| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
hmmmmmm
Od: TTTT
|
Pridané:
4.3.2009 9:25
vzdy to najprv precitam ako Phornographic, vedia ako zaujat
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: Tomibojko
|
Pridané:
4.3.2009 9:33
aj ja som s tým mal problem..ale ja mam horučku ja mam aspon vyhovorku:)
no a k veci..konečne niekto so spravným názorom...komentar tochto ISP poriadne netreba ani doplniť
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: PCnity3
|
Pridané:
4.3.2009 10:09
Suhlas!
Kebyze je nejaky FLAT store multimedialneho obsahu bez DRM za normalnu cenu (do 100 EUR rocne za hudbu) hned si kupim accout. Uz pre ten dobry pocit.
TPB je iba dosledom prirodzenej evolucie thu na internete.
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: aleluja
|
Pridané:
4.3.2009 9:46
ja som to precotal ako Pornographic, neviem preco, ale hned som si pomyslel ze co za problem maju tam ....
fakt dobry nazov :)
|
| |
Re: hmmmmmm
Od reg.: --==[Lu-Boss]==--
|
Pridané:
4.3.2009 10:24
hh niekto tu rad phorno :D
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: PornDownloader
|
Pridané:
4.3.2009 11:54
Takych je tu viacej.... :-)
|
| |
debil
Od: pppooo
|
Pridané:
4.3.2009 9:30
nechapem...
|
| |
hmmmm
Od: semiConductor
|
Pridané:
4.3.2009 9:33
no tak je to urcite triezvejsi pohlad na vec ako maju britski ISP, ti bez breptania blokuju vsetko co im v clanku spomenute organizacie rozkazu.
|
| |
Re: hmmmm
Od: Marek1234
|
Pridané:
4.3.2009 9:46
Presne tak, a TELENOR pochopil, ze by si isiel proti sebe. Nasli by sa operatori, ktori by to aj tak neblokovali a akurat by sa stalo jedno - odliv zakaznikov. V britanii to bol myslim VIRGIN, kto to prvy zacal blokovat. Realne cisla som nevidel, ale urcite to P2P torentakov odradilo :-)
|
| |
Re: hmmmm
Od: aleluja
|
Pridané:
4.3.2009 9:48
krach na takeho ISP ....
nech riesia svoje krizy a nie co zakaznik nataha.
to s tym porovnanim k listu bolo perfektne
|
| |
Re: hmmmm
Od: milan.ko
|
Pridané:
4.3.2009 13:22
Ak to bol Virgin, a je to ten isty Virgin ako aj to vydavatelstvo, tak sa ani necudujem, ze zacali blokovat ...
|
| |
Re: hmmmm
Od: no tu tak
|
Pridané:
4.3.2009 23:50
a prave koli tomu som si dal internet od be (vlastni ich O2). Neblokuju absolutne nic, ziadne skryte FUP, adsl2 24 Mbit za £17,5 mesacne. Mnoho ludi o nich nevie tak aj agregacia nieje taka strasna ako napriklad na nepouzitelnom adsl od BT.
|
| |
Re: hmmmm
Od: no tu tak
|
Pridané:
4.3.2009 23:51
17,5 libier... nezozralo to ten znak
|
| |
Presne tak
Od: siirii
|
Pridané:
4.3.2009 9:34
Pod to vyhlásenie by som sa kľudne podpísal, 100% súhlasím.
|
| |
...hmmm
Od: xxmio
|
Pridané:
4.3.2009 9:40
..skoda, ze telenor nie je aj u nas.. uz davno potrebujeme nejakeho triezvo uvazujuceho ISP
|
| |
Re: ...hmmm
Od: miro j.
|
Pridané:
4.3.2009 9:59
mylis sa...telenor u nas podnika uz dost dlho a funguje ako provider pre providerov...teda aspon to tak bolo...
|
| |
Re: ...hmmm
Od: _xxx
|
Pridané:
4.3.2009 10:16
nextra je co ? :)
|
| |
Re: ...hmmm
Od: 54321
|
Pridané:
4.3.2009 10:38
nextra uz nie je.. aspon nazov
|
| |
Re: ...hmmm
Od: gts
|
Pridané:
4.3.2009 10:41
uz nic. pozri vlastnicke vztahy
|
| |
Re: ...hmmm
Od: Adrique
|
Pridané:
4.3.2009 19:12
Nextra je uz GTS, Telenor im to predal uz dooost davno
|
| |
Tak tak
Od: den
|
Pridané:
4.3.2009 10:05
Pravdu maju pani z telenoru...
|
| |
3hlav
Od reg.: 3hlav
|
Pridané:
4.3.2009 10:12
Musim sa pridat k diskutujucim a suhlasit so stanoviskom Telenoru, pretoze to co sa snazia presadit ti pho(r)nograficky kkoti je vrchol totalitneho sposobu riesenia ich vlastnych problemov, snazia sa nas presvedcit ze je to spolocensky problem a nanutit nam cenzuru, ale je to problem ich zisku, ktory maju riesit podla navodu aky im dal Telenor = nizsie ceny, lepsia dostupnost, kvalita, atd. a ludia si po case zvyknu za digitalny obsah platit.
To je moj nazor, howgh !
|
| |
neuveritelne
Od: Noxius.
|
Pridané:
4.3.2009 10:19
neuveritelne, ze niekto velky napisal nieco takehoto charakteru... konecne, vsetci si to myslia, len nikto to nechce povedat, lebo sa boja, ze pridu o $$ a pritom si neuvedumuju, ze keby uviedli dobre ceny v eshope, tak by zarobili 100x viac, pretoze aj keby som si chcel kupit nieco, tak na svk to jednoducho nedostanem
napriklad take knihy, predavaju sa niekedy aj o 20$ lacnejsie ako tlacena forma, preco to nemoze fungovat aj pri hudbe a programoch?
apple so svojim applestore, zaraba celkom dobre a to ma iba urcite percento z predaja a su tam aplikacie, ktore vacsinou stoja do 5$
|
| |
Re: neuveritelne
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
4.3.2009 10:29
Ano je to neuveritelne. A ten Norsky minister: http://cdr.cz/a/26469
No ja stale hovorim ze idem do tej Skandinavie ak ma bude Fico a Meciar srat :D
|
| |
priklady
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
4.3.2009 10:46
zakazovat P2P, The Pirate Bay, ci Mininovu je rovnaky pristup ako zakazat kuchynske noze, lebo sa nimi velmi casto zabija, zrusit postu, lebo sa posielaju napalene cd/dvd, ci texty pesniciek.. Tieto zdruzenia vypalnikov by mohli zazalovat kazdu vlakovu stanicu, pretoze ponuka priestory na ukladanie copyrightom chranenych diel (schranky na nastupistiach)
nechapem preco ti pravnici nemozu najst podobne priklady.. P2P != zlocin ci kradez; hosting != zodpovednost za obsah (iba za totality, ked by bol obsah prezerany a kontrolovany)
|
| |
Re: priklady
Od: svetlan
|
Pridané:
4.3.2009 11:15
proste iste suvislosti si sudy neuvedomuju. Samozrejme nemozem sudit automobilku za to, ze v jej autach prevazaju cez hranice paseraci nelegalny kontrabant a pod.. Nehovoriac o tom, ze ak tvrdia, ze p2p poskytuju priestor na porusovanie autorskych prav, tak potom analogicky a vo vacsom meritku to iste plati aj pre internet samotny, preco ho teda nezakazat?
|
| |
Re: priklady
Od: hel es
|
Pridané:
4.3.2009 23:53
nikto nezaluje vyrobcov zbrani ze s nimi zabili toho a toho cloveka...
|
| |
Re: priklady
Od: 2Manin
|
Pridané:
5.3.2009 10:56
Preco porovnavas hrusky s muchotravkami?
|
| |
Logika
Od: glon
|
Pridané:
4.3.2009 13:04
Ja chcem aby nove Superby stali max. 5tis. EUR a aby mi ich zopar doviezli rovno pod okno, cervene a cierne farby, nech ich mozem pred kupou vyskusat. Ak mi tieto poziadavky nesplnite, zacnem ich kradnut. Howg.
|
| |
Re: Logika
Od: dfgdfg
|
Pridané:
4.3.2009 16:57
tvoja logika zostala za dverami?
|
| |
Re: Logika
Od: glon
|
Pridané:
4.3.2009 20:55
To bola ukazka vasej logigy, sorry.
|
| |
Re: Logika
Od: glon
|
Pridané:
4.3.2009 20:55
logiky
|
| |
Re: Logika
Od: balk
|
Pridané:
5.3.2009 2:07
...nie my ti tieto požiadavky nesplníme a ty si môžeš akurát tak stiahnuť kópiu nášho auta z internetu... ale na naše auto nám fyzicky nesiahneš...
|
| |
Re: Logika
Od: 2Manin
|
Pridané:
5.3.2009 11:14
Si to poplietol. Auto je, nastastie, hmotne. Preto ho vyzicky nestiahnes a teda neukradnes z Internetu. Take technologie nastastie zatial nemame...
Ak by sli okopirovat PC na kopirke, nazdielat z Internetu, tak sprosta slovac aj to bude kradnut.
|
| |
Re: Logika
Od: balk
|
Pridané:
5.3.2009 12:01
...ale nepoplietol, ja som sa mu len snažil ukázať že tá jeho paralela nie je celkom správna... ja netvrdím že stiahnutie albumu, filmu (doplň hocčo) nespôsobuje ušlý zisk, ale nie je to krádež, v takom zmysle ako s tými autami, pretože sa to fyzicky nepresúva...
...ak to pritiahnem za vlasy, tak ak by som teoreticky dokázal vyrobiť fungujúcu kópiu tvojich peňazí čo máš na účte bez toho aby ti niečo zmizlo, tak by ma asi ťažko obvinili z krádeže... ale ak, tak z podvodu...
|
| |
Re: Logika
Od reg.: kane777
|
Pridané:
5.3.2009 22:18
ten usly zisk je dost diskutabilny, kolko ludi by si ten album/film/hru/atd kupilo ak by nebolo mozne skopirovat?
|
| |
.......
Od: xxxxxxxxxxl530000
|
Pridané:
4.3.2009 14:45
Tak to si teda pekny defekt :)
Ked nechapes problematiku chod si radsej pre tie superby..
|
| |
Re: .......
Od: glon
|
Pridané:
4.3.2009 20:57
Co by som nechapal, sam stahujem warezy a pod. ale nevykrikujem nikde po internete ako mi zli kapitalisti sliapu na moje prava mat mnou tahane produkty za zlomkove ceny, pripadne najlepsie zadarmo. WTF???
|
| |
vlasy
Od: otkin
|
Pridané:
4.3.2009 14:51
pritiahnime to za vlasy:
"vsetci co si precitaju tento moj nezmyselny komentar by mali zaplatit dsl.sk za to ,ze si mozu precitat tieto riadky a ja by som z toho mal mat 2%"
podla IFPI by to tak asi malo byt. -)
|
| |
tie pravidlá príspevkov sucks.
Od: lolvawarez
|
Pridané:
4.3.2009 16:02
1€ by som za časť seriálu 100% dal.
|
| |
Re: tie pravidlá príspevkov sucks.
Od: sdfasdf
|
Pridané:
4.3.2009 16:15
ja tak mozno za jeden celovecerny film, a 2€ kebyze si ho mozem kuknut kolko krat chcem a kde chcem
|
| |
parada
Od: speedman
|
Pridané:
4.3.2009 17:29
Tak tomu hovorim odkur, a zaroven suhlasim z nazorom Telenor-u, preco by mal ISP blokovat, obmedzovat ludi, ktori si platia za sluzbu?
Je to problem vyrobcov, ze si nevedia veci ustrazit, a aj problem priemyslu ze nasadzuje take ceny produktov, ktore su neprijatelne, tak napriklad aj filmy, preco by som si mal kupit DVD za 700 korun, a par ludi si bude delit milionove odmeny.
Dik neprosim
Warez&Torrent 4ever
|
| |
Re: parada
Od: 2Manin
|
Pridané:
5.3.2009 11:17
Nie, je to problem vsetkych. P2P-ci kradnu aj softver na lamanie ochran na CD/DVD nosicoch hier ci filmov, softveru.
Co sa tu komu snazis dokazovat???
Preco nekradnes auta? sLOVENSKI obchodnici maju na ne marze aj 40%, to Ti nevadi???
|
| |
mozno OT ale predsa
Od: ujo farar
|
Pridané:
4.3.2009 22:12
Pridam jeden postreh kedze sa tu spomina nelegalny obsah... Co to ma znamenat ta reklama co ma Pomaranc? Ze stiahnut cely album hudby za 10 sekund? :-!!! wtf? to akoze nieje tak troska nabadanie na porusovanie zakona ? pretoze mnoho ludi (pokec teens) si ani neuvedomuju ze to co si stiahli z nejakeho fora je nelegalne? Tak to ma podrz taketo reklamy v tv...pomaranc dotoho...vsak co tam potom hlavne ze su novi a novi zakaznici
|
| |
Re: mozno OT ale predsa
Od: glon
|
Pridané:
5.3.2009 0:43
Orange uz davno stratil sudnost aj akykolvek marketingovy smer- si zober to tociace sa koliesko v reklame na ich Tripleplay, presne take iste vidim denne na ich settopboxe ked sa snazim vyvolat nejaku funkciu z menu. Toto je len dalsi prejav ich debility.
|
| |
Re: mozno OT ale predsa
Od: Klolok
|
Pridané:
5.3.2009 15:43
Nemaju v tej reklame tak nahodou na mysli stiahnutie plateneho albumu alebo plateneho filmu? Si predstavte ze normalne exisuje aj take nieco, ze si za film alebo album zaplatis elektronickou formou a stiahnes si to z netu. Nie len nelegalne stahovanie z filehostingovych serverov a P2P.
|
| |
Re: mozno OT ale predsa
Od: Klolok
|
Pridané:
5.3.2009 15:45
Poznate napr, stranku www.amazon.com ?
|
| |
Re: mozno OT ale predsa
Od: ujo farar
|
Pridané:
5.3.2009 17:00
Tak som sa schuti zasmial na tomto tvojom prispevku :-) vies kolko z tych co som pisal ludi (pokec teens) si stiahne napriklad original hudbu z amazonu? :D mizive percento...
|
| |
p2p a pod
Od: p2p
|
Pridané:
14.4.2009 22:49
Telenor ma pravdu, za to ze stiahnem sice nelegalny obsah, ale aj tak ta fimra v podstate o zisk nepride , tym ze jeden clovek si tu hru/hudbu/film alebo hocico stiahne automaticky to posune dalej a danej spolocnosti robi tym reklamu zadarmo, a ja tiez ked sa mi nieco paci tak si za to zaplatim uz len z toho aby som to mal doma fizycky a pre ten pocit, a vela veci dnes stoji za h... tak na co za to valit peniaze ked vydavatelia nevedia vydat nic poriadne a kvalitne, dnes ide vsetkym len o zisk o obsah sa velakrat nestaraju. Tak preco by som si to nemal najskor zadarmo vyskusat
|