|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bug it
Od: bug
|
Pridané:
5.11.2009 16:22
stačí nahlásiť zmenu prevádzkovateľovi, na "novú" adresu a meno ;) :D kreativita je na vás :D
|
|
Re: bug it
Od: anti orange
|
Pridané:
5.11.2009 17:11
a myslis ze to pomoze.ved povodnu adresu budu mat zaevidovanu
|
|
súdnictvo z močiara
Od: klikátko
|
Pridané:
6.11.2009 5:00
Bojím sa už klikať. Čo keď mi príde faktúra na milión eur, ze som suhlasil so spoplatnenim webu? A odobral som službu lebo som klikal. Toto je právny systém? Nie je to otvorená podpora zločinu?
|
|
Re: súdnictvo z močiara
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
6.11.2009 7:32
Nie, v pvom rade je to len debilita a naivita, kazdeho z Vas, co nic necitate a klikate na vsetko kde sa len da. Paradny geneticky fond to tu mame... k ciganom to uz daleko nema a zachvilu budeme na ich urovni.
|
|
Re: súdnictvo z močiara
Od: klikatko
|
Pridané:
6.11.2009 7:45
Ked si nechas skakat po hlave, asi je nieco zle s tvojou genetickou vybavou.
|
|
Re: súdnictvo z močiara
Od reg.: THOMAS
|
Pridané:
6.11.2009 8:23
neneháva si skákať po hlave .
Po právnej stránke mala frma právo poslať tú faktúru! Podmienky boli jasne stanovené . to že si niekto neprečíta zmluvu a potom sa bude rozčulovať na tým že jedna zo zmluvných strán si bude nárokovať plnenie si zmluvných podmienok je prejavom toho čo kolega vyššie spomenul.
Dúfam že súd rozhodne že faktúry boli právoplatne vydané a sú platné.
Zmluvné strany boli s podmienkam oboznámené tak nevidím dôvod prečo nie.
|
|
Re: súdnictvo z močiara
Od: Noxius.
|
Pridané:
6.11.2009 9:15
ako by sa ti pacilo, keby si presiel cez ulicu a na konci by ta chcel niekto zinkasovat, lebo na zaciatku bolo medzi plagatmi napisane na malom papieriku, ze prejdene po ulici je spoplatnene a ked spravis co i len jeden krok suhlasim s podmienkami a tym uzatvaras zmluvu na dobu 24 mesiacov a kazdy jeden krok po ulici navysi vyslednu sumu o 1%
|
|
Re: súdnictvo z močiara
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
6.11.2009 9:27
To je uplne jedno! Aj male pismeno je pismeno a nic to nemeni na fakte ze tito naivni hlupaci boli len lenovi precitat si podmineky pouzitia..A potom zrazu len vyplakavaju a hraju sa na poskodenych. Ale nad svojou debilitou sa nepozastavia. tak im treba, ked klikaju na nete na vsetko co sa da.
|
|
Re: súdnictvo z močiara
Od: Noxius.
|
Pridané:
6.11.2009 10:56
zaujimave, lebo ked citam spravne diskusie a clanky, tak je tam jasne napisane, ze spoplatnenie napisali do vseobecnych podmienok iba tento tyzdne, takze ludia co sa registrovali pred tym to tam ani nemohli vidiet ;)
kde uz sme ked ludia obhajuju podvodnikov, ale vsak co sa cudujem vsak zijeme na slovensku, tu mame takych aj vo vlade a bez uplatku sa nedostanes ani pod skalpel v nemocniciach ;]
|
|
Re: súdnictvo z močiara
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
6.11.2009 13:50
Ale picu, to tam maju od zaciatku. To si len deturence vymyslaju. Hlavne ze nikto z nich VOP necital. :D :D :D
|
|
Re: súdnictvo z močiara
Od: ddino
|
Pridané:
6.11.2009 10:46
po právnej stránke firma nemala právo faktúru poslať/mimochodom sa v tom zhodlo kopu právnikov/, pretože ani jeden s poškodených s nimi nemá podpísanú právoplatnú zmluvu!!!! Kliknutie nieje rovnocenné s podpisom!!!
|
|
Re: súdnictvo z močiara
Od: ddino
|
Pridané:
6.11.2009 10:48
Inak asi to moc nesleduješ že?
"Podmienky boli jasne stanovené . to že si niekto neprečíta zmluvu"
tam nebola uzatváraná žiadna zmluva!!!
|
|
Re: súdnictvo z močiara
Od: "podvodný portál"
|
Pridané:
6.11.2009 14:26
dajte si do slovenského google hľadať vlc.sk alebo download-portal.sk :) (musíte byť prihlásený na účte) :)
|
|
Re: súdnictvo z močiara
Od: Marw
|
Pridané:
6.11.2009 9:09
Pocuj, ty mi vazne chces tvrdit ze vzdy ked instalujes akukolvek hovadinu sa obtazujes precitat si celu EULU? Mam strane rad takych chytrakov co vsetkych ostatnych tituluju za debilov len oni su chytri jak galon riedidla... PS: Mna nenachytali ale aj tak ma vie takyto pristup vytocit.
|
|
Re: súdnictvo z močiara
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
6.11.2009 9:30
Neobtazujem, ale potom kvoli tomu ani nevyplakavam a nerobim zo seba oklamane uboziatko, ktoremu miekto ublizil. Ked si niekto poriadne neprecita zmluvne podmíenky, nezasluzi si sucit a pomoc. Je to len obycajna zmes naivity, lenivosti a hluposti. Nic viac.
|
|
Re: súdnictvo z močiara
Od: ddino
|
Pridané:
6.11.2009 10:50
Ja si budem čítať Zmluvne podmienky vtedy keď budem uzatvárať zmluvu!!! Nikto s nimi žiadnu zmluvu neuzavrel !!!
|
|
Re: súdnictvo z močiara
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
6.11.2009 13:53
Ale uzavrel.Aj ked sa mylne domnievas ze nie.
|
|
Re: súdnictvo z močiara
Od reg.: tomibojko
|
Pridané:
6.11.2009 14:16
neuzavrel...podľa slovenskej legislatívy odškrtnutie chcekboxu a suhlas s podmienkami nieje pravny úkon, aj zmluva so zaručeným elektronickým podpisom alebo normalnym podpisom je právne napadnutelna a môže ju riešiť súd, a preskumať podmienky či nebola uzatvorena v omyle, o tomto prípade ani nehovoriť...
je veľmi veľa dôvodov prečo fakturu neuhradiť..už len to že je odosielana vyhradne e-mailom - ano je to platná faktúra. ale neexistuje jediny dôkaz jej prijatia...
e-mailové faktúry sú postavene troška na dôvere, aj t-com v pripade že neuhradiš takúto fakturu tak ti zavola že čo sa deje a pekne to potom rieši...
a btw..prajem ti aby sa ti stalo niečo podobne, pretože kritizovať ľudí že im vadi že nejaká pofiderna firma im poslala mailom fakturu lebo jej to umožnuje malý chceckbox a jedna vetička skovana niekde v prdeli a nadavať im/zosmiešnovať je fakt humanne...
|
|
Re: súdnictvo z močiara
Od: luke peterson
|
Pridané:
6.11.2009 14:24
je tak ako vravis, musi tam byt podpis, takze po kvazi objednani sluzby, ti mali poslat vytlacene zmluvy, ty ich podpises odosles spat, a oni ti jednu kopiu zase poslu... takto mozu ist fajcit.
|
|
nobody
Od: openoffice
|
Pridané:
5.11.2009 16:25
táto stránka porušuje licenciu OpenOffice, nie?
http://www.downloads-portal.sk/index.html
|
|
Re: nobody
Od: afgaga
|
Pridané:
5.11.2009 16:37
porusuje..
|
|
Re: nobody
Od: Tupcek
|
Pridané:
5.11.2009 16:42
ani nie, oni si uctuju peniaze za to, ze ti pomohli vyhladat open office, nie ze by predavali priamo open office
tak isto keby si mal velmi maly datovy limit na internet, za stahovanie open office by si platil (kedze by si prekrocil limit), ale priamo za open office by si nezaplatil
ale celkom zaujimava je ta spolocnost, obohacuje sa na lenivosti ludi citat...to maju 120 eurovy dokonaly kurz o nutnosti citat podmienky pouzivania
|
|
Re: nobody
Od: aleeeeee
|
Pridané:
5.11.2009 16:43
ale nemali by tam zverejniť aj oficiálny web openoffice.org?
|
|
Re: nobody
Od: skyww
|
Pridané:
5.11.2009 22:50
Odporucam tu cast pri kontaktoch o autorskych pravach:
"Vsetok obsah a obrazky su majetkom Pro Content sro, a nesmu bez pisomneho povolenia Pro Content sro kopirovat reprodukovat,nanovo ukladat, preberat, zverejnovat, prenasa rozelovat alebo predavat."
Tak toto by som nevyhlasoval. Tym padom aj freeware na stranke je majetkom fiktivnej sro-cky :D drsnaci
by som takychto podvodnikov zavrel na 10 rokov nech sa uvedomia
|
|
Re: nobody
Od: agdgadg
|
Pridané:
6.11.2009 6:20
Freeware != Open Source
|
|
Re: nobody
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
6.11.2009 7:34
Jasne ze to je kokotina, pretoze freeware je majetkom vyslovne majitela....tvorcu...a dalej vsetko je len na smiech :D
|
|
Re: nobody
Od: ADJO
|
Pridané:
5.10.2010 14:49
PROSIM PORADTE NAM CO MAME ROBIT,PRISLA NAM FACTURA DO 129 EUR,VELMI SME SMUTNI LEBO ANI NE SME VYUZILI ICH STRANKU LEN RAZ A VIMAHAJU OD NAS ZA DVA ROKY.TAKTO ZNEUZIVAJU LUDI.MAME MALE BABETKO A ROBOTU NEMAME ,ZIEME Z IEDNEHO PLATU MOZU SA HANBIT. PROSIM PORADTE NAM aantal@atlas.sk DAKUJEME
|
|
fasdfadsf
Od: adfadsfasd
|
Pridané:
5.11.2009 16:50
okrem toho, že majú podvodné weby (ip 188.40.*):
basne-portal.sk
download-portal.sk
downloads-portal.sk
online-mapy.sk
openoffice-24.sk
sudoku-portal.sk
vlc.sk
videolan.sk
basnici.sk
basne-server.sk
posielajú spam:
http://www.stopforumspam.com/ ipcheck/ 188.40.100.138
|
|
Re: fasdfadsf
Od: anti orange
|
Pridané:
5.11.2009 17:12
mozme to dat na sud nie ako dokaz podvodne stranky heh
|
|
Re: fasdfadsf
Od reg.: Opera1
|
Pridané:
6.11.2009 7:44
keby sa mi chcelo registrovat na openoffice.org tak vytvorim topic s nazvom stranky, odkazom a malim popisom ze co bynato povedali admini ked si to precitaju... .
|
|
Re: fasdfadsf
Od: Snake ..
|
Pridané:
5.11.2009 17:28
Hlásenie bolo odoslané
Ďakujeme, že ste odoslali hlásenia do spoločnosti Google
:)
|
|
Re: fasdfadsf
Od: 34225
|
Pridané:
5.11.2009 17:51
Vo Firefoxe: help -> report web forgery...
|
|
haha spiknutie
Od: sitetank
|
Pridané:
5.11.2009 16:58
pridajte tie websites cez report na http://www.phishtank.com :) a firefox a IE ich bude zakazovať ;)
|
|
Re: haha spiknutie
Od reg.: supersonic
|
Pridané:
5.11.2009 17:31
by som aj pridal, len sa treba registrovat
|
|
Re: haha spiknutie
Od: locke
|
Pridané:
6.11.2009 9:12
to aby ti odtiaľ mohla prísť 60€ faktúra
|
|
Firma
Od: matus alem
|
Pridané:
5.11.2009 17:22
http://www.orsk.sk/vypis.asp?ID=157558&SID=3&P=0 konateľ: Juraj Hlaváč
Hronského 10
Lužianky 951 41
Spoločníci:Viliam Adamča
Novomeského 65
Nitra 949 11
|
|
smiech ich prejde
Od: Maji
|
Pridané:
5.11.2009 17:24
nebojte sa kamaráti, Fica som už zaregistroval na všetky jeho adresy
|
|
Re: smiech ich prejde
Od reg.: Alino
|
Pridané:
5.11.2009 19:32
kvoli tebe chcu zrusit internetove anonymizeri :D
|
|
Re: smiech ich prejde
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
6.11.2009 9:33
Este Ti tam chyba, Slota, Rafaj, Dzurinda, Miklos, Meciar :D
|
|
cele to ej smiesne
Od reg.: supersonic
|
Pridané:
5.11.2009 17:29
nikdy nemozu tym ludom dokazat, ze sedeli zatym compom... to je predsa totalna somarina, vystavit fakturu podla ip-cky, to im nikde neprejde, dokonca ani naslovensku
|
|
Re: cele to ej smiesne
Od: Anonymus1
|
Pridané:
5.11.2009 18:26
na sude...
sudca: "Prisahajte ze budete hovorit pravdu..."
clovek: "Prisaham"
sudca: "Sedeli ste za pocitacom s IP adresou X.X.X.X v case T?"
clovek: "Nie, o nicom neviem"
|
|
aj tak nechapem
Od: hocikto
|
Pridané:
5.11.2009 17:46
jedno mi neide do hlavy, ze preco by som mal platit za to, ze si taham free software. Cize ludia, ktori im zaplatili za to, ze si mozu stiahnut soft, ktory najdu aj na inych strankach, napriklad na tahaj.sk a podobne. Cize uz len preto by som nesiel cez tuto stranku tahat, lebo inde nexcu po tebe ziadne info a hlavne nie adresu a citlive data.
|
|
Re: aj tak nechapem
Od reg.: PolloK
|
Pridané:
6.11.2009 0:20
no jedno sa im musi nechat, zarabaju na ludskej naivite a hlavne na lenivosti(cosi ako priplatok pre poslicka) :))
|
|
Re: aj tak nechapem
Od: porkivnik
|
Pridané:
7.11.2009 1:04
zarabaju nie na naivite ale na nevedomosti, kopa ludi nevie co vobec znamena freeware, shareware a podobne
|
|
Re: aj tak nechapem
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
7.11.2009 9:47
Ale ved to je len ich problem... Na nete je vela slovnikov, naco zaskrtavali nieco, o com nemaju ani potuchy? Sutu aj vyhladavace, tak si mohli najst tie terminy. Vypomstila sa im len ich vlastna jebnutost, lenivost a naivita v jednom.
|
|
Re: aj tak nechapem
Od: Marw
|
Pridané:
7.11.2009 13:10
Ja sice nepatrim medzi poskodenych, ale stale m nikto nevysvetlil ako moze byt za pravne zavazny na urovni zmluvy text, ktori ma k dispozicii iba jedna zmluvna strana (v tomto pripade prevadzkovatel stranok na svojom serveri) a moze tento dokument priebezne podla svojej lubovole menit bez toho aby to bolo pod akoukolvek kontrolou druhej strany. Ved aj uz spominana EULA ktoru odklikavas pri instalacii sa (aspon v drvivej vecsine) nachadza aj fyzicky v pocitaci. Cize podla jednoduchej logiky bez ohladu na to ci sa tak ako niektory poskodeny tvrdia VOP menili alebo nie, uz samotny fakt ze jedna "zmluvna" (nazvyme to zmluvna aj ked ja to stale za zmluvu nepovazujem) strana ma moznost (a uz je jendo ci ju vyuzije alebo nie) podmienky vyuzivania sluzieb menit za behu a druha strana na to nema zisny dosah tak to nemozem povazovat za korektny zmluvny vztah.... To je ako keby som niekomu predaval byt, zmluvu o kupe/predaji by mal len predavajuci a priebezne by som menil pozadovanu cenu...
|
|
Re: aj tak nechapem
Od reg.: PolloK
|
Pridané:
7.11.2009 18:32
tiez som to nechapal ako to je mozne ze ta zmluva plati..
trochu som nad tym uvazoval(mozno sa mylim,,opravtema)ich zmluva(podvod) je zrejme "osetrena"..to akoze suhlasite s pravidlami sutaze o vecnu cenu(mobil atd.) nieco take ako roby Readers ci ako sa to vola(na vase meno pride obalka a v nej je: vyhrali ste 100000sk..,no ma to hacik, musite si zato nieco kupit aby ste sa mohli zucastit o ine vecne ceny a hlavnu vyhru)..takto nejako lakaju ako ryby na hacik, a pravne je to v poriadku..proste legalny podvod bi sa dalo povedat..
|
|
Re: aj tak nechapem
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
8.11.2009 9:18
"ale stale m nikto nevysvetlil ako moze byt za pravne zavazny na urovni zmluvy text, ktori ma k dispozicii iba jedna zmluvna strana (v tomto pripade prevadzkovatel stranok na svojom serveri) a moze tento dokument priebezne podla svojej lubovole menit bez toho aby to bolo pod akoukolvek kontrolou druhej strany. "
Marw, pochopitelne mas pravdu a toto nie je len jedna vec... Cely ten biznis stoji na hlinenych nohach a divim sa, ze stale este niekto sa nad zapodieva. Take nieco treba presmerovat do spamu a este predtym im napisat na e-mail, nech odpalia do pice. Robia z toho pubertaci neriesitelny problem, pritom riesenie je jednoduche. :D
|
|
Co neprejde ?
Od: elamir
|
Pridané:
5.11.2009 17:48
Videl si konatela ? V kolkych srockach bol ? V BB ? Mozes predpokladat, ze uz sa dohodnu s pravnikmi a sudcami. A potom im to prejde. Pojdes sa sudit kvoli 60 euram ?
Ako priucka na citanie obch podmienok je to fajn.
|
|
Re: Co neprejde ?
Od: Marw
|
Pridané:
5.11.2009 18:18
No vyzera to tak ze sa naslo celkom dost ludi co sa pre tych 60E sudit budu...a nielen pre ne ale aj pre podozrenie z terstneho cinu podvodu. Ci to mozno povazovat za podvod z hladiska legislativy neviem, kazdopadne z moralneho hladiska je to swinstvo. Vzhladom na skusenosti z ostatnych krajin EU, napr z Nemecka maju velku sancu v pripade ak neuspeju na sude v SR riesit situaciu cez EU... (pravda to je len moj laicky nazor, niesom pravnik)
|
|
sudit, nesudit.
Od: 2ge
|
Pridané:
5.11.2009 18:43
samozrejme, ze je to svinstvo, stretnes toho tipka na ulici, tak ho zbijes (alebo nechas zbit), ze si rozmysli. Verim tomu, ze vela uzivatelov moze byt az tak nastvanych, nechcel by som byt majitelom toho portalu, jedine ak ma na tucnu ochranku. Kazdopadne - je to uplne svinstvo, avsak je to ako funguje dnesny biznis, ked ides do poistovne, zakladas si ucet a podobne, tak tiez necitas vsetko v zmluve...
|
|
Re: sudit, nesudit.
Od: Zilincan
|
Pridané:
5.11.2009 23:59
No jedna vec je, ze zmluvy treba pred podpisom vzdy pozorne citat az do konca. Aj keby u mobilneho operatora nervozne preslapujuc cakalo 10 dalsich ludi v rade (typicky pred Vianocami).
Druha vec je, ze elektronicka zmluva je platna len so zarucenym elektronickym podpisom a to v tomto pripade nehrozilo. IP adresa nie je jednoznacnou identifikaciou zmluvnej strany a moju adresu s menom mohlo bez problemov zadat tristo inych ludi, len nie ja.
A tretia vec je, ze by nemal byt problem poskladat sa parte holohlavych s bejzbolkami na pivo, aby sli upravit na adresy majitela a konatela interier bytu/domu a exterier xichtu.
|
|
Re: sudit, nesudit.
Od reg.: THOMAS
|
Pridané:
6.11.2009 8:31
Podľa zákona o elektoronických komunikácach 610/2003 IP je jednoznačný identifikátor a podľa ustanovení tohto zákona musí poskytovateľ prijať také opatriena aby na žiadosť orgánov činných v trestnom konaní, vedel poskytovateľ služieb jednoznačne priradiť k danému identifikátoru konkrétnu či už fyzickú alebo právnickú osobu na ktorú je písaná zmluva o pripojení z ktorého bola komunikácia prevádzaná
|
|
Re: sudit, nesudit.
Od: ddino
|
Pridané:
6.11.2009 10:56
"priradiť k danému identifikátoru konkrétnu či už fyzickú alebo právnickú osobu na ktorú je písaná zmluva o pripojení z ktorého bola komunikácia prevádzaná"
1. to ale ešte neznamená že ak je písaná zmluva o pripojení na mňa tak som tú zmluvu potvrdil ja!!!
"IP je jednoznačný identifikátor"
IP je jednoznačný identifikátor ale nie !!!osoby!!!! (ktorá "podpisovala" zmluvu) ale pripojenia!!!
|
|
Re: sudit, nesudit.
Od: MArw
|
Pridané:
6.11.2009 11:59
A este aj tym by som si nebol isty ze IP je jednoznacny identifikator pripojenia... Pochybujem ze je nemozne zamaskovat sa tak a by som vystupoval pod cudzou IP a z vonku to bolo takmer nevystopovatelne...
|
|
Re: sudit, nesudit.
Od: Maska
|
Pridané:
6.11.2009 12:02
proxy siet (Tor), botnet (akykolvek)
|
|
Re: sudit, nesudit.
Od: JAJOK
|
Pridané:
7.12.2009 23:07
ano dnes som si objednaval v T-mobile zmluvu a chcel som si to precitat a hned mi tlacil pero do ruky ze tu to mam podpisat a textu tam bolo pismom asi velkostou 4 na jednu A4 tak a kedy som to mal stihnut precitat sakra toto je to ze napisu tam kopu zbytocnosti a to dolezite sa nakoniec odzvies mesiac po ked pride prva faktura
|
|
ahaahaha
Od: ((TnT))
|
Pridané:
5.11.2009 19:01
hah sa zase zviditelni moja rodna zem - banska bystrica :) ale v zlom svetle :( skoda, ale aspon viem ze BB ma vela kreativnych ludi :):)
|
|
Re: ahaahaha
Od: Zilincan
|
Pridané:
6.11.2009 0:01
Az na to, ze majitel je z Nitry a konatel je z dediny hned za Nitrou. Nechapem, preco si dali sidlo firmy do BB. A ani ma neprekvapilo, ze tam ta firma fyzicky nesidli. Mimochodom - zaregistrovana bola az 7.7.2009.
|
|
.............
Od reg.: girus
|
Pridané:
5.11.2009 19:11
ti co sa registrovali mozu byt len radi ze v podmienkach nebolo ze budu platit 5 evri mesacne do konca smerci...
|
|
Škodoradosť
Od: iron
|
Pridané:
5.11.2009 19:31
Je to naša typická národná vlastnosť, škodoradosť. To odkazujem tým, čo tu poukazujú, že 120 € je dobrá príučka, aby ľudia čítali OP. Upozorňujem, že ani oni, tí ktorí si myslia, že ich žiadny podvodník nikdy nepreští, nemôžu mať istotu, že sa tak nestane. Takže: nikdy nehovor nikdy. Ja osobne patrím medzi tých takzvaných lenivcov, čo si OP neprečítali. Už som v spojení s právnikom. Dávam si otázku. Je možné uzatvoriť zmluvu kliknutím na nejaké políčko na nete? Čo tak podpis?
|
|
Re: Škodoradosť
Od: Snake ..
|
Pridané:
5.11.2009 20:11
Slovenské eshopy, keď aj niečo posielajú, ti pošlu aj faktúru normálne vytlačenú, orazítkovanú a podpísanú. Samozrejme ti ju pošlú aj elektronicky, aby si si ju mohol napríklad nahodiť do nákladov vopred. Ale tovar bez fyzickej faktúry sa nedá považovať za normálny tovar. Tiež keď niečo kúpiš v tescu, tak ti teta pri pulte nepovie že pošleme vám bloček mailom. Oni keďže to posielajú elektronicky, dá sa povedať že zmluva je neplatná. To by ale samozrejme museli dokázať že si sa tam naozaj ty registroval.
|
|
Re: Škodoradosť
Od: lobo
|
Pridané:
5.11.2009 20:59
"Ale tovar bez fyzickej faktúry sa nedá považovať za normálny tovar" - odkedy?
|
|
Re: Škodoradosť
Od: 3534535
|
Pridané:
5.11.2009 21:47
Pleties 2 veci:
1.) zmluva nie je faktura
2.) tovar bez "fyzickej" (myslis papierovu asi) faktury sa samozrejme da predavat - vid T-Com a ich iba e-mailom rozposielane faktury - v tejto suvislosti si precitaj obchodny zakonnik, alebo zakon o uctovnictve, co musi faktura obsahovat - nikde nie je zmienka o podpise ani peciatke - je to skor folklor ze sa toto pouziva
|
|
Re: Škodoradosť
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
6.11.2009 14:26
Neplet sem obchodny zakonnik! Ten riesi obchodne vztahy vylucne podnikatelskych subjektov alebo pravnickych subjektov. Ten v obchodnych vztahoch medzi fyzickou osobou a podnikatelskym subjektom nema ziadnu ucinnost. Vela ludi si toto stale myli. Vsetky obchodne vztahy medzi fyzickou osobou a podnikatelskym subjektom zastresuje vyhradne Obciansky zakonnik.
|
|
Re: Škodoradosť
Od: 345353
|
Pridané:
6.11.2009 15:46
Uvadzam obchodny zakonnik preto, aby som odkazal typka na zakon, ktory urcuje nalezitosti faktury, pretoze pletie daco o "fyzickej" fakture. (porada.sk/t26652-nalezitosti-faktury.html)
|
|
Re: Škodoradosť
Od reg.: tomibojko
|
Pridané:
6.11.2009 18:23
nepoužival by som slova výlučne vyhradne, a nehovoril že nema žiadnu učinnosť, ked som nie na 100% ist že nemam pravdu...
zmluva sa môže spísať podľa obchodného zákonníka aj ked niesu oba subjekty podnikatelské, musí sa to však v zmluve napisať (teda musia s tým súhlasiť obe strany) potom sa zmluva riadi obchodným zákonníkom...ten je ale pre väčšinu osob však často menej výhodna..
p.s. faktúra nemusi mať pečiatku, daňový úrad to nevyžaduje, ani na bločkoch, musí obsahovať ičo, sk dič (pripadne zahraničné dič alebo napisane že nieje platcom dph) (na to si treba naštudovať hlavne zakon o účtovnictve a zákony o daniach)
takže si to zhrnieme..nenaviedol si ho na správny zakon, pečiatky a podpis riešia iné zákony, a ano vzťah medzi fyzickou osobou nepodnikateľom a fyzickou alebo pravnickou osobou podnikateľom sa môže riadiť aj obchodným zákonnikom
|
|
Re: Škodoradosť
Od reg.: tomibojko
|
Pridané:
6.11.2009 18:34
faktúra nemusí obsahovať ani pečiatku ani podpis...tie nepatria medzi jej naležitosti...
faktúra je platna aj e-mailova - ale na to aby ti ju daňový úrad uznal ju musiš mať vytlačenu a založenú v dokladoch a zaevidovať v účtovníctve (to musia obe strany) (pri danovej kontrole by ti veľmi rýchlo vysvetlili keby že ti povedia ukažte mi fa č. xxx, ktorú mate zaevidovanú na 12.12.2012:D a ty začneš otvarať svoj freemail...takže treba vytlačiť..ak budú na pochybach overia si vystavenie ú t-comu napr.)
problem v e-mailovej faktúre je v tomto prípade hlavne to( ale je to problem tych podvodníkou) že môžeš odtajiť že si niekedy vôbec takú dostal...a bez podpisu na pošte o prevzati ti dokažú vieš čo.
|
|
dfsvfsdfbvv
Od: vdfvsd
|
Pridané:
5.11.2009 19:31
http://foaf.sk/ludia/511896
|
|
Faktura 60 EUR
Od: Smootie
|
Pridané:
5.11.2009 20:06
tieto pravnicke reci nam teda vela nepomozu, jojka tiez nevie urobit riadne stanovisko? nevie konecne niekto oficialne pred kamerov povedat, Faktury netreba platit? nechcu to povedat, lebo vedia ze to neni pravda, alebo sa boja aj ti? Sak po pozerani tychto prispevkov vznika este vacsi chaos ako predtym.
|
|
Faktura 60 EUR
Od: Smootie
|
Pridané:
5.11.2009 20:07
tieto pravnicke reci nam teda vela nepomozu, jojka tiez nevie urobit riadne stanovisko? nevie konecne niekto oficialne pred kamerov povedat, Faktury netreba platit? nechcu to povedat, lebo vedia ze to neni pravda, alebo sa boja aj ti? Sak po pozerani tychto prispevkov vznika este vacsi chaos ako predtym.
|
|
Faktura 60 EUR
Od: smootie
|
Pridané:
5.11.2009 20:07
tieto pravnicke reci nam teda vela nepomozu, jojka tiez nevie urobit riadne stanovisko? nevie konecne niekto oficialne pred kamerov povedat, Faktury netreba platit? nechcu to povedat, lebo vedia ze to neni pravda, alebo sa boja aj ti? Sak po pozerani tychto prispevkov vznika este vacsi chaos ako predtym.
|
|
3 dovody preco fakturu netreba zaplatit
Od: Vex
|
Pridané:
5.11.2009 20:26
1. dovod - Tu registraciu mohol na moje urobit ktokolvek a kolkokrat chcel.
2. dovod - Ziadnu zmluvu som s nikym nepodpisoval, odskrnutie checkboxu sa nepovazuje za pravoplatny podpis.
3. dovod - Nie som povinny pravidelne navstevovat svoju mailovu stranku, na ktoru mi mala ona fiktivna faktura prist.
|
|
Re: 3 dovody preco fakturu netreba zaplatit
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
6.11.2009 9:42
"2. dovod - Ziadnu zmluvu som s nikym nepodpisoval, odskrnutie checkboxu sa nepovazuje za pravoplatny podpis. "
- ale nevrav. a co takto suhlas s licenncymi podmienkami pri instalacii OS, ci dalsich programov?
3. dovod - Nie som povinny pravidelne navstevovat svoju mailovu stranku, na ktoru mi mala ona fiktivna faktura prist.
- to mas pravdu, to nie si, ale co si, tak si povinny dodrzat zmluvne podmienky. Tak asi tak :)
|
|
Re: 3 dovody preco fakturu netreba zaplatit
Od: meno_
|
Pridané:
6.11.2009 10:47
2. lenze tym odsktrnutim potvrdzujes, ze mas doklad o kupe OS a programov ktore is instalujes.
|
|
Re: 3 dovody preco fakturu netreba zaplatit
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
6.11.2009 14:20
Nie, tym odskrtnutim, suhlasis z licenciou a podmienkami pouzivania... (napr. ze to nebudeas davat tretim osobam, nebudes to instalovat na vaicero strojov v realnom case atd.)To ci mas produkt zaplateny EULA neriesi! na to mas ine doklady.
|
|
Faktura 60 EUR
Od: Smootie
|
Pridané:
5.11.2009 20:53
tieto pravnicke reci nam teda vela nepomozu, jojka tiez nevie urobit riadne stanovisko? nevie konecne niekto oficialne pred kamerov povedat, Faktury netreba platit? nechcu to povedat, lebo vedia ze to neni pravda, alebo sa boja aj ti? Sak po pozerani tychto prispevkov vznika este vacsi chaos ako predtym.
|
|
Re: Faktura 60 EUR
Od: Vex
|
Pridané:
5.11.2009 21:00
Jasne, ze ich netreba platit. Ved kto mi dokaze, ze som tu registraciu spravil ja? Aj keby sa dalo zistit z akeho pocitaca bola spravena, este raz sa spytam - kto mi dokaze ze som to spravil ja? A nie moj kolega v skole, v praci, dcera, sestra... Ved to ze tam je uvedene moje meno este nie je dokaz. A dalsia vec - preco by som mal platit fiktivnej firme, ktora v podstate nekomunikuje so svojimi zakaznikmi? Ta penalizacia 1.08 EUR sa da brat aj ako vydieranie a uzernictvo, co je trestny cin. To sme vazne ako slovaci taky blby narod, ze si este kladieme otazky, ci to treba zaplatit, alebo nie?
|
|
Taky v česku jsou faktury na 60euro
Od: Robert4930
|
Pridané:
5.11.2009 21:19
Mi taky prisla faktura za 60euro 3.11.2009 vubec nevim ze bych se tam registroval,ale je to uplna blbost proste neskutecna prasarna od tech slovenskych kokotu.No nevim jestli to platit je dobra volba protoze za rok kdyz nezaplatis prijde dalsi faktura,ale to uz asi nebude ta firma existovat.Vsem preji hodne stesti a doufam ze nam to vyjde vsem!
|
|
Re: Taky v česku jsou faktury na 60euro
Od: Noxius.
|
Pridané:
5.11.2009 21:35
az na to, ze je to od "nemeckych kokotu", aj ten web bezi na nemeckom servery :) ako niekto pisal v komentaroch, je to nejaka firma (nemecka?), ktora sa snazi po celej europe /hlavne v nemecku/ nachytat ludi ;]
|
|
Re: Taky v česku jsou faktury na 60euro
Od: M2G
|
Pridané:
6.11.2009 15:50
Ja som v napojení na tie firmy videl aj nejakého českého kokota.
|
|
Re: Taky v česku jsou faktury na 60euro
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
6.11.2009 22:29
Topolánka? :D
|
|
NIE, NIE a NIE
Od: aleluja
|
Pridané:
5.11.2009 22:49
NIE, NIE a NIE
NIE, NIE a NIE
NIE, NIE a NIE
NEPLATIT !
A naco ?
Dam Vam priklad.
Ach, dnes bol kruty den, taka zima a co ja viem co, zamracene, proste nanic.
PS: Precitanim mojho prispevku ste suhlasili s uhradenim poplatku za citanie mojho obsaju sumou 60 EUR, fakturu poslem na Vas email, ktory ste povinny uviest formou odpovedi na moj prispevok, inak Vas vypatram podla Vasej IP adresy.
PS2: Dufam ze ma nikto neberie vazne, len sa snazim ukazat, aky nezmysel je im platit. Proste ignorovat, kaslat na nich. Takato forma uzeri neprejde ani u nas na Slovensku. Im ide o par uhrad, ktore vyberu a firma zrazu krachne... NEDOPRAJTE IM TO! Za tych 60 Eur radsej obdarujte svojich blizkych ;-)
|
|
Re: NIE, NIE a NIE
Od: faktura
|
Pridané:
5.11.2009 23:42
admin@dsl.sk
|
|
This post has helped
Od: Ismael
|
Pridané:
3.7.2014 22:21
This post has helped me think things thougrh
|
|
Re: NIE, NIE a NIE
Od: Sudhoven
|
Pridané:
5.11.2009 23:46
ferko@mrkvicka.sk
dokedy to mám zaplatiť? :D
|
|
Re: NIE, NIE a NIE
Od: aleluja
|
Pridané:
6.11.2009 9:15
Hmm, dobra otazka :P
|
|
VRRRR
Od: MAJITEL
|
Pridané:
5.11.2009 23:27
$ nmap -v 188.40.99.50
Starting Nmap 5.00 ( http://nmap.org ) at 2009-11-05 23:26 CET
NSE: Loaded 0 scripts for scanning.
Initiating Ping Scan at 23:26
Scanning 188.40.99.50 [2 ports]
Completed Ping Scan at 23:26, 0.22s elapsed (1 total hosts)
Initiating Parallel DNS resolution of 1 host. at 23:26
Completed Parallel DNS resolution of 1 host. at 23:26, 0.14s elapsed
Initiating Connect Scan at 23:26
Scanning static.50.99.40.188.clients.your-server.de (188.40.99.50) [1000 ports]
Discovered open port 22/tcp on 188.40.99.50
Discovered open port 143/tcp on 188.40.99.50
Discovered open port 993/tcp on 188.40.99.50
Discovered open port 80/tcp on 188.40.99.50
|
|
Re: VRRRR
Od: lifo
|
Pridané:
5.11.2009 23:53
Si macher vies pouzit nmap klobuk dole...
|
|
Re: VRRRR
Od: MAJITEL
|
Pridané:
6.11.2009 0:00
Tak logy kde je uz nieco vidno sem davat nebudem...
|
|
tiez by som to neplatil
Od: matopd78
|
Pridané:
5.11.2009 23:40
tiez by som to neplatil a ak by som to chcel zaplatit, odpisal by som im, ze mam problemy a chcem im to zaplatit v hotovosti v sidle firmy. A kazdy raz ked tam pridem si nafakturujem 30€ cestovne, ked tam nebudu. Skocim tam aj kazdy den.
A samozrejme do paty majlu napisem "precitanim tohto mailu suhlasite zo vsetkym co v nom stoji"
A smitec, ked svina tak svina...
M
|
|
PLATIT PLATIT PLATIT
Od: Schimansky
|
Pridané:
6.11.2009 4:15
TAK LUDIA A CO KEBY STE ZACALI KONECNE PLATIT SPRAVCOM SERVEROV TIE POPLATKY?! VED ONI TIEZ SPLACAJU HYPOTEKY!!! NAUCTE SA TO CO ONI A NEMUSITE NIKOMU PLATIT!!! INTERNETOVY OBSAH UZ NEBUDE ZADARMO!!! A KOMU SA NEPACI NECH UTEKA PRE PERO A PAPIER A ZACNE PISAT LISTY!!! KONIEC BEZPLATNYM STAHOVACOM :-))))) ASPON SI ZACNU VAZIT LUDII CO ESTE NIECO VEDIA DOKAZAT NA SLOVENSKU PROGRAMOVANIM!!!
|
|
Re: PLATIT PLATIT PLATIT
Od: Marw
|
Pridané:
6.11.2009 9:11
Co si pozral takto z rana? a vypni si CAPS lock ...strasne sprosto sa to cita potom...
|
|
Re: PLATIT PLATIT PLATIT
Od: aleluja
|
Pridané:
6.11.2009 9:16
Ten si pomylil azet alebo co
|
|
hnupe
Od: studentik_svk
|
Pridané:
6.11.2009 9:10
treba toho studentika vycmuchat a... pohrat sa mu s lakom, stieracmi, puklicami, v noci na neho skocit zo zadu s paralizerom, ludia co spite ? fantazii sa medze nekladu, nech studentika prejdu zarty
|
|
treba si davat pozor
Od: luke peterson
|
Pridané:
6.11.2009 9:47
ked sme vstupili do EU, mi prisiel list, ako zivnostnikovi, ci nechcem byt evidovany v nejakej centralnej databaze, samozrejme ze som si povedal preco nie, ale ked poriadne precital male textiky vzadu, kde bolo, ze ked odoslem navratku, suhlasim ze mi neskor poslu fakturu za sluzbu na sumu 240€, v momente siel list do kosa.... podnikaniu sa medze nekladu....
|
|
PLATIT PLATIT PLATIT
Od: Schimansky
|
Pridané:
6.11.2009 10:34
DUFAM, ZE SI ZRIADI DSL.SK COSKORO DAROVACI LINK DONATE NA PAYPAL A MOHLI TAK ASPON JEDNYM EUROM PODPORIT TENTO SKVELY WEB AJ VY CO NECHCU PLATIT!!! LEBO SI TO NAOZAJ ZASLUZIA AKO AJ OSTATNY. A CO SA TIKA FAKTUR KTORE NEMOZETE ZAPLATIT JE TO IBA VAS A DOKONCA GLOBALNY PROBLEM. PRETO ALE NEOBVINUJME PROGRAMATOROV CO NIECO VYTVORILI ZA UCELOM ZISKU A TO NIE MILIONOV ALE IBA TISICOV!!! PVZDY SU PROBLEM PENIAZE A ICH NEDOSTATOK LUDIA!!! COMU SA STALE CUDUJUTE VED JE TU KAPITALIZMUS UZ 20 ROKOV!!! STARE ZLATE CASY A NIE TENTO POSTKOMUNISTICKY NACISTICKY KOMPLEX... JE TO NA SMIECH KAM SME SA DOPRACOVALI!!! TAKZE ODKAZ K VAM LUDOM DOBREJ VOLE NEPLATTE FAKTURY Z NECHUTI ALE DOBREJ VOLE ZE NIECO FUNGUJE A POTREBUJE TO IBA PODPORIT. NA RAPIDSHARE JE CENA €54.99 A TO NIKOMU NEVADI ZE ESTE K TOMU AJ PORUSUJE AUTORSKE PRAVA A TYM TEDA AJ NELEGALNE STAHUJE GB DAT. ALE KED NIEKTO UROBI NIECO NORMALNE TAK VSETCI IDU PO NOM SO SOI. JE TO AKO KED ZLODEJ KRICI, CHITTE ZLODEJA! ;)
|
|
Re: PLATIT PLATIT PLATIT
Od: locke
|
Pridané:
7.11.2009 22:32
teraz neviem či bije do očí viac ten CapsLock, Tvrdky, alebo inteligencia...
|
|
PLATIT NETREBA
Od reg.: peter moravský
|
Pridané:
6.11.2009 12:36
ked dobre viem tym ze clovek podpise zmluvy (myslim normalne podpise perom alebo elektronicky) sa zmluvne zaviazal ALE mozme odstupit od zmluvy ak je to v zmule zahrnute a vtejto zmluve to zahrnute je cize mame tu tri body ....zmeny podmienok ktore nastlai pocas tyzdna.....uzatvorenie zmluvy podpisom a nie zaskrtnutim kolonky......moznost do 14 pracovnych dni odstupit od zmluvy bez udania dovodu.....cize PLATIT SA NEMUSI......JE to jasny podvod ak bude nutne mozte sa obratit na moj zdroj,pravnik ktory uz nejaky ten rocik je na poli majetkovom a obciansko pravnom(pripadne by sa spisala hromadna zaloba ak to xete riesit sudnov cestou ale treba odstupit od zmluvy pisomne)......PLATIT NETREBA
|
|
Re: PLATIT NETREBA
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
6.11.2009 14:35
Ale hovno, netreba robit takmer nic. Takuto kokotinu si ludia ani nemali vsimat. Jedine co je potrebne urobit, tak treba to presmerovat do spamu a na cele to sa vysrat. Zivite uplnu picovinu, rovnako ako aj toto: http://tiny.sk/be875b
Zaujimave, ze vzdy na taketo lacne ojeby skocia ti najjednoduchsi ludia, ktorych intelekt nebyva daleko od intelektu zamrznuteho potoka. A potom opruzovanie po forach nema konca kraja.
|
|
Re: PLATIT NETREBA
Od: Killer Asta-Killerov
|
Pridané:
10.11.2009 19:31
Ja som teda na tomto fóre ešte nevidel nikoho, kto by sa opružoval... A ty používaš listové alebo vinuté pružiny?
Je vtipné, keď píše o intelekte niekto, kto okolo neho ani nešiel...
|
|
Re: PLATIT NETREBA
Od: peter buna
|
Pridané:
6.11.2009 15:39
Pocuj tiez mam tento problem ak mozem porad mi ako mam dalej psotupovat v tejto veci moj email je : peterbuna@gmail.com
|
|
Spravy na markize
Od: Leimon
|
Pridané:
6.11.2009 21:41
Neviem ci ste to pozerali ale dnes na markize to davali o 19:30 v spravach ... Jeden pravnik sa tam vyjadril ze takato zmluva plati!!!Ludia neplate!To je najvecsia sprostost nedajte sa odrbat!Bolo tam vypocitane ze ak by ty co sa tam registrovali zaplatili tu sumu 60Eur.Neaky chumaj by sa nabalil sumou 33000€.Takze srat nanich !Ja som sa tiez registroval a nezaplatim ani cent.Prijemny zvysok vikendu prajem.
|
|
Moj prispevok
Od: Jergus Lapin
|
Pridané:
7.11.2009 12:41
Uz som zaregistroval cely nas panelak
|
|
phish
Od: report
|
Pridané:
7.11.2009 20:20
http://tinyurl.com/report-sk-phishing
|
|
60€ Fakturka
Od: marekkq
|
Pridané:
8.11.2009 19:49
Ahojte. Moj názor je ten, že pokiaľ nepodpíšete zmluvu, tak zmluva je neplatná. Podpis je dôležitý.
|
|
SVET JE MALY
Od: POCKAM SI KAZDEHO
|
Pridané:
20.11.2009 16:38
Cauko supnite niekto nejaku spz ich auta,alebo nieco podobne...Alebo,kde sa zdrzuju ti prasivci hehe,uvidite tu lincovacku hahaha.Je to otazka casu a nechel by som byt na ich mieste,ani na mieste ludi co nam odpisuju hahaha.Kokso bude este sranda,aj keby to rovno museli zaplatit ludia,ale hodinky robia tik tak a nezabuda sa.Europa je taka mala ajajaj.Ja som v Anglicku po 18 rokoch teraz rozmlatil ksicht jednemu co ma ojebal a dobil na diskoteke v 92,ked som bol mlady chalanisko.Takze cas ide napred a bumerang kruzi a raz sa vrati.
|
|
bimbam
Od: HGHdjdxhxh
|
Pridané:
20.11.2009 16:41
aaaaaaaano mas pravdu bracho-
|
|
bože,bože
Od: tatja
|
Pridané:
24.11.2009 19:39
chtěl bych osobně poznat člověka pod přezdívkou asta-killer, nebo jak.velmi mne zajímá kolik by mohl mít let, neboť si myslím, že to nebude moc.jenom jestli to není jeden ze společníků podvodné společnosti.cha,cha
|
|
OKRADAJU LUDI
Od: Gabika22888
|
Pridané:
8.12.2009 19:17
aj mne prisla faktura dnes, ...videla somto aj v palbe ci v lamparni..
|
|
podvod
Od: mara
|
Pridané:
13.12.2009 21:34
ja som dostala faktúru pred týždnom. bola som s tým na polícii, a mám napísať sťažnosť na obchodnú inšpekciu. Ale určite nebudem nič platiť a už vôbec nie takej firme ktorá sa so svojim akože klientmi baví cez internet v anglickom jazyku a nie v našom rodnom jazyku.
|