|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nekúpim
Od: Ja.
|
Pridané:
4.2.2009 9:43
Nech sa volajú ako chcú, ja si to nekúpim.
|
|
Re: Nekúpim
Od: siirii
|
Pridané:
4.2.2009 9:53
A tento príspevok si sem pridával načo presne?
|
|
Re: Nekúpim
Od: godot
|
Pridané:
4.2.2009 10:16
on je retardovany, cháp ho
|
|
Re: Nekúpim
Od: PCnity3
|
Pridané:
4.2.2009 17:02
Retardovani su skor ti co si Win kupia :)
|
|
Re: Nekúpim
Od reg.: wavevlna
|
Pridané:
4.2.2009 22:11
ty niesi nahodou bozz?
|
|
Re: Nekúpim
Od: .........
|
Pridané:
7.2.2009 21:44
a ty nie nahodou debil?
|
|
Re: Nekúpim
Od: GPL
|
Pridané:
11.2.2009 13:28
Ktorákoľvek Linuxocá distribúcia má prístupné viac aplikácii ako tento nový Windows. Takže nevidím dôvod prečo si ho čo i len ukradnúť.
|
|
Re: Nekúpim
Od reg.: Kveri
|
Pridané:
4.2.2009 23:42
prave si pravdepodobne urazil nielen vacsinu ludi tu, ale aj svoju rodinu :)
|
|
Re: Nekúpim
Od reg.: Propediotika
|
Pridané:
5.2.2009 0:57
Mozno su cela rodina softverovi pirati :)
|
|
Re: Nekúpim
Od: .........
|
Pridané:
7.2.2009 21:44
mozno si celym mozgom hnup
|
|
Re: Nekúpim
Od: GPL
|
Pridané:
11.2.2009 13:30
Užívateľa Windows nemožno uraziť.
|
|
Re: Nekúpim
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
4.2.2009 11:11
Ved ta nikto nenuti :) To je ta sloboda vyberu priatelu ;)
|
|
Re: Nekúpim
Od: Ja.
|
Pridané:
4.2.2009 11:17
Zháňal si niekedy notebook lenovo bez windowsu?
|
|
Re: Nekúpim
Od: bous
|
Pridané:
4.2.2009 11:58
a zhanal si niekete macbook bez macos??
|
|
Re: Nekúpim
Od: Ja.
|
Pridané:
4.2.2009 12:25
Poprosím o preklad, asi som nepochopil.
Chceš povedať, že lenovo je robené IBA pre windowsy?
|
|
Re: Nekúpim
Od: siirii
|
Pridané:
4.2.2009 12:56
Na MacBook si rovnako môžeš dať Windows, alebo Linux, prípadne iné. Bez OS ho ale nekúpiš, rovnako ako Lenovo.
|
|
Re: Nekúpim
Od: mumsito
|
Pridané:
4.2.2009 13:05
Lenze bez Mac OS je ten stroj dobry ako podlozka lebo bez neho tam windows ani Linux nedas. A na Lenove bezi Linux aj ked na tom strroji neboll pred tym nainstalovany Linux. Lebo na Macu potrebujes emulaciu BIOSu ktoru Windows nema zabudovanu.
|
|
Re: Nekúpim
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
4.2.2009 14:49
Ale das. Existuje rEFIt - boot manager pre apple pocitace. Ma sice par chybyciek, ale stale je lepsi ako stlacat magicke klavesy pri boote a modlit sa, ze to ten magicky boot loader pochopil:) Je pravda ze instalacia rEFItu je jednoduchsia z nainstalovaneho OSX, ale nasledne potom uz OSX nepotrebujes.
|
|
Re: Nekúpim
Od: GPL
|
Pridané:
11.2.2009 13:33
Podstatní sú výrobci komponentov. Ak váš PC obsahuje nové komponenty od NVidie alebo Intelu, máte problém = Windows, a nemáte Linux ani nič iné.
|
|
Re: Nekúpim
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
4.2.2009 13:51
Ano zhanal .. urcite je mensi vyber, ale da sa.
|
|
Re: Nekúpim
Od: Ja.
|
Pridané:
4.2.2009 14:02
A to už nie je slobodný výber. Chcú ma donútiť kúpiť windows, napriek tomu, že ho nechcem.
|
|
Re: Nekúpim
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
4.2.2009 14:56
No to mas tak. Nie vsetky zelania sa v jednom ludskom zivote splnia:)
|
|
Re: Nekúpim
Od: GPL
|
Pridané:
11.2.2009 13:37
Ono je to skôr tak že nám ten Windows mnohí vnucujú. Vrámci možností aj nekultúrnymi komentármi na užívateľov Linuxu.
|
|
Re: Nekúpim
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
5.2.2009 0:54
Slobodny vyber .. pche! Mas na vyber z NTB bez okien.
Pre porovnanie .. ked kupujes auto a dealer ti ponukne len model s dizlom, hoci chces benzin, ale v SK sa dany model nepredava. Co spravis? Budes predajcovi nariekat pred dverami, ze nemas slobodu vyberu? Nie .. pojdes kupit inu znacku, alebo si auto nechas doviest. Je to len otazka toho, co si ochotny pre svoju vec spravit a nie len cakat, ze ti kazdy naserviruje hotove zradlo rovno pod nos, ako je to zvykom u windows zosmiesnujucej komunity.
|
|
Re: Nekúpim
Od: Ja.
|
Pridané:
5.2.2009 12:06
Tu nejde o diesel. Čo ty porovnávaš sa skôr hodí na BIOS a rozličný hardware (mac/pc), ale nie operačný systém.
|
|
Re: Nekúpim
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
5.2.2009 14:24
Motor v aute je ako OS v PC. BIOS v PC je ako silentbloky v aute, ako spojka, ci kardan. Moje prirovnanie je uplne presne :)
|
|
Re: Nekúpim
Od: SQUID
|
Pridané:
4.2.2009 21:33
Fakt ťa preto uznávam. Si úžasný.
|
|
vista&7
Od: niktos
|
Pridané:
4.2.2009 9:45
Neviem ci je to ok, ak M$ chce zarobit 2x na tom istom produkte VISTA = Vindows 7. (ano kopa doplnkov a uprav, zmeny nastaveni a okienok k nim, ale ziadna technicka zmena)
|
|
Re: vista&7
Od: bile gate
|
Pridané:
4.2.2009 9:57
Ved som hovoril ,ze Windows 7 bude len dalsi Service Pack Visty.
|
|
Re: vista&7
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
4.2.2009 10:11
apple to uz robi davno, bol minimalny rozdiel medzi 10.4 a 10.5
|
|
Re: vista&7
Od: impasibl
|
Pridané:
4.2.2009 10:15
No jo, apple nevydava service packy ale len posunie o jedno desatinne cislo hore :)
|
|
Re: vista&7
Od: holden
|
Pridané:
4.2.2009 10:20
Pises, ako keby si tie systemy pouzival...
Ja osobne mam na svojom Mac Mini G4 Mac OS X 10.4 a na Macbooku 10.5 a neda sa to ani porovnat (ci uz funkciami alebo ergonomiou pouzivania).
|
|
Re: vista&7
Od: impasibl
|
Pridané:
4.2.2009 10:30
si ma nepochopil... ja som to neprirovnal k service packom... ze opravuje nejake chyby zavazne a tak... len nejake mensie bugy a tak... urcite som v tom nemyslel nic kriticke... ja mam velmi rad apple produkty
|
|
Re: vista&7
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
4.2.2009 11:07
viem o com hovorim... vsak update z 10.4 na 10.5 bol viacmenej len o tom ze pridali par aplikacii. a aka ergonomia? definuj co pod tym myslis
|
|
Re: vista&7
Od: mumsito
|
Pridané:
4.2.2009 13:03
Pokial nie si vyvojar tak si zmenu z 10.5 na 10.6(Snow Leopard) ani nevsimnes mozno. No ale take veci ako Quick Time X a podobne vylepsenia sa ta urcite dotknu a bude kopa apps ktore jednodcho budu bezat len na 10.6 a budu vyuzivat naplno aj moznosti systemu. Len ty si uz nevsimnes, ze ten ci ten SW bezi len na 10.6 a ze bez jeho moznosti by si si take cool featurky ako napriklad kodovanie videa na grafickej karte alebo plne vyuzitie viacjadrovich procesorov jednoducho neuzil.
|
|
Re: vista&7
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
4.2.2009 14:02
To akoze starsie OSX nevyuzivali naplno viacjadrove procesory?
|
|
Re: vista&7
Od: 100 rocny Dedo
|
Pridané:
4.2.2009 14:18
praveze ja som vyvojar! a preco stale menis temu? ja som hovoril o prechode z 10.4 na 10.5 !!! dokazes pochopit cisla 4 a 5 alebo co?
a encodovanie videa pomocou grafickych kariet je na windowse uz davnejsie dostupne. poznas vobec co je to CUDA (resp api od ati, neviem ako sa to momentalne vola)?
|
|
Re: vista&7
Od: holden
|
Pridané:
4.2.2009 15:45
este raz sa pytam - pouzival si naplno (myslim tym viac nez dva kliky v predajni apple) 10.4 alebo 10.5? Pokial tvoja odpoved znie "nie", tak sa nemame dalej o com bavit.
|
|
Re: vista&7
Od: zjedol si ma
|
Pridané:
4.2.2009 11:24
Ty si dobrý krypel. Uvedom sa, že medzi 10.4 a 10.5 nebol žiaden rozdiel môže nanpísať iba čistá socka,ktorá nemá na Maca a píše po fórach kraviny.
Kompletne prepísaná čast systému, nové, ešte jednoduchšie a flexibilnejšie UI a posun v pred v mnohých technológiách vo vnútry systému. Už teraz v podobe Mac OS X 10.5 je to hight tech a top one systém čo existuje a Snow Leopard ide ešte viac hard do toho - http://www.apple.com/macosx/snowleopard/
A tu po slovensky:
http://macblog.sk/software/ mac-os-x-snow -leopard -novy-system-od-apple-a-jeho -nove-technologie-co -nam-prinesie-1220.html
Keď tu ešte niekto napíše, že medzi verziami Mac OS X neni rozdiel, tak je fakt dobrý magor. Definitívne sa žiadna verzia systému windows nemôže ani v najmenšom rovnať inováciám na poly čo kernelu, a užívateľského prostredia verziám systému Mac OS X od Apple. Kto by si dovolil vravieť niečo iné, tak nech si to vraví doma pred zrkadlom, lebo inde by sa strapnil.
|
|
Re: vista&7
Od: compal
|
Pridané:
4.2.2009 11:27
a ty si sa nestrapnil ze zastavas jeden produkt?100 ludi 100 chuti...mac mac aj tak je na linuxovom jadre
|
|
Re: vista&7
Od: Stevko_
|
Pridané:
4.2.2009 11:45
No, nie je, ale nevadí...
MAC je na nejakom BSD jadre, čo teda nie je Linux.
|
|
Re: vista&7
Od: Zjedz Ma
|
Pridané:
4.2.2009 12:06
Tu nejde o 100 ludí, 100 chutí ale o technické fakty, ktoré nepustia.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mac_OS_X
http://macblog.sk/recenzie /mac-os-x-10-5 -jadro-veci-recenzia-mac-os-x-leopard-1114.html
|
|
Re: vista&7
Od: 100 rocny Dedo
|
Pridané:
4.2.2009 12:42
ty sa uz uvedom... ja som hovoril o prechode na z 10.4 na 10.5 a nie na 10.6!
a v tej recenzii pisu 95% casu len o zmenach vo vzhlade. Wow je tam aplikacia spaces... no je urcite zlepsenie stability :) a timemachine je obycajny inkrementalny backup, tiez len dalsia aplikacia... a nie su tam ziadne ohromne vylepsenia z pohladu kernelu (okrem pridania podpory dual/quad-core)
|
|
Re: vista&7
Od: impasibl
|
Pridané:
4.2.2009 12:20
sa spamataj chlapce moj drahy... toto co si napisal ty moze napisat len chlapek ktoremu bohaty tatko kupil macbook a teraz hraje frajera, ze aky to je on strasne skuseny... :) hodit linky na odkazy (ktore mam uz aj tak daavno precitane) je fakticky tazke.. neunavilo ta to moj zlaty ?
|
|
Re: vista&7
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
4.2.2009 15:08
Tak to su silne slova:) Vtipne je, ze tie veci, co prichadzaju postupne do OSX kernelu uz windows kernel par rokov ma. Napriklad taka podpora pre NUMA architektury (hlavne moznost presne urcit v ktorom uzly sa bude proces vykonavat), 64 bit, I/O priority, vyborna modularita kernelu. No dajme tomu ze windows je navonok bordel, ale zrovna v pripade kernelu MS odvadza dlhe roky dobru pracu.
Takze, nezer hned vsetky reklamne kampane... (odporucam ti vyborny serial o porovnavani operacnych systemov, ktory vychadzal par rokov dozadu na root.cz, da sa to vyhladat)
|
|
Re: vista&7
Od: este som nepocul
|
Pridané:
4.2.2009 18:39
hlavne ze sucastou kernelu je aj UI
|
|
Re: vista&7
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
4.2.2009 20:33
A tvoja pointa je?
To ze nieco bezi v "kernel" space neznamena, ze je sucastou kernelu.
|
|
Re: vista&7
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
5.2.2009 0:16
...a inak, mne sa locknu Xka tak 2-3 krat do mesiaca. Je sice pekne, ze mi muzika hra dalej, ale tak ci tak ich musim nasledne killnut - cize robota v p. A OSX10.4 mi kedysi davno komplet vytuhol po pokuse prehrat jeden lisovany DVD film. QuickTime musi byt teda fakt ze uzasne oddeleny od kernelu, len co je pravda:)
|
|
Re: vista&7
Od reg.: migmig
|
Pridané:
4.2.2009 10:18
A kto by nechcel na tom zarobit, ked sa do ta. Sak treba z niecoho zit
|
|
Re: vista&7
Od reg.: Matko5
|
Pridané:
4.2.2009 10:46
JJ chce. Aj ty by si chcel uz nieco zarobit, ale nemas ako lebo nic poriadne nevies a nemas ani cas lebo musis niekde zohnat ovladac na klavesnicu ktora na Lisuxe nejde.
|
|
Re: vista&7
Od: ..-..
|
Pridané:
4.2.2009 15:07
Blobosť, že nič sa nezmenilo "pod kapotou": grafika používa Direct3D 10.1 a WDDM 1.1, spotřeba video pamäte sa znížila; podporuje 256 logických procesov; podporu MP4 (SP, ASP, DivX/Xvid) a MJPEG vo WMP; podpora až 48-bit scRGB zobrazovacích režimov; kalibračný sprevodca pre nastavenie ICM, ...
|
|
.....
Od: impasibl
|
Pridané:
4.2.2009 10:14
Pouzivam windows 7 build 7000 uz mesiac a som spokojny. Zatial som sa este nestretol s nicim co by neslo spravit. A podla tohto clanku by som povedal, ze tie distribucie su ovela lepsie predelene ako Vista. No s tym, ze windows 7 je dalsi service pack visty v celku suhlasim. Problem je v tom, ze vista nebola dorobena ked isla na trh, nemala vychytane vsetky muchy, na trhu nebolo dostatok ovladacov co sa teraz ale zmeni (aspon dufam), a vzdy lepsie znie, mam vcelku stabilny windows 7 ako, mam v celku stabilnu Vistu so service pack 2. :)
|
|
Windows 7
Od: Jerry19
|
Pridané:
4.2.2009 10:37
No asi este ostanem aspon rok u XPcok a ak za ten rok tu bude nejaky sxopny Windows ktory je aspon tak dobry ako XP, na ktorom vsetko krasne funguje a neobsahuje zbytocne omalovanky ako napr. Aero, alebo sa daju vetky vypnut tak potom mozno updejtnem. Win 7 beta som si nahodil do virtualBOXu, je to dost pomale ale to pripisujem tom uze to bezi na virtualnej masine a inak je to vista + debilny taskbar, ktory treba hend prepnut na klasicky, ponuka start sa neda prepnut na klasiku, dufam ze vo final verzi sa bude dat, vzhlad klasicky windows, teda vsetko sive tam je ale vzhlad Luna alebo XP tam nie je, IE 8 je shitovin a aj novy WMP. OO ano mspaint a calc su vylepsene, ale neviem na co komu je mspaint a calc, ked pomocou googla sa da naist hned niekolko 100x lepsich free kresleni a kalkupaciek.
|
|
Re: Windows 7
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
4.2.2009 11:00
ty si mi nejak retardovany ked pises "sxopny" namiseto schopny... alebo mas 14 rokov? bezpecnost ta asi netrapi co?
|
|
Re: Windows 7
Od: compal
|
Pridané:
4.2.2009 11:19
ty si asi fakt fasa chalan ked si myslis ze xp je super asi si zabudol ze xp je na trhu nejaky ten rok a na zaciatku tiez nebol nic extra a teiz ich mas 3 packy. vista je omnoho kvalitnejsia a krajsia a stabilnejsia a ak si myslis ze budu vytvarat aplikacie kde mas vsetko hranate a sive tak sa zobud nikto neurobi krok spat lebo nejaky šuhaj ma delo pc a nejde mu tam ani tetris...
|
|
Re: Windows 7
Od: Jerry19
|
Pridané:
4.2.2009 11:50
Vista neni krajsia. Vsetko mozne je krajsie napr. KDE alebo GNOME a dalsie len ne Vista. Stabilnejsia tiez neni. Na Viste som uz viacej raz videl BSOD na XPcku vidim len ked je problem s HW, inak nehrozi. Mne XPcka bezia krasne. Tou poznamkou o bezpecnosti neviem co kto myslel. XP je rovnako na prd zabezpeceny ako Vista, tak ci tak na zabezpecenie pouzijes firewall ktory nie je sucastou OS + router. Zdaleka neni rychlejsia. Aj na poriadnej masinke s i7 a 8GB RAM neni rychlejsia ako XP (aj ked z tej ramky 33bit vyuzije len cca 3,5GB) alebo Server 2008. k UAC sa ani nevyjadrujem este jedno stastie ze sa to da vypnut. ono by to UAC bolo fayn este celkom ak by to domysleli a bola tam moznost ked nieco potvrdezujem ze zapamatat aby sa ma to zas uz nepytalo na to iste v buducnosti + kontrola checksumu v pripade ze spustam nejaku aplikaciu.
|
|
Re: Windows 7
Od: 100 rocny Dedo
|
Pridané:
4.2.2009 12:47
vies vobec o com hovoris? a dalsia perla :D 33bit :D ale to moze byt preklep uznavam.
a ty musis mat nejaky hrozny problem s HW ked ti vista hadze BSOD alebo mas stary HW ktory nema poriadne napisane ovladace.
|
|
Re: Windows 7
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
5.2.2009 0:57
40% BSoD na Viste sposobuju ovladace NVidia, samotne okna maju na svedomi len nejakych 17% BSoD. Uz sa to v diskusiach spomenulo niekolko krat a furt to treba opakovat.
|
|
Re: Windows 7
Od: compal
|
Pridané:
4.2.2009 13:23
mam vistu uz dost dlho a davam jej zabrat, da sa povedat ze sa vela veci ucim takze vela veci aj dodrbem ..ale ani ras mi nehodilo BSoD ..inak XP som preinstalovaval kazdy mesiac lebo sa rychlo zasralo a uz to nebolo ono..ale ak si myslis ze XP je lepsie ,je to ok je to tvoj nazor ..nutit ta nikto nebude ..len ak si precitas nejaky clanok kde je kritika na vistu a chvala na XP - nieje vsteko zlato co sa blisti
|
|
Re: Windows 7
Od: Jerry19
|
Pridané:
4.2.2009 15:17
BSOD sa da tak lahko vyvolat na viste, ze by si neveril a aj na Win 7. Napr si zvacsis pismo titulu okna na nejake veeelike a odklepnes OK a hop mas BSOD. Urcite najdes aj video na youtube ako sa to stane na Win 7. Ani zdaleka to nie je tak ze BSOD mas len koli problemu s HW alebo koli zlemu ovladacu.
|
|
Re: Windows 7
Od: deeed
|
Pridané:
4.2.2009 16:20
windows sevenn je len beta, nemozes to zrovnavat s vistou. skus mi napisat ako docielim BSOD vo viste bez toho aby som nainstaloval chybny alebo zly ovladac alebo neodmazal nejaky dolezity subor
|
|
Re: Windows 7
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
5.2.2009 0:57
Jerry ty si ina perlorodka :]
|
|
Re: Windows 7
Od: Jerry19
|
Pridané:
4.2.2009 15:20
Najhorsie je ze hned po nainstalovani tma bezi 80 procesov a 130 sluzieb, ked si otvoris services.msc a to zbadas co tma je tak sa ti ani nexce dalej to riesit a ta to znechuti hned. Dalsia vec co ta znexuti je ze nepojde ti starsi autoCAD a musis si stiahnut nejaky novy a tak to je s kopou dalsich softov, nehovoriac o tom ze ovladac k enjakemu starsiemu modemu alebo niecomu samozrejme neni vobec. Ja si nemienim kupovat novy HW koli Viste, nestoji mi ta Vista za to, to plati aj o aplikaciach.
|
|
Re: Windows 7
Od: deeeed
|
Pridané:
4.2.2009 16:26
musim reagovat asi na kazdy prispevok, lebo pises ako decko. na zaciatku po nainstalovani visty ani zdaleka to ie je 80 procesov . ja som mal ich okolo 30ky. a co ze bezia tolko procesov vadi ti to? ak mas 2GB ram a viac moze ti to byt jedno. momentalne ak mam secko poinstalovane mam 78 procesov a ramku mi zere okolo 30percent zo 4GB. mam 64bit vistu. funguju takmer secky programy aj 32bitove aj 32bitove kodeky. ramku zerie preto tolko vela pretoze jednak musi obsluhovat 32bitove jadro a jedna 64bit aby fungovali vsetky programy bez chybycky. zatial som nenasiel ani jeden program, ktory by nefungoval
|
|
Re: Windows 7
Od: Jerry19
|
Pridané:
4.2.2009 20:19
No tak ked je tam vela procesov tak je nizsia odozva systemu. Ako som uz pisal napr. AutoCAD v starsich verziach, Alcohol 120% (Daemon tools nie je uplna nahrada) atd. Ak je Win 7 beta tak Vistu by mohli kludne nazvat Alfa. Ta Win 7 je dotiahnuta Vista aj ked este stale nie celkom lebo ako pisete je to este len beta. Ramku zere preto tolko lebo preco by nemalo. Ked ma ramku k dispozicii tak ju zerie, tak sa sprava Vista a v tomto nemam nic proti (sprava pamate u Visty je celkom OK), ved ked ramka je nech sa vyuziva, ked nejaka aplikacia potrebuje vela Vista sa bude snazit jej uvolnit.
Lenze to je tak. Ked neikomu staci browser a ICQ klient tak jeho uspokoji aj akykolvek mobilny telefon s pohodlnym ovladanim, to mu moze byt uplne jedno aky OS, ake filtre (kodeky) ake ovladace, ICQ a browser pojde relativne dobre a bez problemov furt.
|
|
Re: Windows 7
Od: Cpx
|
Pridané:
4.2.2009 13:35
Na viste som bsod este nemal, a vacisnu bsodov sposobuje nvidia driver tak neviem o co ti ide debilko, krajsia je ako pre koho niekto rad kocky niekto rad priesvitne, ked uz tak debilko tak PAE je 36bit, uac je perfektna vec ktorej nechapes, a v linuxe mas vsetko zakazane, win sa ta aspon na to opyta! UAE=sudo... podla mna, a ked nieco chce adminovske prava tak to nieje velmi koser aplikacia, tot vsjo.
|
|
Re: Windows 7
Od: Jerry19
|
Pridané:
4.2.2009 15:11
sudo je uplne nieco ine ako UAC. UAC je blbost.
Vista je jedna velka omalovanka skareda nekompatibilna s nicim. Ved preco ju pouziva menej ako 19% ludi aj po 2 rokoch od jej vydania. Radsej ako vydat novy system mali dalej pracovat na XP. S SP3 je uz XP fakt slusny system co sa o Viste SP2 neda stale celkom povedat. Najviac ma dostavaju take chybky ako ze ked das kopirovat par kilovy subor tak to stoji xvilku (pocita cas ako dlho to bue kopirovat) potom to zbehne za 1 sekundu, teda ze dlhsie pocita ten cas ako je samotny ten cas kopirovania a dalsie totalne idiotske bugy. Ten problem s prehravanim videa a kopirovanim po sieti bo ltiez sranda. Cela Vista je jak 50 rocnna panna s velkou ruzovou maslou.
|
|
Re: Windows 7
Od: Jerry19
|
Pridané:
4.2.2009 15:14
A velka cast z tych 19 su taky userovia co si system sami neinstaluju a maju Vistu lebo bola v notebooku, ktory si kupili, pretoze dnes je kupit notebook bez toho aby v nom bola natrieskana Vista nelahka uloha.
|
|
Re: Windows 7
Od: compal
|
Pridané:
4.2.2009 15:20
tak ty mas asi nejaku zazracnu vistu lebo take nieco sa deje len v krajine zazrakov..abraka dabra a som prec..funguje to)))
|
|
Re: Windows 7
Od: siirii
|
Pridané:
5.2.2009 17:56
Hlavne že Vista SP2 ešte nie je, ale Ty už vieš, že je to nahovno systém... :) Ale s tým kopírovaním súhlasím, to ma tiež vytáča, inak som s Vistou spokojný.
|
|
Re: Windows 7
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
5.2.2009 20:32
Najprv 33b system, teraz SP2 na Vistu ...
Zeby dalsi preklep? ;-)
|
|
Re: Windows 7
Od: som dili
|
Pridané:
4.2.2009 14:02
pekne pekne mat 8GB ram a 32bit OS :DDD pardon 33bit
|
|
Re: Windows 7
Od: Jerry19
|
Pridané:
4.2.2009 15:13
33 je samozrejme preklep. Ak to niekomu nedoslo tak je sam idiot.
|
|
Re: Windows 7
Od: som dili
|
Pridané:
6.2.2009 20:42
mne to doslo len som si chcel rypnut. ale este stale mi nedoslo preco mas 32bit OS pri 8GB ram
|
|
Re: Windows 7
Od: dedddd
|
Pridané:
4.2.2009 16:16
ako je mozne , ze takmer kazdemu nahodi BSOD, ked mne sa to ani pri xp ani pri viste nestalo, jedine ked som dal len zly ovladac alebo sa odmazal nejaky dolezity subor. to musitwe byt riadne lamy ak instalujete system.
|
|
Windows 7
Od: Jerry19
|
Pridané:
4.2.2009 10:37
Ja kreslim s Inkscape, kreslit bitmapy nepotrebujem. Tlacidlo o uroven vyssie stale chyba ako vo viste. Je to o nieco lepsie ako Vista ale stale je to sakra pomale XPcka mi na virtualnej masine idu 2x rychlejsie, na takej istej na tom istom PC + na XPckach mi ide vsetko a mam ovladace na vsetko.
|
|
Re: Windows 7
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
4.2.2009 11:04
xp na mojom compe bootuje asi 30s... windows 7 trva 35... wow no boze teraz sa zabijem! 5s som stratil! WOW. ale jediny rozdiel je v tom ze winXP po 3 mesiacoch bootuje 40s a windows 7 stale 35s co je dost rozdiel nemyslis.
A na windows 7 som ziadne ovladace instalovat nemusel... ale na windows xp som musel instalovat na zakladnu (ACPI), graficku, ethernet a wifi.
|
|
Re: Windows 7
Od reg.: Tomino182_88|SR
|
Pridané:
4.2.2009 13:29
Chceš povedať, že máš už 3 mesiace win 7? NEVERÍM
|
|
Re: Windows 7
Od: 100 rocny Dedo
|
Pridané:
4.2.2009 14:15
lol ja debil :D mal som namysli vistu :) windows 7 pouzivam od januara :)
|
|
Re: Windows 7
Od: win7 speed
|
Pridané:
4.2.2009 14:23
ja mam mesiac win7 a je to quicker nez xp (ci uz boot alebo applaunch). a to mam athlon xp + 1gb ram. velmi svieze. blue screen ziaden. vistu neviem ohodnotit, ale xpcka to overruluje na kazdy pad.
|
|
Re: Windows 7
Od: Jerry19
|
Pridané:
4.2.2009 16:55
Jasne 30 a 35 to je nepodstatny rozdiel ale 35 a 40 to uz je fakt rozdiel. Jooj debil. Naviac je uplne jedno ako dlho to bootuje, kludne nech aj 2 minuty. Ved to bootuje maximalne raz do tyzdna, ked nie som pri PC tak ho uspim, ale vacsinou bezi furt. Dolezitejsie je aky svizny je ten system a nie ako dlho bootuje. Linux bootuje dlho, aj ked teraz uz ani nie, ale nikomu to nevadi, pretoze to nabootuej a potom to bezi kludne aj mesiace.
|
|
Windows 7
Od: Fferdo
|
Pridané:
4.2.2009 10:53
Takze Starter verzia bude urcena pre notebooky a Ultimate pre najvykonejsie PC? Takze ked si v case vydania Windows 7 kupin nadupany notebook, tak na nom verziu Ultimate nerozchodim?
|
|
Re: Windows 7
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
4.2.2009 11:09
Precitaj este raz clanok :)
Starter je urceny pre rozvojove trhy, urcite ho nezozenies v EU, ci USA. Pre nerozchodenie Ultimate verzie poznam len hardverove nedostatky.
|
|
Re: Windows 7
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
4.2.2009 11:10
Krkolomna formulacia ...
|
|
Re: Windows 7
Od: ujo Imro
|
Pridané:
4.2.2009 11:32
ujo Ivo, a teraz si precitaj ty clanok este raz....
Tak, mame?.... Pre rozvojove trhy je urceny Home Basic. Starter je pre "...slabšie menšie formáty PC, napríklad netbooky"
Zdarec
|
|
Re: Windows 7
Od: ujo Imro
|
Pridané:
4.2.2009 11:35
Vlastne mozes precitat celu tu vetu
"Starter edícia bude predávaná len OEM výrobcami a to na všetkých trhoch, určená bude pre slabšie menšie formáty PC, napríklad netbooky"
|
|
Re: Windows 7
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
4.2.2009 14:02
http://tinyurl.com/b4a2sd
http://tinyurl.com/bvyoan
http://tinyurl.com/c342pm
Preklad na DSL je nespravny.
|
|
Re: Windows 7
Od: ujo Imro
|
Pridané:
4.2.2009 14:47
http://tinyurl.com/adhgnl
vsimni si najma cast
We know emerging markets have unique needs and we will offer Windows 7 Home Basic, only in emerging markets, for customers looking for an entry-point Windows experience on a full-size value PC.
We’ll also continue to offer Windows Starter edition, which will only be offered pre-installed by an OEM. Windows Starter edition will now be available worldwide. This edition is available only in the OEM channel on new PCs limited to specific types of hardware.
|
|
Re: Windows 7
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
4.2.2009 15:26
Uhm .. informacny chaos trochen ...
|
|
Lepšie, ale stále nie ono
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
4.2.2009 11:29
Keď chcem netbook s dotykovým ovládaním tak tam musím dať Home Premium s tým, že ju ten netbook neutiahne? A načo mi bude to dotykové ovládanie v Home Premium na stolnom PC alebo veľkom notebooku ktoré túto verziu utiahnu?
|
|
Re: Lepšie, ale stále nie ono
Od: matw
|
Pridané:
4.2.2009 13:22
Co takto tablety? A tie sa veru s Atomom zohnat nedaju. Skus nieco ine... :P
|
|
Re: Lepšie, ale stále nie ono
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.2.2009 14:48
Asus Eee PC T91
touchscreen tablet netbook
8.9"
1 inch thick
< 1kg
Intel Atom Z520
optional TV tuner/GPS
$499
zatial sa este nepredava ale hned ako sa bude tak si ho kupujem :)
|
|
Drivery s XP vo Windows 7
Od: Grayyer
|
Pridané:
4.2.2009 11:43
Niekdede som cital ze drivery s XP aj s Visty budu kompatibilne s Windowsom 7 je to pravda?Skusal to niekto?
|
|
Re: Drivery s XP vo Windows 7
Od reg.: ikry87
|
Pridané:
4.2.2009 12:37
no neviem ako s XP, ale s vistou by mali byt, resp. ovladace robene pre vistu idu aj pod W7
|
|
Re: Drivery s XP vo Windows 7
Od: 100 rocny Dedo
|
Pridané:
4.2.2009 12:50
hej vista ovladace funguju aj pod windows 7...
xp ovladace nie su oficialne podporovane... ale ked mas comp ktoreho hw ma len xp ovladace tak to tam radsej nechaj xp... lebo potom ludia ako ty (nie je to pravidlom) vacsinou nadavaju ze im na ich 10 rocnom stroji nebezi vista rovnako rychlo ako XP
|
|
Update z Visty Business
Od: xxxmisko
|
Pridané:
4.2.2009 12:17
Viete mi niekto povedat, ci bude zadarmo nejaky update z Visty Business 32bit na iny win 7? A na aky?
|
|
Re: Update z Visty Business
Od reg.: mswindows
|
Pridané:
4.2.2009 14:13
urcite nie, bude upgrade z business na professional
|
|
zatim xp
Od: samo.....
|
Pridané:
4.2.2009 13:13
ete zostanem u xp starom ale dobrom, Windovs 7 si dam az asi pol roka po SP1 ked bude uz ako taky
|
|
hura_
Od: real name
|
Pridané:
4.2.2009 13:18
znamena to, ze profi verzia bude mat konecne aj prehravanie dvd rovno v sebe?
|
|
Re: hura_
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
5.2.2009 1:02
?!?
|
|
to s tymi drivers
Od: keby
|
Pridané:
4.2.2009 14:11
keby to tak bolo ze drviery z xp a visty pojdu pod w7 mickami zaroven tak by vyrobcovia hw nemuseli vyrabat drivers pod vistu
|
|
a Zase je to tu
Od reg.: BigLama
|
Pridané:
4.2.2009 17:06
Vsimol si niekto ze Nove Windowsi maju stale viac a viac edici a v tych najlacnejsich je stale menej a menej. A mam pocit ze cenovo bude OEM W7 Starter rovnaky vtedajsiemu XP Home OEM, a co sa tyka funkcii bude ovela slabsi. Nemyslite si?
|
|
Re: a Zase je to tu
Od reg.: mswindows
|
Pridané:
4.2.2009 20:07
nie
|
|
Re: a Zase je to tu
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
5.2.2009 9:27
Cim menej balastu je v default instalacii, o to lepsie sa nasledne system doladi a je stabilnejsi. Konecne na to prisiel aj MS. Kedze nechce linuxu prenechat pole netbookov, pripravuje instalaciu s minimalnymi hw narokmi, co je super. Ked do toho doinstalujes potrebne sw, vies ako to bude na desktope zihat?
|
|
Re: a Zase je to tu
Od reg.: BigLama
|
Pridané:
5.2.2009 16:56
3 aplikacie sucastne, nieje to malo?
tym chcu konkurovat?
Neviem ako vy, ale ja vyuzivam minimalne 4 aplikacie v mojom linuxe.
WebBrowser, Suborovy manager, HTML editor, Prehravac hudby, ...
|
|
Re: a Zase je to tu
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
5.2.2009 20:29
Ja ked pracujem, mam bezne na Viste spusteny Outlook na pozadi, vo Worde citam funkcnu analyzu, to mixujem s Enterprise Architektom kde je BP analyza, kod pisem vo Visual Studiu.NET a ak pisem web aplikaciu tak mam spustene okrem IE aj instancie FF a Chrome. Na pozadi Winamp a samozrejme dalsie sluzby ako AV, IM (ICQ, Live Mess). Zo sluzieb Web server (IIS), lokalnu instanciu SQL servera + nejaka diagnostika :) A to vsetko len na 2GB RAM. Toz nech ma tu nikto neondie s trapnou argumentaciou o nevykonnosti Visty. Ale ak bude W7 rychlejsie, potesim sa.
|
|
Re: a Zase je to tu
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
5.2.2009 22:08
Oups .. trochen off topic sorry :]
|
|
242434
Od: 345345
|
Pridané:
4.2.2009 17:42
"backupovanie" LOL
Uz sme zabudli po slovensky?
|
|
Re: 242434
Od: mamickavesiapradlo
|
Pridané:
4.2.2009 19:42
jj mas recht, spravne to malo byt: bekapovanie
|
|
Re: 242434
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
5.2.2009 1:02
Prd makovy!
BEJKAPOVANIE ...
|
|
Re: 242434
Od: francjozko
|
Pridané:
5.2.2009 10:50
ty si kkt...
|
|
Re: 242434
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
5.2.2009 11:18
kkt ta kazde rano obuva.
|
|
Re: 242434
Od: Ja.
|
Pridané:
5.2.2009 13:03
Zálohovanie, nie?
|
|
Win7ven
Od: killer703
|
Pridané:
4.2.2009 21:58
mám Vistu viac ako rok inštaloval som ju v polročnom cykle,modrú smrť som mal raz ešte v čase bety - dôvod nVidia driver.Nainštaloval som všetky programy ktoré som kedy potreboval,nie len icq a fox.UAC sa dá vypnúť
XP čko som preinštalovával pravidelne v jedno až dvojmesačných intervaloch
Win7 je pokrok.
Chybou MS je že nepovie zákazníkom máme nový OS zabudnite na staré programy,Apple to svojho času urobilo a momentálne z toho dlhodobo profituje.
|
|
Re: Win7ven
Od: m44
|
Pridané:
4.2.2009 22:51
"Chybou MS je že nepovie zákazníkom máme nový OS zabudnite na staré programy"
to som vobec nepochopil
|
|
diskusia
Od: RiXman
|
Pridané:
4.2.2009 23:25
Mne sa na tomto servri najviac paci, ako kazda diskusia skonci slovnou prestrelkou medzi roznymi debilmi, idiotmi, magormi, deckami a cojaviem co este.. Mohli by ste sa zobudit a pisat k veci. Naco sa tu osocujete, ked sa nepoznate a aj tak neviete odmerat mnozstvo svojich vedomosti.. Vsetci ste guruovia :-) a budte spokojni...
|
|
Re: diskusia
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
5.2.2009 1:05
To je specialita tohoto portalu :]
Aj ked bude clanok o potrate morskej sasanky, najde sa curilo ktory spusti flame Win/Lin alebo IE/XYZ. To je tu taky folklor :)
|
|
Re: diskusia
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
10.2.2009 14:14
No a dalsi...hned musi pouzit "curilo"
|
|
lolci
Od: loler
|
Pridané:
5.2.2009 17:17
nevim co riesite vzdy to vyriesi cierna verzia a je to:) a nemusim si nic kupovat :O
|
|
Re: lolci
Od reg.: McElroy
|
Pridané:
5.2.2009 18:52
Nie každý je lakomý ako ty a sťahuje nelegal.
|
|
Kúpim
Od: Bjuk
|
Pridané:
5.2.2009 19:40
...aha takže ked som Podnikatel a potrebujem legalny Windows tak som tiež idiot ked si ho kúpim...???!!!
|
|
co?!!
Od: Danoodas
|
Pridané:
5.2.2009 21:21
"Edícia Starter bude podľa Thurrotta obmedzená iba na tri súčasne spustené aplikácie"
omg! to je naco dobre? :P to akoze na netbuku budem mat spustenu iba Operu, qip, winamp a to je koniec?! Dufam, ze do netbukov budu dodavat aj vyssie verzie, v 2010 by netbuky mohli byt o dost vykonnejsie ako teraz.
|
|
idees
Od: umm
|
Pridané:
5.2.2009 23:53
Nemozem si pomoct, ale vsetci tu trpia komplexom viaccennosti :-)
|
|
Re: idees
Od: Ja.
|
Pridané:
6.2.2009 0:08
Nerozumiem, ako sem môže niekto písať v takejto neskorej nočnej hodine :D 23:53
|
|
OMFFG
Od: ach jaj
|
Pridané:
6.2.2009 7:25
zase tie prestrelky, ze ktory OS je lepsia kto ma a nema pravdu.. VYPNITE KONECNE TIE PCcka a chodte sa prejst KONECNE VON!! bez tejto virtuality.. a mate pokoj od OS a Vasho virtualneho sveta.. realny svet je uplne o inom...
|
|
Hnilux
Od: CIKO
|
Pridané:
9.2.2009 10:20
No naco by mi bol LINUX, ked nema absolutny support toho v com a na com pracujem... Takze fuck off Linux a podobna alternativna softwarova hniloba. Kedze nemam najmensi problem s oknami, o svoj sw sa staram, nezaznamenal som ziaden problem pocas uzivania win XP , no a kedze planujem kupit new book, budem len rad, ked tam bude win7. Vista ma nenadchla, skor mala bugy a bola narocnejsia na hw.
Ti pacienti co preferuju Linux a podobne budu pravdepodobne prasteny na hlavu, kedze neustale utoky z ich strany na win nemaju konca kraja. Ako som spomenul pre mna je Linux odpad, ziaden support pre moje zariadenia a jedine na com je to cele zalozene je vychytavka a kopirovanie veci co uz niekto vymyslel, len pozmenil design a stabilnost systemu. Keby bol Linux tak rozsireny ako je win, mal by tolko znamych dier a bolo by tolko skodliveho software ze by tak isto nestihal...
|
|
Mac OS X Leopard
Od: Michal Varga
|
Pridané:
10.2.2009 7:39
Takže,
kým mal Win 2 edície, za čias XP, bolo to v pohode. Ale šešť je odveci! Mac OS X Leopard má jednu a všetci sme spokojní (akože, Mac useri) s tým, že beží bez problémov ako na novom MB Alu, tak na štvorročnom iBook-u G4... MicroSoft to zbytočne komplikuje, tak im treba ak aj toto prepadne, ikeď si nemyslím, že si môžu ďalšiu chybu dovoliť... :)
|
|
Zas flame
Od: ehm
|
Pridané:
14.2.2009 7:17
Nechcem zacat flame CIKO ale ze ma gnu/linux zly support pri niektorych zariadeniach, neznamena ze je to chyba lin. Skor je to chyba vyrobcov hw. A ked uz ide o to kopirovanie tak MS by sa mal hanbit v kute.
|
|
omfg rofl
Od: Ali89489465
|
Pridané:
14.2.2009 21:50
Kto povie, ze Win7 je to iste ako WinVista je u mna k.k.t
Sak Win7 ma ine jadro
|
|
win7 verzus linux
Od reg.: sramo3
|
Pridané:
15.2.2009 3:43
Nechápem,prečo neustále pár ľudí uráža používateľov windows. Ja som linuxák a viem, že win má svoje chyby, ale nebudem preto odsudzovať a urážať ľudí,čo frčia na ňom.Prosím uvedomte si,že aj kopec Vašich priateľov,príbuzných a iných ľudí ho tiež používa a nenadávajú na linux.
|
|
Re: win7 verzus linux
Od: MPL
|
Pridané:
15.2.2009 17:01
Myslim, ze pri tych par jedincoch, co to sem pisu, je otazne ci vobec maju nejakych priatelov... (A to nie je ziadny utok na Linuxakov, aby sa zas nejaki vztahovacni urazlivi typci neozvali).
A tiez si dam radsej WIN, kedze napriklad pre Linux bohuzial nexistuje ziadna normalna volba pre pracu s videom.
|
|
Re: win7 verzus linux
Od: ehm
|
Pridané:
15.2.2009 22:26
http://www.linuxexpres.cz/ praxe/mainactor-5-5-strih-videa-v-linuxu
http://www.linuxmovies.org/ software.html
http://www.linuxsoft.cz/ sw_list.php?id_kategory=19
Utoky zo stran takzvanych windowsakov a linuxsakoch su takpovediac vyrovnane.Len tazko povedat ci sa jedna o komplex menejcennosti alebo o zamernu reklamu pre dany OS.
|
|
<WLG>B@rt
Od: Odbornik88
|
Pridané:
16.2.2009 21:07
stavím sa že Crack vinde ešte skor ako samotný Windows 7 :D:D
|
|
Po 2 hodinách skúšania som preinštaloval NB na Windows7
Od: Win7
|
Pridané:
17.2.2009 16:33
Viem, že máte rôzné názory na ten Seven, ale každému to odporúčam. Môj Notebook je priemerne slabý, Acer Extensa 5520 s Intel T5270 2x 1.4Gh, 2MB Ram, Intergované Intel X3100 bez vlastnej pamäte. Doteraz som používal XP Pro, Bolo celkom v poriadku, Vždy som sa bál inštalovať VISTA pre nárok na hardware. Skúšal som Win7 len tak, keď hovorili o menej náročnom na Hardware. Očarilo ma najmä rýchlosť inštalovania, a úžasne bolo to, že som nemusel inštalovať žiadný driver, či Chipset, grafika, Lan, Wifi, Audio, Bluetooth.....Všetko sa inštalovalo automaticky, čo sa chýbalo,tak Win7 sám sťahuje. Každý, kto inštaluje driver pre HP tlačiareň vie, že to trvá dlho večnosť, ale na moje prekvapenie, Seven sám inštalovalo za menej ako 1 minuta amám to. Proste všetko ide ako po masle a rýchlo.
Na bežné veci je to asi 3 krát rýchlejšie ako XP na mojom NB, berte to ako som sa vnímal, nijaké meranie!!!!!!!
Používal som 32bit verziu, zatiaľ všetky Applikácie idú ako u XP.
Za 3 týždňov ešte som nemal ani 1 krát zaseknuté.
|