| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
len tak dalej
Od: neviem
|
Pridané:
22.2.2010 8:31
Len tak dalej ;)
|
| |
Re: len tak dalej
Od: tntcko
|
Pridané:
22.2.2010 8:41
od ati/amd som mal takmer vzdy grafiku (az na gf 5200 a 8800gt) ale procesor som nemal od ati/amd nikdy, uz by som uvital keby zacali robit poriadne aj procesory :)
|
| |
Re: len tak dalej
Od: suxi
|
Pridané:
22.2.2010 8:52
a co robia na procesoroch neporiadne?
|
| |
Re: len tak dalej
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
22.2.2010 8:57
V procesoroch im intel na konci vzdy vypali rybnik.. a kupovat horsi procesor len z presvedcenia...
|
| |
Re: len tak dalej
Od: suxi
|
Pridané:
22.2.2010 9:00
nuz neviem, ja som rad, ze mi moje 3.1GHz amd ide na izbovej teplote s tdp 65W
|
| |
Re: len tak dalej
Od: Matko33
|
Pridané:
22.2.2010 14:03
Ok to je super a teraz ho zapni :)
|
| |
Re: len tak dalej
Od: ha-ka 4
|
Pridané:
23.2.2010 11:21
moje PDA s intel procesorom vie pri izbovej teplote posielat data cez wifi vo velkom kancli priamo na tlaciaren..
|
| |
Re: len tak dalej
Od: Frosty69
|
Pridané:
22.2.2010 20:44
prosim ta mam AMD 10 rokov a nikdy ale fakt ze nikdy som snim nemal problem...a to sa az prevapivo som sa divil ze utiahol aj hry co minimalne poziadavky nesplnal bez sekania
|
| |
Re: len tak dalej
Od: Cudo
|
Pridané:
24.2.2010 7:33
Ty máš skúsenosti s 1ks AMD procesora???
Žasnem!
To máš teda naozaj bohaté skúsenosti.
Podeľ sa s nami o ne...
|
| |
Tak len žasni ďalej!
Od: MuadDib
|
Pridané:
26.2.2010 20:48
On nikde nepovedal, že by mal skúsenosť s 1 jediným procesorom od AMD.
Ja som nikdy, nikdy nemal procesor od Intelu. Aj teraz mi tu beží Phenom II. A hneď vedľa Turion x2.
On hovoril o dobe spred 10 rokov. To som práve vymieňal K6-III (ktorá v pohode dokázala zahanbiť aj Dementium III) za Athlon.
A nikdy som nemal problémový neintelovský procesor. Ten troll by sa mohol zobudiť a pochopiť, že jeho senzačné odhalenia z dôb overdrivov 386-iek už akosi nikoho nechytajú za srdce.
O. i. aj preto, lebo momentálne je to Intel, čo sa musel technologicky doťahovať na x86-64...
|
| |
Re: len tak dalej
Od reg.: gennai
|
Pridané:
23.2.2010 12:27
myslim ze Athlon64 a X2 boli dost dlho najlepsie procesory, ake sa dali zohnat, Intel ich prekonal az architekturou Core o par rokov neskor
|
| |
Re: len tak dalej
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
22.2.2010 9:57
Intel je vynikajuci na kompilaciu grafiku alebo videa, ale na bezne pouzivanie ako hry a pod staci lacnejsie a rovnako vykonne AMD. ;)
|
| |
Re: len tak dalej
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
22.2.2010 10:10
Neviem co sa ludom nepaci na AMD procakoch. Ano je pravda ze nemaju najvykonnejsie kusy ako napriklad Coe i7, ale popravde kto si kupi taky procak? Na poitace ktore si 90% ludi kupuje sa davaju procaky, ktore su vykonnostne uplne niekde inde, a ked si tento mainstream zoberieme tak AMD je oproti intelu v pomere cena/vykon uplne niekde inde, no aj napriek tomu sa nepredava tak dobre, lebo to nieje Intel... bohuzial.
|
| |
Re: len tak dalej
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
22.2.2010 10:25
netrieskaj tu picoviny o tom ktore procaky su lepsie laskavo... ja som sice zaryty intelak ale na serverovske amd nedam dopustit.. proste ked router tak amd.. a ak by ste dakto este chceli spomenut grafiky nahodou tak pre vasu informaciu som byval 8 rokov atickar ale presiel som plne na nvidiu..
|
| |
Re: len tak dalej
Od: Smajl
|
Pridané:
22.2.2010 10:34
router nazyvat serverom? a este k tomu osadzovat serverovym procesorom? nie si moc normalny, ze?
|
| |
Re: len tak dalej
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
22.2.2010 11:05
pre tvoju informaciu pojme serverovske amd bolo myslene ze proste amd (hocijake) iba na nejky pocitac z ktoreho spravim barzjaky server... mea culpa
|
| |
Re: len tak dalej
Od: Looki
|
Pridané:
22.2.2010 14:22
TY si rad ze vobec rad, prejdi plne na nvidie a budz rad a nevypisuj tu kktiny
|
| |
Re: len tak dalej
Od: jano_
|
Pridané:
22.2.2010 13:30
Mne sa napriklad nepaci to, ze vyrobia 4 jadrovy procesor, a potom musia 1 jadro odstavit, lebo urobili chybu v dizajne, co im ale neprekaza to predavat. Takyto pristup vo mne nevzdbudzuje doveru.
|
| |
Re: len tak dalej
Od reg.: ujo Maťo
|
Pridané:
22.2.2010 13:49
Mne to zase vyhovuje a asi aj inym majitelom 3-jadrovych procesorov. Cena je nizsia ako u 4-jadra a na vela kuskoch sa da odomknut 4. jadro. To je aj moj pripad s Phenom X3 705e.
|
| |
Re: len tak dalej
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.2.2010 15:44
pestoval si niekedy uhorky? Urcite vies, ze 1. trieda su tie 7cm. Ale tie svine niekedy su aj inych rozmerov. Nie preto, ze to tak chces, ale proste su aj take. Tak co ich vyhodis? Nie! predas ich ako druhu triedu. To iste robi aj AMD Nielen AMD, aj intel, amd, IBM a vlastne vsetci.
|
| |
Si potom nikdy nemal poriadne procesory
Od: MuadDib
|
Pridané:
26.2.2010 21:41
Potom si zrejme nikdy nemal poriadne procesory... (aspoň pre PC platformu)
Človeče, veď taký Intel v podstate nemá čo ponúknuť... (Okrem Atomov, no to je pravda, to sú fajn procesory, ale trpia relatívne slabšou čipovou sadou - je príliš pažravá...
Minibook s ním som dokonca aj používal. Ale nemal som ho.)
Core nemá čo ponúknuť; 2-jadrá sú extrémne predražené... a potom sú tam len zlepené 2-jadrá.
Od AMD hravo zoženieš lepšiu alternatívu v akomkoľvek segmente – výkonnejšiu a zároveňa lacnejšiu.
Nehalem je takisto úplne mimo. (Žerie to elektrinu ako kapitalisti spoločnú pastvinu.) Ale hlavne sa to neoplatí z hľadiska pomeru ceny/výkonu.
Je pravdou, že keď si chce niekto kúpiť superdrahé auto, tak nebude zalamovať rukami nad nejakou spotrebou,... ale aj tak nechápem ten akože ošiaľ po výkone... Pri tej cene je to totiž nezaujímavé.
To už by sa totiž pomaly dala dohnať 2-procesorová doska, vraziť tam trebárs 2 Phenomy II a nechať Intel ďaleko v prachu...
|
| |
Si potom nikdy nemal poriadne procesory (2.)
Od: MuadDib
|
Pridané:
26.2.2010 21:42
Ja osobne mám Phenom II 965. Možno sa to bude zdať ako zbytočný luxus či frajerinka, no dobre, ale nebolo to o toľko drahšie... a hlavne sa to celkom pekne, priam lineárne škálovalo s cenou. Takže to nebolo ťažké rozhodnutie. A aspoň bude mať AMD vyššie tržby.
Pri Inteli by si však musel vyvaliť oveľa vyššiu sumu, aby si sa vôbec dostal na porovnateľný výkon od AMD. A ako hovorím, časy, keď som bol paf z každého MHz a každej štipky výkonu navyše, sú už dávno preč. Možno aj preto, že tie procesory aj používam, alebo prinajmenśom reálne uvažujem nad ich zakúpením, čo je príkry rozdiel oproti uslintanému vyčísľovaniu "teenagera" nad "zostavou snov" ako kompenzáciu za to, že ju nikdy mať nebude...
Ale okrem toho: nekupovať si Intely je aj vecou etiky. Podľa nejakej štúdie, ktorú som kdesi čítal, si Intel za všetky tie roky monopolistickými praktikami "nakradol" (a "okradol zákazníkov") aspoň 6*10^10 USD. Takže tak.
Dnes mi od Intelu do nesmie domov vstúpiť ani sieťovka.
|
| |
Re: len tak dalej
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
22.2.2010 10:22
len tak dalej, len tak smelo, korytnacka donatelo... :D
|
| |
ETELKA
Od: ETELA ala cow
|
Pridané:
22.2.2010 8:45
vsetko najlepsie vsetkym Etelam Xd
|
| |
Re: ETELKA
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
22.2.2010 8:55
Ide vlacik si-si-si, odvezie nas k Marysi, od Marysi k Etele, cez dva velke tunele :)
|
| |
Re: ETELKA
Od reg.: kanister
|
Pridané:
22.2.2010 9:47
Spravne ma byt "k Eteli" - cez dva velke "tunely".
Tak a teraz bud frajer!
|
| |
Re: ETELKA
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
22.2.2010 10:57
nie je to jedno? aj Maria je ozdobne povedane Mariška a nie Maryška ;-)
|
| |
Re: ETELKA
Od: otyla socka
|
Pridané:
23.2.2010 0:40
na nom sedi anezka, co ma picu na jezka.
veselo si hvizda, ze je vlaje pizda.
|
| |
Re: ETELKA
Od: lobo
|
Pridané:
22.2.2010 13:44
Halušky krupicové! Ty zebra!
|
| |
Dobre, dobre.
Od: Andrewko
|
Pridané:
22.2.2010 9:30
Toto je podľa mňa cesta, ktorou by sa malo AMD vydať. Nech sa zamerajú na servery a basta. Na desktopoch je to aj tak bieda.
|
| |
Re: Dobre, dobre.
Od: A ja som anderko
|
Pridané:
22.2.2010 9:35
A vies ty vobec ze to co si prave napisal je odjakziva ich priorita? Ale i tak, nic v zlom.
|
| |
Re: Dobre, dobre.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
22.2.2010 9:44
desktop: AMD 30%, Intel 70%
NB: AMD 15%, Intel 85%
server: AMD 10%, Intel 90%
sumarny priemer: AMD 20%, Intel 80%
stale si myslis ze desktop je pre AMD bieda?
|
| |
Re: Dobre, dobre.
Od: suxi
|
Pridané:
22.2.2010 9:47
a toto ruski vedci vypocitali? ak nie, ja si tiez viem vymysliet hocijake cisla
|
| |
Re: Dobre, dobre.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
22.2.2010 9:52
http://www.dsl.sk/article.php?article=8645
nie, hovori sa tomu citanie
|
| |
Re: Dobre, dobre.
Od: suxi
|
Pridané:
22.2.2010 10:00
no vidis ako ti to ide
|
| |
Re: Dobre, dobre.
Od: Etelaaa
|
Pridané:
22.2.2010 10:50
Inzinieri z Vychodneho Nemecka to vedia liecit ...
|
| |
Re: Dobre, dobre.
Od: kuboooooo
|
Pridané:
22.2.2010 16:51
ale co sa tyka NB tak podla mna to je nejak male cislo, ale nehadam sa :-)....
|
| |
Re: Dobre, dobre.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.2.2010 10:27
na desktopoch je to vyborne. Moj x4 620 by som momentalne nemenil za nic, a keby som kupoval novy pc, kludne by som ho kupil zas. V notebookoch je to ale horsie... vykon je v booku druhorady, dolezita je spotreba -> vydrz baterie. A tam su AMD slabsie. Preto som minuly tyzden kupil book s intelom. Desktopy ale skladam s AMD.
|
| |
Re: Dobre, dobre.
Od: Looki
|
Pridané:
22.2.2010 14:23
ty kde zijes? aka bieda?
|
| |
no dobre
Od: krutivlasok
|
Pridané:
22.2.2010 11:26
tak po rokoch som upgradol moje pc z staruckeho mobilneho c2d (bolo fakt super) na athlon 2 x250. na dodavanom trapnom chladicy som to taktol z 3.ghz na 3.670ghz k tomu som tam pichol 4890ati a chlapci poviem vam ze hram VSETKY nove hry na MAXA krasne a plynulo. co viac od procaku za 40 euro a grafiky za kilo? nechyba mi nic. hracsky aj pracovny zazitok mam TEN ISTY ako keby som tam ma i7 s gtx285 . tak co ? o com to je? btw: intel mam rad nic proti nemu len mi i de o ceny a kvalitu. papa dobru noc
inac taka mala otazocka pre ludi ochotnych pomoct: co je lepsie na hry? 2gb dual alebo 3gb single? dakujem
|
| |
Re: no dobre
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.2.2010 11:32
4GB dual ;) A kecas (snad vo vsetkom) napr x2 250 stoji okolo 60€.
|
| |
Matelko krutivlasok
Od: Cudo
|
Pridané:
24.2.2010 7:36
Ty si pekného chuja strelil...
PC na hry? A to je dnes načo? Práve to, AMD je laciný procesor a to je tak asi všetko čo ponúka...
Ak si sa chel hrať, mal si si kúpiť nejakú BARBIE alebo detské čokolády z Retro edície FIGARO a vystrihovať si bábiky...
|
| |
Re: Matelko krutivlasok
Od: bullsk
|
Pridané:
25.2.2010 20:48
...neviem ako vám ale mne frčí Mass Effect na AMD Athlon 64 3200+ vga nVidia 9600GT v rozlíšení 1600x900 úplne v pohode...a nie je to Barbie...
|
| |
overi si
Od: krutivlasok
|
Pridané:
22.2.2010 11:38
tak mi vysvetli v com kecam? mam ti urobit screenshot ze mi to bezi na 3.670? za procak som dal 40 euro (novy v krabicy). ked nevies nakupovat tak si kludne plat aj 60 . fakt nechapem tvoj koment. po vedz mi prosim ta v com kecam . ooo ty si taky uzasny ty si taky veeelkyyy
|
| |
Re: overi si
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.2.2010 11:47
kde si kupil vec, co stoji 60€ za 40€ ? A co je grafika za kilo? 4890 este ked bola v predaji stala okolo 200€. A niesom ani uzasny ani velky :)
|
| |
Re: overi si
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.2.2010 11:51
a hracsky a pracovny zazitok ako s i7 urcite nemas, to je len sebaklam.
|
| |
Re: overi si
Od: Looki
|
Pridané:
22.2.2010 14:26
vatsina hier ti stejne podporuje 2 jadra.. gta iv 4. takze i7 je na hry uplne zbytocny. zbytocne cyhodene peniaze. Kupis phenom II X 955 a viac sa omnoho lepsiu cenu a hras, renderujes,komprimujes a nemas problem.
|
| |
Re: overi si
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
22.2.2010 14:49
Moja rec. Na dovolenku do chorvatska ti staci aj Fabia. Naco by si si kupoval mercedes? Nalozis, nastartujes a nemas problem :)
|
| |
Re: overi si
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
22.2.2010 11:59
a taky image sa kde uci? aj ja chcem tak vediet gramatiku, aj ja chcem taky image
|
| |
ebay brasko
Od: krutivlasok
|
Pridané:
22.2.2010 11:50
ebay brasko ebay brasko ebay brasko ebay brasko
to ti je taky veelky online trh so Fselicym :--D
mam ti poslat aj item number?
|
| |
Re: ebay brasko
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.2.2010 11:57
1. klikaj na odpovedat, lebo potom je diskusia neprehladna
2. oficialna cena x2 250 pri 1000kusovom odbere je 66$ = 48,8888€/kus. Na to ide rabat predajcu. Takze si ho tazko mohol kupit na ebay za 40€. Ak si ho kupil za takuto cenu, tak tam nebude daco s kostolnym poriadkom a nemozes brat tuto cenu za relevantnu.
3. x2 250 je dnes procak do kancelarskych zostav. Do hracskych sa davaju 4jadra.
|
| |
Re: ebay brasko
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
22.2.2010 12:02
ty trtko 17 rocny, tu ludia myslia cenu NOVEHO kusu hardwaru kupeneho za koncovu cenu v maloobchode na Slovensku a nie toho co kupis na ebay ebay ebay ebay ebay ebay ebay ebay ci nejakom inom inom inom inom inom portali
na tom tvojom ebay ebay ebay ebay ebay ebay ebay sa dal pred dvoma rokmi kupit aj 128 gb usb kluc za 300 Sk a velmi silno pochybujem ze si cital clanok o fake usb klucoch, ktore sa krasne tvaria ze maju nenormalnu kapacitu, ale v skutocnosti maju ovela mensiu
|
| |
Re: ebay brasko
Od: glo<:
|
Pridané:
23.2.2010 1:06
Ejha, Pjetra opustila frajerka a teraz je na vsetkych ZLY. ZLI, ZLI, ZLI ludia :D
|
| |
Re: ebay brasko
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.2.2010 7:33
ZLI, HORSY, NAJHORSY, PJETRO
|
| |
skoro som zabudol
Od: krutivlasok
|
Pridané:
22.2.2010 11:51
prepac zabudol som ti dat link:
WWW.EBAY.CO.UK ;) nic v zlom len som v praci a nudim sa
|
| |
slovensky trapkovia
Od: krutivlasok
|
Pridané:
22.2.2010 12:18
no co uz. zijete na slovensku zomriete na slovensku. zarabate malicko, tak si musite kupovat drahsie veci... za gramaticke chybicky sa ospravedlnujem, viem ze sa to stava iba mne. takze vy rozumy este raz: x250 ma nova stala 40 a 4890 97 . ci sa vam to paci alebo nie. roob_ na tom podla teba kancelarskom stroji mi bezi vsetko na plno takze neviem preco by som mal byt nespokojny, ja si nehonim pri 3d markovom score... Takze vam prajem vasich avg.400-700 eur mesacne a papa . debilkovia
|
| |
Re: slovensky trapkovia
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.2.2010 12:36
nie, budem kupovat veci od bohvie koho za pochybne ceny . A potom ked to nahodou bude treba reklamovat, tak ho budem hladat po celom svete. Nie, ja to kupim pekne tu, lebo mas garantovane, ze ked niekto predava 50 kil psenice, tak to nebude 4 zrnka psenice, 20 zrniek jacmena, 30 kil pliev a ostatne piesok.
|
| |
Re: slovensky trapkovia
Od: sfghsgh
|
Pridané:
22.2.2010 12:39
si obyčajný nafúkaný pajáčik.....
Za relevantnú cenu považujem dostupnú pre bežného usera, nie čo sa ti podarí nájsť niekde na pixmáááánii
|
| |
Re: slovensky trapkovia
Od: ktosa ta pyta
|
Pridané:
22.2.2010 13:13
a ty koho zaujimas ha? krutivlasok ma pravdu. ste slovenska malomestska verbes co sa tlaci v mhd . hahahaa
|
| |
Re: slovensky trapkovia
Od: RIKK
|
Pridané:
23.2.2010 14:44
bohuzial, krutivlasok vam tu ukazal ako normalny inteligentny clovek (tu zrovna nie krutivlasok) cika na predrazeneho predajcu ako je roob, ebay je fajn, rovnako ako pixmania, to ze si tu nejake individuum mysli ze "nie niekde na pixmanii" je jeho problem, ze si nevie vybavit kreditnu kartu a kupovat tovar online...
|
| |
Re: slovensky trapkovia
Od reg.: roob_
|
Pridané:
23.2.2010 19:25
krutivlasok si mysli, ze je king, lebo kupil v bazare kradnuty vyrobok za zlomok ceny noveho. On z toho raz vyrastie.
|
| |
Re: slovensky trapkovia
Od: deed
|
Pridané:
22.2.2010 21:38
ty si mi ale velky cocotisko aestes a podpis , ze debilkovia je vas tam viac? :D
|
| |
re.....
Od: dando111111
|
Pridané:
22.2.2010 13:06
robite tu z toho velke halo. sak su to iba pozliepane normalne procaky.
|
| |
JA UMREM
Od: krutivlaskova mama
|
Pridané:
22.2.2010 13:12
ZE: ze ked niekto predava 50 kil psenice, tak to nebude 4 zrnka psenice, 20 zrniek jacmena, 30 kil pliev a ostatne piesok.
Ja umrem aky debil !!! ROFL jaaaaajj sedlac
|
| |
oprotimne
Od: kubooooos
|
Pridané:
22.2.2010 16:54
inac ja mam este AMD Sempron 3000+ :-) ....musim uznat ze pri hrach slapal a dokonca aj slape este teraz(nie vsetky samozrejme) ale pri strihani videa velmi citit deficit vykonu no bol som s nim spokojny zial mi uz nevystacuje......teraz chcem zase AMD koli mojej skusenosti s nim ale nejaky X4
|
| |
zaujimave
Od: AMD athlon
|
Pridané:
22.2.2010 19:21
No neviem v dnešnej dobe si ludia pozru čo kupujú ale niektory pozru najprv na cenu a až potom kupuju a AMD je lacnejsie o dost ako Intel. Hoci Intel je že vraj lepši neviem bo som mal prvy intel ktory mal 133Mhz ale nebol bohvie aky no a od vtedy mam AMD a som spokojny no možno vela ludi nebude suhlasit ale v dnesnej dobe sa kupuju lacnejsie komponenty len experti a hraci su kupuj Intel ktory maju nato ale ktory chcu PC zostavu ktora je sice menej vykonna ako INtel si kupi lacnejsi PC bo nema nato tolko eur.
|
| |
Re: zaujimave
Od: Admin123
|
Pridané:
23.2.2010 6:49
Keď budeš dobrý tak tato kúpi ak si samostatný máš smolu už sa nedá nič robiť ,alebo sa stať smotánka a začať zdierať chudobu potom ťa cena nebude trápiť...
|
| |
ano ale
Od: deka
|
Pridané:
22.2.2010 21:27
Mas v zasade pravdu ale su aj taky co si kupia amd a pritom maju aj na 200 intelov. lebo jednoducho do toho vidia a vedia ze kvalitu mozu mat aj za mensi peniaz. priznajme si to, vsetky tie reci o tom aky je intel sQuely a ako je ten rozdiel strasne citit su hlavne od tupych deciek co sa vytesuju ze im ide CS 1987 frameov za sekundu. plne suhlasim s nazormy ze amd je v poho (a bol by aj intel ale ta cena sa fakt neda ospravedlnit to nech sa na mna nik nehneva) . a prv nez ma zacnete kamenovat tak by som chcel dotycnych intelakov posadit pred komp bez toho aby vedeli hw specs a nech si robia to co chcu ci spoznaju ze tam je amd alebo intel. je to jednoducho fuk
|
| |
Re: ano ale
Od: Cuda
|
Pridané:
24.2.2010 7:40
A Ty nosíš akej značky tenisky? Obuješ si nejaký laciný šmejda, aj keď sa tvári ako značkový???
Ono to s tými CPU je aj trochu o mene, značke a spoľahlivosti.
AMD CPU, rady Duron 900 a spol Athhlon bolo možné poškodiť ak nie rovno zničiť, už pri osadzovaní chladiča. Osadenie a teda aj úchyt chladiča majú obaja výrobcovia katastrofálny dodnes deň...
Ale vidieť takto zničený INTEL bola absolútna rarita, u AMD bežná neopatrnosť...
|
| |
o com sniva lokomotiva
Od: wtf???
|
Pridané:
24.2.2010 14:32
O com sniva o com sniva L-o-k-o-m-o-t-i-v-a ?
|
| |
Keď si loooser... tak čo sa čuduješ?!
Od: MuadDib
|
Pridané:
26.2.2010 22:05
Človeče, nehnevaj sa, ale medzi tým, "čo vedia", sú ľudia, ktorí sa vedia i zvyknú so systémom aj "pohrať", ktorí sí zvyknutí na bežné i menej bežné úpravy, nezriedka za zaoberajú aj otváraním zámok bez príslušných kľúčov a pod.
Napr. ja som si striebornou farbou "prerobil" svoj precesor z Athlona XP na Athlon XP-M (mobilný), s podporou MP (multiprocessing-u), klasika, striebornou "farbou".
Takže takí ľudia nemajú ruky a prsty ako paralyzované gorily po úraze...
Nehovoriac o tom, že "za pár šupov" si si mohol kúpiť aj špeciálnu podložku...
|
| |
Mam hernu zostavu s 12 jadrovym Opteronom a seka mi csko :(
Od reg.: uname -a
|
Pridané:
22.2.2010 23:05
Prosim podpiste sa pod tento prispevok vsetci co sa na PC nehraju, nech viem ze niesom jediny.
Dakujem
|
| |
Re: Mam hernu zostavu s 12 jadrovym Opteronom a seka mi csko :(
Od: dve strasne pice
|
Pridané:
23.2.2010 9:12
pici jak sa mam podpisat pod ten prispevok, ked uz si sa pod neho podpisal ty?
to coe kamo!
|
| |
Za vrece
Od: Admin123
|
Pridané:
23.2.2010 6:45
Za nejaký čas PC dostanete za vrece jadra a budete mať AMD Vrecovo-Jadrový Procesor. :-)))
|
| |
hmmmmmm
Od: -***333***-
|
Pridané:
23.2.2010 13:07
AMD 4ever
|
| |
Intel rulez
Od: svetlana ficova
|
Pridané:
23.2.2010 18:03
ktore su v x86 slabsie ako hocijaky intel,.
|
| |
PjetroDe
Od: Leimon
|
Pridané:
23.2.2010 20:45
Si moj vzor :-)
|
| |
Intel sa môže ísť schovať
Od: MuadDib
|
Pridané:
26.2.2010 22:07
Hehehe, Intel sa zase môže ísť schovať...
Aj keď potenciál na súťaženie by mal, viďte Larrabee.
|