|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobry clanok
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
9.3.2009 23:57
Prima nastroj na zachranu dat z pohubeneho PC.
Skusali ste to niekto? Nechce sa mi s tym prtit O:-}
|
|
Re: Dobry clanok
Od reg.: 807_7_
|
Pridané:
10.3.2009 1:00
toto je dobry napad...to hned nekoho vyskusam
|
|
Re: Dobry clanok
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
10.3.2009 15:16
Podarilo sa? Celkom ma to zaujima ..
|
|
Re: Dobry clanok
Od: gamer
|
Pridané:
10.3.2009 19:43
mna skor zaujima, ci to funguje aj na Vista Lite t.j. Home Premium osekana o zbytocnosti (zmesti sa na jedno CD;), lebo SP1 sa kvoli tomu neda nainstalovat, ale keby islo 7even, tak sa to oplati viac ako na XP, ktore je stale najrychlejsie :P
|
|
Re: Dobry clanok
Od: waveeee
|
Pridané:
11.3.2009 17:28
toto je asi najnezrozumitelnejsie popisany postup aky som cital.. ako zacat s prikazmi co potrebujete v tom programe a az potom povedat ako sa ten program spusta... nehnevajte sa..
|
|
Re: Dobry clanok
Od: waveeeee
|
Pridané:
11.3.2009 17:54
a ako to vlastne odinstalujeM?
|
|
Re: Dobry clanok
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
11.3.2009 22:50
Ak si bootoval z CD/DVD, po restarte PC bude vsetko po starom. Jedine co ostane navyse bude zrejme vhd subor.
|
|
Re: Dobry clanok
Od: waveeee
|
Pridané:
15.3.2009 14:33
tento clanok je o tom ako to dat na disk a nie o live cd (tak tá rada je trochu odveci :P ), ocividne tu okrem zleho sledu v návode na instalaciu uplne chyba navod na odinstalovanie.. nevadi ved nejak sa z toho clovek vysomari. len potom stacilo napisat "vyskusajte win 7 s virtual hard disk" a da vam to asi tolko co tento clanok..
|
|
Re: Dobry clanok
Od: waveeeeee
|
Pridané:
15.3.2009 14:33
BTW: win7 vyzera slusne a aj sa tak sprava k uzivatelovy, ale beta verzia má problémi s viacerimi procesmi spustenimi naraz.. od kopirovania cez mazanie. (jedno aj druhe neskutocne zatazia procesor, alebo nieco ine-neskumal som, ale jednoduche mazanie 20GB priecinka znemoznilo na hodinu pracu s pc mazanie s koša je utrpenim). nefunguje na nej viacero aplikacii urcenych pre vistu a to dokonca samotne LIVE produkty (live sync). LAN má neskutočné kolísanie. ale to všetko je takmer určite koli bete.. no jedna vec ma priliš nepotešila... a to že ovládač na vistu z tlačiarne od HP nefungoval a ak sa zopakuje to čo pred nedavnom s prechodom z XP na vistu.. tak vďaka bohu že v autách nemáme windows (no ason by nebolo potrebné zavádzať šrotovné :D)
|
|
Re: Dobry clanok
Od: q123
|
Pridané:
30.3.2009 22:10
nic z toho co pises som nezaznamenal, ani nikto z mojho okolia
|
|
Re: Dobry clanok
Od: Ja.
|
Pridané:
10.3.2009 6:44
Toto že má byť prima nástroj na záchranu dát? Wtf? Na záchranu dát je plno lepších nástrojov, toto určite nie.
|
|
Re: Dobry clanok
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
10.3.2009 9:27
Ked odide primarny OS a ty surne potrebujes odzalohovat data. Nemozes z nejakeho dovodu vybrat disk z PC (zaruka), OS nejde nabootovat ani opravit cez recovery konzolu (bavime sa o Windows). Vtedy zoberies nejake live CD (mal som taku Vistu, ale bola nespolahliva), nabootujes z media a data odzalohujes na USB.
|
|
Re: Dobry clanok
Od: dedoo
|
Pridané:
10.3.2009 13:24
presne tak, mne sa tiez zaviril comp tak, ze sa nedokoncilo ani bootovanie, a data som musel zachranovat cez Ubuntu nainstalovane cez Wubi...
|
|
Re: Dobry clanok
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
10.3.2009 15:24
Presne toto mam na mysli. Ja som sa na svagrinej NTB snazil zachranovat data, proste Vista "zomrela" zasluhou nejakeho BFU skriatka :], ze ani recovery sa nedalo spustit. Ked som skusal bootovat z instalacky Ubuntu, operacia zlyhala tesne pred koncom na nejakej haluznej chybe. Na koniec som si sosol z netu nejake ruske LiveCD Visty s ktorou som nabootoval a data zachranil.
Niekde som registroval aj LiveCD Win XP (pebuilder), ale W7 by ma potesilo viac.
|
|
Re: Dobry clanok
Od: jja
|
Pridané:
10.6.2010 11:56
je to prima nástroj na záchranu dát.... máš to nainštalované za cca pol hodku a maš tam všetky dáta...
|
|
Re: Dobry clanok
Od: Adrique
|
Pridané:
11.3.2009 12:46
ja som čakal, že tu bude aj nejaké porovnanie výkonu
|
|
Win 7
Od reg.: Matko5
|
Pridané:
10.3.2009 0:02
Ja si pockam na finalnu verziu. Hlavne aby bol cim skor.
|
|
gofdhgnjhgnd
Od: fjisojgod
|
Pridané:
10.3.2009 0:13
Ja som si sedmicku nainstaloval zo zvedavosti asi pred mesiacom a teraz vam z nej pisem tuto spravu, lebo som si ju velmi oblubil. Vyzera ako Vista, ale miestami pracuje rychlejsie ako XP. Tentokrat to konecne Microsoftu vyslo. Aj ked je to len testovaci build, pouzivam ju ako primarny OS :)
|
|
Re: gofdhgnjhgnd
Od: quix_
|
Pridané:
10.3.2009 19:12
ale nekecaj :D "konecne im to vyslo".vies ale,ze za windows 7 rovnako ako za kazdy windows treba po oficialnom uvedeni na trh zaplatit kedze tato verzia prestane fungovat? alebo si planujes rovnako ako kopa deti ukradnut svoj windows? :)
|
|
Re: gofdhgnjhgnd
Od: hgfhfghs
|
Pridané:
10.3.2009 23:59
Zo zvedavosti som sa prisiel pozret, ci nejaky "mudrc" nezapoti nieco o plateni...Takze, testovacie buildy su zdarma, ak si od Microsoftu vyziadas kluc. Zatial to ide krasne, uvidime co sa z toho nakoniec vykluje. Ak to bude len dalsia pomala roztahujuca sa krava, tak za to nedam ani euro, ale ak to pojde takto dalej a lepsie, urcite si ho KUPIM...to je to, na co kopa deti ako ty nemaju :))
|
|
Re: gofdhgnjhgnd
Od: quix_
|
Pridané:
11.3.2009 12:18
chlapce chlapce :D to ze su testovacie buildy zdarma je logicke. rodicia su urcite hrdi na to ze si windows7 KUPIS ked sa ti bude pacit a nebude to moloch. vsetci sme na teba hrdi, si vynimocny.
|
|
Windows 7
Od: Stanlez
|
Pridané:
10.3.2009 0:49
osobne som si tu "7" vyskusal a bol som velmi spokojny....uz len nech vyjde oficialna verzia a dam si dokopy notebook....budem ho pouzivat pravdepodobne ako primarny windows
|
|
super
Od: mirrec
|
Pridané:
10.3.2009 1:24
super dakujem redakcii za clanok, nevedel som o tejto moznosti instalovania, resp odskusania :)
urcite to takto vyskusam :)
|
|
Re: super
Od reg.: den__
|
Pridané:
10.3.2009 15:33
velmi silne sa stotoznujem s tymto prispevkom...
|
|
......----------
Od: tom waist
|
Pridané:
10.3.2009 1:25
bleeeee
|
|
live cd
Od: glon
|
Pridané:
10.3.2009 1:40
Zrobit take Live CD, to by sme asi od majkrosoftu chceli vela...
|
|
Re: live cd
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
10.3.2009 9:29
Spravit si z instalacky w7 live dvd nie je az taky problem ;)
|
|
LOL...
Od: evil.bulk
|
Pridané:
10.3.2009 6:44
ja na windows 7 idem uz od verzie 6801 a pouzivam ho ako hlavny OS. Ziadny iny uz nemam, neviem co stoho seci robia halooo, a rozddeluju disk na viacej casti. ...
|
|
Re: LOL...
Od reg.: Morfeus
|
Pridané:
10.3.2009 18:17
lebo to je logické rozdeliť si disk na minimálne 2 partície... holt, demence vládne světu…
|
|
Re: LOL...
Od: evil.bulk
|
Pridané:
11.3.2009 12:08
mam dva disky... demence vladne svetu to mas pravdu lebo vasa skupina je este dementnejsi :)
|
|
Re: LOL...
Od: mii
|
Pridané:
13.3.2009 10:38
co je logickeho na tom rozdelovat disk???
|
|
Re: LOL...
Od reg.: Norko
|
Pridané:
13.3.2009 13:22
ked chces formatovat disk kvoli zmene os, tak si das naformatovat len particiu, kde mas os, ostatne data na inej particii sa ti zachovaju... co je s vami ludia??
|
|
another alternative
Od: mamickavesiapradlo
|
Pridané:
10.3.2009 7:15
iny, ale pomerne inovativny sposob instalacie Win7 najdete na:
http://tinyurl.com/alwy8a
|
|
Re: another alternative
Od: alibaba40
|
Pridané:
23.3.2009 15:43
100+++
|
|
iba okopirovany Mac OS X...
Od: iFuj!
|
Pridané:
10.3.2009 7:46
hamba im... neviedia vyvtoriť ergonomický inteligetný dizajn, tak pozerajú po Mac OS X...
Rýchlost, čo z toho robíte haloo? Je len velká hamba a maslo na hlave Microsoftu, že vyvíjla 6 rokov systém, ktorý nemá ani 12percent trhu a korporatívne o Vistu nemá nik záujem. Preto finišujú s Win7. Ak sa im neuchytí ani tento systém, tak bude sranda a MS by som to v tejto finančnej kríze skutočne doprial, nech by sa mu ani tento systém neuchytil.
Apple problémy nemá, nevyvíja 6 rokov systém, čo i tak nik nechce. Každé 2-3 roky nový systém zas s invoáciami na poli kernelu, dokonalého uživateľského rozhrania, aktualizácie zariadení, nové produkty. Všetko v pohodičke, to je kvalita a stabilita - Apple. Ne stupidný MS, čo kopíruje asi vp všetkom a jediné, čo mu vychádza je xbox a to len preto, že tam Apple nemá vlastné zariadenie.
|
|
Re: iba okopirovany Mac OS X...
Od: siirii
|
Pridané:
10.3.2009 8:39
Máš nejaké problémy sám zo sebou? Ja som aktívnym používateľom Visty, Leoparda aj Ubuntu a nikdy som nemal tendenciu chodiť po fórach a spamovať (áno spamovať) diskusie s idiotskými a hlavne OFFTOPIC blábolmi. Spamätaj sa prosím Ťa! (Ak už sa mám vyjadriť k tomu čo si písal, tak je to samozrejme nezmysel, Leopard je výborný systém, ale má asi tak 8x menší podiel na trhu ako Vista. A pokiaľ si pamätám prvé tri verzie Mac OS X boli dosť zlé. Takže trepeš a trepeš.)
|
|
Re: iba okopirovany Mac OS X...
Od: Tupcek
|
Pridané:
10.3.2009 12:57
1. prve tri asi nevydavali 6 rokov ako vistu
2. je rozdiel prve tri a posledny...
3. inak mas pravdu :)
akurat nechapem preco tak vsetci nadavali na vistu a maju radi win 7, ked prakticky jediny rozdiel, ktory si vsimnu uzivatelia je to, ze kolko zere system...no a samozrejme ze narozdiel od visty v case vydania systemu je uz celkom slusne podporovany, kedze vychadza z visty...samozrejme ze su aj ine zmeny, ale plno zmien bolo aj pri viste, ale vecsinu to nezaujima...nechapem ako moze znizenie narokov posobit tak, ze nanho nenadava asi nikto...narozdiel od visty
|
|
Re: iba okopirovany Mac OS X...
Od: someone
|
Pridané:
10.3.2009 13:47
Nenadavaju preto lebo ludia su len ako ovce, zacali nadavat na vistu lebo nadavali aj iny a teraz sa zase opicia po niekom dalsom. Aj ked podla mna pre nadavanie na vistu je dovod ;-), 7-micku som este neskusal, ale vyznam ma podla mna iba vtedy ak sa skutocne bude dat vypichnut len jadro systemu, inak to bude rovnaky moloch ako vista.
Tak ci tak 90% uzivatelov co sa k tomu vyjadruje sa v tom vyzna ako hus do piva a pozeraju si len farbicky na monitore :-), a kludne si myslite ze ja som ta hus ak vam to pomoze ;-)
|
|
Re: iba okopirovany Mac OS X...
Od: Tupcek
|
Pridané:
10.3.2009 21:06
s tym ako sa vyznaju uzivatelia mas pravdu, len chcem poukazat na to ze takmer vsetci ti, ktori nadavaju na vistu a obhajuju win 7, vidia rozdiel v podstate len v narokoch OS...nechcem povedat ze vista je kvalitny OS, len ze ovela radsej by som pri vychvalovani win 7 pocul tie konkretne vylepsenia oproti viste (okrem znizenych narokov)...
ale vlastne, comu sa divit? sme na slovensku, vsetko, co nemozem mat zadarmo, je zle...pokial je zadarmo alternativa...snad to niekto nepochopi tak, ze by mal upgradovat HW kvoli OS...
|
|
Re: iba ...
Od: alibaba40
|
Pridané:
23.3.2009 15:52
Ono - nič v žiadnom OS nieje iba čierne alebo biele...
Pre klikača ktoý robí dokola tých 5 kancelárskych potrieb a pre nadšencov omaľovánok Microsoftu je Win7 veľký prínos. Asi v duchu spôsobu: Namocem Vás na niečo, potom to riadne zhovadím a potom to o polovicu zlepším - a všetci (nemysliaci samostatne) sú z toho PAF!
Lenže pre veľa rôznych činností na a s počítačom je zrejme vrchol Microsoftu skutočne WindowsXP a stálo by za to ho "vetviť" - na graficky vyparádenú verziu pre jedných a minimalistickú efektami no najpraktickejšiu funkčnosťou pre iných... Ja držím palce Microsoftu aby to pochopili , hoci viem, že priemerný "pakouser" skôr kúpi tie omaľovánky...
|
|
Re: iba okopirovany Mac OS X...
Od: jjjjj
|
Pridané:
10.3.2009 14:56
Vista síce vyšla po piatich rokoch po XPčku ale jej vydanie bolo naplánované na skorší termín. Lenže v polke medzi vydaním XP a plánovaným vydaním Visty (vtedy Longhornu) sa dosť rozšíril nejaký vírus (nepamätám presne jeho názov) a tak sa Microsoft chtiac-nechtiac musel oveľa vážnejšie venovať problémom bezpečnosti OS. Nie len novo vyvíjaného, ale už aj trochu staršieho s veľkým podielom - XPčkom. Preto vyšiel SP2 pre XP ktorý obsahoval najmä lepšie zabezpečenie systému (zabezpečenie pre IE, defaultne zapnutý firewall a iné). Vývoj na novom systéme musel byť pribrzdený a vývojari sa museli zaoberať novými hrozbami a urobiť omnoho lepšie zabezpečený OS ako plánovali. Uvažoval si aj s týmito problémami keď si nadával na to, že im vývoj trval 6 rokov?
|
|
Re: iba okopirovany Mac OS X...
Od: quix_
|
Pridané:
10.3.2009 19:18
kto si co navari to si vyzerie ;)
|
|
Re: iba okopirovany Mac OS X...
Od: h4t3ck
|
Pridané:
7.5.2009 10:01
Win Longhorn zalozeny na existujucich zdrojakoch windowsXP sa zacal priblizne v roku 2001 a v roku 2004 (leto) koli vyssie spominanym problemom ohladom bezpecnosti bol projekt uplne zruseny. Projekt na windows Vista sa zacal v lete 2004, ktory bol zalozeny na ovela kvalitnejsich zdrojakoch windows 2003 server. Za jeden rok mali hotovu beta verziu a v roku 2006(november) vysiel oficialne.
Celu Vistu robili 2 roky a 3 mesiace. Je to narychlo zbuchanych velmi vela dobrych technologii, ale urcite neboli urobene optimalne, preto tak vysoke HW naroky.
Win Seven je len pokracovanim Visty. Prerobena systemova lista a velke mnozstvo optimalizacii na vykon, aby tento system mohli nasadit na mobilne zariadenia a netbooky. Vzdy len oddelili z jadra jednotlive casti, aby ho odlahcili pre buduce prerabanie.
|
|
Odinštalácia
Od: Frantik111
|
Pridané:
10.3.2009 7:52
rád by som skúsil inštaláciu w7 aj mimo virtualizačnej klietky, len my chýba ako odinštalovať, prečo redakcia napíše takéto super články ale ako sa zbaviť to už nenapíše, bo neviem či stačí odstrániť virtuálny disk a v zozname botovania odstrániť položku alebo treba ešte niečo sem tam prečistiť
|
|
Re: Odinštalácia
Od reg.: XXXxxxXXX
|
Pridané:
10.3.2009 9:00
To by som aj ja rad vedel, ako sa ho zbavim, a tiez bootovania, aby po odstraneni toho suboru s virtualnym diskom, sa ma vzdy po bootovani nepytal ze ktory system chcem spustit (a on uz aj tak bude v cudu)
|
|
Re: Odinštalácia
Od: wefasdfas
|
Pridané:
10.3.2009 13:02
Zmazes subor a fixmbr, predpokladam
|
|
Re: Odinštalácia
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
11.3.2009 14:58
Je na to program vola a tusim EASY BCD odstranil mi aj ubuntu instalovane cez wubi ktoreho som sa ani za boha z bootu nevedel zbavit.
|
|
Re: Odinštalácia
Od reg.: Norko
|
Pridané:
12.3.2009 20:31
odinstalovat ubuntu cez wubi sa da odinstalovat priamo cez instalator alebo v pridat alebo odstranit programy, ci ako je slovensky preklad.. neviem co ti na tom neslo...
|
|
Re: Odinštalácia
Od: nece sa mi prihlasovat
|
Pridané:
30.3.2009 18:12
To ze v to momente ked som dal uninstal zmrzol celi win napriklad?
|
|
Konecne dobry calnok!
Od: marec_10
|
Pridané:
10.3.2009 8:03
Uprimne dakujem autorovi, ktory uverejnil uzitocny clanok o novom Windows 7 a nezabijal cas ako ini s popisom omalovaniek.
O tejto ficure W7 som este nepocul, dozvedel som sa prave vdaka nemu.
Este raz vdaka a len tak dalej s podobnymi clankami.
|
|
instalacia
Od: matt1
|
Pridané:
10.3.2009 8:10
Kto chce usetrit par klikov, tak prikazovy riadok sa da spustit pocas instalacie cez Shift+F10. Staci ho pustit napr. pri okne "Where do you want to install Windows", vytvorit disk a potom dat Refresh..
|
|
Re: instalacia
Od reg.: Opera1
|
Pridané:
10.3.2009 9:12
a toto je snad jediny uzitocny prispevok v celom clanku, dik za uziticne info
|
|
clanok
Od: niioniio
|
Pridané:
10.3.2009 8:53
Zrejme jeden z najuzitocnejsich clankov za poslednu dobu, len tak dalej
|
|
Skusal a stale skusam
Od reg.: JanoT
|
Pridané:
10.3.2009 8:54
Musim povedat, ze aj ked to je Beta, moj nazor je ten ze na mojom stroji to ide mnoho krat lepsie ako Vista (a urcite aj inym).
Build 7000 mal este dost bugov, no ale co som si nahodil najnovsi Build 7048, tak je to parada.
Doteraz ziaden error a nic podobneho, vsetko fici ako ma.
Som maximalne happy =)
|
|
Re: Skusal a stale skusam
Od: karol1565
|
Pridané:
10.3.2009 22:39
a Alcohol 120 sa ti podarilo naistalovat??? lebo mne nie
|
|
Re: Skusal a stale skusam
Od reg.: JanoT
|
Pridané:
11.3.2009 16:12
Alcohol 120 bohužiaľ nepoužívam
|
|
Ovladace WinXP
Od: milan.ko
|
Pridané:
10.3.2009 9:31
Bude Windows 7 podporovat aj ovladace pisane pre Windows XP? Mam jeden starsi kus hardwaru, ktory dobre sluzi, ale zial ma uz ukoncenu podporu (a nema nahradu) a posledne ovladace pren boli vydane len pre 32 bitove XP.
|
|
Re: Ovladace WinXP
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
10.3.2009 9:38
Mam obavy, ze nie. Mam nejaky starsi scanner od HP (8 rokov). Na XP slape bez problemov do 600dpi. Na Vistu som uz zial ovladace nenasiel a HP support mi doporucil kupit novsie zariadenie. To iste bude predpokladam s W7.
|
|
Re: Ovladace WinXP
Od: quix_
|
Pridané:
10.3.2009 19:23
urcite nie. v ms nikdy nepoznali a nikdy poznat nebudu poznat nieco ako spatnu kompatibilitu.
|
|
Re: Ovladace WinXP
Od: quix_
|
Pridané:
10.3.2009 19:26
slubujem, nabuduce si to po sebe precitam pred tym ako stlacim odpovedat
|
|
Re: Ovladace WinXP
Od: siirii
|
Pridané:
11.3.2009 7:50
Jasné, takže poďme sa na to pozrieť:
1. Podpora 16-bitových aplikácií v 32-bitových Windows (až do XP)
2. Podpora 32-bitových aplikácií v 64-bitových Windows
3. Podpora všetkých ovládačov pre Windows Vista vo Windows 7
4. Mód spätnej kompatibility (prvý krát uvedený v Windows XP, mnoho krát som ho úspešne použil.)
Prepáč, ale Tvoj komentár je len ďalší bezduchý výkrik na fóre, ktorý nemá žiadnu výpovednú a navyše aj pravdivostnú hodnotu.
|
|
Re: Ovladace WinXP
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
11.3.2009 9:16
Ani na neho nereaguj. V priebehu 1/2 hodky vyprodukoval niekolko tupych prispevkov, len same podjeb*vacky. Typicky flamer.
|
|
Install
Od reg.: still
|
Pridané:
10.3.2009 10:15
A uz si ten instalator poradi aj s instalaciou mimo prveho oddielu prveho disku? Vista zobrazovala len hlasku o nekompatibilnom disku a v instalacii odmietla pokracovat..
|
|
Re: Install
Od reg.: Norko
|
Pridané:
12.3.2009 20:36
pochybujem, ze to bude fungovat...
ms vyraba os, ktory predpoklada, ze budes pouzivat len ten alebo ako hlavny os...
|
|
Dalsia okopirovana feature
Od: raqua
|
Pridané:
10.3.2009 10:27
Takze windows zasa raz nieco okopiroval od Linuxu .. Wubi tu uz nejaku dobu bolo.
|
|
Re: Dalsia okopirovana feature
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
10.3.2009 12:35
A co?
|
|
Re: Dalsia okopirovana feature
Od: quix_
|
Pridané:
10.3.2009 19:32
aj ked to moze vyzerat, ze mas pravdu, nemas.
s tym co je v jadre windows7 je podpora pre pracu s "virtualnymi diskami" len logicky dosledok. takze aj ked sa ti to mozno zda, nie je to kopirovanie wubi. a netvrdil by som ani ze tato ficurka bol zamer ms, jednoducho povestny lucky shot
|
|
\"7\"
Od reg.: N0R8Y
|
Pridané:
10.3.2009 15:27
Mam jednu otazku...
Ak mam Build 7000 da sa nejako preinstalovat na Build 7048? Samozrejme s ponechaním všetkých súborov (nainštalované programy a nastavenia)..
|
|
W7 a Vista
Od reg.: Gizmof
|
Pridané:
10.3.2009 17:34
Rád by som ten W7 skúsil... môžte mi niekto povedať či tam ide software tak ako na Viste? Lebo niektoré programy a hry som mal problém po prechode XP->Vista spustiť a musel som ich nastavovať.
A je možný upgrade Vista->W7 bez straty dát? Zálohovať cez 200GB je na mňa moc :).
|
|
Re: W7 a Vista
Od: kajsi1
|
Pridané:
10.3.2009 22:37
najdednoduhsie, je ked mas disk rozdeleny a vsetky udaje prekopiruj na D alebo E, a pri instalacii daj iba C-cko naformatovat a nainstalovat W7, ja to tak stale robim a nemam problem...
|
|
Re: W7 a Vista
Od reg.: Gizmof
|
Pridané:
11.3.2009 6:58
No keďže už mám voľných len 40GB tak si naozaj nepomôžem :D... ale skúsim trochu ukusnuť Viste, tak 20GB a tam dám ten Windows 7 na skúšku keď to nejde inak bez straty dát.
|
|
windows
Od: win7
|
Pridané:
10.3.2009 22:11
nevedel som, ze sa to da aj cez dvd win.. dobry clanok
|
|
nejdu nejake programy
Od: kajsi1
|
Pridané:
10.3.2009 22:32
akurat mi na tej 7048 verzii nejde Alcohol 120
|
|
Re: nejdu nejake programy
Od: mamickavesiapradlo
|
Pridané:
11.3.2009 8:29
asi bude na blackliste MS ;)
|
|
Re: nejdu nejake programy
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
11.3.2009 10:44
Ani Daemon Tools a ked sa k tomu prida aj napr PB v COD4, tak nie je preco skusat. :(
|
|
Re: nejdu nejake programy
Od: cod4
|
Pridané:
11.3.2009 14:25
COD5 som skusal a isla mi velmi pekne, oproti XP, nabehlo to rychlejsie aj loading pred spustenim misie prebehol rychlejsie :)
|
|
Re: nejdu nejake programy
Od: Tomas.A
|
Pridané:
21.3.2009 10:49
skusali ste powerIso???
|
|
win 7 a vista vsetkojedno
Od: hhakl
|
Pridané:
11.3.2009 0:00
Mam nainstalovane Win 7 ale aj XP. Veeelmi som chcel pouzivat ako hlavny OS Win7. Ale .. proste.. neda sa, je to len rychlejsie vista. Co sa tyka ovladania, pohybu po OS a pod. proste co s tym suvisi, je to slate tazkopadne ako vista, takze aj tak vetsinou ficim na XP.
|
|
Re: win 7 a vista vsetkojedno
Od: trigger*
|
Pridané:
11.3.2009 9:33
chyba nie je vo viste, to len ty si taky jebnuty
|
|
Re: win 7 a vista vsetkojedno
Od reg.: N0R8Y
|
Pridané:
12.3.2009 18:06
LOL
paradna reakcia
|
|
tak to sa ti podarilo
Od: kohutik
|
Pridané:
12.3.2009 6:55
lol
|
|
diskpart 5.1
Od reg.: Norko
|
Pridané:
12.3.2009 21:03
je mozne nainstalovat win 7 tymto sposobom aj pouzitim diskpartu 5.1.3564??? mam XP SP3, posledne aktualizacie, no nemam diskpart 6.1... tym padom si nemozem nainstalovat win 7 ak nemam vistu ako je popisane v clanku??
|
|
Re: diskpart 5.1
Od: franzi
|
Pridané:
15.3.2009 23:51
Samozrejme ze mozes. Pouzijes diskpart z Win7 na zaciatku instalacie z dvd. Presne tak ako je to popisane v clanku.
|
|
Re: diskpart 5.1
Od reg.: Norko
|
Pridané:
18.3.2009 19:37
nic sa na tom nezmeni...
vid obrazok: http://tinyurl. com/djdmvo
|
|
Windows 7
Od: jarok01
|
Pridané:
15.3.2009 20:25
Pisete tu ako keby bol windows7 nejaky zazrak.Pametam casy kedy sa tak aj o viste pisalo a nakoniec skoncila tak ako skoncila.Najpomalsi system na svete(myslim tym kopirovanie dat).Taktiez zamrzanie aplikacii je tam dost caste.Momentalne mam nainstalovane XP na ktore som presiel z visty po cca rocnom pouzivani.Vista je jednoducho pekne spravena no zabudlo sa na dolezite veci.Windows 7 bude podla mna to iste ako aj vista iba s inou reklamnou kampanov.Nepoznam dokonaly system no XP je oproti vistam a windowsom 7 spicka.Vecsina firiem ani na vistu nepresla a neplanuje ani na windows 7.A to opicenie sa po linuxe?Tym myslim to instaovanie bez nutnosti formatovat HDD.Linux to ma uz davno presne tak ako mnohe vecicky ktore sa implementovali do visty.
PS:Ak by niekomu prisli moje slova ako propagacia WinXP tak to nieje pravda.Pouzival som aj linux cca 2roky a na male detaily ktore tam este niesu dotiahnute do konca a myslim ze este dlho nebudu je to podla mna jeden z najlespich operacnych systemov na svete.
|
|
odinstalacia
Od: franzi
|
Pridané:
15.3.2009 23:42
Odskusane, funguje to. XP, Win7. Odinstalacia: V XP vymazat *.vhd, nabootovat z instalacneho cd xp, zvolit opravu instalacie, zadat prikazy fixmbr,fixboot.
Samozrejme cez easybcd je to jednoduchsie, ale vo virtualpc sa mi easybcd nepodarilo spustit.
|
|
Ouiii
Od: pexxi
|
Pridané:
17.3.2009 13:17
Ouiii, to co mame v Unixoch od 80-tych rokov (pripojenie suboru ako root-disk a bootovanie z neho), to nam MS predviedol v roku 2009. Dufam, ze to nebudu prezentovat ako brutalnu MS novinku. Ale kazdopadne je to posun vpred, takze gratulujem ;-)
|
|
problem s vigor 318
Od: magic
|
Pridané:
24.3.2009 14:44
Zdravim manikov, mam problem nechce mi slapat net s vigorom 318 na windowse 7. Všetko som rozšlapal, hry slapu neskutocne no internet nieje, kolega ho ma rozslapany no zase ho to kope za nejaku chybu ohladom punkbustera :x takze neviem neviem ci nepockat na plnu verziu. Ono je hlavne problem v tom ze ovladace sa aj nainstalovali no neukaze mi to prihlasovaciu obrazovku ak zadam hesla manualne cez nove pripojenie aj tak nereaguje :( thx
|
|
DOLEZITE UPOZORNENIE!!!!!!!
Od: niioniio
|
Pridané:
16.4.2009 22:27
pre tych, co maju nelegalny windows, tak v pripade ak davate dualnu instalaciu, tak vam skontroluje povodny win a bude vam to krakat, ze mate nelegalny win....
|
|
Windows 7
Od: Michelangelo 375
|
Pridané:
3.4.2010 4:09
Windows 7 - plna aktivovana verzia
http://jdem.cz/efg96 part 1
http://jdem.cz/efhb7 part 2
http://jdem.cz/efhc7 part 3
http://jdem.cz/efhd6 part 4
|
|
taktiez mam problem s rozslapanim vigor318 dsl
Od: kiklop
|
Pridané:
20.7.2010 14:42
Tak na fóre som tiež hľadal drivery, alebo instalacky na win 7 64-bit ku vigor 318 dsl, ale nepochodil som...vidim, ze sa tu o tom debatilo, ale neprisla odpoved takze....mal som win 732-bit nainstaloval som to z instalacky na 32-bit vistu a slapalo to. no teraz mam win 7 64-bit no nijakou instalackou to nejde...prosim dajte link ak mate...diki
|