|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Preklep
Od reg.: yanick
|
Pridané:
13.1.2010 9:35
V clanku mate preklep:
(...)v kombinácii s pokusmi obmedziť slobodu slo*b*a(...)
|
|
Re: Preklep
Od: acoteraz
|
Pridané:
14.1.2010 14:30
free tibet!
|
|
Google
Od reg.: yanick
|
Pridané:
13.1.2010 9:40
Za toto ma u mna Google dalsie plus. Aj ked trochu pochybujem, ze google.cn uplne zrusi, ked sa nedohodne s maom.
|
|
Re: Google
Od: Cooler
|
Pridané:
13.1.2010 9:41
bodaj by ich zrusili
|
|
Re: Google
Od: Adrique
|
Pridané:
13.1.2010 10:01
Neviem, aky dosah to bude mat na Cinu, ak by sa Google odtial odstahoval, ale podla mna mensi nez na Google.
|
|
Re: Google
Od: rms_
|
Pridané:
13.1.2010 10:55
vedla, v cine maju Baidu
|
|
Re: Google
Od: IGIGI
|
Pridané:
13.1.2010 16:03
Zasielam Vam srdecny pozdrav z Ciny
|
|
Re: Google
Od: hahiho
|
Pridané:
13.1.2010 15:07
cinu ci google? :D
|
|
Komunizmus nas kazdodenny....
Od: Cooler
|
Pridané:
13.1.2010 9:40
Kedy ti komaci pochopia, ze uz stacilo tej ich cenzury a neslobody....
A nech mi nikto netvrdi ako bolo za komunizmu dobre. kecy...
...ach...hajzli cinsky.....tak
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od reg.: rayen
|
Pridané:
13.1.2010 9:51
nehaj tak, svetova ekonomika by sa zrutila keby cinania prestali pracovat za nas vsetkych - to by bola kriza nie ako terazky
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od: Cooler
|
Pridané:
13.1.2010 10:07
Ja na nich nenadavam, ja hovorim o rezime a vlade.......
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od: tralalaltor
|
Pridané:
13.1.2010 11:11
nic by sa nezrutilo... zacal by vyrabat niekto iny...
a inak pan ekonom...
mozno by nam ich pad pomohol...
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od: Liptak111
|
Pridané:
13.1.2010 11:46
tak tak, typek narazal na system, nie na ich pracu
a cela cina by sa zrutila keby pre nas prestali pracovat
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od: quix_
|
Pridané:
13.1.2010 17:16
cinania by si v prvom rade isli vziat do spojenych statov to co im tam uz patri, pri odchode by len sfukli sviecku. usa a cina by si vymenili pozicie, vsetko by sa vyrabalo v usa kedze by im tam neostalo nic len dlhy a armada.
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od reg.: rayen
|
Pridané:
14.1.2010 12:17
ta lacna pracovna sila -> nizka cena produktov, suvisy prave s tym rezimom, obavam sa ze bez toho by im to dlho nevydrzalo. a pozicie sa vymenit nedaju v usa uz su zopar generacii za tym ked bolo treba tvrdo pracovat
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od: jkljlkjljl
|
Pridané:
13.1.2010 9:54
Myslíš že okrem číny neexistuje cenzúra? Stretávaš sa s nou každý deň a ani o tom nevieš.
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od: Cooler
|
Pridané:
13.1.2010 10:09
No to by som chcel pocut o aku cenzuru ide....
ze mokry zataji milenku v novom case (takuto myslis) nic vzlom ;)
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od: SPX
|
Pridané:
13.1.2010 10:55
komunisti zabranuju pristupu k "nevhodnemu" obsahu, kapitalisti zabranuju priamo jeho vzniku....to je jediny rozdiel...
tu si sice mozes pozerat co chces a citat co chces, ale nikde sa nedozvies to, co par ludi nechce....
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
13.1.2010 11:20
Silne slova, na to ze si neuviedol ziadny priklad. Cize prazdne slova...
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od: asfasfasdf
|
Pridané:
13.1.2010 12:04
no raz monzo ked vyrasties a zlepsi sa ti rozhlad sa ti otvoria oci. tiez som bol donedavna taky ako ty
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od: mas pravdu
|
Pridané:
13.1.2010 22:56
tiež som na to prišiel, aj keď dosť neskoro
Príklad - čo viete napr. o islámskej kultúre. Iné, ako negatívne info sa z médií usa, či eu nedozvieme. Až mi je to čudné, ako môže v tzv demokracii fungovať taká cenzúra
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od: mas pravdu
|
Pridané:
13.1.2010 22:56
tiež som na to prišiel, aj keď dosť neskoro
Príklad - čo viete napr. o islámskej kultúre. Iné, ako negatívne info sa z médií usa, či eu nedozvieme. Až mi je to čudné, ako môže v tzv demokracii fungovať taká cenzúra
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od: Cpx
|
Pridané:
13.1.2010 12:07
To preto lebo je to tak dobre utajene.
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od reg.: mdl..
|
Pridané:
13.1.2010 12:28
nie je softverovo a ani ekonomicky mozne, aby par ludi kontrolovalo vsetky dostupne zdroje informacii.
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
13.1.2010 13:13
Samozrejme. Preto medzi pravdivé informácie primiešame troška nepravdivých a obyčajný človek nemá šancu odlíšiť jedno od druhého.
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od: scs
|
Pridané:
13.1.2010 18:06
a dalsi co pozeral zeitgeist :) uz je to trapne
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od reg.: Heady
|
Pridané:
13.1.2010 12:00
napr novodoba cenzura - media maju tolko informacii, ze niektore jednoducho nedaju do vysielania kvoli "nedostatku casu"
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od: hulo
|
Pridané:
13.1.2010 14:25
Tak napríklad Orange a T-mobile cenzurujú stránky podľa databázy IWF, napr.tu sa o tom písalo: http://www.dsl.sk/article.php?article=8368&title=
Keďže sa jedná o verejne neprístupnú databázu, nevieš, či filtrujú detské porno, alebo pro(ti)čínske články. :)
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od: sdfsdfsdfsdfsd
|
Pridané:
13.1.2010 18:28
si chcel povedat verejne pristupnu, cez wikileaks
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
13.1.2010 12:26
z hladiska prav a slobod je na tom cina zle, ale ked sa nad tym zamyslis, ako inak chces "ustrazit" 1.5 miliardy ludi? tam by demokracia velmi rychlo skrachovala, ludom tam musis povedat co maju robit, lebo keby si mali zvolit sami, dopadlo by to ako na slovensku.. a to tu su ludia mudrejsi [vzdelanie], nehovorim ze v cine su sami sprosty a neinteligentni, ale v pomere k celemu obyvatelstvu by tam bol riadny bordel.
rozvojove krajiny nemozu existovat s demokraciou, a myslim, ze slovensko sa velmi rychlo blizi k rozvojovemu statu..
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od reg.: yanick
|
Pridané:
13.1.2010 13:53
Takze chces povedat, ze ked ma krajina 800 milionov ludi, tak ma este parlament a vladu, ale ked ma uz aspon 800 milionov jeden obyvatelov, tak je treba zvrhnut vladu, rozpustit parlament a zohnat diktatora?
Ci ako si to predstavujes? Kde je hranica poctu obyvatelov aby v krajine este mohla vladnut (aspon relativna) sloboda?
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
13.1.2010 14:35
na demokraticku vladu potrebujes vzdelane a inteligentne obyvatelstvo, nie haldu robotnikov s ledva dokoncenym zakladoskolskym vzdelanim, vobec sa to neodvyja od poctu obyvatelov, akurat cim viac je ludi, tym horsie sa splnaju ocakavania a naroky ludi, pretoze cim viac ludi mas, tym je viac nazorov a poziadaviek. navyse sa pozri na narodnostne, nabozenske a hocijake ine zlozenie obyvatelstva v cine, tam jednoducho z roznych pricin demokracia fungovat nemoze. teda aspon nie v jednotnej krajine s tolkymi rozdielmi ako je cina. je to moj nazor, ze tam nic ine ako diktatorsky rezim fungovat nemoze [ani socializmus tam uz nemaju, je to zmiesanina kapitalizmu, diktatury a socializmu], nikoho o opaku nepresviedcam, a ani netvrdim ze je to tak spravne, podla mna by bolo vyhodnejsie keby miesto gigantickej ciny bolo viac mensich krajin, a tie by uz demokraciu napr zvladli..
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od reg.: yanick
|
Pridané:
13.1.2010 15:33
Inteligencia sa precenuje, kkt moze byt clovek s IQ 200 aj s IQ 50, len ten s IQ 200 to dokaze dlhse skryvat. A to, ze je niekto robotnik so zakladnym vzdelanim este neznamena, ze je to nesvojpravny blbec, ktory nad sebou potrebuje pevnu ruku diktatora, ktory by ho riadil.
Rovnake ovce ako su v Cine, su aj v USA, v Nemecku, na Slovensku alebo hocikde inde, myslim si, ze nezalezi na pocte obyvatelov krajiny. Ved ked ma krajina viac obyvatelov, ma aj viac policajtov.
A kolko narodnosti a nebozenstiev je v USA? V USA Google nic necenzurje (aspon o tom nevieme :-) ) a v Cine cenzuruje? V com je rozdiel?
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
13.1.2010 16:32
inteligencia sa neprecenuje, len sa niekedy zle interpretuje. IQ nema s povahou nic spolocne, ale blbi resp nevzdelani ludia sa daju naozaj lahsie zmanipulovat, ale hodne to zalezi aj od mentality naroda, co funguje v nemecku nemusi u nas, v amerike mas prakticky 2 strany, a teraz si vyber.
[komentak prilis dlhy, rozdelujem]
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
13.1.2010 16:33
v cine to maju dane systemom, ludia su vychovavani k poslusnosti a k pocuvaniu, nie k rozhodovaniu, niesu zvyknuti si sami sefovat, rovnako ako na slovensku, az teraz ked pomaly [ne]chodi volit nova generacia, sa moze zacat nieco menit, predstav si ake chaosy by boli v cine pri zmene rezimu, poviem ti rovno ze cina by nezostala cela, a skor by to boli kmenove vojny, pripadne par generalov s mocou nieco urobit. demokracia je vlada ludu, ale ten lud sa musi najskor zjednotit, a zjednotis ho len za nejakym ucelom, inak bude chciet kazdy len nieco svoje. tzn milion politickych stran, a nikto by nevedel koho volit, a tie "ovce" by sli za najvacsou hubou, nie za rozumom. skoncilo by to znova pri diktature pod zamienkou demokracie [a sme znova na slovensku..]
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od reg.: yanick
|
Pridané:
14.1.2010 9:48
Ano, nespravne som sa vyjadril, inteligencia je aj EQ a inteligencia je dolezita, precenuje sa IQ :-) Ale v zasade sa v tomto zhodneme :-)
Viem na co myslis a s casti s tebou suhlasim, v Rusku sa po zmene rezimu pokusili o nasilny puc. Ktovie co by sa stalo, ak by bol uspesny.
Ale Cina sa ekonomicky otvorila svetu a dost ludi sa preto dostane do sveta. Myslim, ze sucastny rezim sa tam dlho neudrzi :-)
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
14.1.2010 10:46
pokial maju vernych vojakov, pripadne vernu armadu [najma generalov], tak sa komunizmus v cine udrzi,komunizmus nie je bezpodmienecne zly, len jeho sucasna podoba prakticky vsade vo svete je zla :D
problem je ze v cine sa s nicim nebabru, miesto sudneho procesu radsej niekoho zabiju na mieste, alebo proste strcia do basy od nevidim do nevidim, a ani sa im nedivim, keby tam mala byt "spravodlivost" ako u nas, tak sa 1. rozsudku nikdy nedopatraju, 2. miesto novych barakov mozu stavat cisto len vaznice, 3. bol by tam bordel.
cim mas viac ludi, tym menej individualne sa k nim da pristupovat, a potrebujes viac sily, a menej "parania sa s nimi"
podla mna by bolo naozaj asi najlepsie rozdelit cinu nejakym zmysluplnym sposobom
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od reg.: yanick
|
Pridané:
14.1.2010 11:49
Udrzi? A ako? Budu dalsie "Tiananmen Square"?
Svet pred politikou Ciny priviera oci, pretoze sa tam da velmi dobre zarobit. Ale predstav si, ze sa zopar tisic ludi o5 rozhodne, ze pojdu na Namiestie nebeskeho pokoja. Zase pridu tanky, o5 ho rozozenu a o5 bude par tisic mrtvych? Sice by si urobili doma poriadok, ako pises, ale co potom? A co na to svet? Politici celeho sveta by na to museli reagovat. A hrozilo by aj, ze sa znizi dopyt po produktoch "Made in China".
Takze situacia je taka, Cina si musi udrzat ekonomicky rast, aby nenastal dalsi hladomor a zaroven sa snazi udrzat sucastny rezim. To sa neda. Dovolia ludom aby na vlastne oci videli ako to funguje vo svete a zaroven vidia ako to nefunguje doma a pri tom vsetkom este musia byt spokojni.
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
13.1.2010 15:57
Za komunizmu nebolo nikdy dobre, pretoze komunizmus nebol nikdy v ziadnej krajine. ;)
|
|
Re: Komunizmus nas kazdodenny....
Od: jozef32
|
Pridané:
14.1.2010 8:58
dalsi mudrak
|
|
made in china
Od: camperSK
|
Pridané:
13.1.2010 9:54
je tam sice komunizmus ale dnes je na mnozstve vyrobkov made in china :-)
|
|
Re: made in china
Od: koprolit
|
Pridané:
13.1.2010 11:38
Praveze dnes je v kurze pisat na vyrobky skor Made in P.R.C. (Peoples Republic of China) pretoze Made in China velku doveru nevzbudzuje a P.R.C. vacsinou ludia nevedia co je.
|
|
Re: made in china
Od: heker ygygy
|
Pridané:
13.1.2010 17:25
To ze je to na "prc" velmi skoro zistia :)
|
|
Google
Od: Rado2
|
Pridané:
13.1.2010 9:55
google je komerčná spoločnosť, nemôže si dovoliť zrušiť čínsky vyhľadávač. Raz komunisti padnú aj v číne, ale to už budú číňania používať niečo iné a google príde o obrovský trh.
|
|
Re: Google
Od reg.: chatpall
|
Pridané:
13.1.2010 10:15
cina patri k najstarsim civilizaciam sveta a nikdy v nej nevladli nejake "demokraticke" principy. cinania nechapu pojem demokracia, ale o to viac chapu pojem komunita, spolocnost. neverim ze komunisti v cine padnu. nikdy to nebude krajina s nasim chapanim slobody.
|
|
Re: Google
Od: tralalalator
|
Pridané:
13.1.2010 11:12
chapte aj demokraciu ako nesranie sa do vasho... tak neserte sa donich... aby sa nezacali srat oni...
|
|
Re: Google
Od: Rado2
|
Pridané:
13.1.2010 14:46
Nikdy nehovor nikdy :) Možno padnú, možno nie, ale veď aj čína sa za posledné desaťročia zmenila, uvoľnila sa ekonomika, časom môže byť aj internet slobodnejší.
|
|
.........
Od: Tripadesiat
|
Pridané:
13.1.2010 10:12
Utok bol vedeny z obrovskych kanclov, cez wifi s pouzitim velkeho mnozstva PDAciek...
|
|
Re: .........
Od: matomato
|
Pridané:
13.1.2010 10:13
a vsetko to bezdrotovo tlacili na tlaciarnach z tych PDAciek vo velkych kancloch :D
|
|
Re: .........
Od: jazzy
|
Pridané:
13.1.2010 10:36
yes, toto je trefa do cierneho!!!! :)
|
|
Re: .........
Od: Miso333
|
Pridané:
13.1.2010 16:54
a Chu Ťin-tchao si uz iba potom prisiel po hotovy papier.
|
|
Re: .........
Od reg.: marha
|
Pridané:
13.1.2010 10:27
ja by som povedal, ze s pouzitim velkeho mnozstva tlaciarni, tie mali v centralach google a pomocou pda a wifi ich na dialku z ciny hackovali
|
|
Re: .........
Od: rms_
|
Pridané:
13.1.2010 10:57
I am 12 years old and what is this?!
|
|
hackeri?
Od: martyone
|
Pridané:
13.1.2010 10:13
V odkazovanem clanku neni ani zminka o nejakych hackerech ci hacknuti - pouzity jsou vyrazy attacker a attack, pricemz autor zdejsiho clanku mel patrne na mysli terminy jako cracker a cracknout..(?) http://www.google.com/search?q=hacker+vs+cracker
|
|
pda tlac
Od: m1`
|
Pridané:
13.1.2010 11:16
uvedte ma prosim do obrazu o co ide v suvislosti s PDA a tlaciarnami? :-)
|
|
Re: pda tlac
Od reg.: marha
|
Pridané:
13.1.2010 11:44
mohol by niekto napisat o tom do wikipedie, alebo do necyklopedie
|
|
Re: pda tlac
Od: jablko
|
Pridané:
13.1.2010 14:50
To nepochopia. Museli by pracovať v obrovskom kancli...
|
|
Re: pda tlac
Od: IKIKI
|
Pridané:
13.1.2010 17:31
google.sk/q=site%3Adsl.sk+"obovskom+kancli"
|
|
Re: pda tlac
Od: IKIKI
|
Pridané:
13.1.2010 17:35
sorry, http://tinyurl.com/yj7wuuf
|
|
Ine vyhladavace
Od: Thoom
|
Pridané:
13.1.2010 11:38
Ako to je prosim Vas s inymi vyhladavacmi v Cine?
Yahoo, Bing,.? Tiez filtruju obsah?
Vdaka
|
|
Re: Ine vyhladavace
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
13.1.2010 12:27
baidu.cn
ine skoro nevyuzivaju, a baidu je samozrejme cenzurovane
|
|
Re: Ine vyhladavace
Od: nnn1
|
Pridané:
13.1.2010 12:31
baidu.com
|
|
Gmail
Od: Jerry19
|
Pridané:
13.1.2010 12:11
Nevedel som, ze moje e-maily su dusevnym vlastnictvom google.
|
|
Re: Gmail
Od: nez
|
Pridané:
13.1.2010 12:22
ty vlastnis tak akurat pristupove heslo a aj to mozno niesi sam kto ho ma
|
|
Re: Gmail
Od: RIKK
|
Pridané:
13.1.2010 18:54
ver ze radsej mat gmail ako nejaky azet, zoznam, post....
|
|
Re: Gmail
Od: nez
|
Pridané:
13.1.2010 21:02
to suhlasim, ale najlepsie riesenie s ohladom na bezpecnost je prevadzkovat si vlastny server
|
|
Re: Gmail
Od: ferdinando
|
Pridané:
15.1.2010 20:37
a ty ver, ze este lepsie je mat svoju domenu a vlastne webmail prostredie ako RoundCube ci Horde bez tych srackarskych reklam na gmail, ci azet a pod. Vymenovane prostredia su vytvorene kvoli emailom, maju uroven a kvalitu, ktoru na tych komercnych strankach ako azet, orangeportal ci centrum v zivote nedostanes.
MEGA VYHODA:
- ziadne vypadky (gmail coraz castejsie a na niekolko hodin)
- vzdy mi vsetko funguje, ked zadam login + pass a kliknem prihlasit, tak v momente som prihlaseny - nie casove prestoje ako na orangeportal (tam treba aj zoparkrat kliknit na prihlasit), ci trapny loading gmailu.
Mne sa len kvoli emailom oplati platit si vlastnu domenu. Kapacitu emilovych kont si spravujem sam. Webamail mi pise ze obsadene 70%? No problem - v setupe domeny si pridam viac. Tych 714 byvalych SKK obetujem za sukromie a nikomu nedavam suhlas, ze moje emaily patria jemu (googlu, ezetu a poobnycm srackarom) a pod.
|
|
Re: Gmail
Od reg.: chatpall
|
Pridané:
13.1.2010 17:10
a urcite ani nevies ze vsetko co posielas proprietarnym protokolom programu ICQ nie je po stlaceni Enteru tvojim vlastnictvom ale vlastnictvom ICQ. neposiel cez neho napady a patenty. doporucujem
|
|
Re: Gmail
Od: wwwwww
|
Pridané:
13.1.2010 18:35
az nato ze napad nema vlastnika
|
|
akcia a reakcia - logika guglu
Od reg.: antitalent15
|
Pridané:
13.1.2010 16:12
zaujimave je ako si vymyslel bajku o nejakom prieniku do dvoch mailovych uctov ked poznali hesla...
ako odvetu ziada necenzurovat svoj web v cine... po kratkom zamysleni mi to vychadza na nejaky trapny pokus o neviem co :)
|
|
Komunizmus
Od: jdkd
|
Pridané:
13.1.2010 16:58
Len taká poznámočka u nás ani v Číne Komunizmus nebol ani nieje.
|
|
len pre zaujimavost
Od reg.: Vladimir Svab
|
Pridané:
13.1.2010 19:46
skuste si pozriet toto video. Ma to skoro hodinu a ma to titulky. Velmi zaujimave. Potom skuste popatrat po informaciach zverejnenych v tomto videu. Viem, ze to nema nic s cenzurou v Cine ale mozno s cenzurou vo svete ano.
|
|
Re: len pre zaujimavost
Od reg.: marha
|
Pridané:
13.1.2010 22:05
link nebude?
|
|
Re: len pre zaujimavost
Od: asdsa
|
Pridané:
13.1.2010 23:21
mas google nie? ;-)
|