| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
somarina
Od: aaaaaaaaa
|
Pridané:
19.6.2009 9:20
to je ina pikovina
|
| |
Re: somarina
Od: 5os
|
Pridané:
19.6.2009 9:39
Skusme si predtavit kolko ludi a kolko pesniciek a videi stahuje cez p2p a spol. na celom svete. A teraz skusme toto cislo vynasobit vysudenou ujmou. Myslim ze sa dostaneme k cislu, ktore je vacsie ako mnozstvo vsetkych penazi na tomto svete. Teda klobuk dole pred hodnotami, ktore vytvaraju umelci.
|
| |
Re: somarina
Od reg.: molot1
|
Pridané:
19.6.2009 9:41
to je take velke cislo, ze by ti aj na kalkulacke zobrazilo "E"
|
| |
Re: somarina
Od: jablko
|
Pridané:
19.6.2009 9:59
Nahrávacie spoločnosti už nebudú zarábať predajom hudby ale súdením sa s torrent užívateľmi :)
|
| |
Re: somarina
Od: PCnityIII
|
Pridané:
19.6.2009 12:54
Suhlas!
Zobudit by sa inac mohli aj umelci... Zarabat by mohli z koncertov a dobrovolneho platenia za hudbu.
|
| |
Re: somarina
Od: madonion
|
Pridané:
19.6.2009 13:51
uplne suhlasim. umelci by mali zacat koncertovat pekne (teda akoby chodit do roboty) a svoje skladby by mali mat verejne dostupne na nete. pretoze to co robia vydavatelstva je neskutocna zlodejina.
|
| |
Re: somarina
Od: glon
|
Pridané:
19.6.2009 23:35
A ty by si mal povinne zacat chodit na kazdy koncert nech tu mame teda uz poradny komunizmus... plati?
|
| |
Re: somarina
Od: waveeeee
|
Pridané:
23.6.2009 22:16
ak sa niekto nakloni na stranu vydavatelstva, zabijem ho bodakom hned...
toho kokota vydavatela co sa vozi na ferrari a zazaloval ju by som na jej mieste nenechal zit
|
| |
Re: somarina
Od reg.: Messo
|
Pridané:
21.6.2009 15:51
Umelci nezarabaju predajom platni. S toho maju zisk len nahavacie spolocnosti. Tych par centov co maju za kazdy album je smiesne.
|
| |
Re: somarina
Od: Martix
|
Pridané:
23.6.2009 17:40
Buď tu málokto uvažuje, alebo má väčšina do 25 rokov...
Mne sa ten proces celkom páči. Ide príkladom.
Každý si v práci nechávate zaplatiť, a mnohí aj za kradnutie cez firemný net...
|
| |
Re: somarina
Od: Lamicka
|
Pridané:
20.6.2009 8:30
Podla mna to co vysudia to zarobi ten umelec inac by nemal ani cent :D
|
| |
Re: somarina
Od: Ja.
|
Pridané:
19.6.2009 11:50
Ja navrhujem zaspamovať tie vydavateľstvá, ktoré sa toho procesu zúčastnili. Ale riadne. Pridá sa niekto?
|
| |
Re: somarina
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
19.6.2009 12:31
A zazaluju ta :D
|
| |
Re: somarina
Od: Ja.
|
Pridané:
19.6.2009 13:59
A nech
|
| |
Re: somarina
Od: 5os
|
Pridané:
19.6.2009 20:05
Ja navrhujem zalozit konto kde by mohol kto chce poslat nejaku sumicku, a potom by sa jej to poslalo. Urcite by sa naslo 2 mil ludi co by tam dalo po 1USD.
|
| |
Re: somarina
Od: radixxko
|
Pridané:
20.6.2009 20:29
No tak toto urcite nie je dobre riesenie, pretoze ked im to prejde tentokrat tak nas zacnu zalovat vsetkych.
Vivat Pirate Party!!!
|
| |
FUD - Fear, uncertainity and doubt
Od: Peter8744
|
Pridané:
19.6.2009 9:22
Strach, neistota a nedovera - to su zbrane tych spinavych "ochrancov autorskych prav"
ktori dostavaju peniaze z kazdeho predaneho prazdneho CD, DVD, kazdej pamatovej karty (do fotaku, to je jedno), kazdeho MP3 prehravaca, kazdej VHS kazety, kazdeho harddisku
ktori lobuju u zakonodarcov o zrusenie prav na sukromie v ich prospech
ktori neuznavaju prezumpciu neviny, ked su poskodeni
|
| |
Re: FUD - Fear, uncertainity and doubt
Od reg.: -nikto-
|
Pridané:
19.6.2009 9:40
aj na slovensku potrebujeme piratsku stranu
|
| |
Re: FUD - Fear, uncertainity and doubt
Od reg.: michal6103
|
Pridané:
19.6.2009 10:02
Piratska strana
http://www.piratskastrana.sk/
|
| |
Re: FUD - Fear, uncertainity and doubt
Od: Voldemort222
|
Pridané:
19.6.2009 12:27
http://drotovan.blog.sme.sk/c/196659 /Kto-zaklada-Slovensku-piratsku-stranu.html
|
| |
Re: FUD - Fear, uncertainity and doubt
Od: ___
|
Pridané:
19.6.2009 15:33
No vidíte ten ide všetkým príkladom :D
|
| |
Re: FUD - Fear, uncertainity and doubt
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
19.6.2009 13:04
FUCK RIAA
FUCK MPAA
|
| |
Re: FUD - Fear, uncertainity and doubt
Od reg.: mirec10
|
Pridané:
19.6.2009 15:38
Na sulozenie by som chcel najst lepsiu samicu ako nejaku nafukanu pravnicku z RIAA alebo MPAA :P
|
| |
Re: FUD - Fear, uncertainity and doubt
Od: gnu_
|
Pridané:
19.6.2009 15:54
Myslím že Dee(e)rDance sníva skorej o právnikoch ....
Nuž koľko ľudí, toľko chutí :D
|
| |
Re: FUD - Fear, uncertainity and doubt
Od: 5os
|
Pridané:
19.6.2009 19:59
No ale takto by si sa mohol pochvalit ako si ich krasne oj*bal, nie?
|
| |
Re: FUD - Fear, uncertainity and doubt
Od: Gertrudo
|
Pridané:
19.6.2009 23:38
Ja ti neviem ale podla v takych nic nerobiacich spolocnostiach musi robit strasne vela jebavych bab(hovorime jebani nie laske na cely zivot), ved podla mna oni "presvedcili" sudcu a porotu aby stanovili taketo sialene odskodne.
|
| |
Re: FUD - Fear, uncertainity and doubt
Od: glon
|
Pridané:
19.6.2009 23:36
fuck you
|
| |
skúsme si tipnúť
Od: ja nič, ja muzikant
|
Pridané:
19.6.2009 9:24
Ako dopadne na Slovensku súd muzikanti versus OPUS>Forza>BBmafia ohľadne vydávania pirátskych (platinových) CDčiek ?
|
| |
tie pesnicky boli drahe
Od: compal
|
Pridané:
19.6.2009 9:36
sa mi pacia tie cifry ake davaju za pesnicky. je to este lepsi biznis ako obchod s bielym masom alebo drogy a este aj legalne..
|
| |
chochoti
Od reg.: molot1
|
Pridané:
19.6.2009 9:40
Po takychto procesoch mam stale vacsi a vacsi odpor si nejaku originalku v buducnosti kupit!
|
| |
Re: chochoti
Od: glon
|
Pridané:
19.6.2009 23:37
A kupil si si vobec niekedy nejaku?
|
| |
tak to je sila
Od: lklklklklklklk
|
Pridané:
19.6.2009 9:40
Tento pripad je evidentne vykonstruavany tak aby bol ukazkou pre ostatnych co urobia s kazdym kto bude zdielat hudbu. Proste robia bububu. Ale 80 tisic za jednu skladbu? Nech zverejnia zoznam skladieb za ake pesnicky sa ide platit taka pokuta. By ma to zaujmalo, ci to je aspon nejaka hodnotna hudba, alebo nejaky odpad. Zaujmave ze idu na tom zarobit vydavatelstva. A co samotny interpreti tych skladieb? Oni z toho nebudu mat ani cent? Oni ktori tie piesne zlozili a nahrali. By sa tiez mohli k tomu vyjadrit, ci im nevadi ze idu niekoho obrat o take prachy kvoli ich piesnam.
|
| |
Re: tak to je sila
Od: Ja.
|
Pridané:
19.6.2009 9:43
Ja by som takú hudbu ani nepočúval, to je fakt drahá hudba. Zostanem radšej pri mojom undergrounde.
|
| |
Re: tak to je sila
Od: trollo
|
Pridané:
19.6.2009 9:46
Ja si zabrnkam na pipisi a mam hudby dost. Ale kazdopadne su to hajzli, sak to je vydieranie. DAMN
|
| |
Re: tak to je sila
Od reg.: Marťan
|
Pridané:
19.6.2009 9:44
neboj, oni ju zazaluju v dalsom konani a vysudia aspon 5 milionov..
|
| |
Re: tak to je sila
Od: lklklklklklk
|
Pridané:
19.6.2009 9:59
Nieco som nasiel - Gloria Estefan, Green Day a Sheryl Crow
Zdroj http://www.nzherald.co.nz/technology/news/ article.cfm?c_id=5&objectid=10579498 (medzera za news/)
Hm by ma zaujmalo ci o tom vedia a ci to tim dvom kravam alebo tazkym punkacom nevadi. V 2007 bolo kratko po vydani ich popularneho Americkeho idiota, a ked su taky rebeli tak by ma zaujmalo ze ci im to nevadi. Ja byt slavny hudobnik a dazvedel by som sa o takom niecom a aspon by som sa vyjadril. A povazoval by som to za prehnane chciet za moju skladbu 80 tisic do kasi vydavatelom.
|
| |
Re: tak to je sila
Od: asdfafee
|
Pridané:
19.6.2009 11:05
tipujem ze sa ozvu
|
| |
Re: tak to je sila
Od: dadada
|
Pridané:
19.6.2009 14:07
predpokladam, ze tych 80 000 za pesnicku chcu kvoli tomu, ze taka teoreticka skoda im vznikla. jedno stiahnutie pesnicky nemoze mat taku hodnotu, ale ak to poskytla pre x ludi tak oni si hodnotu pesnicky vynasobili tym x-kom a takto prisli k tym 80-tim tisicom. (tym nechcem povedat, ze to nie je prehnane, tieto spolocnosti povazujem za najvacsich zlodejov, nechapem ako moze nieco take uspiet pred sudom)
|
| |
Re: tak to je sila
Od: Zmurko
|
Pridané:
25.6.2009 16:28
"nechapem ako moze nieco take uspiet pred sudom"
Holt, to su United Steaks of America.
|
| |
.........
Od: Ja.
|
Pridané:
19.6.2009 9:41
škoda, že práve oni sú tí najväčší zlodeji...
Inak kam sa stratila primeranosť a účelnosť trestu? To už v tejto dobe neplatí?
|
| |
Nekup origo s.r.o.
Od: Diviak z lesa
|
Pridané:
19.6.2009 9:45
No to su svine! :-!
|
| |
24 vs. 200
Od: brano2
|
Pridané:
19.6.2009 10:03
ved to je trapne, ma doma 200 hudobnych CD, co znaci ze ich bezproblemov nakupuje a na PC zdielala (asi nechtiac, predtym stiahnutych) smiesnych 24 skladieb? Ved ona si vlastne len chcela vypocut skladby nez sa rozhodne kupit si original CD..
Keby mala zazdielanych 200 skladieb a doma ma 2 original CD tak nic nepoviem, ale oni si vlastne strasia a pokutuju dobreho zakaznika. Myslim ze by sa vydavatelstva mali zamysliet a vymenit vydieracov, horsich amaterov asi nenajdu.
|
| |
Re: 24 vs. 200
Od: glon
|
Pridané:
19.6.2009 23:39
"asi nechtiac" ... LOL
"Ved ona si vlastne len chcela vypocut skladby nez sa rozhodne kupit si original CD" ... 2xLOL
|
| |
Re: 24 vs. 200
Od: Gertrudo
|
Pridané:
19.6.2009 23:42
Myslim ze maloktory zakaznik im zaplati aj za cely zivot 2.4miliona, takze staci srat na zakaznikov a zalovat kazdeho komu to mozu dokazat a uz ich ani nebude trapit ze legalne sa nepredava nic.
|
| |
krajina neobmedzených možnosti...
Od reg.: tomibojko
|
Pridané:
19.6.2009 10:05
ach amerika krajina neobmedzených možností a slobody...
ked si to tak zoberem: neobmedzené možnosti = každy môže zažalovať každého za každú hlúposť o nehorazne a neprimerané sumy (zákaznik zažaloval výrobcu nožov lebo sa na jednom porezal a na navode nebolo napisane že sa niečo také môže stať...wtf?)
sloboda: v momente ako prideš berú otlačky prstov, zákon o národnej ochrane im dáva také možnosti že môžu sledovať a odpočúvať skoro bez problemov, na letisku sa na nich škaredšej pozrieš a už vyťahujú bielu rukavičku, dať dole nohavice a rozkročiť! obvinia ťa z terorizmu a môžu ťa zadržať na neobmedzene dlhú dobu, či maš aj vtedy pravo na právnika ťažko povedať...
takto to momentalne vidim ja...(i ked kus OT)
|
| |
Re: krajina neobmedzených možnosti...
Od reg.: tomibojko
|
Pridané:
19.6.2009 10:10
a teraz k tej umelo vykonštruovanej sume, chuďa žena, urobili z nej odstrašujúci prípad...80k za jednu pesničku - pri sučasnej cene zhruba 1 $ za piesen na amazone by si ju priamo od nej muselo stiahnuť 80000 ľudí, a samozrejme ešte aj predpokladajú že každý jeden by si ju inak kúpil keby ju na kaazaa nenanšie...
som zvedavý že koľko a či vôbec z tej sumy dostanu aj interpreti, alebo si riaa atd fajne napapa v najdrahšej reštike v hollywoode
a aby som pobuzeroval aj interpretov...tiež niesu žiadne chúďatka..ked človek vidí aké maju maniere a nároky na koncertoch tak sa človeku tiež rozum kusok pozastaví....
|
| |
Re: krajina neobmedzených možnosti...
Od reg.: kane777
|
Pridané:
19.6.2009 12:11
Veru, podla mojho nazoru by mala byt nejak obmedzena vyska pokuty, ak by trebars dali aj 100 alebo aj 1000 nasobok ceny skladby tak by to bolo este vcelku v poriadku, ale 80k je prilis vela..
A tiez mam pochybnosti ci peniaze dostanu interpreti, skor by som povedal ze nie, co je dost svinstvo, ze organizacia ako RIAA takymito mafianskymi praktikami hrabe peniaze za nic, uz by im niekto mal klepnut po prstoch..
|
| |
Re: krajina neobmedzených možnosti...
Od: Lenco_
|
Pridané:
20.6.2009 20:47
Pokuta je predsa obmedzená, na 150tisíc :-)
"Zákon umožňuje priznať náhradu škody v takomto prípade od 750 dolárov po 150 tisíc dolárov za jednu pesničku. "
|
| |
Re: krajina neobmedzených možnosti...
Od reg.: kane777
|
Pridané:
22.6.2009 10:12
To hej, ale podla mna nie je 150k "normalna" suma za jednu skladbu
|
| |
Re: krajina neobmedzených možnosti...
Od reg.: mirec10
|
Pridané:
19.6.2009 15:42
"We are now living in Amerikaaa ...."
Bohuzial sa ta ich politika a kultura dostava aj sem :-/
A tiez nepokoje pocasia ...
|
| |
???????
Od: roflmao
|
Pridané:
19.6.2009 10:17
lol
|
| |
hmm...
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
19.6.2009 10:22
Asi si založím server niekde v číne a bude na ňom pár terabajtov MP3, bude napísaný na nejakého týpka z ruska, zaplatím v jeho mene mastné pripojenie do zahraničia s neobmedzeným trafficom a rozvešiam po amerike reklamu, nech vybuchnú tie spoločnosti od závisti a hnevu, že mi nič nemôžu.
|
| |
Re: hmm...
Od: tnt
|
Pridané:
20.6.2009 11:55
skoda ze bezny clovek na takuto vec nema peniaze
|
| |
hudba zadarmo
Od: murdoc
|
Pridané:
19.6.2009 10:27
Hudba by mala byt zadarmo!
pre interpretov by mal byt ich album vlastne ich reklama, ktora nas ma prilakat na ich koncert za ktory zaplatime aj 5x tolko ako stoji jedno CD. Ak sa mi nejaka hudba (interpret lubi) nemam problem dat €50 a viac za vstupenku na koncert aj ked som si ich album nekupil ale stiahol. ale ked si ich album ani nevypocujem (nekupim) ani na ich koncert pravdepodobne nepojdem!
|
| |
Pozor na vec!!!
Od: KraskaAzviera
|
Pridané:
19.6.2009 10:54
Amerika uz nieje co byvala. Uz to nieje demokracia ale korporativizmus. Nova doba. Casnik vyhadzuje hosta!!! :-D
|
| |
amerika
Od: Mettiu
|
Pridané:
19.6.2009 10:54
No budme radi ze nezijeme v tej uzasnej krajine zvanej ze USA. Ved ten ich rezim je asi este horsi ako bol komunizmus v rusku za Stalina. Kazdeho mozu kludne obvinit z terorizmu a drzat tak dlho ako chcu a oni chcu nieco tarat o ludskych pravach? Ich zdravotnicky system je na zaplakanie kludne nechaju zomriet cloveka len preto ze nema zdravotne poistenie. Za hlupe lieky pytaju nehorazne sumy pritom inde vo svete su za par babiek. To je ta uzasna krajina plna moznosti a slobody? A ten ich uzasny system ze clovek zazaluje hocikoho za hocico je myslim kusok nasmiech.
|
| |
Re: amerika
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
19.6.2009 11:28
To preto, ze amici su totalne j**nuti aj s tymi sudnymi zalobami a vyhranymi spormi mas pravdu ... zlodej zazaluje obet, ktorej sa vlupal do domu, ze co ma mat co v kuchyni v stojane polozeny noz, ved on sa porezal ked sa prepadol cez sklenenu strechu ked sa vlupal do kuchyne, pocas mision impossible. Samozrejme lupic sudny spor vyhral, a obet u ktorej sa kradlo musela platit ... a takych dementynch sporov boli/su/budu tucty ...
|
| |
Re: amerika
Od: Mettiu
|
Pridané:
19.6.2009 15:53
Myslim ze uz je fakt na zamyslenie ze sud vyhra clovek ktory chce niekoho okradnut ale je nesikovny spadne cez sklo... proste to uz nie je normalne.... To uz nie je o spravodlivosti ale o tom kto ma lepsieho pravnika... a teraz toto... 80 tisic za jednu mp3??? o com to teda je? Myslim ze ludska chamtivost niekedy nepozna hranic...
|
| |
Re: amerika
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
19.6.2009 17:58
aj blbost, nielen chamtivost
|
| |
gadohhhhhhh
Od reg.: lolololo2
|
Pridané:
19.6.2009 11:04
fake :)
|
| |
sedlacky filter
Od: ytrtytrytry
|
Pridané:
19.6.2009 11:13
to co tu mate nasadeny za sedlacky filter ze sa neda napisat prispevok po anglicky
|
| |
Re: sedlacky filter
Od reg.: molot1
|
Pridané:
19.6.2009 11:49
heej? aj take tu je?
|
| |
Re: sedlacky filter
Od: ytrtytrytry
|
Pridané:
19.6.2009 14:09
a to som ani nenadaval
|
| |
failed
Od: fail
|
Pridané:
19.6.2009 11:26
fail
|
| |
ohhhh
Od: supersonic
|
Pridané:
19.6.2009 11:27
je mi jej fakt luto:( sak toto predsa nieje normlne...no ale fakt, im sibe?
|
| |
Vydavatelstvo
Od: aleluja
|
Pridané:
19.6.2009 11:52
Takze, ta americanka moze ziadat od vydavatelstva 80 000 USD za kazdu originalnu skladbu, ktoru si kupila, ale uz sa jej nepaci?
|
| |
Re: Vydavatelstvo
Od: 5os
|
Pridané:
19.6.2009 20:01
No to asi nie, ale ked k nej pride exekutor, tak zhabe tych 24 skladieb po 80.000 a moze ist..
|
| |
Infoo
Od: aleluja
|
Pridané:
19.6.2009 11:59
The massive damage award, which increased from $9,250 per song in the first trial to $80,000, might sounds like a "win," but will probably stoke grassroots anger against the industry's campaign...
The jury decided that the per-song penalty would be $80,000, for a total damage award of $1.92 million, over $1.7 million more than the award in her first trial.
Svine su cim dalej tym viac nenazratejsi.
She added, though, that the recording industry would never collect the money. "Good luck trying to get it from me... it's like squeezing blood from a turnip."
|
| |
Heil Führer
Od: Adolf Wermacht
|
Pridané:
19.6.2009 12:21
AJ JA ZALIŽÍM PIRÁTSKU STRANU, KAŽDÝ KTO NEUKRADNE WINDOWS POJDE DO PLYNU
|
| |
Re: Heil Führer
Od reg.: molot1
|
Pridané:
19.6.2009 12:55
len si pekne zalíž. aspoň sa ukludníš :)
|
| |
......
Od: razop
|
Pridané:
19.6.2009 12:33
toto je ten spravny liek na krizu
|
| |
komedianti
Od: jooooooooo2xo
|
Pridané:
19.6.2009 13:03
A to od kedy komedianti nespievajú za nocľah, jedlo a trochu vína, háááá? Tak nám treba. Z kaukliarov sme urobili celebriti a my budem zas v ...
Kúpme si všetci gitary a iné chrastítka, (za to že spievaš zatiaľ platiť nemusíš) vymažme mp3 a iný bordel z HDD, (koľko zrazu voľného miesta. Vypnime TV a rádia (minimálne smotánky a iné nechutnosti) a prameň im vyschne.
|
| |
Re: komedianti
Od: aleluja
|
Pridané:
19.6.2009 13:22
Nesom si isty, ale ak spievas na ulici song tak sa platia tiez nejake autorske posplatky, ale mozno si to mylim s niecim inym.
|
| |
To bola asi dobrá krava :)
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
19.6.2009 13:19
Neviem, ako ostatní, ale ja sa držím toho nepísaného pravidla pri sťahovaní cez P2P, že mám nastavené, aby skončila session, keď je pomer prijatých a odoslaných dát 1:1. Keby to aj ona spravila, vyšlo by ju to podstatne lacnejšie. :)
|
| |
Re: To bola asi dobrá krava :)
Od reg.: molot1
|
Pridané:
19.6.2009 13:52
a to ti k comu pomoze? To si podla tohoto pravidla akoze nedostihnutelny? :)
|
| |
Re: To bola asi dobrá krava :)
Od: el nino
|
Pridané:
19.6.2009 15:44
v tom je asi naozaj neDostihnuteľný....robí to iba on...
a či je nePostihnuteľný ...??? aj tak ho zato zavrú...hihi
|
| |
Re: To bola asi dobrá krava :)
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
19.6.2009 15:59
Písal som tam niečo o postihnuteľnosti? Ja len píšem, že nechápem, prečo nechala, aby si toľkokrát tie skladby od nej mohli stiahnuť.
|
| |
Re: To bola asi dobrá krava :)
Od: Gertrudo
|
Pridané:
19.6.2009 23:48
Ty si vazne myslis ze si kazdu skladbu od nej stiahlo 80000 ludi?
Oni to pocitali z bohvie akej bulharskej konstanty, predpokladam ze sledovali pocet peerov a lechov po nejaku dobu a dokopy ich bolo 80000 tak jej to dali zaplatit.
|
| |
Heil Führer
Od: Adlof Wermacht
|
Pridané:
19.6.2009 13:49
KAŽDÝ KTO PLATÍ ZA WINDOWS JE HOMOSEXUÁL...
|
| |
Re: Heil Führer
Od reg.: molot1
|
Pridané:
19.6.2009 13:53
a ten kto plati za linux? :))
|
| |
Re: Heil Führer
Od: gerwy
|
Pridané:
19.6.2009 14:04
tuxofil :-D
|
| |
Re: Heil Führer
Od reg.: kingzozo
|
Pridané:
19.6.2009 20:49
ked si ho moze stahnut zadara, tak naco platit, jasne su aj platene distribucie
|
| |
Re: Heil Führer
Od: Adolf Wermacht
|
Pridané:
19.6.2009 14:14
BILL GATES JE ŽID KTO PODPORUJE WINDOWS PODPORUJE SIONIZMUS. KTO PODPORUJE LINUX VÁŽI SI NAŠU NEMECKÚ VLASŤ A BOJUJE ZA PRÁVA ROBOTNÍKOV.
HEIL!
|
| |
Re: Heil Führer
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
19.6.2009 15:12
snazis sa tu rozputat flame tvojimi blbymi komentarmi, ktore akurat tak ukazuju, ze si uplny kokotár a nikoho nezaujimaju.
|
| |
Re: Heil Führer
Od: tnt
|
Pridané:
20.6.2009 12:00
ROFL ze kokotár
|
| |
Zelena je ....
Od: aleluja
|
Pridané:
19.6.2009 15:46
A DSL komentare su zase z drtivej vacsine zelene :P
Krasny to pohlad. :D
|
| |
Re: Zelena je ....
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
19.6.2009 16:03
To znamená, že Slováci našli aspoň v dačom konsenzus. Neuveriteľné! :)
|
| |
sdfsdklfj
Od: Roman Boss
|
Pridané:
19.6.2009 16:39
aj tak si zase vsetko ztiahnem :D hahahahahahha :D
|
| |
hudobnik ma koncertovat
Od: Umelec
|
Pridané:
19.6.2009 16:47
Casto sa opakuje nazor, ze hudobnik ma koncertovat a nie zarabat predajom CD. S tym v podstate treba suhlasit, len neni to trochu prilis povrchne tvrdenie? To akoze my vsetci hudobnici zo zasady sedime doma, lebo sa nam nechce koncertovat? :)
No, zato my s kapelou (nemenujem) by sme radi koncertovali viacej, ale nemozeme si to dovolit. To je ironia, ze?
Vysvetlim: totiz ked by sme chceli hrat pred nejakou kapelou, tak si za to musime zaplatit. Totiz tolko kapiel sa chce takto zvyditelnit, ze za hranie si zacinajuca kapela musi zaplatit a je to v desiatkach tisic SK! Takze hraju tie kapely co maju dobrych sponzorov. Druha moznost je, ze si koncert zorganizujeme sami. To je dobre, to aj robime. Pride na nas tak 100-110 ludi a trzby z listkov nam vyjdu tak na zaplatenie zvukara popripade na prenajom saly. Inak to nebude, lebo nemozeme chciet nejake vysoke vstupne. Tak max. 100SK
|
| |
Re: hudobnik ma koncertovat
Od: m44
|
Pridané:
19.6.2009 18:26
mame tu niekoho z "druhej strany barikady" :)
mate aj nejakeho vydavatela? ak ano, mohol by si sa podelit o nejake info, napr. kolko dostavate za jedno predane cd?
thx
|
| |
Re: hudobnik ma koncertovat
Od: m44
|
Pridané:
19.6.2009 18:29
ospravedlnujem sa, neskoro som si vsimol, ze tvoj komentar dole este pokracuje:) takze otazku beriem s5
|
| |
dokoncenie
Od: Umelec
|
Pridané:
19.6.2009 16:48
Z CD sme nikdy nic nezarobili, lebo sa predalo tak 400ks a zisk z toho isiel na vytlacenie nakladu, kt. zvysok sa nikdy nepreda. Zato liniek na rapidshare a torrentov je na nase CD kopec a ludia pisu ako sa im hudba paci..
Tym celym chcem povedat, ze umelec nemusi byt za kazdu cenu nenasitna leniva svina, ako si to mnohi myslia.
|
| |
Re: dokoncenie
Od: Peter81
|
Pridané:
19.6.2009 17:27
Mozno keby ste mali hudbu aj zadarmo na vasej stranke, tak by ju poznalo viac ludi a viac ludi by chodilo na vase koncerty.. A kto si chce kupit pekne zabalene cd s original obalom tak nech si ho kupi...
Myslim ze je nezmysel kupovat cd, kym neviem co na nom je. Stiahnem ho, ak uz mam tu moznost, vypocujem a ked sa mi paci tak ho kupim. Zial, mnohi koncia pri tom stiahnuti..
|
| |
Re: dokoncenie
Od: lojzo5
|
Pridané:
20.6.2009 10:07
Dolezite (aspon pre mna) je v informatizacnej dobe i to, ako lahko sa da dane CD stiahnut/objednat (myslim legalne). Teda ze ak sa po vypocuti nejakych skladieb rozhodnem, ze tieto tri stoja za 6 eur, tak si tie tri objednam v elektronickej verzii. Pripadne, ak sa rozhodnem, ze na cd je 11 z 12tich skladieb vybornych a chcem ich, tak si do 5 kliknbuti objednam dane cdcko a pride mi domov.
Bojim sa, ze sposoby platby na Internete na SK nie su este ale dostatocne vyvynute na taketo pohodlie :-(
|
| |
Re: dokoncenie
Od: chora vrana
|
Pridané:
19.6.2009 18:25
mali by ste dat vsetko zadarmo na internet a k tomu tlacitko Paypal donate
|
| |
Re: dokoncenie
Od: len tak tipujem
|
Pridané:
21.6.2009 20:49
komajota? :)
|
| |
blbost
Od: aleluja
|
Pridané:
19.6.2009 19:14
Zamislel sa niekto nad tym, kolko dat by musela odoslat, aby spravila vobec taku skodu?
Povedzme ze jedna mp3ka mala 5MB krat 24 pesniciek a krat udajnych 80 000 downloadov sa rovna 9,6TB !
Ak nemala taky traffic, tak je hlupost deklarovat ze mala 80 000 stiahnuti na pesnicku.... a tym padom vymahat z brucha sumu.
|
| |
Re: blbost
Od: Lamicka
|
Pridané:
21.6.2009 9:12
Ale chapes to ... tym americanom to nedojde ze by to mohli aj takto spravit im ide len o prachy... a im je jedno ci sa ten dany clovek dostane na ulicu ci nie za posahanych 24 pesniciek ...
|
| |
Re: blbost
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
22.6.2009 8:53
Ako tak zbezne pocitam, keby mala 256kbit DSL a mala pocitac zapnuty v jednom kuse, trvalo by to 10 rokov.
|
| |
Re: blbost
Od: Lukic
|
Pridané:
23.6.2009 13:47
ale prosim ta, ved US&A poznaju pojem ako osobny bankrot, baba zbankrotuje a ide dalej, presne ako povedala vo vyjadreni - praje im vela stastia aby tie peniaze uvideli.. Exekutor jej vezme dom, ktory ma na splatky a este ho nesplatila, novy dom je urcite teraz lacnejsi, preda telku a par prkotin, mozno zarobi 100 tisic USD, ale 1,92m urcite neuvidia.. V tom je to caro ameriky..
|
| |
amerika
Od: niktos
|
Pridané:
19.6.2009 21:23
No po precitani clanku som dosiel na par veci, kde su jedny su aj druhy aj ta piratska strana je dobra vec a ma moj hlas ked uz politikov nasich nemusim aspon nieco co chce nieco pre ludi aj ked iba uzssiu skupinu ale aspon nieco, ale zabudli ty dementi v amerike ze ked clovek chce dat do mp3 alebo mp4 skladbu z org cd tak ju musim zripovat a je logicke ze si ju necham v mp3 aby nabuduce som mohol premazat, a nemusel furt z org ripovat, a teraz si predstavme nejaku v uvodzovkach blondinu co bude instalovat nejaky p2p klient a da automaticke skenovanie a da zdielat, nieje to nemozne a je v packu zato ze je blba ale nie zato ze chce nieco zdielat nelegalne, to je blbost ako psie dvere.
|
| |
Re: amerika
Od: m44
|
Pridané:
19.6.2009 22:41
zdielat bude stiahnuty obsah - cize tie nahodne nazdielane mp3 by boli iba taky bonus +- $mega
|
| |
macka v trube
Od: amerikalover
|
Pridané:
19.6.2009 23:11
si pamatam na jeden pripad ze jedna americanka zazalovala (a vyhrala :D ) vyrobcu mikrovlniek, pretoze jej 8rocny syn dal morske prasa do mikrovlnky , pretoze bolo mokre a on ho chcel takto napadito vysusit, to prasa zdochlo a ona ich zazalovala ze to nikde v navode taka vystraha, aby uzivatel nedaval morkse prasa do vnutra, nikde nebola. :D jednym slovom.. sloboda :D
|
| |
Re: macka v trube
Od: TnT
|
Pridané:
20.6.2009 12:06
ty vole ja kapem od smiechu haaaaaa
|
| |
Re: macka v trube
Od reg.: slmlrxy
|
Pridané:
20.6.2009 16:09
Ja zas, ze jeden chlapik riadil auto a mal tak "autopilota", ktory usmernuje volant a udrziava plyn.On ho zapol a isiel si do zadu zobrat zradlo a zatial havaroval.A potom zazaloval tu konkretnu spolocnost,ktora auto vyrobila, ze napisala do navodu "autopilot" a on si myslel, ze to za neho bude riadit Sranda
|
| |
Re: macka v trube
Od: demostenes
|
Pridané:
21.6.2009 20:00
bol to tempomat nie autopilot a s volantom to nemalo nič spoločné. ale inak OK
|
| |
Re: macka v trube
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
22.6.2009 8:56
Ja som cital o zlodejoch, ktori sa chceli vlamat do domu cez garaz, ale z garaze sa im uz nepodarilo dostat ani do domu, ani von. Rodinka sa vratila po tyzdni z dovolenky a nasla v garazi nezvanych hosti. Zlodeji vysudili 500000$ ako odskodnenie za psychicku ujmu!!! Ani nechcem pisat, co by som spravil s tym sudcom.
|
| |
Re: macka v trube
Od: prpr
|
Pridané:
22.6.2009 9:07
sa pisalo ze isiel na kavicku:)
|
| |
Zaujímavé
Od reg.: slmlrxy
|
Pridané:
20.6.2009 16:42
Vždy ma prekvapujú članky tohto typu. Nie, že by ma prekvapovala nenásitnosť tých amerických svíň, ale to, že aj napriek tomu, že také kvantum ľudí, aké momentálne využíva p2p,warez,uploaderi a neviem aké všetky možné cesty, ako zdielať mp3 apod., aj napriek tomu tie vydavateľstvá zarábajú balíky peňazí. Chodia na dovolenky do všetkých kútov sveta, kupujú si tie najdrahšie krámy a stavajú 4 poschodové vily. A aj tak budú ťahať peniaze z obyčajného zákazníka, ktorý si ich produkty kupoval.A pri tom také enormné množstvo za tak málo skladieb. Tento humus naozaj presahuje moje chápanie. Slovo umelec už dnes neznamená, to čo znamenalo pred 100-300 a viac rokmi. Dnes je len banda nenasytných pokrytcov, ktorí bažia s vydavateľstvami po zisku. Česť výnimkám. Nie kazdý je dnes taký. Ale tieto výnimky sa zväčša nedržia na tých TOP WORLD 15 priečkach. Toť môj názor.
|
| |
Re: Zaujímavé
Od reg.: slmlrxy
|
Pridané:
20.6.2009 16:45
A k tej slobode? To je len slovo. Presne ako kvázi sloboda bola za socializmu, taká je aj dnes v demokracii. Len má inú právnickú zakamuflovanú podobu.
Výrazne mi to utkvelo v pamati, keď som čítal jeden komentár od Lukáša Krivošíka ohľadom novej knihy.
"Táto knižka je výbušná ako dynamit. Na jej myšlienky táto doba ešte nie je zrelá. Aj keď sa zaoberá ekonómiou a filozofiou, číta sa ako intelektuálne dobrodružstvo.Oplatí sa zohnať si ju skôr, než ju generálny prokurátor stiahne z obehu: Demokracia, anarchia a omyly ekonómie z pera Hansa-Hermanna Hoppeho."
Tak aká je to sloboda, keď nemôžem čítať to čo chcem? Áno, možno je ta kniha protiústavná, ale potom kde sa stratila tá myšlienka "slobody"?
|
| |
ked si sprosty
Od: jezisko
|
Pridané:
20.6.2009 19:22
neda mi nevyjadrit sa
uz roky hovorim p2p je shit
ked uz nieco velmi chcem free je tu kopa moznosti
jednu popisem
tak napriklad kupim si laptop (pouzivany)cez net dam si ho
poslat na secure adresu ak som win uzivatel remuvnem harddisk kupim usb flash disk samozrejme platim cash
instalnem win ppr lepsie ak mam skusenosti s lin pouzijem
lin nebudem rozpisovat ako menime hard. stopy
dalej je miliarda miest kde sa da celkom bezpecne zavesit na web samozrejme nepouzivam tento laptop na nic ine len ako tieto kvazy legalne veci ziadne prezeranie mailov
ziadne fora kde som uz pred tym bol zaregistrovany
atd atd proste nic co ma spaja s mojou identitou
akonahle skoncim vypnem laptop vytiahnem usb kluc
oddelim laptop a kluc
a idem kludne spat
|
| |
ked si sprosty
Od: jezisko
|
Pridané:
20.6.2009 19:22
neda mi nevyjadrit sa
uz roky hovorim p2p je shit
ked uz nieco velmi chcem free je tu kopa moznosti
jednu popisem
tak napriklad kupim si laptop (pouzivany)cez net dam si ho
poslat na secure adresu ak som win uzivatel remuvnem harddisk kupim usb flash disk samozrejme platim cash
instalnem win ppr lepsie ak mam skusenosti s lin pouzijem
lin nebudem rozpisovat ako menime hard. stopy
dalej je miliarda miest kde sa da celkom bezpecne zavesit na web samozrejme nepouzivam tento laptop na nic ine len ako tieto kvazy legalne veci ziadne prezeranie mailov
ziadne fora kde som uz pred tym bol zaregistrovany
atd atd proste nic co ma spaja s mojou identitou
akonahle skoncim vypnem laptop vytiahnem usb kluc
oddelim laptop a kluc
a idem kludne spat
|
| |
si kokot?
Od: kokocik
|
Pridané:
21.6.2009 6:25
budem sa jebat s tvojimipicovskymimradami ked si vsertko bez ty saso :Dproblemov sosnem z rapidu a beztrestne
|
| |
Re: ked si sprosty
Od: Gertrudo
|
Pridané:
21.6.2009 10:10
Kua ti co robis na nete, hackujes CIA, snazis sa o zrutenie GPS systemu alebo odpalit jadrovu hlavicu?
|
| |
hahaha
Od reg.: chill
|
Pridané:
21.6.2009 10:14
v clanku na sme.sk bol na konci taky pridavok, neviem ci aj tu je, ze RIAA sa s nou chcela mimosudne vyrovnat a pytala iba nejakych 1000$ +-, no ta hlupa zena to odmietla, tak jej treba
|
| |
Funny pic na tuto temu ;)
Od: b33rny
|
Pridané:
21.6.2009 10:33
medzery prec.. http://img40.imageshack.us/ img40/9172/1245456677307.jpg
|
| |
Re: Funny pic na tuto temu ;)
Od: aleluja
|
Pridané:
21.6.2009 10:39
Tak toto je genialny postreh
|
| |
Naozaj?
Od: jebnute
|
Pridané:
21.6.2009 11:05
Zacalo to u TPB, teraz este aj posranych 24 pesniciek a ta zazaluju. Vyborne.
|