|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Funny People [2009]
Od: Uz corkoru u vas
|
Pridané:
10.12.2009 9:51
Ja by som len dodal jednou vetou: Fuck facebook in face ;)
|
|
Re: Funny People [2009]
Od: jalco
|
Pridané:
10.12.2009 14:46
Funny people :D
|
|
Re: Funny People [2009]
Od: po slovwendkwp
|
Pridané:
10.12.2009 18:02
Na slovensku po Slovensky! Prekladajte prosim facebook do slovenciny. Však, čo je na tom zlé, že sa to vála "ksichtoknižka"? :D
|
|
Go SpaceBook Katsura, Go!
Od reg.: HeleVole
|
Pridané:
10.12.2009 16:09
ja by som len dodal jedno slovo: Facepalm
|
|
Re: Funny People [2009]
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
10.12.2009 16:52
FB našťastie nemám. Tu na screenshote pri "Photos & Videos of me" vidím Friends of Friends - zrejme priatelia mojich priateľov. Dajme tomu, že v priateľoch mám skutočných priateľov, nie každého idiota, tak ktorýkoľvek priateľ (čo môže byť fakt hocikto) mojich priateľov si môže prezerať moje fotky?! To je kokotina.
|
|
Re: Funny People [2009]
Od reg.: cinko
|
Pridané:
10.12.2009 17:04
pokial chces tak ano. je tam moznost aj friends only (netreba vysvetlenie).
|
|
Konto
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 9:52
Da sa na facebooku zmazat konto?
|
|
Re: Konto
Od: Blaze
|
Pridané:
10.12.2009 9:55
Da sa deaktivovat na 3 mesiace a potom by malo prist k odstraneniu aj udajov. Je to v nastaveniach uctu.
|
|
Re: Konto
Od reg.: tomibojko
|
Pridané:
10.12.2009 9:55
jj..da niekde v nastaveniach som to videl ale už si nepamatam kde presne....a keby aj nie...vymazať fotku zmeniť meno janko durko a maš to skoro to iste...
|
|
Re: Konto
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
10.12.2009 9:57
da sa deaktivovat, co je na pohlad zmazanie, ale potom si ho mozes zase obnovit..
|
|
Re: Konto
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 9:57
Odpoviem si, je tam volba zrusenie uctu. Dam im druhu sancu a ak nie tak bye bye facebook
|
|
Re: Konto
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
10.12.2009 10:01
Da sa deaktivovat, tym padom sa nezobrazi stranka profilu ani sa uz neda vyhladat meno.
|
|
Re: Konto
Od: fajskok
|
Pridané:
10.12.2009 10:07
da
v nastaveniach uctu si konto len deaktivujete..
Klikajte sem https://ssl.facebook.com/help/contact. php?show_form=delete_account
Po 14 dnoch by malo byt zmazane
v linku je medzera
|
|
Re: Konto
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 10:12
V prvom momente ma to nas...srdilo, ale potom nastupil zdravy rozum :-) Ale ak to do cca tyzdna-dvoch nenapravia, tak koncim s fejsbukom.
|
|
Re: Konto
Od: quix_
|
Pridané:
10.12.2009 12:36
len upozornim, ze ak chces "zmazat" konto nemozes ho mat pri zadavani poziadavky deaktivovane, inak ho treba znova aktivovat a opat poziadat o zmazanie a cakat dlhych 14dni, najlepsie niekde mimo dosah telefonu a pocitacov ak by sa prejavili abstinencne priznaky
|
|
Povodne zabezpecenie
Od: Blaze
|
Pridané:
10.12.2009 9:54
To by ma teda zaujimalo, kto bude chciet prejst na nove zabezpecenie. Ak teda nezmenia vsetkych casom povinne :(
Ja sice FB pouzivam a necitim sa prilis v nebezpeci, ze niekto uvidi co tam je, kedze tam nedavam nic, co si nemoze ktokolvek pozriet, ale aj tak si myslim, ze by mal mat moznost vybrat uzivatelom ako chce mat cvoje udaje zabezpecene.
A uvidime, mozno sa objavi nieco noveho, kam ludia prejdu...google wave?
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 10:01
To sa necitim ani ja, ale jedno slubia a druhe urobia a aj tak facebook v kuse blbne. Toto bola pre mna len posledna kvapka.
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 10:07
A ad google wave, usmialo sa na mna google-stastie a poslali mi pozvanku :-)
Vyzera to podobne ako facebook, ale na steroidoch. Vsetko je online a nezdalo sa mi to byt pomale. Mozna alternativa to je, ale zatial je to len preview verzia.
btw, mam niekolko pozvanok ;-)
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 10:09
Upresnim, ak by nejakych 5 ludi chcelo pozvanku mozem poskytnut.
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od: rms_
|
Pridané:
10.12.2009 10:18
google wave ma uz kazdy koho to zaujima :)
osobne ho mam uz mesiac
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 10:24
Dal som ponuku a uvidim ake budu reakcie, ale je to mozne. Na
wave je uz prekvapivo vela ludi aj ked sa meni doslova "pod rukami".
Potom sme dostali pozvanku z rovnakej vlny :-)
|
|
Go Space Captain Katsura, Go!
Od reg.: HeleVole
|
Pridané:
10.12.2009 15:13
aj mi by si mohol poslat, diky aj vpred! helevole zavinac gmail bodka com :)
|
|
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 15:22
... ved vies, google musi olizovat znamky, takze treba si pockat :-)
|
|
Go Space Captain Katsura, Go!
Od reg.: HeleVole
|
Pridané:
10.12.2009 15:58
a uz aj som ten invite dostal, domo arigato. neskor to vyskusam, ale teraz treba najest. prave som dorazil z roboty :)
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od: rms_
|
Pridané:
10.12.2009 20:12
nechapem ako tu ludia hlasuju Oo som myslel ze tu dostanem zaporne body, sam som si dal minus :P
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od: tralallaator
|
Pridané:
10.12.2009 10:45
mohol by si :) mna...
na parchanti@gmail.com
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 10:48
Stalo sa
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od: tralallator
|
Pridané:
10.12.2009 13:14
nedostal som, si si isty ,ze si sa nepreklepol?
parchanti@gmail.com
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od reg.: cinko
|
Pridané:
10.12.2009 13:15
google ma malo olizovacov znamok. dockaj casu ;) zvacsa to trva par hodin
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
10.12.2009 14:41
Ja len poznamenam, ze na Internete je v poslednej dobe nutnym zvykom udavat emailovu adresu vo formate "parchanti zavinac gmail bodka com". Touto dobou sa uz totiz nejaky spamovy bot pravdepodobne dostal k Tvojej e-mailovej adrese a zacne Ti posielat spam.
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 14:55
Tazko povedat http://preview.tinyurl.com/yc6hbvk
Botovi co hlada adresy staci doprogramovat, ze (dot) treba zamenit za bodku a (at) za zavinac.
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
10.12.2009 15:36
Mno, zaujimavy clanok, ale myslim, ze poukazoval na nevhodnost komplikacii zobrazovania e-mailu vo firemnej sfere. Tam suhlasim s tym, ze je to zbytocnost. Ale pre bezneho cloveka je to vhodne. Pokial niekomu nestaci format "meno zavinac domena 2. urovne bodka domena prvej urovne", moze pouzit format "meno zavináč domena 2. urovne bodka domena prvej urovne" (diakritika robi botom snad trochu problemy), pripadne moze pouzit nieco ine ("menoa@domena.sk (zmazte pismeno "a")". Rozhodne to podla mna pre bezneho uzivatela stoji za to zvazit.
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 15:47
Ale aj ten sposob je na zvazenie, menoa@domena,sk moze niekomu patrit, takze bot by bol uspesny a navyse by niekto zacal dostavat spamy. Takisto moze existovat aj domenaa.sk. Hm, ale meno@domena.eska by asi islo.
No, stoji to za zvazenie, ale dnes uz netreba za kazdu cenu sifrovat emailovu adresu :-)
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
10.12.2009 16:38
Ja napriklad zverejnenie e-mailu riesim tak, ze mam jednu e-mailovu adresu spamovu. Tzn., ze ked si niekde nie som isty, ako dopadne zadanie mojej e-mailovej adresy, jednoducho zadam taku, ktoru kontrolujem len na to, aby som z tadial klikol na aktivacny link a podobne.
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od: lolofonn
|
Pridané:
10.12.2009 13:00
aj ja by som proprosil ak máš na cspajonczek@gmail.com
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 13:04
@cinko:
Nenapisal meno, ale reagoval na mna, tak si ho beriem ja :-)
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 13:06
Google olizuje znamky, treba cakat, ale pride :-)
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od reg.: cinko
|
Pridané:
10.12.2009 10:39
prave som pozrel mam 19 pozvanok tak ak niekto chce...
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od: tatar
|
Pridané:
10.12.2009 11:28
tak ak by si mohol posli na sudpiva [at] gmail [dot] com
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od: tatar
|
Pridané:
10.12.2009 15:38
cinko, diky !
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od: petron
|
Pridané:
10.12.2009 15:11
Ahoj, poprosil bych take o jednu pozvanku nortep [zavinacc]gmail .com
Diky
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od: petron
|
Pridané:
11.12.2009 15:14
Dakujem za neposlanie, holt nejsem zena:-X
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od reg.: cinko
|
Pridané:
11.12.2009 15:36
sorry nevsimol som si uz poslane
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od: petron
|
Pridané:
11.12.2009 16:06
Dekuji velice, uz doslo.
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od reg.: Angelik
|
Pridané:
10.12.2009 18:32
aj ja by som chcela jednu pozvanku - angelika.kockova@gmail.com
Diky
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od reg.: yanick
|
Pridané:
11.12.2009 9:51
Poslal?
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od reg.: cinko
|
Pridané:
11.12.2009 12:40
neviem ci to poslal yanick tak som to pre istotu poslal ;) vyckaj par hodin a vitaj ;)
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od reg.: yanick
|
Pridané:
11.12.2009 12:47
Neposlal, pytala od teba a aby sme zase neposlali 2x :-)
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od reg.: Angelik
|
Pridané:
11.12.2009 16:26
cinko - dakujem, prisla, dokonca az dva krat :))
yanick - cinko sa ponukal ze ma dost, tak som tukla na prve meno :)) ale myslim, ze nas zien je tu viac, len nie kazda pise..
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 19:00
Hadam jedina zena na DSL.sk a vybrala si prave teba :-D:-D:-D
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od: matkoooooo
|
Pridané:
11.12.2009 11:42
ak by sa este nasla pozvanka tak by som jednu poprosil na matus.be zavinac gmail bodka com
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od reg.: cinko
|
Pridané:
11.12.2009 12:40
posalne pockaj kym olizu znamky ;)
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od: matkoooooo
|
Pridané:
11.12.2009 13:48
dakujem, uz aj znamky su olizane :-))
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 11:30
K tym pozvankam, google ich neposiela hned, napisali to takto:
Invitations will not be sent immediately. We have a lot of stamps to lick.
:-D:-D
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od: tralalalator
|
Pridané:
10.12.2009 13:15
aha... takze budem cakat :) ale aj tak dik :))
|
|
Re: Povodne zabezpecenie
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 13:25
Neni za co :-)
Potom daj vediet, ked pride
|
|
hovoril som
Od: IIIIIIIII
|
Pridané:
10.12.2009 10:00
Tato webova aplikacie je vyrazne tlacena do takychto zmien a rozhodnuti CIA, FBI, NSA a inymi vladami a ich agenturami...Kto chce a vie najde si/ spravi si socialnu siet/chat/irc s ludmi z vlastneho fachu a nepotrebujete na komunikaciu blbu verejnu webovu aplikaciu, kde je kazdy druhy clovek vytrety noob..
|
|
Re: hovoril som
Od: compal
|
Pridané:
10.12.2009 10:11
preco ved ak chces ziskavat informacie tak to urobis tak aby ti ich ludia sami poskytli..
|
|
Re: hovoril som
Od reg.: cinko
|
Pridané:
10.12.2009 10:48
1. myslis ze cia/fbi/nsa potrebuje taketo upravy webovej aplikacie aby ziskala pristup?
2. myslis ze irc,icq atp su omnoho bezpecnejsie? pokial nemas vlastny jabber server ktoremu zakazes s2s komunikaciu tak si asi v rovnakom sukromi ako na facebooku (ked fbi/cia/nsa chce zistit co zle robis tak to zisti). dokonca ani tym jabberom by som si nebol 100% isty. predsa len sucasne kryptovacie algoritmy su schvalene NSA a neverim ze by schvailili nieco co by im zabranilo "robit svoju pracu".
|
|
Re: hovoril som
Od: quix_
|
Pridané:
10.12.2009 12:45
"neverim ze by schvailili nieco co by im zabranilo "robit svoju pracu"." LOL
|
|
Re: hovoril som
Od reg.: cinko
|
Pridané:
10.12.2009 13:04
netvrdim ze s naplnou ich prace suhlasim. hovorim len o tom ze by nikdy nic take neschvalili ;)
|
|
Re: hovoril som
Od: m44
|
Pridané:
10.12.2009 13:28
takze selinux v tvojom pc nenajdeme?:)
|
|
Re: hovoril som
Od reg.: cinko
|
Pridané:
10.12.2009 13:34
tak zas nie kazdy ma k dispozicii vypocetny vykon a know-how vladnych agentur ;)
|
|
Re: hovoril som
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 13:03
Mozno tie schvalene algoritmy su mozno prave preto schvalene to neviem. Ale ak ide velku teroristicku organizaciu, tak ma pravdepodobne aj prostriedky aby si zaplatila experta, ktory dokaze zabezpecit aby si udaje prenasane udaje precital len ten komu boli urcene.
Tak nevidim velky prinos pre NSA aby mali sifry zadne vratka alebo kluc, ktory vladne vsetkym klucom.
Ale kto vie, nevedomost je sladka a kvoli tomu mozem pokojne spavat :-)
|
|
Re: hovoril som
Od reg.: cinko
|
Pridané:
10.12.2009 13:07
no existuje ECHELON
ECHELON was reportedly created to monitor the military and diplomatic communications of the Soviet Union and its Eastern Bloc allies during the Cold War in the early 1960s, but since the end of the Cold War it is believed to search also for hints of terrorist plots, drug dealers plans, and political and diplomatic intelligence. (zdroj wikipedia)
ono myslim si ze ak by nieco ako zadne vratka existovalo tak by sa to uz prevalilo ale naozaj... jeden nikdy nevie :)
|
|
Re: hovoril som
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 13:41
O tom projekte viem, na internete je o nom kopa celkom zaujimavych informacii.
Ale ktovie co je z toho pravda (ak vobec nieco), ale hlavne by ma zaujimalo kde by sa umiestnil v TOP500
|
|
Re: hovoril som
Od: siirii
|
Pridané:
10.12.2009 11:46
Haha, tak Ty si pobavil. Úplne si viem predstaviť ako FBI hľadá teroristov na Facebooku a ako sa musia tešiť, že teraz už vedia kde Abdul Alah býva, vďaka novým Facebook privacy settingsom :))
|
|
Inteligencia
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
10.12.2009 10:28
Som rad, ze sa tu niekto proti Facebooku buri. yanick, mas u mna plus :-) Vazne, som rad, ze si ludia nenechaju siahat na sukromie.
|
|
Re: Inteligencia
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 10:46
Vdaka, len dufam, ze burit sa bude dost ludi na to, aby to malo nejaky ucinok
|
|
Re: Inteligencia
Od: Tupcek
|
Pridané:
10.12.2009 11:11
pokiaľ robím všetko legálne a morálne správne, absolútne ma netrápi... koho to zaujíma, tomu to aj poviem, koho to nezaujíma, ten sa to nedozvie...keby sa FBI snažilo zistiť všetko o mne, kľudne nech si vytiahnu všetky info, budem len rád, že si ma vôbec všimli a že mám nejaký význam pre nich :) mne osobne súkromie nechýba :) pýtaj sa čo chceš a pokiaľ viem odpoveď, odpoviem :)
|
|
Re: Inteligencia
Od: ffgggggg
|
Pridané:
10.12.2009 12:25
si buzna?
|
|
Re: Inteligencia
Od: quix_
|
Pridané:
10.12.2009 12:51
si fakt "tupcek". ludia ocividne nechapu, ze v takychto pripadoch nejde o jednotlivca, bezvyznamneho hlupaka co poskytne fotky, vysledky testov, osobne informacie o sebe a svojom okoli. ide o spravanie sa celku nie nejakeho blbecka alebo vymetenej kravy uz to konecne pochopte prosim
|
|
Re: Inteligencia
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
10.12.2009 14:49
Mno, s tymto nazorom sa stretavam pomerne casto. Poviem Ti tri zakladne protiargumenty.
1) Porusovat zakon mozes bez toho, aby si o tom vedel. Priklad: Videl si pred volbami do VUC nejaky bilboard kandidata? Videl si ho aj v den volieb? Vies o tom, ze tym doslo k poruseniu predvolebneho moratoria? (Jasne, ze vies, ved poznas zakony, ze?). Vies o tom, ze tym, ze si to nenahlasil na volebnu komisiu si porusil zakon?
2) Nedodrziavanie zakona povazujem za jednu z moznosti vyjadrenia nesuhlasu so zakonom (myslis si napriklad, ze ludia v novembri 89 na namesti strngali v sulade so zakonom?)
3) Ked sa na Teba nazbiera dostatocne mnostvo udajov, si len babkou v rukach statu (a kazdeho, kto bude mat k Tvojej identite pristup). Ked budu chciet, kedykolvek na Teba cokolvek nasiju. Ak napriklad niekoho zabiju, nebudu mat problem hodit to na niekoho.
|
|
Re: Inteligencia
Od: aleluja
|
Pridané:
10.12.2009 18:28
Plus, ked uz je taky stedry, nech mi posle svoje know-how na moj email, potom asi pochopi ze je sukromie dolezite.
|
|
Re: Inteligencia
Od: XMen
|
Pridané:
10.12.2009 12:36
ludia su hlupi a kaslu na svoje sukromie resp. ich netrapi bohuzial
|
|
nezijes
Od: maly Lolo
|
Pridané:
10.12.2009 10:43
KTO NIE JE NA FACEBOOK-u NEZIJE A NEEXISTUJE, JE LEN STRATENA EXISTENCIA V REALNOM SVETE!!!
|
|
Re: nezijes
Od: asdfg
|
Pridané:
13.12.2009 19:40
To skor zavislaci bez sukromia a bez identity (stado), ako ty.
|
|
Ako to je?
Od: Blaze
|
Pridané:
10.12.2009 10:52
Ako to mate ostatni teraz s bezpecnostou? S moznostou nastavenia?
Mne nevypisuje nic o moznosti migracie, je to specialny proces alebo proste vsetkych premigruju? Lebo mi to nedalo a pozrel som ako to teraz vyzera a zistil som ze FB mozno nieco spristupnil , ale tiez pridal moznosti zabezpecenia od posledneho pripadu ked som na to pozeral.
Pridal zabezpecenie heslom na vsetky polozky. Tiez som nasiel moznost nastavit, co o mne mozu zdielat priatelia, co si tam nepamatam.
Potom, to ze meno je verejne...to mi pride normalne. Profilovu fotku tiez mozem nastavi, kto ju vidi...
Ako to teda je? Pridali moznosti zabezpecenia a teraz ich znizuju? Ci autor len prelozil nejaky clanok z internetu a ani nema FB konto aby sa na to pozrel?
|
|
Re: Ako to je?
Od reg.: cinko
|
Pridané:
10.12.2009 11:07
mne uz ponuklo migraciu a aj som ju spravil a fakt nemam pocit ze by niekto, kto nema fbook konto alebo nieje mojim friendom nejak extremne nazeral do mojho sukromia.
jedine co mam povolene na everyone je send me a message a add me as a friend. zakazal som indexovanie a pristup z vonku takze v podstate kto nieje na fbooku nevidi nic (ani fotku ani meno ani ked dostane priamo link na moj profil).
a kto je registrovany tak si ma moze najst a uvidi moje meno,fotku a to ze som fan of red bull a coffee a ze som clenom skupiny za zmenu trestneho zakonika o tyrani zvierat. fakt to je katastrofa vsetci o mne vsetko vedia... zly zly facebook ;)
|
|
Re: Ako to je?
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 11:20
Mne vadi, ze facebook slubuje jedno a urobi druhe. Teraz ma 350M ludi a znizil uroven sukromia. Pri 400M znizi znova? A pri 500M s velkou slavou zverejni facebook.mdf a facebook.ldf (ci na com bezia) k volnemu stiahnutiu?
Ani ja nemam dojem, ze by FB nejako zasahoval do sukromia, ale preco idu tymto smerom? Nech si tam nastavi co kto chce. Kto si zakaze vsetko je to len jeho chyba, nikto si ho tam nenajde. Ale preco rozhoduju za svojich uzivatelov?
|
|
Re: Ako to je?
Od reg.: cinko
|
Pridané:
10.12.2009 11:37
ja nemam pocit ze ju znizil. napr sa mi paci pri pisani statusov pribudla moznost este pred pridanim upravit kto ho moze vydiet. predtym som si tam napr nevsimol moznost povolit pridavanie iba pre priatelov priatelov (ergo nikto si ta nemoze pridat pokial nepozna niekoho ineho koho poznas). mne to sukromie na facebooku pride dost dobre. jedine co mi tam chyba su nejake skupinove ACL - je pekne ze si mozes delit uzivatelov do skupin ale ked nemozem napr povolit neiktore fotoalbumy iba pre uzku skupinu najlepsich priatelov tak je to naprd.
|
|
Re: Ako to je?
Od: siirii
|
Pridané:
10.12.2009 11:51
A prezraď mi, kto Ti bráni nastaviť si úroveň súkromia akokoľvek chceš???
|
|
Re: Ako to je?
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 12:24
Nie je to len o tom, Facebook je v niektorych ohladoch fajn sluzba, ale paci sa mi cim dalej tym menej. Toto bola asi posledna kvapka.
|
|
Re: Ako to je?
Od: quix_
|
Pridané:
10.12.2009 12:54
v tomto ti brania samotne terms of service facebooku. oni maju prakticky pravo na vsetko co tam postnes, takze nastavenia sukromia sa nezohladnuje pri predaji,analyzovani,prekladani..atd tvojich dat.
|
|
Re: Ako to je?
Od: siirii
|
Pridané:
10.12.2009 16:02
Ale tak s tým snáď človek počíta, že keď na Facebook nahrám fotky, tak sa k nim samotný Facebook bude vedieť dostať. Aj keby mali v terms of service napísané, že sa ich nikdy nedotknú, keď je to raz na ich serveroch, tak sú to ich dáta (z praktického hľadiska, nie z právneho). Bavíme sa o nastavení práv pre tretie subjekty a tie sú myslím úplne dostatočné. Čo presne bola tá posledná kvapka nechápem, mne sa zmena páči, už len to, že môžem obmedziť viditeľnosť statusov je veľké plus.
|
|
uzivatel vs pouzivatel
Od: Forty
|
Pridané:
10.12.2009 11:13
uzivatel uziva lieky
pouzivatel pouziva software
irituje ma to
|
|
Wave...
Od: tttomas
|
Pridané:
10.12.2009 11:36
su este tie pozvanky ? dakujem za odpoved
|
|
Re: Wave...
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 11:37
Kam ju chces poslat?
|
|
Wave...
Od: tttomas
|
Pridané:
10.12.2009 11:38
cantomas(a)gmail.com
dakujeeem
|
|
Re: Wave...
Od reg.: cinko
|
Pridané:
10.12.2009 11:40
coskoro to budes mat
|
|
Re: Wave...
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 11:44
Kukam, ze bude mat dve :-D
Asi by sa to zislo nejako vyriesit ;-)
|
|
Re: Wave...
Od reg.: cinko
|
Pridané:
10.12.2009 11:46
jj tak davame na striedacku?
|
|
Re: Wave...
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 11:49
Tiez ma napadlo, ale treba to sledovat a ked budes na rade a odbehnes alebo ja, tak sa chlapik nedocka a vznikne queue :-)
Nech si chlap napise od koho chce, ak nenapise dostane figu :-)
|
|
Re: Wave...
Od reg.: cinko
|
Pridané:
10.12.2009 11:52
ok tak to bude asi najlepsie a najprehladnejsie :)
|
|
Re: Wave...
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 11:42
Odoslana, ale ako som tu uz pisal, maju vela znamok na olizovanie, tak ti nepride hned :-)
|
|
Wave...
Od: tttomas
|
Pridané:
10.12.2009 11:44
dakujeem.
|
|
Nechápem
Od: siirii
|
Pridané:
10.12.2009 11:49
Kto má IQ väčšie ako 80 tak si nastaví politiku súkromia ako len chce a ako mu vyhovuje, tak naozaj nechápem komentáre: "dám im ešte šancu, potom bye bye facebook", rušenie konta a podobne. To ste takí sprostí? Aj keď pravda, veď diskusná žumpa na DSL.sk je už legendárna...
|
|
Re: Nechápem
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 11:54
Cital si vsetko co som pisal? ;-)
>> Aj keď pravda, veď diskusná žumpa na DSL.sk je už legendárna...
... a ja uz aj viem preco? ;-)
|
|
Re: Nechápem
Od: siirii
|
Pridané:
10.12.2009 16:04
Áno, čítal som všetko čo si napísal a stále nechápem, ČO presne je tá posledná kvapka. Čo presne Ti vadí? Ja som zaregistroval len zmeny k lepšiemu.
|
|
Re: Nechápem
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 16:30
Napriklad rychlost a nie je to sposobene rychlostou internetu. Parkrat sa mi stalo, ze ma facebook jednoducho odhlasil a pod. A to nepocitam rozne malickosti.
Uz kvoli tomu existuje (minimalne jedna) (mala)skupina http://preview.tinyurl.com/ykxee3e :-D
Proste facebook rastie rychlejsie ako to cakali jeho tvorcovia, cize ma stare detske choroby a aj nove pretoze nestihaju. Naozaj som zvedavy kam to povedie a ako a ci vobec to vyriesia. Zatial na FB nemusim byt, az na pomalu a zabugovanu farmu mi nechyba :-)
FB ma vraj buduci rok zarobit $710M, takze sanca, ze FB bude rychly, bezpecny a prehladny tu je.
http://preview.tinyurl.com/yjgnak9
|
|
Re: Nechápem
Od: siirii
|
Pridané:
16.12.2009 14:46
Fajn, ale mal som pocit, že sa tu bavíme o najnovších zmenách ohľadom politiky súkromia, nie?
|
|
Re: Nechápem
Od: RIKK
|
Pridané:
10.12.2009 12:13
diskusiae tu na dsl patria urcite k tym zabavnym a vzy sa najde niekto iny co rozumie danej veci a ostatni sa tak casto dozvedia doplnkove info ku clankom, ak chces diskusnu zumpu chod na sme, tam najdes viac ludi s iq 80.
|
|
Re: Nechápem
Od reg.: cinko
|
Pridané:
10.12.2009 12:15
chod na azet a tam najdes priemerne iq 80 ;)
|
|
Re: Nechápem
Od: ghjutr
|
Pridané:
10.12.2009 12:28
chod na fasbuk tam najdes iq 70 v priemere
|
|
Re: Nechápem
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 12:33
Cas.sk cca 50
Kto da menej? :-D
|
|
Re: Nechápem
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 12:37
Mozno este toto http://preview.tinyurl.com/ygqrxj9 :-D
|
|
Re: Nechápem
Od: hdhdhhdhdhdh
|
Pridané:
10.12.2009 15:30
nrsr.sk iq 30
|
|
Re: Nechápem
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 15:36
Este by som o niekom vedel, len neviem, ci je to manuska, marioneta alebo javajka, ale ma to iq baklazanu :-D:-D
|
|
Re: Nechápem
Od reg.: kane777
|
Pridané:
10.12.2009 20:36
Pokial tvoji priatelia maju priemerne IQ 70 tak to asi zapadas.. Moji su na tom lepsie
|
|
Re: Nechápem
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 12:31
Tiez mam dojem, ze na dsl.sk chodi vela ludi, ktori rozumeju IT. Napr. clanok o zranitelnosti SSL bol dost tazky a inde som nevidel, ze by o tom pisali.
Niektore diskusie na zive.cz tiez "stoja za to" :-)
|
|
Re: Nechápem
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
10.12.2009 14:27
mozno budem pre niektorych cudny ale zive.sk ,zive.cz ,mobilmania.sk ,mobilmania.cz a dsl.sk su stranky ktore pravidelne navstevujem aj niekolko krat do dna
|
|
sukromie?
Od reg.: Morfeus
|
Pridané:
10.12.2009 13:31
Neviem co riesite. Ja tam mam stare nastavenia kde si ich mozem nastavovat ako vzdy.
http://img40.imageshack.us/ img40/7483/facebookiw.jpg
(odstrante medzeru - limit slova 50 znakov)
|
|
Wave...
Od: tttomas
|
Pridané:
10.12.2009 14:07
...je mozne, ze Google Wave Invitation uz dve hodiny neprisiel? dakujem
|
|
Re: Wave...
Od reg.: yanick
|
Pridané:
10.12.2009 14:13
No, neni sranda olizovat tisicky znamok denne :-)
Ale odisli ti 2 pozvanky, tak bud pokojny a staci si pockat ;-)
|
|
Re: Wave...
Od: roman2
|
Pridané:
10.12.2009 14:18
ano. trva to zopar hodin.
|
|
Re: Wave...
Od reg.: kane777
|
Pridané:
10.12.2009 20:39
To minimalne, ja ked som niektorym ludom posielal (uz to bolo zopar tyzdnov dozadu) tak to trvalo niekolko dni.
|
|
Wave...
Od: tttomas
|
Pridané:
10.12.2009 14:16
dakujem moc.
|
|
odborniknavsetko
Od: odborniknavsetko
|
Pridané:
10.12.2009 14:34
ked clovek nie je somár, tak si to nastavi raz dva, ale ako vidim, je tu dost somarov
|
|
Re: odborniknavsetko
Od: Blooddog
|
Pridané:
10.12.2009 16:03
Presne tak,nastavim si to tak,ako to vyhovuje mne
|
|
default nastavenie
Od: petriq
|
Pridané:
10.12.2009 15:56
mne ako default nastavenia ponuklo "Old" pri vsetkych moznostiach
|
|
no jo
Od: len tak
|
Pridané:
10.12.2009 18:33
este vam nikto nepovedal ze facebook je produkt pentagonu na zhromazdovanie osobnych udajov
|
|
Re: no jo
Od reg.: cinko
|
Pridané:
11.12.2009 11:35
ano, samozrejme , facebook je ceresnicka na torte celosvetoveho sionisticko-zidobolsevickeho spiknutia!
|
|
Re: no jo
Od: treba doplnit
|
Pridané:
13.12.2009 16:26
zabudol si na slobodnych murarov :D
|
|
Zmeny?
Od: JFK........
|
Pridané:
10.12.2009 21:05
Migruju postupne? Ja zatial na hlavnom konte ziadne zmeny nemam, na dalsom vytvorenom neskor uz ano...
|
|
mesto užívateľa
Od: stanley_44
|
Pridané:
13.12.2009 0:28
Pre vypnutie zobrazovania mesta uživateľa stačí nastaviť v Privacy settings/Contact Information u Home Town zmeniť hodnotu len priatelia.
Čiže jediné čo sa nedá ovplyvniť je meno, profilová fotka a pages.
|
|
Google Wave
Od: wooom1000
|
Pridané:
13.12.2009 3:02
Poprosim pozvanku: wooom1000(zaavinac)gmail(bodka)com
Diky!
|
|
pozvanky do google wave
Od: noo
|
Pridané:
13.12.2009 16:32
ludia skuste to takto:
https:// services.google.com/fb/forms/wavesignup/
|