| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
photoshop
Od: jasomsef
|
Pridané:
21.1.2009 10:56
Samozrejme ze rastie ked kazdy clovek co ma doma aspon telefon s fotakom potrebuje najvysiu verziu photoshop-u a bez neho nedokaze fotky profesionalne upravit (otocit, zbavit cervenych oci, pri troche stastia vhodne orezat)
|
| |
Re: photoshop
Od: Noxius.
|
Pridané:
21.1.2009 11:00
a naco na to potrebujes photoshop preboha? ku fotakom sa zvycajne aj bundluju cdcka s free softwarom na uchovavanie fotografii a upravu
alebo mas aj stranky kde to dokazes urpavit, napriklad flickr to vie bez problemov orezat, upravit, jas, kontrast, cervene oci ...
a potom su aj free alternativy ako gimp, inkscape atd
|
| |
Re: photoshop
Od reg.: ujo Ivo zablokovany?
|
Pridané:
21.1.2009 11:05
Chalan to myslel ako joke :]
|
| |
Re: photoshop
Od: Noxius.
|
Pridané:
21.1.2009 11:16
mas pravdu :) pisal som skor, ako som si to druhy krat precital
|
| |
Re: photoshop
Od: rms
|
Pridané:
21.1.2009 11:48
to je len sekundarny problem, primarny je ze si to nepochopil na prvy krat :)
|
| |
Re: photoshop
Od: pppppppppp
|
Pridané:
21.1.2009 12:19
Soft dodávaný k foťákom? Ďakujem, neprosím. Radšej si stiahnem nejaký free, skoro vždy sú lepšie, prehľadnejšie, s jednoduchším ovládaním a viac funkciami. Taký Picasa... Mňamka...
|
| |
Re: photoshop
Od: Maxos
|
Pridané:
21.1.2009 12:52
Ja som k mojemu Finepix dostal celkom pekny balicek od Zone sice ho nepouzivam ale keby mam tak si vystacim a na upravu fotiek co jedine robim je orezanie pouzivam XnView.Snazim sa fotit tak aby som photosrot nepuzival ci uz pouzivanim filtrov alebo sa hram s manualnym nastavenim.
|
| |
Re: photoshop
Od reg.: Yuri_
|
Pridané:
21.1.2009 19:29
Alebo taky otrasny GIMP s odpornym neprehladnym interfejsom...
|
| |
Re: photoshop
Od: mirez.sk
|
Pridané:
21.1.2009 11:24
jasomsef je pan! :)
|
| |
Re: photoshop
Od: aleluja
|
Pridané:
21.1.2009 11:41
Mne staci aj malovanie na to, je to rychlejsie upravenie
|
| |
Re: photoshop
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.1.2009 12:13
to, ze kazdy potrebuje na... photoshop je dobre len pre Adobe, kedze sa stym kazdy nauci robit a potom ked sa takyto clovek dostane do profi sfery, tak pozaduje prave photoshop. Ak bude doma robit s corelom, bude chciet corel, co je zas dobre pre corel. Na tomto principe je postaveny cely uspech microsoft vsetkeho softu.
|
| |
veru...
Od: peto0000
|
Pridané:
21.1.2009 10:59
Veru na to co ludia potrebuju, pouzivaju softy, ktore vobec nevedia vyuzit, ale hlavne ze sa mozu s tym pochvali aky maju soft...
|
| |
výpočet
Od: Ja.
|
Pridané:
21.1.2009 10:59
Podľa čoho to počítajú? Počet predaných počítačov mínus počet predaných windowsov?
|
| |
Re: výpočet
Od reg.: ujo Ivo zablokovany?
|
Pridané:
21.1.2009 11:10
BSA nepocita, BSA definuje! :)
Co mas stale s oknami? Trauma? Komplex? Ci?
|
| |
Re: výpočet
Od: 431987
|
Pridané:
21.1.2009 14:26
co mas ty s oknami? orgazmus ked ti bootuju?
|
| |
Re: výpočet
Od reg.: ujo Ivo zablokovany?
|
Pridané:
21.1.2009 14:53
Zas aby si rozumel, bootovanie je len predohra! Orgazmus potom prichadza neskor a je intenzivnejsi :}
Ak vies o com hovorim ...
|
| |
Re: výpočet
Od: zippy
|
Pridané:
22.1.2009 14:49
BSoD?
|
| |
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: risinko
|
Pridané:
21.1.2009 11:13
podla mojej skromnej statistiky je to viac , poznam len par ludi co ma v domacnosti original software , tak odkial maju tich 45% ....
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Marťan
|
Pridané:
21.1.2009 12:04
ak by som porovnaval znamych, co naozaj pracuju s kompom, tak tam bude "pochybneho" softu dost. Ak ale pocitam pocitacovo "jednoduchych" ludi (napr. kupeny notebook/komp na internet, pripadne mozno aj office), tak u nelegalne maju povacsinou len filmy a hudbu. Takze mozno to az tak daleko od pravdy nebude
|
| |
bsaaaaaaaaaaaa
Od: lolo33
|
Pridané:
21.1.2009 11:15
chcel by som vidiet, ako zamestnanci bsa maju doma na svojich compoch len legalny software.
Samozrejme nepochybujem o tom, ze pokial ich dieta donesie domov zo skoly napaleny film od spoluziaka, toto cd, ci dvd zabavia ako dokazovy material a pozenu do skoly policiu....
a to uz vobec nespominam to, ze by priamo zamestnanci niekedy co len pomysleli na napalenie nejakeho cd ci dvd.....
|
| |
Re: bsaaaaaaaaaaaa
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.1.2009 12:20
nie, oni udaju toho parchanta a polisov si zavolaju ksebe domov. A ked parchant strci taketo nelegalne a celkovo protistatne a verejne nebezpecne cdcko fotrovi pod postel, tak beru aj jeho, zamestnanec, nezamestnanec. Btw. aky zamestnanec? kto ho plati? bsa ako firma/organizacia/spolocnost na slovensku neexistuje.
|
| |
Re: bsaaaaaaaaaaaa
Od: pppppppppp
|
Pridané:
21.1.2009 12:21
jj. :-)))
|
| |
BSA je fraska ktoru sponzoruje MS a im podobny a tavria sa ako oficialna institucia
Od reg.: Jayheff
|
Pridané:
21.1.2009 11:16
Precitajte si toto, kto je to BSA a ako pochybne posobi. Je to len fraska a BSA ti moze hovno, bez povolenia sudu ani policajt nemoze k tebe vojst.
hxtp://www.cez-okno.net/node/891
|
| |
Re: BSA je fraska ktoru sponzoruje MS a im podobny a tavria sa ako oficialna institucia
Od: mirez.sk
|
Pridané:
21.1.2009 11:25
tak tak ...
BSA je ta choroba sialenych krav? ci to je ABS? :-))
|
| |
Re: BSA je fraska ktoru sponzoruje MS a im podobny a tavria sa ako oficialna institucia
Od: Ja.
|
Pridané:
21.1.2009 11:45
Takže keď poviem "Smrť BSA!", tak vlastne trepem kravinu, pretože BSA tu neexistuje...
|
| |
Re: BSA je fraska ktoru sponzoruje MS a im podobny a tavria sa ako oficialna institucia
Od: Ja.
|
Pridané:
21.1.2009 11:53
Brutus článok. To video na konci ma utvrdilo v používaní OpenSource. Ak nájdem doma nejakú licenciu na softvér, hneď ide preč. Trošku mi to pripomenulo film Fahrenheit 451.
|
| |
Re: BSA je fraska ktoru sponzoruje MS a im podobny a tavria sa ako oficialna institucia
Od: Ja.
|
Pridané:
22.1.2009 8:37
Tak, včera večer som našiel na notebooku zo spodu nálepku windows vista. Tak som ju odlepil, roztrhal, nechal požuvať psovi, odmočil vo vode, spálil a vyhodil. Stačí to?
|
| |
:-) ****
Od: tom waits
|
Pridané:
21.1.2009 11:29
ved ja doma nelegalne bývam, nie este aby som mal nieco legálne v mojom PC
a to nehovorím o elektrine :-DDD
|
| |
Pravomoc
Od reg.: respect
|
Pridané:
21.1.2009 11:33
BSA ma asi taku pravomoc ako ujo vratnik alebo teta upratovacka.
Moze dat len podnet na presetrenie az sa nemylim a spamovat blbymi listami.
|
| |
Základný problém je inde...
Od: Ferod
|
Pridané:
21.1.2009 11:35
Základný problém je inde - životná úroveň Slovákov v pomere k európskemu priemeru. Ak si IT fanda nájde nejaký zaujímavý soft, klikne a zaplatí a ani sa nemusí zamýšľať, ako dožije do konca mesiaca. U nás sa 80% populácie zamýšľať musí... Trial verzie a demá sú buď časovo, alebo funkčne obmedzené a tak neumožňujú sa so softom dostatočne zoznámiť. Keby Slováci nesťahovali aj "načierno", úroveň vedomostí v IT na Slovensku by bola možno na úrovni Grónska, ak tomuto štátu ešte nekrivdím. Firmy by sa mali radšej zamyslieť, ako soft Slovákom cenovo sprístupniť, inak podľa mňa ťažko niečo zmenia, ak nás nechcú vrhnúť o desaťročie späť. Kto pracujete v oblasti IT, snažte sa pochopiť ostatný národ, ktorý zarába možno o polovicu menej ako vy, možno aj menej.
|
| |
Re: Základný problém je inde...
Od: aleluja
|
Pridané:
21.1.2009 11:44
moja rec....
je lahke kupit 30eurovy antivir na rok z 3000 euroveho platu za mesaic, ako
30 eurovy (+ nehorazne dane a poplatky a prirazky nezmyselne) z 500 euroveho platu.
U nas je HDP extremne skreslene par ludmi co zarabaju miliardy, cize priemerny plat je zbytocne brad do uvahy teraz...
|
| |
Re: Základný problém je inde...
Od: Zmurko
|
Pridané:
21.1.2009 11:46
Ako by si to nejako efektivne poriesil s tymi cenami?
Firma X dodava soft do povedzme 100 krajin, tak si urobia prieskum a nahodia ceny ze: Nemecko, maju sa tam dobre, cena bude 129€. Slovaci su chudoba, tam dame cenu 39€. Rumunsko je hotovy amen tma, tak tam bude cena 0,9€?
Je predsa nastavena jedna cena, ktora je platna vsade, samozrejme +- vykyv na marzi a dalsich veciach. Nikto nikde neriesi (aspon nie na zaciatku, ceny klesaju casom a aj to viac menej globalne), ze my zarabame 3x menej ako rakusania, abo nemci napriklad. Hlavne preto, ze nas trh pre nich nie je aj tak prilis relevantny.
|
| |
Re: Základný problém je inde...
Od: mylankooo
|
Pridané:
21.1.2009 12:11
Hej, urcite sa to tak povacsine robi, ale poviem ti jeden opacny priklad:
Adobe Creative Suite CS4 - Design Premium (porovnanie plnych verzii)
- v USA - 1799 USD = cca 1300 EUR
- na Slovensku cca 2700 EUR
..asi si myslia, ze u nas sa mame lepsie :) alebo si vsetky firmy nadhadzuju celkom slusnu marzu :D
|
| |
Re: Základný problém je inde...
Od reg.: ujo Ivo zablokovany?
|
Pridané:
21.1.2009 13:27
Videl si porovnanie cien blavackej a Viedenskej IKEA?
Presne to iste. Vyrobca, ktory sa prisposobuje kupyschopnosti trhu ma moje sympatie.
|
| |
Re: Základný problém je inde...
Od: Zmurko
|
Pridané:
21.1.2009 13:41
No toto je tiez pekne svinstvo. Slovac je "chudobna", ale aj tak im treba podhodit najvacsie smejdy (elektro, potraviny(ovocie+zelenina hlavne)) a za drahsie ceny. Ved oni su blbi, oni kupia za drahsie aj to co by sa u nas (DE, AT, FR, kdekolvek) nepredalo.
|
| |
Re: Základný problém je inde...
Od: 2Matrix
|
Pridané:
22.1.2009 11:05
Nie je chudobna, ale sprosta...
|
| |
Re: Základný problém je, že si truľo!
Od: XLX
|
Pridané:
21.1.2009 18:28
Odkiaľ si vytiahol tú cenu cca 2700€ za Adobe Creative Suite CS4? Trochu som zagooglil a našiel som ten istý produkt vo veľkosklade za čosi vyše 800€. Takže radšej nemudruj, ty truľo!
|
| |
Re: Základný problém je, že si truľo!
Od: jo2X
|
Pridané:
22.1.2009 0:13
Otazka stoji kto? Neviem kde a za co si videl cenu 800 €. On pisal plnu, krabicovu, nemyslel up-grade. CS4 Design Premium nákup zhruba 2400 EUR vratane DPH.
|
| |
Re: Základný problém je inde...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.1.2009 12:25
co tak ceny prisposobit minimalnemu platu danej krajiny? Soft/hudba/filmy niesu fyzicky tovar, nemozu sa na ne uplatnovat rovnake pravidla. Teda mozu, ale potom to vyzera podobne ako to opisuju 95% hudby nelegalne, a 45% softu nelegalne :) Dajme tomu za len polovica co tvrdia je pravda, ale i tak. Riesenie je, len ho kompetentni nechcu, lebo su zabedneni paprdovia, co zaspali v minulom storoci. Ako prve by som zrusil system: "vydam 1 pesnicku a budem z tantiemov zit do konca zivota" <> velku! 1-2 roky po vydani pesnicky sa stane volne siritelnovu a ked chces kese, sprav dalsiu!
|
| |
Re: Základný problém je inde...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.1.2009 12:07
Presne. Realna kupna sila Slovace je 3x-4x-5x mensia ako v Dojclande, Osteraichu, Frankraichu, Luxemburgu ... atd
Ceny za sluzby a tovary cca tie iste (nieco stoji viac, nieco menej, v priemere mozno rovnako alebo 10-20% rozdiel = 1,1 az 1,2 nasobok (v priemere)) ... no ale platy ako som spominal 3x-4x-5x nasobne vyssie.
To je zakladny kamen urazu. Preco zebrak slovenksy dochodca nechodi na dovolenky do stredozemia? A musi vyzit s ruky do huby v garzonke alebo domove dochodcov a z 300 euroveho dochodku si neusetri ani 30. Odpoviem si sam: lebo 40 rokov sme tu mali komunizmus a cely zivot a system bol na ukor buducnosti (len si to nikto nechcel pripustit). Najblizsie roky po pade totality boli najtvrdsie ... vyrobvavanie vyrobnych a trhovych cien ... nie, stat sa uz o nas nepostara a neda nam NENAVRATNU pozicku za ktoru si kupite 3-izbovy byt. Dobiehanie bude trvat aspon dalsich 40 rokov ... Docjandovy dochodca s prijimom 1500 euro tento druh problemov vooobec nepozna.
|
| |
Re: Základný problém je inde...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.1.2009 12:16
---------- ---------- ---------- ---------- ----------
Socializmus (kde vsetci maju vsetko a nikto nic) ako spolocenske zriadenie bez sukromneho majetku a hromadnou solidaritou nie je zle spolocenske zriadenie. Aj pani Marx, Engels ci Lenin to mysleli velmi dobre, ked o tomto modeli utopistickej a naaaaadherne fungujucej spolocnosti snivali. Avsak neuvedomili si ze tento model aplikuju na nespravny zivocisny druh. Socializmus mozno de facto badat u mravcov, vciel, termitov ... Bez rozmyslania sa tieto spolocnosti dokazu preorientovat a vydat na smrt cast spojej populacie na zachranu celeho spolocenstva. Neexistuje tu teritorializmus jedincov, potreby jedincov, sukromne zasoby jedincov ... vsetko existuje len v zaujme celej spolocnsoti, sidla, kolony.
---------- ---------- ---------- ---------- ----------
|
| |
Re: Základný problém je inde...
Od: Ja.
|
Pridané:
21.1.2009 12:33
No neviem, či to mysleli až tak dobre. Diktatúra proletariátu mi nepríde ako niečo "dobre mienené".
|
| |
Re: Základný problém je inde...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.1.2009 12:43
Hej, cely problem bol v tom ze to chceli aplikovat na druh homo sapiens s druhou signalnou sustavou, co sa ukazala byt fatalna chyba ...
|
| |
Re: Základný problém je inde...
Od: Ja.
|
Pridané:
21.1.2009 17:08
"Diktatúra nerobí chyby, diktatúra sama je chybou."
|
| |
Re: Základný problém je inde...
Od: Realista
|
Pridané:
23.1.2009 21:03
Ty si asi dost obmedzeny clovek.
Ha ha, ze dobiehanie bude trvat aspon dalsich 40 rokov. To je ako ked si pes nahana chvost.Nic si nepochopil, ale podla tvojho prispevku ti je zbytocne nieco vysvetlovat.
|
| |
Re: Základný problém je inde...
Od: quix_
|
Pridané:
21.1.2009 17:51
takze ty tvrdis, ze uroven vedomosti v oblasti IT suvisi s mnozstvom resp pristupnostou draheho proprietarneho softvaru? si ty ale riadny lol.
vyrobca moze a nemusi prihliadat na kupnu silu zakaznika v tak malej krajine akou Slovensko je, ja osobne by som sa v pozicii softverovych gigantov ani nepozastavil nad tym, ze si nejaky janko z hornej dolnej nemoze moj produkt za par desiatok $ kupit(hypoteticky, pretoze kazda normalna spolocnost prejde skor ci neskor na vyvoj open source softveru).
|
| |
matafaka
Od reg.: homeless nekrofil
|
Pridané:
21.1.2009 11:44
jediny legalny program co mam doma je Eset SmartSec. ostatne som vzdy mal a aj budem mat z warezu :)
|
| |
Re: matafaka
Od: rms
|
Pridané:
21.1.2009 11:58
kiez by som bol raz taky mudry a prezieravy ako ty
|
| |
Re: matafaka
Od: politik
|
Pridané:
21.1.2009 12:11
Ty si isto Popradčan :-D
|
| |
Re: matafaka
Od reg.: homeless nekrofil
|
Pridané:
21.1.2009 12:24
lenze mas smolu, to sa nestane
|
| |
Re: matafaka
Od: siirii
|
Pridané:
21.1.2009 12:39
A tým sa chváliš? Smutné...
|
| |
Re: matafaka
Od reg.: homeless nekrofil
|
Pridané:
21.1.2009 13:13
no jasne, nepouzivam pocitac vo firme na podnikanie. Bol by som kkt, keby som si kupoval legalny software a hry za tie ceny co to stoji. Platim si rapidshare konto a to mi staci. Z warezu mozem mat hocijaky soft a hru s mojim netom za par minut a hlavne zadarmenko :) A vobec ma to netrapi, ze som softverovy pirat, svet je aj tak skurvene skorumpovany. A zakony su na to, aby sa porusovali.
|
| |
Re: matafaka
Od: awdawd
|
Pridané:
21.1.2009 13:32
takze ked ta niekto strepe za bieleho dna na ulici a povie ti, ze zakony su na to, aby sa porusovali, tak ti to isto nebude prekazat a pochopis to :)
|
| |
Re: matafaka
Od reg.: homeless nekrofil
|
Pridané:
21.1.2009 15:47
you know, you are right
|
| |
Re: matafaka
Od: hej
|
Pridané:
21.1.2009 17:25
hej a presne to je tak ako píšeš stačí mať známosť na políciu a opäť je to skorumpované :P tým pádom to isté ako nelegalny software a nehovor že nie
|
| |
pekne
Od: klingac
|
Pridané:
21.1.2009 11:54
velmi dobry komentar, okrem toho platu tu plati aj jedna skutocnost, ze u nas je software velmi drahy, nie len z pohladu platu, ale aj z pohladu krajin. Staci si pozriet kolko stoji Photoshop v (europe) a kolko v amerike.
Kazdy kto ma doma pocitac, sa predsa spyta, legalny operacny dajme tomu vista 5000 Sk vs bez urazky funklubu nvidia ati 4850, jednoznacne vyhrava novy hardware :)
PS: mozno ked bude stat Windows 7 ultimate 2 litre, tak budem stat prvy v rade :)
Software sa nebude kupovat dovtedy pokial jeho cena nebude prilatelna. to je ako s movie dvd, pokial stali 700 Sk kazdy si to radsej stiahne, teraz ked to stoji 100 - 200 Sk uz clovek rozmysla, ak klesne na 50 SK, to sa uz cloveku jednoducho neoplati za namahu kupovat prazdne DVD, prepalovat, tlacit obal a podobne
|
| |
Re: pekne
Od: meno je uz zaregistrovane
|
Pridané:
21.1.2009 12:22
yop, DVDciek za 50 mam plno :) to bol sikovny tah... ale kupovat predrazeny softver... tak to nie... som rad pokial este mozem vyuzivat MSDN
|
| |
Re: pekne
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.1.2009 12:31
az bude windows stat 2 litre a budem si ho moct nainstalovat na lubovolny pocet pc doma (v praci legalny vzdy aj teraz, kedze tie pc zarabaju, domace pc nezarabaju) tak si ho kupim aj na doma.
|
| |
kde na tie cisla BSA chodi?
Od: einstein
|
Pridané:
21.1.2009 12:08
vraj sa predava coraz viac laptopov.naprosta vacsina s predinstalovanym win,cize tym padom je os hned legalny.na vsetky bezne pouzivane programy existuju free alternativy,vobec nevidim dovod preco by mal niekto mat doma nelegalny software.snad office sa kradne najviac ale to len z lenivosti,lebo open office ho pre priemerneho domaceho pouzivatela dokaze plne nahradit.som nedavno kupil netbook a nemam na nom jediny nelegalny soft.preco by aj?
|
| |
Re: kde na tie cisla BSA chodi?
Od: einstein
|
Pridané:
21.1.2009 12:11
mimochodom ako legalne prist k platenemu softveru zadarmo? oplati sa hodit do rss stranku www.giveawayoftheday.com a sledovat dennu ponuku.uz som tak ziskal vela uzitocnych veci zadara.
|
| |
Re: kde na tie cisla BSA chodi?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.1.2009 12:33
najviac sa samozrejme kradne windows. Office od cias OO2 tj, take 3 roky uz potrebny nieje. Ale s tou lenivostou suhlasim.
|
| |
zazalovat ich
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
21.1.2009 12:34
sa divim, ze este tu organizaciu nikto nezazaloval za zastrasovanie verejnosti a sirenie poplasnej spravy. Ved je to trestne pokial viem.
|
| |
Re: zazalovat ich
Od: Ja.
|
Pridané:
21.1.2009 12:40
http://www.digisys.cz/bsa.htm
Ale zažaloval!
|
| |
Re: zazalovat ich
Od reg.: ujo Ivo zablokovany?
|
Pridané:
21.1.2009 14:57
V cechach to BSA nezvladla :) Aj tu u nas je to len strasiak, ktory iba minimalne zvyzuje legalizaciu sw.
|
| |
bojkot
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
21.1.2009 12:35
mali by sme zacat bojkotovat produkty firiem ktore BSA podporuju. Ja uz to tak robim aj ked nie vzdy sa to da. Ale okrem flashu od adobe uz od tych firiem nic nemam a ani nechcem mat (a ani nepotrebujem).
|
| |
BSAsvk
Od: windoes
|
Pridané:
21.1.2009 12:44
Dobry den, mohol by mi niekto poradit ako pripadne zlegalizovat softwer na mojom stolnom domacom pocitaci? Kludne do toho vrazim celozivotne uspory a ak bude malo tak si aj poziciam z banky len ma prosim Vas zbavte toho pocitu ze niekoho okradam.
|
| |
Re: BSAsvk
Od reg.: homeless nekrofil
|
Pridané:
21.1.2009 13:20
:-) +10
|
| |
Re: BSAsvk
Od: 431987
|
Pridané:
21.1.2009 14:30
restartnes PC stiahnes napr Ubuntu a naisntalujes. bude ta to stat presne hodinu stahovania z netu.
|
| |
Re: BSAsvk
Od: Ja.
|
Pridané:
21.1.2009 14:42
Ale predsa len nejaká investícia bude potrebná - kúpiť cd asi za 10 Sk, aby si to mohol napáliť.
|
| |
Re: BSAsvk
Od: dnes má meniny Vincent
|
Pridané:
21.1.2009 14:54
Za hodinu som uz doinstaloval vsetky updaty a hladal wallpaper :)
|
| |
Re: BSAsvk
Od reg.: ujo Ivo zablokovany?
|
Pridané:
21.1.2009 15:02
Okradas nas o cas :] Staci sem neprispievat a mozes mat ciste svedomie!
Peace ;)
|
| |
no a?
Od: SPX
|
Pridané:
21.1.2009 12:49
pri kupe kazdej blbosti automaticky platim poplatok za nelegalny soft...napalovacky, media, disky...
tak ked mi ti hajzli beru peniaze len tak, lebo co ak...
tak potom nech drzia papulu! pokial si za nieco platim tak mam na to pravo, pokial si platim za pripadne nelegalne kopirovanie tak mam nan narok...
alebo mame vsetci platit ten poplatok a nikto nemame mat nelegalne nic? potom za co ho platime? zmrdi...
|
| |
........
Od: Ja.
|
Pridané:
21.1.2009 12:55
Neviem, či je otázka na mieste alebo mimo:
články na dsl.sk sú nejakým spôsobom odlíšené, čo je inzercia a čo je "reálny článok"?
|
| |
Re: ........
Od: hmm
|
Pridané:
21.1.2009 14:42
mali zvyk dat pod nadpis kurzivou "inzercia", preco to tak nie je v tomto pripade, netusim :D
|
| |
Titulok
Od: oundrej
|
Pridané:
21.1.2009 13:46
no ja napriklad nejaky ten nelegalny soft pouzivam - windows mam legalny (msdn aa), ostatne blbosti free , ale napriklad programy na tvorbu hudby som si stiahol. Su aj v tejto oblasti samozrejme free alternativy, ale ak sa tomu chce clovek venovat vaznejsie, tade cesta naozaj nevedie. A ja sa tomu venujem naozas seriozne (tvorba hudby atd)ale zatial naozaj nemam tolko penazi na prislusny soft(a ze je fakt drahy)...ale zaroven chcem zatial tvorit, kym si zarbim peniaze a potom si ho urcite kupim. Pretoze mi to aj spravi radost, ak podporim dane firmy, ktore dane programy vyvinuli.
|
| |
Re: Titulok
Od: Ja.
|
Pridané:
21.1.2009 14:15
Keď rád tvoríš hudbu, skús distribúciu linuxu musix. Máš to narvané kadečím možným aj nemožným na hudbu a tuším aj grafiku. Je to LiveCD, takže nemusíš inštalovať, iba napáliš a nabootuješ.
http://www.musix.org.ar/en/index.html
|
| |
Kapitalisti hnusní
Od: MuadDib
|
Pridané:
21.1.2009 16:58
Tak nie aby boli radi, že tu vzrastá % počítačov, čo v absolútnych číslach znamená pre nich príjmy a zisky, ale budú tu ešte bedákať nad tým, že v relatívnych číslach im to nerastie.
Aj tak sú to iba hnusní kapitalisti; až ľudia objavia napr. nejakú kvalitnú GNU/Linux-ovú distribúciu, tak im zostanú iba oči pre plač!
|
| |
EEEEEEEEEEJ!!!
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
21.1.2009 17:47
Slovenskoooooo, do to hoooo!
|
| |
nezmysly
Od: kuvajtan
|
Pridané:
21.1.2009 18:18
Budem otvoreny.
Ked bude novy Windows v retail verzii stat do 50 Eur, kupim si ho. Ak budu spickove herne tituly stat 10 Eur, kupim si ich.
Kym nie, stiahnem si ich zadarmo. Smola, vyvojari a producenti. Mna inak ako rapidnym znizenim cien nepresvedcite.
S tvrdenim ze niekoo okradam, na mna nechodte. Som voci tomu imunny a vobec ma to netrapi.
V konecnom dosledku pre vas vidim vyssie zisky. Tak ako ja uvazuje obrovske mnozstvo ludi.
|
| |
Re: nezmysly
Od: dnes má meniny Vincent
|
Pridané:
21.1.2009 19:19
S tymi cenami suhlasim aj ked si to troska prehnal. Ale pri hrach ma presvedci aj to ked si ich chcem zahrat online. Vtedy uz povacsine treba original.
|
| |
Re: nezmysly
Od reg.: Yuri_
|
Pridané:
21.1.2009 19:39
alebo EuroBattle.net:)
|
| |
kktiny
Od: kktiny
|
Pridané:
21.1.2009 23:31
vsak co ked sa cela zem prestahuje do ruska kôli nelegalnemu softvéru tak budu mat co chceli.
|
| |
hovada
Od: Ja.
|
Pridané:
22.1.2009 0:00
Kde by bol microsoft bez nelegálnych kópií ich produktov? Ani pes by po nich neštekol.
|
| |
Buzna soft alliance
Od: Tanaka
|
Pridané:
22.1.2009 0:11
Nech sa idú rozložiť celá Buzerant Suck Analphabets. Miesto toho aby robili niečo užitočné (regulovali ceny software a klepli po prstoch monopolom ako Mrkvosoft, Adobe a spol.) idú zastrašovať a vydierať obyčajných ľudí.
|
| |
Re: Buzna soft alliance
Od: Ja.
|
Pridané:
22.1.2009 8:39
Prečo by mali, keď sú nimi platení? Keď si ťa najme mafián, aby si niekoho zabil, nebudeš utekať na políciu, že ťa najal mafíán na vraždu.
|
| |
odstránenie článku
Od: Ja.
|
Pridané:
22.1.2009 9:04
POZOR POZOR
Kto je za to, aby bol tento článok odstránený, ako aj všetky články z dielne BSA, nech mi dá hlas alebo nech napíše odpoveď na tento príspevok.
Keďže BSA neexistuje, tak je jasné, že je celý klamlivý!
|
| |
legalny soft za nelegalne ceny
Od: SemiConductor
|
Pridané:
22.1.2009 9:06
www.idealo.de -> win vista home premium 32 -- priem. 100€
slovensko -> -//- -- priem. 100€
priemerny plat na SVK dajme tomu 500 euro, v nemecku 2000 euro plus minus.
2000/100 = 20 (cena vinu jedna dvacatina priem. platu)
ak rovnaky koeficient pouzijeme na pomery slovenska vychadza:
500/20 = 25 euro
BSA je ako zlodej, ktory krici chytte zlodeja.
|
| |
Warez forever
Od: PIRAT $ KARIBIKU
|
Pridané:
22.1.2009 16:04
!! POZOR POZOR !!
BSA na slovensku neexistuje, je v likvidácii:
http://tinyurl.com/box8hs
To je dôvod prečo používam a aj naďalej budem používať jedine pirátsky softvér :)
|
| |
Re: Warez forever
Od: Ja.
|
Pridané:
22.1.2009 19:55
Čo takto spísať petíciu proti všetkým aktivitám BSA? Koľko by bolo treba podpisov?
Vykašli sa na pirátsky softvér, prejdi na opensource
|