neprihlásený Streda, 22. apríla 2026, dnes má meniny Slavomír
Slovenská paródia na DVB-T pokračuje

DSL.sk, 24.2.2010


Prechod Slovenskej republiky na digitálne pozemné televízne vysielanie štandardom DVB-T sa opäť skomplikoval a pokračuje ďalším kontroverzným krokom.

Všetky tri súkromné celoplošné televízie, Markíza, JOJ a TA3, sa podľa informácií denníka SME odvolali na Najvyššom súde proti decembrovému rozhodnutiu Rady pre vysielanie a retransmisiu, ktorým im boli odňaté frekvencie používané týmito televíziami v súčasnosti na analógové vysielanie a z ktorých sú niektoré potrebné na vysielanie prvých troch multiplexov digitálneho vysielania.

Rada pre vysielanie a retransmisiu, RVR, odobrala televíziám v jednotlivých frekvenčných vyhradeniach spolu 254 frekvencií vrátane tých, ktoré nie sú potrebné na vysielanie prvých troch multiplexov.

Podľa vyjadrenia televízie Markíza aj bývalého podpredsedu RVR Petra Abraháma pre denník sa nepostupovalo v súlade so zákonom respektíve došlo k procesnému pochybeniu a odobraté mali byť len frekvencie, ktoré sú potrebné pre prvé tri multiplexy.

Podľa Abraháma Telekomunikačný úrad Slovenskej republiky nedoručil RVR podklady, na základe ktorých mala rada frekvencie odnímať, s takými parametrami, aké by mali mať. "Vykazovali vady v presnosti, spoľahlivosti, zrozumiteľnosti a rada mala podľa neho najskôr tieto vady odstrániť až následne rozhodnúť," uviedol Abrahám pre denník. Abrahám na včerajšom zasadaní rady abdikoval na funkciu podpredsedu.

Ak frekvencie potrebné pre druhý a verejnoprávny multiplex v jednotlivých frekvenčných vyhradeniach nebudú uvoľnené, prevádzka týchto multiplexov v jednotlivých vyhradeniach samozrejme nemôže odštartovať.

Napadnutie odňatia frekvencií nie je prvým kontroverzným krokom v prechode Slovenska na digitálne pozemné vysielanie.

Predchádzali mu napríklad zrušenie pôvodných výberových konaní kvôli požiadavke pokrokovejšieho kompresného štandardu MPEG-4 / H.264 a následná výmena predsedu TÚ SR, strata záujmu renomovaného rakúskeho záujemcu o prevádzku DVB-T na Slovensku, spustenie prvého multiplexu v štandarde MPEG-2 s miestom iba pre 5 kanálov v otáznej kvalite, spustenie prvého multiplexu bez jedinej slovenskej spravodajskej televízie a zatiaľ najsledovanejšej slovenskej televízie, spustenie prvého multiplexu, u ktorého je spochybňované dosiahnutie skutočného pokrytia požadovaného licenciou, štátna mediálna informačná kampaň s nedostatočnými kvalitatívnymi a kvantitatívnymi parametrami.



Najnovšie články:

Microsoft znovu avizuje podporu FAT32 väčšieho ako 32 GB, pridal ju už pred dvomi rokmi
TP-Link chce výnimku zo zákazu predávať zahraničné routery v USA, zatiaľ ju nedostal
Instagram pre chybu ukazoval fotky v odtieňoch šedej
Apple vymení svojho CEO, od septembra
Americké úrady po nepodarenom štarte dočasne zakázali New Glenn lietať


Diskusia:
                               
 

+1 za clanok
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

+10 za nadpis :)
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

Pridavam sa!
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

nech zomru statom licencovane televizie!
nech zije nelegalne piratske vysielanie!
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

klasika, nieco sa sprapacenim do*ebe, tak kazdy abdikuje :D potom sa to neda riesit a teoreticky nie je nikto pravne postihnutelny
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

Dreambox Card Sharing - 4ever
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

tiez chvalim dsl, za konecne poriadny nadpis k clanku :)
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

proste na slovensku je to tak... politicke zaujmy prevladaju nad zdravim sedliackym rozumom... a kto si za to moze? my obcania!!! a preco? lebo vo volbach nepouzivame sedliacky rozum a volime tak ako volime... pozrite si kto ako vladol od vzniku SVK... na druhej strane, moc toho na vyber v tych volbach ani nemame, ale aj tak...
Odpovedať Známka: 6.8 Hodnotiť:
 

100% suhlas.
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Na druhú stranu, nechceli by sme ani aby prevládal sedliacky rozum, ten už tu prevládal dosť dlho za uplynulého režimu ;)
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

hovoril o ZDRAVOM sedliackom rozume. Ale aj tak máš pravdu a môj súhlas
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

"Zdravý" bol iba v prvej vete. Neskôr by rád, aby sme pri voľbách používali sedliacky rozum. Lenže ja sa obávam, že práve sedliacky rozum si zvolil hranola (viď výsledky v obciach :D )...
Odpovedať Známka: 3.7 Hodnotiť:
 

Načo nám je demokracia (v súčasnej podobe vlastne partokracia)? Pozrite sa na súčasnú českú úradnícku vládu - tá nemá politické a iné záväzky a preto schvaľuje to, čo štát potrebuje, nie to čo "sedliacky rozum" chce (lebo nie vždy to, čo chce je potrebné a dobré).
Btw, úradnícka vláda bola aj za prvého Československa, ktoré v tej dobe bolo jednou z vedúcich ekonomík Európy.
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

deks : ty este namas ucet v Svajciarskej banke ? Ved aj na to dojde :)
Odpovedať Známka: -3.8 Hodnotiť:
 

Pozor neplet si "Sedliacky rozum" a "Dedinsky rozum"
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Tak predosly rezim bol milionkrat lepsi, skoda ze padol a prisiel ten slavny kapitalizmus, ktori ozobracil vsetkych na ukor mensiny, ktora vie "poctivo" a legalne kradnut. :(
Odpovedať Známka: -6.6 Hodnotiť:
 

Treba sa pozrieť pravde do očí a nezakrývať vlastnú neschopnosť kapitalizmom. A napísať, že predošlý režim bol lepší môže len mimoriadne obmedzený človek.
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

chod sa pozriet do nemecka, svedska, norska atd ... ako vyzera kapitalizmus a neporovnavaj kapitalizmus s rozkradanim na slovensku
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

Predsoly rezim bol trvalo neurdzatelny, preto tu existoval len 40 rokov a u bratov soviatov vyse 70 rokov. Predosly rezim kde si vsetci boli rovni, nikto netrpel nedostatkom, vsetci mali pracu (dokonca tusim existuvala povinnost pracovat), statom regulovane ceny absolutne bez ohladu na spravanie sa trhu a zakony trhu, kde kazdy nafasoval byt (ziadne starosti s hypotekou a zadlzenim sa na 30 rokov), stat sa o nas staral ako rodicia o 6 rocne decko. Neuveritelne socialne istoty, ale na druhej strane katastrofalna volnost slobody prejavu, pohybu, katastrofalny nedostatok dnes samozrejmych tovarov a sluzieb. Ludia mali plne penazenky a v obchodoch prazdne regale, dnes maju ludia prazdne penazenky a v obchodoch plne regale.
Odpovedať Známka: 2.4 Hodnotiť:
 

"Predosly rezim" vygenerovali kapitalisti za peniaze kapitalistov lebo v zaujme ziskania este viac penazi potrebovali "rozdelit svet" a naimplantovali ho do vtedy najvacsej a pomaly najbiednejsiej krajiny. Otazka je len, preco skoncil. Mozne odpovede su dve:
A. Spocitali si, ze na zluceni zarobia viac.
B. Sovietski vrchni carokomunisti potrebovali zacat obchodovat za dolar.
Vyberte si :D
Odpovedať Známka: 0.7 Hodnotiť:
 

Vyplodil si strasnu kokotinu. Je čas vypnúť Zeitgeist movie a precitat si co to z dejepisu!
Odpovedať Známka: -2.3 Hodnotiť:
 

C. je spravne


Takze Marx a Engels chodili na skolenie do USA a GB? Lenin tam potom musel stravit aspon 5 rokov, vzhladom na to, ake predstavy zaviedol do praxe.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

40-rocna nezmyselna studena vojna medzi vtedajsimi supervelmocami bola trvalo neudrzatelna, ZSSR dochadzal dych a uz na konci 80tyh rokov s uplne vyplazenym jazykom a vyflusanou/zdevastovanou "ekonomikou", ak nieco take v ZSSR existovalo a USA tiez citili tie vyhadzovane desiatky/stovky miliard. ZSSR sa nerozpadol preto, ze to chceli USA, to je v kinach zase nejake nove sci-fi?
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Ten kapitalistický puč bol u nás iniciovaný "mladšou gardou", renegádmi nomenklatúry, ktorí sa chceli čo najefektívnejšie nabaliť.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je si ale treba uvedomit, ze predosly rezim bol zivot na dlh buducich generacii a to absolutne doslova (v buducnosti pracujucich !!!, vtedy este len batoliat !!!), suhdruhovia to nevideli. Terajsi rezim je na dlh v pritomnosti pracujucich, oni zivia dochodcov, oni platia hypoteky, oni dotuju zdrav. soc. poistovne, oni platia dane, vsetko dotuju teraz pracujuci v pritomnosti.
Odpovedať Známka: 2.2 Hodnotiť:
 

Heh a terajsi nieje na dlh ??? Sa zobud konecne a pozri sa okolo seba, amici nemaju problem, ked im statny dlh prevysi pocet cislic na pocitadle, tak pridaju dalsie miesta... Snad jedina vacsia krajina ktora nema statny dlh je Cina, ale vieme za aku cenu, nehovoriac, ze tam je este socializmus, takze sudruhovia ktory to robia poslednych 20 rokov kapitalizmus museli "nekde udelat chybu" :)
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Nechapem co sa vam na tomto prispevku nezda, ved napisal iba holy fakt, ja s nim suhlasim.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

LoL. S faktom sa neda suhlasit alebo nesuhlasit, fakt je fakt.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Nechapem co sa vam na tomto prispevku nezda, ved napisal iba holy fakt, ja s nim suhlasim.
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Kazdy rezim/usporiadanie nasho slavneho druhu prakticky uz od stredoveku ci dokonca staroveku ci dokonca antiky, je zivot na dlh a na spoliehanie sa na to, ze pracujuca bedac "to zatiahne". Uz aj stredoveki, staroveki, anticki krali sa spoliehali, ze poddani budu na nich robit, poddani sa budu rodit/rozmnozovat, poddani budu platit dane, odpustky, poddani budu financovat stavbu hradov, kastielov, pyramid, armad.

Ide len o to, ako sa to vsetko realizuje. Kde su tie krasne casy pred prvotnopospolnou revoluciou, pred vznikom prvych stalych usadlosti a miest, ked clovek kocoval a lovil, nedomestifikoval si zvierala a rastliny, nezhlukoval sa do velkych aglomeracii a nepotreboval divne usporiadania spolocnosti na menejcennych a viaccennych. Odpovim si sam: take casy su daaaaaaaavno prec aspon desattisic rokov. Bohuzel.
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Ty by si chcel behať po lese s lukom a šípom, aby si mal vôbec čo jesť? Niečo za niečo.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

http://tinyurl.com/yzqmuqz
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

len bratislavsky kar plati hypoteky, dalsia hovadina co k nam prisla
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Kapitalizmus, demokracia sa rodili pred 200-250 rokmi a dodones ako-tak prezivaju, socializmus, komunizmus sa zrodili pred 90 v rokmi (skor este v teoriach a hlavach pana Marxa a Engelsa) a dnes prezivaju v niektorych krajinach, avsak asi v inej podobe (najma v Cine) ako si to pani Marx a Engels a nasledne Vladimic Iljic predstavovali :-)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

americka revolucia 1789 --- ako pocitam tak pocitam ale je to uz vyse 300 rokov od 1. demokracie..
Odpovedať Známka: -6.9 Hodnotiť:
 

no ja ti neviem ale podla mna nieje rok 2089 aby to mohlo byt aspon 300rokov ;)
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

1) americka revolucia v 1789? fiha, stavim sa, ze vo washingtone vtedy dobyli bastilu

2) pre ameriku je vyznemny datum 4.7.1776

3) ci uz od 1776 alebo 1789, uplynulo cca 230-240 rokov
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Vek rôznych foriem demokracie možno rátať už na tisícročia a kapitalizmus funguje takisto viac ako 300 rokov (Nizozemsko, Anglicko).
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Kto nevoli si nemoze stazovat na sucasnu situaciu a kto voli si moze nadavat, preco volil toho koho volil. Inak povedane je to jedno, lebo po volbach je vzdy horsie. :P
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

-> ... na druhej strane, moc toho na vyber v tych volbach ani nemame

Mame toho na vyber dost. Politicku stranu, ktora asi ako jedina z ceskeho a slovenskeho politickeho vyberu vydala v dostatocnom predstihu s konkretnymi navrhmi, ako dane problemy riesit. Navyse je to citatelne aj pre bezneho cloveka. Ludia nemusia suhlasit s uplne kazdym bodom, ale kazdy bod je ovela rozumnejsi, ako prazdne sluby a obrovske lzi tejto vlady.

Tou stranou je SAS. Su novi, nemaju ciernu minulost, a kazdy clen strany ma za sebou vysledky, ktore uz dosiahol v realnom zivote - nie len sedenie po sudnych a statnych uradnych kancelariach a obcasne pritakavanie na vyjadrenie suhlasu sefovi ako je vacsina ludi v dnesnej vlade.
Odpovedať Známka: 2.8 Hodnotiť:
 

10+ suhlas... treba ich dostat do parlamentu a tych darmozracov, zlodejov, starych ujov, vulgarnych primitívnych ožranov z terajsej vlady vyhnat z tohto statu a zakazat im co i len priblizit sa...
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

Hej, hej, ďalšie ANO, SOP, ZRS, vyberte si. Takéto "jedno-volebno-obdobné" strany pár jednotlivcov bez skúseností s politikou akurát prinášajú nestabilitu a chaos do politiky a nakoniec to aj tak zase skončí pri tom nabalení sa, keď zistia, že už nemajú šancu na ďalšie volebné obdobie. "Po nás potopa". Ďakujem, neprosím.
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

to je celkom slusna hlupost co si tu napisal. kazda strana musi niekedy zacat a nikto sa nenarodil ako minister
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Jasné a zatiaľ na to všetci doplatíme, kým sa oni "do toho dostanú".
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

je to jedna z moznosti, ale za aku cenu? nemaju skusenosti s politikou a ked si pozres predsedu SAS je spojeny s nadnarodnymi korporaciami, a ani sa s tym netaji, ak by bola vlada postavena na SAS, co sa sice s najvacsou pravdepodobnostou nestane, myslim, ze aj to malo co nam ostalo by sprivatizovali aby sa ,,ich,, podniky este viac nabalili. (ale ako nas ucili na skole, sukromny sektor dokaze firmy spravovat lepsie ako stat, takze som na vazkach..)
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

vo svojom programe priamo odporucaju privatizaciu strategickych podnikov.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Povedzme, že súkromný sektor si dokáže pre seba spravovať veci najefektívnejšie.

Čiže: máš spoločný majetok. Spoločne ho neviete dobre spravovať, lebo sa stále handrkujete. A tak sa dohodnete, že ten majetok bude na večné veky a neodvolateľne spravovať 1 z vás, absolutistickou vládou.

A naozaj, čuduj sa svete, ten "vyvolený" si dokáže ten celý majetok pre seba spravovať najefektívnejšie...

(Čo to bude znamenať pre ostatných, už nie je podstatné. Podstatné je to, že už je to uzurpované v súkromných rukách.)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Keby mohli volby nuevo zmenit, uz davno su zakazane.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

kks bananova republika . slovensku uz nic nepomoze treba vsetkych vymenit co su v riadiacich postoch :D
Odpovedať Známka: 7.0 Hodnotiť:
 

Treba vymeniť národ lebo ten ich tam volil. Ak opať v parlamentných volbach vyhra Fico tak ja sa odtialto stahujem nechcem žiť v jednom štate s idiotmi.
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

smiem sa spytat koho ides volit? Na vyber tu nie je, doteraz vyzeralo SDKU celkom dobre, ale po tej kauze s financovanim.. nemas koho volit, idealne by bolo to spravit ako v cesku, vladu zalozenu na odbornikoch...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

"doteraz vyzeralo SDKU celkom dobre" no vidis a to bol len tvoj subjektivny nazor, ze si si nevidel dalej od nosa a zdalo sa ti, ze SDKU = vsetko poriadku. Ale ved to este casom vyplava na povrch co vsetko za tym bolo, provizie co existovali za ich vlady pri predaji statnych strategickych podnikov za dobru cenu predsa niekto dostal, akurat, ze to nikdy nikto neprizna a este deti tvojich deti budu na to doplacat, ze v tomto state vsetko co malo aku taku cenu patri hocikomu iba nie slovakom.
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

hej len slovaci si vlastne podniky riadit nevedia .. typicky slovak co sa dostane k fungujucemu podniku ho ako prve vytuneluje , potom pocka kym ten podnik stat nadopuje zachranymi balickami , potom ho vytuneluje druhy krat a spokojny odide prec lebo je uz zahojeny ..proste to je slovenska natura
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

"doteraz vyzeralo SDKU celkom dobre" no vidis a to bol len tvoj subjektivny nazor, ze si si nevidel dalej od nosa a zdalo sa ti, ze SDKU = vsetko poriadku. Ale ved to este casom vyplava na povrch co vsetko za tym bolo, provizie co existovali za ich vlady pri predaji statnych strategickych podnikov za dobru cenu predsa niekto dostal, akurat, ze to nikdy nikto neprizna a este deti tvojich deti budu na to doplacat, ze v tomto state vsetko co malo aku taku cenu patri hocikomu iba nie slovakom.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hmm, tak to aby si si založil vlastný. Bumbum republic. 100% idiot free.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

nemate to jedno? ved na antene do 2000sk aj s DVPT prijimacom nechytite az tak vela. to radsej si dat SATELITnu televiziu napriklad magio a mate to lepsie. uprednostnujem IPTV televiziu celkovo ma to velmi netrapi ako to riesia. viem ze signal je lepsi oproti analogu ale aj tak zbytocne velke halo. Mate v podstate to iste + EPG ktore blbne vsade. mozno ma sprdnete ale ja stale neviem na co je dobre prechadzat z analogu na digital. Stacilo by zrusil analog uplne radsej nech si ludia daju satelitnu televiziu ako len okresanu digitalnu na nejakej easy antene. tolko moj nazor
Odpovedať Známka: -2.4 Hodnotiť:
 

ako mna to tiez nejako netrapi pouzivam skylink, ale ide o princip, ako vsetko sa da na slovensku dojebat a tak je to tam so vsetkym, stale sledujem SVK spravodajstvo aby som bol v obraze aj ked tam uz nie som, ale pomali ma to uz vsetko prestava bavit som znechuteny z tych veci co sa tam deju, skoda :(
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ze magio :)

videl si tu kvalitu? nadrbali cely balik do tenuckeho kanala aby usetrili a ani MPEG4 im nezachranilo kvalitu...

sak ale chcu konkurovat Romale Dig TV tak sa nedivim ze je to taky hnus
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

dalsi clanok co navadza na flameware
Odpovedať Známka: -5.2 Hodnotiť:
 

a ze kto to tu vzdy zacne, ved to autor clankov to nie diskutujuci..
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

zatial si jediny co navadza na flameware ;). Myslim, ze v otazke dementnosti riesenia tohto uzasneho DVB-T u nas, sa vacsina zhodne.
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Nechapem preco by mal navadzat? Ci naucil si sa fajnove nove slovicko a hned ho musis pouzit aj ked sa to vobec nehodi?
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

pri tejto vlade mozme byt vobec radi ze nam stale funguje analogove vysielanie... ja by som prechod na DVB-T nenazval parodiou.. predsa len sa nejedna o jednoduchu zalezitost... parodia je u nas skorej nasa vlada ktora vie len rozkradnut peniaze pre slovensko a napchat si ich do vlastnych vrecak
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

Nejedna sa o jednoduchu zalezitost, ale toto je divne - nejednoduchost nie je ospravedlnenie.

Mam pocit ze DVB-T na Slovensku bude najviac dodrbana vec za posl. 20 rokov (asi ako tunelovania firiem + posledne doddrbane veci ako emisie a myto a vsetko spolu umocnene na tretiu).

Keby sa takto dodrbal prichod mobilnych operatorov v prvej polovici 90tych rokov po revolucii, dnes este len prechadzame na podporu dlhych SMS !!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

je ale "zaujimave" ze v televizii sa o prechode na digital skoro vobec nehovori...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

naco, to je este 2 roky a 10 mesiacov buducnost (do 31.12.2012?)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

U nas odoberu hadam aj licenciu pre wifi
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

serte na to, aj tak tam nieje na co pozerat ! Rdsej sa venujme niecomu zmysluplnejsiemu ;))))
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ved to. A tie reklamy ,pamätám keď som si ledva stihol odskočiť na hajzel cez reklamu,.. a teraz som sa stihol osprchovat a este som aj tak cakal na film
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

mozte mi prosim niekto vysvetlit, preco cez dvb-t neviem chytit stv3 v hd kvalite? mam tv s podrou mpeg2 aj mpeg4. ale stv3 rozhodne nieje hd (teraz cez olympiadu). vlastne som to nevidel nikde a u nikoho v hd kvalite. dakujem.
Odpovedať Hodnotiť:
 

* Astra 1G (23,5°E), freq. 12,109 GHz, pol. H, SR 27500, FEC 9/10, DVB-S/QPSK, CA Irdeto / CryptoWorks

lokality s DVB-T vysíláním Trojky HD:

* Banská Bystrica: K59, polarizace H

* Košice: K44, polarizace H

* Rožňava: K54, polarizace V

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ja uz televiziu nesledujem a ani nikdy nebudem, co chcem vidiet to pozriem cez internet co je uz davno digitalna zalezitost kde frci nie tam zastarany mpeg2/4 ale rovno H264!
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Eh teda len mpeg2 lebo 4 je h264 :-)
Svine lobisticke!
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

h264 je mpeg4, ale nie kazde mpeg4 je h264

mpeg4 je aj divx, xvid, mrkvosoft ma vlastne mpeg4 video kodeky ...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Že ma to neprekvapuje a inak ako to suvisi s parodiou (predpokladam technologiou mpeg-2) na DVB-T?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

televizia?
to este niekto pozera?


Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Vedúcu úlohu v štáte po komunistoch prevzala J&T. Všetko je riadené z ich centráli. Na námestie "Dosť bolo J&T... Odstúpte!"
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

PocJ&Tek
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

mali by sme byť vďační za to, že nemáme najsledovanejšiu televíziu a najobjektívnejšiu spravodajskú televíziu..

teraz sa môžeme venovať krajším veciam, ako sedieť pred telkou a sledovať, čo nám páni dovolia.

tak namiesto populistického kydania a ohovárania, nájdite si v tom aj niečo pozitívne.

lebo pindať dokáže každý, aj taký jednoduchý pisateľ "kvalitných" a "objektívnych" článkov na DSL.


Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nasrat vsedkym do ruk a tyzden nepustit k vode.
Nasi politici a prachaci =mafia a ku tomu legalna
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

dúfam keď supustia ďalší multiplex tak zvýšia bytrate kanálov lebo takto je to fááák škaredé!
Odpovedať Hodnotiť:
 

No STV k tomu este pridava HD parodiu na STV3. Kedze dali do vysielania k logu STV3 aj pismenka HD, vacsina ludi si mysli ze sleduje HD vysielanie. Je im trochu divne ze ziadny rozdiel nevidno, ale ked STV tvrdi ze 3ojka bezi v HD tak urcite bezi...
Napriklad aj kdekolvek v DVB-T :-)
Rozmyslam ako este viac zmiast divakov, ale nic ma nenapada... :-)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

to je len reklama STV/Towercom, ze dany program vysielaju aj v HD
Odpovedať Hodnotiť:
 

No to je mozne, ale ako ma na to bezny smrtelnik prist?
To "Aj" nikde nepovedia, proste na trojke v HD a basta ;-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak mne to teda ako paródia vôbec nepripadá, pretože mi pri tom vôbec nie je do smiechu...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vládne tu B. M. G. Invest ... niet čo dodať
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár