neprihlásený Nedeľa, 12. januára 2025, dnes má meniny Ernest
V SR druhé najhoršie ceny za mobilnú komunikáciu v OECD

V Slovenskej republike sú jedny z najhorších cien za mobilnú komunikáciu spomedzi krajín združených v Organizácii pre hospodársku spoluprácu a rozvoj, OECD. Vyplýva to z aktuálne zverejnenej správy OECD o stave telekomunikačného trhu a Internetu v jednotlivých členských krajinách, podľa ktorej má balíček pre intenzívnu mobilnú komunikáciu u nás dokonca druhú najhoršiu cenu z OECD.

DSL.sk, 12.8.2009


V Slovenskej republike sú jedny z najhorších cien za mobilnú komunikáciu spomedzi krajín združených v Organizácii pre hospodársku spoluprácu a rozvoj, OECD.

Vyplýva to z aktuálne zverejnenej správy OECD Communications Outlook o stave telekomunikačného trhu a Internetu v jednotlivých členských krajinách v roku 2008.

V správe organizácia OECD hodnotí ceny za tri rozličné balíčky mobilných služieb, najnižší, stredný a najvyšší balíček.

Najnižší balíček zahŕňa za rok 360 domácich hovorov, 396 SMS a 8 MMS, stredný balíček 780 hovorov, 600 SMS a 8 MMS a najvyšší balíček zahŕňa 1680 hovorov za rok, 660 SMS a 12 MMS. Aká priemerná dĺžka hovorov bola použitá pri počítaní cien zatiaľ zverejnená časť správy neuvádza.

Porovnávané boli ceny z augusta 2008, sú uvádzané prepočítané na americké doláre, s DPH a uvádzaná je suma za 12 mesiacov používania. Podľa údajov z grafov bola cena pre vzájomné porovnanie krajín prepočítaná podľa parity kúpnej sily na zodpovedajúcu cenu v dolároch pre občana USA, tlačová správa ale u cien neuvádza ich prepočítanie podľa parity kúpnej sily.

Cena najvyššieho balíčka bola na Slovensku, zrejme po prepočítaní, 900 dolárov za rok, druhá najvyššia po 957 dolároch v Španielsku. Za Slovenskom nasledujú Česká republika, Mexiko, Grécko a USA. Najvyšší balíček stál najmenej v Dánsku, Holandsku, Švédsku, Fínsku a Rakúsku, od 183 do 223 dolárov za rok. Priemer OECD je 489 dolárov.

Zväčšiť
Ceny za najvyšší balíček podľa správy OECD, kliknite pre zväčšenie (graf: OECD)



Slovensko dopadlo zle aj v strednom a najnižšom balíčku, u stredného máme piatu najvyššiu cenu 477 dolárov za Českom, Kanadou, Španielskom a USA, najnižšia cena sa pohybuje na úrovni 131 dolárov a priemer OECD je 317 dolárov.

U najnižšieho balíčka máme štvrtú najhoršiu cenu, 241 dolárov. Horšiu cenu mali už iba v Českej republike, Španielsku a USA. Najnižšia cena za takýto balíček je v Dánsku, 50 dolárov, priemer OECD je 164 dolárov.


      Zdieľaj na Twitteri


Koľko priemerne mesačne platíte za mobilné služby, hlasové aj dátové? (hlasov: 1550)

0      4%
Do 10 eur      22%
Do 20 eur      25%
Do 30 eur      17%
Do 50 eur      15%
Do 100 eur      8%
Viac ako 100 eur      9%


Najnovšie články:

Nvidia a MediaTek spolu vyvinuli CPU pre PC, Nvidia ho chce masovo presadiť
Notebook s rozťahovacím displejom má OLED od Samsungu, zverejnil ďalšie parametre
Podľa šéfa Nvidie sú užitočné kvantové počítače vzdialené dekády
Nový radič umožní rýchlejšie a výrazne väčšie SSD pre PCI Express 5.0
Ďalší let výrazne upgradnutej Starship sa má uskutočniť v pondelok
Prehrávač videa VLC podporuje generovanie titulkov pomocou AI
Uvedený Raspberry Pi 5 s až 16 GB RAM
Japonci vypustili do vesmíru prvý satelit z dreva
Štát potvrdil rozsiahly útok na kataster, zostáva nefunkčný
DisplayPort bude mať novú verziu, umožní monitor pripojiť oveľa dlhším káblom


Diskusia:
                               
 

God bless Slovakia with T-mobile and Orange!
Ešte jeden operátor ako O2 a možno sa aj do stredu dostaneme.
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

Zjavne ani pocet operatorov nepomaha, Slovaci sa jednoducho velmi radi nechaju okradat. Od Vlady SR az po firmy.
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

a co maju robit? pouzivat pevnu linku alebo slovensku postu :D

Odpovedať Známka: 3.1 Hodnotiť:
 

Maju mysliet, clovece, mysliet!
Odpovedať Známka: 3.5 Hodnotiť:
 

tak sa predved, co rozumies pod mobilnou komunikaciou? Postove holuby? Tie su lacne, akurat seru tam kde nemaju a ked su dobre vycvicene, tak su aj spolahlive
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

Mysliet, presne tak! Volam z justvoip na pevne linky, kde ma to nic nestoji! ZDARMA! Medzi priatelmi mam Skype. Medzi rodinou pevnu linku od UNIET Communication, t.j. zdarma a na prijem hovorov O2 Fer!
Volam:
1. pevne linky
2. ak nie su - mobilne cisla v tvare, O2, T-Mobile a potom Orange.
3. Ak mozem a podavam info a nepozadujem odpoved, posielam lacne SMS, ktore nic nestoja.

Takze, sucet mojich vydavkov neprekroci 10 EUR spolu s mobilom mesacne a to podnikam kamarat!
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

A clanok nie je ziadnym prekvapenim. Slovensko je DRAHE az PREDRAZENE v oblasti nielen telekomunikacii, ale aj sluzieb, potravin, elektroniky, textilu automobiloveho priemyslu. Asi by bolo jednoduhsie vymenovat, co u nas nie je predrazene a lacnejsie, ale to by som dlho hladal!!!
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

Respect...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

odkedy je justvoip aj do dosledkov zadarmo? A ten pausalny poplatok je nic? Neznasam take reklamy, kde je volanie zadarmo a nakoniec s pausalom na x dni. Ked zadarmo, tak zadarmo za 0€, 0$... Ale mas pravdu, da sa setrit, aj ja mam unient (viphone) ale pravidelne sa da dovolat az na druhy krat, prvy krat zostane po vytoceni "hlucho", a peniaze to pekne krasne odratava. Mozno je to len chyba u mna, pozorujes ty, taketo nedostatky na viphone?
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Nie, u UNIENT absolutne ziaden problem. Mas pravedpodobne zle nastaveny telefon. Ja pouzivam pohodlny SIP2 protokol s najkvalitnejsim kodekom, aky je podporovany. Skor mam problem, ze justvoip ma obcas na prvy raz nik nepocuje. A ten poplatok, ktory ty spominas je 10 EUR za 3 mesiace. Tych 10 EUR miniem napr. na SMS, ktore stoja 0,03centu cca 90 halierov. Za volanie nikdy neplatim, to je vzdy zdarma. Drzim palce.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ja pouzivam stale ten slavny vigor 2600vgst so starim firmwareom, a to asi bude problem, a kodek G.711A, ked som mal nastaveny G.729 tak bolo pocut kratke opozdenie a niekde som sa docital, ze to pre ATA adaptery nie je vhodny kodek, lebo sa musi hlas 2x prekodovavat.
Prezrad aky telefon pouzivas? Dik.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Mam nastevene 6 profilov a pouzivam jeden telefon Siemens GIGASET 475IP s najnovsim firmware. Slape to krasne a bez problemov.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja mam tiez tento gigaset a operatora vip tel, kvalitnejsi zvuk nez cez T-COM, uplna spokojnost.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dokonca to mam tak vymyslene, ze mam VOIP operatora nastaveny v N95 Nokii a na dovolenke ked chytim wifi net tak volam v ramvi VOIPzadarmo a do SR za miestne poplatky. Usetrim na roamingu neuveritelne
Odpovedať Hodnotiť:
 

Akurat ze nie kazdy moze hocikedy a hocikde volat a posielat smsky druhmi ktore si vymenoval.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Joooj chytrolin jeden. Ja tiez podnikam a mesacny ucet nejde pod 200€ mesacne. Vies mi co chceme aj nieco zarobit si nemozeme dovolit komunikovat cez nejake trapne sms alebo skype ked zakaznici ani pomali nevedia co je pocitac. Pritom vediem IT firmu a ani zakaznici co si objednaju hocijaky produkt nevedia volat cez skype. Cize jedine mozne riesenie je volat na mobil. Ked sedim v aute tazko budem volat cez skype pripadne pisat sms. Tak tu netrep nieco o 10€/mesiac kamarat!
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

este suhlasim ze je to tu predrazene. to hej rad by som platil 10€ na mesiac ale nie vsetci mame taketo moznosti. bohuzial
Odpovedať Hodnotiť:
 

"Vies mi co chceme aj nieco zarobit si nemozeme dovolit komunikovat cez nejake trapne sms alebo skype ked zakaznici ani pomali nevedia co je pocitac."

Je snáď problémom "trápneho Skype", že zákazníci sú truhlíci? Kontakt na Skype poskytujú viaceré firmy. Chce to len čas, aby sa to stalo normou.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A prečo by sa nejaký Skype mal stať normou???
Skôr si myslím, že treba veľmivýrazne zlacnieť hovorné.
Ale to by slovač celkom určite nevedela čo so sebou a poskladala by mobilné siete na kolená behom týždňa...
A kedže je slovač tak blbá, že za SMS platí kľudne aj 3.50Sk
u vlastného operátora, a za lacnejšie si musí priplatiť 80Sk mesačne..., no nech sa naše mobilné monopoly dajú vypchať.
Ale slovač aj tak nikdy nedostane rozum...
Bude platiť ako sprostá!
Odpovedať Hodnotiť:
 

No tak neviem, ako sa Ti darí s podnikaním, ale keď robíš seriózny bizniz, asi Ti VoIP nevytrhne tŕň z päty, to isté s O2 fér... Ďaleko výhodnejšie je hľadať nejaké flat mobilné riešenie od našich bezkonkurenčne najvýhodnejších ružovo-oranžových operátorov :))
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nie poštové Holuby !!!! :)
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Nie, poštových holubov, alebo nech chytia vidly a hybaj do ulíc :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

EU by mala raznejsie regulovat ceny za telekomunikacne sluzby, spolocnosti sa v tej ktorej krajine spoja a dohodnu a nepomoze si ani protimonopolny urad, velmi tazko im to dokazu.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

"Porovnávané boli ceny z augusta 2008"
a aké malo vtedy ceny O2? Ze by 8,50Sk/minúta?
a sms 3,20?

ten rebríček je u dávno neaktuálny

1. Najnižší balíček zahŕňa za rok 360 domácich hovorov, 396 SMS a 8 MMS,
2. stredný balíček 780 hovorov, 600 SMS a 8 MMS
3. najvyšší balíček zahŕňa 1680 hovorov za rok, 660 SMS a 12 MMS. Aká priemerná dĺžka hovorov bola použitá pri počítaní cien zatiaľ zverejnená časť správy neuvádza.

ak hovor = 1minúta
Orange majster 5€ mesačne = 50sms/mms + 25MB = 60€/rok (600sms/mms + 300MB)

0,12€ za minútu:
360x0,12 = 43,2€
780x0,12 = 93,6€
1680x0,12 = 201,6€

+ 60€ (600sms/mms + 300MB)

= 103,2€; 153,6€; 261,6€

no a v ich výsledkoch:
Cena najvyššieho balíčka bola na Slovensku, zrejme po prepočítaní, 900 dolárov za rok vs. 261,6€ dnes (treba ešte pripočítať 60sms, 12mms).
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Lenže pred rokom si si nemohol na slovensku vziať paušál čo ponúkajú až dnes a mysli aj na to, že ani zahraničný poskytovatelia počas toho roku nespali a teraz sú pravdepodobne tie ich ceny ešte niźšie.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

práve preto je to o nicom správa.
Emotivne reakcie na nieco co uz dlho nie je alebo nemusi byt pravda. o com to je?
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

Ty trubka a myslis ze len slovensky operator zlacnoval? tak ako slo dole u nas slo 2x tolko dole v okolitych statoch. Musis uznat ze platime draho ten kartel co tu je treba rozbit pomohol by 4 operator.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nepomohol, mal by ešte menej zákazníkov ako tretí operátor, ktorý je tu už pomaly tretí rok a neponúka nič prevratné. Vybudovanie siete a podobné náklady by ho držali pekne dlho v strate... A bohvie, či je už O2 u nás ziskové?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Podľa údajov z grafov bola cena pre vzájomné porovnanie krajín prepočítaná podľa parity kúpnej sily na zodpovedajúcu cenu v dolároch pre občana USA, tlačová správa ale u cien neuvádza ich prepočítanie podľa parity kúpnej sily.

nezabudol si na nieco?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Tie nase 2 nenazrane svine Orange a TMobile maju nehorazne ceny, ale nam je to jedno, kedze neustale predlzujeme zmluvy, ktore su vyhodne len pre operatora. A potom ti knedle v predajni, ktore ziju z nasich faktur cloveku este aj zle poradia!!!
Orange a TMobile maju roky nezmenene cenniky, hoci prevadzka vlastnej siete ich stoji minimum. Hajzli jedni nenazrani!
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

nehorazne ceny mozno maju, ale takmer vzdy sa da najst to prave pre teba, na vianoce mi koncil pausal, tak som rozmyslal na kyslikom, ale orange prisiel s pausalom zo 75% zlavou, mam teda kreditny pausal 399 a platim zan cca80-90 (este na koruny), za tych spominanych 80-90 mam mesacne cca 40minut hovorov a 20sms,viac nepotrebujem
Odpovedať Hodnotiť:
 

a zasmiali sa zbrojnosi z Tcka aj Pomaracna a bohatnu veselo dalej...ved co tam po nejakych spravach ze sme na tom zle...hlavne ze bubaciky budu mat...
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

aj O2 Sk
"Porovnávané boli ceny z augusta 2008"
a aké malo vtedy ceny O2? Ze by 8,50Sk/minúta?
a sms 3,20?
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Tak nam treba. blby slovak vsetko kupi. len tak dalej, sponzorujme Orange a T-mobile.
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

a ty si tiez jeden z nich tak radsej drz pitchu !!!!!
Odpovedať Známka: -3.8 Hodnotiť:
 

Sme 4 clenna rodina. Ja potrebujem k zamestnaniu dost vysoky pausal aby som mohol volat aspon par hodin v mesiaci, cize okolo 37EUR, manzelka a dve dcery pri skromnosti stacia s pausalmi tak okolo 10EUR,..cize dohromady platime za par hodin hovorov mesacne asi okolo 70EUR, co je poriadne vela na rodinu s priemer. prijmami. Za taku cenu mozem mat niekolko dsl,...liniek a surfovat, chatovat,... do zblbnutia. V pausaloch su zahrnute aj splatky za korunove mobily ale aj tak to je prilis,...aspon hovory v ramci jednej siete by mali byt zadarmo, ci za minim. sumu,..podobne ako v inych statoch,..
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

ake splatky za korunove mobily???
Odpovedať Známka: -3.8 Hodnotiť:
 

Ty si snad myslis ze ked ti k novemu pausalu daju mobil za korunu, tak ho nikde nedoplatis ?:)
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

kup si 2x pausal - jeden s viazanostou s mobilom a druhy ten isty bez mobilu a viazanosti. V prvom pripade zaplatis pri rovnakej spotrebe minut a dat nizsiu sumu ako v druhom, pretoze v prvom pripade si ta mobilny operator ziska ako dlhodobeho zakaznika (min. na dobu viazanosti). Toto je lahka zakladna matematika kazdeho dobreho obchodnika.
Ak to tak podla teba nie je, uved mi plz. konkretne porovnanie.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

konkretne porovnanie? skus si porovnat ceny o2 proti napriklad orange s dajakym normalnym pausalom, kde dostanes aj dajaky normalny telefon (nie dajaky majster pausal, co sa tvari jak normalny, ale vyber telefonov nic...) s dajakou cititelnou zlavou (ked to rozpocitas na 2 roky)...myslis ze preco je O2 lacnejsie? lebo nedavaju zlavnene telefony
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

ja som ale hovoril o tom istom pausale u toho isteho operatora, treba lepsie citat. Je samozrejme, ze zo zisku za hovory sa ten telefon zaplati mozno aj niekolkokrat - ved presne o to ide tou viazanostou. A primarne islo o to, ze pausal nie je v pripade viazanosti nijako navysovany o cenu akcioveho mobilu. Zase tu niekto rozobera hrusky a jablka.

Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

ked si ale prepocitas, tak pri Tcku aj pri pomaranci neplatis za telefonovanie nic, v podstate platis len za mobil. Samozrejme pri tych vysokych pausaloch to uz tak nieje, ale skus si to prepocitat, beznu kupnu cenu mobilu odpocitaj ,,zalohu,, ktoru zaplatis operatorovi nazaciatku a rozpocitaj to na 18 alebo 24 mesiacov, mas to ako mobil na splatky od trianglu (teda s primeranym urokom).
Odpovedať Hodnotiť:
 

Keby sme aspoň nesprivatizovali T-Com (resp. Slovenské telekomunikácie) tak všetok zisk čo by T-Mobile vyprodukoval by išiel štátu. Takto to ide do zahraničia (konkrétne do Nemecka).
Odpovedať Známka: 0.6 Hodnotiť:
 

keby ST ostal v rukach statu, tak by zisk bol mozno polovicny, druha polovica by bola tunel do vreciek istych ludi (podla mna blizkych SNS)
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

Popripade by uz ziaden T-com ani ST nebol, nieto este nejaky zisk.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ok ale zober z čoho by si ty ako Slovák mal väčší osoh. Ak ťa okradne slovenský zlodej a nakradnuté peniaze minie na slovensku a dá tak prácu mnohým slovákom, alebo ak ťa legálne "okradne" (tie ceny sú malá krádež) nemec, peniaze odídu do nemecka a tam ich utratia a dajú prácu nemcom. Neviem ako ty, ale ja by som radšej zvolil tú prvú možnosť. Dividendy síce idú aj SR, ale pozri sa na kauzy napr. s SPP kedy si SPP objednalo nejaké služby od Rurgas (majíteľ 49% akcií SPP) za horibilné sumy a pritom SPP má vlastných ľudí na danú prácu. Proste tam ide o to, že investor vytuneloval náš štátny podnik, aby nemusel vyplatiť toľké dividendy štátu. A myslím si, že takto podobne sa to robí v každom sprivatizovanom podniku, takže je len ilúzia, že keby sa to nesprivatizovalo tak by mali zákonite menší zisk.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

hej a kvalita sluzieb by bola asi jak kvalita prace uradov...ked vobec daco dostanes si rad...zato pokuty za vsetko...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

nakradnute peniaze by sa pouzivali na vytvorenie pracovnych miest? HAHAHAHAHA, tak dobre som sa uz davno nenasmial.
Odpovedať Hodnotiť:
 

1) prečítaj si príspevok na ktorý reaguješ predtým než naň reaguješ
2) pochop príspevok na ktorý reaguješ predtým než naň reaguješ
3) nikdy som netvrdil že "nakradnute peniaze by sa pouzivali na vytvorenie pracovnych miest"
4) keď za nakradnuté peniaze na SK kúpia potraviny, alebo si postavia vilu tak komu budú za to platiť? Slovákom a slovenským robotníkom! A kto vyrobí/dovezie/predá im výrobky ktoré si kúpia za nakradnuté $$$? Slováci! A týmto spôsobom vytovria nové pracovné miesna na SK. Keby toto urobili v zahraničí, slovensko by z toho malo prd.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a ak si za tie peniaze kupi dom a jachtu na bahamach a zvysok ulozi vo svajciarsku, mas z toho rovnaky prd.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a teraz sa pozri na slavne statne podniky, ktore neboli sprivatizovane. Napr. statne lesy, ked ukradli x metrov dreva a nikto nic nevidel , kto to zaplati? My vsetci. A kolko bolo vytvorenych miest? Ved lesy nemaju co robit, predavaju o 25% drahsie drevo ako zo zahranicia. Raz som sa dobre zasmial, ked bolsevici v tejto vlade obhajovali statom riadene podniky, ze predsa aj stat vie dobre spravovat svoj majetok ako sukromna firma, a vidime vysledok. Stat sa rozhodol zadotovat lesy par stomilionmi eur. Len tak pre nic zanic. Druhy priklad ZSR a CARGO SK. Podobne vytunelovane podniky, ale su stale slovenske. Cargo nedokaze konkurovat nikomu, su drahy a zamestnavaju tisice ludi na ukor statu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

---> pokracovanie:
To ta tesi, ked z tvojich penazi sa zivia darmozraci, ktori nic nerobia, lebo nemaju pracu a stat ich predsa nemoze len tak vyhodit, idu volby pomaly ako by to vyzeralo.... Hlavu hore kamo, SPP aj ked draha firma ale funguje. To sa o SK statnych podnikoch povedat neda. A ze sme mali s januari plyn mozme dakovat SPP, nie ako sa postaral stat o dodavky plynu, novelizaciou zakona o zasobnikoch. Z toho viac plynu na SK nepritecie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

samozrejme že ma to neteší, ale radšej nech ostanú tie $$$ na SK a podniky v našich rukách aby sme to boli schopní zmeniť. Bohužiaľ teraz je už neskoro. Kto predá zlaté vajce (okrem Dzurindu) Elektrárne, SPP a iné? NIKTO! A pokiaľ minister neklamal tak tie zásobníky sme sprivatizovali spolu s SPP a rurgas ich prenajal tuším rakúšanom, takže my aj keď sú na slovensku sme z nich nemohli zobrať ani jeden meter kubický plynu! A v tých zásobníkoch bolo plynu tuším na vyše 60 dní, čiže keby vedeli že kedy skončí kríza tak by nemuseli ani priemyselné podniky odstaviť od plynu. Lenže tie zásobníky sme nemohli použiť lebo sú zazmlúvnené iným subjektom. Tak sme dopadli vďaka .... Teraz novelizovali ten zákon tak, že v prípade nudze ich bude môcť štát využiť. Čiže jednoduchou úpravou zvýšil zásoby plynu v štáte o pár mesiacov. ČO by si ešte chcel? :) Tie zásobníky nemôžu postaviť hocikde na poli ;-) Najvhodnejšie na to sú už vyčerpané ložiská zemného plynu. A tých na SK asi moc nebude...
Odpovedať Hodnotiť:
 

bohuzial problem je v ludoch, že sú tam politické nominácie a nie špičkoví manžéri. Pozri sa napr. na taký štátny podnik ČEZ (české elektrárne):
Energetická skupina ČEZ v loňském roce opět přepsala český firemní rekord v hodnotě dosaženého čistého zisku. Společnost, ve které vlastní stát téměř sedmdesáti procentní podíl, loni zvýšila čistý zisk o 10,7 procenta na 47,4 miliardy korun. K rekordnímu zisku jí pomohly především meziročně vyšší ceny elektřiny. Společnost ČEZ i v letošním roce opět plánuje další nárůst zisku, který by měl přesáhnout 50 miliard korun.
A je to ŠTÁTNA FIRMA! Akoto že dosahuje také zisky keď Mikloš tvrdí, že je to možné iba v súkromných rukách? A kde by si videl radšej tento zisk, v nemeckom rozpočte alebo v SK rozpočte? Problém je v tom, že keď predáme tie firmy, tak s výmenou vlády už nebudeme môcť tam dosadiť schopných ľudí ktorí dokážu takýto zisk vytvoriť...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Keby nebolo sprivatizovane tak by si surfoval cez ISDN :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

ano ano a štátna televízia ČT vôbec už nevysiela digitálne už nejaký ten mesiac a pomaly už ani nevie čo je to analog. A samozrejme štátny podnik ČEZ vyrába elektrinu tak, že má škrečkov zatvorených v klietke a bežia v kolečku :-) ano je to tak... jednoznačne :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

A niet tej sily, aby T-Com dal v SR ceny ako má doma.
Pozdravujem modrých privatizérov...
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

pozdravuj cervených. stat stale vlastni 51% Telekomu. No a kto tam v roku 2006 dosadil novych zastupcov statu do dozornej rady? kto tlaci na vacsie a vacsie dividendy?
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

Stat ma dokopy "len" 49% podiel v Slovak Telekome...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

mas pravdu, 49%.

15. januára 2008
Novým akcionárom spoločnosti Slovak Telekom (ST), a.s. je od 15. januára Ministerstvo hospodárstva SR (MH)...niekoľkoročná kritika Európskej komisie, ktorej sa nepáči dvojaká úloha ministerstva ako majiteľa akcií telekomunikačnej firmy a zároveň tvorcu legislatívy v tomto sektore. Okrem toho je z kapitoly MDPT zároveň financovaný Telekomunikačný úrad SR, ktorý je regulátorom telekomunikačného odvetvia.
http://tinyurl.com/kn5rc6
od volieb 2006 ubehli 3roky, vláda mohla s tým uz davno nieco urobit.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a ako je to s SPP? Tam štát má 51% investor 49%. Štát má v predstavenstve 3 ludí, investor 4. Kto rozhoduje? Hm? Zato že má štát nadpolovičnú väčšinu, neznamená že ten podnik aj riadi (síce nechápem ako sa niečo takéto môže udiať, ale podakuj sa najväčšiemu ekonomovi na svete p. Miklošovi...) Neviem ale mne to príde ako non-sens, predstav si že máš 51% akcií spoločnosti a chceš niečo nariadiť a oni ťa pošlú do pc...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

s pomarancom som uz davno skoncil - su to ZLODEJI
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

neviem ako orange ale T-Mobile nezaostava ... ked som bol na dovolenke v azii na mesiac tak som pouzivat phone jedine na posielanie SMSiek domou cca 8MMS+par smsiek kym som si nekupil kartu od thajskeho operatora a na konci mesiaca mi dosiel ucet 40EUR od vtedy som povedal dost a chcel som prejst do O2, trvalo mi to 2 mesiace kym mi to T-Mobile po natahovackach dovolil...tym to nekonci segra dostala teraz 390Eurovu fakturu :D taku nema ani fotrik ktory ma dva telefony a telefonuje vkuse
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

prisla mi SMS-ka , ze si mmam dobit easy kartu za min. 9 eur a daju mi bonus 100%. Ale preco by som to robil, ked maju x-nasobne ceny ako v O2 tak aky bonus? Bonus vyssich cien???? Uz easy nedobijem, ani keby prisli prosit na kolenach.

Alebo t-com rozosiela po novom faktury len raz za 2 mesiace, kto chce moze zaplatit naraz za 2 mesiace, t-com z toho odvedie 1 cent na nejaky fond. Ale co mam z toho ja??? Ja co usetrim? Velke ho*no. A mna ma akoze tesit, ze si t-com vymyslel novy kseft a ryzuje kde sa da a este im mam tlieskat. Byva zvykom pri platbe dopredu nejaka zlava. Ale t-com to pojal ako tvrdy biznis, oni usetria a ja im dam 2 mesiace dopredu peniaze aby ich este viac pootacali. Je to hnus, velebnosti, tento stat. Dokedy si este nechame srat na hlavu?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

mapoval som vcera trh, (konci mi pausal) mam t-mobile a koncim s nim!!! orange ma teraz dobru akciu na pausal do vsetkych sieti za rovnaku cenu, ak nezoberes akciovy telefon, tak sa uz vyrovna O2, ale t-mobile totalne zaostava.
pre je zaujimavy len taky pausal kde je jednotna cena do vsetkych siety a kedykolvek.
nechcem robit reklamu, ale dam priklad;(povedzme pre ludi co prevolaju cca 100 min. mesacne)

O2 100 min = 10 eur, po prevolani 6 sk/min
100 min = 13.28 eur,po prevolani 4 sk/min(fer)

orange 100 min = 11.93 eur, po prevolani 4sk/min

t-mobile 100 min = 19.71 eur, po prevolani 7 sk/min

porovnajte si sami , pausali su bez akciovych telefonov

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

radim ti nerob to
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

prosim ta uved aj pausaly, pri ktorych si to ratal...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

toto by mal citat hovorca orange, nech nas teraz zacne presviedcat o tom ako je v rakusku iny trh! Ano je, lacny a fungujuci.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tak to ten k.k.t.k.o zobre 1,20 Sk za 1 MB nad volne data u 3G pasualov.

Kambodza d.p.ci
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

On ten iný trh je myslený tak, rakušáci do seba nedaju kopať - nie ako my - vivat Slovakia.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

krasne a jednoducho vystihnute
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Podla mna zase je T-Mobile na tom lepsie ako Orange, ja som uz stalejsim zakaznikom T-Mobilu a sere ma, ze ako staly niekolko rocny zakaznik nemam vacsiu zlavu napr. na novy telefon ako novy zakaznik...jedine co mozem to je dostat pausal za polovicnu cenu na cele dva roky+ pausal za polovicnu cenu pre blizkeho= dalsi platiaci zakaznik. Pozeral som O2.uk...sakra tam dostanu k 30librovemu pausalu (30 libier je nic) stovky minut a SMS do vsetkych sieti ake tam su a telefon ZADARMO taky co tu este ani nie je v ponuke. Pozriem si T-Mobile.sk ponuku telefonov a co vidim SE Xperia 409eur + dva roky im budem platit po 15eur, Nokia E90 290 eur, N97 540eur...sak to si za tu cenu kupim v obchode ten telefon novy, a oni si tomu hovoria ze to je akciova cena...ach ludia by to mali prestat kupovat aj ja sa im na to vyserem...lenze to potom aby sme boli zadubeny a nikto nemal mobil...aby pochopili ze tie ceny su vysoke
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

je to bohuzial tak, presla som uz vela krajin a zila som tam par mesiacov a naozaj je to tak... pridem na slovensko a nemam si ako vybrat operatora... v jednom radsej nebudem,lebo ceny su take ze ani na chleba mi nezostane, druhy preferuje veci ako len a jedine vlastnu siet a treti, aj ked pri jeho cenach sa necudujem, pri omeskani s platbou tyzden vam vyrubi neskutocnu palku...
je mi z toho na nic... a co sa posty tyka? to lacnejsie ako list ta uz vyjde cokolvek lebo 40 centov za kus papiera...
hamba !!!!!
hamba!!!!
Hamba!!!!
PS: o chvilu uz len holubov budeme posielat!!!!
vlada by s tym mala nieco urobit...

nevoriac o internete, nebyt istej spolocnosti tak skapem na tu uzasnu rychlost a kvalitu pripojenia!!! ale to sa da nejak zvladnut...
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

kurvy su to
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

je to smutne, minuly tyzden clanok o vysokych cenach liniek a netu a teraz o mobilnej komunikacie. Ja chapem, ze sa snazite poukazat na smutny stav na slovensku ale jedine spravne riesenie je sa odstahovat :D
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

kartel pojeb@ny !!!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Citam ti myslienky.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

neviem vobec co vsetko k tomu treba, ale mali by sme sa my - navstevnici dsl.sk spojit a zalozit dalsieho mobil operatora...len nech sa nevolá DSL. dáme volania do tmobile 1€/minuta, ostatne siete 10c/minuta a mame to. smsky zdarma, do tmobilu 2€ za spravu a mobilny internet daco vymyslime
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ano spravme to, mam 33eur v banke, mozeme sa zlozit :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Isty moj priatel (cudzinec) po asi mesacnom pobyte na Slovensku ho strucne charakterizoval: spinava a draha krajina plna hlupych ludi...
Alebo ze by to bola ina krajina? Bodaj by! Ale zatial nie.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nehlupi slovak by povedal to iste :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

nesrali by ma tie velke ceny kebyze mame aj take platy
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

to je fakt, hlavne na vychode

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

O2 v anglicku: mesacne dobijem 15£ a z toho su
- hovory v sieti zadara
- sms v sieti zadara
- mms 5penci
- international calls na pevnu linku do eu 2p/minuta
- hovory na inu siet v uk 10p minuta/ po 3minutach zadarmo ;)

tolko realita, v sk som bol naposledy pred troma rokmi, tak ked mozte niekto postnut co to stoji u nas, rad si to pre zaujimavost porovnam. naposledy som pouzival u nas Prima kartu od Orange :P
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ja som prisiel domov dobil som 500sk na t-mobile a volal som na MBANK ze xcem aktivoval ucet 8 minut hovor 100 korun prevolanych tak toto je nenormalne
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

To je erotická mLinka. To s tým nesúvisí. Myslím, že tam je výhodnejšie volať z pevnej linky.
Odpovedať Hodnotiť:
 

vyhodnejsie nevolat vobec, respektive EMAIL, alebo osobna navsteva, alebo "zavolajte mi spat" a zlozis (obcas funguje) ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

"tak ked mozte niekto postnut co to stoji u nas"

Vari nemáš internet?
www.orange.sk
www.t-mobile.sk
www.sk.o2.com
Odpovedať Hodnotiť:
 

co je internet?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

najvacsia zbierka porna vo vesmire :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

strata času
Odpovedať Hodnotiť:
 

Viac info na andreas@gigacaststatic.com
Odpovedať Hodnotiť:
 

smiesne ako sa useri or,tm biju ktoje lepsi......mam o2neriesim..

podporujete 2 hlupaov...sry
Odpovedať Hodnotiť:
 

mam pocit, ze nas prisli iste financne skupiny zodrat z koze... ze by nas nemali radi?
Odpovedať Hodnotiť:
 

hey napisal si alternativu, ale je to alternativa na lecne volanie ked sedis doma ... niekto kto podnika, a je malokedy v kancelarii, stale beha kade tade a pod ... nema moznost 'lacno volat' ale to je tiez diskutabilne ... ja osobne platim 84 euro za vip pausal po dohode s Orange slovakia - mam 300+600 minut do seckych sieti a dalsich 6000 minut v home network ... sms neposielam, preto ich mam drahsie, dat mam neobmedzene - skoda len ze 3g pokrytie nie je 99% republiky :-)

a ano je to vela, pretoze za skoro 1/3 sumu z toho co platim by som mal to iste v britanii :-) aj rozmyslam ze si pojdem dat pausal do britanie, a budem fungovat v roamingu ... podla poslednych cenikov ma to vyjde lacnejsie ako teraz ... :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mam O2 fer,kredit dobijem za 20 euro,dostanem bonus + 1 euro,volám do každej siete za 4 slovenské koruny za jednu minútu.Z O2 na O2 po tretej minute volania zadarmo,či je ráno,deň,večerč,noc,nobota,nedeľa.Nový mobil si vyberám do ceny 150 euro.Žiadne mesačné faktúry,záväzky.Za tých 21 euro
mám predplatených 157 minút hovoru do ktorejkoľvek siete na Slovensku.Mne to stačí na 2 mesiace.S manželkou ,ktorá má tiež O2 fer,prekecáme mesačne hodiny.Cena jedného hovoru z O2 na O2 je po tretej minúte zadarmo.Toť vsjo.Nemusí to vyhovovať každému,Ja som spokojný. Čavec all.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár