|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prekvapive...
Od reg.: cinko
|
Pridané:
26.6.2009 14:43
nevedia co chcu a potom su prekvapeny ze to nedostali... typicke...
|
|
Go, Space Captain Katsura, Go!
Od reg.: HeleVole
|
Pridané:
26.6.2009 14:50
ty si jaky mudry...
|
|
Re: Go, Space Captain Katsura, Go!
Od: Jerry19
|
Pridané:
26.6.2009 15:15
A ty jaky glupy.
|
|
Go, Space Captain Katsura, Go!
Od reg.: HeleVole
|
Pridané:
26.6.2009 16:09
a ty si petard
|
|
Re: Go, Space Captain Katsura, Go!
Od: paľe ny
|
Pridané:
26.6.2009 16:36
dzeci mojo, prestaňce še nadzirac
|
|
Re: Go, Space Captain Katsura, Go!
Od: martineziiiii
|
Pridané:
26.6.2009 19:04
a ty si medard, co mu z cicky kvapka
|
|
Re: Go, Space Captain Katsura, Go!
Od: TnT
|
Pridané:
26.6.2009 19:13
aj tak mam gazilion €ur
|
|
Re: prekvapive...
Od: Stevo9
|
Pridané:
26.6.2009 15:32
Presne tak
|
|
Introduction from Ohio
Od: evaweberson
|
Pridané:
27.6.2009 13:50
Hello all...
I am a new here and hope I can learn with all of you and discuss about anything.
Please welcome me.
Thanks.
<a href=http://www.sonicgates.net/>quick loans</a>, <a href=http://www.sonicgates.net/>poor credit loans</a>, <a href=http://www.sonicgates.net/>easy loans</a> and <a href=http://www.sonicgates.net/>payday cash loans</a>
|
|
Re: Introduction from Ohio
Od reg.: WOTDAFAK
|
Pridané:
29.6.2009 7:11
spamer!!!!!!
|
|
Re: Introduction from Ohio
Od: 0dee
|
Pridané:
29.6.2009 11:01
Zaujimave ze tohoto nevymazu ale mna ano! Mal som tu hned treti prispevok priblizne neboli tam nadavky ano ohovaranie ani reklama ani odkaz na nejaku stranku, bol to prispevok k veci ohladom vyuzitia netbooku - hlavne som potreboval poradit a PRISPEVOK JE PREC - Dakujem DSL.sk !!!
|
|
Re: prekvapive...
Od: szaga2
|
Pridané:
29.6.2009 10:43
Presne tak. Preco si nekupia notebook.... Aj pretoto je tu ta kriza. Skur...a AMERIKA!!!!
|
|
I'd like a coke, please.
Od: immotaCoign
|
Pridané:
25.8.2009 1:30
…and so on.
---------------------------------------
signature: <a href = "http://lakeportfurniture.com/">buy nexium</a>
|
|
bhjspn
Od: Ganurryrouddy
|
Pridané:
6.9.2009 22:17
x6g3e5t6g5d2e55rr <a href = "http://buyseroquel.info">seroquel 300mg</a> mukmgd <a href = "http://buyhyzaar.info">hyzaar</a> xbpzvz <a href = "http://buyneurontin.info">neurontin online</a> qrlzhg <a href = "http://buyavodart.info">order avodart</a> khjvsx <a href = "http://buydiovan.info">cheap diovan</a> tkekay <a href = "http://casualemployment.info">prilosec 20mg</a> saclow <a href = "http://countylibrary.info">buy norvasc online</a> jbuhmr <a href = "http://buyproscar.info">buy proscar</a> iqznst <a href = "http://casiocenter.info">buy simplicef</a> ssxzza <a href = "http://buyactos.info">cheap actos</a> uspplo
|
|
bvhera
Od: JideoxebraJor
|
Pridané:
8.9.2009 22:13
fe9f6g544545c3c3v22v <a href="http://cazene.msk.ru">nicotinell 17.5mg</a> lesckc <a href="http://civige.msk.ru">buy menosan</a> snahna <a href="http://dodedi.msk.ru">buy tramaden online</a>buy brafix</a> vvhgnm <a href="http://fedels.spb.ru">buy beconase aq</a> rifnyl <a href="http://donomp.msk.ru">buy brafix online</a> bomkid
|
|
dnes má meniny Adriána, zajtra Ladislav, Ladislava
Od reg.: uname -a
|
Pridané:
26.6.2009 14:55
tak im treba, nabuduce si rozmyslia kde budu kupovat kosacku...
|
|
Re: dnes má meniny Adriána, zajtra Ladislav, Ladislava
Od reg.: saruman
|
Pridané:
26.6.2009 15:02
Presne tak! Kupoval som krovinorez v Mountfielde. Mal som vybratý kvalitný krovinorez (k tomuto typu netbook nedávali), predavač mi poradil iný (pre moje účely nedostačujúci), ku ktorému dávajú netbook. Tak som mu povedal, že ja už notebook mám a ide mi hlavne o kvalitný krovinorez a ten odpad s netbookom nepotrebujem. Netreba naletiť na marketingové triky predajcov.
|
|
Re: dnes má meniny Adriána, zajtra Ladislav, Ladislava
Od: Jerry19
|
Pridané:
26.6.2009 15:17
A bol si spokojny nakoniec s tym krovinorezom. Mal dostatocny vykon ? Nemrzol ?
|
|
Re: dnes má meniny Adriána, zajtra Ladislav, Ladislava
Od: Accuphose+
|
Pridané:
26.6.2009 15:46
Bol s Vistou alebo bez :-P
|
|
Re: dnes má meniny Adriána, zajtra Ladislav, Ladislava
Od: tralalalalalaa
|
Pridané:
26.6.2009 16:51
bol hore bez
|
|
Re: dnes má meniny Adriána, zajtra Ladislav, Ladislava
Od: trihlav
|
Pridané:
27.6.2009 20:00
ja sa zase divim, ze sam velky saruman potrebuje chodit do Mountfieldu po nejaky krovinorez
|
|
ale...
Od: Jasones
|
Pridané:
26.6.2009 14:56
Moj znamy dostal Acer Aspire One , ten z Mountfieldu s SSD diskom.
Robil som s tym - sice som neocakaval nejaky prevratny vykon ale pravidelne kazdu minutu na chvilku zamrza, otvorit Tento pocitac mu trva tiez poriadne dlho a to robil hned ako sa prvy krat spustil.
Ludia by mali ocakavat aspon FUNKCNOST aj ked nie notebooku ale hento moc funkcne neni
|
|
Re: ale...
Od reg.: lolol
|
Pridané:
26.6.2009 15:00
a co cakal, tam sa kupuju kosacky nie pocitace. TO je ako kupovat v tescu telku alebo oblecenie. Tomu zodpoveda aj kvalita.
|
|
Re: ale...
Od: Jasones
|
Pridané:
26.6.2009 15:02
1. On tam neisiel kupovat PC , on ho dostal
2. Taky isty netbook by si si kupil hocikde inde, NAY, Alza, Agem....
3. Funkcnost = rovnaka
|
|
Re: ale...
Od reg.: lolol
|
Pridané:
26.6.2009 16:10
spytam sa inak co cakas od krabicky za 200€ zamrzaju mobily za 600€
|
|
Re: ale...
Od: jaaaa
|
Pridané:
26.6.2009 16:37
myslis ajPhone?
|
|
Re: ale...
Od: martineziiiii
|
Pridané:
26.6.2009 19:05
asi WIN mobile based telefony
|
|
Re: ale...
Od reg.: kostrik
|
Pridané:
26.6.2009 19:12
ja mam win mobile 6 a mozem len potvrdit, ak nereinstalujem raz za dva tri mesiace takje to bieda... takze bohuzial mas pravdu...
|
|
Re: ale...
Od: Jasones
|
Pridané:
26.6.2009 22:01
Veru aj ja potvrdzujem , ja som nepreinstaloval od Novembra a mam nervy v kybli ked s tym mam ist neco robit.
Lenze je to moja vina lebo : Nechce sa mi poriadne vsetko zalohovat resp. najst nejaky soft a spravit to s nim
|
|
Re: ale...
Od: RIKK
|
Pridané:
27.6.2009 2:30
a mozes opisat ako vypada reinstalacia tvojho win mobile?
|
|
Re: ale...
Od: b2un0
|
Pridané:
27.6.2009 2:34
Ako asi? Hard reset.
|
|
RE: ale...
Od: lolec
|
Pridané:
27.6.2009 11:18
ked si tam nahravas cracknuty soft, tak sa ani necudujem ...
|
|
Re: ale...
Od: Ty magor
|
Pridané:
27.6.2009 8:07
Nahodou oblecenie z Tesca je fajn. Hned na druhom mieste po obleceni z Marks&Spencer. Tak nemudruj!
|
|
Re: ale...
Od: pppppppppppppppppp
|
Pridané:
27.6.2009 9:20
A hneď tretie po značke Hugo-Miletič...
|
|
Re: ale...
Od: Stevo9
|
Pridané:
26.6.2009 15:31
No ved sa ich chceli zbavit tak najlepsie je dat to na sutaz alebo darcek ;)
|
|
Re: ale...
Od: _xxx
|
Pridané:
26.6.2009 15:37
acer hlavne nevie vyrabat notebooky, co by si cakal od ich netbooku.
|
|
Re: ale...
Od: gunko
|
Pridané:
26.6.2009 15:46
netrep somariny prosim ta ...
|
|
Re: ale...
Od: Mr.Speedy_
|
Pridané:
26.6.2009 17:58
šak vraví pravdu
|
|
Re: ale...
Od: gunko
|
Pridané:
26.6.2009 23:17
ja mam acer ... iba acer som mal ... a este ani raz som nebol nespokojny s nim ... mam kamosov s HP, Asus ... maju caste problemy s niecim, stale sa na nieco stazuju ... ale je to moj subjektivy pocit a nevravim ze ACER FTW ... ale takisto netrepem hlody na ostatne znacky... howgh
|
|
Re: ale...
Od reg.: cinko
|
Pridané:
29.6.2009 10:01
mam uz treti asus a ani jeden problem... teda na mojom prvom asus ntb mi odisiel asi po 2 rokoch ide radic ale ver tomu ze acer by pri takom zaobchadzani ako mal ten asus bol uz davno v prdeli... ale gratulujem si druhy clovek co si pochvaluje acer notebook.
|
|
Re: ale...
Od: 000000000000000
|
Pridané:
26.6.2009 21:02
PROBLEM BUDE V INTELI
CPU
|
|
Re: ale...
Od reg.: kingzozo
|
Pridané:
26.6.2009 23:24
problem je v tvojej hlave, zda sa ...
|
|
Re: ale...
Od: +++++++++
|
Pridané:
27.6.2009 7:24
CO CAKAS OD TAKEHO CPU????
1000FPS ENC H264??????
RETARDOVANY DEGES
|
|
Re: ale...
Od reg.: uname -a
|
Pridané:
26.6.2009 15:49
ludia by hlavne mali prestat ocakavat vsade xpecka, popri funkcnosti objavia aj znacny narast vykonu...
|
|
Re: ale...
Od reg.: kostrik
|
Pridané:
26.6.2009 19:15
presne, kedze na netbooku sa predsa nove hry hrat nedaju tak nevidim dovod aby som si kupoval taku krabicku s nenazranym xp-ckom. Samozrejme na tu konfiguraciu, nejake vhodne linux distro je pre ne ako stvorene...
|
|
Re: ale...
Od: b2n0
|
Pridané:
26.6.2009 19:21
A ktoré by to malo byť. Totiž bežné distrá si tiež niečo pýtajú.
|
|
Re: ale...
Od: Mr.Speedy_
|
Pridané:
26.6.2009 19:56
Ubuntu netbook remix? :)
|
|
Re: ale...
Od reg.: uname -a
|
Pridané:
26.6.2009 20:00
ano ale nikto nehovori o beznych distrach (ak mas na mysli pre x86 a HDD), upravene jadro na lepsi beh na ssdckach,oblubeny WM/DE prisposobeny na mensie monitory, optimalizovane niektore softy (napr. FF) najdes napr. v eeebuntu, ubuntu remix a par dalsich...nehovorim, ze su uz dokonale, ale to stado vyvojarov tak lahko nezastavis.. :)
|
|
To je presne ten priklad
Od: Tester2
|
Pridané:
26.6.2009 16:09
... podvodnikov. V reklame uvadzaju, ze dostanes ku kosacke notebook a ty k nej dostanes netbook, co je obrovsky rozdiel aj ked si to vela ludi neuvedomuje lebo to vyzera podobne.
Druha vec, ze sa zaroven stal obetou dalsieho podvodnika menom Microsoft, ktory do tych zariadeni pcha neadekvatny OS s ktorym tie zariadenia nie su schopne pracovat lebo vsetky systemove prostriedky vyuzije samotny OS.
Ja som sa nedal oklamat a kupil som ten netbook na inzerat za 160,- € a nainstaloval som si don Ubuntu Remix. Aj ked najnovsia verzia Ubuntu nedokaze pouzitu Intelacku grafiku vyuzit este naplno a bude treba pockat na aktualizaciu aj tak som s nim skoro maximalne spokojny lebo bezi neporovnatelne rychlejsie ako Win XP a robim na nom vsetko co potrebujem (Web, video, Skype, citanie PDF, programovanie, vzdialena sprava).
|
|
Re: To je presne ten priklad
Od: panacik
|
Pridané:
26.6.2009 19:12
sam mam tiez netboocik, eeecko, ale rozhodne by som ho nepouzival na "programovanie, vzdialenu spravu" a to ostatne tak na cesty akurat co si uviedol , na to je proste prilis maly a nepohodlny. Ale s tou reklamou mas pravdu. A ked mas problem s ivladacmi skus ine distro, skusal som aj Ubuntu remix, ale viac sa mi pozdavalo EEEbuntu alebo Easy Peasy , tschuss.
|
|
Re: To je presne ten priklad
Od: Martingt89
|
Pridané:
26.6.2009 21:49
Ja som problemy s intel grafikou riesil jednoduchym stiahnutim deb balickov novsieho kernelu. Len som si poklikal a vsetko ide perfektne...
|
|
Re: ale...
Od reg.: cinko
|
Pridané:
26.6.2009 16:38
ako pracovny ntb som mal asus eee este ten s celeronom a 7' obrazovkou... nenahraditelna vec do serverovne alebo kdekolvek v terene ale pracovat na tom serioznejsie sa moc neda... max tak checknut maily atp. ale urcite nie mat postaveny na stole a pracovat na nom... ale inak je to prijemne - mat so sebou netbook o ktorom ani nevies ze ho mas...
|
|
Re: ale...
Od: Farid
|
Pridané:
28.6.2009 16:52
to je tým SSD. ja teraz píšem z aspire one D-150 so 160GB HDDD. DOstal som to čo som čakal:) presedlával som z PC s 800MHz CPU ktoré mi plne vystačovalo + som mal Acer Ex. 5220 ktorý bol na moje využívanie predimenzovaný :) Teda ten notebook zvládne všetko čo len potrebuješ, okrem hier. Teda...ak za hry považuješ tie kraviny ktoré ohurujú len grafikou a ničím iným. Staré klasiky ako Mafia, GTA 1-San Andreas, NFS: U,U2 tam idú ako hodinky :)
|
|
Re: ale...
Od: Lenco_
|
Pridané:
28.6.2009 17:32
Ak je podľa teba 10-20 fps dostačujúce....
|
|
Re: ale...
Od: 0dee
|
Pridané:
29.6.2009 11:08
clovece chcel by som mat tvoje oci 10fps im uz vadi...
|
|
dilema
Od: 0dee
|
Pridané:
26.6.2009 14:56
Mne by aj stacil, potrebujem ho len na karaoke akcie. Pripojim syntetizator a projektor a 630kb aplikaciu na komunikaciu. Maju taketo cuda vystup na dalsi externy monitor, napr. vga, hdmi, dvi ci s-video?
|
|
Re: dilema
Od: lump
|
Pridané:
26.6.2009 15:00
maju VGA
|
|
Re: dilema
Od: iXcoRpi
|
Pridané:
26.6.2009 15:23
A preto pôjdeš kúpiť novú kosačku?
|
|
Re: dilema
Od: 0dee
|
Pridané:
29.6.2009 11:11
nemam pokosenu zahradu :) kosacku mi slohli zlodeji, notebook mi na diskoteke obliali vinom, doma som z neho poctivo vycucal par kvapiek este, ale grafika to nerozchodila, neni zdielana ale neviem ju kupit aj ked mam high-endovy notebook ktory mi je dva tyzdne na nic...
|
|
vykon netbooku
Od: lump
|
Pridané:
26.6.2009 14:58
Tiez som si kupil netbook. Mna napriklad prekvapila rychlost SSD disku, kde som cakal ze bude minimalne zodpoveda 5400 RPM HDD. Disk sa da nastastie vymenit, takze staci pockat kym klesnu ceny a zvysia sa rychlosti SSD a bude vsetko OK. (Dufam ze mini PCI-E zbernica je dostatocne rychla)
|
|
netbook
Od: rayen
|
Pridané:
26.6.2009 15:10
netbook sa neda brat ako nahrada desktopu
vlastnosti ako hmotnost, velkost ,mobilita su v protiklade s vykonom a komfortom
vela ludi co ma ako hlavny pocitac notebook si aspon dokupi rozumne velku obrazovku + klavesnicu a mys,
ked si spomeniem ze na mojom eee je problem niekedy prehrat plynule video z youtube tak sa necudujem ze ludia nadavaju
|
|
Re: netbook
Od: Accuphose+
|
Pridané:
26.6.2009 15:54
Zkus toto 200 euro
http://is.gd/1empF
|
|
Re: netbook
Od: rayen
|
Pridané:
26.6.2009 16:14
moze byt, ale ja tej akceleracii HD videa cez grafiku nie celkom verim, co som skusal doma dve nvidie tak pureVideo mi slo len na jednej znich na druhej stasne crashe celeho kompu
a na tej druhej to sice slo ale musel si pouzivat tie pure video kodeky, ktore zas nevedeli xvid, a vsetky verzie divxov
takze ked chces pouzivat niaky codec all in one aby ti prehravali vsetky videa grafika je nepouzitelna - teda len zakladna akceleracia
k pointe - ten atom 1,66 je na urovni procakov s pred 5-tich rokov, ta vydrz 8 hodin by bola ale pred 5-timi rokmi neprdstavitelna
skoda ze sa neda vybrat ze ked pridem domov pripojim na kabel tak sa pretaktuje na 3,66 :) alebo zapne dalsie jadra. v tom pripade by stacila uz len niaka 24' obrazovecka a mozem kukat a editovat video aj FullHD
|
|
Re: netbook
Od: Gertrudo
|
Pridané:
26.6.2009 20:16
Vykonnych malych PC je dost len cena je niekde uplne inde.
Ja mam 13.3, to sa mi zdalo ako najlepsi kompromis medzi velkostou(aj obrazovky) a vykonom.
|
|
Re: netbook
Od: +++++++++
|
Pridané:
27.6.2009 7:28
VIDEL SOM CCA 13" S TURION X2 ULTRA 2GHZ 4GB NAPALOV.DVD
RADEON 36XX PEKNY DISPLAY -TOSHIBA 18000SK S DPH
NACO RIESIT ATOM
|
|
reeee
Od: rayen
|
Pridané:
27.6.2009 15:54
aby si nemusel nosit 3 kolovu baterku ked chces vzdrz ako ma atom
|
|
Re: netbook
Od: fgdxyds
|
Pridané:
27.6.2009 16:13
ale zjavne ma ten tvoj pocitac zaseknuty capslock
|
|
dssddss
Od: Gertrudo
|
Pridané:
26.6.2009 20:16
Dalsi dokaz ze ludia su sprosty, a nikdy sa to nezmeni.
|
|
Ľudia často nie sú s netbookmi spokojní, očakávajú funkčnosť notebooku
Od: Och
|
Pridané:
26.6.2009 23:17
Ľudská debilita. Hlavná vec, že kupujú netbook a očakávajú výkon dobre že nie ako od desktopu. Keďže s tým (bohužiaľ) robím, vôbec ma takéto „zistenie“ o ľudskej (ne)spokojnosti neprekvapuje.
|
|
skusenost
Od: Big Brother
|
Pridané:
27.6.2009 7:26
..je to cele o marketingu a predaji...myslim si, opravte ma ak sa mylim, vacsinou som sa stretol netB na predajniach s vypnutymi modelmi (aspon u nas). Urcite by v tomto pripade pomohlo, ak by predavajuci, kt. ma netB na pulte (v regali) umoznil zakaznikovi aspon zakladnu manipulaciu s modelom s nainstalovanym OS + nieco zo zakladneho softu (OOO 3.0, Adobe Reader ...etc). Pokusil som netB zapnut a skoro som dostal od predavaca po prstoch. A tych sprostych reci a komentarov - ze ved aky je tam HW na cedulke, tak co este chcem. (konkretne Domoss PN). Nuz a bolo po zaujme :-).
|
|
strihanie videa
Od: GReddy222
|
Pridané:
27.6.2009 7:59
Predavam pocitace...ked niekto chce kupit krpca tak mu vzdy vysvetlime co to je zac a radsej mu predame notebook.
Co sa tyka ocakavania vykonu...perlicka...jeden prisiel s tym ze na tom chce strihat video....ze gz
|
|
Re: strihanie videa
Od: Big Brother
|
Pridané:
27.6.2009 8:16
.. jasne v pohode, ja som vedel do coho idem. :-) NB mam chcel som nieco do tasky, aby som vsade, ked musim byt online nemusel tahat 15ku so sebou. :-) Vsade sa aj v recenziach aj benchmarkoch uvadza co vsetko netB "waw" :-) dokaze, ale asi by pre beznych klientov bolo treba skor uvadzat co nedokaze. Ale to by nebol biznis .. :-)
|
|
Preco ludia nadavate na XPecka?
Od: fdgsdgfsr
|
Pridané:
27.6.2009 10:52
v praci denne robim na atome s xpeckami, doma mam server s atomom na xpeckach ale nemam s tym absolutne ziadny problem. mne sa viac zda problem v dlhodobom uzivani OS a instalovani programov samotne atomy s xpeckami aj ked bezia na nizkej frekvencii su podla mna velmi svizne a funguju super. neviem preco kazdy rozprava o linuxoch ked podla mna linux bezi na rovnakom hardwery uplne rovnako. moje stolove pc alebo "normalny" dual core laptop je po rocnom uzivani xp pomalsi ako novy prave nainstalovany netbook s atomom. chyba podla mna nenie v samotnom os windows (teraz nemyslim vistu .. lebo tento os nemal nikdy byt vypusteny medzi ludi) ale aplikaciach
|
|
Re: Preco ludia nadavate na XPecka?
Od: Mettiu
|
Pridané:
27.6.2009 11:46
Moja skusenost je zas taka ze linux mi bezi na rovnakom hw lepsie ako xp alebo vista... win 7 zatial nemam tak k nemu sa vyjadrovat nebudem... Plus linux si moze clovek velmi dobre prisposobit podla svojich potrieb ale tak to zas niesu veci co zvladne kazdy... Ale k netbookom by som jednoznacne daval linux ktory je na to lepsie optimalizovany... a ked uz tak ms chce davat windowsy tak nech ich aspon optimalizuje na pouzitie na netbookoch..
|
|
Re: Preco ludia nadavate na XPecka?
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
27.6.2009 13:33
az by si skusil poriadny OS, tak by si pochopil, preco ludia nadavaju na XP. Sorry, ale XP je ukrutne zastaraly a nemoderny system. Niezeby Windows 7 boli v jadre nejak prekopane (DLL a registre nanestastie ostavaju), ale je to o dost lepsie ako XP.
Ak teda MUSIS pouzivat Windows. Inak nevidim jediny dovod, preco neskusit nieco ine…
|
|
bla bla
Od: karol k
|
Pridané:
27.6.2009 11:49
Ono je to cele nahovno. Na Netbookoch je dobra len ta vydrz baterky. Az by mal 13,3" dobre vybaveny laptop vydrz 6hod. tak nie je co riesit, lebo sfleku by to kazdy kupoval...toto keby zlepsili. Lebo napr. na Asus EEE co stoji nejakych 500eur mas 2 grafiky - integrovanu a 9400M cize ked nerobis nieco narocne ides na integrovanej a mas riadnu vydrz baterky. TO by mohli spravit do KAZDEHO notasu, lebo malo laptopov ma taku vymozenost...tak by sa aspon ciastocne predlzila vydrz baterky a ovela viac by sa oplatilo kupit notebook...proste je 2,5hod strasne malo, ja chcem byt mobilny cize aspon tie 4hod by bodli...
|
|
Re: bla bla
Od: lobo
|
Pridané:
27.6.2009 13:45
ked nic nerobi, tak bodaj by mu nevydrzala baterka :-)
zlaty moj IBM X40
|
|
Re: bla bla
Od: Mettiu
|
Pridané:
27.6.2009 16:15
Teraz si niesom velmi isty ale sa mi zda ze tuto funkcnost ze mas dve grafiky a podla zataze sa prepinaju win7 podporovat nebude.. ale niesom si teraz isty.. davnejsie som o tom nieco cital... no podla mna je to dobry napad... tiez by som to uvital na kazdom notebooku...
|
|
Vydrz
Od: aleluja
|
Pridané:
28.6.2009 12:20
Preco nemoze byt notebook na tuskove baterky?
|
|
HP 2140
Od: D@li
|
Pridané:
28.6.2009 13:22
Dlho som kamosa odhovaral, aby to nekupoval. Nakoniec ho kupil. Bez win zo SuSE, ale to islo tiez prec a dal som mu tam Ubuntu special pre netbooky, celkom som cumel, vykon slusny a na to na co je primarne urceny, internet, funguje viac ako dobre, ergonomicky je to tiez vyborna masinka, pevna, kvalitna, kovova, vyborna klavesnica na taky maly prduch. On je velmi spokojny a to je hlavne.
Ale pre mna by to nebolo, ja potrebujem notebook aj na ine veci a pri mojom HP 6820 (17") to vypada ako miminko. :-D
|
|
Asus eee PC 1000H
Od: One
|
Pridané:
28.6.2009 15:16
No ja mam 10" eee PC so 160 GB diskom
a uz som mal vselico mozne a vela robil s PC a notebookmi..
a toto presiahlo moje ocakavania.
Oproti 9" to ma kvalitnejsie LCD, ide to dost rychlo pri beznej praci a browsovani, na maly display som si rychlo zvykol, zvuk je super.. jedine tak novsie hry nejdu (CS:S) lebo je tam integrovana grafika.
robim na tom aj vo photoshope, CADe, Sketchupe..
a absolutne tu kupu nelutujem.
|
|
Acer,dakujem uz Nikdy!
Od: drucski
|
Pridané:
29.6.2009 18:51
No ja som si kúpil Acer notebook,lebo za takú cenu som nenasiel nic iné,ale bolo to sklamanie:( S funkcnostou problémy neboli,ale ustavicne sa prehrieval a dakujem pekne,ked to robí notebook za 1200 eur!Plus vyhotovenie bolo síce pekné ale vidno,ze sporili kde sa len dalo...Okrem procáku a grafickej karty v nom asi nic dobré nie je,ale moj 3 a pol rocny Packard Bell(vyrába ho NEC),aj ked ho pozná málo ludí(je kúpeny v Nemecku)nemal NIKDY ziadne problémy + je asi jeden z najtichsych notebookov co poznám!Aj ked vykonovo je asi v polovici oproti Aceru,ale na net plus 2-3 rocné hry mi este stací:-)Ale co som tym chcel povedat?Ze Acer uz nikdy!Za kvalitu sa proste platí!!!
|
|
Acer...
Od: Lozy.
|
Pridané:
29.6.2009 21:28
No to som chcel presne povedať acer nieje značka.
Mal by čím skôr skrachovať a zaniknúť!!!!!!!!!!!!!!!!!
Keď kupujem komponenty do desktopu tak len Asus a Msi.
A keď NB tak Asus, Msi, HP (možno poviete že Msi je sračka ale ja s ním mám len dobreé skúsenosti a podla mňa fakt super)a naviše pomer cena výkon fakt super.
A samozrejme aj ten nový look sa mi páči začali používať kvalitnejšie plasty, je to celkom štýlové a príjemné.
|
|
Asus eee PC 1000H
Od reg.: karol anton
|
Pridané:
30.6.2009 19:41
Isto v tom robis v CAD? V akej verzii? ide to v poho? rozmyslal som si to presne na CAD kupit aj ja, ale zda sa mi to slabe? Co myslis sla by na tom Cinema 4D studio?
|
|
Re: Asus eee PC 1000H
Od: Lozy12
|
Pridané:
1.7.2009 9:26
Ja by som na také veci už kúpil radsej notebook ako netbook.
|