|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A preto
Od: (((O)))
|
Pridané:
4.11.2009 3:17
sa nikdy na takýchto weboch kde sa uvádza aj adresa neregistrujem.
|
|
Re: A preto
Od reg.: uname -a
|
Pridané:
4.11.2009 4:15
to asi nik zo stipkou zdraveho rozumu :)
|
|
Re: A preto
Od: ani
|
Pridané:
4.11.2009 7:55
tak choď na www.porada.sk a povedz im to tam :
Sú medzi nima deti, študenti,starší ľudia a potom aj blbé mamičky na MD ako ja !!!!
|
|
Re: A preto
Od reg.: PCnityII
|
Pridané:
4.11.2009 12:10
Prave som sa na kazdom serveri cca 10x registroval s roznymi udajmi.
Naschaval som nemal pustene privoxy/tor. IP staticka a moj reverzny zaznam hovori za vsetko :)
No som zvedavy ako mi ma daju na sud ze sa im na tie ich faktury z vysoka...
|
|
Re: A preto
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
4.11.2009 12:55
nedaju ta na sud, ale podaju na teba trestne oznamenie pre spachanie trestneho cinu podvodu a v lepsom pripade dostanes len podmienku :p ...
|
|
Re: A preto
Od reg.: cipo11
|
Pridané:
4.11.2009 19:14
Keby si netáral, to skôr ten čo mu prišla faktúra môže firmu zažalovať za neoprávnené obohatenie a pokus o podvod. Nehľadiac že súd by rozhodol zrejme v prospech, človiečika nakoľko je to uvádzanie do omylu a nakoľko to nie je v písomnej podobe, čiže riadna zmluva alebo digitálny podpis tak si s tými faktúrami môžu vytrieť riť. Ja by som tvrdil že údaje vyplnil môj inteligentný pes a nech mi dokážu že nie....takýchto pokusov tu už bolo!!!
|
|
Re: A preto
Od: waveeee
|
Pridané:
4.11.2009 21:48
lenže , sk....ne Slovensko ma take sudnictvo, že od nich v živote nikto nič nevysudi, ani euro za to že ťa v podstate chceli okradnúť. Vlastne je to absolutne dokázatelné, podobne ako keď mečiar oslobodil vraha, ktorého usvedčilo riadne vyšetrovanie... no proste uplny hnoj!!! Dnes bol práve v TN Mojžiš a kauza Drukos (dnes sa začal súd).. stalo sa to v 98mom :)))) Zlodeji miluju tento štát. Dokonca ministerstvo preda pohladávky na koncesionarskych poplatkoch sukromnej firme a ta učtuje státisícové penále za nedoplatky na nejakých 50korunach tisícom ludi a to celkom legálne... Náprava zo strany štátu: Uzákonenie generálneho pardonu. Nebolo by prinajmenšom primerané obviniť konatelov firmy a navrhnuť vynimočne tresty? nie! to by už nebolo Slovensko. Náš národný šport: každy den minimalne 1 miliardova zlodejina (ale naštastie, fico si prave dnes požičal rekordnu sumu..tak par rokov zase bude čo kradnuť)
|
|
Re: A preto
Od: b20
|
Pridané:
4.11.2009 12:59
A týmto si dokázal čo?
|
|
Re: A preto
Od: anti orange
|
Pridané:
4.11.2009 13:20
a ty tou tvojou zbytocnou otazkou?
No som zvedavy ako mi ma daju na sud ze sa im na tie ich faktury z vysoka...
je zvedavy co mu dojde
|
|
Re: A preto
Od reg.: Sarge
|
Pridané:
4.11.2009 15:36
jak by som sa zasmial keby tych vsetkych 10 faktur prislo na tvoju adresu
|
|
Re: A preto
Od reg.: PCnityII
|
Pridané:
4.11.2009 16:22
Nakolko moj reverny IP zaznam obsahuje aj moje priezvisko, a naslednym hladanim je jasne ze ta IPcka je moja, nic to nedokazuje.
IP je len identifikator mojho pripojenia na net. Mozem mat nezabezpecenu wifinu a tu IP v danom case mohol cez NAT pouzivat hocikto.
IP NIE JE IDENTIFIKATOR OSOBY.
Nech mi dojde aj 10 faktur, tesi ma ked je cim podpalovat v krbe. Reklamne letaky na to nie vzdy stacia.
|
|
Re: A preto
Od: cimprcampr
|
Pridané:
4.11.2009 18:58
S tymto suhlasim, IP nieje identifikatorom a nikde si nepodpisoval ze dana IP adresa bude Tvojim osobnym elektronickym podpisom, ak sa takto registrujem v skole alebo na pracovisku, tak co mi mozu? nikde som nedal ziadny podpis,za co ma chcu zalovat??? Je to drist, nedal by som ani cent, chcel by som vidiet podla akych podmienokuzna sud v ich prospech :-D ved to je strelene...
|
|
Re: A preto
Od: mariooo
|
Pridané:
3.1.2010 18:22
To ze tebe sa niekto pripojil na wifinu je tvoj problem a ak nezistis kto, musis znasat nasledky ty.
|
|
Re: A preto
Od: stuart
|
Pridané:
21.6.2010 15:21
presne neviem preco posielaju bludy uz nevedia nic ine!!!!
|
|
Re: A preto
Od: Mammut
|
Pridané:
17.1.2011 21:03
faktúra ti domov nikdy nepride, chodia jedine na mailovu adresu a to je všetko, a psychologicky ničia človeka ale nič viac nespravia
|
|
Re: A preto
Od: einstein
|
Pridané:
4.11.2009 14:01
kedze deti a studenti maju holu rit a ziaden majetok, mozu kludne nezaplatit. tam kde nic neni ani smrt nebere.
|
|
Re: A preto
Od: vojti88
|
Pridané:
4.11.2009 14:12
kiezby to bola prada...
|
|
Re: A preto
Od: Mu.
|
Pridané:
4.11.2009 14:56
Priatelu tak teraz si predviedol aka velka je tvoja nevedomost v tejto oblasti ;)
Skus sa spytat nejakeho pravnika a zosedivies z toho co vselico sa moze stat.
|
|
Re: A preto
Od: Vlado Slota Ficko
|
Pridané:
5.11.2009 9:54
jeeej takze ked 10 rocna sestra si tam klikne natuka tak je pravne zodpovedna co sa tyka tejto veci?
|
|
Re: A preto
Od: ddino
|
Pridané:
4.11.2009 9:04
Ale to by tých ľudí nesmeli nalákať na výhry.
Buď e-book reader alebo 3x iPhone
Ak sa zapájaš do nejakej súťaže tak tiež tam nedávaš svoju adresu?
Dáš kamošovu. Však ak vyhráš nech sa poteší!
|
|
Re: A preto
Od: limki
|
Pridané:
4.11.2009 8:05
ale sak prave to pisu, ze si ta zistia cez ISP a ani im netreba tvoja adresa pri registracii
ked pytaju adresu samozrejme odist alebo si najdite nejaku takmer platnu v azerbajdzane
|
|
Re: A preto
Od: Sancho
|
Pridané:
4.11.2009 8:14
Drzim im palce. Moj ISP ma zdielanu IP adresu a pochybujem, ze loguje HTTP traffic jednotlivych IPciek.
|
|
Re: A preto
Od: trigger*.
|
Pridané:
4.11.2009 8:47
A s tými, čo pochybujú, majte zľutovanie.
Júdov list - kapitola 1, 22.
|
|
Re: A preto
Od: marek1234
|
Pridané:
4.11.2009 9:09
Skonci to hromadnou zalobou, niektori to zaplatia a bude. Uz len z OPATRNOSTI a PRNICIPU sa N I K D Y neregistrujem tam, kde je potrebne uvadzat meno, adresu , alebo si to treba vymysliet a poslat to niekam do prdele s vymyslenou adresou!!!
|
|
Re: A preto
Od: ddino
|
Pridané:
4.11.2009 9:25
Ale to tvoje Meno a Adresu do registrácie mohol ZO SRANDY, alebo NENÁVISTI uviesť aj tvoj sused. Vytvoriť fiktívny mail potvrdiť to všetko z internet kaviarne a ty by si už len otvoril exekútorovi /pretože tá faktúra chodí len mailom, o ktorom by si nemal ani potuchy/.
|
|
Re: A preto
Od: marek1234
|
Pridané:
4.11.2009 9:44
A to ma napadlo tiez. Je to sice mala pravdepodobnost, ale je. V tomto pripade by sme sa museli daleko tahat po sudoch a preto si myslim, ze vdaka nejasnym a zavadzajucim podmienkam to skonci hromadnou zalobou. Nakolko uzivatelia boli uvedení do omylu nema to sancu uspiet. Bude sa to dlho natahovat, pojde do Palby, zacne sa o tom hovorit na Slovensku a firma to pod tlakom medii vzda. Bohuzial beh na dlhu trat, ale jasnu s prehrou!!!
|
|
Re: A preto
Od: hmmm, naivita
|
Pridané:
4.11.2009 11:30
Imho nema dovod to vzdat. Vzdal to uz dakto v tomto hnilom state kvoli tlaku medii? Sice viac prikladov v politike, ale i firmy s podporou na "vyssich" miestach sa tak mozu kludne tvarit... Ja by som sa kusok obaval a isiel do vypadu a podaval zalobu tiez.
PS: keby som sa tam regoval, nedal by som ziadnu adresu a ak by mi islo o vyhru, neskor by som sa ozval mailom a zmenil si ju. Podkmienky pouzitia by som asi necital ako vacsina ludi :-/
|
|
Re: A preto
Od: SPX
|
Pridané:
4.11.2009 13:07
preco by som mal dokazovat ze som si daco neobjadnal? nech mi dokazu ze som si objednal...
to mozu odomna potom pytat peniaze vsetci a ja bude dokazovat ze nie...
uvedenie mena, priezvyska a mailu nic neznamena, to moze urobit ktokolvek...dokonca aj rodne cislo mi tam moze napisat ktokolvek..
preto tam asi pisu o tych IP, ze podla nich urcia...hhh nech sa paci...
|
|
Re: A preto
Od: Maxos
|
Pridané:
4.11.2009 16:27
Podme registrovat niekoho z vladnej (spi)picky :D
|
|
Re: A preto
Od reg.: diosko
|
Pridané:
4.11.2009 10:00
Sancho: je to uplne jedno ci mas zdielanu IPcku alebo nie. Niekto bude stale postihnuty - ci v konecnom dosledku koncovy uzivatel (metoda sa vzdy najde ;-) ) alebo dany ISP za to, ze neloguje (ak neloguje) pristup svojich uzivatelov do siete tak ako mu predpisuje litera zakona.
|
|
Re: A preto
Od: na sk je to tak
|
Pridané:
4.11.2009 11:33
JJ, je to tak. Som ten zakon raz cital a je to pekne zmrdle... ISP si ma logovat pri verejnych ipeckach, ze kto mal kedy ktoru a pri NAT-ku by si mal logovat, ktory port, v ktorom case, kto pouzival. A v podstate moze logovat vsetku komunikaciu a neskor dane data dohladavat, ale na ine ucely tu komunikaciu nesmie pouzit.
Je to smutne, treba vhodne anonymizery, alebo hacknute kompy v Chile :D (a nie ako mnohi, vratane mna, s vlastnou verejnou ipeckou tuna pisat...)
|
|
Re: A preto
Od: ropman
|
Pridané:
4.11.2009 14:50
takze podla teba si ma ISP logovat celny internetovy traffic? to je nerealne, sice v tomto pripade by stacili http requesty, ale internet nie je len http.
v pripade zdielanej IPcky si moze logovat akurat tak kto kedy bol prihlaseny do siete, ale tich ludi je spravidla viac takze sa to neda presne vystopovat.
podla mna tie faktury aj tak urcite nie su vymahatelne, len bububu na hlupych uzivatelov ktori to zaplatia.
|
|
Re: A preto
Od: Noxius.
|
Pridané:
4.11.2009 22:18
europska unia :) kazdopadne nema logovat traffic kompletne, iba hlavickovu cast, cize datova ho nezaujima ;]
|
|
Re: A preto
Od: flooo
|
Pridané:
7.11.2009 20:59
no podla zakona musi kazdy ISP ukladat log ... napriklad pre trestnu cinnost atd ...
A k tim domenam asi by som im posl spat ich fakturu hh ze ma pobavila :D
|
|
Re: A preto
Od: hahiho
|
Pridané:
4.11.2009 16:17
a neviem ci to je pravda ale niekde som cital ze provider si uklada pridelene ip adresy a zariadenia len na obdobie 30 dni
|
|
Re: A preto
Od: hhakl
|
Pridané:
4.11.2009 20:00
Zle si cital, je to podla zakona 6 mesiacov a data starsie ako 6 mesiacov musi mazat.
|
|
Re: A preto
Od: Zilincan
|
Pridané:
7.11.2009 1:35
No, kym u nas zacne vuobec nejaky sud, tak bude 6 mesiacov od augusta ci septembra 2009 uz davno prec, takze nemal by som obavy...
|
|
Re: A preto
Od: szaga2
|
Pridané:
10.11.2009 15:52
A TAK IM TREBA!!!! SPROSTY LUDIA NECH PLATIA!!! CAKAJU ZE DOSTANU VSETKO ZADARMO. NECH PLATIA KED NECHCU PLATIT ZA PRODUKT KTORY JE PLATENY!!! SOM RAD ZE NA SLOVENSKU JE TO TAK,NACO STE VOLILY FICA A SLOTU??!!! JE DOBRE VEDIET ZE SLOVACI (SLOVENSKO ) JE TAKTO ZADLZENE A NIEKTORY SU TAKYTO SPROSTY... :-D :-D :-D :-D
|
|
ehm...
Od: karolkok
|
Pridané:
4.11.2009 5:13
Pozeram ze na nete vznika novy trend ako vytiahnut z ludi peniaze a este pozeram ze registracka chce moju uplnu adresu preboha :-D co to je nejaky e-shop. Nikdy nedavam na taketo stranky svoju adresu. Nevidim absolutne ziadny dovod. Peniaze za odkazy na software, hry a pod ktore odni nevyrobili? Kde sme. To uz kludne potom referaty.sk , studentske.sk mozu tiez pytat prachy.
|
|
Re: ehm...
Od: islo o vyhru
|
Pridané:
4.11.2009 11:31
Tu islo o vidinu zlosovania a vyhry...
|
|
tunelari
Od: hocikto
|
Pridané:
4.11.2009 5:20
divim sa ludom, ze naletia takymto ojebavacom, a za chujoviny su schopni si vyplnit citlive udaje na pofiderne web stranky.
|
|
Re: tunelari
Od: ...
|
Pridané:
4.11.2009 7:25
Vyplnili realne udaje, pretoze sa chceli dostat do sutaze.
|
|
Re: tunelari
Od reg.: terrorix
|
Pridané:
4.11.2009 9:07
A preto sa nezucastnujem na sutaziach kde nestaci iba email :-)
|
|
Re: tunelari
Od: daslofas
|
Pridané:
4.11.2009 9:21
kecy.
|
|
Re: tunelari
Od: sarusian
|
Pridané:
4.11.2009 11:15
obcas sa zucastnujem sutazi, dokonca som vyhral predplatne casopisu mobility na rok, ale vzdy len na overenych a preverenych serveroch, pricom si aj pozriem podmienky a nie bezhlavo odklikavam - a v tom to je: ludia necitaju co odklikavaju, a pokial tie podmienky boli vo forme obrazku, tak uz to je podozrive, pripomina mi to praktiky katalogovych firiem, u nas je asi najznamesia Euro Business Guide, od ktorych ak nieco dostanem, zvycajne je to PDF na opatovne zaslanie, a v tom PDF je pekne ukryta suma za registraciu "THE PRICE PER YEAR IS EURO 990", tak ich pemnanetne registrujem ako spamerov na spamcom
|
|
Re: tunelari
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
4.11.2009 15:53
je tam aj PDF ...
|
|
Tak im treba
Od: Jerry19
|
Pridané:
4.11.2009 5:43
Ked je niekto natolko dementny, ze sa tam zaregistruje a uvedie tam aj svoju adresu a ak by bolo treba aj rodne cislo a cislo OP, necita ziadne podmienky a automaticky suhlasi a odklikne. Tak mu treba. Podla mna to je dobre. Aspon sa ludia poucia. Ono nie je problem saregistrovat niekde sposobom ze odklikam vsetko ok a je to, ale len v pripade ze to vyzaduje len heslo, nick a e-mail. KEd mam zadavat nejake osobne udaje, tak uz ma zaujima ze na co to je a precitam si ze s cim suhlasim pri registracii. KEd sa registrujem na strankach e-shopu, tak ten eshop poznam, odporucil mi ho niekto, resp ej vseobecne znamy, alebo som bol aj v realnom shope. Tam nemam problem uviest adresu.
|
|
Re: Tak im treba
Od reg.: Spiro
|
Pridané:
4.11.2009 8:28
alebo si prečítam zmluvné podmienky keď už ide o také informácie ;)
|
|
Re: Tak im treba
Od: Ice1
|
Pridané:
4.11.2009 13:26
Len čo by si povedal nato, keby tam teraz niekto zo srandy vyplnil tvoje meno, priezvisko a adresu, a prisla by ti faktura? To by som chcel vidiet...:)
|
|
Re: Tak im treba
Od: Jerry19
|
Pridané:
5.11.2009 2:55
Lenze len tak hocikto nevie moje meno a aj adresu atd. Lebo to nerozdavam len tak hocikomu. A ak pride na moju adresu enjaka faktura o ktorej nic neviem tak ju ignorujem. Vies kolko dostavam e-mailov ze som vyhral bilion euro alebo ze si mozem objednat vicodin, tiez ich ignorujem.
|
|
Re: Tak im treba
Od: Ice1
|
Pridané:
5.11.2009 10:11
Myslím že tvoje meno vie strašne veľa ľudí, a adresu nie je veľký problém zistiť...ktokoľvek z tvojho okolia by si z teba mohol takto vystreliť, a registrovať ťa tam, žiadny problém:)
Najlepšie natom je, že toto môže o sebe povedať každý (že sa tam neregistroval sám, ale niekto to spravil "načierno" v jeho mene)... a dokázať mu opak bude kurevsky ťažké ;)
|
|
Re: Tak im treba
Od: asdfg
|
Pridané:
13.11.2009 8:18
Nemaju tvoj podpis, co sa vlastne riesi? Bez podpisu nie je zmluva platna.
|
|
asdgsad
Od: Kveri_
|
Pridané:
4.11.2009 7:30
je to krute ale nevidim preco by podla zakona a zmluvy (ktora je pravdepodobne platna) nemali ludia tie peniaze zaplatit. Pekny soft podvod :D
|
|
Re: asdgsad
Od: Igor22
|
Pridané:
4.11.2009 7:57
akej zmluvy ? Ja som žiadnu nečítal! A užívateľom sa stávam po zaplatení. Takže to na mňa neplatí.
|
|
Re: asdgsad
Od: miro j.
|
Pridané:
4.11.2009 8:22
ale to ze si necital tu "zmluvu" ( vseobecne podmienky ) ta neospravedlnuje a je to tvoja blbost. A uzivatelom si od podpisania zmluvy. A kedze spoplatnenie je uvedene na reg. stranke neuspejes ani na sude ze si podpisal v nevedomosti.
|
|
Re: asdgsad
Od: ddino
|
Pridané:
4.11.2009 9:11
Ty budeš asi nejaký právnik že?
1. ZMLUVA ≠ VOP
VOP sú príloha k zmluve, ktorá v tomto prípade neexistuje a už vôbec nebola obojstranne podpísaná!
2. v tých VOP je uvedené že užívateľ je ten kto podpísal zmluvu A ZAPLATIL!
ty si to asi ani nečítal že??? hlavne že sa vyjadríš k niečomu čomu nerozumieš.
|
|
Re: asdgsad
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
4.11.2009 12:19
VOP je uvedena na registracnej stranke a je tam jasne napisane, ze registraciou, kliknutim na potvrdzovaci email a prvym loginom, sa uzivatel zavazuje k zmluve a tym aj k zaplateniu.
|
|
Re: asdgsad
Od: ddino
|
Pridané:
4.11.2009 16:01
"sa UYIVATEL zavazuje k zmluve a tym aj k zaplateniu" ale keďže podla ich definície užívateľa je až ten kto zaplatí, tak stále som neuzavrel zmluvu.
|
|
Re: asdgsad
Od: ghjkl
|
Pridané:
5.11.2009 2:16
a co ked osm neklikol ale som to odentroval.. co potom? :D
|
|
Re: asdgsad
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
4.11.2009 12:20
Samozrejme ide len o to co pisu oni, na svoju ochranu, aby nemuseli vracat uz ziskane peniaze, v realu je to o inom, je to ako vymahanie stotisicovych urokov za nezaplatenych 50 SK pre RTVS. ;)
|
|
Re: asdgsad
Od: ...
|
Pridané:
4.11.2009 10:00
prosim o vysvetlenie: ako sa da zmlva podpisat cez internet bez zaruceneho el. podpisu? pokial viem tak v sr je zep jediny sposob ako vykonavat pravne ukony cez internet, alebo nie?
|
|
Re: asdgsad
Od reg.: Nerte
|
Pridané:
4.11.2009 11:23
Presne tak! Ze "A uzivatelom si od podpisania zmluvy...". VED NIKTO NIC NEPODPISAL!!!
|
|
Re: asdgsad
Od: vojti88
|
Pridané:
4.11.2009 14:17
tiez si myslim, ze na SVK kym nieje ziadny fyzicky podpis, by to nemalo platit,,, lebo elektronicke podpisi myslim treba prv niekde registrovat,,, napr ak chces zaplatit dane a pod...
|
|
Re: asdgsad
Od: 5os
|
Pridané:
4.11.2009 14:49
jednak nikto nic nepodpisal, a tiez plati zakon o moznosti vratit tovaru a sluzieb zakupenych cez net. Cize ak sa mi nieco nepozdava, tak tu fakturu bez udania dovodu vratim do 10 dni od prevzatia a poviem ze dakujem, ale uz to nechcem.
|
|
Re: asdgsad
Od: ehm
|
Pridané:
4.11.2009 10:13
to ze bola registracia vypisana na moje meno a z mojej IP neznamena ze som sa registroval ja. Nie su tam ziadne verovacie udaje ako OP ani RC ..tak oto viac .. ak mas doma wifinu budes tvrdit ze si ju mal spristupnenu pre okolie ako hospot.. zmazes logy na wifine a ides :) ..nemyslim si ze ti mozu dokazat ze si vypisal danu zmluvu TY ..prpadne dam trestne oznamenie na neznameho pachatela ze zneuzitie mojich osobnych udajov a PC(pripusta moznost infikovaneho PC) ..a koniec koncom mozem povedat ze ma do ich databazy zapisali oni ... na nich je dokazove prave ze to tak neni ... otazka ako ti chcu dokazat ze tie logy neboli umelo vytvorene? .. myslim si ked ich nasledne zacne za tym ucelom presetrovat policia tak stym rychlo skoncia...
|
|
Re: asdgsad
Od reg.: --==[Lu-Boss]==--
|
Pridané:
6.11.2009 16:34
my co tu o tom kecame urcite tie faktury nezaplatime... ja nastastie nie som "uzivatelom" ale vies kolko ludi je len obycajnych pouzivatelov ktory nevedia ze sa to platit nemusi?? na to oni najviac vsadzaju.. na nevedomost...
|
|
faktury
Od: kotě
|
Pridané:
4.11.2009 7:46
tyhle faktury chodí i do České republiky.
jinak totožná věc se teď děje v Německu. firma Content services.
asi velká věc.
|
|
podvod?
Od: misomiso
|
Pridané:
4.11.2009 7:51
technicky vzate to podvod nie je. Spoplatnenie je spominane uz na tej registravnej stranke, takze aj ked nikto necital podmienky, tak sa o tom mohol dozvediet z registracnej stranky.
|
|
Re: podvod?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.11.2009 11:41
problem je v tom, ze ti poskytnu sluzbu PRED JEJ ZAPLATENIM a ty si nemusis byt vedomy, ze treba platit. Takze to podvod je. Podvod by to nebol, keby NAJPRV poslail fakturu, a az po jej uhradeni ti poskytnu sluzbu. Takto, ked ty to pol roka pouzivas, a potom pride faktura...
|
|
Re: podvod?
Od: tralalaltor
|
Pridané:
4.11.2009 18:35
vo velkych firmach sa to robi tak ,ze fabrikam zaplatis aj 90 dni po dodrzani tovaru,... tomu sa hovori splatnost faktury
|
|
Re: podvod?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.11.2009 19:45
takze ked si zajtra objednam Ferrari enzo, tak mi ho poslu, a zaplatim az o 3 mesiace? Faktury a splatnosti sa riesia na zaklade pravoplatnych PODPISANYCH zmluv, a nie na webstranke kde odkliknes OK. VSETKY webstranky co poznam a treba tam nieco platit, tak musis zaplatit najprv. Len eset to ma tak, ze ti vygeneruje konto, ale ked do 14dni nesplatis fa. tak ti ho bloknu a hotovo. Nehrozia ti sudom.
|
|
Re: podvod?
Od: Kveri_
|
Pridané:
5.11.2009 15:43
ak existuje nejaka vzajomna dovera medzi spolocnostami (tj. v poslednych 10 rokoch si vsetky faktury v radoch milionoch platili na cas) tak nie je problem dat splatnost aj pol roka :). Ale ked si Ty, chudak zo slovenska objednas ferrari, tak Ti kvoli adrese anilen neodpovedia
|
|
Re: podvod?
Od: nasakja
|
Pridané:
7.11.2009 19:15
Ano mas pravdu ale neznasam ked niekto caka s platenim az na poslednu chvilu.
|
|
Podarena hracka
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
4.11.2009 7:55
"Aby sa zabránilo zneužitiu a zámernému zadávaniu chybných údajov, bude Vaša IP-Adresa [10.0.0.8] a poskytovateľ internetu [10.0.0.8] pri použití uložená"
Maju to vazne premakane, az mam chut sa tam regnut a nechat ich, nech si toho poskytovatela s desiatkovou adresou najdu :-)
|
|
Re: Podarena hracka
Od: Sancho
|
Pridané:
4.11.2009 8:13
Prosim ta nerob to - skoncia u mna doma! :-D
|
|
Re: Podarena hracka
Od: rms_
|
Pridané:
4.11.2009 10:02
tomu sa vravi egoizmus :D
|
|
Re: Podarena hracka
Od reg.: diosko
|
Pridané:
4.11.2009 10:10
Je jedno aku IP adresu mas na lokalnej sieti, do verejnej siete ides s VEREJNOU IP adresou. Nie je dolezite ci je verejna IP adresa zdielana, stale si idenntifikovatelny.
Ked sa chces zistit aku mas verejnu IP adresu, tak sa pozri na http://whatismyipaddress.com/ - aj ked som isiel cez proxy server poskytovatela, tak mi to ukazalo moju realnu IP adresu.
|
|
Re: Podarena hracka
Od: fotograf
|
Pridané:
4.11.2009 10:27
a skontroloval si si aj realnu lokalizaciu?
|
|
Re: Podarena hracka
Od reg.: fafkac
|
Pridané:
4.11.2009 11:25
mozes skusit, ale registrovat sa teraz neda =D
skusal som
|
|
...smutne...
Od: procomp
|
Pridané:
4.11.2009 8:01
No ja osobne by som asi nezaplatil a tvrdil by som, ze som sa tam nikdy neregistroval... V pripade, ze nemam verejnu IP ako napr T-com ale mam poskytovatela kde je jedna verejna IP spolocna pre 5000 ludi ma tam predsa mohol registrovat ktokolvek kto si zoberie tel. zoznam a chce mi urobit skodu... Samozrejme, ze kedy to dalej zistovali tak pridu na to, ze registracia prebehla z mojho PC, no pochybujem, ze tieto firmy budu od mna vymahat peniaze sudne... no a bez rozhodnutia policie sa k udajom o od mojho poskytovatela nedostanu... aky je vas nazor?
|
|
Re: ...smutne...
Od: ...
|
Pridané:
4.11.2009 10:10
to ze registracia bola z tvojho pc znamena ze si ju urobil ty? ak mas zbran a niekto nou bol zastreleny automaticky zatvoria teba?
|
|
Re: ...smutne...
Od: PETO IHNATISIN
|
Pridané:
4.11.2009 11:20
lepsie sformulovane ak vlastnis zbran a niekto bol s nou zastreleny si hned vinny? mas len predpoklad vinnika ale to nemusis byt.. tak ako z pc
|
|
Re: ...smutne...
Od: ehm
|
Pridané:
4.11.2009 11:38
mna by zaujimalo ci platia za zverejnenie tych basni aj autorske prava .. vmozno v pripade potreby oslovit jedneho z autorou nech ich da na sud a pyta nahradu vo vyske 2x zisku ako poskodzovanie :)
|
|
Re: ...smutne...
Od: Zilincan
|
Pridané:
7.11.2009 19:17
Tam asi budu len veci s vyprsanym copyrightom.
|
|
Re: ...smutne...
Od reg.: diosko
|
Pridané:
4.11.2009 10:13
Moj nazor je taky, ze v tie firmy to budu obhanat. Tie uroky za oneskorenie platby budu krasne narastat a raz sa to bude niekomu zdat, ze uz sa oplati trosku po neplaticoch aj popatrat ;-)
|
|
A oni čo?
Od: Gizmof- neprihlásený
|
Pridané:
4.11.2009 8:02
Majú na webe freeware - teda aspoň na jednom - a poskytujú ho za prachy. Oni náhodou neporušujú licencie programov?
|
|
Re: A oni čo?
Od: miro j.
|
Pridané:
4.11.2009 8:19
nie neporusuju...lebo predavaju pristup k odkazom. Nepredavaju konkretne software ;) v tom je to caro.
|
|
Identifikácia
Od: ivan+
|
Pridané:
4.11.2009 8:06
Poskytovateľ je povinný chrániť idntitu používateľa IP adresy zo zákona a môže ju poskytnúť výlučne na základe súdneho príkazu štátnym (vyšetrovacím) orgánom.
Informácie o pridelených IP adresách sú zo zákona uchovávané 6 mesiacov a potom musia byť zničené.
Prevádzkovateľ servra by musel mať aj záznam o čase, keď jeho "zákazník" dynamickú IP adresu používal. A je vlastne bez šance sa k identite "zákazníka" dostať cez ISP.
|
|
nie su dokonaly
Od: lolak
|
Pridané:
4.11.2009 8:08
porusuju aj oni licencie na vsetkych strankach...ci uz download alebo basne...tiez porusuju zmluvy...
aj chyby maju vo VOP, nikto z nas nepodpisal zmluvu...
takze by som neplatil
|
|
podvod
Od: naivka
|
Pridané:
4.11.2009 8:20
Jen tak pro upřesnění. Všichni jsme se registrovali pod vidinou výhry iPHONU. Teda aspoň já jsem se tam pod touto záminkou registrovala. A o zpoplatněné stránce nebo placené registraci nebyla viditelná zmínka
|
|
Také zmluvy nie sú platné
Od: mrr
|
Pridané:
4.11.2009 8:25
lebo užívateľovi nie je dostatočne jasné, že vôbec nejakú uzavrel, aj keby sa náhodou týmto podvodníkom podarilo dokázať, že ten checkbox odklikol.
Pred časom toto skúšali v Nemecku, a súdy ich poslali kade ľahšie. Hoci spoliehať sa na slovenské súdy, ...
|
|
ojebávači
Od: hmn
|
Pridané:
4.11.2009 8:37
teraz sú všetci múdri ale neviem keby sa im to stalo mne sa to stalo a nehodlám to zaplatiť stoho dovodu že tam išlo uplne o niečo iné
|
|
aj mne sa to stalo
Od: dadusa
|
Pridané:
4.11.2009 8:43
aj mne sa to stalo... a pri tom si dávam pozor kde sa registrujem. A najhoršie je, že si na to vôbec nepamätám, že by som na takých stránkach niekedy bola. Ani nejaký potvrdzovací email nemám ani nič podobné.
|
|
No smola fešáci
Od: lserhlcjcrhgvôekrg hslvô
|
Pridané:
4.11.2009 8:49
Schválne som sa bol na tej stránke pozrieť, a ani omylom by som sa tam nezapísal. To čo len môže byť za blázna, ktorý sa prihlási tam, kde ho vyslovene upozornia na to, že bude sledovaný a jeho údaje zaznamenávané! Ak niekto takéto čosi podpíše, tak si nezaslúži iné, ako ho poriadne mastne skásnuť. A keď sa začne vyhovárať, že si to neprečítal, dal by som mu ešte 100-percentnú prirážku, mňa naučili čítať v prvej triede na základnej škole.
Ale niektorí hlupáci sa nepoučia nikdy...
|
|
Re: No smola fešáci
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
4.11.2009 9:02
... tak ma napada, ze ak niektory z registrovanych nema 18 rokov, jeho/jej podpis nema z pravneho hladiska ziadnu vypovedaciu hodnotu (su pravne nesposobili).
|
|
Re: No smola fešáci
Od: takze mame riesenie
|
Pridané:
4.11.2009 14:14
takze vsetci povedia ze sa v ich mene registroval syn/dcera alebo mladsi surodenec ktory ma do 15 rokov. su pravne nesposobili takze zmluva je neplatna :D
|
|
Re: No smola fešáci
Od: sefo
|
Pridané:
4.11.2009 10:21
jedná vec je aké upozornenia sú tam teraz a aké boli v auguste, keď lákali ľudí ... podobne VOP ...
|
|
Informacie
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
4.11.2009 8:57
Take jednoduche to s tym dostanim prachov z ludi nebude. Predstavte si totiz, ze si zalozim podobnu sluzbu, ale bude sa treba len registrovat. Tak od uzivatelov ziskam registracne udaje, ktore mozem pokojne zadat na tychto platenych strankach. Ludia neplatte, oni tie prachy z vas nemozu dostat.
Inak, pri zmluvach by som zo zakona nariadil, ze musia byt platne na uzemi, kde sa uplatnuju, v celom zneni. Napr. taka EULA Microsoftu je rozsiahla a obsahuje plno veci, ktore su v rozpore s legislativou SR. Microsoft ma len na konci veticku, ze ak na nieco v danej krajine nemaju narok alebo je to nevymozitelne, tak to neplati, ale zvysok plati do max. rozsahu. Vysledkom je, ze citatel nevie, co z EULA plati a co nie.
|
|
Re: Informacie
Od: hroshon
|
Pridané:
4.11.2009 14:17
"Predstavte si totiz, ze si zalozim podobnu sluzbu, ale bude sa treba len registrovat. Tak od uzivatelov ziskam registracne udaje, ktore mozem pokojne zadat na tychto platenych strankach"
v pripadne, ze by registrovani suhlasili s tim ze udaje budu poskytnute dalej a aj stim ze po registracii mozu byt spoplatneni z inych zdrojoiv tak by to bolo v poriadku
|
|
Re: Informacie
Od: registrovany hak
|
Pridané:
5.11.2009 4:28
"Predstavte si totiz, ze si zalozim podobnu sluzbu, ale bude sa treba len registrovat. Tak od uzivatelov ziskam registracne udaje, ktore mozem pokojne zadat na tychto platenych strankach."
Predstav si, ze existuje nejaky zakon o ochrane osobnych udajov a za to, co opisujes su dost ine pokuty...
"Ludia neplatte, oni tie prachy z vas nemozu dostat."
Aha. Takze v pripade tych podvodov s katalogmi firiem nikdy neexistovali platobne rozkazy, ze... A akonahle je pravoplatny platobny rozkaz, tak peniaze dostanu ani nevies ako (vyplata, davky, atd.).
|
|
SUD ...
Od: .............
|
Pridané:
4.11.2009 8:58
treba to dať na súd, lebo len úrok 1,08%/deň je úžera, často býva 0,1%/deň, lebo s vyššími číslami sú problémy.
A expert harabin mal dávno zakročiť, ako to spravili v rakúsku, resp. terajšia ministerka.
|
|
Re: SUD ...
Od: rms_
|
Pridané:
4.11.2009 13:42
TO SI SNAD NEMYSLEL ANI VAZNE :D :D :D
ze harabin mal zakrocit :D :D skor pravdepodobne je to, ze tie stranky prevadzkuje niekto jeho znamy ako to ze zakroci :D
|
|
Re: SUD ...
Od: foobar~
|
Pridané:
4.11.2009 15:38
Máš pravdu. Ale na smiech to nie je, to je skôr na vysťahovanie sa.
|
|
neuveritelne...
Od: edenV
|
Pridané:
4.11.2009 9:09
akoze pisat, ze ti, co sa zaregistrovali su hlupaci je velmi, ale naozaj velmi nepsravodlive, ide hlavne o to, ze boli v podstate zamnipulovani, ci uz vidinou vyhry alebo lahkemu pristupu k obsahu, v kazdom pripade si myslim, ze kazdy z nich sa poriadne poucil a podobnu chybu uz nezopakuje...
pozrel som si tu stranku a dokonca mna ani neukazalo ten registracny formular, ktory by som aj tak nevyplnil pravdivo...
realita je taka, ze ti zaregistrovani mohli byt vsimavejsi, ale za to ich nazyvat hlupakmi je neprimerane, kazdemu z nas sa urcite stalo nieco, co by sa tejto skutocnosti dalo prirovnat
ja som zvedavy, ako sa k tomu vyjadria povolani...
|
|
Podmienky
Od: nopredsaja
|
Pridané:
4.11.2009 9:20
"Všeobecné obchodné podmienky sa na stránke nachádzajú vo forme obrázku, nie je v nich preto možné napríklad hľadať."
Nieje možné ich ani uložiť - po uložení je ten obrázok čierny !!!
Inde v podmienkach je napísané, že sa platí DOPREDU a používateľom sa stávate AŽ PO ZAPLATENÍ:
"Dohodnutá cena za prístup k poskytovaným informáciám na základe tejto zmluvy činí 5 EUR (150,63 SK) mesačne, so splatnosťou 12 mesiacov predom"
"Na základe tejto IP adresy je možné identifikovať danú osobu cez Vášho poskytovateľa Internetu." - je možné, lenže príkaz na to by MUSEL vydať súd!
|
|
Re: Podmienky
Od: marek1234
|
Pridané:
4.11.2009 9:52
Tak tak :-) Az na ten cierny obrazok :-) Je to PNG, ktore sa da stiahnut. Posli mail a adresu, tvoje meno, tel. cislo, COP a ja ti ten obrazok poslem :-D
|
|
Re: Podmienky
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
4.11.2009 15:52
sorry, ale je tam aj normálne pdf, v ktorom sa dá vyhľadávať:
http://downloads-portal.sk/
register/Show/showPdf/true/t/agb
|
|
Právnikom
Od: Laco_stoprvý
|
Pridané:
4.11.2009 9:23
Zopár otázok:
- je zmluva bez môjho podpisu (o elektronickom už nehovoriac) platná
- sú zmluvné podmienky na uvedené webovej stránke totožné s tými, ktoré boli pri podpise "zmluvy"
- aká je možnosť garancie zneužitia mojich osobných údajov
- úrok inklinujúci k trestnému činu úžery, aj keď má zjavne zastrašiť aby čo najskôr v strese bola faktúra uhradená
- v rozpore s dobrými mravmi - zneužitie nepozornosti návštevníkov webstránky, polomafiánske praktiky ťažiace z právnej neistoty zaregistrovaných osôb. Už svojou registráciou dali najavo svoje nízke právne po-vedomie.
|
|
Re: Právnikom
Od: DaMan
|
Pridané:
4.11.2009 9:53
Hranica úžery, to je snaď ďaleko nad, nie? 1,08% za deň, 394% za rok ak dobre počítam?
|
|
Re: Právnikom
Od: ^_^
|
Pridané:
4.11.2009 10:26
no neviem ci som sa niekde nesekol ale za rok to je :
171038747753319.75 % :DDDDDDDD
cize 102623248651991.84 e ...
Takze je to trosku nerealne (len trosku :DD)
Ide o to ze musis na dalsi den us pocitat s urokom s minulych dni.
|
|
Re: Právnikom
Od: PETO IHNATIS
|
Pridané:
4.11.2009 11:26
zle ratas ale je to 293 percent... to znamena ak im vysis 1 euro a rok im vysis 2,95 euro
|
|
Re: Právnikom
Od: mrr
|
Pridané:
4.11.2009 12:16
1,08 % na deň, pri úročení úroku je 4680% pa
Ak sa úročí len istina, je to 388% pa
(pri rátanej dĺžke roku 360 dní)
|
|
Re: Právnikom
Od: aleluja
|
Pridané:
4.11.2009 12:36
Aby to vedeli ako sme k tomu dospeli: 1.0108^360*100
|
|
Re: Právnikom
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.11.2009 11:44
myslim, ze nieje, ale o tom by rozhodol asi az sud. Napr. som cez net robil konto v Mbank, a zmluva bola platna od okamziku mojho a Mbank podpisu. Dovtedy nie. Takze si myslim, ze danu "zmluvu" je mozne uspesne napadnut.
|
|
aj mne sa to stalo
Od: dadusa
|
Pridané:
4.11.2009 9:27
Možno že sme všetci naivný a hlúpy ako hovoríte niektorý. Ale nikdy nehovor nikdy... lebo ani nevieš ako tam nabudúce do toho spadneš ty.
|
|
je to tak
Od: HAVLET
|
Pridané:
4.11.2010 16:12
neboj aj ja som do toho vletel ako nieviem ako....
ale viem ved to poznas,prides na stranku poriadne nečitas,klik a zase klik a už som bol vtom.
o 12 dni faktura.
zlakol som sa a zaplatil ale viacej som tu stranku podvodnikov
už neotvoril ,prestože mam platnu zmluvu do 13,2,2011.
neviem preco ,ked sa o tej stranke vie ,že je to podvod,prečo ju nestopnu .NECH SI ZA TYCH 60ečiek utru prdel.
|
|
Všetci sú múúúúúdri...
Od: DaMan
|
Pridané:
4.11.2009 9:52
...nikto by sa tam nikdy neregistroval, všetci sú na Linuxe a nikto nepotrebuje fireall ani antivír... Nebuďte múdri, sú ľudia čo v IT nemajú základy, veria mu atď.
Táto stránka zneužíva dôveru ľudí, čo majú slabšie povedomie o internete, naviac ich motivuje súťažov. Boli by ste všetci tak múdri keby ste surfovali na internete pol roka? Alebo chodili maximálne na e-mail, ICQ a občas ste niečo na internete čítali?
A samozrejme nevidím dôvod zaplatiť - nikde nebola uvedená cena ani nič podobné, čo som si pomerne istý, je v rozpore so zákonom. To je ako keby som vošiel do budovy a zrazu mi niekto tvrdil, že vstupom do nej som súhlasil s podmienkami a mám mu dať 3 litre. Iste :).
|
|
No pekne
Od: jjjjjjjjj
|
Pridané:
4.11.2009 9:58
Nielen toto je v rozpore so zákonom:
Citácia:
Vaše právo na odstúpenie od zmluvy skončí predčasne, ak Pro Content s.r.o. začala s vykonaním služby,
s vaším výlučným súhlasom, pred skončením lehoty na odstúpenie od zmluvy.
Citácia:
"Obsahy distribuované cez www.download-portal.sk sú komplet alebo sčasti chránené
autorskými právami. Každé použitie príslušných obsahov podlieha v zmysle Autorského zákona, ktorého
kodifikované ustanovenia je užívateľ povinný dodržiavať..."
- Toto by malo zaujímať právnikov...
Čo je predmetom zmluvy? Prístup k linku na stiahnutie voľne dostupného softwaru. Je možné, aby niekto chcel účtovať peniaze za odkaz na voľne dostupné informácie, ktorých nieje autorom?
|
|
Re: No pekne
Od: ehm
|
Pridané:
4.11.2009 11:51
jjj nieco ako google reklama ale svojskym sposobom, resp zlate stranky ..pristup do databaz sa da spoplatnit ...
|
|
BORDEL vo VOP
Od: marek1234
|
Pridané:
4.11.2009 10:05
VOP su napisane tak krkolomnym stylom, neskutocne mnozstvo pravnickych chyb. Chlapci sa prepocitali a pardon za vyraz, ale hovno sa vysudia.
Citajte odstavec 5! Na zaklade coho mozete vystupit do 2 tyzdnov od obdrzania poucenia. Co sa s tym rozumie? Nejasne sformulovane!!! Ak by "poucenie" boli VOP zaslane mailom, co predpokladam, bod 5A (zlastne pokyny) vzapati neguje bod 5!. Okrem toho sa odvolavaju na fax, mail, ktory NIKDE nie je uvedeny! Len zo zodpovednosti voci sebe by som to rusil IBA DOPORUCENYM listom. Tie VOP su tak napisane, ze prvy sudca to zmietne zo stola a posle prec. Vykaslite sa nato, ak to niekto poslal, splnte si co najviac bodov zmluvy a zaslite doporuceny list o konci zmluvy. Ak to nebudu akceptovat pre NEJASNE VOP, skonci to najskor na sude, ktory prehraju!!!
|
|
podmienky
Od: JackONeill
|
Pridané:
4.11.2009 10:12
lenže keď sa tam človek registroval ešte tam tie podmienky neboli. a povedzme si úprimne kto číta tie hovadiny. keď som si to včera čítal dobre som musel hľadať aby som to tam našiel že to je spoplatnené.
|
|
Kravina
Od: Disabled
|
Pridané:
4.11.2009 10:29
Je to cele amatersky spravene.
Ale neda mi to nevyjadrit sa k tym posukom, co tu tvrdia ze zadavanie adresy je "nebezpecne".
1. Adresa je aj v zlatych strankach, u operatoroch, u ISP, v eshopoch, databazach plynu/energii a podobne.
2. Vasa adresa sa nachadza aj vo vasom smetiaku, kam vyhadzujete faktury.
3. Ak zatial nezapadate do horeuvedenych skupin, tak je vasa adresa tam kde mate zvoncek. Alebo tam kam a odkial denno denne vychadzate. Respektive tam kde je vas trvaly pobyt.
Kto chce, ten si vasu adresu zisti, to je malickost. Tu nejde o to za kazdu cenu skovavat adresu, to je absolutne zbytocne. Tu ide o to nedat sa oklamat.
Tym oklamanym radim: !NEPLATIT!
Pre 60 eur vas na sud nedaju a ak aj ano, vyhrate, lebo toto je lacny podvod.
|
|
Naucme ich ako sa maju zarabat peniaze!
Od: Cyril Dent
|
Pridané:
4.11.2009 10:32
Takychto smejdov by som poslal na niekolko rokov nutenych prac. Nech sa chlapci naucia ako sa maju zarabat peniaze. Neodszudzujem platene stranky. Je to biznis ako kazdy iny ale ak to ma byt platene nech je to riadne oznacene nech je uzivatelovi jasne do coho ide. A zmluvne podmienky odporucam citat aspon v pripadoch ked uvadzate akykolvek skutocny udaj!
|
|
anketa
Od: aleluja
|
Pridané:
4.11.2009 10:35
V tychto (vacsich) clankoch zvykne byt aj anketa :)
Celkom by sa hodila, napr ci sa tam niekto odtialto zaregistroval a podobne :D
|
|
HOAXy
Od: Fferdo
|
Pridané:
4.11.2009 10:36
OMG ludia neplatte. Poskytovatel nema pravo poskytnut vasu adresu komukolvek okrem policie na zaklade rozhodnutia sudu. Ak ste pri registracii zadali vasu pravu adresu, treba sa vyhovarat, ze ste to neboli vy, ale niekto iny.
|
|
A čo ked
Od: Milo12
|
Pridané:
4.11.2009 10:39
A čo ked sa tam regnem cez siet tor a použijem 10 minutovy mail meno a priezvisko a ulicu si samozrejme vymyslim pochybujem že ma nájdu
|
|
Re: A čo ked
Od: ddino
|
Pridané:
4.11.2009 10:53
Že si nečítal celý ten článok?!
Ľudia sa tam regli hlavne pretože môžu vyhrať.
A ty by si tam dal samozrejme vymyslenú adresu.
Aby vyhral niekto na vymyslenej adrese???
Odporúčam najskôr čítať potom reagovať.
|
|
Re: A čo ked
Od: koprolit
|
Pridané:
4.11.2009 12:03
ved vyskusaj a uvidis
|
|
Hahhhaha
Od: bbbb
|
Pridané:
4.11.2009 11:15
Jedine slovo BFU, haha, ach ludia su sprosty, jaj tato zberba co sa dostava na internet. Internet uz neni co bol, kde su tie casi ked sa cetovlai cez IRC...
|
|
Re: Hahhhaha
Od: Peter Ihnatisin
|
Pridané:
4.11.2009 11:32
a TY sa vrat na Zakladnu skolu:-) a zopakuj si gramatiku:) ked uz tak hovoris ako macher v mnoznom cisle:-)
|
|
Re: Hahhhaha
Od: bbbb
|
Pridané:
4.11.2009 14:11
Zas ta gramatika. Kurnik, nestudoval som slovencinu na VS. Ano priznavam, to mnozne cislo mi robi problem niekedy.
|
|
Re: Hahhhaha
Od: Snake ..
|
Pridané:
5.11.2009 20:16
Ty si jeden z tích čo dostali diplom aj s titulom za jeden rok že?
|
|
Re: Hahhhaha
Od: eternal_noob
|
Pridané:
5.11.2009 12:14
ty decko retardovane, najprv sa nauc gramatiku... IRC sa pouziva stale, ja nemozem za to ze ty chodis na pokec. alebo nebodaj si uz presiel na facebook? schvalne, ci z databaz takychto sieti sa o tebe nedaju zistit daleko delikatnejsie informacie ako len adresa...
|
|
si myslim, ze ludia mozu byt v klude,
Od: sarusian
|
Pridané:
4.11.2009 11:21
kedze ziadna registracia nevyzadovala overeny elektronicky podpis nemozu dokazat, ze registraciu urobilo dajme tomu 7 rocne dieta, ktore nie je pravne svojpravne do dospelosti
|
|
Hlupi ludia
Od: DusanK
|
Pridané:
4.11.2009 11:37
Slovensky narod je sprosty - staci ho nalakat na nejaku vyhru a uz sa registruje... Svedci o tom aj popoularita Smeru a Fica - ved normalny clovek by tuto stranu nikdy nevolil...
|
|
Re: Hlupi ludia
Od: FicoSmer
|
Pridané:
4.11.2009 13:32
Ty si pako, vsade pchas politiku
|
|
No skvele...
Od: Michal Kryl
|
Pridané:
4.11.2009 11:40
Toto som teraz riesil (nie pre mna osobne ale pre dobru kamaratku) a uz bolo niekolko podnetou na SOI-ke. Este dneska rano tam na stranke nic o spoplatneni nebolo, teda nikde nebola uvedena konkretna cena ani nic obdobne! Su tam obchodne podmienky, ale cena musi byt uvedena jasne a zrozumitelne... Naviac co sa tyka moznosti zrusenia faktury, je spomenuta v registracii... Ale nepredchadza jej ziadna vyzva a nie su ani presne stanovene podmienky zrusenia... Celkovo su pravidla matuce a mierne zavadzajuce...
|
|
...a vsetky tie internety, a ine čertoviny..
Od: Roland-zee
|
Pridané:
4.11.2009 11:45
holt, tak sa -zas- nekomu podarilo vymysliet -takmer- "nepriestrelnu" vec (( po pravnej, obchodnej, a aj po praktickej stranke - lebo ono tych 5 € (dokopy cca tech 60) nie je zas az tak strasne vela, aby to niekomu ozaj stalo za komplet sudny procesy, prietahy, a natahovacky s xy zasterkovými, nastrčenými internetovými, a pofidernymi, podvodnickymi "jednomužovými" firmičkami a spoločnostami.. (a ten kdo -VOBEC- nema na uhradu tech 50 - 70€, na vydavky spojene so sudom, a uradmi uz vobec nie.. takže pár ludí im zaplatí, - s čím určite tvorcovia tohto market.modelu počítali-) aby mali pokoj, (holt, nečítanie odsekov malým petitom, a zmluvy vobec ich neco moze stat, jako vidno..)a vo zvyšku sa to asi zvačša, vo vačšine prípadov, vyšumí do stratena.. mno, však uvidíme, jak sa to vyvinie, som zvedavý na stanovisko SOI.. príp. hospodárskej kriminálky? by mohla sa pozriet na zubky..
|
|
Autorske prava
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
4.11.2009 11:57
Ako mozu mat autorsky chranene volne dostupne basne, prevazne autorov z minuleho a predminuleho storocia? A inak, mohol by niekto poslat podnet na www.lita.sk, ci nahodou tito prismrdaci neporusuju nejake nimi zastresovane prava. LITA si to isto rada overi:D
|
|
spamspamspam
Od: _evo
|
Pridané:
4.11.2009 12:04
Az by mi prisiel takyto mail tak okamzite putuje do spamu. :)
|
|
hmm....
Od: Kryl m.
|
Pridané:
4.11.2009 12:09
Hmm... Hej, len aby si potom nebol prekvapeny...
Co sa tyka autorskej spolocnosti LITA tak uz si to preveruju. Na nich mam kontakt priamo kedze ich sluzby tiez vyuzivam. Ktovie ako to dopadne :)
|
|
Autorizace
Od: Accuphose+
|
Pridané:
4.11.2009 13:00
Samozřejmě chybí autorizace, to je alfa omega, české aukro posílá dopis ve kterém je aktivační kod, teprve po aktivaci účtu můžete obchodovat a být odpovědní jako osoba, aniž byste cokoliv podepisovali, jelikož je autorizován fakt, že osoba na dané adrese má zájem o služby portálu Aukro, pokud by to přišlo někomu jinému, potom to samozřejmě neaktivuje... jelikož o danou službu zájem nemá.
Na druhou stranu si myslím, že přes stanovenou podmínku by se našlo dost idiotů, kteří by si to aktivovali i tímhle způsobem, protože můžete vyhrát 3 ufouny :-P
Hee... jak že byla ta adresa? :-))) Stačí údaje nejakej starej babky nad hrobom a idem do toho :-D
|
|
aj tak sa da
Od: rumburak3
|
Pridané:
4.11.2009 13:21
ja som sa nikde neregistroval - mam doma wifi ktora je asi nezabezpecena niekto to musel objednat za mna...
Ako dokazu ze to nebola pravda?
|
|
faktúrky
Od: Lenkaz
|
Pridané:
4.11.2009 13:36
Prečo tu stále hovoríte len o výhre? Ja som sa registrovala na stranke basne-portal.sk, ziadna vyhra tam nebola. Hladala som prihovor. Uz tuto firmu presetruje SOI, obratte sa na nich vswtci, ktorym prisla faktura.
|
|
basne
Od: nachytana
|
Pridané:
4.11.2009 13:43
60€ aj uroky z omeskania za kazdy den pytaju, v maily je pisane, ze sa mozete pripadne nejasnosti opytat, ale na to uz nereaguje nikto z nich, je to banda vsivava !!! fakt pri registracii v danu dobu neboli zahrnute ziadne poplatky a to uz vobec nie splatne rok vopred, teraz je naozaj mudry kazdy, koho to obislo, sama sa cudujem, ze som sa registrovala a bola to prva stranka ktorej som tak naletela, inak si davam pozor a nezadavam svoje meno ani priezvisko a vidis, predsa sa mi to stalo, nie je treba hned do blbych nadavat, moze sa to stat nabuduce aj tebe, len uz mas pred sebou vystrahu, takze budes opatrnejsi... a vobec, preco neposielali ten mail do doby 2 tyzdnov po registracii, kym sa dalo odstupit,urcite by kazdy odstupil..
|
|
Re: basne
Od reg.: Michal Kryl
|
Pridané:
4.11.2009 14:55
Nie je pravda ze neodpovedaju... Odpoved ti poslu, ale nestoji moc za rec... Len ti povedia ze mas zaplatit a plky okolo... No hroza proste... A preco cakali doteraz? Jednoduche... Potrebovali zohnat dostatok ludi aby sa im to vyplatilo... Doteraz si ich nikto nevsimal a ludia sa veselo registrovali...
|
|
dostali nas
Od: prekvapena
|
Pridané:
4.11.2009 14:14
som prekvapena, ze tie faktury zacali chodit vsetkym naraz, hoci niektori sa registrovali v auguste, ini v oktobri... maju to dobre vymyslene.......... teraz co? zaplait, alebo to nechat tak???
|
|
Re: dostali nas
Od: vojti88
|
Pridané:
4.11.2009 14:30
ach jaj,, ja som student,,, otca som uz upozornil, teraz pockame na vyjadrenie Slovenskej obchodnej inspekcie... 60€ aspon pre mna nieje problem zaplatit,.. ale to je to ze tych 60€ si viem predtsavit aj niekde inde...
ale ako, toto berem ako poucenie do buducnosti...
|
|
Re: dostali nas
Od: aleluja
|
Pridané:
4.11.2009 17:23
Prepac, ale. SIBE TI ???
Neplat a hotovo. Ta ich s.r.o. je zrejme legalne ilegalna alebo naopak.
Proste, posli im mail ze nech idu do teplych krajin taketo veci robit.
1. Nemaju dokaz, IP nestaci, ISP im ju neda, ziadne logy neda.
2. SOI ich skor ci neskor potopi
|
|
Re: dostali nas
Od: vojti88
|
Pridané:
4.11.2009 17:39
dik :)
|
|
Re: dostali nas
Od: Laury
|
Pridané:
4.11.2009 17:44
Základná otázka, si študent. Koľko máš rokov????
Ak nie viac ako 18 - podpísal za teba nejaký zákonný zástupca nejakú zmluvu? Ak nie tak čo chceš platiť?
|
|
Re: dostali nas
Od: vojti88
|
Pridané:
4.11.2009 18:11
som vysokoskolak :D
|
|
Re: dostali nas
Od: aleluja
|
Pridané:
4.11.2009 18:52
Tak ono sa to stane hocikomu, pretoze az gmail, aj azet, aj cokolvek kde je registracia su podmienky, oni tam len zakomponovali zopar takych veci co tam ani nepatri :D
A adresu uvadzat je v sutazi bezna zalezitost, uz boli 100-ky ak nie 1000-ce sutazi, tak jedna bola ta zla, no :D
PS: TO sibe ti som nemyslel doslovaa ;)
|
|
Re: dostali nas
Od: vojti88
|
Pridané:
4.11.2009 19:11
to je v pohode :)
|
|
Re: dostali nas
Od: mimi123
|
Pridané:
5.11.2009 15:57
tu mas odkaz na facebook kde sa to riesi: www.facebook.com/ topic.php?uid=171369869378&topic= 12993 a je tam aj link na trestne oznamenie, ktore na prislusnu firmu podavame ... =) lebo ved tentoraz nie si sam ... ak ti ten link nepojde, zrus medzeru medzi ".com/topic" ; tento odkazovac "nezere" pridlhe slova
|
|
basne-portal.sk
Od: Marak12
|
Pridané:
4.11.2009 14:23
no, ked niekto zadava pri nejakej registracii svoje vlastne udaje, tak mozem povedat len jedno, ze si za to moze sam...ked vidim niekde ze musim zadavat svoje osobne udaje, tak hned spozorniem, pozeral som si tu stranku, je ta cena zobrazena pri zoskrolovani stranky, vsetkym tu odkazujem "Naucte sa citat"
|
|
Re: basne-portal.sk
Od reg.: Michal Kryl
|
Pridané:
4.11.2009 14:51
donedavna tam ta cena nebola... takze ziadne naucte sa citat... na stranke som skusal vyhladavat polozku o platbach a podobne, ale nic... az teraz sa to tam objavilo...
|
|
noooo
Od: nooo
|
Pridané:
4.11.2009 14:34
dufam ze ten clovek sa dobre schoval ja si ho najdem
|
|
mimochodom
Od reg.: KoFee
|
Pridané:
4.11.2009 14:51
Udaje moze vyplnit ktokolvek a pristup k IPlogom od ISP nemoze dostat ktokolvek, pokial viem tak iba organ cinny v trestnom konani aj to na zaklade suhlasu sudcu, nie? tak coho sa potom bat.
|
|
pakovia
Od: Caprik
|
Pridané:
4.11.2009 14:56
Strasne sa mi paci Ako tu vsetci vypisujete nelaletel by som haha. A este mi povedzte co je take na udaji meno . to vyplnas bezne ci uz v e-shopoch ci forach facebooku. Som zvedavy co by ste vy machri nenalel by som povedali keby fam prisla faktura z facebooku za pouzivanie. to je uplne to iste
|
|
Re: pakovia
Od: vojti88
|
Pridané:
4.11.2009 15:11
slovaci, a skoro vsetci... cize ani ja niesom vynimka, su proste niekedy leniví... chces povedat ze zakazdym ked instalujes update od Microsoftu, instaluje hociaky program alebo dokonca registrujes na nejaky server,,, citas tie siahodlhe podmienky a pravdila a ustanovenia? ...ani mne sa to nechce citat ale iba ich preletim, vychytam niektore body, precitam par viet k bodu a padla,,, to ze tam mali byt nejake poplatky som ...musim napisat... ze prehliadol, ale len z toho dovodu, lebo som necakal ze za registraciu na stranku bude pytat nejaky 60€ poplatok! ... zatial som sa s tym nikde nestretol, ani na e-shopoch, ani na facebooku, ani na maily, ...aj program ked instalujes ti to VYHODI do oci ze sa zan plati a ked chces ho uzivat dalej... musis zaplatit... a NEBUDE ti proste fungovat, ...preto dotycna firma iba zneuzila doveru ludi, a tym padol ich moralny stit... ktory ale firma by si mala za kazdu cenu chranit ak chce byt ziskova, pricom ich zisk zavisi od zakaznikov! ...
|
|
Re: pakovia
Od: inka
|
Pridané:
5.11.2009 13:48
presne tak-suhlasim...
|
|
Re: pakovia
Od: vojti88
|
Pridané:
4.11.2009 15:11
navyse neverim, ze ked si niekto napise "zmluva sa uzatvara stlacenim tlacitka registruj, pricom som zaskrtol suhlasim s VOP ..." elektronicky podpis je urcite definovany zo zakona, neovladam zakony, preto ten zakon nebudem rozvijat dalej, ale je uplne NELOGICKE aby sa zmluva uzavrela tak jednoducho, to by kazdy podomovy predajca alebo poistovaci agent ak by videl ze prikivnem ze mam zaujem si vypocut co mi chce ponuknut... bolo nieco ako ze som mu tu zmluvu podpisal!!
|
|
ghshs
Od: shshs
|
Pridané:
4.11.2009 15:26
je vobec faktura poslana mailom povazovana za dorucenu? Dost o tom pochybujem, takych faktur mozu posielat miliony denne. Alebo je to zamer, rataju s tym ze si to ludia neprecitaju, ale im zacne od urciteho datumu nabiehat pokuta za nezaplatenie?
1.08% denne za oneskorenie je uzera.
|
|
Re: ghshs
Od: u_zero
|
Pridané:
4.11.2009 15:48
to neviem, ci je povazovana za dorucenu, ale mne napriklad chodi mesacne faktura na mail, o ktorej viem a ktoru na zaklade zmluvy akceptujem ale to je asi iny pripad
|
|
NO PAY
Od: Spring
|
Pridané:
4.11.2009 15:31
....hlavne sa nepo...ť ako Švejk povedal, x bodov ich postupov je právne irelevantných a postupov zavádzajúcich .Minimum že sa nezhodujú s dobrými mravmi....Ak si dovolia čo i len jednému ,,poškodenému" vyhrážaať treba založiť združenie a tých 60€ dať radšej právnikov....ak sa poskladáme máme asi aj na ,,ernesta" :-)
|
|
Re: NO PAY
Od: vojti88
|
Pridané:
4.11.2009 15:43
to i mna dnes na obede napadlo, ze ked tak radsej by som dal tych 60€ na pravnika nez im, po tom co spravili... ale tak bolo by potrebne aspon keby sme sa desiati zlozili...
|
|
Re: NO PAY
Od: yesyes
|
Pridané:
4.11.2009 15:51
"ernest" berie 600€ na hodinu :-)
|
|
Re: NO PAY
Od: Spring
|
Pridané:
4.11.2009 16:13
milý yesyes...no no...neberie a za druhé, keby aj je tu dosť nas....rdených ľudí a bude stačiť aj desina od každého!!!
|
|
Re: NO PAY
Od: aleluja
|
Pridané:
4.11.2009 18:57
Kto je Ernest ?
|
|
Re: NO PAY
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
4.11.2009 20:02
Asi to myslia Ernesta Valka......advokata....lepsie povedane, sefa advokatskej kancelarie. Ale aj ten uz nocoval vo vysetrovacke, ked na neho cosi nasili....us si to nepametam, nesledujem to.
|
|
Nehoráznosť ...
Od: Marvis
|
Pridané:
4.11.2009 15:51
Chlapi,cigánom nerobia nič ked ukradnú toho menej ako je hodnota 8000sk na jednu vlámačku ... tak prečo by sa mali ťahať kôli tomuto po súdoch,naviše aj by podľa mňa neuspeli,lebo celá táto oblasť internetu je svinstvo,proste ked si niekde niečo objednáte,najprv vám predajca zavolá,overí si údaje a potom pošle objednávku aj faktúru ... tu proste zhecu zadáte kamaratov mail,adresu,telefon ... on ani otom nevie a príde mu faktúra ?Stránky ktoré su spoplatené sa na prístup k nim platí vätšinov formou paypal,visa,sms ... nie takto ... škoda,že prasacia chrípka nepostihuje aj svine na nete :-) ... ešte že sa tie parlemnty proti nej očkujú
|
|
Podpis
Od reg.: xmarduk
|
Pridané:
4.11.2009 16:33
Pod každou zmluvou by mal byť vlastnoručný alebo overený elektronický podpis zmluvných strán, a pochybujem že kliknutie na nejaké tlačítko v registračnom formulári je právne záväzná akceptácia zmluvy.
|
|
Overenie
Od: Lauraa
|
Pridané:
4.11.2009 16:35
Niejako sa tu pozabudlo že každá firma si musí overiť pravosť totožnosti a to v tomto prípade nebolo dodržané tak je akákolvek zmluva neplatná.
Je to robené tak že sa naplaší pár ludí a stále sa niekto nájde že zaplatí, na súde nemajú nádej vyhrať lebo nebola overená totožnosť.
|
|
vlc.sk
Od: karolkok
|
Pridané:
4.11.2009 16:59
Ja sa ale stale divim ze tie stranky funguju. Stranka vlc.sk porusuje autorske prava uz len z toho dovodu ze pre stiahnutie programu VLC ktory je OpenSource sa musite registrovat a kde tato registracia podlieha tomu poplatku 5€.
Samozrejme aj sami to pisu "Dohodnutá cena za prístup k poskytovaným informáciám". Nemusia software ktory je free predavat, ale nato aby si si ho stiahol oni ziadaju od teba poplatok. Uz davno sa mal kontaktovat hosting aby vypli tie IPcky kde bezia tie weby. Toto uz co je za bordel.
Vdaka bohu ze slunecnice.cz
tahaj.sme.sk a pod niesu za prachy :-D
|
|
Paragraf 262 OZ
Od: PeterJK
|
Pridané:
4.11.2009 17:04
Cital ho vobec niekto?
Maju ho uvedeny v podmienkach...
§ 262
(1) Strany si môžu dohodnúť, že ich záväzkový vzťah, ktorý nespadá pod vzťahy uvedené v § ) 261, sa spravuje týmto zákonom.
(2) Dohoda podľa odseku 1 vyžaduje písomnú formu.
(3) Touto časťou zákona sa spravujú aj vzťahy, ktoré vznikli pri zabezpečení záväzkov zo zmlúv, pre ktoré si strany zvolili použitie tohto zákona podľa odseku 1, ak osoba poskytujúca zabezpečenie s tým prejaví súhlas alebo v čase vzniku zabezpečenia vie, že zabezpečovaný záväzok sa spravuje touto časťou zákona.
|
|
Par.262
Od: PeterJK
|
Pridané:
4.11.2009 17:05
Par. 261 hovori o zmluvnom vztahu dvoch PODNIKATELSKYCH subjektoch, vid odst.1:
(1) Táto časť zákona upravuje záväzkové vzťahy medzi podnikateľmi, ak pri ich vzniku je zrejmé s prihliadnutím na všetky okolnosti, že sa týkajú ich podnikateľskej činnosti.
V odseku 1 paragrafu 262 sa pise:
(1) Strany si môžu dohodnúť, že ich záväzkový vzťah, ktorý nespadá pod vzťahy uvedené v § ) 261, sa spravuje týmto zákonom.
lenze:
Prostredníctvom elektronických zariadení nemožno uzatvoriť zmluvu:
- na ktorú je potrebné rozhodnutie súdu, orgánu verejnej správy alebo notára,
- o zabezpečení záväzkov.
takze by som povedal ze pani z pro-comu hraju na vseobecne neplatny zakonnik v tomto pripade...
Ja by som to urcite nezaplatil, a pockal co na to SOI.
Minimalne by som podal podnet na podvod z ich strany.
|
|
odstupenie
Od: spark
|
Pridané:
4.11.2009 17:17
Ja so sa tam tiez registroval ale po zhliadnuti som hned poslal emailom vypoved a od tej doby som uz prihlaseny nebol.Dostal som aj potvrdzujuci email ale dodnes sa mi neozvali az dnes na tu fakturu 60€.Tak teraz neviem tiez co robit.Samozrejme vypoved /odoslany email/ aj potvrdzujuci email ze to dostali mam v schranke.Pred chvilou som im pisal tak uvidim co mi odpisu ak mi vobec odpisu.Dam vediet ak..
|
|
Re: odstupenie
Od: vojti88
|
Pridané:
4.11.2009 17:33
neodpisu,,, ani len telefonne cisl nemaju, ja vcera som im pisal asi o tretej a doteraz nic...
|
|
help me!
Od: inka
|
Pridané:
4.11.2009 17:45
zdravim vsetkych s podobnym problemom... :(( na danej internetovej stranke som bola raz v zivote, vtedy som sa tam aj zaregistrovala a nikde som tam nevidela ziadnych 60 eur... zivot bezal dalej, az ked zrazu vcera-po 2 mesiacoch mi prisiel mail so 60-eurovou fakturou... to teda cloveka potesi a nie tak studenta! ludkovia, ktori ste sa ocitli v podobnej situacii-co budete robit?? zaplatite to?? ak niekto vie, prosim poradte... dakujem vsetkym za cas, aj ochotu a drzim vam vsetkym palce...
|
|
Re: help me!
Od: vojti88
|
Pridané:
4.11.2009 18:13
DSL prislubil ze bude o dalsich informaciach postupne informovat,,, zatial si precitaj celu tuto diskusiu a cakaj ako ja :) ...inac ziadne strachy,,, vraj v Nemecku taky isty problem a sudy ze vraj potopili tu firmu :) ...a z toho co som tu cital nakoniec ti nic nehrozi :) ...aspon zatial :P
|
|
Re: help me!
Od: inka
|
Pridané:
5.11.2009 9:45
velmi pekne dakujem za odpoved :) aspon ma to trochu upokojilo... hmm, dufam, ze nam nic nehrozi... ale co casom?? co ak to budeme musiet neskor vsetci zaplatit aj s vysokymi urokami, ktore naskocia hned po 2 tyzdnoch?? som z toho totalne v ... :((
|
|
Re: help me!
Od: vojti88
|
Pridané:
5.11.2009 14:14
to aj ja,, ale jeden tipek mi napisal... neoplati sa tym si nicit nervy :) ...stale citam co ludia pisu, tak stale viac a viac mam pocit ze vsetko bude ok... :)
|
|
a uz nefunguje
Od: jurko123
|
Pridané:
4.11.2009 18:30
A basne-portal uz nefunguje, zlakli sa lebo sme uverejnil ze na basne-portal prebrali velku cast zlateho fondu sme aj s preklepmi. Su to hajzlici od kosti, taketo diery by v legislative eu nemali byt.
|
|
Re: a uz nefunguje
Od: Zilincan
|
Pridané:
7.11.2009 20:21
Mne ten basne-portal.sk stale funguje.
|
|
zmena VOP
Od: vojti88
|
Pridané:
4.11.2009 18:35
vraj co citam diskusie vsade na internete, niekto tvrdi ze VOP zmenili,,, mam staihnute povodne VOP a teraz ich porovnavam s novymi ale nemozem nic najst,,, co vy?
|
|
ale vazne
Od: chilli
|
Pridané:
4.11.2009 18:45
ja som sa tam registrovala kvoli tomu, ze vec ktoru som hladala, som nasla len tam.. ani nevem ze tam islo nejaky iphone...pokial viem, ked som sa tam registrovala, tam nikde nebolo uvedene, ze je to spoplatnene...keby to tak bolo, tak sa urcite neregistrujem (az taka prij***na nie som,)a dokonca ani obchodne podmienky sa nezhoduju.... priznavam... dala som sa nachytat,ale vraviet ze dobre mi tak, je podla mna dost nefer a dost hlupe zo strany tych co tak hovoria...ach ta slovenska skodoradost... namiesto toho aby poradili co robit tak sa smeju... preto prosim tych ktori o tom vedia nieco viac, nech mi poradia ako mam teraz postupovat... dakujem...
|
|
Re: ale vazne
Od: SISY
|
Pridané:
4.11.2009 20:22
aj ja som tam bola len raz a nie kvoli nejakej sutazi.odmietam platit, je to podvod.pri registracii nebola ziadna zmienka o platbe,na to si davam bacha.
|
|
Re: ale vazne
Od: abc2
|
Pridané:
21.6.2013 9:03
Ja byt na vasom mieste nezaplatim nic. Este im mailovo vynadam. Na Slovensku by nebolo odveci mat urat cenzora. Lebo sudy su tak pomale, ze to proste inac nepojde. A budes ako Judge Dred. Ak chces, odpis im neco v style ze si zo SOI a vysetrujes tento pripad podvodu. Ja cez internet pplatim len a len cez stranku banky. Nedoverujem ani VISA. Neviem preco v USA musis vyplnat osobne udaje, a v zasade to staci nato aby ti s VISA stiahli prachy. Ale to teda v zivote, to uz by som siel jedine cez paypal alebo tak. Nie aby 20 stranok malo dost udajov na poplatky. Mal by byt zakon, ze platit mozes len cez banku. Ak nejaka shitna stranka toto nevie spravit, nech ide do 3.141...
|
|
RE: zdielam
Od: vojti88
|
Pridané:
4.11.2009 18:47
zdielam presne co ste napisali... ja som student,,, priznavam,, na FB som videl reklamu o nejaku sutaz o digitalne citacky,,, ale tak neregistrujem sa kde by pytali odomna nejaky poplatok 60€... ! ludia to riesia na roznych diskusiach,,, normalne mam chut zavolat do markizi ze co mam robit :(
|
|
Re: RE: zdielam
Od: aleluja
|
Pridané:
4.11.2009 19:00
Hlavne klidek, neoplati sa s tym nicit si nervy.
|
|
haluze
Od: aleluja
|
Pridané:
4.11.2009 19:02
Som si z nich chcel spravit prcu ale ani telefonne cislo tam nemaju.
A do banksej bystrice sa mi chodit nechce.
|
|
Re: haluze
Od: Zilincan
|
Pridané:
7.11.2009 20:25
Chodil by si zbytocne. Na tej adrese v B.B. ziadna kancelaria tej firmy nie je. Skuor chod do Nitry:
Viliam Adamča, Novomeského 65, Nitra 949 11 (majitel)
Juraj Hlaváč, Hronského 10, Lužianky 951 41 (konatel)
|
|
markiza
Od: spark
|
Pridané:
4.11.2009 19:30
za chvilu o tom budu davat na markize v relacii DNES
|
|
Facebook
Od: vojti88
|
Pridané:
4.11.2009 19:37
v relacii Dnes spomenuli ze na FB sa formuje akasi skupina... nevie niekto nahodou ako sa vola ta skupina plllls?
|
|
hlavne klidek????
Od: veva6290
|
Pridané:
4.11.2009 19:44
tiez mi to prislo som studentka ja to nemam z coho zaplatit rodicia mi ledva platia skolu skade teraz vezmem 60 eur
|
|
Re: hlavne klidek????
Od: sgagasgasd
|
Pridané:
5.11.2009 10:27
nic neplat a citaj DSL... je to odrb
|
|
a co teraz budeme cakat?
Od: luccy
|
Pridané:
4.11.2009 19:54
ahojte tiez som naletela a vyplnila prihlasovací formulár, ako ostatný včera mi dosla faktúra napísala som email do spoločnosti no odpoveď žiadna v ich podmienkach bolo ze ucet sa stane aktivny az po zaplatení.. tak dufam ze to tak aj bude pre istotu som poprosila o zrušenie konta.. neviete co ďalej? alebo ako sa to bude riesit? pripadne ak na FB je nejaká takáto skupina napiste mi názov.. ďakujem
|
|
Re: a co teraz budeme cakat?
Od: lolak
|
Pridané:
4.11.2009 20:05
Prisla vam faktura na 60 euro?
skupina na FB
|
|
podvod
Od: Mateo99
|
Pridané:
4.11.2009 19:57
Cawte všetci poškodený.Mam len 16 rokov a podľa zákona nemam právo podpisať žiadnu zmluvu.Teraz som pozeral správy a sídlo firmy,ktorá nam faktúry zaslala sa nenachádza na danej adrese,že vraj tam táto firmy nikdy nepôsobila.Odmietam zaplatiť,lebo keď som sa na stranku prihlasoval bebolo viditeľne uvedené,že sa za stranku platí.Pochopil by som ak by som mal zaplatiť za program,ktorý som stiahol,ale len za to,že som zaregistrovaný mam platiť 60 € za 12 mesiacov je riadne choré.Odpisal som im na ich zazračnú zmluvu,ale stále sa mi neozvali,ak sa niečo zmení rád Vás informujem.Moje heslo je: NEZAPLATíM !!!
|
|
Re: podvod
Od: aaaaaaaaaaa
|
Pridané:
4.11.2009 22:30
Na uzatvorenie tohto pravneho vztahu staci ked mas nad 15. Takze smola.
|
|
Re: podvod
Od: mateo199895
|
Pridané:
5.11.2009 4:24
Ach jaj, tato diskusia je plna klamstiev.
Nemas pravo podpisat ziadnu zmluvu? Ani inak uzatvorit? No dufam, ze necestujes MHD, pretoze nastupenim do vozidla uzatvaras zmluvu s prepravcom... A mas zakonom zakazane brigadovat, ked vlastne ani Dohodu o brigadnickej praci studenta nemozes podpisat...
Jedine co mi vychadza, ze by si bol zbaveny svojpravnosti - potom nikde ani pisat nemusis.
|
|
Re: podvod
Od: Marwin
|
Pridané:
5.11.2009 20:02
Nieje nahodou verejna doprava upravena nejakym osobitnym zakonom? Ne ze by om bol pravny expert ale mari sa mi ze minmalnie nieco je nejak osetrene osobitne zakonompreto ze inak by napr. revizor nemal pravo ta zastavit, legitimovat a podobne...
|
|
podvod
Od: Mateo99
|
Pridané:
4.11.2009 20:00
Ešte dodam...viete si predstaviť mojích rodičov.Mal som celý deň pokazený,že som dostal našu rodinu do týchto problemov.Prosím napište ak sa dozviete niečo nové ???
Ako pokračovať v tejto zápletke:(
|
|
facebook
Od: spark
|
Pridané:
4.11.2009 20:04
http://www.facebook.com/group.php?gid=171369869378
|
|
Čierny deň ....
Od: StevePP
|
Pridané:
4.11.2009 20:06
Tiež som mal včera blbý deň, pomaly to predýchavam. V práci som pre istotu zakázal celý rozsah adries 188.40.0.0 do 188.40.255.255. Upozornil som tiež všetkych známych. Som zvedavý na dalsi vývoj.
|
|
kundy
Od: popy
|
Pridané:
4.11.2009 20:08
už sa nedá registrovať, mám nepotrebných 60 eur a oni ich nechcú...!
|
|
myslim ze...
Od: lolak
|
Pridané:
4.11.2009 20:15
myslim ze prerabaju podmienky
|
|
trestne oznamenie
Od: luki12
|
Pridané:
4.11.2009 20:20
trebalo by podať hromadné trestné oznámenie na nich nech sa zapotia. ale trebalo by to najprv s nejakým právnikom prekonzultovať. sú to hajzli zasratý
|
|
a ešte niečo...
Od: popy
|
Pridané:
4.11.2009 20:24
... a ešte niečo, ja si môžem kedykoľvek slobodne vymýšľať pri registrácii falošné údaje, to mi nikto nemôže zakázať a vyhrážať sa že na mňa prídu keď som im dal falošné údaje - NECH SA PÁČI, je to len bu-bu-bu od nejakej kvázi rýchlovykvasenej firmičky, ktorá z neviem akého titulu, poverenia, ide vyciciavať obyčajných ľudí z peňazí. Všade kde sa treba registrovať mám iný e-mail, nie ten ktorý poznajú moji priatelia a známi, aby ma takéto hovná n-e-o-b-ť-a-ž-o-v-a-l-i
|
|
pochybne faktury
Od: ajsina
|
Pridané:
4.11.2009 20:25
Mne prisla tak isto faktura na 60 eur.Vraj som sa registrovala na tom ich portale co ale vylucujem.A ani im to nezaplatim,nakolko v prilohe ich mailu (vo fakture) je napisane sice moje meno,ale adresa je tam zla.Na tej adrese nebyvam uz 3 roky,tak neviem odkial vzali moju staru adresu.Na starej adrese byvaju moji rodicia.
|
|
facebook
Od: FBC
|
Pridané:
4.11.2009 20:28
nazov skupiny je - Prisla vam faktura na 60 euro?
|
|
Pohoda, klidek, tabacek... a mat v <>ci
Od: pexxi.sk
|
Pridané:
4.11.2009 20:32
Ja by som takuto fakturu vobec neplatil...
Kedze registracia na webe NIE JE platny pravny doklad, na zaklade ktoreho by sa dany clovek k niecomu zavezoval - napr. k objednavke sluzby, kedze:
1.) neuvadza ziadne udaje ako rodne cislo, cislo OP
2.) neuvadza svoj podpis
3.) nie je zabezpeceny dokonca ani zarucenym elektronickym podpisom
4.) zmluvne podmienky uvedene na webe sa daju kedykolvek doplnit a zmenit, aj po registracii nic-netusiaceho pouzivatela
Ved inak by mohol akykolvek administrator lubovolneho (napr. aj ja ;-)) otvorit Zlate Stranky, vybrat si nahodneho cloveka zo zoznamu, doplnit si ho do databazy (meno/adresa/telefon a v googli sa da casto najst aj mail), dopisat si na web lubovolne zmluvne podmienky a potom poslat fakturu za svoje sluzby, ktore si dany clovek 'akoze objednal'.
|
|
Re: Pohoda, klidek, tabacek... a mat v <>ci
Od: ajsina
|
Pridané:
4.11.2009 20:36
Mne prisla napriklad faktura na moju staru adresu na ktorej nebyvam uz 3 roky.V zlatych strankach je uvedena ako pises moja stara a aj sucasna adresa,nakolko na starej byvaju moji rodicia a pevna linka je pisana na mna.Oni samy sa okaslali,ked napisali na fakturu moju staru adresu.
|
|
Re: Pohoda, klidek, tabacek... a mat v <>ci
Od: pxxxxx
|
Pridané:
5.11.2009 4:20
Fajn, vysvetluj to sudom, ktore uz v minulosti aj na zaklade registracie na webe (dokonca u firiem, kde ziadne OP/rc nie je a ICO sa da pajcnut z ORSR) vydali platobne rozkazy...
Aby sa ti ludia "mfp nezaplatim nic sa nestane" este necudovali. (Samozrejme, da sa podat rozpor, atd., ale to si ludia zblbnuti klamstvami typu "nic sa mi nestane" uz viackrat neuvedomili.)
|
|
Re: Pohoda, klidek, tabacek... a mat v <>ci
Od: pxxxxxxxxxxx
|
Pridané:
5.11.2009 4:31
Dalsi totalny expert.
Po rade:
"1.) neuvadza ziadne udaje ako rodne cislo, cislo OP
2.) neuvadza svoj podpis
3.) nie je zabezpeceny dokonca ani zarucenym elektronickym podpisom "
Napriklad nastupom do vozidla MHD uzatvaras zmluvu s prepravcom a zavazujes sa zaplatit pokutu, ak nemas listok, dodrziavat pokyny, atd.
"4.) zmluvne podmienky uvedene na webe sa daju kedykolvek doplnit a zmenit, aj po registracii nic-netusiaceho pouzivatela"
A zmluvne podmienky "k nahliadnutiu v sidle poskytovatela" sa nedaju kedykolvek doplnit? Toto je klasika aj u uplne normalnych firiem. Ako spotrebitel sa mozes chranit jedine tak, ze si u notara nechas potvrdit obsah stranky v danom datume.
Ja ich nechcem obhajovat, je to hnusny podvod, ale co si niektori ludia dokazu navymyslat v diskusiach je neskutocne...
|
|
Re: Pohoda, klidek, tabacek... a mat v <>ci
Od: Zilincan
|
Pridané:
8.11.2009 0:55
Za normalnych okolnosti dostane kazda strana aspon jednu kopiu zmluvnych podmienok, takze tie sa rozhodne nedaju nepozorovane menit.
Navyse, ak ide o obchod (v tomto pripade to tak zjavne je), musi byt cena za poskytovane sluzby pri podpisovani zmluvy na prvy pohlad jasna a neprehliadnutelna. To v tomto pripade vuobec nie je, aj ked odhliadnem od toho, ze to doplnili na ten registracny formular. Lenze velmi malym pismom (ledva citatelne) a uplne dole, co mnoho ludi lahko prehliadne (nevsimne si, ze stranka pokracuje dalej apod.). Ja mam napr. rozlisenie 1680 x 1050, co je silne nadpriemerne, a v prehliadaci nemam ziadne zbytocne listy ci status bary, ktore by mi uberali zo zobrazovacej plochy. Stranka u mna vypada tak, ze na spodku mam ornament, ktory vypada uplne ako keby bol ukoncenim stranky.
|
|
Re: Pohoda, klidek, tabacek... a mat v <>ci
Od: Zilincan
|
Pridané:
8.11.2009 0:57
To, ze text s cenou za "sluzby" je ledva citatelnym pismom a ze je nie pred ale za "podpisovacim" tlacidlom, je uplne ocividny pokus o podvod. A ako taky by mal byt exemplarne potrestany. VOP ako obrazok namiesto textu je taktiez zjavnym pokusom o podvod.
|
|
Re: Pohoda, klidek, tabacek... a mat v <>ci
Od: Zilincan
|
Pridané:
8.11.2009 0:59
No a bod 10 VOP je skutocnym skvostom, ktory si vyslovene pyta trestny postih:
"10. Ochrana autorských práv
... Užívateľovi sa zakazuje rozmnožovať, rozširovať alebo zverejňovať databanku ako celok alebo v jej druhovo alebo obsahovo podstatnej časti. ... Využitie databanky nad rámec súkromných potrieb užívateľa je nedovolené a porušenie tohto zákazu je sankcionované právnou úpravou Trestného zákona. Predovšetkým je neprípustné kopírovať dáta, databanky, ich časti a/alebo dokumenty na dátové nosiče za účelom využitia tretími osobami, použiť ich na podnikateľské účely alebo uchovávať ich na systematické zhromažďovanie pre využívanie tretími osobami."
|
|
Re: Pohoda, klidek, tabacek... a mat v <>ci
Od: Zilincan
|
Pridané:
8.11.2009 1:00
1. Podla viacerych indicii bola znacna cast basni skopirovana zo Zlateho fondu SME, takze firma Pro Content s.r.o. sama nedodrziava to, co chce po svojich zakaznikoch.
2. Na tie basne uz vaecsinou davno vyprsal copyright. U tych, na ktore este nevyprsal, dam ruku do ohna za to, ze firma nema zmluvu s autorom a teda mu nic nezaplatila.
3. Na zaklade bodov 1. a 2. je absolutne nemyslitelne, aby tato firma branila uzivatelom, ktori si za pristup k basniam platia nehoraznych 5 eur mesacne, v ukladani si a volnom sireni textov, na ktore copyright vyprsal, alebo ku ktorym ta firma aj tak nema prava. To, ze si firma osobuje pravo nakladat s autorskymi dielami, na ktore nema ziadne prava, ako keby na ne mala plne prava, je v silnom rozpore so zakonom, a aspon podla mna jednoznacne trestne.
Panenko skakava! Kde k tomu napr. taky Andrej Sladkovic pride, aby nejaka idiotska firma bez jeho vedomia ZAKAZOVALA SIRENIE JEHO BASNI??? Chapete to?
|
|
Pohodka, pohodova...
Od: pexxi.sk
|
Pridané:
4.11.2009 20:34
Pre tych ktori na tuto sluzbu naleteli odporucam: NEPLATIT a nic sa Vam nestane, lebo:
1.) nie je to pravne relevantne
2.) pripadom sa uz zaobera obchodna inspekcia a vyzera to na porusenie legislativy, co sa tyka predmetu podnikania, ak nie aj o podvod
Jedna sa o typicky 'pokus-omyl' podvod - blbci zaplatia (a aj ked je ich zanedbatelne percento, da sa na tom slusne zarobit) a ten zvysok, co sa na to vybodne nikoho netrapi.
|
|
tiež som naletela
Od: Z. Zuzana
|
Pridané:
4.11.2009 20:57
tiež som ešte v auguste hľadala jednu báseň, nezadala som ani svoju adresu, ale na faktúre je správna. Mám rovnaký názor ako je v poslednom príspevku. Aj som poslala maila na adresu, kde sa treba obrátiť ohľadom faktúry. Niečo v tom znení, že som s nimi neuzatvorila žiadny právny vzťah a tiež, že v podmienkach napísali, že užívateľom sa stáva človek až po zaplatení, čo nemá ani žiadnu logiku. Zatiaľ sa neozvali späť. Myslím, že len hľadajú dobrákov, čo sa zľaknú a zacvakajú
|
|
registracia 3x :)
Od: Leimon
|
Pridané:
4.11.2009 21:22
Prave som sa registroval 3x dufam ze faktura ma lepsiu zapalitelnost ako reklamne letaky lidlu :)
|
|
Viem ako to funguje
Od: jednoducho
|
Pridané:
4.11.2009 23:05
Som ale prekvapeny, ze sa to u nas deje. Bezne vidim stranky, povedzme BSPlayer, a upozornuju na nich, aby si ludia nekupovali Free verziu od scamerov.
Tento podvodik je jednoduchy - nikto necita podmienky, vsetci s nimi suhlasia, potom poslu fakturu, ktoru treba uhradit. Niektori uhradia (verte mi), niektori nie. Neskor poslu upomienku s vyhrazkou na sud. Niektori zaplatia, niektori nie. Neskor druhu atd, pokym bude niekto platit, tak to bude fungovat, az nakoniec sa to prevali a ku konkretnym osobam na bahamach sa nikdy nasi policajti nedopatraju.
Dalsia vec je, ako je to z pravnickej stranky, ale myslim, ze tuto by sud uznal urcite pravdu uzivatelom a nie tej pofidernej firmicke.
|
|
Re: Viem ako to funguje
Od: Janodo
|
Pridané:
6.11.2009 9:14
Nepoznas nase sudnictvo? Pravdu ma ten, kto viac zaplati, tak to u nas chodi.
|
|
odkaz na FB
Od: Iriska
|
Pridané:
4.11.2009 23:16
Zdravím Vás, JA takisto patrím medzi tých, ktorí sa dali takto smiešne nachytať ! Tá istá registrácia, ten istý postup, tá istá faktúra.. no včera som mala z toho veľké strese, ale keď vidím, že v tom nejsom jediná a jedná sa zrejme o podvod, ostávam kludnejšia.. len chcem reagovať na tú skupinu, ktorá sa nachádza na fb, to je link:
http://www.facebook.com/group.php?gid=171369869378
študujte, čo sa už vyriešilo.. pridajte viacej vašich informácií..pomôže nám všetko ! :-)
|
|
Re: odkaz na FB
Od: kikina
|
Pridané:
5.11.2009 19:19
Ja som dostala tiež tú faktúru,ale som čítala, že to nie je také jednoduché,oni si nás nájdu a budú vyžadovať penále, čo teda nie je málo. Ja som im poslala reklamáciu na uvedenú faktúru a podotkla som tam,že to dám prešetriť kriminálnej polícii ale nič neodpovedali,takže toto neni seriózne lebo ani telef. číslo na faktúre nie je uvedené, každá faktúra by mala mať kontaktné údaje.A toto nie je normálne zlodejina priblblá. Kdo im dal tú možnosť takto zdierať ľudí?
|
|
Re: odkaz na FB
Od: Katka Kollárikova
|
Pridané:
6.11.2009 22:00
Podobný problém mám ,ako to vyriešiť, poradte mi prosím...Kolka24@azet.sk
|
|
čo dodať na dobru noc
Od: gako
|
Pridané:
4.11.2009 23:45
Portale www.downloads-portal.sk a www.basne-portal.sk su už akosi rychlo zrušene a už sa stihli
presťahovať na novy portal www.downloads-server.sk
a taktiež už stačily zmeniť VOP napr.
staré
Užívateľ – fyzická osoba /nepodnikateľ,
alebo fyzická resp. právnická osoba podnikateľ, ktorá uzatvorila s poskytovateľom zmluvu,
prostredníctvom ktorej získa prístup na databázu programov, pričom užívateľom sa stáva po uzatvorení
zmluvy s prevádzkovateľom a zaplatení dohodnutej ceny služby.
na nové
1.3 Užívateľom je fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá uzatvorí s prevádzkovateľom zmluvu,
prostredníctvom ktorej získa prístup k databáze programov na stiahnutie poskytovanej prevádzkovateľom
(ďalej len „užívateľ“).
PS: takže po novom sa už uživatelom nestanete až po zaplatení ale hned .
|
|
Re: čo dodať na dobru noc
Od: gako
|
Pridané:
5.11.2009 0:50
a našiel som aj dalši portal kde sa presunuli www.basnici.sk ,,,samozrejme reklamu maju zase na facebooku ako obvykle.
|
|
Re: čo dodať na dobru noc
Od: Zilincan
|
Pridané:
8.11.2009 1:13
Pravne relevantne VOP su tie, ktore platili v case uzatvorenia zmluvy, pokial zakaznik nesuhlasil so zmenou VOP. Kazda zmena VOP musi byt odsuhlasena zakaznikom, pripadne ak zakaznik nesuhlasi, ma pravo od zmluvy bezplatne odstupit, ak firma na zmene VOP trva.
Takze ak ten text zmenili posledny tyzden-dva, plati to len pre tych, ktori sa registrovali po zmene. Pre tych, co sa registrovali za starych VOP, platia stare VOP (okrem pripadu, ze by im firma predlozila na schvalenie nove VOP a oni by nijak neprejavili nesuhlas).
Ludia, uvazujte predsa!
Ked s niekym uzavriem zmluvu, nemuoze si druha strana zmluvu svojvolne zmenit bez muojho suhlasu. To by som ja pouzatvaral zmluvy napr. na bezplatne poistenie auta a potom by som bez oznamenia zakaznikom zmenil cenu na 1000 eur za rok a poslal vsetkym zakaznikom faktury. To je nemyslitelne.
|
|
A je to tu .. FIGHT
Od: Peto I.
|
Pridané:
5.11.2009 2:34
A tam pekne uzatvarate zmluvu s neexistujucou firmou web contetent, ktora k datumu 4.11. nema registraciu :-) je to uplna haluz. som zvedavy ako mi poslu akivacny email :-) ake udaje. :-))))
tesim sa na nich..
S laskou pozdravujem majitelov firmy :-)
|
|
Copyright
Od: človek
|
Pridané:
5.11.2009 2:53
Väčšina obsahu je skopírovaná z iných webov!
Asi nemajú pojem čo je to copyright -autorské právo.
Dokonca
Open Office
http://sk.openoffice.org/
alebo
VLC media player
http://www.videolan.org/
je tvorcami stanovený ako výhradne voľne šíriteľný.
Ďalej
http://zlatyfond.sme.sk/
je už dlhú dobu na svete a obsah je voľne dostupný ako môžu skopírovať niečiu prácu a ďalej ju predávať?
Pevne verím, že im niekto klepne po prstoch.
|
|
Re: Copyright
Od: GNU
|
Pridané:
5.11.2009 4:10
A este nieco (okrem toho nizsie, co sa zle zaradilo):
- copyright u nas neexistuje, mame autorsky zakon (ktory dava autorom a dalsim entitam rozne autorske prava)
- GNU som ti uz vysvetlil nizsie, teraz nieco k dielam literarnych klasikov - je extremne vtipne, ze sermujes autorskymi pravami, pises, ze niekto nema "pojem" (ponatie si chcel napisat?) co to su autorske prava a sam sa vzrusujes nad tym, ze niekto len tak vydava a predava autorske diela velmi davno zomretych autorov. Ked si taky expert na autorske pravo a "mas pojem", tak urcite ovladas, za akych podmienok a po akej dobe autorske prava zanikaju, ze... Tak nad cim sa vzrusujes.
Internet idiot FAIL!
|
|
Re: Copyright
Od: Noxius.
|
Pridané:
5.11.2009 9:09
len detail, jasne volne sirene programy GPL, GNU, BSD atd sa nemaju predavat, lebo sa porusuje licencia, ALE! indexovanie suborov, teda databaza, alebo stahovanie suborov mozu spoplatnit (napriklad ako vsetky platene download servery, rapidshare, hellshare atd) ;]
takze o toto by som sa moc neopieral
|
|
Re: Copyright
Od: asdfg
|
Pridané:
16.11.2009 22:05
Poopravim ta:
Diela pod BSD licenciou MOZU byt upravovane, dalej sirene ci predavane bez obmedzeni.
|
|
GPL
Od: GNU
|
Pridané:
5.11.2009 4:02
A ty mas "pojem" o tom, co pises? Zjavne nie, ani si nikdy necital GNU GPL, tak nepis kraviny.
Hned preambula (L)GPL:
"Our General Public Licenses are designed to make sure that you have the freedom to distribute copies of free software (and charge for this service if you wish)"
To, ze je nieco vyhradne volne siritelne neznamena, ze za sirenie si nemozes uctovat poplatok, dokonca to tvorcovia explicitne povoluju, nakolko svoje dielo vydali pod licenciou GPL, ktora to spomina hned v uvode.
Ja zase dufam, ze niekto konecne klepne po hlave takymto siricom nepravd a mytov, ktori si myslia, ze niecomu rozumeju, ale siria bludy.
(A ano, taketo zneuzitie na skryte suhlasenie s platbou je smutne, ale to na sritelnosti diela pod GPL za uplatu nic nemeni.)
|
|
Výpis s OR SR -Pro Content
Od: ppali
|
Pridané:
5.11.2009 8:41
Deň zápisu 07.07.2009
Spoločníci : Viliam, Adamča od 01.10.2009
Novomestského 65
Nitra 649011
Eva Vejačková
Žilinská cesta 1651/31
Ružomberok 034 01
konateľ: Juraj Hlaváč od 01.10.2009
Hronského 10
Lužianky 951 41
Bolo by potrebné premasírovať im kosti ktoré im stuhlim pri vymýšľaní tohto podvodu
|
|
idiot kto toto vymyslel
Od: klamári
|
Pridané:
5.11.2009 8:59
ludia bojujme spolu a ja som to dostala a nehodlam to zaplatit aj kebi neviem co!!!!
|
|
Re: idiot kto toto vymyslel
Od: Marek Malý
|
Pridané:
5.11.2009 10:06
A kedy si sa registrovala? Lebo ja som sa reistroval asi pred 2 týzdnami a este mi nic neprislo
|
|
Re: idiot kto toto vymyslel
Od: DAVID Z TEPLIC (CECHY)
|
Pridané:
26.11.2009 22:21
nAPSAL JSEM JIM ZE JE TO VSE PODVOD, A AT JDOU DO HAJZLU NEBO SI JE NAJDU !!!!!
|
|
Re: idiot kto toto vymyslel
Od: DAVID Z TEPLIC (CECHY)
|
Pridané:
26.11.2009 22:24
nAPSAL JSEM JIM ZE JE TO VSE PODVOD, A AT JDOU DO HAJZLU NEBO SI JE NAJDU !!!!!
|
|
Zdravý rozum
Od: Filip27
|
Pridané:
5.11.2009 9:17
Všetci tí čo majú zdravý rozum vedia, že ide o nečestné praktiky obchodovania. V prípade, že by mi poslali faktúru, tak ich dám skôr na súd ja.
V tomto prípade sa jedná o nečestné obchodovanie, kde nebolo zreteľne označené, že ide o platené služby a v prípade dokázania im tejto skutocnosti, pretože to bolo vsetko tak zámerne robené - to nebude problém, kedže sa vyhrážajú tým, že si to vedia dokázať podľa vašej ip adresy.
Ďalšia vec, všeobecno-obchodné podmienky na internete nie je možné vlastnostucne podpísať a ani elektronicky. Odfajknutie formulára nemá ekvivalenciu elektronického podpisu.
Takže rada pre všetkých: Nikomu nič neplaťte a podajte na na nich trestné oznámenie na súd.
|
|
reklama
Od: Noxius.
|
Pridané:
5.11.2009 9:48
ako pozeram tak maju aj celkom slusnu reklamnu kampan cez google, staci dat vyhladat download a reklama odkazuje na downloads-server.sk ;]
|
|
frajeri
Od reg.: Jayheff
|
Pridané:
5.11.2009 11:24
Novinky dve.
http://www.online-mapy.sk/
http://www.basnici.sk/
|
|
Re: frajeri
Od: gako
|
Pridané:
5.11.2009 12:08
Na vebe som našiel, že prevádzkovateľ ip adresy 188.40.68.110 má spustených 10 adries :
basne-portal.sk
download-portal.sk
downloads-portal.sk
online-mapy.sk
openoffice-24.sk
sudoku-portal.sk
vlc.sk
videolan.sk
basnici.sk
basne-server.sk
|
|
aj mne sa to stalo
Od: dadusa
|
Pridané:
5.11.2009 12:03
basne-portal. sk
download-portal. sk
downloads-portal. sk
online-mapy. sk
openoffice-24. sk
sudoku-portal. sk
vlc. sk
videolan. sk
basnici. sk
basne-server. sk
|
|
abcdef
Od: brrrr
|
Pridané:
5.11.2009 12:35
Tam bolo jasne a strucne napisane v podmienkach, ze je to cvakane ... to len na margo toho, ze sa vzdy najde niekto, co pise to tam nebolo ... a pravnikom mrknite si softverove, alebo pocitacove pravo ... to nie je ten isty typ zmluvy, ako pisomny ...
|
|
Re: abcdef
Od: dadusa
|
Pridané:
5.11.2009 12:44
sa nepos... z toho
|
|
Na sud s nimi
Od: zicho
|
Pridané:
5.11.2009 12:42
Vazeny dobehnuty uzivatelia, proste tu firmu zazalujte ... si myslim, ze ked Vas 100 ludi da 60 EUR radsej jednomu spolocnemu pravnikovi ako hentym mafianom, tak Vas moze zastupovat dost dlho.
Ak Vas je nebodaj 1000, tak za 1.8 miliona ... nooo, za taku palku uz mate zaplatenu velmi dobru pravnu kancelariu.
|
|
podla mna je to nonsense
Od: XMen
|
Pridané:
5.11.2009 12:43
Ta faktura nieje pravne relevantna. Podla mna na vyuzivanie nejakej sluzby je potrebna zmluva a zmluva moze byt zalozena bud fyzicky teda fyzickym podpisom alebo elektronicky cez tzv. digitalny podpis inak je to nezmysel. Ved mna registrovat moze aj moj sused, ktory by sa mi chcel pomstit. A aspon je tu vidiet dalsi dovod pouzivana anonymizerov. Tusim ich zacnem pouzivat castejsie.
|
|
hfdgh
Od: shhhhhhhhhh
|
Pridané:
5.11.2009 12:53
ak niekde velmi silno chcu registraciu, urobim to rad:
Meno: sgsdgdsfth
Priezvisko: sdhsdhdsf
Adresa: dsfhdsfhsd 00
Mesto: dgdsgdfg
PSC: 00000
Tel pevna linka: 0000000000
tel mobil: 0000000000
email: dsfgdsg@dgdsfd.net
suhlasite s posielanim propagacnych materialov (spamu)
[x] ano
|
|
basnicky
Od: lalale
|
Pridané:
5.11.2009 15:01
baasne moje baaasne ste draheee ale kraaasne :D
|
|
teda totok je
Od: Madzio
|
Pridané:
5.11.2009 19:37
pocujte som s atam regol v septembri nebolo nikde pisane ze to je spoplatnene.a teraz chcu 60Ecok jako.. a co mam spravit?? urcite nezaplatim.mam ich nashlasit ale bo co mam robit diky.
|
|
VOP BEZ PODMIENOK O SUTAZI?
Od: Peter Kováč
|
Pridané:
5.11.2009 20:39
Zaujímavé je aj to že nikde vo VOP sa nenachádzajú podmienky účasti v súťaži o spomínaný iPhone!!!
|
|
Slovákom začali chodiť 60-eurové faktúry
Od: mmm123
|
Pridané:
6.11.2009 8:32
Mna by zaujimalo ze ak si precitam obchodne podmienky a cena bude nulova a neseriozny podnikatel o mesiac tie iste obchodne podmienky zmeni cize z nuly sa napr stane 60€ tak ako je v tomto pripade ochraneny zakaznik. Ved je jednoduche na stranke basne-portal.sk download-portal. sk atd behom sekundy ten akoze dokument zavazujuci ma platit zmenit!
|
|
Podvod ci dobre premyslene????
Od: juraj.B
|
Pridané:
6.11.2009 10:29
"Je na spotrebiteľoch, či sa proti zaplateniu faktúr budú brániť podaním trestného oznámenia na orgány činné v trestnom konaní. V danom prípade je dôležité, ako boli v uzatvorených zmluvách o povinnosti platby za objednanú službu informovaní a tiež, či boli informovaní o zmluvnej pokute za nedodržanie splatnosti faktúry," doplnil JUDr. Árvay. no a teraz nech je niekto mudry....trestne oznamenie tu povadat neodporucate, a pravnici radia, jednu alebo druhu moznost. Prestavam verit, ze to bude take jednoduche a bude to fungovat na ten princip, ze ludia stretnime sa 20ti, a podme spolu na policiu. Sak to bude len posmech. Verim ze SOI zaujme co najskor stanovisko, lebo to co sa pise po vsetkych forach, v tom sa uz nikto nemoze vyznat.
|
|
vyhra
Od: robopoprad
|
Pridané:
6.11.2009 11:21
kedy budu zverejneni vyhercovia tych troch fantastickych telefonov?
|
|
Re: vyhra
Od: Zilincan
|
Pridané:
8.11.2009 1:26
Urcite nie skuor nez im prvych x uzivatelov zaplati tych 60 eur, aby mali tie ufony za co kupit.
Takze ak vsetci postihnuti dostanu rozum a teda nikto nezaplati, tak logicky nikto nic nevyhra. A dam ruku do ohna, ze ak niekto nieco vyhra, tak len taky, ktory tych 60 eur zaplatil.
Sedliacka logika rulez.
|
|
neplatit
Od reg.: peter moravský
|
Pridané:
6.11.2009 12:44
ked dobre viem tym ze clovek podpise zmluvy (myslim normalne podpise perom alebo elektronicky) sa zmluvne zaviazal ALE mozme odstupit od zmluvy ak je to v zmule zahrnute a vtejto zmluve to zahrnute je cize mame tu tri body ....zmeny podmienok ktore nastlai pocas tyzdna.....uzatvorenie zmluvy podpisom a nie zaskrtnutim kolonky......moznost do 14 pracovnych dni odstupit od zmluvy bez udania dovodu.....cize PLATIT SA NEMUSI......JE to jasny podvod ak bude nutne mozte sa obratit na moj zdrov pravnik ktory uz nejaky ten rocik je na poli majetkovom a obciansko pravnom......PLATIT NETREBA
|
|
Re: neplatit
Od: igor tkac
|
Pridané:
6.11.2009 13:40
precitaj si dobre tie VOP .. do 14 dni odstupit sa da ale bez toho aby si sluzbu vyuzil,kupis si panvicu,mas moznost ju vratit ale ked na nej najdu stopy po omacke tak ti to neakceptuju. A uzatvorenie zmluvy na internete nefunguje formou podpisu ale akceptovanim danej zmluvy..to je moj nazor po precitani vsetkych diskusii..
|
|
to je svinstvo
Od: majo12348
|
Pridané:
6.11.2009 15:28
ako si mozu byt isty ze ja som to osobne zaregistroval? Ip a dalsie info o tom nemoze definovat ze to isto napisala moja osoba.
Vyplnal to moj 7 rocny syn, a ten predsa nieje sposobily na pravne ukony kedze nema 18, ci nie?
|
|
Banda jedna hlupa
Od: Mr.BussinessMan
|
Pridané:
9.11.2009 14:41
Ach jaj... blazni su to...
Kebyze aspon trosku rozmyslaju, miesto 5 eur mesacne mohli dat 50 centov. Sice by to bolo prenich 10x menej, ale kopa ludi by to radsej zaplatila uz len preto, aby sa nemuseli tahat po sudoch a podobne. Media by taktiez nato viacej kaslali a bolo by panom podnikatelom dobre. Slovenska nenazranost sa nezapre. Nie zeby som si zastaval zlodejov ako tito tu, ale SIKOVNIM PATRI SVET a hlupych je stale viac tak preco to nevyuzit[Darwin asi nemal pravdu].
See Ya
|
|
Re: Banda jedna hlupa
Od: abc2
|
Pridané:
21.6.2013 9:06
Toto nieje o hluposti ludi ale o podvode. Myslim zeby to chcelo poslat kuklacov. A zavriet menovane firmy.
|
|
hhehehe
Od: mnooooo
|
Pridané:
10.11.2009 12:33
ma tak napadlo co tak pri tej registracii napista udaje tej nekorektnej firmy co predava tie linky? aby si potom mohli fakturu sami zaplatit ...
|
|
faktura
Od: hastik
|
Pridané:
11.11.2009 20:08
Zdravim chcem sa spytat co bue ak nezaplatim tu fakturu ja som sa totiz tam tiez registroval.. a teraz neviem co mam robit..som skolaka a na take veci ako obchodne podmienky atd nepozeram. Prosim o radu
|
|
Precitajte si clanok na sme
Od: Robert_Cook
|
Pridané:
13.11.2009 10:13
Zdravim, najlepsi clanok k tejto problematiek z pravneho pohladu (kozultoval som to aj mojim pravnikom, je toho isteho nazoru) je na sme.sk.
(Faktury za registraciu su zrejme neplatne ale sud sa neda vylucit - cislo 5098396)
Howgh.
|
|
správy tv joj z 13.11.2009
Od: nivarto
|
Pridané:
14.11.2009 21:21
http://www.youtube.com/watch?v=dFtW3MS49wU
|
|
Otázka
Od: Lula
|
Pridané:
18.11.2009 18:11
Tak ja by som sa vás cchela opýtať kto vie poradiť či to mám platiť alebo nie. Mamina to dala vyšetriť šojke tak som zvedavá kao to dopadne. Za odpoveď ďakujem. Jedná sa o www.downloads-portal.sk
|
|
Klamlivá reklama.
Od: Janko Cicko
|
Pridané:
18.11.2009 18:47
Je zdravé na pre prokuratúru, je to jednoducho podvod- klamlivá reklama. Neplatiť a treba dať podnet polícii na neznámeho pachateľa- podvod klamlivá reklama.
|
|
To nie je chytré ale sprosté súdruhovia z webových serverov.
Od: Je to možné lel na Slovensku.
|
Pridané:
18.11.2009 18:57
Neplatte je to podvod, majiteľov treba stíhať za podvod, čo ponukajú je volne širitelné a oni chcú za to peniaze. To je možné len na Slovensku. Chodte niekde na pešiu zonu, kde je Wifi a prihlíste tak nejakeho politika,policajta alebo sudcu- bude sranda. Nech platia oni,ked podporujú bordel, čo na to bradatý Harabinko????
|
|
60 euro
Od: kenik
|
Pridané:
18.11.2009 23:13
ja som tiež obetou podvodu 60 euro neviem či to zaplatit asi pojdem za právnikom a na políciu ja som žiadnu zmluvu nepodpísal ani mi neprišla fakturá na zaplatenie tam v septembri nebola žiadna zmienka o platbe treba to asi dať prešetriť na SOI
|
|
marna snaha :)
Od: jaryk
|
Pridané:
19.11.2009 0:24
ludia, ved nad tym len mavnite rukou ... je smiesna takato zbojnicka snaha, hlavne ked sa toci v bludnom kruhu ... t.j. sankcie kvoli nezaplateniu faktury sa mozu vztahovat len na uzivatela, ale uzivatelom sa stavam az po zaplateni faktury ... hehe, ved to nema hlavu ani patu, zaciatok ani koniec :)
|
|
Ubohost toto fakt sa može stat asi len u nas
Od: Lula
|
Pridané:
19.11.2009 20:24
Moja mama to dala na SOI
|
|
podvod
Od: buttaš
|
Pridané:
20.11.2009 23:13
Prečo by som mal platit za nič.Nič nemám som bez domova tak čo mi možu vziat?
|
|
Re: podvod
Od: Nivarto
|
Pridané:
23.11.2009 14:28
Čo si bezdomovec alebo čo?
|
|
joj-prešetrenie
Od: lalo
|
Pridané:
24.11.2009 20:46
Nemá niekdo známeho v JOJKE žeby sa tomu venovali v nejakej relácii.
|
|
Ja len tolko
Od: Cpx
|
Pridané:
27.11.2009 12:50
http://www.fakenamegenerator.com/
:) a netreba ani fantaziu
|
|
fakt děs
Od: katík
|
Pridané:
27.11.2009 19:31
zdravím Vás, i mě přišel tento meilík s fakturou o zalatění, jelikož oni netuším kde by k mojí adrese došli, tvrdí že jsem sa registrovala v srpnu (augustě) taktéž, napísali mi aj presně hodinu kedy, buhužel jsem byla na brigádě, kde na net nemám přístup, takže jak by som sa registrovala neb PC a netu????
Ptám sa či platit či nikoliv, lebo tyto stránky a ani portál jsem nevyužívala ba ani o něm nevím!!!!!
Potrebovala by som radu, lebo 60eček je pro mě moccc na zaplacení :-( kldyž jsem studentka
|
|
Google
Od: StevePP
|
Pridané:
30.11.2009 14:18
Asi sa nieco deje, firma Pro content uz stiahla ja reklamu z Googlu. Potkany utekaju.
|
|
CHAMTIVOST
Od: PETER_PAVOL
|
Pridané:
30.11.2009 17:22
JE TO OBYCAJNI PODVOD--TO AKO KEBY STE SI CEZ INTERNET KUPOVALI AUTO..BEZ UDANIA CENY..CANA BUDE ZVEREJNENA PREDAJCOM AZ PO VASEJ REGISTRACI..VED JE TO NEZMYSEL
|
|
Oni este nemaju dost
Od: Rebert Cook
|
Pridané:
3.12.2009 19:32
Na Zive.sk je info o dalsej "atrakcii" od znamej firmy z BB
Adventy-kalendar.sk
|
|
odpoved
Od: klipper
|
Pridané:
5.12.2009 16:02
Práve som dostal od nich odpoveď, že trvajú na zaplatení faktúry. Neviem čo mám spraviť. Písal som aj na SOI.sk ale odtial nikto neodpisuje. Na všetkých sa s prepáčením vysrali.
Kto má nejaké nápady, môžeme sa s nimi podeliť so mnou na icq 256223823 .dakujem
|
|
faktutry
Od: miskaaa
|
Pridané:
8.12.2009 12:40
aj mne to prislo.to ja za somarina.
|
|
faktury
Od: miskaaa
|
Pridané:
8.12.2009 12:44
ale kedy sme to dali do sprav na jojke alebo tak tak by stichli ved taketo daco uz bolo aj v novianach myslim posielanie faktur - falosnych
|
|
Prosim o radu.
Od: Nicolie
|
Pridané:
8.12.2009 17:02
Ahojte,
Ja som naskocila tym podvodnikom, ale musim sa priznat ze som zadala uplne ine meno, priezvisko aj adresu..no zaregistrovala som vlastny email ktory pouzivam uz dlhsiu dobu. Myslite si ze mozu zistit vsetky moje udaje z mojho emailu??? Bola by som velmi rada a tiez by mi dost odlahlo kebyze mi niekto odpovedal.
Velmi pekne Dakujem!
Nicolie
|
|
Neplatte nic
Od: maximusBZ
|
Pridané:
23.12.2009 6:06
http://www.youtube.com/watch?v=dFtW3MS49wU
|
|
obycajne okradanie ludi
Od: niektodruhyako ten prvy
|
Pridané:
29.12.2009 19:25
ja so tiez naletel a zaregistroval som sa ale nie som ochotny za nic platit to nech si vyhodia z hlavy na mne nezbohatnu!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Re: obycajne okradanie ludi
Od: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Pridané:
7.1.2010 5:04
ESTE PRIDAJ VYKRICNIKY SAK JE ICH TU MALO NA JEDEN RIADOK
|
|
60 EUR pokuty v kocke
Od: Jozin z Bazin
|
Pridané:
12.3.2010 19:43
tipujem ze su to cca 30 rocny keketi kt. si myslia ze zarobia tazke "LOVE" ako vravia moji bratia z osady... Vse je vpohode aj keby sa clovek registroval pod svojim menom zo svojej ip :D Spoliehaju tak akurat na to ze par nervovo labilnejsich ludi to zaplati a kupia si new skoda 120:D. Cele to maju chudaci postavene na hlavu (teda okrem obchod. podmienok kt. skopcili a samozrejme pekne dodrbali) Spoliehaju len na to ze par ludi sa zlakne upominky a prispeju na vid. hore skodu 120... Brat vazne treba az ked pride predvolanie na sud (doporucene, nie mailom:DDDD)a az potom by som sa primerane pripravil a pekne ich tam odfajcil za uzerstvo, atd. atd.
Su to magori...
|
|
!!!!!!!
Od: Lukas82
|
Pridané:
19.3.2010 15:06
Jsem z Česka a dnes mě přišla faktura na 55 euro... Nevíte něco nového, platit nebo neplatit ? Díky
|
|
Co mám robit?
Od: Peter.B:
|
Pridané:
23.3.2010 2:30
Neviete mi poradit ci uz niekomu z Vás prisla upomienka domov na súd ? alebo za nezaplatenie faktúry? Co z toho je pravda a co nie hrozí mi nejaké riziko nie ze to teraaz nehaju tak a potom za rok mi pride sek na 200 euro? Prosim Vás dneska mi prisla faktúra co mám robit zaplatit to a mat ciste svedomie alebo nezapaltit a trapit saa bat ci nebudu penále? Dakujem velmi pekne za odpoved a budem velmi rad ak mi odpoviete na email - streetboyxxx@gmail.com
|
|
web Content????
Od: Petra B.
|
Pridané:
21.6.2010 17:56
Aj mne dnes prišla už tretia upomienka a tiež neviem čo s ňou..nikdy som na tej stránke nebola a nemienim platiť za niečo čo ani neviem čo je... na zákaznícke tel. čísla tejto firmy sa neviem ani dovolať....
|
|
SOIka k tomu
Od: pok
|
Pridané:
30.9.2010 23:09
v reakcii na mail o bezpredmetnej pohladavke a zneuziti udajov z neviem kade mi pridali aj do odpovedi link na SOI stranky:
www.soi.sk/sk/Poradna/ Rady-spotrebitelovi/ Oznamenie-k- spoplatnenej-stranke-www-ms-2010-sk.soi?ind=
www.soi.sk/sk/Poradna/ Rady-spotrebitelovi/ Stanovisko-SOI-k- spolocnosti-Online-Investment-Group.soi?ind
skopirujte si to do prehliadaca bez medzier
|
|
www.sale4u.sk
Od reg.: Bonda
|
Pridané:
23.2.2011 20:29
No zial mne sa to stalo dnes, ked mi prisla faktura na 77,95€ od tejto stranky www.sale4u.sk no prevadzkovatel je zo Seychellov a tak vobec neviem co robit a to o rok zaplatit to iste, lebo udajna zmluva je na dva roky. Poradte co robit
|
|
Re: www.sale4u.sk
Od reg.: lady_Deniss
|
Pridané:
28.2.2011 20:09
Ahoj,mne prišla tiež elektronická faktúra 24.2.2011.A presne tak isto 77,95 eur,ale zo stránky www.knihovna.sk
Aj ja som z toho nervozna,ale platiť to rozhodne nebudem!!!...
|
|
Nejen slovákům, ale i čechům choděj upomínky
Od: Martin Hardy Šounista
|
Pridané:
28.2.2011 4:38
Neplaťte nic!!! A ten blbec co tady napsal že za svojí wifinu je každej sám zodpovědnej když se na něj někdo připojí at se jde rovnou zabít :D
Každopádně jestli nepodáte žalobu vy, bůh ví jak to může dopadnout, mě už to přišlo i písemně do schránky... Kdo zvažujete hromadnou žalobu kontaktujte mne prosím na mail: martin2510@email.cz rád se připojím k žalobě i k plivnutí někomu z nich do xichtu... dík :)
|
|
přidávám ještě úryvek ze zpráv
Od: Martin Hardy Šounista
|
Pridané:
28.2.2011 4:54
http:// video.markiza.sk/ archiv-tv-markiza/ televizne-noviny/45852
reportáž 17
Musel jsem udělat mezery u lomítek,abych to sem vůbec dostal, tak kdyby vám to nešlo, zkopírujte to a vložte do panelu adresy v prohlížeči a smažte mezery nebo dejte pěstí adminovi těhle stránek :D
|
|
podvod
Od: Jaano
|
Pridané:
19.3.2011 14:09
Chcem sa spitat,.. kedže mam 16 rokov a v 15 som uzatvoril tu akoze zmluvu ... tak nieje platna, vsak ? ved nieco take možem az od 18 ... alebo sa mylim ? A nemaju ani moj podpis, cize nemozu mi nic ...
|
|
Re: podvod
Od: abc2
|
Pridané:
21.6.2013 9:10
No ja nesom pravnik, ale ty si predsa nezamestnany a nic nevlasnis, to maju tvoji rodicia. Cize ti podla mna mozu h. Ja vrelo odporucam neplatit. Ked jeden moj znamy kupil byt a koli onesoreniu jeho dostavby mal mat znizenu cenu. Fakturu mal na povodnu cenu. Nezaplatil, a firma vedela, ze mu mozu kulove.
|
|
co robit?
Od: Anka74
|
Pridané:
24.11.2011 17:27
Prepacte ,co mam teda robit. Ja som len hladala basen pre dceru a nejak automaticky som sa zaregistrovala asi pre mesiacom . NIc som z tej danej stranky nestiahla , lebo tam vobec nic nebolo poriadne a prisla mi 60 € faktura. Co mam teda robit? Ja nemam zvysne peniaze aby som to zaplatila . Pre manje to dost penazi za nic .
|
|
ANKA,,
Od: zeuss@azet.sk
|
Pridané:
8.3.2012 19:24
prosim ta anka ako si to riesila? mam taky isty problem =\
|