|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AMERIKA
Od: NTI Student
|
Pridané:
10.6.2009 11:08
pred mesiacom som bol v amerika a odtlacky prstov si zobrali aj tak a to som mal iba pas s jednym biometrickym udajom takze zbytocnost pre mna!!
uplne staci jeden - tvar biometricky ukazovatel
|
|
Re: AMERIKA
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
10.6.2009 11:16
V USA nenechaju nic na nahodu, falosny pas s falosnymi odtlackami je otazka par dolarov. ;)
|
|
Re: AMERIKA
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
10.6.2009 11:20
v amikove je hlavne velka banda paranoikov. ked im niekto chce ublizit, tak to spravi, je jedno ake kontroly a cokolvek maju. mozu rovno uzavriet hranice, aj tak si k nim "teroristi" najdu cestu
|
|
Re: AMERIKA
Od: Jerry19
|
Pridané:
10.6.2009 11:42
Aky teroristi ?
Ty si nejakych v USA videl ?
Ziadny teroristi nesu, ani neboli.
|
|
Re: AMERIKA
Od: Miso333
|
Pridané:
10.6.2009 11:44
cela USA je plna teroristov, v bielom dome ich je najviac
|
|
Re: AMERIKA
Od: Jerry19
|
Pridané:
10.6.2009 11:48
No ale to je ina kategoria teroristov, taky su vsade samozejme a jtu na slovensku. JA som ale myslel tych takych s orandzovimi plastovimi nozikami na otvaranie lepenkovych krabic, ktory unasaju lietadla a vedia nimi zburat obrovske ocelove budovy, takze spadnu za 10 sekunda poskladaju as presne a rovno dole do seba a utvoria uhladnu kopku sute pripravenu na odvoz.
|
|
Re: AMERIKA
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
10.6.2009 12:58
no a najlepsie na tom je to lietadlo, ktore narazilo do pentagonu a potom sa podla oficialnej teorie vyparilo :)
|
|
Re: AMERIKA
Od: Jerry19
|
Pridané:
10.6.2009 13:02
+10
|
|
Re: AMERIKA
Od: nigga
|
Pridané:
10.6.2009 13:20
zase to amici poplietli, podla planu sa mal vyparit Pentagon
|
|
Re: AMERIKA
Od: Jerry19
|
Pridané:
10.6.2009 13:44
To vyparenie je fayn. Ale este lepsie je to ze do budovy, ktora neni skoro vobec strazena a nema ani svoju vlastnu protivzdusnu ochranu a rakety, ani tam nesu ziadne kamery, narazi obrovske pomale dopravne lietadlo a je len jeden zaznam na ktorom je zverejneny a tam vidno len kopec dymu.
|
|
Re: AMERIKA
Od: jeEz
|
Pridané:
10.6.2009 15:59
Banda nerdov si pozrela tri "dokumenty" a dve videa na YouTube a maju sa na par rokov o com rozpravat :) Radsej sa vratte k pornu chlapci:)
|
|
Re: AMERIKA
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
10.6.2009 16:09
zato jeden mgr. ing. JUDr. MUDr. PUDr. Buco Kacabaya CSC. neveri nicomu, co sa neobjavi v spravach s velkym cervenym titulkom s malym textom v dolnom rohu hovoriacom o tom ze "Tieto spravy su sponzorovane najlepsou vladou na svete" ;)
peace...
|
|
Re: AMERIKA
Od: Jerry19
|
Pridané:
10.6.2009 16:19
Mas pravdu dnes uz je aj porno lepsie ako niektore spravy a spravodajske agentury. Zacnem asi zas pozerat porno a nebudem sa rozculovat na d amikmi.
|
|
Re: AMERIKA
Od: jeEz
|
Pridané:
10.6.2009 16:39
Dakujem internetu, ze nam zjavil vsetky pravdy... Takisto ako trepu blbosti v nejakych spravach na Markize, takisto trepu blbosti aj nejakom internete. Banda chumajov ako vy si mysli, ze objavila ultimatnu pravdu odhalujucu vsetky konspiracie sveta na zaklade troch videi od nerdov, co v zivote neboli dalej ako za plotom svojho domu. Preberte sa prosimvas, ja nevravim ze na nas nejake televizie sypu pravdy, ale zobudte sa zo sna, ze tie pravdy sa valaju na kadejakych internetovych forach. Nehovori sa, ze Google kontroluje tiez US vlada? Nezda sa vam pateticke, ze odhalenie najvacsieho tajomstva posledneho desatrocia sa vala kade tade na Youtube?
|
|
Re: AMERIKA
Od: Jerry19
|
Pridané:
10.6.2009 17:30
""Dakujem internetu, ze nam zjavil vsetky pravdy... Takisto ako trepu blbosti v nejakych spravach na Markize, takisto trepu blbosti aj nejakom internete. Banda chumajov ako vy si mysli, ze objavila ultimatnu pravdu odhalujucu vsetky konspiracie sveta na zaklade troch videi od nerdov, co v zivote neboli dalej ako za plotom svojho domu.""
No tak na to nepoterbujem ani internet a nejake dokumenty na youtube aby som vedel ze vesmirny ludia a Ivo Benda ako ich veduci a spriaznena dusa s Astarom Seranom su blbost asi rovnaka ako ze nejake lietadlo dokaze znicit budovy s konstrukciou ako mali WTC a nemusim byt ani architekt ani amik a nemusel som tu budovu ani vidiet na vlastne oci. Staci ze mam zdravy sedliacky rozum a neverim vsetkym kravinam co kecaju v spravach nejakej televizie ktora patri pod CME group.
|
|
Re: AMERIKA
Od: jeEz
|
Pridané:
10.6.2009 17:39
Asi ta sklamem, ze tvoj zdravy sedliacky rozum failuje, ale napriklad 9/11 (alebo to bol Loose change? - kde tam rozpravali o taveni o celi, uz neviem ktory o bol) som pustal kamaratom z architektury a jednemu normalnemu architektovi a ked sa prestali pozerat s otvorenymi ustami, tak mi zacali menovat veci ako:
|
|
Re: AMERIKA
Od: jeEz
|
Pridané:
10.6.2009 17:40
- vo videu zavadzaju, tavia tam ocel a obhajuju sa tym, ze ta ocel nemoze zmaknut pri takej teplote... robia chybu, pretoze pri budovach sa pouziva uplne ina, takzvana stavebna ocel, ktora obsahuje primesy. tie sposobuju, najma pri velmi vysokych stavbach jej elasticitu, moznost rozpinania a podobne, jednoducho pruznost. ma omnoho mensiu teplotu tavenia a musi splnat XY dalsich poziadaviek...
- na pad budovy staci zopar dobre ulozenych detonacii na nosnych bodoch.. bohuzial, tie su vacsinou viditelne a neviem si predstavit, ako mohol niekto prepasovat take mnozstvo vybusnin ludom pred oci na viditelne miesta v budove (napriklad pri mrakodrapoch je to stredovy nosny pilier, ktory bol povodne zeriavom a neskor sa pouziva ako hlavna opora a vytah)... narusenie statiky takym velkym telesom ako je lietadlo v takej rychlosti je uplne realne a dominovy pad od nizsich poschodi tomu neprotireci
|
|
Re: AMERIKA
Od: jeEz
|
Pridané:
10.6.2009 17:41
atd atd... ja viem, ze mas zdravy sedliacky rozum, ale bolo by fasa, ak by si sa niekedy na fakty spytal aj niekoho fundovaneho.. takisto ako sa smeju z toho najnovsieho dokumentu o peniazoch na ekonomickej univerzite.. ja chapem, ze pocit poznannia a odhalenia tajomstva je hlboko skryty v cloveku a tuzi po senzaciach, ale niekedy je naozaj super, ak sa na nazor spytas aj niekoho, kto sa nespolieha len na zdravy sedliacky rozum, ale i to, co o tom vie...
|
|
Re: AMERIKA
Od: jeEz
|
Pridané:
10.6.2009 17:41
bezim pracovat, sry za mega posty, chcel som si oddychnut :) have a nice day, peace
|
|
Re: AMERIKA
Od: Jerry19
|
Pridané:
10.6.2009 17:53
No tak tvoji kamosi architekti su asi na hlavu.
Pozri si obrazky z obdobia ako sa tie bidovy stavali, ako vyzeraju trosky po tom ako za zrutili. Zisti si nieco viac o konstrukcii tch budov a pozri si videa ako to tam narazilo a ako to potom horelo a zistis ze predtym ako to zacalo padat ten ohnik uza ni nehorel uz to tam dohorievalo, ludia stali v otvore ktory ostal po lietadle a naraz ta budova nahle cela spadla a presne rovno dole a skoro rychlostou volneho padu, poschodia pod tou dierou od lietadla nahle zacali miznut jedno po druhom pod vahou poschodi ktore su nad nimi a padaju dole, je predsa jasne ze nieco take nie je mozne.
|
|
Re: AMERIKA
Od: Jerry19
|
Pridané:
10.6.2009 17:53
Pozri si zaznamy na ktorych mas hasicov ako vojdu dnu do budov, ako je tam vsetko porozbijane od vybuchov o ktorych kazdy co tam bol rozprava. Pred par rokmi som sa o to zaujimal a ked sa niekto stotoznuje s oficialnou verziou tak je to preto ze sa o to nezaujima a v etlke to tak pocul a ine nazor ho nenapaldo a ani o tom v podstate vela nevie co sa tam stal atd. Alebo ma rozne informacie z roznych zdrojov a pozan aj ine nazory na to co sa stalo a stale veri oficialnej verzii a potom je to idiot. Alebo clovek co propaguje oficialnu verziu a je mu jedno ze co sa stalo a mozno jej ani sam neveri, tak to je este vacsi debil. A uz som videl aj to.
|
|
Re: AMERIKA
Od: jeEz
|
Pridané:
10.6.2009 18:01
Nestotoznujem sa so ziadno verziou, bohuzial nemam tolko odvahy dovolit si to. Videl som XY oficialnych vyjadreni, videl som XY videi, ktore "odhalovali" pravdu. Niekolkokrat sa prevalilo, ze ti pani architekti a hasici, ktory v roznych dokumentoch vystupovali vobec ani architekti a hasici neboli. Je pekne, ze si sa o to silno zaujimal, bohuzial stale budem verit nazoru cloveka, ktory postavil velky most, ktory funguje uz niekolko desatroci ako i par vyskovych budov ako nejakemu wannabe detektivovy z internetu, co pozera videa na YouTube. A snad si nemyslis, ze vsetko, co v tych videach vidis, je presny protipol nejakych televizii - ultimatne pravdive a nemanipulujuce. Uz niekolkykrat pisem, ze sa tu nezastavam ziadnych oficialnych verzii, TV prakticky ani nepozeram. Mas zavadzajuci slovnik, hovoris tu v nejakych vseobecnych zvastoch a dohromady si vobec nic nepovedal, stale obkecavas to iste dokola ako ty mas jediny spravny nazor, ako ty si pozries vsetko, ako si z toho vsetko vyvodis.
|
|
Re: AMERIKA
Od: jeEz
|
Pridané:
10.6.2009 18:01
Zmier sa s tym, ze si na tomto svete obycajne hovno a bohuzial, takych je vacsina. Ak sa chces stat niecim viac, prestan sediet za pocitacom a dristat chujoviny na zaklade nejakych videi a zacni nieco uzitocne robit. Inak nejaky tvoj adolescentny nazor zalozeny na pseudofaktoch a prekrutenych informaciach nema pre mna ziadnu cenu.
Uz naozaj musim, dopil som aj kavu :) Pekny den a neber tie slova zle, len som ich prifarbil aby pekne vyzneli... Ale ved to ty urcite poznas, pouziva sa to kazdy den :)
|
|
Re: AMERIKA
Od: Jerry19
|
Pridané:
10.6.2009 18:00
Mimochodom pred cca rokom som cital studiu co robili vysokoskolaci v CR o tom ake ucinky ma poziar na konstrukciu ocelovej budovy, celkom zaujimave citanie s obrazkami spojov a nosnikov. A mozem ti povedat ze konstrukcna ocel vystavena fakt intenzivnemu poziaru bez protipoziarneho nasterku a nejakej ochrany dobre odolava fakt intenzivnemu a dlho trvajucemu poziaru, daju sa pozorovat rozne deformacie, ale nema to nic spolocne s tym co sa stalo s WTC.
A viem ako vyzeraju trosky budovy, ktora spabne a trosky budovy, ktora je strhnuta.
|
|
Re: AMERIKA
Od: jeEz
|
Pridané:
10.6.2009 18:02
Hej? Tak mi prosim daj tie obrazky ako vyzeraju jednotlive trosky. Pripadne mi ich dodaj spolu s nakresmi a vysvetlenim jednotlivych posobiacich sil. A poprosim aj nejaky odkaz na tu vysokoskolsku studiu. Relevantnu, rad si precitam :)
|
|
Re: AMERIKA
Od: Jerry19
|
Pridané:
10.6.2009 18:16
http://tinyurl.com/moa47v
|
|
Re: AMERIKA
Od: Jerry19
|
Pridané:
10.6.2009 18:22
http://tinyurl.com/lwrxwz
http://tinyurl.com/mxhoap
A tento extra zaujimavy obrazok:
http://tinyurl.com/mm3sk3
na ktorom krasne vidno sikme rezy ake su po pouziti vybusnin na demalaciu budov.
|
|
Re: AMERIKA
Od: Jerry19
|
Pridané:
10.6.2009 18:37
Budova ako toto je ako jeden velky chladic, z miesta kde je zdroj tepla sa toto teplo rychlo siri vedenim a distribuuje dalej. To si treba uvedomit hlavne. Aka je tepelna vodivost ocele a ked si niekedy zvaral tak vies ze nahriat velky hruby kus ocele do orandzova nie je jednoduche. No proste existuje nieco ako sirenie tepla vedenim a tepelna vodivost.
http://tinyurl.com/lajsos
|
|
Re: AMERIKA
Od: Jerry19
|
Pridané:
10.6.2009 18:39
Hlavne si vsimni Obr 2 Ako stupne tepelna kapacita ocele pri sitej teplote a ake velke teplo dokaze prijat.
|
|
Re: AMERIKA
Od: Jerry19
|
Pridané:
10.6.2009 18:44
A aj ak by sa mohlo stat ze vacsie oblasti konstrukcie dosiahnu teplotu nad 400°C (v skutocnosti museli dosiahnut este o dost viacej, lebo miesta v tej vyske maju vacsiu rezervu v pevnosi, nestoji na nich cela vaha budovy) v miestach narazu lietadla, a nastanu nejake deformacie, tak sa ta budova neposeka za 10 sekund a nespadne rovno dole.
|
|
Re: AMERIKA
Od: Jerry19
|
Pridané:
10.6.2009 18:54
http://www.access-steel.com/
|
|
Re: AMERIKA
Od: Jerry19
|
Pridané:
10.6.2009 18:06
http://tinyurl.com/ndqu9t
|
|
Re: AMERIKA
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
10.6.2009 18:47
obidvom vam tu jebe...
Jerry - akoze ti teroristi s plastovymi nozikmi, to je fakt haluz, ale zas netreba to vzdy prehanat... uz som cital aj to, ze WTC zhodili UFOni aj ze to boli zidia, uz len cakam kedy niekto povie ze za to moze ku kluks klan alebo cerveny trpaslik...
jeez - zas tiez by si to nemusel prehanat, vela architektov tvrdi ze je to blbost, iny ze nie... a vsetko su to studovany ludia, preco myslis ze akurat ty tvoji kamarati su na tej strane ktora ma pravdu? netvrdim ze nemaju, ale ktorym odbornikom potom mozeme verit, ked sa nevedia sami zhodnut? Okrem toho, dost vela mladych odbornikov je uz tak zmagorenych, pretoze uz 5 rokov dozadu sa na skole ucili o tom ze sa to takto stat moze... a keby teba vychovavali vo svete kde ryby za urcitych okolnosti mozu dychat vzduch, tiez by si tomu asi veril ze?
|
|
Re: AMERIKA
Od: Jerry19
|
Pridané:
10.6.2009 18:56
Ty vole. Ale na to snad nemusis byt odbornik. Ked ti odbornik povie ze jablko nepada zo stromu budes mu verit ?
Ved to je jasne ze taka hora ocele sa neposklada za 10 sekund do uhladnej kopky trosiek, tkora je nasekana na take kusy aby sa dali dobre odviest.
|
|
Re: AMERIKA
Od: Jerry19
|
Pridané:
10.6.2009 18:59
Preto, ze do nej narazilo 1 lietadlo.
|
|
Re: AMERIKA
Od: freyr
|
Pridané:
10.6.2009 20:07
jeez: V roku 2000 sa mi dostala do ruk skvela knizka o svetovych budovach mrakodrapoch a podobnych veciach. Bola tam aj stat o dvojickach, v ktorej sa nejaki amici vychvalovali, ze budova(budovy) bola navrhnuta specialne tak, aby odolala aj narazu velkeho lietadla. Takze bud boli projektanti uplni amateri, alebo je v celej kauze nieco viac. Tolko z mojho pohladu.
|
|
Re: AMERIKA
Od: Jerry19
|
Pridané:
10.6.2009 20:55
No ved aj bola. Ak by tam slo len o naraz lietadla tak by bez problemov stala dalej. Ona nespadla preto ze do nej narazilo lietadlo, spadla pretoze ju normalne zdemolovlai tak ako sa budovy demoluju.
To bola v tedy revolucna budova a amici pre istotu predimenzovali niektore veci fakt dost prutalne. Take budovy su navrhovane s holadom na to ze by mali prezit nejake to zemetrasenie nejaky ten vaci vietor, naraz lietadla atd.
|
|
Re: AMERIKA
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
11.6.2009 8:36
1, Kerosenom sa neda dosiahnut teplota tavenia ocele.
2, Tavena ocel nepraska, ale sa ohyba.
3, Letme poskodenie 4 z niekolkych desiatok nosnikov kdesi na hornom poschodi nestaci na zrutenie budovy
4, Keby budova aj hypoteticky padla, tak sa nerozoberie na rovnomerne nasekane ocelove tramy (pod rovnakym uhlom rezu 45 stupnov), vaziace 3,5 tony, lietajuce do vzdialenosti 150m.
5, Policajti na povodnych zaberoch jasne hovorili, ze v budove je bomba.
6, Seizmicku vlnu detonacie zachytila aj kamera vo vzdialenosti kilometrov, tesne predtym ako zacala budova padat.
7, Stopy po termickych naloziach sa preukazali nielen na tramoch, ale aj v prachu, ktory napadal na cely NY.
8, Preco zaroven spadol WTC7, do ktoreho ziadne lietadlo nenarazilo?
9, Co urobilo dieru do pentagonu? Pomocka: lietadlo to nemohlo byt.
|
|
Re: AMERIKA
Od: aleluja
|
Pridané:
10.6.2009 16:41
Seriozne, zamyslite sa nad tym, alebo snad sa vam paci to, ze akykovlek uchyl (sikovnejsi IT clovek) vas moze na kazdom kroku vdaka tejto idea sledovat? A neskor zneuzit cokolvek.
Len si predstavte situaciu, ze ako 18 rocny na svoje narodky mate party a naramne sa ozerete, a niekto vas vyfoti, respektive si to s radostou hodite na facebook, a za 30 rokov budete super uspesny clovek, ktoreho deli od perfektnej pracovnej pozicie, len jeden oponent a vas nezoberu prave vdaka tej fotky z facebooku.
Je toto paranoia, ci len preventivna (logicka) bezpecnost?
Samozrejme, da sa zit "nizko" a ani si nezmenit zivotsny styl.
|
|
Re: AMERIKA
Od: jeEz
|
Pridané:
10.6.2009 16:48
Alebo sa mozes vycurat v Horskom Parku ked budes mat 15, tvoji emo kamarati to odfotia na Facebook, potom ti ukradnu heslo cez ICQ a poslu si to cez Gmail. Ten ti samozrejme heslo odchyti a zalozi ho do svojej databazy. O desat rokov, ked pojdes do armady hacknu Gmail bieloruski Ficovi posluhovaci a ukradnu tvoju fotku z Facebooku. Zverejnia ju v New York Times, co presvedci cely zapad, ze Slovaci mocia v Chranenych krajinnych oblastiach a je to narod barborov. Odmietnu dalsiu pomoc a ovladne nas KGB. Teba uz nezoberu nikde, pretoze mocit v Chranenej oblasti je nemoralne a so svojim jobom SBSkara v Tescu sa mozes rozlucit.
|
|
Re: AMERIKA
Od: aleluja
|
Pridané:
10.6.2009 17:01
No, vzladom na to, ze ihned utocis, branis sa ze som 15 rocny emo, tak schvalne sa ta spytam, kolko mas rokov? Odhadujem uner 20. A ak sa Tebe paci zverejnovanie sukromnych party celemu svetu, tak nech sa paci, nikto Ti v tom branit nebude, ale nehovorom mi to ani zo srandy, ze sa to zneuzit neda, pretoze potom si pomyslim ze slovaci su taky hlupucky, ze by otvorili zlodejovy branu vedome, i ked vedia ze ich ide okradnut.
Mozno si pekny ako Paris Hilton alebo mas tolko rozumu ako ona, alebo oboje.
PS: Neveril by si aky je Google mocny, a kolko si dokazem zistit informacii v kombinacii roznych stranok a hlavne zdraveho rozumu. Neveril by si kolko dementov da Tvoje osobne udaje na Internet, aj bez Tvojho vedomia.
Na toto uz reagovat nebudem, tak ma zabi s nejakym dalsim zaderom.
|
|
Re: AMERIKA
Od: jeEz
|
Pridané:
10.6.2009 17:07
Ad1: Smutne je, ze si to zobral ako utok... Smutne je, ze sa citis urazeny ako uplakene teenagerske dievcatko. Bola to obycajna nadsazka, ktora chcela jemne ironicky komentovat tvoj predosly prispevok. Ziadny utok na teba ako osobu alebo nieco podobne, tak zasa nerob z komara somara prosim.
Ad2: Pokial by si mal seriozny zaujem vediet to, kto som (co si myslim, ze nemas), tak ti to bez okolkov poviem, nemam s tym problem :) A vobec... moje nazory interpretujes velice hlupo, kedze som chcel poukazat len na velmi velku subjektivitu vnimania tychto veci - vid rovnako uletene a manipulujuce "dokumenty" na internete, ako aj vyhlasenia nejakych "vlad". Kazdy ide sam za seba, kazdy si ma tvorit vlastny nazor a ja som si vedomy, ze nieco take, sa tu mnohym pacit nebude, kedze by to narusilo ich ulitu. Svoje udaje sa snazim velmi chranit, aj ked samozrejme ich zverejnit niekedy musim :)
|
|
Re: AMERIKA
Od: aleluja
|
Pridané:
10.6.2009 17:16
"Svoje udaje sa snazim velmi chranit, aj ked samozrejme ich zverejnit niekedy musim :) "
Toto je v podstate pravda.
Ale s tym FB som skor myslel ze ludia zverejnuju viac ako by bolo potrebne. Sice nemusim pozerat cudzie albumy, ale je to dost sila co tam niektori zvrejnuju (v ich neprospech samozrejme).
Viem ze moj prvy prispevok bol extrem, ale s tym sa to lahsie vysvetli, kedze sa mi nechce vytvarat realnu situaciu, ver ci never, ale poznam ludi co olutovali ze si na booom, alebo azet uverejnili to co nemali, a podla mna je len otazka casu, kedy sa z FB stane podobny bordel ako z tych dvoch co som hovoril.
Totiz, vzdy sa najde nejaky (chory) magor, ktory zneprijemni taketo miesta svojimi cinmi.
|
|
Re: AMERIKA
Od: aleluja
|
Pridané:
10.6.2009 17:24
A mimochodom, nesom vobec urazeny za nic, nemam ziadny dovod na to byt, to co mi niekto cez internet napise ma nemoze nijak emotionalne pohnut (alebo akokolvek). :-P
Ale plus je to ze mas vlastny nazor :-) tak nic v zlom, ak som sa blbo vyjadril.
Peace ;-)
|
|
Re: AMERIKA
Od: jeEz
|
Pridané:
10.6.2009 16:44
Proste ste taka ista banda zaslepenych idiotov ako ti, co pozeraju nejake TV Noviny JOJ so zvieratkami. 95% z vas nikdy nevystrcilo rit z tejto posahanej krajiny, 90% z vas ani netusi, ako vyzera vlajka nemecka alebo ake pravomoci ma prezident USA. Nic to vsak nemeni na tom, ze aj tak si myslite, ako ste jedini, ktori vedia ultimatnu pravdu. Viete hovno, kludne mi tie posty minuskujte. Nejaky pan z DSL.sk a Vysnych Hagov odhalil sprisahanie storocia. Tlap tlap. Zobud sa ty chumaj, seriozne by mali takym ako vy pristup na internet povolit az po absolvovani schopnosti tvorby vlastneho nazoru a aspon 500 navstevach solidnych kniznych archivov. Alebo si zite dalej svoj sladky sen o tom, ako vasi kamarati oblbli polovicu internetu so svojimi Zeitgeistami, ktore klamu a zavadzaju rovnako ako ktorakolvek vlada. Wannabe detektivy co kysnu doma za pocitacmi, gratulujem.
|
|
Re: AMERIKA
Od: Truhlik
|
Pridané:
10.6.2009 20:02
Zato si velmi cenime, ze mame teba. Este stastie ze ty si vsade bol, vsetko vies uplne najlepsie, a hlavne ze to co vies neprezradis. Z tvojich reci mam pocit, ze ked chuck norris ide vecer spat, pozrie sa pod postel ci tam nahodou nie si..
a inak, hovori ti nieco WTC 7, alebo nanotermicka vybusnina? dokonca to bolo na stv, nepochybujem, ze si sikovny a dokazes si to najst sam..
|
|
Re: AMERIKA
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
11.6.2009 13:31
vieš nádherne prdieť cez hubu kámo. Nemas o tom ani ponatia, ale mudry si jak farebny televizor. Prosim ta, prestan sa uz vyjadrovat, lebo je to fakt hard-core.
|
|
bude horsie
Od: nietnadeje
|
Pridané:
10.6.2009 11:48
je len otazkou casu kedy v USA zavedu rektalnu kontrolu a potom skonci vsetka sranda :p
|
|
Re: bude horsie
Od: nazdars
|
Pridané:
10.6.2009 12:38
teraz si to zabil:-D +10
|
|
omg us
Od: smurf
|
Pridané:
10.6.2009 11:53
aj ta nuklearna strela s Koeri bude mat bio-metricky pas ?
|
|
Re: omg us
Od: Mettiu
|
Pridané:
10.6.2009 12:04
No ak tu strelu budu chciet poslat na USA tak ho bude musiet mat inak ju nepustia cez hranice :D
|
|
bezpecnost
Od: tete
|
Pridané:
10.6.2009 13:14
tak to je riadna blbost...take veci by mali davat na kontaktné čipy a nie na bezkontaktné hoc i na 10cm
|
|
Re: bezpecnost
Od: nigga
|
Pridané:
10.6.2009 13:22
ozdaj sa bojis o ochranu osobnych udajov?
|
|
Re: bezpecnost
Od reg.: <5M0K3>
|
Pridané:
10.6.2009 15:16
jj.. neni ani na facebooku.. hladal som ho
|
|
preco vam to vadi?
Od: Yorick_
|
Pridané:
10.6.2009 13:21
Preco vam vadi, ze ake podmienky si kladie USA ak chcete vstupit na ich uzemie?
Niekto vas nuti ist do USA?
U mna doma sa treba vyzuvat, u suseda nie. Som preto povinny nechat motat sa navstevy po byte v gumakoch?
Kto ma chce navstivit, tak sa vyzuje, alebo ostane pred dverami.
(pre tych pomalsie chapavych: to bola analogia. Co je to analogia vam vysvetli ten, co vas rano obuva :))
|
|
Re: preco vam to vadi?
Od: nigga
|
Pridané:
10.6.2009 13:23
mas pravdu pred vstupom do lietadla sa treba vyzut
|
|
Re: preco vam to vadi?
Od reg.: Alino
|
Pridané:
10.6.2009 14:36
analogia je od slova analog - napr. packa na gamepade na kontrolu osi X, Y, Z. Hononymom je analog od dvoch slov "anal" a "log" a je to textovy dokument informujuci o vsupoch / vystupoch a inych udalostiach v analnom otvore.
|
|
Re: preco vam to vadi?
Od: DantePN
|
Pridané:
10.6.2009 14:21
Mne nevadi co chce USA, mne vadi ze tie biometricke udaje su povinne ak chces pas! A teda kazdy kto chce cestovat mimo EU (svajciarsko, chorvatsko atd neratam), musi odovzdat svoje data aj ked to nepozaduju vsetky krajiny na svete. Co ak som paranoidny? A nechcem ich davat nikomu? A chcem cestovat len do krajin kde ziadne snimky tvare ani odtlacky prstov? Aj toto je jeden z dovodov preco postupne menim nazor na EU ako taku.
|
|
Re: preco vam to vadi?
Od: Yorick_
|
Pridané:
10.6.2009 14:35
mne osobne nevadi, ak budu moje otlacky prstov v nejakej databaze. Nech, no a co? Nekradnem, nemam sa coho bat :)))
|
|
Re: preco vam to vadi?
Od: zdfgzdfg
|
Pridané:
10.6.2009 15:20
tí bastardi si ťa aj tak nájdu!
|
|
Re: preco vam to vadi?
Od: Yorick_
|
Pridané:
10.6.2009 15:26
Mna netreba hladat, mam trvaly pobyt :D
|
|
Re: preco vam to vadi?
Od: jhgfjhgfhjghj
|
Pridané:
10.6.2009 20:19
to ze ho mas trvaly neznamena ze v nom aj byvas :D
|
|
Re: preco vam to vadi?
Od reg.: uname -a
|
Pridané:
10.6.2009 21:07
to ze v nom nebyvas neznamena ze ta odtial nezacnu hladat..a kto hlada najde..
|
|
Re: preco vam to vadi?
Od: aleluja
|
Pridané:
10.6.2009 16:43
V takom pripade, mi prosim, posli tvoj pas aj s navodom ako sa podpisujes. Ved nic si neurobil, ani neurobis, tak coho sa bat, no nie ? ;)
|
|
Re: preco vam to vadi?
Od: DantePN
|
Pridané:
10.6.2009 19:02
Ide o to, že nemusíš nič zlé spraviť na to, aby na teba niečo našili. Zamysli sa nad dôverou k systému, stačí sledovať správy. Prečo napr. môj známy (advokát R.K.) včera vyhral súd so slovenskou republikou, ktorá ho NELEGÁLNE odpočúvala, nakoľko sudca vraj NEČÍTAL spis ktorým to odpočúvanie povolil! Kde to žijeme? Ja osobne začínam byť veľmi frustrovaný. A mimochodom máme šťastie že dotyčný nepotrebuje peniaze a ani nežiadal finančné odškodnenie, tých 10.000 euro čo mu ponúkli pred pojednávaním ako mimosúdne vyrovnanie je smiešne.
|
|
Re: preco vam to vadi?
Od: aleluja
|
Pridané:
10.6.2009 20:13
A teraz si predstav, kolko bolo neobjavenych pripadov, a ktovie kto sa zabava odpocuvanim jedincov, obycajnych ludi a robi si hocico s tym.
Ak nieco chcem v sukromi povedat povedzme rodine, tak nech sa do toho hoci aj brutalne bohaty a mocny a pravne neviem akokolvek kryty typek nestrka nos, lebo to je jednoduche neslusne.
|
|
Titul
Od: aleluja
|
Pridané:
10.6.2009 16:41
Kde su hranice bezpecia?
Raz som videl krasny bilboard, kde sa pytaju podobne, ieco ze kamery, odtlacky, spy kamery na WC pomaly...
Je to na zamyslenie, kolko bezpecia nechame na ukor nasej slobody?
K odtlackom prstov v pase nemam jednoznacny nazor, ale je to skor neativne pre cloveka.
A pre ludi, co sa ohanaju "ste paranoidny", len tolko, ze to neni paranoia, ale niekto jednoducho nechce, alebo nema chut vystavovat svetu. Vela veci sa da zneuzit, a toto je skorej "lahsia paranoia" co sa podla mna rovna "bezpecnosti". Podla toho nazoru, by sa neparanoici vyzliect na ulici na ziadost policie az do naha, ved ich heslo je "Ten kto nema co skyvat, posluchne" a toto je idea ktoru vytvorili vlady a je to len zaciatok toho, ako nas ovladnu ako dobytok.
|
|
Re: Titul
Od: Superman2
|
Pridané:
10.6.2009 17:51
Bola to reklama na volby europskeho parlamentu "kolko bezpecnosti je uz privela" Tak isto bol aj napr "s coho mame vyrabat energiu"
(reagujem na prvu cast tvojho komentu)
|
|
Re: Titul
Od: aleluja
|
Pridané:
10.6.2009 18:14
Jo hej, tak to bolo, videl som to len raz, ale uputalo to moju pozornost. Sice netusim od koho, pre koho je ta reklama cielena :-) ale nieco to do seba ma.
|
|
Re: Titul
Od: Tupcek
|
Pridané:
10.6.2009 23:07
debila zo seba nemienim robit a je mi jedno ci ty, alebo hocikto iny bude vediet ake mam odtlacky prstov, ako vyzeram, alebo ake zlozenie maju moje sracky...pokial ma nikto o nic neokrada, kludne mozem byt aj kamerovany 24 hodin denne a je mi to jedno...koho to zaujima jak si zijem, nech pozera, mne je to jedno a ten zvysok to aj tak pozerat nebude...je mi absolutne jedno ze kolko bezpecnosti bude, pokial to nieje na ukor mojej slobody (tj mozem robit co chcem, ked tym neobmedzujem ostatnych) a takou vecou napriklad kamery niesu..
|
|
Re: Titul
Od: aleluja
|
Pridané:
11.6.2009 10:02
dobre, lenze ty si ani nemusis vsimnut, ze ti tu slbodu niekto kusok po kusku berie a pekne pomalicky ti naozaj ubuda.
ale zato ze ty alebo 99% ludi by dovolilo kamerovat svoj zivor 24/7, tak preco by som ja musel dovolit tiez. :P
|
|
Re: Titul
Od: Tupcek
|
Pridané:
11.6.2009 20:51
pokial pocitim len najmensi ubytok slobody, budem sa o nu bit! :) a pokial si to nevsimnem, tak asi neubuda :)
ale mas pravdu ze tebe to jedno byt nemusi a preto by to nemalo byt povinne
|
|
čo ak
Od: rastos
|
Pridané:
10.6.2009 17:08
Čo ak ten údaj unikne? Obstarajú mi nové odtlačky prstov?
|
|
STOP ČIPIZÁCII
Od: Aštar Šeran
|
Pridané:
10.6.2009 17:53
RFID čipy. Jej, to jasteri na nas zaslali dufam ze to viete.
P.S Prosim o financny prispevok pretoze.. ja no.. som vas spasitel tak treba.. na intergalakticky benzin predsa!
(iba cistou nahodou mam ucet v ceskej a slovenskej bakne.. viete treba tu pobocky pre vas dostupne) Takze pokial mate zaujem prispiet: vesmirnilide.cz
|
|
Re: STOP ČIPIZÁCII
Od: asdasd123
|
Pridané:
10.6.2009 18:31
Nedrogujem, ale ak si pozriem nejake tie info o com Astar hovori, nemusi byt az taky magor ako sa zda. Vsetko co hovori mozu byt len prenesene texty. Netreba to brat doslovne, ale naozaj to zacina davat suvis a ja sa pytam, ako je to mozne ?!
|
|
Re: STOP ČIPIZÁCII
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
10.6.2009 20:47
Pozri sa raelanske hnutie a ich prvu knihu, tam maju pekne precitanu bibliu medzi riadkami, aj ked neviem, ci sa tomu da verit, je to trochu scifi, ale paci sa mi ;c)
|
|
j*e*b*e* v*a*m* v*s*e*t*k*y*m*
Od: hulič
|
Pridané:
11.6.2009 1:02
ludia vam *ebe... ani neviem ako som sa sem preklikal, netusim preco som zacal citat tuto diskusiu a neverim ze som ju docital do konca. a vlastne ani neviem preco som sa rozhodol, sem nieco pridat... ale popritom ako pisem tieto slova si pomaly zacinam uvedomovat, aky bol nazov clanku. pretoze niekde medzi rozoberanim utoku na dvojicky, kradnutim identity z facebookum, sile googlu a realianskych knih som sa stratil... a poviem pravdu, som rad ze mam svoje drogy a nie vase problemy a nazory...
|
|
Jediná otázka
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
11.6.2009 8:43
Čo by asi robil ujo Hitler, keby mal k dispozícii tieto technológie a databanku najsúkromnejších údajov o obyvateľoch celej Európy?
|
|
Re: Jediná otázka
Od: roflmao
|
Pridané:
11.6.2009 9:12
dal by ta utratit ako prveho
|
|
bla bla
Od: karol k
|
Pridané:
11.6.2009 20:19
Film Zeitgeist (duch doby) odporucam. A kto si mysli, ze ten film nie je k teme, tak je mimo...
|
|
Re: bla bla
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
11.6.2009 20:30
jj, ale oplati sa pozriet aj film Endgame, ten je fakt husty
|