neprihlásený Štvrtok, 9. mája 2024, dnes má meniny Roland
Najlepším československým antivírusom Avast

DSL.sk, 19.9.2009


Podľa najnovšieho vydania testu antivírusov AV-Comparatives publikovaného dnes najvyššiu účinnosť v detekcii starého škodlivého kódu dosahujú antivírusy G Data, Avira a McAfee.

V dnes zverejnenom vydaní boli testované antivírusy aktualizované k 10. augustu na vzorke škodlivého kódu z predchádzajúcich siedmich mesiacov. Okrem toho bola testovaná miera falošnej pozitívnej identifikácie a rýchlosť skenovania.

G Data dosiahol účinnosť 99.8%, Avira 99.4% a McAfee 98.7%, pričom McAfee dosahoval svoju účinnosť iba pri existujúcom pripojení na Internet a detekcii s pomocou real-time informácií zo serverov spoločnosti. Bez pripojenia k Internetu bola jeho účinnosť 92.6%.

Nasledoval Norton od Symantecu s 98.4%, Avast s 98% a F-Secure s 97.9%. Eset skončil až desiaty s 97.2% účinnosťou, Kaspersky jedenásty len s 94.7%, AVG dvanásty s 94% a Microsoft Live OneCare až štrnásty len s 90% úspešnosťou.

Avast bol z antivírusov pochádzajúcich z Českej a Slovenskej republiky najlepší aj vo zvyšných dvoch testoch.

V teste falošných pozitívnych identifikácií nesprávne detekoval škodlivý kód u piatich vzoriek rovnako ako OneCare, lepší boli Bitdefender, eScan a F-Secure so štyrmi falošnými detekciami. AVG a Kaspersky mali 8, G Data 9, Eset 12, Norton 13, Avira 21 a McAfee až 41 falošných detekcií s pripojením na Internet a 26 bez pripojenia na Internet.

Množstvo vzoriek použitých pri teste falošných pozitívnych detekcií autori testu nezverejnili.

V rýchlosti skenu bol Avast dokonca úplne najrýchlejší so 17.4 MB/s pred Nortonom so 17.2 MB/s, Kingsoftom so 14.5 MB/s a Avirou so 14.1 MB/s. G Data skenoval rýchlosťou 9.3 MB/s, Eset 9.2 MB/s, Kaspersky 8.7 MB/s, McAfee 7.5 MB/s, AVG 6.8 MB/s a Microsoft OneCare 6.6 MB/s.

Pri teste rýchlosti bolo použité PC s 2.83 GHz Core 2 Duo E8300, 2 GB pamäte a SATA 3.0 Gbps diskom.

Kompletnú správu z testu je možné sťahovať z av-comparatives.org.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

K dispozícii nová Fedora 40 pre Macy s ARM procesormi
Detailný pohľad na nový formát menších pamäťových modulov CAMM2
Vesmírny Boeing poletí najskôr o viac ako týždeň
Odštartoval ďalší sci-fi seriál od Apple
Apple prekvapivo predstavila nový procesor M4 pre PC, prvýkrát ho použila v iPade Pro
Podpora RISC-V v Androide sa komplikuje, Google ju odstránil zo spoločného jadra
V Česku bude plošne dostupná gigabitová symetrická optika
Vesmírny Boeing znovu neodštartoval, problém ale teraz nebol v lodi
Avizované 150 TB a 300 TB flashové SSD
Okamžité medzibankové platby začala podporovať ďalšia banka, Fio banka


Diskusia:
                               
 

NOD nam nejako ide ku dnu...
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Povedal by som ze aj Kaspersky sa nejako neukazal...
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

podla testov robených iným serverom bol KiS2010 najlepšie all-in-one riešením a skončil na prvom mieste vo svojej triede a ako 2 zo všetkých :)a v testoch firewallov bol na 2 mieste zo všetkých firewallov :)
ESET sa mi zdá že prebral marketíng microsoftu vela reklamy menej poctivej prace a očividne ide ku dnu :/
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

Bolo v tom teste firewallov aj Comodo firewall?
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

tu si pozry vysledky je to este novší z 13.09.2009
http://www.matousec.com /projects/proactive-security- challenge/results.php
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Tak ako tak pozeram comodo internet security je dokonca o kusok lepsie ako kaspersky internet security. Mohol byt aj test cisto len firewallov.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Problémom je, že NOD nebol nikdy až taký dobrý, ako sa o ňom v bulváre písalo.
Testujú sa aj tu iba priemerné antivíry. Napr. u McAfee ide o totálne tuctový antivírusový balíček. Nie o profi platformu, kde sú celkom iné produkty.
Odpovedať Známka: -4.7 Hodnotiť:
 

no mam ESS ale toto ma sklamalo. made in capitalismus
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Cize ten PC Tools Firewall Plus 6.0.0.69 je najlepsia volba? (je zadarmo a ma 99%) nejake skusenosti niekto ?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

mam ho odvcera a mozem ho len pochvalit, pyta sa na kazdu kktinu, ale aspon mas nad vsetkym co sa snazi dostat do alebo von z PC kontrolu ;-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Marketing Microsoftu ocividne neprebral kedze Windows ma na svojich PC asi 95% obyvatelov nasej galaxie :D
Odpovedať Známka: -3.0 Hodnotiť:
 

asi si to nepochopil myslel som to tak že viac robia na propagácii svojich produktov ako na ich skvalitňovaní presne ako MS :/
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

ja ho používam od 1993 (ešte aktualizácie na disketách :-D ) a stále som spokojný, nemám mu čo vytknúť
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

no tak si to prejdi nie cim inym a uz spokojny nebudes. ti garantujem ze po este denno denne najdem minimalne 5-30 dalsich infekcii. Btw Kasper sa nezhovadil iba s neho odisli 2 kvalitny programatory. Skoda lebno defacto pre bezne pouzitie uz nie je normalny AV produkt but su neucinne alebo spommalovace. Este by som chcel vidiet avast a najrychlejsi. Okrem nortonu a avastu nepoznam vacsie brzdy.
Odpovedať Známka: -5.3 Hodnotiť:
 

Preco pises po madarsky?
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

jedna brzda tusim prave prispela do diskusie svojim neskutocnym prispevkom a pise si prezyvku Trax.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

sa pozri na peocesy kolko s toho vyuziva avast a potom pis nieco o brzde lolko
Odpovedať Známka: -9.0 Hodnotiť:
 

Ale to neznamena ze ked ma nejaka aplikacia menej procesov ze ma lepsiu pamatovu narocnost.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Na tvoju pocest som si nechal na moju cicinu vytetovat slovo Trax. Takeho velkeho chuja nie casto vidiet.
Odpovedať Známka: 0.7 Hodnotiť:
 

Po 4 rokoch používania NOD-u som si prešiel počítač Avirou - 0 infekcií, Kaspersky - 2x trapne adwers - nič ohrozujúce, AVAST - 0 infekcií, AVG - 0 infekcií... takže :-P
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

ja som presiel PC traktorom a akurat vyhodilo adware Goodyear ;)
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

to nic neznamena pokial nechodis na stranky plne virov a inych svinstiev tak aj bez nodu by si mal taky vysledok :)
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Na druhej strane Avast prekvapil, doteraz som ho povazoval za outsidera... Aj tak ostavam pri Avire, drzi sa dlhodobo na vysokych prieckach a hlavne je free na take to domace zuvanie...
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

Nechcem tym povedat ze by bol Kaspersky zly tiez ho pouzivam sice nie tak dlho ale zatial som s nim dost spokojny. Len som cakal asi o nieco lepsie vysledky v teste. Ale myslim ze co sa tyka spracovania samotneho programu jeho moznosti atd je na tom celkom dobre.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Cracknutý Kaspersky nikdy nič dobré nenosil...
Odpovedať Známka: -6.5 Hodnotiť:
 

Kto hovori o cracknutom programe?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Aj Avast je free na domáce používanie, navyše bez otravných pop-up okien, ktoré ti surovo minimalizujú fullscreen aplikáciu a vyhodia ti sprostú reklamu každých 10 minút. No proste nepoužiteľný balast.
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

kazdych 10 minut to nieje, ale okno vyhadzuje pri aktualizacii ale priznavam ze to otravuje
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

tak nebud lama a zaplat 20€ za kvalitu sa plati
Odpovedať Známka: -8.0 Hodnotiť:
 

To je len mýtus.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

nebud lama a najdi si navod ako to vypnut
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Nebuď analfabet a zisti si, ako funguje free verzia.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Spôsob vypnutia reklamy nie je v rozpore licenčnými podmienkami.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Myslim ze tie otravne okna sa minimlane v avire daju vypnut.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

ano daju
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Mne sa este nestalo ze by mi minimalizovala inu aplikaciu.a po pravde som si zvykol nevadi mi to.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Možno by si si zvykol aj keby sa ti raz za hodinu bezdôvodne vypol počítač...
Odpovedať Hodnotiť:
 

ano ale ich marketing ide zase nahor :) zeby nahoda?
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Vieš čo, mne sa tie výsledky interpretované DSLkom nejako nepozdávaju...pozrel som si tie tri (english) dokumenty a NOD ma ADVANCED+ v každom z nich, pričom AVAST má len v jednom (a to je konečné výsledne hodnotenie produktu). Myslím, že sa netreba k tomu daľej vyjadrovať.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

konečné výsledne hodnotenie zahŕňa aj falošné poplachy, takže aj priemerný AV sa môže umiestniť lepšie, ak má málo falošných poplachov.
Odpovedať Hodnotiť:
 

to je sice fajn ze je najrychlejsi, ale skuste si ho nainstalovat na nejaku staru kraksnu.
na celerone 800 s 256mb ram trva peknych par minut, nez zacne system po spusteni reagovat.
a pri "pomalsom" node sa ta doba skratila zhruba na polovicu...
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

ale celeron 800 používajú len masochisti, veď už aj niektoré mobily majú rýchlejší procák ako tvoj komp.
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

to nieje moj comp. nieko holt na word nepotrebuje 4 jadra, 4Ghz a 4Gb ram a v tom pripade investiciu 10-15tisic do noveho notasu proste neobhajis.
Odpovedať Hodnotiť:
 

nevidim dovod pouzivat taku zastaralu masinu v dnesnej dobe... ved za par supov sa da poskladat 10x rychlejsi stroj
Odpovedať Známka: 4.8 Hodnotiť:
 

na taky maly domacy server by nebol spatny aj ten celeron 800
Odpovedať Známka: 4.1 Hodnotiť:
 

to by teda bol ! nevies o com hovoris :-)
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

ak mi ma zrat elektriku Celeron 800, tak to ho radsej hodim do zberne odpadu a poskladam si Atom serverik, co spapa 4W pri plnej zatazi ...
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Tak to ti potom bude asi žrať tie 4W 24 hodín...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

4W žere len Atom, chipset žere tak 10-15W + RAM a HDD = 20W v idle a 25-35W v burn.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

nie je pravda ... moj cely netbook Aspire One D150 zerie 8W idle a 12W v burn vratane displeja ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je to presne naopak, zdrzuje NOD (napriklad uz len tym, ze scannuje po starte a po aktualizacii windows). A NOD smart security, ci ako sa ten shit vola, spravi z rychleho PC total lemru. Ked ho dam prec a dam Avast Home, tak sa to aj da pouzivat.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Az vyda Microsoft svoj antivirus, nic ine ma zaujimat uz nebude.
Odpovedať Známka: -4.8 Hodnotiť:
 

lol ve´d ten už je dávno :DDDD (Windows Live OneCare)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nie teraz je to Microsoft Security Essentials a celkom pouzitelny.
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

Microsoft už vydal svoj antivirák ale až ku konci roka bude dostupný aj pre europu. Volá microsoft security essentials.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Ja ho používam už teraz.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nic nove. Je to jasne. Avira. A najlepsie je nepouzivat ziadny.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

The best protection is no protection. Free sex for everyone!
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

The best protection is no protection. Linux for everyone! (aj keď ani ten free sex by nebol zlý)
Odpovedať Známka: 2.1 Hodnotiť:
 

Až mi na Linuxe pôjde ProjectReality a pod. tak ho začnem používať.
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

avira je ok, az na tu reklamu co denne naskakuje, v minulosti mi fungovalo zakazanie exacu vo windows ale uz to nejak nefici...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

KEd mas aplikacny firewall, staci vediet co bloknut a reklama nevyskoci.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

www.elitekiller.com/files/disable_antivir_nag.htm
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Funguje to stále. I bez toho je reklama len malou daňou za veľmi dobrý AV.
Odpovedať Hodnotiť:
 

mne ten test pride ako uplne zbytocny, poradie AV sa moze menit z aktualizacie na aktualzaciu
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Lenže výrazná aktualizácia enginu sa nedeje každý mesiac.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja používam avast už 1,5 roka a eset NOD ani nechcem. Nie je mi sympatický a to ,,liečenie" to je len fraška, mám to otestované. Aj avast má liečenie ale to funguje na 100%, čo pri NODE musím potvrdiť že to nefunguje, a ešte aj NOD má každý( každý je len zarytý do toho isté antivíru a neskúšajú nie čo nové,iné)a preto som si zvolil avast.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Dolezitejsie je infekcii zabranit, nez ju nasledne liecit. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

No, ja používam Avast! Home už celé roky a ja osobne som s ním veľmi spokojný... Kedysi dávno som mal aj NOD 32, ale čo ja viem, nechcem povedať, že bol zlý, ale myslím, že rezident má Avast lepší... Aj rýchlosť scanu sa mi pri avaste páči... Proste som s ním spokojný.
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Myslis alebo vies?

A mas vobec potuchu o praci a vyzname heuristickej analyzy?
Odpovedať Hodnotiť:
 

jak tu niekdo naznacil, z nodu sa stava potapajuca sa lod... vela reklamy a malo prace... si pamatam ako sa mi 3 roky dozadu, vysmieval teraz jeden z developer NODu, ze co za sracku Avast to pouzivam... ak by bol NOD tiez free, pouzival by som asi jeho, ale ak aj nadalej bude avast dosahovat lepsie vysledky, nevidim dovod preco by mal u noda niekdo ostavat, nakolko je avast free (cize bud spravia nod free, alebo bude zas jednotkou)...btw, avast je cesky nie cs (ajked zalozeny bol este pocas cs), skoda:(
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

cs znamená Česko a nie Česko-Slovensko.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

"btw, avast je cesky nie cs (ajked zalozeny bol este pocas cs), skoda:("
FAIL!
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

nie, to je totižto EPIC FAIL!
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Tak som si preletel tie testy a vychadza z toho ze avira v nich obstala asi najlepsie ale treb asi uvedomit ze to bola platena verzia aviry a nie ta na volne pouzivanie. Aj avast tam bol testovany v platenej verzii. ja by som povedal ze ak uz niekto chce mat nejaky antivir tak nech pouziva bud aviru, avast, nod32 alebo kaspersky problem aviry je vela falosnych poplachov avast sa mi zdal nejaky pomalsi nod32 a kaspersky nemaju mozno taku dobru detekciu ale tiez su velmi dobre. A ako firewall by som odporucal Comodo.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ja uz by som odporucal pouzivat Comodo kompletne a na ostatne sa vykaslat. Antivir v nom je uz celkom pouzitelny.
Odpovedať Hodnotiť:
 

AV Comodo je celkom slabý. Test free AV http://www.pcworld.com/article/ 170674/free_antivirus_software.html
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ak testovali samotny AV, moze to tak byt. Ale v spojeni s Defense+ a Firewallom je to najlepsie riesenie ake moze byt. Taktiez bohvie aku verziu tam testovali.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Článok je z 25.9. FW je určite dobrý, ale FW ako taký nemôže byť náhradou za kvalitný AV. Na defense+ musíš mať nervy :) Výhodou je, že je free aj na komerčné použitie, kde by pri obmedzených účtoch nemusel mať toľko práce.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Defense+ v poslednych verziach je uplne ticho. V pripade instalacie staci dat aby sa s programom zaobchadzalo ako s instalatorom/updaterom a ziadne dalsie hlasenia sa uz neobjavia. Doplnili whitelist, ktory obsahuje peknu kopu povolenych tvorcov sw (od verzie 3.10.daco - aktualna je 3.12.daco).

S prichodom verzie 4 (beta verzia ma byt okolo vianoc) Comodo slubuje, ze nebude existovat virus/malware/hocico, co by nedokazali vyliecit - najma vdaka Time Machine (obrazy HDD), ktora ma byt jeho sucastou. Myslim, ze vela tvorcov komercnych AV rieseni sa zapoti, aby sa verzii 4 aspon vyrovnali. Drzim im palce :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vazeny testujem operacne systemy a antivirusy uz viac ako desat rokov ale to co tu pisete ma niekedy sokuje. Avast je podla mojho nazoru sice v uvodzovkach dobry antivirus ale ja by som si ho do pocitaca nedal. Pred dvom dnami som zachranoval pocitac na ktorom sa podpisal antivirus Avira tak ze zmazal kazdy subor napadnuty vyse rok starym virusom. Po rekonstrukcii operaku som nainstaloval NOD a ten este vyliecil vyse tristo dalsich napadnutych suborov. Takze nemam rad ak niekto drista rozne recicky. Piste zo svojej praxe. Uvadzajte konkretne priklady a potom to bude ok. Ja na NOD nedam dopustit. Pocas mojho podnikania od roku 1994 mi zachranil kopu roboty a casu.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

To bol typicky priklad nepochopenia kvality antivirusu. Lutujem tvojich zakaznikov. KAZDY antivirus nainstalovany na cisty windows, ti najde kopu virusov v starej instalacii. Ale NOD je uplne bezbranny v tom pripade, ak uz v PC virus je. Proste nedokaze odstranit virus zo zavireneho pocitaca. Tie virusy, ktore si tam nasiel, uz boli absolutne neskodne, lebo sa nemali ako spustit. NOD (ani ziaden iny) antivir nevie vymazat locknuty subor (otvoreny na zapis) a kedze nema scanner, ktory moze bezat este pred windowsom (ako napr. avast), tak je uplne bezmocny a skonci v zaplave upozorneni na virus, ktory nevie vymazat.
To je presne ta chvila, ked lameri reinstaluju windows a vsetky programy s nim. A potom sa vytesuju, co tam NOD najde. Ti najlepsi pre istotu aj formatuju disk aj so zakaznikovymi datami. :-)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

A este taku drobnost k "lieceniu".
Dnesne virusy su z 99% spustitelne subory (alebo obcas aj kniznice). Cize liecenie spociva v ich vymazani.
Bohuzial uz davno nenapisal nik nic inovativne napr. ako legendarny onehalf, alebo chernobyl.Vo velkej vacsine pripadov ide o hovadiny vyuzivajuce hlupost programatorov IE (a vseobecne webovych stranok a aplikacii), pripadne zvedavost uzivatelov, co im to vlastne ten neznamy clovek poslal mailom.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kolko infiltracii si v zivote analyzoval?
Odpovedať Hodnotiť:
 

2/x
Takže v tej firme boli týmto vírusom napadnuté 2 počítače. Jeden sa snažil niekto predomnou "vyliečiť" Avirou a dopadlo to tak ako som písal vyššie. Bolo treba rekonštruovať pracne celý systém tak aby ho nebolo potrebné reinštalovať. Na druhom som PC nahodil z live distribúcie, povypínal som veci nepotrebné pre normaálny chod. Zavrel auttoruny, vymazal tempy. Potom som nahodil normálne systém a nainštaloval NOD a nakonfiguroval som ho. Ten hned našiel vírusy na disku. počas dvoch až troch reštartov vyčistil pamäť a potom po kompletnej kontrole vyliečil a nie vymazal 685 napadnutých súborov. Valná väčšina tých súborov boli súčasti operačného systému. Po tomto liečení Win nabehol bez problémov. Stiahol som z netu všetky záplaty.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Odlišné podmienky spustenia dvoch AV - absolútne neobjektívne porovnanie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No neda sa odpovedat lebo som v odpovedi prekrocil dlzku comentara. Toto je fakt obmedzujuce pre normalnych ludi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

3/x
Nainštaloval som ich a pc fičí ako by tam bola čistá inštalácia. A čo je najlepšie nebolo treba nič ostatné preinštalovať. Beží na ňom aj oracle databáza aj iné predtým nainštalované programy.
Hlavne ale nepíšem blbosti v anonymite. Skúste sa podpísať svojím menom. Nehnbite sa za svoje názory a nekydajte tyu na druhých keď sami neukážete, že to viete lepšie. A ak to viete lepšie tak už máte dosť inteligencie na to aby ste si vedeli vážiť aj názory druhých.
BTW ďakujem za názor.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nezaskodilo by uviest nazvy infiltracii, ale predpokladam, ze je to uz davno a log tiez neexistuje.

Ak by sa daco naslo, potom by islo o celkom zaujimave a najma realne, prakticke skusenosti, co tu neuviedol doteraz nikto a len tu citam same vykriky do tmy od n00bov.
Odpovedať Hodnotiť:
 

1/x
Tak presne pre takéto odpovede som tento príspevok napísal. Moji zákazníci sú s mojimi službami spokojný. Posledné tri roky som nemusel z dôvodu zavírenia počítača preinštalovať systém. Vždy som si vedel pomôcť inak. Keby si si prečítal to na čo si odpovedal zistil by si, že vírus bol starý. Konkrétne Win32/Parite.B. Nod ho vie vyliečiť bez toho, že by mazal súbory. Avira ho lieči mazaním napadnutých súborov.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vazeny PAN PODNIKATEL! Ked prestanete v praci pozerat porno, tak uz nebudete mat problemy s virmi a mozte okaslat aj ten vas NOD.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

To som sa nasmial. Ja upratujem po takych ako Vy co ho v praci pozeraju.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Presne tak. Našiel si už niekedy Švábie porno?
Odpovedať Hodnotiť:
 

mas pravdu aj ja mam dobru skusenost nod my zase zabespecil pracu 2x za sebou reinstal xp ale aj avast to iste jeden som mal 2 roky a druhy 3 takze tazka volba tarez mam nod a za 1 rok ide ok ale do kedy ...........
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nod ma sklamal svojim "SMART" riesenim, respektive firewallom. Nie je to davno ked vacsina nasich zakaznikov po istej aktualizacii (asi 2 mesiace dozadu) museli odinstalovat tento antivirus, pretoze nejakym bugom zabranoval spravnemu fungovaniu DNS requestov a ICMP protokolu (nepomahalo ani zakazanie fw ani deaktivovanie celeho antiviru) ten ich firewall proste odpilil internetovu komunikaciu. A to nehovorim, ze niektore aplikacie maju problemy pri dalsich updatoch, z nicoho nic funkcne aplikacie maju problemy so sietovou komunikaciou :(
Dalej ten firewall robi problemy pri upgrade systemu (XP-home -> XP prof), kde sa vdaka tomu zasekava instalacia alebo zamrzne na velmi dlho ... pohne sa az ked vytimeoutuje toto "zariadenie" (firewall je aplikovany ako hardware). A to nehovorim ze na upgradnutom stroji potom ten firewall nejde uz ani rozchodit :(. Jedine zatial spolahlive riesenie je odinstalovat pred upgradom cely antivirus. Tot moja prax.

Odpovedať Hodnotiť:
 

asi by si si mal ujasnit rozdiel medzi Antivirusom a FireWallom
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nechcem NOD ani nic podobne za co sa plati. Osobne sa mi nechce platit rocne cca 50 Eur za nieco, co mi v podobnej kvalite ponukaju aj free programy. Kedysi som mal (platene) AVG, potom (plateneho) NOD-a, potom (free) Aviru. No tej som akosi nevedel prist na chut. Teraz som opat pri NOD-ovi - uz dlhsiu dobu si cca raz za 2 mesiace preinstalujem NOD, ktory je zasielany kazdy mesiac na CD-cku v PC REVUE. Asi si nainstalujem (free) AVAST...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pozri si vysledky proaktivnej detekcie a zamysli sa...

Uvedom si jedno, a nielen ty, ale i ostatna pakaz pisuca tu bludy, ze pokial virusovy skener zachyti infiltraciu pomocou vzorky, tak tuto vzorku niekto vytvoril na zaklade znamej inflitracie, ktora sa mu dostala do ruk roznymi sposobmi, no cas medzitym je kriticky a je uz vlastne neskoro, ked sa ti tvoj AV produkt zaktualizuje.

To, co ma zmysel je PROAKTIVNA OCHRANA, ktora reaguje okamzite na novovzniknuty (pripadne zamaskovany stary znamy malware) a rapidne sa siriaci malware. Samozrejme nic nie je 100%, ale ktore AV firmy su v tejto kategorii najsilnejsie?

A dolezitejsie je, ako si zabezpecim siet, spravujem, aktualizujem system a ako sa k nemu chovam, ake programy pouzivam, ake stranky navstevujem, co spustam, na co klikam, comu nedoverujem. Toto je prevencia ucinna na 90-99%.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Myslím že každý uživatel alebo správca IT bude mať rôzne skúsenosti s tým istým antivirovým produktom. Aj vírusy sú vyvíjané a často práve zámerne tak aby si s nimi nevedel antivírus poradiť.

Používal som Avast aj NOD. Pri práci (a hraní) ale nepotrebujem dvadsať rezidentných ochrán alebo daily updates - navštevujem možno 10 stránok pravidelne, to čo by som najviac ocenil je bežný antivírový scanner ktorý preverí/vymaže/vylieči súbory ideálne v DOSe prípadne linuxe, alebo inom neštandardnom prostredí a to je asi tak všetko.

čím menej štandardné riešenie pri scanovaní vírusov (ideálne v prostredí ktoré neumožňuje multitasking) tým väčšia šanca na to že pri scanovaní bude vírus, alebo infikovaný súbor neaktívny. Dosové antiviry sa programujú dodnes. dovod je jednoduchý - odvírovanie v dose je rýchlejšie, efektívnejsie a spolahlivejsie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

mal som Avasta - ano ako freeware je dobry a dobre skenuje, mimo ineho obsahoval webovy a P2P stit - co je v podstate maly firewall.Ale mal jedno VELKE MINUS - strasne spomaloval start weboveho prehliadaca (cakacia doba okolo 10 sek.) a to bez rozdielu aky som pouzival.
Testoval som NOD a velmi ma sklamal - skusil som KASPERSKY INTERNET SECURITY a bol som velmi prekvapeny čo všetko mi po NOD-e ponachadzal !!!
Nakoniec som sa rozhodol pre kupu Kasperskeho INTERNET SECURITY a dodnes nelutujem - pretoze danny produkt komplexne chrani PC a netovu prevadzku.
Uz v predchadzajucich testoch na tej Cinskej stranke (www.matousec.com/projects/ firewall-challenge/product-list.php)2009tka sa vysplhala na popredne miesta. V pripade 2010tky je to este lepsie (vid najnovsie testy www.matousec...)
O mesiac mi konci licencia; 2010-tku urcite beriem!!! a to mozem odporucit kazemu uzivatelovi "okien"
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Tá "čínská" stránka je česká :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

chlape, matousec testuje Firewall (citaj Firewall), a nie antivirus. O tom ze matousec testy su "posahane", to je ina diskusia (si najdi na webe aky blud to je, o tom preco performance testy odstranili a kto ich plati a ine veci), ale ja Kasperskemu jeho slusny FW neberiem, v tomto fakt vynika.

Urcite sa ti bude hodit, ak budes rovnako ako matousec pouzivat "nezabezpeceny windows 3.11 for worksgroup s FAT32 filesystemom ako bez hesla na LAN sieti plnej nadrzanych hackerov a server sluzbou pustenou na plne gule + notas nechas pre istotu na lavicke v parku s velkym transparentom AREA 51 UFO INFORMACIE TUNA!!!", inak radim vykaslat sa na najvacsie terroristicke ciny voci Operacnym Systemom, a to su 3rd party softwarove Firewally (vazne si zozen HW alebo postav unix box/router).

Ten vo Windows Vista ti staci uplne. Ak neveris, nieco si nastuduj. Su aj ine security practices ako samotny FW, i ked FW je dnes obrana cislo 1 voci trojskym konom, ktore tvoria MAJORITU virusov.
Odpovedať Hodnotiť:
 

nod bol kedysi dobry av ale posledne 2-3 roky stoji za hovno..ako zacali vyrabat firewall-y zopsuli sa..

avg kedysi slabota dnes dobry priemer + ma slusny stit proti spyware co nod ani len nahodou...

kaspersky dobry av ale spomaluje pc..


norton nova verzia nezatazuje tak pc..momentalne ficim teda na tomto av
Odpovedať Hodnotiť:
 

suhlasim, som tiez pisal nizsie...

NOD32 bol vzdy slaby v spyware (kedze sa dlho "branili" ze to nepatri do vetvy antivirusu) a dnes uz fakt nestoji za vela, cenou je u nas aj divne velmi drahy voci konkurencii...

Kaspersky, je vazne brzda. Ma plno zbytocnych veci (rovnako ako Sonar v Nortone) ktore riesi Vista/Seven cez UAC. Len aby to bolo napisane vo "features" na stranke, cim viac, features tym lepsie sa preda, co natom ze to spomali niekedy rychly stroj...a zapisovat do NTFS streams zakazdym s SSD diskami? Fuck Off kaspersky...

Na AVG som nikdy dovod nevidel, vzdy to bol underdog. A odkedy tu bola free Avira tak si free AVG davali len zufalci...Avira vsak nieje slovenska, co moze byt dovod...

ale potom tu bol vzdy Avast, ja mu drzim palce, stale to vsak nieje ono, ale moze sa dostat do bodu slusneho free riesenia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

pre rozumnych citatelov (teda tych 2-3 co tu prispeli ;-) informacia, ze Avira ponuka 10 mesiacov zdarma, viac tuna, plati do 26teho vcetne:
http://www.avira.com/en/company_news/ 10_years_avira_free_antivir.html

presiel som mnozstvom antivirusovych rieseni (od F-Prot na DOSe po Kasperskeho na prvych Windows (vtedy sa este tak nevolal) az po NOD32 na prvych realnych 64bit rieseniach (od win2003, XP 64bit bola pohroma)), ale v sucasnosti nad nicim inym ako Avirou neuvazujem. Par poznamok (mimo to ze antivirus netreba, ale to je ina tema).


1. je lepsi antivirus s plno false positive, ako "advanced plus" s takmer ziadnymi ale ktoremu uslo tisic vzoriek. Preto je Avira u mna jasne lepsia nez NOD32. Na ostatne je bud mastercard alebo www.virtustotal.com

2. plno ludi tu pouziva free Aviru, ktora je vzdy pozadu enginom voci komercnej verzii, a navyse nema plnu detekciu spywaru (mimo inych nie tak podstatnych veci ako napr. web-guard, ktory sa v pohode moze vypnut ak nerobite niekomu proxy)
Odpovedať Hodnotiť:
 

3. Norton svojim 2010 riesenim je coraz lepsi, osobne by som ho volil miesto Avastu (od v2009 urobili "rewrite from scratch"), kiez by neinstaloval 7 kernel driverov :) Inak ale zaujimavy favorit z niekedy najhorsej softwarovej aplikacie v slnecnej sustave.

4. s ESET som skoncil, nadobro. Zacalo to verziou 3.0 (posledna slusna bola u mna 2.7), a pisat tu chyby by bolo asi zbytocne (napr. nezvladala multi-user accounts ci beh pod inymi ako admin pravami spravne a v detekcii sa prepadavala a prepadavala, liecit ako uz bolo napisane nevedela ani pri naslednom reboote-ako slubovala).
Ked v Smart Security 4.0 zacala par znamych odsekavat od internetu (ako pisal kolega vyssie) a ESET sa zacal v rebrickoch hodnoteni drzat okolo 10teho miesta stabilne, tak to uz som bol daaaavno inde. Vlak proste usiel...

Odpovedať Hodnotiť:
 

ta dlzka komentare obmedzuje rychlych pisatelov ;)

5. ako sa uz pisalo, Kasperskemu odisli slusni coderi, a z niekedy najlepsieho antivirusu (so spicka heurestikou, ale to bolo daaavno) je dnes brzda systemu co navyse nic nechyta. A ako je zname, uz od verzie tusim v8 zapisuje do NTFS streams, a ta technologia sa mi vyslovene hnusi. Ich FW je ale spickovy a je stale v inej lige ako zvysku konkurencie (Avira je napr. Joke), ale kto potrebuje iny FW ako ten vo Windows Seven.
Snad iba neznaly uzivatel co si nevie Windows FW "zapnut" a inbound/outbound rules nakonfigurovat...a ak ste navyse za routrom tak je to napokon jedno takmer jedno.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tam by bol Avast zo svojou free verziou urcite vyssie nez free Avira.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár