|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
konkurencia pre iPhone?
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
29.8.2009 12:47
Skor by som povedal, ze konkurencia pre HTC s Win mobile nie? iPhone je trochu cenovo nizsie ako N900.
|
|
Re: konkurencia pre iPhone?
Od: rms
|
Pridané:
29.8.2009 13:16
Mne sa naramne podoba to rozhranie na Android.
Aj tak si myslim ze mohli pouzit Androida, ved je to otvorena platforma a bolo by to neskutocne prospesne ako pre Android tak aj pre Nokiu.
btw, ak si pozriete tu prezentaciu s fialovym prasokm na zaciatku (v HD) tak v casti kde si pisu spravy je prva sprava iba pre aby zabrala miesto, lebo je mimo kontext a az potom sa zopakuje v spravnom kontexte :D
|
|
Re: konkurencia pre iPhone?
Od reg.: uname -a
|
Pridané:
29.8.2009 13:59
povedane slovami klasika, nemas predstavu...
N810 (!treti! tablet s maemo OS) uz bol na trhu, ked sa android estelen ukazal na dennom svetle..
|
|
Re: konkurencia pre iPhone?
Od: Buzolo
|
Pridané:
29.8.2009 16:14
Android je tiež len linux podľa mňa je dobré že Nokia nepodporuje Google a jeho snahy mať pod kontrolou celý svet...
|
|
Re: konkurencia pre iPhone?
Od: claudius
|
Pridané:
29.8.2009 21:27
to iste by mohlo platit pre htc a windows mobile, aj ked oni podporuju aj android (nastastie)
|
|
Nič to nevie
Od: Maximilián
|
Pridané:
30.8.2009 9:46
A načo komu toto bude? A vie to aj telefonovať? Variť? Prať? Vysávať? Že nevie?
Tak načo mi je taký rároh...
|
|
Re: Nič to nevie
Od reg.: PolloK
|
Pridané:
30.8.2009 11:03
to aby si konpenzoval maleho pindura :D
|
|
Re: Nič to nevie
Od: waveeeee
|
Pridané:
31.8.2009 23:45
pozreš telku, film, prečitaš mail, zapneš hudbu, opišeš pisomku, spraviš nejaku tabulku v exeli co sa zide v robote, pokecaš cez IM, popozeraš foto na Fbooku, napises poznamky co kupit, zavolaš žene čo chceš na obed, na ture sa nestratiš, na dovolenku ta to tiež naviguje, zahraš hru ked sa nudiš, natočiš video... jedina nevihoda je že ked maš velky kokot, tak si zbitočne prišiel o funkciu kompenzacie (čo si spomenul)
|
|
porovnanie s iphonom
Od: ch.
|
Pridané:
8.9.2009 16:25
zislo by sa taketo porovnanie s iphonom ako ma htc touch hd: http://tinyurl.com/pph5tj
|
|
Re: konkurencia pre iPhone?
Od: apz_dean
|
Pridané:
29.8.2009 22:57
konkurencia pre IPhone ktory sa zacal predavat v Usa pred 3 rokmi. Nokia asi zaspala dobu! ci? da sa vobec bavit o konkurencii? to ako keby som siel porovnavat staru Octaviu s novym Passatom
|
|
Re: konkurencia pre iPhone?
Od reg.: -HERO-
|
Pridané:
30.8.2009 8:49
Konkurencia pre nový iPhone 3GS z výkonnejším procesorom a radom vylepšení oproti starším iPhonom.
|
|
Re: konkurencia pre iPhone?
Od: waveeeee
|
Pridané:
31.8.2009 23:46
nehaj, asi zaspal dobu
|
|
Re: konkurencia pre iPhone?
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.8.2009 13:51
ajfoun urobil taky marketingovy boom, ze dnes vlastne cokolvek, co je nejako zaujimave, je automaticky porovnavane a davane do kontrastu s ajfounom. Ved si len spomente ako sa pred par rokmi o vsetkom co malo dotykove ovladanie hovorilo ako o ajfonoidnom, alebo ze sa to snazi napodobnovat ajfoun (dotykove ovladanie existovalo uz pred ajfounom, len nebolo rozsirene).
Preto sa necuduj, ze ak si doma v garazi s kladivkom vyklepes vlastny novy mobil, bude hned porovnavany s cim? Ano spravne, mate bod, s ajfounom.
|
|
Re: konkurencia pre iPhone?
Od: waveeeee
|
Pridané:
31.8.2009 23:49
lenze Ifon je co sa tika dizajnu a ovladatelnosti prva trieda!!! a to niesom zastanca applu
kazdy kto snim chvilku robil to vie, HTCcka mozu ist v tomto smere do preč...
|
|
Re: konkurencia pre iPhone?
Od reg.: kostrik
|
Pridané:
2.9.2009 8:13
a mal si v ruke aj nejaky htc s androidom? ... lebo podla mna toto rozhranie je uplne rovnocenne s osx ba dokonca aj lepsie
|
|
Re: konkurencia pre iPhone?
Od: waveeeee
|
Pridané:
3.9.2009 15:34
pouzivam htc s wm6 a pochybujem ze moze byt s androidom viac ovladatelne..
|
|
Re: konkurencia pre iPhone?
Od: RIKK
|
Pridané:
4.9.2009 17:49
android si mozes skusit aj na svojom fone, na xda-developers.com sa robi port androida na htc touch hd, malo by to byt rozbehatelne aj na inych htc telefonoch s wm6, zatial to nieje dotiahnute (telefonovanie, gps atd) ale samotny system je uz portnuty, treba skusit.
|
|
Re: konkurencia pre iPhone?
Od: waveeee
|
Pridané:
6.9.2009 19:07
jj, ale to by som stratil zaruku =(
|
|
nokia
Od reg.: lacinko
|
Pridané:
29.8.2009 12:53
Aspoň nevybuchujú ako iPhone!
|
|
iphone killa
Od: lyserg
|
Pridané:
29.8.2009 12:59
Mám dojem, že "iPhone Killa" sa už hovorilo už o Nokia 5800 (ala Tube). Mám ju a chvíľu som mal aj iPhone a príjde mi iPhone lepšie spracovaný po stránke výrobných materiálov ale N5800 mi prijde ako viac prepracovaná funkciami.
|
|
inteligencia
Od reg.: martin.22
|
Pridané:
29.8.2009 13:11
JJ iphone killa a kolko ludi co im buchol iP poznas?Alebo kolko ludi ktorym to buchlo si poznal natolko ze vies ze to nebola ich chyba ale chyba iP?No ja poznam 3 ludi ktorym drbla baterka v mobile a to 2x Nokia a raz Siemens a asi 5 dalsich ktorym potiekli displaye na SE a Nokiach..tak neviem co tu trepes za nezmysli.....2 iP a kopes hrob...tak potom keby ta mal daky E.T. stretnut tak nas da v tej sekunde vyhladit.Lebo taky hlupy druh by nemohol zit na zemi:)
|
|
Re: inteligencia
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.8.2009 13:56
akumulatory Li-Ion maju tendenciu celkom lahko explodovat (skrat, prebyjanie, teplota a ine nezname priciny ktore sa skumaju labolatorne) a nezalezi na tom v ktorom zariadeni sa prave nachadzaju.
|
|
Re: inteligencia
Od reg.: martin.22
|
Pridané:
30.8.2009 14:52
jj mne je to jasne ale niekomu nie
|
|
Re: inteligencia
Od: waveeeee
|
Pridané:
31.8.2009 23:50
zaleži
|
|
Re: inteligencia
Od: hfdgsfad
|
Pridané:
30.8.2009 18:02
zalezi...
navyse je v kazdom mobile ina bateria inak spracovana atd...
je rozdiel ked je 10x overena a tuho testovana batera oproti nejakemu cinskemu smejdu
obe mozu vybuchnut len pravdepodobnost je 0.001% ku 5%(ofc to nie su overene hodnoty len ako priklad)
|
|
5 znakov
Od: Matoooo01
|
Pridané:
29.8.2009 13:12
Vzdy sa s chutou zasmejem nad opakovanou sizyfovskou pracou Nokie prekonat iPhone technickymi parametrami. Vo Finsku zrejme nepochopia, ze krasa iPhonu nie je ani tak v technickych parametroch (ktore aj tak 90% uzivatelov MT naplno nevyuziva) ale predovsetkym v ergonomii ovladania (ktore ma Nokia odkedy upustila od Navi-key fakt hroznu), jedinecnom designe, jednoduchosti a v neposlednom rade v spotrebitelskom hype, ktory vie Apple svojim marketingom vyvolat. Ano produkty Apple nie su len produktivne nastroje ale urcite su aj (modnymi) doplnkami zivotneho stylu ludi, ktori si produkty tejto znacky kupia. Preto viac penazi za menej muziky.
Kludne do toho napchajte aj protitankove strely a veternu elektraren ale iPhone 4 buduci rok zase vsetkym vytrie rit, co sa tyka cisel predajnosti. A v skutku im to zelam.
|
|
N97 iPrd killer
Od: lolo_man
|
Pridané:
29.8.2009 15:13
a N97 sa do uvahy ako iPrd 3GS killer neberie ?
|
|
Re: N97 iPrd killer
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
29.8.2009 20:42
s tym pomalym procesorom, otrasnym spracovanim a primitivnym zaostalym Symbianom rozhodne nie :D
|
|
SYMBIAN
Od: DENDULIATKO
|
Pridané:
29.8.2009 16:10
a prečo to nemá symbian :o(
|
|
Re: SYMBIAN
Od: claudius
|
Pridané:
29.8.2009 21:28
konecne. a je len dobre ze ani windows mobile.
|
|
Re: SYMBIAN
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
29.8.2009 22:07
plny suhlas. Este nech to ma kvalitnu softwarovu zakladnu (na Applacky App Store to ale mat mnozstvom nebude), nech tomu uberu hrubku a zapracuju na kvalite spracovania a Nokia moze mat konecne aj nieco slusne vo svojom portfoliu :)
|
|
Re: SYMBIAN
Od: claudius
|
Pridané:
29.8.2009 23:22
jozo, plny suhlas.
|
|
multitouch
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
29.8.2009 16:17
"Displej zrejme ale nepodporuje multidotykové ovládanie..."
mobilizujeme.cz/nokia/ nokia-n900-rover-podporujici-multitouch- prijde-brzy/
[medzery fuč]
|
|
Re: multitouch
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.8.2009 14:07
okrem nadpisu a jednej vety sa tam o multitouch nikde nic vazne a zavazne nehovori. IMHO ked uz to maju v nadise tak by to mali aj nejako rozvinut v texte! a ked si tam kliknes na link "preview Nokia N900" tak sa dostanes na rozsiahly clanok v ktorom nie je multitouch spomenuty ani raz!
|
|
Android
Od: contrast
|
Pridané:
29.8.2009 16:22
To prezentacne video vizera fakt skvele, ale to video ako v reale predstavuju, to uz je o inom, to ma uz tak nenadchlo. Roky som mal nokiu pokial som si nekupil iPhone, ten telefon je fakt uzasny, teraz ked vidim na tie zufale nokie co maju tak mi je az smutno. Ja osobne do buducna sadzam na Android.
|
|
Re: Android
Od: Android
|
Pridané:
29.8.2009 17:36
nuz ked sadzas, tak sadzas
|
|
Re: Android
Od: Matooo01
|
Pridané:
30.8.2009 19:39
Ja asi nasadim zemiaky
|
|
Re: Android
Od: rouen
|
Pridané:
3.9.2009 17:17
nesad, cigani vykopu...
|
|
FlashFlash
Od: FlashFlash
|
Pridané:
29.8.2009 20:06
"...a k dispozícii je aj plný Flash 9.4..."
A je k dispozicii aj s tymi bezpecnostnymi chybami ktore boli objavene vo verzii 10, ktore sa udajne nachadzali uz v predoslich verziach? :-)
|
|
:) (:
Od: Mr.Speedy_
|
Pridané:
29.8.2009 22:11
boa šak to má rovnaké parametre jak môj domáci server :D akurát že ten má iba 20G disk...
|
|
Re: :) (:
Od: vietor
|
Pridané:
31.8.2009 0:20
tvoj domaci server ma gps a gms modul? :)
|
|
Re: :) (:
Od reg.: mdl..
|
Pridané:
3.9.2009 9:54
a kameru
|
|
GPS soft
Od: CIJOML
|
Pridané:
30.8.2009 0:06
Dokud na to nebude Tomtom nebo iGo nebo jina offline navigace tak to bude jen mrtvy projekt...
|
|
Re: GPS soft
Od reg.: mdl..
|
Pridané:
3.9.2009 9:56
googluj pred tym ako pises
|
|
novy telefon
Od: NTI Student
|
Pridané:
30.8.2009 11:21
ludia poradte uvazujem nad kupou noveho telefonu rozmyslal som nad iPhonom alebo co odporucate? nieco uz s dotykovou plochou
|
|
Re: novy telefon
Od: lolec
|
Pridané:
30.8.2009 12:25
ked sa chces hrajkat tak iphone, ked chces na nom seriozne aj pracovat tak jednoznacne xperia.
PS pre rypalov, mam obidva takze viem o com hovorim
|
|
Re: novy telefon
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
30.8.2009 14:37
pracovat? na mobile? Nenapada mi nic, co by iPhone nevedel a vedia ostatne zariadenia? Vola to, da sa z toho mailovat, spravovat kalendar, prezerat Office subory a PDF, pripajat na VPN. Co viac?
|
|
Re: novy telefon
Od: lolec
|
Pridané:
30.8.2009 14:51
nehovorim ze iphone nieco nevie, alebo ze sa mi nepaci, koniec koncov ved som tiez jeho majitel. jednoducho ja musim byt cely den dostupny co najviac ludom, cely den som na nete, moc vela pisem a celkovo vsetko co robim sa mi na iphone robi ovela nepohodlnejsie. ale kazdy ma ine potreby a chute
|
|
Re: novy telefon
Od: aaa!
|
Pridané:
31.8.2009 0:21
bla bla bla stale to iste dokola.
|
|
Re: novy telefon
Od reg.: roob_
|
Pridané:
31.8.2009 21:19
mass storage na kopirovanie mp3/fotiek/videi?
|
|
Re: novy telefon
Od: 0dee
|
Pridané:
4.9.2009 15:49
kuk na iTunes pred tym nez zacnes rypat, je to wifi aplikacia stiahnutelna zadarmo, ani kabel nepotrebujes ani jailbreak a stahujes si aj cez ftp commandera do iPhone co chces, film, obrazky, hudbu... v praci stiahnem, picnem do iPhone a doma hodim do pocitaca a napalim...
|
|
Re: novy telefon
Od: Meldo
|
Pridané:
31.8.2009 17:14
Ty seriozne pracujes na telefono? Ako pre boha? Ja pouzivam telefon na telefonovanie, prijmanie SMS sprav a budik. Obcas si tam nieco poznacim do kalendara.
|
|
Re: novy telefon
Od: lolec
|
Pridané:
31.8.2009 18:12
no samozrejme ak pracujes niekde na poli alebo ako casnik v 4.cenovej tak telefon ani na ine veci vyuzivat nemusis, na to ti v pohode staci aj nokia 3310..
lenze keby si bol podnikatel a nedajboze este v IT sektore tak sa bez mailov, skype a IM komunikacie nezaobides. a cim rychlejsie a pohodlnejsie viem veci vybavit tym viac su spokojni vsetci a zaroven aj ja.
|
|
Re: novy telefon
Od: mthv
|
Pridané:
31.8.2009 18:36
tak ked za pracu na telefone pokladas maily skype a im komunikaciu tak si teda velky paan... fakt uznaj ze mail skype ani im komunikacia nieje "praca" na tieto 3 veci ti iphone uplne seriozne postacuje. fakt viem ze urcite
|
|
Re: novy telefon
Od: lolec
|
Pridané:
31.8.2009 19:30
skus si precitat dakedy aj celu diskusiu nie len comment na ktory reagujes. nikde som nepisal ze iphone na to nestaci. mam aj iphone aj xperiu ale na xperii je to ovela pohodlnejsie a rychlejsie vdaka obrovskemu rozliseniu, moznosti pouzit stylus a plnohodnotnej klavesnici. jasne ze moja praca zdaleka nespociva iba v skypovani a IM ale spomenul som to ako argument ze na xperii to je ovela lepsie
|
|
Re: novy telefon
Od: mthv
|
Pridané:
31.8.2009 20:00
no zrovna si natrafil na majitela xperie aj iphonu tiez a fakt je to co vravis nezmysel...
a cital som celu diskuziu a fakt xperia je neskutocny telefon tolkokrat co mi zamrzol to sa len tak lahko nevidi, praskol mi kryt a ovladanie bez stylusu je nad ludske sily.... napriklad ovladat navigaciu na xperii je teda fakt lahodka... zato navi na iphone reaguje na stlacenie prstom presne tam kde chcem.... ta ergonomia pouzivania je fakt na inej urovni ako hentie stare stylusove lcd.... a kazdopadne zakladna vec v celej diskuzii je ze porovnavas neporovnatelne telefony. iphone je uplne niekde inde ako hocijake HTC s win mobile...
|
|
Re: novy telefon
Od: Jankehy
|
Pridané:
10.9.2009 17:28
IPhone aj Xperia s totalne predrazene telefony ktore by som si v zivote nekupil. Medzi najlepsie smartphony urcite patria smartphony od HTC a su aj v ovela lepsej cene ako IPhone. A keby uz nad nim rozmyslam tak to by som si urcite radsej pockal v pohode aj rok na tuto nokiu.
|
|
Re: novy telefon
Od: NTI Student
|
Pridané:
30.8.2009 19:55
vdaka za odpovede pytam sa lebo iPhone je na trhu uz nejaky rok.... je nova a stara verzia iPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS. najnovsi cca 500 libier a viac odblokovany to radsej kupim novu gitaru lol.
Ako je iPhone s baterkou dobijate kazdy druhy den?
|
|
Re: novy telefon
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
31.8.2009 7:07
zalezi od pouzivania. Ak casto browsujes ci pouzivas internet a hras sa hry, povedzme 2-3 hodiny denne, baterka aj s volanim vydrzi 1.5 dna - 2 dni. Pri beznom pouzivani ako telefon, SMS, MMS, pozretie e-mailu a sem tam nejaka muzika to da 3-4 dni. To si myslim ze na telefon s tak velkym displejom a vykonnym procakom nie su zle casy.
|
|
to je jedno
Od: akoze
|
Pridané:
30.8.2009 12:28
kup si Nokiu 3310 niekde v starozitnictve..aj tak ten iPhone naplno nevyuzijes, a ako stylovka je lepsia 3310
|
|
iPhone je lepsi
Od: Majd0
|
Pridané:
30.8.2009 12:55
Asi na tom nieco bude ked sa skoro pri kazdom novom telefone uz dva roky objavuje titulok "konkurent pre iPhone". Ja osobne by som ho nevymenil za ziadny iny telefon s dotkyovym displejom, pretoze vsetky tieto telefony potrebuju bud stylus na pohodlne ovladanie alebo su cele spomalene.. Uznavam ze iPhone ma aj nevyhody a dost velke, ale aj tak voci nemu ostatne telefony zaspali dobu :).
|
|
Re: iPhone je lepsi
Od: lapso
|
Pridané:
30.8.2009 18:36
uplne suhlasim, tiez by som ho nevymenil.
|
|
:) :) :) :) :)
Od: curak
|
Pridané:
30.8.2009 17:35
nech si robi kto chce co chce... nokia, htc, bb, palm, hocikto... keby si tam napchali aj barove pulty tak neprekonaju predajnost iPhonov pokial nepochopia preco ludia iPhone kupuju. iste percento len preto ze su zatazeny na apple, niektori preto lebo sa im to zda byt imidzovka a musia byt in, niektori zase kvoli reklame... vacsina ludi ale vie ze tento produkt ma jedinecnu ergonomiu a steve jobs velmi dobre vie ze v jednoduchosti je genialita a hlupi ludia mozu nadavat kolko chcu ze im tam chybaju veci ktore ostatne telefony maju. tie ich nepotrebne ficury na windows mobile... marnost nad marnost
|
|
Re: :) :) :) :) :)
Od: mato0001
|
Pridané:
30.8.2009 19:41
curi presne ako pisem vyssie. +1
|
|
Iphone je pre...
Od: tio
|
Pridané:
30.8.2009 21:59
Iphone je imagovka, je pre deti a ľudí čo sú tuctový, páčia sa im efekty a radi sa chvália. Človek ktorý potrebuje telefón pri práci si kúpi nejaké HTC, BlackBery, HP alebo nejaké SEčko s UIQ. Kde sú tie časy, keď boli telefóny s OS a dotykáčom len pre vyvolených :-D
|
|
Re: Iphone je pre...
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
31.8.2009 7:10
nuz poznam vela ludi s iPhone a ani jeden z nich ho nema kvoli image a nie je decko. Podnikatelia, UNIX admini, vseobecne ludia co maju v IT prehlad.
Na pracu? Na pracu potrebujem nieco, co vie volat, mailovat, s cim mozem pripadne skontrolovat vnutropodnikovy system ci databazu, ci je nieco na sklade a pozriet si nejaky Office ci PDF dokument pripojeny k emailu. A to iPhone zvlada bezproblemovo
|
|
Re: Iphone je pre...
Od: lolec
|
Pridané:
31.8.2009 14:57
ano to vsetko moj iphone zvlada, lenze bez hardwarovej full qwerty klavesnice a stylusu na presnu a rychlu pracu mi je iphone naozaj momentalne akurat na image a hry. pretoze ak normalnemu cloveku ukazem moju xperiu za 600€, reakcia je asi: hm, ty mas ericsson? ale ked hocikde vytiahnem z vrecka 300€ iPhone, vsetci len: waaaaaau ty mas ajfoon uuu.
a to radsej ani nehovorim o tom ako mi na iphone chyba opera a hlavne opera mini..
hehe nedavno som videl reklamu v style apple na operu mini, skuste si na youtube vyhladat: opera mini vs iphone :)
|
|
Re: Iphone je pre...
Od: lolec
|
Pridané:
31.8.2009 16:36
http://www.youtube.com/watch?v=4jj4pkVoV9A
|
|
Re: Iphone je pre...
Od: mthv
|
Pridané:
31.8.2009 18:40
sorry ale xperia je celkom dost kram....
uplne to iste jak hocjake ine spomalene HTC s win mobile... len to ma nalepku sonyericsson a pritom to vyrobilo HTC a dali do toho win mobile a tak to aj dopadlo...
|
|
Re: Iphone je pre...
Od: lolec
|
Pridané:
31.8.2009 19:24
mal si uz tu spomalenu xperiu v ruke?? 528Mhz arm11 procesor a 256MB ram ti je malo? ved iphone 3gs ma akurat o par mhz silnejsi procesor a inak su rovnake. teda okrem toho ze xperia ma 2.5x vacsie rozlisenie a ajtak su rovnako rychle tak to o niecom asi svedci.. jasne ze to je od HTC, konkretne HTC Kovsky a prave preto som si ju kupil pretoze HTC su velmi kvalitne zariadenia. a win mobile beriem len a len ako vyhodu
|
|
Re: Iphone je pre...
Od: mthv
|
Pridané:
31.8.2009 20:44
a zase hadka o parametroch,,,, kokos nehrajme sa na parametre ale ergomomiu ovladania nejake procesory ramky a cojavim co vsetko nenahradia ovladanie iphonu ani keby si sa na usi postavil.... xperiu mam a praskol mi na nej kryt na niekolkych miestach a to mi telefon nepadol telefon mrzne a to rapidne, a ta rychlost to si musis robit srandu... rozlisenie displeja je ti naco prosimta ked ten displej je o stvrtinu mensi...
|
|
Re: Iphone je pre...
Od: lolec
|
Pridané:
1.9.2009 5:59
ok tak sa odfot s tou xperiou ked ju tak dlho vlastnis.. mne nahodou vobec xperia nemrzne ani mi nic na nej neprasklo a prave ergonomia je to preco nepouzivam iphone!
|
|
Re: Iphone je pre...
Od: mthv
|
Pridané:
1.9.2009 21:46
tak odfotil som sa a teraz co? :)
este spochybnuj ze vobec ten telefon mam...
skus sa pozret tam kde sa strka stylus a okolo baterky ci len tak nahodou nemas vsade praskliny... mozno sa budes cudovat
|
|
Re: Iphone je pre...
Od: lolec
|
Pridané:
1.9.2009 22:16
no tak tu postni link na tu fotku co si sa odfotil lebo velmi vazne pochybujem ze si tu xperiu co i len drzal niekedy v ruke. to ze si na par forach precitas recenzie a kritiku prasknuteho krytu este neznamena ze si macher. nie ja ziadne praskliny na xperii nemam a ani mi nemrzne. to bol problem len urcitej vyrobnej edicie a hned to napravili spevnenim konstrukcie.
ja mam svoju xperiu uz asi rok a stale vyzera ako UPLNE nova. absolutne ziadny skrabancek ani prasklina, kovove telo je uplne uzasne. akurat som nedavno musel vymenit ochrannu foliu na display ale ona na to predsa je.
|
|
Re: Iphone je pre...
Od: diwo
|
Pridané:
1.9.2009 9:10
ak win mobile beries len a len ako vyhodu, tak uprimnu sustrast :)
|
|
Re: Iphone je pre...
Od: micro
|
Pridané:
1.9.2009 9:51
no vidno ze sa do toho rozumies
|
|
nokia ide dole vodou
Od: yayo_payo
|
Pridané:
31.8.2009 9:40
To iba clovek co nemal iPhone moze tvrdit nezmysli ze ten telefon nic nema a je pre ludi co sa snim mozu iba chvalit. Doteraz som mal iba nokiu, ale po kupe iPhonu nechcem nic ine. Som sa smial ked som mal moznost si vyskusat N97. Ten spomaleny symian...NO PROSTE HRUZA a to pat korunove spracovaniu u takeho draheho telefonu nic moc. A od tejto nokie si tiez vela neslubujem. bude to prepadak...
|
|
bla bla
Od: karol k
|
Pridané:
31.8.2009 9:41
Nokia musi tak riadne zarizovat na kazdom telefone co vydaju ze to az nie je pekne. S tymi funkciami co maju niektore nokie prosli iny vyrobcovia ako SE, Samsung tak o pol roka skor a s takmer polovicnou cenou...a este ten original nokiacky software co je asi najpomalsi aky existuje...ach, otvara sa aplikacia, zatvara sa aplikacia chodi tam ten modry obdlznik jak blazen a to pritom iba otvaram zlozku s hrami alebo aplikaciami, nespustam konkretnu aplikaciu...dam menu kym sa zobrazi to aby som 100 rokov dobre ze necakal...no nic ja na NOKIE niesom neviem ako vy...
|
|
Re: bla bla
Od: Chefino1
|
Pridané:
7.9.2009 20:42
GramatYka až sa hory trasú :-D
|
|
multitasking
Od: Deafboy2v1
|
Pridané:
31.8.2009 14:40
Musím povedať že už bolo na čase aby do mobilných zariadení inštalovali plnohodnotné operačné systémy. Ono aj väčšina starších telefónov by si poradila s náročnejšími operáciami, problém je ten že výrobca telefónu je spokojný že sa z neho dá volať a posielať SMS, a zákazníkovi to stačí. Ja na mojom SE k530@w660 mám podporu plného multitaskingu už dlhšie (ak sa tým myslí minimalizovanie akejkoľvek bežiacej aplikácie a prepnutie sa do inej). Niekedy je až úžasné sledovať čo všetko dokáže telefón bez plnohodnotného OS po menších úpravách. Bežne na ňom napr. rozbaľujem zip archívy, vytváram bežné txt súbory (ktorý MT bez OS dokáže vytvárať vo filesysteme nové prázdne súbory a následne ich editovať ?)
|
|
iPhone
Od: Richie9
|
Pridané:
1.9.2009 7:59
Neviem ako vi ale ja uz iny tel ako iphone by som asi nechcel.Vzdy som mal nokie az pred 2 rokmi som si kupil black berry to bol zvrat odvtedy som kazdy telefom prirovnaval knemu.Ale pred rokom som dostal iphone a uz som sa ho nevedl vzdat dokonca uz manzelka ma iphone aj brat.Od tej dobi co mam iphone mi kazdy iny tel pride ako nepodarok ak je dost rychly co vedsinou nie su tak je ako cinska plastova hracka a ked je naozaj pekny a nie bakelitak tak je taky pomaly ze mam dojem ze zaspim.
Netvrdim ze dakedy si nekupim tel od ineho vyrobcu ale bude to mat velmi
tazke.Este aj na jednom telefone som nenasiel tak perfekne prepracovany browser ako je safari ani jeden telefon nema tak dobry prehravac hudby a v neposlednej rade je to aj perfektna herna konzola co viem velmi ocenit ked dakde cestujem a cestujem toho naozaj vela. Osobne som zvedavi ci sa vobec dakemu vyrocovi podary priblizit sa k iphone spracovanim rychlostou dizajnom a samozrejme aj podporou od 3 tich stran.
|
|
iPhone
Od: Richie9
|
Pridané:
1.9.2009 10:55
Neviem ako vi ale ja uz iny tel ako iphone by som asi nechcel.Vzdy som mal nokie az pred 2 rokmi som si kupil black berry to bol zvrat odvtedy som kazdy telefom prirovnaval knemu.Ale pred rokom som dostal iphone a uz som sa ho nevedl vzdat dokonca uz manzelka ma iphone aj brat.Od tej dobi co mam iphone mi kazdy iny tel pride ako nepodarok ak je dost rychly co vedsinou nie su tak je ako cinska plastova hracka a ked je naozaj pekny a nie bakelitak tak je taky pomaly ze mam dojem ze zaspim.
Netvrdim ze dakedy si nekupim tel od ineho vyrobcu ale bude to mat velmi
tazke.Este aj na jednom telefone som nenasiel tak perfekne prepracovany browser ako je safari ani jeden telefon nema tak dobry prehravac hudby a v neposlednej rade je to aj perfektna herna konzola co viem velmi ocenit ked dakde cestujem a cestujem toho naozaj vela. Osobne som zvedavi ci sa vobec dakemu vyrocovi podary priblizit sa k iphone spracovanim rychlostou dizajnom a samozrejme aj podporou od 3 tich stran.
|
|
iPhone
Od: Richie9
|
Pridané:
1.9.2009 10:55
Neviem ako vi ale ja uz iny tel ako iphone by som asi nechcel.Vzdy som mal nokie az pred 2 rokmi som si kupil black berry to bol zvrat odvtedy som kazdy telefom prirovnaval knemu.Ale pred rokom som dostal iphone a uz som sa ho nevedl vzdat dokonca uz manzelka ma iphone aj brat.Od tej dobi co mam iphone mi kazdy iny tel pride ako nepodarok ak je dost rychly co vedsinou nie su tak je ako cinska plastova hracka a ked je naozaj pekny a nie bakelitak tak je taky pomaly ze mam dojem ze zaspim.
Netvrdim ze dakedy si nekupim tel od ineho vyrobcu ale bude to mat velmi
tazke.Este aj na jednom telefone som nenasiel tak perfekne prepracovany browser ako je safari ani jeden telefon nema tak dobry prehravac hudby a v neposlednej rade je to aj perfektna herna konzola co viem velmi ocenit ked dakde cestujem a cestujem toho naozaj vela. Osobne som zvedavi ci sa vobec dakemu vyrocovi podary priblizit sa k iphone spracovanim rychlostou dizajnom a samozrejme aj podporou od 3 tich stran.
|
|
Re: iPhone
Od reg.: Alino
|
Pridané:
1.9.2009 19:09
no ty si jak cavo z reklamy na kozmodisk. od kedy mam kozmodisk chrbtica ma neboli a mozem zbierat zemaky na poli, dokonca aj zena si ho uz kupila aj brat...
|
|
Len N900 konkuruje?!
Od: InVader
|
Pridané:
1.9.2009 12:23
Akoze podla mna u zaj N95 bol konurentou pre iPhone ne ze tento novy mobil xD Inac ma pekny dizajn, len co nezasam v kazdom touchscreene je, ze da sa vidiet vsetky odtlacky :D
|
|
fatimax
Od: San Cristobal
|
Pridané:
1.9.2009 13:02
mne na tom vadí ten dotykový display ja chcem normálne tlačítka.
|
|
divne
Od: lolec
|
Pridané:
1.9.2009 22:54
ludia najskor mi niekolko hodin neslo dsl.sk a teraz uz asi tristvrte hodinu gmail. mate niekto podobne problemy?
|
|
Gmail NEJDE
Od: Adamek
|
Pridané:
1.9.2009 23:12
Ani mne nejde GMAIL , nieco sa deje...
|
|
Re: Gmail NEJDE
Od reg.: marha
|
Pridané:
2.9.2009 9:19
koniec sveta? nie, ved ten ma prist az v r 2012
|
|
OMG lamy
Od: LoL OMFG
|
Pridané:
2.9.2009 11:23
reálnou šancou úspešne konkurovať iPhonu.
co mate stym iphonom????
1. toto je stare
2. iphonovy nemoze konkurovat....toto ma qwerty a plno inych veci! neporovnavajte 2 rozdielne fony
|
|
)))))
Od: droop
|
Pridané:
2.9.2009 11:31
ako neviem preco kazdy vyrobca chce mat svoj vlastny os .. problem s aplikaciami a kravinami .. ako win mobile mam uz vyse 5 rokov od hp ciek asus az po htc a to je phone ide nanom vsetko co by malo na nokiu ani poriadna navigacia neni .. keby nokia dali win mobile tak by to boli normalne phony .. predtym symbian teraz linux ale vlastny stavim sa ze tam nepojdu programi z androida ze .. ani zi symbianu .. a pochybujem ze sa tam vobec bude dat aj java rozbehnut .. nokia spravila prvy dobry phone po 3310 a posrala ho softom ... )))
|
|
Re: )))))
Od: Jooky
|
Pridané:
2.9.2009 23:30
ja som uz skusal win mobile vo viacerych telefonoch a to je posledny os ktory by som chcel mat v mobile. Operacny system neni nieco co sa samovolne restartuje, vkuse sa stazuje ze nema ram aj ked sa nepouziva a samovolne lockuje sim kartu.
Co u teba neni poriadna navigacia ? Ja mam na symbiane software od Garminu a vektorove mapy s autoroutingom a poi. Na to sa nechytaju ani tie vselijake nahrasky ala google maps, ... A co sa tyka toho maemo linuxu tak to vobec neni tak zle ako to opisujes. Vpohode sa tam daju doinstalovat aj veci napr z debiana a v pripade potreby aj nieco vlastne skompilovat a to beriem ako riadnu vyhodu. To sa da uz prirovnat k pc do ktoreho si clovek moze dat co chce a neni obmedzovany "velkymi bratmi" ala m$ alebo odkusnute jablko.
|
|
ytttt
Od reg.: marha
|
Pridané:
2.9.2009 12:58
na youtube sa objavuju prve "hands-on" videa s n900
|
|
Iphone je best
Od: ifones
|
Pridané:
2.9.2009 16:07
Proste Iphone každý rok je lepší a lepší, vlastním Iphone a za každú cenu by som ho nemenil, vždy sa teším nna nový model iphonu. Proste je to naj mobil a hotovo. Displey má omnoho lepší ako iné dotykové telefóny, napr. samsung omnia tak nafigu sa stlacala ta dotykova obrazovka, app store je paradne, predaj aplikacii a tak. Proste nic na iphone nema a hotovo.
|
|
Re: Iphone je best
Od reg.: marha
|
Pridané:
2.9.2009 19:04
Vzdy sa pousmejem nadtym, ked sa niekto snazi pretlacit ten svoj nazor zubami nechtami a "ANO JE TO PRAVDA A NIC INE, LEN TO CO SI MYSLIM JA!" sa zobud, kazdy preferuje nieco ine. sto ludi, sto chuti
|
|
bla bla
Od: karol k
|
Pridané:
2.9.2009 17:55
Podla mna ty nevlastnis iPhone, nikdy si ho realne ani nevidel (len na obrazkoch) a nikdy si ho ani Sam. Omniu nedrzal v ruke...
|
|
hehehehehe
Od: Iphone je best
|
Pridané:
2.9.2009 19:35
Mam ho ! Ano mal som omniu v ruke, potom podla coho by som to sudil, motko. Omnia totalna volovina, iphone ma lepsie aplikacie, aplikacie ktore ine mobily tak dobre prepracovane nemaju, napr. fotky ked prezeraz uplne blbo na omnii sa prezeraju, na iphone len prejdes prstom na dalsiu a hotovo, nic narocne ani nepochopitelne, aj zoomovanie na iphone je lepsie, proste vsetko tam je lepsie, jedine ten foto slaby, ale staci.
|
|
Iphone 3GS vs Nokia ?
Od: Woodo
|
Pridané:
2.9.2009 21:58
Takze ja som mal vela fonou vruke co som nimi robil cez dotykovu nokiu az po omniu a konciac iphonom a nic ma na svete nepresveci otom ze je nejaky phone lepsi ako Iphone. Kto ma iphone nikdy neche ziaden iny tomu verte.
Najvecsi konkurent iphonu je asi jeho buduca generacia
|
|
OS a HW
Od: m32o
|
Pridané:
8.9.2009 13:59
ja vlastnim stary sony ericsson P910i, iPhon 3G a xperiu
ked mam porovnat tieto fony najpruznejsi je iPhone i ked velmi na pisanie nie je no po jailbreaku sa naplno daju vyuzivat unixove vlastnosti jadra systemu...
symbian bol a je pomaly i v novych fonoch, win skratka nemam rad akosi sa mi nepaci ze potrebujem vela programov na to co v unixe spravim v prikazovom riadku....
myslim ze je siroky vyber a kazdy si vyberie to co mu bude vyhovovat...nema zmysel hadat sa o tom co je lepsie. ide len o to ci dokazeme naplno vyuzit potencial svojho mobilneho telefonu...
|
|
ale kkt
Od: hmm
|
Pridané:
10.9.2009 14:28
..ked to nema multitouch ta moze konkurovat ostatnym shitom ale na iPhone to nema
|
|
iphone
Od: minoslav
|
Pridané:
18.9.2009 17:20
stale sa siazia prekonat iphone.. a stale pisu nezmyselne clanky o tom ze prichadza konkurencia..
zamyslite sa, ti co neveria ze iphone patri k spicke. Preco ho potom s kazdym telefonom porovnavaju ? Preco je o nom ovela viac pisane ako o ostatnych telefonoch ? Lebo asi patri k tej spicke!! Neveril som tomu, pokym som ho nedrzal v ruke. Spickove dotykove ovladanie, kvalitny hudobny prehravac iPod, skevy prehliadac Safari, s novym 3GS ma byt telefon zase rychlejsi, vacsia pamet, autofocus.
Ze nema vpredu fotak ? a naco ti je ? Kolko krat si volal cez videohovor ? Ze nema vela mpx fotak? Ked chces fotit, kup si digital, alebo zrkadlovku. Kazdy normalny ti povie ze poriadne fotky nevzikaju v telefone a na momentky ked vencis psa ti to staci!. Win mobile je pomale, ostatne som nemal v ruke.. mozno je to lepsie...ale pochybujem! Ked si spavis jailbreak a volas cez skype v 3g sieti, tak kamosov moze aj jebnut ! :)
|
|
Re: iphone
Od: lama2
|
Pridané:
26.9.2009 19:03
keby kazdy hovoril ze mobil nieje na fotenie tak by si tam nemal ani sms ty bulo! NIC by nebolo v mobile ved predsa MOBIL JE NA VOLANIE nie????
ifoun nieje najlepsi telefon na tejto planete skuste sa spamatat a nepisat ked vyjde novy touchscreen fon ze je to konkurencia ifounu
|