolkorocnou praxou pri strihani detskeho porna tak sa este usetri, lebo zacnu pracovat zadarmo, len aby sa mohli pozriet na sedemrocne deturence prechadzajuce skenom ... asi tak mi to vychadza
|
|
R+R_ankh
Od: Gabriel87
|
Pridané:
23.3.2010 12:05
Ten Rotschild s Rockefellerom si už dovoľujú nejako veľa :-/ Asi ich omrzelo porno s hercami, tak si povedali že si zrobia erotický časopis so širším výberom, a premietaný naživo.
|
|
amerika
Od: yasky
|
Pridané:
23.3.2010 12:10
Najlepšie tam necestovať, nech si celé USA vložia do z.... Na svete je dosť krásnych miest bez Skenerov a platených žiadostí o dočasné vízum. A nemusia chodiť ani oni ku nám. Tak !
|
|
Re: amerika
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
24.3.2010 8:32
Nepochopil si scenár? Najprv len v USA, len na letisku. Potom aj v iných krajinách, len na letisku. Potom v USA aj inde než na letisku. Potom aj v iných krajinách, aj inde než na letisku. Nakoniec kdekoľvek si nejaký úchyl zmyslí, "v záujme bezpečnosti, bla bla bla".
|
|
#fail
Od: Deer
|
Pridané:
23.3.2010 12:32
Vymyslaju picov.ny a pritom je to take lahke o.ebat => http://u.nu/6myu7
|
|
Re: #fail
Od reg.: cookie binary
|
Pridané:
23.3.2010 12:47
pekne, to len dokazuje zbytocnost a skor iny skutocny zamer presadenia tychto skenerov
|
|
Re: #fail
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
23.3.2010 15:25
no ja neviem, ale na tom skene vidim kulove..
asi to bol nejaky veeelmi ranny/jeden z prvych modelov
|
|
Re: #fail
Od: 5os
|
Pridané:
23.3.2010 16:05
Pozri si aj toto:
http://www.infowars.com/exposed-naked-
body-scanner-images-of-film-star-printed
-circulated-by-airport-staff/
|
|
zamestnanci
Od: tralalalator
|
Pridané:
23.3.2010 13:36
keby si zamestanci robili svoju pracu poriadne... nepotrebovali by kupovat skenery..
|
|
cakam
Od: aleluja
|
Pridané:
23.3.2010 14:17
na to kedy padne prvie lietadlo, kde boli vsetci zoskenovany, som zvedavy ako to vysvetlia..
|
|
Re: cakam
Od: guliver
|
Pridané:
23.3.2010 15:00
dosla ropa (klesla cena ropy ), hura na <dosad_stat_kde_nosia_uteraky_na_hlavach>
|
|
Re: cakam
Od: 5os
|
Pridané:
23.3.2010 16:19
Taka situacia ma jednoduche riesenie. Je potrebne zakupit na kazde litisko novsi model skenera, nakolko stary uz nevyhovuje novym moznostiam teroristov.
|
|
Diskusia k článku
Od: labužník
|
Pridané:
23.3.2010 14:28
úchylný gayovia, mohli tam naskenovať aj kyprejšie tvary.
aj tak už je všetka anonymita v prrrrr
|
|
ma to zmysel
Od: roflmao
|
Pridané:
23.3.2010 14:45
S takmer vsetkymi hore uvedenymi komentarmi uplne suhlasim ale ak sa pomocou tejto technologie zachrani ASPON 1 lietadlo tak cele toto malo zmysel aj napriek tomu ze je to mnohym proti srsti.
|
|
Re: ma to zmysel
Od: guliver
|
Pridané:
23.3.2010 14:54
ved ked si hu sundaju sami, tak im nieto pomoci. a tak im treba
|
|
Re: ma to zmysel
Od: dnes má meniny Adrián
|
Pridané:
23.3.2010 15:16
ked sa nahodou podari zachranit nejaky mrakodrap alebo aj dva ?
|
|
Re: ma to zmysel
Od: jupiii
|
Pridané:
23.3.2010 16:15
To si trosku zle napisal s tym "aj dva". Mozno len nechapem tvoju ironiu.
Praveze ani ten druhy nebol ani v stadiu o pokus o zachranu. Skus vystrelit raketu na USA a bude do 1-2 hodin zostrelena. Druhe lietadlo narazilo tusim az 45 minut po prvom. Za tu dobu nebol cas (neboli schopni) nic urobit. Za 45 minut mohla uz aspon popri boingu letiet stihacka a ziadat o odklonenie letu. Nic take sa neudialo a ani snaha nebola. Leteckej spolocnosti zmenil boing smer, a proste mlcala. Ked sa lietadlo vykloni o par % z kurzu, tak uz je pilot napominany, aby zrovnal kurz. Obycajne divadlo to bolo.
Ved USA maju najlepsie vojenske systemy, tak preco nepriznali radsej, ze pochybili v komunikacii, alebo ze nemaju vyladenu ochranu vlastneho statu? Hlavne ze hrba vojenskych jednotiek je v inych krajinach, kde ich najemenej treba.
|
|
Re: ma to zmysel
Od: Deer
|
Pridané:
23.3.2010 19:51
Myslim, ze Bushova rodina to raz bude musiet priznat. Lenze to bude rok cca 2500 a bude to iba v ucebniciach dejepisu, ako udalost v kapitalizme.
|
|
Re: ma to zmysel
Od: rastos
|
Pridané:
23.3.2010 16:16
> ak sa pomocou tejto technologie zachrani ASPON 1 lietadlo tak cele toto malo zmysel
To je demagogický argument. Každý poisťovák ti bez problému ocení ľudský život na konečnú sumu. Ak dosiahneš, aby zajtra nikto nevyšiel na slovenské cesty a železnice, tak zaručíš, že nedôjde k dopravnej nehode. Hospodárstvo by však nemohlo fungovať a preto sa radšej zmierime s pár nehodami do týždňa a radšej sa snažíme riziko znížiť inými cestami aj keď nie sú také efektívne ako zákaz vychádzania.
|
|
Re: ma to zmysel
Od reg.: ShodanN
|
Pridané:
24.3.2010 8:31
na svete je aj tak 6,8 miliardy ludi, co nie je trvalo udrzatelne pre nasu planetu ... cize nejako sa to muselo zacat riesit ... konspiracne teorie uz davno tvrdia ze cigarety, aids, rakovina je vymysel nejakych nasich panov sveta (NWO) aby sa to ako tak udrzalo :) cize lietadlo hore/dole .... http://www.worldometers.info/sk/
|
|
Re: ma to zmysel
Od: rastos
|
Pridané:
24.3.2010 12:35
> co nie je trvalo udrzatelne pre nasu planetu
Trvalo udržateľné to je - z technického hľadiska. Nie je ale vôľa niečo robiť s nerovnomernou distribúciou surovín a prostriedkov
http://tiny.cc/fm78i
http://tiny.cc/qjkcd
|
|
bombovy atentat
Od: jupiii
|
Pridané:
23.3.2010 16:30
Modelova situacia: Zoberme potencialnych atentatnikov. Nech maju IQ vyssie od hupacieho konika, alebo priemerneho americana a nech chcu uskodit USA. Zameraju sa na koncerty v USA, na hypermarkety, na trznice, na namestia (ak maju POCIT, ze viac mrtvych = vacsie ublizenie USA). Zameraju sa na statne budovy, statne pamiatky, mestske urady (ak chcu ponizit ich narodnu hrdost). Urcite sa nedohodnu na jedinom mieste, aby ich plan velmi rychlo stroskotal. Ak pripravia utok na 10tich miestach naraz, tak nemaju USA sancu. Ktory blbec, by pasoval trhaviny do USA, ked sa daju bezproblemov v USA vyrobit. Nie nadarmo tam mali MacGyver-a. A ak by im chceli skutocne ublizit, tak by neprestali po prvej snahe. (vid dvojicky, vid nepodareny utok na letisku). Kde su tie uspesne zabranenia proti potencialnym utokom? Ze by sa nepokusali o nic viac?
Uz aj nasi AfroSlovania vedia rozumnejsie robit neplechu. Toto, co predvadza USA je vysmech ludskej inteligencie.
|
|
Re: bombovy atentat
Od: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
23.3.2010 16:41
Američania sú dementi. Dvojičky si zhodili sami, prasaciu chrípku si vymysleli sami, irak si tiež sami spravili kvôli rope.
Je to banda hajzlov sveta, nič iné...
|
|
Re: bombovy atentat
Od: silly_bobby
|
Pridané:
23.3.2010 17:54
<true>
|
|
Re: bombovy atentat
Od: american
|
Pridané:
23.3.2010 18:34
To vies odkial ze sme si to zhodili sami? A odkial vies ze sme si pracacinka (sorry, -y) vymysleli sami.....
|
|
Re: bombovy atentat
Od: jupiii
|
Pridané:
23.3.2010 20:00
1.)Kolko teroristickych utokov bolo vedenych proti USA v podobnom rozsahu ako dvojicky od tej doby? Kolko podobnym pokusom zabranili? nic? Nula pokusov? Ak je niekto na niekoho dlhodobo nasraty a ma na to padne dovody, tak po prvom pokuse neprestane a v lepsom pripade sa len verejne prizna. Ta simulacia BinL. mala byt akoze priznanie?
2.) Volny pad zostrelenej budovy ma rovnaku rychlost padania ako pad budovy pod vahou jedneho lietadla a akoze narusenej statiky? A to az po prizemie? Tie nosniky musia mat aspon minimalny odpor a nacaty vrsok sa mal aspon podla fyziky odlomit a padnut mimo budovy. Ak dokazala skutocne padnut budova bez toho aby jej pomohli, padnut palacinkovym efektom sama do seba pod vplyvom vahy, tak ti garantujem, ze ziadny architekt uz taku budovu nenavrhne, aby to dokazala. Pretoze zariadenie v budovach nebolo rovnomerne rozmiestnene.
3.)Ocelovy nosnik sa pod vahou nelame, ale deformuje.
4.)Zapalenim leteckeho benzinu sa ocel netavi!
|
|
Re: bombovy atentat
Od reg.: marha
|
Pridané:
23.3.2010 20:31
2.) a tam sa to podrailo 2x po sebe xD ved ako sa hovori, v amerike je mozne vsetko
|
|
Re: bombovy atentat
Od: jupiii
|
Pridané:
23.3.2010 20:00
5.)Budova bola natreta azbestovym naterom, ktory plnil protipoziarnu ochranu - v dnesnej dobe je azbezt neakceptovatelny!
6.)Odstranenie azbestu z budovy a novy nater by stalo cez jednu miliardu dolarov.
7.)Praskanie betonovych stlpov koli nadmernej vahe nevytvara tolko prachu ako pri detonaciach. A ako vieme, bolo tam neskutocne mnozstvo prachu.
8.)Vela svedkov hlasilo v budove vybuchy - vsetky boli ignorovane.
... A tych nedostatkov tam bolo ovela viac - ktore potvrdzovali viaceri odbornici. Ale staci, ze americke media plne novinarov, ktore tvrdia opak a uz je pravda na ich strane. Nie je to u nas podobne s Ficom? Tomu vravim ovce :-)
|
|
Re: bombovy atentat
Od: tralalalator
|
Pridané:
23.3.2010 22:33
ak mam byt uprimny... nepozeraj tolko filmov. vzdy sa najde dakto kto ti bude hovorit o konspiracii...
ako ked Hitler hubil zidov... dakto v tom vidi cistu demenciu a ja hladanie financnych prostriedkov na vojnu pri ktorej sa vyuzila davova psychoza...
|
|
Re: bombovy atentat
Od: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
23.3.2010 23:34
O dvojičkach to konšpirácia ale nie je, je to fakt.
|
|
Re: bombovy atentat
Od: jupiii
|
Pridané:
24.3.2010 0:09
Snad mozem link na politicky clanok a nebude brany ako reklama. Otazkou je, ci aj prezident Iranu pozera vela filmov? Aj on si vymysla konspiracie, kedze sa to tyka ich oblasti? On totiz tvrdi, ze utoky z 11-9 su vykonstruovane. (v linku su medzery)
http://www.sme .sk/c/5273555/ahmadinezad-utoky-z-11-sept embra-2001-boli-vykonstruovane.html
Toto mam rad: ak nemam argumenty a dokazy, tak sa uchylim k obvineniu z konspiracie a aby ten argument bol kvetnatejsi, tak v nom pouzijem aj nejake osocujuce slovo :-)
|
|
Re: bombovy atentat
Od: jupiii
|
Pridané:
24.3.2010 0:25
Moja reakcia nebola mierena voci tebe tralalator, ale voci tym, co sa uchyluju ku konspiraciam. A filmy koli tomu neprestanem pozerat, pretoze filmy a clanky boli moj prvy zdroj. Druhy zdroj je osoba z ameriky, ktora tie filmy nevidela resp. rovnake clanky necitala a pritom mala lepsie referencie.
|
|
Re: bombovy atentat
Od: ferodola
|
Pridané:
24.3.2010 0:37
azbest bol v oboch budovach iba do 40-teho podlazia. v miestach narazu uz chybal - to mohlo zvysit tepelne poskodenie z horenia a sposobit kolaps.
|
|
Re: bombovy atentat
Od: Cudo
|
Pridané:
24.3.2010 13:20
Prečo by mal byť azbest neakceptovateľný? Veď je to super ochrana proti požiarom!
A nejakých rakváčikov máš viac v polystyréme, ktorý div že neješ...
|
|
Re: bombovy atentat
Od: Deer
|
Pridané:
23.3.2010 19:56
Pozor treba rozlisovat od amikov (ubohe, manipulovane obyvatelstvo) od zidackych bankarov a politikov co im idu na ruku.
|
|
Re: bombovy atentat
Od: Cudo
|
Pridané:
24.3.2010 13:18
"Američania sú dementi. Dvojičky si zhodili sami, prasaciu chrípku si vymysleli sami, irak si tiež sami spravili kvôli rope.
Je to banda hajzlov sveta, nič iné..."
Nemal by si písať, ak si chorý.
Prvý Kuvajt:
USA boli z 90% ropne sebestačný.
Až neviem kedy, po druhom Iraku niektorý prezident povolil
využívanie pobrežných nálezísk ropy, pozdĺž USA.
Keby padli dve najvyššie budovy v Blavy obdobným spôsobom, to by bolo. Slovač by zutekala ako potkany do dier.
|
|
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Od: iyhiuhiu
|
Pridané:
23.3.2010 18:15
true
|
|
rontgen
Od reg.: marha
|
Pridané:
23.3.2010 20:26
neviem ci len ja zle vidim ale nema ten chlapik, co je v clanku na fotke, oskenovane aj kosti noh od kolien dolu?
|
|
_Time_To_Rebel_
Od: _Polaris_
|
Pridané:
23.3.2010 20:41
Je cas...uz je len otazka casu, ze kedy to vypukne. PEOPLE...REVOLT, REBEL and together...let's change the things a little.
_>>RATS<<_ Rebel Against The System!
|
|
Re: _Time_To_Rebel_
Od: deed
|
Pridané:
23.3.2010 21:35
svet ide pomaly do sraciek, otazkou je co s tym urobime? veim tomi ze takym stylom ako zujme dnes prezijeme nanajvys 1500 rokov.
|
|
Re: _Time_To_Rebel_
Od: Deer
|
Pridané:
23.3.2010 21:41
Podla mna nic nevypukne, ak by zacalo byt vazne zle, mocni to isto nejako zariadia - nasypu flour do vody, pred ocami sidliska odvedu nespratnych niekam prec a vyhlasia ich za teroristov. Tupa masa ide mimoriadne lahko masirovat. Nezabudaj, ze jednotivec je cca rozumny, ale masa je tupa.
|
|
Re: _Time_To_Rebel_
Od: _Polaris_
|
Pridané:
23.3.2010 22:05
Nasa jedina moznost je zatial sirit informacie. Vuzite silu internetu a branme si ho vsemoznymi silami! Sirte informacie, ktore si myslite, ze stoja za uvazenie a zial...jedine sam clovek musi prejst transformaciou mysle, aby konecne pochopil, ze ked bude nadalej uvazovat ako uvazuje, tak raz bude na smrtelnej posteli a zisti, ze vlastne akokeby vobec nezil, lebo nic svetu nedal...ale len bral a pritom o to v zivote absolutne nejde. Ide o kolektivne myslenie a myslenie na kazdeho a nie na seba.
|
|
911fake
Od: IcT(lHl)
|
Pridané:
24.3.2010 0:02
Hmmm nikdy nezabudnem na ten vecer ked som doma sledoval ehm 'utok' na dvojicky. Doteraz si pamatam ze prve co mi prebehlo myslou ked som videl ako to pada bolo nieco ako 'preco to demoluju???' resp. prva vec co ma pri tom pohlade napadla bola kontrolovana demolicia. Nechapem ako ludia toto nevidia.. naozaj je populacia taka sprosta ze nevidi co sa tam stalo ? btw skuste si dat do googla slovne spojenie 'kontrolovana demolicia' co tam tak asi bude ako prve hmm.....
|
|
Re: 911fake
Od: ferodola
|
Pridané:
24.3.2010 0:29
asi si nikdy pred tym este nevidel padat budovu, do ktorej vrazilo plne nalozene dopravne lietadlo.
|
|
Re: 911fake
Od: antharmann
|
Pridané:
24.3.2010 0:51
Veruze nevidel...
|
|
Re: 911fake
Od: IcT(lHl)
|
Pridané:
24.3.2010 9:41
Ked dokoncis fyziku na zakladke, tak zistis ze taka budova nemoze spadnut po naraze lietadla, a uz vobec nie volnym padom omg
|
|
Re: 911fake
Od: Cudo
|
Pridané:
24.3.2010 13:21
Ibaže by bola poddimenzovaná na katastrofy, však?
|
|
Skodi zdraviu.
Od reg.: oldos
|
Pridané:
24.3.2010 0:41
Cesi zistili ze to skodi zdraviu a nepovolia to!
-
"Letiskové skenery sú nebezpečné, hovorí šéfka jadrového dozoru v Česku. Drábová v piatok v Prahe vyhlásila, že aj vystavenie sa miernej radiácii môže viesť k rastu rakovinových buniek. Namiesto skenerov by preto mali podľa nej letiská využívať radšej termokamery, ktoré sú zhruba rovnako spoľahlivé."
http://tinyurl.com/yd8x5q6
-
"Český jadrový dozor telesné skenery nepovolí"
http://tinyurl.com/ycqj6rx
|
|
Made in USA
Od: USA
|
Pridané:
24.3.2010 3:32
Mam lepsi navod: kazdy kto sa od teraz narodi, musi byt
zavrazdeny!!! Ved z kazdeho by mohol vyrast terorista!
|
|
Re: Made in USA
Od: Cudo
|
Pridané:
24.3.2010 13:22
A Ty si akože už mimo hry?
Potenciálne je v každom z nás aj zabijak.
|
|
Vydieranie
Od: Admin123
|
Pridané:
24.3.2010 4:51
To sa bude vydierať keď pôjde nejakí "prominent" ,únik nezabránia any Amíci z ich najlepšou demokraciou.
|
|
mala cikula
Od: qwertyuiop
|
Pridané:
24.3.2010 15:13
nerozumiem preco vam to vadi , zdraviu skodlive to neni... asi sa bojite ze vam na tom skeneri bude vidiet vasu malu cikulu :D:D inak sa to vysvetlit neda
|
|
Re: mala cikula
Od: EEWWW
|
Pridané:
24.3.2010 17:37
evidentne si dement
|
|
amerika
Od reg.: kulinarik
|
Pridané:
29.3.2010 20:59
ti americania su kurvy, sami si za to mozu, ja by som ich jebal a cely ich tupy a vyjebany narod vyhubil...hned by sa nam zilo lepsie, aj s "Bin Ladinom" :-D
vsetko si sami spachali, CIA je jeden velky podvod a ludia su taky jebnuti, ze im dokonca veria ze ich chrania, pricom opak je pravdou...:-(
JFK to vedel ako kazdy iny prezident a chcel to dat najavo, ale CIA mu v tom zabranila, vedel az prilis moc...
|