| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
pridavam sa..
Od: jokerko
|
Pridané:
3.8.2009 11:38
TAK TAK SVATÁ PRAVDA, ale progres nezastavis..cele to nekam smeruje no nie? ;)
|
| |
Re: pridavam sa..
Od: rms
|
Pridané:
3.8.2009 12:20
http://www.youtube.com/watch?v=VABSoHYQr6k
|
| |
Re: pridavam sa..
Od: titulky
|
Pridané:
3.8.2009 12:23
CZ titulky http://www.youtube.com/watch?v=DklFJZUOKAk
|
| |
Re: pridavam sa..
Od: rms
|
Pridané:
3.8.2009 12:34
oh, diky, vzdy zabudam ze nie kazdy vie po anglicky este
|
| |
Re: pridavam sa..
Od: ch.
|
Pridané:
3.8.2009 12:51
kritizoval emaily... cize smtp? ten by som aj ja pokritizoval :)
|
| |
Re: pridavam sa..
Od: waveeeee
|
Pridané:
4.8.2009 10:28
hh jj lol, stfu biskup (no ano, komunikacia nieje čo bývala =) )
|
| |
Re: pridavam sa..
Od: ground
|
Pridané:
3.8.2009 13:28
ale "bojfakin" musel rozumiet kazdy :D
|
| |
Re: pridavam sa..
Od: smajl
|
Pridané:
3.8.2009 13:33
nie kazdy si moze dovolit v praci mat pusteny zvuk, a titulky dovoluju pobavit sa aj napriek tomu :D
inak za to video davam +
|
| |
Re: pridavam sa..
Od reg.: den__
|
Pridané:
3.8.2009 13:46
ty wole... nemam slov... husteeeee...
|
| |
Re: pridavam sa..
Od: f.ck izreal
|
Pridané:
4.8.2009 9:45
trapna zidovska anti krestanska propaganda
|
| |
Re: pridavam sa..
Od: rayen
|
Pridané:
4.8.2009 3:08
kto povedal ze je to progres, ja tomu velku buducnost nedavam
|
| |
titul? načo.
Od: riderman
|
Pridané:
3.8.2009 11:41
ja som spokojný :D
a on len kritizuje, neponúka riešenie :D takže nič.
|
| |
Re: titul? načo.
Od: quix_
|
Pridané:
3.8.2009 12:09
od kedy musis ponukat riesenie ak nieco kritizujes?
btw on to riesenie ponuka, len treba citat, je to tradicnejsi sposob vytvarania komunity a pritelstiev.
|
| |
Re: titul? načo.
Od: riderman
|
Pridané:
3.8.2009 12:17
no lebo tam chýba vedecký výskum. Dedko vraví, že to poškodzuje komunity, medziľudské vzťahy a tak... ale ja si myslím presný opak, ľudia vravia čo chcú, nie sú tak nervózny a hlavne môžu počúvať viac názorov naraz :) a nikto nie je posudzovaný podľa mena, titulu a podobne (ak to nechce)
|
| |
Re: titul? načo.
Od: pampalinix
|
Pridané:
3.8.2009 19:41
To je len vykrik jedneho biskupa. Papez a Vatikan maju o tychto veciach inu mienku. napr. http://tinyurl.com/ng5rhl Len je dobre si kopnut do katolickej cirkvi, ako vzdy.
|
| |
Re: titul? načo.
Od: riderman
|
Pridané:
3.8.2009 12:20
môžeš sa poradiť aj s inými ľuďmi, ak ťa niečo štve, nemusíš chodiť za kňazom... na internete môžeš zapadnúť, vo svojom meste/dedine nemusíš ;)
|
| |
Re: titul? načo.
Od reg.: cca01
|
Pridané:
3.8.2009 12:29
Ale ved o tom prave hovoril. On POKUKA riesenie, ale nikto ho nepocuva. Preco? Pretoze kazdy SMSkuje, Facebookuje a ICQckuje. Nehovorim, ze ma na 100% pravdu, ale nieco na tom bude.
|
| |
Re: titul? načo.
Od: riderman
|
Pridané:
3.8.2009 12:42
katolícke riešenie... existujú kondómy, oni vravia "vyhýbajte sa sexu úplne". Keby radšej učili tých baránkov o antikoncepciách :)
|
| |
Re: titul? načo.
Od: wdqwdd
|
Pridané:
3.8.2009 12:44
Ano? To som nevedel, od koho si to pocul? Ci len jedna pani povedala a preto to tak je?
|
| |
Re: titul? načo.
Od: rideman
|
Pridané:
3.8.2009 12:46
:D :D čítaš sa? :D
|
| |
Re: titul? načo.
Od: avddsdvsdfv
|
Pridané:
3.8.2009 12:51
Ja ano, len sa pytam, odkial to mas, ked to nie je pravda.
|
| |
Re: titul? načo.
Od reg.: cca01
|
Pridané:
3.8.2009 12:52
Ale tento biskup sa nesnaží zakazovať sms a facebook úplne. A neporovnávaj sex s bežnou komunikáciou.
|
| |
Re: titul? načo.
Od reg.: Snake :)
|
Pridané:
3.8.2009 16:13
ja komunikujem pocas sexu :)
|
| |
Re: titul? načo.
Od: tonic
|
Pridané:
4.8.2009 9:58
komunikujes so svojou pravackou?
|
| |
Re: titul? načo.
Od: dasdasda
|
Pridané:
6.8.2009 15:05
on je lavak
|
| |
Re: titul? načo.
Od: riderman
|
Pridané:
3.8.2009 12:45
áno, radšej zakázať niečo kde sa nedá ľahko cenzúrovať... :) a kde môžu byť "nekresťanské" veci.
|
| |
Go, Space Captain Katsura, Go!
Od reg.: HeleVole
|
Pridané:
3.8.2009 15:10
imho keby chcel pan arcibiskup cenzurovat vsetko nekrestanske, tak by nezacal veeeelmi jemnou kritikou community site-ov... takze fail
|
| |
Re: titul? načo.
Od: SPX
|
Pridané:
3.8.2009 15:07
dristy...bez netu ci sms by som nemal ako komunikovat so sestrou v australii, ci dohodnut sa s kockou na rande...jasne...mohol...ale musel by som jej poslat list /aky je v tom rozdiel?/ ktory by jej dosiel tak o 3dni....
|
| |
Re: titul? načo.
Od: milan.ko
|
Pridané:
3.8.2009 15:51
Necital si clanok poriadne. On nevravi, ze je to zle per se, ale ze NADMERNE az VYHRADNE vyuzivanie elektronickej komunikacie poskodzuje medziludske vztahy.
|
| |
Re: titul? načo.
Od reg.: kane777
|
Pridané:
3.8.2009 18:38
tak to by ma zaujimalo ako spolu komunikujete, ked mas zjavne problem porozumiet pisanemu textu..
|
| |
biskup
Od: JAV
|
Pridané:
3.8.2009 11:43
Podla mna sa len bojí že facebook bude zachvilku navštevovat viac ludi ako kostol .. takže všetci začnu verit v bohov internetu a jemu pojde malo kešu do kapsy :P
|
| |
Re: biskup
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
3.8.2009 11:47
tak tak..kedysi ovplyvnovali masy ludi, vrazdili, lupili, robili si co chceli, a bolo to vsetko v poriadku..
|
| |
Re: biskup
Od reg.: D3VIANT
|
Pridané:
3.8.2009 11:55
V najhorsiom ked uz nikto nebude v kostole tak si moze biskup vylozit svoje nazori na facebook. :D
|
| |
Re: biskup
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
3.8.2009 12:03
a nie je komunita aj farar + veriaci? tak ako v slunce sene? mne to vychadza tak isto :)
okrem toho, nikto im nebrani, aby takisto zacali fungovat na facebooku, twitteri, nech zalozia skupinu, a ako bonus nech vysielaju kazdy den omsu z inej katedraly.. z celeho sveta..to by podla mna ludi pritiahlo...
|
| |
Re: biskup
Od: ----
|
Pridané:
3.8.2009 12:12
Vacsinou im v tom brani ich neschopnost pracovat s pocitacom.
|
| |
Re: biskup
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
3.8.2009 12:14
tak preto treba kritizovat tych, co to s pocitacmi vedia...logicke...
|
| |
Re: biskup
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
3.8.2009 12:16
Vidis, takyto pristup im chyba, ale oni nie su otvoreni novym nazorom a technologiam, zapracuvaju ich len velmi pomaly a pritom by im to tak pomohlo rozsirit ich stadecko.
|
| |
Re: biskup
Od: p.h.
|
Pridané:
3.8.2009 16:03
nemyslim ze by boli az tak nepriatelski novym technologiam. jeden kamarat je knazom a vzdy ked ma cas tak mi posle svoju kazen mejlom. taktiez oni nejake svoje veci dostavaju cez mejly... - teda aspon mladsi knazi.
|
| |
Re: biskup
Od: gsdfgsdgsdfg
|
Pridané:
3.8.2009 17:31
Mailom to dostavaju aj starsi. Ide sa s dobou, podla niektorych az velmi (musia sa kvoli tomu ucit robit s PC a podobne).
|
| |
Re: biskup
Od: quix_
|
Pridané:
3.8.2009 12:11
hehe, krestanske cirkvy sa uz poucili ale nezufaj, znova to zazijeme ked sa islam prezenie europou :P
|
| |
Re: biskup
Od: riderman
|
Pridané:
3.8.2009 12:14
islam zakázať, kresťanstvo zakázať, katolíkov zakázať.. všetky magoriny zakázať :) A ešte aby sa priznali že biblia alebo korán je dielo človeka ktoré vzniklo za účelom získania ovečiek :)
|
| |
Re: biskup
Od: aleluja
|
Pridané:
3.8.2009 12:29
Najskor by to chcelo zakazat ludsku hlupost, nie je mozne zakazat vieru cloveka, pretoze ten na zakazavacov z vysoka kaká, a ma ich niekde ...
|
| |
Re: biskup
Od: xxzz
|
Pridané:
3.8.2009 11:52
velmi sa mi paci tvoj prispevok. Neskutocna mudrost to je.
To nieje o "kesu do kapsy" ale to ti bude zbytocne vysvetlovat.
Plne s nim suhlasim
|
| |
Re: biskup
Od: deathclaw55
|
Pridané:
3.8.2009 12:05
neni to zbytočné vysvetlovať..teraz tu neni žiadne vysvetlenie a každy kto si to prečita si bude myslieť, že ma pravdu on...ked sa každy bude riadiť heslom "mudrejši ustupi", tak bude svet patriť hlupákom...
|
| |
Re: biskup
Od reg.: phguru
|
Pridané:
3.8.2009 12:16
nahodou, ja mam kesu rad. Su to dobre oriesky. Ale kludne zjem aj pistacie :)
|
| |
Re: biskup
Od reg.: kane777
|
Pridané:
3.8.2009 18:34
ja mam tiez rad kesu do kapsy..
|
| |
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: fgdhfgh
|
Pridané:
3.8.2009 11:44
Uz som sa bal, co take o tom bude hovorit; nastastie je to ale uplna pravda, aj ked si to mnohi neuvedomuju.
|
| |
katolici
Od: katolíci :D
|
Pridané:
3.8.2009 11:47
pravda o katolíkoch
http://www.youtube.com/watch?v=DklFJZUOKAk
|
| |
Re: katolici
Od: aleluja
|
Pridané:
3.8.2009 12:27
Britsky humor :P
|
| |
s casti pravda, ale...
Od: brontofuz
|
Pridané:
3.8.2009 11:50
"Nie je to plnohodnotná komunikácia, takže nevybuduje plnohodnotnú komunitu. Ak komunitou myslíme skutočné spolužitie a zdieľanie spoločných záujmov, na to je treba viac ako Facebook"
No nech mi este arcibiskup vysvetli ako inak mam komunikovat s priatelmi, ked sme vacsinu roka rozhadzany kade kade po Slovensku alebo po svete...Na to su prave dobre emaily, sms,skype, facebook apd...
|
| |
Re: s casti pravda, ale...
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
3.8.2009 11:52
A ked si nemal Internet, nemal si priatelov? Smutne.
|
| |
Re: s casti pravda, ale...
Od: brontofuz
|
Pridané:
3.8.2009 11:59
mal som priatelov aj ked som nemal internet, ale casy kedy sme mohli byt stale spolu pominuli...sme vacsinu roka prec od seba....a preto je forma komunikacie ktoru odsudzuje arcibiskup pre mna vyhodna.
|
| |
Re: s casti pravda, ale...
Od: asdfasdfasdf
|
Pridané:
3.8.2009 12:43
Pise sa:
...nadmerné alebo dokonca výlučné používanie SMS a emailov...
Takze to neodsudzuje, ak je to s mierou.
|
| |
Re: s casti pravda, ale...
Od: rms
|
Pridané:
3.8.2009 17:53
oh, to sa mi ulavilo
|
| |
Re: s casti pravda, ale...
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
3.8.2009 12:54
Ja to robim nejako takto:
Mam Jabber, Skype, e-mail, mobil a Azet.
Toto pouzivam len ked daco potrebujem, alebo niekto nieco potrebuje odomna.
Avsak na ziadne konverzacie typu: "Ako sa mas, uz sme sa dlho nevideli, co mas nove...."
Ked sa chcem stretnut s priatelmi, zavolam, dohodnem sa kde a kedy.
Skratene: Moj nazor je, ze "stretavat sa" cez Internet je o nicom. Realne stretnutie je uplne o niecom inom. A aj keby malo byt realne stretnutie 1x za 5 rokov alebo virtualne hoci aj kazdy den, vyberiem si to realne. Cim dlhsie sa ludia nevideli, o to je ich stretnutie zabavnejsie, vzrusujucejsie....pije sa viac.. :D
Tymto prispevkom koncim na tuto temu.
|
| |
Re: s casti pravda, ale...
Od: brontofuz
|
Pridané:
3.8.2009 13:13
"Ked sa chcem stretnut s priatelmi, zavolam, dohodnem sa kde a kedy" fajn ked byvate dva bloky od seba, ale ked ste stovky kilometrov od seba tak tazko...
"Moj nazor je, ze "stretavat sa" cez Internet je o nicom" samorejme, ked mas moznost stretavat sa s priatelmi aj kazdy den tak ano, inak nesuhlasim
"Realne stretnutie je uplne o niecom inom" to vieme vsetci
|
| |
Re: s casti pravda, ale...
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
3.8.2009 11:54
A nehovor mi, ze komunikacia cez Internet dokaze plne nahradit zivu stretavku s priatelmi pri pive, vikend na chate...
|
| |
Re: s casti pravda, ale...
Od: brontofuz
|
Pridané:
3.8.2009 12:01
samozrejme ze nie, to je jasne...ale uz to tu pisem treti krat....ked sme s priatelmi daleko od seba a vidime sa len par krat do roka, tak vtedy je komunikacia cez intenret lepsia ako komunikacia ziadna....
|
| |
Re: s casti pravda, ale...
Od: aleluja
|
Pridané:
3.8.2009 12:34
Svata pravda ...
Ono inak to ani nejde.
Letenku do USA si nemozem kupovat kazdy vikend :D
|
| |
Re: s casti pravda, ale...
Od reg.: Tomus7
|
Pridané:
3.8.2009 12:18
presne tak... to pivo si cez FB nevypijes :D
|
| |
Re: s casti pravda, ale...
Od: dglk
|
Pridané:
3.8.2009 16:51
ale urcite na internete sa neozeries ani...
|
| |
katolicky arcibiskup
Od: katolicky arcibiskup
|
Pridané:
3.8.2009 11:50
ten katolicky arcibiskup je druha Babka z Olešanoviec ta by tiez vsetko zakazovala :D
|
| |
Re: katolicky arcibiskup
Od: Re: katolicky arcibiskup
|
Pridané:
3.8.2009 11:51
a to este nevie o azete :D
|
| |
Re: katolicky arcibiskup
Od reg.: D3VIANT
|
Pridané:
3.8.2009 11:57
Jakze nie... Nick biskup_01
|
| |
Re: katolicky arcibiskup
Od: rms
|
Pridané:
3.8.2009 14:07
to ani babka ^^
|
| |
Katolícky arcibiskup kritizoval SMS, emaily a Facebook
Od: Accuphose+
|
Pridané:
3.8.2009 11:50
Ale nikdo ty bláboly neposlouchal, všichni odešli :-D
|
| |
POKEC
Od: Micho69
|
Pridané:
3.8.2009 12:07
A to ešte nevie o SKYPE ICQ a POKECI
|
| |
Re: POKEC
Od: muflon
|
Pridané:
3.8.2009 13:48
ak by vedel o pokeci, tak by nan vatikan uvalil smrtelnu kliatbu.
na ten pokec myslim.
|
| |
Re: POKEC
Od: rms
|
Pridané:
3.8.2009 17:55
jj a vies co by sa potom stalo? nic
|
| |
Re: POKEC
Od: deks
|
Pridané:
3.8.2009 17:59
A využili by všetky svoje konexie na zničenie BOOOMu XD
|
| |
Re: POKEC
Od: Zmurko
|
Pridané:
4.8.2009 16:48
Co sa tyka BOOOMu, to by mohli poslat nejakeho Silasa z Opus Dei, co by to poriesil. To je hruuza portal :D
|
| |
ach jo :)
Od: seeco
|
Pridané:
3.8.2009 12:08
ak sa cirkev neprisposoby dobe, doba sa postara o to, aby cirkev nasla svoj koniec, doba uztlacania je davno za nami, ...
|
| |
Re: ach jo :)
Od: aleluja
|
Pridané:
3.8.2009 12:38
Doba utlacania je len pred nami !
Ved tu mame EU, Robka a tak dalej ;)
|
| |
Re: ach jo :)
Od: Zmurko
|
Pridané:
3.8.2009 17:39
"Kde iní končia, my len začíname."
-byrokratický aparát EU
|
| |
Fcbk vs. krcma
Od: Aldaris
|
Pridané:
3.8.2009 12:09
Podla mna on nehovori explicitne, ze tato forma komunikacie je len zla. Urcite to mnohym z nas stale dost pomaha, vsak ja sam tak komunikujem az az. Ale proste je dolezite uvedomit si, ze ist si s kamosom pisat na fcbk neni to iste ako s nim ist do napr. do krcmy. Nehovorim ozierat sa, ale proste sa porozpravat z oci do oci.
|
| |
Internetove Omše
Od: Micho69
|
Pridané:
3.8.2009 12:09
VEd cirkev si poradí a vynájde - Intrnetové omše
|
| |
Re: Internetove Omše
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
3.8.2009 12:14
To by nebolo na skodu a vyberat sa moze cez paypal. :)
Inak len pre info Vatikan ma aj web aj facebook stranku.
|
| |
Re: Internetove Omše
Od: Micho69
|
Pridané:
3.8.2009 12:15
a zasa vodu kažu a víno piju:o))
|
| |
Orisi
Od: Lyserg
|
Pridané:
3.8.2009 12:11
Follow the path of enlightment or be destroyed, biskup from <insert village name here>.
Hallowed are the Ori.
|
| |
Re: Orisi
Od: aleluja
|
Pridané:
3.8.2009 12:32
loooooool, si mi pripomenul stare casy ... nadhera, skoda ze uz skoncilo :P
|
| |
Re: Orisi
Od: lyserg
|
Pridané:
3.8.2009 22:29
Už nám čochvíľa začne Universe a trailery vyzerajú neskutočne božsky :) a to musí aj Papa uznať že áno!
|
| |
zasnem
Od: to je uplne jedno
|
Pridané:
3.8.2009 12:18
Len zasnem nad vasou inteligenciou.. keby to povedal ktokolvek iny, mozno by ste sa nad tym aj zamysleli. Chyba vam stipka tolerancie, vsetko co sa tyka cirkvi je zle. Ked povie niekto nieco "z kostola", ste potrazdeni a ani vas nenapadane sa nad tym zamysliet. Tento arcibiskup sice neponuka riesenie, ako spomenul niekto vyssie, ale ma pravdu. A ak niekomu sucasny stav medziludskych vztahov takto vyhovuje, je mi ho uprimne luto.
|
| |
Re: zasnem
Od: riderman
|
Pridané:
3.8.2009 12:22
je to ako keby sa niekto kto vôbec nerozumie psychológií snažil pomôcť niekomu s depresiami :D alebo ako keby chcel kuchár štiepiť atómy golfovou palicou :D iné ma nenapadne.
|
| |
Re: zasnem
Od: Micho69
|
Pridané:
3.8.2009 12:24
to komentuješ toho biskupa??? spravne:)) nakoniec si rozumieme
|
| |
Re: zasnem
Od: riderman
|
Pridané:
3.8.2009 12:25
áno, celkom sa mi páči že je tu toľko ateistov :)
|
| |
Re: zasnem
Od: Micho69
|
Pridané:
3.8.2009 12:27
Aby ten biskup pochopil o čo ide tak by musel ešte vela písať na skype/icq/pokeci/facebooku atd. :-)
|
| |
Re: zasnem
Od: rms
|
Pridané:
3.8.2009 14:01
to ano, ale mne sa nepaci ten pojem "ateista" pretoze to znie ako keby povodny/zakladny stav bol teizmus co je sprostost, pretoze teizmus je sireny, uci sa, vtlka sa malym bezmocnym a bezbrannym detom.
a preco? pretoze sami by si take hovadiny nevymysleli
ja davam prednost vyrazu racionalny alebo rozumny
|
| |
Re: zasnem
Od: milan.ko
|
Pridané:
3.8.2009 15:55
Nemusim mat doktorat z psychologie, aby som prisiel na to, co komentoval ten biskup. A dokonca aj ty by si na to prisiel, keby si troska pohol svojimi neuronmi.
|
| |
Re: zasnem
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
3.8.2009 12:35
Aky je rozdiel v tom, ked sa v minulosti dievciny predavkovali po tom, co ich niekto strapnil, ponizil (vymysli si dalsie formy) v skole, pripadne na nejakej dedinskej diskoteke?
Facebook je pre mna len ina forma komunikacie.
|
| |
Re: zasnem
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
3.8.2009 12:37
Ina forma komunikacie, ktora nemoze za to, ze ludia su niekedy svine. Ten arcibiskup je uplne mimo, ako prevazna vacsina ludi v cirkvi (cest vynimkam samozrejme)
|
| |
Re: zasnem
Od: aleluja
|
Pridané:
3.8.2009 12:40
Nie len ludia v cirkvi su mimo, ale vsetci su mimo ...
Staci sa pozriet vsade na okolo seba, na ulici, v MHD, kazdy je mimo a nevnima realitu, lebo su obmedzeny vacsinou :D
|
| |
Re: zasnem
Od: Micho69
|
Pridané:
3.8.2009 12:42
V dnešnej uponáhlanej dobe už nikto nema čas na medziludské vsťahy:)
|
| |
Re: zasnem
Od: aleluja
|
Pridané:
3.8.2009 12:44
Presne tak, ale je to zvlastne kde je chyba, ved ked pred 100 rokmi mali ludia na seba cas, ako je mozne ze dnes nemaju, kedze mame technologiu, ktora nam ulahcuje zivot ako nikdy predtym a dokonca nam aj setri cas, ale casu je stale menej a menej ...
|
| |
Re: zasnem
Od: Micho69
|
Pridané:
3.8.2009 12:46
Je to preto že den má stale iba 24 hodín. Niekde tá úspora času je ale niečo ju zasa pohltilo :)
|
| |
Re: zasnem
Od: aleluja
|
Pridané:
3.8.2009 13:08
porno ...
|
| |
Cirkev
Od: Micho69
|
Pridané:
3.8.2009 12:22
Ten biskup úplne nevystihol problem, ale cirkev sama o sebe je pochybna org.
|
| |
Re: Cirkev
Od: svaty
|
Pridané:
3.8.2009 12:30
cirkev je institucia...nepotrebna....na to aby som veril v niektoreho z bohov nepotrebujem instituciu
|
| |
Re: Cirkev
Od: Micho69
|
Pridané:
3.8.2009 12:31
Presne tak.
|
| |
Re: Cirkev
Od: muflon
|
Pridané:
3.8.2009 13:50
vsak ti ju nikto nenuti.
v peruna, velena alebo svaroga mozes verit aj bez cirkvi.
ale fajn, ze si to oznamil, budem si to pamatat.
|
| |
NAši pohanskí bohovia
Od: Micho69
|
Pridané:
3.8.2009 14:09
Ja som to študoval ale je to strašne zastaralé...
|
| |
Re: Cirkev
Od: svaty
|
Pridané:
3.8.2009 14:11
nikto mi ju nenuti? Ved je vsade !!! Na skolach, v telke,v politike, proste sa derie a miesa do vsetkeho a naco!! Neodvadza dane a je sucastou statu! Toto vsetko potrebujete na svoju cistu vieru?Pretoze verite ze existuje nejaky boh? Ja verim ze neexistuje a potrebujem na svoju "vieru" instituciu? Mohol by som hlasat vobec taku vieru? Asi sotva. Ved boh je len jeden, len skoda ze to hovori kazde nabozenstvo.
|
| |
Re: Cirkev
Od: muflon
|
Pridané:
3.8.2009 14:19
hluposti.
nikto ta nenuti byt veriaci a nikto ta nenuti byt clenom ziadnej cirkvi.
ak si myslis opak, zijes v bludoch.
|
| |
Re: Cirkev
Od: lolec
|
Pridané:
3.8.2009 18:05
nikto ma nenuti byt veriaci, ale bohuzial ma vsetci nutia platit dane a dost znacna cast z nich ide na podporu cirkvi.. takze az ked prestaneme byt krestansky stat tak mozes povedat ze ta nikto nenuti
|
| |
Re: Cirkev
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
4.8.2009 13:57
Mňa zase nútia prispievať na športové kluby, štadióny, menšinovú kultúru, tzv. autorské organizácie... O nič z toho nemám záujem. Navrhujem začať znižovať dane od tých väčších výdavkov, tj SOZA, šport... postupne príde aj na príspevok cirkvám.
|
| |
Re: Cirkev
Od: pjetro_pjetro
|
Pridané:
3.8.2009 14:53
Este zopar rokov a "vnucovanie" katolickej cirkvi ta uplne prestane trapit. Budes totiz zit v islamskej europe, to zacne byt sranda. Staci len vyckat...
|
| |
Re: Cirkev
Od: Zmurko
|
Pridané:
3.8.2009 17:45
Toto mi pripomina jeden mudry a (bohuzial) pravdivy vyrok:
To co nedokazu nasi bojovnici so zbranami, za nas vyriesia delohy nasich zien.
- Jasir Arrafat
|
| |
Re: Cirkev
Od: gnu_
|
Pridané:
4.8.2009 12:53
Jasné, prídu a ukameňujú nás nie? Takéto vtipy o 2012 si nechaj pre seba
|
| |
Re: Cirkev
Od: Zmurko
|
Pridané:
5.8.2009 15:16
Myslis? Napriklad take Holandsko, ktore je dost liberalna a multikulturna krajina ma v sucasnosti problem s pristahovalcami. "Domorodca" tam uz na ulici pomaly ani nestretnes. Ako v tom vtipe, ked ide turista po ulici, pyta sa na cestu cinana, ten nevie, cernoch nevie, arab tiez nevie. Reku a kde su vsetci domaci? Nevieme, asi su v praci.
Dalsia krajina je Francuzsko. Tam je moslimov ako hadov a su s nimi coraz vacsie problemy.
NAJvacsi bordel je takzvana "politicka korektnost", s ktorou si europa sama kope hrob. O par rokov, najviac desatroci si to vacsina uvedomi, ale to uz bude bohuzial neskoro...
|
| |
Re: Cirkev
Od: Padre Vittorio
|
Pridané:
3.8.2009 13:52
Cirkev je predovšetkým spoločenstvo veriacich. Predpokladám, že ako veriaci by si chcel svoju vieru zdieľať s ostatnými. A už máš cirkev. To, že zámerom niektorých jednotlivcov je urobiť z cirkvi prísne hierarchizovanú inštitúciu, je druhá vec, ale to nič nemení na jej podstate a na vzťahoch *úprimných* veriacich v nej/k nej.
|
| |
Re: Cirkev
Od: muflon
|
Pridané:
3.8.2009 13:53
on ma jeden problem.
ak tvrdi, ze nepotrebuje cirkev, vyvodzuje z toho, ze cirkev ako institucia nie je potrebna.
to je logika hodna dedinskeho idiota.
|
| |
Re: Cirkev
Od: svaty
|
Pridané:
3.8.2009 14:15
Toto ta naucila ta institucia? Nadavat na ludi, ktorych nepoznas? Pojdes do pekla
|
| |
Re: Cirkev
Od: muflon
|
Pridané:
3.8.2009 14:18
nie, to som vymyslel sam.
pisal som niekde, ze som veriaci?
o tebe to tiez neviem, ale v jednom zacinam mat istotu. ze si hlupy.
|
| |
Re: Cirkev
Od: svaty
|
Pridané:
3.8.2009 14:20
no vidis, nevies o mne nic a nadavas mi a ponizujes ma...dovolil by si take slova k cloveku tvarou v tvar? Asi sotva a potom kto je tu hlupy...
|
| |
Re: Cirkev
Od: muflon
|
Pridané:
3.8.2009 14:27
sudim iba z tvojich prispevkov. tie su hlupe.
za tie si mozes sam.
ponizujes sa sam.
|
| |
Re: Cirkev
Od: svaty
|
Pridané:
3.8.2009 14:29
rada do zivota...nesud, poznaj
|
| |
Re: Cirkev
Od: muflon
|
Pridané:
3.8.2009 14:37
ja neviem, si si spomaleny, alebo mas iba poobednajsie zazivanie.
este raz:
poznam ta z tvojich prispevkov tu. to je jedine kriterium, ktorym ta hodnotim. tvoje prispevky pocitujem ako hlupe. /predpokladam, ze ich pises dobrovolne/.
je to tvoja vizitka. tak sa potom necuduj.
|
| |
Re: Cirkev
Od: svaty
|
Pridané:
3.8.2009 14:48
tvoje pocity su neopodstatnene ale ak to tak citis tak fajn...Ja tvoje prispevky hodnotim ako plytke...pretoze nadavas a ponizujes cloveka ktoreho nepoznas. To je tvoja vizitka tak sa potom necuduj
|
| |
Re: Cirkev
Od: muflon
|
Pridané:
3.8.2009 14:55
ako som ta ponizil?
to ze som ti napisal, ze si hlupy?
haha
|
| |
Re: Cirkev
Od: riderman
|
Pridané:
3.8.2009 15:49
a teraz pobozkajte nevestu :D muflon + svaty :D
|
| |
Re: Cirkev
Od: svaty
|
Pridané:
4.8.2009 9:11
saso, napis konecne nieco poriadne a k veci a prestan chytat za slovicka, tie tvoje dotahovane komentare...takto mozeme pokracovat donekonecna...
|
| |
Re: Cirkev
Od: svaty
|
Pridané:
3.8.2009 14:25
"Cirkev je predovšetkým spoločenstvo veriacich" skor naopak: Cirkev predovsetkym nie je spolocenstvo veriacich
|
| |
Re: Cirkev
Od: muflon
|
Pridané:
3.8.2009 14:28
na to si prisiel akou uvahou?
|
| |
Re: Cirkev
Od: svaty
|
Pridané:
3.8.2009 14:33
no niekedy staci len otvorit oci
|
| |
Re: Cirkev
Od: muflon
|
Pridané:
3.8.2009 14:38
to je argument ako noha.
skus konkretne.
napriklad mozes zacat takto:
"myslim si, ze cirkev nie je predovsetkym spolocenstvom veriacich, lebo...." a za tym nejaky argument.
oci nie su argument.
|
| |
Re: Cirkev
Od: svaty
|
Pridané:
3.8.2009 15:03
myslim si, ze cirkev nie je predovsetkym spolocenstvom veriacich, lebo: cirkev je institucia a veriaci su sami o sebe spolocenstvom, teda nie instituciou a teda nie cirkvou. Z toho (podla mojho nazoru) vyplyva, ze cirkev je nepotrebna, je to len akasi formalna zastita, ktorej cielom je financny zisk a ziskanie moci pricom samotny motiv a podstata oneho spolocenstva veriacich je iny. Cirkev je parazit, ktory sa tvari ako priatel spolocenstva veriacich. Nemam nic proti veriacim, uznavam ich, ale cirkev v mojom chapani neuznavam, pretoze ani ja ako neveriaci nepotrebujem institucie , zakony a pod. na svoju "vieru" Cirkev je pre nmna iba ziskova institucia, ktora je financovana statom, teda aj mnou a neodvazda dane a ja ako neveriaci z nej nemam osoh, pricom prispievam do jej pokladnic.
|
| |
Re: Cirkev
Od: aleluja
|
Pridané:
3.8.2009 12:31
Ale radsej hodim eurovku do kostola ako do Fica, pretoze ten sa ani len nepodakuje.
Pripadne, ak by som ju dokazal hodit tak silno, ze by som mu ... hm ...
|
| |
Re: Cirkev
Od: Zmurko
|
Pridané:
3.8.2009 17:50
Ja by som dal F(r)icovi s tou euroukou pupendo. Ak ked skor by som pouzil nejaku pamatnu 1 kg plaketu :D
|
| |
zaujimave
Od: curak
|
Pridané:
3.8.2009 12:32
ci to ma nieco s cirkvou ci nie tak to nie je v tomto podstatne. ide o to ze ma pravdu. aspon podla mna. nic proti socialnym sietam ale sediet pri nich doma na ukor ziveho stratavania sa s ludmi... je to fakt bieda
|
| |
Re: zaujimave
Od: Micho69
|
Pridané:
3.8.2009 12:35
Ano o to ide realita verzus virtualita a strata času verzus užitočne využitý čas./hlavne mladeži sa to týka/
|
| |
Snad prvy raz co sa mi zda zmysluplne vyjadrenie predstavytela RKC!
Od: eskimak
|
Pridané:
3.8.2009 12:50
No celkom zaujimave je, ze na to prisiel (netusiac este nic o internete a mobiloch) uz v roku 1955 Isaac Asimov v romane Nahe slnko! Tam elektronicku komunikaciu medzi ludmi na Solarii dotiahol az po fyzicke nestretavanie sa (odpor k fyzickemu kontaktu), ale...
Mobil,SMS,i-net tu mame par rokov. Masovo v domacnosti mozno ani nie 10. Zamyslime sa o kolko hodin fyzickeho kontaktu s rodinou, kamaratmi priatelmi nas pripravuju? Najhorsie, ze cim dalej, tym viac! Kolko casu ostava po dokonalost solarianskej 3D projekcie a zdanlivej "nepoterbe" fyzickeho kontaktu?
PS: tiez nenavrhujem riesenie, len sa tak zamyslam...
|
| |
Re: Snad prvy raz co sa mi zda zmysluplne vyjadrenie predstavytela RKC!
Od: micho69
|
Pridané:
3.8.2009 12:54
Isaak je trieda:)
|
| |
Re: Snad prvy raz co sa mi zda zmysluplne vyjadrenie predstavytela RKC!
Od: sfbsdfbsdfbdfbdfbgdfbg
|
Pridané:
3.8.2009 12:54
+1
A divim sa, preco to tu niektori kritizuju. Bud su uz naozaj zavisli alebo by im to mali povedat ich Pokemoni (alebo nejaki ini hrdinovia), aby sa nad tym zamysleli.
|
| |
Re: Snad prvy raz co sa mi zda zmysluplne vyjadrenie predstavytela RKC!
Od: Micho69
|
Pridané:
3.8.2009 12:57
nekritizujeme - on má pravdu svojím spôsobom....ale on na to pozerá tiež svojím uhlom pohladu.
|
| |
Re: Snad prvy raz co sa mi zda zmysluplne vyjadrenie predstavytela RKC!
Od: Stevko_
|
Pridané:
3.8.2009 13:28
V slovenčine to (neviem prečo) pod názvom "Vo vesmíre niekto vraždí".
|
| |
Prva forma virtuality
Od: Micho69
|
Pridané:
3.8.2009 13:00
A len tak mimochodom z historie... Posol priniesol list od panovníka inemu panovníkovi..A už ten panovník nebol prítomný fyzicky. A tým sa to všetko začalo.
|
| |
ach jaj
Od reg.: Dezider Dezider
|
Pridané:
3.8.2009 13:04
ale ved sa tu vravi o tom ze pomaly vymiera komunikacia z oci do oci. on vravi o tom ze pride cas ked stretnes na ulici cloveka a nebudes vediet ako sa pozdravit,co mu vlastne povedat a ako mu to povedat.si budete pisat smsky a stat pri sebe?samozrejme nevravim ze zakazat tie siete,ale deti uz teraz travia cely svoj cas pri PC a nic ine nevedia.no snad este poflakovat sa pri pive,cigaretach a tak(cest vynimkam).
|
| |
Re: ach jaj
Od: Micho69
|
Pridané:
3.8.2009 13:06
Lebo rodičia nemaju čas ich vychovavať....alebo to nevedia?
|
| |
Cirkev
Od: Micho69
|
Pridané:
3.8.2009 13:18
Myslím si že cirkev je pod tlakom...neviem či sleduju, či si počítaju verne ovečky ale asi im klesli počty verných.... Takže cirkev sa alebo prispôsobí pokroku alebo zanikne. Alebo zanikne.
|
| |
Re: Cirkev
Od: dfasdfasdf
|
Pridané:
3.8.2009 13:29
Ja dufam, ze sa co najmenej ludi prisposobi takemu pokroku ako vyhradne virtualna komunikacia. A o to pokial viem ide aj tomu arcibiskupovi (a povedal aj dovody).
|
| |
motlitba maniaku
Od: Gamer
|
Pridané:
3.8.2009 13:31
V mene procesora harddisku a ramky,Enter.
|
| |
Re: motlitba maniaku
Od: Micho69
|
Pridané:
3.8.2009 13:34
Matrix amen
|
| |
Re: motlitba maniaku
Od: Re: motlitba maniaku
|
Pridané:
3.8.2009 15:17
blood omen
|
| |
letoo
Od: Peeeeee
|
Pridané:
3.8.2009 16:03
Ak by to povedal tvorca Linuxu alebo aktivista proti Billovi Gatesovi, kazdy jeden z vas panov, co tu sedia 24/7 a komentuju kazdu chujovinu, by suhlasil. Ak to povie krestan, je zle. Aj ked ma uplnu pravdu, banda miestnych tupohlavov si z kontextu znova vytiahne len to, co chcu a budu urazat. Nikto tu nenamieta nic o komunikacii s kamaratmi, ktorych mate na druhom kontinente, kludne si aj s vlastnym susedom o poschodie nizsie piste na facebooku, je to kazdeho rozhodnutie, na tom nie je nic zle.
|
| |
Re: letoo
Od: pokracovanie
|
Pridané:
3.8.2009 16:03
On hovoril o krajnych pripadoch zavislosti, ktora uplne nahradza socialny proces a vyusti to k samovrazde, vrazde a podobne. Teraz sa mozeme bavit o tom, aka je to chyba vychovy, slaba psychika jedinca, atd... kazdopadne je nepopieratelne, ze nieco taketo moze posobit ako velmi silny katalyzator. Preto sa prosim nechovajte ako banda idiotov a skuste sa nad tym nazorom zamysliet, pretoze on sa podla vas mozno chova ako trapny stary krestansky dedko, ale vy sa chovate ako opice s palicami z doby kamennej. Mimochodom, podobnych kritik je dennodenne milion z roznych ust, nielen tych krestanskych, nemozem sa ubranit, ze DSL.sk si tuto novinku vybrala tak trochu tendencne.
P.S.: Do kostola nechodim a samotnu Cirkev tiez moc nemusim...
|
| |
Spoved cez SMS
Od: Spoved
|
Pridané:
3.8.2009 16:26
To by bolo, 5 minut pred primanim poslem SMS plnu hriechov a dostamen spatnu SMS s rozhresenim v cene 1€. Alebo nedostanem.. :)
|
| |
video
Od: piero11111
|
Pridané:
3.8.2009 17:25
http://tinyurl.com/mg2e2l
|
| |
Re: video
Od: yayayaaaaaaaaaa
|
Pridané:
3.8.2009 23:13
tomu never :D to môže každý povedať
|
| |
Zaostalí hlupáci
Od: Jaroslav Henzély jarkov1@azet.sk
|
Pridané:
3.8.2009 21:53
Nechápem čo sa do toho cirkev furt štve, to že sa ľudia môžu dorozumievať po celom svete a baviť sa im vadí?
Tak sa mi vidí že cirkev furt zakazuje tie najlepšie veci:
Sex
E-maily
Internet
Porno
Mobili
...a to že oni hlásajú klamstvá, oblbujú ľudí, kradnú-to nevidia...
|
| |
Re: Zaostalí hlupáci
Od: diskutér
|
Pridané:
9.8.2009 18:38
"...a to že oni hlásajú klamstvá, oblbujú ľudí, kradnú-to nevidia... "
Išiel by majiteľ monopolnej vysokoziskovej firmy sám proti sebe? :)
|
| |
ujovi fararovi
Od: ...
|
Pridané:
4.8.2009 7:43
boh to tak chcel.. nech sa s tym ujo farar zmieri.
|
| |
b u l w a r
Od: topky
|
Pridané:
4.8.2009 9:22
Uz aj s dsl.sk robite bulvar?
|
| |
moj nazor
Od reg.: matuli
|
Pridané:
4.8.2009 11:27
podla mna ma pravdu, treba chodit viac medzi ludi a nestravit 16 hodin denne nezmyselnych chatovanim
|
| |
hehfghgf
Od: firdjirjhidr
|
Pridané:
4.8.2009 18:21
....podme ukrizovat facebook ...na 3.den vstane z mrtvych x)
|