|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sifra majstra leonarda
Od: gidy
|
Pridané:
11.8.2009 17:05
asi mali dovod ich neodsifrovat.
tak dostali dva roky a mozno po odsifrovani diskov by si odsedeli 20 :)
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od reg.: cinko
|
Pridané:
11.8.2009 17:06
chcel by som vediet ako by mi dokazali ze som pod tym stresom ktory mi sposobili policajti ked mi vtrhli do byt "nezabudol" heslo :)
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od: fakírova sestra
|
Pridané:
11.8.2009 17:07
inac prepac ze ti to musim povedat, ale fakt mas trapne prispevky
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od: Feri z valalu
|
Pridané:
11.8.2009 17:09
Ale dzuk, sak ma pravdu, ta ne?
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od reg.: PCnityII
|
Pridané:
11.8.2009 17:20
Ja som si raz robil poriadok na disku... A nasiel som asi 10 roznych PGP diskov z cias ked som este ako decko pouzival windows.
Az by odo mna pozadovali hesla k tymto archivom, mali by vazne smolu. Proste ich neviem :) Ale archivujem ich pre tu srandu na ne po rokoch aplikovat nejake bruteforce nastroje alebo cielene utoky na sifrovaci algoritmus.
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od: viva la fico
|
Pridané:
11.8.2009 19:40
Mylis sa, smolu by nemali oni ale ty. Jednoducho prichadza totalita a tak k sifrovacim programom treba pristupovat s rovnakou opatrnostou ako k nabitej zbrani.
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od: adsd4564
|
Pridané:
11.8.2009 19:54
chalani ale zabudate na jeden dolezity fakt, neberu kazdeho len tak bezdovodne. Treba mat nejaky podnet a ked je podnet nejedna sa o hocikoho a kedze to nieje hocikto co taha ilegalne tetris z netu tak na 120% to heslo vie, len nechce povedat .. to ze tam niekto z vas ma 2 hry a fotky nahej matky z kupelne tak je to uplne jedno kazdemu ;)
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od: viva la fico
|
Pridané:
11.8.2009 20:31
To ze maju podnet este neznamena ze si vinny. Je to dalsi zasah do sukromia. A neboj sa, ked ich bude zaujimat tvoja naha matka tak si podnet najdu.
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od: asdasd4456
|
Pridané:
12.8.2009 7:56
podla teba je zasah do sukromia keby niekto znasilnuje tvoje deti a zdiela videa na nete za peniaze ? nebud smiesny prosim ta, ja radsej ukazem aj seba naheho len aby som takeho hajzla dostal za mreze alebo mu odrezal ftaka .. (hypoteticky samozrejme) - mna nezaujima nejaky maly cloviecik co nema co robit a v kazdom druhom poste o kazdej teme sa stazuje na obmedzovanie slobody ..
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od: viva la fico
|
Pridané:
12.8.2009 10:55
A preto aby nikto nahodou neznasilnil tvojho syna tak nazenieme vsetkych do koncentrakov/gulagov, ano?
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od: asdasd4654
|
Pridané:
12.8.2009 11:43
nikde som nepisal nic o prevencii, ked chces silou mocou rypat tak sa rozpravaj do zrkadla ..
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od: SPX
|
Pridané:
11.8.2009 21:10
tak potom by malo byt trestne aj odmietnut vypovedat, ale to je dovolene...
|
|
Re: sifra
Od: 2Maxim
|
Pridané:
12.8.2009 7:27
Ako kde.
U nás Ti vraj musia dokázať vinu. V USA je to myslím naopak, Ty musiš dokázať nevinu. A to by sa na pár rokov hodilo aj u nás...
|
|
Re: sifra
Od: Yorick_
|
Pridané:
12.8.2009 8:24
Ta de... V stredoveku si musel dokazovat nevinu, teraz, dokonca i v USA ti musia dokazat vinu.
Nekukas csi nujork, mijami a podobne detektivky?
|
|
Re: sifra
Od: Uzivatel1
|
Pridané:
12.8.2009 10:50
A v staroveku si dokazoval vinu. V stredoveku sa to zaviedlo kvoli cirkvi, bolo lahsie niekoho udat. Bum a isiel na hranicu.
|
|
Re: sifra
Od: foobar_
|
Pridané:
12.8.2009 14:44
Vari si to pamatas?
|
|
Re: sifra
Od: Uzivatel1
|
Pridané:
17.8.2009 8:47
Vari sa to docitas v literature faktu ?
|
|
Re: sifra
Od: ...
|
Pridané:
12.8.2009 10:01
tak ale u nás niečo také existuje. Samozrejme iba vo výnimočných prípadoch. Napríklad ak sa nemýlim jedná sa o sexuálne obťažovanie. Ak na šéfa podá sekretárka trestné oznámenie, musí vedúci dokázať že ju neobťažoval... Samozrejme hodilo by sa to aj pri iných veciach ale ostaňme radšej pri "demokracií" ako pri totalite...
|
|
Re: sifra
Od: hghjg
|
Pridané:
12.8.2009 13:24
"demokracia" a totalita je predsa to iste
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od reg.: cinko
|
Pridané:
11.8.2009 17:17
aspon su k teme...
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od: viva la fico
|
Pridané:
11.8.2009 19:37
A preco by ti to mali dokazovat? Ked mas raz povinnost tie data odsifrovat tak to ze si zabodol heslo je ciste tvoj problem, rovnako ako ked si miss tuning v strese zmylila brzdu s plynom.
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od: webster-dvatisice
|
Pridané:
12.8.2009 7:44
no nevedel som ze zasifrovane data vedia zrazit ludi ako predvadzacie auto. Drzat tie hesla nie je tvojou povinnostou, tak ze vysetrovatel ma smolu ked budes na vsetko tvrdit "nespominam si na to".
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od: viva la fico
|
Pridané:
12.8.2009 10:31
Ale nevrav? Cital si ten zakon? Rovnako by blbcek mohol tvrdit ze nema povinnost poznat pravidla cestnej premavky. Ani jedno vsak nie je pravda.
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od: mr.ch
|
Pridané:
11.8.2009 20:52
nechapem ten zakon - policia nevie ako je subor zasifrovany, predsa sa uz bezne pouzivaju miesto hesiel urcite casti kodu nejakeho suboru alebo subor cely ako taky... a tieto subory bezne byvaju ne nejakych skrytych prenosnych mediach, a tieto prenosne media sa vedia z casu na cas aj pokazit, a niektore "ohorene" media sa vedia aj tvarit ako "poskodene originalne media" a pritom originalne media su "inde ulozene media"... - ja v tom problem nevidim, a pamatat si obsah 3 megoveho kodovacieho suboru si samozrejme clovek nemoze... som zvedavy ako by zakoncili taakyto pripad...
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od: viva la fico
|
Pridané:
11.8.2009 21:00
Zalezi od presneho znenia zakona ale propokladam ze vinny. Pred zakonom totiz nevedomost ani vlastna sporostost neospravedlnuje a ak je tam raz napisane ze si povinny to vediet rozkodovat tak ci si heslo zabudol alebo ti zhoreli media je len a len tvoj problem. Skor ma zarazaju niektore vase naivne konstrukcie, typu ospravedlnenie pred mamnickou.
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
12.8.2009 10:13
To je samozrejme nezmysel. Občan je povinný len to, čo mu prikazuje zákon. Zákon Ti ťažko môže prikázať, aby si nezabudol. V tomto prípade bol zákon formulovaný tak, že si povinný oznámiť heslo polícii, a ak heslo vedome zatajíš, tak si porušil zákov. Musia dokázať, že si heslo vedel, a že si ho úmyselne zatajil.
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od: viva la fico
|
Pridané:
12.8.2009 10:38
Naozaj mi zakon nemoze prikazat aby som nezabudol? Takze mozem vysetrovatelovi kludne povedat ze som zabudol kam som odlozil svoju zbran? Ze som zabudol ze chodcov na priechode nesmiem ohrozit? Nehovori sa tomu nedbanlivost?
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od reg.: Gizmof
|
Pridané:
12.8.2009 11:35
Chodcov na prechode nemôžeš ohroziť zo zákona :).
|
|
rozdiel medzi zabudnut a zabudnut
Od: ch.
|
Pridané:
13.8.2009 8:56
je rozdiel medzi zabudnutim svojej sukromnej informacie a zabudnutim naplnit prikaz zakona. Je moralne nepripustne ziadat aby niekto nezabudol nejaku informaciu ale zakon moze ziadat aby si nezrazal ludi (bez ohladu nato ci na to pametas alebo nie).
Lenze dalsia vec je, ze je moralne nepripustne zasahovat do toho, co si kto robi s vlastnym majetkom (bez zasahu do cudzieho majetku).
|
|
Re: rozdiel medzi zabudnut a zabudnut
Od: viva la fico
|
Pridané:
13.8.2009 9:50
1. Ked zakon prikazuje aby si to rozsifroval, tak je z pohladu zakona uplne jedno ci si kluc zabudol alebo to len nechces spravit, rovnako ako by bolo jedno ci si zabudol pravidla cestnej premavky ked niekoho zrasis. Jednoducho to z pohladu zakona musis/nesmies spravit.
2. To ci je nieco moralne nepripustne je z pohladu zakona uplne jedno. Staci si niektore zakony pozriet. Ono je to nakoniec dost relativne.
3. Zakon moze pozadovat aby si si pamatal (drzal nejaku informaciu) napr. komu si v danom case zveril motorove vozidlo v cechach.
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od: viva la fico
|
Pridané:
13.8.2009 9:52
Data musis rozsifrovat zo zakona :)
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od: Myron
|
Pridané:
12.8.2009 12:37
skuste si precitat este raz ten clanok. Dvich sa podarilo usvedcit ... to znamena ze kym nedokazu ze to tajili umyselne tak si mozu policajti a hlavne prokurator piskat.
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od: viva la fico
|
Pridané:
12.8.2009 12:50
(Clause 49): to prove non-compliance with notice to decrypt, the prosecution must prove person "has or has had" possession of the key.
HAS HAD. Vobec nemusia dokazovat ze to tajili umyselne. Staci dokazat ze niekedy vlastnili kluc, resp. ze su to ich data.
|
|
has had
Od: ch.
|
Pridané:
13.8.2009 8:52
nezaskodilo by ti si troska prestudovat anglictinu ak sa chces tvarit ako prekladatel :)
co ak "has had" znamena len tolko, ze ho mal v case, ked to od neho ziadali (a nie ako ty tvrdis ze ho mal hocikedy v minulosti)?
|
|
Ono je to otom ze ..
Od: ----**-----
|
Pridané:
11.8.2009 17:52
Clovek aby sa sam usvecil. A naco je Policia? To maju robit ich pracu? Sa musi clovek sam udat, usvecit, odsudit a popravit?
A naco je nam potom policia, prokuratura, sudy ..
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od: ....
|
Pridané:
12.8.2009 8:37
Zoberme si modelovu situaciu:
skorumpovany slovensky policajt si na zaklade objednavky od konkurencnej firmy vybavi pristup/sudny prikaz etc./ k datam v tvojej komercnej firme pod nejakou legalnou zamienkou, ty si ich povinny spristupnit , policajt odovzda tvoje subory tvojej konkurencii za baksis....priemyselna spionaz jak vysita..
..a myslim, ze hlavnym dovodm horeuvedeneho zakona je prave priemyselna spionaz a nie nejaky terorizmus, kt. vynasli degesi amici...
|
|
Re: sifra
Od: 2Maxim
|
Pridané:
12.8.2009 9:26
Terorizmus, rasový motív, drogy... A popri tom nájdu PC s černotami a pod.
|
|
Re: sifra majstra leonarda
Od: stealth
|
Pridané:
12.8.2009 18:27
tu nejde o to ci mali alebo nemali dovod.. tu ide o to ze nejaky kar z politiky ti prikaze aby si mu ukazal vsetko co mas na disku, co je ukazkovy zasah do sukromia, a ked sa nepodvolis tak ti buchnu vymyslene zakony o terorizme a narodnej bezpecnosti a dostanes 5 r. na tvrdo. je to debilizmus a obmedzovanie najhrubsieho zrna. po*** amerika a angloameraci.
|
|
Zasifrovane porno
Od: Mumsito
|
Pridané:
11.8.2009 17:08
Svojho casu som skusal TrueCrypt a zasifroval som si porno a nejake osobne veci pod dost silne heslo, pouzil som najsilnejsie sifrovanie(kombinacia vsetkych 3 podporovanych sifier). Heslo si pamatam len skutocne matne. Rozmyslal som, ze to dam na net. Oznacim to ako zasifrovane tajne dokumenty a nech ma zavru za to, ze som im nedal heslo k tomu suboru! :D
|
|
Re: Zasifrovane porno
Od: mcx.
|
Pridané:
11.8.2009 17:10
LOL, tak toto nema chybu :))))
|
|
Re: Zasifrovane porno
Od reg.: PCnityII
|
Pridané:
11.8.2009 17:21
+
|
|
Re: Zasifrovane porno
Od: mcx.
|
Pridané:
11.8.2009 18:52
LOL, tak toto nema chybu :))))
|
|
Re: Zasifrovane porno
Od: mcx.
|
Pridané:
11.8.2009 20:34
LOL, tak toto nema chybu :))))
|
|
Nemusia
Od: fantomlord4110
|
Pridané:
11.8.2009 17:13
Oni ti nemusia nic dokazovat, nato je predsa ten zakon, skor by ma zaujimalo , ako by si im ty dokazal ze si ho fakt zabudol:) ( mozno cez detektor lzi , ale ten na sude neplati, teda aspon myslim)
|
|
Pošli kvety
Od reg.: Gizmof
|
Pridané:
11.8.2009 17:14
Nejaké tie práva a slobody si odišli na dovolenku?
|
|
Re: Pošli kvety
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
11.8.2009 17:37
tak nejak, ale ked sa ti nepaci v krajine v ktorej zijes, alebo sa ti nepacia jej zakony, mozes hocikedy odist ;) teda, ak ti to rezim dovoli :D
|
|
Re: Pošli kvety
Od: viva la fico
|
Pridané:
11.8.2009 19:43
A kam, ked socialisti sa roztahuju po celom svete? Oni totiz sami nepreziju pretoze paraziti potrebuju hostitelov.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: viva la fico
|
Pridané:
11.8.2009 22:21
Vidim ze hodnotenie prispevku kopiruje vysledky volieb :)
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
12.8.2009 1:36
Tu debile ,ale tieto zakony ,ktore utahuju ludom slucku okolo krku nerobia ziadni socialisti, ale kapitalisticka haved - sionisti z Bilderbergu. Casom si legislativne podmania cely svet a clovek ktory nebude spokojny s politickym smerovanim a bude chciet protestovat, najdu nan nieco z TZ a bud ho onalepkuju ako terorista ,alebo oznacia za nebezpecneho delikventa a vopchaju do basy aby ho umlcali.
Hlavne ze ludia drzia papule a nevadi im ,ze uz v tejto dobe su obycajnymi otrokmi a to vdaka monetarnemu systemu.
MUSTWATCH.CZ
|
|
Re: Pošli kvety
Od: viva la fico
|
Pridané:
12.8.2009 2:23
Chcel si napisat "Tu debil".
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
12.8.2009 5:24
Nie nechcel. Ale ako vidim, jeden uz dorazil a hned sa aj predstavil.
A kokote, predtym ako vypustis nabuduce do eteru kokotinu, skus si nastudovat, o com je vobec rec, lebo ina kbudes posobit ako idiot. Alebo inak si inak bud jebnuty a zabrzdeny, pripadne sionisticka svina.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: aleluja
|
Pridané:
12.8.2009 10:21
Vdaka tejto mase ludi doplati na system kazdy.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: viva la fico
|
Pridané:
12.8.2009 10:48
Za to vidim ze ty si studoval fakt fundovane zdroje. Nadavat druhemu do kokotov cez "eter" je hodne tak uhroviteho ucilistneho neonacistu. Gratulujem pekne si sa zaradil.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
12.8.2009 12:33
Kokote, tie zdroje si si ani nepozrel a uz trieskas. Nezda sa ti ,ze je vrchol debility komentovat nieco s cim si sa podrobne nezoznamil?! Ale takych magorov je na svete kvantum a preto to tak vyzera ako to vyzera. Hlupe jebnute stado, ktore zerie elite tie sracky z ovladanych medii a mensinovy pravdivy clanok skritizuje, pricom ani nema páru kde je sever.
http://tinyurl.com/qmgcuj
|
|
Re: Pošli kvety
Od: webster-dvatisice
|
Pridané:
12.8.2009 7:49
Asta-Killer® uz nefetuj potom trepes 3,14čoviny. EU je plna socialistov tak kto tie zakony tvori?
|
|
Re: Pošli kvety
Od: meff
|
Pridané:
12.8.2009 10:31
pravda je taká že bilderbergovskí sionisti pouzivaju na svoje ciele rozne prostriedky a rezimy. aj socializmus aj kapitalizmus. v tom je ich sila. su v kazdom "-izme". mame smolu.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: viva la fico
|
Pridané:
12.8.2009 11:08
Omyl, nikde sa nedaju tak dobre presadzovat svoje ekonomicke zaujmy ako v lavicovom zriadeni. Prostrednictvom roznych regulacii, povinnych poisteni, zasahov narodnych bank atd za ktore dane skupiny lobuju. Toto co tu mame teraz nie je kapitalizmus ale jeho socialisticka iluzia.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
12.8.2009 12:43
Zase trepes picoviny, ktore si pocul nanajvys tak niekde na Markize a Jojke.
Po zhliadnuti nasledujucich dokumentov pochopi situaciu snad uz aj polodebil:
Money as Debt
O Peniazoch a Prave
Consuming kids 2008
Vojna proti Demokracii
Zeitgeist - Addendum
End of America
Kto zabil Johna O´Neila
The Corporation
Podraz menom Obama
Alex Jones - Endgame
http://www.mustwatch.cz/
Tieto dokumenty su casto tvrdo cenzurovane a maju za ulohu iba jednu vec: Nutit cloveka premyslat a naozaj sa hlboko zamysliet, ze ci je to to prave ,co chcel. Ludia si naivne myslia, ze su slobodni, pricom to je len smutna iluzia. Vdaka peniaozm, ktore bankari nutia vsetych ludom sme otrokmi prave tych, co tie peniaze tlacia. Oni nam davaju peniaze a beru hotove majetky. To je najvacsi zlocin v dejinach ludstva.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: viva la fico
|
Pridané:
12.8.2009 12:56
Tvrdo cenzurovane? Ale netrep, povaluju sa volne po internete (spravidla na strankach podobnych pomatencov ako si ty) a nevsimol som si ze by ich niekto cenzuroval. O tom ake media ja sledujem vies s prepacenim hovno, tak sa o tom laskave nevyjadruj, preto ze sa len viac zhovadis.
PS: Este si zabudol tie o pristati na mesiaci a wtc.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
12.8.2009 13:25
Zase trepes synku. Su cenzurovane/mazane/zosmienovane a len Google a Youtube opakovane tie dokumemty maze. Len vdaka trpezlivym ludom sa tie dokumentyu drzia stale nad vodou.
Idu presne podla Gandiho poucku:
1) najskor ignoruj
2) neskor zosmienuj
3) a nakoniec znic.
Takto presne to ti chrapuni robia.
Vobec Ta neserie, ze na svete sa dominovym efektom budu prijimat zakony na kontrolu internetu? Pre D. Rockefellera je internet uz davnym strasiakom, ktora nabura plany sionistom, pretoze to je zatial jedine miesto, kde sa este daju sirit slobodne myslienky.
A ludia namiesto toho aby sa uvedomili a snazili sa toto utahovanie sluciek potlacit, este nadavaju tym, ktory to myslia dobre. Ty patris presne medzi tych chrapunov, ktory zahmlieva a demagogicky diskredituje pravdu.
Ako rodic by som sa za take hlupe decko hanbil, ktore si dobrovolne strka slucku na krk, popripad sa necha poslusne ocipovat.
http:// tinyurl.com/o5eppx
http://tinyurl.com/qsmve4
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
12.8.2009 13:29
A poprosim Ta, neotvaraj si papulu, ked ani netusis o co kraca. Pomatenec si Ty sam a uz teraz je jasne, ze Tvoje IQ nepresahuje dnesny datum. Kvoli takym vypatlancom ako si Ty trpia aj dalsi, ktoro so systemom nesuhlasia, len hlupy dav ich taha coraz do vacsich sraciek, kedze si nedaju povedat. Dennodenne su masirovani propagandou z kontrolovanych medii.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: viva la fico
|
Pridané:
12.8.2009 15:36
Kvoli takym ako som ja dalsi rozhodne netrpia, ja som Smer nevolil. To kvoli komunistom ako si ty sme tu 40 rokov zivorili. Centralna mena nanutena zakonom do ktorej sa tak strafuju v tom tvojom "dokumente" ktory som udajne nevidel je lavicova nie pravicova agenda. Ale to by si nesmel mat v hlave nasrate aby si videl sirsie suvislosti.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
12.8.2009 16:00
Ty debile, uz konecne pochop, ze tu nejde o politiku, o modru ci cervenu,. Kazdy jeden z nich je len dobre zaplateny poskok. Navonok sa tvaria ako sa nemaju radi, pritom je to jedna banda. Preboha nebud uz taky hlupy a upriami zrak na podstatne veci. Ludia stracaju cas nad bezvyznamnymi politikmi a zatial si smotanka nerusene podriaduje svet a spriada svoje plany pekne ukryta. V Hlave nasrate mas Ty, pretoze tie siroke suvislosti nevidis, kedze onanujes nad nejakymi politickymi bábkami, obalených do farby, pricom chlieba sa lame uplne v inom leveli.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: viva la fico
|
Pridané:
12.8.2009 16:23
Ano v leveli kam samozrejme vidis len ty a kazde rano sa potom prebudzas pomoceny v posteli. Riesenie neponukas ziadne, len huba plna dristov. Naviac vidim ze si objavil kuzlo anonymizacnej siete, tak si tu nad sebou pekne onanuj, debile.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
12.8.2009 16:40
Tak Ty si este vacsi magor ako sme cakali. Kokot, keby si netrieskal hluposti a namiesto toho si zhanal a cital rozne samizdatove materialy, nemusel by si byt za blbca. Kde pise mze za kazdu cenu ponukam riesenie? Naco sa budem opakovat, ked vsetko je starostlivo a krok za krokom vysvetlene v tych dokumentoch. Keby si tomu venoval cas, nemusel si mi teraz vypisovat tieto nahluple exkrementy.Onanovat si chod Ty, ja mam na take veci frakerku, chvalabohu aj mudru, ktora nema v hlave nasrate ako Ty.
Riesenie bude len vtedy, ked bude dostatok ludi informovanych, pretoze mensina proti hlupej vacsine vela toho nezmoze. A len hlupak ide hlavou proti muru. Aj Ty mozes zacat od seba. Kazdy z nas ma situaciu v rukach, tak bud taky laskavy, prestan byt kretenom a zacni konecne logicky uvazovat.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: viva la fico
|
Pridané:
12.8.2009 16:46
Takze ty mas na onaniu frajerku, no naozaj bude mudra ked nechce takemu volovi dat. Pekny den prajem .
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
12.8.2009 17:17
OMFG, Tvoje IQ je naozaj hlboko pod pasmom debility. Cakal som ze to pochopis, ze to nemusim zbytocne cele po lopate pisat. Tak este raz a naposledy specialne pre Teba. Nie basnik chcel tym povedat, ze ja nepotrebujem onanovat, ja mam na to frajerku. to "na to" bolo myslene ako na sex. Kolkom as rockov synak, ze si tak intelektualne mimo?
Nemam velky zaujem polemizovat o medzinarodnych vztahoch s detmi z materskych skol.
off.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: viva la fico
|
Pridané:
12.8.2009 17:31
Myslim, ze si sa sam dost intelignecne prejavil, tatko ta zjavne zabudol naucit ze ludia sa neoslovuju "debile". Vobec o tvojom kulturnom prejave v "etere" radsej pomlcim. Pri posudzovani niekoho IQ v diskusii si radsej davaj pozor, mozno ti len nastavil zrkadlo.
PS: off znamena ze nadobro koncis alebo si este budes klikat na "+" ako maly chlapcek?
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
12.8.2009 18:00
Ludi ani tak neoslovujem, len debilov. A Ty si mi ziadne zrkadlo nenastavil. Tupy si ako kolajnica.
A ja Ti na nejake +/- zvysoka seriem. Mam tuto sajtuto medzi kartami a sem tam tu zbehnem mrknut aky hlupy exkrement si tu zase pustil. Inak nemam cas. Moj cas je drahy a investujem ho na Betfairi.
Off znamena, ze ze ta mam na salame. Radsej si daj odchod a chod sa vzdelavat,aby si v dalsich diskusiach nebol za idiota.
Materialov sa da najst este stale vcelku dost.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: viva la fico
|
Pridané:
12.8.2009 18:14
O tom ze materialov sa da najst dost nepochybujem ja ich vsak prenecham pomatencom ako si ty. Tak na ne cum a snivaj si svoj sen.
Vzhladom na to ako sa tu za polhodinu zmenili hodnotenia tak na "nejake +/-" zvysoka neseries, tak aspon nedristaj.
Dufam ze mas betfair dobre prelustrovany, aby si nakoniec sam nepodporoval "sionistov".
A aby som nezabudol, off
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
12.8.2009 18:22
To je iba vyhovorka z Tvojej strany pretoze tie dokumenty su pre tvoju sprostu hlavu prilis narocne na pochopenie. Pomatenec je praveze ten ,co picuje na nieco, co si ani nepozrel. To je postup typickeho idiota, ktoremu staci zhladnut spravy na Markize atd.
Sulinko, mna Betfair zivi, keby si nemal v hlave nasrate, tiez by Ta zivila hlava.
Game Over......
|
|
Re: Pošli kvety
Od: viva la fico
|
Pridané:
12.8.2009 18:34
To nie je vyhovorka, tych dokumentov som videl par a stacilo mi. Pocitam ze hovna si tiez uz papkal aby si vedel ako to je a nebol za pomatenca, idiotko.
Betfair ta mozno zivi ale asi to nebude ziadna slava ked na nom musis travit tolko casu, Sulinko.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
12.8.2009 19:21
Ty trapko, hram poker a okrem toho ze mi to staci na zivobytie, tak je to aj dobry relax. Vies prd, kolko casu kde travim. Niekolko dokumentov.. co jeto niekolko? Ja sa tejto teme venujem od zhruba 1994 a mam doma okrem video dokumentov urobenu kroniku asi viac ako 5000 roznych clankov. Pomatenec budes Ty a mas to aj v hlave komplet povysavane, ked nedokazes pochopit jasne a zrozumitelne argumenty. Vsetci v okoli ktorych poznam a aj v rodine pochopili ktora bije hned po zhliadnutui prveho dokumentu. No holt Tebe niet pomoci. Nemas na pochopenie tak lahkych veci intelektualnu predispoziciu.
A okrem toho ze pomatec budes asi sam(nemas to v hlave v poriadku, tak tym ze si tak hlupy a necinny napomahas dalsim pomatencom. Lenhze naco to vykladam curakovi, ktory v zivote ani nechyroval nic o Sionskych mudrcoch a vie o celej veci velke gulove. Bavit sa s adolescentom je ozaj uzitocne ako polievat zeleninu umelym hnojivom....
|
|
Re: Pošli kvety
Od: viva la fico
|
Pridané:
12.8.2009 19:49
Gratulujem, takze aj rodina je podla vsetkeho pomatena, mozno je to genetika. Uverit konspiracnym teoriam je lakave, dospely clovek sa vsak vacsinou nauci odlisovat pravdu od fikcie, bohuzial v tvojom pripade sa tak nestalo debilko. Tvoje narazky na moj vek su komicke rovnako ako aj tvoje znalosti vysokej politiky.
Uz si si zistil kto na tebe profituje, blbcek?
S pozdravom vsetci su blazni, len ty si lietadlo sa s tebou nateraz lucim.
|
|
Re: Pošli kvety
Od reg.: Gizmof
|
Pridané:
12.8.2009 20:21
Čo takto sa ísť prejsť a nehrať sa na rozdvojenú osobnosť?
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
12.8.2009 12:53
Podla vsetkeho fetujes skor Ty a bude to pekne stary Kanagon.
To je uplne fuk, pretoze politik je na to, aby posluchal ludi za oponou a masineria je uz niekolko desat roci roztocena. Politik je len prostrednik(figurka) medzi elitou, ktora je na vrchu pyramidy a medzi plebsom. Politik sa snazi prijimat zakony, ktore si elita ziada a za odmenu moze politik rozkradat statne rozpocty a zit si zivot aky chce. Dolezite je ludom vsetko predkladat tak, aby si este mysleli, ze ide o ich dobro. Tupost je proste nekonecna. Nejaky rezim je len bezvyznamny obal celeho toho bordelu. To co sa schyluje na celom svete tak nema daleko od totalitnej fasistickej demokratury.
|
|
Re: Pošli kvety
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
11.8.2009 18:40
jj tiez rozmyslam o tom ze clovek ma predsa pravo nevypovedat vo svoj neprospech. To je ako zavret cloveka za to ze nepovedal polici kde ukryl vrazednu zbran... oni maju mat dokazy a nie zatvarat ludi za to ze im nechcu pomahat...
|
|
a co sklerotici?
Od: ubx
|
Pridané:
11.8.2009 17:17
Kto ma Alzheimera, ma smolu. Zabudne heslo a fici do basy. Uzasne. Nebolo by prvy ani posledny raz, co som zabudol dake heslo. Super predstava, ze mi daky zeleny pako bez tykadielok najde zabuduny subor dakde v tempe a bude zo mna lamat heslo a ja uz ani nebudem tusit, co tam vlastne bolo.
|
|
Re: a co sklerotici?
Od: erqezqe
|
Pridané:
11.8.2009 17:32
sklerotici si lepia hesla rovno na monitor:-)
|
|
Re: a co sklerotici?
Od: ----
|
Pridané:
11.8.2009 19:35
Prave to im mas povedat, ked im nechces dat heslo.
Povies, ze si mal dlhe a zlozite heslo na papieri - bolo pri notebooku. Ked prisla zasahovka notas zobrali, ale papierik sa niekde stratil. Sorry :(
|
|
no to sme dopadli :(
Od: DSLMAN
|
Pridané:
11.8.2009 17:31
sukromie už neznamnena nič btw že by to ich PC experti nedokazali prelomiť :D
|
|
Re: no to sme dopadli :(
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
11.8.2009 17:39
jasne ze prelomia, staci vytiahnut z pivnice ich supermegasupa tajny kvantovy pc ;)
inak bezne lamanie hesla trva tak stovky rokov na dost vykonnych masinach, cize gl ;)
|
|
Re: no to sme dopadli :(
Od: DSLMAN
|
Pridané:
11.8.2009 17:42
WinRar remover lol
|
|
zlý policajt
Od: Ja.
|
Pridané:
11.8.2009 18:23
Na to je vhodné heslo typu "zlý policajt"
|
|
Re: zlý policajt
Od: .em
|
Pridané:
11.8.2009 20:19
Najlepsie je heslo: anibohovi... "Povedz heslo!!! Anibohovi!" ;]
|
|
krypt
Od: aleluja
|
Pridané:
11.8.2009 18:24
A co hidden partition ?
|
|
Re: krypt
Od: Ja.
|
Pridané:
11.8.2009 20:38
Obávam sa, že hidden partition je vhodná akurát tak na ochranu pred 6-ročnou sestrou, aby ti z plochy nezmazala referát do školy keď si ide zahrať bumpyho
|
|
Re: krypt
Od: Pain
|
Pridané:
11.8.2009 21:43
6-rocna sestra uz Bumpyho nebude poznat :) Idem si zahrat...
|
|
Re: krypt
Od reg.: kane777
|
Pridané:
11.8.2009 22:40
Asi netusis co je hidden partition..
http://tr.im/wdLl
|
|
Re: krypt
Od: Ja.
|
Pridané:
12.8.2009 8:56
Jaj tak ty myslíš toto :D som myslel, že si myslel skrytú partíciu v ponímaní windowsáka. Tam sa dávajú kraviny ako recovery a pod.
|
|
uncracked password
Od: DSLMAN
|
Pridané:
11.8.2009 18:38
NBUSR123 :D starý vtip ale dobrý
|
|
Re: uncracked password
Od: Ja.
|
Pridané:
11.8.2009 20:43
Najbezpečnejšie heslo na svete je predsa chuck norris.
Dôkaz: http://necyklopedia.wikia.com/wiki/Chuck_Norris
|
|
blabla
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
11.8.2009 18:48
Hmmm ak nenavidim niekoho v anglicku tak mu proste dam zakryptovany subor a anonymne ho udam... nech sa trapi s heslom...
|
|
Re: blabla
Od: aleluja
|
Pridané:
11.8.2009 18:53
Staci mu to poslat na email ze
"Here is your top sercet mission details"
A moze 2 roky v base robit misiu
|
|
Re: blabla
Od: ----
|
Pridané:
11.8.2009 19:36
"Here is your top sercet mission details, decryption key is inside" ;)
|
|
Re: blabla
Od: Pikachu
|
Pridané:
11.8.2009 21:47
??? Here is ??? omg wtf?
|
|
Re: blabla
Od: aleluja
|
Pridané:
11.8.2009 23:54
The top secret misson details are here.
Alebo tam hore mali platit is = are :D
|
|
Nič v zlom ale čo tu trepete ma baví :)
Od: ghostbuster
|
Pridané:
11.8.2009 19:02
Im nejde o nejaké zbalené zipy a heslá knim, ani o nejake subory zasifrovane nejakym freeware programom. Verte že toto pre nich nie je problém a tie vaše porná by vám bezproblémov našli. I keď by ste ich vy asi ťažko mohli zaujímať. Tu väčšinou ide o veľmi citlivé záznamy o nie príliš čistých obchodoch a podobných záležitostiach, ktoré znamenajú škodu iných rozmerov. A verte že že daní ľudia si dobre rozmyslia komu dajú zašifrovať svoje dáta aby ich niekto nezlomil...
|
|
Re: Nič v zlom ale čo tu trepete ma baví :)
Od: aleluja
|
Pridané:
11.8.2009 19:13
Iste, ved bol by debil, ak by nosil obchody na USB kluci, ktory stratit nie je problem :D
Avsak, mohli by to spravit tak, aby mali nejaku "navnadu" (skryta partition), ved to nie je tazke, nechapem ako sa k tomu mohli dostat v prvom rade.
|
|
Re: Nič v zlom ale čo tu trepete ma baví :)
Od: asdzxc
|
Pridané:
11.8.2009 22:13
Takto to dopada ked niekto moc cumi na mission impossible. Freeware zipovacie programy su viac nez dostatocne na zasifrovanie suboru tak aby ho nikto nikdy nerozsifroval.
|
|
:D kto má záujem o titulok?
Od: aleebugged
|
Pridané:
11.8.2009 19:08
čo keď im niekto povie zlé heslo a zhodí na nich že technici niečo pokazili?
čo ak technici niečo pokazia?
:-D buzerantský zákon.
|
|
zakon
Od: aleluja
|
Pridané:
11.8.2009 19:17
Tento zakon len dokazuje ze je policia a oragny cinne v trestnom konani su o jeden krok pozadu, pretoze v dnesnom kriminalnom svete prehraje ten, co spravy prvy chybu, kedze lepsi byt sa uz neda.
Alebo ide cisto o lenivost? :P
|
|
Diskusia k článku: V Británii odsúdili dvoch ľudí za neodšifrovanie svojich dát
Od reg.: Gizmof
|
Pridané:
11.8.2009 19:56
Myslíte že ak mám heslo od truecrypt disku dané v KeePass, ten daný na Keyfile ktorý mám na šifrovanom USB, a ešte na ten disk mám 50 miestne heslo ktoré používa všetky znaky+ 2 keyfile ktoré mám na tom USBčku a heslo od KeePass šifrované v mobile... tak som paranoidný?
|
|
Re: Diskusia k článku: V Británii odsúdili dvoch ľudí za neodšifrovanie svojich dát
Od: aleluja
|
Pridané:
11.8.2009 20:04
No to musis mat aspon ..... 2 hodiny na spristupnenie dat :D
|
|
Re: Diskusia k článku: V Británii odsúdili dvoch ľudí za neodšifrovanie svojich dát
Od: gidy
|
Pridané:
11.8.2009 20:21
nie. hodis sa na poziciu spravca siete NBU :)
|
|
Re: Diskusia k článku: V Británii odsúdili dvoch ľudí za neodšifrovanie svojich dát
Od: Ja.
|
Pridané:
11.8.2009 20:45
Nie, na to miesto berú iba debilov.
|
|
Re: Diskusia k článku: V Británii odsúdili dvoch ľudí za neodšifrovanie svojich dát
Od: dasdas
|
Pridané:
11.8.2009 20:25
a dufam ze mas takto chranenu naskenovanu 3 roky nepouzitu GRID kartu od uctu s nulovym zostatkom :P
|
|
Re: Diskusia k článku: V Británii odsúdili dvoch ľudí za neodšifrovanie svojich dát
Od reg.: Gizmof
|
Pridané:
11.8.2009 20:29
Noooo... zatiaľ som tam nič nedal, niekde som stratil tie plány jadrových zbraní :(.
|
|
.....................
Od reg.: girus
|
Pridané:
11.8.2009 20:18
boha vasho jak ze nepasuje. ja mam dobre heslo to len vy mate zly subor...!!!
|
|
dlzka hesla
Od: skus_to
|
Pridané:
11.8.2009 20:23
chcel by som vidiet toho typka, co si da heslo nejakych par pisnem/cislic/znakov. ked uz ochrana tak riadna. heslo dlzky 2048 bitov by malo stacit :) hod to to textoveho suboru na usb a ten zahesluj min. 1024 bitovým heslom :D
|
|
Re: dlzka hesla
Od: bwpow
|
Pridané:
12.8.2009 18:41
Na tieto veci je praktickejsie pouzivat symetricku sifru.
|
|
dasdas
Od: dsasd
|
Pridané:
11.8.2009 20:27
neviem ako vy, ale ja mam 17 miestne heslo od 3x sifrovaneho truecrypt disku :P .. obcas ho pouzijem len raz mesacne ale pametam si to (ps: nie je to veta ale kombinacia znakov a cislic :P)
|
|
Sifrovanie
Od: PCnity||
|
Pridané:
11.8.2009 22:35
IMHO vsetko sa da odsifrovat len nevedia ako na to :D
|
|
sifra
Od: Kveri_
|
Pridané:
11.8.2009 23:07
treba sifrovat tak, aby ciphertext (zasifrovane data) pre nezainteresovane osoby vyzeral ako plaintext (nesifrovane data). Tj. mam nejake tajne informacie, ktore si zasifrujem do podoby napriklad obrazku a vysetrovatelia budu vidiet, ze to je naozaj obrazok a len ja budem vediet, ze je to aj nieco viac ;). Problem je, ze tazko sa da vytvorit plaintext, ktoreho ciphertext budu "pekne" data a samozrejme dalsia vec su hlavicky. Alebo mozno nejako skombinovat sifrovanie a steanografiu
|
|
Re: sifra
Od: aleluja
|
Pridané:
11.8.2009 23:56
idealne je si pamatat vsetko co by si sifroval, pokial tu nebudu agenti z babylon 5 tak sme cool
|
|
hesla
Od: niktos
|
Pridané:
11.8.2009 23:16
Ja uz neviem co napisat, snad len tolko ze, ked vindu z basy tak zobrat disk, zaniest do banky do schranky a netreba hesla. a naco hesla? ja mam pc ktore net nevidelo nikdy a ani neuvidi, naco heslo? nech ti nabehnu kuklaci tak je to asi tak jedno, bo dvovod najdu, len tak nenabehnu.
|
|
sifra
Od: ray
|
Pridané:
12.8.2009 9:13
chlapci a dievcence ak si nepamata heslo nemal by sa storcovat voci tomu, ze holt tak naco to tam mas, pekne to zmazeme
|
|
Re: sifra
Od: aleluja
|
Pridané:
12.8.2009 10:22
urcite mali niekde zalohu
|
|
meciar
Od: gug
|
Pridané:
12.8.2009 9:13
skoda ze nezasili meciara za to jeho zakodovane CD-cko
|
|
Re: meciar
Od reg.: kane777
|
Pridané:
12.8.2009 11:49
to CD bolo zasifrovane
|
|
ze to nikomu nevadi..
Od: achjaj
|
Pridané:
28.8.2009 10:57
..odhliadnuc od aspektu osobnej slobody, prava na sukromie a moralneho aspektu pricin, preco sa zavadzaju taketo 'zakonne' opatrenia na 'ochranu' nasej 'slobodnej' spolocnosti by mozno bolo vhodne sa aj zamysliet nad jednoduchostou pripadneho zneuzitia 'tohto stavu-precedensu'!
ved staci maly hack a spravny telefonat a ktokolvek akokolvek komukolvek nevyhovujuci sa moze na nejaku dobu 'stratit zo zivota'..a aj keby chcel 'spolupracovat', kluc ku zasifrovanym datam si nevycuca, ak sa subor 'najde' na jeho disku, lebo sa tam 'nejak' dostal par dni pred raziou (ved predsa si urady zlegalizovalui pravo sturat sa ludom na sieti na diskoch napr., povinne sa tomu zacina usposobovat HW).. to je fpici s celymi ludmi, z hystorie plynie jedine poucenie, ze sa z nej nikdy nepoucia..
ale mam iny: stretnu sa vo vesmire dve planety: Ahoj, dlho sme sa nevideli, ako sa mas? Ale nie moc dobre, ludia sa mi vyhodili.. Ludia?, nic neboj, ono to prejde!
|