| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
heh..
Od: .:)
|
Pridané:
20.1.2009 11:54
no l0l ... tak teda take daco .. by smo necakal od takej znamej firmy .. i ked od nich nic nevlastnim, isto to znizilo moj pocit z ich "kvality" v mojich ociach .. i ked nemusi sa jednat o vsetky produkty
|
| |
Re: heh..
Od: einstein
|
Pridané:
20.1.2009 12:57
a odkial mam vediet,ze to neni bohapusta provokacia? ja mam od nich fm transmitter a som spokojny. moze to byt kludne spinava praca ich konkurencie.nevravim,ze je,ale neviem to posudit,lebo do toho nevidim.
|
| |
Re: heh..
Od: xxxmisko
|
Pridané:
20.1.2009 13:12
Belkin je dobra znacka, ponuka produkty, ktore som u inych vyrobcov nenasiel. Napriklad ktory vyrobca Vam preda prepetovu ochranu so zarukou vratenia penazi v pripade poskodenia zariadenia zapojeneho do prepatovky? Konkretne sa jedna o cca 1 milion dolarov. A to ziadna firma ja 600 korun, teda 20E neda...
|
| |
Re: heh..
Od: iso
|
Pridané:
20.1.2009 15:32
A prave si zarobil 65 centov.
|
| |
Re: heh..
Od: xxxmisko
|
Pridané:
20.1.2009 15:57
Dakujem, mam ti poslat cislo uctu?
|
| |
Re: heh..
Od reg.: Snake :)
|
Pridané:
20.1.2009 16:51
a ty si fakt taky naivny, ze si myslis ze ti to zaplatia?
|
| |
Re: heh..
Od: 2Matrix
|
Pridané:
22.1.2009 11:12
Dobra znacka? A coho prosim Ta? Tych smejdovych lacinych kablov???
|
| |
Re: heh..
Od: Greenhorn
|
Pridané:
20.1.2009 13:03
Ja osobne router Belkin používam a som s ním spokojný na 100%. Vaše negatívne hodnotenie hodnotím ako "neužitočné"
;-)
|
| |
Re: heh..
Od: daj kontakt
|
Pridané:
20.1.2009 13:52
daj kontakt na toho co ti za tuto vetu zaplatil tiez sa mi zidu peniaze :D
|
| |
Re: heh..
Od: zase ja
|
Pridané:
20.1.2009 14:35
ZA menej ako 65 centou sa ti to ani neoplatí.
|
| |
T3l3M0B
Od: Deviant
|
Pridané:
20.1.2009 11:55
Uz viem preco nam vracaju BELKIN routre do predajne.
Aspon ze USB wifi adapter ktory vlastnym je 100 percentne spolahlivi... A dakujem firme BELKIN ze take daco super vyrobil a predava...
A teraz idem do banky.... :D
|
| |
Re: T3l3M0B
Od: Ja.
|
Pridané:
20.1.2009 12:35
Kým prídeš do banky, ušlá mzda bude vyššia ako 65 centov.
|
| |
to je drzost
Od: loler
|
Pridané:
20.1.2009 11:56
Lol .. nakazu zamestnancovi platit za recenzie a ked sa nato prislo ho vyhodia a povedia "my nic"..
|
| |
kto by to cakal
Od reg.: Yxo_lm
|
Pridané:
20.1.2009 11:56
tak v tejto dobe su taketo praktiky bezne a potom sa clovek nemoze spolahnut ani na daku recenziu kym sam doma nezisti ze si kupil smejd.
|
| |
hamba
Od: affect
|
Pridané:
20.1.2009 11:57
nikdy som nekupil nic od nich a ani sa nechystam, su aj lepsi vyrobcovia ako je tato spolocnost
|
| |
Re: hamba
Od reg.: Komentár musí byť neprázdny.
|
Pridané:
21.1.2009 9:50
prave si prisiel o 65 centov ;)
|
| |
je to cele
Od: blbost
|
Pridané:
20.1.2009 13:05
"Everything from sending blog writers a device with custom firmware that hides known bugs yet claiming it to be official release firmware, "
keby mali firmware ktory fixuje bugy, nie je efektivnejsie oznamit zakaznikom aby si ho updatli a mali funkcny router????
co podkopava, aspon u mna, akukolvek reliabilitu tohoto celeho. nie ze by som mal najky belkin produk, ale cloveku zastava rozum na co vsetko ludia naletia.
|
| |
Re: je to cele
Od: milan.ko
|
Pridané:
20.1.2009 16:39
Toto iste napadlo aj mna. Ak raz vyrobia firmver, ktory funguje, preco ho nedaju do kazdeho kusu? Ten mail sa mi nezda spolahlivy.
|
| |
ahahah
Od: fdaah
|
Pridané:
20.1.2009 13:23
a snad si nemyslite ze to plati len pre belkin, staci pozerat telku a uvidite tie nestranne recenzie, hodnotenia, pocitacovych komponentov v nemenovanom SK casopise, napr. hodnotenie automobilov, tam to vidiet najlepsie, vzdy je vsetko OK a aby sa nepovedalo, tak sa najde v interieri trochu nevyhujuca schranka na okuliare a podobne... ale vcelku pochvalia tovar. To nie su recenzie, ale chvala dodavatelovi za pozicanie tovaru na testovanie, inac by nemali co publikovat.
|
| |
Re: ahahah
Od: D3VIANT
|
Pridané:
20.1.2009 14:04
NO jo. MSI alebo ASUS chce znicit belkin. Urcite zaplatili aj redaktorovi DSL.... :DDD
|
| |
Re: ahahah
Od: meff
|
Pridané:
20.1.2009 14:09
jj. zaplatili. mozno az 75 centov !! to budú hody.
|
| |
Re: ahahah
Od reg.: ujo Ivo zablokovany?
|
Pridané:
20.1.2009 15:36
Splati dlhy, pozicia si jedno euro a zacne novy zivot ;)
|
| |
Re: ahahah
Od: Ja.
|
Pridané:
20.1.2009 17:05
A čo ak je to naopak? Čo ak redaktori DSL kupujú ľudí od MSI a ASUS?
|
| |
Re: ahahah
Od reg.: ujo Ivo zablokovany?
|
Pridané:
20.1.2009 15:39
Tak jest :D Najradsej mam, ked pseudo redaktor motoristickeho platku porovnava koktaviu so Subaru, Toyotou ci Audi a vytazom sutaze sa stane koktavia so sofistikovanym nahonom zadnych kolies :-)))
|
| |
RE: ahahah
Od: Žabža
|
Pridané:
20.1.2009 14:33
Nelze než zcela souhlasit - z 90 % je vše v prodávaných časopisech pouze reklama. A na tom nemění nic ani fakt, že se daný článek tváří jako nezávislá recenze, nebo příspěvek nezaujatého čtenáře. Nejvíc se vše ukazuje v IT bussinesu (počítače, notebooky, grafické karty), elektronice (Mp3, mobilní telefony), nebo třeba v automobilovém průmyslu. Reklama či prezentace značky je jedna věc, hodnocení výrobků druhá. Nebudu spekulovat, jestli se jedná o skutečnost, nebo provokaci konkurence - nevím, nebyl jsem u toho. Pro mne je důležitá osobní zkušenost s daným výrobcem. Belkin osobně používám a zatím jsem neměl problém.
Nejlepší reklamou jsou ale podle mne doživotní záruky a záruky finančního "pojištění", které Belkin na svoje produkty dává. Je to zatím také jediný výrobce, který vymění dosloužený WiFi router za jiný . . .
|
| |
Re: RE: ahahah
Od: Ja.
|
Pridané:
20.1.2009 14:37
V new york times majú 60% inzercie vrátane skrytej reklamy.
|
| |
Re: RE: ahahah
Od: deks
|
Pridané:
20.1.2009 15:07
Úplne súhlasím s časťou o reklame (Belkin neviem posúdiť). Niekedy sú "nezávislé" recenzie až smiešne priehľadné. Tak napríklad, videli ste už v porovnávacích testoch nemeckých automobilových magazínov prehrať domácu značku so zahraničnou? Na 99% sa to nestane (ja som ešte nič také nevidel).
|
| |
Re: RE: ahahah
Od reg.: Komentár musí byť neprázdny.
|
Pridané:
21.1.2009 9:58
taku "dozivotnu zaruku" daval kedysi aj 3com na svoje sietovky. A potom najmensim pismom na konci manualu napisal, ze zivotnost karty je 3 roky.
Takze ked sa na 4. rok karta pokazi, uz sa to neda vyreklamovat, lebo je po zivotnosti.
|
| |
video
Od: Ja.
|
Pridané:
20.1.2009 14:51
keby niekoho zaujímalo, ako sa ovplyvňuje verejná mienka, pozrite si video http://download.csaf.cz/ content/ Video/ chomsky_vyroba_suhlasu_sk_divx/ film/ chomsky_a_media.avi
Nepochybne sa nenájde veľa ľudí, ktorí to dokážu pozerať, ale keby niekto mal záujem... No trvá to 3 hodiny, 1.5 prvá časť a 1.5 druhá časť. Link je rozrezaný, aby prešiel cez 50-znakový filter na dsl.sk
|
| |
Aspoň niekto
Od: deks
|
Pridané:
20.1.2009 15:02
Keby to bol iba Belkin! Takmer všetky recenzie sú platené. Nie je samozrejmé nájsť neutrálnu recenziu. Najistejšie sú práve názory zákazníkov (ak ich je dostatok), ale ako vidno, aj tam už sa podvádza. A poriadne.
|
| |
belkin
Od: niioniio
|
Pridané:
20.1.2009 15:34
su to pekni smejdi....budem bojkotovat znacku belkin chichi
|
| |
velky to peniaz :D
Od: Mireec
|
Pridané:
20.1.2009 16:22
lol ze 65 centov :D za to by som im tak oprdzel hubu akurat
|
| |
To je mi novinka...
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
20.1.2009 16:46
Akoby nebolo jasne ze vacsina velkych firm si plati za recenzie, vid Nvidia, vydala novu grafiku GFX 295, a na Guru3d sa objavil clanok v ktorom su vsetky testy robene tak, aby aj decibely ventilatora vyhovovali Nvidii, + skreslene cisla a nesetria optimizmom. 8xAA test tam ani nieje, pretoze to nvidia nezvlada tak ako konkurencia, takisto rozlisenie je robene tak aby najviac vyhovovalo GTX, pretoze vo vyssom su ATIcka lepsie, nehovorim uz o texturovych nastaveniach ked guru pri takejto karte niekde pouzil medium textury a inde medium rendering quality, len aby bol vysledok taky ze ati bude mat 160fps a GTX 240...
A guru vtom nieje sam...
|
| |
Re: To je mi novinka...
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
20.1.2009 18:13
preto mám rád server digit-life, tam majú na grafiky jednotnú metodiku a testujú podľa nej všetky grafiky, môžeš si porovnať výkon skoro všetkých kariet na trhu a nie len vybraných 2-5 ks.
|
| |
Re: To je mi novinka...
Od reg.: homeless nekrofil
|
Pridané:
21.1.2009 0:05
chalani obidvaja mate pravdu, ale svet je skurvene skorumpovany :(
|
| |
dako malo nie?
Od reg.: dElEtE
|
Pridané:
20.1.2009 17:05
nemalo to byt 65dolarov? sak za 65centov by sa mi ani prehliadac neoplatilo otvorit. Mozno tym chudakom zamestnancom tak malo platia ze 65centov im pride ako super odmena.
|
| |
je to normalne
Od: roflmao
|
Pridané:
20.1.2009 18:08
toto sa robi VSADE , aj pri pocitacovych hrach sa to robi, z poslednych hier ma napada napr. tomb raider: underworld kde ta hra dostavala cca 75% ale oni uplacali niektorych recenzentov aby im dali v recke 80% co je dost ubohe a nepochopitelne /bol o tom clanok na sectore/
|
| |
Mimochodom
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
20.1.2009 18:10
Ináč neviem prečo to automaticky beriete ako praktiku celej firmy, mohlo sa jednať len o veľmi "iniciatívneho" zamestnanca oddelenia PR, však to poznáte - iniciatívny blbec je horší ako triedny nepriateľ :P
|
| |
Hmmmmm
Od: Caprik
|
Pridané:
20.1.2009 20:18
tak toto ma prekvapilo. Dufam ze je to iba daky novinarsky blud. Osobne vlastnim dake vyrobky od belkinu a som snimy velmi spokojny. Som predajca a predali sme uz vela produktov belkin a taktiez sa nik nestazoval. Stohto usudzujem ze ide iba o akysi blud.
|
| |
dfgdsd
Od: rhtdhgdf
|
Pridané:
20.1.2009 21:16
Platene recenzie niesu nic nove a som si na 100% isty ze aj intel take daco robi.
|
| |
fakt cool clanok
Od: stemar
|
Pridané:
21.1.2009 8:55
No, ale ja si udajne myslim, ze udajne cely clanok bol udajne vymysleny, ale fakt udajne ...
|
| |
o ake centy ide?
Od: evro
|
Pridané:
21.1.2009 8:56
euro centy, kanadské centy či usa centy?
|
| |
Taký je kapitalizmus...
Od: MuadDib
|
Pridané:
21.1.2009 9:04
... a takí sú jednoducho kapitalisti...
|
| |
das ist normal
Od: marcelino chlieb a vino
|
Pridané:
24.1.2009 18:41
že výrobcovi alebo distrubotori "platia" za kladné recenzie je uplne normalna vec u nas aj v celom svete
take verejne tajomstvo :D
poznam ich par osobne a jeden priklad za vsetky
distributor dal do jedneho ceskeho casopisu nemenovaný produkt na test a povedal ze ked nevyhraje uz nikdy im nic na test nedaju a ked vyhraju mozu si to nechat ... mozete dva krat hadat ako to asi cele dopadlo :-P
|