| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
hm...
Od: celkom dobre
|
Pridané:
19.2.2009 11:00
celkom dobra ven mohlo by to bejt aj na SR a konecne by neboi asi vyhrazne telefonaty, lebo len tak z nudy prezvananie
|
| |
Re: hm...
Od: king of the hill
|
Pridané:
19.2.2009 11:14
ja som to vyriesil presmerovanim neznamych cisel na lubovolne zahracine cislo, najlepsie nejaka vzdialena krajina (USA, indonezia, cina ... ) a hned je poprobleme :)
alebo ak mas "inteligentny" telefon tak je tu kopec softwaru na filtrovanie hovorov aj prezvanani
|
| |
Re: hm...
Od: robisko
|
Pridané:
19.2.2009 11:18
hmm. teda ked Vam vola niekto koho nemate v zozname tak ho automaticky presmeruje inam? tak neviem ci to je vhodne riesenie.
|
| |
Re: hm...
Od: king of the hill
|
Pridané:
19.2.2009 11:26
hmm, zle som sa vyjadril, nie nezname ale utajene cisla :)
|
| |
Re: hm...
Od: waveeeeeeeee
|
Pridané:
19.2.2009 16:43
ked presmerujes cislo, tak hovor na presmerovanu linku platis ty a volajuci plati len hovor na tvoju linku... opravte ma ak sas mylim... a ak sa nemylim tak si pekny debil a klames tu cudzich ludi bezdovodu, alebo si este vacsi debil a fakt to robis!!!!!
|
| |
Re: hm...
Od reg.: Komentár musí byť neprázdny.
|
Pridané:
19.2.2009 17:04
ja ti davam zapravdu ;) Podla mna je to tiez tak ako pises.
|
| |
Re: hm...
Od: lukasssss
|
Pridané:
19.2.2009 21:18
No tak to som si aj myslel mame clip aby sme videli mame clir aby nas nevideli mame tuto sluzbu aby sme videli to co nemame vidiet a potom cakam na sluzbu ktoru neuvidim nevidiace cislo novej sluzby cize donekonecna :D
|
| |
Re: hm...
Od: fgdfgsf
|
Pridané:
19.2.2009 23:55
nauc as pouzivat ciarky a bodky!!
|
| |
Re: hm...
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
13.3.2015 1:12
aktualne to stale este nejde objednat. a to tam vcera pisalo "objednavajte od dnes" https://www.swan.sk/domacnosti/4g-internet-v1-0#
|
| |
Re: hm...
Od: Theofil
|
Pridané:
21.2.2009 16:30
Ano mas pravdu, presmerovat hovory do zahranicia je ta najvacsia pakovina co clovek moze urobit. Ten trtko sa velmi rychlo zobudi ked mu pride ucet haha :)))
|
| |
Re: hm...
Od: _PM
|
Pridané:
19.2.2009 11:26
Zrejme mal na mysli volajucich so sluzbou utajeneho cisla. A mimochodom diky za tip. Uvazujem, ze to tiez vyriesim obdobne. (Kto sa neobtazuje mi prezradit identitu tak nech mi nevola ;))
|
| |
Re: hm...
Od: sdgasgs
|
Pridané:
19.2.2009 11:43
hmm a kde to presmerujes niekam het, tak nahodou za ten hovoris neplatis ty sam ?
|
| |
Re: hm...
Od: Noxius.
|
Pridané:
19.2.2009 22:18
naco? blacklist automaticky polozi a tak si volajuci stale mysli, ze je obsadene
ked sa clovek schovava za clir tak neviem preco by som mal zodvyhnut
|
| |
Nie kazdy sa schovava!
Od: Jozo12
|
Pridané:
20.2.2009 0:07
Nie kazdy sa schovava!
Napr. mne sa stalo ze mi dosiel kredit, a mal som volat ci mam pripravenu objednavku urciteho tovaru.
Kedze som nemal kredit zavoal som z mobilu mojho rodineho prislusnika. A kedze som dal do objednavky ine (moje) cislo a uz som aj zneho volal tak som ich nechcel mjast tym, ze terz budem volat z ineho cisla. Mozno by aj vovali na toto cislo, a clovek ktory mi len pozical mobil na 20 sekundovy hovor by nechapal kto co odneho chce.
Teda bol by vtom chaos.
Preto su situacie ked sa clir hodi!
A nemusi sa clovek schovavat!
Ale tvoj problem. Raz ti budu volat ze si vyhral v loterii, a potom tych 300 000 000 Sk prepadne :-DD
Alebo cokolvek ine dolezite a uzitocne preteba.
|
| |
Re: Nie kazdy sa schovava!
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
20.2.2009 8:19
300 000 000 Sk uz davno prepadlo do spalovne ;o) ...
|
| |
Re: Nie kazdy sa schovava!
Od: waveeeee
|
Pridané:
20.2.2009 9:38
vy sa bojite zdvyhat telefony?
mna skor trapi ina vec ako inkognito telefonaty. dost casto mi vyvolavaju vseliake debilne telefonistky a chcu bud anketu ,alebo ponuknut mi financne spravovane, alebo investovanie a bla bla ... a to mi vzdy zavolaju okolo 9-10am a to spim boha im!!! maju stastie ze su to stale zeny, lebo inak by som im pokazil naladu hned od rana :D
|
| |
Re: Nie kazdy sa schovava!
Od reg.: cinko
|
Pridané:
20.2.2009 14:37
zaujimave - mam svoje stale rovnake cislo uz takych 7-8 rokov a nikto taky mi nevola... akurat tak otravne sms od orange... netreba vsade zverejnovat svoje cislo a mas vyrieseny problem...
|
| |
Re: Nie kazdy sa schovava!
Od: Jano611
|
Pridané:
23.2.2009 23:01
ale každí sa schováva, kto zatají číslo
nehovor, že nie
to je jedno aký má dôvod
|
| |
Re: hm...
Od: Adrique
|
Pridané:
19.2.2009 11:44
ale napr. pri telefonovani cez net (justvoip apod) sa nie vzdy zobrazuje cislo, resp. niekedy je utajene bez toho, ze by to telefonujuci chcel
|
| |
Re: hm...
Od: aleluja
|
Pridané:
19.2.2009 11:50
skype detto.
a ak keby nebolo utajene, bolo by stylu +8848461454664 (nejake cinske) cize hovno z toho zistia, majitela urcite nie (az na sikovnych)
|
| |
Re: hm...
Od: Matooooo10
|
Pridané:
19.2.2009 14:05
A co volanie cez ustredne?
|
| |
Re: hm...
Od: Loolofon
|
Pridané:
19.2.2009 13:45
super si to vyriesil! :)) ked ti pride ucet za telefon, tak zistis preco :))) LOOOOL...
|
| |
Re: hm...
Od: antianonymny
|
Pridané:
19.2.2009 12:39
Dobra vec. Inak nechapem preco je sluzba CLIR ci ako sa vola aktivovana zadarmo. Dost sa zneuziva. Podla mna ma kazdy volany pravo vediet kto mu vola lebo takto to zvyhodnuje iba ludi so zlym umyslom. Nam sa dost casto stava ze nam niekto zavola cez CLIR my to zdvihneme a na druhej linke to ten clovek polozi. Nas to dost obtazuje ale ist s tym na policiu dost pochybujem zeby nieco zistili a tipujem zeby sa na to aj vykaslali. Podla mna je riesenie uplne zrusit sluzbu CLIR.
|
| |
Re: hm...
Od reg.: cinko
|
Pridané:
19.2.2009 12:54
uhm obcas potrebujem komunikovat so zakaznikmi cez telefon, s tym ze firt line je callcentrum a vyslovene NECHCEM aby ma mohli zakaznici kontaktovat zakazdym ked maju problem... sluzba clir ma svoje opodstatnenie ale davat ju zadarmo ju robi lahko zneuzitelnou...
|
| |
Re: hm...
Od: mthv
|
Pridané:
20.2.2009 15:01
vysvetli preco by ta nemohli tvoji vlastni zakaznici kontaktovat ked nieco od teba potrebuju? co uz je toto za bullshit. to akoze iba ked ty od nich nieco chces tak musia byt oni poruke ale ty nemusis? no takto podnikat to je klasika na slovensku. ked ja chcem tak vsetci skacte jak piskam ale ked odo mna neco chcete uz sa nikam nedovolate
|
| |
Re: hm...
Od: Jano611
|
Pridané:
23.2.2009 22:59
nesúhlasím s Tebou,
lebo predsa sa zatajuješ,
vlastne zneužívaš tú funkciu,
predsa to bol na začiatku len lákadlo pre
zriadenie služby,
a všetci to využívali 100% nekalým úmyslom
...trocha ako aj Ty
|
| |
Re: hm...
Od: SQUID
|
Pridané:
19.2.2009 15:38
Moje riešenie je, že tieto čísla jednoducho ignorujem. Neozbrazuje sa ti číslo? Tvoj problém, ja ti dvíhať nebudem.
|
| |
Re: hm...
Od: TTTTTTTTT
|
Pridané:
19.2.2009 16:56
je to kvoli zakonu o ochrane informacii a kazdy ma pravo na ochranu cisla, preto to dostanes ku kazdemu cislu zadarmo
|
| |
Re: hm...
Od reg.: Alkoholix
|
Pridané:
19.2.2009 17:52
Mozno by sa to dalo vyriesit zavedenim sluzby Blokovanie anonymného volania. Takyto hovor by bol presmerovany na ustrednu, tam by volajucemu plechovy hlas oznamil: Volane cislo nepodporuje prijem anonymneho hovoru, a nasledne by hovor automaticky prerusil. Alebo tak nejako...
|
| |
Re: hm...
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
20.2.2009 7:53
tak toto je super napad, to by fakt mohli zaviest.
|
| |
Re: hm...
Od: windoes
|
Pridané:
20.2.2009 21:47
Na svojej Nokii E51 (Symbian) pouzivam aplikaciu BlackList, kde som si nastavil aby mi blokovalo kazde Sukromne cislo (skryty volajuci) a automaticky ked mi niekto z takehoto cisla zavola, pise mu ze je obsadene.
Aby si pripadni chytraci nemysleli, ze som objavil ameriku, je mi jasne ze takato aplikacia existuje uz dlhy cas, no niekto nemusi o nej vediet.
|
| |
platis
Od reg.: Horigon
|
Pridané:
19.2.2009 11:53
Ked das presmerovat hovor na ine cislo tak hovor platis ty. Volajuci plati hovor co ide tebe a ty platis ten isty hovor smerom von pretoze je presmerovany z tvojho fonu. Cize je to ako konferencny hovor. Ziadne inteligentne aplikacie na inteligentnom fone tomu nepomozu lebo to nezalezi na fone ale na operatorovy. aspom myslim
|
| |
Re: platis
Od: lyserg
|
Pridané:
19.2.2009 11:59
Dobre si ho dal... :) Chlapec ani nevie prečo má astronomické čísla na faktúre... Inak mohol by nám dať číslo... Som sa vždy chcel porozprávať s Indonézanmi.
|
| |
Re: platis
Od: mmxx
|
Pridané:
19.2.2009 13:01
No da sa nastavit aj takzvane unconditional call forwarding. Kedy sa zjednodusene dany hovor nepreposiela do telefonu ale presmeruje ho rovno ustredna. taketo presmerovanie je pre uzivatela bezplatne.
Ale jedna sa o bezpodminecne presmerovanie, takze ziadne sachovanie s clir.
|
| |
Re: platis
Od: fhgfdsg
|
Pridané:
19.2.2009 23:59
ked chces volat dedovi do ciny tak tomu chalaniskovi napis sms nech to presmeruje na toho deda v cine a potom mu uz iba zavolaj z cliru a kecas s dedom ako by si volal na slovensko. :-)
|
| |
ako to funguje
Od: mam
|
Pridané:
19.2.2009 12:04
trosku vam to objasnim bo pracujem s tymto... velmi zjednodusene... informacia o identifikacii volajuceho ide vzdy s hovorom (je sucastou komunikacneho protokolu), ale v pripade sluzby clear, teda zabranenie identifikacie volaneho je pridana este informacia (par bitov v protokole) nezobrazuj cislo, ktore su zariadenim na prijmacej strane identifikovane a cislo volajuceho sa teda nezobrazi... policia, tiesnove linky, hasici atd maju prijimacie zariadenia ktore tuto informaciu z protokolu bud odfiltruju alebo ju nedetekuju vobec takze cislo vidia vzdy... staci mat stary isdn aparat (s displejomm pochopitelne) a mozte sa hrat na jemesa bonda... a taktiez niektore stare modely gsm mobilov este nedokazali spracovat clear takze ukazovali cislo kazdeho lumpa co sa chcel utajit...
|
| |
Re: ako to funguje
Od: _xxx
|
Pridané:
19.2.2009 12:15
nie je to clear ale CLIR a gsm protokol nemusi posielat cislo ucastnika. cize mozes mat aparat aky chces, ale neuvidis nic.
|
| |
Re: ako to funguje
Od reg.: cinko
|
Pridané:
19.2.2009 12:55
aha a ako bude operator vediet komu ma ten hovor nafakturovat ked nebude vediet zdroj toho volania??
|
| |
Re: ako to funguje
Od: Loolofon
|
Pridané:
19.2.2009 13:48
...ty truhlik, operator to samozrejme vie, kedze ten hovor prepaja, ze, ale nemusi posielat to cislo volanemu... BTW, uz z principu riesit CLIR tak, ze o zobrazeni/nezobrazeni rozhoduje nedoveryhodna tretia strana (telefon volaneho) je z bezpecnostneho hladiska uplna konina...
|
| |
Re: ako to funguje
Od reg.: cinko
|
Pridané:
19.2.2009 13:52
1. ty truhlik som sa normalne opytal
2. ty truhlik si hovoril o GSM protokole co zahrna cestu od zdrojoveho telefonu po cielovy telefon...
3. z bezpecnostneho hladiska je kopec veci uplna konina takze...
|
| |
Re: ako to funguje
Od: tali
|
Pridané:
19.2.2009 12:46
takze potom by mozno stacil aj upraveny firmware do mobilu
|
| |
Re: ako to funguje
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
19.2.2009 12:52
je to zaujimave ... ale potom mozno definovat anticlir (a pridat ho ako metainformaciu do komunmikacie) = zobraz cislo aj ked je s clirom teda utajene, t.j. odblokuj clir ...
nasledne mozno definovat antianticlir ako zbran na anticlir ... t.j. zablokuj anticlir a neukaz cislo aj ked je aktivovany anticlir ...
atd ....
|
| |
Re: ako to funguje
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
19.2.2009 12:54
a toto retazenie by slo do 1024tej urovne :-)))))
|
| |
Re: ako to funguje
Od reg.: webnick:
|
Pridané:
19.2.2009 13:00
hej a potom buffer overflow
|
| |
Re: ako to funguje
Od: milan.ko
|
Pridané:
19.2.2009 13:39
Ja tiez pracujem o telekomunikacneho operatora a trocha to poopravim - to CLIRovane cislo sa uz do telefonu neposiela, posledna ustredna na ceste medzi dvoma telefonmi to cislo odfiltruje, preto dokaze siet hovor identifikovat.
|
| |
Re: ako to funguje
Od reg.: Komentár musí byť neprázdny.
|
Pridané:
19.2.2009 17:15
ty si dobry CLEAR :)) Nemylis si to z nejakym samponom proti lupinam? Ty si teda riadny odbornik ;)
|
| |
clyyp
Od: aleluja
|
Pridané:
19.2.2009 13:06
hlavne ze Tii debili chcu 300 za CLIR
|
| |
Re: clyyp
Od reg.: webnick:
|
Pridané:
19.2.2009 13:48
? CLIR je uz nejaky ten piatok zadara...
|
| |
Re: clyyp
Od: Loolofon
|
Pridané:
19.2.2009 13:50
nemozu za to chciet prachy, lebo je to tvoje pravo na sukromie - ked chces clip, tak si musis zaplatit (aspon kedysi to tak bolo), ale clir nemozu spoplatnovat...
|
| |
Re: clyyp
Od: telefon
|
Pridané:
20.2.2009 20:39
myslel si 10 € ?
|
| |
clir...
Od: ghjkl
|
Pridané:
19.2.2009 13:51
- zvycajne identifikaciu volajuceho filtruje posledna ustredna operatora, na ktoru je pripojeny telefon. Ak to takto nie je nastavene, tak to ma operator zle.
- medzi operatormi nie je potrebne posielat identifikaciu volajuceho (a naco aj?)
- pri presmerovani, za presmerovanie plati ten
kto presmeruvava (tj. volany). A je jedno ci to presmeruje
priamo ustredna alebo telefon.
- pri volaniach na 0800 je niekedy potrebne aby sa prenasalo
aj cislo volajuceho, pretoze naklady znasa volany. A tie sa
niekedy daju urcit len z cisla volajuceho (ale nie je to vzdy tak, napr. pri prestupe mezi sietami volajuceho cislo
velmi netreba)
|
| |
hlupost
Od: dedo_jozef
|
Pridané:
19.2.2009 14:40
tato sluzba myslim existuje napr. u pomaranca, vola sa tusim superclip ale nie je komercne dostupna...
pozn. informacia nie je sirenie poplasnej, poskodzujucej spravy ide len o vyjadrenie vlastneho nazoru.
|
| |
Re: hlupost
Od: ghjkl
|
Pridané:
19.2.2009 15:42
len v pripade § 64 (Identifikácia zlomyseľného volania)
inak sa zrejme podnik vystavuje moznosti sankcie. Identifikaciu vsak uz nemusi posielat siet odkial je volajuci, vtedy sa to neda zabezpecit.
|
| |
CLIR (Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov)
Od: Rado2
|
Pridané:
19.2.2009 14:42
Keby som operator, cennik by vyzeral takto:
Clir - zaradmo
Anti-Clir - 300 €
Anti-Anti-Clir - 600 €
(X*Anti)-Clir - 300*X €
ludia by platili podla toho ako velmi by chceli vidiet/byt skryty (pre aku uroven protistrany).
Takze ak zaplatis 50000€, vidis len tych co zaplatili menej a vidia ta len ti co zaplatili viac. Boli by z toho slusne prijmy za nic :)
|
| |
Re: CLIR (Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov)
Od: aleluja
|
Pridané:
19.2.2009 16:23
toto som si chel patentovat uz pred 8 rokmi ked som chytil clir do ruky :D
ale ver tomu ze bohate decka by superili a operator by bol bohaty ako sejk coskoro
|
| |
Re: CLIR (Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov)
Od: Rado2
|
Pridané:
19.2.2009 21:09
Pripadne keby sa predbiehali financni zraloci kto ma vacsi clip/r
|
| |
Re: CLIR (Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov)
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
19.2.2009 17:24
(X*Anti)-Clir pre X > 10 by musel byt pekny bordel :-)
|
| |
Prezvananie
Od: Andrej12
|
Pridané:
19.2.2009 15:47
To este stale bavi deti prezvananie???
|
| |
Re: Prezvananie
Od: aleluja
|
Pridané:
19.2.2009 16:24
skus si sem napisat cislo a uvidis ake to bude :)
|
| |
Re: Prezvananie
Od reg.: cinko
|
Pridané:
19.2.2009 18:25
urcite tu ma mnoho uzivatelov asterisk a nevaha ho pouzit! :)
|
| |
Re: Prezvananie
Od: aleluja
|
Pridané:
19.2.2009 18:35
co to je ?
ja ze asterix a obelix
|
| |
Re: Prezvananie
Od reg.: cinko
|
Pridané:
19.2.2009 19:07
google ;) asterisk je open-source pbx platforma... zjednodusene telefonna ustredna :)
|
| |
Re: Prezvananie
Od: chuj
|
Pridané:
4.9.2014 16:52
skus prezvanat na 158
|
| |
Heh USA
Od reg.: Tomino182_88|SR
|
Pridané:
20.2.2009 1:56
Aj tak neviem na čo im to bude aj tak podla určite pravdivých amerických filmov každé číslo je 555xxx.... takže už polovičku vedia
|
| |
ze anticlir...
Od: shapira
|
Pridané:
21.2.2009 17:03
No co sa tyka tohto ako odhalit kto Vam vola je jednucha zalezitost.. sice ako sa to vezme.. potrebujete znamosti.. ja to vyuzivam uz asi 3 roky..
Po prve mam znameho co robi z audiotextovymi cislami a ma ustrednu..
vyhradil mi cislo v tvare 0988 210xxx, cislo bolo nastavene ako obsadene..a bolo nastavene ze ma odoslat mail v tvare : kto volal a kedy a s kade,
AUDIOTEXTy vidia samozrejme CLIR cisla..
postup : zakupenim EASY karty, ktora bola permanentne presmerovana na toto cislo, na pausale v MT som si vytvoril pravidlo ak hovor odmietnem, bude presmerovany na EASY kartu a ta to presmeruje na AUDIOTEXT ( preto cez easy, lebo T-MOBILE nepodporoval presmerko na audiotext z pausalu)
k tomu na pausale mam zriadenu mail schranku na t-zones, kde mi posiela vypis a zaciatok mailu v smske..
Cize vola mi CLIR, odmietnem, cca 2~3 sekundy a mam SMSku kto mi volal v tvare :
Volal Ti : +421 2 63xxxxx Z Bratislavi , stat SLOVENSKO
po druhy krat som samozrejme vedel kto to je ked volal o par sekund... hehe
|
| |
xytrak si
Od: pepe4321
|
Pridané:
14.4.2009 14:40
az na tu skutocnost, ze vies kto ti volal len vtedy ak hovor odmietnes ale v realnom case nevies reagovat na prevzatie hovoru. Naozaj vystizne riesenie. Ma to vyznam asi ako mrtvemu zimnik.
|