| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
bububu
Od: gunko
|
Pridané:
23.6.2009 12:32
ďalšie bububu a žiadne reálne riešenie ...
navyše nesúhlasím v tomto s EK aj keď MS tiež nemám najradšej :-) ak si vyrábajú OS nech si tam strčia čo chcú ... komu sa nepáči, nech si dá dajakú distribúciu Linuxu (tam sa tiež strká FF )
|
| |
Re: bububu
Od reg.: Eagle
|
Pridané:
23.6.2009 12:42
To bububu by mali robiť pri predávaní pc a notebookov s predinštalovanými windows, kde uživateľ si ani nemá možnosť vybrať operačný systém. Prečo by musel platiť za niečo, čo ani nebude používať. Koho už trápi nejaký pošahaný imternet explorer.
|
| |
Re: bububu
Od: vykon
|
Pridané:
23.6.2009 12:49
"uživateľ si ani nemá možnosť vybrať OS". Nechcem sa zastavat MS ale co citam v clankoch tak sa castejsie stava ze ludia vracaju spet pc s linuxom a chcu tam windows.
|
| |
Re: bububu
Od: Úžasný M$
|
Pridané:
23.6.2009 12:55
"Nechcem sa zastavat MS ale co citam v clankoch tak sa castejsie stava ze ludia vracaju spet pc s linuxom a chcu tam windows."
Dávaj pozor, lebo reklama vie riadne človeka o....ť.
Nečítaj články od zaujatých "odborníkov".
|
| |
Re: bububu
Od: Yorick_
|
Pridané:
23.6.2009 13:48
skus nainstalovat beznemu uzovatelovi nieco ine nez win a horko zaplaces.
5-10 minut bude kukat, ze ake je to pekne (trebars na ubuntu) a potom vytiahne svoje cd s NFS a po nezdare nainstalovat hru ta posle do <> :)
|
| |
Re: bububu
Od: Kutren
|
Pridané:
23.6.2009 14:00
Skusil som, doteraz si to ani nevsimol.(bezny uzivatel= firefox, openoffice)
|
| |
Re: bububu
Od: Yorick_
|
Pridané:
23.6.2009 14:17
Vyhol si sa tomu podstatnemu. Hram... :)
|
| |
Re: bububu
Od reg.: 34224
|
Pridané:
23.6.2009 15:28
obycajny user != gamer
|
| |
Re: bububu
Od: tzhfgds
|
Pridané:
23.6.2009 19:21
no jo no v tvojom svete nik nerobi nic ine len sa hrajka na pocitaci(...tak to potom logicky bude uplne vsade)
ono pocitac ma aj ine vyuzitia ako pokec a hry
navyse na tu skvelu statistiku vracania netbookov s linuxom... jedina firma ktora to potvrdila bola MSI ostatne to vyvratili
navyse aj ked to vobec neni idealne riesenie vzdy je mozne pouzit wine ktore uz celkom dobre pokrocilo vacsina starsich hier ide hrat bez problemov a aj rozne novsie
btw ja viem ty prides ku ntbooku s intel GMA grafikou nepodari sa ti spustit crysis na max detailoch na linuxe tak to vzdas ze sa na tom neda hrat
|
| |
Re: bububu
Od: Yorick_
|
Pridané:
24.6.2009 8:13
Mozes sa i poskladat do kocky, ale i tak.. To co predava windows do domacnosti su hry.
Mozes sa na linuxe hrajkat s gimpom, openoficom a tak podobne, ale nic nespravis s tym, ze DRVIVA vacsina uzivatelov chce windows koli hram a koli tomu, ze maju win v robote.
Ak si ide bezny uzivatel kupovat nejaky ten rachner, tak si vyberie takmer urcite ten s windowsom (alebo bez systemu a hned si nainstaluje win na cierno).
Ak si i kupi pc s niecim inym nez win, tak zas horko zaplace pri kupovani periferii... to vis, cloveka nasere, ked ma doma multifunkcne zariadenie za par litrov a ono to nejde...
|
| |
Re: bububu
Od reg.: cca01
|
Pridané:
24.6.2009 11:08
Hlavnym dovodom pre nakup PC do domacnosti asi nebudu hry ale internet: web, chat a tak. Samozrejme aj hry, ale ja by som kvoli hram PC urcite nekupil, to skor nejaku konzolu. A nechapem, preco by nejake multifunkcne zariadenie nemalo ist na Macovi alebo Linuxe. Ak nieco kupujem, tak si predsa dopredu overim, ci mi to bude slapat. Ak zistim, ze nie, tak si to jednoducho nekupim.
|
| |
Re: bububu
Od: Yorick_
|
Pridané:
24.6.2009 11:25
Ale no tak... :)
Ak by bolo prioritou pre nakup PC do domacnosti surfovanie, chat a pisanie textov, tak na to ti staci sunka do 10.000 skk.
Preco ludia chcu stale silnejsie a silnejsie pocitace? Pretoze im sekaju hry :D
Naco si zaryti linuxaci kupuju kazdorocne nove a nove komponenty do pc? Pretoze im sekaju hry vo windowse :D
Na hry mam konzolu, je to ovela lepsie riesenie naz pc (nemam starosti s ovladacmi, patchami, nedostatocnym vykonom...). Ale ak je niekto 12-nastrocny chalan, tak skorej presvedci fotrovcov, ze potrebuje nadupany pocitac "do skoly" za 40.ooo skk nez konzolu na hranie za 6.ooo skk.
A ak sa uz ten pocitac do rodiny kupi, tak tam bude ten windows koli hram. Ci sa to linuxakom paci ci nie.
(na slabsom stroji mam ubuntu, a som spokojny. Ale to som jediny z rodiny :))) ostatni chcu prosto win, lebo sa s tym stretavaju vsade.)
|
| |
Re: bububu
Od reg.: cca01
|
Pridané:
24.6.2009 11:30
Ludia chcu silne pocitace, pretoze im rozni experti na rroznych forach natlacia do hlavy, ze s integrovanou grafickou kartou si nezahraju ani solitaire. Samozrejme, ze 90% ludi by stacil netbook za 333 € Preco si linuxacia a skladaci kupuju stale nove komponenty? Pretoze ich to bavi, maju tu moznost a je to ich konicek.
|
| |
Re: bububu
Od: gunko
|
Pridané:
23.6.2009 14:13
ked chce okej .. ale nemali by to davat na vsetky NB ... pomaly nekupis bez win ...
|
| |
Re: bububu
Od: dlb
|
Pridané:
24.6.2009 13:05
Tak nekupuj v Tescu.
|
| |
Re: bububu
Od: Mettiu
|
Pridané:
23.6.2009 14:48
Jasne ze niektori ludia chcu ms a boja sa linuxu.. ale preco by som mal ja platit za nieco co nebudem pouzivat.. tu so zbytocne vyhodene peniaze ktore mohli byt investovane radsej do lepsieho hw... preco by som mal platit za win ked uz ho legalne mam.... tymto by sa mal niekto fakt zacat zaoberat lebo toto je tiez podla mna zneuzivanie monopolenho postavenia... nie kazdy chce win...
|
| |
Re: bububu
Od: vykon
|
Pridané:
23.6.2009 12:57
V predajni pc kam chodim nakupovat pred par rokmi zacali instalovat linux do pc zostav. Zakaznici vsak ziadali aby tam nahodili winxp. Takze aj dobra myslienka moze skoncit nezdarom.
|
| |
Re: bububu
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
23.6.2009 13:01
vsak tu nejde o to, ze by sa predavali notasy s linuxom, ktore by potom zakaznici vracali. Ale o to, aby si zakaznik mohol vybrat pri kupe ci chce windows alebo linux. Potom by uz nechodil nic vracat.
|
| |
Re: bububu
Od: Pred pár rokmi...
|
Pridané:
23.6.2009 13:02
Pred pár rokmi je v IT svete dlhá doba. A keď sme pri tom tak zle vybraná distribúcia predajcom može mať takýto výsledok.
|
| |
Re: bububu
Od: vykon
|
Pridané:
23.6.2009 13:07
Je to mozne aj nespravnym linuxom ale skor myslim ze je to neznalostou inych os ako windows. Ked ma sused, znami, kolega winxp tak to musim mat aj ja.
|
| |
Re: bububu
Od: Dimitrij
|
Pridané:
23.6.2009 13:11
to je blbost, jedndoucho ludia vedia robit s Win ale Lin nie. A ked mu das na disk OS, ktory sa sice podoba na Win ale tam to konci, tak za tyzden je spat, ze mu nic nejde a ze on take nieco nechce. Ludia nemaju zaujem sa ucit nic nove. vacsina z nich ani nevie rozdiel medzi virusom a antivirusom. mne sa najviac paci, ked mi zahlasia ze maju nainstalovany ten novy virus NOD :D
|
| |
Re: bububu
Od: vykon
|
Pridané:
23.6.2009 13:23
:). Dimitrij tiez mam zazitky. Bol som u jednej baby nieco robit s pc. Ukazovala prstom na stred desktopu a hovori: tu som mala vcera taku ikonu, nevies ktora to bola? alebo prisiel bratranec a vravi: mam cd na ktorom je cely internet.
|
| |
Re: bububu
Od: ccccc
|
Pridané:
23.6.2009 13:53
cize na tom CD bolo z 90% porno ?:)
|
| |
Re: bububu
Od: cccccb
|
Pridané:
23.6.2009 14:22
"cize na tom CD bolo z 90% porno ?:)"
Presne a ty si bol hlavny ucinkujuci
|
| |
Re: bububu
Od: vykon
|
Pridané:
23.6.2009 17:05
ide o to ze niekto nepozna rozdiel medzi programom internet explorer a technologiou internet
|
| |
Re: bububu
Od reg.: cca01
|
Pridané:
24.6.2009 11:11
Predinstalovanie linuxu na nove PC sluzi iba na to, aby na tom compe po zapnuti aspon nieco islo a aby sa nepovedalo, ze predavaju PC bez OS, co je nezmysel. Samozrejme, ze 99,99% PC s Linuxom sa ihned preinstaluje Windowsami. Z toho mozno 30% legalnymi a zbytok nelegalnými. To je moj nazor. A uz aj niekto na tom bude chciet Linux, tak je malo pravdepodobne, ze sa zrovna trafia do jeho oblubenej distribucie...
|
| |
Re: bububu
Od reg.: kingzozo
|
Pridané:
24.6.2009 11:27
+ 1 presne tak, kto tam chce linux, tak si da svoje oblubene distro, radsej predavat bez OS, toto linuxu len uskodi- viz okripleny Linpus
|
| |
Re: bububu
Od: ...
|
Pridané:
23.6.2009 14:42
"...Prečo by musel platiť za niečo, čo ani nebude používať..." Správne. Lenže on nemusí. Ak nechce mať v noťase predinštalovaný Windows tak nech si objedná iný resp. od iného výrobcu. Len mi prosím ťa nehovor, že noťas bez OS sa nepredáva... ;-) Aj keď je pravda, že niekedy môže byť s OS lacnejší ako bez neho, ale to je zaplatené "reklamou" - keď tam máš predinštalovaných XY trial verzií. Ak chceš drahší a bez OS môžeš si taký kúpiť, nikto ťa nemôže nútiť kúpiť niečo čo nechceš (okrem zopár zákonov)
|
| |
zly zly MS!
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
23.6.2009 12:40
Kua takisto nemam moc v laske MS, ale EK to uz trocha prehana... a vsetci bluznivci, ktori toto sialenstvo zacali s nimi.
Chapal by som zneuzivanie postavenia na trhu, ak by nejako obmedzovali, alebo zakazovali instalacie inych browserov, ale je to ich produkt tak nech si tam daju hoc aj Office ak to bude ako sucast a bude sa to dat odtial vyhodit po nainstalovani systemu.
Operu som prestal pouzivat uz len z principu, aki su to kreteni. Su aj ine prehliadace ako Opera a IE.
A pre mna za mna kamenujte ma.
|
| |
Re: zly zly MS!
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
23.6.2009 14:38
K zalobe sa pripojil FF aj Chrome, takze pouzivas safari ? :D
|
| |
Re: zly zly MS!
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
23.6.2009 16:13
Ano, nechcel som rozputavat flame. A bezim na Mac OS X, bohuzial v praci je to win...
|
| |
aj inak
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
23.6.2009 12:47
ja by som chcel skor nieco v style win 9x, ked si bolo mozne vybrat co sa ma instalovat, a co nie.
taketo volby by som uvital [nieco ako standart, a potom with IE, a nakoniec advanced, so vsetkymi moznostami]
povyhadzoval by som si wmp, ie, media center, a blbosti..
vsetci by boli spokojny
|
| |
windows 7
Od: michal_ka
|
Pridané:
23.6.2009 12:54
proste EU to len komplikuje cele, Microsoft by mal stopnut predaj Windowsov v EU, a pockal by ako sa velke firmy postavia proti tymto EU vymyslom a EU zrusi vsetky debilne sudne spory proti MS a vsetko bude v poriadku.
|
| |
Re: windows 7
Od: Windows
|
Pridané:
23.6.2009 12:58
Microsoft by si tým podísal rozsudok smrti. Keď ľudia prídu nato, že sa dá aj bez MS, tak skončia.
|
| |
Re: windows 7
Od: michal_ka
|
Pridané:
23.6.2009 13:11
ale sa nebavme o domacich uzivateloch ale o velkych firmach, ktore su postavene na Active Directory + Exchange a inych MS produktoch s 10 000 pocitacmi..... a v MS predsa niesu blazni aby podporovali ine, konkurencne prehliadace, nemaju preco ...... raz tu padla super myslienka:
" Nech si ti "stazovatelia" napisu vlastny OS a tam si mozu dat svoj prehliadac, ako napr. Firefox ..."
|
| |
Re: windows 7
Od reg.: cca01
|
Pridané:
24.6.2009 11:27
Podporovar nemusia. Staci ak tomu nebudu branit. Pozri sa napr. na Mac OS X, kde mas zo systemoveho menu odkaz priamo na repozitar, ktory obsahuje tvrdo konkurencne aplikácie pre Apple applikacie. Nezabudaj, ze MS vyraba operacny system, ktory neexistuje sam pre seba, ale preto aby umoznil beh inych aplikacii. Ak tieto aplikacie nemaju vytvorene rovnake startovacie pozicie, tak sa nikto nesmie cudovat, ze MS je za to trestany.
|
| |
Re: windows 7
Od: Yorick_
|
Pridané:
23.6.2009 13:44
To fakt?
No ty kokso....
Uz to vidim ako ludia hufne instaluju "nieco ine ako win" a spustaju na tom svoje hry a programy, hehehehehehehe :D
|
| |
Re: windows 7
Od: dfasdffgegresfg
|
Pridané:
23.6.2009 13:03
Su to sice stupidne spory, MS si tam predsa moze dat co chce, ale zasa MS pokutami ciastocne financuje EU. Len to je podla mna dovod na sporenie, vsak stale ide len o jedno - o peniaze. Keby im podnet nepodala Opera, tak by si to vymysleli sami.
|
| |
Re: windows 7
Od: michal_ka
|
Pridané:
23.6.2009 13:15
a co myslite kam idu peniaze za pokuty co plati microsoft EU? ja urcite neviem ...
a myslite ze tym EU pomaha vam alebo nam ako userom, ked dava pokuty MS? MS to zaplati a zdvihne ceny za ich produkty a tak to vlastne zaplatia uzivatelia pri kupe novych produktov, a ti co tento spor najviac podporuju ... takze dakujeme
|
| |
jednoducho
Od: compal
|
Pridané:
23.6.2009 12:59
vymyslaju blbosti mali tam pridat najpouzivanejsie prehliadace a nebol by problem ,uzivatel by si vybral co chce.ale ked tam nebude ziadny tak ako sa pripoji na net?
|
| |
Re: jednoducho
Od: ako sa pripoji na net?
|
Pridané:
23.6.2009 13:06
Na stiahnutie prehliadača netreba mať prehliadač v systéme.
Je to len argumentácia amatérov!!!
|
| |
Re: jednoducho
Od: ...
|
Pridané:
23.6.2009 14:48
áno to je pravda. Môžeš ale napísať koľko je amatérov z 10-tich užívateľov Windows-u? A týchto XY % užívateľov by si nechal bez internetu napospas :-)
|
| |
Re: jednoducho
Od: Aaron
|
Pridané:
23.6.2009 14:08
"mali tam pridat najpouzivanejsie prehliadace"
To myslis vazne, ze ma sukromna firma vkladat do svojich produktov produkty tretich stran a takto ich podporovat? Bez zmluv, bez financii, bez reklamy? Co si myslis, kto bude znasat naklady na hotline, ak sa prehliadac 3. strany zosype, alebo sposobi pad systemu, alebo len bude zobrazovat niektore stranky nekorektne? Nehovoriac o tom, ze prehliadacov je na mraky, vacsina ludi pozna len 4-5. A tie minoritne by sa urcite radi prizivili.
|
| |
Re: jednoducho
Od: LK001
|
Pridané:
23.6.2009 15:09
No napr.:
Start -> Run -> cmd.exe -> ftp.exe
A nasledne v ftp konzole:
1. open ftp.mozilla.org
2. user: anonymous
3. password: hocico (aj nic) -> niekedy sa vyzaduje mail (staci @)
4. napr. pre slovensku verziu: cd pub/firefox/releases/3.5rc2/win32/sk/
5. get "Firefox Setup 3.5 RC 2.exe" - presny nazov!
pozn.: nemusite byt ani vy ani server v pasivnom mode!
6. bye
nainstaluj a hotove.
podobne opera -> ftp.opera.com (nie .org)
|
| |
Re: jednoducho
Od: Karamel
|
Pridané:
23.6.2009 16:15
Pre teba to sice je jednoduche ale mysli na obycajnych userov, ktory nemaju sajnu co je to prikazovy riadok, cmd.exe a ftp konzola :) Uz len napriklad 5.bod tvojho navodu :D Nie kazdy ma prehlad aka je momentalne dostupna verzia a este aj presny nazov....hmm fakt jednoduche...
|
| |
Re: jednoducho
Od: lk001
|
Pridané:
23.6.2009 16:40
to ani poznat nepotrebujes - staci si urobit listing adresara:
dir ...alebo... ls
|
| |
Re: jednoducho
Od: lk001
|
Pridané:
23.6.2009 16:52
ten vyraz PRESNY NAZOV tam bol mysleny vo vztahu ku CASE SENSITIVE.
|
| |
Re: jednoducho
Od: Marillin
|
Pridané:
23.6.2009 20:08
Odobral som si z Windows 7 IE8 a po spusteni som si otvoril Computer a do adresneho riadku som napisal ftp.mozilla.org. Postupne som sa doklikal k instalackam Firefoxu a stiahol do neho IEtab (zobrazovanie stranok cez Trident), ktory fungoval aj bez IE.
|
| |
Re: jednoducho
Od: da sa to aj lahsie
|
Pridané:
23.6.2009 22:23
:) na co si to stazovat. Furefox si mohol stiahnut cez ie a az potom ie odinstalovat.
|
| |
Re: jednoducho
Od: lk001
|
Pridané:
24.6.2009 9:45
Ano, toto je ta klikacia moznost pre tych, ktory sa strania command-line. Avsak pri tomto pristupe moze byt problem v tom, ze server je v pasivnom mode a teda poskytuje port pre data - co pri zmene adresara moze byt problem pre BFU s firewallom - i ked s implicitne nastavenym zabudovanym vo Win7 by to problem byt nemal.
|
| |
Re: jednoducho
Od: Yorick_
|
Pridané:
23.6.2009 16:25
Tak ak toto bol jednoduchy navod pre bezneho uzivatela, tak napis i nejaky zlozitejsi pre pritomnych machrov a gelove hlavy :)
|
| |
Re: jednoducho
Od: MirecU-II
|
Pridané:
23.6.2009 17:33
Jednoduchost nemusi znamenat, ze budes klikat mysou. :)
|
| |
Re: jednoducho
Od: p.h.
|
Pridané:
23.6.2009 17:44
no win je jednoduchy lebo si nikto nemusi pametat ziadne klavesove skratky, ziadne prikazy a cesty ale ku vsetkemu co ludia nevedia sa dokazu doklikat. ked sa vraciame k prikazovym riadkom rusime vyhodu windowsu oproti textovym operacnym systemom
|
| |
Re: jednoducho
Od reg.: kingzozo
|
Pridané:
23.6.2009 21:00
klikat je neaka vyhoda ? poviem priklad :
A: ako mam spravit toto a toto ?
B: Klikni tam, na karte blabla otvor blabla, zasrtni tretiu moznost, zatvor to , otvor dalsiu kartu, rozlikni moznosti zstrtni prvu moznost, zrus piatu, rozklini volby, zasktni moznost, a potom OK
alebo:
B: otvor terminal napis "blablablabla /blabla bla.bla a stlac enter
|
| |
Re: jednoducho
Od: asdfht
|
Pridané:
23.6.2009 21:18
+
tiez ma fascinuje ked cloveku nevadi citat pol hodinu navod so 7 obrazkami a furov textu ale akonahle je v navode otvorte terminal zadajte 2 prikazy ktore su tam komplet napisane tak je to strasne
|
| |
Re: jednoducho
Od reg.: cca01
|
Pridané:
24.6.2009 11:19
Problem je aj v tom, ze MS je expert na to ako jednoduchu vec spravit v ich strasne privetivom prostredi na 20 klikov, ked konkurencia vie spravit to iste na jedn klik...
|
| |
Re: jednoducho
Od reg.: kingzozo
|
Pridané:
24.6.2009 11:28
na druhu stranu je to ich filozofia, vsetci nemozeme byt rovnaky
|
| |
Re: jednoducho
Od reg.: kingzozo
|
Pridané:
24.6.2009 11:29
alebo "rovnaki", lebo som zabudol ze som na serveri slovencina.hu (alebo .sk :D )
|
| |
Re: jednoducho
Od: 001kl
|
Pridané:
24.6.2009 9:52
Mame 21.storocie a tych chces obycajnym uzivatelom vysvetlovat ze takto je to spravne :).
|
| |
Re: jednoducho
Od: vladky75
|
Pridané:
24.6.2009 11:21
Ja sy myslim ze obycajny user by mal PC hlavne pouzivat a nie
administrovat ak o tom nema ani paru. To je jeden s hlavnych problemov tejto platformy. Kazdy pracuje s administratorskymi pravami a system ide o chvilu do ...
Ak clovek ma nejake vedomosti, tak pre neho predsa nemoze byt
problem spustit zopar prikazov v command line
|
| |
Re: jednoducho
Od: dlb
|
Pridané:
24.6.2009 13:13
To by sa ti páčilo zarobiť si adminovaním u úplných lám.
|
| |
Re: jednoducho
Od: ditkooo
|
Pridané:
23.6.2009 21:07
tak spravia nejakeho sprievodcu pre vyber prehliadaca...samozrejme ze ich bude predvoleny, nemaj strach :)
|
| |
Re: jednoducho
Od: vladky75
|
Pridané:
24.6.2009 11:10
No a ved o tom to je. Microsoft Ti nanuti prehliadac bez toho
aby si si mohol vybrat. Ano, da sa doinstalovat aj iny, ale kopec userov si mysli ze modre e je internet a o no jejakych
browseroch nic netusia.
|
| |
.....
Od reg.: xavi117
|
Pridané:
23.6.2009 13:00
Sak bezni laicki pouzivatia budu radsej, ked si prinesu komp z obchodu a len ho strcia do elektriky a ide im vsetko co chcu.
|
| |
Re: .....
Od: MirecU-II
|
Pridané:
23.6.2009 17:34
Vsak tak to aj bude dalej fungovat. :)
|
| |
Vdaka
Od: Badblock
|
Pridané:
23.6.2009 13:25
Dakujeme ti EK
|
| |
Re: Vdaka
Od: nanuk.sk
|
Pridané:
23.6.2009 14:04
a ideme...stendning ovejsn...
|
| |
MICROSOFT je monopol
Od: WSEWED
|
Pridané:
23.6.2009 15:57
MICROSOFT je monopol a tak by sme sa k nemu mali aj spravat!
Cela spolocnost(rozumej ludska, nie firma), vzdy PROFITUJE s prirodzenej konkurencie na trhu(z monopolu NEPROFITUJE), preto je spravne MICROSOFT OS obmedzovat pre vytvorenie zdravej konkurencie
|
| |
Europsku komisiu na ACER
Od: Jozzífek
|
Pridané:
23.6.2009 16:24
Kúpil som si notbuk od Aceru. Tá drzosť!! mám v nom Wifi ! a ani som si nemohol vybrať od ktorého výrobcu wifi chcem!!. ved to je na pokutu. Bud nech do toho vôbec nedávajú wifi alebo si chcem vybrať značku!
|
| |
Re: Europsku komisiu na ACER
Od reg.: kingzozo
|
Pridané:
23.6.2009 21:02
porovnavas jablka z hruskami
toto by platilo keby na 95 % pc bola wifi od toho tvojho vyrobcu, a keby si prisiel do obchodu a na otazku "dajte mi wifi kartu" by si dostal iba tuto
|
| |
Re: Europsku komisiu na ACER
Od: aspon trochu snahy
|
Pridané:
23.6.2009 22:38
Tak nech sa linux komunita snazi aby boli v kazdej predajni aj dvd s linux distrami. Neda sa stale stazovat a nic nerobit.
|
| |
Re: Europsku komisiu na ACER
Od reg.: kingzozo
|
Pridané:
24.6.2009 0:03
snazit sa nemusi... kto chce si stiahne dvd s distrami byt v obchodoch nemusia
|
| |
Re: Europsku komisiu na ACER
Od: mudri matko
|
Pridané:
23.6.2009 23:09
je to ako v rozpravke mudry matko a blazni.ako bol mato v dome u danciaka ked postupne placom vysli z druhej miestnosti a spytoval sa ich co placu.vysvetlili mu: v drevenom strope je zatata sekera, ked sa narodi dieta kolisku podlozia pod sekeru, ta spadne a dieta zabije.mato odtial sekeru zobral a bolo po probleme.Potom im povedal veru si ja tu vasu dceru za zenu nevezmem.Iba ak by som piatich takych blaznov nasiel ako ste vy. linuxaci placete vsade je ms s win no nekonate. ale svita na lepsie casy.Uz som nasiel prveho blazna EK, este 4 a potom si aj ja dam lin.na zaver: a veru si nasiel? Nasiel veru nasiel...
|
| |
Re: Europsku komisiu na ACER
Od reg.: kingzozo
|
Pridané:
24.6.2009 0:01
mne je uplne jedno co, kto ma... maj si aj amiga workbench
ja sa len postupne smejem co sa deje EK vs MS .. a budem sa smiat nadalej... len cakaj na spasitela s menom Windows 7
|
| |
Fuck Microsoft
Od: zggz
|
Pridané:
23.6.2009 17:03
Viva la Gentoo and FreeBSD :))
|
| |
ms a monopol
Od: p.h.
|
Pridané:
23.6.2009 17:40
... pripada mi prehananie to co vymysla eu na ms. zo zaciatku to este mohlo byt fajn, ale ms nie je jediny na trhu. apple ma serioznejsi monopol. na win existuje milion aplikacii od kadekoho, zatial co na osx som nevidel tolko moznych programov. vo win je paint, ale nikto ma nenuti pouzivat ho. mozem pouzivat akykolvek iny program, ale s osx ma clovek trochu viac obmedzeny vyber a trochu prestrelene ceny sw (porovnaval som hlavne hry, tam sa najlahsie hladal ekvivalent pre win). jediny rozdiel je, ze apple tvori tak malu cast trhu ze sa tym doteraz nikto nezaoberal vazne... asi sa z nich nedaju vysudit take peniaze...
|
| |
Re: ms a monopol
Od: gdfs
|
Pridané:
23.6.2009 21:19
co takto si zistit co to vlastne monopol znamena...
|
| |
buzeranti v kreslach!
Od reg.: Snake :)
|
Pridané:
23.6.2009 20:00
tak, a dost, mam ich uz plne zuby hajzlov, stiahnem si US verziu a dam tam zakupeny kluc, mna takto obmedzovat nikto nebude, inak im vyjebem bavoraky do vzduchu, to uz kde sme dpc...
|
| |
ms a ine praktiky
Od: vasho2211
|
Pridané:
24.6.2009 0:13
pracujem ako obycajny predajca hw/sw ale ci uz sa mi dostane notas/pc s predinstalovanym os ci uz win alebo linux tak tam stale najden okazy na ebay/aol atd to ale zrejma nikomu neprekaza ze to strkaju buz suhlasu uzivatela. niekto si povie sak co zmazem a je po probleme ale z pohladu bezneho uzivatela /laik/ ktory si kupi notas/pc a defakto nedokaze rozoznat operacny system, je to zneuzivanie v jeho neprospech.preco prave taketo praktiky nezaujimaju ek?
|
| |
pokracovanie
Od: vasho2211
|
Pridané:
24.6.2009 0:14
myslim ze je to horsie ako mat predinstalovany nejaky prehliadac bez ohladu na to aky to bude ie/ff/op/saf/. dalje mam vyhrady k ek uz len z toho dovodu ze win ako taky je oper. sys a umoznuje uzivatelom vyuzivanie a spristupnenie zakladnych foriem komunikacie a manipulacie z pc. nikto ho nenuti vyuzivat iba tie zakladne softy vo win, su tam len preto aby si nemusel spravit druhu maturu len koli tomu aby si tam nainstaloval prehliadac/kancelarsky balik atd.
|
| |
Re: pokracovanie
Od: ___
|
Pridané:
24.6.2009 13:28
Presne tak, ja už mám dosť všetkých tých KOKOTOV čo tu robia ramená aké je ľahké stiahnuť prehliadač cez nejakú blbú konzolu! Tešil som sa na Win7 ale vidím že Vista bude pre mňa "kompletnejšia".
|
| |
pokracovanie2
Od: vasho2211
|
Pridané:
24.6.2009 0:14
EK by sa mala konecne zobudit. nesuhlasim z politikou MS ale zase na druhej strane akoby ste sa citili vy keby ste mali na trhu produk ktory pre bezneho uzivatela postacuje a predava sa a konkurencia by pribehla zavami aby ste nepredavali svoj produkt resp. zakomponovali popripade odstranili konkurencny soft ? co je uz toto za polityka? Vezmyte si cisty priklaad mam na frekventovanej ulici obchoduk a kseft mi prkvita, ale na okraji mesta bude mat obchodik konkurent ponukajuci ten samy tovar alebo este lepsi ale kseft mu nepojde, tak poda staznost na sud a ten rozhodne ze budete povinny predavat vo svojom ksefte este aj jeho tovar popripade stiahne te z predajne tovar ktory konkuruje kseftu tomu na okraji mesta je to normalne? toto sa deje aj ms vs ostatny. to je asi secko co som chcel. mozete davat minuska. Dakujem V.M.
|
| |
Neviem si predstavit
Od: dkjkjl
|
Pridané:
24.6.2009 1:18
... ako si mnohi stiahu aternativny prehliadac :-D
|
| |
No a zaujimalo by ma
Od: JohnDoe
|
Pridané:
24.6.2009 8:06
ako si stiahnem mozilu ked tam nebudem mat ziadny prehliadac.
|
| |
Re: No a zaujimalo by ma
Od: foobar_
|
Pridané:
24.6.2009 8:52
Tak, ze otvoris oci.
|
| |
Re: No a zaujimalo by ma
Od: Eagle...
|
Pridané:
24.6.2009 9:08
Vydno že čítaš aj predošlé príspevky...
Ale pre menej zdatných tam môžu dať program o niekoľko KB ktorý ti umožní stiahnuť prehliadať tvojich snov.
Také jednoduché.
|
| |
Re: No a zaujimalo by ma
Od reg.: cca01
|
Pridané:
24.6.2009 11:17
Nie je to ziadny problem. Jadro IE v instalacii zostane tak ci tak, vytvorenie minimalistickeho browsera, ktory ho bude vediet pouzit a zobrazi iba stranku s dostupnymi browsermi je zalezitost par klikov v tom ich visual studiu... Absolutne ziadny problem. Staci sa len poobzerat okolo a pozriet sa ako to robi konkurencia. Dalej je tu moznost pouzir wget, ftp. Ak sa chce vsetko ide. Na trhu spravil MS uz dost problemov, takato prkotina nemoze byt absolutne ziadny problem...
|
| |
Len tak dalej
Od reg.: cca01
|
Pridané:
24.6.2009 11:13
Mozno sa to niekomu zda nespravodlive, ale je hovorim ucel svati prostriedky. Aj ked si myslim, ze tie sankcie voci MS by sa dali spravit aj tak, ze by boli ucinnejsie...
|
| |
SI uz robite srandu
Od: zfhds
|
Pridané:
24.6.2009 19:05
To uz ani vtipne nie su tie commenty "ako si stiahnem xx ked tam nebudem mat internet"
to fakt nemate ani stipku fantazie a vedomosti
1. na cd s ovladacmi a balastom ktore je vzdy ku hw pribalene bude nejaky prehliadac
2. spravi sa nejake klikatko na stiahnutie ie do microsoftu
3. pri OEM si tam vyrobca da prehliadac aky chce
4. prenesenie instalacky na nejakom offline mediu
5. prikazovy riadok(ale vlastne ten nie lebo je absolutne nemozne napisat 20 pismenok !)
6. instalacka IE pribalena ku win cd ale nenainstaluje sa defaultne
7. instalacia IE cez win update
to je par moznosti ktore ma napadli za 10 sekund rozmyslania...
navyse toto si vymyslel MS aby to nandal EU lebo EU este nic neprikazala/nezakazala este len presetruje !!!
|