|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rs..........
Od reg.: hogo1
|
Pridané:
2.4.2009 13:09
to je len voda na mlyn pre rapidshare :)
|
|
Re: rs..........
Od: Lalofon
|
Pridané:
2.4.2009 13:28
rapid este tou ich cenovou politikou neskrachoval??
|
|
Re: rs..........
Od: RIKK
|
Pridané:
2.4.2009 14:04
Neviem co mas proti rapidu, bud nemas €55 na rok, alebo si nevies anglicky precitat ich politiku okolo trafficu, ktora je pri velkom pocte uzivatelov dost opodstatnena. Alebo potrebujes stahovat HD filmy, hudbu, hry, softy pre vsetkych znamych, okoloiducich, dochodcov, domace zvieratka a chucka norrisa
|
|
Re: rs..........
Od: claudius
|
Pridané:
2.4.2009 14:51
preco platit za warez?
sifrovany torrent je v pohode. 99% je ich sifrovanych a v transmission (urcite aj inych torrent softoch) sa da nastavit aby ignorovali nesifrovane spojenia.
|
|
Re: rs..........
Od: TTTT
|
Pridané:
2.4.2009 15:50
a to ti pred copyrightovymi spolocnostami pomoze ako?
|
|
Re: rs..........
Od: claudius
|
Pridané:
3.4.2009 0:09
hm, zeby mi nemohli dokazat ze p2p pouzivam na stahovanie copyrightovaneho materialu? p2p pokial viem nieje zakazane
|
|
Re: rs..........
Od: Peter87888
|
Pridané:
3.4.2009 7:33
Ved oni budu ten content normalne stahovat, sifrovane, od teba. Potom si to stiahnu cele a zistia, ze to je ich. A mas problem.
|
|
Re: rs..........
Od: claudius
|
Pridané:
3.4.2009 8:52
pravdu hovoris. na to som pozabudol, zeby aj oni mohli stahovat. temporarne riesenie pre svedov je nastavit upload na 0kb. bohuzial, predpokladam, ze taky zakon bude v blizkej dobe v celej eu a usa a vsetci nastavit upload na 0kb nemozu...
|
|
Re: rs..........
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
2.4.2009 16:22
to ti nepomoze lebo spolocnosti mozu vidiet tvoju IP adresu. Lepsie je skor zacat pouzivat tor siet ktora to tvoje pripojenie prepoji cez vela dalsich kompov a tym sa prakticky k tebe nedopatraju.
|
|
Re: rs..........
Od: PCnity3
|
Pridané:
2.4.2009 17:04
Cez TOR stahovat?
Neviem ako vam, ale mne cez tor viac ako 20KB/s nejde... A aj to len malokedy.
|
|
Re: rs..........
Od: mxx
|
Pridané:
2.4.2009 17:40
lebo si lama
|
|
Re: rs..........
Od reg.: FAbi2
|
Pridané:
2.4.2009 18:03
Lebo lamy zvyknú sťahovať cez torrenty... :)
|
|
Re: rs..........
Od: claudius
|
Pridané:
3.4.2009 8:38
seed a peer treba pozerat.
200-300kb/s bezne
|
|
Re: rs..........
Od: hovado666 aka šikovníček
|
Pridané:
3.4.2009 18:55
ty trtko tor a torrent su dve veci, daj si do googlu slovo tor, typek pisal ze ked stahuje torrenty cez tor tak mu to ide pomali kto vie co je tor tak je mu jesne preco...
|
|
Re: rs..........
Od: dasada
|
Pridané:
3.4.2009 19:16
preco by mal byt trtko ? .. zato ze to nevie ? .. to ty si trtko lebo sa nevies vyjadrovat ..
|
|
Re: rs..........
Od: .em
|
Pridané:
2.4.2009 18:05
Mne 15 ;) ... a ked sa pozriem na mapu pripojeni, tak je tam takmer vacsina USA a Nemecko... Neviem si zivo predstavit stahovat torrent cez tor... :)
|
|
Re: rs..........
Od: rapidsh*t
|
Pridané:
2.4.2009 17:08
ako sa divym ze ludi ci zdielaju zadarmo kcu zavriet a firmu rapid share nehcaju len tak... sak oni na warez zarabaju v podstate...mi vymenujte aspon 3 firmy co si daju data zdielta s skzr rapidshare... sak 99.9 % zakaznikov rapidu su warezaci..
|
|
Re: rs..........
Od: 6416
|
Pridané:
2.4.2009 17:44
TO BY SI MAL ZRUSIT AJ PROVIDEROV --HLUPAK
|
|
hehehe
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
2.4.2009 13:15
dsl je prefikane ;)
|
|
:) zakon
Od: Hrivis
|
Pridané:
2.4.2009 13:17
Sranda ako dokaze niekde pracovat zakon ked sa chce...
|
|
tržby
Od: Ja.
|
Pridané:
2.4.2009 13:31
By ma zaujímalo, ako sa to časom odzrkadlí na tržbách. Sa ukáže, či tí tajtrlíci iba kecali, tárali alebo trepali.
|
|
Re: tržby
Od: try
|
Pridané:
2.4.2009 23:29
Ludia budu jednoducho napalovat dvd ako ked bol internet prilis pomaly na stahovanie filmov
|
|
abeceda
Od: papucnik
|
Pridané:
2.4.2009 13:32
To je len dokaz o tom, ze ked su peniaze a dostatocne silna loby ,tie animovane postavicky tam hore presadia uplne vsetko :)
|
|
Re: abeceda
Od: caasda
|
Pridané:
2.4.2009 14:13
chces povedat ze ten zakon je nanic ? .. by som ti v momente vykradol byt a popisal s tebou dalej na tuto temu
|
|
Re: abeceda
Od: claudius
|
Pridané:
2.4.2009 15:01
http://i.justrealized.com/
media/2008/08/
piracy-is-not-theft-handy-guide.jpg
bez medzier alebo
http://tinyurl.com/88ckvp
|
|
Re: abeceda
Od: peterPP
|
Pridané:
2.4.2009 15:05
ak hladas analogiu k stahovaniu, tak by bol lepsi priklad, ze sa mi vlupes do bytu a spravis si kopie z CDciek a odisiel. Moc by ma to nesralo asi.
|
|
Re: abeceda
Od: deathclaw55
|
Pridané:
2.4.2009 16:23
to je teda úplne odveci. analógia by bola, keby napríklad píšeš knihu/natáčaš film/nahrávaš hudbu/vytváraš hru a niekto mesiac pred vydaním príde k tebe do bytu, okopíruje to a dá na net...to je porovnateľné
|
|
Re: abeceda
Od: 34535
|
Pridané:
2.4.2009 16:48
Teba asi nie, len tych, ktori tu hudbu tvoria...
|
|
Re: abeceda
Od: sdasd
|
Pridané:
2.4.2009 16:52
.. neviem ci si niekedy v zivote sam nieco spravil co ma aj hodnotu, tak si predstav ze by ti to niekto aj ukradol. Ale ak si lenivec za kompom, co len kuka, zerie, serie a spi tak chapem tvoje poznamky.
|
|
Re: abeceda
Od reg.: kane777
|
Pridané:
3.4.2009 10:05
mne to ukradnut nikto nemoze, vydavam vsetko pod GPL (popripade aj LGPL) :D
|
|
Re: abeceda
Od: Tupcek
|
Pridané:
2.4.2009 20:18
analogia by bola, keby som prisiel, opisal si cislo kreditky, datum expiracie, prisiel domov a nakupoval na tvoj ucet...sak kreditka by ti ostali, akurat peniaze nie..
|
|
Re: abeceda
Od: compal
|
Pridané:
3.4.2009 8:46
vzdy sa to toci okolo jedneho pramena, ked spolocnosti ktore vydavaju media ci film alebo hudbu neznizia ceny tak ludia budu i nadalej hladat riesenia ako to obist.v podstate je to nenazranost..napr videopozicovne krachuju lebo si v potravinach alebo v PNS-ke kupis dvd film za 50sk a mas ho uz nastalo dam...nemusis ho vracat do pozicovne...
|
|
Re: abeceda
Od reg.: kane777
|
Pridané:
3.4.2009 10:02
Ano, to je presne to co sa spolocnosti snazia nahovorit ze pocet stiahnutych kopii krat cena za kus = ich priama strata.. pricom ak by nebola moznost stiahnut si to tak si to vacsina ludi nekupi.. Aspon mna by kupovanie rychlo preslo, ked za minuly rok vysli cca 3 dobre filmy ostatne, keby ze si ich kupim tak ich osobne pojdem tvorcom otrieskat o hlavu.
|
|
hmm...
Od: copyleft
|
Pridané:
2.4.2009 13:38
Koho chcu odsudit na zaklade IP? Majitela pripojenia? Lebo by to bolo dost divne, za PC mohol sediet ktokolvek z rodiny, priatelov atd... bolo by to ako odsudit niekoho za vrazdu, lebo jeho zbranou niekoho zabili, aj ked ine dokazy proti nemu nie su (sudit ho sice je mozne ale nie priamo za toto).
|
|
Re: hmm...
Od reg.: -nikto-
|
Pridané:
2.4.2009 13:40
to mas pravdu. nehovoriac o tom, ze sa ti niekto nabura do kompu a bez tvojho vedomia vyzdiela nieco a postahuje nieco...
|
|
Re: hmm...
Od: mi0
|
Pridané:
2.4.2009 13:47
Hmmm.. takže ak ku mne príde prepadovka a nájde u mňa drogy, môžem sa vyhovoriť, že mi ich tam dal niekto iný? Keď ma chytia v obchode a vo vačku budem mať kradnutý tovar, tiež môžem povedať, že o tom nič neviem, že mi to tam niekto narafičil? Keď príde z môjho mobilu a čísla výhražná SMS napríklad prezidentovi, môžem povedať, že som to ja neposlal? V podstate sa dá na každé obvinenie povedať, že som to nespravil... otázkou ostáva, ako sa k tomu súdy postavia (hoci prezunkcia neviny platí stále)
|
|
Re: hmm...
Od: papucnik
|
Pridané:
2.4.2009 14:10
Panko s vysokym iq.. tak po prve je to prezumpcia a nie prezunkcia... :)
A co sa tyka twojich dalsich mudrych komentov , ano ,je mozne ze ti niekto narafici drogy a zasahovka pride na istotu. A tak isto sa stava ze si kupis zuvacky winterfresh kupil si si ich inde a z twojho hlupeho pohladu (a pohladu predawacky ) je ten tovar kradnuty - (nie kazdy si berie blocik od zuvaciek ,vsakze)
Ale pocitac je nieco ,co pouziva kazda rodina, nie kazda rodina ma co clen ,to jeden pocitac, takze s mobilnym telefonom to nemozes porovnavat ani nahodou...
|
|
Re: hmm...
Od: tominot
|
Pridané:
2.4.2009 14:16
reagoval si na zjavnu blbost niekoho kto nevie ako to funguje a zjavne to ani sam nevies.
Ked ta aj chytia s dymiacou pistolou nad zastrelenym clovekom, i tak ti musia dokazat ze si to urobil.
tak isto aj drogy kt. budes mat v byte. Musia ti dokazat ze su tvoje.
Ak by to tak nebolo, polka sveta by bola zavreta a druha by ich strazila.
Este priklad.
Ked sa stane dopravna nehoda, kazdy si mysli a vie kto je vinnik, i tak treba dokazat ze za to naozaj ten clovek mohol. V opacnom pripade by sa nikdy nezistovala technicka zavada, ci ten na mieste tam naozaj v tom okamiho bol atd. atd.
takze tak.
|
|
Re: hmm...
Od: ddasdas
|
Pridané:
2.4.2009 14:17
praveze nie, je to uplne opacne ako ti pises. obvineny musi dokazat svoju nevinu. obcas zajdi na nejake sudne pojednavanie a zistis ako to chodi ;)
|
|
Re: hmm...
Od: tominot
|
Pridané:
2.4.2009 16:18
dalsi typek co nic nevie,
Takze podla teba, ak ta niekto obvini, ze si ukradol milion eur zo sejfu, musis dokazat ze si ich neukradol?
Fiiha!
Mozes nam prosim napisat, ako dokazes ze si nieco nespachal ked ti co ta obvinia nepotrebuju mat proti tebne nic, ty vsak podla teba musis dat dokazy ze si to neurobil?
pan Boh nam pomahaj s ludmi majucimi takeho spolocensko-pravne povedomie.
Jedina vynimka je.. znasilnenia, domace nasilie a pod.. Pri nich sa pristupuje - obvineny musi dokazat ze sa to nestalo. Ale aj k tvrdeniu ze sa to stalo musia byt aspon nejake dokazy.
Ok, stacilo. Sem tam si zapni telku, pozri napr. CSI Las Vegas, New York a spol. Zistis, ze su prave o hladani dokazov proti podozrivym. Nie opacne.
|
|
Re: hmm...
Od reg.: Chuck Garabedian
|
Pridané:
2.4.2009 16:30
no.. ale co taky odpadlik? cely serial je o tom, ako hlada dokazy o svojej nevine :)))
|
|
Re: hmm...
Od: tominot
|
Pridané:
2.4.2009 16:31
preto, lebo su dokazy o jeho vine. Keby ziadne neboli, nepotrebuje dokazovat to o com nieje ziaden dokaz.
|
|
Re: hmm...
Od: dasda
|
Pridané:
2.4.2009 16:55
.. napisem teda celu situaciu, lebo si asi nedokazes premietnut pointu tohoto vlakna.
Ak si pritomny niekde kde sa nieco stalo, samozrejme si potencialny kriminalnik. Ked tam nie je nikto iny, tak ty hladas dokazy ze to nie si ty.
Neplet sem situacie kedy dotycny nebol na mieste cinu v momente ked ho prichytila policia, resp. je zaznam ze doslo k nejakemu trestnemu cinu.
Mna nezaujima ze na taiwane vykradnu banku a ty si v zivote nebol na taiwane. Rozumies uz ako to bolo myslene ?
|
|
Re: hmm...
Od: tominot
|
Pridané:
2.4.2009 17:13
si absoluutne mimo!
dokazujes ze si to nebol ty az v dobe, ked su dokazy proti tebe ze si to bol ty.
Tak isto IP. Hned by zabasli niekoho komu v tej dobe ta IP patrila. ALe koho? Toho kto platil ten net, toho komu patril ten pocitac alebo toho kto pouzival v tej dobe pocitac.
Takze podla teba toho prveho, ktory musi dokazat ze to nebol. Samozrejme, podla tvojej teorie najprv niekomu vtrhnu do domu, zavru ho, nepovedia ani bu ani mu a ty budes len hadat preco ta asi zavreli, na zaklade coho a budes kecat a kecat a i tak ta zavru, lebo si sa neobhajil..
chech
|
|
Re: hmm...
Od: dasdadas
|
Pridané:
2.4.2009 20:29
ved prave o to ide, ze ta IP niekam patri, zistia ze je to pripojenie na meno toho a toho a ty musis dokazat ze si to nebol ty ale niekto iny nie ?
tak ked si na diskoteke, dojde razia a niekto ti podstrci 50kg heroinu pod nohy, urcite ta nepustia na slobodu s tym ze budu zistovat ci si to bol naozaj ty komu ta taska patri .. ale ty budes dokazovat ze ti to nepatri logicky.
|
|
Re: hmm...
Od: Tupcek
|
Pridané:
2.4.2009 20:31
nie, oni ta daju do vysetrovacej väzby a pokial si to mal pod nohami, musia hladat dokazy...ak ich nenajdu, si volny...samozrejme ak by si mal napr vo vrecku, tak to je uz dokaz, ktory musis vyvratit...
|
|
Re: hmm...
Od: dasdas
|
Pridané:
2.4.2009 20:35
fuh, no neviem .. mne sa zda ze je to tak, ze ked sa ty nemas ako obranit tak ides do vazby (presne takyto realny pripad sa stal v jednom meste), chalanovi sa presne tato ista situacia stala, nemal s tym nic spolocne, robili mu aj drogove testy, vsetko mozne a nemal ako dokazat ze to nie je jeho tak siel do vazania ... tak teraz som v pomykove, lebo ta story dopadla na zaklade toho tak co pisem.
|
|
Re: hmm...
Od: Daexik
|
Pridané:
3.4.2009 0:23
Vam to uz dobre j.be na tue hlavy...
|
|
Re: hmm...
Od reg.: Opera1
|
Pridané:
3.4.2009 10:59
aky su zrazu secia mudri :D
|
|
Re: hmm...
Od: gbq
|
Pridané:
5.4.2009 14:55
daj si piko daj si piko pojde ti karta
|
|
Re: hmm...
Od: asdasdaaa
|
Pridané:
2.4.2009 16:57
a narozdiel od teba nepozeram americke serialy ale mam informacie priamo zo sudnych sieni a porozpraval by som ti X pripadov toho, ako sa nevinny dostal do basy na 15 rokov .. ale nie som povinny ti robit prednasku reality. A nemam chut sa rozpisovat ..
|
|
Re: hmm...
Od: tominot
|
Pridané:
2.4.2009 17:14
najvyssi cas zacat ich pozerat, aby si mal aspon ake take povedomie ako funguje svet.
|
|
Re: hmm...
Od: Manix
|
Pridané:
2.4.2009 19:03
Samozrejme ze Tominot ma pravdu od toho je predsa prezumpcia neviny lebo ta musia povazovat za nevinneho a vinu ti dokazat, v opacnom pripade by to bola prezumpcia viny a to unas nie je :)...Ja sa ti Tominot cudujem ze sa s hlupacikmi hadas
|
|
Re: hmm...
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
4.4.2009 14:31
Oni su uplne mimo. Samozrejme ze dokazne bremeno je na strane policie, vysetrovatelov, prokuratora, zalobcu a sudu a nie na strane zalovaneho. To tu len mame ozaj debilov co ani nepoznaju zaklady trestneho prava.A takto potom aj vyzera nas stat.
|
|
Re: hmm...
Od: ,,,,,
|
Pridané:
2.4.2009 17:43
____________________
Takze podla teba, ak ta niekto obvini, ze si ukradol milion eur zo sejfu, musis dokazat ze si ich neukradol?
MAGGOT, STACI ASI DOKAZAT ZE SI NEBOL NA MIESTE CINU+SVEDKOVIA
|
|
Re: hmm...
Od: tominot
|
Pridané:
2.4.2009 18:52
staci len poriadne citat a az potom reagovat.
|
|
Re: hmm...
Od: dasdas
|
Pridané:
3.4.2009 7:53
ok, bavil som sa s kolegynou hned narano v praci a ona ma taky nazor ako ty :) .. tak neviem, ma to tak stve ze asi si vecer prejdem zakony :P
|
|
Re: hmm...
Od: dasasdd
|
Pridané:
3.4.2009 7:44
..presne tak, a preto sa vacsinou obvinuju ludia ktori boli pritomny na mieste cinu na zaklade dosvedcenia zaznamom z kamery, pomocou svedkov atd. .. takze policia neobvinuje len tak hocikoho na ulici ;) ako si to asi predstavuje tomminot ci ja sa vola .
|
|
Re: hmm...
Od: 5oM
|
Pridané:
3.4.2009 9:01
Nieje pravda...
Mna osobne odsudili len tak, bez dokazovania. Odsudili ma za ublizenie na zdravi a pritom som sa cloveka ani nedotkol, ani nebol ziaden dokaz, ani poskodeny nedokazal povedat, ze som to bol ja. Povedal, ze po takom case nevie povedat, ze som to bol ja. Len tak ma odchytili na ulici policajti, zobrali ma a sud ma odsudil. Odvolal som sa, a sud ma opat odsudil. Neexistuju tu ziadne pravidla, nasiju komukolvek cokolvek. A spravodlivost? Kdeze. A to som mal dobreho pravnika, ten len kyval hlavou, ze toto je normalka, ze to tak chodi. Tento system nema pravidla, ak si myslis ze ma, tak su to povrchne pravidla, ktore su tu len akoze. A zakon plati len podla toho kolko mas penazi, ake mas kontakty a nakolko si celebrita. Noramlny clovek si nepomoze - ide o statistiky "pripad vyrieseny".
|
|
Re: hmm...
Od: dasads
|
Pridané:
2.4.2009 14:17
*ti --> ty
|
|
Re: hmm...
Od: tominot
|
Pridané:
2.4.2009 16:23
moj mily, neviem kvo ta hodnotil pozitivne, zjavne vsak asi niekto kto tiez moc neovlada pravopis. Teda ak to tvoje ti ty je na napr. túto vetu:
".. i tak ti musia dokazat.."
Vedz ze to ti je tebe. ty je .. No vid priklad:
Ty Tomas, zajtra ti vratim peniaze.
che cheee =D
|
|
Re: hmm...
Od: h4t3ck
|
Pridané:
2.4.2009 17:24
>...praveze nie, je to uplne opacne ako ti pises.
praveze nie, je to uplne opacne ako TY pises.
Kde tam je chyba po jeho oprave?
|
|
Re: hmm...
Od: tominot
|
Pridané:
2.4.2009 18:51
diskusia o gramaticke.
neuviedol kde je chyba. miesto vecnej diskusie k teme ti co nemaju argumenty hladaju gramaticke, syntakticke chyby.
super, diskusia sa urcite posunula dalej!
|
|
Re: hmm...
Od: dsaasdasd
|
Pridané:
2.4.2009 20:33
.. je to presne tak ako pises, zial niekto nadtebou nenasiel chybu na spravnom mieste ;)
|
|
Re: hmm...
Od: alibaba40
|
Pridané:
2.4.2009 17:37
Kolko ludi je "notorickych stahovacov" a proste stahuju, "lebo platia".
Vysvetlim ako to vidim ja v suvislostiach.
Problem ma dva aspekty:
1 Sthovaci "z principu" neskutocne a nezmyselne navysuju Traffic.
2 Dielo niekto vytvoril a PATRI mu PRIMERANA odmena.
Ak by sa nasiel schodny sposob ako spoplatnit stiahnutie napriklad sumou 1-X? Eur tituly (je rozdiel v kvalite 64 a 384 Kbps aj v divix a DVD) - VSETKYM by to pomohlo.
Predsa len je v principe torrent vynikajuci sposob - rozlozi rozumnejsie zatazenie siete.
A patrilo by nejake percento za prenesene data aj providerom.
|
|
Re: hmm...
Od: miky
|
Pridané:
2.4.2009 14:11
Vtrhne k tebe protidrogove a aby urcite nieco nasli tak so sebou prinesu aj potrebnu davku...
dnes ti daju do kompu "subor" a zajtra ta odvedu v putach lebo tebe o tom zabudli povedat! atd
...
a film nepriatel statu nabera realne kontury!
|
|
.......
Od reg.: -nikto-
|
Pridané:
2.4.2009 13:38
podla mna je velmi skoro na hodnotenie poklesu traffiku. na take nieco take treba daleko dlhsi cas...
|
|
Re: .......
Od: papucnik
|
Pridané:
2.4.2009 14:14
Samozrejme ze je na to potreba dlhsi cas ,ale pankovia co tworili tu newsku chcu vsetkym povedat > NESTAHUJTE PRETOZE DOJDE AJ NA VAS..
Nenavidim polopravdy....
|
|
Re: .......
Od: dasdas
|
Pridané:
2.4.2009 14:15
to len ty si to tak vykladas bo sa bojis o svoje hardcore porno ..
|
|
Re: .......
Od reg.: Chuck Garabedian
|
Pridané:
2.4.2009 14:40
by ma teda zaujimalo, ze podla coho sa rozhodujes, kde napisat "w" a kde "v". mohol by si mi to objesnit? dakujem
|
|
Re: .......
Od reg.: XRO>>
|
Pridané:
2.4.2009 18:28
Podla mna je presvedceny, ze je to cool alebo zije v Polsku alebo iny nepochopitelny dovod. Kazdopadne vacsine internetovej populacie to pride trapne. Takymto prejavom si mozno bude rozumiet s emo pipkou z pokefu a aj ked je to skatulkovanie, u mna sa relevantnost takeho prispevku o dost percent znizi, bezohladu na kvalitu nazoru. Som uz raz taky a nie som sam.
|
|
Re: .......
Od: dasdas
|
Pridané:
2.4.2009 14:15
myslis tak 5 rokov ? :)
|
|
nove slovo
Od: ajajaj
|
Pridané:
2.4.2009 14:39
Bádam bádam.. ale slovo trafik nemôžem nikde nájsť.. pomôže mi niekto?
|
|
Re: nove slovo
Od: dasdsa
|
Pridané:
2.4.2009 14:48
inak nieco k veci ?
|
|
Re: nove slovo
Od: MaVa
|
Pridané:
2.4.2009 15:10
tiez mi to znie divne :)
|
|
Re: nove slovo
Od: 9875
|
Pridané:
2.4.2009 17:39
typek co predava v trafike :P
|
|
Re: nove slovo
Od: mojetajnemeno
|
Pridané:
3.4.2009 19:05
trafikant?
|
|
nové slovo???
Od: brigádnik
|
Pridané:
2.4.2009 17:44
predsa - vzor kluster alebo jailbreakovateľný
alebo trafika ;=)
|
|
Sherpa
Od reg.: Sherpa
|
Pridané:
2.4.2009 15:06
tak ten zakon obidu. piratebay pusti ipredatora a zase je vsetko tam kde bolo. aj ked mozno by nebolo zle, keby sa to nedalo obist a naozaj by sa menej stahovalo. aspon by studia konecne zistili, ze aj tak by si legalny obsah nekupovalo viacej ludi.
|
|
Re: Sherpa
Od: Tupcek
|
Pridané:
2.4.2009 20:29
praveze su taki ludia, ako napriklad aj ja, ze stahuju len kvoli tomu ze to je jednoduchsie...kebyze bolo na Slovensku iTunes, kupujem hudbu a filmy, ale tak nemam chut, bud to nema dostatocny vyber, alebo na to treba cakat, alebo treba pre to niekde ist...alebo to nieje legalne...a okrem toho je plno ludi, ktori by (obrazne povedane) bez svojej hudby neprezili...sice za to nechcu platit, ale keby nemali na vyber...jednoduchost a bezpecie ze ta neodhalia robi z internetoveho piratstva to, co to je...aj ked samozrejme je nezanedbatelna skupina ludi ako si ty, ktori ak nestiahnu, nemaju...
|
|
Re: Sherpa
Od: Tupcek
|
Pridané:
2.4.2009 20:33
samozrejme som zabudol dodat, ze asi malokto by kupoval tolko, co stahuje...ale vecsina by najskor aspon nieco kupila, co teraz nekupi...
|
|
pokles
Od: gnx
|
Pridané:
2.4.2009 15:25
Ten pokles traficu je preto bo som nebol doma doobeda:P
|
|
Vo Švédsku začal platiť nový copyrightový zákon
Od reg.: FAbi2
|
Pridané:
2.4.2009 15:27
Ešte že máme RapidShare:)
|
|
Re: Vo Švédsku začal platiť nový copyrightový zákon
Od: adsgfhgh
|
Pridané:
2.4.2009 16:36
hej, stiahnem 7-8GB, napr. nejaky HD rip, a ked chcem na druhy den dalsi, tak mam smolu, mozem cakat 2-3 dni, akoze mozem to...
|
|
Re: Vo Švédsku začal platiť nový copyrightový zákon
Od: adasasd
|
Pridané:
2.4.2009 17:00
no zial, nenazrany slovak ;)
|
|
Re: Vo Švédsku začal platiť nový copyrightový zákon
Od: aleluja
|
Pridané:
2.4.2009 17:25
treba kupit viac RS uctov
|
|
Re: Vo Švédsku začal platiť nový copyrightový zákon
Od: qwertys
|
Pridané:
2.4.2009 22:31
Ty si riadny de3il ked za warez platis. somar
|
|
Re: Vo Švédsku začal platiť nový copyrightový zákon
Od: aleluja
|
Pridané:
3.4.2009 8:12
A ty prehadzujes IP tcomu jak blazon ze :D
a ze kto je somar :P
warez nepotrebujem, uz som z toho totiz vyrastol, to bol len priklad.
|
|
Re: Vo Švédsku začal platiť nový copyrightový zákon
Od: Qwertys
|
Pridané:
3.4.2009 10:24
Iba hlupak za to plati a este riskuje aj copyringovy zakon.:DDD
|
|
Re: Vo Švédsku začal platiť nový copyrightový zákon
Od: rastos
|
Pridané:
3.4.2009 8:52
> Ty si riadny de3il ked za warez platis. somar
"Prečo si nevziať niečo, čo sa dá?" Tak si to myslel? Kde ešte funguješ tak ako na internete? V práci? U priateľa na návšteve? V obchode?
To dnes rodičia neodovzdajú svojim deťom ani štipku morálky a etiky?
|
|
Re: Vo Švédsku začal platiť nový copyrightový zákon
Od: RMM
|
Pridané:
3.4.2009 14:39
Spoločnosť RapidShare AG implementovala do svojho systému HappyHours pre užívateľov vlastniacich premium účty. Happy Hour je aktívna každý deň v čase od 2 - 10 hod rannej nášho času. Počas tejto doby je užívateľovi zarátaných len 10 percent zo skutočného objemu stiahnutých dát.
V praxi to znamená, že užívateľovi, ktorý v tomto čase stiahne 300 MB dát bude odrátaných len 30 MB z denného dátového limitu.
Objem nevyčerpaných dát, ktoré sa presúvajú do ďalších dní bol zvýšený z 12 GB na 15 GB.
|
|
Re: Vo Švédsku začal platiť nový copyrightový zákon
Od reg.: FAbi2
|
Pridané:
2.4.2009 22:21
Kokoti, hneď len mínuska viete dávať... Obmedzená prirodzená slovensklá demencia.
Tolko debilkov ako je na DSL.sk pokope som ešte nevidel.
|
|
Re: Vo Švédsku začal platiť nový copyrightový zákon
Od: igormi
|
Pridané:
9.4.2009 13:12
Pre hlupak kazdy hlupak
|
|
Re: Vo Švédsku začal platiť nový copyrightový zákon
Od: igormi
|
Pridané:
9.4.2009 13:13
Pre hlupaka kazdy hlupak
|
|
Blbosti
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
2.4.2009 17:46
Toto uz neni normalne. Co tymto chcu dosiahnut? A hlavne ti hlupaci s tymi audioknihami? Ludia si to nikdy nekupia! Uz len preto, ze budu vediet, ze su to SVINE a nebudu ich chciet podporit. Vyseru sa na ich audioknihy.
Toto nikam nevedie. Su pozadu vydavatelstva a rozne softwarove firmy...Nech si spravia ochranu poriadne, a nikto im to nebude kopirovat. Ze sa to neda? To je ich problem. Nech vymyslia inu distribuciu svojich diel. O peniaze ide im, nie nam.
Teraz su svedi "pod palcom". Svedsko stratilo moje sympatie.
A neviem preco hovoria o kradnuti. To je len "neopravnene kopirovanie". Ja im to dielo nepotiahnem, len si spravim identicku kopiu.
Bezny uzivatel si teraz musi davat bacha, aby nahodou nestiahol nieco nelegalne. Clovek, co sa vyzna, vie. BFU nevie, ze stahovanie hudby z netu je nelegalne. Sam poznam niektorych. A ked im pride list, asi budu velmi prekvapeny.
Inak to je trosku vydieranie. Dohodneme sa, zaplat nam 1 000 € za to, ze si stahoval nasu hudbu, alebo ta dame na sud. Kde sme?
|
|
Re: Blbosti
Od: nikto22
|
Pridané:
2.4.2009 18:41
inak, stahovanie mp3 a filmov je legalne,nie?... teda ak si to len stiahnes a mas len jednu kopiu (teda ak ju chces napalit na napr. dvd, z disku ju musis zmazat).
vsak preto platime poplatky za vsetky media, dvd-napalovacky, hdd a podobne. tym si vlastne tu hudbu/filmy predplatime.
teda aspon zevraj v cesku je to tak, tak dufam,ze je to aj u nas :-)
samozrejme: software je uplne nieco ine... tam pokial nevlastnis licenciu, mas smolu.
|
|
Re: Blbosti
Od: Slavcomirko
|
Pridané:
2.4.2009 19:23
niekto sledoval zive.cz :) ano, tak to bolo vysvetlene, a myslim si, ze takto by to malo aj zostat
|
|
Re: Blbosti
Od: nikto22
|
Pridané:
3.4.2009 13:44
nepamatam kde som to cital :-) ...a tiez si myslim,ze takto je to fajn :)
|
|
---------
Od: ---------
|
Pridané:
2.4.2009 18:07
Asi neviete nic o STB a komunistoch, potom by ste mohli pisat o dokazovani neviny. Stacilo, ze sa ujo Stalin pokakal a uz museli odstranit "par" ludi. A kedze on kakal dost casto, tak vieme ako to dopadlo. Podobne aj dnes. Ked nemas aktivnu zbran, ktora sa tvojou smrtou odpali a sposobi retazove odpalenie dalsich systemov po celej Zemi, nie si v bezpeci. Jedine, ze by bol na zemi niekto rafinovanejsi ako ty, a dokazal deaktivovat system, ktory je kopiou tvojej osobnosti. Lenze to by musel mat myslienkovu mapu tvojho mozgu a to sa zatial robi zdlhavo a stoji to obrovske biliony $. Lenze tvorcovia systemov to o sebe vedia a tak jeden druhemu nejdu do kosiara.
|
|
kopirovanie
Od: miroabcd
|
Pridané:
2.4.2009 18:55
http://www.advokatkocka.sk/index.php? cat=actualities§ion=articles&id=1
|
|
Re: kopirovanie
Od reg.: Matúš Čák Norris Trenčiansky
|
Pridané:
2.4.2009 19:20
to tu nikto nedokaze pouzivat tinyurl.com?!
|
|
Re: kopirovanie
Od: miroabcd
|
Pridané:
2.4.2009 20:25
neche sa mu
|
|
Re: kopirovanie
Od: Mumsito
|
Pridané:
2.4.2009 21:34
http://tr.im/ia9G
|
|
rerere
Od: steve44
|
Pridané:
2.4.2009 19:01
Podľa mna ak by sa ten zákon presadil u nás automaticky by sa zdvihlo použivanie open source software a linuxu kedže k woknam treba na každy program licenciu.
|
|
Re: rerere
Od: Rotavator
|
Pridané:
2.4.2009 19:54
K winu treba na kazdy program licenciu - ved existuje aj freeware. A ked niekto silou mocou pirati tak pochybujem ze kvoli copyrightovemu zakonu prestane.
Ten zakon je len bububu na piratov ktory si myslia ze teraz zacne nejake masove zatykanie alebo co. Nezmysel...
...a sakra klope mi tu na dvere softverova policia...
jeeeesus tie hovada vyrazili dvere - kde mam kua magnet na disky,
|
|
Re: rerere
Od reg.: kane777
|
Pridané:
3.4.2009 1:08
radsej pouzivam sifrovanie ako potom hladat narychlo magnet ;)
|
|
wifiwifiwifi
Od: wehehe
|
Pridané:
2.4.2009 21:53
Treba sa na niekoho pripojiť cez wifi a más po starostiach ja tahám okolo 200 Kb zadarmo a možu ma hladať kolko chcú.
|
|
Re: wifiwifiwifi
Od: M3G
|
Pridané:
2.4.2009 22:01
Keď máš bezdrôtové pripojenie, tak ťa nenájdu, huh?
Predpokladám, že cez to neidentifikovateľné bezdrôtové pripojenie aj háčkuješ.....
|
|
Re: wifiwifiwifi
Od: brekeke
|
Pridané:
2.4.2009 23:49
no pokial nemažeš prístupovú tabulku v access pointe a nemáš nejaké ultra špeciálne meno kompu tak myslím, že nemajú problém
|
|
easy__
Od: brekeke
|
Pridané:
2.4.2009 23:47
no ja by som to riešil tak, že si prenajmem server v zahraničí, sťahujem na ten a z neho potom už len priamo do kompu...
|
|
Hahah
Od: Tmac
|
Pridané:
3.4.2009 8:11
No a teraz mozete vsetci lutovat ze ste si nekupili MAC lebo keby ste mali MAC tak vas nikto nevystopuje. MAC nema IP lebo MAC nie je PC a MAC je najlepsi. A ani tahat z limewire nemusime lebo iToones nam da vsetko zadarmo. A potom to len tak jednoducho napojim cez usb do iPod a vsetko sa samo rozbehne. To by sa na PC len tak nedalo. A preco? Lebo MAC je najlepsi a nepotrebuje piratstvo. Je to presne ako s jablkami. Ale niekedy sa v nich najde aj nejaky ten cervik. No a co? Nic nie je dokonale. Mne to nevadi. Hlavne ze som stylovy a viem ze mam fasa vkus.
|
|
Re: Hahah
Od: claudius
|
Pridané:
3.4.2009 8:48
preco ma taky odpad ako ty pravo pisat do diskusii?
|
|
Re: Hahah
Od: jozo polka
|
Pridané:
3.4.2009 8:55
chapy pokus o flame?
|
|
Re: Hahah
Od: dasdas
|
Pridané:
3.4.2009 12:46
kupil som si MAC .. o 2 roky som zistil ze internet je lepsi ako mobil a SMSky .. o 3 roky som nasiel stranku dsl.sk .. po 2och mesiacoch .. wow, tu sa daju pisat komentare, asi im napisem co som zistil a hadam mi budu zavidiet a pochvalia ma, predsalen je to rarita (pockat, to slovo som len niekde videl) tak este raz .. , predsalen je to zriedkave mat MAC ..
|
|
bla bla
Od: karol k
|
Pridané:
3.4.2009 15:21
Ty s tym MAC-om si zapotil...ali vies o tom je demencia ludi ala Amerika, ze on len sadne za MAC-a pichne dnu iPod a vsetko mu SAMO skopiruje...a potom taky tipek sadne nikde inde za normalne PC kde si chce skopirovat hudbu a nevie ani spravit: oznacit ctrl+c a potom ctrl+v...kuka a teba a ti povie: mne to ide doma samo...a potom su taky ludia nevzdelany, hlupy a kilavy do vsetkeho lebo povie: Tak mne to ide samo ta ja neviem ako sa to robi...keby tak vstci ku tomu pristupovali ta sme riadne pozadu s dobou...
|
|
asdfjklo
Od: asdfjklo
|
Pridané:
3.4.2009 15:35
Ved nech len pride ku mne domov policia...zatknu ma, dokazu mi to, odsudia ma, pojdem do basy, ale aj tak si ziadnu hudbu nekupim...a sediet v base za peniaze danovych poplatnikov...pricom ziadne starosti...nech len pridu...
Si asi myslia, ze sa z nich niekto posere...predajnost im to nezvysi...alebo uz ked predaj, tak nech je vsade cena rovnaka, ci v amerike, europe, australii, japonsku aj neviem kde vsade...a ked chce EU cely ten zakon uplatnit na vsetky staty, potom nech aj zarobky su rovnake vo vsetkych statoch...a nie tu stoji DVD film 15 E a zarabame 900E a vo Francuzsku stoji ten isty film 5E a zarabaju 5000E...ci aky to maju priemerny zarobok
|
|
asdfjklo2
Od: asdfjklo
|
Pridané:
3.4.2009 15:38
Nemecko 2500E priemerny mesacny zarobok...tzn. 2500E ja 2500E manzelka...svoji vyplatu odlozim z manzelkinej vyzijem a za 4 mesiace mam 10000E cize na fajne nove auto...a u nas? 100 rokov sporis aj tak nenasporis...alebo uz ked tak zoberes leasing na 5rokov co je 60mesiacov - oproti ich 4...sranda...
|