| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
hmmmh
Od reg.: fafkac
|
Pridané:
17.9.2009 14:36
s tymi cenami im to uz musi riadne udierat na mozog
|
| |
Re: hmmmh
Od: sadcasdcasdc
|
Pridané:
17.9.2009 15:04
Preco? Ci chces zasa flame Linux a Windows?
|
| |
Re: hmmmh
Od: meff
|
Pridané:
18.9.2009 8:54
Co tu splietas o linuxe ? Ide o to ze tieto ceny su dost vysoke. Nech beru priklad od apple, tak su ceny radovo nizsie ako pri microshite.
|
| |
Go Space Captain Katsura, Go!
Od reg.: HeleVole
|
Pridané:
18.9.2009 9:25
lol, a apple tam samozrejme povinne pribali HW, ktory je zase sk*rvene predrazeny. pocul si uz pojem "apple-tax"?
|
| |
Re: hmmmh
Od: FMG.sk
|
Pridané:
17.9.2009 16:25
ani 2 Euro... ja volim XP aj tak na pracu to staci...
|
| |
Re: hmmmh
Od: locke
|
Pridané:
17.9.2009 17:05
pred "pár" rokmi mi na prácu stačil MS DOS 6.2
vačšine účtovníčok by stačil aj teraz
|
| |
Re: hmmmh
Od: waveeee
|
Pridané:
17.9.2009 17:25
a casio počitač
|
| |
Re: hmmmh
Od: blizzboz
|
Pridané:
17.9.2009 19:43
sojte parťáci
|
| |
Re: hmmmh
Od: niggasok
|
Pridané:
17.9.2009 23:27
sojte spartania
|
| |
Re: hmmmh
Od: someone
|
Pridané:
17.9.2009 21:42
najlepsi Win je stale XP, forever ;-) dalsie verzie su uz len zbytocne komplikacie a tlacenie ludi na dalsie mrkvosoft softy.
|
| |
windows
Od: trigger*.
|
Pridané:
17.9.2009 14:37
50 dolarov je dost malo. First!
|
| |
Re: windows
Od: hehehe
|
Pridané:
17.9.2009 14:40
epic fail
|
| |
Re: windows
Od: trigger*.
|
Pridané:
17.9.2009 14:48
tak stvrty som urcite
|
| |
Re: windows
Od: asdfasdfasdcvasvas
|
Pridané:
17.9.2009 15:05
Double epic fail!
|
| |
Re: windows
Od: trigger*.
|
Pridané:
17.9.2009 15:24
podla casu ty chmulo
|
| |
Re: windows
Od: masak
|
Pridané:
17.9.2009 16:08
Priznaj si to, posral si to a strapnil si sa aj s celym tvojim trapnym FIRST.
|
| |
Re: windows
Od: trigger*.
|
Pridané:
17.9.2009 16:59
ked som to pisal, tak tam ziadny prispevok nebol, takze je to ok
|
| |
Re: windows
Od: aleluja
|
Pridané:
17.9.2009 17:44
Ja to robim tak, ze si precitam nadpis, spravim rychlo nejaky prispevok a az potom citam clanok. Tym odpadava moj handicap negramotnosti.
|
| |
Re: windows
Od: trigger*.
|
Pridané:
17.9.2009 20:16
sak tak som to spravil a ten chuj zrejme necital ani ten nadpis
|
| |
MONOPOL
Od: geňo z lesoparku
|
Pridané:
17.9.2009 14:50
microsoft sa stal monopolom prave preto lebo predaval "produkty" ktorych vyrobna cena je mozno 10Sk (lisovanie CD vratane rozpocitanych nakladov na naprogramovanie produktu)
zarobili na tom ze ako prvy zaviedli a tvrdo lobovali za vymysel ktory vznesene nazyvaju intelektualne vlastnictvo.
Uvedomte si ze realna cena windowsu je 10 korun (lisovanie CD), zvysok ide do vackov prachatych bastardov ktory nam este dlho budu znepriemnovat zivot
|
| |
Re: MONOPOL
Od: misogsk
|
Pridané:
17.9.2009 14:52
Ty si fakt geno:D:D:D:D?
|
| |
Go Space Captain Katsura, Go!
Od reg.: HeleVole
|
Pridané:
17.9.2009 14:55
a cena vyvoja?! Hmmm? ja dobre viem ze aj tak su v obrovskom pluse, ale situacia nie je az tak cierno-biela ako ju namalujes...
|
| |
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: sfhsfhjs
|
Pridané:
17.9.2009 15:12
vyvoj? Myslis vykradanie? Alebo sa uz CTRL+C a CTRL+V nazyva vyvoj?
|
| |
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: ((((((((((((((:
|
Pridané:
17.9.2009 15:20
asi taka kradez ako tvoj post s kopirovanim nazorov od komunity chcem-byt-iny-a-preto-nadavam-na-win ..
btw: fungujem na win a linux zaroven
|
| |
Re: MONOPOL
Od: cccccc
|
Pridané:
17.9.2009 14:56
to je ako vtip?
|
| |
Re: MONOPOL
Od: ((((((((((((((:
|
Pridané:
17.9.2009 15:03
takze ked cena dvd bude 1sk a ako pises programovanie 9sk, tak pri mnozstve milion cd, plate zamestnanca 100 000 dolarov rocne (60 000 plat + benefity dane etc.) s kurzom 20sk/1usd, je to naklad na 4och zmestnancov +/-. Pri naklade 10 milionov cd su to 40ti zamestnanci. 100 milionov medii je to 400 zamestnancov.
Mas pocit ze je to dostatocna suma na pre vsetkych zucastnenych na tvorbe windowsu so vsetkymi poziciami, plus naklady na reklamu vsade po svete a co ja viem ake vydavky este ? .. podla mna urcite nie. Dalsia vec ze ani nevies ake mnozstvo medii sa preda, nemas ponatia kolko stoji reklama, nemas ponatia ake ma kto platy, nemas ponatia kolko ludi na tom pracuje atd atd .. x milionov dalsich faktorov. Takze netrep z brucha suverenne zavery.
|
| |
Re: MONOPOL
Od: mmmmmmmmmm
|
Pridané:
17.9.2009 15:52
toto mi pripomina jednu vec : nemas ponatia.
|
| |
Re: MONOPOL
Od: hahiho
|
Pridané:
17.9.2009 15:59
to je presne ako ked t-com posiela do kazdej domacnosti letak na papieri ze setrite zivotne prostredie pomocou elektronickej faktury (uz mi to prislo 3x) a potom sa dušuju ako bojuju za zivotne prostredie
|
| |
Re: MONOPOL
Od: tralalaltor
|
Pridané:
17.9.2009 16:21
Microsoft zaraba hlavne cashe z officu...
|
| |
Re: MONOPOL
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.9.2009 19:29
MS preda tak 2 miliardy kopii windowsu. Keby boli naklady hned 10mld, tak "vyrobna cena" 1 kopie je 5$. Lisovanie dvd (kto im kaze lisovat? ja som ochotny si to stiahnut a napalit sam!!! testovali to na 7RC, takze predpokladam ze to bola aj priprava/test na takuto distribuciu) stoji kolko? dolar? 6$ vyrobna cena, caves. Reklamu nech si zaplatia zo zisku, reklama nieje potrebna na zostavenie produktu, nema sa co ratat do vyrobnych nakladov. Takze ked tam pridas povecme 200% zisk (riadne uzernicky), tak si na 18, zaokruhlime to na 20 USD. Caves. Tolko im dam (ok, dam aj 20€) viac ani cent. A tym co chcu MS technicku podporu, nech si ju zaplatia, ja ju nechcem.
|
| |
Re: MONOPOL
Od: dadajl
|
Pridané:
17.9.2009 21:49
neviem odkial mas ze preda 2 miliardy kopii, ale dam ti priklad .. predanych 210 milionov kopii WinXP od vydania ..
http://tinyurl.com/lbyh2r
takze plz netrep cisla ako kolega nad tebou ..
|
| |
Re: MONOPOL
Od: dadajl
|
Pridané:
17.9.2009 21:50
v rychlosti som nedopisal vetu .. od vydania po 2 a pol roku
|
| |
Re: MONOPOL
Od: Oligopol aj 1/4 %
|
Pridané:
18.9.2009 11:15
Tvoje cisla o 210mil predanych koopii su z roku 2004!!! A je to len XP.
Takze zabudas na dalsie distribucie - 95, 98, 2000,Vista...atd.
Alebo mas pocit, ze tie sa nepredavali a boli uplne zdarma???!!!
MS zaraba brutalne ciestky, ved inak by BG nemohol byt najbohatsim na svete!
|
| |
Re: MONOPOL
Od: ((((((((((((((:
|
Pridané:
18.9.2009 13:05
mno ked si vsimnes co som pisal, tak som uviedol ze je to za 2 a pol roka od zaciatku predaja teda 2004, navyse sa jedna len o jednu distribuciu lebo z nej idu prachy na dalsiu, a zabudas ze peniaze nie su len z windowsu .. a este jedna novinka, bill gates nie je najbohatsi .. momentalne je 4ty v poradi ;)
|
| |
Re: MONOPOL
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.9.2009 0:04
http://www.itnews.
sk/buxus_dev/generate_page.php?page_id=17361
35mil. je 22%, takze 100% je 160M. A to niesu vsetky pc, lebo kopec ludi si pc stavia doma. Ok. 90% je 144M, tak 30% je ciernych, takze 100M. Xp tu je tak 6-7 rokov, 700M kopii na beton ze predali. Nik (okrem MS) nevie kolko boli naklady na XP. Na vistu vraj 5mld (pri 7 som to prehnal a pocital s 10mld) Ok tak nech je 10mld aj pre xp. 10/0,7 = 7$ na kus xpcka. Pride ti seriozne ho predavat za 130€ = 191€ ?
|
| |
Re: MONOPOL
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.9.2009 0:06
10/0,7 je 14,2 sorry
|
| |
Re: MONOPOL
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.9.2009 0:07
a 191$
no co, pokrocila nocna hodina a nemoznost editacie prispevkov.
|
| |
Re: MONOPOL
Od: ((((((((((((((:
|
Pridané:
18.9.2009 13:09
hehe, no este musis ratat aj s polozkami ktore musia vykryt stratove projekty a developerske pokusy ktore sa neujali na trhu. a navyse samozrejme potrebuje kazda firma zarobit co sa len da .. pretoze aj ja keby som majitelom MS, by som chcel mat kazdy model ferrari, najnovsi model bugatti, mat dom na Seycheloch aby som si mohol uzivat kdekolvek a kedykolvek. Ved o com je zivot ked nie o uzivani toho co nam spolocnost poskytuje ? ;) .. a ked vravis ze je to okradanie, preco plati tolko ludi tu cenu ? a ked sme pri vysokej cene, je velka skoda sa zastavovat len pri spolocnosti MS, nakolko to robi kazdy kto ma prilezitost a moznost vytazit z niecoho maximum. A ako posledny argument by som uviedol to ze je to jeho majetok a bude s nim nakladat tak ako on chce podla mna. Dufam ze som to nepisal drsne ale snazim sa to vnimat realne ..
|
| |
Re: MONOPOL
Od: ((((((((((((((:
|
Pridané:
18.9.2009 13:11
ps: keby je to tak s tou cenou ako pises, ms by bol uz davno v zapornych cislach a neexistoval .. cielom nie je zavidiet niekomu, ale to aby aj nam zavideli lenivy ludia ;)
|
| |
Re: MONOPOL
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.9.2009 15:45
preboha ale ved stratove projekty nech si zarataju kam chcu, to koho zaujima? A nove ferrari tiez nech si kupi z coho chce. Cela pointa mojich prispevkov je v tom, ze je neadekvatne davat si rabat aky si davaju. Neadekvatne je aj 200% ale keby hned aj 200% mali aj tak zarobia TUCNE vela a ten windows by stal ovela menej. A samozrejme 10mld co pocitam na "vyvoj" je tiez prehnanych, bude to menej. A ano, takych 30 a viac % ludi im to ani nekupuje, ale tisko to toleruju/podporuju, lebo nechcu aby sa rozmohla konkurencia. Ceny ostatnych softov? Za nod platim 14€ rocne (da sa aj 25€ 2rocne) Ziadny iny plateny sw doma pouzivat nemusim, na vsetko su free alternativy. Ak stym budem ale podnikat, kludne si kupim autocad za 1000€ alebo kolko stoji, lebo sa mi to za pol roka vrati. Na doma sa mi na 130€ windowse co vrati?
|
| |
Re: MONOPOL
Od: :(((((((((((
|
Pridané:
18.9.2009 16:09
radsej napisem ze mas pravdu lebo sa mi to nechce dalej rozoberat ..
|
| |
Re: MONOPOL
Od reg.: cca01
|
Pridané:
17.9.2009 15:27
A to, ze OEM verzia je bez instalacneho media len podporuje tvoju teoriu. :D
|
| |
Re: MONOPOL
Od reg.: veldo
|
Pridané:
17.9.2009 18:04
vtipne to bolo, ale aj ku OEM dostanes recovery DVD.
|
| |
Re: MONOPOL
Od: Ja.
|
Pridané:
17.9.2009 15:45
Kamarát, ty dostaneš nobelovu cenu za ekonomiku
|
| |
Re: MONOPOL
Od: Aaron
|
Pridané:
18.9.2009 9:27
No jasne, chudacik... :-(
Sme radi, ze si nam to vysvetlil.
|
| |
achjaj
Od: foobar~
|
Pridané:
17.9.2009 14:59
$50 nie je v prepočte 34€, ale (podľa Microsoftu) 50€.
|
| |
Re: achjaj
Od: aleluja
|
Pridané:
17.9.2009 15:21
A podla SR predajcov 50 USD je 73 EUR
|
| |
Re: achjaj
Od reg.: cca01
|
Pridané:
17.9.2009 15:31
A keby to bola diskusia o Apple tak by Apple mohol za to, ze 50$ = 50€... Nie MS ani Apple s tym nic nema, je to ciste ekonomicka zalezitost. USA je skratka rozvinutejsi trh, naklady na predaj hocicoho su tam nizsie a tym padom vsetky ceny na hociaky tovar su tam omnoho nizsie.
|
| |
Re: achjaj
Od: mmmmmmxmm
|
Pridané:
17.9.2009 18:30
To znamena, ze cim bude horsi kurz dolara k euru, tym sa budu automaticky zvysovat naklady v EU??? Ja sa tomu nerozumiem, ja sa ekonomiu nestudoval:-)
|
| |
XP okná
Od: strigôň
|
Pridané:
17.9.2009 15:14
mám na saláme ich vynovené Hlísty, ostávam verný XP :-)
|
| |
Re: XP okná
Od: mxx
|
Pridané:
17.9.2009 16:29
To je teraz tak, su 3 skupiny: ty co presli na Win7 a Vistu (z Visty prechadzaju na Win 7), potom ty co stale su spokojny s XP, a ty co chcu alebo presli na nejaky Linux.
|
| |
Re: XP okná
Od: locke
|
Pridané:
17.9.2009 17:09
zabúdaš na skupinu, ktorá nikdy žiadny win nemala
|
| |
Re: XP okná
Od: lolec
|
Pridané:
17.9.2009 17:29
bezdomovci a cigani sa podla mna nerataju
|
| |
Re: XP okná
Od: mxx
|
Pridané:
18.9.2009 8:45
Tak to sa hlavne tykalo WIN uzivatelov... lebo keby som to chcel vsetko zhrnut tak mame aj 10+skupin..
|
| |
zadarmo
Od: diegocrew
|
Pridané:
17.9.2009 15:24
ja mam na salame tie ceny, mam to stiahnute z torentu. Ide to perfektne a free. Nebudem podporovat microsoft a zvysovat uz aj tak vysoke platy idiotom
|
| |
Re: zadarmo
Od: ((((((((((((((:
|
Pridané:
17.9.2009 15:28
kde pracujes ?
|
| |
Re: zadarmo
Od: claudius
|
Pridané:
17.9.2009 15:32
mam pre teba novinku. to ze mas zwarezeny windows podporujes microsoft takmer rovnako ako ten co si ho kupil. Nutis totiz ostatnych, aby boli s tebou (citaj MS standarty) kompatibilny a teda nutis ostatnych aby mali tento OS.
|
| |
Re: zadarmo
Od reg.: cca01
|
Pridané:
17.9.2009 15:40
Aj tym, ze pouzivas ich stiahnuty soft ich podporujes. Mal by si si radsej kupit nejaky konkurencny soft dostupny na trhu napr. taky BeOS, OS/2 atd. Jaj tie uz zanikli? Tak potom si mozes stiahnut akurat tak Linux.
|
| |
Re: zadarmo
Od: 0x01
|
Pridané:
17.9.2009 16:06
Nieje pravda :)
|
| |
Re: zadarmo
Od reg.: uname -a
|
Pridané:
17.9.2009 17:06
je, ale este treba doplnit BSD :)
|
| |
Re: zadarmo
Od reg.: uname -a
|
Pridané:
17.9.2009 17:07
a freeDOS ...
|
| |
Re: zadarmo
Od: 0x04
|
Pridané:
17.9.2009 17:12
BeOS je stale zivy.
Resp. jeho open source podoba.
|
| |
Re: zadarmo
Od reg.: uname -a
|
Pridané:
17.9.2009 22:39
no to haiku veru vyzera celkom zivo, vdaka za hracku na vikend :)
|
| |
Re: zadarmo
Od: locke
|
Pridané:
17.9.2009 17:11
s väčšinou súhlasím, ale linux nieje jediná cesta, čo napríklad BSD (PC-BSD)
|
| |
Re: zadarmo
Od: locke
|
Pridané:
17.9.2009 17:14
ach hlúpy pomalý refresh
|
| |
pomer
Od: aleluja
|
Pridané:
17.9.2009 15:32
Ak na 1000-dolárovom PC stojí 50 dolárov, tak na 2000-dolárovom PC stojí 25 dolárov, a tak dalej ?
|
| |
Re: pomer
Od: ((((((((((((((:
|
Pridané:
17.9.2009 15:49
2000 dolarovy sa nepredava lebo to by si si musel kupit novy az za rok .. takto po pol roku uz ;)
|
| |
Re: pomer
Od: Nephilim
|
Pridané:
17.9.2009 17:39
omyl, na 2000 dolarovom stoji 100 dolarov
|
| |
su milijonaaar
Od: Mentol
|
Pridané:
17.9.2009 15:38
Chlapci moji, vy si tu rieste, co je drahe a co nie. Ja som uz za vodou. Dneska som dostal mail co zmeni moj zivot, vyberam z neho:
Dear Internet User
We are pleased to inform you of results of our cyber lotto draw of the E- Lottery Promotional Draws. The online electronic-raffle draws was conducted from an exclusive list of 250,000 e-mail accounts picked by our Electronic Random Selection System (ERSS) from an exclusive list However, no tickets were sold.
.
.
.
You are therefore to receive a cash prize of 2,500,000.00.USD (Two Million Five Hundred Thousand United States Dollars) from the total payout sum! CONGRATULATIONS!!!
.
.
.
Yours Sincerely,
Erick Claus
ONLINE LOTTERY CO-ORDINATOR.
|
| |
Re: su milijonaaar
Od: aaa12123
|
Pridané:
17.9.2009 15:50
fuha, ty si ale stastlivec .. a poslal si im osobne udaje aby ta vedeli kontaktovat a mali kam poslat peniaze a takisto aj u/p do internet bankingu aby si overili ci ti dosli peniaze ?
|
| |
Re: su milijonaaar
Od: Mentol
|
Pridané:
17.9.2009 15:53
Jasne ze som im poslal vsetko co chceli. A navyse aj nahradny kluc od bytu, keby mi tie prachy doniesli a ja nahodou nebudem doma, tak nech to tu rovno nechaju v kuchyni. Neboj, ja som hlavicka.
|
| |
Re: su milijonaaar
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
17.9.2009 18:57
Díky za zlepšenie nálady. :D
|
| |
Re: su milijonaaar
Od: aleluja
|
Pridané:
17.9.2009 15:53
No ty kks :D +10 bodov :D
|
| |
Re: su milijonaaar
Od: Jerry19
|
Pridané:
17.9.2009 15:55
No ja som uz za aspon sto vodami, ja uz ani nepocitam kolky taky e-mail ze som za vodou som dostal. SA topim v takych mailoch.
|
| |
Re: su milijonaaar
Od: KRis
|
Pridané:
17.9.2009 16:48
no neuveris, ja som si kukol mail a zda sa, ze mam tiez dovod na radost...pisal mi sam princ JOHNSON MOYO jnr z ciny, chce mi poslat 18,2 mil usd a z toho mi ostane celych 20% :)
|
| |
Re: su milijonaaar
Od: walda_A_mara
|
Pridané:
17.9.2009 16:48
dúfam, že tam za vodou v rákosííííí ...
|
| |
legalne?
Od: Martingt89
|
Pridané:
17.9.2009 22:26
Zaujimalo by ma ci nahodou tato zauzivana tradicia dat predajcom lacny win alebo iny soft nie je scasti protipravna. Ked si spomeniem na kauzu Intelu ktory tym ze dal vyrobcom lacny procaky dostal strasnu pokutu nerobi to iste aj Microsoft? Je rozdiel medzi tym ze niekomu dal lacnejsi software alebo hardware, podla mna nie... Viem ze na staznost by doplatili uzivatelia, ale ide o princip...
|
| |
Re: legalne?
Od: uragan v trenirkach
|
Pridané:
17.9.2009 23:50
problem vidim v tom, ze predajcovia nechcu linux ani zadarmo.
ak na 1000$ pocitaci stoji win 50$, tak mi z toho jasne vychadza, ze naklady na linux pre predajcov su viac ako 50$, aj ked je zadarmo.
to jsou paradoxy vaclave, jo.
|
| |
Re: legalne?
Od: 0x031
|
Pridané:
18.9.2009 15:07
Clovek pride do obchodu a chce auto (windows) no predajca mu preda len kozmicku lod (linux) ako by si reagoval ?
Ine typy ludi vsak siahaju po ferrari (Mac)...
|
| |
Re: legalne?
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
18.9.2009 16:40
dovolil by som poopravit ta. Predajcom je mozno ukradnute co ti tam daju (ak im zato neco MS plati, co nieje az take absurdne). Problem je ze ked im predajca povie ze na Linuxe nic nefunguje,nepodporuje MS Live, ci podobne zvasty, tak ho nikto chciet nebude. Dalsia vec je ta cena. naklady na Linux su pre vacsinu predajcov 0-love, pretoze s jednym mediom poinstaluju kopu PC, popripade ak yb chceli dat zakaznikovi aj medium tak 10Sk vedia isto ozeliet. Ak bude nekto argumentovat technickou podporou, tak tu drviva vacsina predajcov neposkytuje ani na windows... nehovoriac o tom ze aj ked platite mikrosoftu ziadnu podporu na ich OEM pordukty necakajte..
|
| |
Re: legalne?
Od: adsdasadd
|
Pridané:
19.9.2009 7:59
nemozes dat vsade linux kedze nie su ovladace na HW
|
| |
Re: legalne?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.9.2009 0:27
my 2 budeme vyrabat puding. Ty mas 80% trhu a ja 20. Je uplne OK a koser a fer a "dopln co chces" ak prides do potravin a povies: "viete co, zoberte 6 kamionov mojho pudingu a ja vam dam zlavu 50% z cennikovej ceny". Nieje ale OK toto: "...zlavu 90% z cennikovej ceny", ak vyslednna cena je pod tvoje naklady. Tiez nieje OK: "50% ak nebudete predavat roobov puding". A to robil intel. Kludne mohli dostat pokutu este vacsiu, zasluzia si.
|