| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
sssssss
Od: Svatopluk
|
Pridané:
27.1.2010 19:43
no pustite sa hned do apple...
|
| |
Re: sssssss
Od: ...
|
Pridané:
27.1.2010 19:51
A prispiet tak k hype? Nikdy!
|
| |
Re: sssssss
Od: waveeee
|
Pridané:
27.1.2010 21:47
mozem to j***t ked sa mi to nezmesti do vrecka...
|
| |
Re: sssssss
Od: roztopasnik
|
Pridané:
27.1.2010 22:16
to nie iPad je velky, to tvoje vrecko je male. "You don’t have to change yourself to fit the product, it fits you.”
|
| |
Re: sssssss
Od: plgal
|
Pridané:
28.1.2010 0:49
Tou anglickou hláškou si zabil. Som si dnes pustil video na YouTube a tam to dal ten CEO, alebo nejaký senior, pre software. Tvárili sa tam ako keby vyvinuli niečo čo tu ešte nebolo, tá ich mimika a tie reči (this defines our vision, our sense what´s next). Ako viem si to predstaviť na skúške ako z toho opisujem alebo doma, ale aby som sa s tým vláčil ako s mobilom tak to nie. A aby som za to dal 700e (možno menej, možno viac) ako pýtajú za 3GS tak to určite nie. Radšej si zaobstarám nejakú 12" alebo 13,3" NB za 450e, dotyk mi až tak nechýba, zatiaľ mi stačí touchapd.
|
| |
Re: sssssss
Od: Tupcek
|
Pridané:
27.1.2010 22:52
to je konkurencia netbookom a nie mobilom :D
|
| |
Re: sssssss
Od: redmond
|
Pridané:
28.1.2010 7:22
hej? a ja som si myslel ze to je konkurencia foto ramcekom v ageme.
|
| |
Re: sssssss
Od: waveeee
|
Pridané:
28.1.2010 14:07
ako to može byť konkurencia fotorámčekom keď to nemá stojan? rozmyšlam nie??...
|
| |
Re: sssssss
Od reg.: Sudhoven
|
Pridané:
28.1.2010 21:33
tak to je bod k dobru pre fotorámčeky :D
|
| |
Re: sssssss
Od: 0dee
|
Pridané:
28.1.2010 23:47
ja co som videl fotoramcek tak ten mal aj usb port. iPad nema.
|
| |
hmmmmmm
Od: Oliver ggg
|
Pridané:
28.1.2010 9:50
"Tablet je podľa Jobsa lepší ako notebooky a smartphony pri browsovaní, emailovaní, prezeraní fotografií a videa, počúvaní hudby, čítaní elektronických knižiek a hraní."
Hmmm teda ja neviem ci jobs uz uplne senilnie ale ako moze byt TABLET, T A B L E T - lepsi na hranie hier a pisanie mailov?
Zase nech neprehana, by som podla mna nohami napisal na qwerty klavesnici mail rychlejsie ako on na tablete. A HRY? Ako chce preboha hrat HOCIJAKU hru bez klavesnice? Popripade aj bez mysky ale to myslim ze by ani neskusal...
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.1.2010 10:00
klávesnica ku tomu, ako dock je, takže písanie nieje problém, hry sa môžu dobre hrať aj na touchscreene....ale výkon notebooku nenahradíš :) preto sa tablet nemôže rovnať pri hraní notebookom
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 11:42
tak si tie hry skus na iPode touch ci iPhone. Budes velmi prekvapeny, ako dobre sa daju hrat.
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: oliver ggg
|
Pridané:
28.1.2010 12:41
hmmm na iPhone? na iPode? A to si mam kupovat akoze "ekvivalent" normalneho laptopu, za 3-nasobnu cenu aby mi zvladol hry ake sa hraju na iPode? :) L O L :)
pochybujem ze si tam nejak dobre zajra clovek nejaku RTS alebo popripade FPS ... mozno nejaky iBouncingBall :D
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 14:28
ale ba :)
http://www.youtube.com/watch?v=yPcuHnS5d5s
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: waveeee
|
Pridané:
28.1.2010 18:04
ja som raz hral CS na touchscreene a nič moc teda =) ale to som bol ešte dieťa..
|
| |
CPU??
Od: anonym5
|
Pridané:
27.1.2010 19:48
koniec, vlastny procesor apple znamena koniec.
|
| |
Re: CPU??
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
27.1.2010 19:49
preco?
|
| |
Re: CPU??
Od: vaha
|
Pridané:
28.1.2010 7:03
Lebo hmotnost procesora je 680 gramov.
|
| |
Re: CPU??
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.1.2010 8:11
:D :D :D to bolo dobré :D
|
| |
Re: CPU??
Od: joe07
|
Pridané:
27.1.2010 20:10
Tiez vsetko uveris. Si myslis, ze vyvijali vlastne CPU? upravili nieco, co uz je a hovoria tomu vlastny procesor. V detailnejsom clanku sa urcite objavi na ake architekture je postaveny. Mozno k ARMu pridali nejaky svoj koprocesor.
|
| |
Re: CPU??
Od: risototh
|
Pridané:
27.1.2010 20:42
tiez sa priklanam k nazoru, ze to bude iba akysi klon ARM architektury.
|
| |
Re: CPU??
Od reg.: rayen
|
Pridané:
27.1.2010 21:23
zeby to bolo tym ze apple je spoluvlastnikom ARM :)
|
| |
Re: CPU??
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
27.1.2010 23:20
Procesor je P.A. Semi, viac o tom, ako sa spol. Apple k tomu dostala: http://en.wikipedia.org/wiki/P.A._Semi , zdroj k tvrdeniu, ze ide o P.A. Semi: http://tinyurl.com/y9gvkpr
|
| |
Re: CPU??
Od reg.: rayen
|
Pridané:
27.1.2010 23:59
pravda, som myslel ze ide o ARM (kedze je to vlatne len dizajnera architektury) a samotne cipy si kazdy vyraba sam, ale toto je novy cip aj ked predpokladam ze ako zaklad ma ARM kedze aplikacie z iphonu a ipodu funguju aj tu a pochybujem ze sa emuluju
co je novinka ze ma uz zabudovany aj gpu chip
|
| |
Genialita
Od: Macster
|
Pridané:
27.1.2010 19:49
Genialna vecicka, must have vec. :)
|
| |
Re: Genialita
Od: Pošli kvety2121
|
Pridané:
27.1.2010 19:51
chcel by som vedieť, koľko ečiek za to budú chcieť
|
| |
Re: Genialita
Od: anonym5
|
Pridané:
27.1.2010 19:57
3x viacej ako za rovnaku vec od asusu, aceru, HP, MSI, toshiby atd
|
| |
Re: Genialita
Od: jiho
|
Pridané:
27.1.2010 20:00
zabudol si dodat: "a dalsich 300 priblbych napodobenin"
|
| |
Re: Genialita
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
27.1.2010 22:09
Aha, takže tých 300 tabletov čo tu bolo pred Apple sú len jeho napodobeniny? :D
|
| |
Re: Genialita
Od: 0dee
|
Pridané:
29.1.2010 0:47
ja si trufam povedat ze ano :)
|
| |
Re: Genialita
Od: Macster
|
Pridané:
27.1.2010 20:07
Samozrejme, pretoze to je kvalita. A nie lacne napodobeniny. Som zvedavy kedy uvedu vyssie menovane spolocnosti nieco prevratne ako to robi Apple kazdy Keynote
|
| |
Re: Genialita
Od: meno uz je zaregistrovane
|
Pridané:
27.1.2010 21:18
no tablet je fakt najprevratnejšia vec na svete ... iPhone bol tiež "revolučný"
|
| |
Re: Genialita
Od: siirii
|
Pridané:
27.1.2010 23:26
A nebol? UI ovladané výhradne prstom, multitouch, ...
|
| |
Re: Genialita
Od: pupus cmuk
|
Pridané:
29.1.2010 8:00
este napis tu revolucnu vec.
apple je marketingova firma, ktora popularizuje davno zname technologie.
|
| |
Re: Genialita
Od: roztopasnik
|
Pridané:
27.1.2010 20:39
rovnaku vec? sa pocuvas? (resp. sa citas?)
|
| |
Re: Genialita
Od: cca1
|
Pridané:
28.1.2010 6:37
Rovnaká vec od Aceru, Toshiby... Som si nejak nevsimol, zatial ze to maju. Nie, ze by to nemali, ale som si to zatial nevsimol...
|
| |
Re: Genialita
Od reg.: Alino
|
Pridané:
27.1.2010 20:01
vraj si za to budu pytat max. 799€ ale imho lol, na slovensku 1999€ :D
|
| |
Re: Genialita
Od: Tupcek
|
Pridané:
27.1.2010 22:54
500 dolarov, u nás to bude 500, max 600 eur
|
| |
Re: Genialita
Od: nez
|
Pridané:
27.1.2010 20:09
skoda len, ze taky netbook ma skoro tie iste rozmery. a to nevravim o cene...
zaujimala by ma vydrz baterie, ci sa to za tu cenu naozaj oplati
|
| |
Re: Genialita
Od: Macster
|
Pridané:
27.1.2010 20:23
Vydrz je 10 hodina a mesiac v standby
|
| |
Re: Genialita
Od: nez
|
Pridané:
27.1.2010 20:34
ak teda niekto priamo nevyzaduje aplikacie pre iPhone OS tak v tomto zariadeni nevydim ziadnu vyhodu oproti netbooku. lepsie modely maju tiez 10h vydrz + lacnejsie + lepsie komponenty. sice nemaju dotykove displeje, ale to je len otazka casu.
|
| |
Re: Genialita
Od: mracek
|
Pridané:
27.1.2010 21:18
no ... s tymi dotykovymi displaymi nemas pravdu pozri si napriklad ASUS Eee PC T91, cosi take ma aj msi, samsung. A zase nieje to nic az take prevratne od apple ... taketo podobne zariadenia uz existuju roky , aj ked nepodporuju multitouch :D
|
| |
Re: Genialita
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
27.1.2010 22:41
surfovanie, mail, fotky a niektore apps (napr. medicina, labaky) budu na tomto LUXUS. Netbooky? Zabudnite. Kym na tom prtavom trackpade nieco trafike (hyperlink), kym najdete (displej na vysku vs. malicky na sirku v netboku) dany odkaz na stranke co chcete precitat… a klavesnice, povedal by som ze rychlostou porovnatelne (teda, stolnej sa to nevyrovna).
proste na browsovanie genialne. Akykolvek netbook sa moze komfortom strcit.
|
| |
Re: Genialita
Od: bukvica
|
Pridané:
28.1.2010 1:25
Jozef Jozef ... este sa to ani poriadne nevyraba a ty uz poznas vsetky pozitiva noveho jablcneho produktu :)
A toto "Akykolvek netbook sa moze komfortom strcit." ma uplne zabilo :))))
|
| |
Re: Genialita
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 5:05
Vsak si pozri videa ako to funguje. Na browsovanie ci fotky fakt netbook nema komfortom sancu.
Tym nevravim ze si toto kupim, mam z toho rozpacite dojmy a osobne mi to je na prd :-). Ale svojich zakaznikov si to najde
|
| |
Re: Genialita
Od: redmond
|
Pridané:
28.1.2010 7:31
hlavne ked to chces pouzit ako textovy komunikator, vtedy sa ten komfort doslova vylieva spod dotykoveho display-a.
|
| |
Re: Genialita
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.1.2010 8:15
na to uviedli dock s klávesnicou :D
|
| |
Re: Genialita
Od: nez
|
Pridané:
28.1.2010 10:01
tak si teda budem so sebou nosit aj dock vsade, no nie je netbook lepsi v tomto pripade?
|
| |
Re: Genialita
Od: hulo
|
Pridané:
28.1.2010 8:01
Vyborna vec je to, ovela lepsia ako vsetky tie nepodarene macbooky. ;-)
|
| |
Re: Genialita
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2010 7:35
na cokolvek je to horsie (nie ipad, ale tablet vseobecne) ako netbook.
|
| |
Re: Genialita
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 9:33
no neviem. Dobre viem, aky „komfort“ poskytuju netbooky. Malicke ovladacie prvky na obrazovke (GUI skratka nie je usposobene na tu velkost), displeje kvalitou nic moc.
Klavesnice malicke ze sa pletu znaky. S touchpadmi ani nejdem zacinat, tie su TOTALNE k nicomu.
Prejdime k realnemu prikladu, browsovaniu – kedze je vsetko malicke, musim tazkopadne (na malom touchpade) scrollovat kym najdem co hladam. Zoomovanie gestami nehrozi, takze lustim znaky a hladam kde to je. Scrollovanie neulahcuje prilis fakt, ze kvoli velkosti touchpadu musim radsej pouzivat scrollbar v okne.
Ok, chcem kliknut na link, ale ejhla. Ten touchpad nie dobre reaguje a kym na tej malej ploske dojdem na ten odkaz…
No skratka fakt labuzo. Proste cele je to len zmenseny notebook, ktory je prilis maly s plnym OS na komfortne pouzivanie!
|
| |
Re: Genialita
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 9:34
len dodam – netbook si len tak nevytiahnem niekde „na stojaka“ (napr. doktori ci laboranti), pretoze pri nom musim sediet idealne. Ak si k nemu sadnem, musim sa pri tom krcit aby som videl nieco na displeji.
|
| |
Re: Genialita
Od: nez
|
Pridané:
28.1.2010 10:00
pozri si ake to je velke, ja osobne nemam ruky take velke aby som to dokazal drzat iba v jedej a pisanie ustami za komfort nepovazujem. zostava len polozit niekde na stol, kolena a pod. a to je uz lepsi ten netbook kedze ten bude mat urcite vacsiu klavesnicu ako ta virtualna.
|
| |
Re: Genialita
Od reg.: cinko
|
Pridané:
28.1.2010 10:28
netbook som vyuzil milionkrat na stoajaka v serverovni alebo v terene - bez najmensich problemov (jednou rukou drzim netbook a druhou pisem). iPad by mi bol na akukolvek pracu na 2 veci... sorry ale iPad je asi najvacsi fail od applu. imho si ho budu kupovat jedine hc apple fanboy co onanuju pri myslienke na steva jobsa.
|
| |
Re: Genialita
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2010 10:22
ipad ma 10" display, aj netbook. Netbook ma plnohodnotnu klavesnicu, ipad nema. Netbook ma sietovu kartu a citacku sd kariet, ipad nema. 160GB disk vs 16-64. 300€ vs 500$(v europe € a to je ten najlacnejsi). Buduca generaci netbookov bude mat aj dotykove ovladanie, co je jedina "vyhoda" ipadu. Netbook je lepsi.
|
| |
Re: Genialita
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2010 10:31
nj, a ani usb to nema :/
|
| |
Re: Genialita
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 11:44
citacku SD kariet to ma, vstavanu v 3G modeloch. USB to ma, Dock kabel konci na druhom konci cim? No USBckom…
Preco si neoveris aspon zakladne specifikacie:
http://www.apple.com/ipad/specs/
Stale som ale od nikoho nepocul vyjadrenie k ubohej ergonomii netbookov – snad mi nikto nechce nahovorit, ze browsovanie ci nebodaj pouzivanie touchpadu je tam luxusne a bezproblemove a ze displeje su spickovej kvality, pri ktorych netreba zmurit a krcit sa kvoli miniaturnym prvkom GUI velkeho OS.
|
| |
Re: Genialita
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2010 12:50
kabel podla diskusii stoji 1000Kc, dock s tanica 2000. Ale to nic nemeni, ze v tele to usb nema. Netbooky maju ergonomiu na odpovedajucej urovni, iste o 3miliardy % lepsiu ako pisat na dotykovej klavesnici na monitore, co ti este zobere polku toho malickeho displaya. Dane zariadenie vzhladom na funkcnost a vyuzitelnost by malo stat do 100€.
|
| |
Re: Genialita
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 14:36
ano, lebo ty presne vies, aka je cena samotneho IPS panela s LED podsvietenim a multitouch (podla vsetkeho to vie viac ako 2 prsty).
Lebo do 100 € by sa zmestili aj s custom procesorom (ktory je zda sa VELMI vykonny, kazdy vravi ze nic tak rychle nevidel). A s Flash pamatou.
A samozrejme so software a novym GUI ako aj s hlinikovym plastom.
Skratka, podla vsetkeho je 100 eur dostatok a dokonca dava aj velku marzu. Samozrejme, ved ako inak, ty presne vies, ze vyrobna cena (aj s investiciami do vyskumu, vyroby, navrhu custom CPU, vyvoja SW) bude tak maximalne 50 euro. Skvela dedukcia.
Zase nariekanie slovaka, ze to je pre neho drahe. Bez ohladu na realnu cenu takeho zariadenia.
|
| |
Re: Genialita
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2010 15:01
ber to tak, ze ak to nevedia vyrobit za tolko, aby to so slusnym ziskom predavali za 100€, tak to ani nemuseli vyrabat. Najlacnejsie 10" netbooky sa aj so softwarom predavaju za +/- 250€.
|
| |
Re: Genialita
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 17:40
kvalita zhotovenia, kvalita displeja, software? vo vsetkych pripadoch velky fail toho 250 € netbooku.
Budme predsa racionalni a nechcime taketo zariadenie za 100 €. To je skratka nemozne vyrobit uz ohladom na pouzite technologie a materialy.
|
| |
Re: Genialita
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2010 18:16
ale vzhladom na pouzitelnost a konkurenciu to vacsiu hodnotu nema. Ked si smadny, co je lepsie 2 deci koly za 50c alebo liter mineralky za 30c ? No mineralka!
|
| |
Re: Genialita
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2010 20:47
http://www.zive.cz/
clanky/tyden-zive-apple
-ipad-special/sc-3-a-150668/default.aspx
|
| |
Re: Genialita
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
28.1.2010 14:20
Ad citacka SD kariet> mohli by ste byt konkretnejsi, odkial mate informacie o citacke SD kariet? To je nieco, co sa da pripojit k zariadeniu cez kabel, alebo je to standardne v iPade?
Ad USB> k iPadu sa nedaju pripojil USB klucenky (flash disky). Nema USB port (konektor USB). Ze sa iPad cez kabel da pripojit k pocitacu je jedna vec, ze k iPadu nepripojite ziadne bezne externe zariadenie je vec druha...
Ad netbooky> Ja by som si nekupil tie netbooky s rozlisenim displeja 1024x600. Od 1024x768 vyssie je to vsak s iPadom porovnatelne. A ruku na srdce, ak chceli byt dnes pokrokovi, museli by tam dat aspon OLED displej. Netvrdim, ze IPS s LED podsvietenim nie je lepsi ako to, co sa pouziva v netbookoch, ale Apple sa tvaria, ze ich produkty su "revolucne". A iPad "revolucny" nie je.
|
| |
Re: Genialita
Od: Tupcek
|
Pridané:
27.1.2010 23:15
nemáš info a nadávaš: rozdiel v cene je 400 za netbook oproti 500 za tablet, čo sa týka lepších komponentov, nemáš tušenia (samozrejme ani ja), čo v tom bude a čo to dokáže, ale samozrejme že vieš, že netbooky sú výkonnejšie, čo sa týka browsovania, mal som 2 rôzne netbooky v priebehu roka a rýchlosťou browsovania sa nevyrovnali ani iPhone 3GS (holt, plnohodnotný OS si berie svoju daň)...ľudia čo boli na evente (napríklad engadget.com) hovorili, ževraj je to nádherne plynulé, aj iphonove hry že na tom išli perfektne aj stránky, tj je to rýchlejšie jak iPhone 3GS, tj podľa mojich skúseností rýchlejšie jak bežný netbook...aspoň v browsovaní...a lepšie komponenty...platí to isté čo minule...dotykové displaye...nemá ASUS náhodou dajaký tablet? koľko stojí?
|
| |
Re: Genialita
Od: LuCKy69
|
Pridané:
28.1.2010 7:24
Iba ... to moze porovnavat s netbookom.
Bye.
|
| |
Re: Genialita
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.1.2010 8:14
cena je čo :D o stovku vyššia? :D a netbook rozbíja v každom smere :D
|
| |
Re: Genialita
Od: SPX
|
Pridané:
27.1.2010 20:55
pripada mi to ako zvacseny iphone...
|
| |
cakam
Od: ufon
|
Pridané:
27.1.2010 20:05
na iPhone os 4.0,som zvedavy na tie zmeny,ze ma fachat na nom aj toto zariadenie.Uvidime ake novinky sa dozvieme o par dni...
|
| |
Re: cakam
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
27.1.2010 23:24
iPad momentalne bezi na systeme iPhone OS 3.2.
|
| |
Re: cakam
Od: mattias
|
Pridané:
28.1.2010 12:08
momentalne ale uz je planovana verzia 4 aspon na iphone takze predpokladam ze aj na ipad
|
| |
Re: cakam
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
28.1.2010 14:24
Ano, verzia OS 4.0 je planovana. Planovana je aj verzia Windows 8/9/10. Pojdete dnes kupit nieco kvoli tomu, ze na tom casom mozno pojde Windows 8? Ked ani neviete, ako Windows 8 vyzera? To iste plati o OS 4.0. Mozno vyjde v juni/juli. Hodnotme ho potom, ked bude, alebo aspon ked sa bude vediet, aky ten OS bude.
|
| |
Velka
Od: Veelka
|
Pridané:
27.1.2010 20:16
Velka cast apple hardwaru (ako napr. Iphone) bola vyvijana v Izraeli.
|
| |
Re: Velka
Od: flo:?
|
Pridané:
27.1.2010 20:20
A?
|
| |
Re: Velka
Od: Mentol
|
Pridané:
27.1.2010 20:21
To je nejaka vyzva na bojkot alebo co chcel basnik rici?
|
| |
Re: Velka
Od: redmond
|
Pridané:
28.1.2010 7:33
ze su to vyebani zidia.
|
| |
Re: Velka
Od: pan pluhař
|
Pridané:
28.1.2010 20:12
tak si kup tablet Orava
|
| |
vydrz
Od: Jusl1k
|
Pridané:
27.1.2010 20:20
Vydrz je 10 hodin
|
| |
cena !
Od: Jusl1k
|
Pridané:
27.1.2010 20:22
cena bude 829dolarov s wifi a 3g modemom a 64 Gb Disk
|
| |
Re: cena !
Od: Mumsito
|
Pridané:
27.1.2010 21:07
Tak ty nemas ani najmensi sajn aku kapacitu maju disky. Lebo 16GB disk si v dnesnej dobe zivo predstavit neviem a taku kapacitu ma ten s najmensim "diskom". Na 100% to budu flash cipy cize ziadny disk ak by tam bol disk tak by to malo minimalne 160GB ako iPod Clasic.
|
| |
Re: cena !
Od: deed
|
Pridané:
27.1.2010 21:18
a ty si tieez retard vsetko citas doslovne, jasne ze myslel tym ssd
|
| |
Re: cena !
Od: redmond
|
Pridané:
28.1.2010 7:36
no a dobre to myslel lebo SSD ma s diskom spolocne iba tretie pismeno v skratke.
|
| |
Re: cena !
Od: nem
|
Pridané:
27.1.2010 22:42
ta ty si tomu dal... iPod classic a disk...
|
| |
Re: cena !
Od: Tupcek
|
Pridané:
27.1.2010 23:16
čo je na tom? :D
|
| |
Mumsito
Od: Jusl1k
|
Pridané:
28.1.2010 15:54
ty si dementko ! bud rad ze som vobec neico napisal .. nemusis hned utocit ! samozrejme ze som myslel SSD ...
|
| |
isracky forever
Od: mr. henky
|
Pridané:
27.1.2010 20:34
no vacsiu picovinu som uz nevidel. tie apple somariny co produkuju. vsak to je nedizajn, nepocitac, netelefon, nesystem. vsetko od appleshit su neveci. :)) a teraz na mna nadavajte. je to max na image, aby si zebraci nabalili na isracky dajake sumienky. :))
|
| |
Re: isracky forever
Od: aleluja
|
Pridané:
27.1.2010 20:37
Ale dari sa im, a o to prave ide ;)
|
| |
Re: isracky forever
Od reg.: martin.22
|
Pridané:
27.1.2010 20:40
Hm mam dieta a zenu a som iZebrak a nebalim na moj iPhone sumienky...ale ty si urcite dieta ktore ma xicht plny akne a zenske prirodzenie si videl akurat tak barbine...
|
| |
Re: isracky forever
Od: Mentol
|
Pridané:
27.1.2010 20:59
Keby si chcel vediet, ja som uz zenske prirodzenie videl.
Odvtedy sa zajakavam.
|
| |
Re: isracky forever
Od: deed
|
Pridané:
27.1.2010 21:21
isto mas zenu a dieta? ocakavam potom, ze v tvojich rokoch take nieco nenapises. ja osobne by som sa hanbil za teba ako muza :P
|
| |
Re: isracky forever
Od: redmond
|
Pridané:
28.1.2010 7:39
martin.22, tak sa ukaz ty prirodzenie.
|
| |
Re: isracky forever
Od: roztopasnik
|
Pridané:
27.1.2010 20:42
aj ty si si kupil no sumienky si aj tak nenabalil tak mas nervy co?
|
| |
Ceny iPadu
Od: Mr..Kecup
|
Pridané:
27.1.2010 20:50
Wifi - 499(16GB),599(32GB),699(64GB)
Wifi+3G - 629(16GB),729(32GB),829(64GB)
|
| |
Re: Ceny iPadu
Od: Mr..Kecup
|
Pridané:
27.1.2010 20:51
ceny su uvedene v dolaroch
|
| |
Re: Ceny iPadu
Od reg.: rayen
|
Pridané:
27.1.2010 21:26
a kedze unas nieje ziadny oficial apple store plati ta cena pre nas aj v €
|
| |
Re: Ceny iPadu
Od: pupus cmuk
|
Pridané:
29.1.2010 8:04
ak by u nas apple store bol, tak tie ceny su tiez v v euro.
chyba nie je v medziclankoch, chyba je v apple.
|
| |
Re: Ceny iPadu
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
29.1.2010 9:54
chyba je v roznych opatreniach a daniach v ramci krajin EU. Danove a odvodove zatazenie je velmi vysoke, byrokracia takisto.
VSETKY veci su v EU vyrazne drahsie ako v USA, kto neveri, nech tam bezi. Vid auta, software, spotrebna elektronika, skratka VSETKO.
|
| |
Re: Ceny iPadu
Od: nemam rad jablka
|
Pridané:
30.1.2010 14:07
netrep kokotiny remen.
|
| |
Re: Ceny iPadu
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
31.1.2010 10:33
Potraviny a najma sluzby az na vynimky typu lyziarske strediska su u nas lacnejsie. Ak sa Vam zda spotrebna elektronika v USA lacna, skuste ist niekedy do Japonska (konkretne Akihabara v Tokiu). To Vam pride USA este drahe a s malym vyberom :-)
|
| |
ipad video
Od: user12355432
|
Pridané:
27.1.2010 20:54
http://www.apple.com/ipad/#video
|
| |
Re: ipad video
Od: ehm
|
Pridané:
27.1.2010 23:08
Download QuickTime to view this video. ... super :[
|
| |
ipadx
Od: mmxx
|
Pridané:
27.1.2010 20:58
A mozem si to normalne prilozit k uchu a telefonovat?
|
| |
Re: ipadx
Od: roztopasnik
|
Pridané:
27.1.2010 21:01
ale naco? hlavne aby si mohol tlacit cez wifi. a potom si uz len prides po hotovy papier do velkeho kanclu.
|
| |
Re: ipadx
Od: Rugby
|
Pridané:
27.1.2010 21:06
To asi nie. Ale mozes na tom pisat mail nohami.
|
| |
iiiiiiiiiiiiiiiii
Od: Patooo
|
Pridané:
27.1.2010 21:00
zachvilku bude mat vsetko apple.....uz to vidim I-Burger I-WC I-TV I-torrent I-SHARE I-SKYPE I-ICQ I-DSL :D
|
| |
Re: iiiiiiiiiiiiiiiii
Od reg.: rayen
|
Pridané:
27.1.2010 21:28
zatial len AppleTV, iChat ala ICQ
|
| |
Re: iiiiiiiiiiiiiiiii
Od: filok
|
Pridané:
27.1.2010 23:35
uz len iHovno a za nim len iDement im bude potom chybat... :D
|
| |
FLASH a MULTITASKING?
Od: otsar
|
Pridané:
27.1.2010 21:19
Na tychto dvoch veci to moze jedine pohoriet
Podporuje to vobec FLASH a co MULTITASKING???
Dufajme že ano...
alebo co tak to preinstalovat a dat tam "normalny" OS? Pojde to?? Apple nato cakam odpovet /do 60 dni maju aj tak cas.../
|
| |
Re: FLASH a MULTITASKING?
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
27.1.2010 22:43
1.) nie
2.) nie
3.) iPhone OS zalozeny na OS X nie je normalny OS? Pre takyto typ zariadenia ako stvorene- Snad tam nechces mysovy kurzor…
|
| |
Re: FLASH a MULTITASKING?
Od: Denwerko
|
Pridané:
28.1.2010 0:04
pochybujem zeby si tam hodil windows, kvoli cpu ( non x86/x86-64)...
|
| |
Re: FLASH a MULTITASKING?
Od: Denwerko
|
Pridané:
28.1.2010 0:16
uprava, procesor je postaveny na architekture ARM ( opravte ma ak sa mylim, nemam to cierne na bielom ), takze linux by ti tam slapat mal :D aj ked, uff, bolo by to tazke :D
|
| |
Re: FLASH a MULTITASKING?
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.1.2010 0:27
je to rozoberané vyššie, procesor s najväčšou pravdepodobnosťou nieje ARM
|
| |
Re: FLASH a MULTITASKING?
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 5:08
Je to Apple procak vyrabany najskor v Samsung ci TI, zalozeny ale bez debaty na referencnom dizajne ARMu s custom upravami
|
| |
Re: FLASH a MULTITASKING?
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.1.2010 8:20
je to Apple procak od P.A. Semi a nieje to len drobne upravený ARM http://en.wikipedia.org/wiki/P.A._Semi
|
| |
Re: FLASH a MULTITASKING?
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 9:36
nik nevravi ze drobne upraveny ARM, ale je to ARM procesor :)
Nie ARM ako vyrobca (ARM procesory nevyraba, licencuje ich), ale je to ARM technologia s pridanymi prvkami od Apple od interneho timu P. A. Semi.
Referencny dizajn a technologie skratka pochadzaju od ARM, co uz dalej s tym Apple porobil netusime :)
|
| |
PDAčko???
Od: Pliaskam
|
Pridané:
27.1.2010 21:37
Dúfam že sa to bude dať v obrovskom kancli cez wifi pripojiť na tlačiareň a potom tlačiť na nejaký ohybný e-papier
|
| |
Re: PDAčko???
Od reg.: marha
|
Pridané:
27.1.2010 21:40
i-papier
|
| |
Re: PDAčko???
Od: roztopasnik
|
Pridané:
27.1.2010 22:17
iPap
|
| |
CENA:
Od: Fatall
|
Pridané:
27.1.2010 21:52
tu mate cenu, akoze tazky fail toto
http://i45.tinypic.com/25z1h6u.jpg
|
| |
Re: CENA:
Od: mmmmm
|
Pridané:
27.1.2010 22:57
ti prasi na palicu? aky fail, sa pozri na netbooky, to je fail.
|
| |
KAMERA????????
Od: otsar
|
Pridané:
27.1.2010 22:02
Ta to nema kameru!!! - tak to nemyslia vazne - tak toto velke sklamanie... ved kazdy netbook ju ma - o ano asi aby mali co inovovat o rok....
Official site: http://www.apple.com/ipad/
|
| |
dalsia vec co obohati ludstvo
Od: okolko
|
Pridané:
27.1.2010 22:25
dalsia vec co obohati ludstvo :) a paci sa mi aj to ako povedal, ze tablet je lepsi pri hrani ako notebook, mohol to aj nejak rozviest, mozno by som sa pobavil.
|
| |
Re: dalsia vec co obohati ludstvo
Od: Tupcek
|
Pridané:
27.1.2010 23:20
samozrejme lepší na hranie handheld hier ako napríklad GTA chinatown wars, settlers a podobne :)
|
| |
Re: dalsia vec co obohati ludstvo
Od: boze
|
Pridané:
28.1.2010 14:28
netrep hluposti RTS hrat bez mysky to je ako byt bez ruky a bez klavesnice to ako byt ozaj bezruky
|
| |
Len iPad ?
Od: Noun
|
Pridané:
27.1.2010 22:48
To Apple predstavil len iPad ? Ziadne nove Macbooky Pro alebo iPhone OS 4.0 ?
|
| |
ja viem na co to malo byt
Od: Sneh
|
Pridané:
27.1.2010 22:51
oni tam zabudli dat asi kameru, ale povodne sa vsetci mali kukat cez ten tablet a kamera by snimala co je pred nimi..takze kazdy s tabletom pred tvarou-apple look, no a este jedna moznost vyuzitia, kedze volat ani maily vybavovat to nevie,tak bud pod muskaty aby sa nesmykali na parapete alebo na skrabanie pozadia(som pridal koment:D:D)
|
| |
Re: ja viem na co to malo byt
Od: 20781
|
Pridané:
27.1.2010 23:47
Keby kamera snima to co je pred zariadenim a to zariadenie ma velky displej a ziadne okraje tak sa stane neviditelnym.. a kedze je nieco neviditelne tak ho vlastne nepotrebujes.. cize okraje su na zariadeni preto aby si ho videl.. asi som moc unaveny :D:D
|
| |
Re: ja viem na co to malo byt
Od: Sneh
|
Pridané:
28.1.2010 8:12
no a popri tom mozes jest bagetu a to vsetko vdaka Ipadu a Applu:D:D...dokonca neobmedzuje pohyb noh, no nekup to
|
| |
OooOOooOooo
Od reg.: Tomus7
|
Pridané:
28.1.2010 0:04
Dobry fotoramik
|
| |
K cene atd.
Od: Jerry19
|
Pridané:
28.1.2010 4:45
K tomu napisem len tolko ze:
Acer 1420P + Windows 7, HDMI, akceleracia HD videa atd.
google it.
To co ponuka Apple je ako vzdy predrazena kravina a kopec inych znaciek ponuka neporovnatelne lepsie veci za lepsie ceny.
|
| |
Re: K cene atd.
Od: LuCKy69
|
Pridané:
28.1.2010 7:34
Fakt "porovnatelne". Dalsi ACER shit. :D
|
| |
Re: K cene atd.
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.1.2010 8:28
keby do toho dali normálny grafický čip a nie integrovaný intel, tak by to aj stálo za kúpu :)
|
| |
Hehehe
Od: Emylko
|
Pridané:
28.1.2010 7:25
porovnaj si starší používaný notebook Apple s Acerom a potom hovor co má Acer porovnateľné s Apple...
|
| |
Apple iPad
Od: Hifasof
|
Pridané:
28.1.2010 8:53
Ako spokojny pouzivatel tabletu HP TouchSmart tx2 vam mozem povedat ze tablet je perfektna vec! Ale ak by som si mal znova nieco take kupovat tak urcite iba HP TouchSmart tm2 (novsi model mojho tabletu) stoji o nieco viac ako najdrahsi model ktory Apple ponuka ale za tu sumu dostanete plnohodnotny tablet s vykonnym procesor dostatocnou grafikou na nove hry a diskom na ktory sa vam zmesti viac ako 5 filmov v Blu-ray kvalite. :)
btw link na ten tablet: www.pcmag.com/article2/0,2817,2357676,00.asp
|
| |
nie je lepsi netbook
Od reg.: mdl..
|
Pridané:
28.1.2010 8:57
s otocnym dotykovym displayom?
napr http://www.eee-pc.sk/index.php? option=com_wrapper&Itemid=189 za 440eur
predsa len fyzikalna klavesnica je pouzitelnejsia..
|
| |
Re: nie je lepsi netbook
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 9:40
no to zoomovanie na web stranke je fakt „podarene“. Akcelerometer je kde? A co s klavesnicou, az otocim zariadenie na stojaka?
|
| |
Re: nie je lepsi netbook
Od reg.: cinko
|
Pridané:
28.1.2010 10:24
hmm a kde ma iPad podporu pre flash, multitasking, usb, webcam?
|
| |
Re: nie je lepsi netbook
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 11:47
nema a dufam ze Flash podporu mat ani nebude. YouTube videa to prehra a na reklamy a priblble flash hry je zvedavy snad iba blazon.
Multitasking – ma to iPhone oS 3.2, co bude nejaka docasna verzia. iPhone OS 4 v lete, uvidime. Multitasking ale stale prilis moc nechyba, kedze sa ako pouzivatel takehoto zariadenia sustredis na obsah, ktory mas pred sebou. ICQ apod. vychytaju push notifikacie ako na iPhone, preskakovanie z webu napr. do rozpisaneho mailu ci dokumentu zase ukladanie a zapamatanie si pozicie (takze defakto rozdiel ani nepoznas – prepnes sa do inej app, vratis sa do povodnej a si tam kde si skoncil, s kurzorom tam, kde si skoncil)
|
| |
steve
Od: quix_
|
Pridané:
28.1.2010 9:15
zda sa to len mne alebo je steve na kazdej prezentacii rovnko obleceny? :D
|
| |
co mi chyba
Od: rick rubin
|
Pridané:
28.1.2010 9:36
Tak na tomto tablete mi chybaju
1) USB konektor
2) Multitasking
3) Podpora Flash (aj ked to nie je az take kriticke)
4) Citacka kariet, alebo opticka mechanika
5) Ze si nemozem sam vymenit bateriu
Takze diky, neprosim. Pozriem sa po niecom inom
|
| |
Re: co mi chyba
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.1.2010 10:11
1) to asi každému
2) na tak malom displayi aj tak viac aplikácií nemá zmysle mať spustených naraz
3) využitie flashu sa u mna končí tým, keď stránky začnú využívať HTML 5 prehrávanie videa
4) už od EEEčok sa do tak malých zariadení nedáva mechanika, čítačku využijem raz za 100 rokov...mechanika je síce dosť veľký mínus, ale to u takmer všetkých takýchto zariadení
5) pri dostatočnej životnosti skôr vymeníš za nový (iný?) model, než ti dosiahne batéria 80% životnosti...v živote som nevymienal batériu ani na mobile, ani na notebooku
6) kamera na videotelefonovanie
7) stále technológia nieje tak ďaleko, aby mohli netbooky/tablety slúžiť namiesto hlavných PC
8) na väčšinu vecí ti stačí smartphone, na zvyšok veľký PC...pochybujem že toto, alebo netbooky majú dostatočne široké využitie..aj keď využitie to má, takže najskôr sa to oplatí kupovať až vtedy, keď nieje kde inde dať rozumne peniaze :)
|
| |
Re: co mi chyba
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
28.1.2010 10:44
2) Nesuhlasim. Pokial sa aspon kalendar neozve s pripomienkou na to, ze treba nieco spravit (napr. pocas browsovania/hrania), tak je toto zariadenie nepouzitelne. Takze, aspon kalendar musi byt schopny robit nieco simultanne s inymi aplikaciami. Dalej, nemozete si sucasne pustat hudbu a robit cokolvek. Napriklad hrat hru s vlastnou hudbou z SSD. Prikladov by sa naslo viac...
3) To tak skoro nebude (ze sa HTML 5 presadi). A zoberte si, kolko ludi napriklad pouziva flash na socialnych sietach, kolko ludi sa cez to hra online...
4) ad "citacku vyuzijem raz za 100 rokov". Toto by clovek majuci fotoaparat na SD karty nenapisal. Ja naopak spolu s mnohymi inymi pouzivam citacku kariet casto. Spolu s absenciou USB je to velky nedostatok standardnych rozhrani.
5) S bateriami mam ine skusenosti, aj po mnohych rokoch bolo zariadenie pre mna postacujuce, bateria vsak odide skor...
|
| |
Re: co mi chyba
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2010 11:15
citacku na sd to nema zas naschval, lebo by nepredali 64GB model za +400$. Taki debili niesu ani apple fanatici. Tak Jobs povedal "uzaj to odtial vymontujte".
|
| |
Re: co mi chyba
Od: Robisko
|
Pridané:
28.1.2010 11:26
uplne suhlasim. pockam na druhu generaciu.
1.citacka knih - radsej e-link (setri oci)
2.prezeranie nafotenych foto-chyba vstavana citacka
3.nema kameru- ziadne video volania cez skype
4.multitasking- uvidime ako to doriesia, lebo momentalne to s push notifikaciami nie je nic moc.resp. nechodia mi oznamenia o tom ze mi napriklad niekto poslal spravu cez skype
ale na zaciatku sa mi tiez iPhone nepacil, az ked som ho neskor zo zvedavosti kupil, tak sa to zmenilo. takze este neodsudzujem uplne:)
|
| |
Re: co mi chyba
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 11:50
MA TO VSTAVANU CITACKU!!!
Preboha POUZIVAJTE TIE PREHLIADACE WEBU, NA CO ICH MATE!!!
http://www.apple.com/ipad/specs/
Toto ma uz privadza fakt na pokraj sialenstva. Dristanie a dristanie a zakladne neoverenie si faktov. Niet divu, ze tu vladne kto tu vladne…
|
| |
Re: co mi chyba
Od: Robisko
|
Pridané:
28.1.2010 11:58
Jozef, tak ja neviem ci som fakt slepy ale vsetko co som nasiel o citacke je to ze sa da pripojit dolu do konektora. Je to taka biela blbost, uplne dole na stranke;)
|
| |
Ipad.
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
28.1.2010 10:59
Ako vzdy pouzitelna verzia bude tak o 2-3 generacie produktu :)
|
| |
CENA:
Od: Fatall
|
Pridané:
28.1.2010 14:23
ale ved to ma hardware aj os ako posraty iphone, chciet zato 500 USD ked iphone stoji 300 je trosku moc
|
| |
iPad nasral Hitlera
Od: Rick Rubin
|
Pridané:
29.1.2010 8:03
http://tinyurl.com/ybqjm2g
|
| |
www.ipad.unas.cz
Od: RazR
|
Pridané:
30.1.2010 19:15
www.ipad.unas.cz
|
| |
www.ipadzona.cz
Od: RazR
|
Pridané:
9.2.2010 22:34
www.ipadzona.cz
|
| |
apple ipad
Od: ipadzona
|
Pridané:
12.2.2010 14:50
http://www.ipadzona.cz/news.php
|