| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Bubik
Od: Bubik
|
Pridané:
28.9.2009 15:06
EÚ začína vymýšľať sprostosti, hádam mi nebude nejaký komisár Franta Schwarzenburger kukať do ucha... keď mp3 tak poriadny
|
| |
Re: Bubik
Od: aleluja
|
Pridané:
28.9.2009 15:09
80dB ... no neviem kolko pocuvam ja, ale mam ich na sebe 12 hodin denne.
Mozno je to menej ako 80dB, ale clovek sa sem tam pozabudne.. i ked viac ako 90dB to by som si asi vsimol.
Je to mozno dobre pre deti, ale kto si bude chciet znicit sluch tak to spravi aj s reprakmi.
Ale tento limit sa mi zda byt viacmenej blbost. potom bude limit TV :D
|
| |
Re: Bubik
Od reg.: Spiro
|
Pridané:
28.9.2009 21:19
šak TV už istý limit má, teda ak ide o reklamu. ale je to fajn, aspoň v buse budem počuť svoj prehrávač nie nejaký dementný hip-hop {mne osobne sa to nepáči stavajte na hlavu keď vám áno} od blbca vedľa
|
| |
Re: Bubik
Od: waveeeee
|
Pridané:
28.9.2009 23:07
skurveni cigani tu vraždia dvochodcov a uplne jebnute hlavy uberaju hlasitosť na prehrávačoch.. to už je lepšia politika v číne
|
| |
Re: Bubik
Od: fotograf
|
Pridané:
28.9.2009 23:36
tiez si myslim, ze je to total haluz
|
| |
Re: Bubik
Od reg.: ako_Vanok
|
Pridané:
29.9.2009 0:02
dochodcovia su taki isti darmozraci socialnych davok ako cigosi tak preco ta to serie?
|
| |
Re: Bubik
Od: waveeee
|
Pridané:
29.9.2009 22:42
co ti jebe chlapce? chudaci stari, oje..l ich komunizmus (doteraz si ho brania) a teraz nemaju co do huby..
|
| |
Re: Bubik
Od reg.: webnick
|
Pridané:
29.9.2009 23:49
a? nech si idu pytat od ficka, ked ho bezali o barlach skrtat na listocky!!!
|
| |
Re: Bubik
Od: waveeeee
|
Pridané:
30.9.2009 12:13
no ono je to tak že toho ko..ta fica volia všetky vrstvy, najmä robotnicka trieda a ludia so zakladnym vzdelanim.
ale aj tak, nemyslim že oni okradaju nas.. podla mna boli sami podvedeni
|
| |
Re: Bubik
Od reg.: ako_Vanok
|
Pridané:
29.9.2009 0:02
dochodcovia su taki isti darmozraci socialnych davok ako cigosi tak preco ta to serie?
|
| |
Re: Bubik
Od: flo:?
|
Pridané:
29.9.2009 0:13
Ty sa zrejme dôchodku nedožiješ...
|
| |
Re: Bubik
Od: Meldo
|
Pridané:
29.9.2009 1:22
Až nato, že väčšina dochodcov cely život pracovala a zo svojho platu sa im strhavalo na dochodky. Takze oni si na to zarobili.
Naproti tomu cigani nie! Väčšinou.
|
| |
Re: Bubik
Od: Stevo s
|
Pridané:
29.9.2009 7:30
Taketo generalizovania o "vacsine" by si si mohol odpustit. To je to iste, ako keby niekto v zahranici tvrdil, ze "bieli Slovaci su zlodeji! Vacsinou." Ako by sa Ti to pocuvalo a cim by si chcel take tvrdenie vyvratit?
Vdaka vsak za rozumne vysvetlenie dochodkov.
|
| |
Re: Bubik
Od: 5os
|
Pridané:
29.9.2009 13:53
Taketo generalizovanie ma realny zaklad, kedze sa da jednoducho statisticky dokazat. Napriklad dnesni dochodci su ludia s vyssim vekom a ti vsetci odvadzali odvody, kedze za socializmu bola 100% zamestnanost. Za dnesneho rezimu nie je zamestnanost 100%, ale aj tak je to cislo velmi vysoke, narozdiel od percenta odsudenych za kradez v pomere k celkovej populacii. Aj ked mozes povedat ze kazdy uz niekedy nieco ukradol, ci uz je to kukurica z pola, alebo kvet z cudzej luky...
|
| |
Re: Bubik
Od: b1sk
|
Pridané:
29.9.2009 9:37
finta je v tom, ze dochodcovia na teba robili aby si ty mal za co chodit do skoly a aby ti bola poskytnuta akakolvek pomoc, ci socialna, alebo zdravotna, kdezto cigan, ked pride na svet zere iba peniaze a nic nevyprodukuje, iba bordel
|
| |
Re: Bubik
Od: waveeee
|
Pridané:
29.9.2009 22:44
pravda je trochu posunuta, oni robili stotinou na seba a zbytkom na pohlavarov :)
|
| |
Re: Bubik
Od reg.: webnick:::
|
Pridané:
29.9.2009 19:22
Tebe niekto zjavne nasral do hlavy. Skoda, ze ludi ako Ty je na Slovensku viac a viac.
|
| |
Re: Bubik
Od: waveeeee
|
Pridané:
29.9.2009 22:59
a ty si vybehol z vaginy alebo z riti? lebo mam iste pochybnosti! /nedavno jeden rom umlatil dvochodcu na stanici kameňom, v cesku zas poslanci menia zakony podla vysky uplatku, v madarsku sa zoskupuje garda, cez ukrajinu sa pašuje už aj piesok, každy deň sa tu vyroji nejaky iracky utečenec, kazdy stý občan Bratislavy je albanec a ja sa mam radovať že sa mi niekto smeje do oči s tým že jeho 5ročna práca europoslanca priniesla zníženie hlasitosti sluchátok. no nabuduce nech sa ustanový nejaka maximalna povolena rychlosť teleportovania.. lebo potom bude zmatok, keď niekto vymysli teleport
|
| |
Re: Bubik
Od reg.: webnick
|
Pridané:
29.9.2009 23:48
jano nehul tolko! neodpovedam na Tvoj post ale post toho magora nizsie... omg.
|
| |
Re: Bubik
Od: waveeee
|
Pridané:
30.9.2009 12:15
jezis prepac, sak to sa neda vysledovať to zarovnanie :D
|
| |
Re: Bubik
Od reg.: Eagle
|
Pridané:
28.9.2009 15:41
To preto aby si potom nebol invalid na uši a ostatný sa ti budú skladať na invalidný dôchodok. :-)
|
| |
Re: Bubik
Od: Xavier de la Slovak
|
Pridané:
28.9.2009 16:47
A je to tu, o5 budu ziarit stare dobre discman :)
to som zvedavy kto si bude take shitMP3 kupovat okrem EU sak seniori to nebudo pocut a mladi nebudu moct behat vyblikany z mobilom na plne pecky po meste.
|
| |
Re: Bubik
Od: Frenky1
|
Pridané:
29.9.2009 10:49
Ono to má zmysel. Toľko čo ušetria v zdravotníctve vyšetreniami..., o to si môžu zvýšiť platy.
|
| |
To je smiesne
Od: sklo
|
Pridané:
28.9.2009 15:11
To je smiesne cim sa zaobera EU ... Cigosov tu nikto nedonuti 5 hod/tyzdenne pracovat a tak v tom case by nekradli pripadne nerobili dalsich retardov ... Ale MP3 im lezi v hlave ???
|
| |
Re: To je smiesne
Od reg.: dElEtE
|
Pridané:
28.9.2009 15:41
Plne suhlasim, taky cigan alebo iny kriminalny zivel co ti neustale nici a kradne veci skodi urcite viac mojmu zdraviu ako daka hudba :-/
|
| |
Re: To je smiesne
Od reg.: -nikto-
|
Pridané:
28.9.2009 16:32
presne
|
| |
Re: To je smiesne
Od: fdgfs
|
Pridané:
28.9.2009 16:47
skusim vam poskytnut vycerpavajucu odpoved:
europska unia sa nesklada z jedneho cloveka to znamena ze rozne problemy su riesene roznymi ludmi, pricom vytvorenie standardu na ochranu sluchu je o cosi jednoduchsie ako vyriesenie problemu zlodejstva ktory tu je uz niekolko tisicroci a je zakoreneny hlbokov v ludskych mozgoch no neznamena to ze by zaroven neboli vynalozene prostriedky na jeho odstranenie alebo aspon minimalizovanie len to je proste takmer nemozne bez ilegalnych a nemoralnych zasahov do ludskej slobody
ak je aj toto za hranice vasho chapania tak napiste a ksusim zjednodusit len bohuzial sa asi nevyvarujem vulgarit
|
| |
Re: To je smiesne
Od: rasous
|
Pridané:
28.9.2009 17:57
mne by asi vobec nevadilo keby im obmedzili slobodu - lebo ako hovoris jedna sa o ludske prava a slobody ... A tak predpokladam ze ty tych nevzdelancov , darmozracov a zlocincov co ziju v osadach radis medzi "ludi" ... A preto tu nastava otazka ci maju vobec nejake prava ked nemaju ziadne povinnosti ??? ha ?
|
| |
Re: To je smiesne
Od: waveeeeee
|
Pridané:
29.9.2009 23:05
no kamosko nam je jasne ze eu sa zaobera aj inym. ale evidentne to maju zle rozdelene.. mne by stacilo, keby sluchatka nateraz aspoň nevybuchovali v ušiach a miesto toho aby konecne tym ciganom zobrali deti do nahradnej opatery.
|
| |
Re: To je smiesne
Od: pexxi.sk
|
Pridané:
28.9.2009 19:57
Romska otazka sa asi nikdy nevyriesi bez zasahov do ludskej slobody... Tak dlho tu vsetci budu ochranovat ludsku slobodu, az nakoniec nebude co ochranovat...
|
| |
Re: To je smiesne
Od: fdgfs
|
Pridané:
28.9.2009 20:33
(aj pre rasousov prispevok)
1. ja som sa nesnazil riesit dany problem ale napisat ako je mozne ze eu sa zaobera tymto ked nie je vyrieseny problem kriminality
2. hovoril som o kradnuti nie romskej otazke
3. niektore veci sa strasne lahko pisu a hovoria ale planovanie je nesmierne narocne, riesenie pripomienok takmer nemozne a realizacia bez sance, vase "riesenia" by hocikto kto sa viac vyzna v problematike keby uz naozaj islo do tuheho rozniesol nepriestrelnymi argumentmy aj mna ich napada hned niekolko a to rozhodne nie som odbornik
4. v kazdom pripade o tejto teme tu je zbytocne diskutovat max vznikne flame a je to mimo tematiky clanku aj dsl.sk
|
| |
Re: To je smiesne
Od: meff
|
Pridané:
28.9.2009 16:35
LOL. jj.
|
| |
Re: To je smiesne
Od reg.: Dezider Dezider
|
Pridané:
28.9.2009 17:07
asi si myslia ze ked budeme mat slabsiu hudbu v usiach a nebudeme az taky hluchy/i, tak budeme pocut ci nas naahodou niekto neokrada...asi:)
|
| |
Re: To je smiesne
Od: kmd
|
Pridané:
28.9.2009 20:44
Praveze to spolu velmi uzko suvisi. Cim hlasnejsia hudba tym ta lahsie ocoruju. Takze nahlas si to mozes dat len ked budu romovia v robote...
|
| |
axjaaaaj
Od: axjaaaaj
|
Pridané:
28.9.2009 15:12
Uz len cakam na zakon o maximalnom zakriveni bananov ...
|
| |
Re: axjaaaaj
Od: axjaaaaj
|
Pridané:
28.9.2009 15:20
A zaxvilu zakazu slipy pre zly vplyv na semenninky a budu regulovat maximalnu dlzku vibratorov aby neposkodzovali krcok maternice zien ...
pomoooc to su bludyyyyy
|
| |
Re: axjaaaaj
Od: rms :)
|
Pridané:
28.9.2009 17:06
nahodou to so slipami nie je zly napad :D /ironia/
|
| |
A potom sa cuduju ze nikto nejde volit!
Od: A potom sa cuduju
|
Pridané:
28.9.2009 16:04
Uživateľ si bude môcť tieto obmedzenia zmeniť alebo zrušiť, bude ale musieť byť upozornený na riziko poškodenia sluchu.
Este ze tak! Ale ajtak nemaju co robit a potom robia taketo pi*****y!
A potom sa cuduju ze nikto nejde volit! A naco? Ked sa zaoberaju takymito somarinami!
Mam ich ist volit aby mi urcili kolko vzduchu mozem dene vydychat?
Len obmedzuju slobodu ludi, nic ine! Kazdy si sam urci co je prenho dobreeee, a sam sa rozhodne ako a kolko bude pouzivat svoj majetok!
|
| |
Re: A potom sa cuduju ze nikto nejde volit!
Od: Har
|
Pridané:
29.9.2009 2:58
hlupáčik
|
| |
Re: axjaaaaj
Od: meff
|
Pridané:
28.9.2009 16:36
pozor, taky zakon tu uz v EU bol. To je vazne. To neni vtip. Len ho museli zrusit. Lebo vacsina bananov to nesplnala.
|
| |
Re: axjaaaaj
Od reg.: WOTDAFAK
|
Pridané:
29.9.2009 7:40
tak tak a ten na šalátové uhorky ale prešiel
|
| |
demencia
Od reg.: Milos K.
|
Pridané:
28.9.2009 15:14
tak toto dokaze vymysliet len totalny debil :D
koho normalneho by napadlo spravit nieco taketo?
to chcu aby sa robil nelegalny firmware este aj na mp3 prehravace? to ze niekto pocuva hudbu nahlas je jeho problem, nie problem nejakeho uradnicka v EU
|
| |
Re: demencia
Od: aleluja
|
Pridané:
28.9.2009 15:15
No to aby si ich na urade lepsie pocul.
|
| |
Re: demencia
Od: delwskl
|
Pridané:
28.9.2009 15:24
ja som rad, ze ma moj mp3 prehravac upozorni, ze sa chystam prekrocit bezpecnu hranicu hlasitosti
|
| |
Re: demencia
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
28.9.2009 16:21
Konečne jeden normálny príspevok, ktorého autor pochopil zámer EK. Nie tie detičky v príspevkoch vyššie, čo sú posr... z toho, že budú musieť ísť do menu a prestaviť si tam jednu somarinku, pretože oni majú u prdeli svoj sluch a chcú si ho dobrovoľne pokaziť. A navyše za žiadnych okolností nebudú akceptovať akékoľvek odporúčania, nech by boli akokoľvek logické. Veď lebo oni sú "velice nezávislí".
|
| |
Re: demencia
Od: zase peto
|
Pridané:
28.9.2009 17:30
Deticky su skor ti, ktori potrebuju upozornenie od (od nich zrejme inteligentnejsej) masinky na to, aby si nepustali nahlas hudbu. Predpokladam ze by privitali aj povinne upozornenie na schod pri nastupovani do autobusu a ze ked kracam mam sa pozerat dopredu, lebo mozem narazit do stlpa.
Myslim ze v tomto pripade je podstatne, na co minaju eurouradnici moje peniaze. A toto je nenormalna, opakujem nenormalna hovadina a smrdi to ako slovenske kvoty na "teply vzduch":
"Podľa tlačovej správy návrh štandardu pripraví organizácia CENELEC, koľko bude príprava štandardu trvať nie je známe." - z tejto vety vyplyva ze to bude dlhe a drahe a pozname aj firmu ktora jedina z celeho retazca EU-dodavatel-obcan z toho bude mat osoh.
Ale tebe je asi jedno kam idu tvoje dane (ak uz zarabas).
Btw. nepatrim medzi "deticky", sam uz mam deti
|
| |
Re: demencia
Od: dsffx
|
Pridané:
28.9.2009 17:41
ty dokazes rozoznat len podla posluchu ci je hudba este v ramci normy alebo ti uz nici sluch? hlavne ked su v okoli rusive vplyvy a clovek rozmysla nad niecim inym? samozrejme nehovorim o situaciach ze ked prilozis ucho ku 1500W repraku a podobne...
bohuzial v sucasnosti keby mal clovek analyzovat uplne kazdu informaciu tak skonci ako 10 rocny notebook s 256ram a OS Vista Ultimate preto treba aspon cast toho presunut inde
no s tym ze tie peniaze sa vyhadzuju do vzduchu suhlasim aj ked ono skor je problem v byrokracii ako v takychto standardikoch a nutnost reformacie EU je ale ina diskusia
|
| |
Re: demencia
Od: Lamicka
|
Pridané:
28.9.2009 17:47
Prichadza na nas debilita z USA alebo sa mylim?
|
| |
Re: demencia
Od: gnu_
|
Pridané:
28.9.2009 19:19
v USA ta obmedzuju ovela menej ako v EU. Tam je aj sloboda slova narozdiel od Slovenska
|
| |
Re: demencia
Od reg.: Jack Closer
|
Pridané:
28.9.2009 19:46
V USA mas slobodu spravit takmer hocico, ale tiez ta tam kazdy za to "hocico" moze zazalovat, ak sa mu znepacis. A za velku davku slobody je aj velka davka zodpovednosti. Priemernemu clovekovi - hlaste sa priemerni :-) sa zije lepsie v EU. Mame tu kvazisocialismus - stat (EU) mysli za Teba.
|
| |
Re: demencia
Od: gnu_
|
Pridané:
28.9.2009 21:29
Tak na SVK moc stredná trieda nieje (myslím tú skutočnú).
A keď máš dobrého právnika v USA tak si vo vatičke :)... Ale aj napriek Fikovi sa mci na Slovensku páči :)
|
| |
ťažšia forma demencie
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
28.9.2009 15:20
a potom že človek nemá reagovať vulgárne ;-)
|
| |
Európska Komisia
Od: Snake ...
|
Pridané:
28.9.2009 15:22
A práve kvôli takýmto buzerantom čo sedia na riti a už od dobroty nevedia robiť nič iné než vymýšlať blbosti (a obmedzovať ľudí) tu v EU nemáme Zune a ani nič podobné, a môžme tupej Amerike závidieť veci čo my nemáme (cena softwaru a podobne). Viem že toto je tiež vec nákladovosti, a daní a iného bordelu, ale toto len pridáva do ohňa.
Sa mi čím ďalej zdá, že EÚ sa chce silou mocou dostať na úroveň Slovenskej republiky - tj. m*gori na čele, čo sa ničomu nerozumejú (kauza NBÚ), ale pojedli všetku múdrosť sveta. Jeden nosí hodinky za 33 000€ a ľudia sú v kríze. Čoskoro si budeme namiesto "Najlepšie bude odísť zo Slovenska do zahraničia" hovoriť "Najlepšie ísť mimo EÚ, kde nie som obmedzovaní tupcami ešte aj v tom čo a ako počúvam, sú to moje uši, keď budem hluchý v štyridsiatke, tak je to moja sprostosť". Len škoda že jediné čo nám ostáva je AU, USA (bleh), alebo RUS (tam aspoň nebude zima pri množstve alkoholu).
|
| |
Re: Európska Komisia
Od: Snake ...
|
Pridané:
28.9.2009 15:23
*obmedzovaný, to je z toho rozhorčenia :)
|
| |
Re: Európska Komisia
Od: sak informatik, ne?
|
Pridané:
28.9.2009 15:37
klud :) ku koncu clanku pisu, ze funkcia sa musi dat vypnut a potom ta prehravac iba upozorni, ze by si si to mal dat slabsie ;)
|
| |
Re: Európska Komisia
Od: Adrique
|
Pridané:
28.9.2009 17:33
Cela navrhovana regulacia sa mi zda fest pritiahnuta za vlasy, ale budiz...
Mna by len zaujimalo, ci to bude vediet rozoznat, kedy su do jacku pripojene sluchadla a kedy line-out kabel. Lebo ak by mi to malo pipikat, alebo nejak inak otravovat aj v reprakoch zo signalu z prenosneho prehravaca, bola by to ozaj pekna otrava.
|
| |
Re: Európska Komisia
Od: aleluja
|
Pridané:
28.9.2009 17:17
VODKAAAAAA!
|
| |
Ach jaj
Od: asfethan
|
Pridané:
28.9.2009 15:35
Z pohladu vyrobcu je to trochen strastiplejsie.
Ale spotrebitel moze byt rad ze sa niekto zaujima o jeho zdravie. Mnohi uz spomenuli ze je dovod zacat nadavat, no nie je. Keby ste neboli lajdaci a citali poriadne, zistili by ste ze toto obmedzenie sa ma dat vypnut, akurat na vas vybafne tabulka s tym ze to moze poskodit vas sluch (cize na vlastne nebezpecie).
Podla mna skvele riesenie. Nehovoriac o tom ze toto je len standard. Nie zakaz.
|
| |
Re: Ach jaj
Od: ach jaj
|
Pridané:
28.9.2009 17:02
Ano je to fajn napad a ked budem mat dieta tak mu urcite taky kupim predpokladam ze budu aj kusi kde to b ude na rodicovsku kontrolu a dieta si to nebude vediet prepnut same. Cize uplne idealne. Ale uprimne s timto mali prist virobcovia mp3 nie EU na svete su aj dvolezitejsie veci. Pre ripalou nie nefunguje mi tvrde i. nie som na svojom pc a na tomto sa niaky sikulak snazil vimenit tvrde i a z na urovni hw.
|
| |
Re: Ach jaj
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
28.9.2009 18:18
... a ani v (ripalou) ô (dvolezitejsie) a ciarka ;-)
|
| |
Re: Ach jaj
Od: Ujo Maťo
|
Pridané:
29.9.2009 0:13
A ako je mozne, ze ho v poslednej vete mas? nejaky sikulak (niakY sikulak)
|
| |
Re: Ach jaj
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
29.9.2009 9:48
To je fuk :) V zasade ma pravdu :) Ja ako rodic svojmu dietatu tiez kupim len obmedzujuci prehravac. Ak mu to moze usetrit sluch, nebudem vahat.
|
| |
Re: Ach jaj
Od: ach jaj
|
Pridané:
29.9.2009 17:09
mg am a cudujem... no klavea tam nebola a vzdy ked om cel dat y tak om tukol do prazdneho miesta pre klaveu.
|
| |
Re: Ach jaj
Od: ach jaj
|
Pridané:
29.9.2009 17:10
omg tu 5i niekto zo mna robi 5tra5nu prdel
|
| |
:))))
Od: 5os
|
Pridané:
29.9.2009 14:11
A mozno toto nie je len standard, ale len zaciatok. Napriklad zavedenia spotrebnej dane z hluku. Prehravac mozno v buducnosti nielen ze upozorni na vysoku hlasitost, ale v pripade ak sa neznizi, tak posle na server Danoveho uradu info o dlzke a urovni nadhluku, ktory treba spoplatnit.
|
| |
Cholerici
Od: vietor
|
Pridané:
28.9.2009 15:59
Ej aby ste hned nepukli od zlosti, ma sa to dat vypnut. A je to fayn, kdejaky dnesny pubertiak dnes pocuva hudbu tak nahlas ze je z toho hluchy.. a kludne to moze byt aj vas syn/dcera.
Zdravie mas len jedno a nove si nekupis.
|
| |
Re: Cholerici
Od: blizzboz
|
Pridané:
28.9.2009 16:10
noa? toto čo robí EU sa za Hitlera volalo fašizmus.
|
| |
Re: Cholerici
Od: hfgxdys
|
Pridané:
28.9.2009 16:28
nevedel som ze fasizmus bol zalozeny na upozorneni v mp3 prehravaci o hlasitosti
co sa tu clovek nedozvie... este chvilu a prispevky dsl.sk dosiahnu dno - hodnotu prispevkov niektorych "spravodajskych" portalov
|
| |
Re: Cholerici
Od: odborník
|
Pridané:
28.9.2009 19:03
hej a keby si chodil troška do školy a bol by si sa aj troška učil, tak by si vedel, že fašizmus bol v taliansku a v Nemecku bol nacizmus.(mimo tému...)
|
| |
Re: Cholerici
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
28.9.2009 19:43
Chlapec asi niekde čítal slovo fašizmus, tak si chcel vyskúšať, ako bude vyzerať v jeho vete :D
|
| |
Re: Cholerici
Od: didoa
|
Pridané:
28.9.2009 16:24
Nejdu tu ani o to, ze sa ta "feature" da alebo neda vypnut, skor o to, ze su asi aj dolezitejsie veci ako regulacia hlasitosti mp3 prehravaca nariadenim "zhora"
Ano, extremne hlasna hudba moze poskodit sluch a ak uz na to bude EU nariadenie, mozeme kludne zacat riesit aj to ci je vo vodovahe normovana euro-bublina plavajuca v euro-kvapaline ktorej euro-farbu urcuje euro-standard.
Hm a nefungovali veci podobne v casoch ked boli v noci na nebi nad nasimi hlavani cervene hviezdy a svietil cerveny kosak a cez den tam ziarilo zlte kladivo?
|
| |
Moje uši.
Od: blizzboz
|
Pridané:
28.9.2009 16:09
sú to moje uši ja mám právo robiť si so svojim sluchom čo chcem ak mi chce EU zabrániť robiť si so svojim telom čo chcem tak podám sťažnosť na európsky súd pre ľudské práva.
|
| |
Re: Moje uši.
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
28.9.2009 16:23
Tak toto je presne ten čistý blábol idiotov dnešnej doby. :D:D:D
|
| |
Re: Moje uši.
Od: blizzboz
|
Pridané:
28.9.2009 16:30
idioti zvyčajne nepoužívajú žiadnu argumentáciu :o)
|
| |
Re: Moje uši.
Od: naše uši
|
Pridané:
29.9.2009 11:49
ak si dotrtk.. svoje uši, budeš potrebovať strojček, samozrejme špičkový a uhradený poisťovňou, čiže sa ti ostatný naň zložia.
ale to už máš TY u riti, preto že len TYYYY
|
| |
Re: Moje uši.
Od: hroshisko
|
Pridané:
28.9.2009 16:25
stat alebo niekto ti zakaze hlasnu hudbu ale ty musis byt sam sebe pan tak ju budes pocuvat dalej a ked ohluchnes tak prides a stat bude platit za tvoje liecenie alebo tvoju invalliditu
"robit so svojim telom co chcem "to kludne mozes akurat potom necakaj ze ti hned vsetci pobezia na pomoc
ah lavne ide o to ze ohromne mnozstva mladich ludi pocuva denne niekolko hodin preravace a je vedecky dokazane ze to sluchu skodi, tak za 30 rokou tu budeme mat bandu nahluchlich ludi co nie je dobre lebo tito ludia su zaklad statu, hawk
|
| |
Re: Moje uši.
Od: blizzboz
|
Pridané:
28.9.2009 16:40
>"robit so svojim telom co chcem "to kludne mozes akurat potom necakaj ze ti hned vsetci pobezia na pomoc
veď ja to ani nečakám keď si zámerne poškodzujú sluch tak je to ich problém, a potom musia niesť aj následky.
>ah lavne ide o to ze ohromne mnozstva mladich ludi pocuva denne niekolko hodin preravace a je vedecky dokazane ze to sluchu skodi, tak za 30 rokou tu budeme mat bandu nahluchlich ludi co nie je dobre lebo tito ludia su zaklad statu, hawk
ale to je ich problém nie tvoj. štát sme my všetci tada aj oni a oni sa tak rozhodli ty im do toho nemôžeš kecať každý má iné osobné preferencie a keď si niekto chce poškodzovať sluch tak je to jeho vec ak mu v tom chceš zabrániť tak obmedzuješ jeho slobodu, a on sa proti tomu môže brániť aj silou.
|
| |
Re: Moje uši.
Od reg.: Nerte
|
Pridané:
28.9.2009 17:05
Blbost. Pointa je ta, ze potom ked ohluchnes, lekari sa o teba budu musiet starat a osetrovat ta namiesto toho, aby riesili pripady, ked niekto ohluchne nehodou. Oni ta musia osetrit tak ci tak, je to ich povinnost + sa potom na teba minaju peniaze. Keby si ochluchol svojou vinou, aj tak by si chcel od poistovne/statu penaize na liecbu. Nepovedal by si si ze "nic, toto bola moja chyba, serte na mna".
Prevencia je najlepsi liek a hlavne usetri kopu penazi, ktore sa mozu usetrit daleko zmysluplnejsie ako na osetrovanie debilov. Preto sa tesim, ked bude aj fajcenie zabanovane uplne!
|
| |
Re: Moje uši.
Od: TySiAleOptimista
|
Pridané:
28.9.2009 19:02
Ty si velky optimista,
ta poistovna posle do prdele a nasluchatko si kupis akurat z teleshopingu.
|
| |
Re: Moje uši.
Od: blizzboz
|
Pridané:
28.9.2009 21:37
celý ten zastaralý systém povinného zdravotného poistenia je nahovno. problém sa nevyrieši ďalšími zákazmi a nezmyselnými zákonmi a vyhláškami a bmedzovaním osobnej slobody ale zmenou celého systému.
|
| |
Re: Moje uši.
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
29.9.2009 16:21
Si myslíš, že keď sa zmení systém, tak na neho ľudia prestanú dlabať? Nenechaj sa vysmiať. Ľudia ako ty budú vždy zvysoka kašľať na celý systém nech by bol sebelepší.
|
| |
Re: Moje uši.
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
28.9.2009 19:52
"ale to je ich problém nie tvoj. štát sme my všetci tada aj oni a oni sa tak rozhodli ty im do toho nemôžeš kecať každý má iné osobné preferencie a keď si niekto chce poškodzovať sluch tak je to jeho vec ak mu v tom chceš zabrániť tak obmedzuješ jeho slobodu, a on sa proti tomu môže brániť aj silou."
Potom keď pôjdu na ušné vyšetrenie, nech si ho zaplatia a nech zacvakajú aj na liečbu.
Zase na druhej strane z nich bude banda príživnikov, pretože kvôli poškodenému sluchu budú poberať invalidný dôchodok. Teda oni budú robiť HOVNO, ale zato mi všetci sa im budeme skladať na výplatu.
Takže nie, nie jedno, čo robia. Ich osobná sloboda sa končí tam, kde sa začína osobná sloboda druhých a my sa nemienime skladať na tých darmožráčov. To už rovno dovoľme predávať drogy, šak sami si ničia život, nie?!
|
| |
Re: Moje uši.
Od: blizzboz
|
Pridané:
28.9.2009 21:40
>Potom keď pôjdu na ušné vyšetrenie, nech si ho zaplatia a nech zacvakajú aj na liečbu.
presne to isté si myslím aj ja ak niekto veľa fajčí alebo si inak poškodzuje zdravie mal by platiť buď vyššie poistné alebo si všetko cvakať z vlastného vrecka.
|
| |
Re: Moje uši.
Od: 5os
|
Pridané:
29.9.2009 14:19
Mozem ti prezradit, ze po 20 rokoch pocuvania extra silnej hudby (sluchatka su na maxime pre mna malo), pocujem daleko lepsie ako moji blizki, ktori si nikdy nedali sluchatko viac ako na polovicu.
|
| |
Re: Moje uši.
Od: rdsfs
|
Pridané:
29.9.2009 16:36
ja zase mam nacumene do obrazovky viac ako 80% mojich znamych co maju okuliare a ja nemam => obrazovka lieci oci ?
...
|
| |
Re: Moje uši.
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
29.9.2009 19:39
Šak sa neboj, ono to príde.
|
| |
Re: Moje uši.
Od: petex
|
Pridané:
28.9.2009 17:22
nikto ti nebrani robit si s vlastnymi usami co chces, budes len upozorneny, ze ti ich ta hlasna hudba moze poskodit...
teraz to moze byt tebe aj mne jedno, ale ked budes neskor chodit (aj za moje prachy) k usnemu alebo sposobis nejaku nehodu kvoli tomu, ze si nepocul, tak uz mi to jedno nebude - potom ta ja zazalujem...
|
| |
Re: Moje uši.
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
28.9.2009 20:02
Až si dobrovoľne odsekneš obe nohy, môžeš na psychiatrii tým milým pánom v bielych plášťoch vysvetľovať, že to bola tvoja slobodná vôľa a že im je veľký k*k*t do toho, čo ty si robíš so svojím telom. Určite ťa pochopia a pustia ťa tak za taký rok.
|
| |
Re: Moje uši.
Od: blizzboz
|
Pridané:
28.9.2009 21:43
sú ludia ktorí sa vedome poškodzujú, poznám holku čo sa reže žiletkou, má jazvy na celej nohe, nikto jej v tom nebráni pokiaľ svojim správaním nie je nebezpečná pre svoje okolie je to jej vec.
|
| |
Re: Moje uši.
Od: gnu_
|
Pridané:
29.9.2009 0:15
DOBRÚ CHUŤ
Daktorí ľudia pri čítaní DSL.sk aj večerajú :(
|
| |
Re: Moje uši.
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
29.9.2009 0:43
Som zvedavý, čo na to hovoria jej rodičia. A priatelia, ak dákych má...
|
| |
Re: Moje uši.
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
30.9.2009 1:58
"sú ludia"
To nie sú ľudia.
|
| |
inteligentom v diskusii
Od: htdsf
|
Pridané:
28.9.2009 16:32
skuste si precitat ten clanok kym tu budete potit
DA SA TO VYPNUT(bohuzial tu niektory ludia ine ako velke pismena zjavne necitaju)
to znamena ze akurat vas to upozorni ze si mozte poskodit sluch co je myslim vhodne a dobre riesenie kedze vela ludi si to neuvedomuje a idioti co si ho chcu poskodzovat aj nadalej v tom mozu pokracovat
takze nechapem v com vidite problem ?
|
| |
Re: inteligentom v diskusii
Od: blizzboz
|
Pridané:
28.9.2009 16:43
idiot si ty lebo nazývaš idiotom niekoho kto si zo svojim teľom robí čo chce
|
| |
Re: inteligentom v diskusii
Od: gfdys
|
Pridané:
28.9.2009 16:53
a potom spolocnost musi platit za integraciu ludi ktory zamerne poskodzuju samy seba...
sorry ale zamerne bezdovodne sebaposkodzovanie je jasny prejav degeneracie mysle a pudu sebazachovy ktoremu ludstvo vdaci za to ze doteraz prezilo a takych nie som ochotny oznacovat ako normalnych(je normalny clovek ktory si odreze vlastnu nohu ? podla mna nie)
v kazdm pripade ti v tom nikto nebrani len ta to upozorni
|
| |
Re: inteligentom v diskusii
Od: blizzboz
|
Pridané:
28.9.2009 21:49
práveže spoločnosť by sa nemala o nikoho starať ak si to zavinil svojou vinou.
|
| |
Re: inteligentom v diskusii
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
29.9.2009 0:48
Chavalabohu, že drvivá väčšina z nás sme ešte stále ľudia a nie zvery, čo serú na ostatných. A to je to, čím sa odlišujeme napr. od baktérii, alebo múch — spolupatričnosť. Lebo my máme rozum a preto aj zodpovednosť.
|
| |
Re: inteligentom v diskusii
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
29.9.2009 7:59
"A to je to, čím sa odlišujeme napr. od baktérii, alebo múch"
Alebo od blizzboz-a.
|
| |
Re: inteligentom v diskusii
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
28.9.2009 20:06
Súhlasím. To sú psychicky narušení jedinci a zvyčajne je ich možné vydávať v kazajkách v mäkko obložených miestnostiach. Ak sa dobre pamätám, tak tento rok znížili cenu za exkurziu. Choď sa pozrieť, možno tam nájdeš svoj idol.
|
| |
rozum?
Od: nonke
|
Pridané:
28.9.2009 17:00
hlavne kde pocuva clovek mp3?
-v mestskej hromadnej doprave
aky hluk to ma?
-viac ako 90DB
co bude pouzivatel v buducnosti pocut z hudby?
-nic
bude kupovat mp3 ked bude to nepouzitelny?
-ne
|
| |
Re: rozum?
Od: MirecU-II
|
Pridané:
28.9.2009 18:08
No das si na usi velke sluchadla, ktore ti ich pekne obalia a ciastocne budu filtrovat okolity ruch. :)Take pekne ako mal typek vo Vesnicko ma strediskova. :) Len kto by sa s tym uz v hromadnej doprave ukazoval, vsak ano. :)
|
| |
Re: rozum?
Od: duch1234
|
Pridané:
29.9.2009 0:13
Prečo by mal niekto nosiť také ohavnosti na hlave ? Však dnešné "špunty" sú už tak izolované od okolitého hluku, že ti netreba pridávať hlasitosť na maximum, ale to človek musí investovať do kvalitnejších slúchadiel... No a väčšina dnešných ľudí si bude radšej ničiť sluch tými obyčajnými "šumítkami", ktoré ani poriadne nehrajú a počuješ ešte aj keď okolo teba mucha preletí.
|
| |
dig more to co je?
Od: OMG....
|
Pridané:
28.9.2009 17:13
No EU to asi pekne pere, nech idu do riti z takymi blbostami.
|
| |
v pohode
Od: Lenco_
|
Pridané:
28.9.2009 17:58
Už aj staré discmany sony ( tie drahšie) mali túto funkciu, volá sa AVLS, je to celkom dobrý nápad, dá sa to jednoducho vypnúť
|
| |
whuala
Od: ShyaX
|
Pridané:
28.9.2009 19:44
Pocuvaj naplno, dokym mozes. :(
|
| |
Re: whuala
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
28.9.2009 20:11
http://www.postimage.org/image.php?v=TsHGM1r
|
| |
problem.
Od reg.: D3VIANT
|
Pridané:
28.9.2009 19:54
S takou silou...
Monitor v EÚ bude zobrazovať len 5 hodín týždenne... :P
|
| |
Re: problem.
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
28.9.2009 20:08
CRTčka sa už nevyrábajú.
|
| |
Re: problem.
Od reg.: D3VIANT
|
Pridané:
28.9.2009 20:10
No a co ma byt? LCD oci urcite lieci. :D
|
| |
Na margo EU
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
28.9.2009 20:21
EU:
http://www.postimage.org/image.php?v=TsHQKBr
|
| |
Re: Na margo EU
Od reg.: D3VIANT
|
Pridané:
28.9.2009 20:38
+++
|
| |
Ach jaj
Od: Váš šéf
|
Pridané:
28.9.2009 21:30
Na jednej strane súhlasím, obťažuje ma keď kopa emo deciek má tak nahlas slúchadlá že tie ich pičoviny musím aj ja počúvať, ale zase na druhej strane si myslím že EU bude onedlho kontrolovať aj to pod akým uhlom štíme na zem.
|
| |
Pekne.
Od: kotul
|
Pridané:
28.9.2009 21:35
No super, EU by este mohlo potom zakazat dovoz vyrobkov z Azie, Australie a USA, lebo kazdy kto nechce byt obmedzovany si par klikmi a kreditkou kupi mp3 player na ebayi a moze okaslat nejake shity pre EU.
|
| |
Re: Pekne.
Od reg.: rayen
|
Pridané:
28.9.2009 22:09
jasne :)
|
| |
ved co
Od: KenjiCodo
|
Pridané:
28.9.2009 21:45
:D akoze môj mobil ma už upozornuje na príliš silny zvuk dávno a je mi to jedno aj tak to nepotrebujem mať na 100% aby som bol nejaky frajer. Btw ked sa to da vypnuť neviem čo riešite ;)
|
| |
Tituuul
Od: Manlolp
|
Pridané:
28.9.2009 22:35
To upozornovanie je aj v nokii alebo Sony ericsonoch, vyskusajte si z nizsej hlasitosti dať maximalnu, tiež vás upozorni na možnosť poškodenia sluchu ;) ale jasne, čo sa týka EU je hneď všetko slobodo-omezujuce :D
|
| |
jedine ak
Od: Erika Eleňjak
|
Pridané:
29.9.2009 8:21
1.apríl uz tento rok bol !!!
|
| |
hahaha
Od: roflmao
|
Pridané:
29.9.2009 9:45
vsetko sa da obist, VSETKO :)
|
| |
Re: hahaha
Od: 5os
|
Pridané:
29.9.2009 14:33
aj obchadzka..
|
| |
fu_king stupid
Od: madmike
|
Pridané:
29.9.2009 10:21
zacina mi to pripominat "demokraciu" v usa ...... EU komisia je neprijemny pozierac prostriedkov ....a riesi taketo p..oviny .....to je des
|
| |
Re: fu_king stupid
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
29.9.2009 11:18
z niečoho tí papaláši musia žiť. Sú to staré fosílie, už im tá čvachtanica hore v kotrbe nefunguje, tak aspoň vymýšľajú voloviny. Mi to pripadá ako ten týpek čo prezentuje dell latitude Z. Proste evidentne moc o tom notebooku nevie, ale hlavne že sa tvári že sa vyzná. Zbožňujem borcov čo sa do všetkého starajú a pritom o danej problematike nemajú páru a majú len umelé informácie. Toľko k EK.
|
| |
Re: fu_king stupid
Od: ANTIBelfet
|
Pridané:
29.9.2009 11:49
no ved toto EU vymysla same picoviny, a zbytocnosti, europa sa tymto vracia do stredoveku.
|
| |
Re: fu_king stupid
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
29.9.2009 12:46
Stredovek neskončil, stredovek trvá! Akurát ho nazývame "moderný svet", akurát neviem, ktorý svet majú na mysli.
|
| |
dnes má meniny Michal, Michaela,
Od reg.: matuli
|
Pridané:
29.9.2009 13:50
vyrobcom dodavane sluchatka nepouzivam a kto ich pouziva tak sa necudujem ze ich musi mat nahlas, ked inak nieje nic pocut :p
|
| |
blizzboz
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
29.9.2009 13:54
Je prinajmenšom veľmi zaujímavé, že cez noc (doslova) sa hodnotenia prehupli na blizzboz-ovu stranu a ubrali tým, ktorí s ním čo i len minimálne súhlasili. Tak buď bola táto noc čarovná a vďaka dokonalej konštelácii planét sa sem dostali fantazijné bytosti, alebo je blizzboz debil (teda nie, že by ním nebol už predtým). Je až úsmevné, že "človek", ktorý zvysoka dlabe na názory ostatných, si potrebuje navýšiť ohodnotenie.
|
| |
Re: blizzboz
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
29.9.2009 19:44
Presne toto som chcel napísať. Tiež som postrehol túto zmenu a chcel by som navrhnúť redakcii DSL.sk, aby hlasovať mohli len regnutý užívatelia a každý len raz, aby to hlasovanie malo aj dáky význam.
|
| |
5 znakov
Od: siirii
|
Pridané:
29.9.2009 14:52
Ja pouzivam na mp3, mobil + handsfree.
|
| |
Ja to beriem
Od: AG.
|
Pridané:
29.9.2009 16:58
Mozno EU vymysla hluposti, ale toto beriem. Ludia si totiz naozaj nicia sluch. A ani vyrobcom nejde o to, aby si ludia kazili usi, ako by potom ocenili novy ekvalizer v novom modeli :)
|
| |
.......
Od: globalicek
|
Pridané:
29.9.2009 18:28
toto je totálna blbosť každý ma právo nastaviť si hlasitosť ako chce.....to nech radšej začnú výrobcovia vyrábať mp3 prehrávače určené deťom......a nie takto blbo obmedzovať každého je to totálna somarina a myslím ze rodičia bi aj kúpili malým deťom mp3 prehrávač ktorý nepoškodzuje sluch....ten co to vymislel bi sa mal nechať vyšetriť
|
| |
sra*ky?
Od: niktos
|
Pridané:
29.9.2009 19:22
no co som cital asi tak polovicu komentov tu, tak mam pocit, akoby tu spravu nikto nedocital... Kde ste napr. vynechali to, ze
SA TO B*U*D*E D*A*T VYPNUT?
ako haloo neni to uplna sprostost, ked to pomoze aspon 10 ludom aby sa im nedokakal sluch preco nie
|
| |
Re: sra*ky?
Od: niktos
|
Pridané:
29.9.2009 19:25
tusim ipod to ma zapnute defaultne ak sa nemilim a to nikoho netrepilo ze? ibaze o tom asi vela ludi ani nevedelo bo na to neupozornovala ziadna sprava...
|
| |
Ze ci?
Od: tramtaramt
|
Pridané:
29.9.2009 20:26
Blbe a zlozite.
Kravina.
Preco nenariadi komisia to, ze pri nastaveni hlasitosti v prehravaci nad 80 decibelov vam vyhodi upozornenie, ze tato hlasitost moze poskodit vas sluch? Hlupe delenie, obmedzenie na niekolko hodin a podobne kraviny. Preco tak zlozito a obmedzujuco?
|
| |
ROZLUŠTENIE
Od: waveeeeee
|
Pridané:
30.9.2009 12:19
precital som si celu diskusiu (odrbavam) a prisiel som na to že oni to schvalili kvoli tomu aby si pocul ako ta ide pichnut nožom cigaň keď ides v noci v podchode s mp3playerom...
|
| |
kokotiny
Od: papa
|
Pridané:
1.10.2009 23:04
bolo by fajne, ak by zaviedli system, ze na televizore sa objavi kazdu hodinu na 5 minut upozornenie, ze sledovanie tv poskodzuje zrak.
|