| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
fajnove
Od: fajnšmeker
|
Pridané:
7.9.2009 12:01
to je super, este tak 10 rokov vývoja a linux sa dostane tam, kde je teraz mrkvosoft.
|
| |
Re: fajnove
Od reg.: cinko
|
Pridané:
7.9.2009 12:02
dufajme ze nie...
|
| |
Re: fajnove
Od: ........
|
Pridané:
7.9.2009 12:16
jasne, este by mal windows konkurenciu, to by bolo hrozne :D
|
| |
Re: fajnove
Od: gnu_
|
Pridané:
7.9.2009 15:23
MS fakt konkurenciu v okradaní a lobovaní za medzinárodné patenty fakt nemá...
|
| |
Re: fajnove
Od: dasda213321da
|
Pridané:
7.9.2009 20:35
ako sa hovori, lepsi je ftak v hrsti ako curak na webe ;)
|
| |
Re: fajnove
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
7.9.2009 12:02
tym myslis ze do riadnych sraciek, vsak?
|
| |
Re: fajnove
Od: ........
|
Pridané:
7.9.2009 12:16
linux je na tom horsie, povedzme si, uprimne :D
|
| |
Re: fajnove
Od reg.: cinko
|
Pridané:
7.9.2009 12:22
ale nie ved maju uplne rovnake moznosti... napr :
na linuxe mozes vytvarat clustre
na windowse tiez len sa volaju botnety ;)
|
| |
Re: fajnove
Od: zer0
|
Pridané:
7.9.2009 12:23
pozri wiki, mas medzery v pojmoch :D
|
| |
Re: fajnove
Od: XMen
|
Pridané:
7.9.2009 12:57
a preco by botnet nemohol byt cluster ;) len bude mierne georaficky distribuovany. Idealne na take to domace spamovanie.
|
| |
Re: fajnove
Od: zer0
|
Pridané:
7.9.2009 13:00
kluster s nakradnutych veci ktore nepravidelne vypadavaju. super :D
|
| |
Re: fajnove
Od reg.: cinko
|
Pridané:
7.9.2009 13:03
nemam pocit ze by sa prevadzkovatelia botnetov velmi stazovali na kvalitu windows...
|
| |
Re: fajnove
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
7.9.2009 13:02
Failover s load balancingom :D
Vyborny prispevok ;)
|
| |
Re: fajnove
Od: werasfsa
|
Pridané:
7.9.2009 12:41
Dúfam že nie - kto má vydržať všetky tie vírusy, spyware, blue-screeny, rebooty a reinstally.
|
| |
Re: fajnove
Od: zer0
|
Pridané:
7.9.2009 12:42
to vobec nema nic s windowsom :D viz kernel panic na linuxe.
|
| |
Re: fajnove
Od reg.: cinko
|
Pridané:
7.9.2009 12:50
za x rokov som sa s kernel panicom stretol raz (teda x krat ale zvacsa to bolo mojou chybou - napr nezakompilovanie drivrov pre IDE radic do jadra) zatial co windows BSOD som videl nespocetne a to s nim uz nejaku dobu nepracujem...
|
| |
Re: fajnove
Od: fajnšmeker
|
Pridané:
7.9.2009 12:55
drviva vacsina BSOD v systeme vista 32 je sposobena instalaciou nespravnych driverov alebo pouzitia nizkourovnovych programom, ktore niesu kompatibilne s tymto systemom. Kto sa do toho rozumie, tak bsod nedostane nikdy. Kto instaluje halabala drivery a kadejake blbosti, ktore boli na XP, tomu sa to stava. Ten nech si da radsej 64 bitovu verziu, ta je uz proti takymto veciam osetrena.
|
| |
Re: fajnove
Od: XMen
|
Pridané:
7.9.2009 12:59
tak si neinstaluj halabala drivery a nerozchodis polovicu kompu.
|
| |
Re: fajnove
Od: anonymm
|
Pridané:
7.9.2009 15:59
si robis srandu?... proti comu je 64-bitova verzia osetrena... sa zobud...
BSOD ti ide aj tam...
|
| |
Re: fajnove
Od: ohreblo
|
Pridané:
7.9.2009 16:01
prepac, nevyjadril som sa jasne. jasne ze BSOD ide aj tam. Lenze na 64-bit nedokazes nainstalovat nepodpisane ovladace, system je voci tomu chraneny, takze tak.
|
| |
Re: fajnove
Od: pampalinix
|
Pridané:
7.9.2009 17:29
mozno keby nebol system uzavrety, nebolo by tolko halabala blbosti.
|
| |
Re: fajnove
Od: sdfasfsa
|
Pridané:
7.9.2009 12:52
Už 4 roky som nekompiloval kernel a nevidel som žiadny kernel panic. Zato bluescreenov som zažil zopár, väčšinou keď sa pokúšam ten krám rebootnuť. Na to, že Windows je obyčajný loader hier, je pekne dodrbaný :)
|
| |
Re: fajnove
Od: zer0
|
Pridané:
7.9.2009 12:55
to nie je pravda, plno uzivatelov co ma len trosku modernejsi HW neoptimalizovany na najnovsie jadro linuxu, zaziva kernel panic ovela castejsie ako BSOD. A to je pravda.
|
| |
Re: fajnove
Od reg.: cinko
|
Pridané:
7.9.2009 12:59
a to tvrdis na zaklade coho??? ako sorry ale linux som bezal ako na starom tak na najnovsom hw a nic z popisovaneho chovania som nevidel...
|
| |
Re: fajnove
Od: 64365346
|
Pridané:
7.9.2009 15:21
Moja skusenost je opacna.
|
| |
Re: fajnove
Od: voxar
|
Pridané:
7.9.2009 14:26
ja som kernel panic nevidel doteraz...len na obrazku.... a to som uz 3 roky na lin ... ku tomu sa da vobec dospiet BFU uzivatelom? ...
|
| |
Re: fajnove
Od: milan.ko
|
Pridané:
7.9.2009 15:35
Ja som kernel panic zazil pri prvom boote linuxu na svojom pocitaci. Cista instalacia vtedy Red Hat 9.cosi, po restarte chytil kernel panic a uz to nerozdychal.
|
| |
Re: fajnove
Od reg.: dosthustyjakotypek
|
Pridané:
7.9.2009 19:38
jj jasne hlavne ze teraz je rhel 5.cosi takze asi vieme aku devinu si vtedy skusal ;)
ludia ked sa uz snazite povedat nieco zle na linux tak si to vymyslite aby to bolo aspon trochu uveritelne...
napriklad ja poviem toto: problemy s wifi kartami a usb tlaciarnami (niekedy trva dost dlho kym to clovek rozbeha)
|
| |
Re: fajnove
Od: dsafdsafdsfasdf
|
Pridané:
8.9.2009 7:14
tlaciarne idu v pohodicke . .. niektore wifi karty su problem. . . to je fakt.
|
| |
Re: fajnove
Od: grcik
|
Pridané:
8.9.2009 7:34
Takto to dopada, ked si niekto mysli, ze je mudry aj ked nic nevie... tipujem ze mas tak 12 rokov...
Naucim ta trochu historie, distribucia pod menom "Red Hat" bola vo verzii 1.0 vydana uz v roku 1994, a postupne sa dopracovala az do verzie 9, ktora bola vydana v roku 2003, vtedy este ziadny RHEL (Red Hat Enterprise Linux) neexistoval.
Az potom spolocnost Red Hat zacala vydavat enterprise verziu pod menom RHEL a zlucila Red Hat (ten povodny), ktory bol vzdy free s Fedorou.
Takze aby ti to bolo jasne, Red Hat 9 je STARSI ako RHEL 5.
|
| |
Re: fajnove
Od: milan.ko
|
Pridané:
8.9.2009 8:59
Kolega podo mnou to uz okomentoval, ja len snad, ze keby som sa snazil nieco zle na linux povedat, tak metam blesky hore dole, napriklad by so msi ponadaval na to, ako mali snad vsetky linuxove distribucie (vratane vtedajsej verzie Ubuntu Hoary Hedgehog) problem s tym, ze som mal tri zvukove karty a tak podobne. Jedine, co som urobil bolo konstatovanie, co sa mi naozaj stalo. Tak sa prestan navazat do kazdeho, co povie na linux nieco negativne, pretoze potom velmi zle odhadnes cloveka. Osobne s linuxom nemam problemy, ale na desktop by som si ho nedal.
|
| |
Re: fajnove
Od: Deer
|
Pridané:
7.9.2009 18:59
Argument ako "noha". Davaj, daj dalsi, mozno switchnem spat na Win.
|
| |
Re: fajnove
Od: _xxx
|
Pridané:
7.9.2009 12:59
mna udivuje ze sa najde vzdy nejaky vymasteny kokot ktory potrebuje nastartovat flame.
|
| |
Re: fajnove
Od reg.: cinko
|
Pridané:
7.9.2009 13:01
ale ved to ze tu bude flejm bolo jasne od precitania nadpisu :D
|
| |
Re: fajnove
Od: fajnšmeker
|
Pridané:
7.9.2009 13:02
keby nebol flame, bola by tu nuda :D
|
| |
Re: fajnove
Od: _xxx
|
Pridané:
7.9.2009 13:03
v tom pripade sa musis strasne nudit cely zivot.
|
| |
Re: fajnove
Od reg.: cinko
|
Pridané:
7.9.2009 13:03
skor by som tipol ze 90% ludi sa tu nudi v praci ;)
|
| |
Re: fajnove
Od: asfethan
|
Pridané:
7.9.2009 13:36
To by musel vyvoj napredovat opacnou stranou a casovy interval predlzit este + 10 rokov ;-)
|
| |
Re: fajnove
Od: Ja.
|
Pridané:
7.9.2009 13:36
Dúfam, že sa linux nedostane do takej riti
|
| |
Re: fajnove
Od reg.: Eagle
|
Pridané:
7.9.2009 17:37
"to je super, este tak 10 rokov vývoja a linux sa dostane tam, kde je teraz mrkvosoft."
To by museli zaradiť spiatočku kamoš!
|
| |
Re: fajnove
Od: foobar_
|
Pridané:
7.9.2009 19:44
1. porovnávaš spoločnosť s jadrom operačného systému, hrušky s jablkami ;)
2. fakt, dúfam že nie. Lebo ak by sa náhodou Linux masovejšie presadil, pomaly by som sa mohol báť, že chytím nejaký vírus. Akurát sa babrem s jedným zavírovaným notebookom, chvíľami sa mi ruka naťahuje za CDčkom s Mandrivou, nech to vyriešim.
Linux je najlepší!
|
| |
Re: fajnove
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
7.9.2009 23:29
Paneboze, len to nie :D
|
| |
shittt
Od: linuxsssss
|
Pridané:
7.9.2009 12:05
opravili už fonty a akceleráciu flash videa vo fullscreen?
|
| |
Re: shittt
Od reg.: cinko
|
Pridané:
7.9.2009 12:05
a to ma co spolocne s kernelom?
|
| |
Re: shittt
Od: linuxs
|
Pridané:
7.9.2009 12:15
nič linux asi nikdy nedá veci čo súvisia s akceleráciou x.org do kernelu... :)
|
| |
Re: shittt
Od reg.: cinko
|
Pridané:
7.9.2009 12:19
licencie, licencie, licencie
|
| |
Re: shittt
Od: asfethan
|
Pridané:
7.9.2009 13:35
odporucam Ti UTFG na KMS (kernel mode setting)
|
| |
Re: shittt
Od: rms
|
Pridané:
7.9.2009 16:58
inak povedane videl si uz niekoho pouzivat linux bez x.org na osobnom pocitaci?
predpokladam ze ano, ale to len preto ze si maniak :D
|
| |
Re: shittt
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
7.9.2009 18:42
ma to spolocne asi tolko, ako cela zvysna diskusia:D
|
| |
Re: shittt
Od: j.raduliak
|
Pridané:
7.9.2009 12:13
+, v linuxe sa fonty asi nikdy nebudu dat citat, stale tam nie je subpixel font rendering :) ach jaj, krasne cleartype vo windowse.
|
| |
Re: shittt
Od: sdfasdfasdf
|
Pridané:
7.9.2009 12:25
U mna subpixelove vyhladzovanie funguje uz minimalne rok (odvtedy mam LCD), takze by som hladal chybu inde.
|
| |
Re: shittt
Od: j.raduliak
|
Pridané:
7.9.2009 12:27
to vyhladzovanie je hrozne... ovela horsie ako cleartype
|
| |
Re: shittt
Od: lklklklklklk
|
Pridané:
7.9.2009 12:41
To by som netvrdil. Subpixel je praveze dost dobry, a ten cleartype nie je zas az taka spasa.
|
| |
Re: shittt
Od: zer0
|
Pridané:
7.9.2009 12:43
to s tebou nesuhlasim - a dalsich 95% ludi tiez nie.
|
| |
Re: shittt
Od: XMen
|
Pridané:
7.9.2009 13:00
tak napr mna rataj medzi tych 5% lebo citatelnost fontov na linuxe je uz niekde inde nez bola v minulosti.
|
| |
Re: shittt
Od: 34535
|
Pridané:
7.9.2009 15:24
Suhlasim.
|
| |
Re: shittt
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
7.9.2009 18:48
subpixel vyhladzovanie ma linux vcelku dobre, ale tie bukvy, co lezu zo standardnych open source fontov, tak to je grc velebnosti:) Prva vec co instalujem do linuxu su - windows fonty. Dokonca ma ubuntu v repozitaroch na to balicek ktory kdesi z prdele z webu stiahne MS TTF fonty, ktore kedysi MS spristupnil na webe k stiahnutiu (resp. neosetril proti tomuto pripadu licencnu zmluvu).
|
| |
Re: shittt
Od reg.: cca01
|
Pridané:
7.9.2009 12:17
Ak taky problem existuje, ma to zrejme na starosti firma Adobe, tak ci tak je to dosledok skveleho marketingu a zaujimavej business strategie neexistujucej firmy Linux s.r.o Myslim to samozrejme ironicky
|
| |
Re: shittt
Od: zer0
|
Pridané:
7.9.2009 12:20
adobe je odpad :)
|
| |
Re: shittt
Od reg.: cinko
|
Pridané:
7.9.2009 12:23
ale za to nemozu linux kernel developery
|
| |
Re: shittt
Od: zer0
|
Pridané:
7.9.2009 12:25
a preto linux nikto nepouziva :) len par serverov
|
| |
Re: shittt
Od reg.: cinko
|
Pridané:
7.9.2009 12:26
"par" je trochu viac ;)
|
| |
Re: shittt
Od: zer0
|
Pridané:
7.9.2009 12:28
pouzivatelov je viac, naozaj.
|
| |
Re: shittt
Od: linuxs
|
Pridané:
7.9.2009 12:31
áno, načo je server bez používateľov ;)
|
| |
Re: shittt
Od reg.: cinko
|
Pridané:
7.9.2009 12:48
no pouzivatelov linuxu je urcite viac ako tych na windows... to ze uzivatel nevie ze teraz si pozera stranku ktora bezi na linuxovom servry je jeho problem... priamo linux uziva malo uzivatelov ale nepriamo je na nom zavyslich 90% uzivatelov (samozrejme tato statistika je z brucha)
|
| |
Re: shittt
Od: zer0
|
Pridané:
7.9.2009 12:56
tvoj svet zo sna tu netahaj :) toto je realita :D
|
| |
Re: shittt
Od reg.: cinko
|
Pridané:
7.9.2009 13:00
aa v tej tvojej realite ma obloha aku farbu?
|
| |
Re: shittt
Od: zer0
|
Pridané:
7.9.2009 13:01
cez den modru, v noci ciernu (atmosfera).
|
| |
Re: shittt
Od: _xxx
|
Pridané:
7.9.2009 13:51
realita je taka ze 99% wifi routerov v domacnostiach pohana linux. Realita je tiez taka, ze velky pocet firiem pouziva Linuxove servre a support dokaze uzivit niekolko tisic firiem po celom svete. Mozno by si sa cudoval kde vsade sa da najst linux(dufam ze som ta teraz nerozplakal)
|
| |
Re: shittt
Od: froshy
|
Pridané:
7.9.2009 14:04
to je blbost co pises a existuju linuxove rovrery ale neplet si tie lacne sity co mame pod stolom potom ma aj kalkulackam, hodinky a tamagoci tuxa co ? Existuje aj nie co ine ako linux, ktory je aj tak nahovno. Kazdy ktor volada ASM si moze zbuchat frimware. A tem si aj prezri ci tam najdes nieco linuxacke. Vobec si neuvedomujes ze keby tam boli linux tak by muselu zverejnit zdrojovy kod a to ziaden vyrobca nerobi.
|
| |
Re: shittt
Od reg.: cinko
|
Pridané:
7.9.2009 14:18
lol :))) vacsi blud som v dnesnej diskusii este necital... vobec nemusis zverejnit sources :) iba UPRAVENE sources. Ked nezmenis zdrojovy kod jednotlivych casti linuxu ktore su pod GPL tak ich jednoducho zverejnovat nemusis... a zdrojaky k tym web rozhraniam co maju v sebe wifi routre uz vobec nemusia byt pod GNU/GPL licenciou... rofl uvedomujes si vobec kolko casu by ti v asm trvalo nakodit firmware + httpd daemnoa?
|
| |
Re: shittt
Od: 45646
|
Pridané:
7.9.2009 15:26
Bludy.
|
| |
Re: shittt
Od: hahiho
|
Pridané:
7.9.2009 16:56
a presne za to ze cisco tie zdrojaky neuvolnil dostal peknu pokutu (aj na dsl.sk na o tom pisalo)
a skus si kupit hocaky spotrebic whirlpool 6th sense, co su dost kvalitne vyrobky (umyvacky riadu, pracky, chladnicky), alebo bosch umyvacku a skus hadat na com maju postaveny firmware
|
| |
Re: shittt
Od reg.: kingzozo
|
Pridané:
7.9.2009 21:37
aj ked sa prihlasis na pokec si pravdeodobne pouivatelom linuxu
|
| |
Re: shittt
Od: dfsaasdfa
|
Pridané:
8.9.2009 9:31
pokec bezi na ubuntu server
|
| |
Re: shittt
Od: ((((((((((((((:
|
Pridané:
7.9.2009 12:58
nikto sa teraz nestara o to co bezi na pozadi a teda o vyuzivanie niecoho nepriamo .. jaaaaaj, preco toto treba vobec niekomu pisat ??
|
| |
Re: shittt
Od: fakírov brat
|
Pridané:
7.9.2009 13:00
asi preto, ze cinko je tupec, proste si nevsimaj jeho bludy a on da pokoj.
|
| |
Re: shittt
Od: flox
|
Pridané:
7.9.2009 15:28
"Fakírov brat" - IT expert, pozor na neho!
Žeby slovenský (Z)Radek Hulán?
|
| |
Re: shittt
Od: pampalinix
|
Pridané:
7.9.2009 17:40
kolkoze je to? v Top 500 superpocitacoch? http://www.top500.org/stats/list/33/osfam
Windows 5 = 1%
Linux 443 = 88%
|
| |
Re: shittt
Od: _xxx
|
Pridané:
7.9.2009 13:06
preco som si vsimol ze sa mylis v kazdom svojom prispevku?
Adobe ma na svedomi aj ine veci ako flash. skus sa opytat grafikov ci by mali lahku pracu bez software ktore vytvoril Adobe. bud si taky tupy a nerozmyslas nad tym co pises, alebo si rovnaky bulo ako tu fajnsmeker ktory ma syndrom "no-lifer" a cely zivot stravi flamovanim na internete(tj umyselne pisanie absolutarskych nepodlozenych zvastov).
|
| |
Re: shittt
Od: fajnšmeker
|
Pridané:
7.9.2009 13:10
hlavne, ze ty si najmudrejsi a vsetci ostatni su tupci. Umy sa, ťahaj do piče a daj pokoj!
|
| |
Re: shittt
Od: _xxx
|
Pridané:
7.9.2009 13:20
flamera vytocit je moje potesenie. dost neoriginalny odjeb.
|
| |
Re: shittt
Od: fajnšmeker
|
Pridané:
7.9.2009 13:34
asi ta sklamem, ale nikdy ma ziadny prispevok nerozculil. A nemyslim, ze to bolo neoriginálne. A na margo tvojich prispevkov: vidiet, ze si lunex pozitiv. Otvor si oci, nebud zatazeny len na tucniaka, use the brain. cmuk
|
| |
Re: shittt
Od: _xxx
|
Pridané:
7.9.2009 13:43
moje prispevky si asi necital poriadne, pretoze pouzivam Windows 7, adminujem zopar windows servrov, rovnako ako linuxovych, snazim sa vytazit z jedneho aj druheho maximum.
Programujem v .NET na windowse a v Perli na linuxe, nepotrebujem sa zaclenovat do nejakej skupiny, len ma seru ludia, ktori potrebuju rypat a pisat hate-prispevky, pomoze to niekomu ze ho budes provokovat prazdnymi recami?
|
| |
Re: shittt
Od: fajnšmeker
|
Pridané:
7.9.2009 13:49
povedal som len pravdu, ze linux sa mozno tak za 10 rokov dotiahne na taku uroven, kde je teraz windows 7, ale aj o tom pochybujem. Skor si myslim, ze sa nikdy nedotiahne a raz jeho vvyvoj v oblasti user-friendly systemu pre BFU skonci. Ked ta dokazu nasrat take prispevky, tak proste necitaj diskusiu.A je mi to fuk, ci budes programovat aj na kalkulacke.
|
| |
Re: shittt
Od: _xxx
|
Pridané:
7.9.2009 14:00
preco mam pocit ze nechces pochopit moj point. Jednoducho nemozes porovnavat Windows 7 a linux. Linuxovy trh je ovela viac roztriesteny, otvoreny a viac sa zameriava na komunitny vyvoj. Microsoft ma svoje proprietarne riesenia(nastastie smeruje k stale vacsej otvorenosti, aj ked to nie je idealne), ktore lobingom presadzuje vsade kde sa da, z toho kapnu prachy na dalsi vyvoj a schopnost zaplatit si velmi talentovanych vyvojarov(vid akviziciu Sysinternals). vidis ten rozdiel?
|
| |
Re: shittt
Od: fajnšmeker
|
Pridané:
7.9.2009 14:07
rozumiem ti a teraz s tebou suhlasim. Lenze z tvojich predchadzajucich prispvekov som nevedel tuto tvoju pointu nejak vycitat. :)
|
| |
Re: shittt
Od: lklklklklklk
|
Pridané:
7.9.2009 12:36
linuxsssss - ano opravili, uz davno. A pre dalsich rypalov do Linuxu - v Linuxe napr. Ubuntu JE sub-pixelove vyhladzovanie. A cleartype ja osobne nepotrebujem, vo Viste sa mi to zdalo az prehnane a rozmazavalo to pismena. Fonty su v Linuxe uz davno pekne citatelne, a tie problemy uz su minulostou. Najskor vyskusajte nejaku distribuciu a potom rypajte.
|
| |
Re: shittt
Od: zero0
|
Pridané:
7.9.2009 12:39
to subpixelove zdaleka nema na cleartype :D robia sa v nom fragmenty a boli z toho hlava. A ked chces zapnut ten skaredy subpixel v linuxe, musis stiahnut nove kniznice, fonty a 10 hodiny to nastavovat - cez prikazovy riadok. Ale linux je super! :D
|
| |
Re: shittt
Od: asfethan
|
Pridané:
7.9.2009 13:37
Bla bla bla...
|
| |
Re: shittt
Od: 546r646
|
Pridané:
7.9.2009 15:30
Co musim nastavovat cez prikazovy riadok?
|
| |
Re: shittt
Od: lklklklklklk
|
Pridané:
7.9.2009 15:56
zero0 - co? :DDD V Ubuntu to nastavis troma klikmi. Pravym na plochu a 3 x lavym (otvoris okno nastavovaciek pre vzhlad, zadas menu pre nastavenie pisiem, a kliknes pre Sub-pixelove vykreslovanie a to sa hned nastavi). Staci? Si spadol z jahody? Aky prikazovy riadok, akych 10 hodin, ked vsetko potrebne mas nainstalovane v standardnej instalacke systemu (aspon pri Ubuntu). Okrem toho XP nema ziaden cleartype a nikoho to neserie. A terajsie vykreslovanie fontov na Linuxovych systemoch je mozno krajsie ako na starom XP a v nicom nezaostava za vistou tak neviem o com tu stale niektory ludia tocia.
|
| |
Re: shittt
Od: Mettiu
|
Pridané:
7.9.2009 17:22
XP cleartype nema ale da sa doneho doinstalovat. Microsoft uvolnil uz davno aplikaciu ktora to vie nastavit...
|
| |
paráda
Od: smaslomchleba
|
Pridané:
7.9.2009 12:10
paráda, môj starý thinkpad sa už klepe šťastím
|
| |
ach jaj
Od: ferikemiropiča
|
Pridané:
7.9.2009 12:29
linux na ""desktope pre bezneho uzivatela"" je totalna blbost, nikdy sa ten system nedotiahne na konkurenciu, teda MS. Stale tam bude nekompatibilita, hlavne grafických a wifi kariet a vsemoznych scanerov a tlaciarni. Ten openoffice tiez nieje plnohodnotna nahrada za office, to musi priznat kazdy. Na serveroch je to uz ina kapitola, tam jasne vedie linux. Nezatracujem ten systém, len si myslim,ze na desktope pre domace pouzitie je nevhodny a maju ho vacsinou len pocitacovy nadsenci a nikdy sa nedostane do tej pozicie, ze by bol konkurenciou MS.
A to ze je zadarmo je irelevantne, nakolko na wareze je zadarmo vsetko a hned a kto aspon trosku vie, co je to md5 a sha1, ma uz skoro dva mesiace zadarmenko Windows 7 RTM bez virusov a backdoorov.
|
| |
Re: ach jaj
Od: asdasdxa
|
Pridané:
7.9.2009 12:39
Windows nie je zadarmo, ale ľuďom ako vy je to jedno. Keby za Windows a MS Office boli dôsledne pýtané peniaze, minimálne 30% domácností by malo Linux, alebo by MS musel zlacniť. Keďže Windows je "zadarmo", trh vyzerá tak, ako vyzerá. Vďaka ľuďom ako ste vy. Tak prosím majte aspoň trochu slušnosti, sklapnite a aspoň sa tvárte previnilo. Máte za čo: máte nelegálnu kópiu Windows.
|
| |
Re: ach jaj
Od: zer0
|
Pridané:
7.9.2009 12:42
lebo linux je taky hrozny, ze ludia radsej riskuju kriminal :))
|
| |
Re: ach jaj
Od: _xxx
|
Pridané:
7.9.2009 13:02
bavis sa?
|
| |
Re: ach jaj
Od: Gregor D.
|
Pridané:
7.9.2009 19:13
Keď čítam každý tvoj príspevok tak sa nemôžem nezasmiať :D Vidno že si odborník a všetko potvrdíš faktami :)
|
| |
Re: ach jaj
Od: ferikemiropiča
|
Pridané:
7.9.2009 12:49
lenze skutocnost je taka, ze na vsetko existoval a vzdy bude existovat crack alebo aktivator. A vobec sa necitim previnilo, zijem v chudobnej postkomunistickej krajine, ktora je najdrahsia v Europe ale s najmensimi platmi. Preto odmietam platit take horibilne sumy za softvér, nie som ziadny Rockefeller.
|
| |
Re: ach jaj
Od reg.: cinko
|
Pridané:
7.9.2009 12:51
ja domietam platit horibilne sumy za auto a benzin asi ich zacnem kradnut...
|
| |
Re: ach jaj
Od: zer0
|
Pridané:
7.9.2009 12:54
keby vsetci ti < 25 rocny pouzivali len linux, mali by sme tu samych site adminov co nevedia robit grafiku, user interface, filmy a ine veci :)
|
| |
Re: ach jaj
Od reg.: cinko
|
Pridané:
7.9.2009 12:57
esteze to tak nieje a mame tu samych super designerov ktori sa inspirovali vzhladom windows 95 & 98 na ktorych vyrastali...
|
| |
Re: ach jaj
Od: rms
|
Pridané:
7.9.2009 16:50
ty asi nic nepredavas vsak? ^^ ak ano tak mi povedz kedy si po tom mozem prist, zadarmo
|
| |
Re: ach jaj
Od: ((((((((((((((:
|
Pridané:
7.9.2009 12:54
kedze pochybujem ze si corporate obchodnik a analytik, je to len amatersky dohad co by asi bolo keby. Takze sa riad podla toho co sa deje teraz a tieto teorie mozes pisat do blogu na sme.sk
|
| |
Re: ach jaj
Od: sadasd
|
Pridané:
7.9.2009 13:07
Teraz ľudia pirátia Windows a zdá sa im to normálne. Teraz sú Windows sú predinštalované do 90% notebookov. Teraz sú firmy sankcionované firmou Microsoft, ak nepredinštaluvávajú Windows. Ľudia sú leniví a preto zo zotrvačnosti používajú Windows, pretože sa to učí v školách. A firme Microsoft to vyhovuje viac ako skutočne konkurenčné prostredie, preto reálne proti tomu nič nerobí. Zdá sa mi to divné, a preto o tom píšem. Keď sa vám to nepáči, môžete si nasrať. A rozhodne nebudem mrhať svojim časom, aby som vám robil komplexnú štúdiu. Zaplaťte si, keď chcete. Nezvyk, čo? Platiť za veci. Neslýchané. Žiaľ, komoušská výchova v Slováčikoch zanechala hlboké stopy.
|
| |
Re: ach jaj
Od: jelito
|
Pridané:
8.9.2009 11:53
Model predaja a licencovania nie je apsolutne porovnatelny napr. s modelom predaja aut...rozkov...
Ak by ti niekto ukradol ako predajcovi auto z predajne mas tam o kus menej. Ak si on skopiruje program alebo nieco ine distributorovi nezmizne nic. Problem je v tom tvrdeni, ktore sa pouziva pred sudom a to znie: AK BY SI TO NESKOPIROVAL TAK BY SI TO KUPIL....co je prosim nazor inteligencne zaostaleho jedinca. To ze si to on skopiruje znamena ze ziska nejaky tovar za prenho prijatelnu cenu (rozumej naklady na skopirovanie). Tato cena je oproti tej predajnej uplne zanedbatelna. No ak by nemal moznost vyrobit si kopiu za zlomok pultovej ceny ostala by tu cisto trzna politika...ponuka vs. dopyt. Stavim sa ze potom by sli ceny software-u krasne dole
|
| |
Re: ach jaj
Od: jelito
|
Pridané:
8.9.2009 12:05
A tie ceny by sli krasne dole z toho dovodu, ze ludia by nestahovali mp3 ale by pocuvali radio. Nehrali by tolko hier ale by sli von sa zabavit s priatelmi.
Softver na pracu ... podnikanie...by ostal na tom asi rovnako. Ale ten co je urceny pre normalnych domacich konzumentov by cenou siel dole.
|
| |
Re: ach jaj
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
7.9.2009 12:52
Mozno sa mylim, ale nemas pravdu :)Kompatibilita GK sa zlepsuje dost vyrazne s NVIDIOU nemam problem uz4 roky intel je myslim bez problemov, a ATI sa vyrazne dotahuje na Nvidiu, smolu maaju len ty,ktory maju stare ATI karty, ktore uz ATi nepodporuje a teda moze mat instalovane len posledne dostupne ovladace,kto su dost zle. s Wifi som problem este nemal a keby nastal da sa pouzit ovladac pod windows... s tlaciarnami moze byt poblem myslim u Lexmarku neviem enskusal som , ale s CANON HP a Samsung som nemal jeden problem. Vsetko dokonca funguje na bazi Plug & Play, odkliknes si pozitie ovladaca a ficis, nemusis riesit CD ani nic podobne. Kto potrebujde plnohodnotny Office? 80% ludi staci nieco napisat opravit a vytlacit a na to OO plne staci (ja sam sa uspesne bez Office zaobidem na VS, problem moze nastat ked chcem okopcit iny referat ale to je na dlhsie:))
|
| |
Re: ach jaj
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
7.9.2009 12:52
A toze ho pouzivaju len pocitacovy nadsenci...nainstaloval som ho kamosovi co NIKDY nemal pocitac, teda o nadsencovi nieje ani reci bolo to myslim ubuntu v roku 2006 ci 7, do dnes bezi na Linuxe bez toho aby mal vacsi problem, pritom ako prvy tam bol XP, ktory som mu musel 2x behom pol roka preinstalovavat :) ..+ never tomu ze na W7 nebude malware :) len si treba pockat :)
|
| |
Re: ach jaj
Od: zer0
|
Pridané:
7.9.2009 12:59
vyzera, ze ten tvoj kamos pocitac moc nepouziva (maximalne porno). tak to moc nepotrebuje.
|
| |
Re: ach jaj
Od: wut
|
Pridané:
7.9.2009 16:52
akoze maximalne porno? ved porno moze za najvacsi rozmach internetu vobec :D
|
| |
Re: ach jaj
Od: demostenes
|
Pridané:
7.9.2009 21:15
mám podobné skúsenosti, síce nie s linuxom, ale PC-BSD
|
| |
Re: ach jaj
Od: žabka
|
Pridané:
7.9.2009 14:01
linux neni vhodny pre desktopoveho uživatela a tie ich subpixelova vyhladzovanie su otras ked to vidim tak ma oči bolia a tie farby, ktoré su nastavene su ties otras to su pastelkove. Na Widnows to nema lebo urobili dost velky vyvoj ktory smeroval aj ku grafickej stranke. A to je vsetko
|
| |
Re: ach jaj
Od: ((((((((((((((:
|
Pridané:
7.9.2009 14:07
nikdy som nepouzival linux ale teraz ti musim oponovat, lebo ked niekto chce rychle development prostredie .. urcite je efektivnejsie mat linux na desktope (avsak vzdy je tam ten bod, treba sa to naucit pouzivat)
|
| |
Re: ach jaj
Od: jojjojo
|
Pridané:
7.9.2009 15:40
stacilo mi precitat prvy riadok, a hned letelo minusko :)
|
| |
Re: ach jaj
Od: ohreblo
|
Pridané:
7.9.2009 15:44
aspon je vidiet, ze vobec niesi zaujaty. Si trol!!
|
| |
Re: ach jaj
Od: jojjojo
|
Pridané:
7.9.2009 16:02
Aby si nepovedal, teraz som ti dal plusko.
Len je vidiet, ze ty si sa aspon pokusil aspon den mat na desktope lin. Inak nic proti tebe.
|
| |
Re: ach jaj
Od: jojjojo
|
Pridané:
7.9.2009 16:29
Ak by si chcel diskutovat, tak podme.
Predstav si obycajneho usera. Ma pocitac, nainstaluje si Ubuntu. To zvladne kazdy, kto nainstaluje aj XP.
Pol hodinka, hotovo. Mam skusenost s bookom, aj s desktopom. Vsetko funguje hned. Ci wifi, grafika alebo funkcne tlacitka na booku... Mal som akurat problem s repro na booku, ale behom par minut vyriesene. Teraz, chcem surfovat, Firefox. Chcem upravit obrazky, GIMP, chcem pozerat filmy, mplayer, VLC. Chcem pocuvat hudbu, Amarok, Audacious.... Chcem nahrat zvuk, Audacity. Napalovanie Brasero, K3B. OpenOffice.org ,GoogleEarth, Skype, Pidgin. Avidemux. K tomu mas pripadne wine na hry. Pocul si o Compize? A o tom, ze antivirus nepotrebujes, ani nehovorim. Ja nechcem vychvalovat lin. Ale proste take, ze na desktope nepouzitelny OS, take nechcem pocut.
|
| |
Re: ach jaj
Od: ohreblo
|
Pridané:
7.9.2009 16:34
len tolko, ze som pouzival Feforu 7, Puppy linux, Backtrack 3 a teraz mam aj Ubuntu 9.04.
|
| |
Re: ach jaj
Od: ohreblo
|
Pridané:
7.9.2009 16:35
na hocijakej konfiguracii ide napriklad zastarale XP ovela sviznejsie ako napr. Ubuntu 9.04
|
| |
Re: ach jaj
Od: gnu_
|
Pridané:
7.9.2009 16:40
Ja mám presne opačné skúsenosti.
Mimochodom "nové" win7 sú oveľa pomaľšie ako XP na oveľa silnejšej konfigurácii
|
| |
Re: ach jaj
Od: ohreblo
|
Pridané:
7.9.2009 16:42
ROFL, tak teraz si ma dostal. Prepac, chod na zive.cz alebo na svethardware.cz, tam je kopec testov, ktore vyvratia to, co si teraz napisal.
|
| |
Re: ach jaj
Od: gnu_
|
Pridané:
7.9.2009 17:25
Zive a clanky od V. Waica? dobry vtip... Nie je Waic náhodou nevlastný syn Ballmera? :)
(quote z svhw.cz) Výsledky testů tohoto článku budou jistě vodou na mlýn těm, kteří prohlašují, že není potřeba přecházet na novější operační systémy Windows 7 nebo Windows Vista, protože nenabízí nic, co by pro hráče bylo z hlediska výkonu opravdovým lákadlem. Je pravdou, že rozdíl ve vizuální kvalitě her je v naprosté většině nepostřehnutelný a v případě, že vlastníte starší sestavu, tak je pro vás DirectX 9 vlastně výhodou. Pokud bychom operační systém uvažovali pouze a jen z hlediska počítačových her a nikoli dalších přidaných funkcí nebo uživatelského prostředí, tak mne nanapadá žádný významný důvod proč na starší sestavy instalovat Windows 7 nebo Vista.
Este raz: o com tu melies?
|
| |
Re: ach jaj
Od: ohreblo
|
Pridané:
7.9.2009 17:30
ou ale fajčíš tie kokoty a este za to aj platíš.
|
| |
Re: ach jaj
Od: gnu_
|
Pridané:
7.9.2009 17:36
Ty? Jak sa vraví: Epic fail!
|
| |
Re: ach jaj
Od: rms
|
Pridané:
7.9.2009 17:38
myslím, ze tým myslel teba, tzn. gnu_
a má pravdu.
|
| |
Re: ach jaj
Od: gnu_
|
Pridané:
7.9.2009 17:43
V čom, Rada mládeže Slovenska? Nie ste náhodou One-man-show?
|
| |
Re: ach jaj
Od: rms
|
Pridané:
7.9.2009 17:45
nemas predstavu
|
| |
Re: ach jaj
Od: gnu_
|
Pridané:
7.9.2009 20:54
Ďalší dôkaz že xp sú také isté rýchle ako 7
http://bit.ly/1964wf
|
| |
Akurat dnes
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
7.9.2009 17:00
Ahoj.
Akurat dnes robim pribuznemu PC. Je tam dualboot Windows a Ubuntu. 512 MB RAM, 1 jadro Athlon 1.81 GHz.
To Ubuntu (9.04) ide ovela sviznejsie, a to nehovorim o rychlejsom spustani a extremne rychlejsom vypinani.
A to su vo Windows nainstalovane len zakladne veci (office, flash player, firefox, utorrent, thunderbird...) pricom Ubuntu disponuje porovnatelnou SW vybavou.
Takze klames.
|
| |
Re: Akurat dnes
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
7.9.2009 17:02
Dalej out of the box funkcny zvuk, grafika (zapnute efekty default), obe sietove karty. Na XP sla hned akurat jedna sietova karta. Ale zas treba brat do uvahy aktualnost Ubuntu 9.04 (2009)a Windows XP (2001), takze XPcku to ospravedlnujem.
|
| |
Re: ach jaj
Od: ohreblo
|
Pridané:
7.9.2009 16:36
dpc Fedoru :)
|
| |
Re: ach jaj
Od: jojjojo
|
Pridané:
7.9.2009 16:42
Oks, ale ten pako vyssie, urcite nie.
|
| |
Re: ach jaj
Od: ohreblo
|
Pridané:
7.9.2009 16:44
ten pako s menom ferikemiropiča som bol tiez ja :) ale dal som ti za to plusko
|
| |
Re: ach jaj
Od: jojjojo
|
Pridané:
7.9.2009 16:54
dik, dufam, ze este pod nejakymi menami nepises....
|
| |
aaaaaa
Od: ((((((((((((((:
|
Pridané:
7.9.2009 12:49
stale vsak to nie je multimedialne orientovany OS, takze pre vacsinu domacnosti to nema uplatnenie .. resp. tam kde clovek nechce len pracovat ale vyuzivat naplno aj zabavu
|
| |
Re: aaaaaa
Od: XMen
|
Pridané:
7.9.2009 13:04
nemam pocit zeby som moju linuxovu masinu nepouzival na zabavu. V podstate som zistil ze windows nepotrebujem a rok a pol som cisto na linuxe a som rad.
|
| |
deteGovat
Od: josefo
|
Pridané:
7.9.2009 12:51
je spravne
|
| |
linux
Od: Martingt89
|
Pridané:
7.9.2009 13:00
Pride mi vtipne ze niekto povie linux je neschopny. Asi nic nevie...
Podpora hardwaru je vec vyrobcou nie linuxu avsak ten musi robit to co firmy nedokazu.
Fonty, ked som presiel na Ubuntu myslel som si ze to neprezijem a po par dnoch mi pripadali ako uplne normalne.
Hry, zas vec tretich stran, ktore vyrabaju pre peniaze.
Pocet uzivatelov, mne je to osobne jedno a ostatnym asi tiez, avsak je to skveli argument... Aj ked linux pouzivaju miliony ludi.
grafika - je pravda priesvitne oknicka su pekne ale nejako sa zaobidem.
A preco prejst? Nikto nikoho nenuti, je to kazdeho slobodna voba. Mna uz nebavilo pouzivat nelegalne a tvarit sa ze o nic nejde.
|
| |
Re: linux
Od reg.: cinko
|
Pridané:
7.9.2009 13:09
len tak na okraj : priesvitne oknicka (alias compiz fusion) vyzera omnoho lepsie ako aero ;)
|
| |
Re: linux
Od: anonymm
|
Pridané:
7.9.2009 16:15
to mozem len potvrdit.. compiz je super...
ale samotnu dekoraciu okien som zvykol mat Emerald ... pre ten sa aj krasne lahko daju robit temy :)
ale v poslednej dobe som si povedal, ze je to zvytocne mat vycackane..tak mam jednoduchu grafiku :)
|
| |
Linux VS Windows
Od: swreerdd
|
Pridané:
7.9.2009 13:13
Nehádajte sa! Všetci predsa vieme, že najväčší šit je predsa WebSphere :-)
|
| |
flamewar over.
Od: zer0
|
Pridané:
7.9.2009 13:19
dakujem vsetkym, agresivnym, kludnym, vtipnym, za spolupracu na najlepsom flamewaru dna. Vas zer0,
http://tinyurl.com/nh7saz
|
| |
Re: flamewar over.
Od reg.: cinko
|
Pridané:
7.9.2009 13:20
nabuduce:
.NET vs java
|
| |
Re: flamewar over.
Od: zer0
|
Pridané:
7.9.2009 13:24
cinko je fajn :D budeme kamarati nie? :D linux je super, windows je super, vsetko je super.
|
| |
Re: flamewar over.
Od reg.: cinko
|
Pridané:
7.9.2009 13:28
kludne ale pamataj: vo flame ani vlastnu mamu nepoznas!!! ;)
|
| |
Re: flamewar over.
Od: zer0
|
Pridané:
7.9.2009 13:40
tie vulgarizmy. to tu boli nejakí futbalisti asi :D
Na dnes stačilo, ide sa programovať a nastavovať unix servery :D
|
| |
Re: flamewar over.
Od: fakírova svokra
|
Pridané:
7.9.2009 13:42
a nieze zabudnes zkompilovat jadro!!! :)
|
| |
Re: flamewar over.
Od: zer0
|
Pridané:
7.9.2009 13:51
stiahnem ako balíček v archlinuxe :D len je ešte unavalible
|
| |
Re: flamewar over.
Od: wut
|
Pridané:
7.9.2009 16:54
nechapem, preco by si chcel upalovat vlastnu mamu?
|
| |
Re: flamewar over.
Od: tabletka
|
Pridané:
7.9.2009 17:53
nechapem preco nie?
|
| |
Re: flamewar over.
Od: lklklklklklk
|
Pridané:
7.9.2009 16:02
pri Fx vs. Opera je viac srandy :D
|
| |
Re: flamewar over.
Od reg.: cinko
|
Pridané:
7.9.2009 16:30
noo ono tu je kazdy den nejaky clanok o browsroch takze tieto flejmy uz prestavaju byt zabavne (aj win vs. lin je stara znama pesnicka ale tu sa vyskytuje trochu menej ;) )
|
| |
Re: flamewar over.
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
7.9.2009 16:17
Hned sa mi nezdalo, ze niekto by mohol byt taky sprosty.
|
| |
100 komentar
Od: trigger*.
|
Pridané:
7.9.2009 15:30
toto je 100. komentar
|
| |
Re: 100 komentar
Od: gnu_
|
Pridané:
7.9.2009 15:44
Si sa chcel zabaviť počítaním komentárov, však :)
|
| |
Re: 100 komentar
Od: wut
|
Pridané:
7.9.2009 16:55
dokaz to
|
| |
Re: 100 komentar
Od reg.: kingzozo
|
Pridané:
7.9.2009 21:40
triggerko moj zlaty, a ja som myslel ze sa tu dnes neukazes :D
|
| |
No flame pls!
Od: Opera rlz!
|
Pridané:
7.9.2009 19:08
Opera rlz!
No flame pls!
|
| |
Re: No flame pls!
Od reg.: Gizmof
|
Pridané:
7.9.2009 20:02
Nechceš si tú operu vytlačiť cez Wifi a prísť po hotový papier? Teda ak máš PDA, samozrejme.
|
| |
my God!
Od: Benni
|
Pridané:
7.9.2009 20:17
Vážený, prosím vás kedy prestanú tieto škriepky medzi MS a Linuxom? Používajte si čo chcete a držte sa hesla ži a nechaj žiť. Každý operačný systém má niečo do seba a keď niekto používa Windows, tak nech si používa, a čo? Používaš Linux? A čo? Tvoja vec. Kedysi dávnejšie som bol účastníkom hádok medzi Nokia a SonyEricsson users. nemá to význam každému vyhovuje niečo iné... k ničomu sa takto nedopracujete.
|
| |
Re: my God!
Od: demostenes
|
Pridané:
7.9.2009 21:29
preto treba mať BSD, telefón siemens a ako prehliadač používať lynx...
|
| |
Re: my God!
Od reg.: kingzozo
|
Pridané:
7.9.2009 21:41
tu sa ale poctivo flamuje, no .... ale keby nebolo slovo linux na druhom mieste vo vete, ale niekde dalej, pride tu ovela menej MS deciek..
|
| |
Re: my God!
Od: okolokokotie
|
Pridané:
7.9.2009 21:48
ty si GNU kokot
|
| |
Re: my God!
Od reg.: uname -a
|
Pridané:
7.9.2009 21:54
GNUK
|
| |
Re: my God!
Od: gnu_
|
Pridané:
7.9.2009 23:48
Každý sme nejaký... (pravdaže kok*ti :D )
|
| |
Re: my God!
Od: rasputin
|
Pridané:
7.9.2009 23:59
Ty si určite, lebo ani gramatiku neovládaš.
|
| |
Re: my God!
Od reg.: kingzozo
|
Pridané:
8.9.2009 8:48
daj este neaku perlu prosim, ale nech je hodna tvojho veku :D a tvojej hlavy vymletej celodennym pocuvanim slovenskeho hiphopu
|
| |
Re: my God!
Od: okolokokotie
|
Pridané:
8.9.2009 10:04
nemam rad hip-hop, takze si uplne vedla. Radsej by si uz mal prestat fajcit bakulu Ujovi Ivovi. Inak dobre viem, ze si madar, mna neoklames, he he he.
|
| |
Re: my God!
Od: ((((((((((((((:
|
Pridané:
8.9.2009 11:28
predpokladam ze nie si nacionalista a chcel si napisat maduar ;)
|
| |
win alebo linux?
Od: m32o
|
Pridané:
8.9.2009 14:34
ja myslim ze je to kazdemu jasne...
pre hry win pre pracu a multimedia linux...
a btw podla mna o par rokov uz bude jedno na com ficime...budu obrovske serverovne na ktorych si objedname ten kusok HW a doma budeme mat tak maximalne router a LCD s klavesnicou a myskou....vypoctovy vykon si budeme kupovat, vysokorychlostne pripojeni je takmer vsade dostupne.....a uz bude naozaj kazdemu jedno na com to bezi..hlavne ze to zapneme a ide to....
...uvedomte si ze mentalita ludi je fixne dana....clovek pride z prace unaveny a jeho mysel nesiaha dalej ako po ovladac od TV.....
|
| |
Re: win alebo linux?
Od: ((((((((((((((:
|
Pridané:
9.9.2009 7:55
a potom staci hacknut len jeden server a kazdeho maju v hrsti .. dobry napad ;)
|