|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12345
Od: barsco
|
Pridané:
31.7.2009 13:16
Si myslim ze mali dat pre vsetkych na 2 Sk a hotovo...
|
|
Re: 12345
Od: ...
|
Pridané:
31.7.2009 13:30
verím že časom sa aj toho dožijeme...
|
|
verdikt
Od: verdikt
|
Pridané:
31.7.2009 13:17
nemyslim si, ze by O2 bolo ochotne zohladnit tento svoj prospech prostrednictvom dalsieho znizovania cien, ale na druhu stranu, trosku to prislapne orangu a tmobilu na päty, co je z mojho pohladu iba dobre.
|
|
Re: verdikt
Od reg.: den__
|
Pridané:
31.7.2009 13:23
Tim dvom by bolo treba poriadnou motykou bo gulach, aby to mohlo mat aspon naznak nejakeho efektu.
|
|
Re: verdikt
Od: miguelxyz
|
Pridané:
31.7.2009 13:59
nechapem tvojmu prispevku. ak mas problem s OR a TM a take O2 ti prijde v pohode, tak bud ich zakaznikom a nemusis sa rozculovat.
|
|
Re: verdikt
Od: Re: verdikt
|
Pridané:
31.7.2009 14:02
su proste ludia ktori si radi zanadavaju :-)
|
|
Re: verdikt
Od: pjetro_pjetro
|
Pridané:
31.7.2009 16:29
chlapci, obaja bohuzial netusite o com...
OR a TM tu dlhe roky drzali "duopol" so spinavymi praktikami a to koho si (bol) zakaznik v tomto pripade nehra ziadnu rolu. tu sa jedna o pokriveny trh
|
|
Re: verdikt
Od: Rival-e
|
Pridané:
31.7.2009 18:43
plne s Tebou suhlasim, robili si tu co xceli, pri com ked som mal moznost sledovat trh u nas a napriklad v irsku, kde si uz nemohli dovolovat to co u nas nakolko tam mali inu konkurenciu a najmenej 8 operatorov, co som ja stihol zaregistrovat v tom case. tam mali uplne ine poplatky a akcie ako u nas na sk. tu na SK operatori OR a TM zdierali slovakov.
|
|
Re: verdikt
Od: RIKK
|
Pridané:
31.7.2009 18:55
neber ma zle, ale podla toho "xceli" si sa o tych 8 irskych operatoroch docital niekde na azete, nakolko tu su vodafone, o2, meteor a three (3).
co sa tyka tych poplatkov, je to spravne, ze je o2 ako minoritny poskytovatel sluzieb zvyhodneny.
|
|
Re: verdikt
Od: Rival-e
|
Pridané:
31.7.2009 19:24
no ja ta zle neberiem, ale na azet nechodim uz len z 3 dovodov, ktore tu menovat nebudem, takze to si sa moc kopol. pre mna je azet jedna velka neznama. a dalej v severnom irsku mas aj orange a t-debil ak sa nemylim a este nejake mozno som cislo 8 prestrelil, ale viem, ze bolo ich tam dost. a taktiez viem od spolocnika, ktory vlastne tam dlho posobil (ja na SK), ze preto sa rozhodol pre O2, lebo mali najlepsie sluzby za najlepsie ceny nepozerajuc na rozne akcie. Skratka O2, je dost dobry, silny a masivny operator, a len fandim tomu, ze su trocha zvyhodneny.
|
|
Re: verdikt
Od: RIKK
|
Pridané:
1.8.2009 22:39
co sa tyka spocitavania operatorov v northern ireland a v republic of ireland, je ako spocitavanie operatorov v cechach a na slovensku, no more comment here :-) ten azet neber podstatne, nabuduce tu niekomu napisem ci to vycital v zornicke na adult strane... jednoducho nespravna informacia nieje informacia.
|
|
Re: verdikt
Od: Rival-e
|
Pridané:
2.8.2009 14:39
pohodicka, myslel som to dokopy, nakolko som v NI bol len 2 krat dokopy, asi tak na 7 dni pracovne, takze som siel z dublina smerom na bangor, a to ako pises, bola cesta z irska do severneho irska a len tak podla toho zhruba som spocical, ze asi kolko mohlo byt. :))
|
|
Re: verdikt
Od: uasi
|
Pridané:
2.8.2009 3:18
ty si myslel asi aj virtualnych operatorov a s tymi verim ze ich tam je aj 8 v UK je ich plna rit aj take TESCO je tam mobilny operator ale vlastnu siet tusim vlastni iba 5
|
|
Re: verdikt
Od: Rival-e
|
Pridané:
31.7.2009 18:41
ja sa uz davno nerozculujem a som uz skoro 2 roky klientom O2 a som nadmieru spokojny a vyuzil som vsetky vyhody co ponukali, a este aj neobmedzeny internet za 6 EUR je cool vecicka. fakt neviem si vynachvalit O2, pricom orange ma vela krat sklamalo, a t-motyl si zasa uctuju este aj to ze dychas.
|
|
Re: verdikt
Od: miguelxyz
|
Pridané:
31.7.2009 23:13
no vidis. vsetci sme spokojni, ja keby som presiel od mojho sucasneho operatora k O2 tak platim minimalne 2x tolko, takze to radsej nebudem skusat. kazdemu sekne nieco ine, nevidim dovod nadavat na druheho operatora len preto, ze mi menej vyhovuje popripade mi je menej symapicky
|
|
Re: verdikt
Od: Rival-e
|
Pridané:
1.8.2009 15:04
s tym suhlasim, kazdemu sekne nieco ine, ale ja som mal problem s pomaranocom to, ze zvykli si na urcitu vysku sumy, ked som cestovaval mimo SK, a tu mi fakturovali aj vtedy ked som uz bol na SK, tak som si myslel, ze som tolko pretelefonoval, nebral som na to ohlad. Az ked sa mi pokazila sim karta, mal som este aj t-mobile, a nemal som cas ist vybavit si novu, tak asi 3 mesiace som nepouzival orange, a stale mi uctovali take vysoke sumy, cize pausal som mal asi okolo 640 Sk v tom case a vzdy mi uctovali od 2990 do 3300 Sk, skratka kazdy mesiac suma v tomto rozsahu bez toho aby som prevolal co i minutu a ked som to xcel riesit, tak ziadali po mne poplatky za vypisy a podobne sracky, tak som s nimi skoncil, a toto iste sa stalo viacerym znamim a spominali mi to.
|
|
Re: verdikt
Od reg.: den__
|
Pridané:
31.7.2009 20:35
Reagoval som na prispevok, nie clanok. Co sa tyka zvyhodnenia niekoho ineho tak neverim ze ti dvaja srandisti budu naozaj skodny. Ich cielom su zisky a tie oni na slovensku vedia robit.
|
|
OK OK OK
Od: Baranock
|
Pridané:
31.7.2009 13:20
Wow, som prekvapeny, ze na Slovenskom TU su ludia, co sa snazia rozvijat telekomunikacny trh a zvyhodnili O2. Gratulujem.
|
|
Re: OK OK OK
Od: Re: OK OK OK
|
Pridané:
31.7.2009 13:54
To rozhodnutie sice padlo v TU SR, ale nie z ich vlastnej vole, bolo to na zaklade standardu EU.
|
|
Este sa neteste!
Od: marek1234
|
Pridané:
31.7.2009 13:27
Este sa neteste (vratane seba :-) Ako to tak vidim, prvy bude pomarancovy, co sa bude branit zubami nechtami, napadat rozhodnutia TU, zalovat na EK a tvrdit, ze to je nespravodlive!
|
|
Re: Este sa neteste!
Od: leni
|
Pridané:
31.7.2009 13:57
aby si nebol prekvapkany ked sa tomu nebude vobec orange ci tmobile branit
|
|
Re: Este sa neteste!
Od: Re: Este sa neteste!
|
Pridané:
31.7.2009 14:00
nie iba daju este vyssie ceny hovorneho :-) nebolo by to po prvy raz co orange a tmobile hladali rozne sluzby a poplatky kde mozu beztrestne zvysovat ceny ;-)
|
|
zeby chybicka?
Od: 0dee
|
Pridané:
31.7.2009 14:02
Za ukončenie hovorov ... ??? coze ako sa da za ukoncenie hovorov platit na minuty? :-D
|
|
Re: zeby chybicka?
Od: Baranock
|
Pridané:
31.7.2009 14:14
Ukoncenie hovorov v nejakej sieti znamena, ze hovor smeruje z inej siete do tejto siete.
|
|
Re: zeby chybicka?
Od: 0dee
|
Pridané:
31.7.2009 14:44
nie nahodou uskutocnenie?
|
|
Re: zeby chybicka?
Od: lobo
|
Pridané:
31.7.2009 15:43
ukoncenie
|
|
orangeo2
Od: GbQ
|
Pridané:
31.7.2009 15:38
Dnes mi došla SMS od Orange-u, že za svoj BlackBerry internet budem platit menej (teraz dačo cez 9 eur) a dostanem 10 krat viac.. (Teraz 10MB, potom 100MB) .. Povedal som si ejha!
Ale, je tu ale... Budem mať 100MB za cca. 5-7 eur..
V O2, dostanem neobmedzený internet do mobilu za 6.x eur.
|
|
Re: orangeo2
Od reg.: lobogo
|
Pridané:
31.7.2009 23:46
a rýchlosť ??? ja mám 1 GB od orange za 7 € cca netuším presne a ako som úplne spokojný.. som pripojený cez mobil prípadne cez neho na notebooku hlavne keď som niekde mimo ba a vyhovuje
|
|
......
Od: šľapka
|
Pridané:
31.7.2009 18:15
Čo mne je po nejakom O2, veď aj tak volám výhradne len z balkóna!
|
|
Re: ......
Od: Re: ......
|
Pridané:
31.7.2009 18:23
no ty si teda riadna slapka...
|
|
Re: ......
Od: RIKK
|
Pridané:
31.7.2009 19:01
paaaaa pa paaaa pa paaaa pa pa pa pa pa paaaaaa :-)
|
|
Re: ......
Od reg.: den__
|
Pridané:
31.7.2009 20:31
Vy ste teda posunuli uroven celej diskusie...
|
|
Re: ......
Od: Re: ......
|
Pridané:
31.7.2009 20:58
obcas sa treba aj zasmiat :-)
|
|
Re: ......
Od: aleluja
|
Pridané:
31.7.2009 22:29
Velebnosti.
|
|
aky dopad?
Od: online
|
Pridané:
1.8.2009 11:06
aky dopad to bude mat na nas? tzn. ceny volani za minutu, pokial som to spravne pochopil tak v podstate ziadne akurat ze O2 bude mat vacsi zisk za prepojovanie (za volania z druhej siete) ako T a O...
|
|
nic sa nezmeni
Od reg.: (TnT)
|
Pridané:
1.8.2009 13:38
ci bude mat profit o2 2sk alebo 5sk nic natom nezmeni fakt ze orange a tcom su najvacsi a mozu si dovolit nadalej zdierat ludi ako doposial, o2 malo prist pred 5 rokmi, skoda
|
|
O2 vyhodnejsi
Od: Fantomlord4110
|
Pridané:
1.8.2009 14:15
Ja mam t mobile a koncim s nim, prejdem na o2 len co mi skonci viazanost.
V porovnani s t-mobile (relax60) je o polovicu lacnejsi.
Nepotrebujem akcie kde mozem volat do nekonecna iba v jednej sieti, a tiez sa nevykecavam jak moja svokra , volam len ked potrebujem , no niekomu vyhovuje pravy opak , ale pre mna jednoznacne o2.
|
|
dnes má meniny Božidara, zajtra Gustáv
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
1.8.2009 15:31
Ja som tiez v T-mobile ale odchadzam odtial... do O2.... Ja volam vela krat a kroatko cize nepotrebujem blbe akcie od 6 do 6 zadarmo do jednej siete a do ostatnych zas mam 2x drahsie.... proste chcem mat do kazdej siete rovnaku cenu prost chcem FER...
|
|
čo tak zregulovat aj ostatne veci?
Od reg.: easy78
|
Pridané:
1.8.2009 23:53
Chce sa mi grcat ked tichto zlodejov vyhlasia za "firmu roka",lebo v postate predavaju hovno v krabici!V rakusku je Orangutan 7x lacnejši napriklad... Ale rad by som zavrtal aj do ineho problemu: a to nepomer cien medzi predplatnymi kartami a paušalmi. Ked kedysi davmo začinal Globtel s "Primou" a Eurotel s "Easy" tak ceny za minutu v paušaloch boli u tych najnikšichaj o 20-50% vykšie ako u kariet.Dnes po 10 rokoch ceny v paušaloch spadli na "0" v niektorych pripadoch ,ale stale platim za minutu 10sk.Takže ak mam mat na vyber či chcem byt viazany či neviazany ,tak by som mal mat aj rovnake podmienky-poplatky a skutočnu slobodu vyberu!
Čo sa tyka O2 tak vela ludi okradli o velke sumy na tomže im neoznamili že im 2x konči kredit,hoci 1X tak urobili.Preto im mnohy klienti ušli spet k povodnym operatorom ako napriklad aj ja...
|
|
Re: čo tak zregulovat aj ostatne veci?
Od: hhhddd
|
Pridané:
3.8.2009 1:15
to s tym kreditom u 02 som nepochopil co si tym chcel povedat
|
|
Teraz zistime, ktory op je slusny
Od: stevenr
|
Pridané:
3.8.2009 11:45
CTU stanovil znizenie prep.poplatkov k 1.2.2009 o 0,40 Kc/min. Len dvaja to premietli v plnej miere do znizenia cien volani /Ufon a 802VOX/, ostatni mlcia ako vos pod chrastou dodnes. Pritom su to prachy od klientov a oni si ich medzi sebou iba posuvaju. Konecne sme sa priblizili k EU priemeru, najdrasi su bulharski operatori. Ale na Cypre to funguje aj pri 2 centoch/minuta, takze kto bude zalostne knucat, ze sa to neda, bude trapny. A snad mu to spocitame aj my, jeho zakaznici.
|