|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Astar Seram
Od: Nordicek
|
Pridané:
20.11.2009 20:39
Ja som vedel ze si pre nas pridu. Aštar Šeran sa nemylil :D
|
|
Re: Astar Seram
Od reg.: kane777
|
Pridané:
20.11.2009 20:41
Teraz je to jasne Intel ovladaju jasteri z pekiel!
|
|
Re: Astar Seram
Od: gamer
|
Pridané:
20.11.2009 21:14
njn, len je zaujimave, ze sa vobec nesnazia o postupny proces napr. pouzitim neimplantovanych nasad, ale priamo hovoria o implantovani do ludskeho tela a urcite nie som sam, ktoremu sa pri predstave mat v mozgu cudzie teleso obracia zaludok ;)
|
|
Re: Astar Seram
Od: rms_
|
Pridané:
21.11.2009 13:40
ja budem rad ked tam budem mat aspon nejake teleso
|
|
Re: Astar Seram
Od: Mariooo
|
Pridané:
23.11.2009 6:28
LOL, nema sluzit ako nahrada, len ako doplnok :-)
|
|
Re: Astar Seram
Od: Serem
|
Pridané:
23.11.2009 13:11
aby ti to aj malo s čím komunikovať
|
|
Re: Astar Seram
Od: lolitiak
|
Pridané:
21.11.2009 16:33
kde ze v intely maju poriadne hviezdy http://bit.ly/IMdTM preto
|
|
Re: Astar Seram
Od: Aštar Šeran
|
Pridané:
22.11.2009 17:29
Aštar Šeran sa nemýli
http://spedr.com/3u0m1
|
|
bod zlomu
Od: vojti88
|
Pridané:
20.11.2009 20:50
tak toto je bod zlomu... ktory rozdeli cely svet... na jednej strane budu tvrdy odporocovia a ohlasovatelia apokalypsi... a na druhej zastancovia, "siritelia buducnosti" a intergalaktickej zivotnej urovne :D ...cize, obe skupiny blazni :D
|
|
Re: bod zlomu
Od: pedroo 115
|
Pridané:
20.11.2009 21:05
budeme potrebovat obidve aby ich mal kto kontrolovat.pripadne viest povstanie za slobodu :D
|
|
Re: bod zlomu
Od reg.: marha
|
Pridané:
20.11.2009 21:38
ok zakladam oficialne povstanie za slobodu, kto sa prida
|
|
Re: bod zlomu
Od: .em
|
Pridané:
20.11.2009 22:11
Dufam, ze na Facebooku...
|
|
živé baterky
Od: Doritiajscivilizaciou
|
Pridané:
22.11.2009 12:02
Po pade OS Windows padnu vsetci implantovani. Staci si len pockat.
|
|
Re: bod zlomu
Od: Aštar Šeran
|
Pridané:
22.11.2009 17:30
Aštar Šeran tam je
http://spedr.com/3u0m1
|
|
Re: bod zlomu
Od: Cpx
|
Pridané:
21.11.2009 7:41
Jedine ak je to povstanie za slobodu nosenia cipov v mozgu, ja by som chcel mat aj implementovany upgrade s nejakym peknym hudkom co poskytuje nejake info :)
|
|
Re: bod zlomu
Od: .em
|
Pridané:
21.11.2009 9:51
Conky a TODO list. Beriem. :)
|
|
Re: bod zlomu
Od: veruveru
|
Pridané:
21.11.2009 14:37
Myslím, že keď budeš mať čip, tak nebudeš ani myslieť, nie že ešte nejaké povstanie :_)))))
|
|
Re: bod zlomu
Od: doritiajscivilizaciou
|
Pridané:
22.11.2009 12:03
Čipi budú povinnou výbavou dotovanou Ficouvou vladou. Bude zdarma dodavany aj volebnyprogramFico.exe .
|
|
Re: bod zlomu
Od: pamatuj
|
Pridané:
22.11.2009 13:17
ty debilko, ak sa nevieš inak presadiť, chod k psychiatrovi. Toto je technický portál, nie politický
|
|
Re: bod zlomu
Od: Meldo
|
Pridané:
22.11.2009 20:54
osvetu treba sirit evidentne aj tu.
|
|
komenty
Od reg.: marha
|
Pridané:
20.11.2009 20:58
tak to sa tesim na tie komenty co tu teraz budu :D
|
|
uz som take nieco pocul
Od: ghs
|
Pridané:
20.11.2009 20:59
o tomto som uz pocul velmi davno. cca 10 rokov dozadu. bol so sice iba experiment ale, implantovali nejakemu muzovi, co stratil zrak, nejaky cip do mozgu a napojili to na zrakove centrum (detaily fakt neviem) a bol schopny vidiet. zevraj videl nejke male pole v "rozliseni" 100x100 bodov. nieco podobne som pocul aj o hluchom ktoremu vratili urcitu cast sluchu.
podla mna je to dobre na taketo veci. ale urcite sa najde nejaky novodoby frankenstain ktory to bude chciet zneuzit.
|
|
Re: uz som take nieco pocul
Od: Jenda
|
Pridané:
20.11.2009 21:04
„nieco podobne som pocul aj o hluchom ktoremu vratili urcitu cast sluchu.“
Kochleární implantát?
|
|
Re: uz som take nieco pocul
Od: hhh
|
Pridané:
21.11.2009 2:06
nemam sajn. ale znie to zaujimavo :-)))
|
|
Re: uz som take nieco pocul
Od: Jenda
|
Pridané:
21.11.2009 13:53
Tak to zkus zadat do Googlu ;-)
|
|
Re: uz som take nieco pocul
Od: Erika Eleňjak
|
Pridané:
23.11.2009 0:26
... podla biblie, vyuzival Jezis tieto cipy na opravu zraku a sluchu uz pred 2000 rokmi.
|
|
Re: uz som take nieco pocul
Od: miskoo
|
Pridané:
23.11.2009 7:54
to bol goool heh
|
|
veru :)
Od: comment
|
Pridané:
20.11.2009 21:01
veru, toto bude plodna diskusia :) si predstav, ze ti hacknu cip, pojdes po ulici, zbadas babenu, budes mysliet, ze "to je kus, tu by som vojel", niekto si to vytlaci a mas problem :) a este ked vo velkej kancelarii cez pda...
|
|
Re: veru :)
Od reg.: webnick
|
Pridané:
20.11.2009 21:07
A kym vytlacis ten dokument v tej obrovskej kancelarii, tak cracknes WEP na chip tej babeny a hodis tam exploit, co jej nasuska, ze "jezisi, ten chlap oproti tak s tym dnes MUSIM JEBAT..." a mame vyhrane.
|
|
Re: veru :)
Od reg.: webnick
|
Pridané:
20.11.2009 21:09
... co je mozno jediny sposob, ako by mohla velka vacsina 31337 g33k0v m3g4 h4x0rz konecne zasunut :)))))
|
|
Re: veru :)
Od: .em
|
Pridané:
20.11.2009 22:27
Nepravda... este tu je alkohol!
|
|
Re: veru :)
Od: goto kunda
|
Pridané:
22.11.2009 0:50
ak megahaxor dobre zarába tak môže zasunúť kedy chce :P
|
|
Re: veru :)
Od: vojti88
|
Pridané:
20.11.2009 21:15
ale toto neznie zle :P
|
|
Re: veru :)
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
20.11.2009 21:29
Myslim, ze toto je zaujimava myslienka. Rad by som to rozvinul do nasledujucej uvahy: predstavte si, ze si myslite, ze ste uplne normalni (nemate ziadne oficialne sexualne uchylky). V praci budete mat normalne implantovany cip, pretoze to tak jednoducho chce zamestnavatel. mno a jedneho pekneho dna pride kolegova sestra/sesternica/dcera, nafintena a skratka jej to sekne. Budete mat normalne myslienky, ake v takom pripade clovek moze mat. Problem je, ze aj ked na to ta dievcina nebude vyzerat, nebude plnoleta. Daju vas na sud a budete uznani z pedofilie. Tiez ked sa vam bude pacit, ze sefa niekto zmlatil, pretoze je to skratka svina a zasluzi si, mozete byt vyhodeni, pretoze ste "sadisti". Prikladov by sa naslo viac...
|
|
Re: veru :)
Od: Memo1978
|
Pridané:
21.11.2009 9:57
uzivanie psychotropnych latok nie je dobre, ale to snad uz vidis aj sam:-)
|
|
Re: veru :)
Od reg.: kane777
|
Pridané:
21.11.2009 15:20
Drogy jsou spatny!
|
|
Drogy jsou spatny!
Od: south park
|
Pridané:
21.11.2009 18:33
Aaaaaano ?
Spatnyyyyy !
|
|
Re: veru :)
Od: one
|
Pridané:
21.11.2009 11:32
budes prave pisat spravu sefovi.. otocis sa ze kto to prisiel a odrazu na obrazovke v rychlosti nabehne: Kur.. Tu by som hned po... xxx.. /ENTER/ ...
|
|
Re: veru :)
Od reg.: Alino
|
Pridané:
21.11.2009 12:02
haha, ide farar po ceste a hovori "hergot, hovno!" "sakra! povedal som hovno!" "do riti, povedal som sakra" "kurva, povedal som do riti!" "jebem na to aj tak som nechcel byt fararom" xD
tie cipy snad nikto nebude filtrovat ze co si kto kedy myslel :)
|
|
Re: veru :)
Od: Deafboy2v1
|
Pridané:
21.11.2009 12:24
Technicky v tom problem nevidim, ale entreba na to ziadne chipy. Mozgove vlny sa daju uz teraz snimat na dialku, kokonca sa z nich da zostavit ciernobiely (nie celkom kvalitny) obraz toho, co prave vidis... Nepoznam ale presnu vzdialenost, a napamatam si presne ani zdroj informacii.
|
|
Re: veru :)
Od: Jenda
|
Pridané:
21.11.2009 13:53
Vzdálenost ~20 cm, ale to zařízení je poměrně neskladné :-) a pro zkoumaného to není příliš pohodlné :-). (google: fmri)
|
|
Re: veru :)
Od: Meldo
|
Pridané:
22.11.2009 20:57
kde by som mohol najst tie stare prispevky o vytlaceni dokumentu vo velkom kancli cez PDA a WiFi?? hladam to uz velmi dlho v archive ale neporadilo sa mi to. Skuste hodit link na clanok kde to je (v diskusii samozrejme) spomentue pls...
|
|
Re: veru :)
Od: sgfsd
|
Pridané:
22.11.2009 22:09
najstarsie som nasiel tu
http://www.dsl.sk/article.php?article=4119&title=
ale netusim ci to je original
|
|
eeeeee
Od: TomSQ
|
Pridané:
20.11.2009 21:08
Intel, dakujem neprosim!
|
|
Re: eeeeee
Od reg.: userKO
|
Pridané:
20.11.2009 21:14
suhlasim.
dufam ze bude na vyber aj AMD :D
|
|
Re: eeeeee
Od: bfcgh
|
Pridané:
21.11.2009 2:09
si zabil :-)
|
|
Re: eeeeee
Od: Barbara Streisand
|
Pridané:
21.11.2009 17:10
Aj v Southparku daly Cartmanovi nejaky chip do hlavy a vsetci vieme ako to dopadlo :)
....Barbara Streisand....
|
|
mozog
Od: trhrjtjrjjtrjj
|
Pridané:
20.11.2009 21:15
nie som spokojny, prakticky prinos je mizerny. treba nahradit organy co udrzuju mozog v cinnosti, a neskor nahradit mozog a vedomie presunut do niecoho lepsieho. v tomto je buducnost, ludske telo mozno stacilo nejakej opici spred nasho letopoctu ale ja nie som ochotny zit v niecom tak priserne nedokonalom.
|
|
Re: mozog
Od: jajajajajaja
|
Pridané:
20.11.2009 21:25
konecne niekto kto ma aspon trosku sebakritiky :-D
|
|
Re: mozog
Od reg.: veldo
|
Pridané:
20.11.2009 21:29
pravdu mas. ja by som chcel mat telo robota. najlepsie takeho, ktory by sa vedel premenit na zlte Camaro :)
|
|
Re: mozog
Od: nazdars
|
Pridané:
21.11.2009 1:04
100 bodov:-D
|
|
Re: mozog
Od: huh
|
Pridané:
21.11.2009 1:56
ty vole pozeral si vela Battlestar galactica :P
|
|
Re: mozog
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.11.2009 9:11
pozor: nemyl si pojmy! ludske telo, resp. akykolvek mnohobunkovy eukaryoticky organizmus nie je nedokonaly! je to absolutny zazrak! nepouzil si to spravne slovo. zrejme si myslel slovo K R E H K Y!!! cim je organizmus komplexnejsi, tym je krehkejsi! archaebakterie su tu s nami uz min. 3,7 miliardy rokov a dodnes sa nezmenili! prezili asi tucet hromadnych vymierani na tejto planate. prokaryoticke jednobunkove primitivne organizmy detto.
eukaryoticka kambricka revolucia (ano Revolucia, nie Evolucia) mnohobunkovych organizmov zacala niekde cca pred 1 mld rokov az 540 milionmi rokov (pred 1 mld rokov neexistovalo nic eukaryoticke, nic mnohobunkove!)
|
|
Re: mozog
Od: aleluja
|
Pridané:
21.11.2009 10:44
Ty sa vsade vyznas :-)
(nemyslim to v zlom)
Odkial beries tolko vedomosti ?
|
|
Re: mozog
Od: ((TnT))
|
Pridané:
21.11.2009 12:46
predsa z jeho eukaryoticko-kambrickeho mozgu :)
|
|
Re: mozog
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.11.2009 16:47
1) ako sopel som okrem chujin a rozpravok (vcielka maja, knight rider, baywatch, bh 90210,) pozeraval aj dokumenty, hlavne o prirodnych vedach (o dejinach az neskor)
2) na univ som vystudoval prirodne vedy (matiku-chemiu), ale zaujimaju ma vsetky prirodne vedy napr. aj fyzika, biologia a aj informatika - tie som ale bozuhial na univ. nestudoval
3) na skonceni som na univ strasil ako odp(b)orny asistent = akademicka poda priamo pod nohami
4) vzdy som mal zaujem o vedu ako taku (aj humanitno-spolocenske ako psychologia, sociologia, dejiny, lingvistika, jazyky ... su vedy, ale uplne ine, ako z pohladu prirodnych vied), ked ma nieco zaujalo - vzdy som chcel vediet viac ako sa o tom uci v skole a sem-tam som badal-skumal, najme odvodzovanie vztahov v matike (samozrejme neboli nic nove pod slnkom) ci najdenie riesenie nejakeho "problemiku"
4) citanie populacno-naucej literatury cloveku na intelekte iste neuberie
|
|
Re: mozog
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.11.2009 16:47
5) velmi mierny nabeh na autizmus cloveku umoznuje vediet take chujiny ako ludolfovo ci eulerovo cislo na 15 des. miest a desiatky dalsich konstant na 3-4 des. miesta (neucil som sa ich, jednoducho som tak casto s nimi narabal, ze mi ostali v hlave)
clovek ziska potom trocha nadhlad nad dusevnym vlastnictvom druhu homo sapiens a bohuzial cim viac sa clovek vzdelava a ziskava vasci nadhlad, tym viac si uvedomije, ze jeho vedomosti su nicotne a ze teda vlastne nic nevie, nakolko objavuje exponencialne rastuce vedomosti ludstva
|
|
Re: mozog
Od: misogsk
|
Pridané:
22.11.2009 13:43
Ja som sa radsej venoval na VS(to co tu mame nie su univerzity) sexu.
|
|
Re: mozog
Od: Aštar Šeran
|
Pridané:
22.11.2009 17:40
a bol si niekedy na nejakej univerzite?
|
|
Re: mozog
Od reg.: cinko
|
Pridané:
22.11.2009 23:31
ale ved na koleje mozes na party chodit aj ked student niesi ;)
|
|
Re: mozog
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.11.2009 16:48
na margo bodu 4:
1 x PROČ MAJÍ SLONI VELKÉ UŠI - Lavers Chris
1 x JAZYK MATEMATIKY - Devlin Keith
1 x ČERNÉ DÍRY, ČERVÍ DÍRY A STROJE ČASU - Al-Khalili Jim
1 x ŽIVOT A SMRT PLANETY ZEMĚ - Ward Peter, Brownlee Donald
1 x NÁŠ NEOBYČEJNÝ VESMÍR - Rees Martin
1 x V PAVUČINĚ SÍTÍ - Barabási Albert László
1 x NOVÝ KVANTOVÝ VESMÍR - Hey Tony
1 x VÝSTŘEDNÍ VESMÍR - Kirshner Robert
1 x NEÚPLNOST - DŮKAZ A PARADOX KURTA GODELA - Goldsteinová Rebecca
1 x 1089 A DALŠÍ PARÁDNÍ ČÍSLA - Acheson David
1 x MATEMATIKA - Gowers Timothy
1 x ZLATÝ ŘEZ - Livio Mario
1 x PROMĚNY VESMÍRU - Krauss Lawrence M.
1 x KVANTOVÁ TEORIE - Polkinghorne John
1 x HISTORICKÝ VÝVOJ POJMU KŘIVKA - Lomtatidze Lenka
1 x PARALELNÍ SVĚTY - Kaku Michio
1 x ALENKA V ŘÍŠI KVANT. ALEGORIE KVANTOVÉ FYZIKY - Gilmore Robert
1 x LOGIKA - Priest Graham
1 x VELKÝ TŘESK - Singh Simon
1 x AŽ NA KONEC VESMÍRU - Johnson George
1 x HVĚZDY, PLANETY, MAGNETY - Kulhánek Petr, Rozehnal Jakub
|
|
Re: mozog
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.11.2009 16:48
1 x KOSMOLOGIE - Coles Peter
1 x KDE TEDY VŠICHNI JSOU? - Webb Stephen
1 x JAK JSME SE STALI LIDMI - Uhlíř Martin
1 x O VZNIKU DRUHŮ PŘÍRODNÍM VÝBĚREM - Darwin Charles
1 x NEŘEŠITELNÁ ROVNICE - Livio Mario
1 x NA VELIKOSTI ZÁLEŽÍ - Bonner John Tyler
1 x HYPERPROSTOR - Kaku Michio
1 x NOVÉ TEORIE VŠEHO - Barrow John D.
1 x KDO ŘÍDÍ INTERNET? - Goldmith Jack, Wu Tim
1 x ZLATÉ ČÍSLO - Ghyka Matila C.
1 x PŘÍBĚHY MATEMATIKY - Mareš Milan
1 x HRAJE BŮH KOSTKY? - Stewart Ian
1 x SVĚT BEZ NÁS - Weisman Alan
|
|
Re: mozog
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.11.2009 16:49
BENOIT MANDELBROT: Fraktály – Tvar, náhoda a dimenze, Nakladatelství MLADÁ FRONTA, edice KOLUMBUS, svazek 163, Praha 2003, ISBN 80-204-1009-0
JOHN D. BARROW: Teorie všeho, Nakladatelství MLADÁ FRONTA, edice KOLUMBUS, svazek 133, Praha 1996, ISBN 80-204-0602-6
JOHN D. BARROW: Teorie ničeho, Nakladatelství MLADÁ FRONTA, edice KOLUMBUS, svazek 174, Praha 2004, ISBN 80-204-1156-9
JOHN D. BARROW: Pí na nebesích – O počítáni, myšlení a bytí, Nakladatelství MLADÁ FRONTA, edice KOLUMBUS, svazek 154, Praha 2000, ISBN 80-204-0855-X
KIP S. THORNE: Černé díry a zborcený čas – Podivuhodné dědičství Einsteinova génia, Nakladatelství MLADÁ FRONTA, edice KOLUMBUS, svazek 169, Praha 2004, ISBN 80-204-0917-3
|
|
Re: mozog
Od: cookie_
|
Pridané:
23.11.2009 14:44
"teorie vseho" - velmi zaujimave citanie :)
|
|
Re: mozog
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.11.2009 16:49
BRIAN GREEN: Elegantní vesmír – Superstruny, skryté rozměry a hledání finální teorie, Nakladatelství MLADÁ FRONTA, edice KOLUMBUS, svazek 156, Praha 2001, ISBN 80-204-0882-7
MATT RIDLEY: Červená královna – Sexualita a vývoj lidské přirozenosti, Nakladatelství MLADÁ FRONTA, edice KOLUMBUS, svazek 150, Praha 1999, ISBN 80-204-0825-8
STEVEN N. AUSTAD: Proč stárneme, Nakladatelství MLADÁ FRONTA, edice KOLUMBUS, svazek 149, Praha 1997, ISBN 80-204-0804-5
FRANCIS CRICK: Věda hledá duši – překvapivá domněnka, Nakladatelství MLADÁ FRONTA, edice KOLUMBUS, svazek 136, Praha 1997, ISBN 80-204-0633-6
JIŘÍ GRYGAR: Vesmír jaký je – Současná kosmologie (téměř) pro každého, Nakladatelství MLADÁ FRONTA, edice KOLUMBUS, svazek 135, Praha 1997, ISBN 80-204-0637-9
ROGER PENROSE: Makrosvět, mikrosvět a lidská mysl, Nakladatelství MLADÁ FRONTA, edice KOLUMBUS, svazek 144, Praha 1997, ISBN 80-204-0780-4
|
|
Re: mozog
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.11.2009 16:50
STEVEN WEINBERG: První tři minuty – moderní pohled na počátek vesmíru, Nakladatelství MLADÁ FRONTA, edice KOLUMBUS, svazek 138, Praha 1998, ISBN 80-204-0700-6
STEPHEN HAWKING: Černé díry a budoucnost vesmíru, Nakladatelství MLADÁ FRONTA, edice KOLUMBUS, svazek 131, Praha 1995, ISBN 80-204-0515-1
STEPHEN HAWKING: Stručná historie času – Od velkého třesku k černým dírám, Nakladatelství MLADÁ FRONTA, edice KOLUMBUS, svazek 124, Praha 1991, ISBN 80-204-0169-5
MCCRACKEN GARRY STOTT PETER: Fúze – energie vesmíru, Nakladatelství MLADÁ FRONTA, edice KOLUMBUS
I. NOVIKOV: Černé díry a vesmír, Nakladatelství MLADÁ FRONTA, edice KOLUMBUS
P. CONEVEY, R. HIGHFIELD: Mezi chaosem a řádem, Nakladatelství MLADÁ FRONTA, edice KOLUMBUS
R. KIPPENHAHN: Odhalená tajemství Slunce, Nakladatelství MLADÁ FRONTA, edice KOLUMBUS
DICK J. STEPHEN: Život v jiných světech, Nakladatelství MLADÁ FRONTA, edice KOLUMBUS
BARROS VICENTE: Globální změna klimatu, Nakladatelství MLADÁ FRONTA, edice KOLUMBUS
|
|
Re: mozog
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.11.2009 16:50
JOHN D. BARROW: Konstanty přírody – čísla skrývající najhlubší tajemství vesmíru, Nakladatelství PASEKA, edice FÉNIX, svazek 14, Praha 2005, ISBN 80-7185-689-4
KRAUSS M. LAWRENCE: Proměny vesmíru, Nakladatelství PASEKA, edice FÉNIX
KIRSHNER P. ROBERT: Výstřední vesmír, Nakladatelství PASEKA, edice FÉNIX
CHARLES SEIFE: Nula – život jedné nebezpečné myšlenky, Nakladatelství DOKOŘÁN A ARGO, edice ALITER, svazek 25, Praha 2005, ISBN 80-7363-048-6, 80-7203-741-2
KEITH DEVLIN: Problémy pro třetí tisíciletí – Sedm největších nevyřešených otázek matematiky , Nakladatelství DOKOŘÁN A ARGO, edice ALITER, svazek 24, Praha 2005, ISBN 80-7363-016-8, 80-7203-739-0
|
|
Re: mozog
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.11.2009 16:50
DEVLIN KEITH: Jazyk matematiky, Nakladatelství DOKOŘÁN, 2002, 342 str.
STEWART IAN: Odsud až do nekonečna, Nakladatelství DOKOŘÁN, 2006, 365 str.
REES MARTIN: Náš neobyčejný vesmír, Nakladatelství DOKOŘÁN, 2002, 199 str.
PIPER F., MURPHY S.: Kryptografie, Nakladatelství DOKOŘÁN, 2006, 156 str.
GOWERS TIMOTHY: Matematika, Nakladatelství DOKOŘÁN, 2006, 158 str.
ACHESON DAVID: 1089 a další parádní čísla, Nakladatelství DOKOŘÁN, 2006, 183 str.
WARD P. BROWNLEE D.: Život a smrt planety Země, Nakladatelství DOKOŘÁN
GOLDSTEINOVÁ REBECCA: Neúplnost – důkaz a paradox Kurta Gödela, Nakladatelství DOKOŘÁN, 2006, 265 str.
LIVIO MARIO: Zlatý řez, Nakladatelství ARGO, 2006, 255 str.
KAKU MICHIO: Einsteinův vesmír, Nakladatelství ARGO, 2005, 254 str.
SINGH SIMON: Kniha kódú a šifer, Nakladatelství ARGO, 2003, 382 str.
|
|
Re: mozog
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.11.2009 16:51
SIMON SINGH: Velká Fermatova věta, Nakladatelství ACADEMIA, Praha 1997, ISBN 80-200-0394-0
PETR BECKMANN: Historie čísla , Nakladatelství ACADEMIA, Praha 1998, ISBN 80-200-0655-9
KITTI FERGUSON: Stephen Hawking. Hledání teorie všeho, Nakladatelství AURORA, Praha 1996, ISBN 80-85974-05-3
........... niektore as asi opakuju, je to copy-pastnute zo zonamov
|
|
Re: mozog
Od: mentolka
|
Pridané:
21.11.2009 18:29
chlapik prevrel
|
|
Re: mozog
Od: Drak_1
|
Pridané:
21.11.2009 20:37
Človek sa celý život učí a aj tak umre sprostý !!! :D :D :D
|
|
Re: mozog
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
22.11.2009 10:00
priblizne, aj ked "sprosty" je diskutabilny pojem aj zo subjektivneho hladiska (t,j, ze clovek by mal tamer nulovu dusevnu ontogenezu = individualny vyvoj). niektomu staci to co vie zo ZS a viac pre zivot nepotrebuje. niekto vie ale viac a cim vie viac, tym si uvedomuje ze vie menej (lebo vidi viac dusevneho vlastnictva ludstva, resp. dochadza na nove a nove veci, na neobjavene pravdy a teorie) ... no a potom vznikaju slavne vyroky typu "viem, ze nic neviem" od uja sokratesa a ine
|
|
Re: mozog
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
22.11.2009 10:03
tym samozrejme nechcem povedat, ze relativne vzhladom na svoju dobu, siaham sokratesovi aspon po clenky ... ani tam nie ... dnesni sokratesi su tak nositelia nobelovych cien a vsetci znamejsi vedci v prirodnych vedach, resp. matematici (beznemu ludu este menej znami)
|
|
Re: mozog
Od: aleluja
|
Pridané:
21.11.2009 22:04
Vycerpavauca odpovoved :) dakujem..
Mas velmi podobny pohlad na svet, tiez by som rad mal nejake tie vedmosti z tych oblasi, preto som sa pytal, i ked si do toho investoval daleko viac usilia ako som si vobec predstavoval. Klubuk dolu.
|
|
Re: mozog
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
22.11.2009 9:52
to citanie ma to nevyhodu: zere to cas :-)))
|
|
Re: mozog
Od: aleluja
|
Pridané:
22.11.2009 14:36
Ano presne, ale mozno by sa da to dalo poriesit audiobookom, lenze potom by to tahalo robit aj inu cinnost a potom by to mozno clovek nebral tak sustredene a bolo by to nanic :D Mohli by radsej spravit filmbook a bolo by to rychlejsie a aj zaujimavejsie :D
|
|
Re: mozog
Od: Aštar Šeran
|
Pridané:
22.11.2009 17:59
počúvanie zaberie niekoľkonásobne viac času ako čítanie. Samozrejme to platí len u človeka, ktorý dokáže čítať bez fonetizácie (predstavovania si zvukov spájaných so slovami), či dokonca slabikovaním. K tým "filmbookom" sa radšej ani nevyjadrím.
|
|
Re: mozog
Od: mamickavesiapradlo
|
Pridané:
21.11.2009 23:37
tebe ho uz implantovali?
|
|
Re: mozog
Od: hrehehrrh
|
Pridané:
21.11.2009 17:53
nemyslel som krehky, mne nepostacuje. a nesuhlasim s tym ze cim je organizmus komplexnejsi je aj krehkejsi. pozor! to je velmi obmedzeny pohlad. o tych bunkach si velmi pekne rozpraval, ako zanieteny studentik mediciny co onanuje nad komplexnostou ludskeho tela. moj postoj je odlisny. primitivnu schranku zvanu ludske telo treba skor ci neskor jednoznacne opustit a dosiahnut dokonalosti, ano byt nieco ako boh. geneticke inzinierstvo, nanotechnologie a postupna migracia transformacia na "hardware" a neskor na formu energie ktorej dnes hovorime boh.
|
|
Re: mozog
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
22.11.2009 10:15
samozrejme pre chod nasej mysle ci ak chceme teologicky povedane pre chod vedomia ci duse - by sa dal najst, alebo zostrojit aj vhodejsi "hardware" ako nase telo, kt. z tohoto uzkoprseho pohladu sluzi len ako zasobaren zivin a elektraren pre mozog ako biologicke CPU vedomia. netvrdim teda, ze vhodnejsi "HW" by nemohol byt. ak by nieco take bolo uskutocnitelne, iste to nebude za par rokov, min. cele desatrocia (zrejme aj viac), nakolko prenesenie celeho vedomia cloveka niekde do ineho HW velkosti mobilu je predsa len velmi daleke sci-fi ze ano (netvrdim ze nerealizovatelne) ... a prenos vedomia do nejakej formy energie je este vacsie sci-fi ... kto vie co je vobec v tomto vesmire realizovatelne (co vsetko vobec dovoluju fyzikalne zakony), my to iste nevieme, z tohoto pohladu sme primitivna civilizacia, kt. prostrednictvom nasich teorii a zakonov len spoznava vesmir
|
|
Re: mozog
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.11.2009 9:11
zatial co v pripade existencie prokaryotickych druhov jednobunkovcov hovorime o vymiereni druhov v skalach miliard rokov, v pripade eukaryotickych mnohobunkovcov hovorime o vymierani druhov iba v skalach milionov rokov!
aj z pohladu jedincov je to ina pesnicka, niektore prokaryoticke organizmy prezivaju v takych podmienkach, ze by to akukolvek eukaryoticku bunku okamzite zabilo (a samozrejme ked jednu bunku, tak aj celeho zivocich zlozeneho z eukaryotickych buniek), prokaryoticke bunky v tychto prostrediach maju uplne iny cely metabnolizmus zalozeny nie na kysliku (ten je pre nich jed - lebo je to skurvene silne oxidacne cinidlo a rozlozil by ich strukturu, kt. nie je prosposobena na prostredie s volnym molekularnym kyslikom), ale ich anaerobne metabolizmy su zalozene na vodiku ci sire. je to vec poladu co je krehke, keby taka prokaryoticka bunka bola v petriho miske na priamom slnku a na vzduchu, hned by bolo po nej a my si tu krasne zijeme
|
|
Re: mozog
Od: kipikasa
|
Pridané:
21.11.2009 9:31
a?
|
|
Re: mozog
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.11.2009 9:40
a nic, nedokonaly je nevhodne slovo, lebo nic samotne v tom vesmire nie je dokonale, mozno an vesmir samotny. keby boli hviezdy dokonale, krasne by svietili do nekonecna stale s rovnakym vykonom pocas svojej existencie a nezavisle od svojej hmotnosti. hviezdy ale nie je dokonale a riadia sa fyzikalnymi zakonmi, preto svietivost kazdej jednej konkretnej hviezdy pocas jej existencie kolise, a navyse zyvisi od hmotnosti hviezd. koniec zivota hviezdy tiez zavisi najme od hmotnosti, a detailensjie aspekty jej zaniku od jej zlozenia.
ani ludske telo nie je dokonale, je krehke. je to vsak najzlozitejsia a najkomlexnejsia struktura, aku vo vesmire zatial pozname.
|
|
Re: mozog
Od: kipikasa
|
Pridané:
21.11.2009 10:19
a?
|
|
Re: mozog
Od: aleluja
|
Pridané:
21.11.2009 10:46
a tádý dádý dá, to je vše přatelé
|
|
. : 1984 : .
Od: George Orwell
|
Pridané:
20.11.2009 21:22
Staci malo, a bude to ako v tomto diele... George Orwell - 1984! Je len na nas ci to dovolime!
|
|
antik.
Od: antik.
|
Pridané:
20.11.2009 21:42
ja nechcem mat v hlave cip aby som sa zdokonalil. ja sa chcem povzniest ako antikovia!
|
|
Re: antik.
Od: mxx
|
Pridané:
20.11.2009 22:11
no keby to bolo take jednoduche :D
|
|
Re: antik.
Od: asdfasdfasdrf
|
Pridané:
21.11.2009 13:37
Ja chcem tiez. A predtym kopec kopec sexu :)
|
|
................
Od: ...........
|
Pridané:
20.11.2009 22:18
toto je priliz nebezpecne. potom sa to rozsiri, dostane sa to do legislativy a kazdemu novorodencovi to daju, nikto sa nebude nikoho pytat...
|
|
chceme cipy do hlavy
Od reg.: Alino
|
Pridané:
20.11.2009 22:28
ja to chcem, ked to budem mat tak pred spanim budem pisat vzdy knihu!
|
|
Re: chceme cipy do hlavy
Od: mxx
|
Pridané:
20.11.2009 22:32
Dennicek... :D
|
|
Re: chceme cipy do hlavy
Od: hociktory
|
Pridané:
21.11.2009 8:36
namiesto fejsbuku brainbook, nie? :))
|
|
wheeeey
Od: MarianW800i
|
Pridané:
20.11.2009 23:33
Ak toto uvidia vesmírní lidé :D:D:D:D budeme vidieť odlietať velku flotilu vesmírnych lodí XDDD ...ja s tych debilkov nemožem XD šak to su chory ludia :D ....este aj kristus je KKTINA stači vam vidieť Duch doby 1. časť.....nikdy som neveril v to čo som nevidel na vlastne oči a mám paradny život aj bez toho :D....ale te čipy nechcem to sa mi nelubi :D
|
|
Re: wheeeey
Od: murdocNZ
|
Pridané:
21.11.2009 8:47
"Sak Vasu p!cu jsem taky nevidel a verim ze ju mate"
|
|
Re: wheeeey
Od: kipikasa
|
Pridané:
21.11.2009 9:34
ale videl si maminu, sestrinu, tetinu, susedkinu...
|
|
xmen4
Od: xmen4
|
Pridané:
20.11.2009 23:57
moc sa neteste ked take nieco bude tak to budu testovat dalsich 20-30 rokov ked nie viac a knam na toto nase extra vyspele slovensko tak cca 2080
|
|
Re: xmen4
Od: ((TnT))
|
Pridané:
21.11.2009 12:50
s tym slovenksom mas pravdu ale testovat to tak dlho nebudu to mi ver, alebo dokaz mobilne telefony - vymysleli a hned bez ohladu na zdravie zacali masovo vyvijat a neskor predavat a dnes vieme ze su skodlive MONEY RULEZ
|
|
Re: xmen4
Od: aleluja
|
Pridané:
21.11.2009 13:19
money talks je lepsie (.com)
|
|
Re: xmen4
Od: ((TnT))
|
Pridané:
21.11.2009 16:30
pokial ti ten cip neodtrhne hlavu po spusteni tak nieje problem to vyrabat :):)
|
|
reee1
Od: Deer
|
Pridané:
21.11.2009 0:28
Ako piste si co kcete, ale ja o myslienkovom rozhrani snivam uz velmi dhlo. Samozrejme uz v prvej verzii rozhrania sa bude jednat o podobny evo. skok ako objavenie ohna. Popisem preco je toto nutny krok ktory musi industrializovana civilizacia podstupit (pokuste sa o nadhlad).
Napriklad mam drbnuty formular niekde na webe a mam kopec .doc dokumentov z Wordu. Potrebujem udaje nasypat z jedneho miesta na druhe. Bud podstupim sproste copy-paste, alebo si nastudujem power shell, curl, regularne vyrazy a pod. a napisem skript.
Ked vsak budem mat myslienkove rozhranie a pocitac mi bude rozumiet, spravim inu vec. Poviem si "pocitaci pozeraj" a ukazem mu cinnost co treba urobit. On sleduje moje centra (zrak, abstrakt, rozoznanie objektov) a ja mu vlastne vlastnou recou napisem skript.
Alebo si skuste predstavit veci ako praca v 3DS max, programovanie Netbeans, organizaciu filesystemu (pretriedenie subov).
|
|
Re: reee1
Od: Deer
|
Pridané:
21.11.2009 0:29
Predstavte si , ze pred tym ako zapsite, budete chvilu triedt svoje zalozky na delicio.us v posteli. Kuknete si este RSS a do uTorrent si nahodite na noc torrenty.Som uz znudeny z tradicnych rozhrani (mouse, kb, monitor) a vzdy ked robim nieco zlozitejsie na PC, vravim si - kua keby to PC pochpilo co kcem urobit a len by som sedel, kukal na ten drbnuty monitor a vsetku pracu by som koordinoval z mozgu.
Za kazdych okolnosti je ale nutne toto rozhranie peclivo navrhnut a bude okolo toho kopec vasni. Podmienka c.1 - rozhranie musi byt iba read-only a nesmie byt mozne cokolvek zapisovat. Casom vsak toto pravidlo padne, avsak budu sa musiet vymysliet brutalne firewally a pod.
Nesnazte sa mi tvrdit, ze o podobnych veciach ste za PC este nepremyslali, lebo ako programator uznavam jednu filozofiu - co raz napadlo teba, urcite uz skvor napadlo aj niekoho ineho.
|
|
Re: reee1
Od: aleluja
|
Pridané:
21.11.2009 10:52
Pokial to bude 100% bepzecne, nebude to mat backdoor, nebude to mat autoupdate, a budes mat admin prava, alebo proste 100% bezpecne, tak mas 100% pravdu si myslim. Ovladat nieco myslienkou je sto nasobne rychlejsie a presnejsie..
Povedzme ze soferovat auto myslienkou... Vyhol by sa zbytocnemu "oneskoreniu" tela a zmyslov, ruk, noh, brzd a cokolvek.
|
|
Re: reee1
Od: ňemo
|
Pridané:
21.11.2009 10:55
ale nemusis sa vyhnut nespravnym myslienkam
|
|
Re: reee1
Od: ňemo
|
Pridané:
21.11.2009 11:04
je na to taky vtip. Chlapikovi odtrhlo ruku a dostal novu, taku co spravi vsetko na co pomysli. Isiel po ulici a bolo tam vela zien v minisukni a pomyslel si: hm kto vie co je pod suknami. Ruka chytila a nadvihla suknu a on ze ooo nadhera. Sedel v restauracii a bola tam polievka a pomyslel si: dal by som si. Ruka chytila lyzicu a nakrmila ho. Raz vecer si honil a mysli si rychlejsie rychlejsie..., az mu ho ruka odtrhla. Povie si: do riti a ruka mu ho tam zastrcila.
|
|
Re: reee1
Od: rms_
|
Pridané:
21.11.2009 13:41
osobna skusenost?
|
|
Re: reee1
Od: kubci
|
Pridané:
24.11.2009 17:30
Drevorubač príde o ruku. V nemocnici mu prišijú umelú, ovládanú hlasom. Vraj bude ešte silnejšia ako pôvodná.
Drevorubač súhlasí. Neskôr ide na záchod a hovorí:
"Rozopnúť!"
"ZZZZZZ"
"Podržať, pretrepať! Auuuu, nechceš mi ho ešte utrhnúť?"
"TRH."
"Do riti!"
"ŠUP."
"Do hajzlu!"
"ŠVIH."
|
|
Re: reee1
Od: Jenda
|
Pridané:
21.11.2009 1:17
„Ked vsak budem mat myslienkove rozhranie a pocitac mi bude rozumiet, spravim inu vec. Poviem si "pocitaci pozeraj" a ukazem mu cinnost co treba urobit. On sleduje moje centra (zrak, abstrakt, rozoznanie objektov) a ja mu vlastne vlastnou recou napisem skript. “
Tak to může i teď, akorát bude sledovat myš a klávesnici. Jmenuje se to xautomation, chtělo by to ještě zamakat na nějakém uměle inteligentním rozhraní.
Ale ano, budiž. Ale když vidím „zabezpečení“ současných čipových karet, tak se toho děsím z tohoto důvodu.
|
|
Re: reee1
Od: Lenovo*
|
Pridané:
21.11.2009 13:42
A predstav si, ze si len predtavis, ze chces kopirovat subory, ziadne "Teraz sa pozri", ale budes vediet, ze nejake subory chces kopirovat a pocitac si automaticky vyhlada, co.
|
|
Re: reee1
Od: Deet
|
Pridané:
22.11.2009 11:54
tak tak. Vsetko je to le o tom SW, ktory bude spracovavat tie GB udajov za sek co polezu z mind rozhrania. Dnes sa smejem z tych mind rozhrani co ukazovsl OCZ. Treba to kalibrovat a presne mysliet - klik, vlavo, vlavo, pravy klik - picovina, toto je zly pristup.
Spravne to je - pomyslim si, ze stiahnute dilmy z uTorr je treba rozbalit, titulky su tam a tam, premenovat na rvnake nazvy a presunut do archivu. A ten moment, ked to abstrahujem, PC zacne presne robit a ja iba korigujem.
|
|
to by bolo super
Od: jetro
|
Pridané:
21.11.2009 0:58
veru veru tiez som uz nad takym niecim rozmyslal ze keby nemusim komunikovat s pc pomocou vstupnych zariadeni ale svojou myslou .urcite je to vzdialena buducnost este ale raz ked to bude realne chcel by som byt este tu.ktovie tiez pred 100 rokmi keby zbadali dnesne mobily boli by z toho v prdeli
|
|
uz sa bojim
Od reg.: rayen
|
Pridané:
21.11.2009 1:08
no ja sa uz teraz bojim ze som sprostejsi ako moj komp, co bude o 10 rokov tak to neviem
|
|
Re: uz sa bojim
Od: lolec
|
Pridané:
21.11.2009 2:01
no tak ja vam na to poviem len jedno.. pozrite si film Surrogates s Bruceom Willisom, dost mi ho to pripomenulo.
Podla mna toto zdaleka nie je dobra cesta, pretoze potom uz ludia budu iba sediet doma na riti a ani prstom nepohnu, cely ich zivot bude virtualny.
Nech si hovori kto chce co chce, ja radsej pojdem niekam do prirody stanovat, popripade s kamaratmi na pivko, ako prezit cely zivot v obyvacke na Facebooku
|
|
Re: uz sa bojim
Od: aleluja
|
Pridané:
21.11.2009 10:54
Ale vezmi si to takto:
Pracu spravis 4x rychlejsie, cize mas o 6 hodin viac casu na prirodu.
Ide o to ze ludia stale pracuju vela, lebo chcu peniaze.
Aj v minulosti pracovali, ale mali viac casu ako mame my dnes, ako je to mozne? Lebo proste chceli mat cas.
Ak chces mat cas, tak si ho spravis kedykolvek ;-)
|
|
Re: uz sa bojim
Od: rouen
|
Pridané:
21.11.2009 17:18
ved to ze nie, nebudes mat o 6 hodin viac na prirodu, budes v praci rovnako trcat od nevidim do nevidim, dostavat za nu rovnako smiesne percenta z jej hodnoty, akurat viac vyprodukujes pre vsetkych darmozracov nad tebou na ktorych robis, to je vsetko.. nezmenila to priemyselna revolucia, nastup IT, nezmeni to ani tato hracka
|
|
Re: uz sa bojim
Od: cookie_
|
Pridané:
23.11.2009 14:57
presne tak, spolocnost sa prisposobi tak, aby si stale pracoval rovnako dlho, volneho casu nepribudne, iba skutocnej vyrobenej hodnoty, ktora vsak pojde do vrecak inych
|
|
Re: uz sa bojim
Od: Deafboy2v1
|
Pridané:
21.11.2009 12:35
A navyse nemusis sediet doma v obyvacke za monitorom aby si mohol pracovat s pocitacom. Mozes kludne sedet na luke a tunelovat X11 cez ssh pomocou pripojenia cez telefon, ktory mozes mat spojeny s "cipom" dajem tomu cez BT (alebo nieco v tom zmysle, takto som to rozpisal len aby to kazdy pochopil)
|
|
SOM SIONISTA
Od: SIONISTA
|
Pridané:
21.11.2009 3:07
Som sionista a som za to aby sa nic taketo nedialo, ludia maju pravo na slobodu, stop cipom!!
|
|
Re: SOM SIONISTA
Od: AstaKiller
|
Pridané:
23.11.2009 14:44
Ty si obycajny hlupak a nie sionista. Ani nevies co to znamena, len si si to niekde preictal.
|
|
We are living in a Dreamworld
Od: MMMMM
|
Pridané:
21.11.2009 3:13
http://www.youtube.com/watch?v=WlLN_Jcg1pc
http://www.youtube.com/watch?v=X-RPWhigpQg
Je tam aj interview s Edgarom Mitchellom, ktory chodil po mesiaci. Ani tomu neverite ? :)
A este nieco.
Pozrite si tento obrazok zo stranky nasa. Kozmonaut ma na ploche windowsu zaujimavy obrazok
www.spaceflight.nasa.gov /gallery/images/station/crew-13/hires/ iss013e40000.jpg
(vymazte si medzery)
Ide o tento:
cosmic-people.com/english/img_0000/obr277.jpg
Tak uz aj americki astronauti surfuju po ceskych weboch, z recesie, alebo sa o to vazne zaujimaju ?
|
|
Re: We are living in a Dreamworld
Od: Deafboy2v1
|
Pridané:
21.11.2009 12:37
No dop.... a psychotesty kozmonautom nerobia? A navyse je mozne ze je to nahoda a ten text dolu vobec necital / ziadny tam nieje
|
|
alkohol
Od: Marcusssss
|
Pridané:
21.11.2009 8:35
Som zvedavy ako by sa ten cip spraval keby bol clovek pod vplyvom alkoholu :) to by sa asi automaticky deaktivoval
|
|
Hlavný dôvod
Od reg.: plukovnik
|
Pridané:
21.11.2009 9:37
je jasný!Ten čip má mať za úlohu podávať informácie kde sa pohybujete, čo robíte, jednoducho chcú mať každého pod kontrolou.
|
|
katastrofa
Od: moricko6812
|
Pridané:
21.11.2009 9:54
no super a skoncime ako vo wall-e a terminatore
|
|
inzerat
Od: ňemo
|
Pridané:
21.11.2009 10:35
Hladju sa dobrovolnici, ktori by chceli vstupit do komunity borgov. Chcete sluzit vyssiemu cielu a stat sa priekopnikmi v dejinach ludstva? Vstupte do nasej komunity a my vam splnime vase sny......
|
|
Re: inzerat
Od: Aštar Šeran
|
Pridané:
22.11.2009 17:38
Sakre nemôžem si spomenúť ako sa volala tá poviedka o tom dievčati na vozíku. je to odtiaľ však
|
|
dfsfs
Od: dfsdfsd
|
Pridané:
21.11.2009 11:05
To je dobré, konečne si budem môcť vytlačiť dokument v kancelárii bez použitia wifi a pda :)
|
|
Re: dfsfs
Od: aleluja
|
Pridané:
21.11.2009 13:16
loooool, nova éra..
|
|
...............
Od reg.: y0ghurt
|
Pridané:
21.11.2009 11:33
to nie jepravda. ziadne cipovanie sa neko...ALL HAIL TO INTEL!
|
|
hrozivá budúcnosť
Od: Major
|
Pridané:
21.11.2009 12:22
to je ako v tom seriály Ghost in the shell.
|
|
Re: hrozivá budúcnosť
Od: Dusan2
|
Pridané:
22.11.2009 18:33
Hm z prvého filmu Ghost in the shell je zaujímavý o.i. aj tento jeden citát.
Poručík sa pýta (človek s imlantátmi ale fakt len zľahka očipovaný) Práve prestúpil z polície do špeciálnej jednotky:
"Prečo ste chceli aby som k vám prestúpil"
Odpovedá major Kusanagi-ová (prakticky celokybernetický "človek"): "Chceli sme vás, pretože celí systém keď reaguje rovnako na také isté podnety je systém s osudovou chybou. Nadmerná špecializácia vedie ku smrti".
ps. V tom filme sa popisuje svet s kybernetickými mozgami, telami a je fakt revolučný a hlavne kvalitný svojou myšlienkou a celkovým príbehom.
Ak sa aj nakoniec pretlačí to "dobrovolné" čipovanie. Nemyslím, že tí plánovači celo-planetárnej vlády to budú mať oveľa jednoduchšie ako teraz. Proste to bude priemerného človeka len viac bolieť.
|
|
RE:RE:Re:
Od: Džohny
|
Pridané:
21.11.2009 12:24
To aby neumrel Schwarzenegger kto potom bude ničiť terminátorov:-)
|
|
RE:We are living in a Dreamworld
Od: ajjjj
|
Pridané:
21.11.2009 12:29
V tom prvom obrazku co si daval link tak nad jeho hlavou je pravdepodobne obrazok Mr.Beana :P
|
|
STOP AMERIKE
Od: antiamerican
|
Pridané:
21.11.2009 12:40
Americka armada "dostava" miliardy dolarov na vyskum,kde sa tieto veci skumaju priamo "na ludoch",testuju vo vojsku, vsetko je na zaciatku v utajeni a postupne sa to presuva do spolocnosti. Podobne ako s internetom,ktory zacal v americkej armade. Za vsetkym stoja velke financne korporacie USA,ktore chcu ovladnut svet. Napr.Viete ktora spolocnost riadi facebook? Myslite si,ze to riadi ten "Janko Hraško",co to vytvoril? Preco nenajdete na stranke ktorej spolocnosti to patri?
|
|
Virus
Od: Kilklik
|
Pridané:
21.11.2009 12:49
A co ked ten cip napadne virus, trojan alebo podobna pliaga. Kua ved zistia ucty, vsetky hesla, hocico.
|
|
Re: Virus
Od: ((TnT))
|
Pridané:
21.11.2009 19:05
...zistia ze chces kupit childporn cez net a KLOP KLOP swatt pri dverach ...
|
|
offtopic
Od: ňemo
|
Pridané:
21.11.2009 13:30
je to mimo temy ale dajte si na youtube cosbiško.
|
|
Re: offtopic
Od reg.: marha
|
Pridané:
22.11.2009 17:58
najlepsie video s dabingom od meliska ake kedy bolo :D
|
|
Re: offtopic
Od: AstaKiller
|
Pridané:
23.11.2009 14:57
Je to takmer dokonale :D
|
|
A virusy?
Od: TeoreT
|
Pridané:
21.11.2009 13:42
hmm a predstavte si potom tie virusy v pocitaci. teraz virus dokaze podchytit len to co max. napiseme. potom podchyti vsetko na co len pomyslime. Technicky je to mozne. Dlho by som uvazoval ci takyto cip chcem alebo nie.
|
|
,,,,,,,,,,,,,.
Od reg.: y0ghurt
|
Pridané:
21.11.2009 15:08
Toy Story 2 bol celkom OK film.
|
|
Matrix comming soon
Od: Morpheus 2012
|
Pridané:
21.11.2009 15:12
vsetko ovladas vidis a citis vo virtualnej rovine,..UZ NIE SI CLOVEK ALE OBYCAJNY SAMOOBNOVOVACÍ BIOCLANOK..,toto chceme??!! Lebo ja nie!
BTW:Necudujem sa ze vo vladach statov sedia taky retardi kedze ich volia este sprostejsý!Uz len tato diskusia potvrdzuje ze minimalne 80% populacie su bezduchy jedincy ktorý si myslia ze vysokoskolský diplom resp IQ test vypovedá o ich zrelosti ci nedajboze mudrosti.
P.S:Pocítace nie su buducnosťou ludstva ale skazou,ktorá uz prebieha tu a teraz,len dufam ze v 2012tom tato drvivá vätsina tzv.(ne)ludí vyhinie a to nie len fyzicky...
|
|
Re: Matrix comming soon
Od: aleluja
|
Pridané:
21.11.2009 15:57
IQ test je len o stasti ...
Ked ludia machruju ze maju IQ 140, len sa smejem. Nie pretoze by som mal viac, ale preto lebo to je velke h.v.o v porovnani s tym co moze byt "tam vonku", ved sa clovek takmer vobec za tych par tisicroci nezmenil a ani nevyvinul v nieco lepsie - teda biologicky (i ked technika sa vyvinula pomerne rychlo, ale stale je to nic).
|
|
Re: Matrix comming soon
Od: KoCi
|
Pridané:
22.11.2009 13:29
ked ta tak citam, tebe uz nejaku vzorku z vadneho kusu kremiku implantovali. Napisat jedinci, alebo sprostejsi s tvrdym na konci - to je error jak vysity.
|
|
Re: Matrix comming soon
Od: achjaj
|
Pridané:
24.11.2009 17:42
jak = ako
fail
|
|
ach jaj
Od: ....
|
Pridané:
21.11.2009 16:21
dakujem, neprosim...
|
|
intel
Od: yuri_
|
Pridané:
21.11.2009 19:50
tak to potom uz ozaj bude Intel inside..
|
|
Zajtrajšie noviny
Od: geňo z lesoparku
|
Pridané:
22.11.2009 18:54
Elektrikára usmrtil mozgový implantát.
OREŠANY. Počas opráv na supravodivom vedení medzi obcou Orešany a Smrečina v Košickej autonómnej republike zahynul 49ročný elektrikár. Išlo o nešťastnú náhodu.
Úraz sa stal o 8:02 ráno na mieste kde sa nachádzalo aj 12 ďalších pracovníkov. Desiati z nich sa práve venovali povinnému rannému zamestnávateľom platenému odpočinku (PRZPO), prebudil ich až príchod leteckej záchrannej služby.
O 8:45 boli uverejnené výsledky vyšetrovania, príčinou úrazu bol naindukovaný prúd z vedenia v implantáte.
Spoločnosť INTEL a.s sa k prípadu odmietla vyjadriť.
štvrtok, 22.Jún 2023
|
|
Re: Zajtrajšie noviny
Od: fotograf
|
Pridané:
23.11.2009 12:47
si ma pobavil..., len ten dátum je nejaký neskorý :-)
|
|
Intel Inside...
Od: Ali Krasnansky z Medera
|
Pridané:
22.11.2009 20:08
...sa premenuje na Satan Inside.
Si vsetci dame spolocne urvat ten cip z hlavy von :D vrtaky a vrtacky mame, palenku tiez - Bela, nas rodinny lekar to secko zariadi silno!
|
|
DYmmmmm
Od: Joe879516
|
Pridané:
23.11.2009 2:36
nj som zvedavy co by to narobilo keby my tak v hlave zdymel ten integracik
|
|
Re: DYmmmmm
Od: gsf
|
Pridané:
23.11.2009 10:05
bordel
|
|
heh__
Od: Smoliak
|
Pridané:
23.11.2009 7:47
Toto mi náramne pripomína Film s názvom " Hardwired"
|
|
intelko
Od: intelko
|
Pridané:
23.11.2009 13:10
otázka sa naskytá:
bude tá technológia ovládať počítače, mobilné telefóny a ďalšie zariadenia pomocou mozgových vĺn, alebo mozgove vlny tou technologiou?
|
|
Chyba
Od: AstaKiller
|
Pridané:
23.11.2009 14:29
"Na projekte pracujú okrem Intelu aj vedci z Carnegie Mellon University v Pittsburgu a Pittsburgskej univerzity. "
Uroven redaktorov dsl.sk je zalostna. To je univerzita v Pittsburghu a slovenska gramatika pozna iba tvar: "Pittsburskej univerzity."
|
|
re.: :)
Od: Acko
|
Pridané:
23.11.2009 15:38
Nechce sa mi citat celu diskusiu, takze nvm ci to uz niekto nespomenul, ale mne to pripomina jedno starsie anime (ghost in the shell).
Bude celkom "haluz", ked niekomu nahackuju cip v hlave. Podla mna by sa mali sustredit skor na zariadenie, ktore sa da pripnut a odopnut, ako implementaciu cipu priamo do mozgu ...
|
|
Re: re.: :)
Od: fotograf
|
Pridané:
23.11.2009 22:45
Ano, ten film tu uz niekto spomenul, aj s tym kultovym citatom.
Myslim vsak, ze tu prave ide o to, aby sa to nedalo "odopnut"...
|
|
suma sumarum
Od: NoXiouS
|
Pridané:
24.11.2009 15:54
precital som si vsetky prispevky a moj postoj sa nestotoznuje so ziadnym z vas. v skratke: ludstvo urobilo za cele dejniny tolko chyb (politickych, vedeckych, vojnovo-mierovych, nabozenskych a i.) ze to by nespocital ani jeden z nas. tazko posudit ci su cipy jednou z nich. tak ako male decko neposluchne rodicov a neda na ich rady tak sa asi aj ludia (vo vladnucich kruhoch ale aj obycajny pritakajuci smrtelnici) nepoucia a potrebuju utrzit nejednu cez papulu. mudri clovek sa uci na chybach inych, tak teda kto sme ze sa nevieme ucit na vlastnych chybach ??? odpoved nech doznieva v kazdeho zadubenej makovici. tot vse.
|
|
?????
Od: d15dudista
|
Pridané:
2.12.2009 15:37
tebe jebe chlapce kvalitne v tej tvojej makovici
|
|
No lol
Od: hehehe
|
Pridané:
26.5.2010 12:40
Ja to vidím takto :
+ Rýchlejšia práca
-Hrozba z ovládnutia hekerom
-Budú vedieť o každom pohybe
Čo sa mňa tyká ja by som si ho nedal už len preto že by som nemohol žít s pocitom že mam niečo v hlave a niekto vie čo robím . A aj keby myslite si naozaj že ľudia vám povedia že vás tým môžu sledovať alebo že to nemuší tak perfektne fungovať , každý chce mať nie akú moc nad každým .
A ešte otázka ?
To by som chcel vidieť ako by sa hrali hry asi aimbot alebo wh by už nebol nič
|
|
Ako vsetko
Od: mishelka
|
Pridané:
27.1.2011 15:43
Rovnako ako vsetky technologicke ci netechnologicke novinky, aj tato moze sluzit dobru aj zlu... A co sa tyka toho komentara s tou pracou, stotoznujem sa s nazorom, ze ci uz mas pracu pomalsiu alebo rychlejsiu, aj tak budes sediet v praci od vidim do nevidim aby si robil na tzv. "elitu naroda" (== na to aby sa niekto mal dobre).
Som asi pesimista, ale buducnost, ak bude aj nadalej existovat kapitalizmus (co neverim ze nebude), vidim velmi biedne.
|
|
Kybor
Od reg.: Vinčenzo
|
Pridané:
13.5.2011 18:21
Z ludi budu kyborgovia. To bude podla mna zaciatok konca civilizacie ako ju pozname.
Posledny bod bude apokalypsa.
|