|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Štvrtok, 10. decembra 2009, dnes má meniny Radúz
Od reg.: tomo7171
|
Pridané:
10.12.2009 10:21
hlavne že som im písal, či bude v prvom multiplexe signál v Trnave a oni mi odpísali, že si budem musieť počkať na komerčné vysielanie... neviem,či mysleli komerné vysielanie až v roku 2012?
|
|
Re: Štvrtok, 10. decembra 2009, dnes má meniny Radúz
Od reg.: tomo7171
|
Pridané:
10.12.2009 10:23
ale s programovou ponukou som celkom spokojný, len mi stranšne chýbajú české kanály ako bola Nova a Prima, ktoré sa dali cez klasické analógové vysielanie dalo chytiť aj na SR...
|
|
Re: Štvrtok, 10. decembra 2009, dnes má meniny Radúz
Od: dvb-t
|
Pridané:
10.12.2009 11:01
na ceske kanaly uz jedine satelit, alebo pre stastlivcov aj presah.
|
|
Re: Štvrtok, 10. decembra 2009, dnes má meniny Radúz
Od: John Rambo
|
Pridané:
10.12.2009 15:37
Chytám aj české DVB-T
vysielač Jihlava-Javořice
(zatiaľ tam je aj anológ)
kanál č.33 100kW H polarizácia
Smerová anténa so zosilňovačom,
ČT1,ČT2,ČT4
ad apríla 2010 aj multiplex
s Primou a Novou
Moja poloha - Šenkvice (Pezinok)
|
|
Re: Štvrtok, 10. decembra 2009, dnes má meniny Radúz
Od reg.: tomo7171
|
Pridané:
10.12.2009 20:56
heh, diky! ale na intrak kupovať ešte aj anténu so zosilňovačom sa mi neoplatí.. :(
|
|
Re: Štvrtok, 10. decembra 2009, dnes má meniny Radúz
Od: LXXVI
|
Pridané:
22.12.2009 11:52
Aky silny signal mas z Jihlavy?
Je stabilny pocas celeho dna?
|
|
Re: Štvrtok, 10. decembra 2009, dnes má meniny Radúz
Od: ondrejpp9349
|
Pridané:
10.12.2009 13:05
komercne vysielanie znamena po 31. 12. 2009 doteraz je iba testovacie vysielanie
|
|
Re: Štvrtok, 10. decembra 2009, dnes má meniny Radúz
Od: szaga2
|
Pridané:
10.12.2009 14:29
A hlavne ze ludia zasa mozu do niecoho investovat svoje peniaze ktorych mama aj tak malo!! Asi toto nam nasu sprachlivu ekonomiku pozdvihne (len neviem kam)
|
|
Re: Štvrtok, 10. decembra 2009, dnes má meniny Radúz
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
10.12.2009 18:08
skleróza multiplex
|
|
Re: Štvrtok, 10. decembra 2009, dnes má meniny Radúz
Od: rms_
|
Pridané:
11.12.2009 0:13
haha ze multiplex, a vedeli ste ze slovo multiplex sa pouziva aj v oznaceni vysielania digitalnej TV?
|
|
Korupcia
Od reg.: Brutal
|
Pridané:
10.12.2009 10:22
Nejak som to vedel už vtedy, kedy zrušili prvé výberové konanie lebo towercom nevyhral. Načo by vysielali v MPEG-4 keď sa takto potom neskôr môžu ešte raz nabaliť... :S
|
|
Re: Korupcia
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
10.12.2009 10:24
Toto je podla mna tiez pravda. Sa nabalia dvakrat.
|
|
Re: Korupcia
Od reg.: rayen
|
Pridané:
10.12.2009 10:46
mozno este vymyslia mpg3 hadam nepreskocia z 2 rovno na 4, ked sa da
|
|
Re: Korupcia
Od: Peto2
|
Pridané:
10.12.2009 13:08
Mpeg-3 existuje, ale jeho vývoj bol zastavený, lebo po malých úpravách to všetko zvládla aj mpeg-2.
|
|
Re: Korupcia
Od reg.: diosko
|
Pridané:
10.12.2009 17:13
To jedno, ze vyvoj mpeg-3 bola zastaveny. Z uz vyssie spomenutych zistnych dovodov bude na Slovensku presadeny nielen mpeg-3 ale aj mpeg-2,5 a mpeg-3,5 :-))
|
|
Re: Korupcia
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
11.12.2009 8:09
dobry hlod :-) myslene ako ozaj dobry
mozme sa kazdy rok tesit, zaciname s MPEG2, pokracujeme MPEG2.5, MPEG2.75, MPEG3, MPEG3.5, MPEG3.75, a v 2020 konecne MPEG4 (predtym bude ale v parlemente bude hlasovanie na testovanie v MPEG3.99 beta)
|
|
Re: Korupcia
Od: Ujoslav
|
Pridané:
10.12.2009 17:18
Hlavne je uz pripravovany standard DVB-T2. Testovacie vysielanie uz rozbehlo BBC UK. Takze u nas od roku 2035.
http://en.wikipedia.org/wiki/DVB-T2
|
|
Re: Korupcia
Od: Terew
|
Pridané:
10.12.2009 18:27
kde všade to mám ešte napísať???
dookola sa hádate :
MPEG2 vs. MPEG4 v našom DVB-T.
K akému ste dospeli skóre?
Nuž je takmer pravdepodobné, že neskôr prejdeme na MPEG4, ALE!!! v "DBV-T2".
Srbsko s ním začalo rovno a ostatné krajiny ho spúšťajú alebo začnú spúšťať po vypnutí analógu!!!
Majitelia tuneru MPEG4 veľmi sa neradujte !
Bude vám na riť.
Takže by som radšej videl zápas DVB-T vs. DVB-T2
|
|
Re: Korupcia
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
11.12.2009 8:22
40 palec 102 centak SAMSUNG LE40B750 to isti, krasny solidny kusok spomedzi 102 palcakov (su aj modely LE40B650, LE40B550), ale 50 Hz ci suche 100 Hz motion plus? Ja som jak p@trick, ja stem 200 Hz. Ma toho tolko ze az, specifikácia tuneru je nadhera: analógový, DVB-T (MPEG-2, MPEG-4 AVC), DVB-C (MPEG-2, MPEG-4 AAC) + milion inych veci. Chyba uz len LED podsvietenie, ale to by nestal 939 €, ale 1499 €.
http://dodane.centrum.sk/elektronika/ televizory/lcd-televizory/samsung-le40b750-lcd-tv
|
|
Re: Korupcia
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
11.12.2009 8:23
plazmy su aj 600 Hz, ale neslobodno porovnavat dve ine technologie ze ano
|
|
Re: Korupcia
Od: jelito
|
Pridané:
11.12.2009 16:32
Mas pravdu, neslobodno. Marketing je super vec.
600Hz Sub-field = 100Hz
400Hz Sub-field = 50Hz
To co spominal on je realnych 200 obrazkov za sekundu
|
|
Re: Korupcia
Od: Tetrew
|
Pridané:
12.12.2009 15:25
...ano, realne 8X zobrazenych 24 (25) obrazkov za sekundu
|
|
Re: Korupcia
Od: Terew
|
Pridané:
11.12.2009 23:51
Ďakujem za tip, ale nechápem pointu
v prípade prechodu na DVB-T2 k nemu budeš potreboveť aj tak ďaľšiu kisňu
|
|
Re: Korupcia
Od: je*ko
|
Pridané:
13.12.2009 15:16
presne tak!
to tu vacsina decak nechape, ze mpeg4 v dvb-t je slepa cesta!
ked uz mpeg4 tak jedine v dvb-t2!
tam su jeho vyhody realne aj vyuzite!
vsetci tu dokola omielaju HD a mpeg4 ale bohuzial HD v dvb-t je prakticky nemozne. teda ake nechcete 1 stanicu v HD a 1-2 v SD. a na SR sa v HD nezacne ajtak vysielat skor ako v 2012.
vsetky severske staty idu na dvb-t2 len u nas sa decka hadaju o formate v dvb-t. uz je to trapne kedze o dvb-t2 ani nepoculi a takto by chceli pochovat slovenske digitalne vysielanie na vecne casy do SD!
dvb-t2 v mpeg4 je buducnost nie dvb-t s mpeg4!
|
|
Re: Korupcia
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
14.12.2009 8:12
ked pojde vsetko krasne ako ma (krasne pomaly ako ma), u nas dvb-t2 full hd 1080p a mpeg4 nebude skor ako v 2015-18 ...
snivat o mpeg4 1080p full hd je sci-fi, zatial aj o mpeg4 hd 720p tiez, dnes mozme basnit akurat tak o digitale mpeg2 sd 576p
zrejme prechod od dvb-t mpeg2 sd na dvb-t2 mpeg4 full hd sa asi nestane za rok
|
|
Re: Korupcia
Od: Terew
|
Pridané:
14.12.2009 8:40
no neviem, ci sa dockas tych 1080p.
ved vacsina stanic vysiela HD 1080i
do by do MUX-ov vela stanic nevoslo ani v DVB-T2 ktore ma asi o 30% lepsie vyuzitie spektra
Ale stale je to o tych 25 obrazkoch za sekundu ci uz prekladanych, alebo progresivnych
|
|
Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
10.12.2009 10:23
Svine su to, inak sa k tomu vyjadrit ani neda. Stat podlahol lobystom, ktori pretlacali objednavku sucasnych TV, aby sa na trh nedostali nove televizie. Fakt by ma zaujimalo, ako zdovodnili uprednostnenie MPEG2 pred MPEG4.
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od reg.: tomo7171
|
Pridané:
10.12.2009 10:27
ale kamo, na čo Ti tu bude MPEG4? veď dotreaz si tiež chytil max. 5 programov cez obyčajnú anténu... a ak Ti ide aj o kvalitu, tak v prvom rade by si mal kvalitu a dobrý výber očakávať od platených providerov, kde si musíš za to aj priplatiť.
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od: scott28
|
Pridané:
10.12.2009 10:31
Chces povedat, ze tato sranda je zadarmo, a ty ju vobec neplatis? Zobud sa kamo ;)
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od reg.: tomo7171
|
Pridané:
10.12.2009 10:41
však keď idú zaviesť MPEG2, tak nech si za to aj toľko vypýtajú... ale tak za to môže naša politická moc, že zaplatíme za horšie sumou ako za lepšie
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
10.12.2009 10:33
naco mi bude... ale preco by nemohol byt, ked to je technicky mozne, a hlavne LEPSIE?
a zadarmo to nie je, platime kazdy 4 eura za vysielanie radia a stv, cize si platis za to, aby si to mohol chytat zadarmo..
no fajn, takze dalsich 15 rokov terestrialne HD neuvidime. a ked sa uz bude prechadzat z h.264 na nieco ine, vtedy my zavedieme terestrialne mpeg4, vsak sme predsa v europe.. vyspela civilizacia..
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od reg.: tomo7171
|
Pridané:
10.12.2009 10:44
pokiaľ viem,tak ja platím za kvalitný obsah verejnopravných médií, a nie za kvalitný príjem. A kto by už len pozeral HD reprízy z 98. na STV? Zbytočné mrhanie peniazi.
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od reg.: rayen
|
Pridané:
10.12.2009 10:48
platis aj za kvlaitny prijem minimalne jedneho z STV programov, aby si vedel ze bude vojna alebo ake nove CD ma peter stasak
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
10.12.2009 10:53
Plati sa nielen za obsah, ale aj za prijem. Okrem toho, radsej si pozriem kvalitny film z tridsiatych rokov ako najnovsi hollywoodsky film, ktory stoji za ... (nic). Nechodim ani do multiplexov, pokial si raz za cas nepoviem, ze mam chut na efektovy trhak. Napr. na Avalon sa chystam, ale inak som bol tento rok asi len na Protektora (podla mna dobry cesky film) a na Klon sa vracia (japonske sci-fi - bol som trochu sklamany, ale inspirativne to bolo).
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
10.12.2009 10:43
Ja televizor ani nevlastnim. Co chcem si legalne stiahnem z netu (stahovat je v CR/SR legalne). TA3 pozeram cez Internet. Ked som u rodicov, tam pozeram rozsirenu ponuku kanalov. Je vsak otazka, ci by sa nemala dat v SR moznost presadit sa niekomu novemu. To sa tymto zamedzi. Ad "kamo", my sa pozname?
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od: smradoch
|
Pridané:
10.12.2009 10:47
preco by sa malo zamedzit?
sak maju byt 3MUXY?
cim to ako chces zaplnit?
1. MUX bude verejnopravny
a dalsie 2 budu komercne stanice. tak co tam chces akoze do tych 2 MUXov napchat ked mame 3 komercne stanice s povolenim na terestrialny prenos?
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
10.12.2009 10:57
Tie 3 MUXy sa rychlo zaplnia sucasnymi stanicami. Co myslis, kolko kanalov zostane volnych pre pripadnych novych zaujemcov? To Ti vobec nevadi, ze napriek tomu, ze je tu technologia, ktora umoznuje rozsirenie ponuky kanalov na take mnozstvo, aby bola rezerva a pripadne aj nieco ostalo prazdne, tak sa to tak nespravi a vo finale nikto dalsi vysielat nebude?
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od: smradoch
|
Pridané:
10.12.2009 11:08
pocuvaj rok 2012 je este daleko! hoci sa to nezda co sa techniky tyka je to strsne daleko!
dovtedy sa moze presadit iny kodek ako mpeg4-avc. a to ich je kopa kandidatov a mnohe su kvalitnejsie a cenovo vyhodnejsie ako daky mpeg4-avc!
1.MUX bude cisto iba a len verejnopravny po spusteni dalsich 2 MUXov. teda tie 3 ci kolko STVciek bude je plne postacujuce.
to aky kodek zvolia potom je uz zasa a len na nich a kedze do tej doby sa moze zmenit nielen kodek ale aj format v co dufam ze sa stane je momentane PLNE postacujuce vyuzivat mpeg2 kodek. verejnopravny mux by mal byt pristupny vsetkym! zato ze si teraz mozes ty dovolit kupyt STB za 200€, nie kazdy ta ale moze nasledovat
preco ste vsetci taky neohladuplny?
(zjavne blba otazka ked je vekovi priemer na tomto fore ~12rokov...)
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
10.12.2009 11:18
Mno, vidim, ze s Tebou nema zmysel komunikovat. Myslim, ze som napisal dost, do tejto diskusie uz asi neprispejem.
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od: smradoch
|
Pridané:
10.12.2009 11:36
ja zas vidim ze som zacal komunikovat s dakym zo spravovatelov dsl.sk
BLOKOVANIM IPcky ukazujete aka je na tomto fore sloboda sirenia slova!
vy amateri!
a este ako pekne si to ukoncil...
k veci:
ja som za prilev novych stanic, lenze je problem v tom ze zijeme v pretechnizovanom svete. za tie 2-3 roky bude dufam format dvb-t2 uz plne podporovany prijimacmi a budu aj rozumne ceny.
dnesne STB s mpeg4 zatial ani nepomyslaju o dvb-t2 a zjavne snim budu mat problem. takze dodavatelia sa zasa raz oje...
mpeg2 zatial bohate staci. hd nebude tak skoro kym nebude dvb-t2 takze ja som z mpeg2.
ze vy nie, je vas nazor.
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
10.12.2009 11:51
Tak predsalen napisem. Prehlasujem, ze nie som spravca DSL.sk, tiez prehlasujem, ze sa v sucasnosti ani len nenachadzam na uzemi Slovenskej republiky. K redakcii DSL vobec nepatrim a nemam s nimi nic spolocne. Dokonca mam pocit, ze som s nimi nikdy ani len po e-maili nekomunikoval. Staci Ti to takto?
Este sa vyjadrim k tomu blokovaniu Tvojej IP. Je mozne, ze Ta zablokovali pretoze:
1) Tvoja IP je rovnaka ako IP nejakej zainteresovanej strany (Towercom, Rada pre vysielanie a retransmisiu, a pod.)
2) Tvoja IP je rovnaka ako IP uzivatela, ktory hrubym sposobom porusuje netiketu, pripadne je vylgarny, pripadne nieco ine.
Nemusis to byt Ty, staci, aby nieco z toho porusil niekto s rovnakou IP v lubovolnej diskusii DSL.sk
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od: smradoch
|
Pridané:
10.12.2009 12:00
ajtak ti neverim, ale to je jedno!
k teme radsej nevies nieco dodat?
zaujimalo by ma to, kedze mas dufam svoj nazor.
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
10.12.2009 12:49
Myslim, ze k teme ma celkom dobre argumenty napr. sirii (momentalne o jeden prispevok nizsie, ale asi to to casom preusporiada). Ja pisat uz nechcem, pretoze potrebujem pracovat a popravde, presviedcat Teba mi za to ani nestoji. Zajtra cestujem do SR, potrebujem predtym este plno veci vybavit. Prajem pekny den (V Prahe mi pred domom momentalne prsi).
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od: smradoch
|
Pridané:
10.12.2009 16:37
tak ked si v prahe, tak by si mal chytat kopu CR kanalov aj v mpeg4.
popis zostavu co mas, bitrate, kvalitu...
ja chytam na sr krasne CR MUX 1 a tie 4 stanice idu krasne.
a tiez rakuske MUXy idu krasne. a so zvukom AC3.
sd veci upscalovane do hd uz zvlada lepsi televizor. tak kto si to moze dovolit to moze mat.
takze ked budes mat cas, tak kludne napis. rad si to precitam aj zajtra!
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
10.12.2009 17:03
Mno, ako som pisal niekde inde, ja televizor nevlastnim. Nemam na to cas a z toho, ked som u rodicov, viem, ze keby som mal televizor, dal by som tam Spektrum a Discovery Channel (mam Internet od UPC) a miesto toho, aby som pracoval, by som pozeral TV (pracujem z domova, som prekladatel).
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od: 5os
|
Pridané:
10.12.2009 15:19
Ja to vidim tak, ze nas mpeg2 je krok spat, v porovnani s analogovym vysielanim. Ak som to dobre prepocital, tak to vychadza nieco vyse 2,6mega na jeden kanal a to je v mpeg2 kvalita horsia ako mame dnes.
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od: siirii
|
Pridané:
10.12.2009 12:13
A čo také HD vysielanie, ktoré je v MPEG-2 prakticky nerealizovateľné? Čo napríklad "Stratégia prechodu z analógového na digitálne pozemské TV vysielanie v SR štandardom DVB-T.", ktorú naši zlodeji schválili na začiatku 2009 a v ktorej je prioritný bod:
"Podpora nových formátov vysielania, s dôrazom na HDTV, pričom cieľom je začať vysielanie HDTV prostredníctvom DVB-T najneskoršie v roku 2012."
AVC bol dokončený pred 6 rokmi, garantujem Ti, že za 2 roky sa žiadny nový zázračný kodek neobjaví a aj keby sa objavil, určite nebude mať v roku 2012 takú podporu medzi zariadeniami a všeobecne v celom odvetví ako teraz AVC.
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od: smradoch
|
Pridané:
10.12.2009 12:45
ver mi ze ani pri mpeg4 a bitrate MUXu ~20mbps sa to prakticky neda taktiez, teda ak chces 1HD a 1-2SD stanice v MUXe je to mozne. ale zasa neostava priestor pre dalsich...
to je mackomysia vojna.
dvb-t2 bol standard ktory mame moznost ako jedny z prvych pouzit v 2. vlne digitalizacie. a to na komercne MUX 2 a 3.
ale verejnopravny MUX staci aby ostal mpeg2.
cesi maju 4 stanice a 7 ci kolko radii a obraz je perfektny. ta kompresia bohate staci na to co ponukaju.
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od: siirii
|
Pridané:
10.12.2009 13:09
Ak by to dopadlo tak ako vravíš, tak by to bolo určite fajn, lenže sa obávam, že to tak nebude. Podľa mňa teraz sa Towercom napakuje na MPEG-2, o 2 roky prinesú s veľkou slávou MPEG-4 (aj to sa stavím že žiadne AVC, ale Part 2) a o ďalších x rokov sa možno pohneme do DVB-T2 s nejakým novým kodekok. Tu proste ide o to, ako dostať zo štátu čo najviac peňazí o nič iné, žiaľ. Ale naozaj by som bol veľmi rád, ak by som sa mýlil.
|
|
Pop***i lobing
Od: cimbal
|
Pridané:
10.12.2009 22:51
pravdu pises. takto osklbavat stat a este sa na to prizerat je nieco neskutocne. Tento stat uz davno neriadi hranol s tou svojou bandov zlodejov ale najmocnejsi potkani z Jerry a Tom skupiny. Kazdy jeden tender, kazda jedna ponuka zo strany statu ide tejto spolocnosti. A Slovac sa len pozera. Hold som dlho rozmyslal ako moze byt, ze je ta skupina v takych plusovych cislach, ked vsetci ostatni su v cervenych. Odpoved su statne zakazky, ktore ziskaju. Je nepredstavitelne aby v kazdom tendri vyhrala ta najhorsia ponuka.Bohuzial na Slovensku je to tak a nic s tym my neurobime.
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.12.2009 2:45
len tak zbezne prvy mpeg4 (vie aj 2) prijmac som nasiel za 80€, urcite by sa dal najst aj lacnejsi, a ak by zacalo mpg4 vysielanie, boli by 100tisicove objednavky a cena by sla prudko dole. Druha vec je, ze mpg2 tazko umozni fullHD vysielanie, ak uz digitalizujeme, treba technologiu nastavit na fullHD a tam vramci aktualnych moznosti je mpeg4. Uvazovat o niecom inom je hlupost a tunel jak svet.
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od: je*ko
|
Pridané:
13.12.2009 15:01
http://www.digizone.cz/aktuality/
dodavatelem-vysilaci-technologie-vubec-prvni/
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od: nenápadný
|
Pridané:
10.12.2009 13:36
Ty tu nežiješ? Alebo si vieš predstaviť že Markíza a JOJ-ka si pustia k sebe dalších konkurentov? To aj keby mali vysielať monosklopy tak zaplnia celý priestor!
|
|
Re: Tak MPEG2 predsalen pretlacili
Od: mpeg4-avc
|
Pridané:
10.12.2009 10:42
zeby dvb-t2?
|
|
aaaleluja
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
10.12.2009 10:29
VIVA LA ZDRAVY ROZUM!
este by sme mohli kupovat hd filmy na lp platniach, nech technologicky vyrovnani..
|
|
Re: aaaleluja
Od: deks
|
Pridané:
10.12.2009 10:36
"LA ZDRAVY ROZUM"
Vau.
|
|
Re: aaaleluja
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
10.12.2009 14:04
haf?
|
|
stv2 a koncesie
Od: korolo
|
Pridané:
10.12.2009 10:42
Takze STV moze konecne uplne zrusit STV2. A Znizit koncesionarske poplatky :-)))
|
|
Re: stv2 a koncesie
Od reg.: tomo7171
|
Pridané:
10.12.2009 10:45
toto bol dobrý vtip! :D
|
|
Re: stv2 a koncesie
Od: nieee
|
Pridané:
10.12.2009 11:56
na STV2 praveze davaju normalne veci nech zrusia STV3 a STV tam davaju len sport
|
|
Re: stv2 a koncesie
Od: OIOIOI
|
Pridané:
10.12.2009 13:50
presne tak. jediny program, ktory je fajn
|
|
kto to bol
Od reg.: rayen
|
Pridané:
10.12.2009 10:51
kto toto rozhodol?, pojdem ho kopnut do guli
|
|
Re: kto to bol
Od: je*ko
|
Pridané:
10.12.2009 10:54
nekto kto sa tomu rozumie viac, a je na rozdiel od teba plnolety!
|
|
Re: kto to bol
Od reg.: rayen
|
Pridané:
10.12.2009 14:07
nemusim byt odbornik aby som videl rozdiel medzi dvd a divx/xvid kodovanim - vacsii datovy tok (menej programov) pri nizsiej kvalite a slabsej ochrane proti vypadavajucim framom o HD si nechajte snivat. ale mne je to jedno ja mam kablovku a ostavam na analogu .... sice to ide zo satelita digitalne ale to mne je uz uplne jedno.
a najvacsie MINUS mpg2 je, ze aj tak budeme casom pouzivat mpg4 .. alebo hadam neverite ze skocime hned na h264 .. kde sme?
|
|
dakujem
Od: pato.v
|
Pridané:
10.12.2009 12:16
dakujem za taky shit.
no skusit to urcite skusim. nejaky ten prijimac na dvb mam v aute schovany. takze telka v aute bude. no a este ze aspon prievidza nejaky ten signal bude mat
|
|
takze
Od: Noxius.
|
Pridané:
10.12.2009 12:49
takze to co uz teraz pusta upc do kabla (dvb-t stream), to aj pojde vzduchom? no pekne, ked je to take ako som davnejsie pozeral, tak v dobrej kvalite bola jedine markiza, ostatne bolo taka nechutna kompresia, ze namiesto ksichtov mali ludia stvorceky :)
|
|
ahahadh
Od: adahadff
|
Pridané:
10.12.2009 13:13
ked sa pozriete do okolitych statov, aj pobaltskych , vsade minimalne experimentuju s mpeg-4 vysielanim. Aj v Bielorusku, co uz je pre nas politicky "odpad" hanba, kam nas tato zgerba este zavlecie?
Poniektorym tu v diskusii nedochadza, ze ked si teraz chudobnejsia cast naroda kupi mpeg-2 prijimace, ze ak aj za par rokov zacne mpeg-4 ze si uz nic dalsie nekupia. To bude dalsia finta pre pripadne nove stanice ako ich odrovnat (staci ich supnut do mux-u s mpeg-4).
|
|
MPEG2
Od: Rado2
|
Pridané:
10.12.2009 14:15
Muselo to byť MPEG2, markíza a joj si ďalšiu konkurenciu tak ľahko nepustia.
A pre káblových operátorov by to bol tiež problém, keby sa vysiela 10 programov tak polovica ľudí zruší káblovky a má TV zadarmo.
|
|
Re: MPEG2
Od: uuuuuuuuuu
|
Pridané:
10.12.2009 14:19
toto bude problem uz teraz, ked im na jednu antenu pojde 5-6 programov. Je podla mna vela ludi co nepozeraju televiziu, max. pozru spravy, takze odliv zakaznikov s KTV by som cakal dost znacny. Mozno nie hned, teraz v zime sa nikomu nebude chcet experimentovat s nestabilnym (casovo) MUX-om, ale do roka by som to videl realne.
|
|
TV1,2,3,4,5,5,5,5,5,
Od: tutak
|
Pridané:
10.12.2009 14:26
navrhujem a ponizene prosim este spravit stanice :
STV4- dokumenty
STV-5 celodenne porno
STV6- mexicke telenovely
STV7- vladne okienko
STV8- reality show
dakujem
vas abbbbonentttttt a zdvihnite aj konces. poplatky lebo malo fica tam vidiet..
|
|
Re: TV1,2,3,4,5,5,5,5,5,
Od: Applista
|
Pridané:
10.12.2009 14:34
4-ka a 7-ka by aj mohla byť... :)
|
|
Re: TV1,2,3,4,5,5,5,5,5,
Od: trezor
|
Pridané:
10.12.2009 20:05
Ale nie STV 4 bude vysielat reprizy z STV 3, STV 5 z STV 4, STV 6 z STV 5 ...
Tak ako doteraz nic nove a hlavne Olympiada a MS v hokeji z 2002 je super rad by som to videl aj na tychto programoch.
Ale dufam ze potom zvysia koncesionarske poplatky nasobne hore.
|
|
No neviem neviem
Od: Applista
|
Pridané:
10.12.2009 14:30
Čudujem sa, že skoro nič kladného som sa v tejto diskusii nečítal. Osobne som rád, že konečne si môžem využiť digitálny tuner v monitore, ktorý nepodporuje MPEG-4, iba MPEG-2. Predalo sa už strašne veľa televízorov s digitálnym tunerom bez podpory MPEG-4, takže preto je to dobré. Na druhej strane, ak chcem HD, tak si kúpim satelit alebo si dám zaviesť digitálnu káblovku. MPEG-2 na SD bohato stačí, alebo na druhej strane MPEG-4 na SD je trochu "overkill"...
|
|
Re: No neviem neviem
Od: zkz§h§
|
Pridané:
10.12.2009 14:47
vies co je na celom uplne genialne, chces HD, kupis skylink kartu, cize zase podporis towercom, u nas je jednoducho "konkurencia" ako brno. Takyto hnoj asi nikde v EU nemaju, ze vsetko zabezpecuje jedna jedina firma (nebudem menovat, vsetci vedia o koho ide)
|
|
Re: No neviem neviem
Od: fjwqdwq
|
Pridané:
10.12.2009 14:59
to je fakt nazor.. Japonskym standardom v roku 2015 bude 7680x4320 HD s 22.2 kanalovym zvukom a my si v 2010 budeme ficat na MPEG-2 v SD..
|
|
Re: No neviem neviem
Od: 5os
|
Pridané:
10.12.2009 15:29
Omyl. U nas nebude SD, ale LE, Low End. Ako inak sa da nazvat mpeg2 s datovym tokom 2,6 mega? Mpeg2 nie je zly, ale tok musi byt aspon raz 2 - 2,5x taky ako bude u nas.
|
|
Re: No neviem neviem
Od: rms_
|
Pridané:
11.12.2009 0:08
HD - SD - LD srat slovensko aj tak, nema zmysel sa tu snazit o nieco zmysluplne, ostali tu len zlodeji a idioti
|
|
dokryvace
Od: janooo
|
Pridané:
10.12.2009 14:54
jednu zalezitost by mi mohol niekto vysvetlit: na mape vidim pokrytie, to akoze z jedneho vysielaca dokazu pokryt vzdy cely kraj? Kedy sa zacnu vypinat analogove dokryvace a pouzivat na dvb-t, je na to uz niekde nejaky plan?
|
|
nerozumiem
Od: sizej
|
Pridané:
10.12.2009 14:58
ospravedlnujem sa, nevidim velmi do veci, zaujimalo by ma aky je rozdiel medzi touto digi tv a digi tv ktoru ponukaju niektori provideri v balikoch triple play, kde vraj uz vysialaju aj HD kvalitu...
dakujem
|
|
Re: nerozumiem
Od: ooooooooooo
|
Pridané:
10.12.2009 15:03
Tato digi bude v porovnani s aktualnymi ponukami providerov uplne o nicom, kedze HD kanaly v ich ponuke nie su nicim vynimocnym uz dlhsiu dobu
|
|
Re: nerozumiem
Od reg.: marko358
|
Pridané:
10.12.2009 15:34
toto digi je šírené anténou a to čo ponúkajú orange,UPC,T-com je po kábli a môžem povedať že T-com vysiela SD bežne a pár kanálov aj HD ale aj to SD je pekné aj na 117cm uhlopriečke len neni SD ako SD väčšina to čo vysielajú slovenské stanice je kvalita veľmi slabá ale keď si to porovnáte s RTL kde je obraz krásny je to vidieť keď pozerám formulu na STV3 HD a ide repríza tak sa to ani zďaleka také pekné ako to isté na RTL SD
|
|
Re: nerozumiem
Od: Micho69
|
Pridané:
10.12.2009 16:10
Lebo STV mala nízky tok dat.
|
|
Re: nerozumiem
Od: ooooooooooo
|
Pridané:
11.12.2009 1:16
skvor preto, ze STV3 nejde native HD ale je to upscaled normalne vysielanie (tj. natiahnuty standardny SD obraz)
|
|
Re: nerozumiem
Od reg.: marko358
|
Pridané:
11.12.2009 18:01
netrafil si pokiaľ STV vysiela zahraničný prenos live obraz je super ale akákoľvek repríza alebo ich vlastné vysielanie je skrátka strach a hrúza ja neviem aký spôsob zálohy majú ale toto je niečo hrozné a to isté aj markíza a joj kúpia zahraničný film niečo nové a kvalita strašne priemerná pretože keď si stiahnem ten istý film DVD rip s bitratom 950kbps a jeden a pol hodinový film má 700MB a to nemusím brať ani 1,4GB rip je to stále krajšie ako to čo vysiela markíza/joj ale keď také isté SD pozeráš zahraničné zrazu sa signál kvalitatívne vyrovnáva s tým ripom takže podľa mňa by bohato stačilo keby využívali aj to SD naplno
|
|
som za mpeg-4
Od: xtc
|
Pridané:
10.12.2009 15:12
vela ludi ma lowend prijimace len s mpeg-2, tak ok nech im pustia zakladne stanice, ale potom sa im nezmestia dalsie, s mpeg-4 by stacil jeden mux na vsetky, ze im to nedoslo sa divim...
|
|
zle informacie
Od: Peterz2
|
Pridané:
10.12.2009 15:13
asi to nebude s tym potvrdenim infa k MPEG2 take iste, towercom to vyvracia v clanku na zive.sk
hoci je davno jasne, ktory kodek sa vybral
|
|
Re: zle informacie
Od: vbjsjsjaj
|
Pridané:
10.12.2009 15:23
nikto nikde nic nevyvracia, precitaj si info aj na tych ich strankach, napr.
Aký DVB-T prijímač si vybrať
Ak je váš existujúci televízor vybavený vstavaným DVB-T tunerom, tak nie je potrebné žiadne ďalšie zariadenie, postačuje iba naladenie nových DVB-T kanálov a môžete sledovať digitálne terestriálne vysielanie.
v tomto jasne vidiet, ze staci akykolvek dvb-t prijimac, nic "horsie" ako mpeg-2 neexistuje, tak aka spekulacia o moznom systeme?
|
|
towercom fail
Od: DSLko!
|
Pridané:
10.12.2009 15:16
towercom fail
|
|
Re: towercom fail
Od: rms_
|
Pridané:
11.12.2009 0:10
a predstav si ze oni si hovori, ze towercom win, lebo oni sa mozu vysrat zvysoka aj znizka na komentare. maju prachy preds
|
|
STV a dva kanaly
Od: mhh
|
Pridané:
10.12.2009 15:31
podla clanku bude mat STV dva kanaly a zaroven ze bude vysielat STV3. teda bud STV1+STV3 alebo STV2+STV3. a teda jeden kanal tam nebude. pokial je to tak, co tym sleduju?
|
|
zaklad v mpeg-2
Od: xtc
|
Pridané:
10.12.2009 15:32
zakladne stanice (stv1,2,3) nech koduju v mpeg-2 a pre narocnejsich dalsie stanice (jojplus,domatv) v mpeg-4 ;-) koza cela aj vlk najedeny
|
|
Re: zaklad v mpeg-2
Od: dfadhah
|
Pridané:
10.12.2009 15:38
ale pri takejto filozofii pridu sucasne komercne TV o reklamny trh ked sa im tam nasackuju nejake dalsie celoplosne TV. U nas sa cele dvb-t zvrhlo do politickej roviny. Aj fico taral pred casom daco o tom ako si nezela pred volbami dalsiu celoplosnu TV ktora by kritizovala vladu, asi vedel preco to tak chce. Na vladu sa neda nic pozitivne povedat.
|
|
HM, v čom je pre teba kvalitatívne lepší spôsob kódvania videa MPEG4?
Od: Gaben
|
Pridané:
12.12.2009 22:47
Máte veľké nedostatky v algoritmoch kompresii videa. MPEG2 je pre štandardné rozlíšenie (SD) oveľa vhodnejší svojim algoritmom (to ako po 1.), po 2. bol by dobrý aj pre vysoké rozlíšenie (Full HD), len by potom bol neuveriteľne vysoký datový tok, ktorý by bol potrebný na prenesenie a spracovanie pre DVB-T vysielač a prijímač (TV alebo set-up-box), k čomu by nestačila šírka jedného doterajšieho kanála, ak by sa do jedného MPX malo vtesnať viac ako dva HD kanály a nič viac. MPEG-4 bola práve na tento "nedostatok" použiteľnejšia, i keď sa vie, že je v skutočnosti nedokonalejšia, navyše vysielače ale aj prijímače s podporou MPEG-4 musia mať v sebe vyššieho CPU... , preto sú aj doposiaľ drahšie!
|
|
Re: HM, v čom je pre teba kvalitatívne lepší spôsob kódvania videa MPEG4?
Od: xtc
|
Pridané:
14.12.2009 13:40
Mam len laicky nazor, nic viac. Mozno je nedokonalejsi, ale tym, ze by sa do MPEG-4 zmestilo viac stanic nebolo by treba 2-3 MUX-y, ale len 1 (slovom jeden). Cize siritel signalu by usetril na antenach, zosikoch, elektrike a casu.
|
|
stv3 v mpeg-4
Od: xtc
|
Pridané:
10.12.2009 15:34
Ak by stv3 pridali do MUX-u v mpeg-4 (ako minuly rok), tak mozu v MUX-e ostat tie iste stanice v mpeg-2. Nemuseli by vyhadzovat stv2.
|
|
Re: stv3 v mpeg-4
Od: xfsgah
|
Pridané:
10.12.2009 15:39
ale takto pri prechode z mpeg2 na mpeg4 zarobi towercom na dvakrat, preco by sa mali trhat za polovicnym ziskom, ked mozu mat viac?
|
|
každý to čakal
Od: ..........
|
Pridané:
10.12.2009 16:46
jedine čo je potešujúce, že tam bude EPG, len či to budú podporovať aj TV
|
|
Re: každý to čakal
Od: dfadaha
|
Pridané:
10.12.2009 17:05
to je dost slaba utecha,
mna skor zaujima co si mam predstavit pod e-governmentom, online nakupovanim v nasich koncinach, k tomu sa zaviazal towercom poskytovat tieto sluzby do roku 2012. To akoze budem moct cez dvb-t online nakupovat???? To mi pripada ako slovenske sci-fi. Alebo joj cez svojho vlastnika "ja a ty"=towercom, spusti online shopingovy kanal?
|
|
co sme cakali od bandy
Od: petres
|
Pridané:
10.12.2009 22:59
dokedy sa bude JA&Ty darit takto krasne rozkradat tuto poondiatu republiku.
|
|
Kokoti
Od: Asd_
|
Pridané:
11.12.2009 9:19
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Nedovolte ziadnu vladu
Od: LALALALALALA
|
Pridané:
11.12.2009 14:23
Pocuvate sa ludia ? Nadavate vzdy na kazdu vladu ktora tu je. Ja volit nechodim a ani NIKDY nepojdem ak bude situacia aka je. Vsetci kvakaju to iste. Jedine riesenie je bojkot, zrusime banky, peniaze, armadu, prestaneme nakupovat a jest vyrobky ktore nas zabijaju, prestaneme pozerat stupidne tv programy. Ja nepotrebujem ziaddnu z tych tv, ja pozeram tak Animal Planet, National goegraphic a Spektrum. Uz ani Discovery sa neda pozerat so stupidnymi reklamami a relaciach o americkych motorkaroch v kozenych bundach :)
Len mi nezacnite nadavat,,, ze som tu vobec nieco pisal :D :D :D :D
|
|
MPEG 2
Od: Laco27
|
Pridané:
11.12.2009 16:46
Vsetci tu nadavaju na stary format. Tiez som bol zastancom noveho formatu, ale ked som sa realne zamyslel kto novy moze vstupit do Terestrialneho vysielania, prisiel som na to ze v MPEG4 by sme nezaplnili ani jeden multiplex. Takze momentalne nezaplnime ani 2 Muxi v MPEG2. Kto neveri nech sa pozrie do Ciech kolko maju miesta v muxoch a to je 2x vacsi trh ako tu...
|
|
Re: MPEG 2
Od: xtc
|
Pridané:
11.12.2009 17:26
No a preco nemat len jeden MUX v mpeg-4? Kto to mysli s dvb-t vazne, aj tak kupi prijimac s mpeg-4 aby mohol chytat muxy zo susednych statov (napr. madarske mpeg4only).
|
|
Re: MPEG 2
Od: Laco27
|
Pridané:
12.12.2009 9:30
MPEG2 je uz ciastocne rozsireny, vela novsich TV ich uz ma integrovanych a hlavne je to cele lacnejsie, co je pre nizsie socialne vrstvy velka vyhoda.
2 Muxy maju este tu vyhodu ze ked sa rozhodnu nase TV vysielat v HD (typujem tak o 10rokov ;-) tak bude viac miesta, inak by to vyplnili niecim inym urcite...
|
|
Re: MPEG 2
Od: xtc
|
Pridané:
11.12.2009 17:29
A z malych vysielacov Praha, Brno maju aj mpeg-4 mux pre narocnejsich divakov. Zial nechytam to - je slaby signal.
|
|
Trafene Slovensko ma Trafenu firmu ktora si mysli ze je boh vie co.
Od: Aurora pali na slepo
|
Pridané:
12.12.2009 23:34
Je to zvratene, povodna idea a dovod bol ten ze sa prechadza na HD teda viac riadkov a stlpcov. Jediny sposob ako to dosiahnut urcite nie je zastarany DVD PAL Plus SD obraz natlaceny v datovo narocnom predpotopnom MPEG2. Vsetko sucastne bezi na AVCHD /MPEG4/ a je to HD, argumenty ze MP4 vyzaduje lepsie CPU len davaju tusit ze vsade v tejto kolosalne pomalej branzi obr korporacii su zastarane technologie prezentovane a predavane ako top. MP4 enkodovacie a kodovacie zar su na pokakanie lacne seriovo rozhadzovane CPU cpane uz aj do kamier za par susnov. Aj tie zo seba daju obraz kvalitnejsi nez co nam tu predstiera slovensky magnat svojim obtlstnutym obzerstvom v podobe zastaralej SD MPEG2. Ste smiesny pani a toto vam zozeru len veci neznale individua v podobe vecsiny obc. SR. Toto len dokazuje v akom hnise ubohych parchantov spomalenych a spotenych po peniazoch prahnucich a skutocneho stavu zamerne ci z hluposti nevedomych parchantov tu mame.
|
|
Re: Trafene Slovensko ma Trafenu firmu ktora si mysli ze je boh vie co.
Od: SET-TOP-KOX
|
Pridané:
13.12.2009 9:19
Suhlasim plne s kolegom hore..az na tie vulgarizmy, ktore sice vyjadruju emocie k tomu plne prinaleziace, avsak znizujuce vaznost jeho tvrdeni
1.Dobre si aj ja spominam na dovod prechodu na DVB-T - prechod na HD vysielanie a cisty obraz
2. Tvrdenia, ze MPEG2 je energeticky menej narocny ako MPEG4 je sice pravdou iba teoretickou, pretoze MPEG4 je narocnejsi na vypocty, ale procesory s MPEG4 su vyrabane daleko "mensimi" technologiami (a teda aj energeticky menej narocnymi)...takze prakticky by to tvrdenie platilo iba v pripade ze obe procesory by boli vyrobene rovnakou technologiou. To je ako porovnavat 486-ku s ATOMOM (a v tomto porovnani by dokonca ATOM bol okrem daleko vyssieho vykonu aj daleko menej energeticky narocnejsi).
3. Na svete sa najviac zaraba na hlupakoch a v tom ma Slovensko velky potencial
|
|
Re: Trafene Slovensko ma Trafenu firmu ktora si mysli ze je boh vie co.
Od: Laco27
|
Pridané:
13.12.2009 19:24
Chlapci netusim o akom HDTV vy tu rozpravate? To uz akoze na Slovensku nejaka televizia vyrobila a odvysielala aspon jednu relaciu v HDTV?!?
|
|
Re: Trafene Slovensko ma Trafenu firmu ktora si mysli ze je boh vie co.
Od: SET-TOP-KOX
|
Pridané:
13.12.2009 23:05
Laci27...lepsie citaj! Ja len hovorim, tusim to je 4 roky dozadu (nie som si isty), ze ked sa vyjadrovali predstavitelia STV vyjadrovali k tomu preco prejst na DVB-T, uvadzali okrem sledovania bez "duchov" aj to, ze system bude uz pripraveny na HDTV. Inak STV3 vysielala olympijske hry v HD (ak sa dobre pamatam...osobne som nevidel)
|
|
Re: Trafene Slovensko ma Trafenu firmu ktora si mysli ze je boh vie co.
Od: Laco27
|
Pridané:
13.12.2009 23:17
No ono to ta STV aj splni, v DVB-T duchovia urcite nebudu. Na HDTV pripraveny budu, vo svojom vlastnom muxe s 3 MPEG2 SD kanalmi narvu aj jedno HDTV v MPEG4 keby chceli. Otazka stale je ze co tam budu vysielat? Ked nic nevyrabaju, olympiadu im nebudu cinania/kanadania vyrabat non stop ;-)
|
|
towercom len zabezpečuje vysielanie, trasy, vysielače
Od reg.: scientific
|
Pridané:
13.12.2009 22:18
čo sa bude vysielať v MUX1,2 určí štát(STV)
MUX3 až 7 si naplnia po dohode súkromníci. Takže tí, čo sa trápia cez thor možno prejdú na DVB-t(kvalitu majú otrasnú).A nemusí tam byť len vysielanie tv staníc ale aj komerčné služby, ide len o to za koľko im to komerčná veža umožní. Je viac súkromných televízií, ktoré prídu o pridelený kanál v analógu nútene pre DVB-t pred rokom 2012.Teoreticky ten čo vysiela nemôže program aj vyrábať
|
|
DVB-T
Od: podobný
|
Pridané:
14.12.2009 9:21
Platíme si koncesionárske povinne všetci? Tečú do vysielania DVB-T peniaze aj pomimo (štátny rozpočet a pod.)? ....ak áno, prečo si nemôžeme pozrieť štátne vysielanie a všetkých štátnych programov (STV1, STV2, STV3) v kvalitnom formáte napr. MPEG4 hodný tejto doby? Prečo muíme kukať na reklamné vysielania napr. JOJ, Markíza, TA3 na úkor STV2? Kto je za tento vlastizradný paškvil zodpovedný?
|
|
DVB-T
Od: podobný
|
Pridané:
14.12.2009 9:23
Prosím redakciu aby už moje príspevky nevymazávala
|
|
DVB-T v Čiernom
Od: Jakubv
|
Pridané:
14.12.2009 9:39
Bude pokrytie DVB-T v Čiernom nad Topľou už 31.12.2009?
|
|
Laco27
Od: podobný
|
Pridané:
14.12.2009 9:46
.....Chlapci netusim o akom HDTV vy tu rozpravate? To uz akoze na Slovensku nejaka televizia vyrobila a odvysielala aspon jednu relaciu v HDTV?!? ..........
Keďže netušíš, tak len Ta chcem poinformovať že po tomto spiatočníckom rozhodnutí o vysielaní v MPEG2 ani tak skoro vyrábať a ani odvysielavať žiadnu reláciu v HDTV nebude!!! ...(veď prečo by aj mala?)
|
|
Re: Laco27
Od: Laco27
|
Pridané:
14.12.2009 19:15
Ja si myslim ze predsa len tusim, ze vyroba HDTV relacii nijako nesuvisi s ich moznostou vysielania v DVB-T. Mozu ich pustat v DVB-C, DVB-S alebo IPTV...
A keby velmi chceli aj v DVB-T sa miesto najde, hocaj v Pilotnom multiplexe po spusteni prechodneho...
|
|
Re: Laco27
Od: SET-TOP-KOX
|
Pridané:
15.12.2009 11:40
Uz nemam ani chut vysvetlovat preco, ale Laco 27 mi pripadas ako schizofrenik, neber to v zlom, ale analyzovat suhrne tvoje odpovede sa mi nechce rovnako ako pocinanie Meciara v politike
|
|
Re: Laco27
Od: Laco27
|
Pridané:
15.12.2009 20:55
Tak len napis v com si odporujem? Ja tam nic protichodne nevidim. Pokial rozumies tomu ze STV si moze vyrabat co chce SD/HD a nijako to nesuvisi ako to Towercom bude vysielat MPEG2/4. Dokonca je mozne v jednom muxe mat SD MPEG2 + SD MPEG4 + HD MPEG4...
|
|
Re: Laco27
Od: SET-TOP-KOX
|
Pridané:
16.12.2009 4:07
Ospravedlnujem sa, beriem spat svoje slova, doslo k nedorozumeniu z mojej strany...ja som to vsetko "vztahoval" k recieverom, ktore sa budu pretlacat ludom - tam uz bude na zvazenie ci kupit HD alebo SD prijimac. ...ty mozes diagnostikovat skor mna :-)
|
|
Re: Laco27
Od: Laco27
|
Pridané:
17.12.2009 0:50
Pohoda, v diskusii sa lahko nieco inak vylozi/pochopi len sa netreba rozculovat... :-)
Inak vsetci tu pisu ako sa bude ryzovat na dvojnasobnej kupe prijimacov. Nie som si isty ci to nemoze dopadnut nahodou aj tak, ze bude lacnejsie kupit 2x lacny prijimac (najprv MPEG2 a potom pozlacneni a zavedeni MPEG4) ako hned na zaciatku jeden HiEnd...
|
|
Re: Laco27
Od: SET-TOP-KOX
|
Pridané:
19.12.2009 14:08
Na to som presne myslel, ale to bude platit len pre ludi, ktori sa trochu tomu rozumeju (aspon tych co sa vyznaju v cenach recievrov), starsich a neskusenych ludi (a povedzme si ze ich je dost) obalamutia "sikovni" predajci formou podobnou predajom vanovych viriviek, antialergickych vankusov a kuchynskych robotov.
Ja prave hladam nejaku kisnu na ION330, ktora bude mat aj jeden pci na rozne typy kariet (DVD-S,C,T) a teda bude maximalne univerzalny multimedialny stroj s moralne dlhou vydrzou... ale to vsetko je uz o niecom uplne inom
|
|
nebojte sa bude i mpeg4, ale budete platiť
Od: pavúčik pútniček
|
Pridané:
14.12.2009 19:09
a nie, že za koncesný poplatok pozerať STV3 v HDTV, aj tak ho však nevysiela - hlavne, že vyžrali z našich daní zbytočnú investíciu!
Zaujímalo by ma ako vysvetlí STV prípravu na mpeg4 a potom šup do 1. verejnoprávneho multiplexu v mpeg2.
Že prečo? Druhý verejnoprávny chcú v mpeg4 a tak hupky dupky zase nákup technológie pre STV2 (pred jej predajom), ktorá podľa boha pravdy by mala byť v 1. verejnoprávnom. Nuž čo pre divákov kocúrkovo pre dodávateľov a iných: bubáčiky z našich daní!
|
|
Laco27
Od: neuveriteľné
|
Pridané:
15.12.2009 10:02
...človeče Ty musíš byť veľmi študovaný človek, tie Tvoje tušenia sú úžasné. Ešte šťastie že ich máš aj kde vyjadriť lebo inak by svetová populácia musela donekonečna čumieť na analógové vysielanie. Ideme si všetci kúpiť DVB-S alebo DVB-C a to podľa Teba nevyhovujúce DVB-T si budeme iba platiť a prispievať naň do štátneho rozpočtu a ...........
|
|
Re: Laco27
Od: Laco27
|
Pridané:
15.12.2009 21:04
Neviem ako si prisiel na to, ze si myslim, ze DVB-T je nevyhovujuce...
Momentalne (uz asi 3 roky) je to moj jediny prijem TV a uplne mi staci tych 5 programov, aj ked niekedy ma nastvu na STV, ked v sportovom spravodajstve povedia co si mam pozriet na STV3 ;-)
|
|
Preco len 5 TV stanic???
Od: Pally
|
Pridané:
20.12.2009 10:46
Preco sa bude vysielat len 5 TV stanic , ked sa teraz na vychode vysiela 6 TV Stanic vo formate mpeg2: STV1 , STV2, STV3 , JOJ, Markiza a Ta3.
|
|
mpeg4 alebo mpeg2
Od: IGI31
|
Pridané:
3.9.2010 19:31
vie mi niekto povedať či sa dá na televízore ktorý má DVB-T MPEG4 pozerať digitálner vysielanie ktoré je MPEG2
|