|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Google našiel kritickú chybu vo všetkých jadrách Linuxu od roku 2001
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
14.8.2009 13:22
Samozrejme ze nasli..co by to bolo za programatorov, keby si vo vlastnom programe nenechali zadne dvierka?
|
|
Re: Google našiel kritickú chybu vo všetkých jadrách Linuxu od roku 2001
Od reg.: webnick:::
|
Pridané:
14.8.2009 13:33
Nemyslim si, ze by to bolo umyselne.
|
|
Re: Google našiel kritickú chybu vo všetkých jadrách Linuxu od roku 2001
Od reg.: PCnityII
|
Pridané:
14.8.2009 14:18
Toto kebyze chceme tvrdit o kazdom windows bugu ktory umoznuje remote eploit pod adminom... Haajjaja... To by sme windows mohli prirovnat k stavbe zo zadnych dvierok.
|
|
Re: Google našiel kritickú chybu vo všetkých jadrách Linuxu od roku 2001
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.8.2009 14:19
toto chvalabohu nieje remote :)
|
|
Re: Google našiel kritickú chybu vo všetkých jadrách Linuxu od roku 2001
Od: Ja.
|
Pridané:
14.8.2009 13:47
Dúfam, že ty nie si programátor
|
|
Re: Google našiel kritickú chybu vo všetkých jadrách Linuxu od roku 2001
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
14.8.2009 13:59
Si vcerajsi? ukaz mi jeden program, ktory nema zabudovane zadne dvere. Este aj udajne nedotknutelny BIOS ma bacdoor hesla....
|
|
Re: Google našiel kritickú chybu vo všetkých jadrách Linuxu od roku 2001
Od reg.: webnick:::
|
Pridané:
14.8.2009 13:59
Vcerajsi si ty, porovnavat univerzalne heslo na bios s backdoorom v kerneli je proste LOL :D
|
|
Re: Google našiel kritickú chybu vo všetkých jadrách Linuxu od roku 2001
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.8.2009 14:01
na to aby si mohol pouzit backdoor do BIOSU potrebujes fyzicky pristup k masine...
|
|
Re: Google našiel kritickú chybu vo všetkých jadrách Linuxu od roku 2001
Od: nigga_is_back
|
Pridané:
14.8.2009 15:40
alebo fyzicky pristup k uzivatelovi ...
|
|
Re: Google našiel kritickú chybu vo všetkých jadrách Linuxu od roku 2001
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.8.2009 15:48
potom nepotrebujes backdoor do biosu ani ziaden exploit... bohate si vystacis s roxorom ;)
|
|
Re: Google našiel kritickú chybu vo všetkých jadrách Linuxu od roku 2001
Od reg.: phguru
|
Pridané:
17.8.2009 10:29
alebo fyzicky pristup do uzivatelky ;)
|
|
Hehe...
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
14.8.2009 13:31
ZOMG.... linux....
chyba najdena - 13.8.2009
chyba opravena - 14.8.2009
windows...
chyba najdena - rok 2006
chyba opravena - ????
|
|
Re: Hehe...
Od: suxi
|
Pridané:
14.8.2009 13:39
keby si radsej netrepal hovadiny
|
|
Re: Hehe...
Od: Redpoint1
|
Pridané:
14.8.2009 13:40
no podla mna v tom je nejaka prada co napisal
|
|
Re: Hehe...
Od: gnu_
|
Pridané:
14.8.2009 13:58
Určite, lebo diabol nosí Pradu :)
|
|
Re: Hehe...
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.8.2009 13:45
ale ved takto to bolo pri kazdom kritickom bugu :) nejaky patch do par hodin a do upstream kernel releasu sa to zvacsa dostalo v kratkom cas :)
|
|
Re: Hehe...
Od: asdasd21
|
Pridané:
14.8.2009 13:53
linux....
chyba existuje od - 2001
chyba najdena - 13.8.2009
chyba opravena - 14.8.2009
windows...
chyba existuje od - 2005
chyba najdena - rok 2006
chyba opravena - ????
asi skor takto ..
|
|
Re: Hehe...
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.8.2009 13:59
m$ opravil chybu v SMB v roku 2008 (vo Viste SP1) a ta chyba bola m$ NAHLASENA 2001 (teda 7 rokov znama chyba bola opravena po 7 rokoch...)
skus si mrknut advisory ms08-68
Maximum Security Impact : Remote Code Execution
a dotyka sa to roznych verzii windows od 2000 SP4 po 2008 server...
|
|
Re: Hehe...
Od: nigga_is_back
|
Pridané:
14.8.2009 15:41
pohoda, klidek, tabacek
|
|
Re: Hehe...
Od: vietor
|
Pridané:
15.8.2009 16:22
to ze ju zverejnili neznamena ze ju v ten den nasli ty tupec, mohli ju najst aj pred rokmi a fixovat doteraz, asize logicky a kvoli bezpecnosti to uverejnili az ked bol fix! dilino
|
|
Re: Hehe...
Od: Ja.
|
Pridané:
15.8.2009 21:42
Asi nevieš, ako to chodí...
|
|
Re: Hehe...
Od: das4sda654
|
Pridané:
16.8.2009 8:04
ty nevies kedy ma moj sused narodeniny ? no ty si ale tupec a dilino
|
|
Re: Hehe...
Od: adgjl
|
Pridané:
15.8.2009 21:09
http://heckren.homo.com/index_sk.php
|
|
bmnbmh
Od: mnjjhvjk
|
Pridané:
14.8.2009 13:36
mal som linux a mal som dost
|
|
Re: bmnbmh
Od: Redpoint1
|
Pridané:
14.8.2009 13:39
mal som linux, mam linux, budem mat linux
|
|
Re: bmnbmh
Od reg.: dedo12563
|
Pridané:
14.8.2009 13:48
chcel som linux, nemozem mat linux
|
|
Re: bmnbmh
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.8.2009 13:51
preco?
|
|
Re: bmnbmh
Od: Zmurko
|
Pridané:
14.8.2009 14:02
Hadze mu to hlasku:
External error: intelligence not found. :P
Iny dovod preco nie ma nenapada. JEdine, ze by nemal doma pc.
|
|
Re: bmnbmh
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.8.2009 14:10
nemyslim, vzdy mozes mat "problematicky" hw nepodporovany pod linuxom a nie kazdy ma cas/chut stravit vikend rozbehavanim wifi (webcam, tlaciarne alebo cohokolvek) s neistou sancou na uspech. Tieto problemy su sice uz zriedkavejsie oproti minulosti ale predsa stale su.
|
|
Re: bmnbmh
Od: Zmurko
|
Pridané:
14.8.2009 14:35
Blbost.
Pod Linuxom ide vsetko. Ked niekto nedokaze rozbehat nejaky hw pod linuxom, je to len znak jeho tuposti, neschopnosti a impotentnosti.
Mal napisat narovinu, ze je windows homosexual pozitiv a preto nechce Linux.
|
|
Re: bmnbmh
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.8.2009 14:40
to nieje blbost...
http://www.sane-project.org/sane-mfgs.html
len co sa scannerov tika tak si vsimni to cislo pri unsupported...
z 1413 znamich scannerov ma len 248 plnu podporu a 438 dobru podporu.
|
|
Re: bmnbmh
Od: Mumsito
|
Pridané:
14.8.2009 14:51
Tak ja som prestal so skusanim Linuxu len pre jeden dovod. iPod mi sice pod nim isiel nebolo treba nic instalovat ale sposob akym to fungovalo sa mi vobec nepacil na iTunes proste nemal(ma nan vobec nieco?).
Cize nie je otazka ci to rozbehnes ale skor ako.
PS: Nie som homosexual a nepouzivam windows.
|
|
Re: bmnbmh
Od: volam_sa_norko
|
Pridané:
14.8.2009 14:58
existuje floola... a je na win, linux a apple...
|
|
Re: bmnbmh
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.8.2009 14:59
no ono to je skor problem apple ze sa rozhodol ze dovoli uploadovat hudbu iba cez iTunes (a zakazdym ked sa objavi nejaky workaround aby to fungovalo s gtkPod tak v dalsom fw update je to zas osetrene). Ja som mal takto problem synchronizovat telefon s windows mobile (po nejakej namahe to slo ale nebola to zas az taka slava)... preto som rad ze mojich poslednych par playerov sa chovalo ako klasicke usb mass storage a bezali rovnako dobre na windows,linux,mac,solaris,bsd a bezali by na akomkolvek OS ktory ma podporu pre usb a mass storage ;)
|
|
Re: bmnbmh
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.8.2009 15:04
http://mdeslaur.blogspot.com/ 2009/07/goodbye-apple.html
tu je konkretny blog o tom uploadovani hudby bez iTunes
|
|
Re: bmnbmh
Od reg.: martin.22
|
Pridané:
14.8.2009 20:11
No to je jedine stastie ze to ide iba pod iTunes dobre...aj ked sa to da ak pod inymi ale kazdy rozumny clovek pouzije iTunes....
|
|
Re: bmnbmh
Od: Zmurko
|
Pridané:
14.8.2009 17:43
Hmm?! Preco nejaky tupon so slovnikom hnijucej stoky pise pod mojim nickom? To sa tu uz clovek fakt musi registrovat, aby sa za neho nemohol nejaky uchyl vydavat?
Chlapce, nauc sa pisat pod svojim nickom, alebo przni nick niekoho ineho. Ak si si nevsimol, ja sem hadzem iba srandovne hlasky, ale nikdy nepisem k teme, kedze je tu plno inych odbornikov. Takze tymto si sa prezradil :)
Alebo je u teba rozvinuty komplex osobnosti, ze mas potrebu sa vydavat za niekoho ineho?!
|
|
Re: bmnbmh
Od: zutgref
|
Pridané:
14.8.2009 18:03
mozno mas schyzofreniu a nevies o tom
|
|
Re: bmnbmh
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
14.8.2009 19:09
Taku drobnu mam, ale rozhodne sa neprejavuje tym, ze by som tu, alebo kdekolvek inde pisal pod viacerymi nickami. Ani pod jednym rozne protichodne a ofenzivne prispevky.
PS: Ty uchyl, uz som sa kvoli tebe normalne zaregistroval! Teraz si budes musiet najst niekoho ineho na prznenie :P
Bodaj ti niekto sprznil pozadie! :S
|
|
Re: bmnbmh
Od: reg.: Zmurko
|
Pridané:
14.8.2009 20:02
PS:
|
|
Re: bmnbmh
Od: reg.: Zmurko
|
Pridané:
14.8.2009 20:04
PS: Kdo mi je ochotny za miernu financnu odmenu pretiahnut ritnu dierku? ;)
|
|
Re: bmnbmh
Od: :))
|
Pridané:
14.8.2009 22:34
kolko mas penazi?
|
|
Re: bmnbmh
Od: gtzfhds
|
Pridané:
14.8.2009 18:08
pevne verim ze takych ako ty je co najmenej nech pouzivaju akykolvek OS
|
|
Re: bmnbmh
Od: Traxdata
|
Pridané:
16.8.2009 11:13
Zmurko ty si asi tiez riadny "impotent" :DD lol aky inteligent.. :D nevie ani co je impotent, ale vie rozbehat HW pod linuxom..iny frajer :D
a okrem toho, teraz tu bude zase 10000000 odbornikov, co budu tvrdit, ze linux je lepsi ako windows a zase sa tu o tom budu hadat ako taky dementi, ako vidite nie je dobry ani jeden OS...
|
|
Re: bmnbmh
Od reg.: thetux
|
Pridané:
16.8.2009 22:36
Verim tomu ze dokazes rozbehat vecsinu bezneho hardwaru pod linuxom. Ja teraz tiez ale pred 5 rokmy ked som s linuxom zacinal som nevedel spojazdnit moju tlacialen s dostupnymi ovladacmy (HP) tri mesiace. Bolo to mojou neschopnostou alebo tym ze niektore veci potrebuju svoj cas? V mojom pripade to chcelo linux ako jediny system. Cas, studium a nejake to experimentovanie urobilo svoje. Teraz som spokojny a nemenil by som.
|
|
Re: bmnbmh
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
14.8.2009 18:17
tak ked nemam PC dam si ho do mikrovlnky...:D
|
|
Re: bmnbmh
Od: LOLOLOL
|
Pridané:
14.8.2009 14:45
ja jsem komunista, byl sem komunista a budu komunista
|
|
Re: bmnbmh
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.8.2009 14:47
mohol si sa aspon ako steve balmer podpisat ;)
|
|
Re: bmnbmh
Od: :-)
|
Pridané:
14.8.2009 14:57
Guten taag
|
|
Re: bmnbmh
Od: zozo
|
Pridané:
15.8.2009 9:37
Developers ! Developers ! Developers ! Developers ! Developers ! Developers ! Developers ! Developers !
|
|
Re: bmnbmh
Od: Ja.
|
Pridané:
14.8.2009 13:46
mal som windows a mal som dost
|
|
Re: bmnbmh
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
14.8.2009 13:46
a nestacilo ti
|
|
Re: bmnbmh
Od: smradlave_gulky
|
Pridané:
14.8.2009 14:34
Mal som windows, chcel som viac.
Mam linux, mam dost...
|
|
Re: bmnbmh
Od: Polaris
|
Pridané:
14.8.2009 23:13
To jo. Máš dost.
|
|
pracka
Od: hahaho
|
Pridané:
14.8.2009 13:53
to nie je dobre ja mam pracku 6th sense od whirlpool a tie pouzivaju linux. dufam ze mi niekto s nej nevipusti vodu na podlahu :D
mv /water /floor
|
|
Re: pracka
Od: asdasd4456
|
Pridané:
14.8.2009 13:55
si vtipny ako wmlpayer na linuxe ..
|
|
Re: pracka
Od: rouen
|
Pridané:
14.8.2009 14:07
get a life man...
|
|
Re: pracka
Od: rms
|
Pridané:
14.8.2009 14:28
get a wife man...
|
|
Re: pracka
Od: lolec
|
Pridané:
14.8.2009 14:31
ten pravy sa ozval..
|
|
Re: pracka
Od: rms
|
Pridané:
14.8.2009 14:37
chces ma ? ;) mas chut?
|
|
Re: pracka
Od: homos
|
Pridané:
14.8.2009 14:52
Ano kedy si to rozdame a kde? :D
|
|
Re: pracka
Od: gnu_
|
Pridané:
14.8.2009 15:30
Zajtra na DSL.sk v diskusii pod nejakým článom :D
|
|
Re: pracka
Od: gnu_
|
Pridané:
14.8.2009 15:32
oprava- článkom
Už sa teším ;) :)
|
|
Re: pracka
Od: nigga_is_back
|
Pridané:
14.8.2009 15:45
chodte radsej do gay roomu na pokec, tu len spinite diskusiju ...
|
|
Re: pracka
Od: whiteman
|
Pridané:
14.8.2009 16:30
Nigga radšej blondínky, čo?
|
|
Re: pracka
Od: rms
|
Pridané:
14.8.2009 17:14
Vidim, ze ste tu vsetko chlapi, a pekni chlapi, co maju radi linux. Nedate mi tip na nejaky dobry gay server? Ale nie tie ceske a slovenske gay servre so stokrat opakovanymi fotkami tych istych chlapov, zaujimaju ma neokukane zahranicne servery, a dobre gay fotky, idealne aziati. No co, pupusi, dajte linky!
|
|
Re: pracka
Od: rms
|
Pridané:
14.8.2009 16:58
lol to mam zato ze sa mi nechce prihlasovat
|
|
Re: pracka
Od: Zmurko
|
Pridané:
14.8.2009 17:52
To mas. Dnes tu nejaky pako pisal aj pod mojim nickom a urazal oknarov, ze su gejovia. Holt, niektory "ludia" tu maju asi krizu osobnosti :(
|
|
Re: pracka
Od: rms
|
Pridané:
14.8.2009 20:06
lol, kasli na neho, pod si spravit dobre
|
|
Re: pracka
Od: hahaho
|
Pridané:
14.8.2009 20:30
boze to bol vtip ak sa ti nepaci daj - ak hej + a nemusis k tomu nic pisat :D
|
|
Re: pracka
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.8.2009 14:11
buffer overflow?
|
|
Re: pracka
Od: zozo
|
Pridané:
15.8.2009 9:39
super :D toto ma pobavilo, ale horsie by bolo cp /dev/null /home/kupelna/pracka
|
|
Re: pracka
Od: fxbfx
|
Pridané:
15.8.2009 18:28
cp kludne skor mv by bol problem
|
|
google
Od reg.: matuli
|
Pridané:
14.8.2009 13:55
vidiet ze sa google riadne hrabe v linuxe, kdedze ma byt Chrome OS zalozeny na linuxe... dufam ze tym len pomôzu :p
|
|
Re: google
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.8.2009 14:00
sa mi paci ze aj Intel teraz vyvija vlastne distro :) takze intel + google tam contributnu obrovske mnozstvo kodu :)
|
|
Re: google
Od: quix_
|
Pridané:
14.8.2009 14:19
ale google sa zatial ako contributor fakt neprejavil :) nie su ani v top10
|
|
Re: google
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.8.2009 14:24
uvidime co sa z toho vykluje :)
|
|
Re: google
Od: nigga_is_back
|
Pridané:
14.8.2009 15:46
jedno velke smradlave ...
|
|
Re: google
Od: :))
|
Pridané:
14.8.2009 22:35
distro?
|
|
Re: google
Od: tissot
|
Pridané:
14.8.2009 17:37
Slovo kontributnu je uzasne :)
|
|
Google našiel kritickú chybu vo všetkých jadrách Linuxu od roku 2001
Od: chrono
|
Pridané:
14.8.2009 14:17
Otázne je, či má niekto povolené používanie 0. stránky (štandardne sa používa až od prvej a teda od adresy 4096).
|
|
tak uz mu na to prisli...?
Od: ja.
|
Pridané:
14.8.2009 14:21
mi nehovorte ze toto niekto nespravil umyselne... malo by sa dat vystopovat kto ten kod robil a kto ho tam v tom roku 2001 vlozil.
este nejaky ten cas potrva kym si vsetky distribucie stiahnu updaty a poinstaluju... dovtedy horor :(
|
|
Re: tak uz mu na to prisli...?
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.8.2009 14:23
preco horor? kazdy aspon trochu schopny admin uz ma opatchovane servre a na desktopoch az tak nezalezi...
|
|
Re: tak uz mu na to prisli...?
Od: Deer
|
Pridané:
14.8.2009 18:54
Jop, potrva to do Pondelka, kym vsetky velke distra pridu s updatom. Do tej doby bude exploitovanych 0.0 PC. Botnet jaksvina.
|
|
Re: tak uz mu na to prisli...?
Od: ja.
|
Pridané:
14.8.2009 20:52
vy ste vsetci taki idealisti, ze kazdy linux a admin caka len na to aby mohol updatnut linux novym patchom ked sa nieco objavi.... vy.ebka sa zvysoka na to... to je realita... plno serverov ani staleho admina nema (uz len kvoli tomu propagovaniu ze linxu raz nastavis a nemusis sa starat, tak firmy proste staleho admina neplatia).....
|
|
Re: tak uz mu na to prisli...?
Od: Jooky
|
Pridané:
16.8.2009 15:57
mam strasne rad ludi co su mudry ako radio ... ano je tam chyba, ale pozerali ste niekto aj kde presne je ? Len niekolko starych casto uz nepouzivanych protokolov + bluetooth a cast ppp je zranitelna. Ked sa dany protokol nepouziva tak jadro neni zranitelne. Ja napr na servroch ani jeden z nich nepouzivam a este k tomu mam tam aj grsec+pax, takze sa to neda zneuzit. Updatovat teraz hura systemom vsetko nebudem, lebo sa niekde nieco pise, len tie systemy ktore su vazne ohrozene, ktorych je len par ...
|
|
hupss
Od: aleluja
|
Pridané:
14.8.2009 14:23
Google Ta Vidi.
|
|
Hahahahaha
Od reg.: Matko5
|
Pridané:
14.8.2009 14:32
Hahahahaha zase chyba v Linuxe......este ze v tom nerobi vela ludi inak by nasli tolko chyb ze by dsl.sk spadlo z tolkych sprav o chybach v Linuxe :D Konecne si niektory mozno uvedomia ze trosku treba zainvestovat a kupit si Windows. Hned budete mat krajsi zivot....nebudete tam musiet vlastne ovladace kodit a hladat a zostane vam cas aj na party a zeny :D
|
|
Re: Hahahahaha
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
14.8.2009 15:03
Nepouzivam tento hlupy internetovy slang, ale LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!
|
|
Re: Hahahahaha
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
14.8.2009 15:23
Viem ze si troll ale...
Na vyvoji linuxu sa podiela asi.... 100x tolko ludi ako sa kedy podielalo na vsetkych verziach windowsu dokopy...
|
|
Re: Hahahahaha
Od: SPX
|
Pridané:
14.8.2009 15:41
a aj tak je podpora zariadeni, ovladace a vlastne vsetko mozne na uplne ubohej urovni...
ale komu sa chce cele noci kompilovat a hrat sa s konzolou miesto hrania sa so zenou tak ench sa paci:-D
|
|
Re: Hahahahaha
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.8.2009 15:49
...dalsi co nevidel linux ani z lietadla
|
|
Re: Hahahahaha
Od reg.: kane777
|
Pridané:
14.8.2009 16:09
...a zenu len v casopise
|
|
Re: Hahahahaha
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.8.2009 16:11
...a aj to len v Novom Case pretoze casopisy pre dospelych mu nepredaju
|
|
Re: Hahahahaha
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
14.8.2009 22:57
podpora samotneho systemu je podstatne lepsia nez u win.skus si na book nainstalovat cisto len win.nepojde ti skoro nic ako ma alebo vobec.s wifi,bt,a grafickou nerataj vobec.das linux a vecsinou ide uplne vsetko.ale uznavam ze ked nieco nejde tak musis pohladat
|
|
Re: Hahahahaha
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
14.8.2009 23:01
problem je ze niektry vyrobci nerobia ovladace pre linux.to je to ze si ten smradlavy MS drzi trh zubami nechtami.
aj jja som mal problem s bookom asus F5GL a Ubuntu.nesla mi detekcia baterky.jeden odbornik mi poradil distro linpus a ide vsetko.staci sa len opytat a problem vyrieseny.
|
|
Re: Hahahahaha
Od: KocuRniak_
|
Pridané:
15.8.2009 22:17
somarina, čo som skušal Win7 tak šlapalo všetko...
|
|
Re: Hahahahaha
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
16.8.2009 1:18
este som sa nestretol s tym aby na booku niekomu slapal xp alebo vista bez toho aby potreboval komplet ovladace zaberajuce na disku dalsich par giga.
a pochybujem ze win 7 by to nepotreboval.sa mi zda ze jeho jadro vychadza priamo z visty
|
|
Re: Hahahahaha
Od: 20781
|
Pridané:
18.8.2009 20:48
Somarina. Co ma spolocne jadro s ovladacmi? a potvrdzujem, mne tiez vsetko islo na prvy sup na win7 okrem grafiky ale tu mi stiahlu cez msupdate samo a po restarte mi naozaj vsetko krasne slape :)
|
|
Re: Hahahahaha
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
14.8.2009 17:25
Tak v tom pripade je vyvoj linuxu zufalo neefektivny :) Dajme tomu, ze zo sucasnych 90 tisic zamestnancov MS (a to nie su predpokladam zapocitani kontraktori) na Windows pri hodne pesimistickom odhade pracuje vseho-vsudy 5000 vyvojarov, tak tvoje od brucha tvrdenie by znamenalo, ze linux mrdla pol miliona koderov? Zasmial som sa....
|
|
Re: Hahahahaha
Od: hahaho
|
Pridané:
14.8.2009 20:37
a hlavne sa na tom podielaju ludia ktorych to bavi. preto to nie je tak odflaknute ako... (radsej nedokoncim lebo by to bol zasa dalsi bezvyznamny flame)
|
|
chyby
Od: MajsterN
|
Pridané:
14.8.2009 14:39
tych bugov v linuxe je najmenej tolko ako vo win, len nie je zaujem ich hladat
|
|
Re: chyby
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.8.2009 14:42
nesuhlasim. Pre mnoho ludi je zaujimavejsie hladat diery v linuxe vzhladom na fakt ze sa pouziva vo velkom mnozstve servrov... Najdem bug vo windows - ukradnem data tebe. Najdem bug v linuxe a mozem kludne ukradnut podstatne vacsie mnozstvo dat...
|
|
Re: chyby
Od: dfasfas
|
Pridané:
14.8.2009 14:58
Tu mas nieco aj pre XP z nie tak davnej minulosti:
http://milw0rm.com/exploits/9301
|
|
Re: chyby
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.8.2009 15:01
ale aspon si ten ovladac nemusis naprogramovat sam ako sa to v linuxe robi (teda aspon to som sa dozvedel pred chvilou ;) )
|
|
Re: chyby
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
14.8.2009 22:58
no tak to je dobra kktina.vecsinou ti ide vsetko po instalacii s komplet sw vybavenim ake potrebujes na bezny chod.
|
|
Re: chyby
Od reg.: cinko
|
Pridané:
17.8.2009 9:07
to akoze naozaj??? vau to som necakal...
hmm alebo zeby som len narazal na Matko5 o par prispevkov vyssie??? kto vie, kto vie...
|
|
Re: chyby
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
17.8.2009 19:58
hop,asi mi to obcas nejako nedopaluje....stava sa.som si nevsimol toho smailika
|
|
Re: chyby
Od: upcakavatla
|
Pridané:
14.8.2009 15:09
Najmensie je len tvoje IQ
|
|
Re: chyby
Od: zayl
|
Pridané:
14.8.2009 15:34
prave naopak...
|
|
bezny uzivatel
Od: p.h.
|
Pridané:
14.8.2009 16:24
ze vraj "chyba umoznuje beznemu uzivatelovi" - som bezny uzivatel a linux mi pripadal tak zlozity, ze pochybujem ze ktokolvek ako bezny uzivatel dokaze zneuzit nejaku taku chybu... uz pouzit nejaku uzitocnu funkciu da v linuxe dost zabrat...
i ked v tych grafickych verziach sa uz ku kadecomu da doklikat takze pri troche pevnych nervov sa bezny uzivatel dostane k tomu co hlada... ale na zneuzivanie chyb rozhodne nestaci vo vecsine os bezny uzivatel ale skor niekto kto vie co a ako.
|
|
Re: bezny uzivatel
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.8.2009 16:27
bezny uzivatel tu je mysleny ako uzivatelsky ucet v linuxe bez ziadnych specialnych privilegii a nie ako uroven schopnosti uzivatela.
|
|
Lunex sucks
Od: bbbbbbb
|
Pridané:
14.8.2009 17:21
Fuuj, taky deravi system nechcem ani videt :) a to som si myslel, ze lunex je nepriestrelny :)))
|
|
Re: Lunex sucks
Od: nigga_is_back
|
Pridané:
14.8.2009 17:54
nepriestrelna nieje ani bulletproof vesta, a nikto sa nestazuje
|
|
Re: Lunex sucks
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
14.8.2009 20:52
Oni si uz potom ani stazovat nemozu, reklamacie z druhej strany sa neuznavaju. ;)
|
|
Re: Lunex sucks
Od reg.: Gizmof
|
Pridané:
14.8.2009 17:56
Hej, hej, ale ak to porovnáme tak Linux že železo-urano-betono-čokoľvek 500km hrubá stena... windows je diera do ktorej sa tá stena pomaly pridáva... občas až moc pomaly.
|
|
lunex sux
Od: roflmao
|
Pridané:
14.8.2009 23:29
bezchybny linux, ale vsak ono sa casom na to pride
|
|
chybny nazov autora
Od: opravator
|
Pridané:
15.8.2009 13:36
nie je to "Julien Tienne" ale "Julien Tinnes" ... opravte to prosim :)
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: :)))))
|
Pridané:
15.8.2009 13:42
omfg tu je pokokot prispevkov
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: aaaj
|
Pridané:
15.8.2009 16:31
a este jeden navyse
|
|
uffffff
Od: tom waits
|
Pridané:
15.8.2009 18:32
Dobry clanok - desiva diskusia
|
|
Re: uffffff
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
16.8.2009 1:19
oproti inym diskusiam k clankom kde sa to zvrhlo na bitku fanusikov linuxu, win alebo inych OS je to este v celku malo.
|
|
preco???
Od: preco???
|
Pridané:
16.8.2009 2:28
preco nadavate na windows a linux je akoze vcom lepsi teda okrem toho ze je zadarmo?
|
|
Re: preco???
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
16.8.2009 10:43
celkovo sa javi ako bezpecnejsy,stabilnejsy,rychlejsi,nepotrebuje antivirak ani nic podobne co komp spomaluje.
preto sa pouziva vo vecsine serverov.
a mne este vyhovuje aj dostupnost a to ze po nainstalovani tam mam vsetko.prehravace,kodeky,openoffice,skype,ICQ klienta,mozzilu.
nemusim instalovat ziadne ovladace a nic len pouzijem zakladnu instalaciu a az na par veci mam vsetko co potrebujem.
ked sa najde chyba tak je hned opravena.
ked dam aktualizaciu tak mi neaktualizuje len system ale aj vsetky programy co tam mam.
a jednoducha instalacia programov cez spravcu balikov.len zaskrknem program,dam pouzit a on ho stiahne a nainstaluje.
|
|
Re: preco???
Od: froshy
|
Pridané:
17.8.2009 12:12
to co pises je pekna blbost us davno neplatia tie to veci: stabilnejsi, rychlejsi, bezpecnejsi
coskoro padne ze nepotrebje antivitak
keby si cital fora a zaujimal sa o linuxi tak ako ja vedel by si ze ubuntu je horsi ako windows, rychlejsi len na novom hw a bezpecnejsi taksko kedze us sa zacinaju objavovat rootkity a podobne hovadiny a bohvie kolko ich tam je.
ja mam windows vista a dovolim si tvrdi ze je bezpecnejsi ako linux kedze mam dobru bezpecnostnu politiku a nerobim pod admin uctom ako vecina windwosakov a to je vyhoda linuxu ze bezny ucet nie je admin ucet
|
|
Re: preco???
Od reg.: cinko
|
Pridané:
17.8.2009 12:27
hmm a ty vies co je rootkit? pretoze ak ano tak nemozes napisat taku blbost ako si napisal - utocnik co nainstaluje rootkit najprv potrebuje pristup k masine (ci uz fyzicky alebo remote). Defaultne ubuntu nema otvoreny ziaden port. ten rootkit tam nemas ako dostat (jedine ze mas pristup k masine alebo dokazes uzivatela donutit aby si ho nainstaloval). A v tom momente je to uz o blbosti uzivatela a nie o bezpecnosti linuxu...
|
|
Re: preco???
Od: froshy
|
Pridané:
17.8.2009 13:18
debilny si defaltne ma ubuntu otvorene vsetke porty mozem hravo oskenovat
|
|
Re: preco???
Od: froshy
|
Pridané:
17.8.2009 13:19
ty nevies na co je firewall tak si to nastuduj ak neveris tak skus niejaky program na skanovanie portov
|
|
Re: preco???
Od reg.: cinko
|
Pridané:
17.8.2009 13:29
lol co s tym ma firewall? je pekne ze ti dovoli oskenovat 22 port ale ked ti nebezi sshd tak ti to je na 2 veci...
|
|
Re: preco???
Od reg.: cinko
|
Pridané:
17.8.2009 13:29
defaultne ma ubuntu otvorene vsetky porty??? tym myslis vsetkch 65k portov??? mjch
|
|
Re: preco???
Od: viva la fico
|
Pridané:
17.8.2009 14:10
kriticka chyba v prehliadaci + root exploit a mas ho tam
Preto su chyby umoznujuce eskalaciu uzivatelskych prav mimoriadne nebezpecne aj ked "nie su remote". S mensim nadnesenim sa da povedat ze je to ako by si browsoval pod rootom.
|
|
Re: preco???
Od reg.: cinko
|
Pridané:
17.8.2009 15:09
kriticka chyba v prehliadaci + root exploit - suhlasim ale takato kombinacia je dost specificka a znamena ze uzivatel podcenil updaty a teda je to opat chyba uzivatela. moznosti ako sa branit takemuto prieniku je mnoho od jednoducheho sledovania updatov (co sa da zautomatizovat) az po tripwire + browser v sandboxe ;)
|
|
Re: preco???
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
17.8.2009 19:53
stabilnejsi je urcite.
bezpecnejsi je stale ked sa s tym trochu pohras ta ani antivirak ti nepomoze aby si mal bezpecnejsi PC ako keby bol s linuxom.a o rychlosti nehovorim.ked das do win veci ktore tam musia byt ako npr. antivirak,spybot a podobne hluposti tak to dost zabrzdi hlavne na bookoch nizsej a strednej triedy.
maj si co chces.neberem ti to.pre mna je linux neporovnatelne lepsi pre jeho vlastnosti ako je moznost si precitat,zmenit a volne sirit zdrojove kody a distribucie.pri zakladnej instalacii vecsiny distier tam mam hned vsetko co potebujem ci uz su to rozne prehravace,kancelarske baliky, internetove prehliadace,komunikatory a torrent klient a vecsinou aj vsetky ovladace.
jednodcha istalacia cez spravcu balikov a aktualizacia nielen OS ale aj vsetkych programov.
a samozrejme aj cena
jednoducha ins
|
|
Re: preco???
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
16.8.2009 10:46
ma aj svoje nevyhody.nie kazdemu pasuje.nie kazdy sa chce ucit nieco nove.
ja som ho vyskusal,zapacil sa mi a nadalej ho pouzivam.pre mna je to lepsie.mam aj dualboot windows ale uz viem spravit vsetko to co vo win aj v linuxe.
ci uz ako pouzivat alternativne programy a hry alebo aj tie pre win.
|
|
Re: preco???
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
17.8.2009 22:49
a aj na tom ze je zadarmo je dost.keby mam zaplatit vsetko co mam mat platene tak sa nedoplatim.
od win XP, office ,nero ,pctranslator ,tune up utilites a mnoho dalsich tak by som lahko presiahol 300 euro.na linuxe si viem vsetko toto nahradit a zadarmo.a obcas si nom zahram ukradnuteho warcrafta alebo nieco ine.
ked ma niekdo peniaze a nevie co snimi,alebo ked chce mat kradnuty SW a je to clovek ktoremu sa nechce ucit nieco nove a chce si len nieco zahrat,nech ostane pri win.ako som uz predtym pisal mne je jedno co pouzivate.mne vyhovuje to co mam.mozem vam ponuknut prechod na linux,povedat vam vyhody a nevyhodi ale nikoho nebudem tlacit a krvopotne presviedcat ze linux je lepsi.kazde ma nieco do seba.
|
|
Re: preco???
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
17.8.2009 22:50
a aj na tom ze je zadarmo je dost.keby mam zaplatit vsetko co mam mat platene tak sa nedoplatim.
od win XP, office ,nero ,pctranslator ,tune up utilites a mnoho dalsich tak by som lahko presiahol 300 euro.na linuxe si viem vsetko toto nahradit a zadarmo.a obcas si nom zahram ukradnuteho warcrafta alebo nieco ine.
ked ma niekdo peniaze a nevie co snimi,alebo ked chce mat kradnuty SW a je to clovek ktoremu sa nechce ucit nieco nove a chce si len nieco zahrat, nech ostane pri win.ako som uz predtym pisal mne je jedno co pouzivate.mne vyhovuje to co mam.mozem vam ponuknut prechod na linux,povedat vam vyhody a nevyhodi ale nikoho nebudem tlacit a krvopotne presviedcat ze linux je lepsi.kazde ma nieco do seba.
|
|
zaujimave
Od: opppec
|
Pridané:
16.8.2009 14:44
ale ved to nieje remote tak nechapem co tolko humbuku?!
jaj nasla sa chyba v linuxe ^_^
|
|
Re: zaujimave
Od reg.: Dr.FeelGood
|
Pridané:
17.8.2009 9:37
Nechapes ze ludia potrebuju flame ? :D
|
|
Kecy, jenom kecy
Od: 2Maxim
|
Pridané:
17.8.2009 21:00
Na servery nejakej dôležitosti sa dávajú aj Lunexy... Ale saaaaaakra platené. Príklad môže byť napríklad rovno od NOVELLu: SuSe Enterprise Linux.
Skúste si naštudovať koľko to stojí...
|
|
Re: Kecy, jenom kecy
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
17.8.2009 22:28
niesom si isty ale pri platenych linuxoch pre servery sa plati za podporu.po zakupeni teda mozes nainstalovat na viac serverov za jeden poplatok.a ne servery sa dost casto pouziva debian,pripadne aj ubuntu ktore su uplne zadarmo..
|
|
Re: Kecy, jenom kecy
Od reg.: pedro 115
|
Pridané:
17.8.2009 22:41
trosku som tak povrchovo zagooglil a najpouzivanejsi na servery by mal byt debian ktory je uplne zadarmo.
poprosil by som niekoho kdo sa v tom vyzna aby vysvetlil vyhody platenych distier a v com je vyhodna platena podpora.
|
|
Re: Kecy, jenom kecy
Od reg.: cinko
|
Pridané:
18.8.2009 8:52
vyhodou platenej podpory je napr ze zahrnuje on-site podporu a teda nepotrebujes admina na mieste (a *NIX admini pokial niesu junior si nepytaju zrovna malo ;) ).
|