|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pokial to vyde v tejto podobe...
Od: miro j.
|
Pridané:
4.3.2010 14:52
uz vidim tie titulky vsade mozne...Apple zaluje Canonical za porusenie patentov na vzhlad MacOS X
|
|
Re: pokial to vyde v tejto podobe...
Od: jablko
|
Pridané:
4.3.2010 15:25
Hlavne patent použitia vesmíru ako pozadie :D:D
|
|
Re: pokial to vyde v tejto podobe...
Od reg.: Jayheff
|
Pridané:
4.3.2010 15:57
neplac
|
|
*****
Od: don baklan
|
Pridané:
4.3.2010 14:52
No myslim ze si necham "svoju" temu ktoru pouzivam v nezmenenej podobe asi 3 roky...jedine co menim priblizne kazde 3 mesiace je tapeta...
|
|
Re: *****
Od reg.: uname -a
|
Pridané:
5.3.2010 9:29
podobne u mna ale ja nemenim ani tu tapetu :D
|
|
Re: *****
Od: anon
|
Pridané:
5.3.2010 18:13
ja idem v lete strhávať a dáme stierku
|
|
pekne
Od: hrivis
|
Pridané:
4.3.2010 14:56
sice vlastnim mac ale go go go ... !
|
|
Re: pekne
Od: Ja.
|
Pridané:
4.3.2010 15:08
ty si Jobs? :)
(detajlisti, zdržte sa komentára)
|
|
Re: pekne
Od: hrivis
|
Pridané:
4.3.2010 15:45
heh nie opravujem .. vlastnim macbook a som obycko tipek :) ale roky som fungoval na linuxe a fandim canonicalu
|
|
Re: pekne
Od reg.: cca01
|
Pridané:
4.3.2010 15:51
Aj ja vlastnim Macbook a mám na ňom zo zvedavosti nainštalované aj Ubuntu, aj keď ho nepoužívam. :)
|
|
Re: pekne
Od: karel faggot
|
Pridané:
4.3.2010 15:55
ja vlastnim iMac a mam na nom win!
|
|
Re: pekne
Od reg.: Jayheff
|
Pridané:
4.3.2010 15:57
ten nick vravi za vsetko
|
|
Re: pekne
Od: Hrivis
|
Pridané:
5.3.2010 0:58
Asi ti zalezi na peknom dizajne...
|
|
Re: pekne
Od: lopata
|
Pridané:
4.3.2010 20:03
on neni JOBS on je BLOWJOBS :D
|
|
Re: pekne
Od: Steve Jobs
|
Pridané:
5.3.2010 6:12
ja som Jobs a co trupik?
|
|
omg je to len tema....
Od: Andurit
|
Pridané:
4.3.2010 15:00
Omg robit take hallo koli tomu ze ubuntu ma podobnu temu ako Mac?..nieje to trocha prehnane?
|
|
Re: omg je to len tema....
Od: zayl
|
Pridané:
4.3.2010 15:17
Ja žiadne haló nevidím. Ja vidím správu o tom, že Canonical predstavil tému pre nové Ubuntu. A okrem iného je v správe spomenuté aj to, že sa očividne inšpirovali vzhľadom OS X. To akurát tak takéto príspevky z toho robia haló.
|
|
Re: omg je to len tema....
Od: claudius
|
Pridané:
4.3.2010 16:49
hlavne, ze ked MS predstavil aero tak to pisali snad aj vo vcielke maje a spidermanovi a ked ubuntu meni zasadne design, tak sa o tom uz pisat na DSL nemoze.
|
|
look...
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
4.3.2010 15:01
aj tak si vacsina pouzivatelov nastavi svoj look.
ja len dufam, ze upgrade z 8.04 na toto nove LTS prebehne bez problemov - vhlad je druhorady.
|
|
tlacitka vlavo
Od: sak informatik, ne?
|
Pridané:
4.3.2010 15:02
az na tie tlacitka vlavo by som problem v tej novej teme nevidel...
|
|
Re: tlacitka vlavo
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
4.3.2010 19:26
presne tak, na toto som xcel aj ja apelovat, ze som dlhodobo zvyknuty na tlacitka na pravo, dufam, ze sa aj to bude dat nastavit v novej verzii a nebude to take trapne a opicenie sa po mac os x. Ubuntu pouzivam uz vyse 2 roky, pred tym widly, no na ubuntu som si velmi rychlo zvykol a na pracu web developera mi to brutalne vyhovuje, no ale ak tlacitka budu na lavo, tak mi to bude dost vadit, nakolko som si dost zvykol na klasiku. Drzim ubuntu a som s nim spokojny, ale neschvalujem opicenie sa po mac os x. to moc nemusim, ale nie som anim majkrosoftak. ubuntu nech ostane ubuntum.
|
|
Re: tlacitka vlavo
Od: felix1
|
Pridané:
4.3.2010 20:37
Jasne, ze sa to da :) Aj teraz si ich vies dat na lavo :) Potom ti staci spustit "gconftool-2 --type string --set /apps/metacity/general/button_layout menu:minimize,maximize,close" a mas to na pravo :)
|
|
Re: tlacitka vlavo
Od: __kozec__
|
Pridané:
4.3.2010 22:42
Alebo System->Nastavenia->Okna ;-)
|
|
Re: tlacitka vlavo
Od: felix1
|
Pridané:
4.3.2010 23:41
tam sa to u mna nastavit neda :D
|
|
Re: tlacitka vlavo
Od: quix_
|
Pridané:
5.3.2010 7:29
clovek co robil screenshoty ma vzdy ovladacie prvky prehodene na opacnej strane, to je taka jeho uchylka. samozrejme su napravo ako vzdy.
|
|
OMG Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Rado2
|
Pridané:
4.3.2010 15:04
Majú sa teda po čom opičiť, keď vidím ten drblý semafor na MAC oknách, mám dosť.
|
|
Re: OMG Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: cca01
|
Pridané:
4.3.2010 15:52
Máš pravdu, krížik, čiarka a štvorček sú omnoho lepšie a hlavne názornejšie...
|
|
Re: OMG Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: vybijany gay opasok
|
Pridané:
4.3.2010 15:56
ano su.
|
|
Re: OMG Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: cca01
|
Pridané:
4.3.2010 21:36
Mozno pre teba, ak ovladas pojmy ako okno, minimalizacia, maximalizacia a ikona. System, ktory je navrhnuty tak, ze pouziva symboly, ktore odkazuju na jeho vlastne technologicke objekty, miesto toho aby odkazoval na objekty z realneho sveta, ktore su pochopitelne aj pre nezinteresovaneho, sa mi nezda moc user friendly.
|
|
Re: OMG Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
4.3.2010 22:05
Aha. chápem. Čiže ak stlačím červený gombík, tak počítaču skape motor. Ak stlačím oranžový gombík, tak motor naštartujem. No a keď stlačím zelený gombík, tak sa na ňom odskočím na nákup do Tesca.
Poviem ti, bohovská analógia :D
|
|
Re: OMG Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: cca01
|
Pridané:
5.3.2010 8:56
No a ked poklepem na ikonu tak v skutocnosti zistujem ci je duta, a ci moze skryvat nejaky tajny poklad. A ked si otvorim okno tak sa chcem nadychat cerstveho vzduchu lebo mam malo kyslika. :)
|
|
Re: OMG Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: gandor
|
Pridané:
5.3.2010 13:07
No mne práve ten windows príde (v tomto konkrétnom prípade) o máličko "intuitívnejší"...
Z čiaročky v spodnej časti budem tipovať, že sa mi ta obrazovka asi hodí niekam dole. Jeden veľký štvorček asi nejako zmení aj moju obrazovku na väčšiu a červený krížik mám tiež nejako vžitý z odstraňovaním. Len tie 2 štvorčeky čo sa prekrývajú mi chcú asi 2x otvoriť to isté okno...
Ten "semaforik" z neho je mi bez skúšania hned jasne len to červené tlačítko... A aj to len kvôli tomu, že červená sa zvykne používať ako stopka, čo sa dá predstaviť si ako vypnutie... Čo ale môže byť tá oranžová a zelená? Pauznutie (okno nereaguje na klikanie) a znova spustenie okna? :) Tu už vidím tých interpretácii viac... :)
IMHO je to aj tak nepodstatne, lebo 3x kliknem a nabudúce si pamätám čo to tie svetielka znamenajú... :-P
|
|
Re: OMG Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Rado2
|
Pridané:
4.3.2010 16:44
Áno, ale tie farebné guličky okrem toho vyzerajú jak z materskej škôlky.
|
|
Re: OMG Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: karel faggot
|
Pridané:
4.3.2010 17:07
to su lentilky.
take ktorymi uzivatelia apple lakaju deti pred zakladkami.
|
|
ach ten gramatikus
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
4.3.2010 15:06
Nechcem bazirovat na korektnost pravopisu, ale toto ma trosku irituje: "Nová logo Ubuntu" :D
PS: Hura, konecne som si aj ja rypol do gramatiky :)
|
|
Re: ach ten gramatikus
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
4.3.2010 16:14
Promptna reakcia redakcie, ktora evidentne cita prispevky a bleskovo a korektne opravuje chybicky v texte, aby nimi citatelia neboli iritovani dlhsie ako je nevyhnutne. Nice +1 :)
|
|
Re: ach ten gramatikus
Od: aladar z krajinky GANJE!
|
Pridané:
5.3.2010 10:03
mozno nas redakcia len skusa, ci pozorne citame a zaroven si robia prieskum o vekovom priemere navstivencov webu :)
|
|
Re: ach ten gramatikus
Od: eidam
|
Pridané:
4.3.2010 21:50
Vizuálnu téma
pod kazdym obrazkom ;)
|
|
......
Od: Ja.
|
Pridané:
4.3.2010 15:06
Je mi jedno, ako ubuntu bude vyzerat, ale hlavne sa tesim, ze aspon mesiac nebudem bezat na alpha verzii :) a potom sup ho zase do 10.10 alpha 1
|
|
Titulok
Od: dzooky
|
Pridané:
4.3.2010 15:10
Nová logo Ubuntu
To je po slovensky?
|
|
Re: Titulok
Od: rafafaj
|
Pridané:
4.3.2010 15:11
kodifikovana slotovcina.
|
|
10.04 LTS
Od: rastafa
|
Pridané:
4.3.2010 15:11
už sa ho neviem dočkať :)
|
|
Re: 10.04 LTS
Od: foobar~
|
Pridané:
4.3.2010 15:18
Ja tiež. Ubuntu používam kvôli svojej lenivosti, ale karmic teda je dosť zabugovaný a už dlhšie sa stretávam aj s nie úplne funkčnými (alebo úplne nefunkčnými) aplikáciami v repozitároch. Pokukoval som po Debian Sid, takže ak bude lucid tiež taký nedorobený (čo dúfam ako LTS nebude), kašlem im na hlavu.
|
|
Re: 10.04 LTS
Od: foobar~
|
Pridané:
4.3.2010 19:54
Ešte by som rád dodal - ak AJ táto téma sa bude volať Human, tak ako defaultná téma v každej jednej verzii, tak ma fakt drbne.
|
|
Re: 10.04 LTS
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
4.3.2010 19:59
Ked Human, tak klasika ci uz od Ubuntu alebo od Killers. :))
|
|
Re: 10.04 LTS
Od: anonymm
|
Pridané:
4.3.2010 21:22
ta tema sa vola Light
|
|
Re: 10.04 LTS
Od: akopfjhavgj
|
Pridané:
5.3.2010 7:51
Nebude sa volat Human, tema bude mat iny nazov a Human zostane Humanom, pravdepodobne tym z Ubuntu 9.10 (hnedy).
|
|
titulook
Od: buntu
|
Pridané:
4.3.2010 15:13
ha ha, linuxáci chcú byť makový
|
|
Re: titulook
Od: sddsdsds
|
Pridané:
4.3.2010 15:32
nebudu ... linux totizto ma spustu distribucii vid http://distrowatch.com/
spravnejsie si mal napisat pouzivatelia ubuntu bla bla ale aj za to by si si zasluzil - pretoze pod ubuntu si mozes velmi jednoducho zmenit temu na v podstate aku chces vid http://gnome-look.org/
skoda ze windows pouzivatelia su o taketo moznosti upravy vzhladu ukrateni a potom trepu 2na3 o linuxe ktory nevideli mnohi ani na obrazku ( vlastne teraz uz hej ak citaju tento clanok )
|
|
Re: titulook
Od: buntu
|
Pridané:
4.3.2010 15:41
Ak to myslis na mna hnupe, tak som ubuntu videl nainstalovane aj na mojom monitore. bohuzial je to kopa sraciek, tak to islo prec a nahodil som si windows 95.
|
|
Re: titulook
Od: 0dee
|
Pridané:
4.3.2010 20:53
:-DDDDD az mi polievka zabehla :)
|
|
Re: titulook
Od reg.: marha
|
Pridané:
4.3.2010 21:00
co znamena "nainstalovane na monitore"
to si tam mal zobrazeny obrazok prostredia ubuntu?
|
|
Re: titulook
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
4.3.2010 21:17
no co to asi znamena? ze skoda reci, je to total lama a ani reagovat sa neoplati, islo mu o flame, alebo fakt nevie, co je OS, pocitac a monitor. :))
|
|
Re: titulook
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
4.3.2010 22:10
Vyhral cenu blbosti Jožka Mrkvičku 2010. Tľapkajme mu, dobrí ľudia!
|
|
Re: titulook
Od: hshhshs
|
Pridané:
5.3.2010 13:04
"Ak to myslis na mna hnupe, tak som ubuntu videl nainstalovane aj na mojom monitore." a si si isty ze to nebol len screenshot nastaveny ako pozadie na tvojom win a zapnutym skryvanim win listy? niektori ludia mozu robit taketo ftipky a potom to aj tak vyzera ..
|
|
Re: titulook
Od reg.: cca01
|
Pridané:
4.3.2010 15:54
Ta spústa distribucii Linuxu je podľa teba výhoda alebo nevýhoda? Podľa mňa je to obrovská nevýhoda...
|
|
Re: titulook
Od: maximálne 32 znakov
|
Pridané:
4.3.2010 16:16
Tak tak, súhlas. Ak by sa zamerali len na jednú verziu a dali hlavy do kopy tak by to teda stálo za to :)
|
|
Re: titulook
Od reg.: marha
|
Pridané:
4.3.2010 19:13
a co si myslis ze to jeden team programatorov robi vsetky distra? xDD sa zobud
|
|
Re: titulook
Od: No logegd
|
Pridané:
5.3.2010 14:26
Asi si nepochopil :)
|
|
Re: titulook
Od: quix_
|
Pridané:
5.3.2010 7:34
evolucia ti povie preco je monokultura zlaaa
|
|
Re: titulook
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
4.3.2010 22:08
Ale prdlajs, tvoja hlava je maková!
|
|
jeeeeeeeeeeeeeeeej
Od: felix1
|
Pridané:
4.3.2010 15:32
Jeeej, pekneee to je :) Ale tie knofliky na Min Max Close si hned prehodim do prava :P
|
|
Re: jeeeeeeeeeeeeeeeej
Od: Jozef Ignác Bajza: Piľní domajší
|
Pridané:
4.3.2010 21:19
...tie gombíky sa odborne nazývajú semafor!
|
|
kopirka nikdy nad original...
Od: Bububububu!
|
Pridané:
4.3.2010 15:45
Kopírka nikdy nad originál... dehonestácia zrovnávať hento prostredie s Mac OS X. Však si všimnite tie nechutne nedotiahnuté fonty v názvoch menu. Vôbec sa nehodia. Ešte veľa kakavka v Canocile musia vypiť... aby sa aspoň trochu priblížili ladnosti dizajnu Mac OS X.
|
|
Re: kopirka nikdy nad original...
Od reg.: cca01
|
Pridané:
4.3.2010 15:56
Jéj tie kolieska naľavo som si všimol až teraz. Ale mohli ich dať aspoň v správnom poradí :(
|
|
Re: kopirka nikdy nad original...
Od reg.: Nerte
|
Pridané:
4.3.2010 16:30
Ladnost dizajnu Mac OSX :-DDDDD
Myslis ta nechutna seda farba a tie retardovane farebne gombiky neprirodzene pre vacsinu sveta (pravakov) na opacnej strane?
|
|
Re: kopirka nikdy nad original...
Od: qwertyuiop
|
Pridané:
4.3.2010 16:45
LOL ze neprirodzene pre pravakov. :D :D Tak to mozzeme obrazovku rozdelit vertikalne na 2 casti a pouzivat iba tu pravu, nie?
Pozri sa kolko veci je na laej strane. Aj menu DSL.sk, tiez nie je prirodzene pre pravakov? :D To s tym naozaj nic nema.
|
|
Re: kopirka nikdy nad original...
Od reg.: Nerte
|
Pridané:
4.3.2010 22:14
Jasne ze ma. Pri praci s oknami je to uplne klucove. Na Mac OS zatvaras okna jak deges. Vsimni si, ze vacsinu casu mas mys ako pravak na pravej strane. Cize logicky preco ist cez tristvrte obrazovky k jednoduchemu ukonu ked mozem ist par pixelov. Sory ale na 24ke monitore je to dost podstatny rozdiel tie vzdialenosti.
Neskutocne som to nesnazal na OSX hento...
|
|
Re: kopirka nikdy nad original...
Od: Tupcek
|
Pridané:
5.3.2010 7:55
preto dávajú takmer všetky ovládacie prvky na ľavú stranu, že? :D
|
|
Re: kopirka nikdy nad original...
Od: mylankooo
|
Pridané:
6.3.2010 18:15
A co tak pouzit klavesove skratky? ..skrytie, minimalizovanie, zavretie okna, vypnutie aplikacie.. Naco pouzivat GUI ovladacie prvky, ked takto to je omnoho rychlejsie? A moze mi byt jedno ci to je vlavo alebo vpravo :)
|
|
Re: kopirka nikdy nad original...
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
4.3.2010 19:33
ladnost dizajnu?? cely mac je nepocitac, nedizajn, a nesystem. som ubuntak a drzim canonicalu, ale mrzi ma ze sa vybrali humusnou cestou macu. vsak vsetko naopak, pocnuc nedizajnom, neergonomickym rozlozenim, a nesystemom. A ty tu spievas o ladnosti? vsak cely mac je jedna predrazena skladka hovna obalena akoze peknym dizajnom pre blbych amikov. a debilny europania sa opicia po tom. ja len dufam, ze canonical toto rozhodnutie este zmeni.
|
|
Re: kopirka nikdy nad original...
Od: yoooou
|
Pridané:
4.3.2010 19:39
Toto je správny názor, ktorý mám už roky, MAC je pre stupídnych tupcov. Klik sem-klik tam, aha...
|
|
Re: kopirka nikdy nad original...
Od reg.: cinko
|
Pridané:
5.3.2010 10:15
ved aj windows a *buntu tak co... to je totiz cela POINTA tych systemov - aby si nemusel stravit mesiac ucenim sa niecoho a studovanim materialov aby si mohol napsiat jeden zasrany dokument... ked chces nieco co nieje pre tupcov tak pouzivaj ako system LFS/solaris/*BSD, na pisanie dokumentov LaTeX, na prezeranie webov lynx/links2/elinks a na IM centerim, na maily mas mutt/pine. uvidis ako rychlo ocenis OS pre "tupcov"...
|
|
Re: kopirka nikdy nad original...
Od reg.: xxxxxxxxxl530000
|
Pridané:
5.3.2010 14:47
Ty potrebujes na pisanie dokumentov vo win mesiac ucenia a studovat materialy?
Inak postaci aj Word, OO... .a neptrebujem na to mesiace!
|
|
Re: kopirka nikdy nad original...
Od reg.: cinko
|
Pridané:
5.3.2010 14:53
skus sa naucit citat... vravim ze windows a *buntu je ROVNAKO pre tupocov ako mac os x...
|
|
Re: kopirka nikdy nad original...
Od reg.: xxxxxxxxxl530000
|
Pridané:
5.3.2010 18:09
"ved aj windows a *buntu tak co..."
Som neni jasnovidec, tak pis vecne a nie jebnuto.
|
|
Re: kopirka nikdy nad original...
Od: cinko@home
|
Pridané:
6.3.2010 11:03
"Som neni jasnovidec"
a ja nemam pisat jebnuto...
|
|
Re: kopirka nikdy nad original...
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
4.3.2010 22:12
Téma sama o sebe vyzerá pekne, len ma neskutočne sere ten sprostý menubar, obrovské ikony a obrovské texty ako pre duochodcov s popolníkmi.
|
|
Nechápem...
Od: Andrewko
|
Pridané:
4.3.2010 15:55
Ja absolútne nechápem tomuto kroku.
|
|
Re: Nechápem...
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
4.3.2010 16:19
Pochopíš keď budeš starší... :)
|
|
Re: Nechápem...
Od: zajtra Fridrich II. Barbarosa
|
Pridané:
4.3.2010 16:25
nemáš predstavu!
|
|
ububuntu
Od: trigger.*
|
Pridané:
4.3.2010 16:22
ubuntu je deges
|
|
Re: ububuntu
Od: karel faggot
|
Pridané:
4.3.2010 17:14
mas tam chybu.
ale sak ty nejsi ubuntu, ty si trigger.*
oprav si to.
|
|
Re: ububuntu
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
4.3.2010 22:14
Aj ty máš chybu. Stačí napísať: "On je trigger.*". Tým sa vysvetľuje všetko.
|
|
slabota
Od reg.: rayen
|
Pridané:
4.3.2010 17:49
je velmi smutne ze uz aj oni namiesto toho aby vymysleli vlastny dizajn tak len kopiruju
o par rokov tu budeme mat vsetci len macos, ktosi original ktosi len lacnejsiu napodobeninu - dufam ze nie
|
|
smutne
Od: Deafboy2v1
|
Pridané:
4.3.2010 18:03
Je smutne ze sa nedrzia vlastnych vyhlaseni. Nedavno som pocul ze sa vraj nechcu opicit v otazkach dizajnu a budu sa drzat svojej zltej a hnedej. Toto, damy a pani, je ZUMPA. Vzhlad sa urcite bude este menit, tak ako tomu bolo v 9.10. Cim viac canonical vymysla, tym viac sa mi paci clearlooks tema. Ak je system nepekny na pohlad, je odsudeny na neuspech pred sirokou verejnostou.
|
|
Re: smutne
Od: neznam
|
Pridané:
4.3.2010 18:57
ak siroka verejnost pristupuje ku kvalite OS podla toho ako vyzera tak nech radsej ostane pri inom systeme. V ubuntu nie je problem zmenit si temu.
|
|
Re: smutne
Od reg.: rayen
|
Pridané:
4.3.2010 20:40
veru nieje, ja si ju menim aj 2x denne ked sa mi obcas zmeni sama odseba na default
|
|
Ubuntu
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
4.3.2010 19:37
podla mna by malo ubuntu ist svojim smerom a mat svoj design, cize svoju identitu, a nepociti sa po trapnom mac os x, a nechapem vyhlaseniu, ze xcu byt lepsi ako mac. ubuntu je kvalitny a dobry OS. no kto a ako prisiel na to, ze mac ma dobry a ergonomicky design mi je do dnes velkou neznamou.
|
|
SKVELE
Od: Miso1337
|
Pridané:
4.3.2010 21:00
Tato tema bude super! Nebude sa mi odrazat v mojom velkom kancli svetlo na PDA ked budem tlacit cez wifi
|
|
mozu sa aj posrat
Od reg.: Alino
|
Pridané:
4.3.2010 21:28
ubuntu snad nikdy nebude vyzerat dobre, hovorili basnicky ze jak to bude krasne vypadat v 10.00 a vyssie, no mne osobne sa to zatial nejak extra nepaci, normalne windows je krajsi jak tieto ubuntu default temy. Nic moc ubuntu, thumb down, co sa tyka ikon aj kombinacii farieb...
|
|
Re: mozu sa aj posrat
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
4.3.2010 21:49
pozri, ja ti to napisem inak. ja seriem, na cely design, dodnes pouzivam klasicku defaul temu co ubuntu ma nastavene v ktorejkolvek verzii, len jedine co by ma sralo, ze by to dojebali z presunom 3 uz tak zvanych semaforov na lavo, bo som si silno zvykol to ma na pravej strane okna. No system ako taky nie je len o designe, mne hlavne ide o vyuzitelnost, praktickost, stabilitu, spolahlivost a nenarocnost, aj v narocnych podmienkach. Napriklad dost by zralo prostriedky mat desktop, plus server, web, sql, a stream na jednom notasi, lebo win samotny ked nabehne zaberie neskutocnnu pamat, a linux po nabehnuti a spojazneni vsetkeho mi nezaberie viac ako 112 MB, a ked pracuejem a mam pootvaranych asi 9 aplikacii a zvacsia vsetko devloperske, viac ako 470 MB z 2 GB RAM nezozerie, a to mi bezi na notasi aj apache, php, myslq a red5 a ine sluzby. Tak to teraz porovnaj...
|
|
Re: mozu sa aj posrat
Od reg.: Alino
|
Pridané:
4.3.2010 22:22
jezis ale ved to je samozrejme, ze dbame na tieto zakladne sracky ktore si vymenoval :D ale teraz je rec o designe, nie o stabilite a spolahlivosti... a designom ubuntu suxuje.
|
|
Re: mozu sa aj posrat
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
4.3.2010 22:34
sracky mas akura tak v hlave. design je posledna vec co si vsimam na systeme. mozno pre teba lamu, je to prvorade, a ked su ti vymenovane veci, ako ergonomia, stabilita a spolahlivost srackami, tak si klasicky BUF a s tebou tu nemam co riesit picoviny. mozes mat hocijaky design, ale ked je system na prd, tak v nom moc nenarobis, mozno len dajaky uctovnik pri flakani sa, ci ojeboch na daniach, ale pri vaznej praci su priority ine ako len design, takze sa spamataj lama...
|
|
Re: mozu sa aj posrat
Od reg.: Alino
|
Pridané:
4.3.2010 22:58
hh, vidim ze som v tebe aktivoval samonasieraci reflex pouzitim petrzalskeho vyjadrovania sa, tymy srackami som nemyslel ze je to bullshit, ale skor som hovoril ze hovoris offtopic, my sa tu totizto bavime o designe, a ty nam tu ides tlacit kaleraby ze to je low priorita, ale ked sa ti design nezda dolezity, a mas skaredu default temu ubuntu, tak sa prosim ani nevyjadruj do diskusii o designe operacneho systemu , kedze ta to vobec nezaujima, pretoze vyvolavas zbytocny flame. To je ako keby si isiel na web modeliek a zacal by si tam diskutovat ze ta nezaujima jak vypadaju ale chces aby mali dobre vnutorne vlastnosti aby ti varili a prali osrane trenky... Na zaver; nam je to tu vsetkym jasne, ze spolahlivost, stabilita a ostatne faktory su prvoradou prioritou, ale main topic je momentalne design. Piece
|
|
Re: mozu sa aj posrat
Od reg.: Alino
|
Pridané:
4.3.2010 23:00
peace* :D
|
|
Re: mozu sa aj posrat
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
5.3.2010 8:19
no vobec ziadny samonasieraci mechanizmus nemam, takze nemal si co aktivovat. :)) pozri o flame tu vobec nie je a budem sa vyjadrovat na co xcem, to mi nikto neprikaze co mam a co nemam robit. peace!!!
|
|
Kubuntu
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
4.3.2010 22:16
Ubuntu sa polepšilo, ale na nové KDE sa aj tak nechytá. To má tak sexi vzhľad, že som poslintal monitor.
|
|
Re: Kubuntu
Od: Xfce
|
Pridané:
5.3.2010 10:05
To vieš, naraz s ním vyjde aj Kubuntu, takže netuším prečo porovnávaš OS s grafickým rozhraním, napríklad keď dáš KDE tlačiť vo velkom kancli cez wifi, tak ti ho úplne rozhádže, a to napriek tomu že PDA ho zobrazovalo relativne dobre. Napríklad take Xfce je uplne v ažurite, len dojdeš po hotový papier!
|
|
ubuntu
Od: prpr
|
Pridané:
4.3.2010 22:23
na ubuntu mi vzdy vadili 2 panely, aj ked sa priznam mam len 17" monitor, takze na jednom panely sa otvorene aplikacie celkom tlacia, vzhladom na velku sirku aplications, places, system.
taktiez by ma potesilo prehodnetenie velkosti pisiem v gnome v ubuntu. vzdy si ho nastavujem o niekolko stupnov nizsie.
som rad ze sa ubuntu vyvija, ale tie 3 gombiky nalavo si mohli odpustit:)
|
|
Re: ubuntu
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
4.3.2010 22:35
plne s Tebou suhlasim, aj ked uz ubuntu pouzivam par rokov, ale neprezil by som premiestnenie tych 3 buttonov, aj ked zvacsia pouzivam hotkeys, ale totalne by mi to vadilo. :))
|
|
Re: ubuntu
Od: felix1
|
Pridané:
4.3.2010 23:50
Ono otvorene aplikacie si vies prehodit aj do horneho panela a namiseto Applications Places a System si tam mozes nastavit len jednu ikonku cez ktore si to vies otvorit. Vsetko mas v ponuke pravym na panel a Pridat na panel ...
|
|
Uhhhhhh
Od: steve jobs
|
Pridané:
5.3.2010 7:22
Uh, az je mi luto chlapcov z Ubuntu, tak sa snazia a pritom nemaju sancu dobehnut vzhlad OSX :(
|
|
Re: Uhhhhhh
Od: quix_
|
Pridané:
5.3.2010 7:38
no nesnazia sa "dobehnut vzhlad" masoxu :) snazia sa spravit pouzitelnu temu a novy branding pre tento a dalsie releasy a ak si myslia ze toto je spravna cesta tak prosim, shuttleworth sa na tuto temu uz velmi davno vyjadril.
|
|
Re: Uhhhhhh
Od: Tupcek
|
Pridané:
5.3.2010 7:54
V tomto čase deklaroval zámer dobehnúť v kvalite užívateľského rozhrania do dvoch rokov Mac OS X. - snažia sa "dobehnúť vzhľad"
|
|
Kopia cez kopiu
Od: Kopia cez kopiu
|
Pridané:
5.3.2010 10:02
Aj tak je to vsetko kopia xeroxu :))
|
|
Doma nemas cibulu
Od: Matoooo01
|
Pridané:
5.3.2010 16:15
Dnes sa plagiatorstvu hovori inspiracia
|
|
nova tema
Od: alfie
|
Pridané:
5.3.2010 18:52
No nastastie sa to da prisposobit obrazu svojmu, co som aj ucinil a nejaka default tema je mi suma fuk. Zmenil som vsetko od ikon po farby, okna atd. Staci sa pozriet pre inspiraciu na gnome-look.org alebo kde-look.org a nie je co riesit :)
|
|
uz ...
Od: 3biq
|
Pridané:
5.3.2010 19:44
uz sa neviem dockat !! :D
|
|
Re: uz ...
Od: filomen suhajda
|
Pridané:
6.3.2010 9:21
lem si necvrkni.
|
|
pozadie
Od: xxxxxxxxxxx
|
Pridané:
6.3.2010 22:25
mam pong od atari ako zmenim tapetu na ubuntu?
|
|
gnome-shell
Od: tomas.pruzina
|
Pridané:
8.3.2010 19:09
Tak ja ako vacsina Linuxakov mam spraveny gnome po svojom, nic nezostalo na povodnom mieste, secky listy su tam kde chcem ja, na programy staci keybinding pre konzolu a switchovanie ploch cez skratku.
Ale osobne sa tesim na nove gnome3 resp lepsie konfigurovatelne gnome-shell, ktore vyzera uzastne len sa v nom nic neda zmenit, ak si to nechcem z kodov sam pisat a prekompilovavat (co som skusal, avsak potom to bolo cele nehorazne nestabilne - vidno ze su len v alfa verzii)....
|
|
ubuntu
Od: ZENONY
|
Pridané:
6.12.2011 17:41
ako funguje ubuntu v notebooku,ovladanie je podobne ako win teda cez ikony/okna?
nemam s tym skusenost a pocujem o tom prvy raz.no je sucastou os v notebooks.cize ak som doteraz bezal na XP Ubuntu bude malina?
|