| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
MS odpovedal EK
Od: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
30.4.2009 9:24
"Podľa informácií New York Times má odpoveď približne 250 strán" ked MS odpovedal na otazku EK na 250 stran - standardna kniha, potom kolko riadkov kodu ma windows? :D
|
| |
Re: MS odpovedal EK
Od reg.: Opera1
|
Pridané:
30.4.2009 9:27
jeden : Runtime ERROR
|
| |
Re: MS odpovedal EK
Od: Ja.
|
Pridané:
30.4.2009 9:55
zabudol si na najdôležitejšiu časť kódu:
sleep(random(60))
|
| |
Re: MS odpovedal EK
Od reg.: Matko5
|
Pridané:
30.4.2009 9:55
Fuuu velmi inteligentne zmyslanie mas :D
|
| |
Firefox
Od reg.: Matko5
|
Pridané:
30.4.2009 9:54
Preco ich nezaluje Firefox? Jaaaj uz viem lebo Firefox sa vie prebit....(ja pouzivam Operu asi 5 rokov).
|
| |
Re: Firefox
Od: AnyName
|
Pridané:
30.4.2009 10:09
Tiez si myslim to iste :]
Opere vobec nejde o dobro internetu, ale ako kazdemu, zarobit na internete co najviac bubakov. Cely proces je nezmyselny a dufam, ze MS to vyhra. Cele Operene tvrdenie je postavene na pochybnom argumente o zneuziti monopolu, ktory sa pri troche snahy (vid FF) ukazuje ako nezmyselny. Kopec "fanusikov" ma tu za to bude kamenovat a mne je to fuck :} Nech EK radsej riesi ST, tam je kopec bordelu ...
|
| |
Re: Firefox
Od: 2Matrix
|
Pridané:
30.4.2009 11:40
Npariklad:
V priemyselnych malickych riadiacich jednotkach, ktore maju softver pod GNU, sa ine prehliadace ako IE na komunikaciu s takymito zariadeniami vobec nechytaju...
A to su zariadenia za okolo 100-ky toliarov.
Mne IE, ako integrovana sucat OS MS WIN, plne vyhovuje.
|
| |
Re: Firefox
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
30.4.2009 14:33
Hod sem predsa nejaky link na clanok alebo nieco co by naozaj naznacovalo ze mas pravdu a MS nezneuziva monopolne postavenie, alebo ze dodrziavanie standardov v IE je nieco co je uplne smiesne a nepotrebne.
Ale nic take nenajdes, nevygooglis, pretoze tieto tvoje nazory su len ozveny umierajucich mozgovych buniek v tvojej hlave...
|
| |
Re: Firefox
Od: AnyName
|
Pridané:
30.4.2009 20:37
Pozri si akukolvek statistiku popisujucu klesajuci podiel IE voci inym prehliadacom. IE je stale! sucastou okien a aj napriek tomu klesa, nie je snad toto padny argument?
K ostatnemu sa vyjadrovat nejdem, je to pod moju uroven ...
|
| |
Re: Firefox
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
30.4.2009 22:34
korelacia neznamena kauzalitu, ked rozlusknes co to znamena tak sa ozvy...
pomocka:
http://tinyurl.com/2wx3yd
|
| |
Re: Firefox
Od: dlb
|
Pridané:
1.5.2009 11:26
Ty sa ozvi keď budeš vedieť ako sa píše "ozvi"
|
| |
Re: Firefox
Od: fakju
|
Pridané:
1.5.2009 13:32
ty zas opravuj, ked budes vediet, kde sa pisu ciarky, voe.
|
| |
Re: AnyName
Od: XLX
|
Pridané:
30.4.2009 15:31
Súhlas. Rozšírenosť desktopovej Opery je priamo úmerná jej nízkej propagácii. Vinu za to hádže Opera Software na MS.
Aj tak celý ten proces je iba ďalším z krokov k postupnej kontrole internetu zo strany vlád a ich lobistických skupín.
|
| |
Re: Firefox
Od: rms
|
Pridané:
30.4.2009 11:08
lebo firefox neni firma ty detsko a mozilla je tiez v spore
stfu rtfm gtfo
|
| |
Re: Firefox
Od: takych zerem na ranajky
|
Pridané:
30.4.2009 12:11
preco sa sem chodis so zeleznou pravidelnostou strapnovat?
|
| |
Re: Firefox
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
30.4.2009 14:28
snazis sa vyvolat flame, alebo si len cisto a jednoducho retardovany blbec?
Mozzila (ako aj ine spolocnosti) sa pridala k zalobe proti IE, ty kus spiny s pomedzi prstov na nohe...
http://tinyurl.com/dn3lay
http://tinyurl.com/dh2c7k
|
| |
Re: Firefox
Od: szaga2
|
Pridané:
1.5.2009 7:12
Preco niekto chce mat prijmy z ineho operacneho systemu?? Preco si napriklad Firefox alebo Opera nespravia svoj vlastny operacny system??? Su to vsetko prizivnici alebo presnejsie povedane CIGANI!!!! Prizivuju sa na inom!! MS vydala IE8 ja som porovnal Firefox a aj Operu a nevydim rozdiel! Tu je problem v tom ze kazdy porovnava Firefox a aj Operu k Internet Explorer 6 ktory bol naozaj nedobry,pritom este ani raz nevyskusaly IE7 a teraz fajnovy IE8! Je to ubohe..... fujjjjjj
|
| |
Re: Firefox
Od: dallas
|
Pridané:
1.5.2009 8:10
To ste ako porovnavali prehliadce? V rozhrani?
Prijmy z operacneho systemu? To, ze budete mat nainstalovany lubovolny prehliadac, ale nebudete ho pouzivat, tak ziadne prijmy ta firma nebude mat.
Naco by mali tvorcovia internetovych prehliadacov mat svoj vlastny OS? Ved oni sluzia na pracu s internetom a INTERNET NIE JE VLASTNICTVOM MICROSOFTU, pritom ho svojimi produktmi ovplyvnuje.
|
| |
Re: Firefox
Od reg.: Matko5
|
Pridané:
1.5.2009 13:00
To ze ostatne firmy su prili slabe na to aby vedeli ovplyvnit internet nie je chyba MS.
|
| |
Re: Firefox
Od: dallas
|
Pridané:
1.5.2009 13:43
A ako ho dokazu ovplyvnit, ked 93% trhu s OS pokryva MS s jeho integrovanym IE?
|
| |
Re: Firefox
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.5.2009 11:42
presne tu je pes zakopany. MS je priliz silny, aby ovplyvnoval internet, co vedie k zvyseniu jeho vplyvu. A preto je tu ta zaloba.
|
| |
odpoved na 250 stran.....
Od: compal
|
Pridané:
30.4.2009 10:04
to im popisovali od zaciatku ako zacali tvorit ten IE alebo co ze im to tak trvalo ved odmietnut zalobu sa da dvomi slovami..
aj tak si myslim ze by mali dat moznost vyberu je jedno ci FF,Opera,Chrome alebo IE nech si kazdy vybere co chce..
|
| |
Re: odpoved na 250 stran.....
Od: AnyName
|
Pridané:
30.4.2009 10:10
Ta moznost je tu uz od zaciatku!
Brani ti MS instalovat si na svoje okna akykolvek softver?
|
| |
Re: odpoved na 250 stran.....
Od: compal
|
Pridané:
30.4.2009 11:00
ja som to myslel z pohladu EK pardon
|
| |
Re: odpoved na 250 stran.....
Od reg.: eto
|
Pridané:
30.4.2009 13:45
Brani mi odinstalovat Internet Explorer.
|
| |
Re: odpoved na 250 stran.....
Od: Dasomld
|
Pridané:
30.4.2009 17:44
1. vo win7 sa da odinstalovat
2. naco ho ces odinstalovat? proste ho nepouzivaj, nijako ta neobmadzuje, tak co riesis. aj skicar, prieskumnik atd by si odinstaloval, ak ich nepouzivas? zaplatil si si za "windows", dopredu si vedel, kolko GB berie (win7 do 8) cize ti tie programy miesto navyse neberu, ak chces system bez nicoho, skus unixlike system.
|
| |
Re: odpoved na 250 stran.....
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.5.2009 11:45
jasne ze ano, aj skicar by mal byt nenainstalovatelny. Nieze potom odinstalovat. Ja by som zasiel este dalej. Win by sa mal predavat na 2 cdckach, 1cd instalacia winu, cisteho OS. Druhe cd instalacia aplikacneho sw od MS. Ked chces, nainstalujes obe cd, budes to mat ako mas teraz. A ak chces, nainstalujes z druheho cd co chces, alebo nic.
|
| |
Re: odpoved na 250 stran.....
Od: 2Matrix
|
Pridané:
4.5.2009 16:19
Tz sisi uz aspon raz v zivote nainstaloval nejaky Windows? Hoc aj ukradnuty? Tvoje znalosti su totiz ubohe...
|
| |
Re: odpoved na 250 stran.....
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
30.4.2009 14:42
Asi si este nepocul o argumente
"ale mne v tom nefunguju niektore stranky"
tak to bol priamy dosledok MS zneuzivania dominantneho postavenia...
|
| |
Re: odpoved na 250 stran.....
Od: netreba
|
Pridané:
30.4.2009 16:50
To nie je problem MS, ze ti nefunguju niektore stranky, to je problem programatora tych stranok, ze nedokaze stvorit poriadny kod a podla refereru poskytovat odladene verzie tomu-ktoremu prehliadacu! Pozri si napriklad taky facebook - prihlasis sa z mobile-opery a uz si na upravenej stranke pre mobile operu. Atd...
|
| |
Re: odpoved na 250 stran.....
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
30.4.2009 19:07
pravda, ale ja som to skor myslel na minulost ked kopa programatorov sa proste nesnazila robit nieco viac ked im to islo na IE.
v sucasnosti sa to uz vyrovnalo, ale neviem, neviem ako by to vyzeralo keby IE bol naozaj kvalitny prehliadac s mnozstvom doplnkov a funkcii ako FF alebo Opera...
|
| |
Suhlasim.
Od: Jud@s
|
Pridané:
30.4.2009 10:34
Presne tak AnyName.
|
| |
absurdne
Od: tvoja_mamka
|
Pridané:
30.4.2009 10:53
Cele je to absurdne.... MS ma vlastny OS a je logicke ze tam je aj ich vlastny webovy prehliadac, co je na tom ????? Ved dnesne OS niesu len o praci ale aj o zabave, multimediach a internete, preto je pochopitelne ze OS disponuje takymto softwarom uz v zaklade. Alebo je spravne, ze po instalacii si budem vyberat z roznych prehliadacov, neskor mozno prehravacov multimedii, firewalom a neviem co vsetko? Blbost....A ked tak rovnaky meter pre vsetkych !!! Nech opera pri instalacii svojeho browsera tiez upozorni na existenciu firefoxu,google chrome atd, alebo nech ich ma na svojich strankach k dispozicii na stiahnutie...
|
| |
Re: absurdne
Od reg.: eto
|
Pridané:
30.4.2009 13:49
Preto, ked si dakto zastrci USB kluc z tvojho pocitaca, tak mu vyskoci varovne okienko z NODu, a pod linuxom tam vidis subor autorunf.inf. A tiez z tvojej IP adresy, nejaky zombik odosiela kopu spamu :).
|
| |
Re: absurdne
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
30.4.2009 14:50
dalsi typek co napise 8 riadkovy komentar a nema ani paru co je monopol...
|
| |
Re: absurdne
Od: mirez.sk
|
Pridané:
30.4.2009 15:40
dalsi typek co nevie pocitat :))
|
| |
Re: absurdne
Od: tvoja_mamka
|
Pridané:
30.4.2009 19:08
DeeerDance, tak sa vyjadri mudrlant co je to monopol, ja sa rad nieco nove dozviem....okrem toho nemusim vediet co je to monopol aby som mal nazor na vec.
|
| |
Re: absurdne
Od: AnyName
|
Pridané:
30.4.2009 20:42
Deer ma pravidelne iny nazor .. to je u neho taky folklor :)
A este zvykne vynadat nejakym netradicnym, jemu blizkym sposobom aby este viac zvyraznil silu svojej myslienky. Proste parohac :}
|
| |
Re: absurdne
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
30.4.2009 23:00
ja ta tu nebudem ucit co je monopol, nato je skola/google.
Ale tvoj komentar stoji za to, v podstate si povedal,
"Neviem o com to je, ale nesuhlasim s tym" To je myslim ze cista forma ignorancie
/samozrejme ze nevies co je ignorancia ale netrap sa
http://tinyurl.com/c9awtb
@AnyName: Iny nazor ako kto? Dsl pise clanky dost nestranne, takze neviem aky iny nazor... nech je co chce vzdy je lepsie mat iny nazor, aspon viem ze je moj...
Moje urazky sa ti azda zdaju cudne ked sam pouzivas urazky typu "parohac", co som v zivote nepocul inde ako v starych trapnych vtipoch... inak vitaj na internete a v 21. storoci...
|
| |
Re: absurdne
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.5.2009 11:54
monopol je to, ked si firma robi co chce. Napriklad teraz stoja zemiaky 8 korun kilo. Zemiaky predava kde kto. Ak zemiaky predava 300 obchodov, ako spravis, aby ich kupili presne od teba? Bud das kvalitnejsie zemiaky alebo das lacnejsie zemiaky - vzdy sa budes snazit nieco dat navyse co tych dalsich 299 nema. Co sa stane ked vseci zacnu predavat banany a uz len ty budes mat zemiaky? Stane sa to, ze najprv zvysis cenu. Uz budu zemiaky 16 korun. Zistis, ze ludia to kupia aj tak, lebo inde sa nedaju kupit. Tak zvysis na 30 korun, zas kupia... Ale zemiaky sa urodia aj menej kvalitne. Tak co spravis, predas aj tie. Vsetko toto by si si nemohol dovolit, keby bolo tych 300 obchodov, ale mozes ked si len sam. A presne to robi Microsoft. Len oni zasli este dalej a zemiakovy monopol vyuzivaju ktomu aby ziskali monopol aj v mrkve, jablkach a kapuste. A neskor vo vsetkych potravinach.
|
| |
Re: absurdne
Od: kipikasa
|
Pridané:
3.5.2009 2:59
niekto bere bongo-congo...
http://www.youtube.com/watch?v=Twv3bEFddNM
|
| |
pekne
Od: Caprik
|
Pridané:
30.4.2009 13:22
No poviem asi tolko operu pouzivam uz neskutocne dlho, ale pokial mrkvosoft( ktory zosrdca nenavidim) prehra, koncim s operou a just si dam IE nech sa poseru. Taketo chujoviny nenavidim.Nech si oni vatvoria operak a drbnu tam aj cicina soft vlasny. Toto je poriadne imbecilne!!!
|
| |
Re: pekne
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
30.4.2009 14:36
prosim pouc sa z chyb svojich rodicov, pouzivaj kondom a nesir takyto poskodeni geneticky kod dalej. Inac jedinci ktory nevedia pochopit slovu monopol na DSL.sk nikdy nevymru..
|
| |
Re: pekne
Od: ze_meno
|
Pridané:
30.4.2009 23:49
no neviem ci sa da 27.43% podiel chapat ako monopol.. jasne ze v globale je to ine cislo ale ie uz daaaaavno nieje monopol.. a ked sa chcu opera alebo ff tak isto presadit nex si spravia vlastne os.. potom uvidime jaky budu frajeri a ze jake monopoly tu vzniknu
|
| |
Re: pekne
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
1.5.2009 1:33
Zjavne rozumies o co bezi ked vypotis taku vetu...
Tu ide o monopol Operacneho systemu, nie o monopol weboveho prehliadaca.
Oni sa mozu snazit presadit akykolvek produkt nech ma aj 3% trhu, ale ked na to pouzivaju OS ktory ma vyse 90% tak to znamena zneuzivanie monopolu.
|
| |
Re: pekne
Od: Tupcek
|
Pridané:
1.5.2009 23:28
takmer mas pravdu, ide skor o to, ze vdaka tomu, ze nieco integruje MS do monopolneho OS, tak tym ziska velky podiel v danom segmente (je plno ludi co netusia ze existuje nieco ine ako IE a ze naco by im vlastne nieco ine bolo), akurat ak ten software sa tvari ako dobri, a pritom je nahovno (napr IE 6 voci standardom a bezpecnosti), vecsina ludi to nezisti, ale prida to miliony hodin prace navyse...zbytocne...ale ak by mal IE len 3% na trhu, tak to moze byt vsetkym jedno...viete, napriklad v kresleni, ak vam nieco chyba, hladate nieco ine a zistujete ci nieco ine vlastne existuje...ak sa vam IE zda byt v pohode, ale pridavate tym na praci tvorcom stranok, nepohladate nic ine
|
| |
blbci
Od: Caprik
|
Pridané:
30.4.2009 13:23
To je asi tak ako keby vyrobcovia snurok na topanky zalovali vyrobcou topanok davaju k topankam snurky!!! nech sa uvedomia
|
| |
Re: blbci
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
30.4.2009 14:38
Ak potrebujes metaforu na pochopenie situacie MS na trhu, tak je 90% sanca ze ju pochopis zle.
|
| |
a čo potom
Od reg.: Gizmof
|
Pridané:
30.4.2009 14:29
A čo potom až tam nebude IE? Si budem sťahovať mozillu cez príkazový riadok? :D
|
| |
Re: a čo potom
Od: rghdgh
|
Pridané:
30.4.2009 16:11
no windows sa bude podobat viacej linuxu kde mas balikovy system. Jednoducho si vybres co chces nahrat
|
| |
Re: a čo potom
Od: Dasmm
|
Pridané:
30.4.2009 17:54
to nepojde.... WINDOWS NIE JE LINUX A LINUX NIE JE WINDOWS!!! (ani mac os). Kto by to spravoval? MS? Ak by som bol vyvojar SW, tak ako zabezpecim, aby som bol v repozitare? Kto by bol zodpovedny za to, ze mi po nainstalovani SW z oficialneho MS repozitara spadol system? Jasne ze vyrobca SW, no MS by s tym mal iba problemy... Vkuse pocuvam, ze MS kopiruje od inych, a teraz zas, ze MS by mal kopirovat od inych. Windows je windows, kto nie je BFU, nema problem si nahodit operu, mozillu... Pre ostatnych, je to ich salat, ze nevedia pracovat s PC.
Inak, mam rad operu ako prehliadac, no je to s nou bieda... je nad slnko jasne, ze tato zaloba ma sluzit na jej vzrast.
|
| |
Ludia Ludia
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
30.4.2009 14:47
Skor ako tu zacnete nadavat na operu,
Alebo na EU, o tom ze sa nemaju co starat do chudaka MS,
Alebo sa zacnete pokusat o trapne metafory,
a podobne srackove keci...
tak odporucam googlit!
"opera vs microsoft"
najdete kopu clankov, blogov, nazorov, podlozenych skutocnymi argumentmi a nie len kopu vymyslenych sprostosti ake tu pravidelne citam ked je spomenuta tato tema...
|
| |
monopol
Od: hmmm
|
Pridané:
30.4.2009 16:04
Internet Explorer sa neda odinstalovat z logickeho dovodu jeho kniznice su nutne na chod systemu prehliadac sa da samozrejme s trochou zrucnosti odpalit ( a dokonca moznost odinstalovania browsera bude vo w7), ale ked zmazes vsetky kniznice tak ti nopojde ani explorer.exe. Takze odomna nech daju popup okno do instalacie Chcete IE? alebo Chcete nefunkcny os. Dalej mi pride ako uplna kravina ze by instalacka windowsu mala obsahovat aplikacie od inych firiem ved je to chore. Netvrdim ze IE nieje monopol ale je to priama sucat systemu a ked sa to niekmou nepaci tak nech sa svoje naklady necha system upravit.
|
| |
Re: monopol
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.5.2009 12:38
to je ako ze sedacka z vasho auta sa neda vybrat, lebo ked vysrobujete tamten srob tak uz znefunkcnite starter, nebude sa dat nastartovat, navyse sa zablokuju stieracce a klesne tlak brzdovej kvapaliny.
|
| |
Ach boze...
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
30.4.2009 19:29
Tu su snad sami kreteni.
Takze pekne po poriadku. MS ma monopol, velky monopol. Kazdy PC na svete s MS ma teda v sebe IE, to by samo o sebe nebolo zle keby to nebol MONOPOL.
Kedze je to MONOPOL tak obycajni uzivatelia neinformovany o situacii na poli browserov pouzivaju IE, lebo nic ine nepoznaju.
IE ako vsetci vieme, nepozna slovo standard a tie jeho vlastne standardy ktore MS nikde NEZVEREJNIL robia peklo developerom a burdaju internet, a developeri v snahe vyhoviet majoritnej skupine IE userov robia stranku tak aby sa zobrazovala spravne na IE. Lenze takato stranka nemusi bezat korektne pod FF alebo Operou.
Takze IE si pekne krasne robi velikansky tunel cez kopec standardizacie internetu > tento trend treba zastavit.
Preco sa niekto dzube do MS ? lebo je to MONOPOL (este raz pre menej chapavych )
(1/2)
|
| |
Re: Ach boze...
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
30.4.2009 19:31
(2/2)
Ku Opere sa v zalobe pridal aj Firefox, aj google.
Preco sa Firefox rozsiril viacej ? Lebo bol masivne podporovany Googlom a takuto reklamu Opera vzivote nedostala a reklamou jej boli iba spokojne odozvy uzivatelov a odkazy v clankoch, Opera sa sirila sama !
Ako si mas stiahnut oblubeny FF ? Napriklad z vyberu dostupnych prehliadacov ? A dufam ze ste vedeli ze na internet sa da pripojit aj bez prehliadaca....
Kym IE nezacne podporovat standardy nema na internete co robit, a tento krok ho snad prinuti najat niekoho kto vie aj ako ma prehliadac vyzerat...
|
| |
Re: Ach boze...
Od: kostrik
|
Pridané:
30.4.2009 19:58
konecne jeden clovek co tomu rozumie a vie to extrapolovat na uroven taku aby to vedeli pochopit aj ti menej chapavi... super - mas plusko
|
| |
Re: Ach boze...
Od: torx
|
Pridané:
30.4.2009 21:09
no a ty mas minusko
|
| |
Re: Ach boze...
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
30.4.2009 23:06
pekne napisane, ja by som to bez nadavania nevedel ;)
|
| |
Re: aké štandardy??
Od: steele
|
Pridané:
1.5.2009 13:04
Z čoho sú financované Firefox a Opera? Z reklamy, ktorú robia vyhľadávacím službám ako je Google, Yahoo!, Amazon... IE6 nemá v základe žiadnu vyhľadávaciu službu, IE7 a IE8 majú iba Live Search. Pridaním Opery a Firefoxu do Windows, získajú najviac práve vyššie menované služby. Tu nejde o žiadne štandardy, ale o prachy!
|
| |
Re: Ach boze...
Od: po vajci 1x denne
|
Pridané:
1.5.2009 13:36
chytry si jak radio.
"Kym IE nezacne podporovat standardy nema na internete co robit"
si povedal ty? v tom pripade nema pravo existovat 99% sw.
"Preco sa Firefox rozsiril viacej ? Lebo bol masivne podporovany Googlom"
na to si prisiel sam, alebo ti to povedal niekto v skolskej druzine?
|
| |
Re: Ach boze...
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
1.5.2009 16:44
Zaujimalo by ma odkial si prisiel na ten udaj, a takisto si uvedom ako katastrofalne je natom IE
Inac ty si prisiel na internet teraz ? Google odporucal FF skoro na kazdej svojej stranke, bol v Google packu a tusim este aj je.
http://www.google.sk/firefox bude urcite iba nahoda, a to ze bol celkovo google firefox-nadsenec si si absolutne nevsimol ? Fakt internet ti dosiel dnes ?
|
| |
Re: Ach boze...
Od: po vajci 1x denne
|
Pridané:
1.5.2009 17:05
podla tohoto principu chrome o par rokov nahradi firefox a ten spadne pod safari.
hlavnou pricinou rozsirenia fx je odporucanie znamych a priatelov. nie google.
pises z cesty.
|
| |
Re: Ach boze...
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
1.5.2009 17:09
Od znamych a priatelov ktory nepoznaju nic ine ako FF, a cim to asi bude ze nic ine nepoznaju ? zamysli sa prosimta...
A ak tu zacnes spominat vynimky potvrdzujuce pravidlo tak nepochodis ;)
|
| |
Re: Ach boze...
Od: brco
|
Pridané:
1.5.2009 2:24
dalsi vyvojar chudacik, co nema na visual studio..., keby MS sriktne dodrziaval standardy tak sme o 15 rokov spat
|
| |
Re: Ach boze...
Od: dallas
|
Pridané:
1.5.2009 9:18
Presne! MS a jeho IE nedodrzuje standardy a je asi len o 5 -8 rokov pozadu.
|
| |
internet explorer
Od: hmmm
|
Pridané:
2.5.2009 17:49
To že IE nedodržiava štandardy nie je pravda ide podľa iso noriem, to že neuznava w3c je vec druhá.
|