| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
to nepojde
Od: to nepojde
|
Pridané:
18.2.2009 9:17
Podla mna to neprejde ...
|
| |
Re: to nepojde
Od: skcookie
|
Pridané:
18.2.2009 10:55
staci nekupovat Apple bučory...
aj tak to mic poriadne nevie
|
| |
Re: to nepojde
Od: Tupcek
|
Pridané:
18.2.2009 23:26
staci necitat tvoje prispevky
aj tak to nic poriadne nepise
|
| |
Mozilla podporuje legálnosť jailbreakovania iPhonu
Od reg.: jjsan
|
Pridané:
18.2.2009 9:20
aj ja to podporujem :D
|
| |
co tym chcu povedat....
Od: den
|
Pridané:
18.2.2009 9:26
Chcu tym povedat, ze robia firefox pre iPhone...? :-)
|
| |
Re: co tym chcu povedat....
Od: aleluja
|
Pridané:
18.2.2009 9:27
bodaj by :D
potom pride aj opera a potom aj iExplorer
|
| |
mozilla
Od: marku133
|
Pridané:
18.2.2009 9:31
no tak to by som bral mat na ipode mozilu miesto safari. Mozno by tam siel aj flash
|
| |
Re: mozilla
Od: siirii
|
Pridané:
18.2.2009 11:08
Juj Ty o tom vela nevies... :(
|
| |
Re: mozilla
Od: marku133
|
Pridané:
18.2.2009 17:06
alebo ty,ale hlavne ze si dal comment co?
|
| |
Re: mozilla
Od reg.: Kveri
|
Pridané:
18.2.2009 20:32
ale Ty naozaj o tom vela nevies :D
|
| |
Re: mozilla
Od: marku133
|
Pridané:
19.2.2009 10:26
to asi kazdy nie?
|
| |
Nezmysel
Od: Rado2
|
Pridané:
18.2.2009 9:35
Je v principe blbost kupit si nieco co mi nevyhovuje ked mam 100 lepsich alternativ a potom sa stazovat. Ked to tolkym ludom vadi, nech nekupuju a jablko zmeni politiku.
|
| |
Re: Nezmysel
Od: mattooo
|
Pridané:
18.2.2009 9:44
mne iphone plne vyhovuje jedina vec co ma hneva je flash inak som este nemal v rukach lebsi mobil a to som ich mal uz viac ako dost
|
| |
Re: Nezmysel
Od: mattooo
|
Pridané:
18.2.2009 9:46
zabudol som este na plnu funkcnost bluetooth prepacte takze dve veci mi vadia ale stale sa to da prezit
|
| |
Re: Nezmysel
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
18.2.2009 9:57
Neviem, mne osobne ani jedno nechyba. Flash nepouzivam ani na notebooku, neznasam kadejake blikajuce skakajuce reklamy, ktore predstavuju 90 % obsahu vo Flashi. Zvysnych 10 % su videa na YouTube, co iPhone v pohode zvladne.
Bluetooth prenosy su pre pubertiakov na skole. Okrem nich nikto nepotrebuje vymienat si obrazky a zvonenia. A2DP pre audio je hovadina. Schvalne, preco ANI JEDEN vyrobca spickovych sluchadiel (Sennheiser, Shure, Behringer) nerobi sluchadla s BT A2DP ale len kablove, resp. s vlastnym bezdrat systemom? Nuz, asi vedia preco…
|
| |
Re: Nezmysel
Od: aleluja
|
Pridané:
18.2.2009 10:16
a ja bych nemohol hrat flash hry :(((((((((((((((
|
| |
Re: Nezmysel
Od: aleluja
|
Pridané:
18.2.2009 10:17
fňuk
|
| |
spickove sluchadla behringer
Od: ch,
|
Pridané:
18.2.2009 15:20
"spickove sluchadla" a "behringer" ako sa tieto dva vyrazy dostali do jednej vety?!
|
| |
sennheiser ma a2dp bezdrotove sluchatka
Od: ch.
|
Pridané:
18.2.2009 15:24
sennheiser a2dp bezdrotove sluchatka
http://www.sennheiser.com/ uk/icm_senncom.nsf/root/502411
(odstranit medzeru)
|
| |
Re: sennheiser ma a2dp bezdrotove sluchatka
Od: gnu_
|
Pridané:
18.2.2009 16:00
Pokiaľ dobre vidím tak to sú upravené cx300 bluetooth špunty. Aj ked väčšine ľudí to stačí ale niekto kto je zvyknutý na triple.fi tak s tým moc spokojný nebude :)
|
| |
Re: Nezmysel
Od reg.: FAbi2
|
Pridané:
18.2.2009 10:50
Keď sú bluetooth prenosy pre pubertiakov v škole prečo potom takmer každý mobil/notebook/PDA má bluetooth? Myslím, že také PDA nie je veľmi určené pre pubertiaka. Neschovávaj tu fakty, ktoré ti na tvojom neohrabanom a hlúpom iPhone chýbajú.
iPhone je neskutočne komerčná sračka, ktorá v sebe nemá nič a je dobrý akurát tak do koša.
|
| |
Re: Nezmysel
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
18.2.2009 11:10
ale mne osobne VAZNE NECHYBAJU. V zivote som cez BT nepreniesol ani jeden obrazok ani zvonenie, k comu aj?!
Ak potrebujem do iPhone dostat subory, pouzijem na to Wi-Fi, ktore je vyrazne, ale vyrazne rychlejsie ako BT. Naco mi je bluetooth, ked mam rychle prenosy cez Wi-Fi?
Svete div sa, ani na notebooku som BT v zivote nepouzil. Je to pomale, neohrabane.
Mne iPhone bohate vyhovuje. Ukaz mi jedine taketo zariadenie, kde mam plnohodnotny BSD Unix s SSH, VNC (pripadne RDC), SQL databazou a ktore sa tak dobre ovlada.
Hovorit o iPhone ze to je sracka moze iba niekto, kto absolutne netusi, co to zariadenie dokaze.
|
| |
Re: Nezmysel
Od: nepovim
|
Pridané:
18.2.2009 11:55
Presne tak ale darmo budes vysvetlovat detom co to videli len na letaku alebo v orange na pulte ... a myslia si ze su pani
|
| |
Re: Nezmysel
Od: waveeeee
|
Pridané:
18.2.2009 16:26
hh lol, ak sa svet deli na panov podla telefonov, tak to spanom bohom slovensko :D
|
| |
Re: Nezmysel
Od reg.: McElroy
|
Pridané:
18.2.2009 11:56
To že ty si ho nikdy nepoužil neznamená že ho teraz nik na svete nepoužíva (žiaľ toto je prístup apple).
Cez BT prenášam pomerne často. Nie sú to obrázky alebo zvonenia. Prevažne ide o rôzne dáta(PDF,doc...) výnimočne fotku textu/obrázku (je to niekedy rýchlejšie to odfotiť ako opísať/odkresliť).
Na čo ti je BT keď máš wifi? No a čo že v okolí ho nik nemá tak mu na mobil nepošleš nič. Hlavne že si doma môžeš posielať (kde aj tak používam usb kábel).
A napríklad mne je jedno že iPhone má BSD Unix, SQL a podobne. To ja nepotrebujem.
iPhone toho dokáže dosť (aj keď mnoho z toho obmedzene) ale stále toho dosť nevie. Niekomu to stačí ale mne nie.
|
| |
Re: Nezmysel
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
18.2.2009 12:13
preco by som mu to nemal ako poslat. Od coho je e-mail?
Bluetooth je disketova mechanika mobilnych telefonov. Definitivne coskoro mrtva technologia. Radikalny nazor, ktory sa detom tu pritomnym pacit nebude, ale je to tak.
Vidis – ako si povedal, iPhone vie vela veci, ktore vyhovuju konkretnej skupine ludi. HTC vie zase veci, ktore vyhovuju inej skupine. Podla toho si kazdy kupi prislusne zariadenie.
Nebudem predsa tvrdit (ako tu pritomne deti), ze hento je na nic, ked to MNE OSOBNE nevyhovuje. To je komunizmus ako vysity – bud je nieco podla mna a len podla mna (a iba to moje je spravne) alebo je to shit. To je chore myslenie.
|
| |
Re: Nezmysel
Od: Iphonist
|
Pridané:
18.2.2009 12:29
Pekne napisane a pravdivo ale zachvilku budes mat od tych detisame - hh
|
| |
Re: Nezmysel
Od: Mumsito
|
Pridané:
18.2.2009 14:29
Ako vsetky prispevky od Joza na tomto servri. :(
To len dokazuje uroven jeho navsstevnikov.
|
| |
Re: Nezmysel
Od: waveeee
|
Pridané:
18.2.2009 16:28
ano jozef, bluetooth je disketova mechanika mobilnych telefonov, ale disketove mechaniky sa pouzvivali destrocia a aj bluetooth sa nestrati tak ze zajtra zmizne...
|
| |
Re: Nezmysel
Od: hater
|
Pridané:
18.2.2009 20:25
ty si cistokrvny nefalsovany debil... hh disketova mechanika BT. fakt debil
|
| |
Re: Nezmysel
Od: Mettiu
|
Pridané:
18.2.2009 20:31
No tak mi deti cu behame na nete ci na tvoj prispevok odpovieme ze pokial nemas dostatocne znalosti tak radsej nepis do takychto diskusii. Ak je podla teba BT definitivne mrtve tak proste s tebou nie je o com...
Lol tusim aj http https resp maily a cely komunikacia je mrtva... to su vsetko uz tiez zastarale technologie...
|
| |
Re: Nezmysel
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
18.2.2009 22:39
a mame to tu :D
Z hladiska buducnosti (blizkej) je BT mrtva technologia. Je to pomale a komplikovane na nastavenie. Wi-Fi a cloud sluzby kedykolvek…
Vyuzivanie BT je skutocne mizive uz v sucasnosti. teda pardon, az na deti co pouzivaju ultra cool A2DP sluchadla vrestiace cez celu ulicu
|
| |
Re: Nezmysel
Od reg.: McElroy
|
Pridané:
18.2.2009 23:40
Súhlasím že BT je oproti wifi pomalé a niekomu sa môže zdať zastaralé ale bude tu ešte dosť dlho.
Nemôžme takúto podstatnú technológiu len tak zrušiť (nie každý je ochotný si len kôli tomu kúpiť nový prístroj). Treba ísť na to postupne ako tomu bolo napr u infraportoch. Nejakú dobu (okolo roku dvoch) nechať popri sebe obe technológie a keď už budú mť skoro všetky prístroje tu druhú (wifi) tak tú zstaralú zrušiť.
BT ešte neodzvonilo ani náhodou (ja si myslím že tu bude ešte pekne dlho).
|
| |
Re: Nezmysel
Od reg.: McElroy
|
Pridané:
18.2.2009 23:58
Mám určité dokumenty ktoré mám u seba stále a keď ich niekto potrebuje (čo sa často stáva) tak mu ich hneď pošlem a nemusím čakať keď budem na nete (aj to by som určite zabudol).
To isté platí aj o fotkách... pošlem to hneď a nemusíme obaja ísť kôli tomu na net (mail na mobile nepoužívam a mnoho ľudí čo poznám tiež).
S tým mailom mi pripomína jednu úsmevnú diskusiu kde chlapík oponovat na nefunkčné posielanie dát cez BT v iPhone "Načo? Veď to má mail." Jasné nech jeden súbor posielam cez polsveta Keď mu to môžem poslať priamo(a aj ten mail klient ma dáke obmedzenia).
"bud je nieco podla mna a len podla mna (a iba to moje je spravne)" tak to mi pripomína prístup Apple. To ich je správne a nič iné a inak je zlé.
|
| |
Re: Nezmysel
Od: einstein
|
Pridané:
18.2.2009 13:07
http://www.engadget.com/2006/10/12/sony-goes- ape-with-a2dp-stereo-bluetooth-accessories/
preco LG do svojho najvyssieho modelu LCD tv dava bluetooth transmitter?spravne,pre bezdrotove sluchadla a prezeranie fotiek bezdratovo z laptopov atd.
ja len tolko o A2DP protokole.
v odkaze vynechat medzeru pred ape
|
| |
Re: Nezmysel
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
18.2.2009 13:14
prepac ale LG ani Sony nepokladam za renomovanych vyrobcov spickovych audio sustav. Su to spotrebne masovky, nic ine, ktore si kupis v kazdom Tescu :)
Pytam sa znova – preco vyrobcovia SPICKOVYCH sluchadiel ako Shure (ceny od 5 tisic za „stuple“), Sennheiser (od 2 do 10 tisic za stuple) resp. Behringer, Bose, Bang & Olufsen (tu nejdem cenu ani spominat) NEROBIA A2DP sluchadla?
Preco? Nech nam tu odbornici na vsetko poradia.
|
| |
dovol mi vyslovit nesuhlas
Od: ch.
|
Pridané:
18.2.2009 15:35
nesuhlasim s tvojim zaradenim firiem bose a behringer do kategorie "SPICKOVE" (uppercase) sluchadla (to naozaj skor sony) a nesuhlasim s tvrdenim, ze neexistuju a2dp sluchadla od "SPICKOVYCH" firiem
sennheiser podporuje a2dp:
http://www.sennheiser.com/ uk/icm_senncom.nsf/root/502411
suhlasim ze a2dp nie je na pocuvanie hudby vo vysokej kvalite ale vysvetli to tym deckam co pocuvaju hudbu z hlasneho odposluchu svojho mobilu :)
|
| |
Re: dovol mi vyslovit nesuhlas
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
18.2.2009 15:57
Hlasni odposluchavaci - tzv chraperi (chrapci im to na celu ulicu:)
A inak, bluetooth tu este nejaky cas urcite bude. To fakt nechapem, ze preco su Apple uzivatelia natolko podrazdeni, ked sa hovori o nedostatkoch Apple produktov...
Ja teda nie som pubos a BT velmi rad vyuzivam napriklad v krcme, s kamosmi pri pive. Tak isto mi pride daleko rychlejsie poslat vcard cez BT, ako sa s tym mrdlat cez e-mail (ako tu bolo odporucane). Uz len z toho dovodu, ze ked chcem od niekoho vcard, tak je takmer 100% pravdepodobnost, ze ho este nemam v kontaktoch.
|
| |
Re: dovol mi vyslovit nesuhlas
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
18.2.2009 16:38
ale no tak, ruku na srdce, ako sa „prenasa“ vacsina kontaktov? Prevolajte mi na mobil, ja tiez prezvonim – a napise sa k tomu meno.
Realita vsednych dni.
K prispevku nahor – ano Behringer aj Bose su skor firmy zname kvalitou v inych oblastiach (1. mixazne zariadenia a snad repraky, 2. repraky) ale uz len kvoli blbej znacke sa aj ich sluchadla radia do vyssej triedy, aj ked teda nie su nic moc :)
Samozrejme, ze iPhone ma nedostatky, nik netvrdi opak. Je vsak rozdiel generalizovat „je to shit bla bla“ ako tu robia decka (ktore skor serie, ze im tatko na to neda peniaze). A je rozdiel vybrat si produkt na zaklade vyhod/nedostatkov, ak tie nedostatky pre niekoho nedostatkami skratka nie su.
Pre velku cast ludi, co si iPhone kupia na zaklade rozumneho uvazenia (nie aby boli IN) asi chybajuce Bluetooth profily (handset to zvlada) takym zasadnym problemom nie su.
|
| |
Re: dovol mi vyslovit nesuhlas
Od: Jorge
|
Pridané:
18.2.2009 23:21
"ale no tak, ruku na srdce, ako sa „prenasa“ vacsina kontaktov? Prevolajte mi na mobil, ja tiez prezvonim – a napise sa k tomu meno."
:D ty si jojo, a ked ta niekto poprosi o kamosov kontakt, co urobis, zavolas kamosovi nech ho prezvoni? :D takze nato je dobry BT a nemusis platit sms alebo sa Tr***t s emailom.
|
| |
Re: dovol mi vyslovit nesuhlas
Od: hfhgfjjt
|
Pridané:
19.2.2009 3:37
ked chce niekdo kamosov kontakt nech ide za kamosom, nie?
my starsi uz vieme co to znamena ked moj kontakt dostane do ruk osoba ktoru nemusime! a preto take veci nerobime.
|
| |
Re: dovol mi vyslovit nesuhlas
Od: Stevennnn
|
Pridané:
19.2.2009 11:02
a nadiktovat? nadiktovanie je otazka par sekund, ja aj kym som mal moznost posielat BT kontakty tak som vzdy diktoval, je to vacsinou rychlejsie
|
| |
Re: dovol mi vyslovit nesuhlas
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
19.2.2009 3:19
Pre mna je naopak vsedna realita si poslat kontakty cez BT. Je to daleko plnohodnotnejsie riesenie. Do 20 sekund dostanem cele meno aj s titulmi, 10 telefonnych cisel (ak ich ten clovek ma), e-mail, sip, homepage a kadeco ine. Neviem co riesis. V tomto pripade nejde ani o nijake zlozite nastavenia, ako si pisal vyssie. Prijemca len potvrdi prijatie. Napriklad take nokie, maju toto vyriesene velmi elegantne (zvlast tie symbianove), kedy vies skutocne poslat vizitku na par "klikov"...
A inak osobne, keby som si kupil iPhone a nasledne zistil, ze ma extremnu podporu BT profilov, asi by ma to nastvalo. V tom podani v akom to ma Apple na webe, to povazujem takmer za zavadzajucu reklamu. Kazdy si totiz pod tym magickym slovom "bluetooth" predstavuje prave to posielanie hovadin, vecer pri pive:)
|
| |
Re: dovol mi vyslovit nesuhlas
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
19.2.2009 3:21
*extremne orezanu podporu BT profilov
|
| |
Re: Nezmysel
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
18.2.2009 11:01
hmm tak sa pozri na HTC (uz neviem presne ako sa vola). To je uplne ina kava. Ani neviem co sa na tom mobile neda
|
| |
Re: Nezmysel
Od: glum
|
Pridané:
18.2.2009 11:30
Neda sa na nom zorientovat v tom hnusnom UI z dielne microsoftu. O ovladatlnosti tiez pomlcim.
|
| |
Re: Nezmysel
Od: aksdasd
|
Pridané:
18.2.2009 11:05
Dost? Telefony ktore si kupil v Orange v akcii za 1,- Sk sa nepocitaju.
|
| |
ja podporujem nelegalnost pouzivania ajfonu
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
18.2.2009 11:00
lebo je vedecky dokazane, ze znizuje index IQ jeho majitelovi ;)
|
| |
Apple
Od: lendo
|
Pridané:
18.2.2009 11:59
K tomu HTC keby si mal vychodenu aspon zakladnu školu tak sa v ňom bez problemov zorientujes.
HTC touch DIAMOND je najoblubenejši smartphone 46% opytanych sa k nemu vyjadrilo kladne zatial co k Apple iba 14%.
|
| |
Re: Apple
Od: dodo32
|
Pridané:
18.2.2009 12:03
A ked robim vysoku a nelubi sa mi to co mi na to povies ?
|
| |
Re: Apple
Od: niktos
|
Pridané:
18.2.2009 23:04
...chod sa memorovat dalej.
|
| |
Re: Apple
Od: glum
|
Pridané:
18.2.2009 12:07
To si chcel odpovedat asi na moj prispevok ale ja chapem, z HTCcka to neni take jednoduche.. :)
|
| |
Re: Apple
Od: Tupcek
|
Pridané:
18.2.2009 23:37
kamaratka ma HTC touch DIAMOND, mame vychodenu zakladnu skolu a obidvom sa nam viac paci iphone vdaka tomu ze tam sa ani nemusis nejak zorientovavat aby si sa niekam dostal, tam to proste vies hned intuitivne...co sa o HTC na prvy pohlad urcite neda povedat...musis si minimalne prejst vsetko aspon raz aby si sa potom vedel orientovat a aj to chvilu trva kym sa dostanes ku tomu, co potrebujes
|
| |
Re: Apple
Od: iguso
|
Pridané:
19.2.2009 2:17
Aha, manual ku tomu nepodarku mas uz cez kabel vzadu na gebuli nahraty ze ? Si mal zobrat modru pilulku.
|
| |
iphone
Od: iphone
|
Pridané:
18.2.2009 12:02
vsimol som si ze zasa vojna medzi iphone a HTC poviem vam takto drzal som v ruke vela mobilov aj htc aj ten samsung s tym dotykovim aj iphon ktori som si nakoniec kupil ale ovladatelnost ten samsung akoze neviem ci sa da nazvat aj dotykovi, to musite prstom pomali tlacit uplne ze fuj htc pekna hracka ale aj po celodennom hrani som na nom nic extra nenasiel neprehladne menu a take ja neviem mne osobne sa to nelubilo ani ovladatelnost a iphone ten vyhral u mna na plnej ciare wifi ma vykonnejsie ako ine mobili ako spoluziakove PDA a N95 a tie pohzbbove senzori ma dostali pecka neviem mne sa to osobne velmi lubi horovte si co chcete
uz vidim prvi koment po mne bude ze iphon je na .... a potom ze nauc sa pisat :D
|
| |
Apple
Od: Lendo
|
Pridané:
18.2.2009 12:07
Mam ten pocit ze cloveku ktory su kupi apple nepomoze ani vysoka :)
|
| |
Re: Apple
Od: Rolando
|
Pridané:
18.2.2009 12:32
Nektori ludia nemaju ani vysoku a uz vedia ze existuje tlacitko odpovedat na dsl.sk :D
|
| |
Apple
Od: Lendo
|
Pridané:
18.2.2009 13:37
Myslim ze je kazdeho osobna vec ako reaguje na diskusiu.
A diskusia je ohladom jailbreakovania iPhonu takze pis k veci.
Dakujem
|
| |
he he he
Od: JOPO381
|
Pridané:
18.2.2009 14:58
Vsetci ste cu_ra_ci aj ja...Lebo som to cital
|
| |
Re: he he he
Od: mecheche
|
Pridané:
18.2.2009 19:32
aj ja :)
|
| |
Džeilbrejkovanie
Od: niktos
|
Pridané:
18.2.2009 23:16
vopred prepacte, ale co do zadku je za slovo "Jailbreakovanie"? je to hnus ani slovensky ani anglicky. Ked ste taky mudry a rozumiete sa do vsetkeho, tak by ste to mohli prelozit nejako rozumne.
co sa tyka iphonu samotneho tak by som podotkol len tolko: D.displej iphone, menu X1, gmailkonto G1, vzhlad prada. asi take su moje naroky.
|
| |
Re: Džeilbrejkovanie
Od: peterPP
|
Pridané:
19.2.2009 17:45
no tak ten preklad je snad este krkolomnejsi ako original, aj ked to jail je v pripade politiky Apple velmi vystizne.
|