|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
super!
Od: TnT
|
Pridané:
25.6.2009 15:41
zatial som mal len 32 bit ale kedze mam 2 jadro a dost ramky win 7 64bit sa mi javi ako dobra volba
|
|
Go, Space Captain Katsura, Go!
Od reg.: HeleVole
|
Pridané:
25.6.2009 16:15
no super, a zase mozeme sa citit ako druhorade ludske bytosti. budeme mat to iste ako amici za o 50% (kludne mozne ze aj viac) vyssiu cenu, len kvoli tomu, ze mame nizsiu buying power = pravdepodobne menej predanych OS = treba zdrazit, aby MS mal aspon 300%-ovy zisk... joooj, to je ale logika ze mi z toho uz zase toci hlava. mno, uz vidim jak v marci 2010 mi vyprsa win 7 ultimate 64bit RC, hned zacnem tahat win 7 ultimate 64bit PB (pirate bay). 319 eur urcite nemam na OS, a zase 200 eur na home debil verziu lutujem. napriek tomu som a vzdy budem gamer takze...
Go, Space Pirate Katsura, Go!
|
|
Re: Go, Space Captain Katsura, Go!
Od: linksysmax
|
Pridané:
25.6.2009 16:22
na softe nebyvaju iba 300 percentne zisky, ale 3000 aj 30000 percentne, niekedy aj omnoho omnoho viac.
ak by mali zisk 300 percent, spocitaj si, s akym zakladnym kapitalom by si sa mohol stat za par rokov miliardar.
co sa tyka uvedenych, cien, su to ceny za krabicove verzie.
bezne u nas kupovane oem verzie bez technickej podpory budu o cosi lacnejsie, napriek tomu stale velmi predrazene.
je realna alternativa prejst ZDARMA na aktualnu verziu niektorej gratis distribucie linuxu, alebo sa aj konecne mozu dohodnut staty EU a vyrobit vlastny superrychly OS - ktory aj keby distribuovali zadarmo, usetri v ekonomike statov eu obrovske peniaze, kedze len na administrativu statov eu sa minu nehorazne peniaze za licencie.
za zmienku stoji este nedovyvijany nastupca BEOS-u, system HAIKU, ktory ma v sebe obrovsky potencial.
ako rychlostny, tak cenovy.
|
|
Re: Go, Space Captain Katsura, Go!
Od: aleluja
|
Pridané:
25.6.2009 16:25
Staci ak by vyvojari (z EU) dali ceny povedzme 49 az 99 Eur.
1. Z hromadneho nakupu by do minusu urcite neisli.
2. Konecne by to prospelo trhu (konkurenciua Microsoftu)
Problemom skor je, ze ak niekoho soft je tak brutalne popularny ako Billov, tak to by nebol clovek aby na tom neryzoval.
|
|
Re: Go, Space Captain Katsura, Go!
Od: zgg
|
Pridané:
25.6.2009 16:48
Naco vyvijat novy OS ked zvysok sveta aj tak bude podporovat Windows maximalne + unix like systemi ?
|
|
Re: Go, Space Captain Katsura, Go!
Od: Mumsito
|
Pridané:
25.6.2009 17:41
Naco vyvvijat novy OS ked je na svete je ich dost a je dost z nich aj pouzitelnych? Staci nejaky Unix (like) system a vec je vyriesena,
|
|
Re: Go, Space Captain Katsura, Go!
Od: linksysmax
|
Pridané:
25.6.2009 17:43
nuz, tak na to, ze windows je koncepcne a strukturalne uplne zastaraly a nenormalne narocny na systemove prostriedky.
realna alternativa by mohla usetrit nielen obrovske mnozstvo financnych prostriedkov, ale a obrovske mnozstvo elektrickej energie. pritom by zostala zachovana vacsina naozaj zmysluplnych a uzitocnych funkcii.
|
|
Re: Go, Space Captain Katsura, Go!
Od reg.: HeleVole
|
Pridané:
25.6.2009 19:09
len ta kompatibilita, vies... prave preto som pisal predtym v prispevku ze som a aj vzdy budem gamerom, bohuzial pre mna bude jedina alternativa este dlhyyyyyy cas len stary, "dobry" a samozrejme a zastaraly windoze. och, a vsetky konzoly su sracky :D (no offense meant, but probably a lot taken)
|
|
Re: Go, Space Captain Katsura, Go!
Od: ground
|
Pridané:
26.6.2009 1:17
on myslel pouzitie v statnej sprave, takze gamblovanie je mimo. a co sa tyka kompatibility, ms je ta posledna softwareova firma co dodrzuje standardy. :)
|
|
Re: Go, Space Captain Katsura, Go!
Od: fdsa
|
Pridané:
26.6.2009 20:20
MS dodrzuje standardy... take vlastne specificke ktore ani v dokumentacii nie su a ktore poznaju len programatori MS
pripadne ich dodrzi ale vyuziju nejaku tu chybycku tak su realne nepouzitelne
|
|
Re: Go, Space Captain Katsura, Go!
Od: Stevennnnn
|
Pridané:
26.6.2009 23:21
pripomenul si mi vtip ktory rozpraval Guy Kawasaki na jednej svojej prednaske:
Viete kolko zamestnancov Microsoftu je potrebnych na vymenu ziarovky?
Ani jeden, Bill Gates prehlasil tmu za standart
|
|
Re: Go, Space Captain Katsura, Go!
Od: ++++++++
|
Pridané:
29.6.2009 12:18
adobe,,,,,,
|
|
Re: Go, Space Captain Katsura, Go!
Od: Fero5
|
Pridané:
30.6.2009 12:33
Prechod na linux vobec nie je realna alternativa.
A uz mi pomaly zacina byt na zvracanie, ked niekto pride s takou hlupostou.
Dajte uz s tym pokoj. Paci sa vam to, ok, ale neotravujte s tym.
|
|
Re: Go, Space Captain Katsura, Go!
Od: jablko
|
Pridané:
25.6.2009 16:24
Peťko, zase si si nedal tabletky ?
|
|
Re: Go, Space Captain Katsura, Go!
Od reg.: HeleVole
|
Pridané:
25.6.2009 16:55
a s tym si chcel vyjadrit... co vlastne?
|
|
Re: Go, Space Captain Katsura, Go!
Od: dwn
|
Pridané:
26.6.2009 9:59
Skor to bude o zaratani pokut od EU do koncovej ceny systemu v EU :)
|
|
Re: Go, Space Captain Katsura, Go!
Od: szaga2
|
Pridané:
29.6.2009 11:17
Paneboze!! Tie ceny to je nehorazne. Pontom nove PC s Win7 kolko bude stat ked Ultimate bude stat skoro ako nove pC... Je to smiesne. Nuz co zasa bude 20% oficialnej verzie a 80% piratskej. Ale tak treba Mrkvosoftu ked chcela zbohatnut aj na primityvnej Viste!!! Ja mam oficialne XP Prof. ale aj to upgrade sa my zda drahe!!
|
|
Re: Go, Space Captain Katsura, Go!
Od: pirate e-bay
|
Pridané:
29.6.2009 23:14
inak ultimate sa lisi od home naozaj nicim... trapnou pohyblivou tapetou, aerom, a inymi kokotinami ktore mam aj tak v ultimate vypnute...
|
|
dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
25.6.2009 16:05
cool fasa ceny, to radsej investujem do zeleza jak do win7. mne postaci linux, ako aj doteraz. :))
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od: Mehmed
|
Pridané:
25.6.2009 17:51
akonahle sa mi podari vyreklamovat notas, stanem sa linuxakom zaciatocnikom :-) Pri linuxe sa aspon tolko nenaseriem ako ked robim s win, aj ked linux zvladam len ako zaklad (instalacia balickov a nejake mozno sietove veci...) Linuxu zdar!
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
26.6.2009 5:16
to Ti verim, ale neboj casom prides do vsetkeho, nie je to nic komplikovane, je to len vec pohladu a pristupu k OS. Ja uz sice nevyreklamujem nic, tiez mam notas s vistou, bo inak som nevedel ten model od HP zohnat, ktory som xcel len s vistou, ale mam ju teda, ale na 99 percent pouzivam linuxy. :))
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od reg.: cinko
|
Pridané:
26.6.2009 14:45
"Pri linuxe sa aspon tolko nenaseriem" :)
len aby si nebol potom prekvapeny :))
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od: icfghj
|
Pridané:
26.6.2009 20:25
myslim ze ked sa s tym clovek nauci robit tak miera nasierania je vyrazne mensia ale zase ono sa tomu chce nejaky cas zo zaciatku venovat
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
26.6.2009 21:13
plne suhlasim, ked sa clovek tomu poriadne venuje a rozmysla v duchu systemu, tak nie je problem v nicom. Hlavne co sa mi paci na linuxoch, je to, ze ako si to clovek nakonfiguruje a spusti, tak mu to ide v kuse bez zmien. Pri winoch, a ked nie som proti nim zatazeny, to nebolo vzdy tak. :))
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od: ggll
|
Pridané:
27.6.2009 11:33
nesuhlasim... full podpora pre windows byva vacsia ako pre linux. s linuxom na svojom PC som sa nanervacil viac, + este externy HW :/
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
28.6.2009 6:24
no podla mna je to individualne, lebo tak isto, som cital flame po diskusiach, ze ako nie je mozne na HP-cku s atherosom rozchodit wifi, aj napriek podpore toho cipu v novom jadre. No to sice bola pravda, na prvy lusk to neslo, ale staci si len siahnut po informaciach na forach a vzdy vsetko zvladnes bez nervov. Ja som si podobne takto spojazdnil wifi, stacilo, nejake info z for, stiahnut zdrojaky, skompilovat, nasadit a vsetko slo jak po masle, aj napriek tomu sa nasli jedinci na jednom fore a presviedcali ma a napisali 100 dovodov preco to nepojde, a pravda bola opak. asi v priebehu 10 minut som mal spojazdnenu wifi, aj napriek tomu, ze nebola priama podpora pre konkretny hw,
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od: gfhfhfgh
|
Pridané:
26.6.2009 9:51
a na co ti je na linux nove zelezo, planujes dokurovat byt s nim?
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
26.6.2009 16:12
no ja neplanujem kupit nove zelezo, ale uz ak by som mal vyrazit prachy, tak radshej nieco k notasu, ci uz viac ram, alebo nejaky externy hdd, ci ine, ale nie win za taku sumu. A linuxy mi stacia k mojej praci.
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od: egrsea
|
Pridané:
26.6.2009 20:23
vies ono su aj ine aplikacie ako hry a vista ktore vyzaduju vyssi vykon
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
26.6.2009 21:09
presne tak, ako ked mas linux desktop a vyvojovy server na jednej masine ako ja, kvoli mobilite. Cize MySQL databaza pri vyse 3 mil. zaznamoch dokaze zatazitr zelezo, ale nie az tak ako vista. popri tom mam otvorene dalsie aplikacie na vyvoja a aj tak mi to ide ako blesk. pri windowse by som toto nemohol stvarat.
|
|
300EUR?
Od: Stevennnnn
|
Pridané:
25.6.2009 16:08
300 eur za dock a optimalizaciu? god bless MSDNAA
|
|
Re: 300EUR?
Od reg.: sad47
|
Pridané:
25.6.2009 16:13
Moja rec!
Este keby bol v ramci MSDNAA dostupny aj Office...
|
|
Dosť drahé...
Od reg.: TipiT
|
Pridané:
25.6.2009 16:19
čo ja viem, príde mi to brutálne drahé... (nie ako keby XP nebolo)
|
|
Total
Od: aleluja
|
Pridané:
25.6.2009 16:23
Home Premium 199.99 eur [100%] (64,7%) {62,7%}
Professional 309 eur [154,5%] (100%) {96,8%}
Ultimate 319 eur [159,5%] (103,2%) {100%}
Aky brutalny marketingovy tah.
|
|
maximalizácia zisku
Od: Stefanelo
|
Pridané:
25.6.2009 16:36
máme tu tvrdý kapitalizmus po akom sme všetci túžili, tak sa nečudujme... ponuka tovarov a služieb obrovská, ale kto si to bude môcť dovoliť?
Slovensko začína byť najdrahší štát na svete... viď pohonné hmoty, liečivá, potraviny, autá, dovolenky... veď aj benzín aj nafta je u nás o 75% drahšia ako v USA,o 25% drahší ako u susedov (PL, HU). To ešte uvidíte tie maloobchodné ceny 7-čky keď bude na pultoch... naši maloobchodníci zasa budú nahadzovať 30-50% prirážky, pretože im je stále málo a málo a málo... nenažratosť sa tomu hovorí rýdzo po Slovensky!!! Ale už som odbočil od témy... ospravedlňujem sa!
|
|
Re: maximalizácia zisku
Od: Jerry19
|
Pridané:
25.6.2009 17:35
Fico posobi a buduje socialny stat, kde sa budu mat vsetci dobre. Este dobre ze tu amme vsetko tak socialne, lebo by sme na tom boli este horsie.
Ups, horsie uz na tom asi nemozeme byt.
|
|
Re: maximalizácia zisku
Od reg.: HeleVole
|
Pridané:
25.6.2009 22:02
preco minusy? ved ma pravdu...
|
|
Re: maximalizácia zisku
Od: claudius
|
Pridané:
25.6.2009 17:47
myslis pokryveny kapitalizmus tymto monopolom? god bless MS ;)
|
|
Re: maximalizácia zisku
Od: nasakja
|
Pridané:
25.6.2009 20:58
no suhajko, opytam sa ta takto.
pises o velkych cenach a ako moze maloobchodnik zaplatit najom, zivit rodinu a podobne ked si neprihodi nieco???
a neprehanaj ze si prihadzujeme 30-50% ceny. Mozno si nemal stastie na poctivcov. V ageme kupim za lacno a predavam za ceny co vidis ked si neni prihlaseny. tj. prirazka chabych 5%. cize na Win7 co ti predam za priklad 100€ zarobim len 5€. a ztoho este odvedem dan 19% a neratam ze musim platit mesacne odvody do socialnej, zdravotnej a boh ani netusi do akej poistovne.
tak gulky strc do mrazaku a schlad sa trosku.
|
|
Re: maximalizácia zisku
Od reg.: HeleVole
|
Pridané:
25.6.2009 21:59
uplny suhlas, v idealnom pripade podnikatel za vysoke ceny nemoze, prave prenho su podmienky tu v nasom "socialnom state" nie velmi fairove (nie som v IT retail, ale mam svoje skusenosti, ver mi)
|
|
Re: maximalizácia zisku
Od: Oryg
|
Pridané:
25.6.2009 22:19
5 percent je aj vela, niekedy su to chabe 3 percenta, ...
|
|
Re: maximalizácia zisku
Od: gnu_
|
Pridané:
26.6.2009 0:58
však máme bgslevi, nie ? :)
Agemu som nejako neprišiel na chuť (asi vďaka tým ich Deluxe skriniam s 0.4mm plechom )
|
|
Re: maximalizácia zisku
Od: mastenica
|
Pridané:
26.6.2009 7:51
To co je za haluz? Mal si 10 bodov, dal som Ti + a kleslo to na 6.
|
|
Re: maximalizácia zisku
Od: mmxx
|
Pridané:
26.6.2009 15:39
Tak uz prosim nikomu (+) nepridavaj...
|
|
Re: maximalizácia zisku
Od: quix_
|
Pridané:
26.6.2009 11:15
na slovensku kapitalizmus nefunguje :) najma nie ak mame vladu ktora ma sice nalepku socialna demokracia ale aj tak su to komunisti co nechapu trh a tak sa aj spravaju. ak by u nas kapitalizmus fungoval ceny by boli daleko nizsie. ale je to v ludoch, najma v starej generacii ktora situaciu nechape.
|
|
Re: maximalizácia zisku
Od: compal
|
Pridané:
29.6.2009 10:36
vlada nevlada stari politici co boli pocas komunzmu tam nemaju co robit.a cena win je pekna ved si kupis notas za 500€ a windows za 300€ co viac by si chcel.len by som chcel vidiet kto za to zaplati..
|
|
cena windows 7
Od: michal_ka
|
Pridané:
25.6.2009 16:36
cudujem sa, ze su vsetci prekvapeni ake su ceny vysoke, Win7 edicii v EU oproti USA...
ked bude stale EU prudit s pokutami pre MS, tak ceny budu vysoke a zaplatia to bezni uzivatelia v EU.... a vsetci sa budeme tesit aka je EU super, ze pokutuje MS ...
|
|
Re: cena windows 7
Od: ja.
|
Pridané:
25.6.2009 16:59
Microsoft nie je jedina firma, ktora predrazuje software v EU. Robia to Adobe, Autodesk, dokonca aj slovensky Eset ma v USA NOD lacnejsi ako na Slovensku.
Najhorsie su na tom aj tak Briti, zvycajne sa berie 1 USD = 1 EUR = 1 GBP. Asi sme na tom prilis dobre.
|
|
Re: cena windows 7
Od: Mumsito
|
Pridané:
25.6.2009 17:45
Lenze v USA mas nizsiu DPH o par percent co ti pri 20 nerobi nic ale pri 200 je to uz dost vysoka ciastka ak to vynasobis nejakymi par milionmi.
|
|
Re: cena windows 7
Od: ja.
|
Pridané:
25.6.2009 20:15
Ano, ceny v USA su uvadzane bez sales tax. Vsimol si si vsak niekde, ze by sa spominalo, ze europske ceny Windows 7 su s DPH?
Dalej, ak by sa aj rovnalo USD cena bez sales tax = EUR cena s DPH, stale by to bol kurz 1 EUR = 1.2 USD, co nie je realisticke. Aktualny je 1 EUR = 1.4 USD, takze cena s DPH v EUR by mala byt nizsia ako cena bez sales tax v USD.
A zase tu do obrazu vchadzaju Briti - oni maju DPH 15%, cize v GBP by mala byt cena nizsia ako v EUR. Ale nie je.
Dovod vyssich cien je uplne iny ako DPH. Ten dovod je, ze Europania su ochotni tu vyssiu cenu zaplatit, tak preco pytat menej? Ked sa ozves US pobocke napr. Autodesku, ze chces kupit licencie na AutoCAD v USD a zistia, ze mas sidlo v EU, odporucatia ta na svoju lokalnu pobocku a nic ti nepredaju.
|
|
Re: cena windows 7
Od: claudius
|
Pridané:
25.6.2009 21:35
EU pokutuje opravnene. Je to monopol a ten treba pokutovat. Nici to trhovu ekonomiku a kedze momentalne svet stoji na trhovej ekonomike, tak to je viac ako EU problem. Neexistuje ziadna konkurencia a nie preto, ze by nebolo mozne spravit dobry OS (ved ich zopar bolo a je: linux, OS/2, mac os, be os), ale vdaka nekalym monopolnym praktikam MS, vratane lockin vendor praktik
|
|
Re: cena windows 7
Od: fdsfds
|
Pridané:
25.6.2009 22:08
monopol netreba pokutovat
treba pokutovat monopol ktory zneuziva svoje postavenie
no a MS sa tak bohuzial chova aspon podla uradov
|
|
Re: cena windows 7
Od: rms
|
Pridané:
25.6.2009 23:51
uzivatelia nezaplatia kvoli EU, ale kvoli svojej hluposti :)
EU tresta MS len za to, na co uz kazdy nadaval MS niekolko rokov
|
|
OMFG 200€ ?
Od: Rastafarian
|
Pridané:
25.6.2009 17:22
200€ ?? Co kradnem? Boze kriste no som zvedavy ako to bude s predajnostou pri takejto cene.....kazdy si to radsej sosne z torrentu ako zackavakt 200€...
|
|
Re: OMFG 200€ ?
Od reg.: Alino
|
Pridané:
25.6.2009 18:14
to robia aby vsetci kradli z torrentov a potom pojde do akcie BSA a pokutuje kazdeho pirata tazkymi milionmi :D ako pomsta europanom za to pokutovanie MS.
|
|
.....
Od: nanuk_sk
|
Pridané:
25.6.2009 17:30
to je cena aj s novym pc, vsak?
|
|
Re: .....
Od: Peter.ke
|
Pridané:
25.6.2009 17:35
urcite :))) Len sa zabudli zmienit :) Asi si myslia ze to povazujeme za samozrejmost :P
|
|
Re: .....
Od: rere
|
Pridané:
25.6.2009 22:19
jj aj s ponozkami,svetrom a nohavicami :D:D vsetko zn. MShit
|
|
zamyslime sa
Od: tajtrlik
|
Pridané:
25.6.2009 19:07
aj tak sa 90% win predava ako OEM kde je cena nizsia. navyse je trend ze vacsina ludi si kupuje NB alebo netbooky kde sa prave instaluje OEM. A ked si uz bude niekto chciet kupit krabicovy win moze si ho kupit v USA a nasledne naistalovat nejaky jazykovy balicek.
|
|
Re: zamyslime sa
Od: nasakja
|
Pridané:
25.6.2009 21:03
moc neusetris ked si budes musiet kupit novu DVD mechaniku do booku ci PC kde bude preddefinovany region 2. Je pravda ze sa da udajne par krat zmenit ale dost casto to nefunguje.
|
|
Re: zamyslime sa
Od: ja.
|
Pridané:
25.6.2009 22:39
Regiony sa tykaju len videa, nie softu.
Navyse su DVD mechaniky dodavane bez nastaveneho regionu, nech si ho nastavi koncovy pouzivatel prvym DVD filmom, ktory bude chciet pozerat.
No a ako tak pozeram, na tomto patrocnom notebooku, na ktorom prave pisem, stale nie je nastaveny region :).
|
|
Re: zamyslime sa
Od reg.: kostrik
|
Pridané:
27.6.2009 8:17
ako zistim aky region mam vlastne nastaveny?
|
|
Re: zamyslime sa
Od: ja.
|
Pridané:
29.6.2009 23:51
Otvor si okno explorera "My Computer". Klikni na hociktory disk pravym tlacitkom, v ponuke si vyber "Properties". Klikni na kartu "Hardware" a v zozname vyber DVD mechaniku, ktora ta zaujima. Stlac tlacidlo "Properties". Otvori sa dalsie okno s kartami, jedna z nich je "DVD Region". Tam si mozes pozriet, aky mas nastaveny region, kolko zmien ti zostava alebo si tam mozes nastavit novy region.
|
|
sssssssssssssss
Od: sssssssssssssssss
|
Pridané:
25.6.2009 19:10
Ak by bola na ten win 7 aj zaruka aspon 2 rocna co je podla zakona, ze system bude bezat ako ma tak by som si ho kupil, ale.........
|
|
linux
Od: linux like
|
Pridané:
25.6.2009 20:27
ja pouzivam linux odkedy som vyskusal win 7 rc
|
|
idioti
Od: jarino6484
|
Pridané:
25.6.2009 21:11
čo?????? 200€ za home premium a 300€ za proffesional??????
šak to neni normálné to je proti zdravímu rozumu!!!
Napíšte mi svoj názor na mail FireFly6@azet.sk aby som vedel kdo si čo o tom myslí - ja si myslím že tý v tom microsofte
sú úplný k..k..ti!!!
|
|
Re: idioti
Od: roflmao
|
Pridané:
26.6.2009 18:46
ja si myslim ze ty si uplny kkt a nemusim ti to posielat na mejl
|
|
A ešte dph...
Od reg.: Gizmof
|
Pridané:
25.6.2009 22:07
Dúfam že 200€ je koncová cena... teda ešte 19%DPH a to máme 238€. Fakt super, škoda že na stredných nie je ten program kde je Windows zdarma.
|
|
Krasna cena
Od: Mr.Speedy_
|
Pridané:
25.6.2009 22:30
A zase sa utvrdzujem v tom že natvrdo si šľahnúť lin do kompu (bez dualbootu) aby som sa v ňom naučil robiť a následne robil bol dobrý krok
|
|
A čo netbooky a nettopy ?
Od reg.: ipc422
|
Pridané:
25.6.2009 22:32
Pre netbooky a nettopy nie je doteraz žiadna verzia Visty, ale 7-čka už bude. Bolo by preto vhodné ponúknuť aj technologickú záruku na XP Home -> Win7 Start (alebo ako sa to má volať) pre tento segment...
|
|
bla bla
Od: karol k
|
Pridané:
25.6.2009 22:54
Srat na cely Win aj s ich cenami. Bud si kupim novy Win s novym HW alebo si nekupim. S HW je lacnejsi a HW sa uz bez OS ani neda kupit (myslim laptopy a jedina znacka co nema OS je TOshiba inak myslim ze vsetky davaju OS) cize kupim tak...lebo aj tak notas bez OS je tazke zohnat...ak nechcete sprostu Toshibu, hruby, velky, skaredy, malo vybaveny notas s odpornym starym šasi...pohodka
|
|
Re: bla bla
Od reg.: Filip Vojsovič
|
Pridané:
25.6.2009 23:24
O toshibe máš veľmi zvláštnu predstavu.
|
|
SKOLA
Od: NTI Student
|
Pridané:
25.6.2009 23:17
V skole je pc vista !! no a co som spravil ja. Robili sme v java vytvaranie suborov zapis do suborov. a tak ma napadlo skompiloval som zdrojak ktory vkladal do suboru cislice od 1 do max(long) skopiroval som to do C:\ a sputil nehal 10 minut a mal som 20 GB subor test.txt, n opotom ma napadlo sak ja ich seriem a tak som to premenoval na system.dll a povytvaral dalsie 20/30GB subory system32.dll atd. .. potom ze idem to zmazat a nemozem lol ze system ich vyuziva!! A odvtedy ide ten pc tak nenormalne pomaly ako sracka. som tomu normalne neveril som sa tam jebal do klavesnice ze co vkuse robi potom som presedlal na iny pc a vsetko islo rychlejsie. No it support bude mat zo mna radost
|
|
Re: SKOLA
Od: ___
|
Pridané:
29.6.2009 11:42
No vidíš aký si debil
|
|
zbohom
Od: ufon
|
Pridané:
26.6.2009 6:14
vista bola posledny win co som pouzival,no opravim sa rc win7 je posledna...Novy pc bude uz mac,inak to nevidim...papa MShit
|
|
Re: zbohom
Od reg.: kostrik
|
Pridané:
27.6.2009 8:21
no hej :D ten mak mas ovela lacnejsi jak win :D
|
|
Re: zbohom
Od: nanuk_sk
|
Pridané:
27.6.2009 11:51
ked si postavis pc s rovnakeho hw ako mas mac, cena bude rovnako, kedy to ludia pochopia?
|
|
Re: zbohom
Od: vaj faj
|
Pridané:
28.6.2009 13:08
si klamar.
|
|
mrkvosoft
Od: niktos
|
Pridané:
26.6.2009 8:13
Ja neviem ale podla mna nadavate ale pouzivate, pes ktory brese nehrizie, pouzivam aj linux aj xp, som spokojny s xp nepotrebujem nic vyssie zatial, bo vsetky veci sa daju aj inak spravit aj v xp ako transformacne packy, aj kopec softov co dokazu to co vista a aj 7 aj pod xp. A uz konecne prestante zavidiet, ak niekto ma take postavenie tak asi nieco preto spravil, nemislim ze pre kopec ludi nespravil nic mrkvosoft kazdy pouzival alebo pouzival windows, ak sa niekomu nieco nepaci nech vimisly lepsi system a nielen keca a ak sa presadi nech je milionarom nemam stym problem lebo nieco pre niekoho spravy, a cena? vsak nekup ked je to drahe, bud dostanes k pc alebo notebooku, a ked budu vidiet ze nik nekupuje a hlada kazdy linux alebo ine riesenie tak sa aj mrkvosoft zamysli, bo po sudoch mozno znelegalnymi tahacmy mozno vyhra po rocnych sudoch ale to akcie mrkvosoftu nezdvihne, pretoze to nezarobia za dobry system ale sudom co do nekonecna vyhravat nebudu.
|
|
Re: mrkvosoft
Od: hroshon
|
Pridané:
26.6.2009 18:58
ono to je tak ze kazdy pouziva a a chcel by aj win 7 ale kupit so krabicovu verziu na to nema takze bude musiet cakat a kupit aj s HW za nizsiu cenu
a aku sa pozeram je to predrazene ale XP stoji alebo stalo priblizne iba o 10% menej
|
|
Re: mrkvosoft
Od: fdsag
|
Pridané:
27.6.2009 11:53
hm o nikom z mojich znamych som nepocul ze by chcel pouzivat win 7 ale nema na to peniaze
samozrejme to nie je moc reprezentativna vzorka populacie ale aj tak pisat "chcel by aj win 7 ale kupit so krabicovu verziu na to nema" je uplna blbost
|
|
Vysoké ceny
Od: siirii
|
Pridané:
26.6.2009 8:24
Tak Microsoft zväčša obhajujem, ale tieto ceny sú priveľa. A samozrejme v USA opäť oveľa lacnejšie. Tak vďaka Microsoft, ja radšej za $29 upgradnem na Mac OS X Snow Leopard a Windows 7 sa snáď objaví na MSDNAA...
|
|
ceny a platy
Od: Yorick_
|
Pridané:
26.6.2009 8:54
Ceny su v pohode, to len platy su male :D
|
|
Re: ceny a platy
Od: ghfdsa
|
Pridané:
26.6.2009 20:29
njn tak vytlacme si eura a kazdemu slovakovi dajme 2x vacsi plat co to spravi s cenamy...
|
|
200 euro...
Od: BOSSko
|
Pridané:
26.6.2009 9:26
200 euro za win 7 ??? zase sa chce Gates nabalit na obycajnych ludoch ? tak nech si ho strci pod pazuchu aj s krabicou. ked bude za 15 eur tak si ho mozno kupim.ale zdierat sa nenecham
|
|
Re: 200 euro...
Od reg.: Gizmof
|
Pridané:
26.6.2009 10:29
Gates? Nezaspal si trochu? Nepozeráš youtube s takým skákajúcim panákom? Tuším sa volá Steve Ballmer :P.
No a ja dúfam že OEM verzia nebude drahá a že sa bude dať nejak zohnať, napríklad na alze. MS support je "kvalita" sama o sebe, a zatiaľ som ho ani nepotreboval.
|
|
Re: 200 euro...
Od: Yorick_
|
Pridané:
26.6.2009 12:35
No neviem.. ak si support nepotreboval, tak to znamena, ze ten produkt je kvalitny, nie?
|
|
Re: 200 euro...
Od: kijhgfv
|
Pridané:
26.6.2009 20:35
lol mas celkom podivne hodnotenie kvality...
ked som este nikdy nepouzil ziaden support znamena to ze vsetko co pouzivam je kvalitne ?
|
|
Re: 200 euro...
Od: siirii
|
Pridané:
27.6.2009 13:38
No a nie?
|
|
Re: 200 euro...
Od reg.: Gizmof
|
Pridané:
1.7.2009 15:47
Nie... keď si vie človek spraviť support sám, na čo platiť? Jediný problém s OEM je v tom že výmena dosky= konec. To už len zobrať tu krabicovú verziu, tie OEM tiež nie sú spravené nejako moc šťastne.
|
|
Re: 200 euro...
Od: PCKing
|
Pridané:
20.9.2009 13:53
ja som kupil novu dosku aj procak aj grafiku v podstate novy comp a OEM Windows vista mi v pohode isla aktivovat.
|
|
strata z Visty
Od: ceco99
|
Pridané:
26.6.2009 9:49
no niekde tu stratu z neuspechu Visty musia dohnat...
|
|
cele zle
Od reg.: zebrak
|
Pridané:
26.6.2009 10:07
neviem co drzkujete. ceny su lacnejsie ako pri uvedeni os vista. plus je preorder za 50% zlavu, u nas zatial nie, ale verim ze aj k nam sa dostane. hold, zdarma to byt nemuze :)
|
|
bla bla
Od: karol k
|
Pridané:
26.6.2009 11:44
No co je taka doba, ze kazdy pachti len po prachoch. A na Slovensku je to duplom, tu by chceli predajcovia hned neviem kolko zarobit za mesiac. Hovorim o predajcoch vseobecne nie len IT. Nehovorim, ze komunizmus bol super, ale si to vezmite co pamatate - ludia boli k sebe milsi, viac sa stretavali na gulasovkach, z roboty na akciach, deti v taboroch a nikomu viac penazi ako zarobil nechybalo a dnes? kazdy len hlava dole ani sa susedovi nepozdravi, kopu ludi kradne kde moze a nahana peniaze...sak to je na hlavu!!! a co bolo na komun. este lepsie? ze cigani museli robit, a nie jak dnes socialny stat...
|
|
Re: bla bla
Od: Yorick_
|
Pridané:
26.6.2009 12:38
Samozrejme ze boli k sebe milsi.. ved ak ulicami pochodovali ludove milicie, estebaci boli vsade, plebs zarobil rovnako malo vdaka tabulkovym platom, hlavne samopalov pohranicnikov boli otocene smerom do vnutrozemia a za chrbtom mali ostnaty drot s 5000 voltami... tak to by sa na to nomenklatura pozrela aby k sebe ludia neboli milsi, hehehehe. Kto nebol mily, ten siel uran kopat.
|
|
cenaa
Od: dnes má meniny Adriána
|
Pridané:
26.6.2009 11:58
A mozu ist do riti kym to nebude cenovo pristupnejsie stale to bude kazdy kto nema vo vankusi navyse 200€ stahovat...
|
|
Späť k linuxu
Od reg.: Dexter Morgan
|
Pridané:
26.6.2009 12:53
Po inštalácii Win 7 som si od linuxu celkom odvykol, teraz aby som si naň začal pomaly zvykať znovu.
|
|
ehm ehm
Od: papapa
|
Pridané:
26.6.2009 17:25
vsak to musi byt inak dokonaly system za tu cenu :D
xpcko som si aspon stiahol uz zan sa mi 3000 korun zdalo strasne vela
vistu sa mi uz ani stiahnut nechcelo a win 7 tiez stahovat urcite nebudem
aj tak si myslim ze keby ho predavali po 1000€ tak by sa nasiel nejaky k*k*t co by to kupil a este by bol rad
mozno zacnem zarabat na tom co skusali ti dvaja australcania. budem predavat linuxy s kde4 a budem hovorit ze to je win 7 a kto je schopny za win 7 dat 300€ tak je schopny aj kupit taky linux s vyzorom win7 a bude rad
|
|
stale sa najde
Od: Lakoty
|
Pridané:
26.6.2009 18:03
najde sa stale kto to kupi, mi mensi chudaci si ho radsej stiahneme z netu black verziuu....
co uz.... doba je taka:
http://weefun.net
|
|
Re: stale sa najde
Od reg.: lolol
|
Pridané:
28.6.2009 2:51
lol ty looser spamujes si tvoj trapny webik?
|
|
Piatok, 26. júna 2009, dnes má meniny Adriána, zajtra Ladislav, Ladislava
Od: roflmao
|
Pridané:
26.6.2009 18:39
berem to z tej lepsej stranky , aspon ho nebude mat hocijaka socka
|
|
Re: Piatok, 26. júna 2009, dnes má meniny Adriána, zajtra Ladislav, Ladislava
Od: gfds
|
Pridané:
26.6.2009 20:37
epic fail !(myslim tym tvoj prispevok)
|
|
Re: Piatok, 26. júna 2009, dnes má meniny Adriána, zajtra Ladislav, Ladislava
Od reg.: kostrik
|
Pridané:
27.6.2009 8:30
ja som myslel ze taky chudaci ako si nam teraz predviedol ziju len v amerike... asi som bol naivny.... obych chu*j si ...
|
|
Serú ma.
Od: e1.
|
Pridané:
27.6.2009 1:54
Chcú za upgrade Ultimate verzie 300€? To sú úplne blázni? To si radšej zaplatím ešte 20€ a kúpim si ďalšiu licenciu a ostane mi v zálohe licencia na ďalší komp. Ale nie, nekúpim si sedmičku, radšej ostávam pri Viste. Sto € by som im zaplatil, ale toto je na mňa trocha moc.
|
|
bla bla
Od: karol k
|
Pridané:
27.6.2009 11:34
Porovnajme si to s Apple, ktory je podla niektorych strasne predrazeny. Ked si chcete kupit OS X bez PC je tiez dost drahy avsak oni ho predavaju k svojim PC, cize akokeby kupite si PC a OS mate zdarma. Mozno nejakym takym smerom by sa mal MS uberat. To ze kupite laptop s OS od MS neznamena ze ho dostavate zadarmo lebo ten laptop s takou konfig. ak najdete bez OS je na 100% lacnejsi...Apple bez OS nepredava a tak je to dobre...neviem ci ma chapete, ale mohli by MS uzatvorit nejake zmluvy s vyrobcami PC ze do laptopov a desktopov budu OS zadarmo...to by bolo fajn a nepotrebovali by ludia davat 200eur za WIN...
|
|
Re: bla bla
Od: hjgfds
|
Pridané:
27.6.2009 11:49
to je presne ale uplne presne to najhorsie co sa moze stat a vlastne sa to aj viac menej deje(ntbook s OEM je casto lacnejsi/iba minimalne drahsi ako bez OS/s inym OS) co vo velkej miere prispieva na monopol MS a nch si MS fans hovoria co chcu monopol trhu s OS, vyvoju OS a tym padom aj vyvoju celeho it odvetvia(kedze OS ovplyvnuje prakticky vsetko) NEPROSPIEVA a je jedno ci ho ma MS alebo ci ho 20 rokov bude mat google/apple alebo ci ho bude mat RadekHulanOS...
idealny stav by bol keby boli aspon 4 rozne OS s 20-30% podielom a jednotnym API co sa ale asi tak skoro nestane(a pravdepodobne nikdy)
|
|
cozeee???
Od: right13
|
Pridané:
28.6.2009 10:58
309€ ??? zblaznili sa? by som musel padnut na hlavu aby som to kupil.... warez 4 ever..nehorazne. piratska policia ide pindat na to ze ludia nemaju original soft.ale ktory clovke vyhodi desat litrov za debilny system.osrany je cely majkrosoft...myslim si ze ked vyjde ten google OS alebo nieco alternativne a bude to dobre,tak microsoft moze ist doprdele....hajzli nenazrany...
|
|
Re: cozeee???
Od: ohgfc
|
Pridané:
28.6.2009 11:21
vies ono uz su alternativne OS(BSDcka,OS X,GNU/Linux distra, Solaris a odvodeniny...) a aj "google OS"-Android... sice zatial iba ako mobilny ale uz bol portnuty na netbooky
|
|
Re: cozeee???
Od reg.: lolol
|
Pridané:
28.6.2009 14:42
nepaci sa ti nekupuj. Som zvedavy keby vyrabas nabytok a niekto ti ho radsej ukradne ako kupi co by si hovoril. Sockari
|
|
Re: cozeee???
Od: fdssd
|
Pridané:
28.6.2009 16:12
a som zvedavy co by si povedal keby ze niekto si sam spravi z dreva doma rovnaku stolicku ako mas ty... nic ?
|
|
Re: cozeee???
Od: right13
|
Pridané:
28.6.2009 19:32
ked si taky bohaty ,tak si to kup.nezarabam,a keby som aj zarabal.tak urcite nedam celu vyplatu v tom lepsom pripade polovicku sa debilny OS.nehorazne prachy za nic! microsoft nevie co by za to pytal
|
|
omg cena
Od: sairik
|
Pridané:
28.6.2009 13:20
319 eur ??? im nacisto praska?
to si ho radsej za 15 min stiahnem a poriesene :-D
doteraz ficim na viste ultimate a spoko :-D
warez lurez
|
|
f!u!c!k MS
Od: joezbazin
|
Pridané:
28.6.2009 13:20
staci wokna nekupovat, je vela inych moznosti:)
|
|
ceny...
Od: Mettiu
|
Pridané:
28.6.2009 13:51
Ja si myslim ze keby ms nastavil normalne ceny vela ludi by si ten ich system nevahalo kupit ale ked ma niekto zaplatit 200 eur za system pri dnesnych platoch tak si to radsej stiahne... Väcsinou sa sice win siri prostrednictvom OEM. Ale ak niekto ma dobry pc alebo notebook tak si bude musiet kupit krabicovu verziu nebude predsa kupovat novy comp. Ja osobne som s mojim notebookom nadmieru spokojny tak nevidim dovod na upgrade... Nastastie tu mame alternativy v podobne roznych disribucii linuxu alebo mac...
|
|
Pri kupe PC s vista
Od reg.: human_fly
|
Pridané:
28.6.2009 20:26
ak si kupim notebook popripade PC s instalovanou Vistou tak upgrade nebude zadarmo ako tvrdil microsoft ze ??
|
|
Re: Pri kupe PC s vista
Od: PCKing
|
Pridané:
20.9.2009 14:12
Nie upgrade nebude zadarmo ale mam notebook od HP s Vista Home Premium 64-bit a upgrade vychadza na 28Eur co neni az tak vela.
|
|
dobre rano stadov oveciek uja DE Billa
Od reg.: ako_Vanok
|
Pridané:
28.6.2009 22:08
takze naskrabes luza a plebs 400 eura na nejaky skromny notas potom si do neho kupis za 300 OS a budes mat notebook s holym os a mozes nakupovat software :) humus ms shit
|
|
anketa
Od: Adrique
|
Pridané:
29.6.2009 11:48
v ankete chýba ešte jedna možnosť: pri týchto cenách neplánujem používanie Windows 7
|
|
nehoraznost
Od: franzi
|
Pridané:
30.6.2009 7:41
Keby to bol novy OS tak v pohode.. cena OK. Ale pytat taku sumu za Vista ServicePack 3, tak to je nehoraznost !!
|
|
WIN7 Piratebay
Od: Sanos
|
Pridané:
2.7.2009 18:24
S tým piratským Win 7 sa asi pridam Vistu nemam mam XP a XP je shit a nudi ma a 300 € za to aby som mohol mat ultimate????? WTF to radsej stiahnem
|
|
nehorazna cena OS
Od: lord_keeper
|
Pridané:
5.7.2009 7:30
no MS sa ukatali pravu tvar... inak krasne ceny za system... inak predpokladam ze 300 eur + DPH + navysenie ceni u predajcu no to mame dost... Su sice alternativne OS ale vysvetlite to niekomu kdo je vychovany na MS... No ja osobne by som to nekupil a ani nekupim ja som spokojny z alternativou.. len jedno ma trapi a to ze by mohli uvolnit OS/2 pod GNU a to by bola aspon konkurencia pre MS
|
|
Re: nehorazna cena OS
Od: aik
|
Pridané:
10.7.2009 20:51
najlepsiu cenu da opat rapidshare
|
|
sdgbg
Od: sfdghs
|
Pridané:
5.7.2009 14:48
co myslis ze MS pozera na ubohych slovakov? (na ich platy/
|
|
Vysoká cena Win7
Od: okam
|
Pridané:
7.7.2009 23:13
No ono to je ako s politikmi, kým sú si istí, že ich aj tak zvolíme, robia si čo chcú. Kým nestúpne používanie alternatívnych OS aspom na 20%, s cenami Win to nepohne. Chystám sa už pár rokov že vyskušam nejaký iný OS, ale stále som to odkladal. Tieto ceny ma už definitívne presvedčili.
|
|
32 a 64 bit ?
Od: SERVIS PC Petržalka
|
Pridané:
8.7.2009 2:12
Skusal som WinXP 32 a 64 Bit..
Bol tam velky problem nainstalovat 32 bitove programy do 64 Bit Windowsu XP a 64Bitove programy a ovladace nezozeniete...
Takze u 64Bit Windows7 bude este veci problem z podporou.
Mam Phenom™ 9500 a 4 jadra nikdy nepojdu naplno pri konvertovani DVD/DivX a pakovani RAR/ZIP...
Jedina vec co naplno vytazi 4 jadra je pogram BOINC.
|