
neprihlásený
|
Piatok, 14. marca 2025, dnes má meniny Matilda |
|
Sudcovia a advokáti nemôžu byť priatelia na Facebooku, na Floride
DSL.sk, 11.12.2009
|
|
Sudca a právnici, ktorí pôsobia v rovnakej oblasti a môžu teoreticky zastupovať niektorú zo strán v súdnom spore rozhodovaným týmto sudcom, nemôžu byť priateľmi na Facebooku a ostatných webových sociálnych sieťach.
Takéto odporúčanie vypracovala etická komisia Najvyššieho súdu Floridy. Vo štvrtok na to upozornili noviny The New York Times.
"Komisia verí, že uvedenie právnikov, ktorí môžu vystupovať pred sudcom, ako priateľov na sudcovej stránke sociálnej siete dôvodne vytvára v ostatných dojem, že títo právnici sú v špeciálnej pozícii s možnosťou ovplyvniť sudcu," uvádza sa v zdôvodnení rozhodnutia.
"Otázkou nie je, či právnik skutočne je v pozícii ovplyvniť sudcu, ale či posudzované správanie, pridanie právnika ako priateľa na sociálnej sieti, vytvára dojem, že právnik je v pozícii ovplyvniť sudcu. Komisia rozhodla, že takéto označenia právnika, ktorý sa môže objaviť pred sudcom, na verejnom fóre vytvára takýto dojem a preto nie je dovolené," pokračuje zdôvodnenie.
Komisia posudzovala aj otázky, či sudca môže na stránkach sociálnych sietí publikovať svoje komentáre a zverejňovať iné materiály, ak samotné zverejňované informácie neporušujú Kódex správania sudcov, či môže viesť na stránkach sociálnych sietí kampaň za zvolenie a či sa môžu právnici, ktorí môžu obhajovať prípad pred sudcom, stať fanúšikmi takejto kampane. Vo všetkých týchto otázkach rozhodla komisia pozitívne.
Najnovšie články:
Diskusia:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
foooor
Od: trigger*.
|
Pridané:
11.12.2009 9:42
ahahaha im tam uz uplne zajebava v amerike, takyto for na rano
|
|
Re: foooor
Od: szaga2
|
Pridané:
12.12.2009 15:00
Ked bemozu byt priatelja na nete;tak budu kamosi v krcme! Amerika timto podporuje alkoholizmus.... :-)))
|
|
dnes má meniny Hilda, zajtra Otília
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
11.12.2009 9:45
tak im treba, ja by som celkovo darmozracsku haved okolo usticie a prava zrusil zo sveta, lebo sa len prizivuju na spolocnosti. su to paraziti a ziadna kreativita z ich strany nie je, a ziju z nestastia inych.
|
|
Re: dnes má meniny Hilda, zajtra Otília
Od: hmmm
|
Pridané:
11.12.2009 10:53
no tak ty si iny lolo... este si zabudol dodat, ze treba zrusit lekarov, lebo aj ti ziju z nestastia druhych, a ked uz teda budeme rusit, tak zrusme aj inzinierov, ekonomov (inak aj ti ziju na ukor druhych, hlavne ti, co investuju nase peniaze), tiez by som navrhoval zrusit poistovatelov (lebo ti, ked pride poistna udalost, ti nechcu vyplatit poistku), vlastne zrusme celu vysokoskolsky vzdelanu inteligenciu a zostane tazka robotnicka trieda :D
|
|
Re: dnes má meniny Hilda, zajtra Otília
Od reg.: uname -a
|
Pridané:
11.12.2009 13:47
no a ty si tiez...
poistovaci: ano nechceli a ani nevyplatili poistnu udalost..
ekonomovia: ano investuju moje peniaze aby som sa mal lepsie..ehm nie, ryzuju na mne v systeme ktory ak sa zruti, zily mi to nepotrha..
politici: radsej no koment
statni zamestnanci: vid politici
justicia: nikto ma za nic nezaloval a myslim ze ani nebude..
|
|
Re: dnes má meniny Hilda, zajtra Otília
Od: VeľkýPán
|
Pridané:
11.12.2009 14:12
Neviem prečo si otieraš hubu o štátnych zamestnancov... stavím sa, že primitív ako ty by sa tam ani nedostal... skús si niekedy takú prácu a potom uvidíš!
|
|
Re: dnes má meniny Hilda, zajtra Otília
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
11.12.2009 19:51
statny zamestnanci v pohode, ako socialka, ci urad prace, no horsie je to na danovom, a potom policajti a ostatna haved, tiez sa maju len dobre, okradaju obcanov, skoro idu do dochodku a prizivuju sa tak isto na spolocnosti. hovno robia, ako volakedy aj colnici...
|
|
Re: dnes má meniny Hilda, zajtra Otília
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
11.12.2009 19:50
plne s Tebou suhlasim, poistovaci si najdu sto sposobov, preco poistnu udalost nevyplatit, namiesto toho, aby dali jeden mudry dovod, aby to vyplatili. co sa tyka ekonomov, presne ako hovoris, buduju svet na umelo vytvorenych peniazoch, a zasa sa ma dobre len ten, kto nic nerobi, len naraba z bezcennymi papiermi. politici to je v egale v justicnymi pracovnikmi, cize prizivnici, nic nerobia. statny sektor mozno v pohode az na ber-nakov, cize danovakov, zju z nasich dani a spravaju sa k ludom ako ku zvieratam, ked si xces nieco vybavit.
|
|
Re: dnes má meniny Hilda, zajtra Otília
Od: cookie__
|
Pridané:
11.12.2009 14:00
Prepac, ale musim s "Hocikto" suhlasit, skutocne si tato profesia zaklada na nedokonalostiach a zlych vlastnostiach ludi. Zober si taky hypoteticky idealny svet, kde by neexistovali ziadne vrazdy, kradeze atd, kedze ludia by boli moralne cisti a nemali by vobec nutkanie na konanie takychto veci, takisto rozvody nic, majetkove nezhody by tiez neboli, a ako pise "Hocikto", ziadna kreativita z ich strany nie je, naozaj je to len o tom, ze musi vzniknut nejaky spor a az vtedy mozu konat, hmm preco by si rusil lekarov a inzinierov to naozaj nechapem, ale poistovatelov by som rusil aj ja :) clovek ich zivi cely svoj zivot, ale ked pride situacia, kedy mas pravo na uplatnenie svojho poistenia, tak sa zacnu tvarit, ze tvoj stav nesuhlasi s ich podmienkami a vykaslu sa na teba, takze platis stale niekoho vpodstate za nic, iba za cistu byrokraciu.
|
|
Re: dnes má meniny Hilda, zajtra Otília
Od reg.: __Ondrej
|
Pridané:
11.12.2009 17:50
Pocuj ty uz pomaly suhlasis s Hocikym. Keby nebolo pravnikov treba tak by neboli, rovnako s poistovakmy. Ked ich spolocnost chce tak su. Takto funguje svet. Mas moznost navrhnut zmenu.
|
|
Re: dnes má meniny Hilda, zajtra Otília
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
11.12.2009 19:53
no a to je na tom smutne, ze tento svet je postaveny na imaginarnych hodnotach, ktore su len vymyslene a na zaklade toho sa maju zasa len ti dobre, co nic nerobia a nepracuju, a to je vlastne kto produkuje, je najmenej ohodnoteny. Keby bol barter, ver mi, ze bankar, pravnik, poistovak, ci ina zgerba neprezije. ale uzivili a mali by sa dobre ti co vlastne produkuju a su prinosom pre spolocnost.
|
|
Re: dnes má meniny Hilda, zajtra Otília
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
11.12.2009 19:47
ty si iny trulo, vsak sa nad tym zamysli. Ako mozes porovnavat kreativne profesie ako inzinieri, ci doktori skor pomahaju chorim, ale ludia okolo prava sa snazia len tazit z ludi. vymyslaju zakony, ktore potom vyuzivaju v prospech seba, a koniec koncom, na slovensku je justicia jedna velka fraska. ja sa uz sudim dlhe roky za svoje peniaze, a stalo ma to dalsie peniaze, a len preto, ze zakony su na hovno a zasa ryzuju na tom len advokati, exekutori, sudcovia a kadejaky parazity, bo vsetko je za nejaky poplatok. A koniec koncom, na SK je to tak, ze vzdy je v prave ten, kto ma najviac penazi, len tolko k nasej jusicii.
|
|
Re: dnes má meniny Hilda, zajtra Otília
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
11.12.2009 22:18
a kym by si pravnikov a sudcov nahradil? popravcou catou?
|
|
Re: dnes má meniny Hilda, zajtra Otília
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
11.12.2009 23:09
keby ludia neboli jebnuty a zopar jedincov nenazrany tak by sme tych bastardov ani nepotrebovali, len najsmutnejsie je na tom to, ze odmeny advokatov, exekokotov a pravnikov su astronomicky vysoke, skratka uzera, ci oberuzera je slabe slovo, ale to je uz kokotizmus, co si oni pytaju za sluzby, ktore nestoja ani za sracku holubovu. mam s nimi svoje skusenosti, uz takmer 7 rokov mam som sa sudil, a vsetky dokazy boli v prospech mna, no dodnes nemam svoje nie male peniaze vonku a este oni hajzli si pytali dalsie, za zastupovanie, uznesenia, sudy a kadeco ine. Skratka su to darmozraci, tak ako aj bankari. Preco napriklad murar, ci pekar, nezaraba viac, len nejaky knihomol pravnik, co kokot vie, len sama teoria a naucene paragrafy, co si sami povymyslali a s tym sa ohanaju, a jebnuty narod to akceptuje?
|
|
Re: dnes má meniny Hilda, zajtra Otília
Od: locke
|
Pridané:
12.12.2009 13:22
@Hocikto: nezdá sa ti, že sám sebe odporuješ?
"nejaky knihomol pravnik, co kokot vie, len sama teoria a naucene paragrafy..."
|
|
Re: dnes má meniny Hilda, zajtra Otília
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
13.12.2009 22:26
vsak sa zamysli, knihomol, co studuje kokotiny, co vymysleli dalsi darmozracsky pravnici pred nim. realita je vela krat ina. A ako moze clovek sudit cloveka len na zaklade toho ze ma prijebany titul sudcu judr. to je picovina, lebo vela krat sa stalo, ze bol nepravom vydany rozsudok a odniesol si to nevinny. Zamysli si sa nad tym, keby si mal dieta, zabiju ti ho, a vies, presne kto to bol a za akych okolnosti, ale pre nedostatok dokazov, ci inej pravnickej kokotine, ho neuznaju za vinneho, alebo ta niekto ojebe o peniaze a uznaju ho za jebnuteho, tak si prisiel o vsetko a o neho sa stat postara a ma sa dobre. len preto ze sudca zlyhal a odsudil krivo. potom sa zamysli nad hodnotami, co zarabaju a ako sudia, a este ked su skorumpovani, tak to je uz hamba.
|
|
Re: dnes má meniny Hilda, zajtra Otília
Od reg.: __Ondrej
|
Pridané:
12.12.2009 13:32
A ako by si ich nahradil ? Pretoze zlociny sa budu pachat dalej. "keby ludia neboli jebnuty a zopar jedincov nenazrany" Co je toto za jebnuty predpoklad, nie je nahoda ze ludia su nenazrany. Predsa ked je to vyhodne tak sa kradne, vrazdi a obcas sa pachaju zlociny aj koli dusevnym chorobam. Kto bude rozhodovat ked nebude sudcov ? A pravnika si najimat nemusis, nie je to povinnost. Exekutory len vykonavaju prikaz sudu, podla prava, niekto to predsa musi robit. Ked chces aby zarabali menej tak k tomu mozes skusit politicku cestu.
|
|
Re: dnes má meniny Hilda, zajtra Otília
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
13.12.2009 22:32
pozri len z vlastnej skusenosti: zlocincov najprv musi niekto chytit, a nie je to sudca, cize ked nie je chyteny, pacha zlo nadalej. sudca len urobi akoze robotu, ze ho odsudi, cize z toho vyplyva, ze za nijaku robotu velke peniaze dostava, taky developer, ci doktor, alebo inzinier, ma dost, ale nie tolko ako kokot sudca. dalej natahuje procesy ako sa mu paci, podla toho na akom kolko zarobi. Ani som si nenajal, resp. neplatil, zastupuje ma kamos, ale aj tak pozna moj nazor, ze su darmozraci. A exekutor, nech riesi co ma, ale nech sa neda uplatit, aby mal povinny odklad, a nech si neuctuju oberuzernicke uroky, za nic, len rutinna robota, zistit kto co ma, ake majetky a auta, co mu je kazdy urad povinny poskytnut, a pytaju za to nenormalne peniaze. exekokoti su najvacsia banda prizivnikov z tejto skupiny.
|
|
právnická mafia
Od: ooo
|
Pridané:
11.12.2009 9:56
Pozdravujem "Mečiarovu pomstu" - SÚDr. JUDr. Štefana Harabína!!!
|
|
FacePalm
Od: antharmann
|
Pridané:
11.12.2009 11:04
Facebook zacina mat v zahranici nejaku prilis velku rolu. Rozhoduju sa pomocou neho sudy, zakazuje sa na nom cinnost dolezitym ludom, ludia dostavaju koli nemu vypoved..
Nejak zabudaju ze je to len stranka na zahnanie nudy pri pc a nemaju ju brat nejak vazne..
Som rad ze na nom niesom kazdy den ako vacsina, ale max par pozreti mesacne..
|
|
Re: FacePalm
Od: ----
|
Pridané:
11.12.2009 12:55
Prave to, ze vela ludi berie Facebook ako "zahnanie nudy na PC" sa da pouzivat na taketo ucely. Facebook = Factbook, davas tam svoje sukromie, svoje myslienky, svoj dennik - co viac treba cloveku, ktory Ta chce z niecoho obvinit ?
|
|
Re: FacePalm
Od: antharmann
|
Pridané:
11.12.2009 16:47
To co clovek napise aby bol zaujimavy sa takmer nikdy neda brat ako fakt. Nikto neoveri ci to co napises je pravda a preto mozes na FB aj hocikde inde zvelicovat. To ze to neskor moze mat nejaky dopad nikoho ani nenapadne. Cize posudzovat podla neoverenych sprav je dost.. naprd..
|
|
Re: FacePalm
Od: ----
|
Pridané:
11.12.2009 19:29
Mas pravdu, ale zalezi dnes na tom ? Naco dnes potrebujes fakty, ked staci mala zamienka a mozes zbombardovat celu krajinu ? :)
|
|
zruste ten pos... fakebook
Od: martin z martina
|
Pridané:
11.12.2009 12:14
to bude parada, ked tzv. americka demokracia zakaze facebook. Konecne urobia nieco spravne a uzitocne
|
|
ovlyvnit
Od: NoRGe
|
Pridané:
11.12.2009 12:26
spravne po slovensky je ovplyvnit, nechcem vrtat, len tak zo slusnosti :)
|
|
Re: ovlyvnit
Od: brculiak
|
Pridané:
11.12.2009 13:30
ked uz teda chceme byt slusni tak spravne je ovplyvniť :D
ked chces poucovat tak to rob poriadne
|
|
da sa to odr*at
Od reg.: Alino
|
Pridané:
11.12.2009 14:24
kludne sa mozu dat ako priatelia na facebooku a v privacy si nastavia ze nikto nemoze vidiet koho maju za priatelov, ani priatelia. A je to vyriesene :D
|
|
Re: da sa to odr*at
Od: facobook - publicy
|
Pridané:
15.12.2009 15:30
facebook a privacy neide do kopy... ksichtoknizka len zbera osobne udaje, fotky, videa a vsetko patri im a mozu si s tym robit co chcu... s tym kazdy pri registracii suhlasil
... okrem mna, lebo som sa neregistroval :DD a ani nebudem...
|
|
na nic
Od: seed
|
Pridané:
12.12.2009 22:26
Informace na FB jsou nijak neoverené a nemá faktickou informační ani důkazní hodnotu.
|
Pridať komentár
|
|
|
|