| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
ide to do ....
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
9.7.2009 16:49
ide to do ...
tuto planetu cakaju v nasledujuich par storociach zrejme krusne casy ... ako o tom za posledne roky hovoria filmy stylu 11. hodiny s bozskym leonardom (di capriom, nie da vincim), home a ine ... filmy tohoto razenia sa objavuju coraz castejsie ...
|
| |
Re: ide to do ....
Od reg.: den__
|
Pridané:
9.7.2009 17:24
Never vsetkemu co vidis v telke. Obzvlast ak tam hra DiCaprio. Je to dost dobry herec :-)
|
| |
Re: ide to do ....
Od: Peeeeet
|
Pridané:
10.7.2009 10:10
Nahodou Caprio je v pohode, resp. povedz film kde nie je..(Titanic neratam, to je romanticky velkofilm ale ani tam nebol zly)
|
| |
Re: ide to do ....
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
9.7.2009 19:33
http://www.youtube.com/watch?v=7W33HRc1A6c
|
| |
Re: ide to do ....
Od reg.: fafkac
|
Pridané:
10.7.2009 7:05
planetu? planeta nas prezije, len ci to aj ludia preziju...
|
| |
Re: ide to do ....
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
10.7.2009 7:43
Podla niektorych vedcov je konspiracnou teoriou aj samotne globalne oteplovanie. ;)
|
| |
Re: ide to do ....
Od: Cpx
|
Pridané:
10.7.2009 9:31
Globalne oteplovanie je BS, teplota planety ide presne podla aktivity slnka, to ze je teplejsie/chladnesie je slnecna aktivita, samotna priroda sama o sebe vyprodukuje 97% CO2, ludia a tovarne 3% CO2 tak neviem kde sa kazdy sere do oteplovania.
|
| |
Re: ide to do ....
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
10.7.2009 10:00
Nechapem ako niekto moze drisnut taku cipovinu. Nemyslim co ma na svedomi globalne oteplovanie, ci za to moze CO2 alebo nie. Tam existuju tabory "vedcov", ktori v CO2 nevidia problem.
Cipovinou som myslel ten pomer: samotna priroda sama o sebe vyprodukuje 97% CO2, ludia a tovarne 3% CO2. Takze tie stovky miliard ton CO2 (stovky bilionov metrov kubickych CISTEHO CO2) kazdy rok vyprodukovane druhom homo sapiens
ide kde? Mimochodom CO2 v prirode produkuju earobne organizmy (tie O2 potrebuju). Rastiny opacne CO2 pohlcuju! Dovolim si pochybovat ze vsetka biomasa na Zemi produkujuca C02 ma na svedomi jeho 25% narast len za polednych 50 rokov (!!!!!) :
http://en.wikipedia.org/wiki /File:Mauna_Loa_Carbon_Dioxide-en.svg (medzeru za wiki prec)
|
| |
Re: ide to do ....
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
10.7.2009 11:01
rastliny produkuju CO2. Nielen kyslik, ale aj oxid uhlicity. suvisi to s kolobehom reakcii - fotosyntezy. Precitaj si na wikipedii viacej. Alebo popros niekoho s biologiou, nech ti to vysvetli.
|
| |
Re: ide to do ....
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
10.7.2009 11:23
Ak rastliny v priebehu fotosyntezy produkuju CO2, nechal by som ta z fotosyntezy prepadavat az by si zcernal/zuholnatel/skamenel ... Rasliny z CO2 a H20 vo fotosynteze produkuju C6O6H12 (monosacharid) a O2 ! Inak: CO2 a H20 su reaktanty a cukor a kyslik su produkty. Samozrejme to nie je take jednoduche ako sa uci v 9. rocniku ZS, v skutocnosti je to ovela zlozitejsie ... na VS sme na biochemii fotosyntezu brali na niekolkych stranach so zlozitym prepojenim na cipovsky vela dalsich zlozitych biocyklov ...
Alebo som ta mozno zle pochopil. Kolobeh v prirode samozrejme je a C02 a ine plyny sa uvolnuju pri rozkladoch biomasy.
|
| |
Re: ide to do ....
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
10.7.2009 12:10
Asi som to napisal velmi neskolacky, ospravedlnujem sa, uz je to vela rokov, co som z biologie maturoval. Keby pohladam materialy a poznamky, celu rovnicu by som ti opisal. ale skusim to takto:
Tak ako my dychame kyslik a vydychujeme CO2, tak rastliny vdychuju kyslik a vydychuju CO2.
Fotosynteza je skorej nieco ako "travenie" rastlin.
cize ide o dva odlisne kolobehy, o dve reakcie. ale obe su premennymi v procese fotosyntezy.
|
| |
Re: ide to do ....
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
10.7.2009 12:20
zabudanie je svina, alebo ako sme sa ucili na psychologii - krivka zabudania je svina :-)
|
| |
Re: ide to do ....
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
10.7.2009 12:43
ale aspon viem kde ich v pripade potreby hladat :) Ked clovek vobec v danom obore s danymi informaciami nepracuje..tak je to normalne ze cosi pozabuda :)
|
| |
Re: ide to do ....
Od: matkoooo
|
Pridané:
10.7.2009 13:14
No, ja mam biologiu este teraz a zhodov nahod sme minuli rok brali fotosyntezu dost podrobne, a preto viem, ze pri fotosynteze sice vznika O2, ale zaroven toho vzdy prebieha aj dychanie, teda malu cast z toho opat premienaju naspat na CO2.
|
| |
Re: ide to do ....
Od: 123s
|
Pridané:
11.7.2009 14:26
nepotrebuju k tomu nahodou aj slnecnu energiu?? a preto v noci produkuju rastliny aj CO2..???
|
| |
Re: ide to do ....
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
13.7.2009 7:54
ano samozrejme potrebuju slnecnu energiu ... fotony viditelneho spektra su zachytavane myslim tromi specialnymi komplexami latok (presnejsie povedane molekuly v istych zlozitych komplexoch latok v istych vrstvach listu v sucinnosti s dalsimi biologickymi strukturami, su schopne zachytit dopadajuce fotonmi - presnejsie vedia sa excitovat a teda premenet energiu slnecneho ziarenia na chemicku) ... kazdy z troch suborov latok je cvitlivy na inu zlozku svetla ... tie zlozite subory latok su dalej zaclene do skurevsky zlozitych cyklov ... vsetko sa to deje v liste hrubky par desatin mm!
nie, cez noc ked nesvieti slnko, rastliny neproduduju CO2 ...
|
| |
Re: ide to do ....
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
10.7.2009 11:03
no, a co sa tyka pomeru a tovarni, pri vybuchu 1.sopky sa uvolni do vzduchu tolko siranov, CO2 a ostatnych znecisteni, kolko ludstvo vyprodukuje za niekolko rokov. a kolko sopiek vybuchne rocne? hm?
|
| |
Re: ide to do ....
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
10.7.2009 11:27
- hej, to je na jednej strane pravda, sopky su vyznamny producent CO2, S02, NH3 a inych plynov
- rocne vybuchne zlomok sopky (sopky, ktorej vybuch je zmienenia hodny - inak povedane taky vybuch je raz za par rokov) ... nieco v style sv. Heleny, Pompeji, Etny atd ... alebo vidis v spravach 2x tyzdenne ze vybuchla velka sopka?
|
| |
Re: ide to do ....
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
10.7.2009 11:35
a do toho mozme este zaratat aj podmorske erupcie ...
|
| |
Re: ide to do ....
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
10.7.2009 13:54
no podla udajov z netu je kazdy rok jedna velka erupcia..a ked vyda tolko necistot ako ludstvo napr za 5 rokov...tak bez komentara :)
|
| |
Re: ide to do ....
Od: matkoooo
|
Pridané:
10.7.2009 13:15
podmorske erupcia a velke bahenne polia ktore si vyprdkavaju metan, ktory je niekolkonasobne vacsi sklenikovy plyn ako co2 :D
|
| |
Re: ide to do ....
Od: Zmurko
|
Pridané:
10.7.2009 10:22
Myslim ze je to uplna <>.
Velke hodnoty a vykyvy CO2 boli aj pred par storociami a cim to bolo? Zakladalo sa vela taborakov?
Podla merani sa vdaka slnecnej aktivite otepluju aj vsetky ostatne planety v slnecnej sustave. :)
|
| |
Re: ide to do ....
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
10.7.2009 11:24
Mozno ze za zvysenie teploty moze CO2, nie priamo jeho produkcia, ale jeho akumulacia, pretoze clovek nici pridodu, hlavne dazdove pralesy, ktore su "plucami planety". Tak ci onak, bude zaujimave sledovat ako si ludstvo poradi s inymi problemami ako je populacia, neobnovitelne zdroje, mozno "3. svetova". V rozpeti rokov 2020-2050 sa to rozhodne.
|
| |
Re: ide to do ....
Od: Zmurko
|
Pridané:
10.7.2009 11:31
To urcite ano. Sranda bude, ak sa vyriesi energeticka sebestacnost africkeho kontinentu. Ked sa minu terajsie zdroje (ropa, plyn, uhlie) bude sa musiet konecne prejst na veci ako fuzia, vodik a podobne. Ak bude afrika energeticky sebestacna, vtedy nastanu problemy, konkretne velky populacny boom. Uz teraz je tam privysoka natalita, ktora sa trochu vyrovnava zlymi zivotnymi podmienkami. Ked sa niektore podmienky zlepsia, moze casom nastat masova migracia na sever kvoli vode, potrave a podobne. Za 100 rokov budu africania kolonizovat europu :D
|
| |
Re: ide to do ....
Od: Marvin
|
Pridané:
10.7.2009 18:53
To je sranda. Ja som zasa čítal, že práve obrovské plochy pralesa v horúčavách produkujú ešte viac skleníkového efektu, teda taký sebazničujúci kolobeh.
Za komunistov sa písalo, že Slnko vyhára, aj tam nejako pochybne bolo uvedené že ako moc.
No v jednej zaujímavej knižke po roku 2000 som sa zasa dočítal, že Slnko stratilo horením za 4.5 miliardy rokov iba 0,1 % svojej hmoty. Tak kto si z koho robí vola?
|
| |
Re: ide to do ....
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
12.7.2009 16:14
Pise sa to aj teraz a ze to sposobuje objavovanie slnecnych skvrn.
|
| |
matafaka
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
9.7.2009 16:55
len zabudla NASA napisat, ze globalne oteplovanie prebieha na vsetkych planetach slnecnej sustavy. Je evidentne, ze sa v nasej sustave fakt nieco deje. Tak by radsej mali povedat pravdu a nie oblbovat svet tym, ze za globalne oteplovanie moze priemysel a velka koncentracia CO2. Urcite, ze ma nejaky percentualny podiel, to sa nemoze zapriet, ale podla mna dost mizivy.
|
| |
Re: matafaka
Od reg.: dosthustyjakotypek
|
Pridané:
9.7.2009 17:41
zaujimave, to pocujem prvykrat - aky je dovod? slnko je teplejsie/vyzaruje viac tepla? alebo sa planety priblizuju k slnku?
imho dokazy o implikacii "viac CO2 => rychlejsie globalne oteplovanie" su jasne
|
| |
Re: matafaka
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
9.7.2009 17:47
niektore veci, ktore neprecitas v novom case a ani neuvidis v tv-novinách este neznamenaju, ze su to vymysli. Skus na nete patrat sam, informacii je dost, len treba vediet hladat.
|
| |
Re: matafaka
Od: nmh
|
Pridané:
9.7.2009 18:05
samozrejme roznych konspiracnych teorii sa da na nete najst nekonecno vela. len co je naozaj pravda..
napriklad teraz si vymyslim ze rozpravka o cervenej ciapocke vznikla az koncom 19. storocia a jej zmysel je v boji komunizmu (cervena ciapocka) a kapitalizmu (vlk). Vlk silny, klame a zdanlivo vyhrava ale nakoniec cervena ciapocka vitazi a vlk koncu na dne dejin (studne). len sa rozsirilo ze rozpravka vznikla skor..
takze napisat sa da cokolvek.. aj to ze globalne oteplenie prebieha aj na inych planetach. len ci to je naozaj pravda..
|
| |
Re: matafaka
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
9.7.2009 18:31
dobre teraz dam priklad ja:
oficialna teoria: za utoky na WTC z 9/11 mozu arabski teroristi, ktori prepadli lietadlo s nozikmi na krabice. Budovy nedokazali ustat naraz lietadla, ocelova konstrukcia sa oslabila a budovi padli dole s rychlostou volneho padu. Liedadlo, ktore narazilo do pentagonu sa vplyvom horenia kerozinu vyparilo. Budova 7 - tak to nevieme, preco sa zrutila.
konspiracna teoria: utoky boli fingovane, do budov boli pocas odstavky tyzden pred utokmi vopred namontovane vybusniny, nosne ramy boli zrezane pod uhlom 45 stupnov a na rezanie bol pouzity termit. Utoky boli pripravovane minimalne niekolko rokov vopred. Boli spravene, aby znova nakopli americku ekonomiku nasilnymi vojenskymi utokmi na Afganistan a Irak pod záštitou vojny proti terorizmu a hladaním toho najhorsie z teroristov - U.B. Ladina.
|
| |
Re: matafaka
Od: waveeeee
|
Pridané:
10.7.2009 1:24
boze toto su take konspiracie. a davinciho kod je podla skutocnej udalosti, ze ludia?
|
| |
toto su dokazane veci
Od: Hrivis
|
Pridané:
10.7.2009 4:49
predtym nez dalsi bbecek bude popierat nieco z tohoto vyssie uvedeneho nech si pozrie mnoho mnoho dokumentov ktore uplne vyvracaju ze pad bola nahoda... bolo to jasne .. ved dvojicky boli navrhnute tak aby prezili naraz 2 boingov predosleho typu...
|
| |
Re: toto su dokazane veci
Od: Tupcek
|
Pridané:
10.7.2009 8:31
v otazke pravdivosti alebo nepravdivosti oficialnej teorie zostavam neutralny napriklad kvoli tomu:
videl si originalne plany dvojiciek, v ktorych bolo jasne povedane, ze nespadnu ani ked do nich narazia 2 boingy? (do hocijakej casti)
respektive rozpraval si sa s hlavnym architektom dvojiciek a toto ti povedal (a bol to schopny podlozit aj dokazmi?)
aj mna mozu natocit, napisat ku mne ze hlavny architekt dvojiciek a poviem vam ze dvojicky preziju aj vybuch atomovky v strede budovy...
pre viac info, www.southparkstudios.com full episodes 10 seria, 9. cast Mystery of the Urinal Deuce
|
| |
Re: toto su dokazane veci
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
10.7.2009 9:18
toto sme uz tolkokrat preberali.. Ano. keby mam cas, najdem ti tu knihu, v ktorej cituju architekta(ov). Pise sa v nej, ze boli specialne skonstruovane a navrhnute tak, aby odolali aj narazu velkeho lietadla. Presny typ ti nepoviem, tu knihu som cital v 99tom.
|
| |
Re: toto su dokazane veci
Od: Zmurko
|
Pridané:
10.7.2009 11:42
Vidim, ze nick si si vybral vystizny.
"aj mna mozu natocit, napisat ku mne ze hlavny architekt dvojiciek a poviem vam ze dvojicky preziju aj vybuch atomovky v strede budovy... "
-pochybujem, ze zoberu socku z predmestia NY, oholia ho, oblecu, ucesu a daju titulok ze hlavny architekt.
Ked uz pustia v dokumente takyto rozhovor (video) s architektom von, tak myslim ze jeho identita je lahko overitelna ako podla mena, tak podla fotografie.
Pre viac info sa informuj u Velkeho tepleho ALa v Southparku.
|
| |
Re: toto su dokazane veci
Od: matkoooo
|
Pridané:
10.7.2009 13:19
mozno tak boli projektovane, ale ktovie ake materialy a postupy sa pouzivali, vsak aj titanic bol ,,nepotopitelny,, az kym sa na prvej plavbe potopil
|
| |
Re: matafaka
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
9.7.2009 18:31
Neviem ako vy, ale ja verim konspiracnej teorii. Vystudoval som technicku univerzitu, viem si dat dokopy niektore suvislosti a hlavne to, ze oficialna teoria nie je ani zdaleka nezaklada na pravde.
|
| |
Re: matafaka
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
9.7.2009 18:32
mam preklep, neukamenujte ma za to.
oficialna teoria sa ani zdaleka nezaklada na pravde. :)
|
| |
Re: matafaka
Od: kinvols
|
Pridané:
9.7.2009 20:04
A podla mna to, ze spadli dvojicky, je presne to, co chcu americania, aby sme si mysleli. Oni tam podla mna stoja, len ich natreli bielou farbou. ... a to co ukazovali v TV, obycajne amaterske triky, ktore vie spravit kazdy tretotriedny american v nejakom kasovom trhaku...
|
| |
Re: matafaka
Od: kinvols
|
Pridané:
9.7.2009 20:05
A podla mna to, ze spadli dvojicky, je presne to, co chcu americania, aby sme si mysleli. Oni tam podla mna stoja, len ich natreli bielou farbou. ... a to co ukazovali v TV, obycajne amaterske triky, ktore vie spravit kazdy tretotriedny american v nejakom kasovom trhaku...
|
| |
Re: matafaka
Od: prepac mi
|
Pridané:
10.7.2009 9:34
Sorry kamo, byt tebou, tak sa vobec nechvastam ze som vystudoval TU lebo je hanba ze ani pravopis nevies poriadne (Od reg.: Tomas85m | Pridané: 9.7.2009 17:47) -->vymysli :D prepac mi, ze rypem, ale aspon vidno ze rozdavanie titulov nasimi VS je dnes hotova modna zalezitost...
|
| |
Re: matafaka
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
10.7.2009 11:49
ty debilko, radsej sa neozyvaj a nabuduce si dopln ciarky do textu.
|
| |
Re: matafaka
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
10.7.2009 8:18
"imho dokazy o implikacii "viac CO2 => rychlejsie globalne oteplovanie" su jasne "
Absolutna kravina. Na svete su dva tabory vedcov. Ti, co si myslia ze existuje globalne oteplovanie, a cerpaju fondy krajin a organizacii, aby akoze zistili ako proces zvratit. A ti, co si myslia ze globalne oteplovanie neexistuje, a su s prvymi menovanymi v opozicii.
A obe skupiny maju zarucene podklady a studie o tom, ze len oni maju pravdu a druha skupina sa myli.
a ano, uz davno mal zacat slnecny cyklus, ale slnko stale vyzaruje menej tepla..
|
| |
Re: matafaka
Od: konspirator
|
Pridané:
10.7.2009 8:33
absolutny suhlas! len by som doplnil - pokial "zeleny" cerpaju peniaze z fondov, jej opoziciu platia zas priemyselne kruhy...
obavam sa vsak, ze tato problematika je natolko obsiahla (od spravania sa zemskeho jadra, cez hadam milion vplyvov cloveka az po nase vesmirne okolie) ze ju momentalne nevyriesi ani jedna strana...
|
| |
Re: matafaka
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
10.7.2009 9:13
Viac CO2 => rychlejsie globalne oteplovanie mozno dnes povazovat za pravdive ... A nielen CO2, ale aj H2O je silny sklenikovy plyn (teda ked je voda v plynnom skupenstve), podobne ako aj CH4, SO2 .... povrchova teplota Venuse by mala byt cca 60C, ale bohuzial ma dokurvenu atmosferu a tak jej povrchova teplota je nejakych 400C (vtedy ja kvapalny cin a olovo!) ... No a hadajme co je v atmosfere Venuse - nie, nie je to cca 78% N2, 21% O2, 1% Ar a stotinky % inych plynov ...
|
| |
Re: matafaka
Od: konspirator
|
Pridané:
10.7.2009 9:28
jj je tam skoro samé CO2 + nejaký dusík... ale nepozeral by som sa len na percentuálne zastúpenie - ono samotná hustota/hmotnosť/ atmosféry na venuši, výška do akej siahá sú úplne iné ako na zemi... ťažko porovnávať vplyv CO2 na zemi (a jeho nárast o pár percent), keď ho je na venuši oproti zemi rádovo 100.000x viac (zem: CO2 cca 0,04%, tlak cca 100kPa; venuša: CO2 cca 96%, tlak cca 9000kPa!!!), atmosféra venuše je cca 100x ťažšia ako tá zemská...
|
| |
Re: matafaka
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
10.7.2009 9:40
hej, aj o hustote atmosfery som sa chcel zmienit :-)
|
| |
Re: matafaka
Od: palino-original
|
Pridané:
12.7.2009 12:12
nie je to nahodou tak, ze obe skupiny si myslia a vedia ze Zem sa naozaj otepluje. Niektori si vsak myslia ze je to prirodzeny cyklus (mozno urychleny alebo naruseny), ini nie.. A este su potom ine dva tabory, ktore bojuju zato, ci sklenikovy efekt vobec nejako vyrazne prispieva k oteplovaniu, alebo ma sklenikovy efekt len uplne mizive % vplyvu na oteplovanie.. ?
|
| |
Re: matafaka
Od: Zmurko
|
Pridané:
10.7.2009 10:39
Uroven CO2 sa zvysuje periodicky kazdych X storoci / X tisic rokov, to je preskumane. Vie mi niekto povedat, kto/co mohlo pred XXXX rokmi produkovat dostatocne mnozstva emisii? Kriziaci si zalozili vela ohnikov pred Jeruzalemom?
Neandertalcom vyhorel cely les? Myslim, ze ludia s tym maju fakt minimum.
Vyse 2000 vedcov (to bolo uz pred casom), ktori nepracuju pre rozne vlady a firmy s vladnymi zakazkami na taketo vyskumy sa podpisalo pod vyhlasenie, ze oteplovanie ako ludska vina je bullshit. Su tam aj vedci z nezavislych renomovanych institutov. Je to aj niekde na nete zoznamy a tak.
IMHO cely ten humbuk s oteplovanim a trhu s emisiami je len o prachoch a nabalovani sa. Al Gore ako hlavny presviedcac o oteplovani ma sam kopu akcii v spolocnosti, ktora sa zaobera obchodovanim s emisiami. Nahoda ako svina...
|
| |
Re: matafaka
Od: Zmurko
|
Pridané:
10.7.2009 10:40
Ps: kludne mi sem davajte minusy, nemusim tazko presviedcat ludi, ktori si myslia ze vsetko funguje tak, ako to ukazu v TV novinach na Markize. Rozne konspiracne teorie su z casti dohady, ale vela veci tam ma realny zaklad v tom co sa naozaj deje. Kto nie je slepy, blby, alebo vymlety clen stada si moze najst informacie a spravit si vlasny obraz.
|
| |
Re: matafaka
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
10.7.2009 11:47
Nie je (a mozno ani nebude) na 100% iste ze CO2 a len CO2 ma na svedomi globalne oteplovanie, ktoreho svedkami sme cca uz jedno storocie. Ekologia ci ine vedy, nie su exaktne vedy ako matika. CO2 moze byt nenapadny katalyzator, spolucinitel s dalsimi faktami ...
Na druhej strane bola by velmi velka nahoda, ze by zvysenie CO2 v atmosfere o 25-30% v rokoch 1960-2010 nemalo vobec ziadny suvis s ludskou cinostou (teraz uvazujem separatne o fakte zvysenia koncetracie CO2 v atmosfere - globalne oteplovanie a co ho ma na svedomi, v tomto odseku neuvazujem): http://en.wikipedia.org/wiki /File:Mauna_Loa_Carbon_Dioxide-en.svg (medzeru za wiki prec) ... teda podla mna je velmi pravdepodobne, ze zvysenie koncentracie CO2 o 25% za poslednych 50 rokov moze clovek. Vtedy stupol pocet obyvatelov planety z 3 na 7 miliard, extremne sa rozvinul priemysel, doprava a vsetka ludska cinnost produkujuca neskutocne mnozstva CO2 ...
|
| |
Re: matafaka
Od: Zmurko
|
Pridané:
10.7.2009 12:45
Na tom nieco bude, to nepopieram. Len napriklad pred nastupom poslednej doby ladovej (13000 ci 26000 rokov ci kolko dozadu) bola uroven CO2 a roznych plynov X nasobne vyssia ako je teraz. A nebolo to priemyselnym rozmachom, ani mnozstvom ludi. Pre taketo veci ja neverim tvrdeniam, ze je to cisto/vacsinovo ludska vina. Moj nazor je, ze je to cisto o strachu a tym padom ovladani a o VEEELKYCH prachoch.
Paradoxne to oteplenie viedlo k velkej zime.
btw. ty si mal chemiu? vies mi povedat co by sa stalo pri obrovskom vybuchu sopky, kedy by sa uvolnili do atmosfery aj siricitany, ktore by tam zreagovali s vodnou parou? co by zacalo padat z neba? nebola by to sranda? ehm teda ako pre koho. :)
|
| |
Re: matafaka
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
9.7.2009 17:52
http://tinyurl.com/lhgmun
|
| |
Re: matafaka
Od: konspirator
|
Pridané:
10.7.2009 7:58
Proti konspiracnym teoriam nemam nic... kopec z nich je urcite pravdivych, kopec nie - tj podobne ako oficialne teorie ;)
Spytam sa ta vsak na tu tvoju - "oteplovanie vsetkych planet slnecnej sustavy", priznam sa ze to pocujem prvy raz a urcite to nema nic spolocne s tym, ze "nehladam na googli".
Moj nazor na tuto "konspiraciu": urcit akym podielom sa clovek podiela na oteplovani zeme dnes nedokaze nikto - proste zem a jej vesmirne okolie dat dohromady presahuje sucasne moznosti vsetkych vedeckych timov.... a tak si tabory vedcov platene "zelenymi" aj "priemyselnymi" sponzormi castokrat vymyslaju, prekrucaju dokazy a fakty... podobne za "prekrutenu" pokladam aj teoriu ohrevu vsetkych planet.
PS1: slnko ma najhlbsie minimum svojej aktivity za poslednych cca 100 rokov - na planety dopada z neho najmenej energie za poslednych cca 100rokov
PS2: podla mna ludia zem ohrievaju, len netusim ci 1% alebo 80% :D
|
| |
prec s ladom, ja mam rad horko !
Od: fallout
|
Pridané:
9.7.2009 17:00
tak čo no...bude tu teplejšie, niektore oblasti budu neobyvatelne, niektore sa budu dať po tisicročiach obyvať. Však to nepride hned. Klimaticke zmeny su normale, ci ked bola doba ladova tak ufonci vysavali z našej planety teplo alebo čo??
|
| |
Re: prec s ladom, ja mam rad horko !
Od: asd aksld
|
Pridané:
9.7.2009 17:12
A co sa týka dôsledkov to ta nenapada?
|
| |
Re: prec s ladom, ja mam rad horko !
Od: tom waits
|
Pridané:
9.7.2009 17:19
dosledky ma nenapadaju....ale nasledky ano
|
| |
Re: prec s ladom, ja mam rad horko !
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
9.7.2009 17:41
radsej si nastuduj nejaku problematiku, ktora sa toho tyka. S tymto nazorom uspejes akurat tak v dedinskej krcme.
|
| |
google: 2012
Od: sizej
|
Pridané:
9.7.2009 17:18
google: 2012
|
| |
Re: google: 2012
Od reg.: (TnT)
|
Pridané:
9.7.2009 18:42
google:21.12.2012
|
| |
Re: google: 2012
Od reg.: (TnT)
|
Pridané:
9.7.2009 18:54
aj ked predovedi na koniec sveta tu uz niekolko bolo, stale je tu fakt a hovori sa o konci/zmene sveta zaciatkom 21stor. teda rok 2001+. Je ale fakt, ze vynimocna udalost sa v tento datum stane: uz si presne nepamatam ale vela vesmirnych telies ma byt v zastupe(priamo za sebou) a ze vraj moze nastat nejaky unik energie alebo ziarenia uz presne neviem, a mozno prave tento fakt spaja vsetky predpovede a nic sa nestane a mozno naopak :) teda skor :(
|
| |
Re: google: 2012
Od: K-NinetyNine lenivy sa prihlasit
|
Pridané:
9.7.2009 23:03
za poslednych 1000 rokov bolo tusim 88 koncov sveta ak sa nemylim... a 21.12.2012 ma zem prejst ekliptickou rovinou slnecnej sustavy...
teorie hovoria o moznom prevrateni magnetickych polov zeme a dokonca to vraj ma prebehnut rychlo (tusim na hodiny az dni pocitane) co by malo katastrofalne nasledky... osobne ak k niecomu takemu nahodou aj dojde, tak to bude trvat roky-storocia, mozno aj tisicrocia, cize klud, zmeny budu tak pomale ze sa dokazeme prisposobit...
|
| |
Re: google: 2012
Od: Zmurko
|
Pridané:
10.7.2009 11:25
Rok 2012 sa tyka Mayskeho kalendara. Ale koluju zle interpretacie, kedze v preklade nejde o "koniec sveta", ale o "koniec casu/veku". Ma to byt koniec, em ako by sa to nazvalo, epochy, alebo urciteho cyklu, ktory ma priniest nejake vyznamne zmeny, ktore maju byt globalne. Ake, to sa uz nepise a vsetko su dohady. Nechajme sa prekvapkat ;)
|
| |
Re: google: 2012
Od: K-NinetyNine lenivy sa prihlasit
|
Pridané:
11.7.2009 13:39
proste sa da povedat ze 21.12.2012 sa mozeme tesit na ten najvacsi (26 tisicovy) silvester vsetkych cias ;) lebo prave o tom je tento datum z mayskeho kalendara, koniec jedneho cyklu (dlheho cca 26000 rokov) a zaciatok dalsieho, porovnanie so smiesne kratkym cyklom jedneho roku je na mieste...
|
| |
Re: google: 2012
Od: Zmurko
|
Pridané:
10.7.2009 11:52
"Je ale fakt, ze vynimocna udalost sa v tento datum stane: uz si presne nepamatam ale vela vesmirnych telies ma byt v zastupe(priamo za sebou)"
Pooockaj, toto som videl v MacGyverovi! Ako bez srandy, bolo to v celovecernom filme z roku pana neviem kedy.
|
| |
Re: google: 2012
Od: NTI Student
|
Pridané:
9.7.2009 19:04
slnecne eurupcie budu vrcholit v roku 2011-2012. Magneticke poly zeme sa menia v pravidelnich intervaloch. Cize nevieme co to moze sposobit. Najblizsia zmena sa ma stat okolo roku 2012.
Magneticke poly sa nepremenia len za jednu sekundu stotinu moze to trvat aj niekto tisic rokov. Cize pocas tejto doby bude magnetixky ochranny obal ktory chrani cez pred skodlivinavy vyzadujucimi slkom znacne oslabeny no a my sa staneme lachkym tercom (rakovina). Dalej kedze eventualne sa tie poly vymenia tak jednoznacne sa roztopia oba poly a nastanu klimaticke zmeny.
Ked sa pozriete na mars, ten mal niekedy takuto athmosferu tiez. Lenze magneticke ucitky produkovane jadrom kazdej planety sa zoslabovali a jadro pomaly vychynalo nikto nevie pricinu preco jadro zamrzlo. Cizo planeta bola znice slkom.
|
| |
Re: google: 2012
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
10.7.2009 1:15
preco by sa mali poly roztopit? tu nejde o prevratenie planety :D
s EM polom zeme to bude komplikovanejsie..
|
| |
Re: google: 2012
Od: Zmurko
|
Pridané:
10.7.2009 12:00
Co sa tyka zmeny magnetickych polov, cely proces by mohol trvat iba niekolko dni, max. tyzdnov.
Pozeral som raz jeden dokument, (nie konspiracny), kde behali vedci a skumali stuhnutu lavu zo sopecnych vybuchov, ktore sa odohrali pri zmene polov v dobach minulych. V lave sa daju najst "letokruhy", podla ktorych sa da urcit vplyv magnetizmu a v tycto pripadoch boli "letokruhy" premiesane v opacnych smeroch. Cize pocas tuhnutia sa prehodili magneticke poly a pochybujem ze lava tuhne niekolko sto/tisic rokov. Cize moze to byt velmi rychly proces, ktory dost radikalnym sposobom zmeni tvar zeme, pretoze to bude mat vplyv aj na pohyby kontinentalnych dosiek.
|
| |
Re: google: 2012
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
10.7.2009 16:22
pravdu mas, videl som ho aj ja.
|
| |
555555
Od: deathclaw55
|
Pridané:
9.7.2009 17:38
dsl, píše sa stenčuje, nie stenšuje
|
| |
Re: 555555
Od: hopsa ra sa sa
|
Pridané:
9.7.2009 20:37
Napísané to majú správne. Stena je tenŠia a nie tenčia.
stenšiť, stenšovať, tenšími....
|
| |
Re: 555555
Od: waveeeee
|
Pridané:
10.7.2009 1:22
aj ked je to nenormalna pičovina, tak naozaj sa píše stenčuje... to musel nejaky dement odobriť
|
| |
Re: 555555
Od reg.: kane777
|
Pridané:
10.7.2009 12:42
Slovo - stenšovať - nie je v slovníku!
stenčiť -nč/-i! dok.
1. urobiť tenším, tenkým: stenčiť vrstvu niečoho
2. expr. zmenšiť, zredukovať: výdavky stenčili jeho úspory;
zdroj: slex.sk
|
| |
Klaus
Od: pit
|
Pridané:
9.7.2009 17:46
Klaus bude asi sklamaný, lebo podľa neho žiadne otepľovanie nie je
|
| |
Re: Klaus
Od: lobo
|
Pridané:
9.7.2009 20:30
samozrejme ze podla neho je, len za zdroj toho nepovazuje to co prezentuju bububu ekoteroristi..
|
| |
teplo
Od: aleluja
|
Pridané:
9.7.2009 18:21
No pred par desattisic rokmi bola Europa povacsinou pokryta ladom a snehom cely rok, mozno je toto len dalsia faza.
|
| |
Všetko má svoje vysvetlenie
Od: Ivkopivko12tka
|
Pridané:
9.7.2009 19:27
Ide najmä o Milankovičove cykly, ide o zmenu sklonu osi okolo ktorej rotuje zem, o zmenu excentricity dráhy po ktorej obieha okolo slnka(nie je to a nikdy nebola kružnica, ale elipsa ktorá sa mení) a o zmenu precesie rotácie okolo osi - viacej o Milankovičových cykloch - http://en.wikipedia.org/wiki/ Milankovitch_cycles#Precession_.28axial_ rotation.29
|
| |
Re: Všetko má svoje vysvetlenie
Od: Ivkopivko12tka
|
Pridané:
9.7.2009 19:27
Navyše, sa to zopakovalo veľa krát v minulosti a skúmajú to napr.paleoklimatológovia, ktorí tvrdia, že zhruba 25 mil. km3 ľadu sa postupne roztopilo na severnej pologuli za asi 4 tisíc rokov a vytvorilo veľké jazerá v Severnej Amerike a v priestore dnešného Baltického mora. Topenie ľadovcov malo tiež astronomickú príčinu, lebo sa Zem dostala na priaznivejšiu dráhu v Milankovičových cykloch. Uvedené jazerá sa pravdepodobne v niekoľkých vlnách vyliali do Atlantického oceánu a spôsobili skokové zvýšenie hladiny svetového oceánu, vždy o niekoľko m. To malo za následky narušenie termohalinnej cirkulácie v severnom Atlantiku a prudké zmeny klímy. Pád asteroidu na Jukatánskom polostrove (alebo plynnej kométy) mohol uvedený proces ešte zdramatizovať
|
| |
Re: Všetko má svoje vysvetlenie
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
10.7.2009 9:36
Mudro pises. 99,99% ludi si mysli, ze Zem kona 2 pohyby:
- rotacny okolo svojej osi (pedioda cca 1 den)
- obezny okolo Slnka (perioda cca 1 rok)
V skutocnosti Zem kona dalsie aspon 3-4 pohyby s periodicitou od desattisicroci/statisicroci (perioiodicke naklananie osi, periodicke kuzelovite kruzenie osi - dokonca tento mysleny kuzel nema hladky povrch, ale ma v seba obsiahnuty dalsi pohyb zemskej osi a kuzel ma vat tvar vlniteho plechu!), cez periodicke zmeny excetricity az po necelych 200 milionov rokov (ked si uvedomime ze nasa zrnkova Slnecna sustava je unasana=obieha okolo centra galaxie raz za necelych 200 mil. rokov). Pozn. nasa galaxia za dobu svojej existencie absolvovala cca 40-50 rotacii.
Tazke dufam ze si vsetci mudrlanci uvedomia ze Zem konajuca MINIMALNE 6-7 druhov pohybou je nimi znacne ovplyvnovana (ako rotacia okolo osi ma za nasledok den-noc), tak ostatrne pohyby s (ovela) vacsou periodicitou maju svoje dosledky.
|
| |
Re: Všetko má svoje vysvetlenie
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
10.7.2009 9:46
ten pohyb, teda pohybov kua, co som madar?
|
| |
Re: Všetko má svoje vysvetlenie
Od: Ivkopivko12tka
|
Pridané:
10.7.2009 16:48
K+ ;-)
|
| |
varenie vo vlastnej stave
Od: DDDDDD
|
Pridané:
9.7.2009 19:34
tomas85m asi si pozeral zeitgeist
|
| |
sadfasdgadfgads
Od: asdfsdgfsag
|
Pridané:
9.7.2009 20:03
globálne otepľovanie sa vyruší s nukleárnou zimou :) myslím že to bolo vo futurame :D
|
| |
Re: sadfasdgadfgads
Od: Once and for all!!!!
|
Pridané:
9.7.2009 23:39
http://www.youtube.com/watch?v=zyTm_0D0uS8
|
| |
niektori vedci
Od: Memo1978
|
Pridané:
9.7.2009 21:11
dokonca tvrdia ze mame iba 50 percentnu sancu ze civilizacia tak ako ju pozname prezije.. Ja to az cerne nevidim, v kazdom pripade nastanu znacne zmeny.
|
| |
Re: niektori vedci
Od: Memo1978
|
Pridané:
9.7.2009 21:12
doplnam: 50 percentnu sancu ze civilizacia tak ako ju pozname prezije rok 2100
|
| |
gramatika
Od: whisper
|
Pridané:
9.7.2009 21:12
Pre redakciu: tenký - tenší - stenšuje, nie stenčuje :)
|
| |
Re: gramatika
Od: aleluja
|
Pridané:
9.7.2009 22:20
hahahahha
jeden tak hovoril, tak opravili dobre na zle, nejak mi to pripomina opisovanie pri diktate :D
|
| |
Re: gramatika
Od: deathclaw55
|
Pridané:
9.7.2009 23:29
tenký - tenší. ale nehovorí sa stenšuje, ale stenčuje....daj si vyhladať do google oba výrazy a uvidíš :)
|
| |
Re: gramatika
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
10.7.2009 0:03
mas pravdu
|
| |
Re: gramatika
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
10.7.2009 0:55
mas pravdu
|
| |
Re: gramatika
Od: rms
|
Pridané:
10.7.2009 12:50
mas pravdu, ale myslim ze sme si vybrali horsiu variantu ako spisovnu Oo
|
| |
Ludia : nenazranci
Od: rakovina :) .....
|
Pridané:
10.7.2009 8:52
Preco sa taka hromada ludi trasie datumu 12.12.2012 . Ludia > blbci ,ktori tomu verite.Ak pride koniec sveta ,tak to bude 25.februara 2048 ( napriklad). Preco si myslite ze v datume "konci sveta" bude nejake periodikum ,alebo nejaka ciselna podobnost? ako moze mat datum , (ktory sa samozrejme pocita od narodenia krista > a aj to len pre 3/4 populacie ,pretoze napr v cine maju iny kalendar) nieco spolocne so slnecnou aktivitou ,drahy zeme,magnetickych polov zeme a inych veci? Ja viem..kazdy ma svoj nazor na vec, a nikomu ho neberiem.Len sa proste cudujem.
|
| |
Re: Ludia : nenazranci
Od: rakovina :) .....
|
Pridané:
10.7.2009 8:52
Niesom ziadny EKOterorista ,ani nic podobne.Ale ked sa clovek pozrie skutocne na dokument HOME , a vytrhne si z toho poslednu pasaz ,ktora bola s najvecsou pravdepodobnostou zaplatena korporaciami ktore maju zaujem o "zlikvidovani co2 v atmosfere" , tak zisti ze clovek ,a JEDINE clovek je ten ,ktory meni tuto zem ,a vedie tuto zem do zahuby.. Je to HNUSNY clovek ,ktory so svojimi 7 miliardami jedincov zerie ,znecistuje,stavia..
Ak by som sa mal priklonit k nejakemu rieseniu , asi by to bolo zredukovanie poctu obyvatelov tejto zeme z dnesnych 7 miliard na 1 miliardu. Bez tohoto prveho kroku si clovek jednoducho naserie do huby......TREBA SI UVEDOMIT ZE JE NAS SKRATKA VELA.....
|
| |
Re: Ludia : nenazranci
Od: Yorick_
|
Pridané:
10.7.2009 9:33
I brontosaurikov bolo vela, naprdkali metan do atmosfery a vyhynuli :)
A to mali super pocasie, temer na celej planete bolo subtropicke pocasie.
|
| |
Re: Ludia : nenazranci
Od reg.: sevo82
|
Pridané:
10.7.2009 10:16
no tak pod prikladom, sprav ten tvoj prvy krok a spachaj samovrazdu pre dobro zeme... ci tento scenar sa ti nepaci?? tak ktorych 6 miliard navrhujes?? kym zacneme, cinanmi, cernochmi, homosexualmi?? alebo zeby loteria, ludia sa rozdelia do skupiniek po 7 a budu si tahat palicky a ten s dlhou dostane revolver a odpraskne tych 6 a este ich aj vlastnorucne pochova?? ci ako si to predstavujes??
|
| |
Re: Ludia : nenazranci
Od: aleluja
|
Pridané:
10.7.2009 20:21
Dajme rusku ruletu ;-)
|
| |
Re: Ludia : nenazranci
Od: nasakja
|
Pridané:
13.7.2009 10:34
Nic sa nebojte pocet ludi sa zredukuje samovolne, najskor vojnou potom hladomorom a nasledne dalsou vojnou o potravu a vodu.
|
| |
Re: Ludia : nenazranci
Od: Zmurko
|
Pridané:
10.7.2009 12:21
"ako moze mat datum , (ktory sa samozrejme pocita od narodenia krista "
Datumy a cinske/zapadne kalendare sme nemiesaj. Datum 21.12.2012 bol vyratany z Mayskeho kalendara, kde boli ine casove jednotky s roznym trvanim. Ked mayovia napisali, ze jeden vek skoncil napr. v 57. baktune (ci ako sa vola ten konkretny casovy interval) a baktun trva XX rokov a nasledne ze koniec cohosi bude v 98 baktune, tak sa to lahko spocita. Rok 2012 bol vyratany prave tymito prepoctami a je to rok 2012 "po kristovi" pre nas ("zapadnu civilizaciu"), pre arabov je to ja neviem 1752 "po prichode Mohameda do Mekky" a pre cinanov je to rok XXXX nejakeho bezhlaveho psa, alebo potkana. Je jedno podla ktoreho kalendarneho systemu si to ratas, stale sa v reale jedna o jeden a ten isty rok a cislo/oznacenie roku zalezi len od toho kde zijes.
|
| |
Re: Ludia : nenazranci
Od: Zmurko
|
Pridané:
10.7.2009 12:21
Co sa tyka spolocnosti nejakeho datumu s uvedenymi aktivitami, tak napr. Mayske matematicke a astronomicke vedomosti su mimo nase "oficialne" chapanie. Mozno nieco vyratali, ze prave vtedy sem nieco doleti a drbne do zeme. Bohvie.
|
| |
vodna para vs. CO2
Od: Sober
|
Pridané:
10.7.2009 9:15
Sklennikovy plyn nie je len CO2 ako sa vsade pise, ale aj vodna para. Tej je v atmosfere radovo viac ako CO2. Cca 5% vs. 0.02% neviem presne. Takze podla mna ma CO2 mizivy vplyv na globalne otelovanie, ak vobec nejaky ma...
|
| |
Re: vodna para vs. CO2
Od: frozendiablo
|
Pridané:
10.7.2009 9:29
Presne tak. Slnko je predsa termonukleárna bomba, takže postupne všetky planéty sa musia zohrievať. Vplyv CO2 je určite len mizivý alebo žiadny. Odžubujú nás len aby mohli robiť biznis s emisiami a podobné enviromentálne kraviny.
|
| |
Re: vodna para vs. CO2
Od: konspirator
|
Pridané:
10.7.2009 9:37
"Presne tak. Slnko je predsa termonukleárna bomba, takže postupne všetky planéty sa musia zohrievať"
zem bola kedysi žeravá guľa roztavených hornín, po ohreve zeme na jej dnešnú teplotu sa konečne okrem napr. olova roztopila aj voda, začal jej kolobeh a vznikol život... :D
jj máš pravdu na slnku prebiehajú termonukleárne reakcie, ale k bombe by som ho neprirovnával - skôr k elektrárni - spaľovanie ľahších prvkov na ťažšie sú dlhodobo (v závislosti od hmotnosti hviezdy v miliónoch až miliardách rokoch) veľmi stabilné!
|
| |
Re: vodna para vs. CO2
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
10.7.2009 12:02
Tvoja uvaha ze vsetky planéty sa musia zohrievať mi pripada ako vedecky paradox z 19. storocia, ked este vedci nevedeli co pohana Slnko. Vzdy je vsetko zlozitejsie ako sa zda a ked si odpovies na jednu otazku, vynoria sa dalsie dve, na ktore odpoved nepoznas ... Ak by sa len oteplovali, dnes by mali vsetky planety (aj tie s atmosferou) povrchovu teplotu stovky C (vid Venusa). Existuje totiz odrazanie slnecneho svetla povrchom a roznymi zlozkami a acstami atmosfety v roznych vyskach ... Ak by kazda planeta absorbovala 100% slnecneho svetla, ktore na nu dopada a pouzila ho len na orrev atmosfery, bola by na tom este horsie ako Venusa ... Na Zemi sa ten zlomok Slnecneho ziarenia, ktore tu ostane, pouzije na kvantum inych veci ...
|
| |
Re: vodna para vs. CO2
Od: matkoooo
|
Pridané:
10.7.2009 13:25
ano, ale obmedzit dokazeme relativne efektivne len CO2, ci budeme zamedzovat oceanom vyparovat sa?
|
| |
Re: vodna para vs. CO2
Od: nasakja
|
Pridané:
13.7.2009 10:41
neviem ako si k tomuto prisiel ale co pises je uplna kravina, vodne pary nedosahuju do stratosfery kam unikaju plyny ako CO2 a ine sklennikove plyny, vodna para je vo vyske od 3 do 5 km a nijako neovlivnuje oteplovanie.
|
| |
Re: vodna para vs. CO2
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
10.7.2009 9:42
- pozri si najprv zlozenie zemskej atmosfery (ked si to nepamatas zo skoly)! V ziadnom pripade neobsahuje 5 % H20
- pozri moj komentar tu - Pjetro de | Pridané: 10.7.2009 9:13
|
| |
bla bla
Od: hm?
|
Pridané:
10.7.2009 11:35
Tato planeta pozna dobu ladovu a medzi ladovu... v ktorej sa zije lepsie? guess... male vinne a ovocne musky vyprodukuju dychanim viac CO2 ako ludia a priemysel dokopy cize to je irelevantne a navyse globalne oteplovanie je tu aj kvoli tomu ze sa otepluje slnko a cely ten humbuk okolo globalneho oteplovania je na dan z CO2(cize vlastne aj za dychanie) a aby bolo cim strasit ludi
|
| |
hmmmmm
Od: hmmm
|
Pridané:
10.7.2009 11:40
6 litrov benzinu na 100 km...je cca 15kg CO2...
|
| |
Re: hmmmmm
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
10.7.2009 12:06
v priemere tak nejak ... a teraz si to vynasob cislom miliarda (pocet aut na Zemi) a mame 15 miliard kil CO2, ak by vsetky auta presli 100 km (a teda rocne by to bolo istotne ovela viacej) ... a kde su busy, lietadla ...
a to bola len doprava .. kde je priemysel ...
|
| |
Re: hmmmmm
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
10.7.2009 12:26
ked zaratame take rubanie dazdovych pralesov a vobec take nivocenie flory (aj fauny samozrejme) v takych meritkach, ktore nemal nikdy na svedomi ziaden druh na tejto planete a ktore sa moze porovnaavt s globalnymi faktormi sposobenych v minulosti kozmickymi udalostami ...... tak tie kvanta CO2 produkovane samovrazednym homo sapiens nema planeta ako zuzitkovavat a jednoducho sa hromadia v atmosfere ...
(opat poukazujem len na zodpovednost cloveka za extremne zvysenie konc. CO2 v atmosfere za posl. 50 rokov - neuvazujem ze ci a co ma na svedomi oteplovanie)
|
| |
ghjbncbb
Od: hbvhjncb
|
Pridané:
10.7.2009 11:54
oceany su uz skoro vylovene vzduch znecisteny je nas vela sme nenazrany no koneeec
|
| |
super
Od: puco
|
Pridané:
10.7.2009 14:51
Takze NASA si mysli, ze v Severnom ladovom oceane sa stencuje lad? Nech tam odpalia dvojtonovu bombu, ta vsetko vyriesi :D
|
| |
Re: super
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
10.7.2009 15:51
jj, Obama nastupi na podium s cervenym tlacidlom, pouzije otrepane "nech nam boh pomaha" alebo "snad nam to nase deti odpustia" a bum. a problemy su vyriesene :)
|
| |
koniec sveta 2012
Od: Frosty69
|
Pridané:
10.7.2009 20:17
ja neviem co tu riesit v roku 2010 po atomovej vojne itak len malo z vas prezije :d
|
| |
koniec
Od: aleluja
|
Pridané:
10.7.2009 20:26
Zauimave je ze kazdy koniec sveta bol vzdy uverejneny nie viac ako 5 rokov pred danym terminom konca.
Je logicke ze to ma nieco v pozadi.
Ak poviem ze Slnko shasne do dvoch dni, tak si velmi vela ludi nakupi teplo a niekto z toho eventualne profituje.
A uz tu bolo tolko koncov, ze eventualne to niekto trafit musi, to je ako keby som povedal na rulete ze padne cervena, ale nic, tak padne cervena ale nic, a po 100-pokusoch, to uz padne a poviem "haaa, ja som to vedel".
Ale ak pride ten koniec, tak co uz, ale ak sa bojite, tak predam kusok tepla, staci ak mi poslete peniaze vopred na ucet. :P
|
| |
matafaka
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
10.7.2009 21:20
ak este niekto sleduje tuto temu, tak odporucam video na stranke www.mustwatch.cz a jeho nazov je Global warming or global governance?
|
| |
gramatika sa neriesi?
Od: asdfasdfasdf
|
Pridané:
10.7.2009 23:04
stenšil/stenčil (su tam obe verzie, ale neverim, ze su obe spravne... i ked je to mozne)
Severny ladovy ocean, ma byt imho "Severny Ladovy Ocean"
Pls, cekujte si gramatiku viac, potom mi mladsi chalani pisu vety typu: "Dnes bi som aj prisiel ale, prislo my do toho daco..."
|
| |
dffdgdfvf
Od: rfgddgfg
|
Pridané:
11.7.2009 21:39
kazdu hodinu do oceanu pribudne 675 ton odpadu a uz je tam priblizne 500 000 000 000 ton tych sraciek
|
| |
gdfgfdd
Od: dfrgfdg
|
Pridané:
11.7.2009 21:41
iba za tyzden vysekaju 75000 stromov na casopis New York Times
|
| |
dfrgfdg
Od: dfrgfdg
|
Pridané:
11.7.2009 21:58
iba za tyzden vysekaju 75000 stromov na harmasan iba pre nasu rodinu
|