neprihlásený Sobota, 25. apríla 2026, dnes má meniny Marek
V Mac OS X 10.6 chyba mažúca užívateľovi všetky dáta

DSL.sk, 13.10.2009


V najnovšej verzii operačného systému Mac OS X 10.6 Snow Leopard sa podľa informácií viacerých užívateľov nachádza chyba, ktorá v špecifickom scenári resetuje užívateľovi účet a tým vymaže všetky jeho dáta uložené v adresárovej štruktúre tohto účtu.

Podľa dostupných informácií sa chyba prejavuje len v prípade, že užívateľ na Mac OS X 10.6 upgradoval z nižšej verzie a mal už pred upgradom povolený účet Guest.

Následne ak sa užívateľ už v Mac OS X 10.6 prihlási ako Guest, jeho regulárny užívateľský účet sa vyresetuje a odstránia sa všetky súbory.

Problém popisujú viacerí užívatelia v diskusnom fóre na stránkach Apple.

Spoločnosť Apple v stanovisku viacerým americkým médiám problém potvrdila. Odporúčané do vyriešenia problému je zakázanie Guest účtu. Podľa niektorých užívateľov sa problém odstránil, ak v Mac OS X 10.6 bol Guest účet zakázaný a následne opäť povolený.



Najnovšie články:

Užívatelia Windows majú konečne získať úplnú kontrolu nad aktualizovaním
SPP spustil "veľké" batériové úložisko
Kryptografiu odolnú kvantovým počítačom už nasadil aj šifrujúci ransomvér
Zákaz zahraničných routerov v USA sa týka aj prenosných routerov, udelená ďalšia výnimka
Ďalší seriál Apple o alternatívnom vývoji dobývania vesmíru začne v máji, ukážka
SpaceX si chce vyrábať GPU
Tesco bude mesiac rozvážať potraviny zakúpené cez Internet zdarma, rozšírilo dostupnosť predaja
AV1 sa začal používať v RDP pre vzdialený desktop
Predaje elektromobilov majú rásť pomalšie
Nvidia uvedie CPU pre PC možno 1. júna, objavila sa doska s týmto CPU


Diskusia:
                               
 

aj majster tesár sa utne...:-)
Odpovedať Známka: -1.8 Hodnotiť:
 

apple nazyvas majstrom?
Odpovedať Známka: 5.2 Hodnotiť:
 

no oproti MS... mozes nazyvat skoro kazdeho majstrom
Odpovedať Známka: -1.0 Hodnotiť:
 

ale tak zas no...
Odpovedať Známka: 4.1 Hodnotiť:
 

"Prišiel na psa mráz" mi príde trefnejšie
Odpovedať Hodnotiť:
 

Rozhodne ano, prave ich operacne systemy prinasaju revoluciu...ms to iba okopiruje s minimalne 10 nasobkom chyb a nedostatkov.
Odpovedať Známka: -3.1 Hodnotiť:
 

ej ta ty si trapas. si urob revoluciu vo vlastnej hlave radsej.
Odpovedať Známka: 1.9 Hodnotiť:
 

hrk, hrk, hrk, zobud sa z ruzoveho sna.
Odpovedať Známka: 4.1 Hodnotiť:
 

Ty si nikdy nevidel Mac OS X
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

ano, je pravda, ze tato "featura" vo Windows (chvalabohu) nefunguje ;o) ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

ah človek jednoduchšej mysle [primitív] nepochopil iróniu a vtip.
Odpovedať Známka: 1.2 Hodnotiť:
 

To skôr ty si nepochopil, že to vôbec nie je vtipné.
Odpovedať Známka: -4.7 Hodnotiť:
 

to neni chyba ale funkcia :)
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

Voda na mlyn Hulanovi. Uz o tom twittol :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Toto ani vas Windows nedokaze:)
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

ale MS Outlook áno :D. Od 2001vého som mal v Outlooku maily. Hlupák som si ich nikdy nearchivoval. V 2006tom jedného dňa zapnem Outlook a maily nikde. Dám overiť veľkosť adresára a z pôvodných 900 MB ani snáď len 60 MB. To dosť zabolelo. Potom druhá vec, Outlook nezvláda archív väčší ako 1.15 či 1.25 GB. To je dosť FAiL. Tak som prešiel na Thunderbird. Nearchivujem, je portable. Niekedy ho spakujem a "zarchivujem". Má teraz cca 6 GB a spokojne beží a updatuje sa ako po masle. Mozilla Thunderbird rulz.
Odpovedať Známka: 6.3 Hodnotiť:
 

hmm, moj archiv (pst file) v outlooku 2003 ma momentalne 4,6GB, kolegov 6,6GB. Ako si prisiel na tie obmedzenia?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

rusky vedci mu to vypocitali vypocitali... zial na kalkulacne v linuxe
Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

http://support.microsoft. com/kb/830336

http://email.about.com/ od/outlook/f/pst_size_limit.htm

Takže buď je chyba u nich, alebo u Vás, vyber si ;-)
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

By default, the limit for a Unicode .pst file in Outlook 2007 and in Outlook 2003 is configured to be 20 GB.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

To vysvetli MS Outlooku 2007 keď chceš spraviť archív o veľkosti 1,5 GB a napíše Ti po pol hodine archivovania že excceedol limit. Tie ostatné časti si v tých článkoch pre istotu vynechal, však že ano? ;-)
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

V praci pouzivam Outlook2003, doma Outlook2007 a nemam ziadny problem. Nikdy som nepouzival starsi outlook a nepotrebujem IMAP ci HTTP pristup (firma pouziva MS Exchange) takze mozno preto nemam problem s pst.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kedze Outlook pouziva od roku 2001, myslel urcite inu (rozumej starsiu) verziu Outlooku ako je Outlook 2003. Mozno Outlook 97?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

no ale pouzivat 12 rocny soft hlavne ked je k dispozicii x novych verzii je dost hardkore.. to radsej mohol zostat pri klasickej papierovej poste
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Niekto nepotrebuje kupovat Office po vydani novej verzie. Ono je to totiz dost drahe, vieme? Proste nevedel o vsetkych obmedzeniach Outlooku. Ako napisal, trvalo mu to, ale presiel na alternativu. Navyse bezplatnu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Lenze ten mily softver od MS si neurobi upgrade formatu PST suboru pri upgrade balika (Office-u) alebo inkriminovaneho programu (Outlook-u), takze pouziva nie unicode ale stary format, ktory ma tie iste "nizke" limity dokonca aj v novsich verziach Office-u. Takze aj keby si clovek kupoval najnovsiu verziu Office-u ihned ako je dostupna, tak si nepomoze ak urobi "len" upgrade a nie novu instalaciu. Musel by urobit novu instalaciu a potom presuvat maily medzi starym a novym PST, co sa mnohym obycajnym pouzivatelom (ale casto aj skusenym) zda byt zbytocne (najma ked MS na taketo veci nikde viditelne neupozorni - clovek sa to dozvie az ked hlada riesenie nejakych problemov). MS by mohol pri upragde aspon informovat, ze by sa mal zmenit format PST suboru s vysvetlenim dovodov.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

najskôr to bol vstavaný express a potom outlook čo bol v office 97, neskôr 2003 a potom Mozilla TB.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Prečo si myslíš že Thund Ti nekrachne "s dostatočným" množstvom mailov?
Zatiaľ najlepšie podobné vylomeniny znáša práve od mrkváča Outlook Express ... Ten mi nikdy nezlikvidoval data.
Odpovedať Hodnotiť:
 

co je dostatocne mnozstvo mailov? v sucasnej dobe mi thunderbird obsluhuje 3 mailboxy s celkovo cca 25000 mailami
a nemam absolutne ziaden problem co sa tyka stability a rychlosti
Odpovedať Hodnotiť:
 

No 6GB je dost vela ale tak za par rokov sa nazbiera. Vyskusaj dat zhustit priecinky zmensi ti to velkost ak to teda nemas nastavene automaticky. ak ano tak nic.. bol to len taky postreh.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Windows síce nie, ale Microsoft áno. Napríklad, celkom nedávno nenávratne zničil údaje viac ako miliónu užívateľov mobilov SideKick (ich tvorcu, firmu Danger asi dva roky dozadu odkúpil). Doteraz nemali problém. Zrejme sa MS opäť raz pokúšal migrovať dáta na MS servery... Zaujímavé, slovenské aj české portály o tejto MS megablamáži svorne mlčia. Pritom nejde o drobnosť - ešte niekto zverí Microsoftím cloud produktom svoje dáta?
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

Mne raz win pri uplnom vybiti baterie znicil svoj slavny register, takze po nabiti sa uz nanabootoval. Kto ma zachranil? Live CD Ubuntu, pomocou ktoreho som si odzalohoval data a potom som mohol zacat s reinstalaciou win...
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

ako sa hovori tomu, ked sa clovek nepouci? ze je hlupak? nieco take :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

hmm to mas akoze nastaveny win tak aby miesto do sleepu/hybernate isiel po vybiti baterie do pice? ako fakt sorry ale pride mi retardovane DOVOLIT notebooku chcipnut na baterku... predstav si ze mne sa moj slavny linux dojebal na tom ze mu dosla stava a zobrala zo sebou nejake data z filesystemu... pokial nemas nejaky RTOS tak pri odpojeni prudu ti hrozia problemy bez ohladu na OS ktory pouzivas...
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

notebook bol v sleepe ked mu dosla energia. Problem bol v tom, ze sa pravdepodobne nedokazal vcas hybernovat. Ale skutocny problem je v tom, ze taky dokonaly system ako je Windows je zavislý na jednom binarnom kolose zvanom registre...
Odpovedať Hodnotiť:
 

ono sa vie co robili. robili upgrade/update databazy. cize ani len to nebola necakana operacia.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

DELETING FAIL :D :D :D

príííde červík a zožerie jabĺčko....
Je až prekvapujúce koľko ľudí chce apple preto, lebo ževraj je bezpečnejšie rýchlejšie a bezchybové :D

APPLE FAIL
Odpovedať Známka: 4.9 Hodnotiť:
 

Apple Epic Fail.. ale fakt krasna chyba :)
Odpovedať Známka: 6.6 Hodnotiť:
 

kde u inych potrebujes na to addon (citaj virus), tak v apple to mas priamo v os :)
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

koupil sem si francovku
dal sem za ni tricet korun
ted je zkusim
jestli je lepsi nez rum
Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

Apple ide na marketing rovnako ako Google. Spropaguje Time Machine tym, ze sa budu mazat ucty a vy si ho budete musiet vytahovat zo zaloh.

Google tiez sluzby offline prezerania mailov propagoval vypadkami gmailu. :D
Odpovedať Známka: 9.5 Hodnotiť:
 

myslis? akonahle ma niekto mac a zaroven 500GB/1TB disk (podla spotreby) tak s velkou pravdepodobnostou ma aj time machine, je to velmi znama funkcia
taku funkciu by som naozaj privital vo windowse, samozrejme musi byt rovnako user-friendly, momentalne riesenie sa nepocita
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak predovsetkym to musi byt fyzicky oddeleny disk... zalohu na rovnaky disk by som zalohou nenazval... ale suhlas time mashine je pekna vecicka. Aj v opensolaris spravili podobne GUI pre ZFS snapshoty ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

samozrejme som myslel externy HDD :) takto sa ku svojim datam dostanem, aj ked mi ukradnu notebook alebo ak chcem bezbolestne prekopirovat vsetky data na novu masinu/preinstalovany OS (toto by som naozaj uvital vo windows)
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja by som vo win skor uvital nejaku standardizaciu ich ciest a hlavne NEpouzivanie diakritky v menach suborov. Fakt by ma potesilo keby som nasiel veci na rovnakom mieste bez ohladu na lokalizaciu windowsu ;)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

minimalne od vista su vsetky priecinky v kazdej jazykovej verzii v anglictine, explorer ich preklada, no v zaklade su v AJ (C:/Users alebo C:/Users/meno/Desktop ...)
tak o com?
Odpovedať Hodnotiť:
 

sorry vistou som sa hlbsie nezaoberal. po xp som len kratku dobu riesil windows servre a pak uz nic takze toto mi uniklo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

To by celkom pomohlo :) osobne nemám rád lokalizácie vôbec (prekladatelia sú často diletanti, alebo chcú nasilu preložiť všetko, čo je potom na škodu zrozumiteľnosti). Na druhej strane, diakritika v názvoch súborov vytvorených userom je úplne nevyhnutná vec a odmietal by som používať OS, ktorý ju nepodporuje. Ale stále sa hádať s noobmi, ktorí nevedia nájsť Program Files, ma nebaví...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

jo a vo windows to je dosiahnutelne len cez 3rd party aplikacie. narozdiel od HFS+(mac os),UFS2(freebsd) alebo ZFS(solaris/freebsd) NTFS nepodporuje snapshoty. U vyssie menovanych fs je snapshotovanie priamo vlastnost filesystemu zatial co vo wine to tak lahko neide.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ale ide: NTFS does not internally support snapshots, but in conjunction with the Volume Shadow Copy Service can maintain persistent block differential volume snapshots.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dost dolezita chyba, ale nemju Widle ovela viac a horsich problemov ako napr. ze niekto pouziva Vas pc na rozosielanie spamov, kradne Vam peniaze cez internetbanking a kopiruje subory bez Vasho vedomia? Nehovorim ze by som sa tomu potesil, keby sa mi to stalo, ale lepsie vediet co sa deje, ako sa len divit, preco mi klope exekucia na dvere za nezaplatenie uctov.
Odpovedať Známka: -5.7 Hodnotiť:
 

Vazna chyba, ktoru dokazes premenit na cnost, kedze podla teba nie je dolezita ak ju porovnas s chybami nezapatchovanych okien, resp. BFU skills. Proste sa len na jablko treba prestat pozerat cez ruzove okuliare.
Odpovedať Známka: 6.8 Hodnotiť:
 

chyba sa objavuje len v minime pripadov so zapnutym Guest uctom, co samo o sebe je minimum pouzivatelov. Takze celkovo sa to dotklo snad 0.001 % pouzivatelov Mac OS X 10.6 Snow Leopard. A ten ma zatial tak 20 % pouzivatelov Mac OS X vsetkych verzii.

Okrem toho, v OS X je krasna featura s nazvom Time Machine, staci pripojit externy disk a zalohuje sa vsjo. Kto nezalohuje tak ako tak (obzvlast, ked to je tak jednoduche) tak je skratka debil :)
Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

To je skratka krasne, ako vzdy vies zakecat vazne problemy v OSX:)
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

jake vazne problemy? Ak by sa to tykalo 10 % pouzivatelov Mac OS X tak to JE vazny problem. Ale ze sa to stalo v ojedinelych pripadoch ojedinelych instalacii? Mozno 5000 ludom na celom svete? To je vazny pripad?

Uz len kto si zapne Guest konto asi nebude uplne v poriadku (ak sa nebavime o masine niekde v kaviarni).
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

preco by nebol uplne v poriadku? bezne mam navstevu ktora si chce checknut mail/kedy im ide bus/pustit nejaku hudbu z netu. Na party sa bezne zide x ludi a nemam zrovna chut aby vsetci mali pristup k mojej historii,mojim mailom, DSA klucom vdaka ktorym mam bezheslovy pristup k roznym servrom. V poriadku by nebol uplne ten, kto by pustal ludi za svoje konto...
Odpovedať Hodnotiť:
 

este dodam, aby som nevyzeral ako nepricetny fanatik:

ano, je to vazna chyba. Ale postihuje fakt mizive percento ludi (teda, naserie to).

Co bol ale MEGA, MEGA pruser bol update na 10.3.2 pre OS X Panther. VTEDY to bolo neospravedlnitelne. Tento update totiz mazal vacsinu Firewire diskov s Oxford cipom. A to bola slusna cast pouzivatelov Mac OS X. Toto fakt nasralo :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Neviem kolkych userov sa to dotklo, ale ja zvyknem pouzivat Guest ucet na stroji kde mam vsetky svoje data, ak chcem niekoho pustit k pocitacu iba na chvilu aby si tam nieco urobil. Keby sa mi nieco taketo prihodilo a nemal by som zalohu, tak neviem co by som spravil...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mne by stacilo, keby mi pocitac zmazal jednodnovu pracu a stalo by ma to niekolko tisic. To je normalne zalohovat kazdu hodinu? K tomu cislu 0,001 % ste prisli ako? Je v OSX ucet Guest standardne zapnuty? Ak ano, tyka sa to vsetkych uzivatelov, ktory presli na Snow Leopard zo starsej verzie OSX. Takych podla vsetkeho bude omnoho vyssie percento ako 0,001 %.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ano je, Time Machine zalohuje kazdu hodinu (ak sa nenastavi inak)
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

timemachine funguje podobne ako raid 1? na vlastnu particiu uklada vseto + tam uklada aj zmenene dokumenty napr.?
Odpovedať Hodnotiť:
 

ako RAID 1 urcite nie, to je ine kafe a iny princip :)
Prakticky ale zalohuje cely disk, ma na to vlastny demon, ktory sa spusta cez launchd (a XML konfigurak). Je mozne vybrat, ktore foldre/disky/subory NEzalohovat a pomocou terminalu alebo roznych free utilitiek nastavit aj interval (alebo presne dni a casy v tyzdni) kedy zalohovat. Ak disk nie je pripojeny, zaloha sa vykona pri najblizsom pripojeni disku.

Ak sa disk odpoji pocas zalohovania, tak si backupd (demon Time Machine) zapamata bod ukoncenia a pokracuje potom od tohto bodu.

Vsetko sa uklada do samostatneho foldra Backups na externom disku (takze je mozne mat na nom aj ine data), samozrejme so zachovanim pristupovych prav, sifrovania atd. Kazdy pocitac ma okrem toho svoj samostatny podfolder.

Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Pokracovanie:

Ak sa zalohuje na sietovy disk, tak sa vytvori diskovy image a zaloha sa ulozi nan (image sa pri zalohovani namontuje). Cele to je mozne modifikovat (kto je hracicka) aj tak, ze si ten image vytvori s AES 128 sifrovanim. NIE JE to ale nieco ako RAID 1 ci nebodaj snapshoty v ZFS
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Mam mac, ale Jožo je už fakt trápny... načo toto všetko spomína k článku, čo je o dačom inom? Načo? Možho ho to napĺňa za každú cenu obhajovať mac... načo? kto vie, ten vie... iní len čumia. MFP, ne?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

tak na nieco sa pytal tak som mu slusne odpovedal. A zalohovanie konkretne s tymto bugom suvisi dost.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

skratene:funguje inak, uklada vsetko aj zmenene dokumenty kazdu hodinu (hodinove zalohy drzi den, potom uz len denne atd.), tj aj pri zniceni disku sa vies ku hocicomu vratit...
Odpovedať Hodnotiť:
 

je normalne zalohovat kazdu hodinu (zalohuje automaticky kazdu hodinu) a to cislo je z toho dovodu, ze nie u kazdeho z guest uctom to tak blbne, je to len male percento ludi z tych co vyuzivaju guest ucet
Odpovedať Hodnotiť:
 

jozef jozef :-) este stale cakam na tvoju odpoved, ze v com je opera smejd na desktope oproti tvojmu safari. sak ty vies ;-)
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

ja doteraz cakam na jeho odpoved, ci je mozne pretaktovat core2duo v apple masinach.
aj ked ma predtym 3x nezabudol poucit, ze zvysenie vykonu o 25% je uplne zanedbatelne a nikto ho nepotrebuje.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

no jozko rad nieco tvrdi a poucuje ale ked dojde na skutocne argumenty tak sa vytrati z diskusie a objavi sa az v dalsej
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

skratka to nejde, ak sa ti nechce menit nejaky odpory na doske. mozno preprogramovanim v EFI. Neviem, prakticky nik na Macu to nerobi, toto kutilske setrenie kazdeho € je dobre fakt pre chudobnych studentov.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

ok, dakujem za odpoved. slo to napisat rovno.
napriklad gpu idu taktovat aj na apple.

to setrenie pre studentov si strcte za klobuk, uz minule som vam vysvetloval, ze ak mam na krku termin a mam renderfarmu, tak pretaktovanim vsetkych strojov zvysim vykon minimalne o 25% a usetrim minimalne 100k na hw, alebo usetrim stvrtinu casu.

ak by to na apple slo, mohol som efektivnejsie vyuzit apple hw, ktory mam k dispozicii /momentalne asi 6 relativne novych apple core2duo strojov/.

tu naozaj nejde o par euro ale par desiatok tisic euro.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

tak na renderfarmu si nakupim furu Mac mini a mam usetreny priestor, elektriku aj financie. A staci v pripade potreby dokupit dalsie a vrazit do racku.
Odpovedať Hodnotiť:
 

mac mini nie su produkcne stroje na pracu pred renderom.
tazko na tom budete modelovat zlozite sceny.
Odpovedať Hodnotiť:
 

vsak to nikto netvrdi. Nie je ale v pripade velkeho mnozstva projektov mat VYHRADENU render farmu na tieto ucely? Mac mini su lacne, Qmaster farma sa vytvori z nich a je to. A na produkcnych masinach sa moze robit dalej, na farmu sa len poslu veci na finalny vysledok…

Bezne sa to tak robi (ak nie je bohata firma a nema haldu Xserve) a je to asi najlepsie riesenie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

je jedno ako postavis tu farmu.
dolezite je, ze z apple hw nemozes dostat to co v nich je.

ak zrovnam mac mini a normalnu win zostavu s i7, tak je stale mac mini neefektivny.

ak nakupim 4 mac mini, tak za tie iste peniaze mam 3x i7 a vykonovo som na tom takmer 2x lepsie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak ked sa ideme hrat na extremy tak nakupim kopec PS3 a az to bude renderovacia farma ;)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tu sa o tom nieco pise:
http://tinyurl.com/ykn46pp
Pytas sa na nespravnom fore.
Odpovedať Hodnotiť:
 

To je presne ten štý applákov, smejem sa takýmto obmedzencom. Tiež mam jablko, mam ho rád, ale remeň je príklad fanatizmu, kedy všetko čo apple nevie "je úplne zanedbatelné" Však iPhone nevedel MMS "kto posiela MMS":D alebo sprosta kamera nevedela natáčať ani smiešne video a foťák v 3GSku je stále opad... ale hlavne, "šak do fotí":D A odpovede podobného typu...ale hlavne, že kernel...kernel...kernel..kernel...
Kernel ti zjedol otec, daj fakty, ne pesničku dokola...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

suhlasim s tebou v prvej casti (ze remen je uz fanatik), ale s tymi MMSkami je to pravda (za zivot som poslal/videl/pocul o dvoch poslanych MMSkach.. su u nas skurvene drahe, to uz radsej IM na mobil) kamera jo, ta vcelku chybala (a chyba na starsich modeloch) a fotak je uplne v poho, prakticky co som pozeral je minimalny rozidel medzi 8MPx SE mobilnym fotakom a 2 MPx iphone fotakom, je tam rozdiel, to urcite, ale tak drobny ze keby som ti teraz poslal link na fotku tak z pohladu by si nevedel kolko ma MPx, ci 2 alebo 8, jedine keby som ti dal 2 na porovnanie....aj tak, mobilne fotaky sux
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Ano, nemozeme sa pozerat na Mac cez ruzove okuliare ale stale si myslim, ze Mac je na tom lepsie ako Widle. A chyby Wildy sa tykaju OVELA viac uzivatelov ako tento u Mac.. Ziadny OS nieje bezchybny a bezpecny, ale povedal by som, ze Widle niesu top v rebricku..
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

co keby si chyby vo win riesil v clanku o chybach vo win?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Penetracia toho ktoreho OS by som povedal je priamo umerna poctu chyb, ktore sa v nom najdu/nasli. Niekto mozno bude tvrdit, ze okna su deravejsie, nestabilnejsie, .... ale na zaklade coho? Na zaklade porovnania s jablcnymi 4%, alebo necelym 1% pre nelietavcov? Hm? Ale to zrejme nie je ucelom tejto diskusie.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

No konecne maju Windowsaci o com pisat,parada.Prejavuje sa to len za urcitych podmienok ale Windowsaci mozu konecne zacat kydat na Mac.
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

to nie je bug, to je ficura! :)))
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

v tejto diskusii si asi stvrty, co to hovori...na prvy krat to bolo vtipne
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Je to velmi zaujimava chyba a pravdepodobne suvisi nejak s tym ako sa sprava Guest ucet. Da sa do neho prihlasit bez hesla a po odhlaseni sa vsetko zmaze. Je to dobre na nejake verejne pocitace, alebo ak si chcem nieco iba odskusat. Ak sa mi ale kvoli tomu maju vymazat vsetky data z bezneho uctu, tak je to celkom pekny pruser... Este ze maju tak pekne vyriesene zalohovanie :D
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

preco chyba ?
Ak niekto pracuje pod uctom guest tak sa nema co cudovat.
To ze pod tym uctom ostavaju data a nastavenia aj po odhlaseni je len vecou dobre mysleneho nastavenia pre lamy.
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

Tiez by som to tak videl. Sa divim, ze to vobec dakedy tak hlupo fungovalo. To je akoby dakto reklamoval, ze mu daco po reboote vymazalo /tmp
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

co tak najprv citat a potom odpovedat?
cituje: "jeho regulárny užívateľský účet sa vyresetuje a odstránia sa všetky súbory."
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ale tu ideo to ze ti to vymaze CELY TVOJ NORMALNY UCET iba preto ze mas povoleneho aj guesta..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

nauc sa citat.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ha ha... ha
nejaky tip na ranajky?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Nemam rad Mac OS!!!!!
Odpovedať Známka: 1.8 Hodnotiť:
 

dak drz picu a nechaj si to pre seba, Tvoje kydy nikoho nezaujimaju. Obzvlast, ked si Mac OS nevidel ani z rychlika
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

kultura za 500.
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

obycajne reagujem normalne. Na sprosty prispevok sprosta reakcia.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

bolo to normalne vyjadrenie jeho nazoru na mac osx...
takze to ze sa to tebe nepaci neznamena ze to je sproste

Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

lol, pan Remen, toto by som do vas nepovedal, wtf? ;)
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

no ja dokazem byt neuveritelne sprosty az sa sam sebe hnusim :D
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

No ja Mac OS X používam, ale vy ste už nesmierne trápny.....
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

neviete niekto ci to robi aj ked mam cely home folder kryptovany cez fileVault? nemam nejako odvahu to skusit ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

:) a možno to nieje Bug ale Feature?
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

jasne ze je to ficura.

novy apple filter na uzivatelove nepotrebne data.
zatial iba optimalizuju algoritmus systemom pokus-omyl na zistovanie relevancie dat.

bude sa to volat iSafe iDiot.
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

robil som na macoch grafiku od 1996 a vtedy boli pred win.. ale to uz nemozem povedat o tejto dobe.. mac zaspal dobu aj so svojim blbym marketingom, nevravim ze win je super bomba, ale mac je proste divny...a nemal som ho rad ani predtym..len som na nom musel robit.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Mac OS má výborne spracovaný Color Engine a Color Management, bohužial o tomto môžem vo Windows iba snívať, ale keď si mám vybrať medzi Winom a Macom, tak si vyberiem Win.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

nuz porovnavat stary Mac OS s Mac OS X je dost sialene. To su uplne (ale totalne) odlisne systemy, ktore maju spolocny len nazov, inak nic ine. Uplne ina architektura, ako keby sa zajtra Windows prepli na Linux kernel a architekturu *nixov :)

Treba skusit a mozno zmenis nazor. Tvrdit, ze OS X zaspal dobu je dost huste, obzvlast, ked MS berie drvivu vacsinu inspiracie prave odtial :)
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

Nechapem co za odbornikov chodi na tento portal ale Jozef vzdy dostane za nieco k teme dostane minus. Urcite je to kvoli tomu lebo to hodnotitelia vedia lepsie. :D
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

co tak nejake konkretne argumenty? a nie ze "je proste divny"...potom sa da aj suhlasit/nesuhlasit, respektive argumentovat
Odpovedať Hodnotiť:
 

Prepáčte, ale články sú na DSL - ak sa týkajú Macov - brutálne neobjektívne.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

2 veci: tyka sa to aj 10.6.1, nabuduce pouzite nadpis, ktory hned nesposobuje srdcovu slabost a paniku a nezavadza citatela. Z nadpisu vypliva, ze kazdy kto ma 10.6 pride/prisiel o svoje data... ale mfp, zmazte to
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Pracoval som na roznych typoch IC2 po G4 s os8. Najviac ma stval manament fontov, napriklad taky quarkxpress, na pc som v nom pracoval asi tak o tretinu rychlejsie, hlavne koli praci s fontami, spolupraci klavesovych skratiek a dvojklikovej misi. Aby som zas len nekydal, photoshop bol velmi dobry a stabilny, ale to mam na xp teraz tak isto.., A teraz zasadna vec.. 3/4 zakaziek chodili od zakaznikov v PC formate a ak ste niekedy skusali konvert QXD z PC do MAC tak viete o com vravim - Virus zvany passport XT bol nocna mora a tak isto vsetky xtenzie co sa nacitavali 2 roky pri starte.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Teraz co sa tyka systemu samotneho, ten suborovy system mi absolutne nevyhovoval, predsa len koncovka suboru povie dost, ked som mal nazov suboru bez pripony a nahodou sa to pretrelo cez inu platformu, ikona zmizla a uz nik neprisiel na to, co je to za typ suboru, stabilita - bobmicky tak 2x do dna, virusy detto, neboli caste ale predsa. tot moje "prijemne" zazitky z touto platformou..koli padu systemu zmizli data z disku so zakazkami a casakom tesne pred uzavierkou. A to, co vravis ze novy OS je diametralne odlisny.. moze byt.. ale moja prirodzene vypestovana alergia na tento system vitazi a radsej zostavam pri PC. Berte to len ako iny pohlad na vec, nie ako objektivny nazor. A hardware ... co mac to iny, odide suciastka?? tou zaspatou dobou som myslel hlavne cenovu politiku.. za cenu maca kupis takmer 2 plnohodnotne PC stanice na rovnakej vykonnostnej urovni..
Odpovedať Hodnotiť:
 

odvtedy sa ale HODNE zmenilo. Do Maca ide to iste co do PC. Mac OS X je totalne, ale TOTALNE iny system, ktory nema vobec nic spolocne so starym Mac OS 7 az 9. Nie je tam ani riadok rovnakeho kodu, vychadzaju z uplne inych principov. Na Mac OS X je mozne vidiet pad systemu len v pripade VAZNEJ hardwarovej chyby (vadna RAm, vadna doska). Inak bezi cele roky bez restartu – ako kazdy iny UNIX
Odpovedať Hodnotiť:
 

LOL ešte niekedy snáď na jar som ukazoval na chybu v reklame vpravo hore - VEMI RÝCHLY INTERNET. Doteraz tam je :D :D
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár