| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Renáta, zajtra René
Od: len tak ďalej
|
Pridané:
6.11.2009 13:39
ďalší podfuk mrkvosoftu
|
| |
Re: Renáta, zajtra René
Od: lklklklklklk
|
Pridané:
6.11.2009 13:41
Ja drzim Linuxu vo zvysovani jeho podielu na trhu palce, lebo s jeho zvysovanim sa bude zlepsovat jeho kvalita na desktopoch, budu pribudat ovladace od vyrobcov a pod.
|
| |
Re: Renáta, zajtra René
Od: kristian00100
|
Pridané:
6.11.2009 13:58
používal som linux na pc a z drivermy žiadny problém akurát tie programy :( a hry ináč dost dobry operačný system , hlavné rýchli . teraz mam win7
|
| |
Re: Renáta, zajtra René
Od: Rederak
|
Pridané:
6.11.2009 19:14
Čo konkrétne s hrami a programami? Hrávam celkom nové hry a o programy núdza nieje ;)
|
| |
Re: Renáta, zajtra René
Od: waveeee
|
Pridané:
7.11.2009 16:18
celý svet to vie, čo konkrétne, len ty to nevieš..
|
| |
.....
Od: Linux desktop user
|
Pridané:
7.11.2009 18:18
Ani ja to neviem.
|
| |
Re: Renáta, zajtra René
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
7.11.2009 18:37
Radšej mám na Linuxe jeden kvalitný program, ako sa prehrabávať medzi stovkami Windowsových polotovarov.
|
| |
Re: Renáta, zajtra René
Od: lllllllllllllllllll
|
Pridané:
8.11.2009 7:44
ja som si kupil original office2007 ze 10 eur ..
|
| |
Re: Renáta, zajtra René
Od: dasdasd
|
Pridané:
8.11.2009 13:50
ci je natom zle ze som si kupil originalku program a nestiahol som to ? nechapem ..
|
| |
Re: Renáta, zajtra René
Od: ohm
|
Pridané:
9.11.2009 14:05
no predsa sankcia za prudke odbocenie mimo temy
|
| |
Re: Renáta, zajtra René
Od: foobar~
|
Pridané:
6.11.2009 19:21
No fandiť si môžeme koľko chceme, pomôže to k presadeniu Linuxu? Skús si porovnať počet BFUs s počtom ako-tak zdatných užívateľov... obyčajnému človeku nemáš šancu vysvetliť, že nemá skúšať sťahovať exečka, že nemá hľadať antivirák a defragmentáciu, nevysvetlíš, kde je "céčko".
|
| |
Re: Renáta, zajtra René
Od: ronam
|
Pridané:
6.11.2009 20:42
ale keby si tie vety natlacil do defaultneho wallpapera, to by hadam pomohlo nie ?
|
| |
Re: Renáta, zajtra René
Od: aqwer
|
Pridané:
9.11.2009 16:22
co ja viem, povedzme to inak, a teda ze vsetci tvrdia pravdu... totiz tieto dve vety:
"Rozličné verzie Linuxu sa nachádzali na 32% predaných netbookov v tomto roku."
"na 93% malých notebookov sa svete bežia Windows"
si vobec neodporuju....
povedal by som ze vysledkom je veta:
"na 25% notebookov bezi windows nacierno"
|
| |
Re: Renáta, zajtra René
Od: rastafa
|
Pridané:
9.11.2009 18:02
a aky je rozdiel medzi netbookom a malym notebookom?
|
| |
klasik
Od: MuVo
|
Pridané:
6.11.2009 13:46
Ako by povedal klasik "Neverim statistike, ktoru som si sam nezfalsoval" :)
|
| |
Re: klasik
Od: rms_
|
Pridané:
6.11.2009 13:57
alebo stuponovanie slova lož:
1)Lož
2)Velka lož
3)Štatistika
|
| |
Re: klasik
Od: Squid
|
Pridané:
6.11.2009 15:27
A ešte 4) Diplomacia ;)
|
| |
Re: klasik
Od: Accuphose+
|
Pridané:
6.11.2009 16:27
Zlatej Slota, co na srdci, to na jazyku :-D
|
| |
Re: klasik
Od: Zilincan
|
Pridané:
9.11.2009 0:34
Uz som cakal
1. Loz
2. Velka loz
3. Tlacova sprava Microsoftu
|
| |
trapas
Od reg.: KoFee
|
Pridané:
6.11.2009 13:53
hadaju sa kto ho ma vacsieho. inak fandim linuxu aby zvysil podiel na trhu. sice pouzivam only win ale konkurencia a nasledna moznost vyberu neuskodi.
|
| |
Re: trapas
Od: Realista
|
Pridané:
7.11.2009 18:28
Ked pouzivas Windows, preco sa vyjadrujes k Linuxu? Asi povazujes za lepsi Windows. Iba flamujes.
|
| |
Re: trapas
Od: loutka
|
Pridané:
7.11.2009 19:42
a preco by sa nemohol vyjadrit k Linuxu ked pouziva Win? ty co si za dmnta?
|
| |
fsfsdfasdfsf
Od: suxi
|
Pridané:
6.11.2009 13:54
Pokial to linux analyzoval na ubuntu a openoffice, necudujem sa, ze im vychadzaju take cisla... to bude nejaky bug
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: tertetete
|
Pridané:
6.11.2009 14:29
ty si asi linux nevidel ani na obrazku..... "mudrlant"
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: Mentol
|
Pridané:
6.11.2009 16:29
Ja som linux videl, mam ho pred sebou na monitore. Pred chvilou som sa pekne nasr.l, ked som zistil, ze v novom ubuntu 9.10 neide vypnut zvucka pri login. Trapas, nie?
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: 0x80
|
Pridané:
6.11.2009 16:46
V OpenSource OS nevie odjebat jednu posranu zvucku...trapas :)
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: Mentol
|
Pridané:
6.11.2009 17:08
Ale viem, coby nie, aj auto si viem opravit aj nohavice skratit, aj domace slize viem urobit ale nerobim to. Chapes blbecek, kde je pointa?
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: 0x80x0
|
Pridané:
6.11.2009 17:11
Tak naco chces pouzivat open source os ktoreho benifity su taketo...blbecek :)
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: adfadfhadhad
|
Pridané:
6.11.2009 17:25
maestro, ze oni budu nejaky hardcore user, ktory ma krive prsty a nevie pouzivat google a najst ako sa vypne login sound????
http://ubuntuforums.org/
showthread.php?t=1307093
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: Mentol
|
Pridané:
6.11.2009 18:01
Jezisikriste, toto ma byt normalny sposob ako si vypnem nejaku zvucku?
sudo -u gdm gconftool-2 --set /desktop/gnome/sound/event_sounds --type bool false
Ak mam kazde hovno robit ako sudo a este nejakym tweakovacou utilitou, tak to mozem rovno opravovat kazdu stupiditu v registry vo windowsoch.
Priznajme si otvorene, ze je to trapny bug, ktory v minulej verzii nebol a nerobme z hovna tortu.
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: Renderak
|
Pridané:
6.11.2009 19:17
Mentol neser si do huby ;)
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: Mentol
|
Pridané:
6.11.2009 19:31
Ved ma oprav, kludne.
Inak, dal som ti +, nechtiac, ako som svojimi krivymi klikal na "odpovedat" :-)))
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: claudius
|
Pridané:
6.11.2009 22:23
ziadny prikazovy riadok.
obycajny dialog
chod do menu-preferences -> sound a zalozka sounds
tam je nastavenie pre kazdy zvuk, aj login a logout
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: Mentol
|
Pridané:
6.11.2009 22:38
Jeeej, dakujeeeem. Tak to by ma teda nenapadlo.
.
.
Je tam prd. Tu si mozes precitat o tom 5 stran:
http://ubuntuforums.org/ showthread.php?t=1275436&page=1
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
7.11.2009 14:40
Mas smolu, tu sa kritika a triezvy pohlad na linux nenosi:) Ale je celkom vtipne, ako sa ti snazi "radit" niekto, kto nove ubuntu ani nevidel. To uz je pre mna novy level fana... ...no nazvem to radsej "optimizmu" :D
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: Mentol
|
Pridané:
7.11.2009 14:44
Hej, uz som to pochopil, ale kedze nie som dost bystry, tak som chvilu nevychadzal z udivu.
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: Mumsito
|
Pridané:
6.11.2009 20:49
Za to, ze pouzitelnost comand-line na windowse stoji za user-friendlyness v Linuxe tak nemusis hned kydat na Linux.
Ja pouzivam Mac OS X. Niektore veci sa nedaju robit cez GUI a musim na to ist cez terminal. Lenze bezny user o niecom takom ani netusi. Cize GUI je k tomu zbytocne presne ako v tomto pripade.
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: Mentol
|
Pridané:
6.11.2009 21:08
GUI je v tomto pripade zbytocne? Hm, tak v 9.04 ke este zbytocne nebolo.
http://tinyurl.com/ydxp6qd
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
7.11.2009 14:41
To bude tym, ze v desktopovom windows, tu command line na 99% veci nepotrebujes :D
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
7.11.2009 14:51
...a tvoj argumentacny zvrat v tejto diskusii je fakt hodny genia. "my nemame dialog na nastavenie zvuku" ...aaaale.... "windows ma na* command line" :D
shell je vyborny nastroj na automatizovane ulohy, ale priznajme si to, zrovna personalizovanie desktopu medzi ne akosi nepatri. Ale ak ta bavi hladat po nete stvorstrapcove zhluky prikazov, tak prosim...:D
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: tom waits
|
Pridané:
7.11.2009 14:25
si nehanebny bastart, ktory nevie o com hovorí
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: Mentol
|
Pridané:
7.11.2009 14:47
A kto nie je?
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od reg.: kane777
|
Pridané:
8.11.2009 18:45
OK System -> Preferences -> Startup -> GNOME Login sound.. :/
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: Mentol
|
Pridané:
9.11.2009 9:29
Toto je prispevok kveci.
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od reg.: cinko
|
Pridané:
9.11.2009 8:55
ok a teraz si predstav ze by sa takyto "trapas" stal microsoftu - musel by si tu uvodnu zvucku pocuvat dokial by si nerozmlatil repraky. ano linux urcite ani zdaleka nieje dokonaly a ma kopec problemov ale narozdiel od windowsu ti ponuka siroku skalu nastrojov ako sa s tymi problemami vyrovnat - je to sice obcas pain in the ass ale to uz zavysi na tebe ci si zvolis jednoduchost za cenu obmedzenosti moznosti alebo naopak uplnu volnost za cenu obcasnych problemov.
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: kido
|
Pridané:
7.11.2009 7:33
A vo windows sa nedaju vypnut automaticke aktualizacie, priblble paranoidne bublinky o tom v akom som nebezpecenstve. Ak paranoidny BFU zapne pocitac s windows a vybehnu nanho vsetky tie nadherne bublinky, tak ho moze zas rovno vypnut ;o)
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: Mentol
|
Pridané:
7.11.2009 10:49
Ano, ved o tom hovorim. Ked nainstalujem windows, tak ho este musim nejakym tweakovacim programom (napr. XPantispy) "dorobit". Alebo utrpne menit registry.
A tie deti vyssie, fanaticki milovnici linuxu mi hovoria, ze sak ked chces vypnut zvuk, tak si najdi v googli ako sa to robi, nainstaluj tweakovaci program (napr. gconftool) a vypni to. Ake lahke. Tak kde je rozdiel?
Ubuntu pouzivam uz dlho a pouzivat budem ale som realista, su v nom otravne bugy, rovnako ako v linuxovom firefoxe a o OO ani nehovorim.
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: kjvfgfdghn
|
Pridané:
7.11.2009 11:38
ake bugy su v linux firefoxe(a nie su vo win ff)? cisto informacne
btw to je uplne jasne ze maju programy otravne bugy ale pises to ako keby windows taketo bugy nemali ak chce clovek urcite veci menit tiez musi hladat riadne
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: Mentol
|
Pridané:
7.11.2009 12:15
V linux firefoxe je napriklad tento:
http://www.flickr.com/photos/18696113@N00/ 2481984708/sizes/o
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/ firefox-3.0/+bug/324164
Je to hlupost ale taha sa to uz od prvych verzii 3.x a doteraz to neopravili.
.
Urcite som nechcel vytvorit dojem, ze windows nema bugy, lenze XP je stara dama z casov minulych, ma na to pravo. Vistu som ani nenainstaloval, nie som masochista.
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
7.11.2009 13:13
Ty si videl Linux asi len v televizore a bug bude v tvojej hlave.
Takyto bug teda u mna nepozorujem.
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: Mentol
|
Pridané:
7.11.2009 13:44
Chod sa hrat.
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
7.11.2009 14:51
LOL.
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: harviak
|
Pridané:
7.11.2009 19:30
lol.... daju sa, len staci par krat kliknut.
|
| |
Re: fsfsdfasdfsf
Od: poldinko
|
Pridané:
8.11.2009 14:12
lol .... veru ze daju a fakt stacia 4 kliknutia
aby som trosku konkretizoval staci vypnut login sound vo veciach co sa spustaju po starte (robim to tak uz od verzie 6.06 + vypinanie inych veci ktore nepotrebujem)
|
| |
žiaden podfuk
Od reg.: _EtHAN_
|
Pridané:
6.11.2009 14:28
Predpokladam ze statistika nieje podfuk.
Predanech s linuxom ich tolko byt moze ale po par hodinach tam uz nebude pretioze kupujuci si tam dr*ne piratsky windows. Preto taky rozdiel.
|
| |
Re: žiaden podfuk
Od: rastafa
|
Pridané:
6.11.2009 14:42
no ja som kupil netbook asus eee s xp a po par dnoch som si dal eeebuntu. uz len nalepka mi pripomina xp. a nikto by ma nepresvedsil dat si naspat xp. mozno raz win44 :)
|
| |
Re: žiaden podfuk
Od: fggergeg
|
Pridané:
6.11.2009 15:07
zoskrab ju :D ja mam na NB nalepku tuxa a pise na nej powerd by GNU/linux
|
| |
Re: žiaden podfuk
Od: vadimosk
|
Pridané:
6.11.2009 15:55
Aj ja som chcel dat Tuxa, alebo Ubuntu logo, no taku peknu mlau nalepku som nenasiel, ale mam tam teraz nieco lepsie: Nalepku opice z bananov :-D a je na nej napisane Les Chimpanzes de Lespace :-D. Ale vzdy lepsie ako WinLogo.
|
| |
Re: žiaden podfuk
Od: dnes má meniny Renáta
|
Pridané:
6.11.2009 15:47
Keby som mal malinky netbook tiez by som si tam dal ubuntu.. Ale kedze ma bavia hry tak na noteboooku mam win7 (: + ubuntu
|
| |
Re: žiaden podfuk
Od: hocikto
|
Pridané:
6.11.2009 21:33
ja som si nalepku win vista odjebal dole, a aj licenciu na spodku notasa, a na vrch nalepil ubuntu, a nic ine na nom nemam len koalu, a po windowse ani stopy. len mi je luto, ze som zbytocne vyhodil prachy za win licencium ale ten model HP-cka ktory som xcel, nemali len s win licenciou. :)) Ale aj tak linux forever. :))
|
| |
Re: žiaden podfuk
Od: Linux user
|
Pridané:
7.11.2009 18:27
Ty sa mi pacis. Na tvrdu vnucovanie, tvrde protiopatrenia.
|
| |
Re: žiaden podfuk
Od: rastafa
|
Pridané:
8.11.2009 14:49
ved to je to ze clovek zaplati za nieco co nechce. pretoze ten win pchaju vsade.
|
| |
no halo
Od: kikirik
|
Pridané:
6.11.2009 14:37
v tych statistikach nevidim ziaden rozpor.
|
| |
Re: no halo
Od: shagrath
|
Pridané:
6.11.2009 14:40
nj, ved mozu mat aj win aj linux na 1 netbooku takze...
|
| |
odpostatnenie
Od: Forty
|
Pridané:
6.11.2009 14:54
ja tak isto podporujem linux, ale ma to svoje ALE :
1. na netbookoch to ma vacsi potencial
2. teraz sice pisem z linuxu, ale pohodlnejsie sa mi pracuje pod Windowsami :-( Ked cloveku opadne to nadsenie, zisti, ze bud musi pod linuxom strasne vela googlit, alebo radsej bude "blby windowsak" ale menej sa nervovat a pracovat pohodlnejsie
|
| |
Re: odpostatnenie
Od: jajjjj
|
Pridané:
6.11.2009 15:06
preco pises za vsetkych? mozno pre teba je to plnohodnotnejsie ale napr pre mna urcite nie... musel som teraz prejst z linuxu na windows a prijemna zmena to veru nie je
|
| |
Re: odpostatnenie
Od: Forty
|
Pridané:
6.11.2009 15:23
nechcel som to napisat tak, aby to vyzeralo za vsetkych . Bol to moj nazor.
Mozem sa ta spytat, aku mas pracu, reps. preco mas radsej linux? Teda co zahrna tvoja cinnost za pocitacom a preco si teraz musel prejst na Win?
Ja mma pod Win dost SW na ktore neexistuje dobra alternativa pod linuxom :-( A to som (momentalne) Javista, takze nepotrebujem ani .NET veci a aj tak sa mi ten prechod nejak neoplati
|
| |
suhlas
Od: Mirec 1234567
|
Pridané:
6.11.2009 16:29
ono je to len o zvyku, ja pracujem na linuxe no kvoli Visual studiu musis sem tam pouzit windows a troska ma v istych chilach trha od zlosti ale vsetko je to len o zvyku. A tie analyzy no comment :D
|
| |
Re: suhlas
Od: Forty
|
Pridané:
6.11.2009 16:44
ty kokso vsetci chvalia visualko ale proti NetBeansom sa mi tam robi 10x horsie ...
ale tiez sa obavam ze ma caka praca vo Visualku, aj ked 2008 sa hodne zlepsila
|
| |
Re: suhlas
Od: miro 123456789
|
Pridané:
6.11.2009 17:01
kiez by som ho chvalil ja v nom MUSIM robit :(
|
| |
Re: odpostatnenie
Od: mgmgmgmg
|
Pridané:
6.11.2009 15:11
ja mam vdaka linuxu a googleniu dnes pracu v IT .... ale koho to nebavi googlit proste nebude... ludia su lenivi od prirody, co je na ich skodu...
|
| |
Re: odpostatnenie
Od: dasasd
|
Pridané:
7.11.2009 11:36
ja mam vdaka windowsu a volnemu casu priatelku, ale komu neide jedno uchyli sa k druhemu ;) :))
|
| |
Re: odpostatnenie
Od: fyfd
|
Pridané:
8.11.2009 15:21
takze sme sa dozvedeli ze tvoje schopnosti hladat informacie su riadne ubohe ked negooglenim usetris tolko casu
|
| |
uboziaci od widli
Od: mam Linux a mam 3 frajerky
|
Pridané:
8.11.2009 18:23
On len chcel povedat ze volny cas travi na pokeci a fejsbuku, a ze randi na slepo a zbiera pohlavne choroby.
|
| |
Re: odpostatnenie
Od: hocikto
|
Pridané:
6.11.2009 21:39
no pozri sa, ja som webdeveloper, kodim web stranky, a ver mi, ze lepsie sa mi pracuje pod linuxom ako vo windowsoch, aj ked este pred rokom som bol windowsak/linuxak, a robil som v zend sudiu, mysql admin, photoshop, adobe flash, dnes to uz tak nie je. Na developing mi uplne staci quanta plus, mysql admin linux verzia, na navrhnuty design (cize do mi dodaju) ak potrebujem nieco upravit tak gimp, flash uz neriesim, aj tak ma nebavil, a uplne mi vystaci ubuntu aj s free programami ktore v pohode vyuzijem, a masina sa netrapi a faxa ako hodinky. nic mi nechyba. a konzolu mam rad. :))
|
| |
O hov*e statistika
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
6.11.2009 16:10
Nech je pravda aka je, pokial nebude na obchodnom trhu aspon 5% linuxovych prilezitosti, nema vyznam sa tym vobec zapodievat. Kolkym z tu diskutujucich prinesie vyssi podiel linuxu na netbookoch/notebookoch viac penazi do vlastneho ci firemneho vrecka?
|
| |
Re: O hov*e statistika
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
7.11.2009 13:20
Komu tu z pritomnych informacia o tom, ako dobre sa predava Windows 7 oproti Viste, prinesie viac penazi do vrecka?
|
| |
Re: O hov*e statistika
Od: bukvica
|
Pridané:
7.11.2009 20:33
To snad len zartujes :D
Kolko je tu existujucich ci nadejnych sw developerov? Co myslis, kolky z nich pisu kod pre nix? 0.5%? Kolko ludi z tejto diskusie pracuje vo firmach pisucich sw pre okna a pre tux? Vy tucniaci mate na ociach klapky ...
|
| |
Re: O hov*e statistika
Od: jhngfdrgtd
|
Pridané:
7.11.2009 20:53
nevedel som ze sw firmy zarabaju na clankoch o zvysovani podielu windowsu
|
| |
Re: O hov*e statistika
Od: bukvica
|
Pridané:
8.11.2009 8:06
Zvysujuci sa pocet okennych instalacii znamena viac instalncii roznych okennych softverov (samozrejme poctivo zaplatenych). Od ekonomickeho, zabavneho, cez multimedialny a iny softver. Tu vobec nejde o clanok. Skusate pred pisanim aj uvazovat?
|
| |
Re: O hov*e statistika
Od: žezrdsre
|
Pridané:
8.11.2009 11:10
vies o tom ze ten pocet okenny ch softwareov sa az tak nezvysuje kedze sa nahradzaju stare okna novymi
|
| |
Re: O hov*e statistika
Od: bukvica
|
Pridané:
8.11.2009 16:58
A to je zas co za nezmysel? Cize vsetky novo predavane kompy len nahradzaju stare zelezo? Tak taketo kreposti pisat .. omg!
|
| |
Re: O hov*e statistika
Od: m44
|
Pridané:
7.11.2009 21:05
a informacia o tom, o kolko lepsie sa predava sedmicka oproti viste z nich urobi rockefellerov j? je to uplne porovnatelne. tak isto je to "zbytocna" statistika.
ako nadejny sw developer pre okna aj tak pises v .net, takze ti je nejake vista/7 ukradnute.
btw. ako si zistil, ze clovek, na ktoreho si reagoval je tucniak? nejako to nemozem z jeho prispevku vycitat.
|
| |
Re: O hov*e statistika
Od: bukvica
|
Pridané:
8.11.2009 8:10
Toto je snad len sen ...
.NET ide aj na W7 cize viac W7, znamena viac pracovnych prilezitosti pre okennych developerov. Rovnako ako via vist ci XPeciek. Ale kedze XP sa uz nepredava a vista stoji za fajku dymu, zvysujuci sa pocet W7 je pre devs dobrou spravou. Btw pozri si lubosove starsie prispevky a zistis ako je orientovany.
|
| |
Re: O hov*e statistika
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
8.11.2009 12:43
No a tak je to aj naopak. Ci myslis ze pre Linux nepracuju plateni vyvojari? Pozri si Red Hat (najma), Novell, Canonical, IBM...
|
| |
Re: O hov*e statistika
Od: bukvica
|
Pridané:
8.11.2009 16:56
To netvrdim :) Ved nech sa im dari :D Dlhe roky pracujem v IT a viem, ake riesenia sa najcastejsie predavaju. Viac win instalacii znamena viac potencialnych zakaznikov. A kedze mame medzi sebou viac win developerov, viac instalacii okien nasyti viac ludi. Co je na tom nepochopitelne?
Alebo si to predstavme inak ... Si zivnostnik, doma napises program, povedzme na spravu databaz ci nieco podobne a ponuknes to ako shareware na nete. Ak budes chciet zarobit, na akej platforme to postavis? Pre linux? NEVERIM!
|
| |
Re: O hov*e statistika
Od: gassdd
|
Pridané:
8.11.2009 17:09
zabudas ale na par detailov
cielova skupina(priklad ak programujem nieco pre pracovne stanice na solaris/win a na solarise to pouziva 80% instalacii a na wine 0.0001% tak mi viac vyhovuje vacsi podiel solarisu)
to ze sa da programovat aj multiplatformne
a ked bude vacsi podiel linuxu/solarisu/BSD/RadekHulanOS... tak sa zacne programovat na dany OS(a bude sa jednat o tych istych developerov co programovali na win)
navyse win sa aj tak v +-99% situacii nahrazda winom
cize vlastne sprava o predaji win 7 ti moze byt u prdele rovnako ako sprava o rastucom podiele linuxu(hlavne ked sa jedna iba o spravu)
|
| |
Re: O hov*e statistika
Od: m44
|
Pridané:
8.11.2009 17:12
samozrejme multiplatformny. v dobe ked mame javu, qt a neviem co este, by bola hlupost pisat program na spravu databaz pre jednu platformu.
keby si napisal nejaky prehravac videa, soft na napalovanie a pod, tak to kludne iba pre jednu platformu (win - potencionalne viac kupcov). otazka je, kto by taky soft dnes kupil, ked existuje kopec kvalitnych freeware produktov.
|
| |
Re: O hov*e statistika
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
8.11.2009 20:52
Multiplatformovost by som nepovazoval za vyhodu :) Pisat aplikacie "multiplatformne" je financne narocnejsie a nasledne to so sebou prinasa multiproblemy. Nepoznam firmu (aspon na SK), ktora by si objednala multiplatformovy, snad len javove riesenia. Ale aj tie boli odladene na specificky OS.
|
| |
Re: O hov*e statistika
Od: m44
|
Pridané:
8.11.2009 21:23
jasne, ak si firma objedna riesenie, tak pre os, ktory pouziva. nebude platit za funkcionalitu, ktoru nikdy nevyuzije. borec hore ale nacrtol situaciu, ze
"Si zivnostnik, doma napises program, povedzme na spravu databaz ci nieco podobne a ponuknes to ako shareware na nete."
tu by som radsej volil multiplatformne riesenie, kedze nevies kto bude tvoj zakaznik.
|
| |
Re: O hov*e statistika
Od: Zilincan
|
Pridané:
9.11.2009 0:52
Java rulez - Windows, Linux, MacOS - vsetko jedno.
O tom je sloboda vyberu. Urob soft v Jave a netrapis sa, ci maju uzivatelia Win, Lin alebo Masox.
|
| |
ach zas
Od: hmmmmm
|
Pridané:
6.11.2009 16:28
pride to len mne tak...,alebo zakazdym tu musý byt clanok ktory sa snazy znevazovat Win spolu s linuxoidnymi zasranmy?!
Vela vody este pretecie kym bude aka taka konkurencia pre Win ak vobec!Je mi jedno co tu zase nablabotate,a aky ste vy IT odbornici od linuxu,pravda ostane aj tak nezmenená Win nemá konkurenciu Preco??? no jednoducho preto ze microsoft bud kupi alebo zaplatí IT odborníkov na rozdiel od linuxu co je len kutilsky brak,na co je dobry na nic este tak Mac ale uz aj ten zaostava.
....ze linux je plnohodnotnejsý a pohodlnejsý ako Win tak natoto len Loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
|
| |
Re: ach zas
Od: miro 12345678
|
Pridané:
6.11.2009 16:31
ako moze niekto kritizovat inych za veci ktore sam napise. Ludia sak sa spamatajte.
|
| |
Re: ach zas
Od: sgagagag
|
Pridané:
6.11.2009 17:30
skus sa podobne vyjadrit za 1-2 roky, v EU dojde v kratkom case k brutalnemu nasadeniu linuxu, samozrejme prikazom. A keby nebolo linuxu tak by si sem teraz nemohol pisat tie tvoje vylevy o M$. Zisti si na com bezi dsl.sk a miliony dalsich serverov a potom si este raz precitaj to co si napisal, snad, ak nie si natvrdly, pochopis tu hanbu, ktoru si si tu vyrobil.
|
| |
Re: ach zas
Od: hocikto
|
Pridané:
6.11.2009 21:44
ty ine asi nepozans len windows, azet a gamesy pod winy, a linuxy si v zivote nevidel. A ako mozes sudit systemy ked ich ani nepoznas. Na posudzovanie OS ho najprv musis dobre poznat a potom napisat veci pre a proti, ale ty si dajaky idiot co jednznacne napise, ze linux je shitt a windows je najlepsi, len preto, ze mas klapky na ociach ako kon, a nic nevidis, len to co pouzivas ty. spamataj sa a najprv si zisti realitu. a trapne weby ako azet ktore navstevujes faxaju tiez na linuxoch ako aj vacsie percento webov, len aby si mal prehlad.
|
| |
Re: ach zas
Od: gvfsdws
|
Pridané:
7.11.2009 11:40
nie on bol tazky linuxak zohnal si live cd ubuntu zistil ze to vyzera inak ako xp tak to vypol
|
| |
widlak sa hra na linux profika
Od: ZZ Top
|
Pridané:
7.11.2009 18:34
Ako XP vyzera KDE3, ako W7 KDE4, alebo naopak. Nezalezi na distribucii Linuxu alebo bsd. Ked niekto pise o ikonach v Linuxe, je jasne ze Linux v zivote nevidel.
|
| |
Re: widlak sa hra na linux profika
Od: hocikto
|
Pridané:
8.11.2009 10:24
je jasne, ze to nie je len o ikonach, no ale bavili sme sa o desktop verzii, je jasne, ze linux server edicia je zasa ina kapitola, ale to by uz chalan, ktory tak pluje na linuxy, nerozchodil, on by to povazoval keby videl konzolu, za stary ms-dosacky comp, na ktorom akoze nic nefunguje. :))
|
| |
Stare ale dobre
Od: BigLama-nepr
|
Pridané:
6.11.2009 18:56
http://miniurl.sk/?id=dy8fr65h
|
| |
ebe vam alebo co?
Od: torx
|
Pridané:
6.11.2009 19:45
Vsak je to jasne, kupuju sa notebooky s linux ktory je zadarmo. Nasledne sa preinstaluje na Windows nelegalnu verziu.
|
| |
Re: ebe vam alebo co?
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
6.11.2009 20:48
Inak sranda, ze MS tvrdi, ze notas s Windows stoji tolko, co notas bez neho a pritom ten s Windows byva drahsi o niekolko desiatok eur viac ako stoji samotny Windows. :)
|
| |
ovladace su uctou k zakaznikovi
Od: Zakaznik
|
Pridané:
7.11.2009 18:25
U notasa s Windows je riziko ze na nom nepojde Linux. Preto je lepsie kupovat notase s predinstalovanym Linuxom. A Widli mozu ist v najhorsom pripade do Virtualboxu.
|
| |
Re: ebe vam alebo co?
Od: hp_
|
Pridané:
6.11.2009 22:17
ja som to s mojim notebookom spravil naopak
|
| |
Vy experti ...
Od: Miguel04
|
Pridané:
6.11.2009 21:58
Vsetci tu vykrikujete, aky je linux skvely a cumite do okien. Cest vynimkam, ale tod nedavno zverejnena statistika podielu OS medzi navstevnikmi je celkom jasna. Takze aby som netrhal partu, linux som uz parkrat v zivote videl a urcite nema chybu. Nech zhnije aj cely mrkvosoft :-))
|
| |
nie som expert, som uzivatel
Od: Normalny uzivatel
|
Pridané:
7.11.2009 18:23
Ja obvykle vidim iba KDE. Obcas Fluxbox. Odkedy mi vsade vnucuju Windows, odvtedy ho nenavidim. Dajte pokoj s Windowsmi, je to hroza ako sa to vsade pretlaca.
|
| |
mne je jedno
Od: mCMaus123
|
Pridané:
6.11.2009 22:28
Linux,WIN,MAC....kazdy podla svojej chuti.Ja aj linux aj WIN...MAC nemam,ked budem mat peniaze tak bude aj ten.Kto che zvykne si
|
| |
Re: mne je jedno
Od: m44
|
Pridané:
7.11.2009 14:04
podpisem sa
|
| |
Re: mne je jedno
Od: dahldas
|
Pridané:
8.11.2009 9:19
podpis nesuhlasi s podpisovym vzorom :P
|
| |
Re: mne je jedno
Od: kuko.
|
Pridané:
7.11.2009 14:33
ja peniaze mam.
aj tak nechcem mac.
|
| |
Re: mne je jedno
Od: miro3637
|
Pridané:
7.11.2009 15:32
tak si ho nekupuj ;)
|
| |
Re: mne je jedno
Od: kuko.
|
Pridané:
8.11.2009 14:41
dohodnute.
|
| |
fysfsfd
Od: xdyfsfy
|
Pridané:
7.11.2009 15:36
preco mam dojem ze linux je najviac glorifikovany(tak okolo 95% odhadujem) windows fanatikmi ktory sa ohanaju stale tym "bezchybny linux ma chybu"
|