|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: anarchia
|
Pridané:
24.4.2009 12:04
Sťahovanie je legálne
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: R O F L !
|
Pridané:
24.4.2009 12:31
...zaujimave
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: ground
|
Pridané:
24.4.2009 12:34
aj pravdive
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: R O F L !
|
Pridané:
24.4.2009 14:06
dalsi idiot
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: Mumsito
|
Pridané:
24.4.2009 15:57
.....ktory nepozna slovenske zakony
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: rayen
|
Pridané:
25.4.2009 2:44
stahovanie je zatial na slovensku legalne :D
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od reg.: wavevlna
|
Pridané:
25.4.2009 12:08
Pozor fico ked zisti ze GOOGLE nepouzivate na komunikaciu tak ako SKYPE, zakaze vam doma internet!!!
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: dlb
|
Pridané:
26.4.2009 8:32
Rád sťahujem hudbu, filmy, ženské nohavičky, a už by som sa rád presťahoval.
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: Ja.
|
Pridané:
24.4.2009 13:04
Sťahovanie áno, umožniť stiahnuť od seba nie. Keďže cez torrenty sťahuješ a súčasne uploaduješ, je to nelegálne. Samozrejme závisí od toho, čo sťahuješ.
No ale keď oni prevádzkujú tracker, ten nerobí nič nelegálne. Iba niečo umožňuje, nič viac.
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: zyx
|
Pridané:
24.4.2009 13:21
ano toto plati v CR ale nie u nas
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: gamer
|
Pridané:
24.4.2009 13:58
presne tak - u nas je legalny aj upload, kedze to ziadna legislativa neupravuje ;) jedine, co je trestne je vytvaranie kopii a aj tam ti musia dokazat, ze si nevlastnil original :P
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
24.4.2009 18:25
no, s hudobnymi dielami a tusim aj filmov sa to tyka je to inak... mas pravo si zhotovit zaznam (skopirovat) od momentu kedy bolo dielo prvy krat publikovane, sirit ho ale nesmies... ak by bolo zakazane vytvaranie kopii tak by bol vinny kazdy kto vlastni VHS rekorder a natoci si klip z musicboxu, pripadne pesnicku z radia na MC
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od reg.: wavevlna
|
Pridané:
25.4.2009 12:12
pre nekomercne ucely mozes kopirovat kolko len chces!!! to si vazne myslite ze je nelegalne kamaratovy nahrat pesnicku? no a preco by si dovoloval uploadovat nepriatelovy :D
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
25.4.2009 15:22
pozor zas, kopirovat mozes, pre nekomercne ucely pre seba... ak kopirujes pre dalsieho (siris, uploadujes) tak to uz legalne nie je...
|
|
ideme do hlbokych detailov
Od: ch.
|
Pridané:
27.4.2009 10:01
ked uz sa zaoberame takymito detailami (co pokladam za prospesne) tak by sme si mozno mali ujasnit, co je v skutocnosti "kopirovanie" a co je len "prijimanie daru-kopie od druheho cloveka" - je stahovanie kopirovanie alebo skor prijimanie kopie, ktoru vytvoril niekto iny? Zavisi to od toho, odkial, cez aku sluzbu alebo technologiu stahujem? Predpokladam ze asi kazdy uzna ze upladovanie je vytvaranie kopie (pre druhu osobu, nie pre osobnu potrebu).
|
|
Re: ideme do hlbokych detailov
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.4.2009 23:44
kopirovanie pre seba - vytvaranie kopii
kopirovanie pre druheho - distribucia
aby sme sa chapali... vytvarat kopie uz zverejneneho diela mozes, ale nesmies ho dalej sirit a nezalezi na prostriedkoch, ci uz upload, napalovanie a vyhadzovanie cdciek z okna... v state podla zakona to ani kamaratovi napalit nemozes...
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: ___
|
Pridané:
26.4.2009 8:37
Kedysi dávno som na Funradiu počul chlapíka čo tam volal a nechal si zahrať pesničku aj s venovaním...a hovoril moderátorom
"A prosím vás nerozprávajte do tej pesničky, chcem si ju nahrať"
Keď pesnička začala hrať moderátori celú dobu do nej kvákali že:
"Tak čo už nahrávaš?" -"Hej veď hovoril že bude nahrávať" -"No tak potom už určite nahráva" -"Ale veď už mu do toho stále nekecaj veď nahráva"
:-D
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: pierro
|
Pridané:
24.4.2009 14:28
neviem ci to chapem spravne, opravte ma ak sa mylim. ked stahujem nejaky subor cez torreny, stahujem male balicky dat ot roznych uzivatelov a sucasne poskytujem tie balicky, ktore uz mam na disku na stiahnutie inym uzivatelom.
ak je moje chapanie stahovania cez torrenty spravne, odpovedzte mi, prosim na tuto otazku: co maju male, samostatne nepouzitelne balicky dat spolocne s copyrightom?
chapem, ze je to skor filozoficka otazka, ale existuje legislativa ktora toto upravuje? Je mozne, aby ma autor skladby zaloval za to, ze som niekomu cez internet poslal C-durovy akord?
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od reg.: hogo1
|
Pridané:
24.4.2009 14:42
zaujimava myslienka :) v principe mas pravdu. Otazka je kolko tych balickov (bajtov) musis odoslat, aby sa to dalo povazovat za copyrightovy material.
To je neco podobne s potratom. Kolko buniek musi byt pohromade aby sa to povazovalo za plod?
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: MuadDib
|
Pridané:
24.4.2009 15:45
Hej, niečo podobného rozvíjal aj Yenya Kasprzak pred 4,5 rokom na Lupě.
Viď
http://tinyurl.com/cerb9a
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: ...............
|
Pridané:
24.4.2009 23:37
od momentu oplodnenia, kedy spermia prenikne do vajicka je to clovek.....s presne definovanym DNA, informacia je kompletna....dalsi rast je uz len vecou materialu , jeho rozvoju a rastu...a predsa nemozno hovorit ze sme ludia kvoli tomu, ze vazime X Kg a ked niekto nevazi niekolkoKg tak to nieje clovek, nechcem nic obhajovat ani opacne, ale kazdy potrat je vrazda, ti co vravia ze nie, tak ostava len jedina moznost ak to nie je zle tak to potom je dobry skutok.....potom ostava otazka preco si ti ludia este nehodili maslu....ved predsa aj to by mal byt dobry skutok podla nich....ale pravda je tam ze kvoli pohodlnosti si ludia uzakonia cokolvek ako spravnu vec.
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: MuadDib
|
Pridané:
25.4.2009 0:51
Nie, od toho momentu je to akurát oplodnené vajíčko (potom zygota atď.) DNA totiž ani zďaleka nie je všetko.
Plodom sa stáva tuším od 3. "lunárneho mesiaca". Nepýtaj sa ma na to, čo je to z astronomického hľadiska (lebo nič také neexistuje), ja len že tak to stojí v Kapellerovej Embryológii.
Ináč je zaujímavé, že ty by si iba na základe akejsi genetickej informácie priradil nejakým ľudským bunkám zrejme väčšie práva ako iným živým bytostiam, napr. zvieratám. Ten tvoj zhluk buniek totiž ešte v podstate nič nie je, nič necíti a prakticky nič nevníma. A na základe jedinečnosti by si mohol priradiť isté práva aj pohlavným bunkám napr. po pachyténnom štádiu meiózy, kedy dochádza k prekríženiu (crossing-over).
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: Tupcek
|
Pridané:
25.4.2009 12:11
zvierata sa bezne zabijaju kvoli mäsu, povedz mi, ze ta jedna bunka, len vdaka tomu, ze ma plny genetticky material cloveka, ma mat pravo na zivot, zatial co tie zvierata nemaju...a okrem toho, skus sa zamysliet nad tym, ze co je lepsie, ci zabit par buniek, ktore nic nevnimaju, niesu vedome sami seba ani nic, alebo dosraty zivot minimalne 3 ludi (matka, otec a aj to samotne dieta)...potrat sa nerobi zo srandy, raz ked sa ti daco dosere, pochopis...
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
25.4.2009 22:52
Idiot! Ked si nevies dat pozor, tak si radsej miesto normalneho pohlavneho styku vyhon.
Predstav si, ze ked teba splodili, a dali by ta potratit, ake by to bolo.....teraz by si neexistoval, nemal by si zivot, nepisal by si tu, proste by si nezil. Je jedno ci je to jedna bunka alebo 10, ide o to, ze sa vyvija novy clovek.
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: ___
|
Pridané:
26.4.2009 8:48
Ty si idiot!
To nie je len o tom že som si nedal pozor. Si predstav že tvoju dcéru znásilní nejaký zasratý nakazený cigáň a ona otehotnie. To by si sa asi inak k tomu staval že? Keby jej aj všetkým okolo celý zvyšok života pripomínalo dieťa (navyše s cigánskymi génmi) ten otrasný zážitok. A ako by sa ešte cítilo to dieťa keby sa dozvedelo ako to je s jeho otcom?
Alebo by si to narodenie riskoval keby bol ohrozený jej život alebo by bolo isté že sa dieťa narodí zdegenerované? To by bolo trápenie aj pre to dieťa aj pre rodičov a blízkych.
Sme v dobe keby má žena na výber a ja to schvalujem, ak sa necíti pripravená na materstvo nemôžeš jej ho vnútiť. Druhá vec je že si má dávať pozor, ale keď už sa "zadarí"...
S tvojím postojom by sme potom nemali zabíjať ani vírusy a parazity.... veď aj to je forma života ty ochranca
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: dlb
|
Pridané:
26.4.2009 8:48
To teba si mal tvoj foter radsej do hajzla vyhonit
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: AxO
|
Pridané:
27.4.2009 13:21
"Predstav si, ze ked teba splodili, a dali by ta potratit, ake by to bolo...."
Tato veta je dokonala, ty to mozes dotiahnut aj na prezidenta.... a mozno aj vyssie :-DDDDD
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: dlb
|
Pridané:
26.4.2009 8:56
Vidim ze si to nejak nepochopil... Ked nieco nie je zly skutok je to automaticky dobry skutok?
LOL zbehni si na omsu nech ti to farar vysvetli.
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
25.4.2009 15:28
radsej tu potraty neplet, vidis kam sa diskusia ubera ;)
a cele to nie je o tych bajtoch, nikto nema patenty ani autorske prava na postupnost jedniciek a nul. problem je v tom ze potom by mi stacilo dielo previest do ineho formatu, zmenit kvalitu, alebo len pridat jemny sum a neostal by jediny bajt na svojom mieste. uz by to v ziadnom pripade nemohlo byt originalne dielo autora... nemozete vsetko tako s digitalnou presnostou specifikovat, to sa v analogovom svete jednoducho neda.
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: kraskaAzviera
|
Pridané:
24.4.2009 17:14
V zakone sa pise: rozsirovat diela alebo ich casti" takze myslim, ze na to zakon myslel. Zaujimave su podla mna technologie sifrovania ktore zo sifrovaneho obsahu uplne zmazu stopu povodneho zaznamu. Takto zasifrovane data maju informacnu hodnotu taku ako sum pozadia. Takze ziadnu. Potom idete na inu stranku kde si stiahnete kluc radovo par kilobitov k tejto konkretnej sifre a obsahu. Tato sifra vam umozni rozkodovat obsah. Takto neporusite ziadny zakon....
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: geňo z lesoparku
|
Pridané:
24.4.2009 19:01
v momente ked to rozkodujes tak porusis zakon lebo prave doslo k rozsireniu diela alebo jeho casti
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: rayen
|
Pridané:
25.4.2009 2:48
preto je to zazipovane aby sa nedalo zistit coho je to cast :D
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: whitewash
|
Pridané:
24.4.2009 20:17
Co je cast diela? Ak mam MP3ku, co je vlastne binarny subor, ten sa sklada z byte-ov, ze ano... cize napriklad obsahuje aj byte 103 (som si prave vymyslel konkretne cislo.)
To znamena, ze ak niekomu posles byte 103, porusujes autorske prava, lebo publikujes cast nejakej chranenej MP3ky...
Takisto mozes povedat, ze vsetok copyrightovany material, co mas v PC, je vyplod nejakeho pseudorandom generatora. Kedze je pseudoNAHODNY, nemozu ti napriklad povedat, ze im to mas predviest, kedze take nieco sa uz nemusi zopakovat.
Pravdepodobnost je tam sice 1/10^veelmi velke cislo, ale tak... nech ti dokazu, ze to tak nie je ;)
|
|
Smiešne tresty a ešte sa obhajujú
Od: 2Matrix
|
Pridané:
27.4.2009 11:52
Niečo umožňuje? Spolupáchateľstvo?
Trošku sa viacerí spamätajte aké nezmysly tu píšete.
Mali ich exexmplárne potrestať, zhabať veci, a basu natvrdo a samozrejme aj vysokú pokutu...
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: oneeeeeeeee
|
Pridané:
24.4.2009 20:20
Tak mu treba, sudca je K*kot!
|
|
Re: ééééééééééééééééééééééééééééé
Od: eeeeee2
|
Pridané:
24.4.2009 21:02
Pravda. Stahoval som sa a nikto ma nezazaloval.
|
|
spravne
Od: jj___
|
Pridané:
24.4.2009 12:07
tak je to OK
|
|
o co tu ide...
Od: r4w
|
Pridané:
24.4.2009 12:16
Tu nejde o stahovanie ani o Bittorrent protocol, ale TO, co sa cez neho stahuje a to je v drvivej vacsine nelegalny material.
|
|
Re: o co tu ide...
Od: hmm
|
Pridané:
24.4.2009 12:23
a ako za to mozu chalani z the piratebay? oni nie su zdrojom toho "nelegalneho" materialu. a ozaj, ako by si definoval "nelegalny material" - zaujima ma hlavne z hladiska audio-vizualnych diel, kedze tvorcovia sw ich nezalovali???
|
|
Re: o co tu ide...
Od: dasadsdas
|
Pridané:
24.4.2009 12:57
preco sa to vola piratebay ked tam chceli mat legalny obsah ?
|
|
Re: o co tu ide...
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
24.4.2009 13:38
a preco nie? mohli si to nazvat ako len chcu... napr aj the-three-fucking-unicorns-bay.com ...
ked ja si zalozim firmu s menom zabijam sro, znamena to hned ze vrazdim ludi?
|
|
Re: o co tu ide...
Od: palino-original
|
Pridané:
24.4.2009 14:11
o to ide, ze nemozes.. taku firmu ti nezaregistruju (aspon u nas)
|
|
Re: o co tu ide...
Od: aleluja
|
Pridané:
24.4.2009 14:33
tak zabijam klince
|
|
Re: o co tu ide...
Od reg.: Snake :)
|
Pridané:
24.4.2009 15:28
jaky kameň :D
|
|
Re: o co tu ide...
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
25.4.2009 14:20
Alebo masura -prasce- na porazke-ak som masiar...:-)
Ale ten sudca ....to asi chodil na pravo u nas ?
Stracam iluzie....a ja som si myslel, ze aspon v akoze ozaj demokratickych krajinach pravo....alebo pravda vitazi. Kua, aj tu ide v prvom rade o prachy.
|
|
mozno sa tak niekto vola
Od: ch.
|
Pridané:
27.4.2009 10:08
ked sa niekto vola "Jozo Zabijam" tak preco by mu nezaregistrovali taku firmu? Vsak kopa ludi sa vola napr. "Vrazda" (pocul som uz o takom lekarovi, pravnikovi aj novinarovi/reporterovi) tak preco nie "Zabijam"
|
|
Re: o co tu ide...
Od: dasdasdas1231
|
Pridané:
24.4.2009 19:54
blbosti pises, normalny uvedomely clovek by si tak nikdy nenazval firmu .. resp. ani sa mi ti to nechce vysvetlovat .. hadam to raz zistis co som mal na mysli
|
|
Re: o co tu ide...
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
24.4.2009 18:30
preco je i-legalne.cz legalne?
|
|
Re: o co tu ide...
Od: glon
|
Pridané:
24.4.2009 14:22
Co z toho robis vedu? Chces mi povedat ze vlastnici piratebay.org nevidia ake torrenty sa tam cez ten tracker riesia? Keby "chlapci" chceli, tak nelegalne torrenty pekne z trackera vyfiltruju a je to. Samozrejme, kto by na tu ich nevinnu stranku potom zas chodil vsakze...
|
|
Re: o co tu ide...
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
24.4.2009 15:25
samozrejme ze nevidia, vies ako funguje torrentovsky tracker? To je iba komunikacny uzol, ktory o contente torrentu nevie nic a keby aj vedel tak mu to nepomoze kedze vela torrentov komunikuje cez sifrovane spojenie.
|
|
Re: o co tu ide...
Od: glon
|
Pridané:
24.4.2009 15:52
Ja nehovorim o kontente torrentu, ale o nazve. To mi chces povedat ze "chalani" absolutne netusia co sa cez ten tracker "sharuje" a nemozu s tym nic robit? Prinajmensom nepovolit dotycne torrenty v listingu na webe? LOL?
|
|
Re: o co tu ide...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.4.2009 17:06
tusia a mozu. Chces mi povedat, ze predajca zbrani ktore zabili a zabiju denne 100vky nevynnych ludi netusili, co sa stymi zbranami bude robit? Lenze zato, ze "ta pistol mozno bude pouzita pri vrazde" nemozes prestat predavat zbrane, to je chujovina. Sud vo svedsku vlastne odsudil na financnu pokutu a rok vezenia predavaca co predal pistol - resp. ani to nie, v konecnom dosledku odsudil cloveka, co "vrahovi" povedal presnu adresu obchodu s tou pistolou.
|
|
Re: o co tu ide...
Od: glon
|
Pridané:
24.4.2009 17:48
To je blba analogia, kedze povedat niekomu kde je obchod so zbranami nie je nic nelegalne, zatialco "napomahanie zdielaniu nelegalneho obsahu" je. A to ze tomu napomahali je neoddiskutovatelne. Keby nechceli napomahat tak nieco urobia bud na trackeri alebo na weblistingu (1 den roboty) alebo si zbalia svojich 5 svestiek a par m€lonov a zdekuju sa.
|
|
Re: o co tu ide...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.4.2009 18:07
pozri, mozeme sa tu hadat kolko chceme. Situacia je taka, ze na jednej strane je tu ponuka tovaru (hudba, filmy, hry) a na druhu stranu za aktualne ceny nieje dopyt. Vo fyzickom svete ked nieje dopyt, klesnu ceny, rucicky vah sa ustalia a hotovo. V nehmotnom svete ani zaboha tie ceny nechcu dat nizsie, tak sa to stahuje. Nefunguju normalne principy trhu. A vlastnici prav sa snazia hodit vinu na "piratebay". Dobre vies, kazdy vie, ze im to nepomoze, tak naco tato fraska? Treba znizit ceny a hotovo.
|
|
Re: o co tu ide...
Od: ewqqwe
|
Pridané:
24.4.2009 19:57
mal by si si niekedy pozriet ako sa hybu ceny v oblasti SW a multimedii, a to nemyslim za posledny polrok odkedy mas komp ..
|
|
Re: o co tu ide...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.4.2009 1:30
ano, legalizacny windows siel za poslednych par mesiacov z cca 2400-2600 bol XP home, na aktualnych 108€ (3250Sk) za vista home basic. Ja to sledujem, neboj.
|
|
Re: o co tu ide...
Od: glon
|
Pridané:
25.4.2009 2:38
Ty by si to chcel mat najradsej zadarmo, co? Aha co to trepem, ved presne to ti piratebay umoznuje...
|
|
Re: o co tu ide...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.4.2009 9:25
nie. ale vyrobna cena 1 windowsu par centov az par dolarov (take 3 dolare max), presne by ti to povedal MS ale nepovie. Takze dam tak 20€. A aj to budu mat OBROVSKY zisk 700%. A ze sa to neda? OEM partnerom predava ta svina Ballmer licencie po 10€, preco by nam koncovym nemohol predavat za 20?
|
|
Re: o co tu ide...
Od: dasda564654
|
Pridané:
25.4.2009 21:50
prave o to ide co ti stale pisem, ze si typicky zlodej .. nic nechces ponuknut ale chces to mat zadarmo. Ti jeho partneri mu prinasaju uzitok ovela vacsi takze preco nie ? Majitel si povie cenu, nie ty ...
|
|
Re: o co tu ide...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.4.2009 17:39
tusia a mozu. Chces mi povedat, ze predajca zbrani ktore zabili a zabiju denne 100vky nevynnych ludi netusili, co sa stymi zbranami bude robit? Lenze zato, ze "ta pistol mozno bude pouzita pri vrazde" nemozes prestat predavat zbrane, to je chujovina. Sud vo svedsku vlastne odsudil na financnu pokutu a rok vezenia predavaca co predal pistol - resp. ani to nie, v konecnom dosledku odsudil cloveka, co "vrahovi" povedal presnu adresu obchodu s tou pistolou.
|
|
Re: o co tu ide...
Od: SPX
|
Pridané:
24.4.2009 23:08
ok, vlastnis napalovacku, takze by ta mali odsudit...
to je presne to iste...
|
|
Re: o co tu ide...
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
25.4.2009 15:32
ani nie, ked som si ju kupoval, v jej cene bol zaratany poplatok pre tych nenazrancov, to pre pripad ze by som sa niekedy rozhodol nieco si nelegalne napalit ;) zaujimave ale je ze napriek tomu ze som za to zaplatil uz dopredu, stale nemam zakonom umoznene si nieco takymto sposobom napalit...
|
|
Re: o co tu ide...
Od reg.: tomo7171
|
Pridané:
25.4.2009 17:14
a čo napalovacie programy? stále sa snažia prelomiť ochranu proti kopírovaniu... a toto nie je nelegálne? veď napalovacie programy napomáhajú kopírovať filmy a software, ktoré je oficiálne zablokované kopírovať,ha?
|
|
Re: o co tu ide...
Od: Losos z potoka
|
Pridané:
27.4.2009 12:28
Programy typu Clone alebo AnyDVD od slysoftu alebo podobne su v prvom rade na vytváranie záloznych kopii svojich dvd cd nosicov pre prípad poskodenia originalu... samozrejme pre svoje osobne potreby (nie sirenie)
|
|
Re: o co tu ide...
Od reg.: .heh.
|
Pridané:
24.4.2009 12:24
aj kalasnikov bol vytvoreny s pozitivnym zamerom pomoct a teraz s tym maju problem tak by mali pana kalasnikova odsudit??? Aj pocitac bol vytvoreny za ucelom pomoci... a kedze 99% vsetkeho illegal sa tvori na nom, tak tvorcov treba zabasnut a dat im giga-biliardovu pokutu za tolke roky napomahaniu porusovaniu copyrightu?
|
|
Re: o co tu ide...
Od: mike06
|
Pridané:
24.4.2009 23:43
Keď vyrobím nôž, som vinný ak ním niekoho zraníš?
Sú výrobcovia áut vinní? Veď aj autom sa dá zabiť...
|
|
este nedotahal
Od: compal
|
Pridané:
24.4.2009 12:25
sudca este nestiahol to co potrebuje tak natahuju proces
|
|
Re: este nedotahal
Od: Zmurko
|
Pridané:
24.4.2009 13:44
Nestiahol, lebo tam ma malo seederov. Tak sa stryco pajedi :)
|
|
p2p vs RS MU FF a spol.
Od reg.: uname -a
|
Pridané:
24.4.2009 12:37
ak mam na vyber tahat daco od tych reklamou preplnenych a premium acc platenych servrov alebo p2p, vyberiem si druhu moznost..uz len z principu :)
|
|
Re: -------
Od: aleluja
|
Pridané:
24.4.2009 12:43
parada ... toto mi zlepsilo naladu
|
|
...............
Od: xxxxxxxxxxl530000
|
Pridané:
24.4.2009 12:49
TPB a osoby s nim spojene by mali pikať... V dnešnej dobe netových teenagerov každý ťahá, ale prd kupuje a myslí že "by to malo byť zadara". Mínusy.
|
|
Re: ...............
Od: ehm
|
Pridané:
24.4.2009 12:58
mna by zaujimalo kolko vyprodukovaneho softweru drobnymi programatormi plati licencie za zabezpecenia proti kopirovaniu .. trebars overovanie registracie cez server ..ci zadavanie serioveho cisla a nasledne cez amil preposlaneho ID cisla ..atd ..vid nedavna zaloba spominana tu na DSL.sk
|
|
Re: ...............
Od: ehm
|
Pridané:
24.4.2009 13:15
teda neviem kde som to cital ale bolo to tento mesiac ;) ...za dalsie pokial by som vytvoril daky soft a dany clovek by ho pouzival iba na privatny ucel tak by nevadilo, pokial komercne tak to jest ine .. ako zivnostik by som bol ochotny kupit software aj cez 3000 EUR
|
|
Re: ...............
Od: palino-original
|
Pridané:
24.4.2009 14:13
daj link plz
|
|
Re: ...............
Od: roflmao
|
Pridané:
24.4.2009 12:59
si uplne mimo, keby sa kazdy na tuto zalezitost pozeral z tvojho uhla tak by pikala polovica ludstva
|
|
Re: ...............
Od: compal
|
Pridané:
24.4.2009 13:00
pozri nevyhovaram sa a aj ta chapem ale keby neboli za to take ceny ako su tak ve tomu ze nikto by nemal za potrebu tahat ked si to moze kupit a druha vec plno veci nemas dostupnych takze s tymto nepochodis....
|
|
Re: ...............
Od: mariooo
|
Pridané:
24.4.2009 14:47
ale mal, uz len z principu, ze je to zadarmo. musi sa zmenit myslenie ludi, legislativa bude stale priestrelna
|
|
Re: ...............
Od: dasdas
|
Pridané:
24.4.2009 20:00
preco kazdy riesi cenu ? .. preco sa neriesi to ze na SVK su nizke platy ? moze zato adobe ze na svk je priemerny plat zhruba 600 eur a v lichtenstajnsku 4500 eur ? .. co tak si radsej zanadavat na nieco ine ako na vyrobcov len ?
|
|
Re: ...............
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
24.4.2009 15:27
ja tiez hovorim a preto by mali zazalovat a zakazat Apple, Microsoft za kradez softwaru s tym ze cele ich imanie a zisky prepadnu.
|
|
pre xxxxxxxxxxxl530000 Re: ...............
Od: miro j.
|
Pridané:
24.4.2009 15:33
pozri si clanok na neviem ci zive alebo tu na dsl o tom ako paradoxne sa spravaju pirati, ze su castejsimi zakaznikmi prave kriciacich "poskodenych" spolocnosti ako ti ktori si vzdy kupuju hned cize im robia dost podstatnu cast trzby z produkcie a potom tu pis tie kraviny co si tu napisal.
|
|
Re: pre xxxxxxxxxxxl530000 Re: ...............
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
24.4.2009 18:43
ved jasne... dnes jedno ukradnem a zajtra si to jedno kupim lebo s tym uz viem narabat alebo sa mi to osvedcilo...
len dnes som potreboval nejaky program na 10 minutovu pracu, za hodinu som stiahol, nainstaloval a vyskusal asi 10 programov, niektore free, ine nie... ak by nebolo piratov, asi by mi neostavala ina moznost ako si ich kupovat... zaujimave ale je, ze ani jeden z tych programov mi nepomohol (vsetky poctivo odinstalovane a zmazane v priebehu 15 minut), mal plno funkcii pre mna nepotrebnych ale tu jednu najzakladnejsiu som v nich neobjavil... vdaka piratom som usetril peniaze ktore by som musel zaplatit za nieco co nevyuzijem...
|
|
titulok
Od: xYzYz
|
Pridané:
24.4.2009 13:07
Parada, z cloveka, ktory rozhoduje o celom zivote dalsich ludi (vazenie = strateny dlhy cas, problem so zamestnanim; obrovska pokuta = dozivotne dlhy), sa nakoniec vykluje toto...
Taketo "verejne" piratstvo ako v pripade TPB tiez moc nemusim, ale dufam, ze toho sudcu budu sudit a tiez dostane nejaky nepodmienecny trest...
|
|
Re: titulok
Od: Ja.
|
Pridané:
24.4.2009 13:10
Aspoň rok a 30M pokuta
|
|
Re: titulok
Od: hmm
|
Pridané:
24.4.2009 13:26
Aspon rok zakaz tahania z TPB a 30MB vlastneho porna pokuta
|
|
Re: titulok
Od: Ja.
|
Pridané:
24.4.2009 13:39
väzenského gayporna :-D
|
|
.......
Od: xxxxxxxxxxl530000
|
Pridané:
24.4.2009 13:08
pochodím.. sám ťahám dosť, pretože je to nedostupné. ale keď mám možnosť kúpiť, kúpim. označiť sám seba za piráta je ok?
|
|
Re: .......
Od: Dusan Kvil
|
Pridané:
24.4.2009 13:13
"sám ťahám dosť, pretože je to nedostupné" - to akoze co je nedostupne? Co sa neda legalne kupit?
|
|
Re: .......
Od reg.: hogo1
|
Pridané:
24.4.2009 13:42
napr vynily z GB ;)
|
|
Re: .......
Od: ___
|
Pridané:
25.4.2009 13:00
Urcite mas GB vinylov z GB
|
|
Re: .......
Od: geňo z lesoparku
|
Pridané:
24.4.2009 13:45
ganja
|
|
Re: .......
Od: mariooo
|
Pridané:
24.4.2009 14:49
daj link na torrent, potaham co to da a aj odseedujem :D
|
|
kto to spôsobil?
Od: Ja.
|
Pridané:
24.4.2009 13:10
Neviem, kto to povedal, ale povedal zhruba takéto volačo:
showbiznis si za to môže z veľkej časti sám. Nedokázal sa prispôsobiť zmene podmienok na trhu a tak teraz stráca.
|
|
Re: kto to spôsobil?
Od: hmm
|
Pridané:
24.4.2009 13:27
ťap ťap ťap
|
|
zvedavost
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
24.4.2009 13:55
som zvedavy ci by aj mna odsudili kebyze spravim nieco ako TPB ale ze servery ulozim na miesto o ktorom neviem kde sa nachadza a necham server zit vlastnym zivotom (nebudem sa o to starat) a nech si tam ludia davaju co len chcu a bude to torrent tracker... odsudia ma aj tak?
|
|
Re: zvedavost
Od: Ja.
|
Pridané:
24.4.2009 14:27
si za to zodpovedný, čiže áno. A kedže si napísal tento príspevok, tak ti dokážu aj úmysel.
|
|
Re: zvedavost
Od: Waa
|
Pridané:
24.4.2009 14:50
Podla europeskeho prava prevadzkovatel online sluzby nie je zodpovedny za obsah ktory na nim prevadzkovanu sluzbu nahraju uzivatelia.
Cize nie.
|
|
trest
Od reg.: cca01
|
Pridané:
24.4.2009 13:57
Tak tomu teda hovorím zaujatosť jak vyšitá. Kto vôbec určil takéhoto sudcu na ten proces?
Myslím, že v krajnom prípade by sa ako o najvyššom treste mohlo diskutovať o zákaze činnosti pre týchto pánov, ale väzenie a náhrada škody - to je trocha silná káva...
|
|
nezavisle sudnictvo
Od reg.: cickator
|
Pridané:
24.4.2009 15:05
ten clovek nema co hladat v sudnictve
|
|
Re: nezavisle sudnictvo
Od: sudnictvo
|
Pridané:
24.4.2009 17:00
pozri kamo ak by nemal co robit v sudnictve kazdy kto je nejakym sposobom zaujaty v akomkolvek pripade, tak by potom zrejme ziadny sudca nemohol robit sudcu a okrem toho zatial je to v stadiu obvinenia. mozno si niekto s prepacenim kadi do huby ked tvrdi ze sudca je zaujaty a mozno ma 100% pravdu, nie vsade su sudy take skorumpovane ako ... :D
|
|
Ale kým bol obvinený zo zaujatosti !
Od: Samuel256
|
Pridané:
24.4.2009 15:37
Zaujatosť a v čom? V tom, že ako sudca sa podiela na zvyšovaní právneho povedomia v nadáciách a neziskových organizáciách alebo nebodaj, ako vyučuje právo duševného vlastníctva na vysokej škole a pod.?
To vôbec nenarúša jeho nezávislosť alebo zaujatosť.
Hovorí to presne o niečom inom a to, že je to fundovaný a erudovaný sudca, ktorý keď rozhoduje vie o čom rozhoduje o to viac ak je právo duševného vlastníctva prepojené v danom prípade s trestným právom v trestnom konaní.
|
|
Re: Ale kým bol obvinený zo zaujatosti !
Od: anonymouser
|
Pridané:
24.4.2009 16:48
http://tinyurl.com/qupnc
|
|
podvodna linka
Od: ch.
|
Pridané:
27.4.2009 10:21
linka nadomnou ukazuje na nedoveryhodne vyzerajuce url www.jokefrog.com/flash/you-are-an-idio
t.shtml
neviem, co tam je, nesiel som na tu linku, lebo mam zapnuty "preview" v "tinyurl": You currently have the preview feature enabled. Click here to disable previews. The preview feature requires cookies to be enabled in your web browser.
veelmi uzitocne proti vseliakym podvodnikom
|
|
Re: Ale kým bol obvinený zo zaujatosti !
Od: h4t3ck
|
Pridané:
24.4.2009 20:09
Ten nadomnou ta velmi dobre vystihol. To, ze uzivatelia zdielaju nelegalny obsah pomocou torrentov nema nic spolocne s prevadzkovatelom trackera ako sluzby! Vina je v uzivateloch.
Filtrovat nelegalny obsah nie je na torrent-trackeri jednoduche. Museli by:
1. kazdy torrent stiahnut,
2. pomocou neho stiahnut obsah dat, ktory je nim definovany.
3. Pustit resp. zanalyzovat stiahnuty obsah.
3a. Vela krat este rozbalit z archivov.
4. Analyzovany subor musi byt jednoznacne preukazatelny, ze sa jedna o nelegalny obsah. (pretoze to kludne moze byt nepouzitelny videosubor)
5. Potom na zaklade hashu torrentu, blokovat dany torrent.
|
|
Re: Ale kým bol obvinený zo zaujatosti !
Od: h4t3ck
|
Pridané:
24.4.2009 20:09
Dodadok:
Ak by si uzivatelia nazyvali distribucie linuxu (s roznym mnozstvom pridavneho softwaru pre roznu velkost) ako najnovsie filmy aj s priponou (napr. mkv), tak zablokovanim torrentov podla nazvu (vo vsetkych jazykoch) by isli proti svojej sluzbe a jej uzivatelom a este by to bolo takmer nemozne kontrolovat.
Dokazat, ze uzivatel zdielal nelegalny obsah mozu az, ked od neho stiahnu cely obsah, na ktory sa torrent odkazuje. Pretoze rozne hash funkcie, na zaklade, ktorych sa porovnava zdielany obsah od roznych zdrojov, nie su 100% odlisitelne resp. neda sa to dokazat. Okrem ineho, stiahnut od jedneho uzivatela cez torrenty cely subor je dost zdlhavy proces, a moznosti odpocuvania dat zasa brani sifrovany prenos (odpocuvanie nie je asi navhodnejsi vyraz, ale ide o pointu).
|
|
Re: Ale kým bol obvinený zo zaujatosti !
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
24.4.2009 21:50
okrem toho kolko freewaru alebo volne distribuovatelnych trial verzii rozneho plateneho softwaru sa zdiela tiez cez torrenty...
|
|
Re: Ale kým bol obvinený zo zaujatosti !
Od: glon
|
Pridané:
25.4.2009 2:41
Ak chce niekto distribuovat svoj legalny material tak to asi nebude robit cez tracker piratebay.
|
|
Re: Ale kým bol obvinený zo zaujatosti !
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.4.2009 9:18
preco nie? Ak chcem distribuovat svoj material tak to rozhadzem na co najviac servrov, cim viac, tym vasia pravdepodobnost ze to uvidi viac ludi, viac to stiahnu. Ked rozsirim Money pre domacich zdarma, uctovnicky sa stym naucia robit, a v praci budu chciet uctovnicky len money. Obrovska vyhoda oproti MRP, Cross a cojaviem co este existuje. Money spominam preto, bo vo verzii start, ktora plne vyhovuje nekomercnemu pouzitiu - sam to tak pouzivam je oficialne, legalne Z D A R M A. Skrachovali chlapi, ze mam money zdarma? neskrachovali, ale zas kade chodim tam chvalim money a cast mojich klientov su uctovnicky. Chapes?
|
|
Re: Ale kým bol obvinený zo zaujatosti !
Od reg.: kane777
|
Pridané:
25.4.2009 10:05
Novy album Nine inch nails vysiel na ThePirateBay..
|
|
Re: Ale kým bol obvinený zo zaujatosti !
Od: m44
|
Pridané:
25.4.2009 10:06
http://conference.hitb.org/hitbsecconf2008kl/
okrem ineho video z prednasky Krisa Kasperskeho na temu "Remote Code Execution through Intel CPU Bugs".
a cuduj sa svete, ked chces to video stiahnut, tak ta to hodi na PB;)
takze netrep prosim ta.
|
|
Re: Ale kým bol obvinený zo zaujatosti !
Od reg.: petreme
|
Pridané:
25.4.2009 13:51
..keby ten sudca prispieval odbornymi jurisdickymi clankami a podobnou odbornou cinnostou, tak je to v najlepsiom poriadku.
Pokial je ale sudca v spravnej rade( nieco si o tom precitaj v Zz) Association for the Protection of Industrial Property(zisti si kto ju plati a podporuje), tak to uz nieco znamena a hned vies koho zaujmy zastupuje.
|
|
No teda.
Od: jud@s
|
Pridané:
24.4.2009 16:32
Vy ste riadny debili. Dufam ze piractvo ras zanikne velmi rychlo. Tak rychlo ze ti co sa tu toho zastavuju budu strasne sklamany a nebudu sa z toho vediet zotavit.
|
|
Re: No teda.
Od: debilko
|
Pridané:
24.4.2009 16:54
a ty si zase taky debil ze ja zas dufam ze raz umru na ploche nohy vsetci ti ktori nevedia ake i sa pise v mnoznom cisle slova riadni a tiez ake i sa pise v mnoznom cisle slova sklamani a to zarabaju viac penazi ako ja.
|
|
piratstvo raz zanikne
Od: ch.
|
Pridané:
27.4.2009 10:27
ano, je to tak, piratstvo raz skutocne zanikne, ale nie pre tie dovody, ktore by volakto ocakaval. Piratstvo zanikne, pretoze sa zdokonali spolocnost a trh, nespravodlivych a skodlivych zakonov bude postupne coraz menej a ako jedny z prvych odidu kopirajtove a patentove zakony. To ale asi bude musiet spolocnost velmi dospiet, vela z toho je taka nasa idealisticka utopia, ale v nejakych mensich statoch by som to nevidel az tak nerealne.
Cize to, co dnes nazyvame piratstvom raz bude opat legalne (tak ako to bolo par desiatok rokov dozadu), ked si kupim knihu tak ju budem moct kopirovat a vytlacky znova predavat ako dalsie vydanie a tak konkurovat povodnemu vydavatelovi. Konkurencia vyhra nad monopolmi!
|
|
Re: No teda.
Od: h4t3ck
|
Pridané:
24.4.2009 20:13
Este si to dieta zabudol napomenut, ze sa pise piratstvo. Clovek, ktory to ani nevie napisat, musi byt absolutne cista dusa :-)
|
|
obvinenie
Od: obvinenie
|
Pridané:
24.4.2009 16:50
obvinovanie zo zaujatosti byva väcsinou jednym z prvych defenzivnych krokov ktore väcsinou skusaju ti ktorym dosli argumenty. ako to vidim ja, tak si tam chlapci posedia asi dost dlho. skoda
|
|
Re: obvinenie
Od: Ubuntus
|
Pridané:
24.4.2009 17:28
este dobre ze svet nestoji na tvojich viziach :DDD RolfLoL
|
|
Re: obvinenie
Od: lobo
|
Pridané:
24.4.2009 17:31
obvinenie zo zaujatosti je najjednoduchsi a najrychlejsi krok na ktorym ani netreba moc rozmyslat, preto sa pouziva
a v tomto pripade bude aj uspesny
|
|
Re: obvinenie
Od: Samuel256
|
Pridané:
24.4.2009 17:39
Áno námietka zaujatosti je legitímnym nástojom v každom procese. A?
Tak ja si naopak myslím, že nebudú úspešní pretože po právnej stránke to stojí na vode.
|
|
Sudca
Od: Sudca
|
Pridané:
24.4.2009 17:26
Sudca v prípade The Pirate Bay obvinený zo zaCHujatosti :D
|
|
TPB SU NAJ TRACKER!!!!
Od: IT POWA
|
Pridané:
24.4.2009 18:45
toto bolo jasné!!! pornosťahovač obvinený zo zaujatosti, a stavil by som sa o neviem čo, že takých v tom procese bolo viacej, istotne aj ich deti tiež ťahaju z TB a looseri čo tu stále píšu, že sťahovanie je nelegálne nech niekam idú!!!
pirate bay powa!!! dúfam že ich v procese oslobodia!!!
|
|
Nech zhniju za murmi.
Od: Jud@s.
|
Pridané:
24.4.2009 19:57
Je mi jedno co budete vy robit. Je este mnoho spolocnosti spravujuce .tor a dufam, ze aj na tie dojde a to co najskor lebo ked vidim tie detinske nazory plne nadeji co tu pisete, tak dufam len v jedno. Ze raz dospejete a budete mudro financne podporovat ekonomiku. Je uplne jedno ci sa autori Hudby, Filmu ci hry spravaju ako retardi pretoze ked ich vytvor raz niekto nechce tak si ich vytvor nekupia a nadalej ich podporovat nebudu. A ked si to ich dielo zaobstarate zadarmo tak sa prosim vas nedusujte ze je vsetko drahe lebo o tom hovno viete. Ani neviete o kolko penazi prichadzaju taketo segmenty. Je to horsie ako ked vam cigan ukradne cely dom. A za den by vam ich musel ukradnut stovky. Tisice!
|
|
Re: Nech zhniju za murmi.
Od: Palino_
|
Pridané:
24.4.2009 21:00
neviem ci chcel len flame vyprovokovat, alebo naozaj zijes v iluzii. ked film trhne svoje naklady trojnasobne dva tyzdne po premiere a 5 halierovy blu-ray stoji 1000 korun a dva a pol tisicova hra stoji o pol roka 1000, o dalsieho pol 300 ako "klasika", je to vsetko co potrebujem vediet. a tvrdit, ze je horsie prist o strechu nad hlavou ako o neprist o nic (bud si spravim kopiu, alebo si to nekupim vobec - o co prisiel predajca?) moze naozaj len nenasytny distributor.
|
|
Re: Nech zhniju za murmi.
Od reg.: kane777
|
Pridané:
25.4.2009 1:21
nj, toho sa najviac bojim ze mi cigan ukradne cely dom aj so psom.
|
|
Re: Nech zhniju za murmi.
Od reg.: D3VIANT
|
Pridané:
27.4.2009 12:44
Kiez by som mal 1000 domov...
|
|
Problem nie je TPB
Od: Crucifix
|
Pridané:
24.4.2009 20:01
Problem maju vydavatelia. Zaspali dobu, CD/DVD sa dobre nepredavaju, lebo ceny su nenormalne, dopyt je, ale nie po /CD/DVD za 20 Eur. Aj keby hned zajtra zakazali kazdy tracker...nastane stare zname "CLOVEK UZ SI NAJDE CESTU"
|
|
Re: Problem nie je TPB
Od: 1as23a2
|
Pridané:
25.4.2009 8:10
hej, len si zabudol dodat ze nie kazdy a nie tak rychlo ... a to moze byt tiez dobry zaciatok ;)
|
|
Re: Problem nie je TPB
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
25.4.2009 9:00
myslim ze by zasa zarobili len take spolocnosti ako rapidshare:D tie ceny niesu az take strasne na to co vsetko sa tam nachadza
|
|
Re: Problem nie je TPB
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.4.2009 9:31
rapidshare je zhruba cesta, ktorou sa vyda distribucia multimedii, az ti hlupaci pochopia, ze fyzicke nosice su mrtve.
|
|
Svina
Od: JFK....
|
Pridané:
25.4.2009 17:31
Svina sudcovska... Tu uz nejde o piratstvo ci nepiratstvo, ale boj o slobodu. Nenechame sa manipulovat skorumpovanymi hajzlami.
Akym pravom moze nejaky takyto zaujaty s.k.r.v.ysyn rozhodovat o zivote troch mladych a schopnych ludi? Kde to sme?!
Maju moje sympatie. Dokazali sa vyclenit zo stada oviec.
|
|
sakra
Od: sakra
|
Pridané:
25.4.2009 20:01
a serem nato nebudem cakat idem si zachytat na RybniCZek :D
|
|
Re: sakra
Od reg.: Martin Havran
|
Pridané:
26.4.2009 10:30
Uz len to ze je z tej organizacie hovori za seba.
Ja zas verim ze zmiznu taky ludia co chcu za vsetko platit len pre to ze napisal a skompiloval napr. 200 riadkov v c-cku alebo neviem kde, ked si zoberiete ze nebyt stahovania nelegalneho softu tak sa ani o nom nedozviete a nevyskusate lebo by stal take prachy ze rovno pozriete na inu stranku, krabicu alebo neviem co.
Aj ja som zastancom legalneho softu, ale tiez si stiahnem nieco za co nezaplatim, ale viem ze to existuje, skusim to a ak sa rozhodnem preco by som si to nekupil potom ak to teda budem vyuzivat a oplati sa mi to kupit a mam vobec na to.
btw. kto chce byt UPLNE legalny, pouzivajte freeware :D a rovnako ho mozte aj sirit.
|
|
5 znakov
Od: Matooooo1
|
Pridané:
26.4.2009 15:36
No vidim ze pripad World c/a TPB bude mat este zaujimavu dohru :)
|
|
pripad world vs. tpb
Od: ch.
|
Pridané:
27.4.2009 10:35
prepac neviem sice co je c/a ale budem predpokladat ze si myslel vs. ? Ono ten pripad je skor medzi urcitymi lobingovymi skupinami a korporaciami na jednej strane a beznymi ludmi, ich zakaznikmi a aktivistami ako tpb na strane druhej. Zastancovia tych prvych sa casto nechavaju oblbnut a potom prezentuju dojem, ze umelci a autori su na tej prvej strane, ale skutocnost je taka ze casto byvaju skor na tej druhej. Ono je to v konecnom dosledku skodlive pre vsetkych a kym si ludia nezacnu vsimat realitu a prestanu pocuvat bludne socialisticke teoretizovanie o udajnej prospesnosti statnych zasahov, tak sa to tak skoro nezmeni
|
|
Hmm,este ze tak
Od: Jna
|
Pridané:
26.4.2009 15:57
V tejto celej kauze a vseobecne vo vsetkych kde sa pretriasa copyright ide len o peniaze,nic viac.problem je v tom,ze autori uvidia lem male mnozstvo tychto penazi,vacsinu ich zinkasuje prave take ifpi,riaa a spol.tu nejde o autorov ale o vyplnovani si vreciek.dalsou okatou vecou ktora tu figuruje je o slobode netu,uzivatel sam sa rozhodne co pozre/natiahne a nie niekto druhy.
Vsetci sa tu ohanaju zakonmi a polemizuju tu co je legalne a co nie a pri tom je problem trocha hlbsi.hadam z vas nikto nechce aby vam diktovali co mozete a co nie,co kupit a co nie!?piratstvo by nikdy nevzniklo keby sa ludom pacili tieto praktiky vizdimat z kazdeho za kazdu hlupost velke kese.
Je to proste nefer
|
|
Hmm,este ze tak
Od: Jna
|
Pridané:
26.4.2009 15:59
V tejto celej kauze a vseobecne vo vsetkych kde sa pretriasa copyright ide len o peniaze,nic viac.problem je v tom,ze autori uvidia lem male mnozstvo tychto penazi,vacsinu ich zinkasuje prave take ifpi,riaa a spol.tu nejde o autorov ale o vyplnovani si vreciek.dalsou okatou vecou ktora tu figuruje je o slobode netu,uzivatel sam sa rozhodne co pozre/natiahne a nie niekto druhy.
Vsetci sa tu ohanaju zakonmi a polemizuju tu co je legalne a co nie a pri tom je problem trocha hlbsi.hadam z vas nikto nechce aby vam diktovali co mozete a co nie,co kupit a co nie!?piratstvo by nikdy nevzniklo keby sa ludom pacili tieto praktiky vizdimat z kazdeho za kazdu hlupost velke kese.
Je to proste nefer
|
|
Stahovanie nedovoleneho materialu je legalne?
Od: Jud@s
|
Pridané:
27.4.2009 7:59
Na to si kde prisiel? A ty si tymto pocinanim nenaplnujes vrecka nahodou? Kazdym stiahnutim obsahu ktore tam nema co robit je kradez. Nelegalne obohacovanie sa a neplatenie dani statu. To nie je v ustave? A aj crack windows je uplne normalne a nikto si to nevsima? Si debil ako vacsina z vas co si myslia ze hry a filmy su vyrabane z financnej a technickej stranky tak jednoducho ako ich stahovane. Zavolaj na policiu a povedz im ze mas doma 500 vypalenych dvd plne filmov, hier, hudby a spytaj sa ci mas problem. Potom zistis co je na slovensku dovolene a co nie je. Hrdina!
|
|
Re: Stahovanie nedovoleneho materialu je legalne?
Od: roflmao
|
Pridané:
28.4.2009 16:05
dufam ze toto si nemyslel vazne
|
|
ale zase ty?!
Od: ferči_genči
|
Pridané:
27.4.2009 8:32
Mistre judasi, vy ste velmi inteligentny clovek asi, ked mate taketo reci.asi mate chut si nieco dokazovat alebo do niekoho rypat. ste psychicky labilny??alebo nejakym sposobom uchylny?
podstatou je za autori z tych vsetkych penazi uvidia len cast, ostatne si pchaju do vreciek tie za*rane spolocnosti. si druhy krat precitaj rekaciu a potom na nu reaguj, hrdina!
|
|
podpora vzdelania
Od: developer111
|
Pridané:
27.4.2009 9:49
Vdaka torrentom a stahovaniu si mozu ludia ako napr. studenti stiahnut zadarmo drahe programy ako Visual Studio, Adobe Flash, 3d max a pod. na to aby sa mohli naucit v nich robit. Neskor, ked zacnu poctivo pracovat vo firme, budu aj tak pouzivat legalne zakupeny program firmou. Ide o to ze ked sa chcem ako este nezamestnany student naucit v niecom robit, nebudem predsa davat niekolko sto € za taky 3d max len aby som sa v nom naucil robit.
Jasne ze existuju veci ako MSDNAA, ale predsa nie kazdy schopny programator studuje na vysokej skole (ak vobec), ktora ma dohodu s MS a nie kazdy softver je zapojeny do podobneho programu.
Na tuto vec su torrenty a trackery ako TBP idealne a prispievaju dobrej veci.
|
|
zaujimave
Od: recuerdan
|
Pridané:
28.4.2009 10:02
no od nelegalneho kopirovania cez upload a download az cez vyvoj cloveka ,sme sa dostali asi od odvinenia sudcu k vyvoju cloveka :D zaujimave toto...
|
|
The Pirate Bay
Od: NickVK
|
Pridané:
30.3.2010 18:52
oni urcite mali povodny umysel nahrat tam fotku pirata a neskvor ich napadlo ze je to blbost a ked uz mali domenu zaregistrovanu tak ju nejako vyuzili... :D :D
|