|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_______
Od: ___
|
Pridané:
27.3.2009 9:06
Konecne sa zacali branit! Apple ma vzdy stval tymi svojimi stupidnymi nizkorozpoctovymi spotmi "-Hi PC! -Hi Mac!" kde kedze nemal objektivne co povedat tak len utocil na konkurenciu. Dufam ze reklamy MS budu agresivnejsie, pretoze Macu sa da vytknut omnoho viac!
|
|
Re: _______
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
27.3.2009 9:16
To bude zasik flame :)
|
|
Re: _______
Od: .em
|
Pridané:
27.3.2009 15:21
Napriklad, ze... kde sa dvaja biju, Linux vyhrava?? :P
|
|
Re: _______
Od: ........
|
Pridané:
29.3.2009 9:43
linux prezije ale ako vitaz nie.....aspon to tak nevidim v blizkej buducnosti
|
|
Re: _______
Od: Stevennnnn
|
Pridané:
29.3.2009 11:16
asi tak, na vitaza by to chcelo PORIADNE zapracovat na user friendly stranke celeho OS, avsak s tym aky je windows user friendly(taka vista) by to nemuselo byt tazke :-D
|
|
Re: _______
Od: choros
|
Pridané:
29.3.2009 18:01
Linux nie je OS, ale jadro. kernel.org
|
|
Re: _______
Od: Stevennnn
|
Pridané:
29.3.2009 19:41
sorry za nevedomost, kazdopadne chce to zapracovat na user friendly stranke linux distier :)
|
|
Re: _______
Od: milan.ko
|
Pridané:
30.3.2009 9:22
Pod pojmom "linux" mozes brat viac veci, podla toho, aky siroky mas pohlad. V najuzsom pohlade to je len jadro, v najsirsom akakolvek linuxova distribucia.
|
|
Re: _______
Od: micro
|
Pridané:
27.3.2009 11:18
len tu holku mohli vybrat krajsiu a ne okuliarnatu
|
|
Re: _______
Od: p.h.
|
Pridané:
27.3.2009 11:25
nahodou, dievcata s okuliarmi mi pripadaju celkom fajn. (aspon to nie je ze mam okuliare ale nenosim ich kvoli imidzu)
|
|
Re: _______
Od: PCnity3
|
Pridané:
27.3.2009 13:13
Ma to byt real person...
|
|
Re: _______
Od: choros
|
Pridané:
27.3.2009 12:48
Je pekna.
|
|
Re: _______
Od: micro
|
Pridané:
27.3.2009 22:38
som rad ze sa ti pacia taketo holky aspon mam mensiu konkurenciu pri tych naozaj peknych
|
|
Re: _______
Od: laks
|
Pridané:
27.3.2009 23:15
Chytrak, len aby si nespadol dole ustami s takym egom...
|
|
Re: _______
Od: niktos
|
Pridané:
30.3.2009 0:11
chalan, bodaj by si stretol babu s cockamy a potom sa preberies. sulin!
|
|
Re: _______
Od: milan.ko
|
Pridané:
30.3.2009 9:24
Ty si asi lolo, co sa ti na tejto nezda? Vsak vyzera vyborne.
Si ako moj kolega, tiez kazdu babu, co vidi na ulici komentuje, ze co je na nej zle, a ked som sa ho opytal, ze ci jeho priatelka je na tom lepsie, tak ostal ticho.
|
|
Re: _______
Od: neprihlaseny alino
|
Pridané:
27.3.2009 14:12
lol, mna dostal ten koniec, "Windows - life without walls" sami si nakydali ze ich OS nema steny a ze je deravy xD.
|
|
idiot
Od: trigger*
|
Pridané:
27.3.2009 17:16
debilko nepochopil
|
|
Re: _______
Od: geo
|
Pridané:
27.3.2009 18:30
no walls? no windows
alebo kam inan davate okna? :D
|
|
Re: _______
Od: iStur
|
Pridané:
27.3.2009 21:05
vies, niekto ma iba okna a ziadne steny.
ale chapem, ze si take cosi este nevidel.
|
|
Re: _______
Od: ,,,
|
Pridané:
27.3.2009 21:17
Urcite ta reklama je Made On A Mac
|
|
trapne
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
27.3.2009 9:08
strasne trapna reklama...Tym, ze ma notas Vistu klesne jeho vykon minimalne o 25%.
|
|
Re: trapne
Od: quaso
|
Pridané:
27.3.2009 9:16
Tak si nastahuje tucniakov. Ti tiez preziju PC
|
|
Re: trapne
Od reg.: den__
|
Pridané:
27.3.2009 9:33
hehe, ta veta mi pripomina nieco podobne, len s inym zvieratkom.... :-)))
|
|
Re: trapne
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
27.3.2009 9:18
No hod sem nejaky link, ktory podpori tvoje 25% tvrdenie :)
|
|
Re: trapne
Od: rad
|
Pridané:
27.3.2009 13:52
samozrejme ze to je kravina ze 25%, ved toto nie su pocitace s 512 ramky.
|
|
Re: trapne
Od reg.: PolloK
|
Pridané:
29.3.2009 13:56
takmer som zaspal, pokym ta hlista sla hajat:P
Asus EEE PC 900 Vista Vs XP Vs Linux - Boot & Shutdown Test ...
http://www.youtube.com/watch?v=83JGgxbH1B4
|
|
Re: trapne
Od: siirii
|
Pridané:
27.3.2009 9:30
To hovorila miestna veštkyňa od vás z rohu ulice?
|
|
Re: trapne
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
27.3.2009 9:32
Používaním notebooku takými analfabetmi ako si ty aj o ďalších 25%.
|
|
Re: trapne
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
27.3.2009 11:00
nastuduj si co znamena slovo analfabet. A ked uz som taky analfabet, tak preco mi ide teraz notas lepsie ako s Vistou?
|
|
Re: trapne
Od: Kapor z Vane
|
Pridané:
27.3.2009 12:39
to bude tym ze ho nepouzivas ty ale tvoja nestastna druzka
|
|
Re: trapne
Od: mac+win uzivatel
|
Pridané:
27.3.2009 15:36
Uz si konecne uvedomte ze pc nie je len pre admina ale pre kazdeho. MOja svokra - raz za rok jej musim preinstalovat win, inak to nejde (stale pomalsi, stale daco nejde). Musis jej tam narvat kadejake antiviry, antispyware, firewall a kedze ona nevie anglicky tak klika na vsetko ok.... asi tak. MOja manzelka funguje uz 25 roky na macbooku - stale vsetko funguje tak ako predtym, ziadne problemy. Pracujem na niekolkych pc +mac ale ak by som nemusel, hodim tie windows stroje vsetky von oknom. Jedina vyhoda su peniaze. Otazka je len o tom = mas na to aby ti to ficalo (takmer) bezchybne ? alebo sa radsej uspokojis s lacnejsim + sive vlasy? potom co som presiel rozne visty (aj 64bit) som skoncil pri win2008 srv - to ako tak zatial slape v pohode... (zatial asi najlepsi win s akym som kedy robil, robil som so vsetkymi). som zvedavy na pearc.de stoje
|
|
Re: trapne
Od: ujo imro
|
Pridané:
27.3.2009 18:41
ok, tak si iba polovicny analfabet.
teda iba anal.
|
|
Re: trapne
Od: jjjjj
|
Pridané:
27.3.2009 13:52
Preto si ju určite hneď downgraduje na MS-DOS 6.0 aby mohla vyťažiť 100% výkonu z notebooku... To len bude FPS v DirectX 10 hrách... ;-)
|
|
Re: trapne
Od: m44
|
Pridané:
27.3.2009 14:15
rozdiel v dx9/dx10 grafike neni zas tak velky (ak vobec nejaky) a na xpcku by mala viac fps, ako ty na viste;)
|
|
Re: trapne
Od reg.: sineDD
|
Pridané:
27.3.2009 15:26
no neviem kto tu porovnava...
|
|
Re: trapne
Od reg.: jakub h
|
Pridané:
27.3.2009 19:44
dx10 das na XP?
|
|
Re: trapne
Od: Johny323
|
Pridané:
28.3.2009 17:41
Das, lez paradoxne idu tie hry s menej FPS ako pod Vistou...
|
|
lacne veci
Od: meff
|
Pridané:
27.3.2009 9:09
to tak býva - že kvalita niečo stojí.
|
|
Re: lacne veci
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
27.3.2009 9:29
xces mni povedat, ze mac je kvalita? je to obycajny shitt, predrazene veci a ludom psychologicky podvrhnute tvrdenia o kvalite nic viac. mal som nejed mac a jak mi prisli pod ruku tak som ich odstranoval, bo a celkovo vsetky i-shitty od macu su na nic.
|
|
Re: lacne veci
Od: siirii
|
Pridané:
27.3.2009 9:31
No jo, skús argumenty Ty Mac-odstraňovač, stačí jeden.
|
|
Re: lacne veci
Od: fakt sa mi nece prihlasovat
|
Pridané:
28.3.2009 23:37
Nic proti OSX ale ten hw je sice pekny ale na... keby licencia OSX umoznovala ho hodit napriklad na SONY VAIO rady AW tak uz ficim na macu ale pokial ich licencia bude viazana na ich HW neni o com. BTW nejde mi o cenu niektore "AW-cka" su drachsie ako mac pro. Mne ide fakt o ten mac-acky HW je to proste Shit zabaleni v peknej krabicke poktitej alobalom.
|
|
Re: lacne veci
Od: .lubos679679
|
Pridané:
27.3.2009 9:32
Aj ked nemam rad Apple, ale ich veci su naozaj kvalitne. O tom niet pochyb.
|
|
Re: lacne veci
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
27.3.2009 9:34
http://www.postimage.org/image.php?v=aVh9kR0
|
|
Re: lacne veci
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
27.3.2009 9:37
to je super, vyborne som sa pobavil. Asi tak nejak je to z tymy i-shittmy, max sluzia na image na nic viac.
|
|
Re: lacne veci
Od: Dddddddd
|
Pridané:
27.3.2009 12:34
Preto sa pouzivaju na profesionalnu upravu videa, pracu s grafikou a pod, ze?
|
|
Re: lacne veci
Od: iVechet
|
Pridané:
27.3.2009 13:38
rovnako, ako MS PC.
|
|
Re: lacne veci
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
27.3.2009 13:50
ako kto, to iste zvladam aj na klasickom PC. A uplne profesionalne sa pouzivaju sgi-cka len tak pre zaujimavost. grafici co robia s mac-mi si myslia ze su profesionali a ze mac je cisto proficky stroj. no prislovie vravi ze na grafiku su lepsie mac-y, tak to sa hadat nebudem ale nic viac. Mal som doma G3, G4, a aj G5, ale ako mi to prislo tak som to odpalil prec, skratka nesadlo mi to.
|
|
Re: lacne veci
Od reg.: cca01
|
Pridané:
27.3.2009 10:42
Tento obrazok by mohli dat do wikipedie pod heslo "demagogia". Ten princip sa hodi na zhodenie hocicoho pred hocicim.
|
|
Re: lacne veci
Od reg.: cca01
|
Pridané:
27.3.2009 10:42
Ale ako pobavenie je to dobre :D
|
|
Re: lacne veci
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
29.3.2009 12:03
Vsak rovnaka demagogia je aj PR firmy apple. Staci sa pozriet na oficialne stranky safari. Ten browser je proste dokonaly, ma vsetky naj- ake existuju a vsetky tie nove finticky, no to svet este nevidel :)
|
|
Re: lacne veci
Od: choros
|
Pridané:
27.3.2009 12:54
Vyhotovenim urcite kvalitne su, ale investujem radsej do niecoho kvalitneho aj po funkcnej stranke. A nikto sa nemoze hadat, designom a ovladanim patria tiez medzi spicku. Napr. taky iPod ma velmi jednoduche a prijemne ovladanie, ale o uzavretom systeme nahravania skladieb radsej pomlcim.
|
|
Re: lacne veci a Rivale z marsu
Od: kukoax
|
Pridané:
27.3.2009 11:16
Rivale co robia martania? vitaj na zemi. Mac je predrazeny jak svina o tom niet sporu , ale tak isto niet sporu o kvalite. Ja by som to nikdy nekupil, ale si tusim prvy co sa stazuje. O co ti ide?, oznamuit svetu, ze si debil? No dobre berieme na vedomie. Ich porovnavaciu a znevazujucu reklamu neuznavam, Pouzivam shit windows, lebo je pohodlny a ja som lenivy. Obcas ma sialene vytoci, ale nie som prefektcionista tak si zanadavam a idem dalej. Nemam chut a naladu testovat lepsie systemy. Windows poraza konkurenciu tym , ze vyuziva pohodlnost ludi, poskytuje pohodlie na ukor bezchybnosti, asi to vacsine vyhovuje.
|
|
Re: lacne veci a Rivale z marsu
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
27.3.2009 17:30
pocuj ty somrak, urazaj si toho kto ta vyprdol a debil si ty, nie ja. tak isto kvalitu mas aj od inych vyrobcov a za lepsiu cenu, nie len mac dokaze mat akoze kvalitne veci, uznam, ze max na image su dobre nic viac. a tak isto faxam na windowsoch, ale aj na linuxe, bo na vyvoj je to lepsie, a inklinujem viac k linuxom, ale zato neplujem na windows ako to robi vacsina, a pri tom faxaju na windowsoch, len som mal moznost pracovat aj na mac-och a hovorim, ze je to onicom, len pocitac ktory ma iny design a system, ale nicim nevynika. mozno pre tupich amikov, nic viac. asi tolko k takym ufonom ako si aj ty. a nabuduce si urazky nechaj pre ineho, ja tu nikoho neurazam. tak sa kontroluj.
|
|
BigMac
Od: IoI
|
Pridané:
27.3.2009 9:09
Congrats Lauren, It's a PC!
Jediny velky Mac co kupis pod $1000 je BigMac :-)
|
|
Re: BigMac
Od reg.: den__
|
Pridané:
27.3.2009 9:35
ale ten tiez nema 17" displej :-)
|
|
Re: BigMac
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.3.2009 11:29
ale su knemu hranolky
|
|
Re: BigMac
Od: menace
|
Pridané:
27.3.2009 11:58
ktory debil si kupi 17" notebook? bud rybu alebo raka, nie obe
|
|
Re: BigMac
Od: Adrique
|
Pridané:
27.3.2009 12:23
na 17" NB robim grafiku uz 2 roky a do mensieho by som urcite nesiel. A stolovy pocitac s displejom sa neda len tak zavesit na plece, alebo mat na kolenach v posteli. Ale mozno ty to mas tak rad.
|
|
Re: BigMac
Od reg.: kane777
|
Pridané:
27.3.2009 14:13
neviem, 17" sa mi tak ci tak zda na serioznu pracu malo.. radsej 2x22"
|
|
Re: BigMac
Od reg.: den__
|
Pridané:
27.3.2009 14:15
co maju 17" notebook, ryba a rak spolocne s BigMacom??? :-)
|
|
reklamy macu
Od: p.h.
|
Pridané:
27.3.2009 9:14
reklamy macov sa mi nahodou celkom pacili. na nervy mi macy zacali liezt az ked sa zmacoval moj bratranec (iphone, nejake mini mac pc) a zacal ma otravovat s tym ako je to super cool vsetko...
|
|
Re: reklamy macu
Od reg.: den__
|
Pridané:
27.3.2009 9:36
Oni musia tie plasty niecim napustat. Nejakym kvalitnym fetom...
|
|
Re: reklamy macu
Od: ivan google
|
Pridané:
27.3.2009 9:50
iKokain nieco stoji.
preto ta cena apple. ale mozno maju dohodnute nizsie ceny z kolumbie.
|
|
Re: reklamy macu
Od: rms
|
Pridané:
28.3.2009 1:13
wow, zda sa ze nie som sam kto ma odpor k tym ich plastom co sa krcia pri zahriati co sa u apple HW stava casto
...lacny odpad
|
|
Re: reklamy macu
Od reg.: den__
|
Pridané:
30.3.2009 9:47
tak ty si uplne priam precitil podstatu mojho prispevku.... :-)
|
|
Ohryzok
Od: dlb
|
Pridané:
27.3.2009 9:15
Vsetci tu pindaju jaky je MS shit ale polka z vas ma Win. A Linuxaci aspon nemaju utocne kampane ako trapny Zelovoc. Maju pekny dizajn a fajn technologie, ale ich politikou je to zabite.
|
|
Re: Ohryzok
Od: .lubos679679
|
Pridané:
27.3.2009 9:24
Mas pravdu. Kazdy tvrdi aky je Win hlupy, ako si v Microsofte hlupaci....a vacsina z tychto nadavacov pouziva Windows a ine Microsoft vecicky. :-)
|
|
reklama
Od reg.: Viktor Majko
|
Pridané:
27.3.2009 9:23
no jo .. za 700 dolcov si kupila notebook od hp ktory mozno ma neaky vykon a neaky vyzor, ale po dvoch rokov bude dobre rozje*kany.. kvalitne veci nieco stoja... to co tam hovoria ze " im just not cool enough to blabla" by malo byt skorej ze nemam dost penazi na kupu kvalitnej prepracovanej masinky ktora vydrzi velmi dlhu dobu nez sa zacne opotrebovavat tak si radsej kupim nieco lacnejsie a dalsi rok si kupim zase lacnejsie a prirobim si dalsie starosti
|
|
Re: reklama
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
27.3.2009 9:33
no tak to si sa trafil uplne mimo, bo prave ja uz dlhe roky len HP-cka pouzivam, a prave preto, ze su najodolnejsie, a vykonovo tiez patria medzi najlepsich. V minulosti je pravda, ze boli drahsie, ale v dnesnej dobe za dobry peniaz mas super masinu, co aj vydrzi, a to dost cestujem a nosim ho vsade a uz neraz s nim bolo zaobchadzane aj hrubsie, a vydrzi, praveze HP-cka su z jednych najmasivnejsich notasov za rozumnu cenu, tak nepindaj do toho ked sa nevyznas. mac je total predrazeny, a nic dokopy nema.
|
|
Re: reklama
Od: ja.
|
Pridané:
27.3.2009 9:50
Zo skusenosti, co sa vyka fyzickej vydrze je moje poradie taketo:
Thinkpad (oba, aj IBM aj Lenovo)
Apple
...
Dell
...
(velka medzera)
...
HP, Sony
...
...
...
a tu uz sa o nejakej kvalite alebo tovarenskom spracovani neda hovorit (Asus, Acer, MSI a podobny odpad)
|
|
Re: reklama
Od: ivan google
|
Pridané:
27.3.2009 9:51
panasonic napriklad.
|
|
Re: reklama
Od: ja.
|
Pridané:
27.3.2009 9:55
Panasonic som nikdy nemal v rukach, neviem posudit. Este som zabudol Toshibu, ta patri do kategorie "HP, Sony".
|
|
Re: reklama
Od: thomasoooo
|
Pridané:
27.3.2009 21:35
no ani by som nepovedal.... mal som uz 2 toshiby, ale to bol riadny brak.... nepotrebujem notas ako thinkpad, ved ho beriem iba v taske a nie na front (tym nechem povedat, ze nieje dobry).... HP a Sony su komercne kraviny, u ktorych urcite neplatis za vykon... skoncil som s asusom, s ktorym som viac nez spokojny.... jediny problem, ktory vidim v asusoch, je ich technicka podpora na slovensku.... obrovska vyhoda je to, ze ponukaju asi vsetko... od netbookov ako eee az po vykonne masiny....
|
|
Re: reklama
Od reg.: kyle;
|
Pridané:
28.3.2009 20:46
Moj subjektivny pohlad:
- lenovo/thinkpad prezije takmer vsetko, ale je drahy, vhodny pre tych co chcu pracovat nie sa ukazovat aky maju krasny nb
- toshiba ma dobry pomer cena/vykon, celkom kvalitne prevedenie, znami a brat sa zatial nestazuju
- asus sa kamaratovi rozpada, stara sa onho ako o oko v hlave a pukaju plasty + najnovsie odpadavaju casti sasov po 1+ roku!
- hp pavilion 9xxx, mam to stastie ze mam nemecky model no a zatial som nadmieru spokojny
- s ostatnymi nemam skusenosti tak nebudem komentovat :)
Myslim, ze dost zalezi od serie alebo celeho produktoveho radu. Urcite su aj vynikajuce asusy a aj nanic lenova.
|
|
Re: reklama
Od: kamosh
|
Pridané:
27.3.2009 9:59
suhlasim s tebou mas pravdu a IBM = LENOVO ak nepocitas notebooky stare viac ako 3-4 roky
|
|
Re: reklama
Od: rms
|
Pridané:
28.3.2009 1:17
wtf?! naco si to pisal? ...pretoze sa mylis...
Lenovo ma (aj) vlastne rady.
|
|
Re: reklama
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
27.3.2009 10:01
no ja to beriem, ako tvoj subjektivny pohlad, bo u mna je to skor inak, 1 HP za tym si stojim, 2, DELL 2 kusy som mal tiez, boli celkom v pohode a potom IBM thinkpad. A ostatne neviem, bo az tolko som s nimi nepracoval, ale jednoznacne u mna sa presadili HP, co uz do kvality a tak isto aj do vydrze.
|
|
Re: reklama
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
27.3.2009 10:02
A Ty si čo pil vodu z práčky? iBM/Lenovo, HP/Compaq sú na jendej lodi. Apple je v inej dimenzii...úplne. Pre dementov čo si myslia že keď je niečo predražené, tak je to dobré.
|
|
Re: reklama
Od: ja.
|
Pridané:
27.3.2009 10:11
Takymto jazykom sa bav doma s fotrovcami, nie so mnou.
Lenovo a HP nie su v tej istej lige, mam pochybnosti o tom, ci vobec hraju tu istu hru. Chces porovnavat precizne vyhotovene magneziove chasi, ktore vydrzi pad zo stola (Lenovo), alebo precizne hlinikove sasi (Apple) s vrzgajucimi plastami HP? Chces porovnavat sleep mode OSX (pocitac je pripraveny na pracu do 3s od otvorenia displeja) s nutnostou vypnut/zapnut pri kazdom preruseni prace a vadnymi mikrokodom pre CPU v HP?
|
|
Re: reklama
Od reg.: kane777
|
Pridané:
27.3.2009 13:59
huh? to o com rozpravas? mam HP a takisto tam mam sleep mode, ktory je pripraveny na pracu za 2 sekundy..
|
|
Re: reklama
Od: janost
|
Pridané:
27.3.2009 14:50
kolega prave robi na novom HP a ked sa zapne sleep mode tak je akurat tak pripraveny na restart...
|
|
Re: reklama
Od: -peter--
|
Pridané:
28.3.2009 1:32
HP ma aj magneziove modely (elitebook). Staci pohladat na youtube ako japonec na to nalozi cez 200kg, potom sa na to postavi, potom to hodi o zem a nb prezije bez ujmy.
|
|
Re: reklama
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
28.3.2009 14:27
ty fakt nevies o com pises. si myslis ze len apple su z hliniku? tak si potom v zivote nie ze nedrzal, ale ani nevidel HP, tak neviem o com to pises. a pomer cena/vykon pri HP je urcite lepsi ako pri apple. kazdy si mysli, ze ked je to total predrazene, tak to musi byt aj dobre. ale tajomstvo je v tom, ze reklamna kampan pre apple je draha, a to si musi potom zaplatit zakaznik, bo apple potrebuje masivnu reklamu ako kazdy zly tovar. Kvalitny a dobry tovar sa preda aj sam bez reklamy. V tom je ten hacik. A preco apple zacal vyrabat aj z masiny z intel cpu-ckami, ked pred tym mal len motorolu? bo pc boli a budu vzdy lepsie ako macy. macy mas fakt len na image a mozno sa na nich lepsie robi grafika, ale ani to ma moc nepresvedcilo.
|
|
Re: reklama
Od: dasdsa
|
Pridané:
27.3.2009 10:49
a akej cenovej relacii kupujes notebooku ? .. mal som Acer ako prvy notas, no problem, ani jeden servis nic .. teraz mam jeden Asus, tiez bez problemov .. 100% spolahlive, ani jeden servis po viac ako 1,5roku, stale ten isty vykon, case drzi, .. nechapem.
Ked niekto kupi notas za 300eur tak nech sa necuduje, ale ja som kupil za 2400 ten posledny a som spokojny ..
|
|
Re: reklama
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
27.3.2009 9:35
kamos ma HP stary 5 roky, fici mu bez problemov...
Apple nikdy nepatril k firmam ktore davaju dobry pomer cena vykon skor sa drzali imagovych veci...
|
|
Re: reklama
Od: kamosh
|
Pridané:
27.3.2009 9:58
asi ho nepouziva kazdy den minimalne 5 hodin vkuse
|
|
Re: reklama
Od: hahahah
|
Pridané:
27.3.2009 9:47
No ak si mam kupit mac za 2000 dolarov alebo pc za 700, tak radsej to pc. pretoze mozem za dva roky kupit dalsi pc za 700 a za dalsie dva roky dalsi pc za 700. A zaplatim tolko co ty za mac. Takze ty budes mat svoj 5 rocny mac za povodnych 2000 ktory uz bude moralne zastaraly, kdezto ja budem mat ultracool novy HP s najnovsimi technologiami :) Kto na tom bude lepsie? :)
|
|
Re: reklama
Od: .lubos679679
|
Pridané:
27.3.2009 9:50
Kupis si ich viac a on bude mat stale len ten jeden.........
On usetri prirodu, ty nie.
|
|
Re: reklama
Od: onem
|
Pridané:
27.3.2009 9:53
to je fakt argument ako noha
|
|
Re: reklama
Od: Madres
|
Pridané:
30.3.2009 0:03
Ja len ze za tych 5 rokov ten mac bude stale v poho fachat zatal co ty kazdy rok menis tak to je potom o com? o nicom kazdy rok kupis neco co bude sracka ozpadne sa to namestoho toho co ti vydrzi pet rokov je to cool a aj to fachci ? zamysli sa
|
|
Re: reklama
Od: ja.
|
Pridané:
27.3.2009 9:53
No poviem ti to tak, som rad, ze mam svoj pat rokov stary mac (ma presne pat rokov, kupa v marci 2004) a nie ultracool novy HP. Ten stary mac, napriek tomu ze je moralne zastaraly, je stale uzitocnejsi a spolahlivejsi, ako novy ultracool HP (uz konecne vyriesili power management aspon na uroven macov z roku 2000? Uz sa spolahlivo zobudi zo sleepu/hibernacie?).
|
|
Re: reklama
Od: m44
|
Pridané:
27.3.2009 14:22
starucky hp nx6110 sa budi a vzdy budil uplne spolahlivo
|
|
Re: reklama
Od: awdadw
|
Pridané:
27.3.2009 20:14
moj 5 rocny thinkpad funguje tiez lepsie ako ultracool novy HP... a nie je to mac :)
|
|
Re: reklama
Od reg.: cca01
|
Pridané:
27.3.2009 10:40
Mudrc, nezabudaj este na to, ze ked novy mac kupis za $1000, a bakelitak HP za $500, tak potom po niekolkych rokoch ten mac predas za $500 a HP mozno za $100. Pritom mac nebude az tak moralne zastaraly ako to HP, aj vdaka tomu logu co ma na kryte. A to este nehovorim o mentalnom a dusevnom zdravi, ktore si usanujes. :D
Takze hor sa do kupovanie cool HP notebookov z modernym lookom a wow logom na screene.
|
|
Re: reklama
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
27.3.2009 10:00
mi chceš povedať že MAC po HW stránke bude po dvoch rokoch TOP? lol. Ako s tým argumentom choď vieš kam. Človek čo nemení PC hardware každý rok, max dva a nerobí aktívne v oblasti vývoja, tak mu stačí akékoľvek HPčko a dobrá starostlivosť. Zákazníci čo majú lacné HPčka sú spokojní už 5+ rokov.
|
|
Re: reklama
Od: Kapor z Vane
|
Pridané:
27.3.2009 12:47
Vies to su tí dedinskí majtri, ya pivo ci dve "posklada" komp zo srotu, a je rad ked si nasetri na svoj coool MAC, ktory ma 5 rokov, ma 1jadrovy procak, ale idem mu rychlejsie ako dvoj/stvor jadro procaky :)
|
|
Re: reklama
Od: janost
|
Pridané:
27.3.2009 13:29
môžeš mať aj sto jadrový procak pokjal nemáš dobre optymalyzovany systém a aplikácie bude Ti to stejne na k***t
|
|
Re: reklama
Od: dadsda
|
Pridané:
27.3.2009 14:36
fuha, skus mi poradit teda ako zoptimalizovat .. co ja viem .. Adobe Photoshop CS4 ? :))) .. bo v zivote som este nepocul o optimalizacii aplikacii v domacnostiach :)
|
|
Re: reklama
Od: h4t3ck
|
Pridané:
27.3.2009 14:37
Odporucam ti vylepsit optYmalYzaciu gramatiky :-)
|
|
Re: reklama
Od: janost
|
Pridané:
27.3.2009 15:20
za optimalizáciu aplikácii zodpovedajú vývojári napokon niekto to urobiť musí .sorac za tu gramatiku:)
|
|
Re: reklama
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
27.3.2009 10:01
Nevidím jeden jediný dôvod na kúpu jablka. Alebo Ti ide o super nekompatibiltu s 80% sveta?
By som spravil reklamu pre Mikrošrot:
"Wanna get incompatibile with 80% of the world? Get a mac! Go "Pro""
|
|
Re: reklama
Od: .lubos679679
|
Pridané:
27.3.2009 10:05
Preco "nekompatibilita"????????
To len Microsoft sa snazi, aby alternativne OS nemohli otvorit MS formaty......ale nejako sa mu prestava darit.
|
|
Re: reklama
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.3.2009 11:43
pretoze ich vyrobky nepodporuju ani len mass storage a to nie preto, ze by sa to nedalo, ale preto, ze naschval. Apple je mala firma s monopolnou politikou. Boh nas ochrnuj, keby boli velki ako MS.
|
|
Re: reklama
Od: siirii
|
Pridané:
27.3.2009 16:04
Prvá vec: bavíme sa o počítačoch, nie?
Druhá vec: Ich výrobky mass storage samozrejme podporujú, nie ale na prenos hudby. Uznávam, ze ten by sa mohol hodiť pre produkty ako iPod Shuffle, alebo Nano, ale pri Classicu, ktorý má ~100GB a viac už si to osobne bez digitálnej knižnice neviem (a nechcem) predstaviť.
|
|
Re: reklama
Od: siirii
|
Pridané:
27.3.2009 16:06
Tretia vec: Hlavne čo má Mass Storage spoločné s kompatibilitou???
Štvrtá vec: Tiež sa mi v určitých aspektoch nepáči ich politika.
|
|
Re: reklama
Od: geo
|
Pridané:
27.3.2009 10:20
Wanna be victim of prehistoric Microsaurus?
Join us http://tinyurl.com/microsaurus
|
|
Re: reklama
Od: siirii
|
Pridané:
27.3.2009 16:00
Prečo nekompatibilita? S MacBookom sa pripojím na Windowsacku sieť, zdieľam súbory, alebo používam iné na sieti, otváram doc, docx, počúvam AAC, pozerám MP4/MOV s H.264 kodekom, prezerám PDF, ... A to HNEĎ po vybalení z krabice, bez doinštalovania čohokoľvek. Vie to aj Windows?
|
|
Re: reklama
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.3.2009 11:37
toto pisem z HP nx9020, ktory ma 4 roky a 4 mesiace, a nieje rozye*any, funguje ako ked bol novy. Keby si aspom netrepal. HP su z tych lepsich.
|
|
Re: reklama
Od: dsadad
|
Pridané:
27.3.2009 12:18
"toto pisem z HP nx9020, ktory ma 4 roky a 4 mesiace" a to je tak vsetko co dokazem spravit :)) .. (joke)
|
|
Prvy krat...
Od reg.: Klix.
|
Pridané:
27.3.2009 9:25
Konecne co Microsoft urobil aj nieco, co mi je naozaj velmi sympaticke.
|
|
Re: Prvy krat...
Od reg.: den__
|
Pridané:
27.3.2009 9:37
yop, ta zrzka je ozaj sympaticka... :-)
|
|
reklama
Od reg.: Viktor Majko
|
Pridané:
27.3.2009 9:37
ked sa nevyznam?kamo uz som minul tri notebooky a mal som hp , hej povazujem hp ako najkvalitnejsie notebooky ked nepocitame mac, tolko som uz dal penazi do nb ze som si kludne mohol kupit maca a viem ze by som neobanoval. Vedla mna sedi spoluziak co ma mac book pro ma ho vyse roka a secko fici plynulo rychlo a nestazuje si, pekny design, vydrz baterky o mnoho vyssia nez na inych notebookoch a o OS ani nehovorim. Ked je mac taky kurwa strasny shit povedzte mi ako je potom mozne ze v serverovych strojoch maju procaky intel xeon nehalem? a ramky DDR3 ktore tiez nie su len tak lahko zohnatelne a oni ich maju v zakladnej vybavicke... ano ano maci su shity urcite...
|
|
Re: reklama
Od reg.: den__
|
Pridané:
27.3.2009 9:38
dalsi "typek" spadnuty z bratislavskej stredoskolskej ceresne...
|
|
Re: reklama
Od: anderov rebrinak
|
Pridané:
27.3.2009 13:48
ta ceresna rastie na sidlisku kosickeho vladneho programu
|
|
Re: reklama
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
27.3.2009 9:42
takze spoluziac, podla toho sudiac ze si omnoho mladsi ako ja takze si toho moc zodrat nestihol ako pises. ver mi, ze ja som zodral tolko notasov kolko ty ponoziek za svoj zivot. a co sa tyka veci, ktore mas v serveroch, to iste je mozne aj v inych notasoch nie len v macoch. a co sa uz tyka designu, kazdy sa len s tym ohana. mne je design na dve veci. mne ide o ergonomiu co mac vobec nema, a aby sa mi na nom dobre robilo. a ked si xcem poskladat server, tak jedine blade, a v tom uz tie veci mas a zasa je zbytocne silne a serverovske veci mat v notasi. nemyslis?
|
|
Re: reklama
Od reg.: den__
|
Pridané:
27.3.2009 9:58
cosi? sak ked chces namakany ultra turbo super notas, tak jedine so serverovskymi vecickami - najlepsie 4 quad core xeony, 8 TB SAS, 4GB DDR3, dva naftove generatory a logo nahryznuteho ovocia na kufri... tak ako to ma spoluziak tamtoho spadnuteho z ceresne... :-))))
|
|
Re: reklama
Od: adsdasda
|
Pridané:
27.3.2009 10:53
"tolko som uz dal penazi do nb ze som si kludne mohol kupit maca" .. som si myslel ze ta veta bude koncit autom ... tak nic teda :)
|
|
Re: reklama
Od: mii
|
Pridané:
15.4.2009 9:28
ked si ty ako ziak "minul" uz tri notebooky, tak byt tvojim otcom dostal by si akurat tak dreveneho kacera, ked si nevies veci vazit...
|
|
kolko ludi, tolko....
Od: ignus
|
Pridané:
27.3.2009 9:43
Kazdy kupuje to co potrebuje, to co vie pouzit alebo na co ma peniaze... ide o potreby ludi, keby som potreboval neviem aku stabilitu tak si najdem take riesenie. Ide o predsudky: ked pouzivas win si lama, ked pouzivas mac tak si snob ako svet, ked linux tak si nolifer. a zbytocne robite flame...
|
|
Re: kolko ludi, tolko....
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
27.3.2009 9:47
v tom mas pravdu to si vystihol dobre. ale si zober, ze je tu minimalne 70 percent ludi, co faxa na wine, bo a nadavaju na to, ze ake je to zle, a ver mi, ze bez winu by nepsravili absolutne nic. Ja slapem na winoch a linuxoch, a preferujem skor linuxy, ale za to nekydam na windowsy. toto vsjo.
|
|
No jo, ale aký krám si babenka z reklamy kúpila:
Od: AppleInsider
|
Pridané:
27.3.2009 9:55
Úryvok z článku o najnovšej anti-MS reklamy od MS... (alias reklama na Mac zadarmo, platená Microsoftom) zo stránok http://www.appleinsider.com/
The new ads don't go into details on hardware purchases; they simply make the case that PC laptops can be found for cheaper, playing up tight funds in the tough economy. Best Buy actually does sell the DV7-1245DX, an HP notebook with 17" screen, but it lacks fast wireless 902.11n, fast Gigabit Ethernet, digital audio inputs and outputs, weighs 7.75 pounds, and only features the screen resolution of Apple's 15" notebooks: 1440 by 900. Technically, it is a 17" notebook in terms of size, but it doesn't have the 17" resolution of Apple's MacBook Pro, which is 1920 by 1200.
|
|
Re: No jo, ale aký krám si babenka z reklamy kúpila:
Od reg.: den__
|
Pridané:
27.3.2009 10:00
ale mozno prave taky chcela...?
|
|
Re: No jo, ale aký krám si babenka z reklamy kúpila:
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
27.3.2009 10:09
1920x1200 na 17" LCD?!?!? to ako vyzera???
stale ma 802.11b a to staci, neviem co myslia gigabit ethernet hadam mi nechcu tvrdit ze tam maju 10 a nie 100 sietovku? audio output ma chybat? to je nejaky vymysel nie?
|
|
Re: No jo, ale aký krám si babenka z reklamy kúpila:
Od: ivan google
|
Pridané:
27.3.2009 10:14
to vies, ked niekto vycita mogbuk airu ze ma iba jeden usb a nic vac, tak mas odpoved: viac nepotrebuje.
|
|
Re: No jo, ale aký krám si babenka z reklamy kúpila:
Od: ja.
|
Pridané:
27.3.2009 10:19
Citaj co ti pise. 11b nestaci, to je 11mbps shared, treba aspon 11g, ktory ma 54mbps shared (moj pat rokov stary nb ma 11g). Gigabit ethernet znamena 1000mbps, nie 100. Digitalny audio out je nieco ine, ako jack na sluchatka.
|
|
Re: No jo, ale aký krám si babenka z reklamy kúpila:
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
27.3.2009 10:24
a stihaju to disky ten 1000mbps ethernet? hlavne v notebooku?
|
|
Re: No jo, ale aký krám si babenka z reklamy kúpila:
Od: Lenco29
|
Pridané:
28.3.2009 15:42
Pri 100mb/s máš max. 11-12mB/s a disk toho zvládne omnoho viacej, nehovoriac o SSD
|
|
Re: No jo, ale aký krám si babenka z reklamy kúpila:
Od reg.: cca01
|
Pridané:
27.3.2009 10:56
Kazdy nadava na Apple, ze jedine co maju dobre je marketing. Ja tvrdim, ze marketing pracuje prave v pripade MS a PC trhu. Ten notebook v podstate predala nie cena ale suche cisla 4GB, 2GHZ, 300MHZ, 200GB. Kazdy sa predbieha aby mal lepsie jednotlive parametre, ale na notebook ako celok kazdy kasle. Nikto sa nepytal na mech. odolnost, kvalitu trackpadu, design - nielen vzhlad, ale aj dalsie veci, ktore vplyvaju na pouzivanie. To je to co by takato babenka urcite ocenila viac ako nejake suche cisla, ktorym ani nerozumie. A predat system Windows pri jeho kvalite v takych poctoch ako to robi MS je marketingove umenie.
|
|
Re: No jo, ale aký krám si babenka z reklamy kúpila:
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
27.3.2009 11:42
hmm neviem ci slovo marketing vistihuje MS praktiky ale som si isty ze ta babenka oceni ze usetrila $1300
|
|
Re: No jo, ale aký krám si babenka z reklamy kúpila:
Od reg.: cca01
|
Pridané:
27.3.2009 13:05
Cele to porovnavanie je dost uletene, pretoze MS je softverova firma a Apple hardverova. Preco MS nedala do reklamy nejaky nb s vyssej rady? Nejake VAIO, alebo high end Toshibu? Pretoze by s Vistou vysiel drahsie ako MacBook 15".
|
|
Re: No jo, ale aký krám si babenka z reklamy kúpila:
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
27.3.2009 13:09
toto zacal apple, on zacal utocit na MS vo svojich reklamach , Hi I am mac and I am PC...
a je zjavne ze v case krizi je cena pre uzivatelov dolezita tak sa snazi zasiahnut apple tam kde je najzranitelnejsi...
|
|
Re: No jo, ale aký krám si babenka z reklamy kúpila:
Od: Tupcek
|
Pridané:
27.3.2009 23:50
na slovensku sa ta kriza aj tak neprejavuje, tolko aut s prevoznymi znackami jak v poslednej dobe som este nevidel...a to niesu auta co kupis za srotovne...
|
|
no to asi nevyhrala
Od: DV7-1245DX
|
Pridané:
27.3.2009 10:34
No ked sa pozriem na to ze kolko sme predali pavilionov tolko sa ich pokazilo tak HP do mojho kramu uz nepustim. Nehovoriac o tom ze dopravu do servisu hradi predajca a niektore HP pavilion tam boli aj viackrat tak sme na nich prerobili. Vzdy som mal HP notebook ale nikdy to neboli tieto lacne sracky a bol som spokojny ale tieto lacne HP-cka to je strach a hroza.
|
|
Re: no to asi nevyhrala
Od reg.: cca01
|
Pridané:
27.3.2009 10:47
Ceny notebookov sa neustale znizuju, a to sa predsa na niecom musi prejavit. Cena Apple notebookov je v podstate stale konstantna. Apple sa ani len nepokusa zaujat zakaznikov nizsou cenou. Miesto toho radsej ponuknu nieco, na co sa mozes spolahnut a vies co od toho mozes ocakavat.
|
|
Re: no to asi nevyhrala
Od: janost
|
Pridané:
27.3.2009 11:16
Pravý chlap potrebuje napätie ,dobrodružstvo ,nebezpečenstvo a pre toho Mac nie je zrovna ideálny.Čo sa cien tyká tak sú viac-menej konkurenčné.
|
|
kompatibilita
Od: p.h.
|
Pridané:
27.3.2009 11:24
hlavnym problemom macov je sw. nie kazdy vyrobca sw ma snahu vytvarat sw aj pre mensinove systemy ako napr. osx. ja by som chcel notebook aby bol schopny spustit aplikacie a hry ktore uz mam zakupene pre win. alebo free sw ktory pouzivam doteraz. a cakam na odpovede mac fanusikov na toto.
|
|
Re: kompatibilita
Od: mac fanusik
|
Pridané:
27.3.2009 11:36
BootCamp, VMWare, Parallels Desktop
|
|
Re: kompatibilita
Od: ivan google
|
Pridané:
27.3.2009 11:42
paralells? no ic dorici.
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.3.2009 11:52
taku p ycovinu, ze kupit si megadrahy HW a potom na tom pustat win mozu vymysliet len apple fanatci. Slusny notbuk kupis do 600€ vratane OS.
|
|
Re: kompatibilita
Od: dasdasa
|
Pridané:
27.3.2009 12:19
aj ty si slusny ale nemas kvalitne odpovede ;)
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
27.3.2009 12:35
Macy logicky nie su urcene primarne na pouzivanie s OS Windows, ale Mac OS X, ktory je sucastou kazdeho Macu. A ak niekto chce, kludne si moze spustit aj Windows / Linux na virtualnom stroji alebo nativne cez BootCamp. Vola sa to, moznost vyberu, ale za to Windows nativne nerozozna ani disky, ktore su formatovane s inym ako windowsackym file systemom.
BTW. Paci sa mi ako vsetci nadavate na Apple a jeho drahy hadrver, ale mnohi z vas ani netusia co to je gigabit ethernet alebo standard IEEE 802.11n, coho su dokazom prispevky vyssie :D
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.3.2009 14:10
ako mi pomoze gigabit sietovka, ktoru mam na oboch pc (book je stary, vtedy to este nebolo) ked mam 100Mbit switche? A kym sa nepokazia, nove nekupim.
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
27.3.2009 14:37
Tym, ze ty usetris par EUR na novom switchi ja usetrim na case rychlejsim prenosom dat a cas ma pre mna ovela vyssiu hodnotu ako novy router, ktory si vyzaduje minimalne vstupne naklady. Takisto je to praktickejsie aj napr. na zalohovanie systemu na sietovy disk, pripadne aj n-kova WiFi je na to postacujuca.
Ze pouzivas starsi stroj uz musis brat ako dan. U mna doma je s tym kompatibilne vsetko. Koniec-koncov, mam este niekde zasite stare PC 133 MHz. Neznamena to vsak, ze ho pouzivam nadalej aj ked stale funguje.
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.3.2009 23:01
lenze ja mam 4 switche a 1 wifi router, ktory funguje ako switch+wifi takze by som musel menit 5 zariadeni. Naco? ze miesto 8MB/s by som mal prenos 30? To mozem doma okaslat. Tak si pockaju, kym sa im tie zalohy pretlacia na ten server. Vo firme by to bolo nieco ine, ale tam zas nedavas tak celkom zo svojho vrecka, ze?
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
30.3.2009 0:33
Ci uz som jednotlivec alebo firma, tak ci tak nie som statna organizacia, aby mi na moje zariadenia prispievali danovi poplatnici.
Sice neviem odhadnut, aky velky mas byt/dom a kolko mas zariadeni, ale asi by si si mal zaplatit niekoho, kto ti zostavi domacu siet, pretoze si neviem predstavit, ze by bolo potrebne v beznej domacnosti vyuzivat 5 switchov sucasne.
Ze ty nemas chut vyuzivat nove technologie a vies si vystacit aj s tymi starsimi na ukor rychlosti/pohodlnosti neznamena, ze tak zmyslaju vsetci. A ked uz niekto nema kompatibilne vsetky zariadenia, kazdopadne je to do buducnosti len plus. Pocitac/router si predsa nekupujem len na niekolko dnove uzivanie. Ked sa niekto veci rozumie, dokaze organizovat a planovat tak svoje zariadenia nekupuje len podla toho kolko maju GHz a GB na harddisku, ale prehodnocuje aj dalsie dolezite parametre a ich vyuzitelnost, ktore sa mi zda, su pre mnohych tu diskutujucich hlboko skryte.
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
30.3.2009 1:15
Len este dodam, ze je velmi zaujimave, ze technologie, ktore pouziva Apple a ktore este nie su tak rozsirene, povazuje mnoho ludi, hlavne tych negativne orientovanych za zle alebo uplne zbytocne. Ale ked uz sa zacnu pouzivat ako standard aj u vsetkych ostatnych znackach, tak je vsetko OK a clovek si to zrazu nevie vynachvalit. Co sa tyka IEEE 802.11n a gigabitu, Apple ich pouziva od maja 2007 ako standard aj u najlacnejsich Macoch (pouzival ich aj skor, ale nie ako standard). Zato konkurencia sa doteraz uspesne zbavuje este prebytocnych zasob zastaralych adapterov aj v pripade novych modelov. Co uz, vacsina ludi sa tomu nerozumie a kupi to, dolezite je, ze za malo penazi.
Zo mna si robili tiez srandu, ze maju stroje za menej penazi a hlavne s ovela lepsim HW. Ale ked sme pracovali na jednej aplikacii, ktorej vysledok som mal spracovany za 4,5 sekundy a druhy najlepsi cas na tzv. "lepsom non-Apple" pocitaci bol 33 sekund. Len vyssie cisla zakladnych sucasti neznamenaju, ze pocitac bude skutocne vykonnejsi.
|
|
Re: kompatibilita
Od: mii
|
Pridané:
15.4.2009 16:34
"Co sa tyka IEEE 802.11n a gigabitu, Apple ich pouziva od maja 2007 ako standard aj u najlacnejsich Macoch (pouzival ich aj skor, ale nie ako standard). "... Ako posledna...
mimochodom, vrazit do imacka ati 2600 a tvarit sa ze zvladne aj grafiku je trocha divne...
Najvacsim problemom macku je predaj draheho zeleza... Aj ked image im nemozno upriet...
|
|
Re: kompatibilita
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.3.2009 23:01
lenze ja mam 4 switche a 1 wifi router, ktory funguje ako switch+wifi takze by som musel menit 5 zariadeni. Naco? ze miesto 8MB/s by som mal prenos 30? To mozem doma okaslat. Tak si pockaju, kym sa im tie zalohy pretlacia na ten server. Vo firme by to bolo nieco ine, ale tam zas nedavas tak celkom zo svojho vrecka, ze?
|
|
Reklama
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
27.3.2009 13:37
Som pouzivatelom Mac OS X a reklamy ma nijak neovplyvnuju, ale pozeram ich rad, hlavne ked sa da na nich zabavit. Treba uznat, ze Apple robi svoje reklamy s velkou davkou humoru a bol by som rad, keby ich tak robil aj Microsoft. Je mi jedno ci si robi srandu Apple z Microsoftu (nekupujem si produkty len preto, co je v reklame) alebo naopak, hlavne nech ma to rozosmeje. Skoda, ze toto je uz druha reklama Microsoftu, pri ktorej sa to celkom nepodarilo, resp. vobec sa to nepodarilo aspon z mojho pohladu. Druha vec je, ze ak planuju robit tychto reklam viac (ako bolo pisane v clanku), bude trosku trapne, ze vzdy pridu najprv do Apple Store-u a vyjdu s prazdnymi rukami. V podstate to bude rovnaka reklama len v nej bude vystupovat ina osoba. Opakovany vtip uz nie je vtipom a uz vobec nie, ked ma nerozosmial.
Dufam, ze sa na ich dalsej reklame zasmejem :) Koniec koncov, reklamy s davkou humoru znu vzdy velky uspech. Prikladom je toto:
http://www.youtube.com/watch?v=rD4roXEY8hk :D
|
|
Re: Reklama
Od: ajBanan
|
Pridané:
27.3.2009 13:41
alebo toto:
http://www.youtube.com/watch?v=clYOR8vLgE8
|
|
Re: Reklama
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
27.3.2009 13:50
Sice to nie je reklama a nie vsetko je pravda co tam hovori, ale zabavit sa na tom da :)
|
|
Re: Reklama
Od reg.: den__
|
Pridané:
27.3.2009 14:21
toto som uz dlho nevideeel.... najhustejsia reklama aku som asi mal moznost vidiet.. :-)
|
|
Re: Reklama
Od: choros
|
Pridané:
27.3.2009 18:45
Nechcem nijakym sposobom napadat Apple, ale mne sa velmi pacila tato reklama, aj som sa zasmial, co je dolezite. :) - http://www.youtube.com/watch?v=_hnOCUkbix0
|
|
Re: Reklama
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
27.3.2009 22:03
hehehe, to je dobre video :D ..uz som ho sice videl, ale stale vtipne :)
|
|
Re: Reklama
Od: Stevennnn
|
Pridané:
27.3.2009 22:32
apple si koledoval o taku odpoved :-P ale keby som si mal vybrat (co nechcem, mam radsej klasicke notebooky) tak beriem air bez vahania, uz len ten dizajn by ma odradil, nehovoriac o viste (X for vista baby)
|
|
Som vam nepovedal toto este.
Od: Tmac
|
Pridané:
27.3.2009 14:59
Mi Mac uzivatelia sme chudaci s trapnymi bookmi a este trapnejsimi vyhradami voci PC. Nevadi ze pouzivame totozny hardwer ako je na PC ved za jediny cip EFI priplatit o 1000eur viac ako keby sme mali kupit PC sa oplati pretoze mozme hrdo pouzivat osx do ktoreho nevtrepem pomaly nic. Taskbar a ten player je jednoducho hroza. Aspon ze kazdy vidi ze mam jablko z ktoreho mi odkusol neznamy zlodej a nielen mne. To viete ked microsoft nepredava produkt s logom rozbitych windows tak mna a kazdeho mojho kamarata ktori maju iPhone a iPod uprimne lutuju. Rad zijem s pocitom ze ma ludom luto a ze so mnou tak sucitia. Niektori ma uz pofackali, iny opluli ale moj alu vybaveny book ma ochranil ako kriz pred upirmi. Ale kdeze, to len trepem kokotiny aby ste si nemysleli ze som uplne zufaly chudak s nepouzitelnym bookom. Ale som rad, aspon vidite ze mam dost penazi na blbosti.
|
|
Re: Som vam nepovedal toto este.
Od: siirii
|
Pridané:
27.3.2009 16:19
Akú má asi človek motiváciu k napísaniu takéhoto blábolu? Komplexy? Alebo túžba po MacBooku spojená s nedostatkom financií?
|
|
Re: Som vam nepovedal toto este.
Od: iVechet
|
Pridané:
27.3.2009 16:34
alebo cerstve vlastnictvo macbooku a ipodu.
|
|
Re: Som vam nepovedal toto este.
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
27.3.2009 16:48
Nemyslim. Skor si niekto "pozical" neregistrovany nick, kedze Tmaca tu asi kazdy pozna, ze vlastni Mac a ma s nim pozitivne skusenosti. Ubohe.. hlavne ze to nie je prvykrat. Komplexy tu ma asi niekto iny.
|
|
Re: Som vam nepovedal toto este.
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
31.3.2009 9:11
podla mna je uplne normalny, len mac z neho urobil debila, ako urobi aj z kazdeho normalneho cloveka. chlapec ma pravdu.
|
|
asade
Od: dfgdgww
|
Pridané:
27.3.2009 15:55
aj tak je PC najlepsie
|
|
zase cena
Od: Stevennnn
|
Pridané:
27.3.2009 16:18
pekne, microsoft uz nema co ponuknut tak preco sa nezacat stazovat na cenu? navyse treba zobrat do uvahy tento fakt
macbook + iwork = notebook + antivirus + vista ultimate + office
viem, ze to stale nie je ono, ale podla mna by sa to oplatilo spomenut
celkovo mohli radsej urobit druhe video Ballmera ako krici DEVELOPERS DEVELOPERS DEVELOPERS a to by im zvysilo predaje viac ako toto :-D navyse MS uz aj tak kasle na predvadzanie ich produktov v reklamach (toto, nedavna reklama na WinMo) takze ballmer by vynikal :-D
|
|
Re: zase cena
Od: janost
|
Pridané:
27.3.2009 17:03
Keby si ta realna slečna mala kupiť konkurenčný 17" notebook od Sony bol by to dosť važny problem zohnať ho za liter$.
|
|
mac vs. ostatny..
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
27.3.2009 16:46
Povedzme si popravde .... co si pomyslite o cloveku co ma nejake HP s vistou?...klasicky user...
co si pomyslite ked ma niekto HP s Linuxom?...cudak? :Dmozno..
a co si pomyslite ked ma nekto Mac s OSX?
Mac je frajerinka co nieco stoji, ale za to nieco dostanete 100%kompatibility 90% kvality a 90% prestíže... takze...tak.
|
|
Re: mac vs. ostatny..
Od: Stevennnn
|
Pridané:
27.3.2009 20:12
len by som opravil: vista a klasicky user mi nejdu dokopy, uz privela "klasickych userov" ma pytalo nainstalovat XP namiesto ich visty, aby som to dokazal tvrdit bez uskrnu :)
a Mac OS je mozno frajerinka niekde v USA, tu pride prvy "IT expert" a vysmeje ta, a vacsinou bez nejakeho argumentu
vlastne argument ma, "mac je pre stupidnych amikov" (vid diskusiu vyssie)
|
|
Re: mac vs. ostatny..
Od: awddwadwa
|
Pridané:
27.3.2009 20:26
alebo ze "mac je pre teplych snobov" :D
|
|
Re: mac vs. ostatny..
Od: mii
|
Pridané:
15.4.2009 16:46
no dovol, co mas proti HP ???? Asi si nevidel nieco viac ako HP500... skoda...
|
|
ale deti
Od: thomasoooo
|
Pridané:
27.3.2009 21:37
deticky, uz sa nehadajte
|
|
ha ha ha
Od: noniekto
|
Pridané:
27.3.2009 23:06
tato reklama hovori, ze win je len hlavne pre tych, ktori sa pocitacom fakt "rozumeju"
|
|
Nerozumiem
Od: len tak na okraj
|
Pridané:
28.3.2009 8:35
Nerozumiem,preco mrkvosoft robi reklamu na low-end notebooks a porovnava ich s jablciakmi.To akoby nejaky predajca lacnych aut ich porovnaval s lexusom.Treba si uvedomit,ze Apple nepredava low-end vyrobky.Zameriava sa na urcity segment trhu,tak ako kazdy vyrobca.A tento segment nevyhladava lacne PC,a nevadi mu priplatit si za system a to co ponuka.A viem o com hovorim,pretoze doma kompletne ficim ma "mackoch",vratane iphonu ku kompletnej spokojnosti mojej domacnosti uz niekolko rokov.
A zivi ma zase predaj a servis PC.Takze som v denno denne v kontakte s lacnym PC segmentom. Zaco tymto dakujem mrkvosoftu,pretoze nebyt jeho genialneho OS asi by som musel robit nieco ine )).
|
|
Re: Nerozumiem
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
28.3.2009 16:04
ty teda dokazes skatulkovat. nebodaj mi xces povedat ze macy su high-end vyrobky?? tak ty si potom dobry magor. mac nie je nic ine, len predrazena image somarina. a kvalitovo je tak isto ake ine notebooky inych znaciek. ty musis byt potom kua dobry predajca a servisak, no ale k tebe by som na nakup a ani na servis nesiel, bo ked si rozoberies aj mac, tak o nic lepsie veci v tom nenajdem ako v klasickom notasi a uz ako som spominal, ze preto presli na x86 platformu bo je horsia ako motorolacka, ze? jedina vyhoda, co mala motorola bola v tom, ze to boli RISC prociky. Ale celkovo mac a vsetky i-veci su len predrazene imageovky, nic viac. Ale hlavne ze ty si spokojny a cela domacnost ti fici na i-srackach...
|
|
Re: Nerozumiem
Od reg.: Viktor Majko
|
Pridané:
28.3.2009 17:11
sa pozri co za picoviny pises, vidim ze nevnimas prispevky vyssie a ze si si asi nikdy nepozrel technicke specifikacie tych apple strojov. Ked rozoberes bezny notebook neviem ci si to nekedy sprawil, alebo ked rozoberes macbook najdes mozno procaky alebo iny HW s rovnakym "cislom vykonu" po ktorom asi ty zdanlivo ides, ale nenajdes rovnake usporiadanie a u macov HW sity presne na mieru, s dokonalym chladenim a rozostavenim tak aby nic nehrkalo, nic nicomu nevadilo a pracovalo na full vykon ako ma. Ked su maci take shity preco macbook pro vydrzi na baterke 8 hodin?
|
|
Re: Nerozumiem
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
28.3.2009 19:03
vydrz na baterke u mna nie je prvoradym kryteriom, bo ked 8 hodin pracujem tak zvacsa v kancli a tam elektrika je, a moj notas cize HP vyse 4 hod vydrzi v pohode a to mi uplne staci ked idem mimo energie, ci uz na nejake stretka a podobne. a ked podla vydrze baterie hodnotis stroj, tak si potom odbornik na kanoistiku. skratka mal som 3 macy, a aj to len preto som kupil, ze to bolo za dobru cenu, bo predavajuci bol vo fin tiesni, ale ako som ich kupil, tak som ich strelil bo na moju pracu maximalne nevyhoveli. Mozno pre grafikov by sedeli, ale ako developersky stroj bol uplne na prd. A este k tomu nemotorne, neprakticke a velke. A vykonovo sa aj HP-cka vyrovnaju tak predrazenym macom, bo v tej cene co dostanes mac, uz mas poriadne namakane HP-cko, bez vrzgania, ci maleho vykonu alebo inych minusov ako to tu niektory spomenuli. A hlavne ergonomia HP-cok je najlepsia, co sa o macu povedat vobec neda. Vzdy tvrdim, ze cena macov je preto vysoka, bo musia byt silne propagovane, lebo dobry tovar nepotrebuje reklamu.
|
|
Nerozumiem
Od: len tak na okraj
|
Pridané:
28.3.2009 9:00
A preco nepredavam "macky"?Jednoducho tuna na nich zatial nie je market.
Este by som rad vedel,kolko z pripievatelov do tejto diskuzie realne pracovalo na "macku",ze tu dava take fundovane nazory,Ale nemam na mysli skusenost typu,ze vyskusal som u kamosa a nic nefungovalo ako vo windowse,tak je to o nicom.Viete,ja vam neberiem vase lacne PC a notebooky,vdaka vam si mozem dovolit svoje "mac-ky",len mi prosim nevravte,ze som blbec,pretoze si mozem dovolit Mac a som s nim spokojny.Je k tomu v anglictine vystizny slogan: "Eat sh$t. 5 million flies can't be wrong"
|
|
Re: Nerozumiem
Od: thomasoooo
|
Pridané:
28.3.2009 9:24
Neviem na co by som mal pracovat s "mackami" (mačkami)... ale s macom som uz robil a ich politika sa mi vobec nepaci... je pravda, ze platis za kvalitu, ale ked sa vyznas, nepotrebujes ani mac, ani windows... o kvalitu sa postaras aj sam...
|
|
Re: Nerozumiem
Od: len tak na okraj
|
Pridané:
28.3.2009 10:13
a politika mrkvosoftu sa ti paci?bola tato debata o firemnej politike?ja tiez so vsetkym nesuhlasim co sa tyka firemnej politiky Apple,ale to nic nemeni na fakte,ze Mac os x je lepsi ako windows,ale preco porovnavate mrkvy s jablkami?tato debata nebola o tom.
nejaky iMotokoko robi zo mna blbca,lebo si mozem dovolit Mac,asi som tak isto blbec,pretoze oblecenie nekupujem u cinaka a na trhu,ale davam prednost kvalite.
opat opakujem,uvedomte si ,ze Apple tu je pre iny segment trhu,ako predstavuje vacsina diskutujucich tuna,a este raz:to ze si nieco nemozem dovolit,neviem to pouzivat neznamena,ze je to zle.
|
|
Re: Nerozumiem
Od: iMotofoko
|
Pridané:
28.3.2009 10:21
"tato debata nebola o tom.
nejaky iMotokoko robi zo mna blbca,lebo si mozem dovolit Mac"
skus citat prispevky. blbca robis zo seba sam.
ty ultrakvalitny kvalitny mackar.
|
|
Re: Nerozumiem
Od: len tak na okraj
|
Pridané:
28.3.2009 10:32
este keby si vedel ze neznasam Fica s jeho bandou.....))
|
|
Re: Nerozumiem
Od: len tak na okraj
|
Pridané:
28.3.2009 10:39
pocuvaj Motokoko tych tvojich pripevkov k teme tu nejako nevidim,len nejake osobne utoky na mna a z tych
uz vieme ze si nemozes dovolit vlastnit Mac,a preto si happy user of low -end PC"s kraknutym windowsom,a vsetci co maju trosku iny nazor su blbci ,predpokladam,ze budes aj ficovolic,zapadas do toho segmentu trhu ))
|
|
Re: Nerozumiem
Od: iMotofoko
|
Pridané:
28.3.2009 11:38
z mojich prispevkov o mojej financnej situacii nevylusis zhola nic.
v tvojom pripade je prianie vlastnym otcom myslienky.
"uz vieme ze si nemozes..."
si schizofrenik?
"ze si nemozes dovolit vlastnit Mac,a preto si happy user of low -end PC"s kraknutym windowsom"
varis z vody
" vsetci co maju trosku iny nazor su blbci"
to som vydedukoval z tvojich prispevkov. preto som ti napisal, ze blbca robis zo seba sam.
"predpokladam,ze budes aj ficovolic,zapadas do toho segmentu trhu"
1. o akom segmente trhu tu tocis? ja tu nic nepredavam, ani nekupujem. moje politicke postoje tu nijako neprejavujem.
2. zjavne sa snazis nejakou sebaprojekciou navonok oznacit niekoho za ficovolica. tipnem si: rodicia alebo surodenci volili smer?
|
|
Re: Nerozumiem
Od: len tak na okraj
|
Pridané:
28.3.2009 12:09
mas pravdu,ze z tvojich prispevkov sa nic neda vylustit,ved v nich ani nic nie je,
|
|
Re: Nerozumiem
Od: iMotofoko
|
Pridané:
28.3.2009 21:19
zlyhavas ako ud v teplej vode.
sorac kamo!
|
|
Re: Nerozumiem
Od: thomasoooo
|
Pridané:
28.3.2009 12:48
nehovorim, ze politika mrkvosoftu je lepsia, ja som len chcel povedat, ze to je jedina vec co sa mi na macintoshi nepaci... mac os X je ovela lepsi OS ako hocijaky win, vsak vznikol z BSD, co je UNIX a urcite je UNIX a jeho nasledovnici ako mac OS, BSD ci LINUX niekolkonasobne spolahlivejsi ako windows... no jednoznacne som nechcel rozputat debatu o politike nejakych dvoch IT superkorporacii...
|
|
Re: Nerozumiem
Od: iMotofoko
|
Pridané:
28.3.2009 9:51
"len mi prosim nevravte,ze som blbec,pretoze si mozem dovolit Mac a som s nim spokojny."
nie, ty si blbec napriek tomu.
|
|
Re: Nerozumiem
Od: len tak na okraj
|
Pridané:
28.3.2009 10:02
a uz je to tu,osobne invektivy,je to prejav zavisti alebo slabomyselnosti.som blbec lebo som dokazal nieco viac ako ty?no co uz,taky je svet
|
|
Re: Nerozumiem
Od: iMotofoko
|
Pridané:
28.3.2009 10:20
mas typicky komplex hejmackara.
uz som ti to napisal. si blbec napriek tomu, co si dokazal /ano, myslim zakupenie produktov apple/. ak nevies citat, navstiv oftalmologa.
ja ti nezavidim. ja ta lutujem.
|
|
Re: Nerozumiem
Od: len tak na okraj
|
Pridané:
28.3.2009 10:25
tvoje myslienkove pochody by ma zaujimali blizsie,ako sa prejavil moj komplex hejmackara?
|
|
Re: Nerozumiem
Od: iMotofoko
|
Pridané:
28.3.2009 10:35
este raz ti zopakujem zakladnu tezu:
nauc sa poriadne citat.
viac k tomu nemam co dodat.
|
|
Re: Nerozumiem
Od: len tak na okraj
|
Pridané:
28.3.2009 10:40
tak si este raz precitaj moj prvy prispevok a potom to spominaj tezy,vyjadril som sa presne k clanku strucne a jasne
|
|
Re: Nerozumiem
Od: iMotofoko
|
Pridané:
28.3.2009 10:46
netrep uz kokotiny, hejmackar.
|
|
Re: Nerozumiem
Od: len tak na okraj
|
Pridané:
28.3.2009 10:49
konkretizuj
|
|
Re: Nerozumiem
Od: iMotofoko
|
Pridané:
28.3.2009 10:53
hejmackar, ber to pausalne.
|
|
Re: Nerozumiem
Od: len tak na okraj
|
Pridané:
28.3.2009 10:55
tak ta aj beriem,nemas co povedat tak vrieskas a kydas okolo seba,typicky ficovolic
|
|
Re: Nerozumiem
Od: iMotofoko
|
Pridané:
28.3.2009 10:57
ficovolica mas v nohaviciach.
|
|
Re: Nerozumiem
Od: len tak na okraj
|
Pridané:
28.3.2009 11:09
konecne s tebou mozem suhlasit Motokoko a vecer ho aj strcim,tam kam patria vsetci ficovolici vratane teba ))))
|
|
Re: Nerozumiem
Od: iMotofoko
|
Pridané:
28.3.2009 11:15
hejmackar, tvoje sexualne praktiky s tvojim partnerom ma nezaujimaju.
|
|
Re: Nerozumiem
Od: len tak na okraj
|
Pridané:
28.3.2009 11:20
ved sa sa ti ani nezverujem,ale zaujimave je,ze len co som sa znizil na tvoj level,a zacal trepat somariny ako ty,hned sa nasa konverzacia rozbehla,ako vravim,typicka vzorka ))
|
|
Re: Nerozumiem
Od: iMotofoko
|
Pridané:
28.3.2009 11:31
zas trepes bludy z hladu.
zas poriadne necitas.
"simplexne postoje pre simplexnych ludi. hejmackar."
nerob zo seba tajtrlika a este raz si poriadne precitaj, co si napisal.
|
|
Re: Nerozumiem
Od: len tak na okraj
|
Pridané:
28.3.2009 12:07
tak presne toto som povedal,mozes to rozobrat som zvedavy:
"Nerozumiem,preco mrkvosoft robi reklamu na low-end notebooks a porovnava ich s jablciakmi.To akoby nejaky predajca lacnych aut ich porovnaval s lexusom.Treba si uvedomit,ze Apple nepredava low-end vyrobky.Zameriava sa na urcity segment trhu,tak ako kazdy vyrobca.A tento segment nevyhladava lacne PC,a nevadi mu priplatit si za system a to co ponuka.A viem o com hovorim,pretoze doma kompletne ficim ma "mackoch",vratane iphonu ku kompletnej spokojnosti mojej domacnosti uz niekolko rokov.
A zivi ma zase predaj a servis PC.Takze som v denno denne v kontakte s lacnym PC segmentom. Zaco tymto dakujem mrkvosoftu,pretoze nebyt jeho genialneho OS asi by som musel robit nieco ine ))."
|
|
Reklama
Od: TradeMark
|
Pridané:
28.3.2009 11:34
Iba mne pripomenula ta scena kde jej dava peniaze nieco ako Public Invasion? :D
|
|
Re: Reklama
Od: Stevennnnn
|
Pridané:
28.3.2009 14:20
vsak tam bolo ukazane iba ako tie peniaze mina, ktovie ako ich zarobila :-P
|
|
OMGgg
Od: Johnzz
|
Pridané:
28.3.2009 13:56
Zeny nevedia co je dobre, preto idu po cene. Chlap vie co je dobre a Vista to urcite nie je! Nejde o vyslednu cenu,ale na com ten Windows bezi a za 700dolarov to asi az tak moc dobre nepojede a APPLe je vyladeny sam o sebe:) Aporopo nikoho sa tu nezastavam. --od veci reklama--
|
|
apple
Od: stol
|
Pridané:
28.3.2009 18:31
Vsetky apple vyrobky su podla mna strasne predrazene a aj vzdy boli. Za rovnaku cenu kupis vykonnejsi pc, ako mac. S opravou je to rovnako. Ale asi preto su tak velmi v mode, vsak, lebo su drahe a cool. Tak sa kazdy chce pochvalit, ze ma mac.
|
|
Re: apple
Od reg.: Viktor Majko
|
Pridané:
28.3.2009 18:52
jak mozes napisat ze su predrazene a zdycky boli ? pred piatimi rokmi kamarat doniesol na intrak jeho mac book. Na intraku vtedy s chalanov resp. zo seckych nikto ani laptom pomaly nemal a on mal mac book s dvd napalovackou a so slusnym vykonom, myslim si ze ramka cez 700 mb bola na tu dobu dost dobra. Ako bolo spomenute vyssie, kupit maca za vyssiu sumu ale ked ho chces predat cena nebude niekolko nasobne nizsia kedze sa macbooky tolko neopotrebovavaju. Skus si niekedy pracu s mac os a pozri sa najprv do senku kym ho nanho zacnes kydat.... zato ze si to ty nemozes dovolit a ze uprednostnit kvantitu pred kvalitou neznamena ze neaka firma ktora je v popredi je len srot s peknym designom, keby to tak bolo uz davno by sa nic nekupovalo od applu ;) a to nehovorim o ostatnych vyrobcoch co opaku po appli ...
|
|
Re: apple
Od: Stevennnn
|
Pridané:
28.3.2009 19:51
neviem ci to ma zmysel s takymi ludmi diskutovat, ak poviem, ze z ludi co tu na mac kydaju ho mal 1 tak brutalne prehanam
uz aj ked prechadzam serioznejsie fora, tak switcherov mac->win je zalostne malo
|
|
Re: apple
Od: thomasoooo
|
Pridané:
28.3.2009 23:18
konecne nejaka rozumna dusa...
|
|
Naša obľúbená iHymna
Od: Tmac
|
Pridané:
29.3.2009 8:36
Sme už starí na zabehnuté,
ale moc mladí na pridrahé.
Neserte nás tým, čo nie je a nebude.
Aj tak sme stále MACkári.
Výrokby železných jablčok
zhrdzaveli záhadnou brzdou.
Už vidíme stále...
len vypálené pixely,
chce to len raz drbnut do dverí.
Už vidíme stále...
len vypálené pixely, ó...
Aj tak sme stále MACkári.
® Aj tak sme stále MACkári - stále tí istí kokoti,
Aj tak sme stále kokoti - stále tí istí MACkári,
Tento ľacný úsmev nám už len tak neznicíš.
Aj tak sme stále kokoti!
Tento ľacný úsmev nám už len tak neznicíš.
Aj tak sme stále kokoti!
|
|
Naša obľúbená iHymna
Od: Tmac
|
Pridané:
29.3.2009 8:36
Pod pásom jablk, každý kúsok zvlášť.
PC nie je taká plytká mláka ako sa nám zdá,
prvýkrát, jé.
Každym jabkom trochu iní sme
do života drahé prepisné.
Tento ľacný úsmev nám už len tak neznicíš.
Aj tak sme stále kokoti!
® Aj tak sme stále MACkári - stále tí istí kokoti,
Aj tak sme stále kokoti - stále tí istí je,
Tento ľacný úsmev nám už len tak neznicíš. uouou
Aj tak sme stále kokoti! uououjejej
® Aj tak sme stále MACkári - stále tí istí kokoti,
Aj tak sme stále kokoti - stále tí istí, je
Tento ľacný úsmev nám už len tak neznicíš.
Aj tak sme stále kokoti!
copyright MAC 1984-2009 registered trademark for the noobs
|
|
Re: Naša obľúbená iHymna
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
29.3.2009 13:44
Kto uz len ma dnes cas vymyslat take hovadiny a este na ich prezentaciu zneuzit nick niekoho ineho. Vazne ubohe a zjavne si potrebujes vykompenzovat svoje komplexy.
Na druhu stranu si ma pobavil, ale nie tym co si napisal. Som totiz rad, ze nemam syna ako si ty, inak by som ho asi bol nuteny adoptovat krokodilom. Tvoji rodicia na teba musia byt vazne hrdi :D
Aby si sa dostal tam kde si, si asi musel vynalozit naozaj vela energie a sil a k tomu ti vazne gratulujem, lebo clovek taky pripad nevidi kazdy den. Si jeden z mala, skvely exemplar a vdacny objekt pre studentov lekarskej fakulty. To je asi jediny sposob ako z teba vydolovat nieco uzitocne. Skus napisat spravcom majetku a ucebnych pomocok a podaj si prihlasku. Som si isty, ze ta okamzite zoberu. Vela stastia
|
|
Re: Naša obľúbená iHymna
Od: mylankoo
|
Pridané:
29.3.2009 21:24
prepacte, dnes mi uplne jebe.
|
|
Re: Naša obľúbená iHymna
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
30.3.2009 1:28
Svoj nick mam registrovany, takze so mnou to take lahke mat nebudes. Ale s obsahom tvojho prispevku naprosto suhlasim, navyse si myslim, ze tvoj stav nie je len kratkodoby, teda netrva len dnes - to len aby si chapal vyznam slova kratkodoby. Ze vies pisat a citat este z teba nerobi inteligenta, ale za to tvoje myslienkove pochody a vyjadrovanie stoja za vsetko. Myslim, ze by si nebol velkou konkurenciou ani detom v pomocnej skole. Tymto ich vsak nechcem nijak urazit, su to ubohe deti, no ty si este vacsi chudak, ktory si zasluzi mozno este vacsiu pozornost odbornikov. To je asi to, co tu hladas, nemam pravdu? Mal by si sa vsak obratit inam.
|
|
Re: Naša obľúbená iHymna
Od: myIanko
|
Pridané:
30.3.2009 15:14
mas uplnu pravdu
|
|
Re: Naša obľúbená iHymna
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
30.3.2009 16:02
Prial by som si ta stretnut osobne, aby si mi mohol povedat do oci co mas na srdci, ale predpokladam, ze vas z ustavu casto nepustaju a internet je jediny sposob ako komunikovat so svetom.
Poslednykrat si sa snazil napodobnit moje meno. Koniec koncov tvoja IP ulozena na serveroch DSL.sk je momentalne tvoj osobny udaj, takze by som si daval na tvojom mieste pozor ak vies ako to myslim.
|
|
Re: Naša obľúbená iHymna
Od: qwertyuiop
|
Pridané:
30.3.2009 18:31
Pocuj mylan, kasli na neho, toto je jediny sposob ako bojovat s takymi zavistlivcami. Jednoducho INGOROVAT ich spravanie, pretoze spatna odpoved ich tesi a robi im radost. A kto sa skryva za ine nicky u mna nestoji ani za napisane par slov.
|
|
Re: Naša obľúbená iHymna
Od: svetlan
|
Pridané:
30.3.2009 21:11
musim sa priznat, ze na chvilu som si tvoj nick pozical aj ja, ten prispevok s "mas uplnu pravdu" (s tymi pred nim nemam nic spolocne), ako reakciu na to tvoje, mam registrovany nick atd., chcel som ti nazorne ukazat ze i napriklad zamenou maleho L, za velke i, si tvoj nick moze ktokolvek pozicat. Doporucujem ti zaregistrovat aj tuto mutaciu tvojho nicku, urcite je neprijemne citat veci, ktore si nepisal ty.
|
|
Re: Naša obľúbená iHymna
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
30.3.2009 21:31
Dakujem :) Stalo sa hned ako som si precital tvoju prvu reakciu. Velke "i" skutocne vyzera ako "l" a nedavno sa to stalo aj znamemu, od ktoreho si este pozicali aj obrazok z jeho profilu, takze clovek mal pocit, ze komunikuje s tym pravym:) System dsl.sk by tiez neumoznil pridat komentar s presne takym istym menom, ktore je registrovane. Na zaklade toho som uz vedel o co asi ide:) Takze, tu moju odpoved mozes odignorovat, myslel som, ze ide stale o toho isteho spekulanta :) Dakujem este raz a prajem pekny vecer.
|
|
SMS zadarmo
Od: fodrikoss
|
Pridané:
29.3.2009 22:55
ja pouzivam na odosielanie web spolocnosti o2 v irsku kde mam kazdy mesiac 250 sms zadarmo do vsetkych mobilnych sieti na svete. kupil som si na ebayi uz aktivovanu SIM karticku a chlapik mi poslal login a heslo na stranku o2.ie odkial som mohol hned zacat posielat SMSky. Potom mi prisla aj SIM karta postou ktoru si obcas hodim do telefonu a precitam spravy co mi podaktory kamarati poslali na cislo z ktoreho im z internetu pisem. tu je link na karticku ktoru pouzivam uz asi 5 mesiac a funguje to skvelo : htt
|
|
Oh oh oh
Od: Tmac
|
Pridané:
30.3.2009 10:38
Mylanko? O tebe niet pochyb! Jediny chory si tu ty. Velmi dobre viem ze si Tmac a vystupujes aj pod prezyvkou trapneho Mylanka. Zaujimalo by ma ale, preco uz ako Reg.: Tmac nereagujes. Zabudol si heslo? Chudak. Ak mas ty syna tak ja mam vnuca. Debil! Na co sa hras? No mi povedz na co sa tu TY hras? Vazne ti jebe? Len pre tvoju informaciu, ja som vobec nereagoval na tvoj prispevok po tej hymne. Vidime aky si profesional vyvinuty na baze Apple Mac. Dovtipis sa a hned si myslis ze tvoje prve myslienky tvojho debilneho mozgu su pravdive. Ja poznam niekolko ludi co vlastni mac a poviem ti ze su to kokoti ktori nedovolia si nan ani len sahnut. A to si tu nevymyslam. Ak si jeden z nich tak si to radsej hod z mosta lebo ta urcite nenavidim iba ja. Ste trapna komunita ktora by potrebovala podstupit urcitu terapiu a zbavit sa syndromu davovej psychozy ty chudak. Tak by som ta strepal zeby si zistil kto je tu otcom. Uboziak ubohy.
|
|
Re: Oh oh oh
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
30.3.2009 11:45
Pristupove hesla na viacerych pocitacoch mi spravuje jedna aplikacia (1Password), ktora ich zdiela este aj s telefonom, takze o zabezpecenie sa nemusim obavat a uz vobec nie stratu. Mal by si si uvedomit, ze nie som jediny pouzivatel OS X, ktory sem prispieva a nemam 15 rokov, aby som mal potrebu prispievat do tej istej diskusie pod roznymi menami, narozdiel od teba, kedze sa nevies podpisat ani vlastnou prezyvkou.
Ked ta to vsak zaujima, doteraz som vystupoval pod neregistrovanym menom "mylankooo", no rozhodol som sa registrovat, len kvoli ludom, ako si ty, ktori maju potrebu neregistrovane mena zneuzivat.
Paci sa mi tvoja reakcia, je naozaj hodna "inteligenta" a len potvrdzujes, co som pisal predtym. Tu pomoc by si naozaj potreboval. Ak si to vsak chces vydiskutovat osobne, nemam problem prist za tebou kamkolvek na Slovensku a mozes mi to povedat do oci.
|
|
Parodovana reklama od MS
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
30.3.2009 19:14
Sice tuto temu uz asi nikto necita, ale len ako zaujimavost pripajam odkaz na obrazok, ktory paroduje tuto reklamu od MS:)
http://tinyurl.com/cznr59
|
|
Re: Parodovana reklama od MS
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
31.3.2009 9:09
trapne a suche.
|
|
magori
Od: kotos
|
Pridané:
1.4.2009 20:10
ludia vy co sem pisete ste totalni idioti. ja vobec nechapem tento sposob co je lepsie. su to dve rozlicne platformy tak uz s tym prestante.uz sa uvedomte a zacnite pisat prispevky k veci a prispevky typu: "kto ma vacsieho" si nechajte pre seba.
takto je to tu vzdy, ked sa sem prida nejaky prispevok na produkt apple. sa zobudte a piste k veci.
ja mam lenovo a teraz akoze co???? mam,tak mam lebo som ho chcel. ty mas apple no a co??? tak maj ked si ho chcel. ak ti vyhovuje tak v pohodicke. ty mas win PC??? no a co. maj si sak ked ti vyhovuje tak nie je co riesit.a opat pohodicka. uz ste to pochopili? ak nie tak je mi vas luto.
|