| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Viete poradit?
Od: jonathan
|
Pridané:
17.2.2009 9:50
Viete niekto poradit ako nainstalovat win 7 pod tym softom? Odkial to bude cerpat drivere? Popripade su nejake uskalia pouzivania virtualizacie? dik
|
| |
Re: Viete poradit?
Od reg.: cinko
|
Pridané:
17.2.2009 10:05
co myslis pod pojmom "cerpat drivre"?
pokial mas dostatocne vykonny hw tak sa stretnes s minimom problemov. osobne mam s virtualboxom len dobre skusenosti (imho jeden z najlepsich opensource produktov)
|
| |
Re: Viete poradit?
Od: Slavius
|
Pridané:
17.2.2009 10:27
Drivery som nainstaloval tak, ze som upravil vlastnosti VirtualBoxAdditions.exe pre vistu na level kompatibilny s Win Vista
|
| |
Re: Viete poradit?
Od reg.: ujo Ivo zablokovany 2. krat!
|
Pridané:
17.2.2009 10:29
V praci mam NTB s Vistou, W7 som bez problemov rozbehal na Virtual Boxe aj na MS Virtual PC. Ubuntu mi bezi pod Virtual Boxom v pohode, s Virtual PC mam problem. Osobne preferujem spustanie MS rieseni na MS Virtual PC (je zadara), ostatne na Virtual Boxe.
|
| |
Re: Viete poradit?
Od reg.: cinko
|
Pridané:
17.2.2009 10:42
mozem potvrdit ze funguje solaris,opensolaris a freebsd
|
| |
Re: Viete poradit?
Od reg.: ujo Ivo zablokovany 2. krat!
|
Pridané:
17.2.2009 10:32
A k samotnej virtualizacii :) Je to v casoch krizy modna zalezitost, ale aj to sa raz skonci. Vzdy je lepsie mat na podobne testy individualne zelezo. Na profesionalnu virtualizaciu sa pouzivaju ine nastroje.
Ak chces virtualizovat W7, nemal by si mat ziadne problemy. Jedine ak s pamatou na hostujucom PC.
|
| |
Re: Viete poradit?
Od: miro j.
|
Pridané:
17.2.2009 10:50
nemas pravdu...plno servrov bezi na virtualizovanom zeleze cez VMWare ESX a nie je to v casoch krizy iba modnou zalezitostou...je to vseobecny fakt ze je to cenovo efektivnejsie a vyhodnejsie lebo namiesto 4 rackov potrebujes miesto trebars na 1-2 cize mas mensiu spotrebu na napajanie a chladenie. Velke firmy ako SUN, IBM a HP sa predbiehaju so svojimi enterprise servrami ze kto ma lepsiu virtualizaciu...takze najprv by si si mal nieco nastudovat a potom vypisovat mudrosti.
|
| |
Re: Viete poradit?
Od reg.: ujo Ivo zablokovany 2. krat!
|
Pridané:
17.2.2009 14:18
Mozeme o tom polemizovat.
Ukaz mi seriozny failover cluster a network balancing na virtualizovanom zeleze.
Vo firme nam na LANke bezia 2 VMWare ESX servery a 3 MS Virtual Servery. Celkovo virtualizujeme viac ako 50 virtualnych serverov. V tomto pripade je pouzitie virtualizacie vhodne. Ak ale budem zakaznikovi setupovat vysoko dostupne riesenie, virtualizacia bude setrenim na nespravnom mieste.
Na buduce sa pred zhadzovanim cudzieho prispevku zamysli, ci mas sam dostatok skusenosti aby si zo seba nerobil hlupaka.
|
| |
Re: Viete poradit?
Od reg.: cinko
|
Pridané:
17.2.2009 15:17
rofl ako vobec mozes v jednom prispevku priznat ze nemas pravdu a zaroven ho oznacit za hlupaka? niekto papal vela musli tyciniek ego mam taky pocit...
|
| |
Re: Viete poradit?
Od reg.: ujo Ivo zablokovany 2. krat!
|
Pridané:
17.2.2009 16:30
Cinko ...
Chalan reagoval na moj prispevok v ktorom som opisoval virtualizaciu na desktope. Ja nespochybnujem vyhody virtualizacie za istych podmienok. Dokonca som to popisal v prispevku na ktory si ty reagoval.
Porozmyslaj ale, preco som ho asi nazval hlupakom ...
A tie ego tycinky skutocne nie su nutne.
|
| |
Re: Viete poradit?
Od: yay
|
Pridané:
17.2.2009 17:38
a co tak Amazon EC2, pripadne Google AppEngine? Cely utility computing je zalozeny na virtualizovanych pocitacoch. A nemozes povedat ze to nie su high-available failover riesenia.
Taktiez sa cez virtualizaciu daju usetrit velke peniaze na elektrine - niektori boli schopni usetrit od 10% do 40%.
|
| |
Re: Viete poradit?
Od reg.: ujo Ivo zablokovany 2. krat!
|
Pridané:
17.2.2009 20:33
Opakujem, ja nespochybnujem vyhody nasadenia virtualizacie v specifickych pripadoch. Ale zrovna virtualizovany clustering mi pride ako ciry nezmysel. Jednotlive nody clustra su casto umiestnovane prave kvoli ich bezpecnosti v roznych miestnostiach (riziko poziaru, etc.). Ak ma Amazon ci Google clustre na virtualizacii, zrejme vedia preco. Ja podobnu skusenost nemam. Rad si to necham vysvetlit.
Co sa tyka usetrenia nakladov, ano urcite. Ale opat je to velmi specificke v zavislosti od kvantity poskytovanych sluzieb.
|
| |
Re: Viete poradit?
Od: yay
|
Pridané:
17.2.2009 22:26
ja nevravim ze neuznavas vyhody virtualizacie.
podla mna ma virtualizacia opodstatnenie aj pri vytvarani velkych clustrov.
Pokial viem, tak Amazon a Google na svojich servroch pre svoje potreby nevyuzivaju virtualizaciu (alebo skor vynimocne) ale pri hostovani inych stranok virtualizaciu vyuzivaju vo velkom. nie je problem spustit virtualizovany OS na clustri v inej miestnosti, takze riziko poziaru nehrozi.
hlavne vyhody (a nevravim, ze o nich nevies) su predovsetkym to, ze na jednom serveri mozes mat spustenych niekolko virtualizovanych PC a poskytovat ich roznym pouzivatelom bez toho aby sa ovplyvnovali alebo o sebe vobec vedeli. ak ja vacsi napor na stranku staci spustit obraz na inom serveri a distribuovat zataz. taktiez mozes mat zapnutych menej pocitacov a zapnut ich iba v pripade, ze to naozaj potrebujes.
samozrejme virtualizacia nema vyznam ak aplikacia vytazuje zo servera maximum - vtedy je najlepsie ju spustit na vlastnom HW.
|
| |
Re: Viete poradit?
Od: miro j.
|
Pridané:
18.2.2009 10:44
neukazem...porusil by som security smernice a prisiel o pracu....a skusenosti mam viac nez dost o to sa neboj ;)
|
| |
Re: Viete poradit?
Od reg.: ujo Ivo zablokovany 2. krat!
|
Pridané:
17.2.2009 15:10
Rovnako si treba vypocitat, ci cena za licenciu napriklad VMWare ESX je setrenim, ak ma buduci uzivatel sluzieb konzumovat len ich mensiu kvantitu.
|
| |
W7 - OS
Od: zugzug
|
Pridané:
17.2.2009 10:04
Drivre pouzi z Visty.
Uskalia by nemali byt ziadne :) ...no asi len to ze je to Windows.
|
| |
Tu tu
Od: freiser
|
Pridané:
18.2.2009 11:15
Zda sa ze komentarom o tu-tu odkazoch sa autor nazlostil a vyhodil moj komentar, aby odkazy integroval do zmysluplneho textu a nepouzival len stale tu, tu tejto stranke ako taky tu-tu-tko :).
|