|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sadasdas
Od: peto5855
|
Pridané:
1.5.2009 12:21
Už sa veľmi teším na tento OS,podľa mňa bude najlepši čo doteraz spravil Microsoft...
|
|
Re: sadasdas
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
1.5.2009 12:25
Ved je to Vista. :-) Zmena panelu a mensie naroky na RAM. Ako ste na Vistu nadavali, a teraz, ked ju predstavia znova, len v novom kabate a o asi 200MB nizsou spotrebou RAM, vsetci ste z toho paf. Museli ste byt poriadne nastvany na Vistu, ked aj len o chlp lepsi Windows 7 dokazete tak vychvalovat.
|
|
Re: sadasdas
Od: dnqojfief
|
Pridané:
1.5.2009 12:28
podla mna 200mb ram nieje jedno...aspon mne...
|
|
Re: sadasdas
Od: megaaaa
|
Pridané:
1.5.2009 12:33
200MB RAM je pri dnesnych velkostiach/cenach pameti smiesne cislo...
|
|
Re: sadasdas
Od: dasfrgherh
|
Pridané:
1.5.2009 12:35
hej kamos aj pri ddr3...co?
|
|
Re: sadasdas
Od: Kapor z Vane
|
Pridané:
1.5.2009 12:36
Kde ty zijes... ja mam uz GDDR5 :D
|
|
Re: sadasdas
Od: grehzrjn
|
Pridané:
1.5.2009 12:39
kamos ty zalez,tu sa nebavia o pamati grafickej karty xD xD lame
|
|
Re: sadasdas
Od reg.: D3VIANT
|
Pridané:
1.5.2009 12:50
Asi to myslel ironicky... :D
|
|
imghoooo
Od reg.: buhehehe
|
Pridané:
1.5.2009 12:59
imho nie asi ale urcite :D
|
|
Re: imghoooo
Od: rms
|
Pridané:
1.5.2009 14:55
nemas predstavu
|
|
Re: imghoooo
Od: _xxx
|
Pridané:
1.5.2009 19:30
uz s tym zacinas byt super-trapny
|
|
Re: imghoooo
Od: rms
|
Pridané:
1.5.2009 22:45
nemas predstavu
|
|
Re: imghoooo
Od reg.: D3VIANT
|
Pridané:
2.5.2009 9:01
Ty nemas predstavu aky si uz trapny... :D
|
|
Re: imghoooo
Od: rms
|
Pridané:
2.5.2009 15:07
nikdy nevies
|
|
Re: imghoooo
Od: efgh
|
Pridané:
3.5.2009 12:37
iba som zvedavy ako velmi doprava sa daju tie komentare posunut ..
pridajte sa a odpovedajte :)
|
|
Re: imghoooo
Od: asasasas
|
Pridané:
3.5.2009 16:01
nemas predstavu kolko doprava
|
|
Re: imghoooo
Od: ++++
|
Pridané:
3.5.2009 16:17
+++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++
|
|
Re: imghoooo
Od reg.: D3VIANT
|
Pridané:
3.5.2009 23:04
No jo dobra otazka, aj mna by to zaujimalo ako velmi sa to da posunut... Je tu este niekto kto by vyjadril o tom ako velmi nemam predstavu?
|
|
Re: imghoooo
Od: smr
|
Pridané:
1.5.2009 20:57
mam predstavu
|
|
Re: sadasdas
Od reg.: kane777
|
Pridané:
1.5.2009 14:02
mne hej, kedze mam 4GB, ale s vistou mam ine problemy, 7-micku som zatial neskusal takze sa k nej nevyjadrujem
|
|
Re: sadasdas
Od: rayen
|
Pridané:
1.5.2009 20:22
vsak to je jasne ze je to vista .. ked si len spomenieme na ten dlhy vyvoj visty, je vydanie 7 az prekvapivo rychle aby stihli naprogramovat viac ako je nove start menu a cyklicka znema wallpaperu
|
|
Re: sadasdas
Od: asdasda
|
Pridané:
2.5.2009 8:38
odkial vies ako dlho sa vyvija windows7 ?
|
|
Re: sadasdas
Od: Oponent
|
Pridané:
1.5.2009 20:51
akurat ze tento win bude mat uplne nove jadro
|
|
Re: sadasdas
Od: 34535
|
Pridané:
1.5.2009 22:09
A na to si ako prisiel?
|
|
Re: sadasdas
Od: mxx
|
Pridané:
2.5.2009 9:20
Nefetuj uz ten toulen
|
|
Re: sadasdas
Od: 333333
|
Pridané:
3.5.2009 16:19
ACETON JAJ
|
|
Re: sadasdas
Od reg.: Viktor Majko
|
Pridané:
1.5.2009 23:14
win 7 nie je vista a ak si to myslis nema zmysel aby si pisal dalsie prispevky k tejto teme :) pouzivam win 7 odkedy vysla beta, teraz mam RC a s vistou sa to porovnavat neda, ako spomenul chalanisko vyssie je to to naj co microsoft mohol spravit
|
|
Re: sadasdas
Od: .lubos679679
|
Pridané:
2.5.2009 1:00
Podla coho tak sudis?
|
|
Re: sadasdas
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.5.2009 10:44
win7 je obycajna upravena vista, vista je obycajny upraveny (citaj dosraty) winXP, a winXP je upraveny (zlepseny) win 2000. 98ka bola ina, ale zas je to len upravena 95ka.
|
|
Re: sadasdas
Od: kim-jo-chuj
|
Pridané:
2.5.2009 19:34
to je vyvoj..vzdy vzniklo nieco z niecoho a to vo vsetkych oblastiach..takze je to okey
|
|
Re: sadasdas
Od: siirii
|
Pridané:
4.5.2009 14:14
No a? Čo by si čakal, že vždy to spravia úplne celé nanovo? Prosím Ťa, čo na svete tak funguje? Lebo podľa mňa nič...
|
|
Re: sadasdas
Od: ubos679679
|
Pridané:
3.5.2009 6:59
lubos679679 asi si ho este neskusal.Ale v jednom mas pravdu je to Vista len si zbudol dodat ze je ovela rychlejsi ako Win. XP!! Ja som si stiahol az MSDN beta a mal som ju musim povedat je do divoch ako sa patry. Uvidime RC verziu. :)
|
|
Re: sadasdas
Od reg.: Flety
|
Pridané:
1.5.2009 12:46
Nápodobne, len by ma zaujímalo čo má Acer spoločné s W7 a aké má právo rozdávať tieto informácie.
|
|
Re: sadasdas
Od: fakju
|
Pridané:
1.5.2009 13:29
v podstate zrejme nic, kedze nevyraba zariadenia, do ktorych tento os pojde a preto ani nepotrebuje dopredu kontrahovat.
jedine ze by som sa mylil.
|
|
Re: sadasdas
Od: menace
|
Pridané:
1.5.2009 20:37
rovnaku filzofiu, shitny NB, shitny OS
|
|
Re: sadasdas
Od reg.: uname -a
|
Pridané:
2.5.2009 12:53
no aceru sa zastavat nemozem, ale mam 6 rocny acer a nikdy mu nic nebolo...okrem malych praskliniek na vonkajsej strane displeja pri pantoch a trochu vacsia vola displeja (asi 1,5 cm)...ked som ho ukazal chlapikovi, co robi v servise aceru, povedal, ze jeden z miliona :)
ale to ze ma rozsirene len low-endy este neznamena, ze je to shitna znacka...keby bol, tak nerobi radu ferrari..
|
|
Re: sadasdas
Od: torx
|
Pridané:
3.5.2009 18:15
radu ferari mozes robit aj ty a budu to trebars jogurty.
|
|
Re: sadasdas
Od: No už horšie azda spraviť nemôžu
|
Pridané:
1.5.2009 13:44
No už horšie azda spraviť nemôžu, než čo vypustili Vistu. Aj tak všetky ergonomické vlasnosti, inteligentnosť okien a podobné futures už má Mac OS X poriadne dlho. Inšpirácia pri vytváraní Win7 UI bola zjavná, hneď pri predstavení nového taskbaru...
|
|
Re: sadasdas
Od: Dudelaaaaaa
|
Pridané:
1.5.2009 16:22
"a podobné futures" :-D :-D :-D ... vrat sa do skoly ...
|
|
Re: sadasdas
Od: Mon-AliZee
|
Pridané:
1.5.2009 17:25
"a podobné futures" - ha! mno kebyze davaju k tomu aj nejaké tie *futures*, tak to berem ihned :p ale ty odkial si to nabral o tych futures, al. si tu asi niekdo mýli features a futures :D lol
|
|
Re: sadasdas
Od: mylankooo
|
Pridané:
2.5.2009 14:17
Chalanisko ma v podstate pravdu:) Dost vela veci - "features", ktore uz davno boli a stale su sucastou Mac OS X boli do Windowsu implementovane len nedavno (vid. Vista a teraz aj W7) a mnoho z nich este stale ostava pre Microsoft otazkou buducnosti:)
|
|
Re: sadasdas
Od reg.: c-ice2
|
Pridané:
2.5.2009 1:04
Microsoft Spravil niejaký OS už vôbec? ja že oni iba nakupuju od druhých a vykrádaju myšlienky iných a potom to za tazkde prachi predávaju
|
|
Microsoft
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
1.5.2009 12:23
Je sila, ze si vobec dovolia po 2 hodinach vypnut vas PC od marca.
To, ze expiruje, je este v pohode. Ale take obmedzenie ako je vypinanie? Robia si z vas vsetkych srandu. Myslel som ze si nainstalujem RC na volnu particiu, avsak ako tak rozmyslam, kaslem na to. Budem bez Windows.
Microsoft musi vzdy nejako blbo obmedzovat. Vypnutie PC..ach este teraz tomu nemozem uverit.
|
|
Re: Microsoft
Od: quaso
|
Pridané:
1.5.2009 12:39
Skus citat:
Od 1. marca 2010 už nebude možné na RC verzii reálne pracovať, keď sa ukončí dve hodiny po štarte.
|
|
Re: Microsoft
Od: phx155
|
Pridané:
1.5.2009 12:41
ked si ho kupis tak ti komp nevypnu ;)
|
|
Re: Microsoft
Od: matias
|
Pridané:
1.5.2009 19:01
oni nie ale vypne ti ho BSOD :D
|
|
Re: Microsoft
Od: iguso
|
Pridané:
2.5.2009 0:24
restartne =)
|
|
Re: Microsoft
Od: adgj
|
Pridané:
1.5.2009 13:08
No to je fakt sila, ze OS, ktory je zadara, nikto ta ho nenuti instalovat, a je o nom dopredu zname ze sa bude o rok sam vypinat po 2 hodinach, sa bude o rok sam vypinat po 2 hodinach. Co si to dovoluju? Europska unia by mala zasiahnut.
|
|
Re: Microsoft
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
1.5.2009 15:53
Zadara, ale na urcitu dobu. :-) Ale co su to za sposoby? Zneprijemnovat praci vypinanim? Datum expiracie, upozornenie pred expiraciou, a hotovo. To akoze tym vypinanim ta upozornuju na to, aby si nahodou nezabudol ist kupit licenciu?
Ja neviem ako v tom MS rozmyslaju. Z tohto mam teda dost. :D
Mas pravdu, radsej pouzijem OS, ktory je zadara, ktory ma tiez nikto nenuti instalovat a o ktorom je oznamene, ze sa nebude vypinat nikdy. To nech si MS dovoli. :-)
|
|
Re: Microsoft
Od: adgj
|
Pridané:
1.5.2009 17:01
Ano upozornuju ta tym na to, ze AK chces pouzivat produkt, ktory normalne stoji par tisicok, tak mas zaplatit par tisicok.
A pride mi to ako mensie zneprijemnovanie prace (nechcel si napisat hrania?), ako keby sa ti znefunkcnil system, a ty si musel pripadne data prehadzovat cez dual OS alebo iny komp.
|
|
Re: Microsoft
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
1.5.2009 19:39
Pouzivat produkt ktory stoji normalne par tisicok? To nieje finalna, ale RC verzia.
Upozornuju ma na to? Nejaka bublina? Nejake opozornovacie okno? Ale vypnut? Ach boze. Presne ako niekto uz v tejto diskusii napisal: nabuduce budu odpalovat procesory ako upozornenie.
|
|
Re: Microsoft
Od: adgj
|
Pridané:
2.5.2009 14:48
To ze to nie je finalna verzia neznamena, ze to ma hodnotu 0. Ak by to nemalo hodnotu, tak to ani neinstalujes, ak teda niesi taky fanusik MS ze im ides zadara testovat bezcenny produkt.
|
|
Re: Microsoft
Od: ___
|
Pridané:
2.5.2009 20:13
Ver tomu Luboško že nejaký balónik ťa predtým upozorní...
|
|
Re: Microsoft
Od: torx
|
Pridané:
3.5.2009 18:22
lubos679679 ty si uplny najuplnejsi debil debilny.
Naco by ta to malo upozornovat ze je to RC, vsak si si to nejako zohnal a pri tom zohnani si musel vediet ze je to RC.
|
|
Re: Microsoft
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
1.5.2009 19:40
A ja hry nehram, iba fakt malokedy (menej ako raz mesacne). Tak nekecaj o hrani.
|
|
Re: Microsoft
Od: adgj
|
Pridané:
2.5.2009 14:49
To hranie bola reakcie na tvoje slova o "praci". Len som predpokladal, ze by ta nenapadlo pouzivat testovaci produkt na realnu pracu.
|
|
Re: Microsoft
Od: einstein
|
Pridané:
4.5.2009 19:18
linux je pre tych co maju vela casu a holu rit,windows pre tych co maju rozum a trochu prachov, a mac os pre tych co maju prachy a nemaju rozum. tot moja definicia.
|
|
Re: Microsoft
Od: Rival-e
|
Pridané:
1.5.2009 18:11
No to vidis, kazdym ktorom vpred pridu s niecim novym. Teraz je to vypinanie PC, ale nabuduce, ked pride dalsia verzia windows, tak namiesto vypinania budu odpalovat procesory, ked si nekupis novu verziu windowsu.
|
|
Re: Microsoft
Od: abcdefgh1234
|
Pridané:
1.5.2009 20:57
"shutdown -a" to mozno vyriesi :P
|
|
1 máj lásky čas.
Od: 1 máj lásky čas.
|
Pridané:
1.5.2009 12:24
1 máj lásky čas.
|
|
Re: 1 máj lásky čas.
Od:
|
Pridané:
1.5.2009 12:49
vsetci vyjadrite lasku vasim prehliadacom, procesorom atd.
|
|
Re: 1 máj lásky čas.
Od reg.: slmlrxy
|
Pridané:
1.5.2009 13:19
Všetci stávajte a chodte do sprievodu :)
|
|
Re: 1 máj lásky čas.
Od: reprezantacny maser
|
Pridané:
1.5.2009 13:31
a vecer povinne vsetci do krcmy na hokej.
|
|
Re: 1 máj lásky čas.
Od: Ja.
|
Pridané:
1.5.2009 15:09
nie, ďakujem, som celkom spokojný so svojím spánkom, nechcem pred spaním pozerať horory
|
|
Re: 1 máj lásky čas.
Od: ___
|
Pridané:
2.5.2009 20:14
Kokos kukali ste hokej? Odteraz už MS pre mňa znamená zase len Microsoft
|
|
volovina
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
1.5.2009 14:39
blbost, MS sam pred par dnami vyhlasil, ze RTM dokoncia na prelome jula/augusta a v septembri bude uz v obchodoch
|
|
piatok 13
Od: Miso333
|
Pridané:
1.5.2009 15:50
Mohli by to symbolicky vydat piatok trinasteho.
|
|
vista > 7
Od: trigger*
|
Pridané:
1.5.2009 17:02
vista pojde na 7 automatickou aktualizaciou
|
|
Re: vista > 7
Od: _xxx
|
Pridané:
1.5.2009 19:33
prial by som to vsetkym vlastnikom windows vista, kedze tento servicepack si zasluzia. Microsoft konecne dokoncil vistu.
|
|
Re: vista > 7
Od: rayen
|
Pridané:
1.5.2009 20:26
no bez platenia to tak lahko kamosko nepojde .. to maju len ti co si kupuju vistu posledny polrok - rok pred vydanim 7
a pochybujem ze to pojde cez windows update .. aj ked preco nie
|
|
Re: vista > 7
Od: PRIAMO Z PETRZALKYY
|
Pridané:
1.5.2009 23:52
JA SOM SI AKTUALIZOVAL VISTU NA LINUX STACI DAT TUTO STRANKU:
www.booom.sk
|
|
Re: vista > 7
Od: loler
|
Pridané:
2.5.2009 0:12
Ďalší debil s capslockom..
|
|
kompost
Od: bumbus
|
Pridané:
2.5.2009 0:50
Ty brdo, vam kebyze vypnu komp tak by ste sa asi zblaznili popripade by ste postavili pred zrkadlo a hadali sa so sebou rofl
Ps:Aj v normalnom zivote ste takyto neznesitelni?xD
Peace
|
|
Re: kompost
Od: .lubos679679
|
Pridané:
2.5.2009 0:59
Komp je moj a nikto nema co zasahovat do toho, ci bude bezat alebo nie.
Obmedzenec.
|
|
Re: kompost
Od: ___
|
Pridané:
2.5.2009 20:16
Zjavne si obmedzenec ty, keď ti ten komp budú vypínať ;)
|
|
Re: kompost
Od: rms
|
Pridané:
3.5.2009 1:52
nikdy nevies
|
|
Re: kompost
Od: NEN
|
Pridané:
3.5.2009 16:25
NENI TO FINAL
|
|
windows 7
Od reg.: Martin Havran
|
Pridané:
2.5.2009 9:18
S Vistou som velmi spokojny, ide mi lepsie ako win xp s SP3.
Skusal som aj windows 7 a nemozem povedat krive slovo, je este lepsi a rychlejsi od visty. Ked bude v predaji zarucene si ho kupim. Zatial som na viste poriesil vsetko a ide mi vsetko, takze neviem co vsetci mate prosti viste, ano zerie sice dost RAM ale vie s nou omnoho lepsie pracovat ako win XP. A pri dnesnych kapacitach tych 200 MB mi vobec netrha zily. Programy a aplikacie z XP idu tiez, popripade pouzit novsiu verziu nez tu co mate doma vypalenu niekde na CD a neni problem.
Vidim to ze windows 7 je dokoncena vista, lebo je postavena na tom istom jadre a kupa tohto OS bude dobrou investiciou.
|
|
Re: windows 7
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.5.2009 11:11
Vies, niektori ludia maju viac pocitacov, alebo sa stretavaju s viac pocitacmi. A ked ti "silnejsi pc" len s vistou ide pomalsie ako ten slabsi pc s XPckom, tak sa zamyslis. A ked niesi zmanipulovany reklamou a verejnou mienkou, tak pripustis, ze predsalen sa ten velky Microsoft v pripade visty "zmylil". Ak vsak pracujes na 1 pc, tak je ovela tazsie postrehnut, ze nieco nieje s kostolnym poriadkom. Napr. u jedneho klienta som servisoval pc s XP a 64MB ram. Ked som namietal ze je to "mega pomale", tak sa divil ze co, sak normalka nie? Potom som mu doplnil 512ku ramu a skoro spadol zo stolicky "ake to je rychle". Takze tak.
|
|
Re: windows 7
Od reg.: D3VIANT
|
Pridané:
2.5.2009 12:10
Ked mas dobry HW tak ano. Moze byt. Ale urcite velky plus davam Viste za podporu DX10.
|
|
Re: windows 7
Od: asag
|
Pridané:
2.5.2009 13:59
DX je kokotina ako traky -> OpenGL rulez !
|
|
Re: windows 7
Od: dlb
|
Pridané:
2.5.2009 20:20
DX10 = ClosedGL
|
|
Re: windows 7
Od reg.: D3VIANT
|
Pridané:
3.5.2009 23:06
Jaky trapny si. Skoda ti odpisat....
|
|
Re: windows 7
Od: siirii
|
Pridané:
4.5.2009 14:27
Haha, no jasné a v čom takom Ty grafický expert?
|
|
paradny windows
Od: windows 7
|
Pridané:
2.5.2009 11:23
ja mam windows 7 odskusany a mozem povedat ,ze je rychlejsi ako XP :)
|
|
SLOVAAAAAN DO TOHO
Od: PRIAMO Z PETRZALKYY
|
Pridané:
2.5.2009 12:38
JA MAM DOMA WINDOWS 95 A TEN JE NAJRYCHLEJSI
|
|
Re: SLOVAAAAAN DO TOHO
Od: rms
|
Pridané:
2.5.2009 15:07
nikdy nevies
|
|
Re: SLOVAAAAAN DO TOHO
Od: prpr
|
Pridané:
2.5.2009 17:58
nemas predstavu
|
|
Re: SLOVAAAAAN DO TOHO
Od: rms
|
Pridané:
3.5.2009 1:52
nikdy nevies
|
|
Mno takto
Od: Wheedle
|
Pridané:
2.5.2009 13:37
Cumim co sa tu pise, mam nahodeny Win7, fici ok, trosku som si ho upracil aby mi ergonomicky vyzeral ako stara 98cka, tie sede okna, inak je to ok soft, trosku pobabrali to co uz vo Viste a to tu vlastnost zeani boha tu neviem najst nadstavenia na ktore som zvyknuty, ale tak co uz, robia to user friendly nie profi friendly. inak system ok, ta spotreba co sa tu pise ze je velka je chybna myslienka, mne teraz pise ze zerie 600M RAM, z toho 400 pokial viem ma vyhradene pre grafiku, proti viste co sama o sebe zrala 600 je to dobry rozdiel. Takze tak, system stabilny, este mi nepadol, trochu ma sice stve ze dali par vychytaviek na ktore niesom zvyknuty a ze sa nedaju vypnut ale tak to by nebol microsoft ze :)
|
|
RE: windows 7
Od reg.: Martin Havran
|
Pridané:
2.5.2009 23:47
Doma mam 3 PC a jeden notebook a vista ide vsade dobre a to su 4 a 3 rocne PC.
Jasne ze nahadzovat vistu alebo windows 7 na nejaku rachotinu je uplna blbost to potom sa necudujem ze su problemy
.
Nevravim ze vista je omfg super bez chyby, lebo derava bola nenormalne ale dost sa to zlepsilo po SP1.
|
|
Problemy su stale
Od: Jerry19
|
Pridané:
3.5.2009 0:24
Stale su problemy. Napr ku kopcu zvukoviek nesu ovladace ani na Vistu ani na Win 7. Nevravim ze je to ciste chyba MS ale jeto proste tak.
Tiez mam teraz Win 7, svizne to je a prudko pouzitelne. Ale musel som zapnut integrovanu zvukovku lebom oja Sound lbaster Live je na tomnerozchoditelna (s kx Project driverami by aj sla, ale neide mixer a je to nepouzitelne)
Novy taskbar je na prd, este ze sa to da uviest do takmer povodneho stavu.
To ze uz nie je mozne si dat klasicke start menu nechapem. Preco sa tak rozhodli ?
Urcite je to lepsie ako Vista.
|
|
Re: Problemy su stale
Od: siirii
|
Pridané:
4.5.2009 14:30
Tie zvukovky sú výhradne na pleciach výrobcov. Naschvál nepíšem chyba, ide totiž o úmysel, pretože nedostupnosť driverov na nové systémy je jedným z veľmi mála dôvodov pre používateľa, aby si kúpil novú zvukovú kartu.
|
|
tesime sa
Od: kipikasa
|
Pridané:
3.5.2009 2:44
vsetci sa uz velmi tesime...
|
|
sdcdsc
Od: sdacdsc
|
Pridané:
3.5.2009 12:38
zaujimave ...
|
|
heeh omg
Od: AlanWake
|
Pridané:
3.5.2009 17:59
Vtip roka: Win7 je len Vista :D rofl
imho ten kto to tvrdi, za 1. Nema Vistu 2. Je linuxak
Lebo mal som jednu z prvych beta Win7 na ntbku AMD64 X2 1,9GHz, 1GB RAM s VGA GF7200 128MB a sla 100x lepsie ako Vista final. Teda jasna volba - Win7. Momentalne bezim na ntbku s WinMCE 2005 s RollUp2 a na PC s WinXP x64. PC nemam slabe, ale vistu dako nemusim.
|
|
Re: heeh omg
Od: torx
|
Pridané:
3.5.2009 18:32
AlanWake si hnup a prd o tom vies. Windows 7 bezi na tom istom jadre ako Windows Vista.
|
|
Re: heeh omg
Od: zerem torxov na ranajky
|
Pridané:
3.5.2009 23:03
noa?
|
|
Re: heeh omg
Od: pichalko
|
Pridané:
4.5.2009 14:58
aj linux bezi na tom istom jadre uz zopar rokov a predsa je to ine :)
|
|
Re:Re: heeh omg
Od reg.: Martin Havran
|
Pridané:
4.5.2009 19:55
Ale windows a linux je dost velky rozdiel.
|