| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
huraaaa
Od: Palec30
|
Pridané:
21.2.2009 12:04
No tak vyzera to dobre. Aspon podla tohto clanku. Tesim sa ked to vyskusam a budem moct potvrdit na vlastnej kozi :)
|
| |
chello
Od: che
|
Pridané:
22.2.2009 17:24
zvysilo vam chello rychlost? mne vcera dosiel mejl z upc ze mi zadara zvysuju rychlost chello small nepisali konkretne rychlost ale ide mi to asi 10 Mb/s
|
| |
design
Od: zugzug
|
Pridané:
21.2.2009 12:24
Opustenie hnedej farby je len dobry krok...prvy dojem a celkovy design dost zaposobi... iked vacsina linuxakov si svoj OS prisposobia sebe
|
| |
Re: design
Od reg.: userKO
|
Pridané:
21.2.2009 15:14
a ja som si myslel, ze vacsina linuxakov pouziva prikazovy riadok
|
| |
Re: design
Od reg.: kingzozo
|
Pridané:
21.2.2009 15:17
Ubuntu je zamerané na zašiatočníkov, myslím si
a tým je príjemnejšie klikať, ale platí, že kto používa radšej konzolu pravdepodobne vie čo robí.
|
| |
Re: design
Od: jaaaa
|
Pridané:
21.2.2009 16:31
milášku :-)
|
| |
Re: design
Od: _Private
|
Pridané:
23.2.2009 8:35
Delit ludi podla distribucie je dost povrchne.
To ako kto robi pod Debianom alebo RedHatom musi byt top a ten co robi v Ubuntu alebo Fedore je "klikac z windowsu"?
resp. skus v Ubutnu Stlacit Ctrl+Alt+F1 a bum, zrazu mas Debian bez X-ov ;)
|
| |
Re: design
Od reg.: mirec10
|
Pridané:
26.2.2009 14:01
Mal si mu este napisat ze pomocou Ctrl+Alt+F7 sa dostane naspat do X-iek aby chudacik nemusel stiskat RESET ;)
|
| |
Re: design
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
21.2.2009 18:49
neveril by si ale niektore veci sa daju spravit rychlejsie a efektivnejsie v konzole ako ked to klikam .... :)
|
| |
Re: design
Od reg.: Kveri
|
Pridané:
21.2.2009 23:35
tomu ver +1, na kolko kliknuti by si si dal wifi sietovku do monitoring modu vo wine? neviem. A na kolko v linuxe? na 0, mam to na klavesovej skratke :D
|
| |
Re: design
Od: rms
|
Pridané:
21.2.2009 23:54
jaj ty hacker jeden
|
| |
Re: design
Od: rms
|
Pridané:
21.2.2009 23:55
to je pravda, ale na uplnost treba povedat, ze vela veci sa da spravit iba v kozole (alebo upravou conf suborov)
|
| |
Re: design
Od: hahiho
|
Pridané:
22.2.2009 14:00
s tymi conf mas pravdu bolo by aj podla mna lepsie spravit aj nejake graficke nadstavby napriklad pri konfigurovani apacha je to dost zdlhave robit vsetko v textovom rezime
tou grafickou nadstavbou som myslel nieco take ako ma HFS (http file sharing) pre win i ked viem ze tieto dva softy sa moc porovnavat nedaju
|
| |
Re: design
Od: tio
|
Pridané:
23.2.2009 9:59
na konfigurovanie apache a mysql je napr vo fedore aj graficky nastroj. osobne to radsej nakonfigurujem rucne:)
|
| |
Re: design
Od reg.: userKO
|
Pridané:
22.2.2009 14:01
aha a neveril by si, kolko znalosti/cviku/skusenosti,... musim mat na ovladanie windowsu....skoro ziadne :)
|
| |
Re: design
Od reg.: Mr.Speedy
|
Pridané:
22.2.2009 14:10
vsak ani na lin
|
| |
Re: design
Od reg.: Mr.Speedy
|
Pridané:
22.2.2009 14:12
Lama sa skor nauci robit s s nejakym blbuvzdornym distrom typu Ubu kde iba strci CD a za 5 minut to ma komplet nainstalovane a fici, vo Win-e by si tam musel natahat giga softu aby sa mohol vobec pripojit na net :) v Ubu tento soft ma, pricom nemusi znizovat vykon kompu anti-daemonmi ;)
|
| |
dnes má meniny Eleonóra, zajtra Etela
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
21.2.2009 12:53
no som velmi zvedavy, ze pre ake default farby sa rozhodnu, aj ked je to jedno, bo kazdy si da co xce. Ale aj tak najviac sa tesim na serverovsku distribuciu, bo 8.10 sa im poriadne dobre podarila, vsetko facha na tom ako ma. A verim, ze 9.10 bude este lepsia.
|
| |
uz davno bez hnedej
Od: jjjjj
|
Pridané:
21.2.2009 12:57
mal som jej fakt plne zuby. nech zije mac4lin :)
|
| |
Farba
Od: L_D
|
Pridané:
21.2.2009 13:01
Tipujem to na windowsacky modru :)
|
| |
Re: Farba
Od: dnes má meniny Eleonóra,
|
Pridané:
21.2.2009 13:09
Modrá je dobrá !
|
| |
Ubuntu
Od reg.: Eagle
|
Pridané:
21.2.2009 13:35
Síce Ubuntu nepoužívam, ale držím mu palce.Len by možno mohli sklbiť tie všelijaké verzie *buntu do jednej distribúcie a pri inštalovaní by si mohol každý vybrať čo chce.
|
| |
Re: Ubuntu
Od: ano ano
|
Pridané:
21.2.2009 13:51
jasne a obraz by mal 20 GB (nebyva kazdy vo velkom meste s optikou, este stale su ludia co musia stahovat cez wifinu a su radi ked im to sekne iba 10 krat a za 2 dni to maju na disku)
|
| |
Re: Ubuntu
Od: Krígeľ
|
Pridané:
21.2.2009 16:14
Ale no v com sa odlisuju jednotlive *buntu-cka? Myslim ze len v grafickom rozhrani to nie az tak vela miesta ;). Pri inych distribuciach je samozrejmost vybrat si pri instalacii ake graficke prostredie chcem.
|
| |
Re: Ubuntu
Od: J.F.K.
|
Pridané:
21.2.2009 17:08
to nieje ani zdaleka pravda pretože napr. Ubuntu Ultimate Edition , Ubuntu Gamer Edition ,alebo Ubuntu Studio sa nerozlišuju iba grafickým prostredím lae maju vsebe kopu programov a každe ma iné :)
|
| |
Re: Ubuntu
Od: Patrick2
|
Pridané:
21.2.2009 17:39
Ubuntu gamer, lol
|
| |
Re: Ubuntu
Od: 9654646
|
Pridané:
21.2.2009 21:30
Patrick2, lol
|
| |
Re: Ubuntu
Od: J.F.K.
|
Pridané:
21.2.2009 23:23
Patrick2 Ty si Hňup ale aj pre takých slnko svieti,
už som dávno zmierený s tým že okolo mňa žijú aj menej inteligentné tvory a ty si jeden z nich :)
|
| |
Re: Ubuntu
Od: patrick2
|
Pridané:
22.2.2009 7:19
neber si to osobne, mne len prislo smiesne oznacovat nejaku verziu linuxoveho distra ako gamer edition, minimalne preto, ze tych hier zatial moc pre linux nie je. :) Samozrejme netvrdim, ze sa to casom nemusi zmenit
|
| |
Re: Ubuntu
Od: J.F.K.
|
Pridané:
22.2.2009 9:16
hry vznikali pod linux ked win ani neexistoval a aj teraz ich je kopa a daju sa spustit hry co su pre windows ako napr. WoW, Doom 3, CounterStrike, Wolfenstein Enemy Territory, Unreal Tournament 2004 atď. ... a by si sa čudoval že v emulátore idu niektore plynulejšie ako vo windowse :) to len potvrdzuje že win je $hit...
|
| |
Re: Ubuntu
Od: mahamudra
|
Pridané:
22.2.2009 10:11
hej da sa spustit kadeco, takimer kazda hra, ale to uz z ubundu gamer edition nema absolutne nic spolocne - myslim to ze si mozes zahrat akukolvek hru, pretoze Wine nieje standard linuxu ani ziaden iny nastroj na emulaciu.Podla mna tiez fakt nema zmysel hladat 100 nazvov pre to iste jadro.a potom si tam natahaj co len chces a volaj to aj multi edition.
|
| |
Re: Ubuntu
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
22.2.2009 10:25
Tie hry idu plynulejsie preto, lebo kopec veci vo WINE nie je dokoncenych (su tam doslova prazdne funkcie). No a tym ze nie su dokoncene, tak nasledne nefunguje kopec ineho software, co ich pouziva.
A inak, si ma fakt pobavil, ze hry pre linux vznikali skor, ako vznikol windows. Kedze tych nativnych hier je teda take neprieberne mnozstvo, preco si vzapeti vymenoval iba tie, co bezia cez Wine? Si to ujasni.
A mimochodom, linux vznikol az PO windows. Kedze si na to zrejme primlady a nemozes si to pamatat, skus sa teda aspon obcas pozriet do wikipedie. Inak si o tebe budu ludia mysliet, ze mas v hlave $hit...
|
| |
Re: Ubuntu
Od reg.: kingzozo
|
Pridané:
22.2.2009 11:19
Je jasne ze linux vznikol az po windovs, ale nebol prvý OS.
kedysi dávno, sa v domácnosti používali počítače ako C 64 a pod.. tie mali vlastné OS. V ochoodnej a profesionálnej sfére sa používal Unix, neskôr v obchodnej sfére aj MS-dos. Potom prišlo Apple so svojim revolučným Lisa 2 (ako prvý počítač mal myš a jeho OS mal GUI s ikonami a pod....). Apple sa začal montovať do obchodnej sféry spolu s MS-dosom. Unix sa používal v sieťach a pri výskume. Potom prišiel Windows.
|
| |
Re: Ubuntu
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
22.2.2009 16:37
A co ako? Bavili sme sa o neexistujucom kvante hier pre linux.
|
| |
Re: Ubuntu
Od reg.: kingzozo
|
Pridané:
22.2.2009 17:01
a ako nic....
pocul si o Cedege ?
|
| |
Re: Ubuntu
Od: svetlan
|
Pridané:
22.2.2009 17:29
o Cedege by som pomlcal, je to vychodisko z nudze a obcas posluzi svojmu ucelu, no problem, akurat je to len emulator, a este som nevidel emulator, ktory by mal performance na urovni originalneho rozhrania. A priklanam sa k nazoru, ze Cedega je skor prekliatim pre linux, pac naco si robit namahu portovat hru aj na linux, sak cenega a ides, akurat nikoho nesra ten rozdiel vo vykone. Ak je nieco nativne pre linux tak je to rozdiel.
|
| |
Re: Ubuntu
Od: zugzug
|
Pridané:
22.2.2009 19:06
az na to ze cedega ani wine niesu emulatori....no bolo by mile donutit developerov robit hry aj na *NIX platformu....
O vykone Winu o proti MS WINDOWS by som pomlcal...pokial nevies chysta sa podpora DX 10 pod wine :)
|
| |
Re: Ubuntu
Od: PAdAM
|
Pridané:
22.2.2009 20:02
ktore sa podla MS do XP implementovat neda... xD
|
| |
Re: Ubuntu
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
22.2.2009 18:53
Precitaj si este raz ten popleteny prispevok na ktory som reagoval. To co si pisal vyssie je sice pekne a pravdive, ale akosi mi unika suvis s tym popletenym a mojim prispevkom vyssie. Ano, hry boli aj pred windows a svet sa tocil aj pred windows. A Cedega? Ano poznam to, je to opatchovane wine. A co s tym? :)
|
| |
Re: Ubuntu
Od: J.F.K.
|
Pridané:
22.2.2009 14:04
maš pravdu som mladý ale dosť múdry aby som nepoužíval win :)
linux neni na hry tak ma to ani nezaujíma či a ake idu pod linuxom pretože linux neni primarne na hry a večšina linuxakov ich na hry ani nepužíva :) to iba win lamy :D
prvá hra ktorá bola naprogramovaná nebola pre win ale to je jedno
|
| |
Re: Ubuntu
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
22.2.2009 16:38
To, ze niekto pouziva linux este neznamena, ze nie je lama:)
|
| |
Re: Ubuntu
Od: quix_
|
Pridané:
21.2.2009 15:25
obycajne viem co chcem este pred instalaciou, nie? :) preto stiahnem len cd ktore naozaj chcem.
|
| |
mohlo by to vyzerat nejako takto
Od: wjqkljew
|
Pridané:
21.2.2009 13:54
http://tinyurl.com/66hzew
a cely v duchu tejto themy + dock ako v os x by default
|
| |
Re: mohlo by to vyzerat nejako takto
Od: iUjoPan
|
Pridané:
21.2.2009 14:15
Je úplne až smiešne, ako všetky distrubučné grafické elementy v linuxe kopírujú len Mac OS X. Je to skutočne na zamyslenie, že Linux nemá vlastné "Ego" a vlastný pohľad na grafiku. Teda, že nemajú vlastný prístup, ale berú dock z Mac OS X, ktorý i tak v linuxe nemá plný potenciál, ako má v Mac OS X. Žiadne kvalitné drag & drop, ovládanie aplikácie z docku. V linuxe je to len bar, na ktorom bežia aplikácie, nič viac nič menej. Taktiež Android Google OS sa príšerne podobá iPhone OS X, telefon Magic sa podobá iPhone, všetko to všetci berú od Apple.
Čo tak si trocha priplatiť a používať originál? Je predsa len lepší... iPhone OS X/ Mac OS X.
|
| |
Re: mohlo by to vyzerat nejako takto
Od reg.: kingzozo
|
Pridané:
21.2.2009 14:25
njn chudáčik apple každý kopíruje len od neho...
|
| |
Re: mohlo by to vyzerat nejako takto
Od: Felix1
|
Pridané:
21.2.2009 15:04
Ten dock existuje aj na Win takze si zabudol zhodit aj Microsoft ...
Ano, dam za notebook 40k namiesto 20k aby som tam mal mac :P Diki, nie :)
Nehovorim, ze to nieje pekne ale nedam za nieco o 20k viacej len preto ze to je krajsie a original ...
|
| |
Re: mohlo by to vyzerat nejako takto
Od: zugzug
|
Pridané:
21.2.2009 15:12
Uvedom sa chlapce...linux od nikoho nic nekopiruje.
To ze niekto spravi temu pre linux je kopirovanie ?...asi sa zacnem sulat na zemi od smiechu.
Skus linux aj pouzivat (nemyslim nainstalovat, zapnut browser a zajst na pokec.sk)...
|
| |
Re: mohlo by to vyzerat nejako takto
Od reg.: kingzozo
|
Pridané:
21.2.2009 15:16
citujem: "Čo tak si trocha priplatiť a používať originál? Je predsa len lepší... iPhone OS X/ Mac OS X."
ten kto používa linux ho používa kvôli tomu, že si ho môže na 100% prispôsobiť, a platiť sumy za systém ,ktorý mu bude skoro všetko diktovať, je trochu smiešne
|
| |
Re: mohlo by to vyzerat nejako takto
Od: Klolok
|
Pridané:
21.2.2009 18:03
Lebo iny Apple nevykradaju, vobec nie. A teraz sa mozu linuxaci zacat rozkrikovat ze vykradaju z Linuxu virtualne plochy.
|
| |
Re: mohlo by to vyzerat nejako takto
Od reg.: Martin K.
|
Pridané:
21.2.2009 20:01
Napis please za kazdy tvoj prispevok kolko mas rokov, nech to nemusim nabuduce ani citat.
|
| |
Re: mohlo by to vyzerat nejako takto
Od: Noxius.
|
Pridané:
21.2.2009 23:27
skoda, ze sa nedaju zobrazit iba komentare s kladnym hodnotenim, clovek by sa zbytocne nezaoberal takymito prejavmi
a teraz k veci, aj tak vsetci dobre vieme, ze ci microsoft tak apple vykradli co mohli a predali to pod sebou, ale steve-ovi jobsovi sa musi nechat jedno a to, ze je to komercny mag, to co dokaze predat on to nedokaze nikto a este za aku cenu, neskutocne ... uznavam ho, ale mac si kvoli tomu nekupim :)
|
| |
oprava
Od: TTTT
|
Pridané:
21.2.2009 14:00
"na desktovom počítači"
|
| |
ale ba....
Od: shapira
|
Pridané:
21.2.2009 16:51
som zvedavy na tu serverovu verziu a konkretne na tu funkciu co dokaze suspendovat , pripadne dat casti serveru do rezimu mensej spotreby....
to moze byt zaujmave.. Stoji to mozno za mensiu skusku.... raz volakedy..
Ja pouzivam na web serveri serverovu verziu debianu.. a som dost spokojny.. ale i tak.. samozrejme je to prisposobene mojim poziadavkam a potrebam ..
|
| |
Blubuntu
Od: Lubbo
|
Pridané:
21.2.2009 17:01
Ked som pouzival ubuntu mal som tam nahodene blubuntu look. Ak ma informacie neklamu je to priamo od Canonicalu a vzniklo to povodne ako experiment. Premeni to ubuntu do nadhernich modrich farieb. Zahrna to GTK theme, Metacity, Wallpaper, GDM theme, Ikony, Login Splash. Mohli by pouzit prave toto. Viac o blubuntu tu http://tinyurl.com/2jzhd2
|
| |
L1NUX
Od reg.: N0R8Y
|
Pridané:
21.2.2009 17:19
(1/2)Z Linuxu by mohli konecne spravit user-friendly os. Bol som odhodlany si vyskusat kubuntu cca. pred rokom. Stacilo mi ze som nemohol rozbehat wifi na notebooku. Tym padom skoncila cela snaha sa nieco naucit bo ked si to neviem ani vygooglit tak to cele nema zmysel.
Nechapte ma zle ale 90% ludi chce system na ktorom sa nauci robit svoje kazdodenne veci bez problemov. Windows zial taku moznost ponuka a preto si na neho vela ludi neda dopustit. Len z mojho okolia poznam desiatky ludi ktorym trvalo dlho kym sa vo Win-e naucili ako-tak robit a nechcem si predstavit kolko by im to trvalo na linuxe.
|
| |
Re: L1NUX
Od: .:lolo:.
|
Pridané:
22.2.2009 1:29
aj windows by mohol byt trocha viac user-friendly:)
trvalo by im to menej ako keby sa mali ist učit znova na win :)
stou wifi som mal aj ja problem ale neskoro som zistil že 7.10 64bit nie je to prave pre moj notebook, od ubuntu 8.04 32bit išla wifi vpohode rozchodit bez problemov a to mam dost problemovy typ ATHEROS (asi by som ju rozchodil aj na 7.10 len som mal 64bit a na jednom fore som čítal že to robí problémi)
|
| |
L1NUX
Od reg.: N0R8Y
|
Pridané:
21.2.2009 17:20
(2/2) Proste ked mam pc a mam na nom os tak ho chcem pouzivat okamzite a vyuzit ho co najviac, inak to nema zmysel..
Navyse na vacsinu ludi zaposobi okamzite vzhlad. Ked sa im nepaci na prvy pohlad tak ani nebudu mat chut sa nieco naucit v nom robit. Microsoft sa to naucil a teraz na tom pekne zaraba. A v diskusiach o linuxe citam vzdy len to ze kto sa nechce naucit tak nech pouziva radsej "trapny" windows.. A potom ze preco je taky rozsireny - LUDIA SA NECHCU UCIT NIC NOVE (zial) Ak to vyzera komplikovane...
|
| |
Re: L1NUX
Od: ujoimro
|
Pridané:
21.2.2009 17:58
Si spadol z jahody? Ja ked mam preinstalovat windowsy tak uz mi normalne naskoci husia koza. Nemaju ovladace na nic, hotova diskoteka, aj to clovek musi tahat aktualne ovladace z netu, lebo zisti ze tie na CD mali nejaky bug. A to este ak mas stastie, ak nemas tak sa vyrobca na teba vykaka a posledna verzia je pre win98..
Vhlad - si len na to zvyknuty, nic viac. Ubuntu sa mi napr. viac paci ako windowsy.
|
| |
Re: L1NUX
Od: jablko
|
Pridané:
21.2.2009 18:31
Si spadol z orecha? To o com rozpravas nieje vobec pravdda.
Ovladace zozenies za 1s na google, a ku každemu HW dostavas aj CD s ovladacmi takže no problem. A to väčšinou v XP, Vista už ani ovladče nepotrebujes, graficka, sietova a ine, ti idu aj po čistej instalaci, stači len stiahnut aktualne ovladace.
Takže kamarat spamätaj sa
|
| |
Re: L1NUX
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
21.2.2009 18:45
dovolim si nesuhlasit... skus napriklad instalovat taky Acer notebook... s linuxom to mas za par minut, s windows na polku veci nieje driver, dobre najdem ho na stranke.. z tej to taham pol dna a aj tak to v tristvrtke spadne a mozem zacat odznova.... na linuxe je jedna nesporna vyhoda .. ked to ide tka to ide... ale ked nie tka je tu problem :) mne osobne na desktope a ani na notebooku funguje uplne vsetko. Ked si dam windows vzdy musim instalovat grafiku, zvukovku, citacku kariet, wifi, bloetooth. Samozrejme mam CD s drivermi, ale je uz rok stare takze novsie verzie musim zas tahat zo stranky, co som uz spominal...a aj ked nemam Acer ide to tak ci tak pomali
|
| |
Re: L1NUX
Od reg.: 1000Sk
|
Pridané:
21.2.2009 23:05
Pravda veru, GNU/Linux aspon obsahuje vela ovladacov uz na instalacnom cd, ktore sa nainstaluju spolu s instalaciou Linuxu, ale na Windows musis takmer vsetko instalovat zvlast, ak nechces mat napr grafiku ako vo Win95. To, ze na Linux nie su vsetky ovladace, nie je chyba Linuxu, ale vyrobcov hardveru.
|
| |
Re: L1NUX
Od reg.: gabiX
|
Pridané:
21.2.2009 23:25
---> "To, ze na Linux nie su vsetky ovladace, nie je chyba Linuxu, ale vyrobcov hardveru. " <---
+10
|
| |
Re: L1NUX
Od: niktos
|
Pridané:
21.2.2009 23:29
no ked som instaloval win7, tak sa ma opytalo, ci sa ma pripojit na internet a ci ma stiahnut najnovsie drivre. cize po instalacii uz frcal tak ako ma... Zial ale nefunguje to na starsie compy :(
|
| |
Re: L1NUX
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
22.2.2009 10:12
"ked to ide, tak to ide" - tak to vobec nie je casto krat pravda. Ja mam osobnu skusenost skor taku, ze "ked to ide, tak to ide nachuja". Napriklad s web kamerou, tlaciarnou, scannerom:)
|
| |
Re: L1NUX
Od: lifo
|
Pridané:
21.2.2009 18:08
ked sa niekdo nechce ucit nieco ine ako windows preco by mal? A preco kazit GNU/linuxove desktopove prostredia na sposob windowsu. Ono user friendly neznamena tak ako windows. Tu je to pekne napisane linux.oneandoneis2.org/LNW.htm
|
| |
Re: L1NUX
Od: 4646
|
Pridané:
21.2.2009 21:38
Tahni do certa, co ta dakto prehovara aby si pouzival Linux?? Ked sa nechces nic nove naucit tak naco tie picoviny vypisujes, sak si rozhodnuty, ci chces aby si mal vsetko ako vo Windows XP aby si sa ucit nic nemusel? Tak si ostan pri Windows XP. Sak predpokladam, ze ani Vistu (Windows 7) sa nebudes ucit.
|
| |
ubuntu
Od: ubuntu
|
Pridané:
21.2.2009 17:52
Nic proti ubuntu je to dobre distro a o tu temu ani tak nejde ved komu sa paci predvolena tema v xp??? Ale mohol by si zobrat priklad z debianu a vydavat kazdu novu verziu raz za rok aby to bolo odladednejsie a aby bola lepsia lokalizacia a tiez by sa mohli tvorcovia forkov ubuntu spojit a pracovat napr. len na uubntu. Tym ze bude 50 forkov uubntu tak sa pouzivanost gnu/linux nezvysi....Tot moj nazor...
|
| |
Re: ubuntu
Od: Klolok
|
Pridané:
21.2.2009 18:06
Ked sa ti nepaci tak nepouzivaj Ubuntu. Je kopec dalsich distribucii z ktorych si mozes vybrat. Tak zacni pouzivat napr. Mandrivu alebo openSuSe to je asi najklikatkovejsia distribucia.
|
| |
Re: ubuntu
Od: ubuntu
|
Pridané:
21.2.2009 22:42
Zabudol si na fedoru...lenze mnoho uzivatelov odporuci novacikom ubuntu....to im nefunguje jak by malo a uz je blog o tom aky je linux skarady na svete :D (no flame existuje ich dost).....Pri tom napr. v mandrive co mi isli niektore veci uplne bez problemov tak v ubuntu som musel tych par riadkov do terminalu napisat...osobne mne to nevadilo...aspon som sa naucil celkom uzitocne prikazy ale myslim ze vacsinu userov nebavi "stukanie" do terminalu. Ale zase na druhu stranu mandriva je kapanek pomalejsia predsa tam je tych aplikacii jak nadr.....
|
| |
Re: ubuntu
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
22.2.2009 10:15
Ved o to prave ide, ak chce niekto novy skusit Linux, tak prve co ho dorazi je niekolko stoviek verzii Linuxu. U Windowsu je to lahke, najlepsi Windows je ten najnovsi, u Linuxu je to zlozitejsie, aj ked samozrejme kazdy si moze najst to svoje, ale na to by bolo treba par mesiacov, hlavne ak sa v tom clovek nevyzna a ak prechadza z Windowsu, ktory rozhoduje za neho, tak je to takmer nemozne. ;)
|
| |
Re: ubuntu
Od reg.: 1000Sk
|
Pridané:
22.2.2009 13:18
Ale podla mna v Linuxovom svete ide prave o to, vybrat si tu svoju pravu distribuciu zo vsetkych. A to sa veru neda hned. Tiez som zacinal Mandrakom, neskor Mandriva, cez openSuse k Ubuntu. Skusal som aj Debian, Slax a rozne exoticke a specializovane distra, ale Ubuntu sa mi najviac osvedcilo. Preto si myslim, ze najlepsie je zaciatocnikovi odporucit Mandrivu, open Suse alebo *buntu a casom sam bude mozno experimentovat.
|
| |
Re: ubuntu
Od: ubuntu
|
Pridané:
22.2.2009 18:23
Je dobre ze je dost distier ale zas sa s tym nemusi prehanat. Keby ze sa racej tvorcovia derivatov venuju radsej mainstreamovych distram,respektive viac sa zjednotia , tak si myslim ze by to bolo lepsie-urcite by bol podiel gnu/linuxu na trhu urcite vacsi. Tot moj nazor
|
| |
Re: ubuntu
Od reg.: 1000Sk
|
Pridané:
22.2.2009 23:38
V ramci derivatov *buntu by veru mohli urobit jeden kolos, kde by sa dalo prostredie vybrat pri instalacii (tak ako to ma Mandriva aj openSuse), ale inak si stojim za svojim, treba hladat to svoje prave.
|
| |
--------
Od: ---------
|
Pridané:
21.2.2009 18:11
Moj ancestor este v roku -3000, vidno to na malbach v nasej jaskyni, nakreslil 3D look, ktory sa este len zacina pouzivat v roznych OS, nevidno tam ziadne ovladacie zariadenie, cize islo bud o ovladanie hlasom alebo myslienkami, a toto sa teraz odvazia kopirovat vsetci vyvojari OS ? Fuj! Kto mi zaplati licencne poplatky, kedze podla zakona 112/1997 z.Z., § 3 a § 9 - 11, sú tieto moje práva neodnatelne, neodcudzitelne a nepremlcatelne.
|
| |
Re: --------
Od: KoCi
|
Pridané:
21.2.2009 18:50
fukas struhanku? :D
|
| |
Re: --------
Od: hahiho
|
Pridané:
22.2.2009 14:14
skor šňupe :D
cez ucho :D
|
| |
Re: --------
Od: herr vytasek
|
Pridané:
23.2.2009 14:20
ahojte, popismenkujete?
|
| |
kloakarmic
Od: M3G
|
Pridané:
23.2.2009 19:42
Tak to je škoda, Karmic KLOAKA by mala byť hnedá.
|
| |
wwerqwe
Od: weqrerw
|
Pridané:
24.2.2009 11:52
mne sa hneda paci :-/
|
| |
prekamenou
Od: karelgot
|
Pridané:
24.2.2009 12:04
prerobit vivojove strediska linuxu a MS na liehovari, zapalit setki PC na svete, vratit sa tak trochu do stredoveku a zacat velice silno chlastat!! kto nesuhlasi nech si pleskne klavesnicu o hlavu
|