| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
reklamy
Od reg.: revenant
|
Pridané:
13.5.2009 8:48
pokus o zhliadnutie reklamy zo stranky apple skoncil hlaskou "get the latest quicktime". samozrejme s nechcenym bonusom menom ítunes. klasika.
|
| |
Re: reklamy
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
13.5.2009 8:51
klikni pravym tlacitkom mysi na video ktore chces vidiet, daj ulozit ako.. uloz si to, pozri cez Media player classic, alebo cokolvek co zozerie .mov ;)
|
| |
Re: reklamy
Od: milan.ko
|
Pridané:
13.5.2009 9:11
MPC na prehravanie mov videi pouziva QuickTime, takze tam sme nevyhrali ... mozno tak mplayer
|
| |
Re: reklamy
Od: mmxx
|
Pridané:
13.5.2009 10:06
Ja mam MPC nainstalovany spolocne s quicktime alternative. (bola to sucast K-lite balicka)
|
| |
Re: reklamy
Od: imho
|
Pridané:
13.5.2009 10:43
takze s k-lite som nepochodil, nakolko na stranke get new version a ked som to stiahol na disk, isiel iba zvuk. NO UZASNU PODPORU MA TEN MAC.
|
| |
Re: reklamy
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
13.5.2009 11:21
co maju skurvene kodeky pre Windows spolocne s Apple a Macom? Vysvetli, nejak mi to unika…
|
| |
Re: reklamy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.5.2009 12:00
to, ze ziadna ina stranka na svete ktoru poznam nepouziva quick time, iba apple. Nech sa na to vyseru a pouziju na videa flash ako vsetci ostatni. Nech zacnu pouzivat mass storage - to je presne o tom istom.
|
| |
Re: reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
13.5.2009 12:09
OMG.. tak toto bol strasny zader! :D
|
| |
Re: reklamy
Od: SDasp
|
Pridané:
13.5.2009 15:16
jj, suhlasim.. ale preco mass storage nepodporuju? co tym ziskavaju? iTunes bezi na windowse strasne, pouzivam ho iba na spravu ipodu.. i ked asi uz existuje alernativa na touch, no par zapnuti itunes do mesiaca ma nenici. cize 99% ludi na windowse itunes nevyuziva ako hudobny prehravac a na macoch je predinstalovany a ludia, co maju mac ho proste pouzivaju. tak preco neurobia podporu mass storage? :-/
|
| |
Re: reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
13.5.2009 15:38
Neviem ako vy, ale iPody, ktore som mal doteraz doma mass storage podporovali. Ci uz to bol shuffle, nano alebo classic. Mass storage na iPhone sa neda vyuzit kablom avsak aspon prostrednictvom WiFi ano. Ak by ste spomenuli iPhone, tak ten argument este ako tak zoberiem, ale ze mass storage nefunguje na iPod?
|
| |
Re: reklamy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.5.2009 16:34
iprd "akoze podporuje" mass stor. ale mp3 cez mass nahrate neprehra = NEPODPORUJE mass storage. Hotovo a mozes tu pisat kolko chces, auto ktore ma kolesa z vlaku na cestu nemoze. Iba s gumenymi mozes, so zeleznymi nie. Su to kolesa? su! ale su naprd. Na vlak su fasa, na auto su nachuja.
|
| |
Re: reklamy
Od: Da East
|
Pridané:
13.5.2009 19:26
vychod foreva :D
|
| |
Re: reklamy
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
13.5.2009 15:41
lebo synchronizacia databaz v iTunes a iPode medzi sebou. Ak si si nevsimol, ak zmenis hodnotenie skladby v iPode, tento udaj sa prenesie aj do skladieb v iTunes. Detto pocet prehrati, playlisty atd.
Zabudnite uz na mass storage a spravu podla priecinkov!!! V pripade spravy hudby to patri do praveku. Databazy su jediny rozumny sposob.
A okrem toho, posledne iTunes bezia slusne aj na Windows, sam som prekvapeny. Komu tak nebezia, mal by sa zamysliet nad vykonom svojho zeleza.
|
| |
Re: reklamy
Od: iVechet
|
Pridané:
13.5.2009 15:59
"Zabudnite uz na mass storage a spravu podla priecinkov!!! V pripade spravy hudby to patri do praveku. Databazy su jediny rozumny sposob."
zas ta vasa choroba. zas rozmyslate za druhych.
to co vyhovuje vam, nemusi vyhovovat inemu.
|
| |
Re: reklamy
Od reg.: TheHacker
|
Pridané:
13.5.2009 12:34
Ze Apple ich neurobil.
|
| |
Re: reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
13.5.2009 12:35
A Quicktime je len na Mac? LOL :D Jedna prela za druhou :D
|
| |
Re: reklamy
Od: iVechet
|
Pridané:
13.5.2009 16:07
quicktime pod win je humac aky svet este nevidel.
normalny clovek si to do pocitaca nepusti.
|
| |
Re: reklamy
Od: mariooo
|
Pridané:
13.5.2009 16:20
tak tak. Radsej si odpustim vzhliadnutie toho skvostu ako instalovat QT
|
| |
Re: reklamy
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
13.5.2009 22:14
na Macu je to zakladny kamen ich multimedialnych schopnosti pri praci s multimediami. Vid. Final Cut, Motion, iLife, iWork, Logic Studio.
Na Win – mas pravdu
|
| |
Re: reklamy
Od: iVechet
|
Pridané:
14.5.2009 9:58
jozef remen:
v tom pripade nechapem, preco sa s tym hrabu na net a nedaju tam niesto toho flash.
vsak ok, nech im QT balik funguje ako multimedialna base v systeme, ak funguje dobre. ale pchat to na web... nejako mimo moj pochop, tato strategia apple.
|
| |
Re: reklamy
Od: Stevennnnn
|
Pridané:
14.5.2009 10:55
microsoft si tiez pcha ten ich silverlight na web, podpora inych OS ako windows je pritom chaba, nehovoriac o slabej podpore windows prehliadacov
quicktime ti aspon spusti takmer kazdy (ak nie kazdy)
|
| |
Re: reklamy
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
14.5.2009 11:04
budem odpovedat napriek tomu, ze si urazal v inych prispevkoch statocne.
Vsetky videa su v H.264 kodeku s AAC zvukom. Len su v .mov kontajneri. Keby boli v .MP4, stale by to bol problem? DivX by ste nechceli?
Nechapem jednu vec – reklamy Apple odmietate ako hovadiny a lzi (ano, je to premrsteny marketing) ale tuzite si ich pozriet.
|
| |
Re: reklamy
Od: fgmjh
|
Pridané:
14.5.2009 11:42
tu vobec nejde o to ci tie reklamy pozeraju ludia co sa rozhoduju na zaklade vlastneho nazoru nech uz je hociaky tu ide o neskusenych uzivatelov... napriklad:
rodiacia idu kupit synovy mobil dojdu do obchodu tam im odporucia iphone ako uplne dokonaly super technicky mobil pre kazdeho, rodicia ho kupia synovy ktory chcel napriklad mobli s poriadnym fotakom, nateseny syn nateseny rodicia, syn otvori darcek a jeho reakcia... do prdele...
alebo v akazdom hollywoodskom filme na 90% pouzivaju apple veci a potom urcita skupina ludi si kupuje notebooky za 2000 eur len preto ze to bolo vo filme
ked si niekto kupi apple veci preto ze vie co chce a vie to vyuzit tak mi to nevadi ale to ze niekomu neznalemu vnutia apple a nevyuzije z toho nic oproti pc za 1/3 cenu tak to uz mi vadi
|
| |
Re: reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.5.2009 11:51
Ale ved nikto nikomu nic nevnucuje:) Aj reklama vo filme je beznou praktikou. A ktokolvek si kupi nejaky produkt akejkolvek znacky, len kvoli tomu, ze to bolo vo filme tak je blb.
|
| |
Re: reklamy
Od: fgmjh
|
Pridané:
14.5.2009 11:56
nevnucuje ? zjavne si nekupoval mobil v obdobi kedy vysiel iphone...
|
| |
Re: reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.5.2009 12:05
To je pravda. Ja som si dal doviezt este prvu verziu z USA, ktora sa u nas nepredavala. Ale ked k nam prisiel 3G tak som isiel okolo a videl som tie zastupy, ktore tam stali, ale nikto im nekazal, aby sa tam postavili. Rozhodli sa dobrovolne a to je zasadny rozdiel.
|
| |
Re: reklamy
Od: fgmjh
|
Pridané:
14.5.2009 12:26
dobrovolne na zaklade reklam ktore boli uplne vsade a ktore hovoili o tom ako je uzasny urcite nie na zaklade rozporuplnych recenzii alebo vlastneho nazoru(vacsina nie vsetci ofc)
ale ked clovek prisiel do orangeu/Tmobile tak:
chcem plne vybaveny telefon s velkou pametou... iphone je najlepsi
chcem mobil aj na fotenie s poriadnym fotakom... iphone je najlepsi
chcem mobil pre podnikatela s roznymi kancelarskymi aplikaciami atd... iphone je najlepsi
chcem si pozriet ake mate mobili... iphone je najlepsi
prepacte chcem sa tu len schovat pred dazdom mozem ?... ok ale iphone je najlepsi
|
| |
Re: reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.5.2009 12:53
Co ti k tomu poviem? Asi len to, co som uz vravel. Len blb si kupi produkt len na zaklade reklamy.
Myslim, ze praktiky nasich operatorov si trosku prekrutil. Ale ak ti naozaj vadia, tak sa obrat na nich a nie na Apple. Ten totiz nema na Slovensku ani oficialne zastupenie. Apple.sk je Slovak Data Systems a ten na taku reklamu nema absolutne ziadne prostriedky. Propagacia iPhone bola pracou len Orange a T-Mobile.
|
| |
Re: reklamy
Od: iVechet
|
Pridané:
14.5.2009 12:18
no nist, odpoved som sa nedozvedel. pytal som sa totiz na nieco ine.
"Nechapem jednu vec – reklamy Apple odmietate ako hovadiny a lzi (ano, je to premrsteny marketing) ale tuzite si ich pozriet."
ja som sa pytal vseobecne. reklamy apple si pozriem rovnako, ako rekalmy na novu skodovku. je to iba reklama.
"Vsetky videa su v H.264 kodeku s AAC zvukom. Len su v .mov kontajneri. Keby boli v .MP4, stale by to bol problem? DivX by ste nechceli?"
ja som sa pytal na flash.
|
| |
Re: reklamy
Od: vrmvrm
|
Pridané:
13.5.2009 12:29
pebkac
|
| |
Re: reklamy
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
13.5.2009 10:22
stale existuje moznost quicktime alternative :)
|
| |
Re: reklamy
Od: Mumsito
|
Pridané:
13.5.2009 13:50
Ktory funguje tak skvelo ze radsej QT original ako alterantive. Skusal som viem co to obnasa. Na Macu vsak taketo veci riesit nemusim. QT je zolzka system, ktora dokaze daleko viac ako len prehravat video.
|
| |
Re: reklamy
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
13.5.2009 9:12
ja tam nemozem najst ine reklamy len tu customer care...
|
| |
Re: reklamy
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
13.5.2009 12:47
hej hej ziadne minuska
mal som smolu ze som isiel cez chrome...
http://imagevenue.twi.bz/a
http://imagevenue.twi.bz/b
|
| |
Re: reklamy
Od: menace
|
Pridané:
13.5.2009 11:20
youtube?
|
| |
Re: reklamy
Od: quix_
|
Pridané:
13.5.2009 12:28
vlc? mozilla plugin :P
|
| |
porovnavania?
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
13.5.2009 8:50
ktorá chce veľký monitor > u macu sa pomaly nedoplati
a rýchly procesor > uvedene vyssie * 2
Následne chce ale osobný počítač bez pádov > mne vista, alebo xp nepadlo, ak som to nechcel, alebo nezavinil ja. ak za pc (myslene pocitac, nie len pc) sedi prasa, tak zhodi aj DOS, nielen mac os
bez vírusov a problémov > plati to iste ako vyssie, staci sa o pc trochu starat, a virus chytite problematicky. a reklamy ze kolko stoji bezpecnost pc su irelevantne, na trhu je hromada kvalitnych free bezp. rieseni. a co sa tyka MAC OS, tak az bude mat >15%, tak aj nanho bude kopec malwaru, nech sa len tesia...
|
| |
Re: porovnavania?
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
13.5.2009 10:22
> plati to iste ako vyssie, staci sa o pc trochu starat, a virus chytite problematicky.
O Mac sa ale starat netreba ;-)
|
| |
Re: porovnavania?
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
13.5.2009 10:35
preto som tam dopisal, ze nech si pockaju kym im neprelezie podiel nad 15%. potom sa budu chytat za hlavy, pretoze nikdy predtym nemali malware. takze kym sa rozsiri nejaky schopny AV, alebo sa mekaci naucia branit, tak to bude pohroma na mekoch ;)
|
| |
Re: porovnavania?
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
13.5.2009 10:53
To pocuvam uz bezmala 20 rokov a kde nic-tu nic ;-)
Ale uznavam, ze je to mozne, ci sa tak stane ukaze cas.
|
| |
Re: porovnavania?
Od: xyz000
|
Pridané:
13.5.2009 12:52
20 rokov pocuvas,ze dosiahne 15% a stale kde nic tu nic?
:))
|
| |
Re: porovnavania?
Od: Mettiu
|
Pridané:
13.5.2009 11:24
Ac co pripad ked mam na pc Linux. Ubuntu uz mam na pc dlhsie no este rani raz mi nespadlo ani nezamrzlo a ani nic podobne. Mam aj vistu ktora mi tiez este nespadla. Tie reklamy mi pridu dost odveci ale hlupach americanov asi presvedcia
|
| |
Re: porovnavania?
Od: ygy
|
Pridané:
13.5.2009 14:31
Uz to pochop ty ubohy hlupacik...WIndows je stary srot postaveny na plesnivom jadre plnom dier...
Tvoj argument je uplne na kokot lebo ty si KOKOT.
Nastuduj si nieco o UNIX like systemoch.
|
| |
Re: porovnavania?
Od: aasssaaass
|
Pridané:
13.5.2009 15:19
ty si akože expert?
|
| |
Re: porovnavania?
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
13.5.2009 15:42
Mac OS X JE UNIX, nie Unix-like
|
| |
Reklamy
Od reg.: Matko5
|
Pridané:
13.5.2009 8:56
Zaujimave reklamy, len nech mi niekto vysvstli preco potom Windows pouziva vacsina planety a OS X skoro nikto.
|
| |
Re: Reklamy
Od: kefalin
|
Pridané:
13.5.2009 9:01
asi preto lebo viac ludi mafeldu ako porsche. ;)
|
| |
Re: Reklamy
Od: trdielko
|
Pridané:
13.5.2009 9:02
ma feliciu - pre neznalych
|
| |
Re: Reklamy
Od: SPX
|
Pridané:
13.5.2009 10:20
no to je teda bohovsky priklad...
problem je v tom, ze porsche si nemoze dovolit kazdy a preto ludia beru co si dovolit mozu, co u OS neplati...
takze to tvoje porovnanie by platilo keby felda aj porsche stali cca rovnako...a potom by bolo zaujimave preco ma viac ludi feldu...
|
| |
Re: Reklamy
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
13.5.2009 10:23
Kusok hore niekto pisal, ze je Mac nehorazne drahy, z toho mi teda vychadza, ze si ho nemoze dovolit kazdy. Alebo sa mylim?
|
| |
Re: Reklamy
Od: fgmjh
|
Pridané:
13.5.2009 10:38
len rozdiel medzi porsche a feldov je vyrazne vacsi absolutne aj pomerne ked bude medzi nimi rozdiel 2000 eur alebo bude porche stat 2x tolko je to mozne "porovnavat"
teda vlastne ani moc nie lebo trh s PC je mimoriadne specificky a neporovnatelny s ostatnymi trhmi aj ked to stale niektory ludia odmietaju pochopit
PS:v tom vasom porovnani kam by sa asi zaradili Linux a BSD ?
|
| |
Re: Reklamy
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
13.5.2009 10:51
Sam to porovnat neviem, ale "jablckari" vacsinou argumentuju prave tym, ze je medzi Macom a PC minimalne v klvalite spracovania prave taky rozdiel ako medzi Porshe a "feldou."
Linux a BSD sa do porovnania s autami nehodia kvoli cene, ale v pripade nudze by sa dali prirovnat k takym tym autickam, co ich niektori manici vyhladavaju, kupia za par drobnych a nasledne prerobia na nieco, co viac nez auto pripomina raketoplan :p
|
| |
Re: Reklamy
Od: fgmjh
|
Pridané:
13.5.2009 11:06
ano porovnavaju to tak lebo to dobre znie ale vobec to nie je pravda a je to neporovnatelne:
-z hladiska ceny ako som uz spominal
-rozdiely medzi porsche a feliciou su hlavne vykonove a dovolim si tvrdit ze taketo rozdiely medzi macom a pc su minimalne diskutabilne(ta pridana hodnota je hlavne v spracovani nie vykone)
-v pocitacoch je su dolezite aj SW aj HW zlozky pri autach to neni az tak vyrazne a OS X je dost viazany na specificky HW
-v OS trhu je silny monopol a velke mnozstvo ludi si pod pojom pocitac predstavuje windows a ludia sa casto odmietaju vzdelavat v oblasti informatiky ale pri autach musi mat clovek aspon nejake vzdelanie(vodicak)
|
| |
Re: Reklamy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.5.2009 12:08
uz si konecne uvedomte, ze jediny rozdiel dnes medzi mac a pc je S O F T W A R E !!!! Nic ine. To, ze mac je z hlinika, uhlikovych vlakien a este neviem coho moze by taj pc, len nieje dopyt. Ak nieje dopyt, tak nieje ani produkt. Keby relevantne % pc ludi chceli hlinikove sasi, tak ho maju na trhu, ale nechcu. Je to drahsie vyrabat, naco by to kto robil? Mac ma cca 8% celosvetoveho trhu. A ani nebudu mat viac, lebo to je cca % ludi, ktori chcu dat za pocitac sumu ako za jazdene auto.
|
| |
Re: Reklamy
Od: fgmjh
|
Pridané:
13.5.2009 12:24
este nezabudni ze to je v kazdom hollywoodskom filme tak je to kuuuuuuul
|
| |
Re: Reklamy
Od: TMA
|
Pridané:
13.5.2009 13:25
Ludia si radsej kupia PC a za dva roky mu urobia upgrade hardveru a softveru. Len zabudaju kolko by ich to skutocne stalo, keby to robili legalne. Hlinikovy iMac vydrzi aspon 5 rokov, ale plechova bedna hodena na podlahe a k tomu LCD monitor z umelej hmoty budu za 5 rokov ako stare herky. A tie kable dookola s prachu co sa na nenachyta uz ani nespominam. Takze kupujte aj nadalej tie bedne.
|
| |
Re: Reklamy
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
13.5.2009 13:29
zabudol si na integraciu toho software so zelezom :)
Okrem toho, ziadne PC na trhu nepouziva EFI, aspon co ja viem. Vsetko fici na BIOS. Dalsi dost zasadny rozdiel…
Kto nevie rozdiel medzi moznostami EFI a archaickeho BIOSu, tak nech si nastuduje. Aj EFI si Apple naprogramoval na svoje potreby, ak ked to maju licencovane od Intelu.
|
| |
Re: Reklamy
Od: fgmjh
|
Pridané:
13.5.2009 15:24
stale niekto nepochopil ze to co vyhovuje mac userom nemusi vyhovovat kazdemu...
a zjavne si niekto mysli ze plast za po 5 rokoch roztecie a odpari prec
a ak sa mozem spytat ake uzasne benefity z efi vyplyvaju osviet ma
nepodarilo sa mi najst nic super-ultra-hyper uzasne
btw nemam nic proti mackom jedine co mi vadi su zaslepeny ludia co si myslia ze co je dobre pre nich je dobre pre cely svet len cely svet je retardovany aby si to vsimol a este mi extra vadia trapne agresivne reklamy od apple(nehovorim ze iny ich nemaju ale apple ich ma asi najviac)
|
| |
Re: Reklamy
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
13.5.2009 15:48
preco potom tie reklamy pozeras? Vsak u nas v telke nebezia…
Ano, Mac nemusi a nevyhovuje kazdemu. Prave preto ich Apple robi pre ludi, ktori vedia ocenit, co ponukaju a radi si zaplatia. A odmietaju klesnut kvalitou spracovania na uroven Aceru ci MSI. A to je len dobre. Netreba pouzivat Mac OS X na Macu, kto chce, da si aj Windows. Podobne kvalitne zelezo dnes robi uz len Sony. Za rovnake a neraz vyssie ceny.
Co je dobre na EFI? Asi si studoval malo… Je to vlastny mini operacny system s prikazovym riadkom. Kde je mozne naprogramovat do PCI karty ovladac, ktory si EFI zisti a natiahne. Platformne nezavisly ovladac, ktory funguje vsade, jedno ci Mac ci PC ci Linux ci BSD. Kde je mozne pouzivat boot loader priamo v EFI, nezavisle na OS – ak daco zlyha, vzdy nabootujes aspon do ineho OS. A co takto GPT (GUID Partition Table) namiesto MBR? Vyrazne stabilnejsia tabulka oddielov na disku ako MBR, ktoremu vela netreba a cely system sa posklada ako dom z karticiek…
|
| |
Re: Reklamy
Od: iVechet
|
Pridané:
13.5.2009 16:02
jezis to su zas kecy...
|
| |
Re: Reklamy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.5.2009 16:42
jezis to je pradada! to vyuziju 4 ludia na svete vratane chucka norrisa (takze len 3). Uzaj si idem kupit za 2000€ apple koli EFI. Efi je tam iba preto aby tam normalni ludia nevedeli pustit windows, kedze to je obycajny pocitac, ale aj tak im to prelomili za mesiac, tak to museli pustit oficialne. Sa spamataj a zacni argumentovat tym, co je na macu (podla vsetkeho) najlepsie, a to je MACOS.
|
| |
Re: Reklamy
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
13.5.2009 22:17
co prelomily?! Co su to za kydy?! Apple skratka na zaciatku prechodu na Intel nedal do EFI emulaciu BIOSu. To same vyzaduju 64 bit stroje s Itaniom pre Windows!
Chopili sa toho nadsenci a napisali vlastny emulator pre BIOS. Apple ale nic neblokoval a nezakazoval!
|
| |
Re: Reklamy
Od reg.: uname -a
|
Pridané:
14.5.2009 1:34
njn, aj tak si vas vsetkych jailbrejknem...
|
| |
Re: Reklamy
Od: TMA
|
Pridané:
13.5.2009 16:01
Bojuzial retardovany su prave uzivatelia PC. A to uz od malicka, ked uz na zakladnej skole sa ucia robit vo win. Tak ako Mac pouzivaju profici tak isto ho mozu pouzivat deti v skole a domacnosti. Lebo pre nich su najvhodnejsie aplikacie prave tam a to e-mail, praca z fotkami pripadne videom, internet, tvorba suborov. Kolko by musela taka skola zaplatit za podobne aplikacie by si ich nahrala do tych debien. Doma si kazdy samozrejme nainstaluje zadarmo kazdy co chce. Ale ako tie rozne softvery funguju medzi sebou tak to uz je otazne.
|
| |
Re: Reklamy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.5.2009 16:45
0,00 za aplikacny sw a za multilicenciu windowsov zanedbatelny peniaz. Skolske pc sa da spravit do 500€ vratane monitora a windowsu, a to beriem cenu winu z predaja, nie multilicencie. Lebo ked kupis 50.000 windowsov (kolko ma pc ministerstvo skolstva???) tak ta to nevyde 90€/ks ale podstatne menej
|
| |
Re: Reklamy
Od: fgmjh
|
Pridané:
13.5.2009 19:05
alebo linux/bsd a multilicencia za 0€ :D presnejsie patrilo by sa tam aspon spravit dualboot nech sa ludia stretnu aj s niecim inym
a osx ? no keby nestal 2000€ 1 pocitac a ich licencie nehorazne uzavrete tak kludne tiez
|
| |
Re: Reklamy
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
13.5.2009 22:19
Apple je daleko otvorenejsi nez Microsoft.
Darwin, WebKit, CUPS, Bonjour/Zero Conf, OpenCL a vela inych je prikladom.
Vyvojari Apple pravidelne posielaju patche do FreeBSD a inych projektov.
|
| |
Re: Reklamy
Od: iVechet
|
Pridané:
13.5.2009 22:44
"Apple je daleko otvorenejsi nez Microsoft."
joke of the year.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
13.5.2009 23:06
Keby si si toho trosku viac postudoval, tak zistis, ze to az taky joke nie je. Mac OS X je sice viazany na HW od Apple, ale co sa tyka ostatneho, tak uplne suhlasim s Jozom.
Otvorenost neznamena, ze Windows a dalsi SW od Microsoftu si moze dovolit takmer kazdy :D
|
| |
Re: Reklamy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.5.2009 23:09
otvorenost predovsetkym znamena kompatibilitu. Znamena moznost aj ked si cudzi pouzivat to co chces, ako si zvyknuty, ako sa ti to paci. Mne sa paci ladovat mp3 do playera cez mass storage. Umoznuje mi to apple?
|
| |
Re: Reklamy
Od: iVechet
|
Pridané:
14.5.2009 0:01
takmer vsetko od apple je viazane apple. od hudby v itunes az po osx.
a ze tych veci medzi tym je viac ako dost.
tak si otvorenost moze predstavovat iba imbecil.
|
| |
Re: Reklamy
Od: fgmjh
|
Pridané:
14.5.2009 10:28
a ako si predstavujes ty otvorenost ?
ze spravil 5 OSS projektov ktore aj tak vychadzaju z inych OSS rojektov ?
alebo ze si vezmu cosi OSS upravia to a uzavru tomu zdrojaky ?
btw ako to preboha otvara OSX ? to ze je renderovacie jadro prehliadaca otvorene neznamena ze je OS otvorenejsi
podla mna otvorenost = sloboda uzivatela cize mat na vyber ako si spravim veci,aky budem pouzivat soft, aky HW nemusim crackovat/jailbreakovat ked chcem 2 funkcie navyse...
je rozdiel otvoreny OS a open source OS aspon u mna
btw a vraj linux useri su fanatici...
|
| |
Re: Reklamy
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
14.5.2009 11:06
neviem o com tocis. Do Mac OS X si nahram soft aky chcem, mozem si prekompilovat jadro, upravit si systemove nastroje, skratka robit si s tym co len chcem.
Modifikacia OS X je daleko jednoduchsia ako u Windows. Je rozdiel editovat registre a krasne dokumentovane XML.
V Mac OS X mam plnu slobodu, ako co budem robit a co si tam dam. Takze Open Source projekty od Apple su len ceresnicka na torte. Ved je to krucinal UNIX!!!
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.5.2009 11:07
Samozrejme ti Apple nediktuje aky softver si musis nainstalovat na svoj OS X. Mnohi tu si dokonca myslia, ze pre OS X neexistuje ziadny freeware a vsetko je len od Apple a za vsetko sa plati, dokonca aj napr. za Firefox. (vychadzam z prispevkov z inych tem tu na DSL.sk)
Co sa tyka otvorenosti. Umoznuje Microsoft instalovat ten jeho skvely prehliadac aj na ine platformy? Umoznuje instalovat media player aj na ine platformy? Myslim, ze prave tu bolo vytykane Apple, ze zvazuje ruky vyvojarom pri tvorbe aplikacii pre iPhone/iPod touch, ale ked si precitace podmienky, ktore kladie Microsoft pri tvorbe aplikacii pre ten jeho Marketplace, tak lahko pochopite, kto ma ruky zviazane viac. Apple poskytuje vyvojove prostredie pre tvorbu aplikacii ako na iPhone, tak aj pre Mac OS X ZDARMA a je sucastou instalacnych diskov kazdeho Macu. Je dostupne Visual Studio zdarma alebo aspon za minimalny poplatok, ak chcem vytvorene aplikacie predavat?
|
| |
Re: Reklamy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.5.2009 11:12
jasne, otvorenost apple je to, ze ak chces iphone aj pouzivat, muisis mu cracknut firmware. To je otvorenost ala apple. A je to tak so vsetkym co od apple poznam. Chcem spoznat OSX. A priznavam, som zaujaty, lebo predpokladam, ze zistim ze aj ten je "otvoreny".
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.5.2009 11:32
Aby sme sa nedockali nejakej formy jalibreaku, ktory umozni instalovat aplikacie, ktore nebudu oficialne prijate na Microsoft Marketplace :P
iPhone ma skor hardverove nedostatky ako softverove, ktore mozu inym chybat, ale urcite nedostatky ma aj kazdy iny produkt inej znacky. Clovek si len vyberie, to co mu najviac vyhovuje. Ja osobne jailbreak nepotrebujem. Nepotrebujem instalovat aplikacie, ktora mi zmeni vhlad GUI alebo instalovat hru "No pockaj zajac" :D, nepotrebujem mat z iPhonu modem, kedze WiFi je vsade tam kam chodim. I tento nedostatok a mnoho dalsich odstrani v juni novy firmware. Myslim, ze potom uz nebude tolko toho, co mu moze clovek vycitat.
No a porovnavat SW iPhone s Mac OS X je uz trosku ine kafe:D
|
| |
Re: Reklamy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.5.2009 11:41
hovorime o firme apple a jej praktikach, nie o konkretnom ich produkte. A nikto nikdy netvrdil, ze MS je otvoreny. Len MS ma 90% trhu s pc, takze chapem, preco sa tak chova. Oproti nemu je apple maly predajca pocitacov, podobny ako dell, hp, lenovo.... len zvolil iny "obchodny model" a chova sa horsie ako velky MS. To je to co kritizujem.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.5.2009 11:47
Sam si pisal o iPhone, tak som na to reagoval. A porovnavat Apple s Dell, HP a pod. je torsku zcestne. Ti totiz nepredavaju spolu s pocitacmi ich vlastny OS, takze sa nie je comu cudovat ze model je odlisny. Ak by Apple chcel ziskat vacsi podiel na trhu, uz by spravili opatrenia uz davno. O tom sme sa vsak uz bavili, tak sa nebudem opakovat.
|
| |
Re: Reklamy
Od: Tupcek
|
Pridané:
13.5.2009 23:31
dobre no, chcem lahky (na svoju triedu), velky a vykonny notebook, z kvalitneho materialu a s kvalitnym spracovanim asi vsetkeho (magneticka nabijacka, analogovy vystup a vstup pre zvuk, ktory zaroven funguje aj ako opticky, velky touchpad, baterka co vydrzi aspon 6 hodin, a cim viac nabijacich cyklov atd.) povedz mi jedno pc co sa tak kvalitou vyrovna ze by som si ho mohol ist kupit...ak ma mac 8% trhu, tak to znamena, ze 8% ludi si je ochotnych priplatit...a ty tvrdis ze nieje dopyt???
|
| |
Re: Reklamy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.5.2009 23:46
sam si si odpovedal "take pc nieje" preco nieje? nevedia ho vyrobit?
|
| |
Re: Reklamy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.5.2009 0:01
inak. Keby Jobs zobral svoj Macbook. Dal prec MACOS stym, ze si tam nemozes MACOS nainstalovat, a dal by tam vistu. Ten isty macbook, ako ma teraz, len s vistou a nemozes mat macos. Kolko ludi by si ten pocitac kupilo? Kupil by si si ho?
|
| |
Re: Reklamy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.5.2009 0:02
samozrejme za rovnaku cenu, 2k € za najlacnejsi.
|
| |
Re: Reklamy
Od: Stevennnnn
|
Pridané:
14.5.2009 11:09
najlacnejsi je 1k$ len tak pre info, a nekupi ti to nikto, uzivatelia apple su zvyknuty na pohodlie pri praci s PC, vista toto ani zdaleka neposkytuje (trivialna cinnost na xp je vo viste skoro na slucku-napriklad nastavenie zdielania netu cez wifi)
ale ak tam das napriklad XP tak by si to urcite niekto kupil, vsak vaio sa predavaju v pohode, delly vo vyssich cenovych hladinach (napriklad adamo) detto, takze nevidim problem
|
| |
Re: Reklamy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.5.2009 11:53
to som predpokladal...
ok, tak otazka 2: ak by Jobs zobral lenovo n500 alebo dell studio 1537, a nahodil tam MAC OSX, a zacal to predavat za 800€, kolko ludi by si to kupilo?
a 1000$ ? http://store.apple.sk/IMC-Apple-Store
/WebObjects/Asto.woa/1/wo
/UyfrIhFHZIkwclw6FOoT6M/0.9.1.2.1.0.2.2.3.1.3.2.1 Ja tam vidim 1890€
|
| |
Re: Reklamy
Od: Stevennnnn
|
Pridané:
14.5.2009 12:28
tak za tu cenu asi nik, v macbooku za 999$ mas neporovnatelne lepsiu grafiku ako tebou spominane notebooky (u oboch som nasiel intel GMA 4500, ako majitel aceru s x3100 by som nikomu neodporucal tieto grafiky) a navyse firewire a rozne apple speciality ako magsafe a multitouch touchpad
ale za cenu 500€ ako som nasiel pri lenove by si to mohlo kupit dost ludi, mac os laka viacerych, ale nie kazdy ma volne pohodenych 1000$
|
| |
Re: Reklamy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.5.2009 12:47
rozdiel medzi intel a nvidia grafikou pri macos kde aj tak nehras hry je ako rozdiel medzi 5 tonovym a 8 tonovym zeriavom, ked chces zdvihnut 2 tony alebo 15 ton. A opakujem este raz, cely cas som mal na mysli 15" notebooky. Moja chyba ze som napisal macbook.
|
| |
Re: Reklamy
Od: Stevennnnn
|
Pridané:
14.5.2009 13:22
preco nie? napriklad take diablo 3 a starcraft budu aj na mac, rovnako ako mnoho inych hier(nie je ich tolko ako na win, ale aj tak pozehnane), nehovoriac o moznosti nabootovania do windowsu
a s tymi 15" notebookmi to ma spolocnu len velkost monitoru, dokonca to rozlisenie je rovnake na 13" macbooku a na 15.4" lenovo, takze porovnanie s najlacnejsim macbookom je najvhodnejsie
|
| |
Re: Reklamy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.5.2009 11:55
jo, sorac za macbook, myslel som ten co ma 15" display, oni to volaju macbook pro, macbook ma 13". Vsetko ostatne co som pisal plati.
|
| |
Re: Reklamy
Od: Tupcek
|
Pridané:
13.5.2009 23:26
ale no, rozdiel medzi porsche a feldou neni hlavne vykonove...skus si narvat do feldy (ak sa ti to nahodou podari) 400 koni a skus porsche 400 konove...tam tych rozdielov je fakt ze podstatne viac...
|
| |
Re: Reklamy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.5.2009 0:13
medzi feldou a porsche je rozdiel ako medzi 12poschodovym cinzakom a empire state building. Apple je 12poschodovy cinziak s inak usporiadanymi izbami a inym typom klimatizacie, kanalizacie a plynovych a vodnych rur a inym kurenim.
|
| |
Re: Reklamy
Od: aaaasdfsadfa
|
Pridané:
13.5.2009 11:06
volvo :D
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
13.5.2009 10:37
Mac ale nestoji rovnako co PC, takze asi preto, ale ked mas rad prirovnania tak ti jedno zacitujem:)
"Much je viac ako ludi, muchy zeru hovna, tolko much sa predsa nemoze mylit."
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov vychovavatel
|
Pridané:
13.5.2009 12:23
preco potom tie hovna papas?
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
13.5.2009 12:35
Zjavne si ten citat nepochopil inak by si vedel, ze take delikatesy nechavam inym fajnsmekerom... mozno prave tebe :D
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov ustavny vychovavatel
|
Pridané:
13.5.2009 12:36
ja ten citat chapem velmi presne.
ty si prave jedna z tych much, co sa nemoze mylit.
dobru chut. a nezabudni na cibulu, kvoli lepsiemu dychu na rande.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
13.5.2009 12:43
Hehe, absolutne si to nepochopil, len si to teraz riadne zaklincoval :D
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov ustavny vychovavatel
|
Pridané:
13.5.2009 12:45
fu, kolke sebavedomie, ak si myslis, ze medzi apple uzivatelmi nie su muchy.
bzzz, ulet.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
13.5.2009 13:13
Zaujimave kolko usilia musi clovek vynalozit pri pochopeni tak jednoducheho suvetia a aj tak sa mu to nedari. A potom, ze Americania su hlupi. Tupci sa najdu vsade a ty si jasny dokaz.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov ustavny vychovavatel
|
Pridané:
13.5.2009 13:15
si retardovany?
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
13.5.2009 13:22
Skor trpezlivy. Ked sa clovek bavi s niekym ako ty, tak inak sa jednoducho neda. Zial, mam aj pracu, tak sa ti nemozem stale venovat. Skus poprosit rodicov, aby ti venovali viac pozornosti, pretoze ta ti zjavne chyba.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov ustavny vychovavatel
|
Pridané:
13.5.2009 13:29
ok, uz sa nepytam.
iba sucho konstatujem: si retardovany.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
13.5.2009 13:32
Fuuu kolke prejavenie inteligencie. To som si hadam ani nezasluzil. Musel si sa naozaj velmi snazit, gratulujem.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov ustavny vychovavatel
|
Pridané:
13.5.2009 13:41
gratulovat nemusis, pri tebe sa snazit netreba.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
13.5.2009 13:47
Aspon, ze ta skromnost ti nechyba. Aj to dokaze clovek ocenit ked uz chyba rozum.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov ustavny vychovavatel
|
Pridané:
13.5.2009 16:00
fajn, ze si to ocenil, aj ked nemas rozum.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
13.5.2009 23:10
Topiaci sa aj slamky chyta? Dufam, ze aspon toto porekadlo je pre teba zrozumitelne, ked uz si nepochopil ten citat.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov ustavny vychovavatel
|
Pridané:
13.5.2009 23:45
jediny nechapavy a spomaleny si tu ty.
mucha, bzzz, let si za maskrtou.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
13.5.2009 23:59
Velmi rad by som si precital tvoju interpretaciu toho citatu. Aha, vlastne uz si ju raz napisal no vobec si sa netrafil. No trosku ti pomozem, ked si sa za cely den k tomu nevedel dopracovat. Pozri si par prispevkov vyssie nech aspon vies o com bola rec. Ano, bol to podiel Microsoftu a jeho produktu na trhu s operacnymi systemami. A ano, aj much je naozaj viac ako ludi. Ak uz naozaj nevies k comu to speje, tak radsej poziadaj o odbornu pomoc.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov ustavny vychovavatel
|
Pridané:
14.5.2009 0:02
si naozaj retardovany.
najdi si v slovniku, co to znamena.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.5.2009 0:22
Slovnik by si mal pouzit radsej ty, pretoze mam pocit, ze nerozumies kazdemu druhemu slovu, ktore som napisal. Tvoje IQ a zarovne aj EQ musi byt uzasne. Myslim, ze sa ti musi tazko konkurovat detom s pridavnym menom, ktore si napisal. Asi ho pocujes az prilis casto. Ale ak chces u ludi vyvolat sucit, ze zacnu zakladat fond na tvoju pomoc, tak kludne pokracuj a sam ti nan prispejem.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov ustavny vychovavatel
|
Pridané:
14.5.2009 0:33
1. nenajdes jediny prispevok, z ktoreho by sa dalo logicky vydedukovat, ze nechapem, tovjim jednoduchym, nie originalnym vetam.
2. ja mam skor z teba pocit, ze sa trapis a nestihas. ked uz ti to konecne dopali, neuvedomujes si vlastnu blamaz, ale sa moces ako slepy holub po dvore.
tych par skratiek, ktore mas v tvojom slovniku bez fantazie /EQ, no wow/ ta naozaj nevytrhne. dokonca z toho dusevneho a duchovneho marazmu nepomoze aj macosx.
chapem, musi to byt hrozne. presne ten moment, ked ti doprazi, ze nestihas.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.5.2009 0:57
Ze nenajden jediny tvoj prispevok? Ved celu diskusiu nic ine nepredvadzas. Prosim ta, interpretuj mi ten citat tak, ako bol napisany vlastnymi slovami, nech mozeme skratit tuto debatu. Pre teba je slovo logika zjavne uplne cudzie. Doteraz som to cele bral ako vtip a celkom dobre som sa bavil, no uz naozaj neviem ci nemam nad tebou uz radsej zaplakat. A co nestiham? O com tocis? Pre boha, ty tomu davas. Ze nemam fantaziu? Prepac, ale nie som ten, kto takmer na kazdy prispevok odpovedal slovom retard. Sa uvedom uz trosku.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov ustavny vychovavatel
|
Pridané:
14.5.2009 1:08
zas o hovne. ako prvy prispevok, tak kazdy dalsi bol o hovne.
smutnosmiesne na tom je, ze si nedokazes dat do suvisu vlastne pozicane citaty.
tragicka mac mucha.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.5.2009 1:21
Vidim, ze uz naozaj nema zmysel pokracovat v tejto debate. A uz naozaj nemam chut sa opakovat. Ked nedokazes pohnut rozumom, tak to pre mna zacina byt len strata casu. Tu vetu, ktoru som citoval totiz povedal niekolko mesiacov dozadu Jozo Remen (pouzivatel OS X) ako odpoved na to, preco ma MS Windows tak velky podiel na trhu. Jeho pouzivatelia boli prirovnani k mucham samozrejme s davkou humoru. A ak si tu vetu chcel parafrazovat, tak sa prosim ta nauc vyjadrovat, pretoze nememu ani vlastna mat nerozumie.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov ustavny vychovavatel
|
Pridané:
14.5.2009 9:56
ano, nema zmysel pokracovat v debate s niekym, kto si nevidi dalej od nosa.
nabuduce sa najskor zamysli a potom pis nejake prebrate "perly ducha".
inak zas urobis zo seba hnupa.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.5.2009 10:37
Neviem nad cim by som sa mal zamyslat. Moj prispevok bol presne k teme, o ktorej sa diskutovalo. Zamysliet by si sa mal skor ty, predtym ako zacnes reagovat na nieco, co si vobec nepochopil, pretoze hlupaka robis zo seba ty. Si asi prilis obmedzeny na to, aby si videl rozdiel medzi tym, co je sranda a co je vazna vec.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov ustavny vychovavatel
|
Pridané:
14.5.2009 14:14
robis zo seba hlupaka.
thats all folks.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.5.2009 14:31
Si mi vazne na smiech. Blbe, ze si to neuvedomujes.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov ustavny vychovavatel
|
Pridané:
14.5.2009 15:33
pro hloupeho vsechno hloupe.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.5.2009 15:44
Inym citatom si sa snad uz lepsie vystihnut ani nemohol. Som rad, ze si to vies aspon priznat. To slovo mas tusim este radsej ako slovo retard.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov ustavny vychovavatel
|
Pridané:
14.5.2009 20:36
"Inym citatom si sa snad uz lepsie vystihnut ani nemohol."
som rad, ze som ta odhadol s tym hlupakom hned na prvy sup a ty s tym este aj suhlasis.
fajn.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.5.2009 21:05
Ty si dislektik? Si si tu vetu mohol aspon precitat, ked uz si to pastol do svojho prispevku. A teraz ma znova nazyvas hlupakom? Vravim, precitaj si tu vetu este raz alebo uz radsej nic nepis, pretoze sa len viac a viac strapnujes. Uz by si sa mohol uvedomit aspon troska:)
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.5.2009 21:15
BTW: Tu disleksiu si mal spomenut hned na zaciatku. Uz mi je jasne, preco nicomu nechapes, ked nerozumies ani tomu co citas. Sme mohli tuto debatu ukoncit uz v pociatku. Z choroby si srandu totiz nerobim.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov ustavny vychovavatel
|
Pridané:
14.5.2009 21:22
"BTW: Tu disleksiu si mal spomenut hned na zaciatku."
mylankooo, si v poriadku?
dyslexiu si spominal ty, nie ja.
vsetci zdravi?
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov ustavny vychovavatel
|
Pridané:
14.5.2009 21:21
"Ty si dislektik?"
nie, niesom, citat viem celkom v pohode. ale ty budes zrejme dysgrafik.
.
btw, mas pocit, ze pastujem vety, bez toho, aby som si ich precital? ja som ti ju pastol, prave preto, ze som si ju precital a prave preto, zi si ju napisal ty.
o to humornejsie to je.
nejde ti ani logika, ani argumentacia, ani pisany prejav, ani zakladne pochopenie suvislosti.
o com este chces?
btw, to si takyto odjakziva, alebo az po zakupeni prveho apple produktu?
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.5.2009 21:36
Nic mi nemusis hovorit o pochopeni suvislosti, ale zjavne ty s tym mas nehorazne velky problem. Este vacsi ako som si myslel. No ale mozes mi to vysvetlit nech sa opat dobre zabavim. A snaz sa trosku viac, pretoze tvoje prve vysvetlovanie (par prispevkov hore) nedopadlo zrovna najlepsie :D
A tu predchadzajucu vetu, na ktorej sa tak svelo bavis ti trosku preformulujem, nech mas aspon vacsiu sancu to pochopit. Totiz, ten tvoj citat skvelo vystihol tvoju osobu a lepsie sa to snad uz ani nedalo. Ja opat nie som ten, kto rad vyslovuje meno hlupak a retard v tejto diskusii.. chapes, ci stale nie? :D
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov ustavny vychovavatel
|
Pridané:
14.5.2009 22:26
no jasneeeee,
a teraz rychlo pirule, tete sestricke pusu na celo a zakryt paplonom.
a nebud smutny. blbost neboli.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
14.5.2009 23:11
Hehehe, no ty si mi exot:D Tvoje myslienkove pochody su velmi zaujimave a vhodne na vyucbu mladych studentov na lekarskej fakulte. Spravcovia majetku a ucebnych pomocok by boli pysny na exemplar, ktory sa len tak lahko nenajde. Mozes byt na seba pravom hrdy. Podla tvojho vyjadrovania a spravania tipujem, ze nemas viac ako 20 rokov a ak ano, tak je to polutovaniahodne a ziadost o prijatie by si mal podat okamzite.
A ak mas este nejaky problem, mozme sa pozhovarat aj osobne. Nemam problem dopravit sa kamkolvek. Ak si myslis, ze na internete mozes len tak anonymne hustit do hocikoho, tak vedz, ze aj tu sa da lahko ziskat tvoj osobny udaj.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov ustavny vychovavatel
|
Pridané:
14.5.2009 23:52
"Tvoje myslienkove pochody su velmi zaujimave a vhodne na vyucbu mladych studentov na lekarskej fakulte."
zrejme si uz zabudol na tvoju dysgrafiu. /o tej dyslexii teraz mlcis ako vos pod chrastou, co/
"Podla tvojho vyjadrovania a spravania tipujem, ze nemas viac ako 20 rokov a ak ano, tak je to polutovaniahodne a ziadost o prijatie by si mal podat okamzite."
ja podla tvoj vyjadrovania odhadujem, ze si nedokoncil ani osobitnu skolu /skontroluj si spelling a hrubky co si popisal. teda ked uz o tom vyjadrovani pises, no fun./
"A ak mas este nejaky problem, mozme sa pozhovarat aj osobne."
neviem, ci by to bola pre mna cest.
"Nemam problem dopravit sa kamkolvek."
vies, ze zneuzivanie rychlej zdravotnickej sluzby je priestupok?
"Ak si myslis, ze na internete mozes len tak anonymne hustit do hocikoho, tak vedz, ze aj tu sa da lahko ziskat tvoj osobny udaj."
ha ha ha. no to je vtipne. som rad, ze sa podpisujes plnym menom.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
15.5.2009 0:13
Mal by si si uvedomit, ze tvoja gramatika nie je o nic lepsia. Ano priznavam, ta moja nie je silnou strankou a obcas sa postasti. Ak chces posudzovat podla toho, tak prosim. Ja posudzujem podla vyjadrovania - vetnej skladby a nie podla gramatiky. To ako sa dopravim ta nemusi zaujimat a na take sluzby chvalabohu nie som odkazany. Podpisujem sa ako vacsina ostatnych, to ta tiez nemusi trapit, no ty si zjavne obmedzeny aj na to. A ze ja nie som originalny. Kazdopadne som mal na mysli tvoju IP, ktora sa da velmi lahko ziskat. Zatial nasu diskusiu az tak prilis osobne neberiem. Je to pre mna skor zabava a isty sposob odreagovania. Si vazne zaujimavy clovek. Tvoji jedini kamarati su asi 4 steny okolo teba.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov ustavny vychovavatel
|
Pridané:
15.5.2009 0:54
"Mal by si si uvedomit, ze tvoja gramatika nie je o nic lepsia. "
ty si zacal o sposobe vyjadrovania. ja reagujem na teba.
je zaujimave, co vsetko podla teba nemusi trapit mna, ale ty o tom pises /anonymita, dyslexia, sposob vyjadrovania, atd./.
no to je vskutku humorne.
"Tvoji jedini kamarati su asi 4 steny okolo teba."
no to sa podarilo.
moj nazor je taky, ze si jeden arogantny diskuter. tato diskusia nech je ti ponaucenim.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
15.5.2009 1:27
To je pravda. Arogantny dokazem byt, ale len k urcitym typom ludi. Za to vsak ty si strasne zadebneny. Keby si uz na zaciatku pochopil ten citat ...vlastne ani nie citat samotny, ale to, ze islo o srandu, cela tato diskusia sa nemusela odohrat alebo by som sa s tebou bavil s uplne odlisnym a priatelskym tonom. Som vzdy ochotny diskutovat o comkolvek ak mam cas a dokazem si aj priznat chybu. No ty si vsak hned od zaciatku zacal osobnymi utokmi, tak sa necuduj preco sa s tebou bavim, tak ako sa bavim.
Keby si ma poznal alebo cital aj ine moje prispevky (v inych temach o OS X a Apple), vedel by si, ze neodsudzujem nikoho, kto pouziva iny OS. Som toho nazoru, ze ziadny OS nie je dokonaly sam o sebe, ale vyznam tomu slovu dava az clovek, ktory s nim pracuje na zaklade svojich poziadaviek a preferencii. Vacsinou ked hrubo reagujem, tak reagujem na rovnako hruby podnet.
Prajem dobru noc.
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov ustavny trestotestor
|
Pridané:
15.5.2009 1:39
som rad, ze si uz nasiel tie nemocnicne papuce :)
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
15.5.2009 1:49
Este mala provokacia na zaver nech mam pekne sny? :D Zhodou okolnosti sa rano chystam k doktorovi.. ale nie na lobotomiu :D
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov pokazeny mogbuk
|
Pridané:
15.5.2009 2:09
"ale nie na lobotomiu"
chapem, uz nie je kde :)
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankooo
|
Pridané:
15.5.2009 2:15
No to som ti dobre nahral, ale aspon ze sa bavis:)
|
| |
Re: Reklamy
Od: mylankov pokazeny mogbuk
|
Pridané:
15.5.2009 2:31
ano, da sa povedat, ze sa celkom dobre bavim.
|
| |
Re: Reklamy
Od: iUjo
|
Pridané:
13.5.2009 9:15
Ani v porsche nejazdí bars kto, tak ako s Macom. Tiež ich nepoužíva bars do. Okrem iného, v USA je plno ľudí s Macmi, v školách, študenti, grafici, hudobníci, celebrity. iPhone & iPod už má skoro každý :) Takže, to, že v tvojom okolí nemáš nikoho, kto používa Mac nemusíš všeobecne globalizovať.
|
| |
Re: Reklamy
Od reg.: fafkac
|
Pridané:
13.5.2009 9:22
kludne to mozes globalizovat, realne podstatny podiel Mac-u na inom ako mUSA trhu neexistuje a aj tam je taky vseliaky
|
| |
Re: Reklamy
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
13.5.2009 9:27
v skolach, studenti, grafici, hudobnici, CELEBRITY
iPhone ma kazdy
v porsche nejazdi bars kto
globalizovat
iRozum sa nenasiel?
|
| |
Re: Reklamy
Od: redmond
|
Pridané:
13.5.2009 11:41
za to ze v tvojom okoli to ma par ludi - tak jaaaaj potom to maju vsetci.
|
| |
Re: Reklamy
Od: ngakpa
|
Pridané:
13.5.2009 9:58
heh? vecsina tych windowsov su piratske verzie co pri MacOS je PROBLEM(viazanost na hw...), a dalsia vec je ze apple dlhe roky viac menej ignoroval trh mimo USA...
|
| |
asdmfksdfmksdfl
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
13.5.2009 9:09
oplatilo by sa rozobrat aj tuto reklamu od microsoftu proti applu
http://www.youtube.com/watch?v=N_ExogURaeI
este celkom vtipny scatch z cracked...
http://funnyordie.twi.bz/a
|
| |
Get a Mac ...
Od: milan.ko
|
Pridané:
13.5.2009 9:16
... to view these ads
|
| |
Re: Get a Mac ...
Od: ngakpa
|
Pridané:
13.5.2009 10:03
firefox addon "mediaplayerconnectvity" + vlc/mplayer a je to
|
| |
jezis...
Od: sizes
|
Pridané:
13.5.2009 9:19
no by ma zaujimalo kto si bude podla tych reklam vediet vybrat pocitac/notebook (myslim na neskusenych)
|
| |
konecne som sa pobavil
Od: yess
|
Pridané:
13.5.2009 9:39
Tak som sa konecne pobavil, na Applovskych reklamach sa vzdy zabavim, tie Microsoftacke/HP-ckarske/ su trapne...
|
| |
Naša oblúbená iHymna
Od: Tmac
|
Pridané:
13.5.2009 10:04
Sme už starí na zabehnuté,
ale moc mladí na pridrahé.
Neserte nás tým, co nie je a nebude.
Aj tak sme stále MACkári.
Výrokby železných jablcok
zhrdzaveli záhadnou brzdou.
Už vidíme stále...
len vypálené pixely,
chce to len raz drbnut do dverí.
Už vidíme stále...
len vypálené pixely, ó...
Aj tak sme stále MACkári.
® Aj tak sme stále MACkári - stále tí istí kokoti,
Aj tak sme stále kokoti - stále tí istí MACkári,
Tento lacný úsmev nám už len tak neznicíš.
Aj tak sme stále kokoti!
Tento lacný úsmev nám už len tak neznicíš.
Aj tak sme stále kokoti!
|
| |
Naša oblúbená iHymna
Od: Tmac
|
Pridané:
13.5.2009 10:04
Pod pásom jablk, každý kúsok zvlášt.
PC nie je taká plytká mláka ako sa nám zdá,
prvýkrát, jé.
Každym jabkom trochu iní sme
do života drahé prepisné.
Tento lacný úsmev nám už len tak neznicíš.
Aj tak sme stále kokoti!
® Aj tak sme stále MACkári - stále tí istí kokoti,
Aj tak sme stále kokoti - stále tí istí je,
Tento lacný úsmev nám už len tak neznicíš. uouou
Aj tak sme stále kokoti! uououjejej
® Aj tak sme stále MACkári - stále tí istí kokoti,
Aj tak sme stále kokoti - stále tí istí, je
Tento lacný úsmev nám už len tak neznicíš.
Aj tak sme stále kokoti!
copyright MAC 1984-2009 registered trademark for the noobs
|
| |
Streda, 13. mája 2009, dnes má meniny Servác, zajtra Bonifác Pošli kvety
Od: iPicus
|
Pridané:
13.5.2009 10:24
toto je uz naozaj trapne.
|
| |
iam a fag, iam a mac
Od: supersonic
|
Pridané:
13.5.2009 11:24
...
|
| |
looool ze
Od: looolo
|
Pridané:
13.5.2009 11:52
iam a fag, iam a mac
|
| |
Servác, zajtra Bonifác
Od: rms
|
Pridané:
13.5.2009 14:12
stale sa snazim pochopit ako je mozne aby boli 3 reklamy na 4 strankach
|
| |
reklamy
Od reg.: Brutal
|
Pridané:
13.5.2009 16:43
Kto si ich chce pozrieť tie reklamy na youtube tak tu sú linky:
http://tinyurl.com/pmh6rf - "Customer Care"
http://tinyurl.com/qcbc5e - Apple Elimination Commercial
http://tinyurl.com/pxuky4 - "PC Choice Chat"
|
| |
zaujimave
Od: martins
|
Pridané:
14.5.2009 6:49
Tri reklamy ale styri linky:
Doterajšie tri reklamy Microsoftu z porovnávacej kampane je možné nájsť tu, tu, tu a tu.
|
| |
HATERED
Od: nonke
|
Pridané:
14.5.2009 12:55
mam rad mac ads:)
ked porovnam kvalitu reklamy od ms a apple je to ako by som porovnal
SANTANA a maly chlapec ktory dneska vydi prvykrat kytaru
co hovoria na to microsoftaci?
no dobre, ale santana lepsi uz nebude a ten maly chlapec este moze stat lepsim a kvoli tomu pocuvaju sracku:D
to je moj nazor na ten cely nenavist!
----time traveller is the best;) --->comment videa na youtube: aspon myslia ze win stale bude existovat:D
|
| |
Re: HATERED
Od: googlemeter
|
Pridané:
14.5.2009 14:16
ha ty mas kolke roky?
|
| |
Re: HATERED
Od: nonke
|
Pridané:
14.5.2009 19:33
moj vek ma iny format ako x alebo 1x :)
myslim ze dostatocne na to, co som udelal
ked ne tak stretneme na sude a uvydime kto mal pravdu
|
| |
Re: HATERED
Od reg.: Krayzie
|
Pridané:
14.5.2009 23:10
K tym reklamam asi tolko. Ano Apple reklamy su zabavnejsie, su prijemnejsie a celkovo maju "styl". Obsah reklamy ale uz taky nie je. Aj ked su tie MS reklamy dost trapne, paradoxne su ovela pravdivejsie ako tie od Apple. PC s Win ma zlu historiu a na nej si Apple zaklada, dovolim si ale tvrdit, ze min. od XP SP2 nema Win ani zdaleka take problemy, ako Apple prezentuje a narozdiel od Apple, MS reaguje na HW konfiguraciu a cenu a po tejto stranke ma proste MS pravdu.
PS: Kamarat si min. leto kupil 24" iMac a behom mesiaca ho tak rozhasil, ze ho musel komplet preinstalovat, a on je BFU. Btw, odvtedy ho musel preinstalovat este aspon raz. Co sa tyka dier, je zaujimave, ze na hackerskych sutaziach zvykne MAC OS alebo nejaky SW od Apple padnut ako prvy, zeby preto, ze je min. taky deravy ako hociaky iny OS, alebo mozno aj trosku viac?
|