| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
ajem fírst
Od: johnyM128xxx
|
Pridané:
15.10.2009 9:11
:D
to znamená globálny vzostup blbcov... lebo iba blbec si kúpi čokoľvek čo je od aceru....
acer=trabant
|
| |
Re: ajem fírst
Od: tali
|
Pridané:
15.10.2009 9:34
toto uz davno neplati
v minulosti boli acery smejdy, ale dnes uz vyrabaju kvalitne stroje
|
| |
Re: ajem fírst
Od: rms_
|
Pridané:
15.10.2009 11:04
mozno, ale co potom vyraba lenovo? :)
|
| |
Re: ajem fírst
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
15.10.2009 11:23
a Ty si si práve šlahol obednajšiu dávku xtc a napísal si spontánne prvý príspevok. Ak Acer nevyrába šmejdy, prečo 80% mojich zákazníkov ma stále otravuje s tým ako im odišla optická mechanika, medzerník, win tlačítko, sieťovka, ako im hučí VGAčka, ako sa im prehrieva časť notebooku, ako im drnčí niečo v notebooku, ako im mrzne systém, prečo im citujem "svieti jeden pixel na čierno" alebo "veľa pixlov na bielo" a iné?
Ľudia čo majú dvoch známych s Acerom a svoj vlastný Acer notebook by sa k téme nemali vyjadrovať.
|
| |
Re: ajem fírst
Od: locke
|
Pridané:
15.10.2009 11:34
takisto by sa k téme nemali vyjadrovať ani ľudia, ktorí majú skúsenosti len s tými najlacnejšími modelmi...
|
| |
Re: ajem fírst
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
15.10.2009 12:13
pozri, bežný človek si nekúpi high end ani jednej ani druhej značky. Pre bežného usera je dôležitá low-end a mid-range rada výrobkov. Pre fajnšmekrov a tzv. profesionálov je určená high-end rada. Študenti, bežní obchodníci, rodiny, decká, bežní zamestnanci rádových firiem nešpecializujúcich sa na iT kupujú takmer len low a mid-range radu výrobkov. Je len úzky okruh ľudí, ktorí kupujú high-end. To len na margo globálneho faktu.
Teraz k Tvojej pripomienke. Áno, mám skúsenosti aj s high-endovými acermi. Už len moje osobné tri prešľapy so 17" acermi ktoré stáli vo svojej dobe 60-80k každý. Ani jeden neostal dlžný nič svojmu menu. Na jednom odišla polka obrazovky, na ďalšom sa vyhúlili v prvé tri týždne dva pixle [Acerácka dementá norma povoluje reklamáciu až pri určitom % vypálených pixlov a subpixlov] a ďalší doslova zhorel kvôli zle vyriešenému chladeniu CPU. Vďaka Bohu že zákazníci čo si kupujú high-end notebooky siahajú len po značkách ako hp/compaq, dell, ibm/lenovo, alienware ai.
|
| |
Re: ajem fírst
Od reg.: PCnityII
|
Pridané:
15.10.2009 13:35
Znami ma Acer Ferrari 3400, v poho, ale plasty nic moc.
Ja mam Acer Ferrari 4005 a po 5 rokoch je v uplne perfektnom stave.
|
| |
Re: ajem fírst
Od: foobar~
|
Pridané:
15.10.2009 13:50
Skús ho občas aj používať a potom uvidíme.
|
| |
Re: ajem fírst
Od: vgvg
|
Pridané:
15.10.2009 22:33
no HP pomaly ale isto klesa na uroven aceru, ak tam uz nie je, mam pocit
|
| |
Re: ajem fírst
Od reg.: Domer.PDo
|
Pridané:
16.10.2009 9:26
Z niekolkorocnej skusenosti si dovolim tvrdit, ze Acer predbehol HP uz davnejsie.
|
| |
Re: ajem fírst
Od: KocuRniak
|
Pridané:
17.10.2009 10:40
kecáááááš, acer robil a aj robí šmejdy, je to stále tak
|
| |
nesuhlas
Od: Divadeskoo
|
Pridané:
15.10.2009 9:15
No nesuhlasom stebou. Urcite niesu naj ale k tomu je stanovena aj cena :). Ja som si kupil HPcko a po 3 tyzdnoch mi tak zacal vrndzat ventilator na grafike ze hroza. Toto iste ma aj kolega. A babenka moja si kupila Acer zostavu a bezi je to uz rok bez akehokolvek problemu
|
| |
Re: nesuhlas
Od: johnyM128xxx
|
Pridané:
15.10.2009 9:20
neviem ako ty, ale ja predávam IT ... a viem koľko je reklamácii na hp a acer... hp sa dosť v posledných rokoch pokašlali - kvalita išla dole /skôr preto že robia aj lacné stroje/ .... ale acer je ako nočná mora reklamačných oddelení :D
kazí sa na nich všetko....
|
| |
Re: nesuhlas
Od: Myho
|
Pridané:
15.10.2009 10:18
Ja zase nemozem suhlasit s tebou,
takisto predavam IT a jednoznacne najviac predavame Acer a tie sa nam nevracaju na reklamaciu, za to ked predame HP alebo ine tak to je nocna mora...
|
| |
Re: nesuhlas
Od: _xxx
|
Pridané:
15.10.2009 11:39
to ti neuverim ani keby si mi to nakreslil.
|
| |
Re: nesuhlas
Od: kristian00100
|
Pridané:
15.10.2009 14:48
vela mojich známych ma acer a žiadny problem . aj BMW sa ti pokazí ked mas smolu a akurat ten chybný model dostaneš
|
| |
Re: nesuhlas
Od: Roman_Boss
|
Pridané:
15.10.2009 14:56
ko0legovia.. fakticka poznamka... tiez pracujem v servise a musim povedat ze acere nepatria medzi najlepsie... avsak nezabudajme na nase oblubene eMachines... co viem z dobrych zdrojov su to take acerovske odpady.... mali sme tu posledny tyzden 6 modelov... z toho 2 neboli v poriadku uz od vyroby... viem ze acere ziadna slava ale oproti inym znackam niesu az tak strasne.
|
| |
Re: nesuhlas
Od reg.: Domer.PDo
|
Pridané:
16.10.2009 9:28
Suhlasim s nesuhlasom. Acer je na tom lepsie, nez HP...
|
| |
Re: nesuhlas
Od: sdfsafsadfdsa
|
Pridané:
15.10.2009 10:19
A ja som myslel, ze ked chces reklamovat znacku, musis to odniest do jedineho oficialneho strediska reklamacii na Slovensku. Odkial si? Pridem si to k tebe reklamovat, ked si taky sikovny.
|
| |
Re: nesuhlas
Od: hmmmm
|
Pridané:
15.10.2009 14:11
zaujimalo by ma preco sa vam to vracia do firmy kedze ak kupite nieco od aceru mate servis z domu do domu mne nestastnou nahodou cez ethernet pocas burky odebalo dosku a do 7 dni som mal Nb doma :D jeine co som musel spravit je zavolat do aceru UPS dat balik chlapovi a za 7 dni ho dal zasa on mne
a ku kazivosti neviem urcite 2 roky dozadu a dalej bol acer uplne inde ako je teraz (chap v srackach) ale teraz su to uz vpohode stroje z aprijatelnu cenu
|
| |
trabant powa XD
Od: trabant powa
|
Pridané:
15.10.2009 9:16
TRabant = sikovne usporne male auto , nehrdzavie :D
|
| |
Re: trabant powa XD
Od: johnyM128xxx
|
Pridané:
15.10.2009 9:18
jasne :D
je vynikajúce čo sa týka bezpečnosti, stability a hlavne spotreby... o ekológii ani nehovoriac :D :D :D
aj parné vlaky boli super, však?
|
| |
Re: trabant powa XD
Od: ale no zas...
|
Pridané:
15.10.2009 10:48
Vieš hovno - ekológia - 10x menej kysličníkov dusíka a 4-5 x menej co2 než štvortakty.
Spotreba o tretinu menšia, než "škodovky".
Odolnosť pri (najmä čelnom) náraze niekoľkonásobná (voči "škodovkám")...
Samozrejme v dobe keď jazdili Trabanty, Žiguláky, Škodovky... :D
Stabilita - dodnes lepšia než väčšina moderných súčasných automobilov !!!!!
Čo sa dá s Trabantom na zasnežených, zablatených cestách - to nedokážeš ani s moderným autom s pohonom štyroch kolies...
|
| |
Re: trabant powa XD
Od: mxx
|
Pridané:
15.10.2009 11:03
no musim suhlasit, trabantom sa dalo ist pomali aj do hory, teren lepsie zvladal ako skodovica...
|
| |
nekomentujem
Od: bbbb
|
Pridané:
15.10.2009 9:19
nekomentujem tvoj postoj k aceru asi si ho videl iba na obrazku :) Riesenie reklamacii a nove modely posuvaju acer naozaj na dobru poziciu. O HP sa to ale tvrdit neda ten isiel riadne dolu vodou.
|
| |
Re: nekomentujem
Od: nesuhlasím s nesúhlasom
|
Pridané:
15.10.2009 9:22
hehehe viem prečo sme prestali predávať acer....... vďaka jeho super kvalite..
ktovie prečo sa teraz acer timeline sťahuje z trhu? vďaka jeho super kvalite :D
http://www.dsl.sk/article.php?article=8156
|
| |
Re: nekomentujem
Od: hp kvalita
|
Pridané:
15.10.2009 9:31
hpčko si pokazilo meno s low end modelmi... ale kto robil na top business triede tak ten vie očom hp je.... nieje problém so servisom /vymenia dobre že nie celý notebook/... nieje problém so supportom od hp... a cenovo išli oproti minulým rokom riadne dole..
|
| |
Re: nekomentujem
Od reg.: Domer.PDo
|
Pridané:
16.10.2009 9:31
Asi preto sme po prechode na HP rychlo znova presli na Dell... :(
|
| |
klidek
Od reg.: romeo1987
|
Pridané:
15.10.2009 9:38
ja mam acer aj asus, robim na hp a hram na msi. nemozem to nejako vyhrotene povedat, ktory vyrobca je jednoznacne lepsi. v niektorych parametroch je acer na nedostihnutie. je to akasi kia cee´d medzi notebookmi. nie je to dokonala znacka, ale co sa tyka pomeru cena a kvalita plus vybavenie je to super volba. mne osobne na nom nevadia tie plasty a to, ze nie je urcovatelom designovych trendov mi nevadi tiez. a ked uz ide o top business class hp, tak za cenu jedneho HP si zoberiem dva acery, lepsie vybavene a ked sa mi jeden pokazi, hned mam notebook a nemusim pockat na servis ;-)
|
| |
morons...
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
15.10.2009 9:39
Ľudia ktorí zastávajú Acer sú obmedzení. Evidentne robia buď v nejakom maloobchode ako Shark, alebo nemajú žiadne skúsenosti. Acer aj po tých dlhých rokoch stále hapruje, kazí sa a robí si hanbu. Je to horšia čínska napodobnenina aker od číňanov. To že HP poľavilo je možné, ale stále patria do "slávnej trojky" hp/compaq, dell, ibm/lenovo.
|
| |
Re: morons...
Od: johnyM128xxx
|
Pridané:
15.10.2009 9:50
taký názor že acer je dobrý má niekto kto robil na pár notebookoch....
mal som tú možnosť a ojazdil som x notebookov, od dellu, cez asus, msi, business rady IBM a HP.... no a rozdiel bol vždy obrovský... acer a asus - obrovské spomalené šroty, s nechutným šasi ktoré nikdy nevidelo kov...... IBM T40 /pentium 1,6 1gb ram, business magneziove šasi/ prežije aj 20 notebookov od aceru... IBM už v tom čase malo aktívny airbag disku, to acer dlhé roky ešte nepoznal... ten notebook vydržal x pádov... acer by vydržal možno jeden mesiac pri takom zaťažení ako som používal IBM :D
|
| |
Re: morons...
Od: Myho
|
Pridané:
15.10.2009 10:29
dovol mi vyjadrit sa k tvojmu prispevku
bussines modely od Aceru maju magneziove sasi (pripominam, ze s tym prisli prvi) a naopak rady notebookov urcene pre hracov/ pouzitie doma su jednoznacnym urcovatelom trendov...
trosku od veci ale pripomeniem par veci, ktore acer standardne pouzival kym si HP, ktorym sa tu tak ohanate vobec vsimlo ze take cosi je:
citacka odtlackov prstov, aktivna ochrana disku pri pade z vysky, teraz uz "klasicky" design klavesnice kde je klavesnica akokeby ohnuta do mierneho U, leskle displaye (mozno to nebol najlepsi krok, ale spravili ho vsetci), notebooky s windows vista (napodobne), multi touch touchpady na najnovsich notebookoch (kto take predava??)
cize je pekne (ale nepravdive) ze HP vyraba kvalitnejsie notebooky(vsetky sa vyrabaju v jednej fabrike, takze ak su Acery shitne, HP su rovnake....) ale co sa tyka pouzitych technologii je vyrazne pozadu...
cisto moj nazor....kludne diskutujte (flame je pre deti)
|
| |
všetko videl, všetko vie a všade bol...
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
15.10.2009 10:44
hp/compaq armada žili dávno pred tým ako vôbec žila shitná značka acer, tie notebooky majú "trochu" kvalitnejšie chassis ako mali acery keď začínali. To len na margo Tvojho tvrdenia že ich bussiness class mala magneziove chassis skôr.
Acery sa vyrábajú v inej fabrike ako hpčka. HPčka sa vyrábajú v jednej fabrike spolu s asusmi, nie s acermi.
|
| |
RE:Acer sa stal druhým najväčším výrobcom PC
Od: JOKO_ono
|
Pridané:
15.10.2009 9:57
No ja mam HP Pavilion a som s nim uplne spokojny fici v pohode, samoozrejme ked na nom pustim nejaku narocnejsiu hru tak zacne fukat ventilator na grafike ale mam ho viac ako rok a bezi uplne super !!! Takze HP je v pohode a nie je to pritom nejaky high class notas za cca 900eur.
|
| |
acer...
Od: acer...
|
Pridané:
15.10.2009 10:20
2 roky používam notebook Acer, stále je 100% funkčný...
|
| |
Re: acer...
Od: johnyM128xxx
|
Pridané:
15.10.2009 10:24
zabudol si dodať napodiv :D :D
|
| |
Re: acer...
Od: _xxx
|
Pridané:
15.10.2009 11:41
tak to si jeden zo 100
|
| |
Re: acer...
Od: DSLMAN1
|
Pridané:
15.10.2009 12:28
ja tak isto mam Acer aspire 6920G som spokojny brat ma Asus a popraskal nu ten papierovy kryt
|
| |
epicoa
Od: epicoa
|
Pridané:
15.10.2009 10:24
V minulosti to bol fakt shit. Ale zasa mame na DSL.sk chlapcov, co sedia doma na zaparenych zadkoch a prdia do stolicky a vedia odhadnut globalny vyvoj notebookoveho trhu a trendy, ktore rozhodli o pozicii Aceru, ze...
BTW, osobne mam Acer Aspire 8930G (pretoze to bol v tom case jediny notebook s 18,4 displejom a FULL HD), ficim na nom cez rok a som absolutne spokojny. Dokonca vzdoruje aj mojej frajerke a teenagerskej sestre, ktora na nom robi parkrat do mesiaca.
S tym porovnavanim je to asi ako s tym HP - Aceri sa kazili niekedy velmi, teraz isla kvalita hore. Urcite sa pokazia aj teraz, ved co sa moze pokazit, to sa aj pokazi (vid. HP), ale mozno mam prave takyto nazor preto, lebo ten moj notas bol uz trochu drahsi a nemam skusenosti s tou lacnejsiou triedou.
|
| |
Re: epicoa
Od: johnyM128xxx
|
Pridané:
15.10.2009 10:26
no vidíš, a moje hp 17´´ s dvoma hdd ktoré vydrží napodiv 3,5 hod na baterky odoláva môjmu 2ročnému synovi.... ten to preverí nie polodospelý ľudia...
minus aceru:
shit baterky
shit šasi
shit servis - only cz
|
| |
Re: epicoa
Od: epicoa
|
Pridané:
15.10.2009 10:30
Fakt nemam naladu s tebou diskutovat, kedze mas evidentne inkivizitorsky nazor a vsetko ostatne musi byt zarucene zle, aj ked si za svoj zivot robil mozno s dvoma Acermi pred piatimi rokmi. Whatever. Proti Sasi nemam absolutne ziadne namietky, polka z neho su surround repraky (ktore dost aj zneju surround), druha polovica je nejaky poplastovan material, ktori sa nesmyka ani spoteny, este sa mi ho nepodarilo poskriavat a uz som na nom aj sedel. Na baterky mi to vydrzi nieco malo cez dve hodiny pri plnom vykone procaku aj grafiky pri pozerani FULL HD filmu z BluRayu (co z toho ma to tvoje HP?). Cim menej vykonu CPU a grafiky (rozumej ze stale viac ako vacsina inych notasov), tym dlhsia vydrz. Servis neviem, nemal som tu cest.
|
| |
Re: epicoa
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.10.2009 10:36
acer ma nahodou v pohode servis, viem, lebo ine znacky som nereklamoval :) teda este asus. HP co sa poslednych 5 rokov rozsirili notebooky sa pokazila na 1 kuse klavesnica (HP530) a faktze nebolo jednoduche ziskat druhu - HP proste neposiela na dobierku, caves. Takze z mojej praxe som presiel na lenovo/dell. HP len ked musim, a acer/asus len na vlastne riziko klienta. Vyborne su este toshiba.
|
| |
Re: epicoa
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
15.10.2009 10:45
v pohode servis znamená čakať 2 mesiace na vybavenie pokazeného medzerníku, alebo odpálenej sieťovky? ;-)
|
| |
Re: epicoa
Od: pajko
|
Pridané:
15.10.2009 21:38
kravina. Servis trva max tyzden a jednak si to vyzdvihnu priamo u teba a jednak ti to aj domov donesu
|
| |
Re: epicoa
Od: presne tak
|
Pridané:
17.10.2009 12:40
je to tak...
|
| |
OJAZDENé NOTEBOOKY
Od: johnyM128xxx
|
Pridané:
15.10.2009 10:28
Maličká drobnosť...
VIDEL NIEKTO NIEKEDY PREDáVAť OJAZDENý 5 ROčNý ACER????
nie nevidel... zato hp, ibm a podobné úplne bežne... a prečo nie acer? lebo žiadny sa takého veku nedožije :D
|
| |
Re: OJAZDENé NOTEBOOKY
Od: epicoa
|
Pridané:
15.10.2009 10:32
Ty vole ty musis byt fakt zakomplexovany. Typicky zavistlivy slovak so svojou pravdou. Ach boze...
|
| |
Re: OJAZDENé NOTEBOOKY
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
15.10.2009 10:47
ale má pravdu. Polčas rozpadu chassis aceru sú dva roky, takže sa ojazdené predávať proste nemôžu...
|
| |
Re: OJAZDENé NOTEBOOKY
Od: _xxx
|
Pridané:
15.10.2009 11:44
ty si zase typicky slovak ktory si vyberie sitovu znacku a potom, aby nevyzeral trapne sa obhajuje aky je acer uzasny.
|
| |
Re: OJAZDENé NOTEBOOKY
Od: DSLMAN1
|
Pridané:
15.10.2009 12:31
a kto by prosim ta kupoval v tejto dobre použity notebook? a ešte 5 rokov kks to tak za 20 eur max he he
|
| |
Clanok na SME
Od: Matoooo01
|
Pridané:
15.10.2009 10:34
Agentura SITA pre dennik SME informovala:
Azijsky vyrobca pocitacovej techniky Acer ohlasil na Slovensku vystavbu druheho najvacsieho RMA centra na svete.
|
| |
Re: Clanok na SME
Od reg.: matusl
|
Pridané:
15.10.2009 10:44
Chaos bordel panika.. Acer notebooky su zlee a ak budu robit lacne, PVC notebooky tak aj zleee budu.. Acer je odflaknuty a je spraveny z nekvalitnych materialov..
|
| |
Re: Clanok na SME
Od: epicoa
|
Pridané:
15.10.2009 11:31
Kolko si ich mal? Jedna babka povedala. To iste ako Linux vs Windows. Neskutocne kolko zakomplexovanych honicov, co hovno spravili tu je a do vsetkeho sa vyznaju.
|
| |
Re: Clanok na SME
Od reg.: matusl
|
Pridané:
15.10.2009 11:55
Osobne jeden, ale znamy mali dost..
|
| |
Re: Clanok na SME
Od: Roman_Boss
|
Pridané:
15.10.2009 14:59
nooo... ak sa zacnu acere vyrabat na slovensku, mohli by sa rovno premenovat na CBA :D
|
| |
Re: Clanok na SME
Od: kristian00100
|
Pridané:
15.10.2009 17:38
vies co je RMA ? asi nie . oni ich nebudu vyrabat ale opravovat .
|
| |
.............
Od: ....................
|
Pridané:
15.10.2009 12:28
acer travelmate . ma uz 4 roky, upgrade RAMky a HDD pred rokom, fici zapnuty 24h denne, vypina sa len ked je restart kvoli aktualizaciam WIN a ked cestujem.
ale celkovo 100% spokojnost.
|
| |
acer nie je nic moc
Od: tasa
|
Pridané:
15.10.2009 17:00
noo ja mam acer travelmate 2424 3 roky a 3 mesiace a uz len cakam kedy nastane jeho sudny den.... jeho najvacsi problem je to ze pri viacerych zalozkach v mozille casto vyuzitie CPU vyskoci az na 100% a vtedy pomoze len zavrietie prehliadaca, ale vacsinou nepomoze ani to... ale takto mrzne aj pri inych veciach. ono to ma asi aj daco spolocne s prehrievanim lebo ked bol v servise a dali mi ho trochu dokopy tak ze vvycistili chladic tak bol zase na chvilu pokoj... ale kde to sme aby som ho davala kazdy pol rok do servisu?? cize zaver je ze mrzne a prehrieva sa (sa cudujem ze mi este stolik od neho neobhorel). stale dufam ze v najblizsej dobe si budem moct zadovazit novy, ale tu nastava ta zasadna otazka ze aku znacku si vybrat...
|
| |
Re: acer nie je nic moc
Od: kristian00100
|
Pridané:
15.10.2009 17:40
ja by som si z kludnym svedomym kúpil acer alebo msi
|
| |
Re: acer nie je nic moc
Od: zasacer
|
Pridané:
15.10.2009 19:43
ja tiež... zatiaľ máme dva acery a bez problémov. Jeden používam v kamióne už dva roky v dosť ťažkých podmienkach, ale drží sa... predtým som so sebou vozil fujitsu-siemens a ten sa rozpadal priebežne, no a po troch rokoch kapituloval
|
| |
china
Od: Dávid lama 15
|
Pridané:
15.10.2009 18:54
made in china je to loteria :D
|
| |
Re: china
Od: mh6
|
Pridané:
15.10.2009 22:53
hehe..... made in china je vsetko...ak si si nevsimol.
|
| |
acer nie je shit
Od: roflmao
|
Pridané:
16.10.2009 22:35
skutocne tie najlacnejsie modely za moc nestoja, ale uz za tych 700 euro sa daju od nich vazne kvalitne kusky kupit takze tvrdenie ze acer je shit je taka polopravda
|
| |
Acer servis
Od: Acer servis
|
Pridané:
17.10.2009 11:37
Mám osobné skúsenosti s Acer servisom, sa mi pokazil HDD na notebooku, ZADARMO som ho zaslal cez UPS do CZ, Do 5 pracovných dní bol späť s novým a väčším HDD,
Ináč celkovo som s Aspire 5520 spokonjý...
|